• 103.

    שניצל יחתיכת קוף

    חיים, 25/11/08 16:42

    זה הסרט הכי טוב שראיתי בחיים שלי...
    אתה אחד מאלה שמנסים להיות החכמים הרי אם כולם היו אומרים שהסרט היה מגעיל היית מוצא את עצמך כותב כתבה שלמה למה הסרט היה טוב....
    כל הביקורת שלך פה זה ניפוח של זיבולי שכל!!

    IP: 84.108.98.232דווח על תגובה זו

  • 102.

    לכל המסנגרים

    ברק, 22/10/08 05:07

    מישהו יכול להעלות בזכרונו משפט בלתי נשכח אחד ויחיד מהסרט המבולבל והמייגע הזה? מה עם קצת קלילות? קצת הומור? עם כל הכבוד ללדג'ר (שכמעט כל הבעת פנים שלו כאילו נגנבה מג'ק ניקולסון, אבל מ''הניצוץ'' דווקא), איפה הוא ואיפה הג'וקר החד והממזרי של ניקולסון? ואני לא אדבר בכלל על באטמן שהפך לדוסון קריק של גיבורי העל - מתייסר, מתבכיין ונטול חוש הומור עצמי.

    IP: 84.109.124.215דווח על תגובה זו

    • משפט בלתי נשכח?

      אנונימי, 31/12/11 22:45

      הנה רק טעימה:
      * ''או שאתה מת כגיבור, או שאתה חי מספיק זמן כדי לראות את עצמך הופך לנבל''
      * ''יש אנשים שלא מחפשים שום דבר הגיוני כמו כסף. אי אפשר לקנות, לבנות או לדבר איתם בהיגיון. הם פשוט רוצים לראות את העולם בוער.''
      * ''ברגעים האחרונים שלהם, אנשים מראים לך מי הם באמת''
      * ''העולם אכזר, והמורל היחיד בעולם אכזר הוא המזל. אינו משוחד, אינו בעל דעה קדומה, הוגן''.

      רק טעימה, שמתקרבת אולי לשמינית מכמות המשפטים הבלתי נשכחים בסרט הזה.

      IP: 212.76.106.38 דווח על תגובה זו

  • 101.

    שרט מעולהההה!!!! (ל''ת)

    שגב, 05/10/08 10:27


    IP: 77.126.174.123דווח על תגובה זו

  • 100.

    הסרט הכי יפה שראיתי

    דוד, 05/10/08 10:26

    מאיר שנייצר הזה דפוק לגמרי

    IP: 77.126.174.123דווח על תגובה זו

  • 99.

    אתה באמת אידיוט.. (ל''ת)

    אבי, 15/09/08 22:41


    IP: 87.70.85.126דווח על תגובה זו

  • 98.

    אתה אידיוט

    עדן ודור, 15/09/08 19:28

    אמא שלך עושה לי טוב

    IP: 84.108.252.66דווח על תגובה זו

  • 97.

    חחח אתה לא הבנת כלום אה?

    יניב, 14/09/08 13:09

    הסרט לא מנסה לייצג כלום. הקפיטליסטיות והשחיטות הרודנית שאתה מדבר עליה - זאת גותהאם. ככה זה בקומיקס וככה עשו את זה. גותהאם היא עיר חטאים מושחטת. אתה כנראה ממש מפגר ולא יודע בכלל מה זה באטמן

    IP: 79.181.228.175דווח על תגובה זו

  • 96.

    מאיר שניצר

    מור, 29/08/08 01:45

    תודה רבה על הביקורת הראויה הראשונה שקראתי לסרט הזה
    בדרך כלל אני מסתייגת מהאופן השלילי בו אתה מתבטא, אך הפעם אני מסכימה מילה במילה. מנחם אותי שלפחות אדם אחד שקולו ראוי להישמע אכן נשמע בנוגע ל''נפיחות המונומנטלית'' הנ''ל, כי נראה שכולם מסביב רק מקדשים את השפרצת האגו הדוחה שנקראת 'האביר האפל'. נאציזם, זו בדיוק האסוציאציה שעלתה אצלי, כמה טוב למצוא את זה גם כאן, ולקבל אישור שאני לא המשוגעת היחידה שלא אהבה את הסרט.
    תודה רבה מאיר שניצר
    חיכיתי למצוא ביקורת כזו לאביר האפל
    ביקורת ראויה לשמה

    IP: 77.126.227.237דווח על תגובה זו

  • 95.

    זה לא סתם שהפסדת בגודווין,

    פוביה, 17/08/08 23:32

    אתה הפסדת בגודווין תוך שלוש מילים.

    IP: 84.228.47.243דווח על תגובה זו

  • 94.

    הפסדת בגודווין. (ל''ת)

    שם, 13/08/08 10:15


    IP: 89.1.54.162דווח על תגובה זו

  • 93.

    דרוש כישרון גדול מאד לכתוב כל כך הרבה שטויות... כל הכבוד לו (ל''ת)

    טל, 09/08/08 09:46


    IP: 85.250.13.90דווח על תגובה זו

  • 92.

    שניצר, אני מת. רד מזה. (ל''ת)

    תיאודור אדורנו, 03/08/08 17:49


    IP: 80.179.13.34דווח על תגובה זו

  • 91.

    שניצר משרתם של השמאל הקומוניסטי (ל''ת)

    אדום כהה, 03/08/08 11:01


    IP: 89.1.65.168דווח על תגובה זו

  • 90.

    אני מסכים מילה במילה

    המבין בסרטים, 01/08/08 20:16

    שניצר, אתה פשוט גאון.. אני מעריץ שלך מספר אחד. אני מעריך כל מילה שאתה אומר ואני חושב שאתה צודק במאה אחוז. אתה בן אדם מאוד מבין בקולנוע, אין ספק בכלל, אינטילגנט משכמו ומעלה וכל מי שכתב פה משהו רע, שילך ימצא חיים. רק רציתי לכתוב תגובה ולתת לך חיזוק חיובי ושתמשיך לפנק אותנו בכתבות מסוג זה.
    ממני, המעריץ האלמוני.

    IP: 84.110.245.189דווח על תגובה זו

  • 89.

    חרטטן במלוא מובן המילה אתה (ל''ת)

    שים, 01/08/08 15:18


    IP: 87.68.86.24דווח על תגובה זו

  • 88.

    נראה לי ש...

    שי, 31/07/08 14:37

    נראה לי ששניצר פשוט כותב את ביקורות הסרטים שלו לפני שהוא רואה את הסרט [וכמובן מחליט מראש שהוא ישנא את הסרט].
    זו הדרך היחידה בה אפשר להסביר את גיבובי השטויות שהוא כותב.

    מה שכן, אני מוכרחה להודות שנהנתי מקריאת הביקורת- מבדר בצורה בלתי רגילה.

