• 34.

    לחבורת המקטרגים

    מעריצה מושבעת, 20/03/08 15:39

    כואב, כואב.
    מה אתם מבינים מהחיים שלכם. מה אתם יודעים על בנאדם שמקדיש את כל החיים שלו ליצירה ולצמיחה ולהתפתחות. שמוציא תחת ידיו מוזיקה מופלאה וקסומה ומורכבת.
    הייתם פעם בהופעה של הבנאדם?
    יש לי חדשות בשבילכם, חבורת עורבים, כמו שהשכיל לכתוב כאן אחד הגולשים. מדובר בגיטריסט משכמו ומעלה. גיטריסט-על. מעטים מאוד הנגנים מסוגו בארץ, אם בכלל. בעולם.
    ישבתם עם טקסט שלו, וניסיתם לראות מה יש שם? חזיתם פעם ביופי בחיים שלכם?

    תרבות האינסטנט והגלגלציות פה כבר עברה כל גבול. די, די, די. כמה אפשר לשמוע שוב ושוב את אותם השירים, את אותו הדרעק הלעוס עד אינסוף. חלאס. יש פה כשרונות ואם לא דוחפים לכם מוזיקה בתוך פרסומת של סלקום - אתם לא אוכלים. כולם מעדיפים לאכול את אותו זבל כי הוא מוכן, כי מכירים אותו.
    יהלומים צריך למצוא מתוך מוץ ותבן, וזה מה שקורה כאן. עמית הוא יהלום בתוך הבוץ של התרבות שלנו.

    הלו! יש בשורה חדשה!!!

    תפתחו את שני המקלטים שיש לכם בצידי הראש, לא לחינם הם שם! ותעשו לעצמכם טובה, תנו צ'אנס לעמית ארז. מדובר ביוצר נדיר. נדיר, נדיר.

    והאנגלית? מצוינת! תודה רבה, שירה גבוהה. והמבטא? לדעתי הוא חינני עד אין קץ.
    :)

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לכל המקטרגים

    מעריצה מושבעת, 20/03/08 15:37

    כואב, כואב.
    מה אתם מבינים מהחיים שלכם. מה אתם יודעים על בנאדם שמקדיש את כל החיים שלו ליצירה ולצמיחה ולהתפתחות. שמוציא תחת ידיו מוזיקה מופלאה וקסומה ומורכבת.
    הייתם פעם בהופעה של הבנאדם?
    יש לי חדשות בשבילכם, חבורת עורבים, כמו שהשכיל לכתוב כאן אחד הגולשים. מדובר בגיטריסט משכמו ומעלה. גיטריסט-על. מעטים מאוד הנגנים מסוגו בארץ, אם בכלל. בעולם.
    ישבתם עם טקסט שלו, וניסיתם לראות מה יש שם? חזיתם פעם ביופי בחיים שלכם?

    תרבות האינסטנט והגלגלציות פה כבר עברה כל גבול. די, די, די. כמה אפשר לשמוע שוב ושוב את אותם השירים, את אותו הדרעק הלעוס עד אינסוף. חלאס. יש פה כשרונות ואם לא דוחפים לכם מוזיקה בתוך פרסומת של סלקום - אתם לא אוכלים. כולם מעדיפים לאכול את אותו זבל כי הוא מוכן, כי מכירים אותו.
    יהלומים צריך למצוא מתוך מוץ ותבן, וזה מה שקורה כאן. עמית הוא יהלום בתוך הבוץ של התרבות שלנו.

    הלו! יש בשורה חדשה!!!

    תפתחו את שני המקלטים שיש לכם בצידי הראש, לא לחינם הם שם! ותעשו לעצמכם טובה, תנו צ'אנס לעמית ארז. מדובר ביוצר נדיר. נדיר, נדיר.

    והאנגלית? מצוינת! תודה רבה, שירה גבוהה. והמבטא? לדעתי הוא חינני עד אין קץ.
    :)

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    דיסק מעולה!

    טלולה, 24/12/07 15:04

    כל כך כייף לשמוע את הדיסק שהוא פשוט הולך איתי לכל מקום!
    חבל ש Endings Get An Early Start לא נכנס לאלבום.. אחד השירים האהובים עלי..

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי מה זה

      ציון הנתנייתי, 27/12/07 17:52

      Endings Get An Early Start

      אוסף של מילים באנגלית שלא אומרים לי כלום בעברית.

