• 56.

    סדרה של אשכנזים....אולי בגלל זה לא דיבר אליי...

    מזרחית אנינה, 05/11/07 04:46

    והילה פלדמן דורשת סטירה.
    איזה מכה של דמות...

    • אז את צופה רק בתכניות נטולות אשכזים בעצם? (ל''ת)

      אלון, 15/11/07 12:11

    • אז כאילו...

      יעל, 19/11/07 07:46

      את לא צופה גם בחדשות? הריי אין שם מגישים מזרחים!
      אולי את גם לא מעיזה לראות ''סקס והעיר הגדולה''? הריי השחקנים שם אינם מעדות המזרח גם! שומו שמיים!
      מה נשרא לך? לצפות רק בנאומיי אחמנדינג'ד!

      אגב, כמדומני, גם מקלט הטלוויזיה שבביתך, אינו ממש מכשיר שהומצא או הונדס באחת ממדינות המזרח התיכון.

  • 55.

    אוווו ואיך שכחתי את מיכל ינאי............?

    מזרחית אנינה, 04/11/07 21:46

    מיכל, את לא אמינה.
    בטח שלא בתור סתם בחורה אשכנזית מן המניין שמתחילה עם גורי אלפי.

    תמיד תישארי מיכל ינאי בכל הסדרות.
    זה כמו שנינט תמיד תהיה נינט לא משנה איזה תפקיד יתפרו לה (ונקווה שלא יהיו כאלה כי היא נוראית) -היא לא אמינה.

  • 54.

    אוי שכחתי את יונתן ברק....סורי אתה מעצבן ברמות על!!!!!!

    מזרחית אנינה, 04/11/07 21:42

    עם עיני העגל שלו..
    אם היה מתעלק עליי כמו שהתעלק על הדיילת (אגב,למה כל החיים היא משחקת דיילות??ע''ע פיק אפ)
    הייתי מעיפה אותו לכל הרוחות.

    אה כן..ואנחנו מאוד מאמינים לכם שהוא בן 22 בסידרה...חחחח

  • 53.

    אני דווקא מאוד נהניתי- תגובה 9 צודק!

    אנט, 04/11/07 11:19

    נימאס מהרדידות הטלנובלית הישראלית, אהבה מעבר לפינה, אלופה, נינט וכד'...
    לפחות היו כמה אמירות משעשעות מצידה של גברת לינור, שאני אישית לא פיספסתי אף ספר שלה.
    אני מתחברת ונהנית מזה, מקווה שהפרקים בהמשך יהיו יותר מרתקים אפילו.
    אימא של דטנר (מרים זהר כמדומני) פשוט מעולה בתפקיד שלה.

  • 52.

    ביקורת מצוינת. אבל אין זו אשמתה של המלהקת

    שחקנית אחת, 04/11/07 09:52

    אני מכירה את המלהקת. בחורה נחמדה, נעימה, ולמידותיה שלא לטעמכם...אין קשר ליכולותיה.
    תרדו ממנה, הליהוק דוקא היה מרענן ומעניין ומפתיע.
    הבעיה היא דוקא בתסריט הכל כך מתנשא, גזען, ומתאמץ להיות ''מגניב'' ושנון.
    דוקא לאור היצירות המדהימות שנעשו לאחרונה, שאיפשרו לנו השחקנים, ולכם, הצופים, לטעום איכות ישראלית מקורית, עבודתה של לינור צורמת.
    נמאס מסטריאוטיפים ומציחצוח חרבות לשוניות. הגיע זמן האמת. הקליפות שמוסרות, וחזרה לאנשים פשוטים ואמיתיים, עיינו ערך ''מסכים'',
    הבורר ועוד...

  • 51.

    סדרה פולנית של יוצרת פולנית (במובן הכי רע של המילה) (ל''ת)

    אברי, 03/11/07 14:57

  • 50.

