• 84.

    רון מיברג - על מי אתה עובד?

    קפטן ביפהארט, 05/12/07 15:23

    אני לא מאמין לך שבחרת את DIRTY LOVE של זאפה מתוך הכרות ומחשבה. יותר סביר שידעת שהרשימה חייבת לכלול משהו של פ''ז ולכן פשוט הטלת פור.

    לא בכדי אתה לא מוסיף כלום על השיר, כי באמת מדובר באחד השירים הנידחים שלו (אישית אני מת עליו. עם הפודל בסוף וכל השאר) אבל להביא אותו כמשהו מייצג של זאפה זה פשוט הודאה בכך שאין לך מושג מיהו ומה הוא עשה.

    אוברנייט סנסיישן הוא באמת אלבום קומוניקטיבי של זאפה, אבל הוא אחד מרבים כאלה. ממש לא חריג. למעשה - כל אלבומי המחצית הראשונה של שנות השבעים הם ג'אזיים וקומוניקטיביים.

    אז אם אתה לא מכיר זאפה איך ידעת? אה. קופי-פייסט מאיזה אתר אחר...

    לידיעתך - הלהיט הגדול מהתקליט היה ''דיינמו האם''. השיר המוצלח וההיסטורי מאותו אלבום הוא ''מונטאנה''.

    ולטובת הקוראים שלא קיבלו ממך שום אקסטרה על השיר והאלבום: משתתפת בו בין השאר טינה טרנר בקולות רקע (כי האלבום הוקלט בבית של בעלה אייק)

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    זו לא רשימה של שירי רוק ! (ל''ת)

    רון, 28/11/07 19:39

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    Thanks Ron for the effort & education (ל''ת)

    Aviad, 25/11/07 04:37

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מה אתם רוצים מרון מיברג??

    נפתלי, 22/11/07 15:40

    זכותו לכתוב מה שהוא אוהב וגם אם הוא לא שם את פינק פלויד זו זכותו .
    מה אתם רוצים ממנו?? יש לי לפחות עוד 200 שירים מצוינים שיותר טובים מהרשימה שהוא כתב , אז?? חאלס אנשים , לכל אחד יש את העדפות שלו , שכל אחד ישמע מה הוא אוהב וזהו .

    נ.ב
    רון , הבחירה ב RIDERS ON THE STORM .... בחירה מעולה!!! אין ספק שזה אחד השירים הגדולים של הדורס ובכלל . הייתי מוסיף גם THE END בשביל הפסיכדליה , ואת LIGHT MY FIRE שלמרות זה נדוש , זה עדיין אחד הגדולים . בכל מקרה , תודה רבה .

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    יש הסבר הגיוני למה בואי לא ברשימה ? (ל''ת)

    בושה וחרפה !!!!, 21/11/07 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    dbt

    מוטי, 20/11/07 19:53

    פשוט להקה מדהימה .נקודת אור ב''תעשייה'' שהמוסיקה הפכהלהיות,תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    פרוייקט מבורך- שירים לא משהו (ל''ת)

    דודי, 20/11/07 19:08

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מייברג כנס דחוף

    אבי כהן צפת, 18/11/07 23:12

    ראשית תודה על הרשימה הנהדרת למרות כמה שירים שממש לא מובן איך נכנסו לרשימה כגון לב זהב הקיטשי של ניל יאנג אך שאלת השאלות ואני בטוח שכל הקוראים יסכימו איתי איך שכחת לציין את I PUT SPELL ON YOU של הקרידנס קליר ווטר שבקלות נכנס לעשרת הגדולים בכל הזמנים שיר מדהים מכושף שכל רשימה חסרה בלעדיו נכון שהוא למעשה שיר מחודש אבל אין פשוט אין על הביצוע המצמרר של גון פוגרטי רון אני פשוט לא מבין איך דוקא אתה שכחת את יצירת המופת הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לא יאומן סטויראט ברשימה ודיוד בואי לא (ל''ת)

    כמה פתטי !, 18/11/07 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הלו? כאילו עברו 40 שנה מה 60's ???

    joe strummer, 18/11/07 16:15

    אין PUNK אין SOUL אין DANCE
    אין NEW WAVE ?????
    הנה כמה להקות שכדאי שתכיר
    the clash
    sex pistols
    grand master flash
    nwa
    run dMC
    kiss
    ההיפים המלוכלכים יצרו את כל התאגידים הגדולים של ימינו- די עם זה כבר

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    Drive-By Truckers

    משה הדרומי, 17/11/07 21:02

    תודה שגילתה לנו להקה ענקית.
    רוק אמיתי בהתגלמותו.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    חברים-הרוק האנגלי לא יכול לעמוד בלי הרוק האמריקאי (ל''ת)

    ההיפך-אפשר, 17/11/07 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    למי שלא מבין את תרומת פלויד למוסיקה

    כנסו !!!!!!!!!!, 17/11/07 12:47

    האמת היא שקצת מצחיק להסביר דבר שהוא כלכך ברור אבל בכל זאת. פינק פלויד היו הראשונים שהפכו שירי רוק מתקתקים ליצרות מוסקליות . הראשונים שעשו מהפכה בכל הקשור לסאונד וסטריאו כמו למשל באלבום המופת : הצד האפל של הירח,שהיה מדורג בראש מכירת האלבומים באר''הב במשך שנים !!! פינק פלויד הביאו לעולם את הרוק המתקדם האיכותי ביותר וכמובן בתקופה המוקדמת את הפסכדליה ! דרך אגב עד היום 30 שנה אחרי , הצד האפל נחשב לאלבום הרוק הטוב והאיכותי ביותר לבדיקת סאונד למערכות סטריאו !

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב100%. (ל''ת)

      פינקי, 18/11/07 16:56

      הגב לתגובה זו

    • מה שנכון נכון ! פלויד לקחו את המוסיקה (ל''ת)

      שנות אור קדימה!, 18/11/07 20:46

      הגב לתגובה זו

    • מצטער אבל אתה פשוט טועה

      לא קונה, 19/11/07 14:40

      הביטלס הקדימו את הפינק פלויד בהפקת יצירות מוסיקליות לשירי פופ. הם גם הקדימו את הפינק פלויד בשימוש בסטריאו למרות שאין בין הסטריאו לבין האיכות, החידוש והאלמותיות של המוסיקה ולא כלום.

      פינק פלויד יצרו מוסיקה מורכבת ולפעמים יפה אבל לא המציאו כלום.

      הגב לתגובה זו

    • פינק פלויד העתיקו מהביטלס

      הביטלס כבר, 19/11/07 15:15

      אחרי הביטלס, אין לאף אחד כבר מה לחדש.
      ביום שהביטלס התפרקו - מתה המוסיקה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    למיברג - נקודת האור היחידה ברשימה שבחרת היא התעלמותך מפינק פלויד (ל''ת)

    הם לא שווים, 17/11/07 00:40

    הגב לתגובה זו

    • ל71 אתה לא שווה התיחסות ! (ל''ת)

      מה אתה מבין ילד, 18/11/07 16:57

      הגב לתגובה זו

      • כנופיית התינוקות זבי החוטם שמעריצה את פינק פלויד בפעולה (ל''ת)

        תינוק, תחזיר את, 19/11/07 11:52

        הגב לתגובה זו

        • מותק עם המוצץ הפסקתי לפני 58 שנים ! (ל''ת)

          ואתה ?, 19/11/07 21:20

          הגב לתגובה זו

  • 70.

