• 64.

    יוני בינרט המלך

    יניב אלבז, 15/11/08 17:14

    אחי חולה עליך

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הוא כבר פרסם את תדיראן

    ענבל שטראוס, 05/05/08 00:11

    http://www.youtube.com/watch?v=lxYWfWtDJuA

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    באיזו זכות ניכסת את איינשטיין לעצמך?

    נתי, 12/04/08 13:29

    מי אתה בכלל עיתונאי חביב, שתחליט לאריק איינשטיין, איך צריך להתנהג המותג אריק איינשטיין?

    זו נהייתה אופנה להוקיע את חברות הסלולר.. שלמרות שכל שיקוליהם כלכליים, הם מקדמים המון תחומים תרבותיים סביבנו.
    אם הם לא היו עוסקים גם בתרבות, אז אנשים מסוגך היו שואלים, למה חברות הסלולר לא ממנפות את היכולת שלהם להשפעה קצת יותר רחבה מבלוטוס?


    זו גם נהייתה אופנה פלצנית להוקיע כל מי שמשתף פעולה עם חברות ענק כמו הסלולר.
    הרי אם קצת תחקור את הנושא, תבין שהסלולר הוא איכשהו המלחמה האחרונה שעוד אפשר לקיים מול הפיראטים. הדור השלישי הוא חברות התקליטים של שנות האלפיים. והדרך היחידה בה אומנים עושים כסף מהפקת שיר ולא מהופעות.


    ולגבי אריק, שיבורך. אם הייתה דרך אלגנטית ולא משפילה לעשות פרסומת בהשתתפותו, זו הייתה הדרך. גאוני בעיניי. אפילו התרגשתי.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    יופי ביינרט

    אלי , וונטה, 03/04/08 21:25

    יופי, כתבה על הכיפאק. היית צריך לשאול, ''הגם אתה בבלוטוס?..'' ואז היית מפיל אותי לגמרי. אבל גם בלי, יפה מאוד עשית שהצגת קול שפוי של ילד-אמת. שיפסיקו למחזר, מה הם לא מבינים. די למיחזור - זו לא מוסיקה, זה פסולת

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    המבקר כ''כ צודק. בוז לחב' הסלולאר הנצלניות וההרסניות. (ל''ת)

    צודק, 30/03/08 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    חיבור מרגש בינו לבין הזמרים ..בייחוד הכוסיות ששם (ל''ת)

    רונן, 23/03/08 18:40

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ככה, יוני! ככה! (ל''ת)

    א. אינשטיין, 23/03/08 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בינרט כיוון שאתה כותב באתר ממוסחר היצעתי לך היא: סתום! ענייניו של א (ל''ת)

    לו נפלת מהאוניה, 23/03/08 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מה זו השטות הזו?

    איז, 22/03/08 22:11

    מה אתה נטפל לאיש המכובד הזה? מה הוא חייב לך או לנו?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אנשטיין יצא גאון !

    ת''א, 22/03/08 17:40

    עדין ממשיך לשבת בבית, ומקבל כסף. מה רע?
    הוא גם צריך לחיות ממשהו.....

    עיתונאי קטן, עין צרה..... מאור כהן שנמצא לצידו בקליפ הוא גאון, עדיין לא ראינו את כל מה שהוא יכול לתת. אנחנו ממתינים בסבלנות.
    בהצלחה עם עבודה עברית, השיר של מאור כהן ג-א-ו-נ-י!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    פשוט צודק. התרבות הישראלית - SELL OUT (ל''ת)

    right, 21/03/08 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תרבות ישראלית

    רונית, 20/03/08 21:47

    איזו תרבות בדיוק אורנג' אונסת?
    זה היה הדבר הכי טוב טעם שהם עשו עד היום. פרסומת מתוקה ונוסטלגית, אמיתית.
    ומהי תרבות ישראלית? עיתונאי יקר שלי, איזו תרבות יש לנו שלא קשורה בסלולר?
    נינט? כוכב נולד? רוקדים עם כוכבים? נולד לרקוד? גריז?
    הרי ישראל שואבת את התרבות שלה מאמריקה הגדולה ובשנת 2008 אין מקום להיות תמימים ולצעוק ''תרבות, תרבות''... פשוט צריך להודות באמת.

