• 134.

    כל הכבוד כתבה לעניין

    מורן, 21/02/08 13:02

    אהבתי את הפלפל של דן אבל לא צריך להגזים זה שקוץף וזה מוריד מערך התוכנית...המשימות הותאמו לדן ומרינה...חבל

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    דן, מרינה ונעמה הם סמל לישראלי המכוער בהתגלמותו!!! בושה להפקה!!! (ל''ת)

    צופה לשעבר, 20/02/08 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    למושיק הגיע להיות בגמר של תוכנית אמיתית ולא חובבנית כמו זו!!! (ל''ת)

    גלית, 20/02/08 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    מישהו יכול להגיד לי מי יש בתחת של מרינה? לדעתי הוא נראה כמו הפרצוף

    גולשת, 20/02/08 14:56

    המכוער והרע שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    פשוט מסמסו את העונה עם ההתערבות המיותרת (ל''ת)

    איתן, 19/02/08 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    ליה הפרמיטיבית מסוכנת יותר מכל שורד אחר

    יהודי שפוי, 19/02/08 13:35

    מנצלת את הסדרה להבעת דעותיה החשוכות - נשים למטבח, גברים לעבודה. רק חסר נבוט להכות בראש ולגרור למערה.
    וההפסד של שבט סבאנה רק מחזק את אלמנט ההישרדות של העם היהודי. שבט סבאנה הם סוג של נאצים/ארים- קודם כל מסלקים את השמנים, הזקנות (הרי ורה שונאת את כולם, לא?) ומשאירים רק את "החזקים" או את ה"ראויים". ומיהו ראוי? מישהו כמו מושיק, שנראה לו הוגן ללחוץ על משה לבגוד בשבט שלו וכשהוא מסרב להענות לו הוא עולב בו? גם כן עוד אידיוט שחושב שהכל מגיע לו.
    ליה וכל חברי שבט סבאנה מסמלים עבורי את גרמניה הנאצית, ככל שיכחדו - כך יותר טוב.

    הגב לתגובה זו

    • היא באמת כזה אדם קדמון,הליה הזאת וורה נטולת רגשות לחלוטין. (ל''ת)

      רובוטה, 19/02/08 18:13

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    שי אל תעלב מהנסיון של דן להגיב נגדך אישית

    לשי, 19/02/08 10:11

    ראית כבר שמדובר בנחש. ככה הוא חושב, ככה הוא משתחצן וככה הוא מנסה לרמוס כל מי שלא פורס לו שטיח אדום.

    תסלח לו. הוא ילד מפונק שרגיל שההורים מסדרים לו את החיים. הוא לא מבין שרואים שהוא חרא של בן אדם ושהוא וחבורת הבנות הפתטיות שנגררות אחריו בעיקר מגלות חוסר עמוד שידרה והרבה שובינזים וטמטום.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    125 סבבה של תגובה שאם נתמצת אותה

    דודי, 18/02/08 18:59

    פשוט נשאלת השאלה מי לעזאזאל צופה בתכניות הריאליטי הללו

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    פשוט תכנית זבל (ל''ת)

    ע.הלל, 18/02/08 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    תגיד... שי...

    מיסטר בומבסטיק, 18/02/08 13:32

    חשבת פעם שכשתגדל, העבודה שלך תהיה לצפות בדברים חסרי משמעות ולכתוב עליהם מלים חסרות משמעות?
    חשבת פעם העבודה שלך תהיה בלכתוב מאמרים מתוחכמים על אנשים מבוגרים שעושים תחרויות של בני שש בביקיני?
    האם שווה לחיות?
    האם פיליפ ק דיק הקדים את זמנו?
    ואם כן - מה עושים הלאה?

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    הפאשלה המשמעותית ביותר של ההפקה היא שכולם יודעים מי בגמר. כל השאר (ל''ת)

    שטויות שאפשר, 18/02/08 00:59

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    צודק עד להכעיס זה לא ריאליטי!!! (ל''ת)

    תמר, 17/02/08 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    מגולח או לא ???

    רונן, 17/02/08 18:03

    שמתם לב שאחרי שראינו את דן מתגלש במשך שעה וכל החרמניות באות להסניף אותו, הוא פתאום יושב איתן ועושה תוכניות למועצת השבט וזאת בזמן שהוא עם כל הזקן שגולח רק לפני כמה דקות ???? צריך לשלוח את העורכים לבדיקות עיניים !

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אני מסכים עם הכל וגם מוסיף.

    אלכס, 17/02/08 17:00

    קודם כל הכתבה מדויקת להפיא לדעתי. ההפקה מתייחסת לצופים כחבורה של דבילים רפי שכל גם אם מדברים על תוכנית ריאליטי שכל מטרתה וזכות קיומה הוא הרייטינג המקודש. כאשר שמים תחת המיקרוסקופ דמויות אשר אישיותם מעוררת גועל (במכוון לדעתי) ומהללים את כל תכונה בזויה ומעוררת סלידה כדבר שלא רק מותר אלא רצוי כי כאן מדובר ב ''משחק'' אני מנסה לחשוב על כל אותם ילדים ונערים הצופים בתוכנית ומזועזע מהמחשבה על הנזק שכל העניין גורם להם, שמנגנוני הסינון וההבחנה בין המציאות לרפש שהטלוויזיה משדרת עוד לא מפותחים דיו אצלם.
    אני במקרה מכרמיאל, העיר בו גרה נעמה מן התוכנית. שלא תבינו לא נכון, אני לא אומר את זה בשום שמץ של גאווה, לא רק בגלל דעתי על אשה שעוזבת תינוק בגלל שהיא רוצה להתתף בתוכנית ריאליטי אלא בגלל כל אותן תכונות ''מקסימות'' שהיא מקרינה, תכונות שלא היו מזכות אותה לכלום מלבד בוז גלוי. אגב, ידיד שלי סיפר לי שהכיר את נעמה בביה''ס והיא השתייכה לאותם תלמידים שבאים לשם (במקרה הטוב) לחמם את הכסא והייתה מנצלת את מרבית השיעורים למרות לעצמה או לאחרות את הגבות.
    אני מודה ומתוודה שעקבתי באופן כמעט קבוע אחר הסידרה המקורית ושם גם ההפקה עשתה תרגילים מתרגילים שונים אבל לזכותם יאמר שלא התערבו אף פעם בדורסנות שהפגינו בסדרה הישראלית, לא עשו טייפ-קסטינג יותר ברור ולא האריכו את הקשקשת ושטויות כדי להוסיף מעט יותר אורך ונפח לפרקים של הסדרה.
    האמת שלאחר כל מה שאמרתי חייבים לזכור שהסידרה נסתיימה מבחינת ההפקה והעריכה וכבר שום דבר לא ישתנה בעקבות מה שנכתוב אבל בתור אחד שאהב את המקור, הגירסה הישראלית נעה בין חיוורת לדוחה.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    זו לא השרדות, זו פוליטיקה של מרכז הליכוד (ל''ת)

    דרוש ריענון, 17/02/08 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    דן ואולמרט על אי בודד. (ל''ת)

    החלום שלי., 17/02/08 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אל תשכח את ההרס הגרוע מכל!!

    שירלי, 17/02/08 15:33

    בפורמט האמריקאי המושבעים בוחרים את המנצח.
    בגרסה ההזויה הישראלית ''חבר המושבעים יחליט מי עולה לגמר'', משתמע מכך שאנחנו בדרך ל SMS, כמובן לחלוב כל שקל אפשרי ולבזות ולסרס באופן סופי את הסדרה.
    (שבחו''ל הצליחה בלי להפוך את הצופה למטומטם למשך 8 שנים).
    חוץ מזה, אתה צודק בהכל!!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    דן הכי מוצלח באי-כל השאר עגלים.

    שימי, 17/02/08 14:17

    מושיק המלצר עשה בשכל כשנצמד לנאמנות השבטית ולא התפתה לעידן חסר חוט השדרה ולמשה.גם הוא יודע שאם יש לו סיכוי להגיע לחמשת האחרונים זה רק ע''י היצמדות לדן נעמה ומרינה.
    גיא בקושי זוכה במשימות,עידן בכלל לא,ליה גם פרווה ושחר בכלל בת של זגג-הבחורה שקופה.אז מה יש למושיק המלצר לכרות ברית עם שבט חלש כמו סוואנה.משה מסביון יכול רק לכעוס על עצמו שבמשימות הכח הכפול הוא הפסיד לדן.לא צריך להתבכיין ולהאשים את המלצר שהוא מנצל את ג'יבארו בכדי להתקדם-זה הרי הסיכוי היחיד שלו לשרוד.

