• 43.

    חישוב פשוט

    חשבשבת, 20/05/08 00:34

    אם נצא מהנחה ש''איזשהו חכם הרואה את הנולד'', ונמשיך בכך שנודה שדן לא ראה את הנולד כשהפגין את יהירותו בכל הזדמנות, נסיק מסקנה אחת וודאית - דן לא חכם. ההיפך הוא הנכון. הוא כשל אסטרטגית. הוא הצליח להוביל את עצמו לגמר, נכון (אם כי לא מעט בעזרת ההפקה), טעם מהגמר אבל יצא ממנו עם זנב בין הרגליים, בבושת פנים, ושילם על כל מעלליו לאורך כל העונה.
    אחחחחחחחחח... נקמה מתוקה של המושבעים ושימחה לאיד של הצופים בבית..... ושלי.
    ככה יעשה לאיש אשר המלך לא חפץ ביקרו :-)

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שמתם לב איך ההפקה עבדה על שולחי ה-sms

    חגי, 19/05/08 21:24

    400 אלף ה- sms שנישלחו היו הרמאות הכי חצופה של ההפקה את הצופים.

    מכיוון שהיו 9 מושבעים - לעולם לא היה מצב שיהיה תיקו בהצבעה, לכן ה- sms שנשלחו היו עוד קופה של להפקה על חשבון הצופים.

    חה חה חה.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר ל- 9 אנשים?

      שרית, 20/05/08 00:25

      הרי היו שלושה מתחרים. איך ההפקה יכולה הייתה לדעת שהקרב יהיה רק בין נועם לנעמה?? מספיק שקול אחד היה הולך לדן (הקול של נעמה למשל) בשביל שהיה נוצר תיקו של 4 מול 4.

      הגב לתגובה זו

    • בטח שיש מצב לתיקו

      יודע חשבון, 20/05/08 01:26

      אם היו נותנים שלושה קולות לנעמה, שלושה קולות לנעם ושלושה לדן היה תיקו.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    קפון יצא הכי פסיכי. גם מלין על דן על ששיקר וגם מתגאה בזה בעצמו. (ל''ת)

    הזוי, 19/05/08 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מסתבר שדן הוא אסטרטג גרוע. אם אתה גורם לכל המושבעים לשנוא אותך,

    ??, 19/05/08 15:05

    איך אתה מצפה שברגע ההכרעה יצביעו בשבילך??

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה זה הדבר הזה?

    קרן, 19/05/08 15:01

    אני פשוט המומה ...
    זה ממש לא בסדר שנועם לא ניצח
    זה שהחברה מושבעים הסטומים האלה לא חושבים שהוא צריך לנצח בגלל שהוא כביכול לא שיחק ת'משחק זה מעניין ת'*&^ שלי פסדר...
    כל החולארות האלה יכולים לקפוץ לי
    שונאת אותם

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הישרדות

    דוריה, 19/05/08 11:46

    תוכנית פלצנית אולי בגלל שההפקה בחרה גריעין של אנשים חסרי אינטלגנציה חסרי כושר ביטוי פשוט אנשים קטנים ופשוטים.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נעמה-את הג'יפ לנועם, אם יש בך טיפת יושרה. (ל''ת)

    אילן ד., 19/05/08 11:31

    הגב לתגובה זו

    • ואתה תן את המכונית שלך, אם יש בך טיפת יושרה. (ל''ת)

      מה זה?!, 19/05/08 11:58

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה עשיתם לרגליים של נעמה? (ל''ת)

    מלכי, 19/05/08 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ליפיץ התגלה בגמר במלוא צביעותו

    וידאו מוברח, 19/05/08 03:08

    מתחסד שכמוהו, תינוק שלא יודע להפסיד בכבוד. הצביע לנעמה החלשה כדי שלא להרגיש שהפסיד לגבר מוכשר ממנו, נועם. מסיכת המתחסד נקרעה, והפרצוף האמיתי התגלה.

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה

      נועה, 19/05/08 07:21

      כמה נכון....

