• 28.

    אני מתפלאת איך לא אהבת את SHADY LADY

    סיראנוש, 24/03/12 10:17

    זה השיר השני הכי טוב ב2008
    התאכזבתי שסירושו לא זכתה ,לגמרי הגיע לה מקום ראשון.זה לדעתי התוצאות כפי שהיו אמורות להיות: מקום ראשון-ארמניה מקום שני-אוקראינה מקום שלישי -יוון מקום רביעי -נורווגיה מקום חמישי-שוודיה ומקום שישי -ישראל.דווקא מהשיר שזכה ממש לא התלהבתי,די שעמם אותי,לא היה בו כלום.ולמה ישראל תמיד נותנת מלא נקודות לרוסיה,השירים שלה גרועים.

  • 27.

    בילן חמוד

    דימה בילן, 08/11/08 16:20

    חולה עליך

  • 26.

    בילן חמוד

    דימה בילן, 08/11/08 16:20

    חולה עליך

  • 25.

    בילן חמוד

    דימה בילן, 08/11/08 16:20

    חולה עליך

  • 24.

    בילן חמוד

    דימה בילן, 08/11/08 16:19

    חולה עליך

  • 23.

    לא מסכים איתך כמעט בכלום! כנסו

    נ, 21/05/08 19:32

    דבר ראשון, השיר של ישראל השנה הוא אחד השירים הכי טובים שנתנו בארוויזיון, עם זמר מדהים, שאת הקול המדהים שלו אפשר לזהות גם בחו''ל, והרי ברור ששיר בשפה לא מוכרת שופטים בעיקר עפ''י הקול של הזמר! נכון, גם עפ''י הופעה, אבל השיר לא אמור להיות צעקני ועם מלא גימיקים מטופשים, אלא בלדה מרגשת ועם ייחודיות משלה.
    דבר שני השיר של רוסיה ממש לא יפה בעיניי- הזמר לא כוסון על ולא נעליים, השיר נחמד לא יותר, והוא יותר מדי זז, הומו לתפארת.
    דבר שלישי, השיר עם התרנגול אפילו לא עלה לגמר. אתה לעומת זאת היית בטוח שיהיה ב5 הראשונים.
    קיצר, לא אהבתי בכלל את הכתבה.

    • קצת הבנת הנקרא

      יוני, 22/05/08 09:26

      הכתבה הייתה כתבת דעה. לא כתבת הימורים. הכתב, שאני מכיר אותו אישית, דאג להגיד שוב ושוב שהוא לא טוב בהימורים. אז תנוחו, מתוקות.

      יוון, רומניה, רוסיה, אזרבייג'ן, ארמניה, פולין ונורבגיה - כל אלה עלו לגמר, ודני אמר שהן ככל הנראה יעלו לגמר. על ישראל ופינלנד הוא אפילו אמר ''הלוואי שאתבדה, שאצא פארש'', כי הוא אוהב את השיר של פינלנד ומפרגן לבועז מעודה על היותו ישראלי.

      אבל אני לא מפרגן למעודה. סתם שיר בנאלי שעלה לגמר בגלל המוטיבים הארמניים שלו ובגלל שהוא היה חלק מחצי גמר חלש. בחצי הגמר השני הוא לא היה עולה בחיים.

      קצת הבנת הנקרא. כשהכתב כותב ''אני לא טוב בהימורים'', ומבהיר שמדובר בדעתו האישית, צריך לקחת את זה בפרופורציות הללו. משמע - מותר לא להסכים עם דעתו. אבל אי אפשר לחלוק שמדובר בכתבה מקיפה, שנונה, מקצועית, שנותנת את רוח השירים (עם קטעים מהתרגומים) וקישורים לכל דבר ועניין.

  • 22.

    כפרעות על זאבי הים האלה :) {מחזיק אצבעות ללטביה} (ל''ת)

    שחר, 21/05/08 16:43

  • 21.

    מעניין איך אתה מרגיש עכשיו אחרי החצי גמר

    אתה דפווווק, 21/05/08 12:55

    יצאת מטומטם לגמרי גבר..

  • 20.