    הגב לתגובה זו

    • נכון. גם כל אלה שכביכול ''נבגדו'' ע''י משה

      סה''כ רצו להשתמש, 17/02/08 14:39

      (אגב,התבלבלת בין מושיק/משה).

      הם רצו להשתמש ולזרוק-ואכלו אותה.
      ועוד יש להם טענות

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    כולם שונאים את דן (ל''ת)

    צופה 1, 17/02/08 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    לדעתי האישית לשי גולדן יש בעיה עם ווינר כמו דן מנו,שגם זוכה ברוב

    דן התותח, 17/02/08 11:42

    המשימות,גם נראה טוב,גם לוקח את כל הכוסיות וגם לא טיפש.
    גולדן צריך לנסות לגמד את היכולות של דן בשביל להרגיש טוב עם המעט שאלוהים נתן לו:הוא לא נאה כמו דן,הוא היה מת שבחורות כמו ויקה,מרינה ונעמה יקרקרו סביבו בחיי היום יום ואין לו גם את החומר ממנו עשויים כוככבים שיש לדן.
    הלאה הבינוניות.

    הגב לתגובה זו

    • אכן דן מנו תותח וכל מילה בסלע !!!

      hear, hear, 17/02/08 18:51

      הוא הפך להיות ה- בחור האולטימטיבי ובחורות אוהבות להקיף אותו כי כיף להיות לידו. הוא בדרן רב-קסם. אני נשביתי בקסמו ורואה את הישרדות רק בגללו.

      הגב לתגובה זו

    • מאין לך שהוא זכה בצדק?

      בן, 18/02/08 17:01

      הרי כמו שתפרו כל מיני שטויות בשביל להגן עליו, יכול להיות שגילו לו פתרונות למשימות. במשימה אחת בה זכה היה פאזל, במשימה שניה אולי נתנו לו את השאלות. התערבות של ההפקה היא מדרון חלקלק, אי אפשר לדעת כבר איפה היא מתחילה ואיפה היא נגמרת.

      הגב לתגובה זו

      • אתה משעמם אותי,ילד! (ל''ת)

        נכון, 19/02/08 01:50

        הגב לתגובה זו

      • ומאין לך שהוא לא זכה בצדק?

        גם אני גבר, 19/02/08 14:04

        פשוט אתה נופל באותו בור שגולדן נופל בו-קשה לך לפרגן לבחור צעיר שנראה טוב,פיקח,מוכשר ורגשי הנחיתות שלך מכוונים אותך להתקומם שיש גברים כאלה שגם קוטפים את כל הכוסיות,גם לא טיפשים וגם ווינרים שקשה לנצח אותם.
        אז בשביל שתרגיש יותר טוב עם עצמך,אתה נסחף להאמין באיזו תיאוריית קונספירציה חסרת כל בסיס שההפקה עוזרת אישית לדן מנו ואתה כ"כ רוצה שהיא תתקיים,כי כל הבטחון העצמי המעורער שלך תלוי באמיתות הקשקוש שהמצאת,שאתה מוכן להישבע שהמשחק מכור.
        צא מזה,תפרגן לנער ותקווה לטוב.

        הגב לתגובה זו

  • 114.

    שי גולדן מצטרף לקובלנת "התערבות ההפקה" בהישרדות.. (ל''ת)

    יש חרטא עילאית, 17/02/08 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    מה נלמד?

    נעמה, 17/02/08 10:03

    כצופה קבועה של התוכנית, יורדת לי המוטבציה לצפות בתכנית.
    כל המטרה לבדוק מי השורד האמיתי
    ולא מי התחמן המעולה,
    המסר שנקבל כולנו, אם התכנית תמשיך ברוח זאת שערמומי מנצח.
    אולי התכנית מושפעת ממדניות
    האוירה הכללית במדינה?
    ההגינות -פסה
    הרוע-מנצח

    הגב לתגובה זו

    • מה הגון בלנצל את החלשים (ל''ת)

      כמגן אישי, 17/02/08 12:15

      הגב לתגובה זו

      • לא הגון בכלל. וזה מה שניסו לעשות (ל''ת)

        אלכס ויותר גרוע, 17/02/08 13:30

        הגב לתגובה זו

  • 112.

    יכול להיות, אבל עדיין מי שיכולה

    ע.ר, 17/02/08 09:05

    להעיף את דן זו נעמה. למרות שאני תומך בהפקה שמגנה על דן כי הוא עושה את העבודה ומשחק את המשחק

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    על ה-"תרבות" של דן "חונך" אולמרט ה-"מלומד" (ל''ת)

    אצל יהודים, 17/02/08 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    יכול להיות, אבל עדיין מי שיכולה

    ע.ר, 17/02/08 08:54

    להעיף את דן זו נעמה. למרות שאני תומך בהפקה שמגנה על דן כי הוא עושה את העבודה ומשחק את המשחק

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    די כבר!!! ומייד.....

    אבי, 17/02/08 08:47

    תפסיקו כבר להתעסק בשטויות מי זכה ומה זכה פשוט תהנו מהתכנית.
    נכון שיש כמה פאקים בעריכה אבל זה לא העיקר.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    לצערי ילדים צופים ולומדים איך השקרן הדוחה המכוער גובר על הראוי,דן

    יגאל, 17/02/08 08:33

    מנו הוא תמצית הכיעור והסחי הישראלי קללות,עילגות,שחצנות שקר רמיה אי ראויות,האופן בו נשלח לשבט הבנות שניה פני שהודח מעוררת סלידה מההפקה,בני בן ה6 צופה בתוכנית וגם הוא כבר למד את הפרנציפ-לפני כל משימה הוא ופלט בציניות''דן ינצח'' וכול פעם הוא צודק..דן ינצח ואם לא..מרינה טענטז ודן ינצל...או ישלח לשבט הבנות להגנה

    הגב לתגובה זו

    • למה להשתמש במשה מג'יברו כמו באפס(אלכס ומושיק..) (ל''ת)

      זה יותר מוסרי??, 17/02/08 10:06

      הגב לתגובה זו

      • כבן אדם, משה - חלול, חלש אופי ומנוון.

        מבחן אישיות, 17/02/08 14:19

        דן הוא אדם, שבימים אפלים, בהסטוריה האנושית, נמצא אותו - בצד האחר.

        מושיק, מדגיש את הערכיות שלו, אני ואני ושוב פעם אני. הוא משתדל וזה טוב.

        ורה ליה ונועם - נסיכים! המבט שלהם גלוי, מנצח-תמיד, גם ב''הפסד''.
        והם לא ''יפסידו'' לעולם את האדם שבהם, בכל מצב.
        המבט של וורה בהדחה אמר הכול.

        מה שיפה - שהכל גלוי.
        משה מעיד שהוא חלש, תלותי, ושקרן, ואילו ניתן לו הכוח, היה משפד.
        דן, מתרברב ברישעותו, ואל תתעו, היא אותנתית לחלוטין.

        והתגובות שלכם - הם מבחן אישיות אישי של כל אחד מכם.
        במי שאתם תומכים - זה אתם.

        הגב לתגובה זו

        • ה''ערכיות'' של מושיק היתה לנצל בציניות את משה

          להתעלק על, 17/02/08 14:34

          סבנה החסודים לא הססו להעיף את נועם החזק-וגם חגגו על זה בלי יסורי מצפון.
          ונעם הוא ''ראוי'' ..לא ככה?
          ולהעיף חזקים ''לא חוכמה''..לא ככה?

          משה נהג בקלפים שלו בחוכמה +נקמה קטנה-במקום שינצלו אותו,ניצל אותם!
          מגיע להם.

          הגב לתגובה זו

          • מה הביא את משה להחלטה להשתתף בתוכנית?

            משה בתיבה, 17/02/08 15:20

            הוא ''שורד''?
            גם הוא טוען שלא.
            אז?
            לדבריו רצה להשתייך ''לחבר'ה''.
            רצה להיות ''גבר''.

            טוף.
            אני מניח שהחוויה לימדה אותו ''שגבר'' הוא כבר לא יהיה בגילגול הנוכחי.
            וזה בלי כל קמצוץ של קשר ליכולות פיזיות וחיצוניות!!!!

            הגב לתגובה זו

    • תגיד מה שתגיד על ההפקה

      No, 17/02/08 11:43

      דן מנו ניצח עד עכשיו ברוב המשימות, גם כאלה שהצריכו כוח פיזי וגם אלה שהצריכו מחשבה. גם משימות שההפקה תפרה בשביל

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    מדוע אינכם יכולים פשוט להנות ולפרגן?