    וכל הכבוד לאריק אינשטיין שסוף סוף מקבל איזושהי תמורה לאמנות שלו.
    וכן, כסף זו לא מילה גסה!!!

    אריק לא בוגד. הוא בנה את התרבות הישראלית!!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ,אז תשתה קפה טורקי...'' גם היא הפכה לפרסומת SO. (ל''ת)

    מושיכ טעומים, 20/03/08 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כמה הערות...

    אורנה, 20/03/08 16:48

    א. האם חשבת, כותב יקר, שאריק איינשטיין באמת זקוק לסכום שקיבל? הוא הרי לא מופיע, והכנסתו היא מתמלוגים ומהדיסקים החדשים. אני רואה בכך תעודת עניות לנו כחברה, שאומן שכמוהו נזקק לסכום שקיבל.
    ב. יש גם נקודת אור בקליפ החדש: הדור החדש, דור ''נינט''- זוהי ההזדמנות שיכיר את נכסי צאן הברזל שלנו- את הזמרים ואת השירים. ואריק איינשטיין אכן נכס צאן ברזל.
    ג. אריק איינשטיין תורם לחברה, אני יודעת על תלמידים שהדריך בעבודת הגמר שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אריק, בגדת גם בי. הייתי מעריצך שנים, ועכשיו אתה בדיוק כמו כולם . (ל''ת)

    שי, 20/03/08 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    סליחה, אבל איינשטיין כבר עשה פרסומת לבנק (ל''ת)

    את''ע, 20/03/08 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אריק אדם צנוע - שכהוא שר אני אוהב להיות בבית

    עם האישה, 20/03/08 16:39

    התה והעיתונים הוא מתכוון לכך.

    הגב לתגובה זו

    • אריק זמן טוב יש לו מלא כישרון (ל''ת)

      עמיתוש, 22/03/08 07:17

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    הוא יודע שמה שלא יעשו - השיר אני ואתה נשנה את העולם

    ישאר חלק ממנו, 20/03/08 16:38

    אריק די חכם לתת לעת זיקנתו גם לצעירים להנות כאילו שרים איתו. הוא כוכב על של הזמר העברי וישאר לעד כך.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תן לבן אדם להתפרנס בכבוד!! עשקו אותו מספיק! (ל''ת)

    בן, 20/03/08 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    זכותו המלאה להתפרנס בכבוד

    אמנון, 20/03/08 16:34

    לא מבין מה הבעיה, שיבושם לו על כל שקל שקיבל, לכל מי שזה כואב שאנשים אחרים מתפרנסים. תמשיך כך אריק

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    yonatan hakashkeshan (ל''ת)

    ori, 20/03/08 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הפכתאותולקדוש מעונה בעולם הקטן שלך? מי אתה בכלל?

    לייביש א., 20/03/08 16:25

    אריק איינשטין יכול ויעשה מה שבזין שלו ולאף אחד אין זכות שיפוט עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יוני בינרט תתביש לך,

    מוריס, 20/03/08 16:21

    לא למדת כלום מאריק, כל אחד עושה מה שטוב לו ולא מה שטוב לאחרים, מציע אני לך להתנצל בפני אריק,
    תתביש לך,

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לכל המלעיזים, כנסו...

    מישהו, 20/03/08 16:21

    רק שתדעו שאם תכנסו לאתר האינטרנט של אורנג' אז ניתן לשמוע את כל השירים בחינם!!! נכון שלהוריד אותם למכשיר עולה כסף אבל השמיעה היא חינמית לחלוטין.
    יש הרבה ביקורת על חברות הסלולר, אבל מותר גם להחמיא לדברים טובים.
    איינשטיין נתן יד לכבוד שנותנים למוזיקה הישראלית אחרי 60 שנה.
    יש פשוט את אלה שניזונים מלבכות כל הזמן ולהתלונן ש''דופקים אותם'' ו''עובדים עליהם''.
    מעניין אם ''סלקום'' או ''פלאפון'' לא שילמו לכתב (גם הם עושים לפעמים קופות מחברות הסלולר)