      הגב לתגובה זו

    • צודק. ליפיץ, פוליטיקאי צבוע. (ל''ת)

      גדי, 19/05/08 08:14

      הגב לתגובה זו

      • הבחור חכם ואף אחד לא יכול לקחת לו את החוכמה

        לצבועים הצדקנים, 19/05/08 10:41

        מי שלא תחמן בחיי יום יום הוא טיפש.דוגמא בולטת לטיפשותו של נועם.הבחור חמוד אבל טיפש ברמות.דן בחיים אבל בחיים לא היה מוסר את שרשרת החסינות למישהו.א בגלל שהיא טעימה בטעם הקינמון לפי דברי נעמה ו-ב דן חכם לא יעזור כלוםםםם

        הגב לתגובה זו

    • כמו שאמר ליפץ לדן - ממש לא

      אחת, 19/05/08 09:25

      הוא לא צבוע. התאהבתם בנעם שההפקה פימפמה לנו שהוא השורד האחרון. והוא לא.

      המושבעים לא מפגרים, גם הם יודעים שקל לחזור מאי המתים בלי אויבים, ולקחת את הקופה, מצד שני לא מעריכים אותך. לגבי דן - לא הייתה שום סיבה שיצביעו לו. ''האסטרטגיה'' הגאונית שלו, אלק, היא דפוקה, ולא משנה מי היה יושב איתו בגמר - דן היה מקבל 0 קולות.

      אני לא מבינה, אם מישהו אומר לכם - אני השורד האחרון - זה הופך אותו לכזה, ואם לא מצביעים לו (כי הוא לא) אז כולם קנאים? זה חלק מהמשחק הפוליטי לגרום לאנשים לבחור בך בסוף.

      ונשארה נעמה. ולפעמים בפוליטיקה זוכה ''הרע במעוטו'', אבל, לדעת, מגיע לה.

      הגב לתגובה זו

      • נו באמת באמת ...

        אלי, 19/05/08 11:23

        מי שההפקה עזרה לו לאורך כל הדרך הוא דן מנו - וזה התחיל ''בחסינות שלו לשבט הבנות''.

        אז ליפיץ הוכיח שוב ושוב כמה הוא רדוד.

        הגב לתגובה זו

    • יש בזה משהו

      מישהו, 19/05/08 10:09

      העם בחר בנועם, ולא סתם - קרוב ל- 70% היו בעדו.
      ובכלל, מתוך 400,000 אסמסים, למעלה מ- 270,000 היו עבורו. אם ניקח בחשבון שכל אס.אמ.אס שווה שקל, אזי הוא הכניס לקופה למעלה מ- 270,000 ש''ח.
      רצוי וראוי לפצות אותו בהתאם, ויפה שעה אחת קודם!!
      אולי כך יצליחו לרכך את האכזבה שהפכה לנחלת הכלל כשנעמה זכתה ולקחה את כל הקופה.

      הגב לתגובה זו

    • ליפיץ, משה מלצר חולון ניצח אותך. יצאת קטנטנן

      פצפון., 19/05/08 12:06

      לא רק צבוע, מתחסד, לא אמין, העיפו אותך מהאי מהר מאוד (וכאן לא יכולת לנפנף במעללים צבאיים שיצילו אותך כמו שעשית במשפט ההוא של ההברחות, בעצם ניסית, לא קנו את זה) אלא גם אחד שלא יודע להפסיד בכבוד. נעמה היא הרואיה ביותר בעינך? כן? לא מאמינים!

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    שיא הציניות והיוהרה של ההפקה : שדידת 400,000 ש''ח מ-400,000 מטומטמים (ל''ת)

    שערוריה, 19/05/08 02:01

    הגב לתגובה זו

    • אשכרה, עצוב שיש 400,000 דפוקים שהצביעו! (ל''ת)

      אחת, 19/05/08 13:13

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מילים כדרבנות

    שירלי, 19/05/08 01:19

    מי יתן ובמרתפי ההפקה יפנימו ויקיימו.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    דן מנו הראוי