    שחר, 17/02/08 08:21

    1. האם הנכם משוכנעים כי הייתם
    עורכים את הסדרה טוב יותר?
    2. האם חשבתם על קשיי הצילום
    [יום+לילה] והעריכה בתנאים האמורים?
    3.להערכתי בעבודה אינטנסיבית סביב
    השעון תהיינה טעויות והדבר סביר.
    4. כמו רבים מכם סלדתי מדן מנו כאשר הדיח את עומר וייחלתי לדו קרב בין עומר ודן, אולם עם הזמן אני חייב לציין כי למדתי להעריך את כישוריו דן התחמן אשר רבית מאפייניו הנם כפי שאנו מיציגים את ה"צבר הישראלי" המצוי אשר מאלתר השרדות יומיומית בכל מקום בעולם...
    5. בקיצקץ, תהנו,תפרגנו-כי להערכתי אין ביכולתכם לבצע את המלאכה טוב יותר.
    6. וכצאצאים לעם בלתי סובלני בעליל [עגל בשלשים יום],ת ר ג עו...
    ת ה נ ו... ת פ ר ג נ ו ...
    שלכם שחר

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מה אתם רוצים מדן מנו? הוא הבחור הכי מבריק מכולם.

    Chava, 17/02/08 08:20

    זוכה ב-אתגר הכפול בזכות הראש שלו ולא בזכות ההפקה.
    אני מעריכה את שי גולדן אבל לא מסכימה איתו. דן מכניס המון פלפל, הומור, כיף ותזזיתיות לסדרה וגם מגיע לו להישאר!!!
    אתם פשוט קנאים, הבחור הורס - בזכותו כיף לראות את הישרדות.
    אגב, למשה הטבח יש פנינים תקשורתיים שחבל"ז. כמה צחקתי אתמול. היה כיף.

    הגב לתגובה זו

    • כיצד בא לביטוי ''הברק'' שבו במעבר לשבט הבנות ולהינצל כך מהדחה? (ל''ת)

      רון, 17/02/08 08:28

      הגב לתגובה זו

      • ניצח בהרבה משימות אישיות חשובות,שהועילו לו ולשבט כולו

        הוא הציר של, 17/02/08 09:59

        כמו שמושיק היה בסבנה.

        תראה את העיניים הכבויות של סבנה מאז שמושיק הודח

        הגב לתגובה זו

        • מאין לכם שהוא אכן זה בצדק?? אולי

          בן, 18/02/08 17:03

          התערבו לגילו לו את השאלות והתשובות??? הרי ההפקה לא היססה להתערב קודם לטובותו, אז מאין לכם שהמשימות אכן בנויות בהגינות?

          הגב לתגובה זו

  • 105.

    בפרק הבא כל מי ששמו אינו מתחיל בד' ולא מסתיים ב-נ יהיה בסכנת הדחה. (ל''ת)

    אבי, 17/02/08 08:17

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    יש אמת אולם לא רוצה להאמין

    דורית, 17/02/08 08:16

    מקווה שההתערבות לא היתה גסה ולא הטתה כלום, ליה מדהימה, נעמה עושה הרבה רוח וצלצולים ומשם נובע החוזק שלה

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    צודק מאה אחוז

    דנה, 17/02/08 07:38

    הסכמתי עם כל מילה שי גולדן שולטטטטט!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    פגעת בול! כולם להכנס!!

    שמעון, 17/02/08 07:35

    אני אמרתי עוד מהפרק השלישי שדן הוא שתול של ההפקה. כל הפרקים האחרונים הם הוכחה די ברורה לכך. בנוסף לזה, תמיד במועצת השבט הפתק האחרון הוא של זה שעף. איך זה יכול להיות?!?! מסדרים את זה בסדר כך שייצא שהפתק האחרון הוא של המודח! בנוסף לכל זה, הם בקושי מתלוננים על כך שאין להם אוכל... יכול להיות שנותנים להם אוכל לאחר כל הצילומים? בהחלט!

    הגב לתגובה זו

    • את הפתקים הם סופרים,אידיוט

      חעיחע, 17/02/08 08:34

      מי שיש לו הכי הרבה קולות-עף

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    הכל בארץ נעשה בצורה גסה! (ל''ת)

    ליאור, 17/02/08 07:19

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ואם דם לא היה זוכה באתגר הכח הכפול פעמיים?

    עזרו להפקה, 17/02/08 07:17

    איזה מזל שדן היה היחיד שזכה בכח הכפול, אחרת איזו טוענה היו מוצאים בהפקה להעביר אותו שבט ולחסן אותו מהדחה?

    אנא ילדים, עיזרו להפקה למצוא תירוצים וחוקים חדשים.
    שרשרו חוקים חדשים שיבטיחו שדן לא יודח.

    הגב לתגובה זו

    • בפרק הבא של הישרדות...

      זוארץ, 17/02/08 09:39

      מסתבר שהילידים בקריביים מייחסים עוצמה לבעלי שמות קצרים. בעל/ת השם הקצר ביותר יזכה אוטומטית בחסינות אישית.

      דן ! זוכה שוב בחסינות והוא חסין מהדחה במועצת השבט.

      הגב לתגובה זו

      • בפרק הבא הבא של הישרדות

        אונה, 17/02/08 13:18

        מסתבר שהנייטיבס מעדיפים את הגברים שלהם קטני קומ. הבחור הנמוך בשבט יזכה בחסינות. רגע, איזו הפתעה, דן גש אלי. החסינות שלך

        הגב לתגובה זו

        • בפרק הבא של הישרדות...

          שלומי, 17/02/08 14:26

          המגיב עם הכי הרבה רגשי נחיתות יזכה בחסינות.זוארץ,אונה,גשו אליי.

          הגב לתגובה זו

          • שלומי, גש אליי

            רררר, 18/02/08 17:36

            אתה מתחנגל. לך הביתה

            הגב לתגובה זו

        • דן ראוי ביותר להתערבות הפקתית (ל''ת)

          אפרופו ראוי, 17/02/08 14:43

          הגב לתגובה זו

  • 99.

    נשאר רק שההפקה תעיף את סבנה בעצמה

    דנו, 17/02/08 07:17

    שקוף עד בחילה איך ההפקה נוקטת את כל הפעולות האפשריות שסבנה יעופו. הרי זה ברור שאם בוחרים בשניים שלא יצביעו מאותו השבט לא נותרת כל הגינות.יופי נחמה.
    תכריזו כבר על הזוכה שבחרתם ודי. אני סיימתי לצפות בתוכנית הזאת המשקפת כ''כ את התכמנות הישראלית הכ''כ שנואה על כל העולם ואשתו.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    נסים בהשרדות, החברה לא אוכלים 52 יום

    ביל, 17/02/08 06:55

    אבל שומרים על אותו משקל

    הגב לתגובה זו

    • אני לא יודע לגבי כולם, אבל גיא הוריד 16 ק''ג. (ל''ת)

      לא בדיוק שומרים, 17/02/08 07:22

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    גם אתמול פאשלה של העריכה!!!

    MAX, 17/02/08 06:38

    לפני שנועם קיבל את ''ההפתעה'' מזוארץ שהעניק לו פטיש יכלו חדי העין לראות שהפטיש כבר היה בידו של נועם. כלומר, עריכה מסכנה שלפני שסיפרו לנו על המתנה כבר הראו אותה....

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    עוד משהו שמרתיח

    יהב, 17/02/08 05:50

    עוד משהו שמרתיח אותי הוא שמשחק ''ההישרדות'' נהפך לטלנובלה
    המנצח אמור להיות הבן אדם שישרוד על האי. נכון, צריך להיות גם עניין חברתי- אבל לא כל התוכנית!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    הסדרה השרדות

    מגעיל, 17/02/08 05:21

    מציגה
    כיעור
    גועל נפש
    כל מה שמחליא
    בהתנהגות האנושית

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    כול כלב ביז'י יומו

    עמית, 17/02/08 04:03

    לך תחפש מי ינענע אותך. מה קשור הציטוטים של ימח שמו הכופר שצטטה. להישרדות. זה רק סידרה צא מאסרט.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מומלץ למצוא חיים ולהפסיק להתבאס כ''כ מתוכניות ריאליטי

    Mens Rea, 17/02/08 03:30

    כן, הסיפור הזה נטחן כבר 20,000. עד כדי כך, שגם אנשים שלא צופים בהשרדות בכלל יודעים מי זה דן מנו. לא מומלץ להתעסק בדברים יותר חשובים, ולמצוא תחומי עניין סבירים יותר?
    www.myspace.com/guiltymind

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    בליה. ההפקה הרסה אז הפסקתי לראות. (ל''ת)

    מאוהב, 17/02/08 03:07

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מה עם שחר?