    בחירת השיר הישראלי - שערוריה

    מאכזב, 21/05/08 09:22

    דנה אינטרנשיונל לא הייתה צריכה לאיים כדי שהקולגות שלה יפחדו ויבחרו בשיר שלה ולא בשיר הטוב ביותר (פרפרים). זה היה כל כך שקוף שהתמיכה בה נובעת משיקולים זרים. אין לי ספק שנגיע רק לאחד מהמקומות הבינוניים במקרה הטוב ושלא ילמדו מזה לקח בשנה הבאה. חבל!

    • גם כשהשיר כל כך מצליח חייבים לפזר מרירות וקינאה? (ל''ת)

      מגיע פרגון!, 21/05/08 09:55

      • תאמין לישהשיר שלנו היה יכול להגיע הרבה יותר רחוק והוא לא כזה מצליח

        מחכה ל2009, 22/10/08 17:57

        וגםהכתבה הזאת מצוינת אבל דבר אחד חסר בה -
        קצת קליקה קצת טאץ' מרושע והנה הכתבה הטובה ביותר שככתי לציין שמאז תחילת שנות ה2000 האירוויזיון עולה משנה לשנה והשנה צנח לביבים של שנות הה80-85 חבל מבחינתי שנה שעברה האירוויזיון היה ההההההההההמופע של השנה

  • 19.

    מי שיצא כאן וולגרי וביצ'י זה אתה.

    עינת, 21/05/08 08:26

    ולא כיוון שטעית בהימור. קורה לכולם. בזמנו גם אני לא חשבתי שהוא יעלה, אבל הוא השתפר מאז הקדם, והערב היה ביצוע מעולה, שבהחלט הפיח בי תקווה, ושמחתי שהיא התממשה.

    אני שותפה לדעתך ש''כאילו כאן'' הוא שיר בינוני, אבל לדעתי הוא היה הטוב מבין חמש האפשרויות שהוצגו. איך הוא הצליח הערב? כי למרות הנאמר, הוא שיר מתאים לאירוויזיון (עובדה!), הוא קליט מאוד, הוא משלב מוטיב אתני מיוחד (שאין בשירים אירופאיים) וזה תופס את האוזן ונשאר בזיכרון, וגם כיוון שהערב גילינו את מה שידוע לכולם: הביצוע החי הוא שקובע. כמות האנשים שעושה ''שיעורי בית'' לפני התחרות היא קטנה מאוד ובטלה בשישים. שירים טובים שצריך להתרגל אליהם ייכשלו. המסה העיקרית של המצביעים שופטת בזמן אמת לפי הביצוע החי. מה שלא עובר בפעם הראשונה, בזמן אמת - מת.

    בועז עלה הערב לגמר גם כיוון שהיה לו שיר טוב לתחרות וגם כי הוא שיחק אותה בביצוע מעולה. ''פרפרים'' השיר ה''מקסים'' (אותי, אגב, הוא לא הקסים) כשל בקדם כי הוא היה ביצוע גרוע. חד וחלק, לא תחרות מוטה ולא נעליים. אושרת פפיר התרגשה וזייפה, הדיקציה שלה הייתה לא ברורה, והביצוע היה רע למדי, ולא השאיר טעם טוב בפה, וזו לא רק דעתי הפרטית. בין ה''מומחים'' שטרחת להשמיץ קולקטיבית ישבו גם מוזיקאים מוכשרים ומוערכים כמו קובי אושרת ונורית הירש (שניהם, כזכור, הלחינו שירים זוכים), וגם משה דץ, אדם שקצר הישגים נאים בתחרות הן כמבצע והן כמלחין. שלושתם פסקו (די במבוכה, לא היה להם נעים לקטול) שהביצוע של ''פרפרים'' היה מאכזב, ולכן הם לא בחרו בו. אושרת (קובי) הוסיף שהשיר מיושן ושהוא בעייתי כיוון שהבית חזק מהפזמון.

    אז האם דעתם של שלושת אלה, אנשים שדווקא הצליחו יפה בתחרות, גם היא לא מספקת אותך? או שעכשיו תמצא תירוצים חדשים למה הם פסולים לעדות?
    כמה קל להשמיץ כשמשמיטים חלק מהעובדות שלא מסתדרות עם תיאוריית ה''קונספירציה'', מה?
    אושרת פפיר נשארה בארץ כי היא לא ידעה לספק את הסחורה בזמן אמת, ואין חטא גדול מזה בתחרות. דנה אינטרנשיונל סיפקה את הסחורה. אפשר לאהוב, אפשר לא, אבל עם הצלחה לא מתווכחים.