    תנו למיברג להיות מיברג

    עידו הראל, 16/11/07 19:41

    אז הוא לא אוהב את פינק פלויד, הניינטיז לא עיצבו אותו, הוא לא יאהב אלקטרוניקה, לא אינדי, לא ניו ווייב, לא פוסט-שומדבר.


    זו הסיבה שהוא כאן,
    לייצג את הדינוזאורים הנכחדים-
    ובעיקר את עצמו
    ובמקרה המאוד ספציפי שלו, זה מספיק.

    צעירים ו''מעודכנים'' יש כאן די והותר.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אני מקווה שדיוויד בואי עוד יכנס לרשימה

    זיגיסטארדאסט, 16/11/07 18:55

    תראה רון מיברג, הכתבה\\מאמר מבורכת ושאפו על ההשקעה. אם אתה מוכן לקבל ביקורת בונה באהבה אז תקרא דברים אלו.
    1. האמנים קצת חוזרים על עצמם לאורך הכתבה ומעידים על בחירת כמה אמנים אהובים ולא על שירים אהובים/גדולים.
    2.לדיוויד בואי חייב אבל חייב! להיות מקום ברשימה זו.
    3.לפינק פלויד לא חייב אבל צריך להתעמת עם המציאות-הם אמורים להיות ברשימה.
    4.לו ריד
    5.דיוויד בואי

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    זה רק אני או שלא היה שום שיר של להקת קווין ברשימה?

    עידן, 16/11/07 18:50

    פשוט בושה!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    תודה אבל

    חן, 16/11/07 17:10

    אין פה מספיק דילן. ברצינות

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לרון מיברג - בסה''כ עשית לעצמך בושות

    חבל, 16/11/07 15:32

    לא אציין את שם הלהקה ששיריה מופיעים להלן, כי ייתכן ולא שמעת עליה ובגילך זה כבר מאוחר להתחיל ללמוד.
    אבל אם בכל זאת ישנו סיכוי קלוש ששמעת עליה, האם אינך חושב שעוד שניים שלושה מהשירים הנצחיים האלה, היו ראויים להיכלל ברשימתך?

    She loves you
    All my loving
    I want to hold your hand
    I saw her standing there
    If I fell
    And I love her
    You can't do that
    She's leaving home
    With a little help
    It's only love
    You've got to hide your love
    The fool on the hill
    Eleanor Rigby
    I'm only sleeping
    For no one
    And your bird can sing
    Tomorrow never knows
    Happiness is a warm gun
    In my life
    Hey Jude
    Across the universe
    The long and winding road
    Get back
    Strawberry fields forever
    A day in the life
    Back in the U.S.S.R
    Here comes the sun

    ועוד שירים רבים אחרים.....

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב. כל שיר שרשמת בתגובתך שווה את כל הרשימה המבישה של מיברג (ל''ת)

      הביטלס לנצח, 17/11/07 00:51

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    רשימת שירים מזעזעת מבוססת על זאנר (ל''ת)

    אחד בלבד קאנטרי, 16/11/07 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כמה שירים שחסרים:

    גיא, 16/11/07 15:03

    Always the sun
    Golden brown
    74-75
    What's up

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    למיברג, זה מאוד יומרני לכנות את הרשימה ''100 שירי הרוק של כל הזמנים''

    קצת צניעות, 16/11/07 14:29

    הכותרת הייתה צריכה להיות: ''מאה שירי הרוק שבחרתי ע''פי טעמי הקלוקל''.
    יש כאן שירים שחבל אפילו על הזמן שלוקח כדי לזרוק אותם לפח.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מרחיב אופקים

    תודה, 16/11/07 14:14

    מתחבר רק לחלק מהשירים אבל כל שיר חדש שהכרתי ואהבתי רווח נקי שלי.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    בזכות הסובייקטיביות - יפה ומרשים. אודיסיאה אמריקאית פרטית ומוגנת.

    Cowgirl sand, 16/11/07 10:34

    (:

    הגב לתגובה זו

    • hello Cowgirl in the Sand (ל''ת)

      Sandman, 17/11/07 11:04

      הגב לתגובה זו

    • והנה הלינק לגרסא המלודית היפייפיה

      Ruby in the, 17/11/07 11:32

      http://www.youtube.com/watch?v=zphUt_tp898

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    תפסיקו לחפש את עצמכם ברשימה

    מעניין, 16/11/07 10:07

    ואז תראו שאפשר להכיר דברים חדשים שלא הכרתם. הטעם של מייברג הוא לאו דווקא הטעם שלי למרות שיש לא מעט נקודות השקה ואני מאוד נהניתי להכיר עוד כמה אמנים ושירים שלא הכרתי קודם. אני לא צריך שהרשימה תכלול אמנים שאני מכיר ואוהב, אם כבר אז להיפך.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אין כאן מקום 1 זה פשוט המאה הטובים

    שחף, 16/11/07 06:01

    ללא דירוג. הדירוג במספרים זה רק בשביל להוציא ממכם את הישראלי ושתגיבו שטויות!

    רשימה נהדרת. לדעתי הכי גדול בכל הזמנים זה בוב דילן, או האחים אולמן!

    רון בתור צעיר בן 22 גילית לי המון מוסיקה חדשה, תודה!

    הגב לתגובה זו

    • שתה כוס מים

      שחצן בן 22, 16/11/07 20:40

      והחלט מי הכי גדול בכל הזמנים בתגובה השחצנית שלך: בוב דילן או האחים אולמן?
      על ראש הגנב בוער הכובע.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    Stevie Ray Vaughan Rocks

    I Got, 16/11/07 05:34

    שמעתם את השיר שלו? ככה עושים מוסיקה. לא יאומן שהוא לבן

    הגב לתגובה זו

    • הוא באמת טוב

      מישי, 16/11/07 10:33

      נשמע שחור וקצת מזכיר בנגינה את הנדריקס

      הגב לתגובה זו

      • כן, אבל קצת חוזר על עצמו (ל''ת)

        ביבי קינג, 17/11/07 02:53

        הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      Taxman, 16/11/07 17:48

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    אין אף שיר של אלן פארסונס בכל הרשימות האלה, חבל... (ל''ת)

    אוהב רוק, 16/11/07 02:43

    הגב לתגובה זו

    • פארסונס הפיק את פינק-פלויד ואם הוא לא סובל אותם זה לפחות עקבי (ל''ת)

      דרור, 16/11/07 19:55

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    הרשימה של מיברג לא שורדת את הזמן

    מהגר, 16/11/07 02:11

    מצחיק שמיברג מדבר על רדיוהד ומבחן הזמן, רוב הרשימה שלו לא שורדת את מבחן הזמן.
    ששיר ישרוד את מבחן הזמן הוא צריך להיות רלוונטי לפחות 2-3 דורות של בני נוער עם גיטרה ועשן סיגריות (למשל, סתם במקרה- שירים של פינק פלויד, דיוויד בואי וכן, רדיוהד)

    הבעיה של הרשימה של מיברג היא שהיא משקפת את המאה הטובים דרך עיניים של עבד לתרבות האמריקאית, ובגלל זה מעמדו של הרוק הבריטי קטן ממה שהוא באמת.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הסדר קובע .?