    הביקורת מעולה גם זו מוואלה. יש לי בעייה עם לינור - הגזענות, ההתנשאו

    המורה עירית, 03/11/07 12:56

    ההתנשאות. היא מתיימרת להיות אינטלגנטית, מבריקה. למעשה היא חשוכה, מתבוססת בדעות קדומות, מלאת טינה. כבר משירת הסירנה לא הבנתי מדוע מתלהבים ממה כ''כ. אני משייכת זאת לכל החוליים של החברה הישראלית.

    • כל החוליים של החברה הישראלית?

      סליחה, המורה, 03/11/07 14:32

      עירית לינור אשמה בכל החוליים של החברה הישראלית?
      אהמ.. עכשיו הכל ברור!

      • הםוך, ווטסון

        דרור, 03/11/07 16:57

        היא תוצר שלהם

      • בעיות בהבנת הנקרא??? התכוונתי שזהו סימפטום למחלות של החבר'ה שלנו

        המורה עירית, 03/11/07 18:03

        לינור היא חלק מהעניין.

  • 49.

    החצי שעה הראשונה היתה פרומו לסלון האוירי?

    מת לישון, 03/11/07 12:04

    מטוס ממריא, מטוס באויר, מטוס מנמיך, מטוס נוחת.... חלאס. הבנו שמישהו צריך להגיע מחו''ל. סתם לשרוף דקות מסך? הבמאי נרדם בחדר העריכה?

    • וואלה צודק! גם אני חשבתי על זה (ל''ת)

      לוסטינג, 03/11/07 14:22

  • 48.

    כן, באמת מעצבן

    דנה, 02/11/07 22:00

    נראה לי שהטעות בתסריט זה בעיקר בדיאלוגים: יותר מדיי מייגעים, מסובכים ומתחכמים. הרעיון עצמו נחמד, ליהוק בסדר, אבל הכתיבה- כמו שכתבתי. עירית לינור, ההמלצה שלי זה keep it simple. את עושה טעות דומה למה שיאיר לפיד עשה עם הסדרה שלו ''המוסד'' (נראה לי ככה קראו לזה?)

  • 47.

    משקיעים כ''כ הרבה פרומואים על אכזבה שכזו!והשחקנית האדומה נוראית (ל''ת)

    באמת חבל, 02/11/07 21:09

    • הילה פלדמן בדכ' אחלה שחקנית.חבל היא מתבזבזת בתפקיד לא לה... (ל''ת)

      ., 02/11/07 23:31

      • אז זהו שלא. פלדמן מתגלה כשחקנית משובחת!!! (ל''ת)

        chava, 03/11/07 07:45

    • הילה פלדמן באמת נוראית. גם משחקת מוגזם

      עבדתי איתה, 04/11/07 10:18

      מדי, לא זורמת ולא טבעית (זו היתה תמיד הבעיה שלה בגלל זה לא ראיתם אותה עד היום בטלוויזיה אלא רק בתיאטרון ששם לא שמים לב לניואנסים הקטנים). בנוסף היא גם בן אדם לא משהו, אם להשתמש בשפה יפה...

  • 46.

    לעירית , אסתר , והשחקנים כנסו

    popo, 02/11/07 20:56

    עירית , כשהשם שלך התחבר לפרוייקט הזה
    זו הייתה הצלחה בטוח ה, כנראה שכגודל הציפיות גודל האכזבות
    תופס חזק במקרה הזה .
    הדיאלוגים לא מחזיקים את עצמם , השחקנים באילוסטרציות ,
    אגב ההרכב של הקאסט מקרי ודלוח , אין שום סקאלה בין השחקנים
    תודות לאסתר קלינג המלהקת זה נראה ככה .
    כי ברגע האחרון היה אפשר להציל , אבל פה זה כבר מת בליהוק.

    חבל , חשבנו יצירה שמכבדת את עצמה , אבל קיבלנו שוב את סל
    המחזור הצפוי .

    לא נראה את זה יותר.!!

    • הכל בגלל אסתר קלינג,המלהקת גדולת המידות והמרירה!!! (ל''ת)

      פחחח..., 02/11/07 23:32

  • 45.