    IP: 87.69.147.163דווח על תגובה זו

    • שנייצר שונא את כל הסרטים (ל''ת)

      שלומי, 05/10/08 10:27


      IP: 77.126.174.123 דווח על תגובה זו

  • 87.

    שניצר מושחת בכיעורו

    היטלר, 31/07/08 11:36

    מישהו פה מתוסכל..וזה לא אני.
    הנה טיפ -''תנסה לביים סרט קודם''
    דבר איתנו אחורי זה

    IP: 212.143.66.129דווח על תגובה זו

  • 86.

    מנסיון: תמיד תחשבו הפוך משניצר. אם הוא טוען שהסרט גרוע אז הוא מצוין

    אלון כספי, 31/07/08 11:29

    הוא סתם כמו הילד המעצבן של הכיתה שמנסה לחשוב הפוך ממה שכולם חושבים.
    אם הוא כתב שהסרט גרוע - תהיו בטוחים שהוא פשוט מצויין. אבל הוא לא יכול להודות במשהו שרוב האנשים חושבים.

    תאמינו לי מנסיון עם הדיעות שלו זה תמיד נכון.

    IP: 89.1.6.175דווח על תגובה זו

  • 85.

    איזה ילד כאפות!

    אני באטמן האמיתי, 31/07/08 11:25

    משלמים לך על ביקורות תלושות כאלה??

    IP: 80.179.231.205דווח על תגובה זו

  • 84.

    ודונלד-דאק מזכיר לי חיילי אס-אס בצעדי ברווז

    אדולף באטמן, 31/07/08 11:03

    והסגנון והרטוריקה בביקורת הזאת, מזכיר לי מאמר מן ה''דר-שטירמר''.
    חמוד, שתה כוס מים, תירגע. זה רק סרט-קיץ.

    IP: 83.130.249.226דווח על תגובה זו

  • 83.

    מה אתה רוצה? (ל''ת)

    לולו, 31/07/08 10:34


    IP: 84.110.185.11דווח על תגובה זו

  • 82.

    סחטיין עליך שניצל

    קים ג'ונג איל, צפון קוריאה, 31/07/08 10:02

    תמיד נשמח אם תבוא לביקור או אפילו למגורים קבועים(בישראל ישמחו יותר).

    IP: 212.179.51.180דווח על תגובה זו

  • 81.

    שניצר אתה מה זה מיוחד ! הילד הכי מיוחד בשכבה! (ל''ת)

    אתה מגניבב לאללה ! אתה בא למחששה בהפסקה?, 31/07/08 09:40


    IP: 217.132.223.43דווח על תגובה זו

  • 80.

    וואאלה !שפילברג ולוקאס והיטלר ובוש...כולם אותו רעיון (ל''ת)

    או שאתה בור או סתם טמבל!, 31/07/08 09:37


    IP: 217.132.223.43דווח על תגובה זו

  • 79.

    ראית שכולם מפרגנים? (ל''ת)

    מתן, 31/07/08 08:58


    IP: 79.182.129.199דווח על תגובה זו

  • 78.

    קפיטליזים  (ל''ת)

    1, 31/07/08 08:24


    IP: 84.109.30.7דווח על תגובה זו

  • 77.

    געגועים לימים טרום השתלטות הדת הליברלית

    אאא, 31/07/08 07:52

    על המערב בשנות ה 60.
    ב 40 שנה,דרדרו הליברלים,ומשרתיהם הקוויזלינגים הסמולנים הלבנים,את המערב ואת ישראל בסדרי גודל שלקחו לרומא יותר מ 500 שנה להדרדר.

    כל מה שפאשיסט סמולני לא אוהב,הוא חובה לראות או לקרוא.

    IP: 217.132.94.71דווח על תגובה זו

  • 76.

    Shnizer, you're full of shit

    Jonathan, 31/07/08 07:49

    for starters there is no room for comparison between Nazi Germany and a 3hr movie, by any strech of the imagination; Shizer you were simply out of your mind.
    In your very ''eloquent'' review you fail to talk about any cinematic topic, acting , etc.
    You state your opinion for the sake of stating it, and without any intelligent argument.
    And by the way, heath ledger gives the performance of a life time; he reinvented the charecter beyond Jack Nicolson and out did him. I real life that is what a real psycho acts. heath gives us the best villain of all times.

    lastly, if you can't recognize the greatness of people like Spielberg and Lucas than you must find another job.

    IP: 151.191.175.233דווח על תגובה זו

  • 75.

    רחוק מידי

    מנשה, 31/07/08 06:11

    מישהו שכח כנראה שמדובר רק בסרט לבני הנוער הנמצאים בחופשת קיץ!
    אני צפיתי בסרט עם בני וקשה לומר שלא נהניתי.
    האם לא בזה מדובר? שהצופה יהנה, בלי הרבה מידי ניתוחים מרחיקי לכת?
    זה בסך הכל סרט ולא עבודת גמר בפילוסופיה!

    IP: 89.1.54.4דווח על תגובה זו

  • 74.

    האביר האפל

    אופיר, 31/07/08 05:46

    אני דווקא מסכים עם המבקר.
    ראיתי את הסרט השבוע והוא ארוך מדי ומשעמם.

    IP: 217.132.254.226דווח על תגובה זו

    • גם אני חשבתי שהסרט ארוך ומשעמם, אך מכאן ועד להסכים עם המבקר הדרך ארוכה (ל''ת)

      דורון, 01/08/08 02:26


      IP: 84.108.78.59 דווח על תגובה זו

  • 73.

    כמה שנאה ב500 מילים.......

    אחד, 31/07/08 04:15

    מי שמדבר על פיתה עם סנדלים...
    נאצים..מוסיקה..ארה''ב...פוליטיקה..ויטנאם..שפילברג...ומה הקשר לסרט כסרט????
    אני חובב באטמן אז ברור שאני ארצה לראות :
    1. כמה שיותר באטמן.
    2.כמה שיותר לראות את הניגוד בין ברוס ובאטמן
    3. הסרט נועד לחובבי קומיקס...(שמבינים מאיפה העושר וכו...) ולאוהבי ''אקשן'' טוב...זה הכל.
    4. זה פאקינג סרט!!!!!!! לא סרט סטודנטים לבגרות...זה לא סרט דרמה זה קומיקס!!! אז תפסיק לבלבל ולך לכתוב על איזה סרט משנת דרמה משעמם עם תפנית בסופו (הגיבור מת בטח)...ותעזוב את אילו שרוצים לראות סרט כי ...זה סרט טוב

    IP: 87.0.67.78דווח על תגובה זו

  • 72.

    אממ.. בפעם הבאה שאתה מתסכל במראה, תבין למה תמיד היית ילד כאפות

    יש לך מזל שהארץ משלמים לגיבובי פה שלך, 31/07/08 02:48

    ולמה את גם עדיין בתול...
    פשוט פלצן מהלך, זיקוקי דינור של שטויות יוצאות מפיך

    IP: 84.109.51.57דווח על תגובה זו

  • 71.