    אבי כהן צפת, 16/11/07 02:04

    מייברג לא הבנו את הדרוג אם דרגת את כמו אבן מתגלגלת של דילן לא במקום הראשון אז מה רצונך לומר ששיר של ניל יאנג או אלטון גון מקדימים את דילן אז זו שערוריה משהו השתגע אין בכל הרשימה המכובדת הזו שיר שמזכיר או מתקרב ל כמו אבן מתגלגלת ולא נראה לי שחדשתי משהו אז אנא הבהרות ודחוף אם משהו יכול להאיר את עניי לגבי טיב ומשמעות הסדר בדרוג אשמח מאוד

    הגב לתגובה זו

    • הסדר לא קובע

      נפתלי, 22/11/07 15:34

      הוא בחר 100 שירים וכתב אותם באקראי , אז אתה יכול להיות רגוע

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    לרון

    אחד, 16/11/07 01:26

    אני מניח שאתה קורא את התגובות... גם אני במקומך הייתי סקרן מן הסתם.
    אז ככה:
    א. נהניתי מהרשימה על 4 חלקיה. נפלאות הטכנולוגיה ( Youtube ) עשו אותה אינטראקטיבית. נחמד!
    ב. אין לי טענות מיוחדות, וגם לא מתכוון לתבוע את עלבונם של השירים האהובים עלי. זו רשימה אישית, כמו שכתבת למעלה. היא מעניינת אך ורק כי היא שלך (NRG לא היו מפרסמים את שלי מן הסתם).
    ג. האזנתי לכל השירים וזיהיתי מוטיב חוזר - חספוס אמריקאי מלווה בגיטרה חשמלית. לא ממש הטעם שלי...
    ד. נראה לי שהרשימה תלך טוב עם ג'קט עור או ג'ינס, קסדת קלימרו, והארלי נוצץ. לתשומת לבך - אם לא רכשת עדיין :)
    ה. תודה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      קלימרו, 16/11/07 10:35

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הנה למה הרשימה הזאת לא שווה כלום

    גיא, 16/11/07 01:23

    1. אין התייחסות בכלל לקווין. איך יכול להיות ששירים כמו The show must go on או רפסודיה בוהמית לא יכנסו ל-100 הגדולים של כל הזמנים.

    2. יש הרבה יותר רוק אמריקאי מבריטי, והמוזיקה האמריקאית (בכלל) נחותה בהרבה מהבריטית.

    3. התייחסות אפסית לביטלס, ספרתי 2 שירים אני חושב.

    4. אי התייחסות לשירים מ-1991 והלאה, והיה פה רוק משובח בשנים האלו. זה ששיר לא בן 30 שנה לא אומר שהוא לא טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אף פעם לא הבנתי את ההתלהבות מהשיר

    גיא, 16/11/07 01:15

    Johnny B. Goode. אני מכיר מאות שירים טובים ממנו. כנ''ל השיר Like A Rolling Stone. גם לריספקט אין מקום ברשימה. במקומם היה עדיף להכניס עוד 3 שירים של הביטלס או של קווין - מה לעשות, אם הם יודעים לכתוב שירים מעולים אז גם השיר ה-10 בטיבו של הביטלס טוב מספיק בשביל לעבור פה כמה שירים. והיה עוזר אם היית נמנע מבחירות נדושות כמו yesterday. מקרטני בעצמו העיז לפתח טעם אישי לשיריו ולהגיד שהשיר האהוב עליו הוא Black bird, שגם לדעתי טוב יותר ממה שבחרת, אבל גם יש טובים ממנו.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שני השירים הכי טובים של הביטלס

    רינגו סטאר, 15/11/07 22:44

    הם While My Guitar Gently Weeps
    ו yesterday ??
    חבל , לדעתי יש להם עשרת שירים טובים יותר (ו-יסטרדי הוא סתם שיר משעמם שנבחר בכל מצעד )

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לגבי הרשימה והשירים

    מישי, 15/11/07 22:18

    חלק מהשירים אני מככירה וחלק לא אבל זה בכלל לא העיניין רון לדעתי היית צריך לקרוא לרשימה ''מאה השירים שאני אוהב'' ולא 100 שירי הרוק הגדולים.. שירי הרוק הגדולים היו יפים ומשפיעים וכן האולמנים ולינרד סקינרד היו מאוד טובים ומשפיעים.. אבל כמעט ואין יצוג לשירי רוקנרול ורוק פסיכדלי מה שבטח השפיע על הרוק והתרבות..בגדול אם לא היית שם הערות שלך על השירים והיית מביא רק רשימה הייתה יכולה לראות 70 שירים ולומר מה יהיו ה30 הבאים..רוק=מרד איפה ה''דור שלי'' של המי וסאטיספאקשיין של הרולינג סטונס ושירי פאנק שאולי אתה לא אוהב(אני אישית בד''כ לא מתחברת)אבל ברור שיש מקום ברשימה לפחות ל2 שירים בסיסיים..אבל בכללי היה נחמד מאוד לקרוא..(אחת בת 17)

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    רוק זה קצת יותר מגטרה אקוסטית !!!!!! (ל''ת)

    רשימה משעממת !, 15/11/07 21:21

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בושות. עצוב

    םם סופית, 15/11/07 20:19

    אין לי משהו חדש להוסיף...
    חצי מהשירים פה היו סבירים, החצי השני מיותרים לגמרי, מעט שירים באמת גדולים.
    כמעט כל השירים הגדולים האמיתיים של הרוק מחוץ לרשימה.
    אין שום ייצוג לרוק פרוגרסיבי, אלטרנטיבי, פאנק-רוק או אפילו פופ-רוק. כל מה שיש זה כמה קלאסיקות שזקנים אוהבים ורוק דרומי מיותר.
    למה? למה פרסמו רשימה כזאת? שנחכה לה כל פעם ואז נתאכזב? לא עדיף לתת לאדם נורמלי עם טעם סביר ברוק לכתוב משהו? אפילו אני יכול לכתוב רשימה עם שירים שאנשים יותר אוהבים, מה שיהפוך אותה לרשימה שירים רוק הגדולים ביותר, בניגוד לרשימה הזאת, שהיא רשימה של שירים שאדם אחד אוהב ומשעמם לו בחיים אז הוא עושה מהם רשימה.
    יותר אני לא קורא מה שהאיש הזה כותב. בשביל מה? אני מכין לעצמי רשימה ומי שרוצה לקרוא שיבוא.
    לילה טוב (תרתיי משמע, לילה הוא אחד השירים הנורמליים היחידים בחלק הזה).

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    רשימה שמתאימה למדינה בארה''ב שיש בה עדיין עבדות. (ל''ת)

    מוש, 15/11/07 19:58

    הגב לתגובה זו

    • אחת מההערות היותר מוזרות/מקוריות (ל''ת)

      גם מצחיק, 17/11/07 20:57

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מה יש ברישמה ? ומה אין ברשימה ?

    כנסו !, 15/11/07 19:43

    אין ברשימה רוק מתקדם , אין ברשימה רוק אלטרנטיבי איו פאנק אין פסכדליה ובכלל אין מוסיקת רוק ראויה , בועטת ועם נשמה. פשוט כל זה לא קיים . מה יש : הרבה מוסיקה דרומית , אמרקאית משעממת שמבוססת על גטרה אקוסטית ומפוחית ! ודרך אגב פינק פלויד לא רק שפרצו דרך , הם שינו את פני המוסיקה לעד !

