''אם ננעלו'',הסימפול שלה,לשיר של עפרה חזה,מהאלבום הלפני אחרון של מדונה.
אפרופו השניים.דונה כבר סיפרה שהיא הייתה עושה גו'גינג בשומעה את עפרה. ואף עטיפת אלבומה Like A Prayer הוא בהשראת עפרה והתכשיטים אותם עפרה נהגה לענוד באותה תקופה,של ההצלחה בעולם,עם שירים תימניים-יהודיים.
אולי זה משהו שייכנס בכלל לערך ב - ע'??!!
כ''כ הרבה פרסום, שיווק, צהוב, שערוריות, פפראצי, שינויי תדמית- אבל מה עם המוזיקה עצמה??
דלה ומשעממת.
קול בינוני ושירים שלא ישרדו מעבר לכמה שנים.
או מנק' מבט אחרת: אם אותו קול בדיוק ואותם שירים בדיוק היו בוקעים מגרונה של אישה לא יפה, שמנה וחסרת זוהר וברק של מראה חיצוני- אף אחד לא היה קונה את הדיסקים שלה.
hard candy שלה מ-א-ו-ד אכזב אותי. קניתי אותו ביומו הראשון בתעריך יקר מאוד של 70 שקלים כששבוע אחרי זה הוא כבר ירד ל50 שקלים. מאוד התאכזבתי. היא לא נמצאת שם לרגע, היא לא מחוברת למוזיקה, הכל ערוך במחשב ומאוד אלקטרוני זול כזה. שונה מאוד מהאלקטרו שאפיין את ריי אוף לייט שהיה אלקטרו מתכתי כזה ומאוד עתידני ויפה. אני עוד מקווה בשבילה שהיא תספק לנו עוד שיא שכזה!
הישראלי לשעבר אמנם הכיר את מדונה בגיל צעיר מאוד, אבל מאז הספיק להיות מנהל בכיר בחברת התקליטים של מדונה ''מאווריק'', להיות זה שמייצג אותה מוזיקלית בצורה רשמית וכיום הוא מנהלה האישי והבלעדי כמו גם חבר קרוב. אין הפרדת כוחות, אין הפקה שלו (הוא מנהל ולא אמן). והוא ממש ממש נחמד לישראלים שמגיעים להופעות שלה :)