    מה הקטע עם המניפסט הסטאליניסטי הזה?

    ניר, 31/07/08 02:02

    אתה פורק את תיסכוליך לכל הכיוונים אבל אתה מפוזר מדי ואי אפשר להבין מה אתה מנסה לאמר, שלא נדבר על כך שבקושי סיקרת את הסרט.

    IP: 87.69.41.116דווח על תגובה זו

  • 70.

    ואתה קורא לעצמך מבקר קולנוע?

    דין, 31/07/08 00:58

    סרט קפיטליסטי? אז מה השריפה של הדולרים מסמלת בשבילך?

    IP: 84.109.26.188דווח על תגובה זו

    • תגובה יפה ! (ל''ת)

      אופיר, 31/07/08 17:35


      IP: 79.177.142.24 דווח על תגובה זו

  • 69.

    בסרט הבא

    גם מאיר, 31/07/08 00:53

    אני מקווה שאתה תהיה הנבל הראשי...

    תמיד אתה חייב להיות אנטי הכל???

    IP: 77.125.74.162דווח על תגובה זו

  • 68.

    משהוא הזמין שניצר?

    בזיל, 31/07/08 00:18

    הר שניצר היקר!
    איך ייתכן שאתה מתאונן על כך שהסרט הוא:
    ''פיתה כבירת ממדים, שהכל מוזמנים לדחוס לתוכה כל שעולה בידיהם הרעבתניות'' וכולו וכולי ואתה הצלחתה לדחוס לביקורת שלך נאצים, קפיטלסטים, אפגניסטאן, עיראק, סטיית תקן של יעוד אמריקאי קארל אורף ויצירתו המוזיקאלית, אס אס וצרכני סרטים בני שבע או שמונה וגם דור או שתיים של בימאים, קואליציה של עשירים ומשטרה וגם אפילו פיזרת למעלה קצת ג' ורג' בוש/דיק צ'ייני/דונלד רמספלד
    כבר אמרו חזלינו ''הפוסל במומו פוסל בפיתה''

    IP: 87.69.3.235דווח על תגובה זו

  • 67.

    Lighten Up!!!!

    Yuda, 30/07/08 23:45

    ראבאק, תרגיע!!

    סוף סוף נמצא מתחרה לרון מיברג. האם אתה מתוגמל לפי מספר המילים?

    לוקח בן אדם קומיקס ומלביש עליו תיאוריות פלצניות דמיקולו, ואח''כ מרגיש , בהתנשאות אליטיסטית תחושת נצחון על ההמונים הנחותים שנהרו לסרט כי הלא הם כל כך פשוטים , נבערים ובערים... קח את החיים יותר בקלות ותיהנה מהקיץ!

    IP: 66.161.178.170דווח על תגובה זו

  • 66.

    מסכימה עם כל מילה

    נעמי, 30/07/08 23:25

    תודה רבה על שכתבת מילה במילה מה שהרגשנו כשיצאנו מהסרט
    סרט אלים ומיותר בעולם המתפוצץ גם ככה מאלימות

    IP: 76.182.171.239דווח על תגובה זו

  • 65.

    פסיכי לגמרי...

    דניאל, 30/07/08 23:11

    האסוציאציות שנוצרות לשניצר בראש מהדימויים של הסרט הן קיצוניות, לא תואמות את המציאות וכוונת היוצרים, וממש מחוץ לספקטרום של רוב ציבור הצופים. מכיוון ששניצר כזה (מעלה אסוציאציות הזויות), לא נראה לי שראוי שיהיה מבקר של אחד מהעיתונים הגדולים במדינה. עדיף שימצא איזה בלוג שעוד שלושה או ארבעה אנשים שחושבים כמוהו יקראו את זה. הרי אני, כמישהו שאוהב קולנוע מכל הסוגים - דוקו, אינדי, נורווגי וגם הוליוודי- ממש אהבתי את הסרט וחשבתי שהוא מוצלח מאוד. גם רוב המבקרים חושבים ככה. האם מותר לשניצר לא לאהוב את הסרט? בהחלט, זו דמוקרטיה, אבל אחרי שקראתי את הסיבות שבגינן שניצר לא התרצה, הרגשתי שאין לי כל מכנה משותף עם בן אנוש כזה. אולי תפטרו אותו? למי הוא כותב בדיוק? אתה יכול לאהוב יותר או פחות את הסרט אבל לטעון ש''האדריכל של היטלר'' היה עושה סרט שכזה היא דמיון מופרע. פשוט הטעייה של הציבור. גועל נפש!

    IP: 84.228.95.159דווח על תגובה זו

  • 64.

    Those Who Can't Do, Teach... (ל''ת)

    noone, 30/07/08 22:59


    IP: 208.84.140.10דווח על תגובה זו

  • 63.

    סוף סוך מישהו אומר את האמת

    הפינגווין, 30/07/08 21:52

    על הסרט הנפוח והאוילי הזה. .

    IP: 212.150.1.123דווח על תגובה זו

  • 62.

    לא ראיתי את הסרט אבל לא שם הבעייה

    ברצ', 30/07/08 21:29

    אבל מקרים כאלה כמוך יש לצערי... חלקם אפילו בחפשי =-}

    IP: 82.166.189.242דווח על תגובה זו

  • 61.

    על מה אתה מדבר? (ל''ת)

    מאיר שניצל, 30/07/08 21:27


    IP: 194.29.40.95דווח על תגובה זו

  • 60.

    סחטין עליך מר שניצר!

    ערן, 30/07/08 21:06

    מסכים לחלוטין לכך שהציר שפילברג-לוקאס הוא החזרה של הקולנוע לצדדיו הפאשיסטים. לא סתם חלק מעשייתם היה להחיות את מורשת אייזנשטיין הגאון אך התועמלן.

    IP: 85.178.78.109דווח על תגובה זו

  • 59.

    הפרה חמורה של חוק גודווין

    yoyole123, 30/07/08 20:35

    ועוד במשפט הראשון?

    IP: 79.179.0.14דווח על תגובה זו

    • בדקתי את הנושא

      צ'וקה, 31/07/08 11:33

      סיקרנת אותיולכן הלכת לוו'יקפדיה. א. אתה צודק באופן מוחץ. ב. בלעדייך לא הייתי יודעת ג. אסור לך טכנית להזכיר את החוק, אבל לא הייתה באמת ברירה לאור הצדק הבוטה שבדבריך ד. מעניין אם השניצל יבין או שהוא כבר חבוט ובשמן עמוק מדי

      IP: 89.138.255.52 דווח על תגובה זו

  • 58.

    תגיד את האמת...

    אביחי, 30/07/08 20:34

    אתה לא אוהב סרטי אקשן, נקודה.

    בסדר, זה לא סוף העולם. לא כולם אוהבים.
    אבל לנסות לתרץ זאת בכל מיני תאוריות מקושקשות זה ממש פאתטי.

