• 47.

    סחטיין, אחלה כתבה, אבל..

    X מן, 03/03/08 00:28

    אבל דווקא האגביות של הכיפה עלולה להפוך אותה ללא רלוונטית (מה שבמילא קורה) וסתם הרגל מגונה שיוצר הבדלים בנינו או יותר גרוע- לגאווה עצמית, ולא לביטוי אישי שנועד כל אחד לעצמו מול אלוהיו, שזה לדעתי תפקיד הכיפה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יש לך קשר לחנוך דאום? (ל''ת)

    סתם שאלה, 02/03/08 20:27

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    דתי זו לא כיפה.

    יואב, 26/02/08 12:44

    להיות דתי זו שליחות. שליחות לקדש את שם ה' בעולם. לכן כשאת כותבת על אנשים שהם בעלי מקצועות שונים וגם, כדרך אגב, דתיים, את בעצם מחפשת את הדבר הכי רחוק מיהדות.

    לא צריך לחבוש כיפה כדי להיות דתי. צריך לזכור שאתה דתי בכל דבר שאתה עושה, ולעשות אותו כך שיתאים לערכיך, ערכי היהדות, יעזור לעם ישראל ויקדש שם שמים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    האמת היא

    ש, 25/02/08 20:00

    אני נגעלת
    שימו לב לארשת הזחוחה של סידר- הנה הנה אני באוסקר!! ושימו לב מאידך לכיפה הסימלית ביותר שאומרת כך- 1- אני בא ממגזר מסוים, לכן אני מכיר אותו, תסמכו עלי שאם אני מוציא את דיבתם רעה- היא רעה,
    2- אבא, עוד יש לי קצת כבוד אליך אז הכיפה לא עפה לגמרי אבל היא מה זה בדרך החוצה

    הגב לתגובה זו

    • מתי נפסיק לשפוט לפי גודל הכיפה, ארשת הפנים,אורך החצאית, סוג החוט

      הדוס הזועם, 26/02/08 07:59

      \\הבד\\הצבע של הכיפה, סוג כיסוי הראש - כמה שיער יוצא מלפנים\\מאחור\\מעל ומתחת,אורך הציציות המתנפנפות,משקל הזקן, כן \\לא מתגלח בחוה''מ\\ספירת העומר\\ לפי מנהג: מרוקו\\פולין\\תימן\\הונגריה\\אתיופיה,סוג המכנסיים, איזור המגורים,סוג הרכב,השכלה,כמות הילדים(אני מכיר משפחה ''חילונית'' עם ששה צאצאים)?
      מה דעתכם שכל אחד ואחת ישפוט\\תשפוט את עצמו\\ה בלבד? הא?

      הגב לתגובה זו

    • תסתכלי קצת על עצמך רגע.... (ל''ת)

      אריק, 27/02/08 10:44

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    מעדיפה את הכיפה של פרו' אומן........ (ל''ת)

    יהודית, 25/02/08 18:32

    הגב לתגובה זו

    • כן, וגם הזקן... (ל''ת)

      שלומי, 25/02/08 22:30

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    יוסי- איך ביימת משתמטים???

    דורון, 25/02/08 18:22

    יוסי לכלכת!
    במקום לקחת שחקנים ששרתו בצבא, לקחת חבורת משתמטים.
    לצערי אני שמח שלא זכית...

    הגב לתגובה זו

    • שטות אחת גדולה! הם שחקנים הם אומנים

      מרטין, 26/02/08 12:16

      לא צריך להיות אכפת אם הם התגייסו או לא, לא צריך להיות אכפת אם הם עוסקים ביוגה ואם הם מחטטים באף ואם הם אכולים מרק עגבניה. מה שצריך להיות אכפת זה יכולות המשחק שלהם ושום דבר מעבר לזה.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אני שמח שהם לא זכו סרט של משתמטים! (ל''ת)

    בובי, 25/02/08 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    סרט עלוב של משתמטים מצה''ל!!!!!! (ל''ת)

    טובילוז, 25/02/08 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה זה כיפה?? זה כובע שלו, כן?

    כוכב נינג'ה, 25/02/08 17:37

    כמה % יוצא טמבל שפן מכובע?
    יוצא 2+2= * כיפה על כיפה
    וזה בלי הקיפוד...

