• 221.

    בושה

    בר שנייד, 21/08/10 16:31

    שלוש שנים אחרי ואני עדיין כועסת ועדיין בחרם...עד שאין התנצלות להמשיך להחרים!

  • 220.

    זה ישן אבל מעניין

    אריק יליזרוב, 25/10/09 21:34

    מעניין מה קורה עם זה היום ומה קורה עם החרום והאם עדיין הוא קיים?

  • 219.

    הפכנו למדינה של אפס סובלנות ומקסימות צביעות.

    קוקוריקו, 03/08/09 09:23

    במדינה המוזרה שלנו כל חריג רוצה שנקבל אותו כנורמה ונתייחס אליו כאילו אינו שונה מכל אחד אחר בחברה: ההומואים ודומיהם, הנכים לסוגיהם, המפגרים לגוניהם והרשימה עוד ארוכה.
    כל הפוליטיקאים הצבועים מטיפים לפלורליזם. לקבל את השונה. טוב ויפה. אבל כשזה מגיע לדעותיהם – עד כאן. אין חופש דעה, אין חופש ביטוי, אין חופש מחשבה – כמובן אלא אם אתה בדעותיהם (כאילו שסוחר מכוניות אומר לך – יש לי איזה צבע שאתה רוצה בתנאי שאתה רוצה לבן).
    יותר מזה – כל הספורטאים אומרים (במיוחד כשספורטאי ישראלי מופלה בעולם) – אל תערבו ספורט ופוליטיקה. כל האומנים אומרים (על אותו משקל) – אל תערבו אומנות ופוליטיקה. אבל כשזה מגיע אליהם – פתאום הם עצמם (וגם קהל לא מועט) מפלים אומן ויוצר מוכשר בשל דעותיו הפוליטיות, המיניות, החברתיות וכו'. לא אכפת להם שיגיע עד פת לחם (חשבתי שיש ארגון אומנים שעוזר לאומנים במצוקה – אבל כנראה רק לבעלי דעות מסויימות). אם זו לא צביעות – כבר לא ברור לי צביעות מה היא. בדיוק על זה נאמר – האומר 'טול קיסם מבין שיניך' – אומרים לו 'טול קורה מבין עיניך'.
    אריאל זילבר חופשי לחשוב מה שרוצה, להגיד מה שרוצה ולהתנהג כפי שרוצה – כמו כל אחד מאיתנו. אין זו סיבה לחרם. אופסססס.... הרי מותר לנו לחשוב רק מה שהפוליטיקאים רוצים. שכחתי.
    אני רוצה שתדרשו מעצמכם כל מה שאתם דורשים ממני: אני רוצה את החופש לאהוב את מי שבא לי, אני רוצה את החופש לשנוא את מי שבא לי, אני רוצה את החופש לחשוב ולהתבטא כרצוני – בדיוק כמוכם. אני רוצה שתקבלו את חריגותי כמו שאתם רוצים שאקבל את חריגותכם – איש איש וחריגותו, בין שהיא מינית, מחשבתית, התנהגותית, פוליטית וכו'. החשק האנושי איננו פשע ואין סיבה להפוך אותו לפשע. ולמי שרוצה להפטר מתקליטים ודיסקים של אריאל זילבר – שישאיר כאן מייל או טלפון – אני בא לקחת.

  • 218.

    מדברי חזל: האומר 'טול קיסם מבין שיניך' אומרים לו 'טול קורה מבין עיניך'

    קוקוריקו, 26/07/09 09:25

    כל הזמן ישראל זועקת חמס כנגד העולם.
    האומנים אומרים ''אל תערבבו אומנות עם פוליטיקה'' לכל מחרימי אומנות ישראלית.
    הספורטאים אומרים ''אל תערבבו ספורט ופוליטיקה'' למערימי קשיים על ספורטאים ישראלים.
    אבל כשזה מגיע לחצר שלנו - הצביעות הישראלית חוגגת.
    פתאום מותר ונכון לערבב אומנות ופוליטיקה.
    זה השמאל הישראלי. הוא שונא את הימין יותר משהוא שונא כל אחד אחר.
    הוא מקטרג נגד הימין יותר משהוא מקטרג נגד כל אחד אחר.
    כל מי שמחרים את זילבר - להחרים אותו.

