ונסיון של שנים עברו (בפרט מאז פרוץ האינטרנט) מוכיח כי ככל שהזוכה מוכשר יותר, כך תוקפים אותו יותר כל אותם חסרי כשרון אנונימיים המתפוצצים מקינאה (לדעתי גם הם התמודדו על הפרס - והפסידו...) :-)
ברכות לכל הזוכים והמשך יצירה פוריה להנאת כולנו.
דבי סער היא משוררת נחשבת ומוכשרת. רק פחדן אנונימי יורה באפלה, ומבטא בכך את חוסר כשרונו לכתוב ואת אי יכולתו להתעלות לרמתה הספרותית. קנאה ספרותית מסוג זה רק מעידה מאיזו ביצה מגיע הכותב האנונימי.
גדי הוא נעול על ''להוריד'' מישהו מן המועמדים. דבי סער כתבה ספר ייחודי מאוד, תופרת מלים. גדי לא קרא את שיריה, כי אילו היה קורא באמת לא היה כותב דברי הבל על שירים לנערות מתבגרות. הוא פשוט כותב באפלה, וזה לא יעזור לו. המוכשרים מנצחים ומצליחים והוא דינו שיכתוב תגובות עלובות.