    הראוי, 19/05/08 00:50

    חברים יקרים היה אחלה שואו
    עם עריכה בלי עריכה ,היה מעניין למרות כל אלו שניסו לרמוז או להגיד בריש גלי כי יש עריכה ומניפולציה...גם בכל סדרת מתח טובה יש תסריט ועריכה . זה לא מפריע לראות להזדהות עם גיבורים לאהוב ולשנוא -כל זה היה בהישרדות ונהנתי מאוד..לפי דעתי הכי פטתי יצא עידן קפון
    במקום שני בפטתיות ואובר התייפיפות מושיק ליפץ ,ומשה...אתה פשוט טמבל מושלם,אחלה תפקידי אופי ...אבל לפי דעתי -על מילוי תפקיד הרע ועל מילוי תפקיד החכם ועל תפקיד הערמומי ובכלל לתפקיד הראוי..
    לפי דעתי דן מנו היה צריך לזכות-דן יו אר נאמבר וואן

    הגב לתגובה זו

    • דן מנו חשב שהוא חכם ובסוף יצא טיפש

      אייל, 19/05/08 08:28

      זה לא היה ברור לו שבגמר המושבעים לא יצביעו בשבילו?

      הגב לתגובה זו

      • דן אינטלגנט ופוליטקאי מהזן של ביבי נתניהו

        דן נועד לגדולות, 19/05/08 10:26

        חכם ברמות מתבטא בצורה עוקצנית אבל סופר אינטלגנטית.על אי בודד רק אחד כמוהו היה שורד עם שכלו החריף.אף אחד לא ברמה שלו כחבר בחיי יום יום.כולם גמדים לידו.

        הגב לתגובה זו

        • דן נועד לגדולות...

          שי, 19/05/08 10:38

          אולי, אבל בקרב הנמושות.
          כי ליד אנשים חכמים, הוא גמד, מנופח, אבל גמד!

          הגב לתגובה זו

          • כלומר אתה מודה שכולם שם היו נמושות מלבד דן החכם

            תשובה לשי החכם, 19/05/08 11:19

            כתבת שדן נועד לגדולות רק בקרב הנמושות.כלומר אתה סותר את עצמך בזה שאתה מודה שדן חכם.תאמין לי אני בוח שדן עורך דיןפיקח וממולח וגם יגיע רחוק

            הגב לתגובה זו

            • כמו דן אהובך אתה שומע רק מה שנוח לך

              גולו גולו, 19/05/08 16:28

              עובדה שדן לא הצליח במבחן התוצאה.

              הגב לתגובה זו

      • הוא חשב כנראה שתהיה משימה בגמר. (ל''ת)

        יעל, 19/05/08 13:14

        הגב לתגובה זו

    • היהירות לא משתלמת

      חן, 19/05/08 09:36

      אדם יהיר ומתנשא שלמזלו, כמו במקרה מנו, גם מוצלח, מצליח להחזיק מעמד עד ש..... עד שנפתח פתח קטן לאחרים ''(החלשים'') להתנקם בו על כל דקה של יהירות.
      בדיוק כמו שהפשע לא משתלם, כך גם היהירות.
      כי גם אם הפשע עושה רושם שהוא משתלם, לפחות בהתחלה - כסף גדול וקל, חיים מוזהבים ומנוצנצים, הסוף הוא כרוניקה ידועה מראש. כך גם היהירות - זאת כרוניקה ידועה מראש וסופה, לעתים קרובות, הוא רע ומר!!!
      היהירות היא תכונה השנואה על בני האדם, גם אם מצטרפות אליה תכונות כמו חוכמה, אינטילגנציה גבוהה ואסטרטגיות משובחת, הכל מתגמד כשההזדמנות ''לסגור חשבון'' קורצת בפתח - ומכיוון שדן לא הבין את כל זה ולא ראה את הנולד, יצא אפוא שחכם גדול הוא לא. אולי אסטרטג לא רע, אולי פרובוקטור לא קטן, אולי אינטליגנט וכו', אבל חכם גדול הוא ממש לא!! הוא אכל אותה בגדול, והאמת שזה היה ברור כבר בהתחלה, כי גם בתוכניות ריאלטי שההפקה מתערבת בה למוות, המציאות מנצחת בסופו של דבר.