  • 217.

    ל 192 את הגויים (ערב רב) (ל''ת)

    דניאל, 09/05/09 18:15

  • 216.

    אריאל זילבר דווקא כיוון לדעת הרוב שהוא בעד שחרורו של יגאל

    דייב קורמן, 23/11/08 06:21

    בסקרים שנערכו התגלהשרוב הציבור הוא בעד שחרורו של יגאל בדיוק כמו שהוא בעד שחרור פולארד. אי אפשר לדרוש שחרור פולארד ובאותו זמן להחזיק ביגאל שלנו כמו ציפור בכלוב בעת שאישתו ובנו מצפים לשובו.גם רוצחו של ראש ממשלת איטליההאלדו מורו שוחרר כבר למרות שניגזרו עליו שישה מאסרי עולם. מה שטוב לאיטליה טוב גם לנו.

  • 215.

    גם את שפינוזה החרימו ועכשיו עושים עליו דוקטורטים. זילבר אנחנו איתך!

    שבץחלובה 2, 23/11/08 06:10

    תמו ימי הבולשוויזם המפא''יניקי של שנות ה 40-60 . הסמול לא יכתיב לנו למי להאזין ואת מי לשיחר. ככה חיסלו את אלכסנדר פן הי''ד וככה מנסים לחסל את מאיר זילבר. מאיר זילבר לא חייב לאהוב ערבים ואת הסכם אוסלו כדי שיאזינו לו. הוא בסך הכל אמר מה שכולם חושבים שהסכם אוסלו היהי תקיעת סכין בגבה של המדינה ועובדה שמא אוסלו מפלגת העבודה שוקעת ושוקעת ועכשיו כולם מייחים להעלמותה בבחירות הבאות אינשאללה. זה יקרה וזההולך לבוא. החרם על על זילבר הוא לא חוקי בעליל מכל נקודת ראות שהיא. זה בדיוק כמו החרם האשכנזי על זמרי עדות המזרח שנמשך עד שנות ה 80 ואז נשבר בלחץ הרחוב.

  • 214.

    תקשורת שמאלנית!!!!!

    דוד כהן מעלות!, 28/10/08 15:32

    אריאל אל תתן לאנשים האלה לשבור אותך! ואני יודע שבטח האחראים לא יירצו לפרסם חצי מהתגובות התומכות בך (למרות שהם תמיד מדברים על מדינה דמוקרטית עם חופש דיבור וכו') בכל זאת תדע שאנחנו תומכים בך! אתה פשוט מלך! ואני בטוח שכל בנאדם שמסתכל בראייה ישירה ולא משוחדת יודע שאריאל זילבר צודק!

  • 213.

    לא שמעתי שירים של אריאל עכשיו אני יתחיל (ל''ת)

    אסף, 26/10/08 13:31

  • 212.

    תגובה לאריאל זילבר

    ארבלי שרה, 11/10/08 20:28

    אתה חוזר בתשובה, או קי אני מקבלת ,זכותך המלאה ,אבל לומר שאתה מחרים הומואים,זה חסר רגישות ממדרגה ראשונה.
    האם אתה לא מוכן לקבל את השונה,? למה שתקבל את המפגר או העני או כל אדם אחר אשר לא כמוך.והכי חשוב איפוא ואהבת לריעך כמוך שזה קודם לאלהים אפילו,
    כנראה שלא הבנת כלום ,אז תעשה לי טובה תחזור למציאות.
    אתה איכזבת אותי קשות.

    • להתפלל עליהם!!!

      אסף, 26/10/08 13:35

      באותה תורה שכתוב ואהבת לרעך כמוך כתוב גם שהעונש על משכב זכור הוא תכרת הנפש מישראל כלומר עונש מוות אז להעניש עונש מוות היום זה לא שייך כי ההומואים הם סך הכל מסכנים שלא יודעים את האמת אבל צריך לגנות את מעשיהם ולא להסכים איתם ולהתפלל עליהם שיזכו לתקן את מה ששיחתו

    • גם אני שונא הומואים יחד עם רבין והעבודה אז מה? אסור?