    הגב לתגובה זו

    • הייתי חושב שלמנכ''ל אורנג' אין זמן לכתוב טוקבקים.... (ל''ת)

      שמיירל שמרלסון, 20/03/08 16:57

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    צא לו מהכיס

    שדמית, 20/03/08 16:19

    זכותו להרוויח כמה שירצה ואיך שירצה

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    חיבור מרגש

    מאיר, 20/03/08 16:16

    מרגש לראות איך בוצע החיבור בין אריק איינשטיין לזמרים
    מבחינת שילוב ישן חדשו מבחינת העריכה

    כל הפרגון שבעולם לאריק איינשטיין
    ואם זו הדרך לראות אותו, כן ירבה

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    איינשטיין השתתף בפרסומת לבנק הפועלים לפני 15 שנים (ל''ת)

    פדיחה, 20/03/08 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מי שמך--אדיוט

    אסי, 20/03/08 16:04

    באיזה זכות הכותב החוצפן מעז לכנות את אריק-''בוגד''
    באיזה זכות הכותב מעז לטעון?
    כנגד מה-האם מישהוא נפגע ממשהו?
    זו פשוט השתלחות חסרת רסן-וחוצפה-לתת לכותב במה-להתבטאויות מסוג זה-אין שום פסול ואין לאריק שום סיבה -לא לאפשר לבצע דבר כה יפה ומכובד

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    סליחה, אתה לא עובד במעריב?

    רענן, 20/03/08 16:03

    במה שונים מעריב מאורנג'? זה נבלה וזה טריפה.

    הגב לתגובה זו

    • רענן צודק! חוץ מזה באמת מי אתה?!

      נ, 20/03/08 16:16

      מי שמך! של נעליך מעל רגליך כשאתה כותב על גדול זמרי המוסיקה הישראלית אי פעם!
      מי אתה שתגיד לאריק איינשטיין הגדול מה כן או לא לעשות.
      חוצפן!

      הגב לתגובה זו

      • אני חושב שאם תקרא את מה שהוא כתב תראה שהוא דוקא אוהב את איינשיין (ל''ת)

        ג'ון בון ג'אווי, 20/03/08 16:58

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה הבעיה של יוני בינרט?

    אבי, 20/03/08 16:01

    איינשטיין חייב לך משהו? הוא אדם פרטי, ואין הבדל בינו לבין אף אומן אחר. מה קרה? מקנא?
    איפה מערכת NRG? איך נותנים לכתב כזה במה בכלל?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    גדול מכולם, מגיע לו (ל''ת)

    פרס ישראל, 20/03/08 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מה זה עניין שלך?!?

    דני, 20/03/08 15:59

    למה כל זב חוטם במדינה הזאת חושב שיש לו את הזכות לדחוף את האף שלו לענייניו של כל מי ומי???

    הוא חייב לך משהו? מי אתה בכלל??

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    בלי חברות הסלולר אין תרבות בישראל

    י, 20/03/08 15:58

    תראה לי עוד גוף\\אדם פרטי שמשקיע מכספו במוזיקה חוץ מהחברות הסלולריות.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    רק חבל שהוא לא מסוגל כבר להופיע

    סרחיו, 20/03/08 15:58

    מציעים לו מליונים להופיע בקונצרט
    חבל שלקהל הרחב הוא לא מוצא עינין להופיע

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה לעשות שבארץ קשה להתפרנס רק ממוסיקה???

    asaf, 20/03/08 15:56

    זו מציאות איומה ולכן אנשים מתבזים , כי הצורך לכסף הוא גדול .
    וזה לא רק אריק , ראה שלום חנוך במופע המשותף עם שלמה , זאת לא הייתה קומבינה של נותני חסות ? , הכל תעשייתי כי שם נמצא הכסף , אין בארץ מקום לאלטרנטיבה , וזה משעצוב וחבל .