      כאילו, מה , הבה נתחכמה לו ??

      הגב לתגובה זו

    • endings נכנס לאי-פי, black light (ל''ת)

      מעריצה מושבעת, 20/03/08 15:16

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אמנם באנגלית ... אבל עדיין, קשקוש עם מבטא איום ונורא. (ל''ת)

    ליאור, 17/12/07 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חבר'ה, זה לא זה. (ל''ת)

    סיני, 12/12/07 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אלמנט האנקדוטה הפרובינציאלי, חזק פה.

    יחיאל, 10/12/07 23:40

    בחור נחמד ומוכשר.
    אם תקשיבו טוב טוב, תחשבו על איזה בריטי או משהו, תגלו שזה סתם עוד שיר.

    כך אני חושב.

    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    השיר

    דפנה, 10/12/07 16:53

    זו לא פעם ראשונה ששמעתי את השיר הזה, שמעתי אותו קודם לכן בגירסתו הקודמת והאקוסטית אם אפשר לקרוא לזה ככה..
    לא ידעתי למה לצפות ששמעתי שיש לו חידוש או מיקס או איך שתבחרו לקרוא לזה.
    שמעתי את החדש בפעם הראשונה בהופעה בבארבי (שהייתה מצויינת אגב).
    היה מוזר לשמוע את זה עם הקצב החדש כי לפני זה הוא היה שיר יותר שקט ומלנכולי.
    אך בעצם הוא לא איבד מהעוצמה שלו אלא הלך לכיוון קצת יותר רוקרי ומיינסטרימי, לא שזה רע. הוא פשוט יותר נגיש.
    לא יודעת למה עמית מנסה לשאוף במדוייק, אבל בתור אחת שמאזינה לו ועוקבת בשמונה חודשים האחרונים ההתפתחות מרשימה.
    מאידך, הקהל או הסצינה שאני חלק מהם (סצינת האינדי ע''ע), יש נטייה לתחושת רכושנות או קירבה לאמן מסויים וברגע שזה מגיע לגלגל''צ או לרדיוס,אז יש קצת מרמור. זה פחות אישי ויותר ציבורי.. כי האנשים שמאיזנים לאינדי (מפרוג עד רוק וכו)(לדעתי) מחוברים יותר לאמן, למוזיקה שלו ולאן שזה לא מלווה אותם ביומיום. לא קשה לי לפרגן לו בהצלחתו אבל הגישה שלי למוזיקאים שאני שומעת היא יותר קאמרית ופחות גלגל''צ.
    אז בהצלחה - אני אשאר נאמנה בכל מקרה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    חושב בגדול

    אודי, 09/12/07 06:40

    מבחינה כלכלית:
    הבן אדם חושף את המוזיקה שלו למיליארדים של אנשים, סיכוי יותר גבוה להצליח, סטטיסטיקה פשוטה, עדיף שינגן ל5 מיליון ישראלים שהחלק הניכר בהם מעדיף לאונן על נינט?, זו התאבדות מקצועית לנגן רוק בישראל.
    מבחינה אומנותית:
    המוזיקה נשמעת מעולה, סגנון ייחודי עם השפעות ברורות של אליוט סמית, ג'ף באקלי ושאר ירקות.

    תנו לו קצת קרדיט, לבן אדם יש ביצים וכישרון.
    בהצלחה עמית!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חבורת עורבים

    גדי, 08/12/07 14:12

    מה קרה?
    מי מביניכם שכתב שיר בחייו יודע כמה החיבור לטקסט חשוב, ואם כל רשימת האומנם שהביאו עליך השראה הם בריטים או אמריקאים אז על אחת כמה וכמה.
    לא מתאים לכם האנגלית אל תקשיבו, אבל למה נראה לכם שיש פה בחירה בכלל, יש פה סוף הדרך של שירים, הדבר האחרון שהייתי רוצה לשמוע מעמית זה ''פיקח וחזק'' בחוסר ביטחון של בן אדם שלא מחובר למה שהוא אומר.
    תפרגנו,
    או תסתמו

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון, דווקא הוויכוח פה לטובתו

      ש.גלעד, 09/12/07 11:59

      בעוד שהשירים ( אוי המבטא ) לא משהו, כולם מתווכחים על למה וכמה הוא שר באנגלית.