      איתן לוסק, 23/11/08 06:17

      את לא מרשה לי לשנוא את רבין העבודה והומואים? אני לא חייב לאהוב את מה שאת אוהבת. אולי את אוהבת הומאים כי יש לך אחד כזה במשפחה? אולי את אוהבת רבין עבודה כי אבא שלך קיבל מקום עבודה ממפא''י אז בשנות ה 50-60 ואם לא אבא אז אולי הסבא? אצל כל אחד האהבה תלויה בדבר וזה כבר הוכח שמאחורי כל האהבות ישנם אינטרסים כלכליים. אריאל זילבר הוא בנם של בוני הארץ ומי את פישפשה בת יבחושה שתנסי לבטל אותו מסדר היום המוזיקלי שלנו. עוד מעט קט יש לנו בחירות ואז תראי מי אדוני הארץ הזאת. את מפא''י ויוצאת חלציה העבודה הולכים לזרוק לפח הזבל.

  • 211.

    אני מבקש מכל מי שרוצה לזרוק את הדיסקים שלו לשלוח אלי

    ניר בזק, 21/05/08 18:41

    אני אשמח למכור אותם שוב ולקנות אוטו חדש על חשבון השמאלנים

  • 210.

    להמשיך לשמוע את "תמוז"

    שמאלני, 17/05/08 15:04

    עם כל הסלידה שלי להתבטאויותיו של אריאל זילבר ותמיכתי במחנה השלום, אני עדיין חושב שהשילוב של אריאל זילבר ושלום חנוך היה הדבר הכי טוב שקרה אי פעם למוזיקה הישראלית. זה כמו שאני ממשיך לקרוא את סאראמאגו, למרות התבטאויותיו נגד ישראל. וכמו שאנשים שומעים את ואגנר.

  • 209.

    כל הכבוד

    אורי, 05/01/08 23:43

    כל הכבוד לאריאל זילבר על האומץ!

  • 208.

    מכוער מילא אבל דפוק עם שריטה בלתי הפיכה ?? (ל''ת)

    אהרון, 25/12/07 00:27

  • 207.

    כשאתם כותבים שימין מתערב לטובת זילבר

    ילד קטן, 15/12/07 14:31

    אתם מעידים על עצמכם כעתון השמאל. במילים אחרות אתם מעידים על עצמכם כעתון לא פלורליסטי שיורק על מחצית מקוראי העתון, הימין.

  • 206.

    בזה הרגע נזרקו כל התקליטים הישנים שלך מהחלון שלי (ל''ת)

    ארז, 22/11/07 13:11

  • 205.

    HE TALKS ABOUT HUMAN RIGHTS (ל''ת)

    ARI, 22/11/07 10:56

  • 204.

    להחרים את הרשות השנייה

    rafcat, 26/10/07 19:54

    לא את זילבר צריך להחרים! אלא את הרשות השנייה, המושחתת מיסודה שמאכילה אותנו במזון רוחני זול,סנטטי וקר. ואם אפשר על הדרך להחרים את הילדון שי גבסו שבמקום שיגיד תודה על כך שאמן ותיק מוכשר ואמיתי כמו זילבר מופיע אתו, מקטר ומבטל הופעות.
    בושה וחרפה!!

  • 203.

    אתה הגבר -שדוב התקשורת רוצה להשתלט על כולם (ל''ת)

    גדעון, 26/10/07 19:11

  • 202.

    אריאל תהיה חזק, הרוב איתך (חוץ מהשפנים) (ל''ת)

    גבי, 26/10/07 19:09

  • 201.

    אריאל יצאת גבר

    אילן, 26/10/07 19:08

    סוף סוף יש אמן אחד שיש לו ביצים ואמר איפה שהפחדנים שותקים- אבל יודעים את האמת.

  • 200.

    זילבר יא מלך!

    עידן, 26/10/07 14:53

    עוד לפני שנהיית פעיל פוליטי המוסיקה שלך עשתה לי פלאים ועזרה לי מאוד גם ככותב וגם כנגן ועכשיו אני מעריך אותך אפילו עוד יותר על האומץ להגיד את האמת בפנים - המדינה הזאת מתייחסת יותר יפה למחבלים! זילבר אתה גאון!
    הישר כוח!