    דנידין, 17/02/08 02:49

    ראיתם פעם בנאדם שקוף? לדעתי זוהי תופעת הטבע המדהימה ביותר בתכנית. בטח בסוף היא תנצח

    הגב לתגובה זו

    • מה עם מושיק המלצר?

      קופיקו, 17/02/08 11:35

      איך אפשר להתעלם מבן אדם כ''כ הרבה זמן.אף אחד לא סופר אותו.
      בסבאנה הוא היה עף אחרי יואב.

      הגב לתגובה זו

      • משה הוא מעפןןן לגמריי

        ענתוש, 18/02/08 10:38

        גם אם הוא היה בקבוצה לבד רק הוא ועצמווו הוא היה מעיף אותו... בטח עכשיו שהוא רואה את עצמו ככה.. הוא מתחבא בבית מתחת לשולחן עם אנשים כאלה עם ישראל צריך להתחבא... זה בושה

        הגב לתגובה זו

  • 90.

    הישרדות הישראלית זה שיא הדרדור, בושה (ל''ת)

    גד, 17/02/08 02:38

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    דן תחמן מספר אחת! אתם רוצים להדיח אותו אז תתחילו לנצח אותו במשימות.

    דן תחמן, 17/02/08 02:18

    הוא עושה בי''ס לכל ''המתמודדים החזקים'' בתכנית וכל פעם שהם קרובים להדיח אותו,הוא מנצח אותם באתגר הכח הכפול וכל שנותר להם הוא להתבכיין.
    עידן קפון הזה אחד המוזרים שיש:הוא מדבר על עצמו בגוף שלישי,חושב שהוא ענק(קרב ענקים ביני ובין דן),מחשיב את עצמו כמח מבריק(או מה שהוא לא אמר היום על עצמו)-בקיצור, הבחור חי בסרט.
    שיחליט מי דמות האב החביבה עליו ושיעזוב אותנו בשקט.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הגמר יוכרע ב-SMS ?

    ל ל, 17/02/08 02:08

    שמתם לב שזוארץ אמר שהמושבעים יכריעו מי ''עולה לגמר'' ?
    הוא לא אמר שהמושבעים יצביעו מי הזוכה..

    אם זה יהיה ב-SMSים... זה יהיה שיא הביזיון של כל הדבר בעל הפוטנציאל הלא ממומש שנקרא ''הישרדות - ישראל''

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מה רוצים ממנו ספנות?!...הוא הכי חזק בכל המשחק,לוקח את כל המשימות,

    שוני, 17/02/08 02:08

    אבל כל הלוזרים עומדים בצד וצועקים ליה .
    אני רואה את ליה וורה ובא לי לקפוץ להתחמם בסיביר.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    תראו מה דן כותב בבלוג צפניה (ל''ת)

    דן צפניה, 17/02/08 02:05

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    זהירות, ספויילר לגבי הגמר, אבל עם המון חומר למחשבה

    שינצו, 17/02/08 01:58

    טוב, אחרי שכבר כולנו יודעים שדן, נועם ונעמה בגמר (ודאי, חתום, נעול, סגור ובדוק. על אמת) הגיע הזמן לנתח מי יזכה.

    המושבעים יהיו:
    מושיק
    ורה
    ליה
    עידן
    גיא
    שחר
    יעל
    משה
    מרינה

    ההימור שלי שלמרות הכל דן יזכה לרוב אצל המושבעים בגלל סלידה של חלק מהם מנעמה, והאדישות של נועם פלוס העובדה שאף אחד לא ראה איך הוא יסחוב כל הדרך לגמר באי המתים.

    בקיצור, מנו יזכה.

    דבר אחד שאני לא מבין זה שגיא זוארץ אמר שהמושבעים מחליטים מי יעלה לגמר ולפי הגרסה האמריקנית ( אם אני לא טועה) הם מחליטים רק מי זוכה.... מוזר

    הגב לתגובה זו

    • גיא עדיין לא הבין איך התכונית מתנהלת (ל''ת)

      דני, 17/02/08 07:42

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    מילים כדורבנות

    אסף, 17/02/08 01:46

    אחי,באמת כתבה אמיתית.. חבל שמי שצריך לראות את זה,לא רואה את זה.. אני מקווה שהעונה הבאה תהיה משופרת מזאת.. נמאס גם מהמניפולציות וגם מההעריכה... למשל היום,כמה אפשר לדבר על נחש?!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מס 79 - ערוץ 2 לא יכול להיות בלחץ

    ליאור, 17/02/08 01:41

    אל מול חובבמות שכזו כל שנותר לערוץ 2 זה לחכך ידיו בהנאה ולראות איך הצופים נוטשים בזה אחר זה את התוכנית שמבזה את המקור שלה , מבזה את עצמה והכי גרוע מזלזלת באינטילגנציה של צופייה . מה שהכי יפה זה שהמפיקים העלובים עוד יצטערו על זה מיפני שאני יודע שמתארגנת עצומה רצינית הרבה יותר מזו שרצה כרגע ברשת להחרמת העונה השניה של הישרדות וזה יעלה להפקה בהרבה רייטינג והרבה מאוד הפסד כספי עקב בריחת מפרסמים !!!
    ראוי שתבוא התנצלות פומבית של ההפקה אל צופייה ולא פחות חשוב אל המתמודדים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מעניין שגריז לא זכתה לחפירות שלך ... (ל''ת)

    ליה לשלטון, 17/02/08 01:26

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הייתי אומרת - נ ס ח פ ת ם!! כוללה ריאליטי . תראו בשקט וסתמו !!

    חננווש, 17/02/08 01:12

    ואאיי חפרתתם !!
    כממה שזה פאטתי מה שהם עשו עם דן - שהעבירו אותו.
    אבל וואלה דן מווסיף לתוכנית~!!
    הוא מוסיף עקשן וכאלה
    והואא מצחיק רצחח!!
    ואם הוא לא היה בהישרדות - כולם היו נרדמיםם כל פרקק - ביננו ..

    אזז תיראו - תיהנוו - ו ס ת מ ו !

    הגב לתגובה זו

    • ''מוסיף עקשן'' ?! פוסטמה... (ל''ת)

      טקוסידו סרבר, 17/02/08 08:50

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    לא רואה יותר הישרדות!!!

    ירון יוגב, 17/02/08 01:05

    מגעיל איך שההפקה השתלטה על התוכנית.
    לא נשאר כבר בשביל מי לראות...
    כל מי שנשאר בתוכנית מגעיל..
    מעלה בי בחילה להסתכל שוב על דן, או מרינה, או נעמה...
    יש גבול לכמות הגועל שאני יכול לראות בשעה רצופה.

    הגב לתגובה זו

    • אכן גועל.

      דנו, 17/02/08 07:21

      מסכימה לחלוטין.גועל אמיתי.
      חיוכי הנחש של דן, הרוע של מרינה
      והעיניים הפעורות של נעמה בפליאה מתממת של אחת מצדיקות עולם(טוב מה כבר אפשר לצפות מאמא שעוזבת תינוק בן 7 חודשים לטובת תוכנית בה היא משפריצה את כל המיץ של הזבל האנושי שלה?)
      בא להקיא.

      הגב לתגובה זו

      • נעמה הגנה על משה כמו לביאה אמיתית

        וסילקה ת'צבועות, 17/02/08 12:20

        ולמה התנפלו עליו?
        כי רצו לנצל את היותו ''חלש'' לטובתן?
        חוצפה של צבוע אוכל נבלות

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    ערוץ 2 בלחץ ושוכר טוקבקיסטים ועיתונאים כדי להחזיר צופים

    אובייקטיבי, 17/02/08 00:57

    די כבר קחו הכל בקלות.
    בסך הכל מדובר בתוכנית בידור ואי אפשר לצפות שהכל יהיה צפוי ומשעמם.
    נכון, דן אדם יהיר וגועלי ובחיים לא הייתי רוצה חבר כזה אבל מה לעשות הוא משחק את המשחק ומכניס עניין לתוכנית.אני מסכים שמושיק אדם מקסים, ורה יפייפיה אבל זו לא חופשה שנתית.''אנחנו לא משקרים'', ''לא בוגדים'' ועוד אמירות בסגנון הזה מוכיחות שרוב המשתתפים בתוכנית לא ראו את הגירסה האורגינלית של הישרדות כי בדרך כזו לא ניתן להחזיק מעמד עד הסוף.
    בסה''כ זו רק העונה הראשונה, יש הרבה טעויות של ההפקה ושל העורכים(רק בפרק הקודם חדי העין יכלו לראות שהבירות התרוקנו ואז שוב הבקבוקים היו כמעט מלאים)ויש התערבות גסה מידי אבל ערוץ 10 ילמד מהטעויות, ילהק אנשים מעניינים יותר וישפר בעונה השניה ככה שנוכל להפיק הנאה גדולה יותר ולא לראות קטעים מבויימים כמו הקטעי מעבר כשהגברים מגולחים והבנות עם פן.בשורה התחתונה - יש לא מעט ביקורת אבל למרות הכל אני (ומסתבר שאני לא היחיד)ורבים אחרים נהנים מהתוכנית ונמשיך לצפות עד הסוף למרות הספויילרים שאנשים מדליפים.

