• 174.

    נפלא, פשוט נפלא. גם לי לפיד עושה חשק לרדת מהארץ (ל''ת)

    א, 19/01/08 23:50

  • 173.

    כל מילה אמת. לפיד=השחתה (ל''ת)

    יוסי, 09/01/08 12:34

  • 172.

    כתבה כל כך ארוכה

    לפידוס?, 06/01/08 21:27

    על כלומניק יפהפה ?
    למה הנושא חשוב ? למי איכפת ? מעיף!!

  • 171.

    מיברג, תודה (ל''ת)

    יהיר ל., 06/01/08 20:43

  • 170.

    לא סובלת את לפיד, אבל, מיברג, תעשה טובה - תשאר שם ואל תכתוב הביתה! (ל''ת)

    ענת, 06/01/08 15:27

  • 169.

    רון מייברג הוא דוגמה לכיצד כותבים נכון (ל''ת)

    חגית, 06/01/08 14:07

  • 168.

    2 עיתונאים

    net, 06/01/08 11:41

    מבריקים, גבי גזית ברדיו ורון מיברג בעיתון ירדו על יאיר לפיד בצורה מושחזת ונפלאה. כל לחי. נמאס משלטו היחיד של לפיד. ההתחסדות שלו נמאסה, והכל עם סיגר עבה בפה. תרתי משמע.ן

  • 167.

    שים פס

    Moises, 06/01/08 11:14

    רון
    שים פס על כל המקטרגים (והקנאים) ותהנה מהחיים איפוא שבא לך. (אגב, אני אישית ממליץ לך לנסות לתקופת מה את שיקגו, תגור במרכז באזור ה- Gold Coast ותהנה מאד).
    אני מתגעגע למאמריך השבועיים מלפני כתריסר שנים, על דברים קטנים שעושים את חוויות החיים, על מאפית הלחם, תל אביב (מאמר אותו גזרתי ואני שומר עד היום), ועוד.
    כמדומני שאנחנו מאותו שנתון. שנה טובה.

  • 166.

    יאיר לפיד הוא האיש המנותק ביותר מההוויה הישראלית -

    סלע, 06/01/08 11:12

    האיש חי בבועה שהוא המציא לעצמו,
    זה כמעט גובל באוטיזם.

  • 165.

    כל כך עצוב להיות פאסה נידח עם שתי עיזים ודב...

    נעמה, 06/01/08 09:38

    ...ולצפות מרחוק, אכול קנאה ומרירות, אל עבר מחוזות של רייטינג והערצה שאליהם לא תגיע לעולם.
    כמות המילים שאתה מסוגל לשפוך על בנאדם אותו פגשת, לעדותך, ''חמש וחצי פעמים'' (גורליות, כנראה,אם בגללן נטשת את ארצך ומולדתך לטובת בקתה מכוסת שלג),מעוררת חמלה.
    בסטייק עבה ונוטף, ובכוס בירה צוננת, תנוחם.

  • 164.

    מה שמוכיח כי אין נביא בעירו (ל''ת)

    א''א, 06/01/08 08:10

  • 163.

    כמו שני קרפדות בביצה קטנה מדי (ל''ת)

    בן, 06/01/08 07:15

  • 162.

    יאיר לפיד הוא עיתונאי כמו שאולמרט ראש ממשלה ישר,מוסרי,סוחף וכריזמטי (ל''ת)

    רק שלח ודרוקר !, 06/01/08 04:54

  • 161.

    תודה לרון מיברג ולטוקבקיסטים

    אופטימי, 06/01/08 01:55

    אנשים חשבתי שאני לבד, שאני הישראלי היחיד שנגעל מהפוחלץ המזוייף הזה יאיר לפיד (דוקא אבא שלו חמוד)
    עכשיו אני יודע שיש עוד תקווה, שלא פסו אנשים שיודעים להבדיל בין אמת לשקר, ובין איכות לזבל.

    תודה תודה תודה עשיתם לי את השבוע

  • 160.

    לפיד בוז לעשתות שאנן

    איוב, 06/01/08 01:51

    מי מכיר ?
    מי יודע ?

  • 159.

    הטעויות של לפיד

    Torontorian, 06/01/08 01:48

    ביטול הפאנל זו הטעות הגדולה ביותר של לפיד. היומן מגיע מיד לכתבות ונראה כאילו תלוש מהמציאות הישראלית. אין מעבר מדורג. הכול נבנה על הכריזמה של יאיר לפיד, אבל הוא לא עומד בציפיות בטיפול בחדשות מורכבות. משדר יותר מדי ''סחבקיות'' ואין בו שנינות והומר ציני כמו עופר שלח ואביב דרוקר.

  • 158.

    מיברג, מרגע שעזבת התפוגגה הלגיטימציה שלך לבקר את מה שנעשה כאן. (ל''ת)

    פשוט נידפה לה, 06/01/08 01:37

  • 157.

    בסרט הדוקומנטרי אדם ברוך ייעץ לרון

    שמעון, 06/01/08 00:58

    בקטע הכי מרתק בסדרה הדוקומנטרית של רון מייברג רון שואל את אדם:
    מה את הבנת מה שאני לא הבנתי?
    אדם ברוך עונה :
    אני גדלתי וחונכתי וחנכתי את עצמי על איפוק קיצוני.
    גילוי לב יש לו תוצאה אחת: מפח נפש,
    90% אחוז ממקרי המחלוקת ויתרתי
    10% זיהתי וותרתי לא שווה לנצח את''משה''
    חבל שרון לא העמיק את הראיון הזה
    זו היתה נקודת השיא של הסידרה
    קיבלנו על קצה המזלג
    תובנות מענינות עליחסי אנוש והתקשורת
    מידי אדם ברוך

  • 156.

    בסרט הדוקומנטרי אדם ברוך ייעץ לרון

    שמעון, 06/01/08 00:57

    בקטע הכי מרתק בסדרה הדוקומנטרית של רון מייברג רון שואל את אדם:
    מה את הבנת מה שאני לא הבנתי?
    אדם ברוך עונה :
    אני גדלתי וחונכתי וחנכתי את עצמי על איפוק קיצוני.
    גילוי לב יש לו תוצאה אחת: מפח נפש,
    90% אחוז ממקרי המחלוקת ויתרתי
    10% זיהתי וותרתי לא שווה לנצח את''משה''
    חבל שרון לא העמיק את הראיון הזה
    זו היתה נקודת השיא של הסידרה
    קיבלנו על קצה המזלג
    תובנות מענינות עליחסי אנוש והתקשורת
    מידי אדם ברוך

  • 155.

    אחת הכתבות ההזויות. תוכנית חומש? (ל''ת)

    מישהו פה מקנא, 06/01/08 00:30

  • 154.

    כולם נפלו בפח התרגיל של הברנז'ה.

    נד בראשו, 06/01/08 00:29

    העיקר אצלם הוא הפירסום. עצם זה שכולם מתעסקים עם המשפחה הזו
    זה פירסומת אדירה חינם, וזה שירות ידוע בעולם המדיה. בונים ריב יש מאין, ורבים בקולי קולות להנאת כולם, מבלי שהציבור הנהנה תופס שבעצם הוא מתומרן כאן לשים לב
    לשני הצדדים, וגם לעיתון המפרסם.
    עובדה היא שמבליטים את הכתבה הזו שכבר הופיעה במדור ''תרבות''
    לפני כמה ימים.

  • 153.

    רק זה לא!

    אמא לה!, 06/01/08 00:12

    יהיר לפיד ראש הממשלה בבקשה בבקשה לא!

  • 152.

    80% מעם ישראל לא יודע מי זה יאיר לפיד

    בעל מכון סקרים, 05/01/08 23:41

    צריך לזכור שעם רייטינג של 20 % .......
    עדיין 80% לא רואים אותו, ולא יודעים מי הוא, וטוב שכך.

  • 151.

    יאיר לפיד הוא שיקוץ מתועב בעיני

    יישר כוח למיברג, 05/01/08 23:35

    כאדם דתי אין לדעתי הרבה שיקוצים כמו לפיד. רון מיברג הוא שמאלן מובהק, אבל לפחות הוא לא מסתיר את זה. ושאומר משהו בשבחה של ישראל-אנחנו יודעים שזה אמיתי.

    שזה מגיע ליאיר לפיד-אנו למעשה נוגעים בזיוף בהתגלמותו, אם היינו רוצים להמחיש בתמונות מילים חדשות עבור ילדי גן, היינו אמורים לשים את התמונה שלי יאיר ולקוות שהילדים יפתחו בעתיד מספיק חוש ביקורתי כדי לעלות עליו.

    אבל זה לא קורה, העם בישראל מסומם מתקשורת דומיננטית במגוון מצומצם, בשליטה של ערוצים מוגבלים ובחוקים שמונעים ממנה להיות תקשורת חופשית באמת, כזאת שמייצגת את העם ולא קבוצה אליטיסטית.

    בגלל שחוש הביקורת של העם בישראל הוא כל כך מוגבל, הוא נדרש לתוכניות גרוטסקיות כמו ארץ נהדרת כדי להבין את ההומור-רמזים דקים מזה, או ניואנסים דקים מזה, לא מובנים לו.

    יאיר לפיד משחק בדיוק על המשבצת הזאת, על הדימוי של הילד שכל כך לא כמו אבא שלו- אבל למעה בלי אבא שלו ספק רב אם היינו שומעים עליו.

    ליאיר לפיד יש אג'נדה-היא זהה במובנים רבים לזאת שיש לאביו, היא מונעת משנאה ומדחפים אלימים. אבל היא נמכרת לנו בחזות ה''ישראליקו'' המפוברקת של יאיר לפיד, שכמו אביו-הדבר האחרון שהוא מחפש זה עממיות.

  • 150.

    פאתט

    עודד מ, 05/01/08 23:27

    יאיר לפיד הוא לא גאון הדור והוא יודע את זה. רון מיברג הוא לא גאון הדור, אבל הוא ממשיך להתכחש לכך. השמש לא זורחת מהג'קוזי שלך ולא יעזור קרונקייט, באר מיתולוגי או ברוך ספרינגסטין. ובכתבותיך על הרוקנרול ובתכניות עם רונאל פישר ננוחם.