  • 199.

    אריאל זילבר - יפה נפש אמיתי !

    אריאלה, 25/10/07 23:04

    אמיץ ! אמיץ אמיתי ! היום בעידן הצביעות הגואה בין כולנו,
    אם אתה רוצה לשמור על שקט חברתי רק תגיד מילה רעה על יגאל עמיר, תזדעזע עד עמקי נשמתך מרצח רבין (כאילו שרצח אחר ''רגיל'' שקורה חדשות לבקרים הוא פחות מזעזע) ואתה ''מסודר''. מתגלה לנו צדיק אחד בסדום והוא אריאל זילבר , אדם אמיתי עם אמת פנימית שלא חושש להביע אותה בציבור. אדם זהב כזה רוצים להחרים כאן. אבל מניסיון ה''חמולה'' המשומנת היטב, זו שתעשה הכל עכשיו להחרים אותו, זו אותה חמולה שפעלה למען ההתנתקות והצליחה, גם פה היא תצליח. תהיה חזק, אריאל היקר. אתה אולי אותו הצדיק מסדום.

  • 198.

    מדינה של מטומטמים

    מישהי, 25/10/07 20:50

    לבן אדם יש זכות להגיד מה שהוא רוצה
    העובדה שהוא מפורסם אמורה למנוע ממנו להגיד את הדעות שלו, ועוד שיחרימו אותו על זה ?!

    בזה אנשים עסוקים,בלהחרים אמנים על הדעות שלהם
    סליחה אבל מה עם אביב גפן ?!?! למה אף אמן לא חושב להחרים אותו?

    זה מעצבן שיש לנו מדינה כזאת דפוקה.

  • 197.

    חבורת אומללים צבועים

    ששון, 25/10/07 07:22

    ראשית אני מגנה כל רוצח וכל רצח .ולגבי יגאל עמיר נכון הוא רוצח שפל.אבל רבותי מה עים גינוי של מעשי רצח שקורים יום יום אצלנו? ומי אמר שדמו של נירצח אחד אדום יותר מידמו של נרצח אחר? אריאל זילבר וכל אדם יכולים לומר את דברם ללא חרם .זו זכות בסיסית זכות הביטוי.הטלת חרם על זילבר פרושה אחד מחר יוטל חרם על עוד מישהו ונהפוך לחברה של אחד בפה ואחד בלב מפחד החרם החברתי.רבותי ניתן לקבוע בצער רב שבישראל לרוצחים יש זכויות וכך גם ליאל עמיר או בבקשה שנו את החוקים.לשום אדם איןמונופו על צער וכאב .

  • 196.

    ברצח שלו הוא לא פעל מתוך דמוקרטיה..

    ..............., 25/10/07 00:04

    למה שהדמוקרטיה תגן עליו?
    פתאום מדברים על דמוקרטיה?!... ורצח אדם בגלל דעותיו ובגלל דרכו זו דמוקרטיה?!

    ''יפי נפש''...............עלובים!

  • 195.

    איש גדול כן ירבו כמותו

    אזרח מתוסכל, 24/10/07 21:01

    אני מתנגד לדעותיו בחריפות.אבל משבח את אומץ ליבו בניגוד לצבועים האחרים...כמו כול אנשי התקשורת עיתונות רדיו טלויזיה שוטרים מורים שופטים ופולטיקאים שבעצם אף אחד מהם לא מדבר בעד יגאל עמיר.בסקר שנעשה היו 30 אחוז בעד שיחרור מוקדם של עמיר.ואני בטוח ש 100 אחוז מאותם המקצועות שציינתי מדברים נגד יגאל עמיר ,איפה הם נימצאים בסקר ולמה הם לא נמנים אם ה 30 אחוז

    • מסכימה עם כל מילה. (ל''ת)

      גלית, 25/10/07 20:52

  • 194.

    אני לא מבין את ההתלהמות

    אסף, 24/10/07 14:41

    איראל זילבר לא דיבר בעד שחרור יגאל עמיר. הוא בסך הכל דברים שכל אחד מאיתנו (שמאל או ימין) היה מסכים איתם. ההתנכלות והחטטנות של התקשורת ושל המדינה ביגאל עמיר היא מהסוג הנחות ביותר. הגיע הזמן שיגאל עמיר יקבל יחס כמו שאר האסירים. הוא איננו נורא מאף רוצח אחר בעיניי.