    עצוב לי לקרוא את הביקורת שלך.
    מהסיבה הפשוטה שהיא חושפת כי אין לך שום מושג בתרבות פופולרית.
    אני לא חושב שאתה מבין את משמעות המילה ''פופולרי''.
    אתה כלכך מנותק וחסר הבנה עד שדעתך פשוט אינה רלוונטית.
    עצוב...

    IP: 79.176.165.246דווח על תגובה זו

  • 57.

    מישהו חי בסרט... תודה שהזכרת לי למה אני לא קורא מעריב

    שניצר, אתה פשוט בזוי, 30/07/08 20:26

    יש מקום לבקר את הסרט הזה.
    ראיתי אותו אתמול ואני מאמין שזה אחד הסרטים הטובים בשנים האחרונות, שמגיע לרמה הקרובה לשלמות במשחק, בימוי, עריכה, אפקטים ופסקול.
    אבל יש מקום לדון בדברים שבהם הוא לא מושלם- וזה ללא ספק לא גיבוב השטויות הלא-ראוי שנכתב כאן.

    שניצר, לא נעים להכיר, אני חוזר למבקרי סרטים ראויים, אתה בזוי לדעתי.

    IP: 132.74.77.71דווח על תגובה זו

  • 56.

    גם אני לא אהבית את הסרט (ל''ת)

    איתמר, 30/07/08 20:25


    IP: 89.139.172.8דווח על תגובה זו

  • 55.

    מסכים עם כל מילה

    רועי, 30/07/08 20:18

    סרט שהצליח רק בגלל שהועלה לאקרנים ברגע הכי מתוזמן בהיסטוריה..

    IP: 87.69.14.106דווח על תגובה זו

  • 54.

    שניצר אתה כוזר בן כוזר

    אבי ביטר, 30/07/08 20:04

    תפסיק כבר לחשוב שאתה מבין משהו
    לך תראה סרט של שלוש שעות על כלום ותתלהב!
    זה סרט המבוסס על קומיקס יא פלצן!!!

    IP: 89.138.152.79דווח על תגובה זו

  • 53.

    אם אתה רוצה להיתלות באילנות מהתקופה הנאצית

    גדי יערי, 30/07/08 19:36

    למד לפחות את שמותיהם. אדריכלו של היטלר היה אלברט שפיר, ולא שפאר.

    IP: 76.169.225.153דווח על תגובה זו

  • 52.

    אם אתה רוצה להיתלות באילנות מהתקופה הנאצית

    גדי יערי, 30/07/08 19:36

    למד לפחות את שמותיהם. אדריכלו של היטלר היה אלברט שפיר, ולא שפאר.

    IP: 76.169.225.153דווח על תגובה זו

  • 51.

    Jelleussssss...eze kanay.... (ל''ת)

    joe, 30/07/08 19:15


    IP: 99.146.8.225דווח על תגובה זו

  • 50.

    שניצר אתה מבקר דלוח ! ראיתי ונהתי כך גם רבים מחברי (ל''ת)

    קול העם, 30/07/08 18:51


    IP: 77.125.117.66דווח על תגובה זו

  • 49.

    כנראה להפסיקו את התגובות כי הכותב עבר את הגבול

    אופיר, 30/07/08 18:30

    אפילו העיפו את הביקורת הזו מהאתר הראשי ובצדק...

    IP: 79.178.125.82דווח על תגובה זו

  • 48.

    עוד פילוסוף ...סרט ענק אחד הטובים שיצאו השנה

    נו באמת שניצל, 30/07/08 18:29

    והג'וקר בתפקיד מלך !!!

    IP: 80.179.205.59דווח על תגובה זו

  • 47.

    לכתוב על סרט טוב שהוא גרוע ועל איזה סרט אוזבקי שהוא מעולה

    זו שיטה של מבקרים להתבלט, 30/07/08 18:28

    כל הדברים שהוא רשם - סתם שטויות. אפשר באותה מידה לעשות ביקרות גרועה לסנדק על דברים שוליים בסרט... רק בשביל להגיד שאתה יוצא דופן.

    IP: 87.63.243.134דווח על תגובה זו

  • 46.

    הוא לא נחמד (ל''ת)

    ''''עמיתוש'''', 30/07/08 18:21


    IP: 82.81.164.152דווח על תגובה זו

  • 45.

    Bunch of Bolloks

    The Old Chap, 30/07/08 18:16

    Mr. Schnizel Oh I mean Schnizer
    Without going into the philosophical aspect of what you just wrote, and don't tell me you bloody expect the average reader of this site/ paper to understand what you just wrote
    But listen hear lad, what you just wrote, and excuse my French is heeps of bull shit
    However you might have knowledge in German or any kind of forigen literature, better to keep it to yourself, or perhaps give a lecture to a class in Dresden Universitat, Maybe they will try to understand what in gods name you're bitching about on the behalf of this movie.
    I feel sad for you.Have a good one , just try to stay out of touble Next time
    אה ודרך אגב אני לא רואה את ההקבלה בין ציר הרשע האמריקאי שציינתי קרי ממשל בוש לבין המגמות המיליטנטיות שלהם בשינוי העולם לעולם''קפיטליסטי'' יכול להיות דמוקרטי או לחילופין ליברלי, והקשר לסרט, תזכיר לי
    ההיפך הוא נכון דווקא הסרטים של העשור האחרון לפחות במיין סטרים הינם פרו אמריקאיים. היום אמנם מתחילה להיווצר דיכוטומיה בנושא הזה ויש יותר ויותר הפרדה בין טוב לרע, בין התומכים לבוש והמתנגדים וכך זה גם מוקרן דרך הוליווד וגם בתעשייה היותר עצמאית אבל בכל מקרה לא נראה לי שפגעת. בכל מקרה סלח לי שאני לא מגיב לכיוונים השונים והמגוונים שאתה מתייחס אליהם בנוגע לסרט.
    יום טוב

    IP: 213.23.4.98דווח על תגובה זו

  • 44.

    Bunch of Bolloks

    The Old Chap, 30/07/08 18:13

    Mr. Schnizel Oh I mean Schnizer
    Without going into the philosophical aspect of what you just wrote, and don't tell me you bloody expect the average reader of this site/ paper to understand what you just wrote
    But listen hear lad, what you just wrote, and excuse my French is heeps of bull shit
    However you might have knowledge in German or any kind of forigen literature, better to keep it to yourself, or perhaps give a lecture to a class in Dresden Universitat, Maybe they will try to understand what in gods name you're bitching about on the behalf of this movie.
    I feel sad for you.Have a good one , just try to stay out of touble Next time
    אה ודרך אגב אני לא רואה את ההקבלה בין ציר הרשע האמריקאי שציינתי קרי ממשל בוש לבין המגמות המיליטנטיות שלהם בשינוי העולם לעולם''קפיטליסטי'' יכול להיות דמוקרטי או לחילופין ליברלי, והקשר לסרט, תזכיר לי
    ההיפך הוא נכון דווקא הסרטים של העשור האחרון לפחות במיין סטרים הינם פרו אמריקאיים. היום אמנם מתחילה להיווצר דיכוטומיה בנושא הזה ויש יותר ויותר הפרדה בין טוב לרע, בין התומכים לבוש והמתנגדים וכך זה גם מוקרן דרך הוליווד וגם בתעשייה היותר עצמאית אבל בכל מקרה לא נראה לי שפגעת. בכל מקרה סלח לי שאני לא מגיב לכיוונים השונים והמגוונים שאתה מתייחס אליהם בנוגע לסרט.
    יום טוב

    IP: 213.23.4.98דווח על תגובה זו

  • 43.