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    Kippa

    eazy, 25/02/08 17:09

    ? What’s the big deal KIPPA
    Believe it or not I work with non Jews every where and every day and no body cares that I wear a big black kippa on my head last month I went to Israel for a family visit on an EL-AL flight two Jewish CHILONIM behind me giggled on the way I put my long PEOT under my KIPPA. Like you say in Hebrew
    ! CHOMER LEMACHSHVA

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    גם עורך ''הארץ'', חובש כיפה (ל''ת)

    מה לעשות, 25/02/08 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני חילוני והכיפה הזאת נראית לי לא קשורה לראש

    הכיפה לא מתאימה, 25/02/08 17:06

    אין חיבור. גוף זר ומלאכותי, בדיוק כמו הכיפה על ראשו של מי שהיה פעם יו''ר הסוכנות. שני אנשים שאין לי עימםשום דבר משותף. אנשים זרים לי ולעם שלי. עושים פרנוסע מהוצאת דיבת הארץ רעה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    סידר, תלמד מדניאל ברנבוים איך מלקקים לאנטישמים וזוכים לתהילה (ל''ת)

    נוי, 25/02/08 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    את אשה טיפשה וחבל. אולי בסיבוב הבא תקבלי שכל. (ל''ת)

    קונן הברברי, 25/02/08 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    היידים שהופכים את הכיפה למוקצה - הם שמאלנים יפי נפש- שונאי מתנחלים

    יופיטר, 25/02/08 16:40

    חושבים את עצמם לאומנים - השייכים לקליקה - כביכול נאורה - העיקר שלא ישייכו -לצ'חצ'חים הימניים - האספסוף - וגם לא חלילה לדוסים טפילים - נמאס מהם עד קצה גבול היכולת

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מוריה יקרה, אני מצטרפת להתרגשותך!

    יעל, 25/02/08 16:33

    בדור אתחלתא דגאולה שכזה המלא בהשפעות שליליות הנובעות מהתרבות המערבית, חבישת כיפה על הראש בגאווה לאומית אך לא מופגנת או מוחצנת מידי כמו זו של סידר- מרגשת! מאוד מרגשת! ישר כוחך על הכתבה!! ריגשת אותי!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    'נתן בהם כח וגבורה להיות מושלים בקרב תבל'

    עמית כהן, 25/02/08 16:10

    בס''ד

    או כמו שאנו נוהגים לומר:'שנהיה לראש ולא לזנב'

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מוריה, אולי תתאבדי כבר?

    ד''ר יאיר, 25/02/08 16:00

    בראסמי, את כל כך מתביישת ביהדות האמיתית והפשוטה וכל כך מחפשת יהדות ''שונה'' שזה כבר הפך למאניה-דיפרסיה. ברצינות, אני מציע לך להתאבד ולגמור עם החיים האומללים שלך.

    בכבוד רב, ד''ר יאיר מנשה-פרוגדר,
    פסיכולוג מומחה לדתילונים.

    הגב לתגובה זו

    • לא קרו לה פעם קפלן-דאום?היא התגרשה? (ל''ת)

      רכלנית השכונה, 25/02/08 19:27

      הגב לתגובה זו

      • רכלנית - תתביישי אנלפביתית שגיאות (ל''ת)

        כתי וקרי!!!!!, 25/02/08 19:52

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה את מתלהבת ? כולה יש לו כיפה, כמו למאות אלפי יהודים אמריקאים

    עדו, 25/02/08 15:59

    גם הם הולכים איתה יום יום ברחוב , בכל מקום בארצות הברית של אמריקה.

    וסידר גם שמאלני. מאוד. הוא אמר את זה וסרטיו מעידים על כך.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מזכיר לי את בורג, לא יודעת למה (ל''ת)

    xxx, 25/02/08 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הדת היא לא חשובה כאן

    רפי, 25/02/08 15:49

    זה שיש ליוסי סידר כיפה או לא, לא נראה לי חשוב. אני אדם חובש כיפה אינני בוחן את האדם מולי לפי כיפתו כי זה מנחיל בדרך כלל אכזבה גדולה.
    יוסי סידר עשה סרט על הצבא. הוא לקח שחקן ראשי שלא שרת שם. גם יוסי סידר עצמו החליט יום אחד שהצבא לא בשבילו. קשה לי מאד לפרגן לאנשים שהצבא לא מתאים להם אבל לעשות כסף וכבוד ממנו זה טוב. בשבילי הצבא הוא חלק מהדת שלי.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יש כאלה שעדיף שלא ישימו כיפה על הראש (ל''ת)

    שלומי, 25/02/08 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    יוסף סידר עושה קידוש ה'!