  • 193.

    אם אשמע מי משיריו, אסגור את הרדיו

    דון, 24/10/07 10:44

    אין להפריד בין שיריו לבין אמירותיו. אני לא אקשיב יותר לשיריו. הקשבה לשיריו היא כהזדהות עם דבריו.

  • 192.

    חברה כנסו דחוף

    אילת, 24/10/07 10:25

    אני בהלם ממוטטת מהתגובות של אנשים כאן הרי יגאל עמיר הוא רוצח ללא עוררין מה קשור ימין שמאל כולנו בני אדם אסור ליתמוך בו ואסור לשחרר אותו כי כן הוא לא רוצח רגיל הוא רצח בגלל מטרה פוליטית מטרה לחסל עם ככה אני רואה את זה והזילבר הזה כסיל משהו רק בגלל שנפל בחייו הוא עושה שם רע לדת אף אחד לא יכול להרוג בשם הדת לא כתוב דבר כזה בתנך זה חוליגניים כמו יגאל עמיר עלק יגאל את העם ממש אבסורד שנתנו לו לעשות ילד אם טיפשה שתסבול והילד יסבול כל חייב מרדיפה מרושעת שאביו רוצח ניתעב אז בלי ציניות הרוצח הרג את כולנו את התיקווה שהעם היהודי הוא אור לגויים

  • 191.

    מה הוא כבר אמר? שלעמיר מגיעות זכויות כמו רוצחים אחרים?

    מה???, 23/10/07 21:49

    זה נכון! אין הבדל בין יגאל עמיר לכל רוצח אחר. אם רוצחים אחרים מקבלים חופשות או זמן התייחדות, גם לו מגיע. זה לא אומר שהוא תומך בשחרורו של יגאל עמיר.

    כרגיל, התקשורת מנפחת הכל. אם זילבר אכן היה תומך בשחרור עמיר, הייתי מחרים אותו.

    • אתה תמים-

      איתן, 24/10/07 02:20

      הוא השתתף בסרט שמטיף לשחרור עמיר, מרצון, והוא ידע בדיוק במה הוא משתתף. זילבר מקורב לחוגים הפנאטיים המצדדים בעמיר ובשחרורו, ודי בכך כדי להבין את השקפותיו. אם אתה מחכה לאיזה טריגר להחרימו, אתה מוזמן להתחיל.

      • ואתה לא פחות תמים

        שי, 25/10/07 23:10

        אני מכיר את אריאל זילבר - מאחל לעצמי שכל הזמן אני אהיה מוקף באנשים כמוהו - איש טוב לב ורגיש.
        איש עם לב זהב אמיתי - אתה הוא התמים שמשחק לידיהם של אנשי הזדון שמכינים את כל התשתית המתאימה להחרמתו. בין האמת לשמועות המרחק הוא גדול מאוד.

  • 190.

    הימין הקיצוני

    שמאלני, 23/10/07 18:04

    זה אוסף של ילדים שלא מבינים מהחיים שלהם וכותבים טוקבקים כל היום.
    מאז שהמילה ''שמאלני'' נהיתה קללה הם מרשים לעצמים להשתלח בכל מי שחושב שישראל זה לא אירן.
    אני מציע להחזיר לקומץ העלוב הזה באותו מטבע. מעכשיו ימני זה קללה.
    מעכשיו ימני זו דוגמא לאדם שלא יודע לחשוב.

    • יש הבדל גדול עד ענק בין ''ימני'' לשמאלני''

      א.פ.דתילוני, 11/11/07 21:49

      אתה יודע בכלל מה ההבדל בין ''ימני'' לבין ''שמאלני'' :''ימני'' מעדיף לדאוג יותר לעם שלך לבטחון ארצך ורואה בך כאח-(בחינת האחדות בעם-אנחנו כולנו יהודים-משמע אחים!!!).''שמאלני'' רואה יותר את האוייב בעין עיוורת -(כאילו חי באשלייה של ''שלום'') ומוכן כמעט אפילו לנתק חלק מתושבי הערים שבגבול הארץ-(שזה צפון מזרח ודרום) מאדמתם למען שיהייה ''שלום'' ואז יחשוב שכך יהייה שלום!בנוסף הוא גם יכול להיות אטאיסט-(חילוני לגמריי שאפילו תומך לא רק במרצ אלא גם בחזית השלום הקומיניסטית!!!

