• 32.

    עכשיו אני אצפה ואצביע

    גאה בתוכנית, 27/07/08 15:04

    כל הכבוד לתוכנית צריך להחרים את כל הפרזיטים

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    יפה, אם זה באמת נכון אז סבבה

    אני, 26/07/08 16:43

    @

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שאלה ותודה מראש למי שיכול לענות לי

    איתמר, 26/06/08 16:05

    למה סיקור התוכנית כוכב נולד היא תחת הקטגוריה של תרבות? מה קשור בכלל?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שקר!!! ברור שהם קיבלו רק מי ששירת. זה עוזר לרייטינג (ל''ת)

    חיילת, 26/06/08 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מערכת עלובה ופחדנית שתעדיף מתמודד בינוני ששירת על פני תותח שלא שירת

    יוני, 26/06/08 11:43

    כמה פתאטי.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מענה לדני מתגובה 7

    סוזי, 26/06/08 11:33

    מנסה שוב לשלוח בתקווה הפעם שיפורסם

    קפצו עליו משום שהיה קל לקפוץ על מי שהיה בידיהם של שני כתבים בכירים מבית ''ידיעות אחרונות'' כשה מובל לעולה. ולא בכדי עשו זאת, מתוך הכירי את עולם התקשורת שכתבה ''טובה'' מקדשת את בעליה. והרייטינג היה אינסופי. והעובדות והסילופים, והוצאת דברים מהקשרם זניחים, העיקר שהיתה מכירת סוף! סוף שבוע מעולה, שנים לא מכרו כך, לדעתי גם לא אחרי ה''גילוי'' ההיסטרי של מה שהתרחש ב''אמת'' בהישרדות הקרביים...הטרנד, לקפוץ על עגלה שמנה ועסיסית ולהפיק ממנה דווידנדים. מתוך כך קם ועלה הכאוס והוציא מעם ישראל את שיא הכיעור בהתנהגות המין האנושי.

    והפוליטקאים שסוף סוף לא עליהם מדברים סרה, אח..נפלא לדרוס משהו קטנטן..ולא באמת מזיק. אפילו לא קולגה לדרך וגם לא יריב 'ראוי'



    ובאשר לשרות צבאי, כמוך רואה כזכות לשרת בצבא ההגנה לישראל. אבל לא כל אחד יש את החוסן, הדרייב, ההערכות, הערכים שסופגים או לא סופגים מבית ההורים, במיוחד שבית ההורים חסר הורה, שהוא עצמו נפגע פעולות טרור. מה שאני מנסה לבטא כאן, שאנו לא עשויים מקשה אחת. כמו שלא יצאנו מאותו פס ייצור וטוב שכך, כי אז היינו סוג של רובוטים.

    שורה תחתונה חיה ותן לחיות. הנושא מוצא עד תום ועכשיו קצת לשחרר את החבל. והפתרונות האמיתיים יהיו אך ורק בידי שלטונות הצבא. וכאשר הם יחליטו מה שיחליטו כמו שעשו במקרה של ג'קו יש לכבד. כנראה שהם ראו והבינו בזמן אמת ,מה שרב האנשים אח''כ, לא השכילו להבין.

    הגב לתגובה זו

    • פחחח...כמה ארוך ומצ'עמם

      קצר, 26/06/08 18:50

      תתחילי לקצר. גם הפלצנות שלך מצ'עממת.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מלחמתו של פיני בדש במשתמטים הצליחה

    מירן, 26/06/08 11:05

    כל הכבוד לפיני בדש על מלחמתו העקשת במשתמטים.
    עובדה ניצח את המאבק בנוק אאוט

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף אכן פיני בדש ניצח במאבק הצודק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      גדי, 26/06/08 14:56

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אסף אמדורסקי,עברי לידר,שירז טל,מורן אטיאס,שלומי שבן,עידן יניב,

    ל, 26/06/08 10:11

    שרית חדד
    בן ארצי
    אייל גולן
    אביב גפן

    ועוד ועוד ועוד ועוד

    מה אתם רוצים מג'קו?!?

