• 30.

    תוכנית דפוקה

    שפרה, 02/10/08 15:29

    הם לא נראים דתיים בגרוש בסדרה עצמה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא בשביל חילונים

    רבקי, 28/09/08 01:42

    אחלה תוכנית אבל לא לילונים כי זה חילול ה' ומי שבאמת לא יודע את החומרות שה חילול ה'

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    סדרה אותנטית, מצויינת.

    אני כבר התמכרתי, 13/09/08 21:52

    אני אמנם ירושלמית חילונית, אבל קל לי הרבה יותר להתחבר לסדרה הזו מאשר לכל הסדרות התל-אביביות הפלצניות עם הזיונים על הבר.
    הסדרה הזו היא ממש מהחיים, אפילו שמוזר לחשוב על טלי שרון ויעל שרוני בתור דתיות...

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בשביל מה?!?

    מישהי, 31/08/08 10:46

    אני לא מבינה מה רצו להראות בסידרה הזאת? בשביל מה עשו אותה??? אוקיי, אז אולי לצערנו אלו הם חיי הדתיים- רווקים(מסויימים!!), אבל למה לעשות על זה סדרה, להדגיש את זה יותר?!?! זה מוציא שם כ''כ רע עלינו, זה אשכרה חילול ה'!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    זה משקף סוג מאוד מסויי'ם של הדתיי'ם

    דנה, 01/07/08 18:19

    אחלה סדרה באופן כללי...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בסך הכל זה כן משקף את הדתיים לדעתי

    ממ, 01/07/08 01:10

    נכון שאי אפשר להשליך חיים של 5 רווקים מסדרה על מגזר שלם.. אבל הסדרה מאוד ואפילו מאוד מאוד קרובה למציאות..
    לדעתי הדתיים מצטיירים בצורה הכי טובה שעלתה על מסך עד עכשיו..

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עינת, את פשוט כותבת טוב!

    חנן, 26/06/08 23:12

    כשאת מתעסקת בנושאים הטבעיים שלך (תרבות, תופעות חברתיות בציבור הדתי) את פשוט כותבת הטורים הטובה ביותר שיש למעריב להציע!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לכל אלה שמתלוננים לאי אמינות

    טל, 24/06/08 11:32

    "סרוגים" מנסה להראות מציאות מאוד מסויימת בחברה הדתית-לאומית וממש אין להשליך עליה או ללמוד ממנה על חיי הרווקים הדתיים. הסדרה מתארת את חיי הרווקים המתנהלים ב"ביצה" הירושלמית והיא סוג של מקבילה לבועה הת"א.כלומר, צעירים-רווקים חיים בגפם בעיר הגדולה מנסים למצוא אהבה. ביקורתיים כלפי כל דבר שהוא מחוץ לנורמה,שלהם כמובן.שכן, כל דבר שאינו דומה להם יש להוקיע מייד (בין אם אתה לא מתפקד על יושבי ה"אפרטמנט" בדיזינגוף או "אוהל נחמה" בי-ם) וכומבן סקס (שלא יהיה מיוצד מן הסתם בסרוגים) וסמים. כמובן שלא כל החילוניים מזדהים עם חיי התל אביביים וכך גם הרבה מו הדתיים לאומים שהשפה בסרוגים זרה להם. אך לפחות, המטרה של סרוגים היא יפה בעיניי גם אם אינה נעשית בצורה יוצאת דופן והיא להראות לכל אלה שאינם מן העולם הזה שדתיים הם לאו דווקא "הדוסים" הסגפניים שעושים סקס דרך חור בסדין, מביאים 10 ילדים וחיים על חשבון המדינה.וזה בעיניי מקדש את האמצעים.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לכל אלה שמתלוננים לאי אמינות

    טל, 24/06/08 11:26

    "סרוגים" מנסה להראות מציאות מאוד מסויימת בחברה הדתית-לאומית וממש אין להשליך עליה או ללמוד ממנה על חיי הרווקים הדתיים. הסדרה מתארת את חיי הרווקים המתנהלים ב"ביצה" הירושלמית והיא סוג של מקבילה לבועה הת"א.כלומר, צעירים-רווקים חיים בגפם בעיר הגדולה מנסים למצוא אהבה. ביקורתיים כלפי כל דבר שהוא מחוץ לנורמה,שלהם כמובן.שכן, כל דבר שאינו דומה להם יש להוקיע מייד (בין אם אתה לא מתפקד על יושבי ה"אפרטמנט" בדיזינגוף או "אוהל נחמה" בי-ם) וכומבן סקס (שלא יהיה מיוצד מן הסתם בסרוגים) וסמים. כמובן שלא כל החילוניים מזדהים עם חיי התל אביביים וכך גם הרבה מו הדתיים לאומים שהשפה בסרוגים זרה להם. אך לפחות, המטרה של סרוגים היא יפה בעיניי גם אם אינה נעשית בצורה יוצאת דופן והיא להראות לכל אלה שאינם מן העולם הזה שדתיים הם לאו דווקא "הדוסים" הסגפניים שעושים סקס דרך חור בסדין, מביאים 10 ילדים וחיים על חשבון המדינה.וזה בעיניי מקדש את האמצעים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חילול ה'