    הגב לתגובה זו

    • הגזמת, בשאר השבוע ערוץ 2 מנצחים שוק על ירך

      אני, 17/02/08 01:35

      וגם השרדות כולה 2 אחוז מעל כלבוטק
      אם היה שמים תוכניות אחרות ולא אחד נגד מאה סתמי מול הישרדות היא לא הייתה מקבלת חצי אפילו

      הגב לתגובה זו

    • למי שבאמת לא הבין, המגיב 'אובייקטיבי' מושתל של ההפקה

      בונגר, 17/02/08 01:49

      לא להתייחס אליו

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    סידרה מעולה-נהנה מכל רגע!! (ל''ת)

    רונן, 17/02/08 00:46

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    היחיד שמגיע לו זה נועם (ל''ת)

    היחיד, 17/02/08 00:45

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כל מילה בסלע

    אלעד, 17/02/08 00:44

    עלבון לאינטיליגנציה של הצופה... הבעיה שרובינו טיפשים וממשיכים לרכוש מוצרים אפילו כשדופקים אותנו. דן היה צריך להיות המודח ה- של המשחק...ונעמה ה-10 פשוט ביזיון!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הכי מצחיק זה גיא זוארץ ''בפרק הבא בהישרדות''

    לי, 17/02/08 00:42

    ליה עוקפת את מושיק,דן תופס את הכדור,נועם לוחץ חזק יותר וכו' וכו'-הטון דיבור שלו מצחיק הוא מנסה לחכות את המנחה האמריקאי ולא ממש הולך לו,הוא דיי חנון האמת....

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי גיא זו-ארץ מצויין

      ניצה, 17/02/08 07:45

      הוא עושה את מלאכתו נאמנה. מאחר שכל העניין הוא לנסות ולבנות הפקה שתהיה הכי קרובה שאפשר למקור, נתנו בידיו טקסט דומה במדוייק לזה האמריקאי, ועליו להישאר בתוכו. אני חושבת שהוא מצויין, ובודאי לאור העובדה שזו הפעם הראשונה. אין לי ספק שגם ההפקה למדה את הלקחים שלה ובפעם הבאה, כשיגידו ''ריאליטי'' זה יהיה קצת יותר ריאליטי מבהפקה הנוכחית.
      עדיין - תוכנית מרהיבה.

      הגב לתגובה זו

      • גיא חנון וההגשה שלו מגוחכת (ל''ת)

        משה קופץ למים, 17/02/08 12:32

        הגב לתגובה זו

      • איך סמסים בסוף זה נאמן למקור??

        גם לא, 18/02/08 17:07

        איך להגן על דן מנו זה נאמן למקור??? בתוכנית הזאת יש הכל פרט להגן על המקור...

        הגב לתגובה זו

    • גיא זוארץ מנחה וואנאבי-בהחלט

      תמתמ, 17/02/08 08:37

      חנון במסווה של (עלק) גבר

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    עלק השרדות,הכל מבוייםן,המשתתפים נשמעים כמו שחקנים שמדקלמים תסריט.. (ל''ת)

    חרטה דלה חרטה.., 17/02/08 00:42

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    עוד משהו מאוד שקוף:

    ניילון, 17/02/08 00:34

    בקטע של למצוא כמה שיותר מילים בתוך "הרפובליקה הדומיניקנית" ברור שלרוסיות הסיכוי הגבוה להפסיד. לא שפת אימם.

    מעבר לזה מדובר בסה"כ בחבורה של מפגרים( מלבד דן וליה האינטיליגנטים)
    חבורה של טיפשים שלא מתאגדת כדי להדיח את החזקים.

    ההפקה מתערבת בתסריט בצורה פושעת ששווה חקירה פלילית

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מושיק לא יודע להפסיד בכבוד !חכם על חלשים!

    אבי - דויה, 17/02/08 00:33

    תראו איך הוא מנסה להתעל'ק על משה? כאילו שהוא חייב לו משהוא!
    אחרי שהוא ועידן הבטיחו לו 70 בתולות ,וחסינות עד לארבע אחרונים
    בתנאי שיבגוד בחברים שלו, הוא בא בטענות שמשה לא ישר.חה חה חה חה
    ואחרי ההבטחה ,עידן מסתובב למצלמה ועוד אומר שלגבי קיום ההבטחה "לא בטוח" ההצגה הכי טובה בעיר, דמעות תנין, וגלגול עיניים
    ראוי מה ראוי.....

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אם זה מפריע לכם חיתמו על עצומה

    ורד, 16/02/08 23:51

    מי שזה מפריע לו מוזמן לחתום על עצומה http://www.atzuma.co.il/petition/ray1/1/
    חוץ מזה גם אני אוהבת את ליה!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    תוכנית רדודה

    ריאל, 16/02/08 23:50

    מניפולטיביות שקופה של המפיקים מעוררת בחילה.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    תוכנית נהדרת שהפכה לערמת חרא בגלל ההפקה.

    לא צופה יותר, 16/02/08 23:39

    כל הכייף היה לראות מי באמת שורד. סבאנה השיגו את היתרון המספרי שלהם בזכות האחדות התחמנות של דן (להעיף את החזקים) הביאה את גיבארו למסלול התרסקות ואז ההפקה החליטה שצריך להעיף את הטובים. לא שווה כלום הכל חרא. זהו.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הפסקתי לצפות . מבחינתי ה''קרב'' בין מושיק

    חמי, 16/02/08 23:21

    לנועם סיים את התוכנית

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אבל דן צבר לעצמו כל כך הרבה אויבים

    שורד, 16/02/08 23:12

    שאין סיכוי שהוא יזכה בסוף על ידי המושבעים

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    זה לא חרטא הכח הכפול - כנסו

    כנסו, 16/02/08 23:10

    הכוח הזה מאפשר שגם במצב של איזון בין סבאנה לג'יבארו וגם במצב של הפרש 1, עדין המשחק יהיה פתוח מבחינת העניין

    הגב לתגובה זו

    • המשחק לא פתוח כשמחליטים מראש

      לולה, 18/02/08 17:08

      מי זוכה באתגר....

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    ולזה מעזים לקרוא ריאלטי

    צורס, 16/02/08 23:06

    שברתם את כל המוסכמות וכל ההפקה הפכה להיות ''משה'' אין אמינות ויש תיחמון של ההפקה וזה צורח הצילו
    כמוני וכמו רבים כמוני
    פשוט איבדתם את זה בחוסר טעם משווע

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כל כך מעניין לדעת כמה חברת מנו ספנות שילמה להפקה תמורת חסינות לדן (ל''ת)

    שרון, 16/02/08 23:03

    הגב לתגובה זו

    • מימנו את כל ההפקה (ל''ת)

      הגר, 18/02/08 09:47

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    זה חדשות ישנות.-זה קרה מזמן

    אבי, 16/02/08 23:01

    בינתיים הרייטינג רק עולה

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    גועל גועל גועל כמה שההפקה מגנה על דן מנו

    אלון, 16/02/08 22:57

    פשוט הרסו את הכיף שהיה לראות סוף סוף תוכנית ריאלטי שווה אבל מדהים לראות כמה טימטום יש לערוץ עשר להרוס ולקלקל את מה שבנה

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ל-1 בכוח הכפול הוא זכה במכשיר גילוח (ל''ת)

    רונן, 16/02/08 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    צודק , התערבות מגעילה של ההפקה-ירדתי מהתוכנית (ל''ת)

    רונן, 16/02/08 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הצטרפו לעצומה http://www.atzuma.co.il/petition/ray1/1/

    עצומה, 16/02/08 22:41

    העצומה נגד התערבות ההפקה בהישרדות

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הפסיקו לצפות

    מעוצבנת, 16/02/08 22:37

    נמאס כבר מההפקה שחושבת שאנחנו מטומטמים

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אותי הם הפסידו . . . ! הפסקתי לצפות

    רינת, 16/02/08 22:36

    מאז אותו אתגר חרקתי שיניים, אבל מאז שמושיק אני לא צופה בסדרה
    המאירי - אתה לא אלוהים, וכדאי לך לצפות קצת בסדרה האמריקאית כדי להבין למה הצופים כועסים....