    כך או כך, מה הקשר לזה שהיא ''ביץ' וולגרית''? איך העובדה שהיא (אולי) וולגרית, או אדם לא נחמד, קשורה לאיכות השיר? אין יוצרים מוכשרים עם אישיות בעייתית? איך דעתך האישית על האישיות של המלחין רלוונטית לשיר? בשביל מה לעקוץ סתם?

    ומה הקשר בין יכולת השיפוט של מיכל אמדורסקי לבין יכולת הביצוע שלה כזמרת בקדם? העובדה שהיא ניסתה פעמיים לזכות בקדם אירוויזיון ולא זכתה אמורה למנוע ממנה לחוות דעה על שירים לתחרות? היא לא זכתה, אז זהו, הלך עליה קפוט כי מעכשיו רק לזוכים מותר לחוות דעה?

    אפילו למומחה ש''טעה'' בעבר מותר להמשיך לחוות דעה, והיא יכולה להיות רלוונטית. אגב, לדעתי אוחובסקי לא טעה: גרסת האולפן של ''שמייח'' לא נפלה משירי אירוויזיון אחרים בשנים האחרונות. שיר מטופש, אבל קופצני וחינני. הבעיה שהביצוע החי היה מחופף ולא מקצועי, ההעמדה הייתה ביזיון, הגימיק עם הדגלים ילדותי, והחלפת השפה בפזמון קלקלה. הנה דוגמה נוספת לפער בין גרסה מוקלטת לגרסה חי, ולמה אסור באיסור חמור לשפוט שיר לתחרות חיה לפי הקלטה שלו.

    לסיכום:
    אפשר לא להסכים עם הדעות שלהם, לגיטימי; אבל אתה סתם נכנסת בהם אישית, באופן לא מכובד ולא רלוונטי. סלח לי, אבל מי שיצא כאן וולגרי וביצ'י זה אתה.

    • נו באמת. הרעיון הכללי נכון

      גילי, 21/05/08 13:34

      חמודה, תנוחי ומהר. הקטע של להתייחס לוולגריות של דנה מאוד במקום אפילו אם לא קשור. זאת כתבה קלילה.

      חוץ מזה, הוא נגע בנקודה נכונה. לא צריך להביא ''מומחים'' שישפיעו על דעת הקהל. משה דץ וקובי אושרת גם מיודדים עם דנה אינטרנשיונל ודורון גל, הכותב של פרפרים, הוא עלום שם ואין לו חברים בברנז'ה. בגלל זה השופטים משבדיה ובריטניה תמכו בו, כי הם באמת בלתי משוחדים.

      חוץ מזה, כל הכתבה היא סובייקטיבית וקלילה. ואת לא יכולה להגיד שדנה אינטרנשיונל לא נהנית להיות מה שהכותב כתב שהיא.

      מזל טוב בועז! תצליח, ואל תיתן לדנה לעשות לך בושות.

      • עינת, אני מסכים אתך לגמרי - עם כל מילה

        יוני, 21/05/08 15:54

        ואני בעיקר מעריך את הזןמ שהשקעת בלכתוב את התגובה שלך..

        בכל אופן, יש בכתבה הזאת הרבה אי דיוקים, הרבה חוסר פרגון(כמה ישראלי) ולקרוא את הכתבה הזאת אחרי החצי גמר רק מראה עד כמה הדברים שכתובים כאן לא רלוונטיים.

        • דני זאק לא חייב לפרגן וכל הכבוד לו שהוא הולך עם האמת שלו

          יוני, 22/05/08 09:17

          כי לא מגיע שנפרגן. צריך להודות בכך, עליית ישראל לגמר היא עוד סימן של הידרדרות האירוויזיון. רק שירים בעלי ניחוח ים תיכוני-ארמני עולים כי הארמנים והתורכים מצביעים להם ברחבי אירופה.

          לישראל לא הגיע לעלות לגמר! השיר הוא סתם שיר.