    זועמת, 25/02/08 15:23

    מה שהרבה מאד דתיים, שוכחים לעשות.
    אל תשכחו שלכל אחד יש ייחוד ושליחות בחיים. אז מה כולכם מתיפייפים לי פה?
    רק ביקורת, כל הזמן רק לבקר.
    מה עם לבקר את עצמכם?
    איך אתם מקדשים את שם ה' ואת היהדות שלנו?
    די להצטדק ולהרגיש הכי חכמים וגדולים וצדקים. תגידו תודה שיש במאי טוב בארץ הזה, שחובש כיפה, שלא מתבייש להסתובב איתה ולא שם על עצמו מסכות.

    יחי סידר!

    הגב לתגובה זו

    • כל השונאים שלו רוצים שני דברים:

      יוני, 26/02/08 00:14

      א.שסידר יעשה חיקוי משכנע של קלימרו.

      ב.שיהיה כתום.

      עד אז תמיד טוב שיש מישהו לשנוא .

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אותי דוקא מעניין איך יראו הנכדים שלו

    שירי, 25/02/08 15:19

    אם עדיין, תהיה הכיפה.
    נכון שאין לאף אחד ביטוח לגבי הדת של הנכדים, אבל, יש כאלו שיש להם כנראה ביטוח לכיוון השני.

    הגב לתגובה זו

    • בטח מוכשרים אחד אחד...

      ךכחל, 25/02/08 15:35

      אחח אחח שושלת סידר. כל הכבוד להם. שיעשו לי ילדדדדד

      הגב לתגובה זו

    • אותי מעניין

      איפה יחיו, 25/02/08 15:45

      הנכדים שלו, בטח יותר קרוב לאוסקר מלירושלים

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    עדיפה כומתה אדומה. (ל''ת)

    אמסטל, 25/02/08 15:14

    הגב לתגובה זו

    • במקרה שלו (ל''ת)

      בהחלט עדיף, 25/02/08 15:45

      הגב לתגובה זו

    • אכן!

      יוסי, 25/02/08 16:32

      סידר התגאה ששליש ממשתפי הסרט לא שרתו בצה''ל, ואין פוצה פה ומצפצף, כי איש לא רוצה לקלקל את החגיגה. אפילו הנשיא פרס שלח ברכה. ומה יחשוב צערי מועמד לגיוס? אני ארוץ על ג'בלאות ואילו אושרי כהן וחבריו המשתמטים, יטיילו על שטיח אדום בלוס אנג'לס, אבל לבמאי לפחות יש כיפה על הראש......

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    את מדהימה מוריה

    מהסניף של סידר, 25/02/08 15:08

    אני באמת מהסניף של סידר, אכן כן מדורת השבט הוא ממש שיקוף "נאה" של סניף בית וגן (לא יודעת אם היה שם מה שהיה בסרט אחד לאחד אבל הדמויות וההתנחלות- פסגות למי שלא יודע כן כן הם משם), ולא אני ממש ממש לא גאה בו,בסידר, אני מתביישת בו, אני מתביישת בכיפה שעל ראשו של סידר ואני מתביישת להיות בית וגנית לשעבר כמוהו, מאותו הכפר.
    אני מתביישת באנשים שכדי לקדם את עצמם דורכים על העם שלהם ויורקים לבאר ממנה שתו, וזה בדיוק מה שעושה סידר, אני מתביישת שסרט אנטי ישראלי כזה מיוצג באוסקר ומייצג כביכול אותנו.
    לגבי הסרט הראשון שלו- גם שם הוא דאג להביא את הדמויות להקצנה ללעג ולקלס והשחיר פני ציבור, הציבור שלי, ברבים.
    לא אני לא גאה בכלל בכיפת החמישה גרוש על ראשו של סידר, כמו שאני לא גאה באחרים " מהמגזר" שחיים מכך שהם יורקים עליו.
    תתביישו!

    הגב לתגובה זו

    • זו בסך הכל מראה מדויקת של ה'מגזר'שלך: תתביישי בעצמך.