  • 149.

    רון היקר

    רחלה, 05/01/08 22:43

    תודה שאתה קיים, ותודה שאתה לא מפחד - אף פעם - להגיד מה שאסור להגיד.
    גם אם זה נובע מכאסח אישי, עדיין טוב לי שאתה יורד על לפיד בצורה הכי מתוחכמת.
    אז הוא יפה, ורגיש, וחכם, והכל....
    אתה, לעומת זאת, יודע שזה כולה הצגה. הוא משחק אותה ולא יותר.
    יבוא היום ויאיר יהיה ראש הממשלה. כי ככה זה. אבל אתה אמרת את זה קודם. וכולנו נזכור איך הוא הגיע לדרגה הזאת.
    הוא למד את כללי המשחק, ואתה מזהה אותם בשבילנו. כי ככה אנחנו נעשים חכמים.
    יאיר צריך להתבייש, עם כל מה שיש לו: האישה שתחיה, בנק הפועלים, וכל הג'ל שלו...

    תמשיך לחיות עם ''שני הדובים והעז''. אנחנו אוהבים אותך ככה. חכם, שנון, ולא מפחד להגיד את האמת לאמיתה.
    יאיר ימשיך לאכול אוכל טוב על חשבון העם.

    בסופו של יום, תזכור: יאיר צריך לישון על כרית נקיה מבושות. נראה אם הוא יכול.

    אתה הגבר הכי הכי, רון.
    חן חן לך.

  • 148.

    אתה ושכמותך צודקים כל הדרך לגיהנום

    דני, 05/01/08 21:16

    אני עוקב אחרי ביילין וזה מדאיג איך מאדם שנבעט ממפלגתו על ידי אאוט סיידר (במקור לתמיר ופואד הייתה מפלגה שהיא לא מפלגת העבודה) מתיימר להביא לפתרון כולל בין פלשתנים לישראל.אם אני צריך ללמוד משהו מההתנהלות שלו זה אדם שלא יודע לשמור על האינטרסים שלו במפלגה ,לא ידאג לשמור על האינטרסים של מדינתו במו''מ עם צד יריב. זה לא בגלל שהוא לא רוצה אלה הוא פשוט לא יודע איל לעשות זאת. זה תקף להשוואה בינך ללפיד.

  • 147.

    טוב מאד מייבר, הפשטת אותו ערום והתגלה שאין לו ..ין. (ל''ת)

    חונימעגל פינות, 05/01/08 20:29

  • 146.

    די די די....רמה של גיל 5 (ל''ת)

    די די די, 05/01/08 20:23

  • 145.

    נמוך מים המלח ...

    אחד העם, 05/01/08 20:06

    הפרצוף השיראלי שלנו - אחד בחול עם שני דובים ועז
    ועוד עז אחת בארץ שמתנגחים כמו שני ילדים בגן ועוד מדברים על פוליטיקה ...
    זה הפרצוף שלנו!

  • 144.

    מייברג, זה לא הוגן!

    ג'וני, 05/01/08 19:50

    עברת למיין, לעז ולדובים, והשארת אותנו כאן עם הריקנים והחלולים. אנחנו נאלצים לאכול את זה מדי יום ביומו, אתה יכול לעשות זאת מבחירה. אנא חזור לארץ, על מנת להלחם בכוחות אופל אלו. נלך אחריך לכל מקום.

  • 143.

    באתר של ידיעות, כצפוי, מפרגנים ללפיד

    רביב, 05/01/08 19:49

    לא תאמינו מי מפרגן ליאיר לפיד, אריאנה מלמד, שהפכה לפתע ''יפת הנפש והפירגון'', על הגשת החדשות הצולעת למדי בערב שישי, לדעתי וגם לדעת 580 התגובות באתר, רובן סותרות את החנופה שלה כלפיו. ובנוסף היא החליטה שהכינוי שלו לבריטני ספירס, ''טפשה'', יביא לשינוי בתפיסת ההגשה של החדשות... דבר כזה מגוחך עוד לא נשמע באיזורינו

  • 142.

    העלת חיוך על שפתיי, תודה :) (ל''ת)

    שירן, 05/01/08 19:49

  • 141.

    הדברים שאתה אומר נכונים כנראה, ומדאיגים. התשובה אינה לעזוב, לא? לא

    כולנו טיפשים, 05/01/08 18:55

    ואם נתייאש מראש בלי להלחם אז יגיע לנו שלפיד יהיה ראש ממשלה.

  • 140.

    צרות עין

    אריה. ק, 05/01/08 18:38

    כרגיל כשמשהו מצליח למשהו זה כואב.
    WHO THE FUCK IS RON

  • 139.

    מיברג, הפעם התעלית על עצמך. חזור הביתה! (ל''ת)

    ציבי, 05/01/08 18:37

  • 138.

    מאה תגובות...

    חיפה, 05/01/08 18:30

    את הבחירה שלי עשיתי. ראיתי ערוץ 10. אני לא הסתקרנתי לרואת את לפיד. אותה הגברת עם אותה האדרת.
    יאיר, אני לא סובלת, לא את האבא שלך, לא את כתיבתה של אישתך האישיות שלך.
    חפשו אותי בסיבוב. מעולם לא ראיתי את התכנית של יאיר לפיד ולעולם לא אצפה בו, מוכר לי ניוז.
    במקום להתפלמס עשו לכם את הבחירות שלכם. מי שאוהב אותו, שיערב לו. מי שלא סובל אותו שילחץ 10.

    • אם כבר מערבים משפחה, תדברי גם על האמא (ל''ת)

      נשמה טובה, 06/01/08 00:28

    • גם אני לא אוהבת אף אחד ממש' לפיד

      עירית, 06/01/08 14:11

      יותר נכון, אדייק, את שולמית אני כן אוהבת , ז''א את כתיבתה, את טומי לפעמים, אבל את אדון יאיר ואשתו הפלצנית ממש אינני סובלת. שניהם אנשים עם המון מזל בחיים. אבל חוץ מיזה - כלום.
      את כתיבתו ממילא, אנני זוכרת משבוע לשבוע לכן הפסקתי לקרא באיזשהו שלב לפני שנים, ואת אישתו אינני מנסה אפילו . אני מדלגת.
      זהו.

  • 137.

    את מי אתה אוהב מיברג? (ל''ת)

    מכיר אותך, 05/01/08 18:10

  • 136.

    יש הבדל בין לפיד לזליג של וודי אלן? (ל''ת)

    הבנת את זה ברוך, 05/01/08 17:57

  • 135.

    וולאה, ששרירן בידורי יהיה ראש מדינה? זה לא יכול להיות בארה''ב

    אלכס מהכרמל, 05/01/08 17:55

    במיוחד לא בקליפורניה.

  • 134.

    כל הכבוד רון! אבל למה עזבת

    יפעת, 05/01/08 17:33

    והשארת אותנו כאן בממלכת הבינוניות והשטחיות. במדינת ''ערוץ 2'' ברור שאחד כמו יאיר לפיד יכול להבחר לראש ממשלה. הוא נחמד, לא? זה מה שחשוב. חוץ מזה במהדורה הוא התנדנד כמו חולה פרקינסון מצד לצד.

  • 133.

    כל הכבוד רון! אבל למה עזבת

    יפעת, 05/01/08 17:32

    והשארת אותנו כאן בממלכת הבינוניות והשטחיות. במדינת ''ערוץ 2'' ברור שאחד כמו יאיר לפיד יכול להבחר לראש ממשלה. הוא נחמד, לא? זה מה שחשוב. חוץ מזה במהדורה הוא התנדנד כמו חולה פרקינסון מצד לצד.

  • 132.

    הלפיד של בנק הפועלים ! לופט - גישפט!!

    רן, 05/01/08 17:16

    בימים של טריפות הדעת בימים של רייטינג , פוליטיקאים סרוחים ,תקשורת אשר שכחה את האמת כי היא אולי של שרי אם היזכרנו את בנק הפועלים או של גיידמק שעוד לא הוזכר כאן יאיר לפיד מוטב יהיה אם ישאר בבנק הפועלים כי - זה באמת מספיק ממנו -הלופט גישפט הזה!!

  • 131.

    אני שונא את יאיר לפיד

    אלון ה, 05/01/08 17:15

    המראה המלוקק שלו מעצבן אותי. הוא חי יותר מדי טוב.

  • 130.

    גם הכתבות של יאיר בעיתון וגם ההגשה ברדידות.

    דפנה, 05/01/08 16:48

    כתבות פונות אל החברה. אף פעם לא היתה לי הרגשה של משהו מענין מעמיק שווה מחשה נוספת. הגיש תוכנית בידור מתחנפת ומתרפסת שיהיה. אבל חדשות סיכום השבוע. איזה נפילה. איזה אכזבה. עברנו ל 10 והיה מענין יותר. למרות שמחר יגידו איזה הצלחה למגיש הנגיש. כמה הריטינג גבוה. קישקוש! אחיזת עינים.

  • 129.

    תירוצים מלוא החופן

    ירון, 05/01/08 16:46

    הפסק להתבכיין, לא יאה לגדל גוף שכמוך. עזבת בגללך מתוך אגוצנטריזם צרוף ולא בגלל אף אחד אחר. הפסק למצוא תירוצים ולהאשים אחרים. חייה שם בשקט עם שלג דובים עזים וכל השאר ושתוק

  • 128.

    מאז שלפיד הפך אותי בקולמוסו

    קופרניקוס, 05/01/08 16:30

    לאתונאי ולבן דורם של אפלטון ואריסטו אני מעריץ מושבע שלו.

  • 127.

    כל שבוע אני מנסה לצלוח את הטור של היורד הזה ונשבר אחרי פיסקה

    דוב הקוטב, 05/01/08 16:18

    האם המעבר לאמריקה עם השלג והאינדיאנים שמעניינים אותי כשרב דאשתקד, הוא שהפך את הטור הזה לכל-כך משמים עבורי?