      הגב לתגובה זו

    • שאלה פשוטה

      דני, 19/05/08 09:46

      אם בתחרות ריצה היית יודע שהמארגנים סידרו לאחד הרצים מסלול יותר קצר , היית נותן לו את מדליית הזהב ?

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מאוחר מדי - את העונה הבאה החלטנו שלא נראה

    גל, 19/05/08 00:25

    עשו מאיתנו מטומטמים, האכילו אותנו חרא, אבל המשכנו לראות בגלל שכבר התחלנו והמשכנו לקלל בכל פרק מאז תחרות הריקודים המבוברקת של מרינה.

    אבל זהו שאנחנו לא מטומטמים ובעונה הבאה פשוט לא נראה. אין לי מושג אם יש הרבה כמונו והאמת, לא מעניין אותי. אותי ההפקה של השרדות הפסידה.

    הגב לתגובה זו

    • נו, באמת... מה את מבינה בהפקה

      אחד, 19/05/08 07:18

      ככה עושים טללויזיה.
      הסדרה לא נועדה לאנשים לא אינטליגנטים כמוך...

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מסכימה עם כל מילה

    רקפת, 18/05/08 23:29

    חבל שהעונה הראשונה של הישרדות בארץ הייתה צריכה לסבול מכל כך הרבה בולשיט. ריאליטי הוא לא שיקוף של המציאות וכולנו יודעים את זה, אבל יש דרך גם לעשות טראש טוב. בתור מכורה להישרדות האמריקאית, והישראלית, אני יכולה להגיד שהרבה צופים לא יהיו סבלניים בעונה השנייה כמו שהיו בעונה הזאת. נכון שקשה מאוד להרוס את הפורמט הגאוני הזה- אבל זה לא בילתי אפשרי... בבקשה אל תהרסו לנו את העונה השנייה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מושיק ליפץ

    מלי, 18/05/08 23:03

    ליפץ אני חיבת לצין שהצטירתה בתחילת התכנית כמנהיג ואיש מאד מרשים. מאז שהודחתה וישבתה במועצת השבט התגלתה פתאם כתינוק ואיש פתטטי ושטחי. ואתמול זה היה שיא השיאים בהיכל ההתנהגות שלך פשוט היתה מבחילה. אני מקוה רק ששכני בסביון יהיו מספיק חכמים לא לבחור בך בסוף כמה חודשי החסד. מאכזב מאכזב ומביש.

    הגב לתגובה זו

    • מה את נורמלית????

      ף, 19/05/08 10:54

      את אומרת את זה אחרי שראית איך הוא כשהוא מפסיד? את צריכה שכן כזה ממורמר שישבור כל לילה את תאורת הרחוב ויעשה הרס בעיר כדי שהעירייה תבזבז כספים- כן אני מאמינה שגם לסביון יש תקציב מוגבל.

      מושיק אני בעדך בבקשה אל תעשה לי כלום ואל תשלח עלי את עידן קפון או ליה

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    צודקת- בנוסף כואב לי שנועם לא לקח ואני לא מצליחה להירגע (ל''ת)

    לא יצפה בעונה 2, 18/05/08 22:13

    הגב לתגובה זו

    • בכל אופן, אין אומרים: אני לא יצפה (עברית משובשת),אלא (ל''ת)

      לא אצפה., 19/05/08 12:01

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל כך נכון (ל''ת)

    רעות, 18/05/08 21:16

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    קפון, עידן קפון

    אלדד, 18/05/08 19:16

    אם היה רגע הזוי בתוכנית היה זה כתב התביעה של עידן. רדוף רוחות ופסיכי על כל הראש הוא הסתובב כתובע בקומדיה על בתי משפט.
    לולא היה חדל אישים הייתי חרד לבטחונו האישי של דן מנו.

    הגב לתגובה זו

    • הטרגדיה היא שהוא בוודאי יקרא את הביקורות עליו אך לא יבין ולא יפנים. (ל''ת)

      ולא סינים ולא, 19/05/08 01:49

      הגב לתגובה זו

      • לא יפנים ולא סינים... (ל''ת)

        אהבתי, 19/05/08 09:45

        הגב לתגובה זו

    • loco

      4eu, 19/05/08 10:59

      capon loco de atar

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא פראיירים? האמא של הפראיירים..