    הגב לתגובה זו

    • פינק פלויד לא חידשו דבר ולא שינו כלום

      לא קונה, 16/11/07 11:18

      אפילו סיד ברט שהרבה פה סוגדים לו עזב את הלהקה ב-68 לפני שהאלבומים המצליחים והנערצים שלה הוקלטו.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אני רוצה להודות

    טריפונס, 15/11/07 19:28

    לך מר מיברג על שנתת לי פרספקטיבה אחרת.
    ברור שכשיש דירוג אז ישנן שאלות, אבל זה פחות חשוב.

    הגב לתגובה זו

    • רוב השירים מאלבמה, אני מאד מאוכזב ממיברג. (ל''ת)

      רוני, 16/11/07 21:06

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    הרוק של היום מת, הקאנטרי שולט

    אלי, 15/11/07 19:19

    מי שמעריך מוסיקה יפה יודע שהיום הכל זבל והיפ הופ היא בכלל לא מוסיקה. פעם היו אולדיז נהדרים שלא הוזכרו כאן ואחר כך באו הביטלז, דון מקלין, אלטון ג'והן וקווין. מי שמסכים אתי חייב לגלות את הקאנטרי החדש ששולט כבר 15 שנה בארה''ב, לא ווילי נלסון, לא ג'וני קש ולא אמילו האריס, אלא הדור החדש. זוהי המוסיקה האיכותית היחידה שישנה היום והיא ממשיכת דרכם של הביטלז ודון מקלין ביופי, באיכות המלים והמוסיקה ובביצוע.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    דוקא צ'רלי דניאלס שייך לקאנטרי!

    ABC, 15/11/07 19:06

    ולא לרוק דרומי. חבל שלא הרחבת את אופקיך ולא כללת את 38 ספשל בשירם Second Chance שעולה על כל שיר ברשימה.
    2. ארית'ה פרנקלין, לא ארתה, בניגוד לארת'ה קיט.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    סטויארט כן ? ודיויד בואי לא תגיד מיברג (ל''ת)

    אתה בסדר ?, 15/11/07 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    גועל נפש של רשימת שירים !!!!!!! (ל''ת)

    מקסי, 15/11/07 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אתגר לכנופיית פינק פלויד

    לא קונה, 15/11/07 17:25

    תנו דוגמה אחת לפריצת דרך אמיתית שאפשר לייחס לפלויד הוורוד. להקה מוכשרת שלא המציאה אף פעם שום דבר שעד אז לא היה קיים.

    הגב לתגובה זו

    • הם הציגו לועלם את סיד בארט

      מישי, 15/11/07 22:46

      זה מספיק

      הגב לתגובה זו

      • הם גם העיפו אותו מהלהקה. (ל''ת)

        לא קונה, 16/11/07 12:10

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    37 : טועה ומטעה , בכל הרשימות פלויד (ל''ת)

    מופיעים ובגדול, 15/11/07 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ל37 ברשימה שפורסמה בגרמניה החודש

    לפלויד היו ,כנס, 15/11/07 17:10

    חמישה , כן חמישה אלבומים בעשריה הראשונה !!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מחבר הרשימה

      לא קונה, 15/11/07 17:31

      דיוויד גילמור...מאיפה אני מכיר את השם הזה...?

      הגב לתגובה זו

    • לפינק פלויד היו חמישה אלבומים בעשריה (ל''ת)

      הראשונה !!!!!!!, 15/11/07 17:43

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אני מניח שBohemian Raphsody

    Sagi, 15/11/07 17:09

    לא ראוי להיכנס לרשימת 100 הגדולים.
    הייתי מציע לך רון גם להקשיב לשיר The Masterplan או Live Forever של אואזיס.

    הגב לתגובה זו

    • ראסמי איפה הם לעזאזל?

      שם, 16/11/07 04:13

      אואזיס ,פינק פלויד, קווין, נירוונה, רד הוט?

      הגב לתגובה זו

      • הכי מדהים שלקווין, פינק פלויד ואואזיס ביחד יש 0 שירים (ל''ת)

        יוסי, 16/11/07 15:08

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    נהניתי לקרוא את כל 4 הכתבות וגם את התגובות

    לא קונה, 15/11/07 16:51

    ברור שיש פה הרבה מאוד מגיבים עם בעיות בהבנת הנקרא. BE THAT AS IT MAY, ברשימה הזאת הכרתי לפחות 20 שירים ואת רובם ככולם אני אוהב למרות שלכל מבצע שירים נוספים שאני מעדיף.

    תודה למיברג על הפרויקט המהנה. נעים לקרוא, נחמד להסכים ונחמד גם לא להסכים.

    אני אישית הפנמתי כבר מהחלק הראשון שלא מדובר בדירוג לפי סדר ההופעה ושמדובר בטעם האישי. לכל אלה שלא הבינו את זה עד עכשיו, או שתעשו משהו עם רמת הבנת הקריאה שלכם או שתוותרו מראש על הפסיכומטרי.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גם בלי פינק פלוייד יש פה בחירה רקובה במיוחד. פשוט על הפנים (ל''ת)

    איתמר, 15/11/07 16:31

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לכל המשמיצים

    יניב, 15/11/07 16:01

    גם אני מאוד אוהב את פינק פלויד. אך רק לשם התרגיל נסו לחפש באשר תרצו רשימות נוספות של השירים הגדולים ברוק. אני עשיתי זאת ובצורה מאוד אקראית הופתעתי לגלות כי בשתי רשימות שונות והראשונות שבדקתי לא מופיעה פינק פלויד ולו בשיר אחד!

    הגב לתגובה זו

    • אולי הם לא מופיעים שם בגלל שלמרות המוסיקה

      לא קונה, 15/11/07 17:06

      הבומבסטית והלפעמים נעימה שלהם הם באמת לא פרצו שום דרך בתולדות הרוק. האירוניה היא שכל היללנים פה שטוענים שמיברג נפוח מחשיבות עצמית כועסים כי פינק פלויד - הלהקה הכי נפוחה מחשיבות עצמית בתולדות הרוק - אינה מופיעה ברשימה.

      הגב לתגובה זו

      • לא יפה, רון

        הראל, 15/11/07 17:29

        ראוי שתזדהה בשמך.
        ובענייני ''פריצת דרך'', הייתי מתייעץ דוקא עם מומחים, או לפחות עם כאלה שיש להם טעם קצת יותר טוב מאלה ששמים שיר בשם ''אלכוהול'' כשיר החמישי בחשיבותו בתולדות הרוק.
        לא פחות, לא יותר. ''אלכוהול'' נתפס אצל מיברג כפורץ דרך בתולדות הרוק ברמה כזו, שהוא ממוקם אצלו במקום החמישי. ועוד לא הגענו לבחירות האחרות.
        האמת, גם אם מיברג עשה את הדירוג בתום לב, במקומו הייתי מה-זה- מתבייש על הבורות.

        הגב לתגובה זו

        • גם לי לא ממש ברור מאיפה באה הבחירה באלכוהול

          לא קונה, 16/11/07 12:07

          אבל כל אחד והטעם שלו. דרך אגב, אין לי שום כוונה להזדהות בשמי אבל לא אכפת לי להגיד לך שלא קוראים לי רון.

          אתה כבר התייעצת עם מומחים? אם כן, בבקשה ספר מתי והיכן פרצו פינק פלויד דרך.