    מה אתה רוצה ?????????????????????

    דן, 30/07/08 18:00

    על מה לעזאזל הוא מדבר על ומה הקשר לפשיזם ......

    ואם המנהיגים של ארה''ב הם ציר הרשע אז מה איראן בשבילך??? ציר הצדיקים

    לא בטוח שהיית חי במדינה הזאת עוד בלי ארה''ב אז תשתוק

    IP: 194.90.212.99דווח על תגובה זו

  • 42.

    מסכים עם כל מילה של שניצר

    צופה, 30/07/08 17:59

    הסרט הזה נופח הרבה מעבר למידותיו מכל הבחינות

    IP: 84.108.16.108דווח על תגובה זו

  • 41.

    ''ציר הרשע האמיתי''

    דוד הכי, 30/07/08 17:43

    שניצר סהרורי אם הוא באמת חושב שציר הרשע האמיתי הוא בוש-צ'ייני-ראמספלד ולא אחמדינג'אד-בן לאדן-נסראללה. כמה עיוור למציאות אפשר להיות כשאתה מסתכל על הכל בפרספקטיבה פוסט-מודרנית???
    אם זה מה מה שהוא חושב זה בהחלט מעמיד באור מגוחך את כל הביקורת שנכתבה כאן על הסרט. אולי איזה סרט הונגרי מהורהר, שהולך לאט מאוד ועוסק בשתיקה ובעיקר בניכור, יספק את מר שניצר יותר.

    IP: 79.183.161.165דווח על תגובה זו

  • 40.

    נכנסתי רק כדי לומר ששניצר איבד את זה מזמן

    צ'ולקה, 30/07/08 17:42

    לא אטרח לקרוא עוד מילה מגיבוב השטויות שהוא מפרסם. הבן אדם אשכרה שונא את מה שהוא עושה, מריר ומקנא באנשים שאכן הגשימו עצמם, או עושים וטועים. הוא צריך לפרוש. אולי שיעבור לביקורות אוכל. גם שם יושבים על התחת ומבאסים לאנשים את החיים,

    IP: 89.138.255.52דווח על תגובה זו

  • 39.

    תן לי את הכתובת שלך (ל''ת)

    ג'ו, 30/07/08 17:37


    IP: 87.70.43.48דווח על תגובה זו

  • 38.

    סחתן על רוח הביקורת! (ל''ת)

    לא חייבים להנהן ולקשקש בזנב כמו כולם!, 30/07/08 17:24


    IP: 77.127.234.239דווח על תגובה זו

  • 37.

    שניצל חי בסרט...

    שניצל חי בסרט..., 30/07/08 17:20

    נו באמת בן אדם...פתור את הבעיות שלך עם עצמך והנח לנו להנות מסרט טוב!

    IP: 212.143.160.254דווח על תגובה זו

  • 36.

    מה קשור לני ריפנשטאל?

    אלון, 30/07/08 17:15

    למרות שהסרט אכן מנסה להביא הקבלות למציאות, זה עדיין סרט, ועוד כזה שמבוסס על קומיקס, כלומר זה לא סיפור מציאותי. זה סיפור דמיוני שהוכנסו בו מוטיבים מהמציאות.
    ולידיעת מר שניצר, סצינת הסיום הייתה פתוחה באופן יחסי בגלל שמתוכננים עוד סרטים בסדרה, הייתה כוונה ליצור אווירה שלמעשה הסיפור עוד לא נגמר.
    לגבי ההסתמכות על לדג'ר, אני חושב שבאופן תת מודע כול הצופים, בהנחה וכול מי שצפה בו ידע שהית' לדג'ר מת, פשוט הפכו אותו לכוכב הסרט אוטומטית. אני לא מנסה חס וחלילה להוריד מההופעה שלו או להגיד שהוא לא הכוכב, אני אומר שהפרספקטיבה הייתה שונה, כנראה עם אותה התוצאה, אבל שונה. שוב, זה לא מוריד מההופעה המדהימה שנתן.
    כול תלונותיך לגבי דמותו של הג'וקר חסרות שחר ומאחר והכוונה הייתה לצייר אופי מסויים, ולא מתוך נסיון להפוך את זה ''לתופי טאם טאם''.

    IP: 77.127.91.76דווח על תגובה זו

  • 35.

    טוב, אולי אתה לא ממש צריך לעסוק בביקורות סרטים

    פנדה, 30/07/08 17:15

    אם אתה שונא בצורה תהומית כל דבר שיותר מ-4 אנשים וחצי עשויים לאהוב, אולי אתה צריך להתעסק בצפייה בסרטים האלה ולכתוב על נושאי גלובליזציה שנראה שהם קרובים מאוד ללבך. הרבה זמן לא קראתי קשקוש מתנשא ומתיימר שכזה - בעיניך הצופים הם ה''חגב האנושי'' האומלל שאוכל מה שנותנים לו, ורק אתה וחבריך עומדים בשער כדי להתריע... פתטי

    IP: 10.236.11.247דווח על תגובה זו

  • 34.

    תודה לך שניצר! תודה!

    המודה, 30/07/08 17:11

    כבר חשבתי שאני לא נורמלי. שעתיים וחצי של פיצוצים וצדקנות אמריקאית. משחק טלנובלי במירעו. מי שאוהב את הסרט הזה, כנראה מעולם לא ראה סרט אפל באמת. שום רגע של דילמה אמיתית, שום חשבון נפש אמיתי, ושוב ושוב המסקנה האמריקנו-פשיסטית הברורה מאליה: ''רק אדם חזק יכול לשים קץ לכל הזוהמה מסביב.'' כאילו לא ראינו מה עושים אנשים חזקים כשמעניקים להם את הכוח.
    איזה קשקוש. הקלישאות נורות בקצב של תותח וולקן: עוד אחת, ועוד אחת, ועוד אחת... איזה משחק רות דייכסי. איזה טריילר אחד ארוך לסרט הבא, שיהיה טריילר עוד יותר ארוך לזה שאחריו.
    מה קורה לעולם? נשרף לכולם המוח?