    הגב לתגובה זו

    • גם אני (ל''ת)

      אני, 17/02/08 00:26

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    יש לי שאלה...

    דנה, 16/02/08 22:34

    למישהו זה היה מפריע אם "אתגר החרטא הכפול" או התערבות ההפקה הייתה לטובת מושיק או נועם לדוגמה?? תחשבו על זה...

    הגב לתגובה זו

    • כן, .....

      ח.מ., 16/02/08 23:07

      אבל השאלה שלך דנה (דן???)היפוטטית לגמריי משום ש...מושיק או נועם לא היו מגיעים למצב שבו היה עליהם איום מצד שבט הבנים - בגלל שהם משחקים באופן הוגן ואצילי ולא בדרך שבאה דן מנו שיחק.
      דן היה במצב ממש (אבל ממש) לא נעים (עם הגב אל הקיר) כלומר עף ב 100%.

      הגב לתגובה זו

      • נכון אבל...

        דנה, 17/02/08 07:42

        חחח...באמת דנה, בלי שום קשר לדן...
        ברור שהשאלה שלי היא היפוטתית... וברור שנועם ומושיק היו מגיעים רחוק אילמלא ההתערבות הבוטה של ההפקה לטובת דן...אבל השאלה הנשאלת היא האם זה באמת היה מעורר כזה כעס אם זה היה לטובת אנשים שהצופים כן הצליחו להתחבר אליהם יותר (כמו לדוגמה מושיק או נועם...) ועוד נקודה למחשבה, עצם העובדה שההפקה הייתה צריכה להציל את דן כבר מראה שהוא לא ה''שורד האולטימטיבי'' ואין לו את כשרונות השרידה הנחוצים...כי גם כשאתה במצב של מיעוט תמיד יש דרך אם אתה חכם מספיק...ואת זה יכולות להוכיח העונות בארה''ב ששם גם כששבטים הגיעו במיעוט למיזוג עדיין שרדו החזקים והחכמים שהצליחו להחזיק מעמד עד הסוף...

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    צודק בכל מילה!!! (ל''ת)

    שי, 16/02/08 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הקטע שליה עשתה לדן עם הדג החריף

    יעל, 16/02/08 22:33

    היה אדיר!!! היא גדולה

    הגב לתגובה זו

    • זאת ה''תודה'' שהזמינו אותה לארוחה - בושה וחרפה

      נקמה על מה? הם, 17/02/08 08:28

      הם ניסו להדיח את דן, ודן ניסה והצליח (עם עזרת ההפקה) להדיח את מושיק. מה יש פה לנקום? מישהו נוקם בהם על שהדיחו את נועם?
      בושה לליה עלהתודה לזה שצרפו אותה לארוחה

      הגב לתגובה זו

      • גם אני לא סובל כפיות טובה.

        רוסיה קרה, 17/02/08 14:23

        היו צריכים לקחת מישהי שיודעת להעריך מסבאנה-אולי את שחר.

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    מסכימה עם כל מילה ומילה!!! (ל''ת)

    ליה אדירה, 16/02/08 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    איך זה שדן מגולח

    מוזר, 16/02/08 22:16

    וכל השאר לא?!

    הגב לתגובה זו

    • ''זכיתי בתחרות וקיבלתי כלי גילוח וצחצוח (ל''ת)

      בשם דן, 16/02/08 23:49

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    צודק ב 100%......ההפקה הורסת את המשחק (ל''ת)

    ערן, 16/02/08 22:13

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    תומך ב-10 ומסכים איתך!!! (ל''ת)

    מוטי, 16/02/08 22:13

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אני גאה שלא ראיתי אפילו פרק אחד

    גור, 16/02/08 22:12

    בסדרה הזו. אם הפסדתי משהו אתם מוזמנים לנשק לי בתחת.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הרסתם את התכנית במו ידיכם

    יכלה להיות אחלה, 16/02/08 22:09

    הכתב הוציא לי את המילים מהפה
    תלמדו מהתכנית המקורית איך מתערבים בצורה פחות שקופה. אני לא מסוגלת לראות את זה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    צודק בכל מילה ויש להוסיף שלטעמי דן בכלל לא כזה מעניין

    קרן, 16/02/08 22:07

    נועם והאינטראקציה ושאר הדמויות הרבה יותר מעניינים ממנו.

    זה דווקא מקלקל מאוד, כי אתה מבין שאתה רואה משהו שהתערבו בו בצורה גסה והיה לך מעניין דווקא לראות את הדינמיקה בלי דן ואיך הדברים יתפתחו.

    ואם כבר מחפשים מישהו שתענוג להסתכל עליו- זה נועם המדהים.
    למה לא שמרו עליו, אם כבר?
    ברור שגברים קיבלו את ההחלטה ולא נשים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הצטרפו לקבוצה: "גם אני מאוכזב

    FACEBOOK, 16/02/08 22:06

    מהישרדות"
    https://www.facebook.com/group.php?gid=8657682573&ref=mf

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אני הפסקתי לראות, מה איתכם?

    דני, 16/02/08 21:58

    לצערי לקחו את התוכנית שהכי אהבתי והפכו אותה לגועל נפש מושלם.
    אני הפסקתי לראות. מה איתכם?

    הגב לתגובה זו

    • גם אני. אבל מציצה לקרוא דעות באינטרנט... (ל''ת)

      עננה, 16/02/08 22:35

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    צודק, והציבור לא טיפש הוא גם רואה מה שאתה רואה (ל''ת)

    שורד אמיתי, 16/02/08 21:58

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מילים כדורבנות

    ר, 16/02/08 21:45

    בדיוק בגלל זה הפסקתי לצפות בהשרדות, ממש עכשיו זה משודר בטלויזיה... אני מעדיפה לשוטט באינטרנט מאשר לצפות בתכנית שמזלזלת באינטליגנציה שלי. הפקה מתוחכמת יודעת למשוך בחוטים מבלי שהצופה יבחין בכך.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מסכים

    יוסי, 16/02/08 21:27

    אני הפסקתי לראות השרדות לפני שבוע. ואתם?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    1. בפרסום אתה משרת את ההפקה 2. הרייטינג יירד בקצב הזה (ל''ת)

    דעתי, 16/02/08 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה כולם מסרבים לקלוט שזו עוד טלנובלה??

    מוח, 16/02/08 21:20

    עם תסריט כלשהו, תככים בסיסיים, תאקלים לא מתוחכמים בעליל...

    וכמו שחצי מדינה הסתובבה אחרי "השיר שלנו" ככה חצי מדינה מסובבת אחרי השרדות.

    בתודה, אגף ההיגיון.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    האם לא ניתן לתבוע את ההפקה על התערבות מלאכותית??? (ל''ת)

    ג'קו, 16/02/08 21:01

    הגב לתגובה זו

    • אפשר (ל''ת)

      לפנות להאג, 16/02/08 21:08

      הגב לתגובה זו

    • אפשר ע"פ חוק הגנת הצרכן

      עו"ד, 16/02/08 22:28

      הטעייה - סעיף 2.
      מי שיפנה לאגודה לתלונות הצרכן
      הגיע הזמן לעצור את הטעיית הצופים כאילו מדובר בתוכנית ריאליטי
      יש גבול להטעיה.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ושכחת עוד כמה דברים...כנס

    אני, 16/02/08 21:00

    הגושים הענקיים שהכניסו לעומר כדי שויקה הבלונדינית תנצח

    ואת זה שההפקה גילתה לדן את הפתגם במשימת החסינות(עם העיניים המכוסות) שהיה בשבט עם הבנות, המטרה : כדי להדיח 2 בנים...

    עובדה אפילו בגרסה הבולגרית שממנה הגרסה הישראלית העתיקה הכל לא היו את הטוויסטים כאלו..

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    גילוי נאות ששי גולדן שכח לציין

    אור, 16/02/08 20:56

    הכתב הנ"ל,
    עובד בשביל ערוץ 2

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

    צופה ב- 10, 16/02/08 20:55

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ל26

    ל26, 16/02/08 20:52

    לידיעתך גם מרינה מושיק וכל המשתתפים של הישרדות נמצאים בארץ... הצילומים בקריביים הסתיימו כבר... הוכחה= במפגש של הטניס של שחר פאר ואנה שראפובה לפני שבועיים מרינה ומושיק היו במשחק הזה והראו אותם בטלויזיה והם אפילו התראיינו!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    החרטא בדיוניים אינסופיים באתגר החרטא

    בלי דן-היה צונח, 16/02/08 20:52

    וליה לא היתה מועילה בכלום.
    מה לעשות

    אבל הכי חרטא- זה כאילו ה"התערבות ההפקה בהישרדות" ,שווה דיסקוס מעבר למלמולים בלתי מחייבים באסיפת חובבים מושבעים של הז'אנר.