      אז יופי טופי, שר באנגלית.
      ביג דיל.
      צריך להקשיב לשירים עצמם, והשאר לא משנה.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    כמה מילים

    ח.פ, 07/12/07 20:56

    מוכשר.
    מבטא איום ונורא.
    מנגינה, ככה.
    העיקר, שתתבגר. עבור לעברית.
    אלבום שלישי באנגלית ?? לא חבל ?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    איך הוא ''הולך על האמת שלו'' אם הוא שר לא בשפת אם.

    שילה, 05/12/07 19:14

    לא אוהבת את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    קשקוש. הלאה עם האנגלית הזאת כבר

    רות, 05/12/07 09:49

    יאללה, תעברו פאזה. הקטע הדבילי הזה עם האנגלית כבר מציה את עצמו. בהתחלה קצת התלהבנו, שיחקנו אותה כאן זה לונדון כאילו אנחנו חלק מהעולם הגדול. אבל לא יעזור, האמת המרה היא שאף אחד בעולם לא סופר אותנו. אז יאללה תנו כבוד למי שאתם ולשפה שלכם ותפסיקו להתיימר להיות מי שאתם לא. לעולם לא תהיו בריטים, תשלימו אם זה. אוי לא לאדם שמתבייש בעצמו ובזהותו. אתם ישראלים, תתבגרו כבר.

    הגב לתגובה זו

    • עם של לוזרים

      כנסי לי ל..., 06/12/07 02:04

      ביום שעמית יגיע לחול אני מעריך שגם הוא
      בדומה לבר רפאלי
      ילכלך על העם התבוסתני הזה
      שחי במדינת עולם שלישי
      ושכל פעם שמשהוא פה מנסה טיפה להרים תראש מעל פני המים המציאות טופחת לו על הפנים ונותנת לו מכה קטנה ומשתקת על האף
      וככה מחזירה אותו ל''מקומו-הראוי'' בקרקעית האגם ומתחת למים
      אז הנה קבוצת אומנים שעדיין כוחם במותנם -כמותם גם עמית
      שעדיין לא אמרו נואש
      ורוצים לצאת החוצה עם האומנות שלהם
      ולא לחכות שחבורת זבי חוטם מגל''צ יחליטו על עתידם המוסיקלי
      יישר כוח
      עמית וכל חבר מרעיו
      וזו טעות לחשוב ש ''אף אחד לא סופר אותנו בעולם''
      הנה : הגרמנים בזמנו ספרו אותנו
      והגיעו בספירה שלהם ל 6 מליון

      ובקשר לשפה:
      למוסיקה אין שפה
      ואין בית
      היא צוענית היא פרועה וחיה
      היא בכל מקום ואין מה שקושר אותה או הופך אותה לרכוש של זה או רכוש של אחר.

      ולטענה שלך שצריך ''לתת כבוד למי שאתם ולשפה שלכם''
      ???
      מי התעלל בך כ''כ גברת רות שאת מרגישה שפיספסת כל סיכוי לגדול אל מעבר למה שהצלחת לגדול? ומה נידרש כדי שתגידי לכל מי שעדיין מנסה לגדול שיפסיק לנסות ושאין לו שום סיכוי?
      כי כמובן אם את ניכשלת אז בטח כל האחרים גם ייכשלו.
      לילה טוב.

      הגב לתגובה זו

      • ברברן

        שוני, 06/12/07 10:18

        העיניין הוא שאנחנו שומעים מליוני שירים באנגלית.
        אבל כשמישהו ישראלי עושה באנגלית, מתלהבים קודם כל מ ''וואו הוא שר באנגלית''.

        אז הבעיה היא לא השפה, ושמוזיקה היא ללא שפה.
        אלא שהוא לא שר בשפה שלו.

        תסתובב, ותמצא בעולם לפחות עוד 2אלפים ששרים באנגלית. מה עכשיו ?

        הגב לתגובה זו

        • איך השיר?

          רונן, 06/12/07 13:36

          מרוב הויכוחים הטיפשיים הללו אף אחד לא שומע אם השיר טוב או לא.

          האם היית מקשיב לו אילו למשל היה מושר ביידיש???

          חברים תתחילו להקשיב עם האזניים והלב ואולי תתרגשו קצת...

          אל תהיו כל כך טכנולוגים - מוזיקה היא נשמה קודם כל...