    נעמה, 24/06/08 10:55

    אני לא מאמינה מה אתה חושב שאתה עושה? אתה פשוט מוציא שם רע על הדתיים זה ממש חילול ה' עצם זה שאתה גורם להם לגעת אחד בשני..

    הגב לתגובה זו

    • ל - 21

      ornush21, 27/06/08 17:33

      תסלחי לי, אבל את חיה בסרט?
      ישנם הרבה דתיים שנוגעים אחד בשני ואף יותר
      מה שאת רואה על המסך זאת המציאות.
      אם כבר, כל סרטי המתיימרים להבין בדתיים שלא נוגעים ולא מדברים ולא מתקשרים, הם צריכים להיות הבעיה שלך. זה לא חילול ה', זאת המציאות.
      אולי לא שלך, אבל של הרבה דתיים אחרים.

      הגב לתגובה זו

    • דתיה חזקה

      לנעמה מ-21, 10/07/08 11:18

      קודם כל הוא לא גורם לשום דתי לגעת, השחקנים חילוניים, דבר שני בדור שלנו לצערנו קשה לימצוא רווקים ששומרים נגיע (גם אלה שאמרים לך שהם כן או נראים לך ככאלה, זה חיצוניות בלבד)כולל חרדים (אני מקירה המון שאמרו לי במפורש שהם נוגעים)והחילוניים יודעים את זה אז ככה שאין בסידרה שום חילול ה', אלא קידוש ה' כי אני שמעתי מהרבה חילוניים שאני מקירה שהסידרה גרמה להם לראות את הצד היפה בדתיים ואפילו גרם להם הרהורי תשובה. לידיעתך!

      הגב לתגובה זו

      • מכירה כותבם עם ''כ''! (ל''ת)

        מורה ללשון....., 13/08/08 20:37

        הגב לתגובה זו

    • צודקת לגמרי

      חנה, 15/07/08 17:06

      מה שאת אמרת חילול ה' גמור כל הכבוד על התיוזה

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה יגידו עלי ומה יחשבו עלי

    Drusilla, 23/06/08 23:18

    תהיתי אם יש מה לכתוב על אנשי הביצה
    ד"א הודיה אם את מכירה כל כך טוב את הביצה מדוע עזבת לתל אביב? משנה מקום לא משנה מזל.

    כל המפתח להבין את הביצה הוא אנושי בין אדם לחברו ולא התחבטויות שבין אדם למקום. אלו אנשים שחייהם סובבים על בסיס מה יגידו מה יחשבו. הם לא מצליחים לצאת מזה ולא רואים דבר פרט לפגמים של אחרים, אך לפגמים של עצמם הם עיוורים לחלוטין. הרי לא כל הנשואים כאלה מאושריים לא? מה עם הגרושים שלא שפר עליהם גורלם?
    אבל העיקר התיאוריות המשותפות, שנמצאות בהבנות החברתיות. ואם יש תוצאות שסותרות את התיאוריות למי אכפת? הרי אלוהים אשם שהמציא את הציונות הדתית, אלוהים אשם שהמציא את ירושלים, ובעיקר, אלוהים אשם בכך שהם לא התחתנו.
    אבל בני אדם? הם לא אשמים כלל. איזה מזל שיש את הביצה, תמיד ניתן להאשים את הזולת. אה, שכחתי, ואת אלוהים.
    הו ירושלים.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ראיתי, לא התרשמתי