    IP: 79.176.117.245דווח על תגובה זו

    • ככה זה. זה העולם שאתה חי בו ואלו תושביו, (ל''ת)

      נצח אותם או הצטרף אליהם., 31/07/08 09:14


      IP: 89.0.48.250 דווח על תגובה זו

  • 33.

    כותב אידיוט (ל''ת)

    דביל, 30/07/08 17:04


    IP: 130.119.248.41דווח על תגובה זו

  • 32.

    לכותב הביקורת: בבקשה תקרא!

    אוהב באטמן אבל אובייקטיבי, 30/07/08 17:02

    אין שום בעיה עם כך שלא ניההנת מהסרט (בניגוד לעשרות מיליוני בני אדם ברחבי העולם, אך על זה לא נתווכח)
    אבל הסיבות שאותן אתה מתרץ לאי שביעות רצונך פשוט ילדותיות, לא תואמות למהלך הסרט ובמובן מסויים- פשוט לא מציאותיות.
    אז אם אתה מנסה להיות מיוחד ולקטול את הסרט הכי מצליח בזמן האחרון, לפחות תתעמק בסיבות אמיתיות וכנות.

    IP: 212.25.123.66דווח על תגובה זו

  • 31.

    סרט חזק (ל''ת)

    שוקי, 30/07/08 16:39


    IP: 213.57.7.4דווח על תגובה זו

  • 30.

    ואו

    טל, 30/07/08 16:37

    סרט מעולה , מה הוא מקשקש קישקושי קישקושים ?
    לא היה צריך לחתוך אפילו סצנה אחת , המסרים שכותב הכתבה מצא נמצאים במוחו בלבד .

    IP: 79.176.107.137דווח על תגובה זו

  • 29.

    מאיר פלוצר, לא מאיר שניצר (ל''ת)

    אק, 30/07/08 16:34


    IP: 199.203.47.169דווח על תגובה זו

  • 28.

    באטמן ממשיך

    אוהב קולנוע, 30/07/08 16:33

    סרט מעולה. הנקודה היחידה בה אני מסכים עם הכותב המתלהם היא בנוגע לאורך הסרט. אפשר היה לקצר את הסרט בארבעים דקות, ולהשאיר אותו מלא. בנוסף, הופעתו האחרונה של לדג'ר זכתה אומנם למקום מכובד מעבר למקומה בעלילה, אך גם זה נעשה בטוב טעם.
    בכלל, הסרט הוא יצירת מופת, ואת הפילוסופיה המוצגת בו בנוגע לרוע האנושי, למוסר ולמה שביניהם אפשר להכניס להיסטוריה 

    IP: 87.68.166.93דווח על תגובה זו

  • 27.

    עוד לא ראיתי את הסרט אבל יש לי הרגשה שהמבקר צודק

    עוד סרט להמונים, 30/07/08 16:20

    לכל אלה שמבקרים את שניצר, מה לעשות יש אנשים שחושבים שאיכות זו לא מילה גסה וישנם סרטים זרים וגם אמריקאים פי 10 יותר טובים מהקולנוע של הוליווד הסתמי ודרך אגב לשניצר מה לעשות גם כוכב נולד הוא זוהמה תרבותית ועדיין צופים בו לא מעט אנשים ולכן גם באטמן מצליח...

    IP: 147.237.70.101דווח על תגובה זו

    • עוד טמבל פלצן שחושב שהוא מיוחד , מרחמת על אנשים כמוך!

      גליה, 31/07/08 11:21

      לא ראית את הסרט אבל כבר יש בטחון שהוא גרוע רק מפני שהוא הצלחה? רק מפני שאנשים רבים אהבו אותו ? איזו עליבות

      IP: 89.139.167.57 דווח על תגובה זו

    • ל27 הרבה אנשים גם אוהבים לראות ים והרים ושקיעה ואגם ופרח יפה.... (ל''ת)

      זו סיבה לוותר על כל אלה?, 31/07/08 11:22


      IP: 89.139.167.57 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אני מאוד מאוכזב מהביקורת וגם אסביר

    איל, 30/07/08 16:20

    עושה רושם ששניצר מנסה לבדל את עצמו מהמיינסטרים של הביקורות בכל הקשור לסרט ובכך מדרדר את עצמו למחוזות של נבערות ומליצות. שניצר מתכסה בנוצות לא לן, שכן אין הוא פרשן פוליטי ממולח שחי את השטח ולכן כל קורולציה בין ממסד לבין סרט הוליוודי מוטעה עוד מן היסוד. מן הביקורת גם עולה ריח רע של דעה פוליטית וכבר בכך פוסלת אותו. להבא אני אדע לא להקדיש את ה-3 דקות לקריאת הביקורות הנבובות והרדודות של שניצר. בטוחני שרבים אחרים, אחרי קריאת ביקורת זו ילכו בעקבותיי

    IP: 84.95.153.31דווח על תגובה זו

  • 25.

    מסריח כאן. שניצר?

    טל, 30/07/08 16:15

    מדהים, כמה אדם יכול להוכיח דרך אינטיליגנטיות רבה, את טיפשותו הרבה יותר. פסקאות פתיחת הביקורת שלך מתאימות בדיוק לאותו ילד שאכל כמה סטרללפות בהפסקות בתיכון, ומנסה לנקום בכל העולם על היותו ''שונה''. אני לא אתפלא אם גדלו לך חצ'קונים, מתבגר יקר. אני יכול להמליץ לך על אחלה אתרי פורנו - אולי אחרי שתראה גוף של אישה תקבל קצת שכל שהלך לאיבוד מהפצצות שאכלת בתור נער.

    שמוק מטופש.

    IP: 199.203.230.144דווח על תגובה זו

  • 24.

    הסרט באמת נפוח, ארוך מדי עם יומרות פילוסופיות (ל''ת)

    אבשלום, 30/07/08 16:14


    IP: 130.129.20.35דווח על תגובה זו

  • 23.

    סוף סוף ביקורת אמיתית וכנה - תודה רבה...

    איתמר, 30/07/08 16:05

    ולכל המגיבים המשמיצים - לא ברור לי איזה סרט אתם ראיתם...

    אגב - הינה מה שאני כתבתי בתגובות לכתבה הקודמת בנושא:

    התסריט לא אמין, העריכה מבולגנת, הבימוי רשלני והמשחק של כריסטיאן בייל מביך ופתטי. הדבר היחידי שמחזיק את הסרט זה לדג'ר בתפקיד נהדר של הג'וקר אבל זהו זה. סה''כ 15 דקות נטו של משהו ששווה צפייה, השאר מתסכל, מעייף ומאכזב. מה לכל הרוחות הבמאי חשב כשביים את בייל כבאטמן וגרם לו לעשות קול של מאפיונר. זה פשוט מעורר גיחוך. חבל שהסרט מנסה להיות כ''כ פוליטקלי קורקט, קלישאתי, אמריקאי ומתחסד. חד וחלק, הסרט הגרוע ביותר שראיתי זה מזמן.