          הגב לתגובה זו

          • קבל התנצלות

            הראל, 17/11/07 15:48

            היה נדמה לרגע.
            אני בכלל ממשפחת זפלין, אבל אם כבר הפלת עלי את תיק פינק פלויד-
            יכולתי לתת לך רשימה מלאה של האלבומים של הלהקה החשובה הזו, ממור, העננים והפרה (לא מתחשק לי להקליד באנגלית), דרך בומביי המרטיט והפריזמה... תראה, זה שלהקה או אלבום פופולרים, לא עושה אותם לא איכותיים. החומה היוותה לא רק סיכום מפעל חיים, רגע לפני החיתוך הסופי, אלא גם פרוייקט מלודי מדהים ומניפסט סוציו פוליטי מדהים לא פחות.
            וסיכומים פומביים כאלה לא יכולים להיות אישיים, אלא עם אזהרה בולטת על הקופסא. לו אני מייברג, כשמערכת מעריב קראה לו לתת סיכום של מאת השירים הטובים ברוק או וואט אבר, הייתי מסרב. ''תראו, אה, יש לי טעם שונה. ההשכלה המוסיקלית שלי אינה ברמה כזו שתגרום לי להתעלות מהאופי המתריס שלי. אני בכלל עם free falling ן- the great gig in the sky אף פעם לא עשה לי את זה, ככה שאני מציע לכם לחפש מישהו אחר. כשתבואו אלי הביתה, אולי ארשה לכם לחטט בערימת הדיסקים שלי, אבל מה שאתם מבקשים ממני גדול עלי''.
            אבל מיברג יודע יותר מכולם. הוא זה שיהפוך את העקוב למישור, ישתין על כולם בבריכה מעל למקפצה. זה שהפינק פלויד גידלו פה דורות של אנשים טיפה יותר טובים, שפיתחו אצלם את הרגש והמלודיה- זו הרמה להנחתה עבור הפרא הזה.

            הגב לתגובה זו

          • קבל התנצלות

            הראל, 17/11/07 18:09

            היה נדמה לרגע.
            אני בכלל ממשפחת זפלין, אבל אם כבר הפלת עלי את תיק פינק פלויד-
            יכולתי לתת לך רשימה מלאה של האלבומים של הלהקה החשובה הזו, ממור, העננים והפרה (לא מתחשק לי להקליד באנגלית), דרך בומביי המרטיט והפריזמה... תראה, זה שלהקה או אלבום פופולרים, לא עושה אותם לא איכותיים. החומה היוותה לא רק סיכום מפעל חיים, רגע לפני החיתוך הסופי, אלא גם פרוייקט מלודי מדהים ומניפסט סוציו פוליטי מדהים לא פחות.
            וסיכומים פומביים כאלה לא יכולים להיות אישיים, אלא עם אזהרה בולטת על הקופסא. לו אני מייברג, כשמערכת מעריב קראה לו לתת סיכום של מאת השירים הטובים ברוק או וואט אבר, הייתי מסרב. ''תראו, אה, יש לי טעם שונה. ההשכלה המוסיקלית שלי אינה ברמה כזו שתגרום לי להתעלות מהאופי המתריס שלי. אני בכלל עם free falling ן- the great gig in the sky אף פעם לא עשה לי את זה, ככה שאני מציע לכם לחפש מישהו אחר. כשתבואו אלי הביתה, אולי ארשה לכם לחטט בערימת הדיסקים שלי, אבל מה שאתם מבקשים ממני גדול עלי''.
            אבל מיברג יודע יותר מכולם. הוא זה שיהפוך את העקוב למישור, וזה שהפינק פלויד גידלו פה דורות של אנשים טיפה יותר טובים, שפיתחו אצלם את הרגש והמלודיה- זו הרמה להנחתה עבור מיברג.

            הגב לתגובה זו

            • כל כך הרבה שטויות בפסקה וחצי...

              לא קונה, 26/11/07 17:16

              THE WALL יצירה מגלומנית שיכולה להרטיט מתבגר בן 14 ששונא את המורים ההורים וה''ממסד''

              פינק פלויד לא גידלו שום דור.

              זה שמיברג מנה את השירים שלו ולא את רשימת השירים של כל המגיבים פה זה מה שעושה את הרשימה מעניינת. את מי מעניינת הרשימה שלי ושלך? מישהו פה מכיר אותנו? זה שהשרשימה מתריסה ולא מתאימה לכולם זה מה שמיוחד בה וזה גם מה שמיוחד במוסיקה. ששיר כמו ALCOHOL יכול להיות ברשימת ה100 של אחד ולא להכנס לרשימת ה1000 של אחר.

              הגב לתגובה זו

      • פינק פלויד פרצו דרך במוסיקה כל ילד - (ל''ת)

        יודע ! ומיברג ?, 15/11/07 17:45

        הגב לתגובה זו

        • יש גם דוגמאות או רק הצהרות כלליות? (ל''ת)

          לא קונה, 16/11/07 12:08

          הגב לתגובה זו

    • תגידו ילדים מה אתם מבינים ??? פינק (ל''ת)

      פלויד ענקים !, 15/11/07 17:51

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל קשר בין הרשימה הזו לשרי רוק הוא - (ל''ת)

    מיקרי בלבד !, 15/11/07 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על- (ל''ת)

    שלום ופלויד !, 15/11/07 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מגוחך

    אני, 15/11/07 15:54

    איפה van deer graaf generator? איפהjefferson arplane? genesis? greatful dead?
    jethru tull? nick drake?
    david bowie?velvet undergroun
    brian eno?
    בקיצור אין לך שום מושג במוזיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    עוד משהו

    הראל, 15/11/07 15:53

    מילא מה שלא נכנס. רק על זה אפשר לנקנק את מיברג מכאן ועד להודעה חדשה ולא לצפות לתיקון, כי האטימות שהוא שוקד עליה כבר שלושה עשורים היא נכס צאן ברזל עבורו. אבל למען השם, עם יד על הלב, שירים כמו Free falling או The weight למשל, הם באמת בין 20 השירים הטובים בהיסטוריה?
    מה זה? מאיפה נפל עלינו הריחוף הקולוסאלי הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    זה לא היה ברצינות, נכון????.

    הגאון מוורשה, 15/11/07 15:53

    אם אתם זוכרים, אחרי פרסום החלק השני כתבתי , שזה נהיה גרוע יותר ויותר....... אח"כ, כשפורסם החלק השלישי, חשבתי לרגע קט שהנה, או-טו-טו מגיע התיקון (ואפילו תיקונצ'יק היה מספק אותי)..........
    אך אהה אויה, רבותי. לא ולא! הרשימה ממש מבדחת (למרות שלא פורים היום).......
    הרשימה מעידה, בגדול, על שטחיות וחוסר הטעם המדהים של הכותב במוסיקה, או ליתר דיוק, אם נהיה רשעים: על הטעם הרע והגרוע.
    רשימת ה-100 באופן כללי (בכל זאת יש כאן פנינים) היא גרועה לא בגלל מה שאין בה - תמיד יהיה חסר משהו למישהו (ראה עניין פינק פלויד המטריד מנוחתם של אלפים, בעוד חוסרים אחרים, מעולים וחשובים, אינם נזכרים כלל בתגובות).
    הרשימה גרועה בגלל מה שנכלל בה, והיא מעידה אך ורק על הכותב. ואם כבר: עם כל ה"פוזה" (נכון??) הוא אינו מוכן לוותר על ניל יאנג עם "לב הזהב" הקיטשי שלו.
    לסיכום: אל (אני מדגיש: א-ל) תנסו את זה בבית! מי שרוצה ללמוד על הרוק ולהתחבר אליו, שיחפש מורה אחר וסחורה יותר מגוונת...........
    (אגב. אני, אישית, מת על ה-KINKS וה- STONES ושמח שהופיעו גם כאן....).