  • 126.

    בראבו מיברג! הוכחת שיש לך שוורץ גדול ואתה יודע להשתמש בו. (ל''ת)

    אמסטל, 05/01/08 16:16

  • 125.

    דברים מבריקים. שנון. אהבתי.

    יונית, 05/01/08 16:07

    צפינו אתמול בלפיד כמגיש יומן שישי. היה גרוע. נדמה לי שאין לו את זה, וכאילו כדי להעצים, בוטל גם הפאנל. שינוי הפורמט לא יעשה טוב לתוכנית.

  • 124.

    כל הכבוד חבל שאתה שם ואנחנו פה (ל''ת)

    נכון מאד, 05/01/08 15:44

  • 123.

    משפחת סימפסון

    רועי, 05/01/08 15:43

    אם יש משפחה שאני בז לערכיה במדינת ישראל זו משפחת לפיד. האב טומי הביא את האישיות הבעייתית שלו לטלוויזיה ולימד את עם ישראל לצעוק, לקלל ולזלזל. הבן יאיר לפיד הוא הלברדור של שרי אריסון שמשחק אותה אחד מהעם כדי להכניס אלינו את האנשים שגוזלים מאיתנו מיליארדים כל שנה ומפנים אנשים לרחוב. אשתו של יאיר היא הדוגמא הרעה מכל. כל שבוע אני צריך לחלוף על הפרצוף המעצבן שלה בעיתון ולדעת שכתב אחר עם כישרון איבד את העבודה שלו בשביל הפרוטקציה שהיא קיבלה. אני פשוט בז לכם. לא אשקר יאיר יש לך שכל אבל את נשמתך אפילו השטן הספיק כבר למכור הלאה.

    • אבל למה קיבינימט אתה משווה אותם לסימפסונים החמודים? (ל''ת)

      אני, 05/01/08 19:05

    • מסכים עם כל מילה שלך (ל''ת)

      דני, 05/01/08 19:43

    • ניסחת בדיוק מה שאני מרגישה (ל''ת)

      נכון, 06/01/08 00:05

    • גם אני מסכימה עם כל מילה

      עירית, 06/01/08 14:54

      היטבת לתאר את ריגשותיי כלפי אדון יאיר וזוגתו הפרוטקציונרית חסרת הכישרון .
      עוד אחת מאלו ששיחק להן מזלן.
      בראוו, אבל לא יותר מיכך. כנ''ל בעלה.

    • קרעת אותי מצחוק (ל''ת)

      כהן, 07/01/08 19:27

  • 122.

    איך אפשר להשוות בין מיברג ללפיד האמבה? (ל''ת)

    הוליס בראון, 05/01/08 15:04

  • 121.

    מיברג חזור הבייתה

    שאול, 05/01/08 14:54

    יש הרבה סיבות לעזוב ולא רק הדוגמא הנדונה.
    אבל יש הרבה יותר סיבות לחיות כאן.
    אשמח מאד לשמוע שחזרת אלינו.
    שבת שלום

  • 120.

    פשוט מילים כדורבנות!!!!!!!!! (ל''ת)

    ט, 05/01/08 14:43

  • 119.

    מאז שלפיד הפך אותי לאתונאי וחבר

    קופרניקוס, 05/01/08 14:34

    של אפלטון ואריסטו ,הפכתי למעריץ מושבע שלו .

  • 118.

    רון, תודה!

    ראש טוב, 05/01/08 14:32

    ידעתי שעוד פעם אסכים לגמרי עם דעותיך.
    צריכים עוד כמה כמוך.

  • 117.

    הכתבה מריחה מקנאה.

    אייל, 05/01/08 13:31

    כאחד שלא מכיר לא את זה ולא את זה ואף לא את שורשי הסכסוך ביניהם, הרי שרק על סמך קריאת הכתבה, אין לי ספק שלו לכותב היתה האפשרות להתחלף עם לפיד הוא היה עושה זאת בשניה.

    • אייל סע פעם למיין ונראה אם תרצה לחזור ללפיד ולערוץ 22 (ל''ת)

      איילת, 05/01/08 17:42

    • ואתה מריח משיטחיות

      אני, 05/01/08 19:06

      בעצם לא סתם מריח משיטחיות אלא ממש מסריח ממנה

    • התגובה שלך גם היא מריחה מקנאה

      מיי שרונה, 05/01/08 19:45

      מקנא בשנינות של מייברג

    • מריחה? נודפת למרחקים! עצוב, מה שקנאה עושה לבנאדם... (ל''ת)

      טטרן מצוי, 06/01/08 08:19

  • 116.

    מייברג סתם קנאי וצר עין (ל''ת)

    ע. מיכאלי, 05/01/08 13:29

  • 115.

    כתבה נכונה ומעניינת (ל''ת)

    ירושלמי, 05/01/08 13:14

  • 114.

    רון מי? (ל''ת)

    גלעד, 05/01/08 13:11

  • 113.

    רון יורה חיצים נהדרים

    אמיר, 05/01/08 12:51

    יופי של כתבה הממלאת היטב שעה פנויה בבוקרו של שבת .
    מיברג מכוון היטב, ומציג לנו הקוראים מראה עם תמונה עגומה של סלבס ההולכים בנתיב הפוליטי( פנינה רוזנבלום etc ...) -כך גם לפיד.
    ואנחנו - רק אנחנו - אשמים בכך .

  • 112.

    מאחר ואני מתעב את מייברג ומה שהוא מייצג,

    גל, 05/01/08 12:43

    העובדה שדבריו נקראים פתאום כמיים צלולים בביצה טובענית, אומרת משהו רע על מה שקורה התקשורת המתבהמת והולכת פה. לפיד לא דיבר על עיזים במיין, אלא פשוט תיאר את מה שהוא רואה סביבו, עדת כבשים תקינות-פוליטית, שיודעות הכל מראש, בלי להבין שום דבר.

  • 111.

    היה פאטצי לראות את לפיד מגיש תוכנית שבת

    חחחחחחחחחח, 05/01/08 12:41

    צפיתי אתמול כהרגלי במהדורת השבת( רק כדיי לראות את הבדיחה )
    הואנראה כמו ליצן מנופח אדום לחיים , שלא יודע איפה צריך לחייך ואיפה לא , כל ההגשה נראת לא לא מקצועית ולא מכבדת את המקום, את השעה, את השבת - כל כך לא אמין ולא נעים להקשיב לו.....זה הזוי הזוי הזוי - ערוץ 2 - פישלתם בגדול - אל תתפלאו למה הרייטינג יירד- ניפגש בערוץ 10

  • 110.

    למה שלפיד יוותר על פירסום בנק הפועלים?

    צוחק בדרך לבנק, 05/01/08 12:37

    אם יד הלב - אתם הייתם מוותרים על כל כך הרבה כסף תמורת כלום עבודה?
    מבחינתו יאיר לפיד צדק כשהוא נאבק להשאר הפירסומאי של בנק הפועלים.
    טוב שמועצת הרשות השנייה החליטה שיהיה עליו לוותר תמורת משרת מגיש חדשות יום שישי. מוכרחים להגביל את החזירות.

  • 109.

    כרגיל, תענוג לקרוא את מייברג

    עז דעתנית, 05/01/08 12:12

    ובלי קשר, גם אני סולדת מתופעת הלפיד. זחוח מידיי, נחמד מידיי, פרווה מידיי

  • 108.

    כמה שאתה צודק מיברג (ל''ת)

    י.ב., 05/01/08 12:07

  • 107.

    בוקר טוב אליהו

    טומי לפיד, 05/01/08 10:54

    זה ברור שבני הולך בעקבותי!!!
    אלא שאתם עם ישראל כל כך עיוורים
    אלמלא הכתב הזה לא הייתם עולים עלינו :)

  • 106.

    כל כך נחמד היה להעביר לערוץ 10 ולראות מהדורה ביקורתית אמיתית. עם

    /'שדג, 05/01/08 10:48

    נושאים שבאמת עומדים על סדר היום האזרחי. קליל והרבה יותר מעניין מערוץ 2. אולי מספיק עם הכוכבנות הזו של ערוץ 2.

  • 105.

    יאיר לפיד היה כל כך גרוע אתמול... (ל''ת)

    ., 05/01/08 10:41

  • 104.

    מיברג- אל תחזור

    אלי, 05/01/08 10:36

    אתה ,תמיד אבל תמיד היתה מוכשר ביותר בלדכא כל יצירתיות או ניסיון של אנשים מוכשרים לפרוץ קדימה. בשמי ובשם כל מקטרגיך אל תחזור תשאר שם באמריקה שאתה כל כך מעריץ. והרוח כולו שלנו.

  • 103.

    לפיד הוא העתק מושלם של האולפן החדש של הערוץ 2

    ניצן, 05/01/08 10:34

    לפיד הוא העתק מושלם של האולפן החדש הממורק והמבריק של ערוץ 2.בזבוז של כסף על שום דבר

  • 102.

    יאיר לפיד גדול!! תמשיך כך ושים פס ! (ל''ת)

    אבילה, 05/01/08 10:26

  • 101.

    רון אתה כותב נפלא, אבל...

    עידית, 05/01/08 09:43

    ...במקום שזה יבוא מהראש, זה נשפך לך מהפופיק ולכן זה נשמע אישי מדי ולא אמין מספיק, כי זה לא מעניין אף אחד הסכסוך/לא סכסוך האישי ביניכם, והלפיד-הבן כתופעה נשמע חיוור ולא מספק.
    אישית הייתי מתארת את משפחת לפיד הגזענית, השבעה והנהנתנית כחבורת חיות עם זנב מסולסל וקול צייצני מדי וקולני מדי, המתפלשות מדי בבוץ הביצתי הרווי בשומן ההון-שלטון-תקשורת, וחוץ מזה, הרבה תוכן אין!