  • 189.

    צריך להחרים את אביב גפן

    שפוי, 23/10/07 16:19

    זה הבעיה משמיעים כל אחד עם שמאלן/אשכנזי/הומו בלי סוף
    ליוצרים אחרים ממש קשה להגיע לתקשורת (דוגמא=אריק ברמן)

  • 188.

    אריאל זילבר אדם ממורמר עפל ואומלל יותר גרוע מאויבנו (ל''ת)

    אילת, 23/10/07 14:46

    • כותבים אפל ולא עפל. את מכירה אותו? (ל''ת)

      בנאדם, 24/10/07 13:03

  • 187.

    אריאל זילבר אדם ממורמר עפל ואומלל יותר גרוע מאויבנו (ל''ת)

    אילת, 23/10/07 14:46

  • 186.

    you did it also to naomi shemer you busters (ל''ת)

    ariel, 23/10/07 12:31

  • 185.

    ל 172

    לימור, 23/10/07 12:13

    יחי ההבדל! אבל קט סטיבנס לא רצח ראש ממשלה - וזה לא הבדלון זה הבדל רציני אז תפסיק לבלבל את המוח - מצדד בפושעים! מי שלא רוצה שלא ישמע קט סטיבנס. לא קשור האחד לשני

  • 184.

    יפיי נפש

    ג'ון דון, 23/10/07 12:00

    חופש הדיבור לא נותן לגיטימציה להוצאת דיבה למשל ובטח שלא לרצח על רקע אידיאולוגי-שזה האבסורד הכי גדול-רצח שלמעשה מטרתו הייתה עצירת תהליך פוליטי-ע''י ראש ממשלה נבחר!!!!
    כלומר-פגיעה בדמוקרטיה עצמה!!!
    אז איך אפשר להגן על הקריאות לשחרורו בקונצפט מ''עולם מושגי הדמוקרטיה'' הוא-''חופש הביטוי''
    ממש התייפות נפש\\~

    • תגיד לי

      בנאדם, 23/10/07 14:39

      חופש הביטוי נותן לגיטימציה לרצח שלא על רקע פוליטי??

      כל רצח או אלימות שלא לצורך הגנה עצמית פוגעים בזכויות הביסיות של האדם.

      אך היות ודמוקרטיה אמורה לדאוג לזכויות שוות לאזרחיה הרעיון הוא להשוות זכויות הרוצח המסויים לזכויות רוצחים אחרים.

      תחשוב טוב לפני שאתה זורק ססמאות ומילים יפות

  • 183.

    זכות חופש דיבור ללא ענישה

    mirit lund, 23/10/07 11:05

    איך עומדת להעלם הדמוקרטיה בישראל
    שכחתם שלכל אחד יש חופש התבטאות ללא ענישה

    • גם חרם זה בעצם הזכות לחופש הדיבור

      אמנון, 23/10/07 15:38

      מותר לכל אדם להביע את מחאתו, גם בדרך זו של אי השמעת שיריו של זמר שסרח לטעמו.
      הדברים שלו, לעומת אחרים בסרט, כנראה שלא גובלים בהסתה. ולכן אין להעניש אותו במאסר, מחאה לעומת זאת מותרת.

      • יפיי נפש האם החרמתם גם את אביב גפן

        mirit lund, 24/10/07 21:21

        בטןח שלא החרמתם את אביב גפן לגביו אתם לא כאלה יפיי נפש

  • 182.

    מפחדים מהאמת? (ל''ת)

    סרק סרק, 23/10/07 11:04

  • 181.

    לכל המתוסכלים למיניהם!!!