      שיץ, 25/02/08 17:34

      כל אלה שטוענים בלהט ליפי הנפש העלוב הזה, מתביישים בעצם בעצמם, באיך שהם נראים כלפי חוץ. הם כועסים על מי שגורם להם לא לשכוח מי הם ולמה, ומאפשר עוד הצצה למראה מסוג אחר, ולסוג אחר של הסתכלות. רוב הדעות כאן מראות שישראל היא דמוקרטיה רק כלפי חוץ: בפנים רוב האנשים כאן אטומים ושונאים אנשים שחושבים אחרת:אם זה היה תלוי בהם הם גם היו עושים להם משהו לא נעים, ואפילו מאוד.

      ישראל 2008: מקום חביב, שמרן, סגור, אפילו אטום לדעות אחרות, והולך ומקצין מחודש ולחודש. פחד.

      הגב לתגובה זו

    • למוריה המדהימה

      אני, 25/02/08 18:03

      כן כן את, אל תסתכלי ימינה או שמאלה, אל תחפשי אחרים, את, אחיך ושות' נוהגים בדיוק כמו סידר, ועליכם נאמר- מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו, נכון, לצערי מאיתנו יצאתם ועכשיו אני מקווה שתצאו כבר לתמיד ותפסיקו להגיד שאתם חלק מאיתנו, כי אתם לא.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    עוד כיפה כזאת ואבדנו לגמרי - בן אדם חסר ערכים (ל''ת)

    חילוני מלידה, 25/02/08 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ראו שם. (ל''ת)

    מוריה דאום קפלן, 25/02/08 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זה אקט גלותי! הרי אין כאן ולא מינימום כנות רק רושם! (ל''ת)

    די להתלהבות, 25/02/08 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הסרט הבא של סידר:הפרוטוקולים של זקני ציון חלק ב

    יהושע פרוע, 25/02/08 14:43

    בתפקיד הראשי : מוריה קפלן שתגלם את דמותה של בת הרב.
    הרב ניזון מדמם של ילדים פלסטינאים רכים, בדיוק כמו יתר המתנחלים מגודלי הזקן ואכולי הכינים שגרים בשכנתו.
    המתנחלים הפרזיטים שכל היום לומדים תורה מנצלים את הערבים החביבים שעובדים בשבילם ומקבלים משכורות רעב.
    אלא שמצפונם המיוסר של מוריה ואחיה חנוך אינו יכול לשאת הפשע האכזרי והם חושפים אותו לעולם כולו.

    הגב לתגובה זו

    • יהושע אתה גדול!!! (ל''ת)

      דינה, 25/02/08 15:54

      הגב לתגובה זו

    • לא בדיוק

      יואב, 25/02/08 18:39

      יהושע, כתבת יפה, אך הסיום צריך לדעתי להיות זה:

      אלא שמוריה ואחיה חנוך אינם יכולים לשאת את הפשע האכזרי והם עוברים לתל אביב.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני הייתי גאה מאוד באנגלית היפה והאינטליגנטית

    Chava, 25/02/08 14:22

    מאוד של סידר. תענוג לשמוע אותו מדבר.

    הגב לתגובה זו

    • טוב..אבא שלו אמריקאי

      ד, 25/02/08 14:46

      והוא גדל בבית דובר אנגלית

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הסידר הזה

    מני, 25/02/08 14:16

    להיות שונה,מיוחד- דתי אבל שמאלני בתוככי הברנז'ה.
    זה כל הפוזה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    החברה הישראלית בכלל לא מסתכלת על הסרטים שלו. אז אל תתרגשי.

    חוץ מהדתיים, אף, 25/02/08 14:10

    הסרטים שלו הם בינוניים ומטה.

    סך הכל הוא השיג מימון משמעותי בגלל שבסרט הראשון הוא השמיץ את הדתיים, בסרט השני הוא השמיץ את המתנחלים, ובסרט השלישי הוא השמיץ את צה"ל.
    וכשמישהוא עם כיפה עושה את זה, אז השמאל הקיצוני מוכן לשלם לו הרבה כסף, וגם לתת לו הרבה כבוד.

    זו הסיבה שקיבל מימון בסכומים עצומים מגיורא עיני והקרן שעומד בראשה. (קרן רבינוביץ')
    גיורא עיני הוא המנוע של שלום עכשיו.