    כל היתר סתם נהנים(כן כן !למרות "התערבות ההפקה" גוואלד).

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    זה לא חייב להיות הוגן כמו משחק כדורגל ואין קשר לדן מנו

    מיקי, 16/02/08 20:51

    מה הכתב החכמולוג רוצה לומר, שעדיף היה ששבט סבאנה שהיה ביתרון מספרי להעיף שבוע אחרי שבוע את חברי שבט ג'יבארו ככה במשך חודש וחצי רק כדי שלא יחשדו בהפקה שהם מעדיפים את דן מנו?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מילים כדורבנות - כל מילה חקוקה בסלע

    lili, 16/02/08 20:48

    והגיע הזמן שמישהו יגיד את הדברים בפומבי. חזק ואמץ אחי!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בנוגע לתחרות הריקודים ובכלל...כנסו!

    נער גבעות, 16/02/08 20:46

    אני האחרון שיגן על ההפקה פה...גם לי התעלול של הזזת דן לשבט הבנות נראה מוגזם מדי. אבל (!).....
    אם ידעתם (או לא), הגירסה הבולגרית ל"השרדות" צולמה באותו זמן עם הגירסה הישראלית.
    המשתתפים עברו את אותן משימות (העונה הבולגרית אפילו נגמרה לפני הישראלית).
    משימת הריקוד הופיעה בשתי הגירסאות, כך שלא ניתן לטעון שההפקה המציאה את המשימה אך ורק כדי להגן על מרינה ולתת לה כח כפול.

    מי שיודע בולגרית מוזמן לאתר התוכנית שם ולבדוק אם אכן גם בשלב הפיצול לשבטים של בנים-בנות העבירו את מי שזכה פעמים בכח הכפול (כדי לראות אם אכן ההפקה התערבה לטובת דן)....

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שהרייטינג יצנח- מגיע להם!

    גונז, 16/02/08 20:46

    תאור מדויק בהחלט של התערבות מוגזמת מצד ההפקה, שחושבת שהצופים ממש, אבל ממש מטומטמים. אין מה להשוות בין הישרדות העולם האמיתי . גם אני הפסקתי לצפות בזה! ואני מקווה שהרייטינג יצנח ויצנח מידי שבוע.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כנראה שלא תראה את הגמר.. דן שם.. (ל''ת)

    אלי, 16/02/08 20:43

    הגב לתגובה זו

    • הבנות יחברו לבסוף נגד דן (ל''ת)

      אהרון, 16/02/08 23:53

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    הפסקתי לראות, חרפה הפקתית, בושה. (ל''ת)

    מאיה, 16/02/08 20:42

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    איכסססססס ליה בעע אני בעד נעמה (ל''ת)

    לי, 16/02/08 20:38

    הגב לתגובה זו

    • גמנניי בעד נעמההה

      ענתושי, 18/02/08 10:36

      ליה איכסה פיכסההה...!!!

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    להזכירך, זו הגרסה הישראלית (ל''ת)

    וככה אנחנו, 16/02/08 20:38

    הגב לתגובה זו

    • הסטוריונים של המאה 31 יערכו השוואות סוציולוגיות

      לפי זה !!, 16/02/08 20:56

      :-))

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    למי שלא ידע- דן יעוף ולא יגיע לגמר

    כמה טמטום..., 16/02/08 20:35

    הוא כבר בארץ..
    אתר וואלה מלא בצילומי ורכילות שלו ושל ויקה..
    בטוחה שמי שאוהב את התכנית ימשיך לאהוב אותה למרות ההכפשות.

    ולגבי... אני תכף אזוז לקנות כיבוד לתכנית של היום בערב P:

    הגב לתגובה זו

    • מצחיקה

      לינה, 16/02/08 20:52

      כל המתמודדים כבר בארץ. העונה צולמה לפני כחצי שנה.
      זה רק מראה כמה תמימים האנשים שעוד מאמינים לתכנית הזו.

      הגב לתגובה זו

    • חמוד אתה

      רן, 16/02/08 20:58

      אבל לא יותר מידי חכם...
      התכנית צולמה לפני מספר חודשים
      כל המתמודדים כבר בארץ..
      דן, אגב, גר כרגע באנגליה ורק הגיע לבקר.
      בכל מקרה, רק הגמר ישודר בשידור חי

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    יאללה יאללה. לך תבקר סדרות של לינור

    נועם, 16/02/08 20:33

    זה בדיוק מה שההפקה רוצה לעשות. להתערב. נוכחותם של דן ונעמה בתוכנית - מכניסה צבע! זה כיף, נעים, ולא כזה נורא (אם לוקחים בחשבון שבכל תוכנית הישרדות ברחבי הגלובוס עושים בדיוק אותו דבר, מכירים בזה, ומודעים לזה).

    זה שהתאהבת בדמות בשם ליה, לא אומר שכל הדמויות האחרות הם קקה.

    העדפת דמות בריאליטי (שלא קשורה לכישרון כמו ריקוד או שירה) היא נושא כ''כ אינידיבידואלי שאני לא מבין איך העורך שלך אישר לך לכתוב משפט כמו ''ליה...היא דמות...שאתה מעודד בתוכנית ריאליטי''.

    הגב לתגובה זו

    • גולדן מבין בזה

      הוא איש, 16/02/08 20:58

      פשוט מגוחך, כמובן.

      הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק העניין, זה שאתם בהפקה התאהבתם בדמות של דן או נעמה לא אומר

      מה אתה לא מבין?, 16/02/08 22:17

      זה לא אומר שאנחנו שותפים לרגשות שלכם.

      מצידנו היו מעיפים את דן כבר מזמן, וזה היה מעניין אותנו לראות את האינטראקציה הטבעית (עד כמה שניתן) ולהתרכז בדמויות אחרות שאנחנו אוהבים.

      הגב לתגובה זו

      • דבר בשם עצמך. דן ונעמה פשוט מעולים והופכים את התכנית למעניינת

        Spike, 16/02/08 23:25

        והעובדה שאתה קורא לזה ''דמויות'' פשוט מגוחכת.

        הגב לתגובה זו

        • זה בדיוק העניין- זה עניין אישי למי אתה מתחבר

          נו באמת, 17/02/08 01:04

          וזה שבהפקה חשבו שדן מעניין, לא אומר ששאר העם חושב ככה.

          תנו לדברים להתפתח באופן טבעי, כי אני למשל ממש לא מגלה שום עניין בדן אלא בשאר האנשים.

          אתה לא שם לב שאתה מחזק את הנקודה- זה שבהפקה או אתה אוהבים אותו, לא אומר שאחרים חושבים שהוא מעניין.

          הגב לתגובה זו

  • 23.

    תגידו רגע באמת. יש מישהו שלא יודע כבר מי בגמר?

    נו די...., 16/02/08 20:22

    דן, נועם ונעמה!!!! ידוע וחתום. אגב המדליפה היא הבת של אלכס

    הגב לתגובה זו

    • שטיות, המושבעים לא יבחרו בדן! בדוק (ל''ת)

      נ, 17/02/08 03:37

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אין ספק שליה הכי כלה שם, ודן מנו ניצל בזכות ההפקה (ל''ת)

    omer, 16/02/08 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כתבה מדוייקת

    עינת, 16/02/08 19:28

    כחובבת גדולה של "הישרדות" האמריקאי לדורותיו, התחלתי לצפות ב"הישרדות" הישראלי בשמחה.
    אך השמחה הולכת ומתפוגגת ממש מרגע לרגע תוך כדי הצפיה בכל פרק, לנוכח העלבון לאינטליגנציה של הצופים מצד הפקת התוכנית.

    בהפקה חושבים כנראה שכל נקודה מסכנה נוספת של רייטינג מצדיקה כל מניפולציה פאתטית שנהגתה במוחם הקודח, ושהצופה הלא-הכי-חכם והנלהב מהעכוז של מרינה בטח לא יבחין בה.

    חבל.

    הגב לתגובה זו

    • כתבה מפוקששת לחלוטין

      עין של דג, 16/02/08 20:07

      חשבת שאת צופה בסרט דוקומנטרי המתאר את חייהם המסכנים של 20 אנשים שנפלו ממטוס על אי בודד? אז חשבת!
      אם היו כותבים ספר על הפיברוקים של הבי.בי.סי בסרטים הדוקומנטריים שלהם, או של אולפני וולט דיסני בסרטי הטבע שלהם, אנציקלופדיה בריטניקה הייתה מתגמדת לידם.