    אלי, 18/05/08 18:50

    למרות שברורה הייתה התערבות ההפקה ראו את הגמר כמות מדהימה של אנשים. למרות שהיה ברור שיימתח כמו מסטיק כולם נצמדו למסך.
    ולמרות ששום דבר לא ישתנה שנה הבאה, דהיינו מריחת פרקים אינסופית, המצאות שונות והתערבות בוטה של ההפקה כולם ימשיכו לראות את הזבל (אולי רק לבדוק אם הם שיפרו משהו??)...

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מסקנה מהעונה הראשונה-לא לצפות בעונה השנייה (ל''ת)

    יעל, 18/05/08 18:38

    הגב לתגובה זו

    • עבודה בעיניים

      צופה מתוסכל, 19/05/08 00:14

      בבקשה לא להציג את הכתובת האלקטרונית שלי בפרהסיה.
      אם בתחילה התלהבתי מהתוכנית, אבל ככל שהיא התקדמה נגלתה ערוותה. אני מרגיש מטופש שהקדשתי זמן רב בצפייה בתוכנית. חשבתי לתומי שהיא קרובה לאמת.ברור לי מעל לכל ספק כי זו התוכנית האחרונה שצפיתי בה.אין אימון בנסיון הקלוקל להציג בפנינו ''מצבים אמיתיים''

      הגב לתגובה זו

    • לקחי העונה הראשונה

      מוטי פלג, 19/05/08 08:45

      התערבות ההפקה בכל מהלכי הסידרה בלטה מאד וגרעה מאמינות הסידרה.טוב תעשה ההפקה אם תצא בהתנצלות לצופים תוך הסבר שזו היתה סידרת הרצה ולימוד ובשום אופן לא לזלזל באינטליגנציה של הצופים.אם ימשיכו בתחמונים שקופים הצופים יפסיקו לצפות כפי שאני עשיתי בפרקים האחרונים בהם בלט שדן מנו הוא שליח ההפקה.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ניצול

    שרית, 18/05/08 17:59

    דן פשוט ניצלו אותך בהפקה.השתמשו בך .

    הגב לתגובה זו

    • לא.....

      מודאג, 20/05/08 08:50

      רק אל תהפכו לי את דן לקורבן המסכן, המנוצל והסובל... שלא אתייפח פה, מסכן, ניצלו אותו - אי אי אי ....

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    נעם היה צריך לזכות ולא נעמה , חבל !! (ל''ת)

    נהריינית, 18/05/08 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מתו את התוכנית עד שנרדמתי - בטח כדי שכולם יסמסו ויכניסו רווח לקופה (ל''ת)

    יופיטר, 18/05/08 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    סוף

    אלי, 18/05/08 16:39

    תודה לאל שזה נגמר ותקווה שזה לא יחזור

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    גם כשאין בעיה עושים בעיה.זאת היתה הצלחה היסטרית

    אבי, 18/05/08 16:07

    מאות אלפים נהנו למרות שהדברים אינפנטיליים ורכילותיים.גם אני ככולם הסתקרנתי לראות מי יודח בכל פרק.
    ההפקה התערבה אבל באופן נכון והדמויות נראו רעננות ובעלות חיוניות ולא כמו בסדרה האמריקאית ששם כבר דוחה לראות את האנשים-מזיעים עקוצים ןשפוכים
    האם ריטינג של 46 אחוז לא מספיק

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יש סדרות מעטות באמת טובות בטלוויזיה

    רוני, 18/05/08 16:07

    24 ו-CSI Miami מהיבוא,'החיים זה לא הכל' ו'הבורר'-מתוצרת מקומית.תכניות ריאליטי הן הז'אנר העלוב והרדוד ביותר,למען האמת.חבל שאנחנו חייבים לחקות כל תכנית ירודה וחסרת תוכן בסגנון 'השרדות' בגלל שזה עובר טוב בארה''ב.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מסכימה עם הכותבת. (ל''ת)