    ללא שמץ של מציאות

    גם חצי אחות, 02/11/07 20:07

    כבת לאב שיש לו באמת 3 בנות מ 3 אימהות שונות אני יכולה לספר לכם שהחיים מעניינים פי אלף מהדימיון הדל של גברת לינור.

  • 44.

    סדרה משעממת ומיושנת

    המבקרת, 02/11/07 19:46

    צלחתי בקושי את הפרק הראשון של הסדרה המשעממת הזאת, כאשר מרחה על 45 דק' ( או יותר) מה שיכול לקחת רבע שעה בלבד.

    קחו את הפרק, תורידו את כל המשפטים הכפולים שהדמויות אמרו - תגיעו אולי לרבע שעה, כולל פרסומות.

    הילה פלדמן - שחקנית איומה. מדלקמת את הטקסט ועם משחק מוגזם ומעושה של שרבוב שפתיים מתמיד.

    אישית, פרק אחד הספיק לי, אלא אם כן אני לא ארדם בלילה...

  • 43.

    הילה פלדמן משחקת נורא (ל''ת)

    צחי, 02/11/07 18:38

  • 42.

    ניסיתי לראות אבל הבת-שבע

    בלעעע, 02/11/07 18:16

    הזו כ''כ עיצבנה אותי, אם הייתי פוגשת מישהי כזאת בחיים (ובטח אם היא היתה הבת שלי) הייתי נותנת לה ראסיה לפרצוף, פשוט עברתי לערוץ אחר. קצת לא אמין, בחורה כזאת.

  • 41.

    השתעממתי מכל רגע ובשלב מסויים נשברתי ועברתי לערוץ אחר (ל''ת)

    אליפז, 02/11/07 18:11

  • 40.

    די כבר 2

    בנצי, 02/11/07 17:43

    מה זה הזבל פסאודו-אנגלו-אשכנזי המזוייף, הלא מצחיק והדוחה הזה? למה את התקציבים המצומצמים של ''הז'אנר העליון'' מבזבזים על השם של הרכילאית אלופת הטריוויה עירית לינור המעפנה? איחס.
    כל הדמויות נורא אנטיפטיות, בדיוק כמו התסריטאית והבמאית.
    ומיכל ינאי... עלק איכותית. עושה פרצופים עלק מאופקים ואינטליגנטיים של ''אני כבר לא בובת לדים'', אני אינטליגנטית ויש לי רבדים. אני חושבת עמוק כאילו?...
    בכלל, ליהוק קלישאתי של אשכנזים עובדי קואופרטיבים תל אביביים שיש להם מספיק
    כסף לא לעשות כלום כל היום מרוב לפטר ולהתאכזר לאנשים, שאין עליהם טיפה
    אשמה, שגם עושים ספונג'ה ומדברים כאילו אחים עם הנהג מונית המזרחי הייצוגי שמריח יותר טוב מהילה-הבהמה-פלדמן.
    וואלה, ממש נאורות.
    איחס.

  • 39.

    השתעממתי מכל רגע ובסוף נשברתי ועברתי לערוץ אחר. (ל''ת)

    אליפז, 02/11/07 16:58

  • 38.

    צריך להודות- מדובר בפלופ

    אורלי, 02/11/07 16:08

    לא מעניין, לא מגניב, לא מצחיק. חופרים טקטסטים במוח במשך שעה.חבל על הזמן. בנות בראון היה מאסטרפיס . חבל

    • אני מציע לך להחליף מקצוע

      רמי פ., 03/11/07 06:14

      ל-''קוראת מחשבות'' או ''מעתיקנית''...:-)

      פשוט העתקת את מה שחשבתי מילה במילה. תביאי כסף על הקופירייט ואני אחזיר לך עודף על הזריזות שהקדמת אותי.

  • 37.