    הגב לתגובה זו

    • כולם למעט אביב גפן

      טלי, 26/06/08 13:18

      לא דיברו כנגד הצבא.

      אביב גפן לא הגיע לרמת ההתבטאויות של יעקב או איך שהוא רוצה להקרא. ושוחרר בגלל בעיה בריאותית (מי שלא רואה איזה גב עקום יש לו , כנראה עיוור).

      בכל מיקרה גם אביב הוחרם בזמנו, וכיפר על מעשיו...

      חיה ותן לחיות זה המוטו?! חבל שהוא לא הפנים את זה. לא שירתת? יופי, אל תטיל דופי באלו שכן, ואל תתימר להשתוות אליהם!

      הגב לתגובה זו

      • מה ג'קו אמר נגד המדינה?

        ----------, 26/06/08 15:28

        כלום! נאדה! הכל המצאה!

        הגב לתגובה זו

    • נכון ובנוסף גם בר רפאלי

      נמאס, 26/06/08 13:46

      שלא רק זאת שלא שירתה היא גם אמרה בתקשורת דברים בגנות המדינה הגרועים בהרבה מהתבטאויותיו של ג'קו ועדיין מעולם כנגדה לא התנהלה הרדיפה שיש כלפיי ג'קו. זאת צביעות.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ישראל בר און לא שירת ולא יישרת (ל''ת)

    חן, 26/06/08 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    סוויסה מגויס לקמפיין ההשתמטות

    לא שטוף, 26/06/08 08:56

    בכל מקום ופינה סוויסה דוחף חזור ודחוף את עניין ההשתמטות. לפני כמה חודשים אפילו רתם איזה טקס מינורי של חיל החימוש בו הוענקו תעודות הוקרה זניחות. כל הכתבה עסקה באיזה סלבריטי-חייל (לא זוכר מי, אולי תום אבני) שכביכול ''סוחט'' תעודות הוקרה למרות שאינו קרבי.

    לכל חור הוא מכניס את השנאה וצרות העין.

    סוויסה, אם אתה חושב שלא שמים לב איך בקטנה אתה מנסה לנגוס עוד קצת ועוד קצת ולתת עוד איזה דקירה קטנה - אתה טועה.

    אתה מלבה שנאה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    עאלק ''פרמטר אחד והוא כשרון השירה''

    @_@, 26/06/08 08:38

    לבני עשרה/תחילת העשרים עם קול נפוץ ויכולות בינוניות-מינוס, אתם קוראים כשרון שירה?! c'mon...כמה בולשיט.
    וזה לא שלא מגיעים אנשים מאד מוכשרים לאודישנים, הם פשוט לא עוברים מסיבות אינטרסנטיות בלבד (ואני בטוחה שהשנה הצבא היה אחד מהשיקולים שלהם...ולא כישרון).

    ובכלל את נושא הצבא ניפחו. למי אכפת אם X לא שירת? למה אנחנו בכלל מחטטים להם בחיים??

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    די לפאשיזם המטורף והמטומטם הזה!

    עמנואל, 26/06/08 07:38

    הכל נמדד האם לבשת 3 שנים מדים (ולא משנה אם לא עשית כלום, או בנית קריירה בלהקה צבאית או בגל''צ) או העזת לא ללבוש מדים, או להשתחרר אחרי שנה וחצי.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה זה??? ג'קו אף פעם לא עודד שום צעיר להשתמט!!

    nrg די להגזמות!, 26/06/08 01:47

    עד מתי יסולפו הדברים שג'קו אמר? לא נמאס??? כמה אפשר לדרוך על הנשמה של הבחור המקסים הזה?
    ושוב ושוב ג'ק חוזר ואומר את האמת:שוחררתי ע''י הצבא, לא השתמטתי,יש לו תעודת שחרור שהציג אותה לכל דורש , לא עודד אף אחד לכלום ,הדבר היחיד שרצה זה לעשות מוזיקה.
    ולמרות הכל משפטים כאלו מתריסים, פוגעים בלי לחשוב מה זה עושה,כמה זה מתסיס את הכל מחדש או שזו הכוונה???