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ארוכה ומלאה השמצות, בלי שום הצעה משלך או סתירה מנומקת לשלו. (ל''ת)

      פריקון, 16/11/07 04:07

      הגב לתגובה זו

      • הבנת הנקרא, פריקון חמודון (ואינטליגנציה...)

        הגאון מוורשה, 16/11/07 10:37

        צריך קצת אינטליגנציה כדי להגיב.
        השמצות? איפה מצאת כאלה כאן????? (להגיד שלמישהו יש טעם רע וכד', זו לא השמצה...).
        למה אתה חושב שאני צריך להציע הצעות? לי אין יומרות (למרות שאני מחשיב את עצמי לאוהד, אוהב ומבין, יש לי למעלה מ-1000 דיסקים בתחום הרלוונטי, ואנשים מתייעצים עימי בענייני רוק ופופ), ואף הצהרתי מפורשות (כפי שאתה לא הבנת...) שהבעיה היא עם מה שיש ברשימה ולא עם מה שאין........
        מספיק לקרוא את ''עשרת הגדולים'' ולהאזין להם (למי שלא מכיר), על מנת להבין את הבעייתיות, ללא צורך לנמק אפילו (יש כזה דבר, חמודי).

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל אחד והטעם שלו

    חנה, 15/11/07 15:50

    אני הייתי בוחרת שירים אחרים לגמרי אבל אותי לא שאלו וחבל.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    קצת נפיחות עצמית למי שכלל לא מנגן. לא ככה?

    אמיר, 15/11/07 15:48

    מאז ומתמיד ניחנה כתיבתו של מיברג בהמון כבדות וחשיבות עצמית. האדרת אומניו כלנון ויאנג על חשבון מקרטני המוסיקאלי בהרבה וגם היכן דיויד בואי??

    תמיד ראיתי במיברג הוגה דעות אולטרא שמאלן שמשתמש בקלישאות רוק כדלק בטוריו לדחיפת משנתו הפוסט ציונית.
    מובן שאין לו רקע מוסיקאלי ממשי ולכן פרשנותו דומה לעיוור המנסה לפרש ציוריו.

    די כבר עם הדיקטטורה הזאת!

    הגב לתגובה זו

    • באמת כל הפרשנים מהללים את ניל יאנג המשעמם. שערוריה!!

      אמיתי, 15/11/07 16:25

      מי ששמע את הוהפעה האקוסטית של יאנג פשוט...משתעמם בטירוף. כל כך מונטוני שירים משעממים אקורד וחצי.

      ומה אומרים מבקרים כמיברג: גאון,חדשן,פורץ דרך.

      הלו! מה קרה?? נתנו לכםטור בעיתון,
      אין לכם הבנה במיל. די!

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ********************עצומה********************

    atzuma, 15/11/07 15:47

    http://www.atzuma.co.il/petition/liav16/2

    אנשים תחתמו,זמר מצויין !!

    שוקי וייס תעשה משהו בנידון....

    ואגב..אחלה שירים ,אהבתי

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ********************עצומה********************

    atzuma, 15/11/07 15:46

    http://www.atzuma.co.il/petition/liav16/2

    אנשים תחתמו,זמר מצויין !!

    שוקי וייס תעשה משהו בנידון....

    ואגב..אחלה שירים ,אהבתי

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    על טעם ועל ריח, רבותי...

    הראל, 15/11/07 15:34

    אין מה להתווכח.
    רק חבל שמיברג לא הוסיף בכותרת את המילה ''לטעמי''.
    מוזר, אבל אצלי, לא רק שעשרת השירים הראשונים היו תפוסים על ידי לד זפלין, אלא שאף אחד ממאה השירים שצויינו על ידו לא היו מופיעים ברשימה שלי.
    על כל פנים, נראה שההסטוריה של המוסיקה זקוקה להסטוריון טוב יותר...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כל הכבוד מר מיברג על הפרוייקט. עם זאת, אני מאוכזב

    יוסי, 15/11/07 15:31

    אני חייב להגיד שבתחילת הכתבה ששמת את פינק פלויד במקומם הראוי, התמלאתי בציפייה להמשך. אני לא אשקר, אני אוהב לשמוע שירים שלהם מדי פעם, אבל אני לא מסוגל להגדיר אותם כ''גדולים''. למרות זאת מר מיברג, התאכזבתי.
    הטענה שלך היא שאסור לשכוח את השורשים, ואישית כרוקר קלאסי מושבע, אני לא יכול שלא להסכים איתך יותר. אבל איפשהו עובר הגבול בין לזכור מאיפה דברים באו, לבין אחיזה פראנטית בשורשים, ופחד להרים את הראש מהחור באדמה ולטפס על הענפים.
    המיקום הגבוה כל כך של שירי סואול ברשימה הם תמוהים למדי, והמיקום הראשון, עם זאת שאיני מכיר אותו, מבהיר נקודה מסויימת: הם זכו אצלך לאהדה גדולה כי הם מחיים את הסגנון האהוב עליך, תוך כדי התעלמות מההתפחויות של 30 השנה האחרונות.
    ההתעלמות הזאת מובנית, כי אדם כמוך אשר שייך לתקופה אחרת ממני, מובן שטעמו בנושא יהיה שונה. אבל ההתעלמות מגדולי התקופה שאתה מתמקד בה, או דחיקתם לשולי המקומות האחרונים על מנת לפנות מקום לארית'ה פראנקלין(שאחרי הכל, באמת צריכה לא מעט מקום), היא זאת שמרתיחה אותי באמת. לא פינק פלויד ולא קווין: אני מדבר על המי, שאת הסאגה האפית שלהם שהיא Won't Get Fooled Again שילחת לתחתית. על זפלין, שגרם המדרגות שלהם אופסן על ידך בעליית הגג, ולא בדרך לגן העדן. על שמות האהובים והגדולים, שבאמת ובתמים נראה שהתעלמת מהם פשוט כדי להיות שונה.

    את הרושם הזה מר מיברג- שבסופו של דבר נכנעת לזרם האנטי-מיינסטרים האדוק, וסירבת לחלוק לאלים אלמותיים את המגיע להם, רק כי אחרים עשו זאת לפניך- השארת עלי.
    למרות זאת, הפרוייקט עצמו הוא ראוי ונעשה בהתמדה ובהשקעה שעליה אין לי דבר להגיד-חוץ מכל הכבוד, ותודה. כי גם אם איני מסכים עם הדירוג ומרגיש שחלק ממנו לא נעשה בלב שלם, הניסיון לקדם מוזיקה שאדם אוהב מבלי להיות מחוייב לרצות אחרים, הוא דבר מיוחד, שמן הראוי שגם אחרים יאמצו.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יש לך אנטי נגד פינק פלויד ?

    אריאל, 15/11/07 15:28

    ?????

    הגב לתגובה זו

    • עזוב הוא סתם מחפש תשומת לב !!!!!!!!! (ל''ת)

      ואין לו מושג !!, 15/11/07 15:57

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    גדול הנה משהו קשור

    המעריצה, 15/11/07 15:22

    http://www.notes.co.il/sharabani/38027.asp

    אני אוהבת אותך רון אבל אותו יותר...