    עירית לינור כבן אדם

    חיים ויינטה, 02/11/07 15:54

    מה שלי מפריע ביצוריתה של אירית עירית היא העובדה שתמיד יצורתיה יהיו ''תל אביביות, אשכנזיות, לבנות''. אין סיכוי לראות יצירה חברתית של לינור. יצירה שעוסקת בפערחם חברתיים, כלכליים או תרבותיים. הכל בסופו יתנקז לדלד אמותיה של לינור, החיים התלאביביים , משפחה, נישואים, רווקות. החד גווניות הזאת שיוצרת ניכור וריחוק מהתמהיל האנושי שחי פה בארץ הזאת גורם לכך שהתוכנית הזאת מדברת לקהל מאוד מצומצם. אגב, גם הדמויות הן כולן ''אשכנזיות'' וחוץ מגורי אלפי , כל השחקנים אשכנזים. אין לי בעיה עם אשכנזים , יש לי בעיה עם חג גווניות

    • כולם אשכנזים בסדרה הזאת...

      אשכנזי שמבין, 02/11/07 19:09

      ובטלויזה בכלל.
      גם גורי אלפי הוא אשכנזי (כמו מנשה נוי).
      אשכנזיות זה כבר לא עניין גנטי או גאורפיית סבא - זה עניין של שייכות חברתית.

      בכל אופן, אתה צודק.

      • חזקק ונכון! (ל''ת)

        צפונים אלטיסטים, 02/11/07 23:46

      • גורי אלפי לא אשכנזי

        יולי, 04/11/07 14:44

        הוא חצי חצי אבא שלו לידיעתך הוא עירקי (יוסי אלפי אם שמעת עליו) ובעם האחרונה שבדקתי עירקים הוא לא בדיוק אשכנזים

        וחוץ מזה אם היא כותבת על משפחה של אשכנזים איך אתה רוצה שיהיו שם מזרחים מה הם מאומצים?!?

    • אתה מדבר שטויות

      גבי, 02/11/07 19:18

      א. מיכל לוי היא מזרחית, ענת ברזילאי מזרחית ובמהשך הסדרה מצטרפות אלינור סלע, עדן הראל ועוד מספיק אנשים לא אשכנזים.
      ב. זה מאוד גזעני לשנוא תוכנית בגלל שיש בה יותר מדי אנשים מעדה שאתה לא מחבב, אני לא חושב שאם אשכנזי תל אביבי היה מקלל ככה את ''מעורב ירושלמי'' זה היה מוצא חן בעיניך.

    • נכון! עירית לינור נהנתנית תל אביבית...

      אחת מפה ומשם, 02/11/07 22:57

      למה היא לא עושה סדרה על פערים חברתיים?
      על קסאמים בשדרות?
      על הכיבוש המשחית?
      על גדר ההפרדה?
      על הטבח בדראפור?
      על החונטה בבורמה?

      בושה וחרפה העירית הזו, יושבת לה בטח כל היום בתל אביב ושותה קפה הפוך! עם עוגייה!

    • יפה אמרת! (ל''ת)

      כככ, 02/11/07 23:44

    • אין פה אנשים כאלה? ולא רק בת''א ולא רק אשכנזים? (ל''ת)

      אין דמויות כאלה, 03/11/07 16:21

  • 36.

    מגניב מהמם ואוו...

    עקרון, 02/11/07 15:31

    הדמיות של עירית הן כמו היוצרת עצמה עירית לא יכולה להתרומם מעל ההבנה האנושית שמה שהיא חושבת ואיך שהיא רואה את העולם זה נורמלי .
    מאידך גיסא כאשר דמויות שכאלו מופיעות אצלנו בסלון ולנו יש את ריגעי ההיתיחדות איתן אז הן ( הדמויות ) אמורות לרתק ואכן בפרק הראשון הן היו מענינות אומנם מעט שטוחות נקווה שהעלילה בהמשך תתפתח - יש את הפוטנציאל לאינטראקציה וכמובן את הקאסט המצויין , בקיצור יש מצב לראות עוד פרק .

  • 35.

    מגניב מהמם ואוו...