          מעבר לזה, מה זה קשור רלוונטי או לא? דני זאק הכין כתבת דעה, שעשויה בטוב טעם, בחדות לשון ובמקצועיות. כמי שמכיר אותו באופן אישי, אני מבטיח לך שהוא שמח שישראל עלתה לגמר, אבל רק בגלל שזו ישראל, לא בגלל שמגיע לנו. אני בטוח שהוא שמח יותר על עליית פינלנד לגמר, כי להם באמת הגיע.

          אבל כמה ישראלי מכם, לתמוך בזמר יוצא כוכב נולד ולפאר את תרבות כוכב נולד והישרדות שהרסו כל חלקה טובה בתרבות שלנו. נראה מה יהיה עם מעודה בגמר, כאשר כל המדינות המשתתפות יצביעו.

          ואם יהיה צדק, בועז מעודה לא יגיע לעשיריה הראשונה...

          Go Sweden! Go Finland!

          • בהודעה שלך חסרה המילה ''לדעתי''.

            עינת, 22/05/08 15:20

            זו עובדה שלישראל לא הגיע לעלות לגמר? לא, זו דעתך, והיא דעת מיעוט כנראה, כי עובדה: עלינו.

            אז מה, רמת השירים באירוויזיון לא גבוהה? בחייך! כאן ועכשיו אתה עובד עלינו.

            כפי שכתבתי, אני לא חושבת שהשיר הישראלי הוא הברקה, אבל בכך הוא לא שונה משאר השירים בתחרות... אני חושבת שהוא מתאים לתחרות, וזה בדיוק מה שצריך לשלוח לאירוויזיון: שירים שמתאימים לתחרות. פשוטים, קליטים בשמיעה ראשונה, עם איזשהו ''טאץ''' טיפונת שונה שיצליח לבדל אותם ולתפוס את האוזן בין הרבה שירים משעממים שכבר קשה לזכור שנייה אחרי שהסתיימו.

            אני חושבת שרמת השירים בחצי הגמר הראשון הייתה נמוכה למדי, זו הסיבה, כנראה, שרובם השתמשו בשלל גימיקים ושטיקים מסוגים שונים, עד שהכול נראה כמו קרקס אחד גדול. ההופעה הישראלית הייתה אלגנטית, בלי קשקושים, עם במה נקייה, עם שיר אמיתי שאינו בדיחה ועם זמר בעל קול מיוחד שלא שומעים כל יום, ששיחק אותה בביצוע מעולה. להערכתי זה הבליט אותנו ועזר לנו להגיע לגמר, ובצדק מוחלט, אם יורשה לי.

      • השופטים מחו''ל צפו רק בהקלטות של השירים

        עינת, 21/05/08 22:45

        ולא בשידור החי, וזה משנה הכול.
        גם ספורטאי באולימפידה לא נשפט לפי התוצאות הכי טובות או הממוצע שלו, אלא לפי התוצאה שהוא משיג ברגע האמת, בתחרות, כשהוא מתרגש וכולם מסתכלים עליו.

        ל''פרפרים'' היה ביצוע חי רע. זה היה רגע האמת הקובע והמכריע, ואין הזדמנות שנייה. מי שלא מבין את זה חי בסרט.

  • 18.

    לך תישן על האף !

    פיקה דביק, 21/05/08 08:23

    השיר של יוון עם הסיכויים הגדולים ביותר
    אחריו נורוגיה הולנד
    וארמניה
    אבל...מעודה שר את השיר שלו באופן מעורר כבוד ולכן יכול להיות שהאירופאים יבחרו משהו יוצא דופן בתחרות
    אחרי שמיעה שניה יש לו יתרון.

  • 17.

    הכתב המומחה מתבקש להתנצל בפני דנה ובועז

    נא להכנס, 21/05/08 07:19

    השיר זכה בפרס המנגינה היפה ביותר בתחרות, ואתמול עלה לגמר למרות שהכותב (בן 70?) העדיף את פרפרים. במקום שיתייחס לכשורי הכתיבה של אינטרנשיונל , הוא מזכיר דווקא שהיא ביצ'ית (מה הקשר מיס באטרפלאי?) חוסר הפרגון והקנאה מגוכחים. דנה, שחקת אותה בשיר יחדי ומיוחד, בועז שחקת אותה בביצוע נדיר, והכתב פישלת בגדול באוסף מילים שאין להם אחיזה במציאות. לך זמזמם פרפרים, מתאים לך

    • דני אל תתנצל!