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בושה , לבן אדם אין מושג בשרי רוק !!!!! (ל''ת)

    ונותנים לו במה, 15/11/07 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שלום חנוך - בעשירייה הגדולה בעולם

    אבנר, חיפה, 15/11/07 15:13

    האומן הישראלי היחיד בכל הזמנים שראוי להיות מוזכר יחד עם כל השמות הגדולים שהוזכרו בכל 4 הכתבות זה שלום חנוך. יוצר מלחין וזמר מהטובים שיש בעולם, כל שיר שלו מהשקטים ביותר ועד לשיא הרוקנ'רול תמיד יהיו יצירת מופת , מושלמים מבחינת טקסט ולחן. אני בקלות שם אותו בעשירייה הראשונה של גדוליי המבצעים בעולם. ואם להתייחס שניה לפינק פלויד אז אני יכול רק להגיד שחבל מאוד שלא כללת כאן לפחות שיר אחד מכל יצירות המופת של הלהקה הענקית הזו. אני אישית אוהב את לד זפלין מאוד. אבל אני בטוח שלפינק פלויד היה אמור להיות מקום מכובד במאיה הראשונה בעולם. לסיכום אני רוצה לקוות שהרוק בארץ יחזור לימים הגדולים שלו ושהקהל בארץ יתחבר לדברים יפים ואמיתיים ולא לכל הזיוף שמוכרים לו היום . מוסיקה היא משהו שאין לו זמן והיא לא קשורה באופנה. ונכון כתב מיברג ששירים שהיום נראים כאילו להיט ענק בעוד 20 שנה ייעלמו כלא היו. ומכאן גדולתו של שלום נוך, יש לו שירים שנכתבו לפניי 20-30 שנה והיום הם נכסיי צאן ברזל של המוסיקה בארץ , וקשה מאוד לתאר איך היתה נראית המוסיקה הישראלית בלי שלום .

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכימה איתך בעניין שלום חנוך (ל''ת)

      מורן, 15/11/07 16:00

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    והמוסיקה הדרומית שאתה כל כך אוהב - (ל''ת)

    ילדותית כמוך !, 15/11/07 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    וואלה, אפילו שיר רוק אחד(!) שאני אוהבת לא היה פה. מדהים.

    חייבת להגיב, 15/11/07 15:06

    ומיינסטרים זה היפך ממני.

    איך בחרת את הקטעים הכי כלומיים מכולם?

    לא ייאמן.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    רון - תמיד כיף לקרוא אותך (ל''ת)

    הקול האחר, 15/11/07 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ''פינק פלויד זאת מוזיקה של מסטולים שרק הם מבינים אותה''

    קולרגול, 15/11/07 14:31

    אין לי בעיה עם הרשימה של מיברג. ישנם כאלה (כמו הח''מ) אשר מעריכים ומוקירים את המוזיקה של הלהקה הגדולה והמשפיעה ביותר בכל הזמנים, אשר שמה הוזכר לשווא בכתבה זו מספר רב של פעמים (ולא בכדי), וישנם כאלה שהמוזיקה שלהם היא דווקא מהסוג שמתנגן בטייפ ישן בטנדר ענתיקה שחורש את מרחבי אמריקה, כשהמאזין (מיברג) מתופף בחדווה על הדשבורד, לוגם באדווייזר וצווח להנאתו את הפזמון החוזר והלעוס.
    אגב, ההמחשה הטובה ביותר לכך היא הבחירה המגוחכת עד כדי פירכוס של הלהיט הגלגלצי של ניל יאנג, כאשר מי שמכיר אותו קצת מעבר להאזנה למצעדי פזמונים, יודע שיש לו עשרות שירים טובים בהרבה.
    וזה בסדר גמור מבחינתי, כי מוזיקה היא קודם כל ואחרי הכל עניין של טעם אישי, וכך יש להתייחס אליה.
    לגבי אותן ''רשימות'' של מעצבני דעת קהל למיניהם, יש להתייחס אליהן כהלצה תמימה ולעיין בהן עם מנות גדושות של הומור.

    הגב לתגובה זו

    • צודק.הבחירה בשיר הכי בנאלי של ניל יאנג

      ניקו, 16/11/07 04:31

      ושל אריק קלפטון ''לילה'' אומרות הרבה על הרשימה.אם כבר יאנג אז ''קורטז דה קילר'' הרבה יותר טוב,ואם כבר קלפטון אז שירים מהתקופה של קרים..רשימה פלצנית

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ''זהו קיום שהפנאי שלו מורכב...

    M, 15/11/07 14:26

    ...מהמתנה דרוכה לסופו האלים של הפנאי. שלרוב מגיע.''
    כמה נכון (ועצוב)... רון אתה איש חכם. תודה על הרשימות, נהניתי לקרוא (גם אם לא הסכמתי עם כל הבחירות)

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אחד נגד מאה...

    מה זה משנה..., 15/11/07 14:03

    עם כל הכבוד לידע הרחב שלך במוסיקה......מצטער להגיד לך, אבל אין לך מושג מה זה ''שיר של כל הזמנים''...בטח לא בתחום הרוק.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חסרים כמה אבל טוב מאוד

    המעריצה, 15/11/07 12:34

    כבר נתתי לך לינק שלו קח משהו רומנטי שהבנתי רק עכשיו
    http://www.notes.co.il/sharabani/38027.asp

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    סוף סוף

    אורי, 15/11/07 12:24

    אפשר להכנס במיברג, ולהצביע על לפחות 15 שירים לא ראויים במאיה שלו, אבל אחרי שהוא אמר את מה שצריך היה לומר (כל כך צריך)על הפלויד, אני רק במצב רוח של לומר לו תודה!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    רחמים (ל''ת)

    יניב ס, 15/11/07 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    איפה פינק פלויד???

    גלית ת''א, 15/11/07 11:53

    כמה אטום בנאדם יכול להיות כדי לא לכלול אף יצירה של הלהקה הגדולה מכולן - הפינק פלויד?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מייברג-עכשיו תערוך את רשימת הגיטריסטים הגדולים (ל''ת)

    הספנתעיר, 15/11/07 11:15

    הגב לתגובה זו

    • בטח המקום הראשון אצלו זה דווין אולמן(המעולה אגב) (ל''ת)

      ניחוש פרוע, 15/11/07 22:33

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הבחירה ש 3 המקומות הראשונים הזויה

    טומי, 15/11/07 11:00

    קודם יש להודות כי הפרויקט עצמו מדהים וכיף לקרוא את הבחירה .אך ככל שמתקדמים לצמרת מתקבל הרושם כי הכותב החליט לבחור רק כדי להגיד אני שונה אני לא יבחר משהו צפוי .הבחירה היא של שירים שעם כל הכבוד הם לא כאלה גדולים(אולי רק בעיני הכותב)וחבל.
    בכל מקרה היא כיף לקרוא את הכתבות והבחירות המענינות.