    עקרון, 02/11/07 15:30

    הדמיות של עירית הן כמו היוצרת עצמה עירית לא יכולה להתרומם מעל ההבנה האנושית שמה שהיא חושבת ואיך שהיא רואה את העולם זה נורמלי .
    מאידך גיסא כאשר דמויות שכאלו מופיעות אצלנו בסלון ולנו יש את ריגעי ההיתיחדות איתן אז הן ( הדמויות ) אמורות לרתק ואכן בפרק הראשון הן היו מענינות אומנם מעט שטוחות נקווה שהעלילה בהמשך תתפתח - יש את הפוטנציאל לאינטראקציה וכמובן את הקאסט המצויין , בקיצור יש מצב לראות עוד פרק .

  • 34.

    מגניב מהמם ואוו...

    עקרון, 02/11/07 15:30

    הדמיות של עירית הן כמו היוצרת עצמה עירית לא יכולה להתרומם מעל ההבנה האנושית שמה שהיא חושבת ואיך שהיא רואה את העולם זה נורמלי .
    מאידך גיסא כאשר דמויות שכאלו מופיעות אצלנו בסלון ולנו יש את ריגעי ההיתיחדות איתן אז הן ( הדמויות ) אמורות לרתק ואכן בפרק הראשון הן היו מענינות אומנם מעט שטוחות נקווה שהעלילה בהמשך תתפתח - יש את הפוטנציאל לאינטראקציה וכמובן את הקאסט המצויין , בקיצור יש מצב לראות עוד פרק .

  • 33.

    כל הכבוד לעירית לינור - סדרה מעולה

    תל אביבי, 02/11/07 14:00

    הרבה זמן לא מצאתי את עצמי
    כלכ כך מרותק למסך.
    לינור עשתה עבודה מדהימה
    עם הדיאלוגים .
    מאז דנה מודן לא היתה לנו סדרה
    שמעיזה לפגוע בפרה הקדושה
    החזקה ביותר בישראל היום
    ''כבודן של הארסים והפאקצות''

  • 32.

    הבעייה בסדרה היא:

    אני, 02/11/07 12:56

    שאנחנו כבר בשנת 2007 והיא כל כך שנות ה90. (התחלת שנות ה90).
    עצוב לראות איך יוצר שהצליח בנקודה מסויימת בזמן, נתפש ולא מרפה מנוסחה שהזמן שוחק.
    חבל.
    טוב, גם הבימוי, הצילום והעריכה לא משהו.

  • 31.

    שאלה

    שאלה, 02/11/07 12:47

    פיספסתי את הקטע...למה היא חזרה לבד משדה התעופה?

  • 30.

    אולי כי מדובר באוטוביוגרפיה לא ממש מוצלחת?????? (ל''ת)

    אי-רית, 02/11/07 12:43

  • 29.

    לדעתי הסידרה מצויינת למרות שראיתי רק פרק אחד

    ליאת, 02/11/07 12:42

    מאוד אהבתי ת'ציניות של הדמויות את הדמויות השחקנים באמת שהתמוגגתי...

  • 28.

    גם לא חייבים לקרא את פוריה (ל''ת)

    דפי, 02/11/07 12:38

  • 27.

    שאלה

    שאלה, 02/11/07 12:34

    מישהו יכול לספר לי למה חזרה לבד מהשדה תעופה פיספסתי.

  • 26.

    ביקורת כתובה רע על סדרה כתובה רע

    די נמאס, 02/11/07 12:19

    וגם מבוימת ומשוחקת רע.

    אנא אלטרנטיבה לציבור הצופים חסרי הישע!

  • 25.

    שוב כרגיל סדרה עם שחקנים

    חיימון, 02/11/07 12:16

    שמשחקים!
    למה טקסט שיוצא להם מהפה נשמע כ''כ כתוב ? למה הדמויות מאולצות מתוך מחוות ''משחקיות'' שכאלה? איפה החיים שם? איפה האמת ?! שוב, אין.

  • 24.