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    צודק ב 100%

    אחת, 20/03/08 15:54

    זה אחד הדברים העצובים שקרו בתרבות שלנו. אריק איינשטיין לא מוציא את פרצופו לא בשביל הופעות ולא בשביל טקסי פרסים, אבל בשביל חברת הסלולר הנלוזה הזאת?...

    נפלה האבן האחרונה בחומת התרבות המקרטעת במדינה הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • הסרט הזה רק עשה כבוד לאריק

      מאיה, 20/03/08 16:23

      ומי שלא מסוגל לעשות את האבחנה בין הסרט של orange לבין שיתופי פעולה זולים של קרחות וכאלו, לא רק שאין לו טעם, הוא מטומטם מבחינה שיווקית.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    רק שהוא לא משתתף בפרסומת

    דני, 20/03/08 15:53

    נראה לי שהטור הזה נכתב לפני שהפרסומת שודרה ולא היה לכותב חשק לשנות ולהתאים אותו למציאות.
    אריק לא באמת משתתף בפרסומת - הוא רק נתן רשיון להשתמש בחומרים שהוא קשור אליהם. לאריק איינשטין לא היתה אף פעם בעיה להשתמש ביצירה שלו - לראיה - כל הקווארים שעשו לשיריו.
    אריק איינשטין לא אוהב להתחכך בעיתונאים ואפילו בציבור בכללותו. זה הכל. כך היה בעבר וכך גם היום.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    והכתב מתפרנס מ?

    אריאל, 20/03/08 15:52

    שטויות וקנאה

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    Great Commercial

    Maaritz, 20/03/08 15:51

    For your information its a wonderful commercial.
    It demonstrat how big is Arik E.
    It brings a lot of memories and I can only be sorry that Arik didn't want to particpate as everybody else . I hope one day he will say why he prefferad to use his old clip

    Arik will ever be our best singer
    And please dont mess with his pocket because you are not better.
    .

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אריק אינשטיין גאון!!!!

    435435, 20/03/08 15:50

    והוא ק-ו-נ-צ-נ-ז-ו-ס
    להרוויח מפרסומת מבלי להשתמש בה ובלי לצאת מהבית זה גאוניות .
    ובתר קונצנזוס אסור לגעת בו ,ולא לכתוב עליו,ברור??

    סע סע .

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    זה שהוא בחר להסתגר ולא להראות ולהתערות עוד לא מכנה לו זכויות מיוחדו

    נ.כהן, 20/03/08 15:50

    הפכתם אותו לאליל של נייר. סתם פלצנות יש זמרים לא פחות טובים ממנו מה הרעש סביבו כולו זמר לא עם קול מי יודע מהמם. כל שיריו של היום, מדברים בעיקר על חייו הפרטיים. משורר הוא בודאי שלא! זה שקוראים לו איינשטיין זה עוד לא אומר שהוא אפילו קרוב משפחה שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מה זה השטות הזו..

    @@@, 20/03/08 15:49

    ''אתה חיב להעריך בנאדם שעושה רק מה שבזין שלו''
    אמירה מטומטמת כמו כל הכתבה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אז איך אתה ישן בלילה אחרי שפיכת הדם? (ל''ת)

    איך אתה נרדם??, 20/03/08 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מספר 5, הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

    מילולית, 20/03/08 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מבין למה זה מרתיח אתכם? הבן אדם עושה פרסומת. זהו...

    שלום, 20/03/08 15:45

    שלום

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ''אריק הגם אתה בבוגדים??'' - אוי כמה שאתה מטומטם יוני (ל''ת)

    כתב מטומטמם, 20/03/08 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    i agree with you 100% (ל''ת)

    Good writting, 20/03/08 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כרגיל, להאשים את ה''חזקים''.