    • כל מילה חצובה בסלע! (ל''ת)

      יובל, 05/01/08 19:40

  • 100.

    תוכנית החומש

    miri, 05/01/08 09:33

    קראתי הכתבה שלך כמו בכל יום שישי וגם צפיתי באופן שישי עם לפיד
    צדקתה חדשות ביום שישי זה לא בידור וגם מרוב שלפיד היה הצבני
    לא הצליח לעביר את התוכנית בצורה מהנה

  • 99.

    ומה עם תופעת הסומקיזם?

    יענק'ל, 05/01/08 09:10

    מילא יחצנו''ת חינם; הכשרת השרץ בשיטת סומק, היא הסיפור האמיתי כאן.
    השיטה פשוטה: אמור תמיד דברים ''חיוביים'' על אדם, במיוחד אם כדאי לך לומר אותם וכך תמיד תתקבל טוב; הן ע''י נשוא דבריך והן ע''י שומעיך.
    לכאורה, מצב של WINWIN, שבו כולם מרוויחים. אבל כשנשוא דבריו של סומק מהווה חלק עיקרי כמו גם תסמונת מובהקת לריקבון מוסרי וחברתי, יש לנו כחברה בעיה.
    בשורה התחתונה, המרוויחים היחידים מתופעת הסומקיזם הם סומק עצמו ומי שמשתלם לסומק להחמיא לו.
    מצד שני, יכול להיות שסומק פשוט עיוור....

  • 98.

    lapid - ron

    mike, 05/01/08 09:06

    ron,forget young lapid.
    Drive By Truckers have a new
    cd - write about it.
    some call it a masterpiece.

  • 97.

    חבר מביא חבר

    רובי, 05/01/08 09:00

    מייברג שכחתה דבר אחד ,האבא של יאיר ,שפועל מאחורי הקלעים לדחוף לקידומו בתקשורת ואחר כך לפוליטיקה.
    והיחצנות שמובילה אותו,כי ברבות הימים מי יודע.

  • 96.

    זה מה שבדיוק חסר לנו : עוד ריקן אחרי המושחת (ל''ת)

    נילי, 05/01/08 08:46

  • 95.

    מצוין כרגיל, והנה הקטע של וודי אלן

    ל''ל, 05/01/08 08:41

    ומרשל מקלוהן:

    http://www.youtube.com/watch?v=OpIYz8tfGjY

  • 94.

    כותב מספר 1

    אבי, 05/01/08 08:27

    מיברג הוא כותב מהסוג
    שבשביל לקרוא אותו כדאי להמשיך
    לקנות עיתונים (נמרודי תתעורר!!!).
    מייברג נמצא מעל העתונות בישראל 2008.

  • 93.

    לפיד נראה מה זה זקן. הזדקן הבחור. (ל''ת)

    שלא יהיה סנילי, 05/01/08 08:21

  • 92.

    לפיד כראש ממשלה? ימי פומפאי האחרונים...!!! (ל''ת)

    גורג, 05/01/08 08:16

  • 91.

    לא צפינו ואין סיכו שנצפה בלפיד הנקניק. { לא הנקנקיה } (ל''ת)

    שושי ודן, 05/01/08 08:09

  • 90.

    לפהק באולפן שישי

    שימי, 05/01/08 08:07

    לא סבלתי במיוחד את ארל''ה באולפן שישי, אבל אחרי הופעת הבכורה של החלטוריסט לפיד אני כבר מתגעגע אליו. ערוץ2 הפכו עם לפיד את האולפן לקשקוש.לו הייתי במקום יערי, אברמוביץ' ויתר הכתבים המקצועיים, לא הייתי מסכים להופיע עם לפיד. פוזות, אוונטות וחליפה חדשה לא באים במקום מקצועיות. עורכי ערוץ 2! באקטואליה התכנים עושים את הרייטינג לא ליצנות, תחזירו את לפיד לבידור ולקשקושים ולפוזות.

  • 89.

    תוך שנה הוא חוזר ארצה. רואים שהוא לא אדיש למדינתו.רון ועז זה לא יחד (ל''ת)

    סתם כועס, 05/01/08 07:44

  • 88.

    אני אוהבת את יאיר לפיד. בנאדם טוב, איכפתי, חכם,

    Chava, 05/01/08 07:16

    כריזמטי. אני רואה אותו בקאנטרי והוא לא טיפוס מתנשא. במילה אחת: כיף להיות יאיר לפיד.
    נ.ב. הכתבה היתה ארוכה מדי, אפשר היה לקצר בחצי !!! מה שיצא זה בלה, בלה, בלה... העיקר למלא שני עמודים.

  • 87.

    תודה.

    דלית, 05/01/08 06:23

    למרות שזה כאילו סכסוך אישי -
    מדובר במאבק תרבותי שהוא בהחלט דבר אישי. תודה לרון שלמרות שהוא לא פה הוא שומר מרחוק ועושה עבודה עיתונאית משובחת גם אם בראיה שטחית תראה כסגירת חשבונות או מאבק אישי בינו ובין לפיד בלבד.

  • 86.

    כל הכבוד רון מיברג

    יובל, 05/01/08 05:56

    גם בשבילי לפיד מסמל חלק מהדברים שגרמו לי לעזוב את הארץ

  • 85.

    איך יאיר קנה אותי...

    תומר, 05/01/08 02:52

    יאיר קנה אותי בטור בו כתב על בר רפאלי והשתמטותה המדוברת מצה''ל. כמה ימים לפני דווח בחדשות כי הדוגמנית התחתנה עם חבר של אמא וזאת בכדי להשתמט מהשירות.
    יאיר כתב על ההשפעה של מהלך זה על נערות רבות ונישבע שיעשה הכל בכדי למנוע מנשות משפחתו מלרכוש פריטים שהיפיפיה תפרסם.

    יאיר איבד אותי מספר חודשים אחרי כשהזמין אותה לתוכניתו ופתח בהתנצלות. את ההתנצלות הוא הסביר באיזה תירוץ שלמרות שאני לא זוכר אותו, אני בטוח שתוכלו למצוא אותו באבן שושן תחת הערך ''זילזול באינטילגנציה''. של כולנו.

    גם אני מעריך שיאיר עוד יהיה שר ואולי אפילו יקים מפלגת מרכז חילונית ויעמוד בראשה.

  • 84.

    איך משיגים מקום להופעה של עינת שרוף?

    מעין ואבי, 05/01/08 02:41

    הם לא עונים שם בטלפון!ואנחנו רוצים לבוא כמה חברים לחגוג יום הולדת,בבקשה מי שיודע את הטלפון הנכון או אם יש טלפון אחר אז שיכתוב! תודה מראש

  • 83.

    לפיד מאוס מלוקק ומזוייף. ה''נינט'' של עולם התקשורת

    סטיבן קינג, 05/01/08 01:55

    95% תדמית, 5% תוכן, וגם התוכן הזה הוא פרסומת.
    יגורשו נינט ולפיד מהמסך!

  • 82.

    רון יותר נבון מלפיד אבל השני מוצלח...

    מזדהה עם הכותב, 05/01/08 00:19

    בעיה.
    רון הוא אחד הכתבים היותר טובים שהיו למדינה. לידו לפיד פרחח אנמי.
    אבל...וכאן בא האבל הגדול. רון צריך להבין שלפיד הוא ''עיתונאי'' ברוח התקופה.
    מישנתו של רון טובה למבוגרים או למתבגרים. הצעירים אינם מכירים אותו, למרות שרוחו צעירה וחדה.
    הצעתי לרון:
    רוצה להגדיל את קהלך?
    הגדל אותו!
    רוצה להכנס לראשם של הצעירים?
    כנס!

    • אנשים פשוטים תמיד יעדיפו חומוס על קוויאר (ל''ת)

      גבוה מצח, 05/01/08 12:52

    • ''מוצלח'', ''ממותג'', יפה, מקובל, פופולארי

      גל, 05/01/08 13:03

      הציבר בישראל מעולם לא התגבר על המער מכיתה י' לכיתה י''ב, מסתבר, נשאר תקוע שם.

      לא מוזר לך שהחשובים והחכמים צריכים כיום להיות יפים? זה לא מזכיר לך ימים אפלים מהמאה הקודמת, באירופה ?

    • אחת הצעות היותר נבונות!

      וואלה, 05/01/08 15:06

      ממש מרשים

  • 81.

    מייברג, טילים על צפ' אשקלון, וכל מה שמטריד אותך זה השרירן? מיין לא

    רינה, 05/01/08 00:10

    מרגיעה אותך מספיק.

    • את טועה : הלפידיזם הוא חלק בלתי נפרד מהבעיה הכוללת (ל''ת)

      לכבות את הלפיד, 05/01/08 01:08

      • בדיוק. (ל''ת)

        ., 05/01/08 18:59

    • לפיד ידברר את הטילים, ויסביר למה זה בסדר,בעצם,

      גל, 05/01/08 13:05

      ויקח אותנו אל הקבר, צוחקים ומעריצים. יש לו את כל הדעות והמחשבות ה''נכונות'', שהופכות אותו למתאים לתפקיד הזה.

  • 80.

    גם קרונקייט בביקתה עם דובונים? (ל''ת)

    לנה, 05/01/08 00:02

  • 79.

    אחי, אתה כנראה צוחק. לעבור למיין בגלל לפיד? וואלה?! זה טוב

    יאיר, 05/01/08 00:00

    רק לכתבה...

  • 78.

    im with u ron

    yaakov, 04/01/08 23:37

    u right about everything u said
    i live in LA for the last 6 ys i left that country because of them mr. ron u right about everything u said about yair lapid he and hes boss mr. moses are thr resons for what hppend to our greatest country
    ''heres to the land u torch out her heart yair lapid go find youreself another country to b part of''
    when u live the good pepole will come back the pepole that care about the land and not the raiting,pepole that know how to make it a better place to live in
    the titanic is going down and u mister lapid browsing the silver spoon meanwhile the shipp is sinking
    beside you might know how to pounch a boxing bag but u r less then a man u r someonechild u dont know how to accomplish things by youreself you always behind youre dad shadow
    so before u become a primeminister go find youreself a country to be part of
    dont forget to take noni moses with u
    ron u the best

    • Response to Yaakov

      YOL, 05/01/08 01:57

      6 years in LA and your English sucks. You left ''that country''? it does not seem that have any feeling for ''that country''. You are probably another taxi driver that failed to survive in Israel and speak of jealousy against someone that did it. Stay in LA and by the way come and pick me up at the airport next week.