    חבל, 18/05/08 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אני לא מתכוון לראות את העונה שנייה

    גיא, 18/05/08 15:30

    אחרי ההתערבות הבוטה של ההפקה בעונה הראשונה. אין להם בעצמם כבוד לתוכנית, הם רואים בה רק דרך מהירה לעשות הרבה כסף ותו לא. שום כבוד לצופים בבית, ואף למתמודדים עצמם. הקהל הישראלי צמא ל"הישרדות" נוסח ישראל ולכן יצפה בשקיקה גם בעונה השנייה. אני יכול רק להצטער על כך. מגיע לנו הרבה יותר. וכל עוד ממשיכים לזלזל בנו כך ואנו נמשיך לצפות,שום דבר לא ישתנה. הרי למה לשנות נוסחה מצליחה? (אמנם דורכים על אנשים בדרך ומשקרים לציבור שלם במצח נחושה, אבל זה מלא כסף, אז בסדר..)

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

      אני, 19/05/08 11:44

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    להפקה אכפת רק מכסף ולא משום מסרים שהיא יוצרת בציבור

    לא ראיתי, 18/05/08 15:27

    וזה שאתמול צפו כל כך הרבה אנשים בתוכנית, זה אומר שלאנשים לא אכפת שעבדו עליהם בעיניים או שזה עוד תחמון של ההפקה ובעצם צפו פחות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בעונה הבאה יהיה פחות מעניין

    גיא זוארץ, 18/05/08 15:25

    אף אחד לא ילכלך על השני כי ההצבעה היא אחרי שיראו כל מה שהוא אמר. ולכן מה שנראה זו עונה משעממת לאללה שבה כולם מלקקים לכולם

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מיה אבידן היקרה, מה יש לך??

    חלי, 18/05/08 15:19

    כואב לך שיש אנשים שמצליחים??
    חלאס, מה עם קצת פרגון? הם הצליחו וכל הכבוד.
    ממש מבאס לקרוא כתבות כאלו שחורות

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    רק לא עונה שניה

    סיגלית, 18/05/08 15:16

    רחמים ,מספיק סבלנו את העונה המטופשת הזו,רק לא עונה שניה של הזוועתון הזה

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני ראשונה!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    זיו, 18/05/08 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מסכימה עם כל מילה!!!

    יוד, 18/05/08 15:00

    בפעם הבאה שלא יעשו צחוק מהצופים. הם גרמו לנו להתייאש איפשהו בדרך...

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    התעללות בפורמט

    עדי, 18/05/08 14:56

    פשוט זוועה איך שהתעללו בפורמט המעולה ובשורדים עצמם. ממתי הדחת המועמד הרביעי נעשת ע"י המושבעים? ממתי מצביעים לשורד האחרון לאחר גמר שידורי התוכנית? איפה הפואנטה?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    עובדים קצת?

    דורון, 18/05/08 14:51

    כל הסדרה זו עבודה בעיניים...מעניין שנעמה הפסידה באתגר האחרון ופתאום נועם מוותר לטובתה על שרשרת החסינות (שמוזר מאד אבל נולדה אחות נוספת לשרשרת הותיקה ודווקא לקראת הסוף, איזה פלא). אם אני הייתי מתמודד על מיליון ש"ח לא הייתי מוותר על שום שיכוי שמקרב אותי לנצחון ואני מניח שגם נועם לא. אלא אם כן נרמז לו מההפקה שככה עדיף לו - המיליונר דן לא צריך את הכסף וגם לא זכה בו. הדוגמן החדש נועם לא צריך את הכסף עם חוזי הדוגמנות עליהם חתם ויחתום הגבר הסקסי במדינה. ככה שנעמה הייתה זו שלא היה לה כלום ביד וכן קיבלה את הכסף ותגידו שזה אל היה מתוכנן ומבויים...

    הגב לתגובה זו

    • אם לנעם היה שכל (מה שאין לו) היה נותן את השרשרת למרינה

      חכם בלילה, 19/05/08 01:59

      בלית ברירה המושבעים היו מדיחים את נעמה ובגמר היו כולם מצביעים לנעם כי את מרינה רובם שונאים.