    ש., 23/10/07 11:03

    ברגע ששחרור רוצח מקבל תמיכה ולגיטימציה, גם ובעיקר על רקע אידאולוגי, אז מחר יתארגנו קבוצות ימין שיבואו לטבוח בשיינקין את כל עוכרי ישראל למען הצל את עם ישראל!!! ולכן זה בכלל לא נושא לדיון בחברה שרוצה לשמור על עצמה כחלק מהעולם הנאור או שנראה כמו דארפור ועזה.
    זו לא מריבה בשוק בין ימין ושמאל זה לגיטימציה לגוף אחד לקום על גוף שני להורגו 'לשם שמים' עאלק!!! והשמים הם הגבול.....

    • תגיד לי איפה אתה חי?

      בנאדם, 23/10/07 14:46

      מה עם שחרורם של רוצחים על רקע משפחתי, רוצחים פליליים - עבריינים שסוגרים חשבונות ושאר חלאות אדם. האם לדעתך אלו אמורים להשתחרר מתי שהוא מהכלא? כי אם אתה חושב שכן אתה לא מבין שיוויון מהו.

      האם במקרה אין לך בעיה אם זה שישנם חברי כנסת שהשקם והערב מוציאים את דיבת המדינה רעה ברחבי העולם כמו גם כאן בבית?

  • 180.

    להקים מיד סניף KGB (ל''ת)

    גולה פוליטי, 23/10/07 11:02

  • 179.

    לקנות דיסק שלו !!!

    קצין מיל', 23/10/07 10:22

    המחאה הכי טובה כנגד השתלטות השמאל על השיח הציבורי, היא להוציא מהארנק 60 שקלים ולקנות דיסק אחד של אריאל זילבר.
    יש לו אחלה מוזיקה....

  • 178.

    לא לקנות שום דבר שקשור בו (ל''ת)

    אני, 23/10/07 10:16

  • 177.

    יגאל עמיר פעל מטעמים של אהבת ישראל אמיתית וגם היה מוכן לשלם את המחי (ל''ת)

    יוסף, 23/10/07 10:08

  • 176.

    ''אסור כבר להביע דעות??''

    איתן, 23/10/07 10:05

    נאמר.
    ובכן, ברור שמותר, אבל דעתו של מר זילבר היא קיצונית ומפחידה וחשוכה, ומבטאת, גם אם בעקיפין, תמיכה במחנה קיצוני ומסית שתומך ברצח רבין. הוא רשאי להגיד את דעתו, אבל לאמירת דעתו יש השלכות, בדיוק בגלל תוכנה והמשמעות המסוכנת שלה.

    • היות וזו זכותו להתבטא למען השוואת זכויות רוצח אחד לאלו של אחר

      בנאדם, 23/10/07 14:49

      ואנחנו חיים בדמוקרטיה אז מה הבעייה?

      אם לדיעה לא היו תוכן ומשמעות לא הייתה כל סיבה להביע אותה.

  • 175.

    מחבל שרצח משפחה שלמה יותר טוב מיגאל עמיר?

    קצת פרופורציות, 23/10/07 10:03

    עכשיו ההסתה עוברת נגד אריאל זילבר.
    די , מספיק כבר.

    אריאל זילבר נגד כל אלימות שהיא ובודאי ובודאי למעשה רצח. אלא מה, יש גבול כמה עושים דמוניצאציה ליגאל עמיר בעוד מחבלים שרצחו משפחות שלמות יושבים להם בכלא , מתחתנים עם איזה 3 - 4 ערביות ישראליות , יולדים ילדים בלי הכרה והביטוח הלאומי שלנו מעביר להם משכורת שמנה כל חודש (יש כאלה הרבה יותר מ-10 אלף שקל) .

    מה גם שמחבלים רוצחים אלו מדי פעם כשמתחשק לעשות כל מיני עסקאות או מחוות לאבו מאזן .

    • ל-176~~!!!

      ג'ון דון, 23/10/07 12:06

      כן , כן ועוד פעם כן-מחבל שהתפוצץ באוטובוס ורצח מס' רב של אזרחים יותר טוב כמו שחייל צה''ל שפוצץ כפר שלם על יושביו יותר טוב מרוצח ראש ממשלה שמטרתו לכפות על מדינה שלמה את דעותיו הפנטיות שיובילו להמשך מלחמה וקטל של משפחות יהודיות וערביות
      מה את/ה היית עושה אם היית נולד בחברון לפני 40 שנה ??? במקום להתגייס לצה''ל היית אולי מתפוצץ איפה שהו ואולי לא...אבל בטח שלא היית רוצח מנהיג פוליטי כי הדיעות שלו לא דיעותך!(אני מקווה...\\)

      • מה סבתא שלי הייתה עושה אם היו לה גלגלים??