    בגרמניה אוהבים סרטים אנטי ישראליים, אבל בארה"ב זה לא עושה הרבה רושם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      ח, 25/02/08 14:47

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק 15, כל כך נכון!!! (ל''ת)

      צנחן מילואימניק, 25/02/08 15:09

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מושלמת (ל''ת)

      מהסניף של סידר, 25/02/08 15:44

      הגב לתגובה זו

    • לא משקף

      ראובן, 25/02/08 23:10

      הסרטים של סידר טובים ומעלה! הוא אמנם חושף חןלשות שקיימות בבני עקיבא בישיבןת ההסדר ובצבא. אבל מה לעשות והן קיימות? זה תפקיד האמנות וכדרכה היא מקצינה דברים כדי לחדדם. לא תמיד נעים לראות את עצמנו במראה...

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    רק מראה שאת במעמדו היית מתביישת (ל''ת)

    רן, 25/02/08 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עם כיפה בשבת במסיבת עיתוניים-איזה צדיק (ל''ת)

    היהודי הנודד, 25/02/08 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה הבבל'ת הזה?בלוס אנג'לס עשרות אלפי חובשי כיפה (ל''ת)

    סלט בבל'ת, 25/02/08 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    דאום קפלן ראיתי אותך בערוץ 2 (ל''ת)

    את מדהימה!!!, 25/02/08 13:04

    הגב לתגובה זו

    • איפה היא הופיעה? (ל''ת)

      שואל, 25/02/08 14:01

      הגב לתגובה זו

      • ניסתה להתקבל למהפך אבל לא הצליחה (ל''ת)

        מקרה אבוד, 25/02/08 14:49

        הגב לתגובה זו

        • שימותו אקנאים.

          אין גבול??, 25/02/08 16:04

          סתומה

          הגב לתגובה זו

  • 10.

    גם אני התרגשתי!! (ל''ת)

    מינה, 25/02/08 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    צודקת

    אני, 25/02/08 12:40

    מוריה צודקת ותפסיקו להשתלח. מי שמתעלם מהתהליך הזה הקורה גם במוסיקה בתיאטרון ובספרות, ימצא עצמו מחוץ להתרחשות התרבותית האמיתית בארץ הזאת. האם אין זו ההשפעה וההשתלבות לה ייחל ה''מגזר'' כל כך הרבה זמן?

    הגב לתגובה זו

    • אגב ''השפעה והשתלבות''

      דובי, 25/02/08 13:00

      איך זה שמי ש''משתלב'' איכשהו יותר מושפע, מאשר משפיע?...

      הגב לתגובה זו

      • שטויות, תראה מה קורה לתרבות הזמר? תקשיב לאברי גלעד? ההשפעה מחלחלת

        ישי, 25/02/08 13:16

        ההשפעה מחלחלת דווקא כשלא מנסים יותר מדי...

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    מוריה וסידר צודקים!!!

    מורה נבוכים, 25/02/08 12:37

    אם החברה הדתית איננה מוצאת דרך להקיא מתוכה אנשים כמו דאום את סידר,אשר מקדישים את כל זמנם לנגח את הדת ואת קודשי ישראל ולהחניף לחילוניות ובעיקר לשמאל אז כפי הנראה שבאמת משהו מאוד רקוב אצלנו.

    הגב לתגובה זו

    • תקיאו!

      שמונה פרקים, 26/02/08 20:30

      תקיאו ותקיאו ותקיאו, עד שתקיא הארץ אתכם. ותשארו עם עצמכם ותתחילו להקיא זה את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הכיפה של סידר היא כמו השעון שלי

    דניאל, 25/02/08 12:28

    אין שום משמעות לחתיכת הבד על ראשו. היא לא באה לידי ביטוי לא ביצירתו ולא בהתנהלותו.
    דאום קפלן, ממה את מתרגשת?
    חוץ מזה, את כל כך צפויה!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל קשר בין הדתילונים ליהדותמקרי בהחלט (ל''ת)

    ההמום, 25/02/08 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    נו, זו הציונות הדתית ה''ריאלית'' שלך ושל חבריך וסידר בתוכם

    דביר, 25/02/08 12:06

    כל קשר לתורת הרב קוק מקרית בהחלט

    הגב לתגובה זו

    • האם תורת הרב קוק החליפה את תורת משה?

      גילי המגיב, 25/02/08 12:37

      יהודי שלא מקבל עליו את תורתו של הרב קוק אינו יהודי?
      האם היהדות נמדדת בקשר שלה לרב קוק?