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תורידו את התמונה של המשתמט הכלומניק הזה. (ל''ת)

    יורם, 25/06/08 22:44

    הגב לתגובה זו

    • נכון. כמה הוא מכוער. מבהיל ילדים וילדות. סכנה!!! (ל''ת)

      מימי, 25/06/08 23:50

      הגב לתגובה זו

    • תורידו את התגובה של יורם המשמיץ!

      נועה, 26/06/08 01:50

      אני רוצה לראות את התמונה, ג'קו נעים לעין ובכלל אדם מקסים למרות שלא נותנים לו צ'אנס. חוצפה

      הגב לתגובה זו

      • נועה מה קרה? לא החליפו לך חיתול היום? (ל''ת)

        יורי, 26/06/08 16:06

        הגב לתגובה זו

        • הצחקת אותה.. מי שמשמיץ פה שווה למה שיש בחיתול (ל''ת)

          מכיר את נועה, 27/06/08 11:55

          הגב לתגובה זו

  • 18.

    הפרמטר הראשון לבחירה זה היופי, כדי לחלוב כסף מילדות קטנות

    אחר כך, 25/06/08 21:57

    ולא תמיד נמצא שם כישרון שירה.

    העיקר זה לתקתק כמה שיותר כסף מפס הייצור המתחלף הזה ...

    בלה בלה בלה ................

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ... אותי הכי מעצבן ש מייקל לואיס לא השתחרר - מסיבות רפואיות אעלק!!

    עופר, 25/06/08 19:02

    בריא כמו שור - אבל פרצוף של עגל!!

    הגב לתגובה זו

    • זה לא נכון

      ה, 26/06/08 11:35

      אין לי שום דבר בעד לואיס, הפוסטר של ימינו לאהבת ה''טאלנט'' ולא הכישרון, אבל הוא סיפר בהרחבה (בלי קשר לצבא)על צנתור שעבר בגיל צעיר ובעיות לב. זה שבנאדם נראה אחלה מבחוץ לא אומר שאין לו בעיה רפואית.

      הגב לתגובה זו

      • העיקר שעומד לו הזיין. (ל''ת)

        שימרית, 26/06/08 12:40

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    עשרות אלפי חרדים לא מתגייסים וז'קו הוא הבעיה?...

    הסתה ושעמום, 25/06/08 17:23

    נו באמת...
    אולי די עם ההשמצות?
    ז'קו הוא הבעיה שלכם?
    מה עם החרדים? הם בסדר?

    הגב לתגובה זו

    • הוא באמת לא השתמט, אלא שוחרר. מספיק עם הפשיזים.

      אמא של חייל, 26/06/08 01:04

      מעריב, סויסה, תרד כבר מג'קו אתה לא מסוגל הלגיד משתמט בלי להזכיר את ג'קו.
      כל זאת בגלל בן כספית שהדביק בו דברים שאותם לא אמר.
      חלאס! לבחור לא קל בחיים.
      תתעסקו בחרדים ובערסים שלא מתגייסים ותרדו מג'קו.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה עצוב שגם בתכנית בידור יש פאשיזם....

    מה קורה פה?..., 25/06/08 17:00

    שירתתי בצבא, אני ציונית ואני חושבת שצריך וחשוב להתגייס.
    אבל אני נגד מסע הרדיפה המופרע שמתנהל נגד מי שלא שירת.
    מה הטעם לרדוף אותם? מה הטעם להכריח? הם יהיו חיילים טובים? ואם הם יתאבדו?
    צריך לגרום לאנשים לרצות לשרת, לעודד.
    צריך לשפר את מה שלא בסדר בצבא (ויש הרבה מה)
    אבל לא להכפיש אנשים שלא שירתו.
    זאת פשוט לא הדרך.....