    מסכים עם כל מילה שנאמרה

    ארקדי, 02/11/07 11:57

    לינור לא התפתחה מאז שירת הסירנה במילימטר, אפילו הנאסטיות הזאת שדיברת עליה בכל הכתבה לא עדכנית, אנשים לא מתנהגים ככה, לא בוחרים במילים האלה, הכל נשמע כזה 91. ואם אז זה היה מגניב וחדש עכשיו זה עייף ומתוסרט. בכלל, כל השחקנים מקריאים טקסט ולא משחקים, לדמויות אין הומור עצמי, וכל הפרק הה כבד ומעיק. קראקוב לתוך פרצוף שלך

    • אתה מה זה צודק. באמת. (ל''ת)

      ארקדי תעשה לי, 02/11/07 20:36

  • 23.

    הבעיה שם זה שכל השחקנים מוכרים ולעוסים וקשה להזדהות איתם (ל''ת)

    אותם פרצופים, 02/11/07 11:49

  • 22.

    האם לינור נולדה לינור?או לונה? (ל''ת)

    עירית אבולפיה, 02/11/07 11:24

  • 21.

    מקומן של הנשים הוא בבית בגידול ילדים וטיפול בבעל זה הכל

    דודו, 02/11/07 11:22

    כל מי שלא חושבת כמוני מוזמנת לחזור לאירופה

    • לך אתה לאירופה, ואם אפשר אז לאירופה של לפני 65 שנה

      בן, 02/11/07 14:22

      אוויל משריש.

  • 20.

    זה לא נודניקיות או מעיקות , זה גסות רוח !!!! עוד סדרה לא לצפות . (ל''ת)

    איש, 02/11/07 11:19

  • 19.

    ושאלתי האם לינור זה השם המקורי של העירית? (ל''ת)

    או לינט?, 02/11/07 11:12

  • 18.

    מזדהה עם כל מילה. (ל''ת)

    אלון, 02/11/07 11:11

  • 17.

    מי שמצטיירת כאן כנאסטית ונרגנת היא העיתונאית

    אורית, 02/11/07 11:05

    היה תענוג מפוקפק לקרוא את הדברים. מהיום אדע מה לא לקרוא. וכל זאת אני אומרת מבלי לראות כלל את הסדרה (ואפילו את בנות בראון לא ראיתי). פשוט יש דרך לבקר ויש דרך לנסות להיות מגניבה אלק דרך ירידות על יצירתו ופרי עמלו של אדם אחר.

  • 16.

    היכן למדת לכתוב ביקורת?

    שולמית אפפל, 02/11/07 11:03

    תתאמני בלא להעליב
    להיות מדויקת-בזבזת הרבה אותיות.
    מה שעירית לינור שכחה את עוד לא למדת. ואני לא פולניה ולינור לא חברה שלי ואל תהיי פוריה על גב האדם אלא על היצירה.

  • 15.

    אבל למה גזענות?

    ע, 02/11/07 10:59

    ''היסוד הקראקובי''? ''בינתיים הן פשוט נראות פולניות''? צצש ביקורת רתב טעם ועומק.

  • 14.

    עירית מעולם לא פגשה כהה עור חכם (ל''ת)

    עור מעורפל, 02/11/07 10:58

    • הכוונה לחוץ מאבי בתה

      אני, 03/11/07 21:41

      בעל שם משפחה מאוד לא אשכנזי ממוצע.

  • 13.

    פוריה, כתבת את כל מה שהרגשתי אתמול ולא יכולתי לומר במילים (ל''ת)

    הדר, 02/11/07 10:57

  • 12.

    כן. על החתום, (ל''ת)

    הדר, 02/11/07 10:56

  • 11.

    ביקורת מעולה

    מיכל, 02/11/07 10:45

    אכן קראת את מחשבותיי. סדרה מעיקה ועשויה רע. המשחק, הדיאלוגים, הכל. כולל הליהוק. יונתן ברק בתפקיד המקסים השמרנטי? גיב מי אה ברייק.

    • זה הטעם של המלהקת חסרת טעם,אסתר.. (ל''ת)

      חחח, 02/11/07 23:50

  • 10.