    • האנגלית שלך קטסטרופלית

      נגד 41, 05/01/08 16:15

      ולא בגלל הקיצורים... מה זה???
      כנראה גם הדעות שלך לא משהו.

  • 77.

    מייברג, במקום לתקוף את התופעה אתה תוקף את האיש וכך מאבד אמינות

    ליאור, 04/01/08 23:15

    מייברג, במקום לתקוף את התופעה אתה תוקף את האיש וכך מאבד את התוקף של טיעוניך.

    חבל, במקום מניפסט חשוב על היאיר לפידיות ירדת להתקוטטות אישית עם יאיר לפיד וכך הטור איבד את אמינותו.

    • כפארפרזה על מרשל מקלוהן אותו מזכיר מיברג במאמרו, אצל יהיר לפיד...

      ברברברברבר, 05/01/08 01:11

      הפרצוף הוא המסר.

  • 76.

    מעולם לא סבלתי את מייברג - אבל הפעם הברקת!!!! כל הכבוד!!!!

    אלון, 04/01/08 22:46

    מתי כבר יתפוצץ הבלון ששמו לפיד?!

  • 75.

    מלים כדורבנות. לפיד בסוף ימיו בטלוויזיה

    חנפנית, 04/01/08 22:29

    שיחזור לכתוב טורים מיובשים. אין לו את זה כמנחה חדשות. הוא מראיין חנפן מדי. אין לו אמירה. הוא חנפן.

  • 74.

    מה לפיד מחפש שם? (ל''ת)

    משמעות בחיים, 04/01/08 20:08

  • 73.

    ואני אומרת תנו לי שני דובים

    העז, 04/01/08 19:56

    ואני כבר אמצא את דרכי

  • 72.

    הנאה צרופה

    דנה, 04/01/08 19:13

    איזה כייף לשמוע אדם אחד שפויומבריק כמו מיברג, כמה חבל שבחדשות 2 כבר אין כאלה, וכנראה באזור כולו. תודה רון על הפתיחה הנהדרת לסופ''ש

  • 71.

    כל מילה אמת. חבל על התוכנית

    טל, 04/01/08 18:55

    הפרסומאי לפיד יהרוס אותה

  • 70.

    מיברג אתה מלך (ל''ת)

    בוב, 04/01/08 18:26

  • 69.

    כתבה עם המון קנאה

    מרים, 04/01/08 18:24

    וחבל, סה''כ השנאה והקנאה שמברג מגלה כלפי לפיד לא מוסיפים הרבה נקודות לזכותו
    ובכלל את מי מעניין שהוא עזב את הארץ וחי את חייו אי שם?

    • הסבר פשוט: לפיד גבר מושך, יפה, כריזמטי

      יש הסבר, 04/01/08 21:12

      לפיד נולד למשפחה ידועה ואמידה, הצליח בכל מקום אליו שאף להגיע, נשא אישה יפהפיה ומצליחה. בקיצור - החלום הישראלי. כל מה שרון מיברג היה רוצה להיות ולא קרה לו.

      אל תחפשי הסברים אינטלקטואלים מדי.

      • ממש לא נכון!

        מחנה, 05/01/08 01:27

        החלום הישראלי הוא לרדת לארה''ב. אם כבר, אז מיברג הוא התגשמות החלום הישראלי!

      • וואללה!

        רחלי, 05/01/08 10:14

        הרגשתי בכתיבתו של מיברג שהעניין יותר מדי אישי. לדעתי מיברג מדבר ללא יותר מכמה עשרות פסאודו אינטלקטואלים שנהנים מעודף הטרחנות והמסורבלות המילולית שלו.

      • אישה יפיפיה ומצליחה? give me a break! היא בלויה ועושה כלום (ל''ת)

        חלאס עם השקרים, 05/01/08 11:42

      • אז איך את מסבירה את זה שגם נשים לא סובלות אותו? אני לא מסוגלת לראות

        המורה עירית, 05/01/08 11:58

        את לפיד יותר מחצי שנייה על המסך. יש בו משהו בלתי נסבל. מייברג הצליח לפענח חלק מהעניין אבל לא עד הסוף. העניין הוא שאני חושבת שלפיד הוא לא אדם רע בכלל, להיפך. אולי יש בו חוסר יושר וזה מה שמפריע (הנסיונות למצוא חן). אולי אם הוא היה אומר: אני רוצה להיות ראש ממשלה, יש לי שאיפות הייתי מכבדת אותו יותר ואולי אפילו בוחרת בו. שיהיה ישר עם עצמו ועם הסביבה ואז אולי נוכל לעכל אותו.

      • זה לא החלום הישראלי שלי

        קונפורמיסט, 05/01/08 12:15

        סליחה, ממתי יש חלום ישראלי קולקטיבי?
        כל אזרח ישראלי יגשים את חלומותיו לפי ראות עיניו.
        אתה אולי מחפש משפחה ידועה ואמידה. אני לא.

      • קראת פעם משהו של מיברג?! (ל''ת)

        נו באמת, 05/01/08 14:58

  • 68.

    מייברג...

    ג'ון, 04/01/08 18:09

    ניסיון ניגוח מעניין(ומתבקש) הסובל מאיבוד פוקוס לקראת חלקו השני. דומה שמר מייברג חש דברים עזים אך הוא לא מצליח לפרט אותם בבהירות מספקת

  • 67.

    לנהל חיים עם זרם מילים ותובנות חסרות עמוד שדרה?, אבל כתוב זורם.. (ל''ת)

    מנחם מנדל, 04/01/08 15:57

  • 66.

    יאיר לפיד חולה פרסום והתקשורת הישראלעת פרובנציאלית (ל''ת)

    אבי, 04/01/08 15:54

  • 65.

    ערימת מלל מהבילה, יותר טובה אפילו מיוסי שריד המיוסר.. (ל''ת)

    קר במיין, 04/01/08 15:52

  • 64.

    יצירת מופת של טוב הכותבים

    שרה שטרן, 04/01/08 15:52

    כמו שכתב פה מגיב לפניי - בדו קרב בין מיברג ללפיד, מיברג עדיף בעיניי מאה מונים. ואפילו שהוא יושב במיין, בביקתת עץ מוסקת - הוא עדיין ישראלי הרבה יותר ממה שיאיר לפיד יהיה אי פעם.

    וליאיר לפיד, הערה קטנה: אני יודעת שאתה פשוט לא מבין למה כולם שונאים אותך כל-כך. אני מציעה לך לנוסת ולהתאמץ ולהבין זאת בכוחות עצמך. אם אתה כל-כך חכם כמו שאתה חושב - תתאמץ ותצליח. ואל תלך לפיתרון של ''כולם מקנאים בי''. זה לא זה, יאיר. זה משהו אחר.

    שרה שטרן

  • 63.

    לא צדיק אבל...

    אוהד א, 04/01/08 15:46

    אני לא מעריץ גדול של לפיד, למרות שאני מאוד אוהב לקרוא את הטורים שלו. נכון שהוא נחמד מדי, באמצע מדי, קונפורמיסטי מדי וכל זה...
    אבל כל הבוץ שמנסה מיברג להדביק לו ממקום מושבו בניכר, פשוט גורם למיברג להיראות כאיש קטן, קטנוני ומתוסכל.
    תמיד קל לשבת מהצד וללכלך (אילו לכלוכים!).
    אולי זה פשטני, אבל לפיד מייצג העיני בוויכוח הזה את השמאל הציוני, ומיברג את השמאל האנטי-ציוני. לפיד בעדנו, בעד ישראל, צה''ל, ציונות.
    אדון מיברג, בעד מה אתה? אנשים שבונים אידיאולוגיה שלמה של נגד ויורדים מהמדינה לא יכולים להטיף לנו.

  • 62.

    ארוך מדי בכייני מדי - פתטי

    השכן האינדיאני, 04/01/08 15:37

    איך שלא קוראים את זה [ולא דרך משקפיים אוהדות של הלפידים] קשה שלא להגיע למסקנה שהגעגועים של רון למקום ממנו ברח עזים. הסגנון הטרחני [למרות התאורים הציוריים] מעייף כבר לאחר הפסקה הראשונה. השאר חוזר על עצמו .
    רון - תראה מה נהיה ממך....

  • 61.

    עוד פנסיה על חשבון משלם המיסים (ל''ת)

    אזרחית, 04/01/08 15:34

  • 60.

    קראתי את זה על הבוקר בעיתון

    מירב, 04/01/08 15:33

    אני לא יודעת אם זה נכון כמו שזה כל כך כיף לקרוא וכתוב היטב, אינטיליגנטי, מרענן ומהנה

  • 59.

    אז מה?

    חכם מימון, 04/01/08 15:27

    אני ממש לא מחובבי תופעת לפיד אבל אז מה אם יש לו תוכניות?
    מותר לבן אדם לשאוף להיות שר וראש ממשלה. מה הוא פחות טוב מאולמרט או ביבי או ברק?
    הוא לא ראוי יותר מ 80% מחברי הכנסת שיש היום בכנסת?
    ואז מה אם מפרסם בנק ? עד עכשיו הוא פרסם ועכישו הוא כבר לא. את מי זה מעניין? צריך לשפוט אותו במה שהוא עושה - ועד עכשיו הוא עשה לא רע. אולי עוד נגלה שהוא גם פוליטיקאי לא רע...

    • So What? Here's what

      ZAR, 04/01/08 23:45

      Dear Maymon:
      You just missed the point, which is (according to the article) that Mr. L commits cold blooded murder: he surely knows what he is doing...

