2.
אממ..
רפי, 15/08/08 17:18
המופע של Confessions כבר שודר ביס לפני שנה וחצי
1.
כל הכבוד להוט! יופי של ספיישל
רינת, 14/08/08 20:44
כל הכבוד להוט שהכינו יופי של ספיישל לכבוד הזמרת הכי טובה בעולם. מגיע לה ומגיע לנו שמשלמים הרבה כסף דמי מנוי. תודה