    הודיה, 23/06/08 14:52

    אני חייבת לומר כמה מילים בתור בחורה תל אביבית זה 7 שנים עם רקע דתי מפואר המכירה גם את "הביצה" מקרוב...
    ראיתי את הפרק הראשון בסידרה וכמה חבל חבל חבל שקוראים לה "סרוגים" ,מה שאוטומטית גורם לה להיות אישזהו חלון הצצה לעולם הכיפה הסרוגה אך כמה שאין זה כך, הסידרה מייצגת מה שבעיני אכן אותנתי בלי גאווה גדולה את הביצה הקטמונית הירושלמית של רווקים בשנות ה-20 המאוחרות אשר מצאו לנכון כמו הרבה דתיים להסתובב "מין במינו" או יותר נכון להתערבב מין במינו ולהוציא מן ולברור בביקורתיות משוועת מין שבאינו מינו, עם כמה סצנות פמיניסטיות שהוצגו בפרק הראשון שיש לקבל עליהם ח"ח אני לא מתארת לעצמי אפילו סצנה מציאותית אחת כזו שבערב שבת תעמודנה כמה בחורות עם כמה גברים ואחת תקדש במקומם והם יחרשו. מלבד זאת הטונציה של הדיאלוגים בין השחקנים אינה אלא ניסיון עלוב לחקות את מה שנראה כעולם הסרוג ואף מעליב ביותר את התכנים אשר מוערברים בו.
    אנחנו לא צריכים טקסטים משתלחים כדי להוכיח לעולם החילוני שאנחנו כמוהם, אנחנו עושים סקס, מעשנים גם ג'וינטים ועדיין מדברים קצת יותר בעדינות, עושים קידוש בשבת ולא הולכים לבית כנסת כדי ללטוש עיניים בשוק הבשר. הביצה הקטמונית אין בה אלא להטיל בושה על הציבור הסרוג ואני מדברת מתוך גרונם של הציבור שאינו מתיימר לקדש את ערכי הדת אלא את ערכי המוסר ומצוות שבין אדם לחברו. ההצצה אל עולם הביצה כפי שהוא מוצג בירושלים אינה מביאה גאווה בכך שאם יש בה כדי להשוות בין הציבור הדתי לחילוני הרי שהיא רק מטילה קלון.
    הביצה היא אחד המקומות הרכלניים, הביקורתיים והאנטי פלורליסטים הקיימים בריכוז מאוד גדול של רווקים ורווקות שאין הרבה פלא שמסתובבים סביב הזנב שלהם בערבי שבתות באוהל נחמה. מה שמצחיק הוא שהשחקנים לא מצליחים להגיד את הטקסט בצורה שתהיה אמינה לאוזן הדתית אך אולי מצליחים להגיד את הטקסקט בצורה שתהיה אמינה על האוזן הביצתית הירושלמית. אם זו הייתה סתם סדרה על רווקים ורווקות בירושלים מילא וניחא, אך בגלל שמדובר בסדרה "סרוגים" המוצגת כפותחת איזשהו צוהר לעולם הדתי לאומי אני חייבת למשוך בשמי ובשם רבים כמוני שרחוקים מלהיות דוסים ויושבים במעוז התל אביביות את ידינו מהצצה שכזו, איננו יכולים להביע שום סולידריות עם ברוגים שכאלה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון. (ל''ת)

      לא בביצה, 23/06/08 17:10

      הגב לתגובה זו

    • צודקת

      אור, 18/08/08 04:23

      הודיה את ממש צןדקת.זה לא העולם הדתי לאומי האמיתי

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו עושים סקס, זה נכון. אבל רק אחרי החתונה, שלא תטעו. (ל''ת)

      ירושלמי, 26/10/08 22:29

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מנסיון של רווק מזדקן, הרווקות הירושלמיות (36+) לא רציניות

    רווק, 22/06/08 18:16

    ניסיתי את עיה''ק ירושלים, וכמי שלא אוהב לטייל בכבישים בלילות הקרבתי כמה ערבי קפה ראשון בירושלים. ניראה לי שהמטרה של הדתיות הרווקות בעיר היא לפגוש, להרגיש מוחמאות ולהמשיך הלאה, אולי הבא בתור מוצלח יותר. מתוך 4 פגישות ירושלמיות, לפחות ב- 3 מקרים הגברות עדיין בסטטוס.
    אז מה ההבדל בין תל אביב לירושלים?
    רק שבתל אביב הדתיות הנורמליות - נשואות.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    פרקשיה

    נשואה, 22/06/08 14:09

    מישהו יודע מה עם הפרקשיה?הם עדיין רווקים?

    הגב לתגובה זו

    • חלק כן וחלק לא..

      ענבר פרקש, 22/06/08 17:02

      הרוב כבר כן, אריאל עדיין לא...