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עד היום זאקו אייזנברגר לא מופיע לא הוציא דיסק ועבוד בתחנת דלק בעכו (ל''ת)

    מרגול, 25/06/08 16:56

    הגב לתגובה זו

    • כמה שגיאות במשפט אחד עדיף כבר לעבוד בתחנת דלק

      שלמה, 26/06/08 12:09

      ולא להיות מטומטם כמו מי שכתב את התגובה הזו

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ישראל בר און גם משתמט (ל''ת)

    אורן, 25/06/08 16:50

    הגב לתגובה זו

    • לא ''גם'', כי ג'קו לא השתמט! לגבי ישראל איני יודע. (ל''ת)

      גדי, 26/06/08 10:07

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ישהבדל בין ארץ ישראל למדינת ישראל, ואני

    אחד, 25/06/08 16:36

    מזלזל במדינת ישראל במלוא מובן המילה זלזול ואני גאה בי. אני מעריך הערכת כבוד עצומה לארץ ישראל. יש הבדל עצום בין ארץ למדינה. הארץ שלנו היא ארץ הקודש אבל המדינה שנבנתה במשך שישים שנה- פשוט בושה. אני אלך לצבא רק כדי לשמור על משפחתי וילדי לעתיד!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    השנה בחרו מתמודדים לפי הצבא ולא לפי הכשרון (ל''ת)

    רואים רואים, 25/06/08 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ג"קו איזנברג. לא שוכחים ולא סולחים. אתה בושה וחרפה.

    קובי, 25/06/08 13:56

    אתה דוגמא שלילית.

    הגב לתגובה זו

    • דבר בשם עצמך. אני סולחת וחושבת שעשו לו לינץ' תקשורתי

      דפנה, 25/06/08 16:56

      אפשר להירגע ולסלוח, זה לא מפחית מכבודך לסלוח לאדם שטעה, להיפך זה מראה שאתה בוגר וחכם.

      הגב לתגובה זו

    • ואווו איש מילואים .זה אופי? יושר? חכמה?

      מיכאל, 26/06/08 12:13

      5450 אנסים עושים מילואים
      6021 רוצחים עושים מילואים
      1006 שודדי בנקים(בניהם האופנוען) עושים מילואים
      3007 פדופילים עושים מילואים
      והרשימה ארוכה אז?? מי שעושה מילואים או עשה אפשר לומר עליו שהוא ישר אמין ובעל לב זהב????
      צאו מהסרט כבר

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ל-6 - צודק.

    יגאל, 25/06/08 13:43

    גל"צ צריך להפריט, במחנה - לסגור, להקות צבאיות - בזמן פנוי מהשרות העמיתי.
    מספיק לבזבז כסף על כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אז גם ישראל בראון במשתמטים מה? (ל''ת)

    לזרוק אותו!, 25/06/08 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ג'קו שוחרר מהצבא ע"י הצבא!!!

    סוזי, 25/06/08 13:21

    רשמית שוחרר! עד מתי לא תיהיה הבנה בענין?. ועד מתי תמשיכו לכתוב שעודד התשמטות?. לא היה ולא נברא. מדוע אתם ממשיכים בשפיכת הדם?! לא מספיק הקיזו דמו, לא מספיק רמסו אותו? האם אתם סופית רוצים לעשות וידוא הריגה?
    תעשו טובה לקוראיכם ותכתבו דברים אוטנטיים אמינים.

    כולי תקווה שתגובתי זו לא תתורפד!

    הגב לתגובה זו

    • אין לי שום דבר אישי נגדו

      דני, 25/06/08 13:48

      אבל שנינו יודעים שלא סתם קפצו עליו. הוא קצת התבלבל וחשב שאם הוא זכה בכוכב נולד מותר לו לזלזל בכל דבר אחר כולל בשירות הצבאי.

