עשית לי את זה, אולי צעד לקראת חזרה לבית אבא (ל''ת)
עורכת יקרה, 23/12/07 16:24
ואיפה הקרדיטים ליוצרים?מאיר בקשי הגאוןן!!! (ל''ת)
אודליה, 17/12/07 12:44
אני זוכר כל פרק (ל''ת)
אמיתי, 15/12/07 23:05
החזרת אותנו בגעגוע לתקופה מקסימה (ל''ת)
לכותבת, 13/12/07 00:05
איפה אפשר לצפות בעוד?
אוריין, 12/12/07 19:59
שיין מידלה,ממש נהנתי אפילו בנותי (ל''ת)
סבתא רבה, 12/12/07 13:51
ענקית ,כשרון מיוחד ,מקצוענית תענוג (ל''ת)
כתמיד עינת, 12/12/07 13:48
התכנית ירדה אחרי ששמוליק
מישהו, 12/12/07 13:47
מה הקשר לדרידה?
אחד שיודע, 12/12/07 09:05
לימוד גמרא הוא דה קונסטרוקציה
אחת שיודעת יותר, 12/12/07 10:30
כתבה מצויינת. (ל''ת)
אלישיב, 12/12/07 07:07
מצויין. שיחקת אותה ברזילי (ל''ת)
ירוחם, 12/12/07 07:06
אני בעד תוכנית המשך
אסף, 12/12/07 07:01
למה הפתיח מנוגן על אורגנית בלי בטריות?! (ל''ת)
תצלנה אוזניים, 12/12/07 01:38
אכן, תוכנית עם תוכן.. מתגעגע. (ל''ת)
חנן, 12/12/07 00:52
אם אני זוכר נכון, ניקו ניתאי היה שם
איתן, 12/12/07 00:30
לא, הוא היה אסף בקשת וענן (ל''ת)
מומחה לחינוכית, 12/12/07 09:59
מה לשור נוגח ולריקוד?!
אלון, 11/12/07 22:59
אין על קשת וענן!!!! (ל''ת)
קום,, 13/12/07 14:38
בלתי נשכח (ל''ת)
שלומי, 11/12/07 22:29
תכנית גאונית! תודה שהזכרת..
אייל, 11/12/07 22:09
איך אהבתי את התוכנית הזאת !!
תענוג, 11/12/07 19:06
אהבתי את סגנון הכתיבה!!! (ל''ת)
ניצן, 11/12/07 16:05
תכנית מצויינת ומענגת
אוחצ'ה, 11/12/07 15:49
פחחח רקע חילוני, אוחצה, אפשר לחשוב שאתה מרגש מישו
אביאל, 11/12/07 19:05
אנחנו ראינו את זה בבית ספר
דווקא, 11/12/07 13:51
גדול מהחיים!
אורין, 11/12/07 13:10
יופי של תכנית! פעם היה שווה להישאר בבית בבוקר! (ל''ת)
מיכל, 11/12/07 12:41
ענק! (ל''ת)
תעשי לי אייטיז!, 11/12/07 12:25
ענק
יוחאי, 11/12/07 12:12