    הגב לתגובה זו

    • אין שום מקומות ראשונים. הרשימה הזאת שטוחה, לא היררכית. (ל''ת)

      קפיש?, 16/11/07 04:11

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    פשוט לא יאומן

    יובב, 15/11/07 10:55

    אז נניח רגע בצד את העובדה שהתעלמת מפינק פלויד, שזה ממש להתעלם בכח מאגדת רוק, אבל לפי הכתיבה שלך, מיברג, אפשר לחשוב שגדלת בטקסס ומעולם לא יצאת משם. עשה לי טובה, עם כל הכבוד לטקסס בלוז של סטיבי ריי ווהן התעלמת פה מ 99 אחוז משירי הרוק הגדולים באמת. הפחד מהמיינסטרים הורג אותך.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      שמשון, 15/11/07 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    שרק תשאר לי בריא ועם רצון כתיבה

    ערן, 15/11/07 10:50

    כל כך מזדהה עם הרשימה
    תענוג צרוף
    מה אומר לך רון מלבד שתמשיך להתעסק ולכתוב על דברים כל כך טובים

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ברצינות?!

    חואקין, 15/11/07 10:47

    אחרי כל הלהג על ''פינק פלויד מוזיקה למסטולים'' ו ''לא יתן לשפוט שיר אחרי זמן קצר, נראה עוד 20 שנה'' - המקום הראשון שלך הוא שיר מ 2004??
    ובכל הרשימה הזאת נפקד מקומו של The River - טעות רצינית...

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    פשוט בושה וחרפה

    משה, 15/11/07 10:44

    גילוי נאות אני מעריץ של פינק פלויד אני יודע שרון מיברג מחפש תשומת לב ורוצה להיות יחודי אני מכבד את זה אבל רון מיברג אתה המבקר מוזיקה היחידי בעולם לא חושב שפינק פלויד לא נתנה לפחות שיר אחד טוב זה לגטימי (ממש אדיוטי אבל זכותך)אבל להתעלם כך מלהקה שבכל צומת של הרוקנרול נמצאת?זה מראה בורות לצערי בורות זה תנאי הכרחי לכתוב במעריב לצערי(ואני בטוח שעכשיו יצנזרו אותי) למרות הכל ניסיתי לקרוא את כל הטורים של מוזיקה שניסית לדרג אומרים שעל טעם ועל ריח אין מה להתוכח...בדכ זה נכון לא במקרה שלך!אתה טוען שפינק פלויד זה מוזיקה של מסטולים אני גאה להיות שייך להם!!!! זה ההבדל בין אומנים לבין מבקרים בסופו של דבר אמנים יוצרים דברים חדשים ותמיד נמצאים קדימה בעוד מבקרים תמיד כותבים על העבר ומבקרים רדודים כמו מיברג עוד עושים את זה יותר גרוע!מה שרוגר ווטרס דיויד גילמור ניק מיסון ריצארד רייט והגאון סיד בארט ז''ל שכחו רון מיברג בחיים לא ידע !לצערי אין לי כח להעיף את מיברג ממעריב אבל לקנות מעריב או לבקר באתר תרבות שלהם אני לא יכנס יותר!מקוה שמעריב מספיק אמיצים לפרסם תתגובה שלי (די חושב שלא)
    משה

    הגב לתגובה זו

    • משה כל הכבוד! ין על פינק פלויד! להקה שפרצה דרך לכווולםםם! (ל''ת)

      ץ, 15/11/07 11:24

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי וזה היה רק פינק פלויד

      גלעד, 15/11/07 13:16

      ז'אנרים ותת ז'אנרים שלמים נעלמו מהרשימה הזאת, כאילו אינם קיימים, כאילו לא היתה להם השפעה תרבותית, כאילו הרוק הוא בעצם מוזיקת דרכים אחת גדולה, בלי כעס, בלי זעם שבא מהקרביים, בלי רוק מתקדם, בלי רוק אינדי, ללא פאנק ופוסט פאנק, ובלי בריטים!!!, ז'תומרת יש כאן כמה בריטים בודדים, אבל הבריטים האלה מנגנים מה שאמריקאים ממוצעים אוהבים לשמוע (מיברג למשל) ואין בהם זהות בריטית (ואני מתכוון להרבה יותר מהבריט רוק)
      מה שקורה כאן זה לא פחות מדאחקה, רון מיברג מדרג את 100 שירי הרוק של כל הזמנים או השכנה שלי ציפי מדרגת, זה בעצם אותו דבר.
      אני לא מבין מדוע לא נתנו לאיש (או אנשים) שהידע המוזיקלי שלו רחב וחולש על כמעט כל מאפייני הרוק וסוגיו לדרג את הרשימה הזאת.
      כי בקונסטלציה הנוכחית היא פשוט לא רלוונטית

      הגב לתגובה זו

      • צודק 100 אחוז

        משה, 15/11/07 14:45

        אבל אני מקוה שאתה כתבת ''הלואי שזה היה רק פינק פלויד''בציניות..
        בכל מקרה שאני שם לב לרשימה באמת אין פה בריטים וכולם יודעים שכל מוזיקת הרוק האמיתית באה מבריטניה(ביטלס סטונס פינק פלויד דיויד בואי לד זפלין THE WHO גנסיס הפאנק של סוף שנות 70 )וברשימה כמעט שאין לזה ביטוי לא יתכן שהשיר YESTRDAY הוא השיר הכי טוב של הביטלס...מה שכן מעריב פירסם תתגובה שלי כל הכבוד!

        הגב לתגובה זו

    • פשוט נודניקים - אתם עם הפינק פלויד שלכם

      לא קונה, 15/11/07 16:41

      בלה בלה בלה בלה פינק פלויד בלה בלה בלה רוק בריטי בלה בלה בלה פאנק. את מי זה מעניין? הוא לא אוהב את פינק פלויד. תכתבו אתם רשימה עם פינק פלויד ותראו כמה אנשים יסכימו אתכם. טרכנים כולכם!

      הגב לתגובה זו

    • Just A Tought

      Adam, 16/11/07 13:53

      To start with I would Just Like to Say that Ron Mybergs list is no where close to representing my likes and dislikes in music and is very different to what my top one hundred would look like, but as someone who as made his living in the music industry for the last 15 years i must say that i respect this list and understand where ron is coming from, ask any one of the great british artist you are mentioning here and they will all tell you the same thing, Rock N Roll is an american form of music, all the great bitish artist have always looked to america in search for insperation and even the pink floyd came to sound the way they sound becose their manger saw the velvet underground in New York and realised that avangard music could sell, this is not to say that british nusic did not then develop into its own and produced some of the greatest rock music ever made, it did, but ron has created a list here that tries to explore the roots of rock nroll and the growth of rock n roll from those roots and these roots ARE in america and . and one more thing , during the 60's 70's and 80's israel was much more conected to the UK in term of most of the music that was imported here simply becose it was easyer and cheaper to to import music from europe then from america which is why in israel british music was much more wide spread but in reality america was always the biggest music market of all, country music is still and has been for the decades the biggest selling genre in the world and i think Ron was refering to this in his list pepole like jhonny cash and willie nelson never had much impact in israel but they are giants in most western countryes, any way this is his list and maybe one day you become a music writer and then pepole can read yours

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כנראה ש-ZZ-TOP נסעו מהר מדי ברכב הקלאסי שלהם

    דרור, 15/11/07 10:34

    או שמייברג פיספס או שאני ברשימה...

    אחרים שחסרים לי זה טורוגוד עם BAD TO THE BONE
    סנטנה שאינו נחשב בעיני לאנושי (הרבה מעבר) כך שאין לכלול אותו ברשימה כלשהי והDOOBIE BROTHERS אבל אולי פספסתי באחת הרשימות.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ראשוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן...כנסווווווו

    ראשון, 15/11/07 10:32

    אני ראשוןןןןןןןןן

    הגב לתגובה זו