      יוני, 22/05/08 09:20

      הכתב הוא בחור צעיר ומוכשר, והיית מת/ה להחזיק בחצי מהכישורים שלו ולנהל אורח חיים צעיר כמו שלו. זה שבועז מעודה מייצג את ישראל לא אומר שהוא צריך לפרגן לו באופן אוטומטי.

      דנה הביאה על עצמה את הביקורת בהתנהגות שלה בשנה האחרונה.

      לך תזמזם את השיר המדהים המלא בתוכן של בועז מעודה. מתאים לך, כחלק מהעדר הישראלי.

  • 16.

    איסלנד חזק השנה!!!

    אבי, 21/05/08 04:03

    מקפיץ, קליט...חבל שהם לא שרים באיסלנדית חלק מהשיר (יש ב-יו טיוב) והופעה מרשימה של צמד שבעבר ניסה להגיע לאירוזיון כל אחד לחוד ללא הצלחה. בהצלחה יורובנד!

  • 15.

    שהכותב חובב השיר הדביק פרפרים, יאכל את הכובע.

    כאילו כאן ענק, 21/05/08 01:26

    בועז בא עם שיר מקסים ובביצוע הורס. עכשיו תחזור בך

  • 14.

    יצאת פארש.

    ארז, 21/05/08 01:11

    ועכשיו שתוק.

  • 13.

    כדאי שתשים מלח על הכובע לפני שאתה בולע אותו...

    אין, 21/05/08 00:14

    כי אם לא הוא סתם ייתקע לך בגרון

  • 12.

    יצאת פארש ! (ל''ת)

    אורן, 21/05/08 00:04

    • נדמה לי שהכותב קיווה לצאת פארש... (ל''ת)

      גילי, 21/05/08 13:36

  • 11.

    מאז מזרח אירופה נכנסו, זה פשוט לא אותו דבר !!! (ל''ת)

    איש, 20/05/08 23:30

  • 10.

    דבר אחד אני יכולה להתחייב שאת הביזיון הזה אני לא רואה!! (ל''ת)

    רוני, 20/05/08 21:55

  • 9.

    כל הכבוד , דני

    לבנת, 20/05/08 21:37

    איזו כתבה מקיפה...תודה רבה!

  • 8.

    פששש איזה ניתוח מעמיק (וממה שקראתי, גם מצחיק)

    בהצלחה לבועז!, 20/05/08 18:56

    אני דווקא מאמינה בשיר של דנה (מסכן הכותב השני שבטח עשה את רוב העבודה... דנה לקחה לו את כל הקרדיט)

  • 7.

    ההימור שלי רוסלן אלניו – Hasta La Vista (ל''ת)

    אמירה, 20/05/08 18:30

  • 6.

    אין על דסטין התרנגול-הודו! אני בעדו!

    eman, 20/05/08 18:01

    יצור חמוד, שיר שנון מגניב וסוחף - בשבילי אירלנדה דוז פואה!

  • 5.

    מי שחשוב שפרפרים המיושן והתפל הוא שיר טוב, לא ראוי לכתוב (ל''ת)

    עם כל הכבוד, 20/05/08 18:00

  • 4.

    איזה מכוער הזמר הישראלי אלוהים ישמור (ל''ת)

    דני, 20/05/08 17:58

    • אדיר :)) סופסוף מישהו אמר את זה (ל''ת)

      אורלינג, 21/05/08 02:51

  • 3.

    סוף כל סוף כתבה מקיפה

    EuroVision Fan, 20/05/08 17:48

    כבר שנים שכל הכתבות עוסקות בהימורים,
    סוף כל סוף כתבה שמסבירה על השירים ונותנות רקע

    ש-א-פ-ו!

  • 2.

    נשברה לי האצבע מלרדת לתגובות -איזה אורךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך (ל''ת)

    פתיל קצר, 20/05/08 16:44

  • 1.

    פעם האירויזיון היה מעניין, היום זה כבר הפך ממש לממוסחר ומצועצע מדי (ל''ת)

    אין כח לזה, 20/05/08 16:42