    אני מקווה שזה לא המקרה של Takes one to know one

    אוסקר, 02/11/07 10:37

    אבל אם את כותבת ממעמקי סלידתך מהדבר הנקרא לינור ,יש לנו משהו אחד לפחות במשותף,(אותו תארת בצורה מופלאה)ויכול להיות שזאת תחילתה של ידידות מופלאה.

  • 9.

    סדרה מעולה סוף סוף גם לנו מגיע

    פולני, 02/11/07 10:23

    כל הטלונובלות בערוץ 2 ו10
    מיועדות לערסים כאן אתה מקבל
    סדרה שמטיחה את המציאות בפנים.
    פולניות שלא חוששות להתבטא
    בלי צביעות ישר ובפנים
    מירי בוהדנה היא ואזה כמו שירן
    סתם אאבליות בעוד שהילה פרידמן
    אמיתית מאוד

  • 8.

    גברת לינור

    קוטר, 02/11/07 10:20

    מי שמכיר את הגברת הממורמרת,שבעלה נס מפניה כמו מפני קטיושה טורדנית,יכול להבין את הבאר ממנה שואבת האשה המאד אינטליגנטית יש לומר,את החומרים לסדרה.אשה רעה-הסדרה כנראה תלך בדרכה.

  • 7.

    סדרה ממש גרועה

    יוני, 02/11/07 10:17

    יונתן ברק הוא המאצ'ו הנודניק שכובש את ליבה של הדיילת היפיפיה. נו, באמת. מה הקטע של התינוקיות הזאת שהוא עטה על עצמו?

    ועוד משהו: מי זאת הפרחה עם המיני והפרצוף של הסוס? עושה רושם שהיא כזאת בחיים, שהיא לא משחקת הרבה.

    באמת שרציתי. הכנתי את הגרעינים ואת כל החמולה בשעה היעודה סביב הטלויזיה. באמת שרציתי לאהוב. אבל מה לעשות שזה גרוע, ממש כמו שאר הסדרות שעולות ב''קשת''. עד מתי? שמישהו יעשה שם סדר

  • 6.

    מה השאלה? עירית לינור לא מעיקה, קשקשנית ונודניקית? (ל''ת)

    גל, 02/11/07 10:16

  • 5.

    נו באמת למה? (ל''ת)

    בז'יז'ינה, 02/11/07 10:10

  • 4.

    מעריב - זה לא בסדר שתסריטאית מבקרת תסריטאית אחרת (ל''ת)

    עמומה, 02/11/07 10:04

    • ושעירית שמתיימרת גם היא להיות תסריטאית ובמאית

      המומה, 03/11/07 15:20

      ושעירית שמתיימרת גם היא להיות תסריטאית ובמאית (עלק) מפלצנת את הדעות שלה על סרטים אחרים (ובעצם על כל דבר), אז זה בסדר?

  • 3.

    פרק לא מוצלח

    אלי, 02/11/07 09:55

    ואנטיפאטי. משהו רע קורה לעירית לינור מאז שהוא עזב אותה. ומה גם שבתחילת הפרק, ככל שקלטתי, היא מראה אישה שמטפלת בשידת הספרים ומוציאה ספר של... עירית לינור. לא נאה..

  • 2.

    זו עירית

    אירית, 02/11/07 09:51

    מעניין מה פסיכולוג יאמר על הכותבת
    איזה דמויות גרועות ולא משכנעות!!!

  • 1.

    סדרה משעעעעעעעעממת (ל''ת)

    לא חייבים לראות, 02/11/07 09:51

    • לא מכובד

      דורה, 02/11/07 12:50

      סקרן אותי לשמוע איך הצעירים חושבים, מדברים, מרגישים. אבל, אחרי מה ששמעתי בפרק הראשון, שאלתי: ככה מדברים להורים?, בין שווים? בין אחים? אני רוצה לאמין שזה רק בטלויזיה. מה רוצים ללמד?
      איך החינוך יכולה להשפיע ביחסים שלהדמויות? אין צורה אחרת להביע את הקונפליקטים של החיים?