      הגב לתגובה זו

      • יודע יותר

        יודע, 23/06/08 11:53

        לא נכון, הרוב לא נשואים. רק חיליק התחתן. שמוליק דניאלס והתאומים יונגר לא נשואים

        הגב לתגובה זו

        • הם לא חילקו כרטיסי חבר אבל

          ענבר, 23/06/08 17:27

          דניאלס לא נראה לי מחשיב את עצמו פרקשיה לדעתי,אבל זוננבליק נשוי, דיתי נשואה,חיליק ולאה נשואים (אמנם זה לזה אבל סופרים שניים..)
          ואם כבר מתקטננים יודע יקר, אפשר ללכת ממש אחורה לנשואים בוגרי הפרקשייה שאיש כבר אינו זוכר את שמם אך הם ללא ספק היו מאושיות הפרקשייה כמו ערן ניר, נוגה פוקס ועוד..
          בקיצור, תקליד פרקשייה בויקיפדיה...

          הגב לתגובה זו

      • ענברר...

        רוית, תל אביב, 23/06/08 14:54

        היי ענבר אני רואה שאת פעילה כאן...
        זו רוית.
        כתבתי תגובה בשם "הודיה" את מוזמנת להתעצבן... ביי ודש חם.

        הגב לתגובה זו

        • פעילה??? פחחחחח

          ענבר, 23/06/08 17:34

          את לוקחת יותר מידי ברצינות את נושא הטוקבק...
          ולא התעצבנתי רק נראה לי שאת כועסת מידי , את יודעת זה לא כזה חשוב...
          בהצלחה בבחינות , ענבר

          הגב לתגובה זו

  • 16.

    סך הכל מה שקרה בציבור הספרדי לפני 30 שנה רק פה עושים אידאולוגיה מזה

    י.נ טכניון, 22/06/08 13:27

    והופכים את הרפורמה למטרה ולא מבינים שישראלי ממוצע בז לצבועים גם אם הוא צבוע ישראלי הוא דוגרי לכן קומבינות כאלה יכולות להיות רק נחלתם של המכנים עצמם בעקשנות דתיים בגלל שמתפללים ושומרים שבת לפחות פעם ידענו שמי ששומר שבת ומפלרטט זה לא אידיאל

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עינת תציעי את עצמך שניכם מקסימים (ל''ת)

    המלצה, 22/06/08 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    נשיקה זו חציית גבולות???אולי פעם.היום ממש לא.

    אחד שיודע, 22/06/08 08:50

    היום יש חיי מין פעילים בביצה,בטבעיות
    כמו אצל החילוניים.אף אחד לא ממש מצפה מגבר/אשה בגיל שלושים להתאפק.
    אז יש אמנם דרגות שונות (משיעור לשון,כניסה אחורית ועד מלא ממש) אבל זה קיים,וטוב שכך.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    גולדפלם לא התסריטאי של הסדרה

    Darth Mohl, 22/06/08 07:46

    העיפו אותו

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יופי של כתבה.

    ת., 21/06/08 08:17

    והשורה האחרונה מתוקה

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ומה עם ירושלמים חילוניים??

    אלעד, 21/06/08 02:10

    לא מספיק שחושבים שירושלים זה רק דתיים וערבים, מה איתנו הירושלמים החילונים, אנחנו לא מעט אפילו די הרבה ובסופו של דבר בכדי להיות תל אביבי טוב ת הצריך לבוא מירושלים.. אז מה איתנו באמת??

    הגב לתגובה זו

    • את מי זה מעניין? קליפת השום יותר מעניינת. (ל''ת)

      ירושלמי דתי, 22/06/08 09:59

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    סדרה יפה - טלי שרון ויעל שרוני מדהימות (ל''ת)

    מוטי, 20/06/08 20:11

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יעל שרוני מבריקה בתכנית

    לא מיואשת, 20/06/08 18:11

    פשוט שחקנית בחסד עליון
    לטעמי שנים לא נראתה שחקנית כז

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    די, הנושא משעמם. כמה אפשר לקשקש על רווקות

    דוד המלכה, 20/06/08 18:00

    החברה הדתית מיושנת, הרווקים שלה משעממים, הדיבור שלהם פתטי וחוזר על עצמו, ורק כמה אנשי תקשורת מה''ביצה'' הזו עושים מזה קריירה שלמה. תירגעו, לא מסתכלים עליכם בתור חייזרים, גם בתל אביב יודעים מה זה קידוש ומה זה סידור - זה פשוט לא מעניין. תכלס הנושא מיצה את עצמו, לא מבין מה יש לשרוף את הזמן על סידרה של דתיים שמחפשים בן זוג, אלא אם כן את/ה רווק/ה דתי/ה שמחפש להתנחם בדמות דומה על המסך.
    מ-ש-ע-מ-ם