      הגב לתגובה זו

    • נעמה

      אייל, 19/05/08 13:12

      ממש מסכנה חסרת כל...

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    כתבה ראויה. בהנחה שאנשי ההפקה קוראים אותה (ל''ת)

    קוריצה, 18/05/08 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בנצחון פירוס הערוץ שאל את צופיו והתעלם מדעתם

    זלזול בצופים, 18/05/08 14:36

    כיוון שהתכנית היא למען הצופים, ולא להיפך, אמון כמו בתולים אפשר לקלקל רק פעם אחת. ההפקה השתמשה במילים גדולות כמו אסטרטגיה, אבל בטקטיקה טיפשית התעלמה מדעת הקהל, וניטרלה את בחירת הצופים
    לא יהיו עוד צופים מטומטמים במחזור הבא, אולי מעט סקרנים, אבל כל אשראי של התיחסות לערוץ אבד, ויהירותם של המפיקים
    תמומש עם ריבית, באבדן פרסומים וכסף

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    דבר נוסף על היוהרה של ההפקה

    עדי, 18/05/08 14:27

    הסיבה שהם כל כך שימרו את דן וג'יבארו היתה שהם האמינו שהקהל מעדיף לראות את שבט ג'יבארו שמלכלכים אחד על השני מאשר את שבט סבנה שעוזרים אחד לשני ולא עסוקים כל היום בטינופת.

    לדעתי כאן היתה הטעות הגדולה שלהם. גם אני, גם משפחתי וגם כל מי שדיברתי איתו בעבודה אהבנו את שבט סבאנה הרבה יותר ורצינו שהם יעיפו את המעצבנים מג'יבארו קיבינימט. אמנם ראיתי עד הסוף את העונה הזו, אבל אם זה יעשה שוב - אני כבר לא אחזור על הטעות הזו.

    הקהל דווקא אוהב את מי שמייצג ערכים גבוהים יותר ולא את הזבל הנמוך שג'יבארו סיפקו. חבל שההפקה לא יכולה להאמין לזה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הכי אידיוט יצא עידן קפון - פתאט!! (ל''ת)

    אני, 18/05/08 14:14

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא.כמה מילים עצבניות לא מוציאות אותו יותר פאטת מהשאר חהיפך (ל''ת)

      גל, 19/05/08 12:08

      הגב לתגובה זו

    • הכי מאכזב יצא מושיק ליפץ שמכר את ערכיו ,עידן הלך עם האמת שלו (ל''ת)

      האמת, 19/05/08 12:14

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    רצוי להתחיל בסינון יוהרה מבין המשתתפים בתחרות, הם הרי עושים

    לתשומת לב ההפקה, 18/05/08 14:14

    את רוב התוכנית.
    חטא היוהרה של חלק מהתחרים ''הראויים'' קילקל.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רק שיקראו - ויישמו

    ארז, 18/05/08 14:11

    כצופה של ההפקה האמריקאית - כל מה שצריך הוא לדבוק בפורמט המוצלח שלהם.
    כל ההערות של מיה אבידן הן לעניין.
    אם העונה הבאה תיפול באותן נקודות - אין לי כוונה לראות אותה.
    יש להדק לפרק ערוך היטב, לא למרוח, לקצר את הפטפטת שמסבירה את הברור מאליו, ולא לא לקיים הצבעה אחרי שהעונה שודרה והמושבעים ראו הכל, כי אז המתמודדים ידברו פחות ולא יסגירו את עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הם ימשיכו בדיוק באותה דרך, כי הרייטינג אמר את דברו

    בן, 18/05/08 14:09

    אם אחרי כל מה שנאמר ונכתב עדיין היה רייטינג של 35% , אין שום סיבה לשנות משהו, שהרי סוס מנצח לא מחליפים...

    הגב לתגובה זו

    • אכן...מילים כדורבנות! (ל''ת)

      כלכלנית, 19/05/08 10:57

      הגב לתגובה זו