      הישרדות היא הפקה מושקעת בלמעלה מחמישה מיליון ש''ח. קחי את זה כבידור נטו. שבי בכורסה ותהני ואל תנסי להיות מיני-פליני שסיים לימודי קולנוע ומחכה שהעולם יגלה את איכותו הנוצצת. עד אז הוא מחפש שגיאות בהפקה של אחרים ןמנחם את עצמו שהוא טוב יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אני צופה מפעם לפעם- אבל בבאסה.. ההפקה הרסה לי את החוויה (ל''ת)

    יואב, 16/02/08 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כתבה מעולה, נקווה שהלקחים יופקו

    אלעד ל, 16/02/08 18:10

    תיארת בדיוק את המצב, כולם רואים מה קורה, אי אפשר להתעלם מזה. נותר רק לקוות שהלקחים יופקו לגבי העונה הבאה, משום שאת העונה הזו כבר צילמו. יהיה טעם רע עם דן באמת יגיע לגמר, שלא לדבר על זכייה, זה יפגע בהם משמעותית לדעתי. נותר רק לקוות שההפקה מבינים שאת הרייטניג המכובד הם משיגים למרות הפעולות השגויות שלהם ולא בגלל, אחרת צפויה לנו עונה שנייה עם התערבות בוטה עוד יותר.
    היופי האמיתי של המשחק הוא בכך שנותנים לדברים לזרום מעצמם, הלוואי ובהמשך ההנהלה תשחרר קצת ותיטן לדברים פשוט לקרות.

    הגב לתגובה זו

    • המצב דורש וינוגרד ! (ל''ת)

      במינימום.., 16/02/08 21:02

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני כבר לא מסתכל יותר תעשה כמוני וצפה בג'ף

    צידקיה, 16/02/08 17:34

    אפשר להריץ עונה אבל בשניה אף אחד לא יצפה כי שקר כזה גדול לא אוכל.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    גרתי תקופה בקריביים.... בקיצור מי שיגיע לגמר! כנס..

    אחד מהח'ברה, 16/02/08 17:32

    לצערנו מושיק יפסיד היום בקרב , נעמה, נועם ודן בגמר. הגמר ייערך בשידור ישיר .

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה יקרה הערב? ניחוש שלי

    צאו לדרך!!!!!!!, 16/02/08 17:30

    כרגע המצב 5-5 לג'יבארו מול סבאנה. איך יעיפו מישהו מסאבנה ולא מג'יבארו?

    תרחיש 1:
    זוכרים את הנחש מהפרק הקודם?

    לדעתי, הוא מושתל של ההפקה ולקראת מועצת השבט יתנו לו זכות הצבעה. הנחש כמובן יצטרף לנחש של החמש [טעות מכוונת] ראשים. וכך המאזן יהיה 5 סבאנה 6 לג'יבארו.

    2.
    במועצת השבט יהיו 5 הצבעות לנעמה ו-5 לליה. יערכו בינהן תחרות. נעמה תנצח. ליה תודה.

    3. מחזירים את נועם מאי המתים...

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הכי מקסים זה נועם ודי תסתמו!!!! (ל''ת)

    טלי, 16/02/08 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    למען טלויזיה טובה יותר

    גלילית, 16/02/08 17:28

    אני מסכימה עם הכותב וחושבת שההפקה הורסת את כל האינטראקציה הטבעית שיכלה להיות פיקנטית וטלויזיה איכותית יותר.

    הגב לתגובה זו

    • למען עתיד ילדינו

      את כה צודקת, 16/02/08 21:03

      אתם שוכחים על מה מדברים.

      תוכנית בידור !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      (נחמדה מאוד)

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    תודה על הכתבה. אתה צודק וזה בדיוק מה שאני חושבת!

    רויטלי, 16/02/08 17:26

    הלוואי שמפיקי ערוץ 10 גולשים לפעמים פה וילמדו מזה להישרדות הבאה...
    זה כל כך בולט שההפקה מתרצת תירוצים על מנת להשאיר את מי שהיא רוצה....
    אפילו ילדםי בני 10 עלו על זה...
    יום טוב

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    גם אנחנו מתים על ליה!

    דיאנה ושי, 16/02/08 17:26

    היא הסיבה שאנחנו רואים את התוכנית הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בקשר למאוורר?

    תנור, 16/02/08 17:24

    למה קוראים למאוור ראובן קפוצ'ינסקי?

    מוזר.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל מילה אמת בסלע. אני מאוד מקווה שמישהו שם בהפקה יסיק את המסקנות. (ל''ת)

    לא לזלזל בצופים, 16/02/08 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הכי צודקקק בעולם אבללל

    מדורת השבט, 16/02/08 17:22

    כולם כבר יודעים מי בגמר לא? דן נעמה ונועם. מה לעשות, העיקר שערוץ 10 נהנה מהרייטינג. זה היה האינטרס שלהם לשמור על דן. אני לא אתפלא אם הוא מושתל של ההפקה

    הגב לתגובה זו

    • גוועלד! ספויילר,למי שעדיין הצליח להמנע מלדעת

      אחת, 16/02/08 19:12

      לא להיכנס לתגובה הזאת.למה אתם לא מזהירים, נביילס?!!??

      הגב לתגובה זו

    • למה לא רשמת ספויילר??? (ל''ת)

      בן, 16/02/08 20:25

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מדוע אתה נטפל לצדדים הגופניים של משתתפי הסדרה?

    גולדן רטריבר, 16/02/08 17:21

    מדוע הפרונט של נעמה, או האחוריים של מרינה חייבים להידבק אצלך לכל משפט שדן בהחלטות ההפקה?

    אם זכרוני אינו מטעני, חזותך וביחוד השיניים בלסת הימנית העליונה, אינם מצודדים במיוחד. מדוע אתה חושב שאתה חסין מביקורת על חזותך אך חופשי לפגוע בחזותם של המשתתפים?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ההפקה מתערבת בגסות וזה מה שיפה בתכנית

    צופה, 16/02/08 17:20

    אחרת היינו משתעממים רצח

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני אוהב את גיא זו-ארץ "מיאאד שבט סבאאנה עכשיו באתגר הכפול.." (ל''ת)

    למה הוא מדבר, 16/02/08 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    גולדן, פעם היית יותר חד ומושחז.

    /'קראט, 16/02/08 17:14

    ולמרות זאת - אתה עדיין צודק.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא סובל ת'נעמה הזאת

    בני, 16/02/08 17:13

    היא ממש מגעילה אותי, מת שתעוף לי כבר מהמסך

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הוצאת לי את המילים מהפה

    דב, 16/02/08 16:44

    התוכנית מעניינת ומצולמת טוב, אבל ממש מעצבן הזלזול בצופה ושינויי החוקים בהתאם להחלטות העורכים והרייטינג..

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    גם אני אוהבת את ליה,יש לה אופי ואין לה פרוטקציות,שרשרו אם אתם איתי (ל''ת)

    ש., 16/02/08 16:35

    הגב לתגובה זו

    • העם עם ליה! (-; (ל''ת)

      חתול סמוראי, 16/02/08 17:17

      הגב לתגובה זו

    • גם אני איתך... (ל''ת)

      בת-שבע, 16/02/08 17:22

      הגב לתגובה זו

    • למה לשרשר?אתה לא רוצה את הפולניה לעצמך? (ל''ת)

      נפתולי, 16/02/08 17:30

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אחלה ציטוט של מרטין בובר, קראת את זה עובדיה?!

    אמנון, 16/02/08 16:32

    האמת נראה לי שעובדיה בכלל לא יודע לקרוא...

    הגב לתגובה זו

    • שליחי ערוץ 2 תירגעו

      מושיק, 16/02/08 23:20

      הפקה סוף הדרך. מרתקת ומוצלחת. עוד לא ראינו כזה דבר בשפה העברית. הפריצה של ערוץ 10 לרייטנג מעל 20%. מאד מפחיד את משקיעי ערוץ 2. יעשו הכל כדי להוריד את הרייטינג, כולל לכלוכים באינטרנט ותגובות מגוחכות.
      הרייטינג עולה משבוע לשבוע ועדיף לערוץ 2 לשבץ איזה סרט משנות ה 70 ברצועת הזמן הזו. חבל על הכסף והמאמץ.
      סוף סוף היכו אותכם..
      ערוץ 10 - עלו וההצליחו.

      הגב לתגובה זו