      השירות הצבאי הוא ערך, הוא חשוב ובסופו של יום או שעשית או שלא עשית. זה די פשוט. נכון שיש מקרים של שחרור מסיבות כאלו ואחרות, אבל על כל שיחרור מסיבה כזו יש גם חיילים שעושים שירות למרות ועל אף שיש להם תנאים קשים בבית. ולסיום אני יכול לאמר לך שאני שירתתי ביחידה מובחרת ואצלנו היה בחור עם פיגור שכלי ומגבלות אחרות, אבל מה הוא התנדב ועבד קשה ועזר לפעילות המבצעית במה שיכל. זה ההבדל בין אנשים טובים ורציניים לבין מי שמחפש הקלות, יש כאלה שיגידו קשה לי כואב לי אני לא יכול ויש כאלה שינשכו את הלשון ויעשו למרות הכל. אני יודע איזה סוג אני הייתי רוצה להיות.

      הגב לתגובה זו

      • כל מלה בסלע כל הכבוד אמרת את הכול (ל''ת)

        s, 26/06/08 00:42

        הגב לתגובה זו

    • איזנברג מ ש ת מ ט !!!! הוא לא ראוי ולא מתאים לתת הופעות. (ל''ת)

      הילה, 25/06/08 13:49

      הגב לתגובה זו

    • ב-ו-ל-ש-י-ט-!-!-!

      שפוי, 25/06/08 14:35

      ג'קו עוד לפניכן ניסה להשתחרר
      על פציפיזם...
      אז די לבלבל את השכל אוקי?!

      הגב לתגובה זו

    • לסוזי היקרה

      אבנר שונץ, 25/06/08 14:56

      ג'קו אייזנברג שפך את דמו בעצמו, התקשורת אוהבת לחבק כוכבים חדשים כי הם הרייטינג שלהם ולחם חייהם, שלל כוכבי העבר: נינט, צמד ההראלים, שירי מיימון, שי גבסו ועוד ועוד.... מעולם לא הקיזו את דמם, שאלת אולי למה??? אולי בגלל שהוא אשכנזי? הגזענות הפכה עורה? מי שנמצא בחיתוליו אינו יכול להעביר ביקורת על אחרים, בפרט לא על דמויות בכירות שג'קו הכפיש את שמם. הוא שידר תמיד. אבל תמיד תדמית שלילית, שחצנית, יהירה ופוגענית. ולי ממש.... אין כלום נגדו אבל כולם חשו בזה.
      לכן אל תתפלאי שכשג'קו תופס כותרת היא תהיה שלילית. כי אחרי הכל הוא שרוף, מחוק, גמור לעולמי עד בכל מה שקשור להצלחה תקשורתית בתחום המוזיקה, תרבות, תיאטרון ועוד.

      הגב לתגובה זו

      • אבנר אתה צודק 100%. הוא שלילי ביותר. דוגמא רעה.

        אלונה, 25/06/08 19:34

        אני חושבת שהוא פשוט לא מחונך. אין לא טיפת דרך ארץ לכן המיבור מקיא אותו למרות שמנסים ולא מצליחים לדחוף אותו בכח. איזנברג מחוק בציבור.

        הגב לתגובה זו

        • הלוואי שכל מכרייך יהיו מחונכים כמו ג'קו

          ----, 26/06/08 10:09

          מתחשב, מכבד את אימו, נעים הליכות ועוד ועוד

          הגב לתגובה זו

      • אתה כ''כ רחוק מהמציאות, ג'קו לא שחצן ולא בטיח

        גלי, 26/06/08 01:58

        מדובר בבן אדם עם רגש ענק מלא חברים לב טוב,מתנדב למען ילדים חולים ועוד
        אפה זה ואפה כל מה שחושבים עליו , ממש התדמית והיפוכה. תפסיקו ליזון מעיתונים ושמועות.