    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/5/ART1/764/560.html

    IP: 77.126.20.169דווח על תגובה זו

  • 22.

    זו אינה ביקורת קולנוע, אלא ניצול הבמה להבעת השקפת עולם פוליטית

    דורון, 30/07/08 16:04

    הפכת ביקורת על סרט קומיקס במדור קולנוע להשוואה של אמריקה של העשורים האחרונים לגרמניה הנאצית, להתבטאות בוטה נגד ארצות-הברית, נגד קפיטליזם ונגד הממשל האמריקני הנוכחי.
    מר שניצר, האם אתה בטוח שאתה כותב במדור הנכון (או בכלל בעיתון הנכון)?

    IP: 84.108.78.59דווח על תגובה זו

  • 21.

    הביקורת

    יואב, 30/07/08 16:00

    בהחלט נראית כאילו החלטת לצאת מה''מיין סטרים'' ולמצוא בכוח סיבות לבקר את הסרט.
    מילא היית כותב ביקורת עניינית...
    אבל ההתמקדות הזאת ברעיון שעומד מאחורי העלילה, למי איכפת...
    לגבי אורך הסרט, אתה לא הראשון שמעיר על זה.
    מה שכן, כמה ביקורות קראת לפני שכתבת את שלך?
    כל כך חשוב לך להיות מקורי???

    IP: 147.237.70.104דווח על תגובה זו

  • 20.

    אתה הראשון שאומר את זה וגם כנראה האחרון

    מבין, 30/07/08 15:57

    איך אפשר להגיד על סרט שמדורג עם הציון הגבוה בהיסטוריה ומעל סרטים כמו הסנדק וחומות של תקווה.
    ובלי להתייחס לכל שיא ששבר אחד אחד.

    IP: 89.1.136.13דווח על תגובה זו

  • 19.

    ביקורת פלצנית

    רובין, 30/07/08 15:53

    בתור אחד שראה את הסרט וחשב שהוא בינוני ומייגע לעיתים...אני חייב להודות שהביקורת שלך היתה מייגעת יותר לקריאה מאשר באטמן החדש לצפיה.

    IP: 62.90.44.201דווח על תגובה זו

  • 18.

    יופי, שניצר

    ג'וקר, 30/07/08 15:51

    הראית לכולם שאתה לא תשתתף בקונצנזוס, אפילו אם המחיר הוא הפרחת תיאוריות בחצי שקל וגיבובי שטויות מביכים. האביר האפל הא סרט אדיר. צריך להיות מיזנטרופ רציני כדי לרדת עליו ככה. אתה מביך את הרזומה שלך וחבל.

    IP: 62.90.18.189דווח על תגובה זו

  • 17.

    חבל שלא נותנים רישיון לבקר סרטים

    בן, 30/07/08 15:44

    פשוט ביקורת פלצנית, מתימרת
    אף אחד לא ביקש שבטמן, שמתבסס על קומיקס יהווה את יצירת המאה ויהיה מועמד לאוסקר על התסריט המושלם
    סרט קיץ מהנה, מלא אקשן, משחק מצויין של הג'וקר, כמו שסרט קיץ שובר קופות צריך להיות...
    תישאר מבקר של הסינמטקים ושל הקולנוע הארמני העצמאי, שם בטוח תמצא יצירות מופת...
    וסליחתי נתונה לעם הארמני ...

    IP: 212.235.63.163דווח על תגובה זו

  • 16.

    טוב, ניחא שראיתי בעצמי את הסרט והוא הסרט הכי טוב שראיתי בשנים האחרונות

    קרן, 30/07/08 15:39

    אבל לא היה מבקר אחד בארה''ב ואירופה שקטל את הסרט הזה.
    כולם מתחרים אחד בשני בלהסביר איך עשו סרט שמכל אספקט אפשרי הוא מדהים.
    ואין מילה אחרת- מדהים.

    IP: 71.234.133.22דווח על תגובה זו

  • 15.

    שניצר בכיעורו - שם ראוי יותר לביקורת זו (ל''ת)

    נדהמת, 30/07/08 15:25


    IP: 212.235.47.234דווח על תגובה זו

  • 14.

    אני מריח פלצנות שמאלנית טיפוסית.. היית חייב לערב פוליטיקה ונאציזם? (ל''ת)

    מאוס, 30/07/08 15:24


    IP: 79.178.125.82דווח על תגובה זו

  • 13.

    ואו בן אדם, קח את זה באיזי, זה רק סרט על קומיקס !

    אופיר, 30/07/08 15:21

    למה כל דבר חייב להיכנס לפוליטיקה?
    זה סרט מהמם! פשוט לקחו שם כל דמות והביאו אותה למצבים קיצוניים, יש שם התפתחויות מאוד יפות של העלילה...

    אם אתה לא אוהב את ז'אנר סרטי הקומיקס, שהוא ז'אנר קל, כי הכל זה בעצם פנטזיה, פשוט אל תראה את זה!

    נראה לי שפשוט היית צריך לראות את הסרט בתקופה אחרת בחיים שלך, אל תביא את הכעס שלך על העולם לעולם ביקורת הסרטים.

    IP: 79.178.125.82דווח על תגובה זו

  • 12.

    הכותב צודק. הסרט גרוע, משעמם וארוך מדי.

    ארז, 30/07/08 15:17

    לולא הית' לדגר היה מת - הסרט לא היה זוכה לכזו הצלחה בקופות.

    IP: 194.90.26.2דווח על תגובה זו

  • 11.

    להזכיר לשניצר נשכחות!

    המחתרת הסגולה, 30/07/08 15:16

    פעם, כשהיינו בני 7-8 היתה תוכנית קייץ מבדרת בשם זהו-זה. ובתוכנית ההיא היתה פינת קולנוע נחמדה שהביאה קטעים קצרים מסרטי של לוקאס וספילברג. מי שהציג את הקטעים בעונג לא מבוטל היה גבר שמנמן עם משקפיים גדולים ושיער מוזנח. קראו לו שניצר

    IP: 62.77.206.114דווח על תגובה זו

    • למעשה קראו לו גידי אורשר... (ל''ת)

      רועי, 31/07/08 11:50


      IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

  • 10.

    חי בסרטטט

    יוסי, 30/07/08 13:30

    האם הרביצו לך שהיית קטן? כותב מתוסכל

    IP: 89.139.205.208דווח על תגובה זו

    • תכלס, יש פה המון כעס סמוי כזה כלפי העולם, אך השימוש בנאציזם, טעות טעות

      שקול., 30/07/08 16:11

      מר שניצר!

      אני מבין שאתה רוצה לסיים את הקריירה שלך כמבקר דיי מהר...
      אם תמשיך לערבב פוליטיקה או כל מיני פליטות פוסט טראומתיות של איזה ניצול שואה, לא תגיע רחוק...

      עצה: פעם הבאה תספור עד 10 אחרי שאתה מתבטא ככה, זה עיתון ולא משחק ילדים...