    עודד, 20/03/08 15:41

    כמה קל לנו, רעי המבקרים- לתקוף את הסלולריות על ''הרס התרבות'', לירות חיצים מורעלים ב''ארומה'', להתאכזב נורא מאריק איינשטיין על המהלך ה''טראגי'' שלו למכור את עברו בעבור נזיד עדשים. אבל שאלות לי: האם ''ארומה'' אחראית על תוצרתו של ארכדי דוכין? האם סלקום הלחינה את שירי משינה האחרון? האם אורנגי עיבדה את אלבומה האחרון של שירי מיימון? והאם אריק איינשטיין הפך לרודף בצע חסר נשמה? ככה? סתם, פתאום?
    התשובות: לא! ארומה, סלקום, אורנג'- בסך הכל משווקות אומנים בדרך מסויימת. אם ''משינה'' הוציאה אלבום מזופת, אז משינה מזופתת. זה הכל. אם ארכדי יצר אלבום קאברים לא מזהיר- זה הוא, לא אחר. ואם אריק איינשטיין מוכר זכויות שעומדות לרשותו- הוא עושה מה שאומן מיסחרי-מיקצועי צריך לעשות: למכור את אומנותו ואת המיתוג שבא איתה.
    אתה צודק, יוני- אף אחד לא מאמין שהסלולריות אוהבות אותנו. אף אחד לא מאמין שהבנקים הם אמא תרזה של שנות האלפיים. מה הקשר? אם האומנים יעשו את עבודתם נאמנה, לא יקרה שום אסון תרבותי. תנו לאריק איינשטיין את פרס ישראל, לו הוא כל כך זכאי.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כתבה מטומטמת - אני מפרגן לאריק איינשטיין - שיעשה מה שבזין שלו

    חלון גבוה אי שם, 20/03/08 15:40

    ואני מאוד מקווה שלא תסננו את הביטוי שכתבתי בכותרת שגם המאמר עצמו משתמש בביטוי זה .

    יום טוב

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פרנסה

    אדי, 20/03/08 15:39

    מה בדיוק הבעיה שלכם?
    הרי אתם כותבים (לא בדיוק דברי חוכמה) הלא בשביל להתפרנס, מה בדיק הבעיה שזמר יוכל להתפרנס בכבוד מחומר פירסומי מבוסס על עברו המפואר?
    Men sana in corporae sano
    נכון?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    יוני בינרט תגיד, נדפק לך המוח? (ל''ת)

    מה זה, 20/03/08 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מי שמך? אידיוט (ל''ת)

    אורן, 20/03/08 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צודק כל מילה בסלע.

    רמי, 20/03/08 15:32

    צודק כל מילה בסלע. הכסף מעוור עיני חכמים מה לעשות כואב לי עליך אריק.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    איזה נודניק . (ל''ת)

    נו, 20/03/08 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איפה כאן בדיוק הבעיה?

    ניר, 20/03/08 15:30

    הוא רוצה לפרסם את אורנג'? זכותו המלאה. נמאס מצרות העין של האנשים כאן, שמרגישים צורך למחות כל פעם שאמן מבקש ומקבל כסף עבור העבודה שלו. זה שחל רוח קרתני ומתחסד, שיוצא מתוך איזו תחושת בעלות על אמנים ויצירותיהם.
    זכותם של אמנים להתפרנס ולהרוויח בדיוק כמו כל אחד אחר. בואו נפרגן פעם אחת, זה די כיף...

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כתבה מטומטמת. מי בכלל יודע לאיזה צורך הכסף נחוץ...... (ל''ת)

    צורי, 20/03/08 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כנסו כנסו דחוף בעיקר יוני בינרט הכתב!!

    אני..., 20/03/08 15:28

    כתב יקר, המשכורת שלך משולמת מנותני החסות המפרסמים באתר זה אינני רואה שום הבדל בין השמצותיך את ''אונסת התרבות'' לעומת החברות המפרסמות האונסות אותך בעצם ככותב טור באתר אינטרנט מסחרי שעושה כסף מ''ידיעתו וחכמתו'' של עיתונאי כמוך.והכי חשוב!!!
    תפנימו שחב' הסלולר הם חנות מוזיקה-עובדה-הם מוכרות ואנשים צורכים וקונים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אתה לא הוגן