  • 58.

    מיברג מעביר את הלפיד

    דובי הגריזלי, 04/01/08 15:23

    מיברג אתה גדול. חבל רק שאתה שמאלני מהסוג שעמיד לכדורי מסתתנים ביד חנה מחד ולכולסטרול מאידך. אבל אתה מצליח לשרוד את כל מהמורות הנהתן המצוי, אז מי זה בשבילך לפיד כבוי ביום שלאחר סיום אולימפידה?
    צחוק צחוק היה אומר דן בן אמוץ, אבל חצי טיבון סטק בעכוזם של קנאים. נראה לי שמי שבקושי מסוגל להיות שמש בחנוכית בית ספר, עוד יגיע לחנוך את כיסא עור הצבי במושב הליצים שבגבעת הנבחרים.
    לעומת אבא לפיד שהתגלה כהמחאה חסרת כיסוי שאפילו בשוק האפור לא יקנחו בה את הנזלת של רוזנשטיין, דווקא לפידון למד היכן מרוחה הצואה אפופת הזבובים שכל כך אהובה על הבוחר.
    מיברג, צפה בעתיד הלא רחוק לשיחת טלפון מהעוזרת הפרלמנטרית של לפידון ידידך.

  • 57.

    הלוואי ואזכה להיות עפר לרגליך.מיברג

    זאב הערבה, 04/01/08 15:19

    מתחת לכבודך להתייחס לחלול ולנבוב שהוכתר על ידי בני עוולה כמייצג את הואקום.הצלחת להפחיד אותי בתחזיותך השחורות ואים חלילה רק חלק מהם יתגשמו אשמח להצטרף אליך לבקתה במיין הגם שאיני מתחבר לבעלי חיים.

  • 56.

    כתבה חשובה.

    לרון, 04/01/08 15:18

    מה אתה חושב על נושא החינוך? ואיך לעזאזל הגעת למיין??????

    חוץ מזה הכתבות שלך על מוסיקה ארוכות מדיי. בשביל להבין את הגרייטפול דד ומי זה דווין אולמן צריך לשמוע אותם ולא לקרוא עליהם!!! יש דברים שלא עוברים במילים.

    דילן פלצן או כוכב? מי ''מומחה'' יותר גדול בנושא כזה או אחר? אלו לא השאלות הנכונות ובשביל להגיע לתשובות צריך לשאול שאלות עומק, ולא את הספלסטיק הזה שההיקף שלו בישראל פשוט מפחיד - אבל לפחות המודעות לכך עולה.

    ולנו יש/היה את מאיר אריאל השאלה למה כל נושא במדינת תל אביב צריך להיות מוסת ל''האם זה מתאים לך בזוית של הגילוח?''

    זאת תרבות גלג''צ וטרנדים שיווקיים על חשבון עומק. אבל אני דווקא בעד- זה מביא שינוי (לא מהסוג של טומי אלא שינוי אמיתי).

    ליאיר לפיד אין שום אג'נדה חברתית/מדינית ידועה. הדבר הציבורי היחיד שאנו יודעים עליו זה
    1. בן של טומי לפיד (מדאיג)
    2. חבר של אוליגרכים (מדאיג)
    3. מפרסם את האשה העשירה במדינה- שרי אריסון (מאד מדאיג)

    אז אתם יכולים למי הוא ידאג בתור ח''כ לבד...

    לכן הוא בטח רוצה להצטרף ל''אחורה'', מפלגת השלטון בשירות ההון.

  • 55.

    מייברג לא הבין את הכתבה בבלייזר

    אוהב את שניהם, 04/01/08 15:15

    נראה מקריאת הכתבה שמיברג פשוט לא הבין את המאמר של לפיד בבלייזר.

    חבל, הוא לא התייחס עניינית לאף אחת מהטענות שנטענו שם על ידי לפיד וגם העובדות עליהם הוא מבסס את מאמרו (לדוגמא לגבי חוזה הפרסום עם בנק הפועלים על פי מה שפורסם אינן נכונות)

    מייברג לא התייחס לטענות של לפיד על הפרת אמונים על ידיו ולא לטענה של הביקורות המופרכות והחד פעמיות על הספרים.

    חבל, ציפינו ליותר.

  • 54.

    אנחנו מקווים שיאיר לא יהיה כישלון קלוסלי כמו אביו שהונה את

    לפיד כשלון, 04/01/08 15:13

    אלה שבחרו בו.ההשגים היחידים של לפיד היו שיפור מצבו הכלכלי בכל שאר התחומים שקשורים לדת ומדינה הוא השיג אפס תוצאות.

  • 53.

    לא תודה, הספיק לנו ראש ממשלה אחד שאבא סידר לו

    אינקוגניטו, 04/01/08 15:13

    ''במחנה''

    אמור לי מה עשית בשירותך הצבאי ואמר לך מי אתה

    קראו לי מיליטריסט
    קראו לי פאשיסט

    אבל כולכם יודעים שאם בן אדם הוא באמת משכמו ומעלה הוא ייתן את הנשמה למדינה, גם אם הוא שמאלן כמו אבו וילן או רן כהן

    • אני אקרא לך מילטריסט, אני אקרא לך פשיסט

      ליאור, 05/01/08 02:18

      כי מה שאמרת הוא מזעזע. להטיל דופי בצורה מכלילה שכזו אינה מתקבלת על הדעת ואני מגנה אותה בתוקף. מילא העליהום על ''משתמטים''- אפשר להבין את הצעקה הזו, אבל תקיפת כל מי שלא שירת ביחידות מובחרות זה בהחלט נלוז!

      • אז גם אני מיליטריסטית

        שרון, 05/01/08 18:24

        אוקיי, לא כל אחד יכול וצריך להיות לוחם קרבי, אבל לתקוף את ראש הממשלה כי ילדיו משתמטים ויורדים זה בהחלט לגיטימי!

      • לא תוקף, גם אני ג'ובניק - לא צריך לשים אותי בכלא, אבל גם לא אצפה

        אינקוגניטו, 09/01/08 20:23

        שיבחרו בי לראשות הממשלה

  • 52.

    כשאומרים התקשורת שמאלנית לאלה מתכוונים והמצב נהיה רק גרוע יותר! דחו

    ג'ינגי', 04/01/08 15:11

    דחוף ערוץ לימניים!!!

    • מה הקשר של לפיד לשמאל? (ל''ת)

      שמאלן, 05/01/08 16:26

  • 51.

    הוא יכול לתכנן כמה שהוא רוצה. שלא ישכח לפזר קליפות תפוזים.

    מנדי, 04/01/08 15:11

    כדי שיידע איך לחזור. כי להיות שמאלן זה לעולם להגיע שוב ושוב לקיר כדי לדפוק בו את הראש. לעולם.

  • 50.

    לי נמאס כבר מהשטויות של מיברג

    מני, 04/01/08 15:08

    בודד, מריר, דועך ונרגן. לא נראה לי שצריך לקחת את מיברג מודל 2008 ברצינות

  • 49.

    לפיד ומיברג, שני הוגי דעות מדהימים

    לא יאומן, 04/01/08 15:05

    אני אוהב את לפיד ומיברג באותה מידה. שניהם מתים על עצמם וחושבים שאת כולנו מעניינת מערכת היחסים וההתנצחויות הילדותיות בינהם.

  • 48.

    פוליטיקה. לא פחות משר המשפטים.

    מיכל, 04/01/08 15:02

    כמו מיס לוסי.

  • 47.

    מיברג מתאר בגאוניות את רחשי ליבי-בשבילי לפיד זה לפיד, לא משנה

    עדינה השרון, 04/01/08 14:59

    אם זה טומי או יאיר, זה העץ וזה התפוח. ואני לא מתה על הזן הזה של התפוח.

  • 46.

    כתבה משובחת שכן!!

    פנוואי פארק, 04/01/08 14:58

    לא הסכמתי עם הסידרה אחד נגד מאה, אבל עם זאת דווקא כן. אם אתה יורד לבוסטון (אולי עם סטיבן קינג למשחק של הסוקס...) תבוא לבקר, יהיה נחמד.

  • 45.

    שחרר, רון, שחרר.

    אדם, 04/01/08 14:56

    האובססיה שיש לרון עם לפיד כבר חצתה מזמן את גבולות הטעם הטוב.
    לעיתים נראה שכל מה שנותר ממיברג היא היריבות שלו עם לפיד וזה בעיקר עצוב.
    אם מיברג לא יניח לעניין, הוא עוד ימצא את שמו של לפיד מתנוסס על מצבתו שלו, כי זה יהיה הדבר היחידי שיזכרו ממנו.

  • 44.

    מעולה

    מתעב את לפיד, 04/01/08 14:55

    אם יש ללפיד שאיפות פוליטיות, אני מקווה שהם ישארו בגדר בדיחה כמו השאיפות הפוליטיות של דודו טופז מימים עברו.

    • אבל אבא אמר שאני מתאים להיות רה''מ (ל''ת)

      זחוח דעת, 05/01/08 16:28

  • 43.

    הארה לקורא רון,

    רז, 04/01/08 14:55

    לטעמי האישי, הבחירות הגרפיות , מושכות מטה את הטקסט.

    כל אקוורל , (גם סתם ''מריחות מים'') היה גם משמח את הקורא, וגם משאיר את גובה המאמר , מעל גובהו של לפיד.

  • 42.

    כתבה קטנונית

    ר., 04/01/08 14:55

    יכול להיות שיאיר לפיד כזה כפי שמתאר אותו רון מייברג, אינני מכירה את שניהם, אבל מוזר בעיניי שהכותב יושב במדינת מיין שבארה''ב וכותב לפעמים שטויות למעריב ומקבל עבור זה כסף? מה? אין בארץ אנשים מוכשרים שיודעים לכתוב? למה צריך לקבל את השרותים מאדם שלא ממש מאוהב בישראל, כפי שמייברג טורח לציין מדי פעם, בכלל הכתבה לדעתי מגמתית וניראה שמייברג לא סובל את לפיד ואולי גם קצת מקנה.