      IP: 79.178.125.82 דווח על תגובה זו

  • 9.

    הפלצנות לשמה

    ולמי יש XXX קטן?, 30/07/08 13:17

    עוד לא ראיתי את האביר האפל, אך זה לא ימנע ממני לחלוק על כל דבר הפלצנות לשמה של מר שניצר...

    גיבוב פלצני מלא פילפולי סטודנט תואר ראשון המתחנף לפרופסור האהוב עליו כבר הרבה זמן לא קראתי (בעצם מאז הטור הוקדם שלך)

    חשבת אולי פעם להסיר את המשקפיים העגולים שלך, להרכיב מקפיי אופנה (חס ולשלום נגיד של איזה מותג יאפי שעלול לטמא את הסטיילנג הNOLOGO שאתה מתיימר לייצג כמי שנלחם בכל מה שIN ואופנתי)
    ופשוט לראות סרט כסרט... עם פופקורן וקולת מזנון דוחה.

    אולי אז כשתנתק את אונת המוח הפלצנית שלך תוכל לחזור ולהנות מקולנוע.

    IP: 62.90.18.189דווח על תגובה זו

    • תגובה נהדרת שמשקפת באופן מושלם את קהל היעד של הסרט..

      איתמר, 30/07/08 16:10

      ואגב - ספיידרמן אוכל את buttman לארוחת בוקר...

      IP: 77.126.20.169 דווח על תגובה זו

  • 8.

    ואו - למישהו יש נושאים שהוא צריך לפתור... (ל''ת)

    בוא נסחף, 30/07/08 11:38


    IP: 77.127.142.154דווח על תגובה זו

  • 7.

    רצית להתבלט ולהביע חוות דעת שונה משאר המבקרים...

    עמית, 30/07/08 11:05

    והצלחת... בשורה התחתונה, זה סרט מרתק וסוחף שנותן לך אגרוף עוצמתי לבטן. כל הקשקושים וההקבלות עם מוטיבים נאצים, לא ישנו עובדה זאת. נחמד ליהיות שונה מידי פעם, אבל לא יזיק לך לעשות את זה בסטייל.

    IP: 77.125.89.173דווח על תגובה זו

  • 6.

    אבל רוב הסרטים, למשל מלחמת הכוכבים, הם *נגד* שלטון רודני!

    יוסי, 30/07/08 11:03

    רוב סרטים המלחמה מציגים קבוצה קטנה של מרדנים - או אפילו מרדן אחד - שמוכנים להקריב את עצמם בשביל להפיל שלטון רודני.

    תחשוב על זה, מלחמת הכוכבים שהוא אחד מהסרטים הכי מפורסמים ורווחיים, אשכרה מציג לגיטימציה בארה''ב כשהוא מציג עולם בו טרוריסטים מרדנים נחשבים לצד הטוב והממסד נחשב לצד המרושע. זה לא הישג? בטרילוגיה החדשה כבר אפילו הוסיפו לצד של הרעים ארגוני סחר עולמי קפיליסטים (ואף אמריקאי לא החרים את הסרט). אבל זה כמובן נעלם ברקע כשכולם לגלגלו לטרילוגיה בגלל ג'אר ג'אר והשחקנים הילדים.

    IP: 62.219.97.118דווח על תגובה זו

    • לא מדוייק

      אביחי, 30/07/08 20:29

      מלחמת הכוכבים מייצג נאמנה את האתוס האמריקאי.
      המורדים אינם טרוריסטים, לא תמצא בסרטים ולו אזכור אחד לפעילות טרוריסטית.
      הם לא פוגעים בחפים מפשע, רק בחיילים.
      ואפילו אותם חיילים הם למעשה אינם בני אנוש אמיתים כי אם שיבוטים.

      המורדים בסרט נבראו עפ''י דמותם (המיתולוגית) של המורדים האמריקאים במלחמת העצמאות.
      כשהאימפריה היא למעשה האימפריה הבריטית והמורדים ןהג'די הם בני דמותם של וושינגטון ושות'.

      IP: 79.176.165.246 דווח על תגובה זו

  • 5.

    באטמן

    אחד שמכיר, 30/07/08 10:58

    הסרט הנ''ל מבסס על קומיקס, זאת המצאה, זה לא קיים במציאות, אז קח הכל בפרופורציות ובאותו ענין הג'וקר הוא ''אוייבו'' הגדול ביותר של באטמן ומתוך כך ברור שיהיו לו סצינות מרובות. אתה מנתח את עלילת הסרט כאילו היה זה סרט דוקמנטרי על מדינות העולם השלישי שמצויות באלפי אנשים חולים עוני מחפיר ורעב מתמשך שיש להן נטייה לספוג כל פגע טבע נוראי שקיים.
    תתבגר.

    IP: 82.80.65.98דווח על תגובה זו

  • 4.

    אולי תרגע מכיוון.. (ל''ת)

    אני, 30/07/08 10:55


    IP: 82.80.65.98דווח על תגובה זו

  • 3.

    וואו, כל כך הרבה שטויות בכתבה אחת.

    מגיב, 30/07/08 10:29

    האביר האפל הוא לא סרט המאה - ולא סרט העשור - ולא סרט השנה - והוא גם לא ראוי לאוסקר.

    אבל הוא סרט טוב, טוב עד מאוד, המשך ראוי לבטמן הקודם, והרבה יותר טוב מתוצרים לעוסים כמו ''בטמן ורובין'' ודומיו. הרבה יותר טוב מ''ספיידרמן'' ואחיו, ועוקף בסיבוב את הסופרמן האחרון - שהם סרטים רדודים וילדותיים.

    כאן אנחנו מקבלים סרט עם עומק, עם משמעות, עם חשיבה - ועם משחק ובימוי מצויין.


    מצטער על השפה הגסה - אבל אולי הגיע הזמן להוציא את המקל מהת*ת.

    IP: 207.232.39.2דווח על תגובה זו

    • kol hakavod (ל''ת)

      joe, 30/07/08 19:17


      IP: 99.146.8.225 דווח על תגובה זו

  • 2.

    המבקר הוא כמו ילד קטן שעושה דווקא וחושב שזה נורא מגניב (ל''ת)

    qwerty, 30/07/08 10:21


    IP: 194.90.253.181דווח על תגובה זו

  • 1.

    גיבובי דימויים ושמות גבוהים לא עושים ביקורת לטובה יותר

    ק', 30/07/08 09:51

    יש הרגשה עמומה שבכדי לכסות על אי הנוחות שלך בבואך לבקר סרט מז'אנר נמוך אתה נתלה באילנות גבוהים , כל כך גבוהים שהביקורת הולכת לאיבוד בתוכם.

    IP: 89.1.151.79דווח על תגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה. (ל''ת)

      דין., 30/07/08 15:23


      IP: 89.139.184.220 דווח על תגובה זו