          הגב לתגובה זו

          • רונן אתה צודק, אבל 24 למעלה, קלע בול לעניין. (ל''ת)

            הלל, 06/12/07 21:53

            הגב לתגובה זו

      • מה קשור כאן

        בוא כנס גם אתה, 06/12/07 13:28

        מה אתה מכניס לי פה את השואה יא חתיכת דמגוג בשני גרוש? מה זה בכלל קשור?

        נראה לי שאם יש פה מישהו שהתעללו בו בילדותו זה אתה.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    מבטא בדיחתי. (ל''ת)

    חלימי, 04/12/07 22:42

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אמנם לא סקעת, אבל על מה ההתלהבות.

    הדר, 04/12/07 22:38

    מתלהבי אנגלית שכמותכם.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בהצלחה! אחלה שיר וח''ח

    מישי, 04/12/07 21:40

    ואהבתי שאתה הולך עם האמת שלך! תמשיך ככה ואל תתמסחר (=

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בהצלחה, מוכשר מאד

    גילגמשת, 04/12/07 01:20

    אני אהבתי את הקטע האקוסטי
    וחשבתי שהוא מאד מתאים לך, לטעמי לפחות

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שטרן, הרשימות שאתה כותב כאן לא פחות מצחינות מהפלייליסטים שאתה קוטל

    י, 03/12/07 23:56

    אבל אתה, בניגוד לרשימות הפלייליסט, שמת עצמך לשופט ולקובע בלעדי לגבי מה טוב ומה לא, מה נחשב ומה לא. אתה צבוע בצורה הגרועה והדוחה ביותר.

    אתה חושב שאתה יותר טוב מרשימות השידור? למה מי אתה בכלל עיתונאי קטן ועלוב?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    וואחד מבטא! (ל''ת)

    חמו, 03/12/07 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מדהים !!!

    אוקסנה, 03/12/07 17:11

    לא שמעתי דבר כזה שייצא מהארץ
    מרגש, ונשמע מצויין
    מחכה לאלבום...

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני קונה את הדיסק הזה. (ל''ת)

    גלעד, 03/12/07 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עמית ידידי

    מאור, 03/12/07 17:01

    עמית עמית עמית
    איזה דרך עשית מלפני כמה שנים שהכרנו ב''במה החדשה''
    יופי של סינגל לא יורד מהמקור בכלל בכלל אהבתי מאוד תמשיך ככה אחי.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סמי בירנבך מיצה כבר מזמן את הקטע של ישראלים שרים באנגלית... (ל''ת)

    תומר, 03/12/07 16:32

    הגב לתגובה זו

    • תומר, אתה גבר

      כן הא, 03/12/07 19:24

      באמת.
      וגם איש קטן, אבל זה לא חשוב לכרגע.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה זה?

    עומר, 03/12/07 13:59

    איך שיר קטן ויפה הופך למפלצת הפקתית כזו?

    עמית
    תשאר בקטן
    זה גדול עלייך!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ל2

    רןרן, 03/12/07 13:50

    כן, הוא עשה צבא, הרג הרבה ערבים והביא הרבה כבוד למולדת.
    טמבל.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למס' 2 - כן, הוא שירת בצבא

    רועי, 03/12/07 13:37

    כאילו שזה משנה...

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עמית ארז

    דור אהרון, 03/12/07 13:18

    עמית הוא אחד הכשרונות הגדולים פה בארץ , אין לי ספק שהוא יצליח ויפרוץ, הגישה והסבלנות שלו שווה וראוייה להערכה. אחד המוסיקאים שבאמת עושה דברים אמיתיים ועם המון רגש ולאו דווקא דברים ש''רוצים לשמוע''. כל הכבוד !!!

    הגב לתגובה זו

    • אם היית מבין משהו מהחיים שלך...

      קומבאיה, 03/12/07 16:44

      או במוזיקה הייתה מבין שאין דבר כזה ''רוצים לשמוע'' מפני שטעם הקהל משתנה תמידית!
      כל יוצר הוא יוצר אמיתי. אוהב או לא אוהב זה כבר עניין שלך.
      קבל שעור בחינם למרות שאני מניח שגם מדברים אלו לא תלמד דבר ותמשיך להאמין שיש כאלו שמנסים ''לרצות'' איזה ''טעם קהל'' פיקציונאלי.
      פערשטייסט?