  • 41.

    So sad, so true... (ל''ת)

    citizen, 04/01/08 14:54

  • 40.

    מיברג הוא המינגווי הישראלי!

    אופיר, 04/01/08 14:50

    האגו הפגוע, ההתבודדות, הרגשת הניצול, הכתיבה שנדמה שפורצת מהר געש של אינטלקט, האופי הבעייתי, נקיטת הדעה הבלתי מתפשרת-ושימותו-כולם.

    פשוט תענוג! גם אם לעיתים בא לי לשרוף את העיתון עליו כתובות מילותיו, הוא גורם לי להרגיש! וזו מהות הכתיבה בעיני - ערבוב טוב של התאים האפורים של קוראיך.
    אצל לפיד ה''אפורים'' שלי מנומנמים למדי עד ישנים, בדיוק כמו צפייה ממושכת בפרסומות. מה גם שניחוחו של דייב בארי עולה מכל פיסקה בטוריו ההומוריסטיים יותר.

  • 39.

    תענוג צרוף?

    וואיי וואיי, 04/01/08 14:47

    הרבה יותר מזה. הרבה הרבה יותר מזה.מילים שחוברו להן יחדיו מחווירות את תלתליו השחורים של מאיר הלפיד הכבוי.
    נכון, משפחת לפיד לדורותיה אוחזת בכל חלקת מדיה אפשרית עד להדאיג. אולי, מי יודע, הגיע הרגע בו נתאחד כולנו - נעשה פווווו ארוך על נרות חגיגת מגיש החדשות השמנוני והדביק, ונביע משאלה כי נשוב להסתפק במהדורת חדשות נטולת פוזה ורייטינג. כי חדשות זה לא שמפו, אין צורך לפרסם אותן. תודה מייברג.

  • 38.

    מאלף... מרתק... לגזור ולשמור...

    אלון, 04/01/08 14:46

    אם רק הייתה האפשרות להחדיר את המסר ישירות למח האוכלוסיה הישראלת...

  • 37.

    רון אתה מבריק

    דנה, 04/01/08 14:40

    הנאה צרופה לקרוא אותך נקודה.

  • 36.

    תודה רון

    קורא ונהנה, 04/01/08 14:36

    אין כמוך
    כתיבה נפלאה

    לפיד יכול לקנא לנצח, איפה הבינוניות שלו ואיפה הגאונות המהפנטת של הטקסטים שלך

  • 35.

    ההתנצחות המיותרת הנ''ל בין מיברג

    א', 04/01/08 14:30

    לבין לפיד - מעוררת מחשבה קטנה - שניהם טורחים להדגיש שאין להם שום דבר אישי אחד נגד השני ושניפגשו רק לפני עשורים לרגע קט וכו וכו ולמרות זאת הם מוצאים זמן ומקום (שלא לדבר על העורכים שמסכימים לקשקוש הזה...!!??) בתקופה האחרונה לכתוב מאמרים שלמים אחד על השני - חוסר טעם משווע - נגמרו הנושאים לתפוס בהם את עיני הקוראים? - גם אתם חוטאים בריאליטיזם הספוג באוכלוסיית הצרכנים של המדיה המודרנית - מחפשים תככים ומזימות לפני דברים אחרים - חלאס - 2 אינטיליגנטים שיכולים להפליא במילים - מתעסקים בזוהמה....למה?

  • 34.

    מייברג שוב הביתה

    איש תקשורת, 04/01/08 14:29

    רון, בשמם של עוד אנשי תקשורת אנחנו פונים אליך!
    שוב הביתה. אתה המחסום בפני הציניות הישראלית הקפיטליסטית חסרת הפשרות שיאיר לפיד הוא אחד מתוצריה: דוגמגיש.
    תמשיך לאמר את האמת בלהט יש מאות אלפים בקרב העם הזה שרוצים לשמוע אותך!
    נכון שקשה בישראל, אבל הכח שלך הוא כאן ולא אצל האינדיאנים, תגיע ותחולל את השינוי. אגב, אתה הרבה יותר מתאים לפוליטיקה הישראלית מהדוגמנית לפיד.

  • 33.

    תגיד מיברג..

    עילם, 04/01/08 14:28

    למה אתה חושב שהקטטות שלך מעניינות פה מישהו. ולא שח''ח יאיר לפיד יקר לליבי, אני דווקא חושב שלשניכם אותה מחלה, רק שאצלך היא מופיעה בצורת נפולת נמושות ואילו אצל לפיד בצורת 'בוא נדפוק עוד משהו במדינה הזו לפני שאנחנו משאירים הכל לפראיירים שאכפת להם.''
    תעשה חיים במיין, רק עזוב אותנו בשקט.

  • 32.

    כל מילה בסלע , עיתונאי לא יכול לפרסם בנק.

    מוקי, 04/01/08 14:27

    ולמרות שבוב דילן מפרסם רכבים , הוא עדיין לא עיתונאי.

    לפיד מרשה לעצמו לחשוב שכולנו מטומטמים . והכי גרוע שיש שכבה גדולה של אנשים מהמעמד התחתון שלהם העיתונאות אמורה לעזור במאבקם באצולות ההון והבנקים והם פשוט לא מבינים בגלל אנשים כמו לפיד שמעדיפים לגרוף לקופתם כמה דולרים והכל בזכות העיתונאות.

    • מוקי - אתה צודקקקק. (ל''ת)

      נוקי, 05/01/08 15:37

  • 31.

    Let Go

    בלה, 04/01/08 14:26

    אז הוא אמר

  • 30.

    כתבה מעולה - הכל אמת

    עוקב, 04/01/08 14:25

    רו מיברג יודע לכתוב.

  • 29.

    מיברג - נפלא! (ל''ת)

    ירון, 04/01/08 14:22

  • 28.

    למרות שהוא שמאל קיצוני אני מעדיף את מיברג בישרותו פי אלף מלפיד

    כתום, 04/01/08 14:20

    למרות שהוא שמאל קיצוני אני מעדיף את מיברג בישרותו על פני לפיד. האיש הזה כמו אביו, עבדים להון ושלטון. האב הלך עם מקסוול תמורת הון לא קטן וארוחות במסעדות הפאר הפכו ללחם חוקם של שני המאורות של התקשורת שמצטופפים בחיק השלטון. לפיד האב יודע לזרוק מילים לכל עת ובכל מצב הכל לפי השעה. העיקר להיות בחיק החזק .
    כשהימין יעלה- והוא יעלה- אתם תראו את שני ה'צעצקעס' מגיעים בהתגנבות יחידים אל מאורת הפוליטקאים לראות אם יש משהו שנשאר עבורם. כך קנה טומי לפיד את תפקידו ברשות השידור בעת ''שלטון'' הליכוד. הם יסבירו להם שצריך מישהו לגשר ובסך הכל בתוכם פנימה הם עם הימין.
    ועכשיו נדבר קצת על הערוץ השני.
    האם תוכלו לחזות בתחקיר על בנק הפועלים או על חצר אולמרט- שתי חצרות שבהם מצטופפים ה''צעצקעס''?
    ומה אצל השכנים?
    ב'שורה האחרונה' אצל עמנואל רוזן, שחתם חוזה שמן ברדיו של גיידמאק.
    משיהו ראה את הראיון המביכ של סיוון רהב במכונית הפאר של האיש שחתם חוזה של הספקת חדשות עם ערוץ 2 ? היה זה ראיון מביך. כמה שסיוון רהב ניסתה להיות עניינית, היא ישבה כנזופה לפני השליט המארח בסיטואציה ששום עתונאי עצמאי לא היה מסכים אליה. מסכנה .
    האם ערוץ 2 יעיז לצאת נגד האוליגארך הרוסי כשהוא מספק חוזים שמנים לעתונאים ''בכירים'' תמורת קצת עבודה ?! קוראים לזה שוחד. כך קיבל גלעד שרון ''עבודת תחקיר'' באינטרנט תמורת מאות אלפים. אבל אצלינו לא מעמידים על כך לדין -אם אתה בצד הנכון של האתרוגים. בכל הכבוד למיברג -אל יכניס את רינה מצליח ואמנון אברמוביץ לחברתו של אהוד יערי שיש לו קצת אינטגרתי. אמנון הוא דוגמא רעה לעתונות אמיתית וחוקרת והוא יעשה הכל-הכל -כדי לנקות את אתרוגיו.
    מיברג יקירי, תעבור לימין האמיתי -יש שם הרבה אנשים ישרים . בשמאל לא נשארו הרבה אנשים ישרים. השמאל מקלקל אותם.

  • 27.

    הגעת יאיר לפיד לאולפן שישי

    אלכס, 04/01/08 14:18

    היא עוד סיבה לבחור בערוץ 10

    • גם אני כיביתי את הלפיד.

      כיבו צופים, 05/01/08 14:40

      לא אצפה ביאיר לפיד עם 'לוק' מפלסטיק. קדימה ערוץ 10, בהצלחה.

  • 26.

    אם לפיד הוא הסיבה מדוע מיברג ירד - אני רץ לשבט עוד 3 לפידים

    ד''ר דולי, 04/01/08 14:15

    התכבד מר מיברג והישאר שם. אני לא מזיל דמעה שנייה על מי שנאלץ לנמק את ירידתו בתירוץ כל כך לא משכנע

  • 25.

    באמת אחלה כתבה (ל''ת)

    ינאי צדק, 04/01/08 14:12

  • 24.

    ואותנו עזבת לאנחות

    אלי, 04/01/08 14:11

    ועלינו מה יהיה?
    ואנחנו עם מי נשאר? אנו למה נשארנו?
    דלת העם מה תהיה עליה?

    חזור בך רון בטרם נכלה כולנו בבעירת הלפיד האיום

  • 23.

    יאיר לפיד

    ע. פאר, 04/01/08 14:10

    הוא הפנים היפות של כל מה שמכוער במדינה שלנו

  • 22.