        הגב לתגובה זו

    • את צודקת ובגלל זה אני משתמט מלשלם לו על השירים שלו

      ז'קי, 25/06/08 19:53

      הורדתי את כולם מאתרי שיתוף קבצים ואני מרשה לכל אחד להעתיק ממני.
      הוא לא חייב לי כלום וגם אני לא חייב לו כלום. איך זה?

      הגב לתגובה זו

      • תודה רבה אחי

        רן, 25/06/08 23:05

        כנראה הורדתי ממך תשירים שלו

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה ההבדל בין השתמטות ללהקה צבאית?

    דיוויד הלוחם, 25/06/08 12:46

    או גל''צ?

    די עם הפרופגנדה.
    יותר טוב לי דיסק של זמר טוב שילווה אותי בשמירות מאשר עוד פקיד בקרייה או אוכל חינם בגלגל''צ.

    הגב לתגובה זו

    • תככככלס! (ל''ת)

      חביבי, 25/06/08 13:10

      הגב לתגובה זו

    • הבדל גדול מאוד....

      ..., 25/06/08 13:48

      אלו שמשרתים בגל"צ או בלהקות צבאיות לא ממלאים את חשבון הבנק ע"י קמפיינים, קידום הקרירה האישית וכדומה. מה לעשות לא כולם יכולים להיות לוחמים אבל כולם חייבים לתרום.
      לדוגמא בזמן שישראל מקבל חשיפה ומקדם את עצמו והקריירה האישית שלו בלבד אחרים תורמים למדינה

      הגב לתגובה זו

      • תבדוק מה עשה בועז מעודה בצבא

        חייל, 25/06/08 15:22

        זה שכל הפטריוטים הצביעו בשבילו
        הוא היה חצי שנה מחסנאי באלייקים
        ומאז כוכב נולד הוא לא היה יום אחד נוסף בצבא

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    ישראל בראון שהשתחרר מוקדם מסיבות אישיות ומשפחתיות ?

    חייל, 25/06/08 12:24

    בקיצור משתמט

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    טדי הפקות הם חברה מצויינת ומוכשרת . (ל''ת)

    כרמיתוש, 25/06/08 11:34

    הגב לתגובה זו

    • טדי הפלצות. לא שווים. (ל''ת)

      מישמיש, 25/06/08 13:52

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כמה דברים:

    ג, 25/06/08 10:34

    1. ג'קו שוחרר על ידי הצבא חד צדדית. ג'קו ביקש לשרת.

    2. ג'קו עושה כיום שירות לאומי בדמות מופעי התרמה רבים.

    3. ג'קו לא אמר דבר נגד המדינה אן המשפחות השכולות. הוא עצמו מגיע מכזו.

    הגב לתגובה זו

    • איזה בולשיט!!!! (ל''ת)

      שפוי, 25/06/08 14:33

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    עדיין תכנית שמעודדת השתמטות ואני אסביר

    אחד ששירת, 25/06/08 10:31

    יש כמה משתתפים העונה לפני גיוס.
    ברגע שהם יגיעו לגמר ויזכו לקצת פרסום ואהדה, כשיגיע הזמן שלהם להתגייס לצבא הם יפליצו איזה תירוץ עלוב בסגנון ''חוסר התאמה למסגרות'' ו ''לא יכולים לקטוע את הקריירה'' ועם טיפה עזרה מטדי הפקות (שבטח קטן עליהם לתפוס דיבור עם ראש אכא, לכוכב נולד יש יותר רייטינג מהצבא) עוד שנה הם כבר עושים פרסומת לסלקום, קמפיין לחברת אופנה, דואט עם עיברי ועיר הילדים בלונה פארק בריאשון.
    צ'יקמוק!!! מה עם יוצרים אמיתיים? תרבות הקאברים זה המיץ של הזבל. יש מישהו מהפינליסטים של כוכב נולד לדורותיו שעושה קריירה מכובדת בתור זמר/זמרת חוץ משירי מימון? תודה רבה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    חבל שאתם ממשיכים להסית ולהכפיש !!!