    רונן, 20/03/08 15:27

    הדרך בה אתה מתייחס לאמנים ש''מכרו את עצמם'' לסלולרי/פרסומות/ארומה וכו' ממש לא הוגנת. אתה חושב שהיית מסרב להצעה כזו אם היית מקבל עבורה סכומי כסף כאלה (אמנם לא נקבו בסכום המדוייק, אך אפשר לשער שמדובר בכמה מאות אלפי דולרים)?
    נראה לי שלא. זכותו של איינשטיין (ולא שאני מאוהדיו הגדולים) להתפרנס כמו כל אחד אחר, ואם הבנאדם לא מופיע מעל 20 שנה (וסיבותיו עמו) הגיוני שמצבו הכלכלי לא מזהיר. זה לא שהוא היה צריך להתבזות בשביל הפרסומת או להגיע למקום נמוך.

    ובלי קשר, מי ש''משינה'' היו אליליו שלא יופתע שאח''כ ירגיש נבגד.
    אני מקווה שלפחות הטעם המוזיקלי שלך השתפר בבגרותך.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה מרתיח אותכם שבן אדם מתפרנס??

    נו די, 20/03/08 15:27

    זכותו של אדם לעשות מה שהוא רוצה זה ממש צביעות לרדת עליו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עיתונאי קטן שלי (ל''ת)

    לא אני, 20/03/08 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    גם אם הטיעונים נכונים

    וולפגנג, 20/03/08 15:25

    היה ראוי יותר להקפיד על השפה, במיוחד שבאים לטעון על פשיטת רגל תרבותית.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    צואת שוורים

    התוהה מכפ''ס, 20/03/08 15:24

    תפסיקו לבלבל את המוח
    מעניין כמה מקבלים על כתיבת מאמר כזה...

    הגב לתגובה זו

    • מקבלים סתירה על מאמר כזה

      יונא, 20/03/08 15:47

      הוא צריך לתקוע את הראש באדמה אחרי שהוא קלט שהכתבה שלו הוציאה אותו טיפש .....


      יוני כמה אתה טיפש , כל גולשי NRG מרחמים עלייך ברגעים אלו ממש.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה כואב לך מר יוני בינרט?

    גילי, 20/03/08 15:12

    מה כואב לך מר יוני בינרט?
    אומן בסדר גודל של אריק אינשטיין בחו''ל מרוויח מליונים רק על תמלוגים. בארץ אין לו כסף למכולת.
    בעיני לא נופל מערכו השתתפותו בפרסומת. זה לא מוריד ולא במעט מיכולותיו האומנותיות, זה רק רק נותן לו חיי רווחה נוחים יותר. אשרי לו.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם גילי חיפה

      אריאל, 20/03/08 15:39

      מה כואב לך עיתונאי קטן? ומאיפה הכסף שלך בא? אתה שופט אותו כאילו הוא גנב ממישהו, שום דבר לא מוריד מהכישרון הענק של אריק איינשיין, וזה מה שנקרא להתפרנס. גם אם לא עשה זאת קודם , זו זכותו המלאה, אל תכתיב לו את דרך החיים העקומה שלך.

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה שלכם/ן. (ל''ת)

      חגי, 20/03/08 15:54

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    זכותו של כל אדם לעשות כרצונו

    מני, 20/03/08 14:40

    אבל אני יכולה להבין לליבך. לא מובן למה מגיע המהלך הזה..מה שבטוח שיש בזה משהו מאוד כואב. התרבות שלנו נעלמת ונדרסת על ידי חברות סלולריות

    הגב לתגובה זו

    • אל מה את מדברת?

      טלי, 20/03/08 16:30

      הפרסומת הזו רק עושה לו וליצירה הזו כבוד. פרוייקט עבודה עברית הוא הפרוייקט האיכותי ביותר שנעשה לרגל 60 שנה למדינה ולידיעתך לא קיבל שום תקציב מהמדינה ולוליא החברה הסלולארית כנראה לא היה עולה למודעות כלל . מה רע שאומנים שכ''כ השקיעו בתרבות הישראלית ירוויחו קצת כסף...

      הגב לתגובה זו