      הגב לתגובה זו

      • זה שמבין המון ויודע מוסיקה

        דור אהרון, 04/12/07 01:07

        אני לא יודע למה אני כותב תגובה להודעה המטופשת שלך אבל יאללה נזרום איתך: ב''רוצים לשמוע'' התכוונתי לכל הזבל המיינסטרימי שמשדרים ברדיו כי לקהל יש ''טעם שמשתנה'' בהתאם למה שמשמיעים לו וטוחנים לו את המוח איתו לא משנה אם אוהבים או לא אבל בסדר לך תשמע גלגל''צ!!

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    קולולולולולולולולוווווווווו

    שפריצה, 03/12/07 13:04

    עמית כוכב עליון!
    נשיקות וליקוקים.
    הוא באמת חתיך ויצור מופלא ומוכשר על.
    בהצלחה בהצלחה בהצלחה.כי שמגיע-מגיע: )

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שיר באמת באמת טוב

    הדר, 03/12/07 10:56

    אבל גם צריך להתחרות בכל התוצרת הבריטית והאמריקאית, וגם, מה לעשות, טקסט באנגלית לא יכול לחדור לנשמה ישראלית (ולא דיברתי על פלייליסט) כמו טקסט בעברית, בעיקר כשהוא מושר ע''י מישהו שזו לא שפת אימו (אפילו אם זו שפת אימו המוסיקלית). חבל, כי המוסיקה מצויינת ממש.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מוכשר בטירוף

    שיר מדהים, 03/12/07 10:37

    מוכשר בטירוף

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מעולה !

    האוזן השביעית, 03/12/07 10:16

    יופי של מוזיקה,
    יופי של מילים,
    יופי של עיבוד,
    פשוט מעולה,
    מחכה כבר לאלבום !
    בהצלחה !

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עמית ארז גדול

    חבי, 03/12/07 10:04

    אני מכיר את השיר בגרסה הקודמת מהאלבום הראשון. הוא השתפר באופן ניכר, השירה שלו ,ההגשה ,מת לשמוע את האלבום.

    בהצלחה עמית!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אמן בחסד

    מנגו, 03/12/07 09:58

    גיטריסט בחסד
    כותב שירים מדהימים
    והאמת, גם חתיך
    בקיצור, במדינה מתוקנת מדובר ברוק סטאר רציני!!!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הוא התגייס לצבא??? (ל''ת)

    רן מרכז, 03/12/07 09:44

    הגב לתגובה זו

    • כן הוא היה איתי בצבא גדוד 66 נ''מ (ל''ת)

      דור אהרון, 03/12/07 13:19

      הגב לתגובה זו

    • מזה משנה??? הוא אמן גדול וזה מה שחשוב (ל''ת)

      רונית, 05/12/07 03:01

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    איך אתה מסביר את העובדה שמפרגנים לך מקיר לקיר בתקשורת ובכל זאת...

    אנטיוכוס הציוני, 03/12/07 09:02

    הקהל לא מכיר....
    ברור, התקשורת כאן תמיד מפרגנת למה שלא מצליח ולמה שכושל...ומה שמצליח מיד הופך לזבל להמונים.
    ככה זה במדינת היהודים האינפנטילית.
    מלבד זאת עמית ארז מצויין!..מקוווה עבורו שלא יצליח מאוד הו אז יכסחו לו את הצורה אותם אלה שאוהבים אותו כיום. כולל מר שטרן.

    הגב לתגובה זו

    • עמית תמשיך כך. אתה נשמע מעולה

      צחי, 04/12/07 09:00

      אנשים קטנים עם הביקורות שקטנות שלהם תמיד יכסחו, זה הטבע שלנו אין מנוס.

      אבל האמנים וגם הקהל השפוי חייבים לשים קצת פחות ''קצוץ'' על זה.
      עמית ארז אמן מוכשר ביותר שרק הלך והשתפר לאורך השנים, בין היתר בגלל שהיתה בו תמיד אמת פנימית אחת שהנחתה אותו.
      מי שרוצה לכסח יכסח, ומי שיגיב כמו טמבל (חמו- תגובה 17, ומדוכאי בירנבך מתגובה 13) ישאר כזה, לא עמית ארז, לא אלון גבע, לא רוקפור ולא בביוף ישנו את זה (אבל למי אכפת מאותם מלעיזים).

      האמנים צריכים להמשיך בשלהם והקהל השפוי חייב לתמוך בהם. ללכת להופעות ולקנות (כן לקנות) אלבומים. הרווח בסוף יהיה של כולנו.

      חג שמח

      הגב לתגובה זו