    הגב לתגובה זו

    • צודק, זה מענין רק את אברי גלעד וכאלה מתחסדים (ל''ת)

      ביצה רכה, 21/06/08 21:29

      הגב לתגובה זו

    • את(ה) לא יודע(ת) על מה את(ה) מדבר(ת) (ל''ת)

      Yo, 21/06/08 23:52

      הגב לתגובה זו

    • נודניק - אל תראה, אל תקרא ואל תגיב! (ל''ת)

      יוני, 22/06/08 07:57

      הגב לתגובה זו

    • דתיים זה הרבה מעבר לקידוש וסידור ובגדים ארוכים..

      מישו, 01/07/08 01:02

      כנראה שאת זה אתה לא מבין.. אני בספק אם את מכיר את הדת כמו שאתה מתאר.. בזמן שאתה מציג אותה בצורה כל כך קולקטיבית של רווקים משעממים עם דיבור משעמם.. כנראה שדתיים באמת לא ראית

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אשריך צדיק

    רבי שלום שבזי, 20/06/08 17:36

    שיחקת אותה. אבל למה אין דמות על איציק שלנו, זה היה מעלה לך את הרייטינג בלפחות 5 אחוזים...

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אין אין אין ביצה בלי בלי בלי בלי יואביה

    1 שהיה שם, 20/06/08 16:40

    אני זוכר את השבתות עם היואביה בקטמון, התפילות הארוחות ו...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כת הדוסים המתחסדים (ל''ת)

    פשוט כת עם, 20/06/08 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אחלה כתבה,עינת

    מאוהב ביעל, 20/06/08 15:42

    אבל מה עם יעל שרוני? היא ענקית בסידרה, אז מה אם הדמות שלה היא של רווקה מיואשת?...גם לה מגיע צומי! (מה גם לה, בעיקר לה!)

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מאשרת כל מילה ,ומכירה הכותבת המקסימה,שאלה מי הפחדן? כולנו רוצים

    כנציגה, 20/06/08 15:39

    להתחתן ,כולנו מחבבים ויותר זה את זו
    אז מה תוקע?למה רק שחוזרים לדירה לבד עולים השאלות למה?רגע של אמת ,,,,,כולנו רוצים להתחתן ועכשיו

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כתבה יפה אך הכי עצוב ששכחת את השחקנית הנפלאה שרון פאוסטר!!! (ל''ת)

    חילוני, 20/06/08 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אפשר לראות גם באינטרנט?

    רווקה מהפריפריה, 20/06/08 11:19

    יש עוד כמה דתיים שאין להם yes..

    הגב לתגובה זו

    • קטמון, קטמון

      לי, 20/06/08 14:33

      כן, באתר של יס באינטרנט. הפרק הראשון כבר עלה אתמול

      הגב לתגובה זו

    • תחפש בגוגל

      דודו, 20/06/08 14:57

      סרוגים יס

      הגב לתגובה זו

    • כן, באתר של וואלה (ל''ת)

      סרוג, 20/06/08 15:11

      הגב לתגובה זו

    • פרק ראשון

      יוני, 20/06/08 15:25

      http://yes.walla.co.il/?w=1/7531/1298626

      הגב לתגובה זו

    • אפשר, בwalla (ל''ת)

      idano3, 20/06/08 15:37

      הגב לתגובה זו

    • אחרי שזה משודר אנשים מעלים את הסדרות לאינטרנט

      שלום, 20/06/08 15:37

      תעשי חיפוש בגוגל ותמצאי.

      הגב לתגובה זו

    • ממליץ לבקר למי שיש יס כדאי (ל''ת)

      נחמה, 20/06/08 15:40

      הגב לתגובה זו

    • אפשר -הנה הלינק

      שלויימה, 20/06/08 15:45

      http://yes.walla.co.il/?w=1/7531/1298626

      NRG - אל תהיו קטנוניים ותמחקו

      הגב לתגובה זו

      • שלויימה?! שלוימה שלוימה ?! ממתי אתה קורא לעצמך כך?! (ל''ת)

        נחש(:, 06/07/08 10:56

        הגב לתגובה זו

    • אפשר ועוד איך

      אייל, 20/06/08 18:04

      ב- yes.walla.co.il

      הגב לתגובה זו