• 6.

    אהרון מגד, דבי סער ומשה דור - הכי ראויים!

    אלעד ספיר, 15/12/07 19:01

    ונסיון של שנים עברו (בפרט מאז פרוץ האינטרנט) מוכיח כי ככל שהזוכה מוכשר יותר, כך תוקפים אותו יותר כל אותם חסרי כשרון אנונימיים המתפוצצים מקינאה (לדעתי גם הם התמודדו על הפרס - והפסידו...) :-)
    ברכות לכל הזוכים והמשך יצירה פוריה להנאת כולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הרבה קנאה, גדי (ל''ת)

    יהודה, 13/12/07 18:29

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שיר יפה מאת גלעד מאירי

    אלון, 13/12/07 18:25

    בְּלִי לְהַפְסִיק

    בְּלִי לְהַפְסִיק
    בְּלִי לְהַפְסִיק
    לִכְתֹּב שׁוּרוֹת
    בְּלִי רְשׁוּת
    בְּלִי שְׁהוּת
    זֶה עָנְשִׁי
    זֶה אֱנוֹשִׁי
    לְהַסְפִּיק לִכְתֹּב אֶת הַדָּבָר
    עַצְמוֹ בְּלִי נְקֻדָּה
    נְקֻדָּתַיִם
    פְּסִיק
    שׁוּם דָּבָר שֶׁמֵּעִיק
    לֹא לְהַחְזִיק
    אֶת סוּס הַכְּתִיבָה לְאָחוֹר
    לַעֲבֹר
    מִכְשׁוֹל וְעוֹד
    מִשְׁעוֹל לַעֲקֹף
    מַחְסוֹם לַחְלֹף
    בְּלִי סוֹף
    לִדְהֹר
    בְּלִי לְהַפְסִיק
    בְּלִי לְהַפְסִיק
    בְּלִי לְהַפְסִיק

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    דבי סער היא אכן בדיחה

    גדי, 13/12/07 07:55

    משוררת נחשבת? מוכרת? למי?!
    אולי לבני משפחתה.
    כתיבתה הולמת נערות מתבגרות המפרסמות בעיתון בית הספר.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הפחדנים תוקפים באפלה

    בועז גלילי, 12/12/07 23:10

    דבי סער היא משוררת נחשבת ומוכשרת. רק פחדן אנונימי יורה באפלה, ומבטא בכך את חוסר כשרונו לכתוב ואת אי יכולתו להתעלות לרמתה הספרותית. קנאה ספרותית מסוג זה רק מעידה מאיזו ביצה מגיע הכותב האנונימי.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הפרס לדבי סער הוא בדיחה (ל''ת)

    1, 12/12/07 18:36

    הגב לתגובה זו

    • גם הפרס לסוזן אדם מגוחך (ל''ת)

      קוראת, 13/12/07 04:10

      הגב לתגובה זו

    • תגובה שמקורה שנאה אישית

      בועז גלילי, 13/12/07 09:46

      גדי הוא נעול על ''להוריד'' מישהו מן המועמדים. דבי סער כתבה ספר ייחודי מאוד, תופרת מלים. גדי לא קרא את שיריה, כי אילו היה קורא באמת לא היה כותב דברי הבל על שירים לנערות מתבגרות. הוא פשוט כותב באפלה, וזה לא יעזור לו. המוכשרים מנצחים ומצליחים והוא דינו שיכתוב תגובות עלובות.

      הגב לתגובה זו