    דני, 25/06/08 10:28

    ג'קו שוחרר מהצבא מסיבות משפחתיות כואבות ובשום מקום לא עודד ולא קרא להשתמט ..זה פשוט לא נכון!!!

    הגב לתגובה זו

    • זה כן נכון. הוא משתמט עלוב. אביו נפטר מהתקף לב. (ל''ת)

      דן, 25/06/08 13:50

      הגב לתגובה זו

    • ג'קו ניצל את קלף הבן יחיד לאלמנה

      שפוי, 25/06/08 14:33

      מכיוון שהוא ראה שהוא לא מצליח להשתחרר מצה"ל על תקן פציפיסט...
      יש אנשים שבאמת צריכים את הפטורים האלו והוא מנצל אותם בשבילים...

      ובכלל-
      הוא גם לא עשה שירות לאומי וגם
      כתב את שיר "המופת" הזכור לכולם
      בתור "מדינה ז--ה,מדינה מו--ת"...

      הגב לתגובה זו

      • בשבילך זה ''קלף'', בשבילו זה החיים

        רמואז, 25/06/08 18:44

        לא מאחל לאף אחד לאבד את אביו בגיל כל כך צעיר ועוד כבן יחיד.

        אבל כל כך קל בהקשות קלות על המקלדת לשפוט, להאשים ולהעניש. ככה זה במדינה שבה כולם הם ''אחד שיודע''...

        ואתה עוד קורא לעצמך שפוי...

        הגב לתגובה זו

        • הייתי יכול להבין שהוא מתייחס לזה כחיים...

          שפוי, 26/06/08 00:17

          אם הוא לא היה מוכר את אבא שלו בשביל נזיד עדשים...
          הרי אני מכיר מישהו שלומד איתי שמתגייס לקרבי שלפני חצי שנה אימא שלו נפטרה ממחלת הסרטן ואבא שלו נפטר לפני תשע שנים... וכן יש לו אחים קטנים...

          ג'קו ניסה להשתמש בפציפיזם וראה שזה לא הולך אז הוא אמר יאללה... בוא ננצל את אבא...

          הגב לתגובה זו

        • דרך אגב כרגע קראתי את המשפט האחרון שלך

          שפוי, 26/06/08 00:18

          ורק שתידע שאני הרבה יותר שפוי
          מבן אדם שכותב שיר עם המשפט:
          ''מדינה זונה מדינה מוצצת'',מלכלך
          על צה''ל וחושב שהוא יכול לצאת על
          זה כמו כלום...

          הגב לתגובה זו

      • הצבא החליט שהוא לא מתאים לו. לכן שחרר אותו.

        מ., 26/06/08 01:08

        לא תתן לעובדות לבלבל אותך, נכון? הצבא ה צ ב א החליט שהוא לא זקוק לג'קו, שבא וביקש להתגייס ללהקה צבאית ודיבר על קושי להחזיק נשק בעקבות המוות של אביו אותו חווה בגיל צעיר. הצבא העדיף לשחרר אותו, ולא לגייס אותו לתפקיד שאינו דורש נשק.

        הגב לתגובה זו

        • תיקון

          שפוי, 26/06/08 06:35

          ג'קו בא ישר ואמר שהוא רוצה להקה צבאית כי הוא פציפיסט=צה''ל נתן ג'ובניק=ג'קו מתעצבן כי הוא לא הצליח
          להשיג פטור=ג'קו אומר לצבא:''היי...
          אני בן יחיד לאלמנה...''=ג'קו יוצא
          עם פטור מאושר לדרכו=כעבור כמה שנים
          ג'קו חושב שהשמש זורחת לו מהתחת
          והוא מתחיל לצאת מעאפן כמו לא יודע מה...

          הגב לתגובה זו