      הגב לתגובה זו

      • תורת משה = תורת הרב קוק !

        דביר, 25/02/08 13:07

        אם לא הבנת, אין הבדל זו אותה תורה ומי שסוטה מתורת הרב סוטה מתורת משה. חד הוא !

        הגב לתגובה זו

        • זו תגובה פארודית, נכון? (ל''ת)

          הילה, 25/02/08 14:11

          הגב לתגובה זו

    • דביר, מספיק לעשות פרסומת חינם לקבוצה הקיקיונית הזו. (ל''ת)

      יואב, 25/02/08 18:40

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אין לכם בושה, אלק דתיים...

    דתיה שמתביישת, 25/02/08 12:02

    אין לך שום בושה?? למה את לא מתייחסת לכך שבאמצע השבת היה לו מאוד חשוב להיות נוכח במסיבת עיתונאים, להצטלם, להתראיין, באמת זמן מתאים. הכיפה שלראשו לא מייצגת אותנו כלל, היא אכן רק ''פריט אופנתי'' ותו לא!! היו מכבדים אותו הרבה יותר, אם הוא היה מכבד את עצמו ואת ''עקרונותיו'' ולא היה הולך למסיבת עיתונאים, כי שבת היום!!! גם הסרטים שלו, אין בהם שום שיקוף של המציאות שלנו, סרטיו הינם היתחנחנות לעולם החילוני ולא מעבר. בכל חברה יש שוליים, זה לא אומר שצריך לעשות עליהם סרטים ולהפוך אותם לשיחת היום. סידר הוא בושה לדתיים ובאשר לכיפה, הוא יכול להוריד אותה, זה אותו הדבר איתה או בלעדיה!!!

    הגב לתגובה זו

    • לדתיה שמתביישת..(אלק)

      זועמת, 25/02/08 15:26

      מאין לך לדעת שסידר היה במסיבת עיתונאים בשבת?
      שמעת את זה ממקור ראשון? שני? שלישי?
      די עם כל הגועל הזה, איך אתם לא מתביישים? תגידו תודה שמישהו מייצג אותנו בכלל, ובכבוד.
      סידר עושה עבודת קודש, וכל מה שאתם עושים, כמו שרק אתם יודעים לעשות, כמו תמיד, זה לבקר, לבקר, לבקר ולבקר!

      גורו לכם!

      הגב לתגובה זו

      • ממקור שביעי ,כמו רוב ההשמצות (ל''ת)

        מועלם האשכנזי, 25/02/08 17:33

        הגב לתגובה זו

      • בשבת

        מיה, 25/02/08 23:05

        נכון שמסיבת העיתונאים הייתה בשבת,אבל ככל הידוע לי, בעצת רב הוא הלך לשם ברגל ודיבר בלי מקרופון. זה כן קידוש השם.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    בגלל דתיים יפיי נפש כמוכם היהדות משתכחת!!יחי החרדים!!!!!!!!! (ל''ת)

    פילונטרופ, 25/02/08 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    היית מוסיף גם את פרופ' אומן בטקס הענקת פרס נובל

    דובי הכתום, 25/02/08 11:43

    או שדעותיו הן יותר מדי תואמות את הבון-טון האורתודוכסי, ואז זה לא מעניין, אפילו שהוא זכה ''רק'' בפרס נובל?

    הגב לתגובה זו

    • עם כל הכבוד...לסידר יש עוד דרך

      חנה, 25/02/08 14:49

      מאד ארוכה עד שיגיע לקרסוליים של פרופ' אומן...אם בכלל

      הגב לתגובה זו

      • ומי שלא

        שמואל ב, 26/02/08 20:33

        ומי שלא מצליח להגיע לדרגת פרס נובל האם איננו ראוי לתרום מכישוריו וכשרונותיו בתחומים אחרים?

        הגב לתגובה זו

    • מוריה את מדהימה!!!!!!!

      מיכל, 25/02/08 14:52

      זה גדול!!!!! סידר הוא ענק!!!!!!
      ואת מהממת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      יותר מפרופ' אומן!!!!!!!!
      יותר מעגנון!!!!!!!!
      אין אין אין על סידר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      בטח את זה תפרסמו.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מצ'עמם!!! (ל''ת)

    פילוס, 25/02/08 11:26

    הגב לתגובה זו