    אולמרט סידר ליאיר את הג''וב בשישי,ולטומי את הנהלת יד ושם

    אתרוגים, 04/01/08 13:59

    כדי שהם לעולם לא ימתחו עליו ביקורת בתקשורת

  • 21.

    יאיר לפיד?

    דודד, 04/01/08 13:58

    אפילו לצהל\\מילואים לא גוייס.
    מי מתייחס אליו.

  • 20.

    מאלף. ובשורה התחתונה יאיר לפיד הוא הישראלי המכוער (ל''ת)

    בוש דאדי, 04/01/08 13:56

  • 19.

    אתה והוא-כ''א מסיבותיו (ל''ת)

    פירות באושים, 04/01/08 13:53

  • 18.

    אין מילים לתאר את הפתטיות

    דילן, 04/01/08 13:48

    מייברג לא רלבטי שנים ולא מצליח להכניס את זה לראש.
    האיש עשה מההשתלחות אומנות ומהצ'ילבה פרנסה.
    האמת היא שהוא צודק - אילו היה כותב על כל נושא אחר שבעולם (בדרך כלל 25,000 מילה) לא הייתי טורח לקרוא את השעמומון. להמשיך לנגח אנשים שעדיין רלבנטיים בתקשורת הישראלים זו הדרך האחרונה - גם אם פתטית - שנשארה לו לקבל התייחסות ממישהו.
    אז הנה ההתייחסות שלי רוני

  • 17.

    תענוג לקרוא,התנסחות מופלאה ואבחנה מדוייקת...(לצערי...)

    יוסף אילת, 04/01/08 13:47

    מר מיברג , תודה אישית ממני , על השימוש הנהדר בשפה העברית!

  • 16.

    מבריק (ל''ת)

    מינה, 04/01/08 13:47

  • 15.

    אתה אולי כותב יפה אבל בינך ובין לפיד אני בוחר באחד שמתמודד ולא בורח

    אתה ברחתה., 04/01/08 13:40

    אין לי טענות לבחירה שלך,רק שאני חושב שאתה מנוע מלהטיף מוסר.

  • 14.

    אתה אולי כותב יפה אבל בינך ובין לפיד אני בוחר באחד שמתמודד ולא בורח

    אתה ברחתה., 04/01/08 13:40

    אין לי טענות לבחירה שלך,רק שאני חושב שאתה מנוע מלהטיף מוסר.

  • 13.

    אתה אולי כותב יפה אבל בינך ובין לפיד אני בוחר באחד שמתמודד ולא בורח

    אתה ברחתה., 04/01/08 13:40

    אין לי טענות לבחירה שלך,רק שאני חושב שאתה מנוע מלהטיף מוסר.

  • 12.

    מילים כדורבנות

    שילה, 04/01/08 13:35

    ומעבר לזה- כאילו יצאו המילים מפי

  • 11.

    משהו על העניין של לפיד..

    מקס הזועם, 04/01/08 13:34

    אני דווקא בעד שהוא ייכנס לפוליטיקה, ויפה שעה אחת קודם..
    לי אישית מפריע, שאדם המתיימר לכנות עצמו כ''עיתונאי'', עסוק בעיקר בלמכור לנו את האידיאולוגיה שפוליטית המאד ברורה שלו, במסווה של מילים יפות וטורים מכובסים מתייפיפים.. כמו אביו לפניו, כך גם הוא ייכנס לפוליטיקה - ושם כבר לא יוכל להסתתר מאחורי טורים ותוכניות אירוח מלוקקות.. אבל-מה, כניראה שייגזר עלינו תמיד לצפות בו ניבט מאיזו פרסומת לבנק.... לפיד, נימאסת.

  • 10.

    לפיד פוליטיקאי .יש לו לשון דביקה אין ספק שיצליח.

    ליאור, 04/01/08 13:34

    אולמרט עם לשון פחות דביקה(ועם דפוק) נהיה ראש ממשלה.

  • 9.

    אדיר - אין כמו מיברג בעתונות שלנו.כל מילה זהב. (ל''ת)

    גיל, 04/01/08 13:33

  • 8.

    בר-מזל אתה

    נחום שלח, 04/01/08 13:27

    אני מכיר לפחות 120 סיבות טובות יותר שבגללן רצוי להימלט מישראל בצרחות אימה

  • 7.

    אתה אולי כותב יפה אבל בינך ובין לפיד אני בוחר באחד שמתמודד ולא בורח

    אתה ברחתה., 04/01/08 13:26

    אין לי טענות לבחירה שלך,רק שאני חושב שאתה מנוע מלהטיף מוסר.

  • 6.

    כשינסה להיבחר הלפיד, נשאל אותו איך השתמט משרות קרבי אליו גויס? כנסו

    אורי רצאבי, 04/01/08 13:14

    יאיר לפיד התגייס בינואר 82 ונשלח לטירונות קרבית בנ.מ.
    מהיום הראשון ''התחלה'' ובילה ימים ארוכים בביתים וגימלים. אנחנו עשינו את השמירות שלו.
    לא התאמן ולא למד באמת לאחוז ברובה והנה חלפו מספר שבועות והחייל ''האמיץ'' נעלם מהבסיס.
    שבועות אחר-כך גילינו אותו בסיירת עטים של עתון ''במחנה''. צא ולמד איך חייל עם פרופיל קרבי נהיה ג'ובניק?
    נכון! אבא בטח עזר שם. אותו אבא שהטיף לגייס חרדים.
    עכשיו NRG נראה אתכם מפרסמים!

  • 5.

    געגועים לעיתונאי אמיתי-מעטים כותבים כמו מייברג (ל''ת)

    הכל נכון, 04/01/08 12:59

  • 4.

    יאיר לפיד לפוליטיקה?

    מי הוא בכלל?, 04/01/08 12:59

    יאיר לפיד הוא דוגמן. דוגמן ותו לא.
    לבן אדם אין השכלה פורמלית. הוא אפילו לא הצליח להשיג תעודת בגרות.
    יאיר לפיד כותב טורים שפונים למיינסטרים. הוא הגלגל''צ של העיתונות. התפקיד שלו הוא לראות להיכן הרוח נושבת ולכתוב טור בהתאם.
    את הידע שלו הוא שואב מאמצעי התקשורת. אין לו ידע ממשי. רק במדינת ישראל השטחית אדם כזה יכול לצאת מהנישה שלו ולהפוך למעצב דעת קהל. ממש פילוסוף.
    פעם האבא שלו אמר שמבחינתו ''יאיר הוא הישראלי האולטימטיבי''.
    אוי ואבוי לנו אם האיש הרדוד הזה משקף אותנו. הוא אולי משקף את הרווק התל אביבי הממוצע שחושב בטעות שהוא חי בניו יורק. הוא אולי משאת נפשן של נשים תל אביביות ריקניות וחסרות חיים.
    ואני אומר שיאיר לפיד מייצג את כל מה שרע בארץ הזאת. את ההידרדרות האינטלקטואלית, המוסרית והבטחונית שלנו. זה האיש שאמר שהוא ''לא מבין למה צריכים ללמוד מתמטיקה''. כן, זה אמיתי. בדיוק כמו שהאבא שלו טען ש''להיות דתי זה סוג של מחלת נפש'', ואני לא דתי. אבל אני המום. יש במדינת ישראל זרם סהרורי שלא מבין את המהות שלנו. מאיפה באנו. לאן אנחנו הולכים..
    יאיר לפיד עומד באתו קו עם בר רפאלי, טלנובלות, כישלון החינוך, רמת פיקוד ירודה בצבא, בורות, נבערות, תדמית זה הכל, ריקנות, כלום.

  • 3.

    מיברג אדם מוערך. מדוע עליו להתעסק בסמרטוטי לפיד (ל''ת)

    א מ רול, 04/01/08 12:55

  • 2.

    אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהנה...?

    commpain, 04/01/08 12:52

    יאיר לפיד אדם בעל כושר רטורי מדהים ואישיות נעימה והמון אנטליגנציה לא ממציא את הגלגל הוא עושה בדיוק מה שעשה אביו פריצה תקשורתית חזקה התמרכזות ונתיב פוליטי. יש לצפות שבניגוד לאביו לא יילך לקצוות אלא ישמור על שמאל רציונלי מפוקס ללא התחנפות לימין בהחלט יכול להפוך למרכז חדש שיכול לאסוף מצביעי ימין מתנדנדים מצידי הדרכים. שותף לדרך ודוגמא טובה יכולה לבוא בדמות אהוד יתום אני איתו.

  • 1.

    תענוג צרוף ,,רון מיברג.

    פין חס התימני., 04/01/08 12:44

    מיברג מנסה ומצליח להיות מעצב דעת קהל,גם יאיר לפיד מצליח בזה.
    במאבק התרבותי בין שניהם ומה שהם מיצגים,אני בוחר מיברג.
    יאיר לפיד לא נחמד כמו שהתדמיתנים מנסים להציג,הוא גדל בבית גיזעני,ספג חינוך מתנשא,והוא כמו אביו חושב שהמדינה שלהם.

    • תענוג צרוף בניחוח גועל נפש

      נעה, 04/01/08 14:04

      תענוג לקרוא את הניתוח המפוכח של רון מיברג, את התובנות שלו מול מכבסת הרייטינג והפוצי-מוצי של הפלקט מערוץ 2.

      גועל נפש כיוון שכל מילה נכונה בתחזית הקודרת ולנו נותר רק לסדר תא נוח בספינה הטובעת או להמלט ברפסודה ליבשה רחוקה.

    • טעות קטנה, קטנטנה

      - - -, 04/01/08 15:46

      הוא לא חושב שהמדינה שלהם, ממש לא, הוא בטוח בכך.

    • פין חס התימני מסכים איתך בכל מילה

      אראפאלון, 05/01/08 07:53

      למרות שאיני תימני, ייקה לפיד מתנחמד בT.V למעשה הוא ד''ר ג'קיל
      ומר הייד,ומי שרוצה שיקנה ומי שלא