        בנאדם, 23/10/07 14:55

        צה''ל לא פוצץ כפרים שלמים על תושביהם ותפסיק לקשקש.

        באיזה שהוא שלב בחיים שלו בנאדם צריך להחליט לאיזה קבוצה הוא שייך - למה? אלו חוקי המשחק. צדק מוחלט קיים רק בפנטזיות ובדימיונות ולכל בנאדם/משפחה/חמולה/שבט/עם/........ יש את הצדק שלו.

        תחליט את מי אתה מעדיף (לדעתי החלטת כבר ואתה מבין בדיוק על מה אני כותב)

        • כן מחבל שרצח משפחה שלמה יותר טוב

          דן, 24/10/07 10:19

          יגאל עמיר פגע בי ובכל מדינת ישראל.

          • קשה לי להסכים איתך

            בנאדם, 24/10/07 13:09

            היות והוא רצח בנאדם אחד שמילא תפקיד ראשון במעלה במדינת ישראל - אבל בנאדם אחד עם כל האחריות שהיתה לו- אבל בנאדם אחד.
            אם מדינה שלמה תלויה בבנאדם אחד המדינה הזו בבעיה קשה מאוד.

            אתה באמת חושב שדם של בעל תפקיד ציבורי במדינת ישראל שווה יותר מדם של בנאדם מהישוב?? אם כן תגיד לי אם אתה נפגעת מהרצח של רחבעם זאבי שר התיירות??

    • צודק לחלוטין. (ל''ת)

      לחלוטין., 19/11/07 10:12

  • 174.

    אסור כבר להביע דעות ולקבוע עובדות ?!

    די לצביעות....., 23/10/07 09:46

    אריאל זילבר קבע עובדה ידועה ומוכרת לכל,במוקדם או במאוחר משחררת מדינת ישראל רוצחים ערביים ניתעבים ושזכו בעת שהותם בכלא למלוא הזכויות המקובלות ואילו לרוצח שהוא יהודי-ובמקרה הנ''ל גם ניתעב לא פחות- אין סיכוי לזכויות מינימליות שלא להזכיר שחרור אפשרי.... מה אינו נכון כאן שגורם להמולה תקשורתית ''מתוזמרת'' ומתבכיינת ?!

  • 173.

    על איזה מוזיקה אתם מדברים?

    אלדד, 23/10/07 09:41

    למעט שניים שלושה שירים שהלחין זילבר בתקופת להקת תמוז מאז הוא לא עשה דבר הראוי להשמעה ברדיו.כל הדיונים סביב יצירותיו של זילבר מיותרים כי האיש לא היה ולא יהיה מלחין שיצירותיו ראויות להישמע ברדיו.

  • 172.

    להחרים אותו ואת המוזיקה שלו

    להחרים, 23/10/07 08:56

    להחרים בכל מקום - ברדיו, במקומות ציבוריים, חנויות תקליטים שיחזרו את הדיסקים שלו ליצרן.
    את הדיסק שלו אתמול זרקתי לפח הזבל למקום הראוי למי שאלו דעותיו.

  • 171.

    אבל את קט סטיבנס שהתאסלם ישמיעו בגאון ועוד איך (ל''ת)

    חיטפו המקרופון, 23/10/07 08:52

  • 170.

    איך זה קרה שפישפש אחד עלה למעלה?

    רונה, 23/10/07 08:51

    איך זה קרה שכל הימין הקיצוני השתלט על האינטרנט?
    אין להם עבודה? הם לא עסוקים במשהו? כמה רעש הם עושים?!! אלוהים ישמור!! אפשר לחשוב שהם הרוב במדינה הזאת לפי התגובות כאן.
    כולו קומץ של פישפשים עוקצים שצריך להתנער מהם.

  • 169.

    הוא גם אמר שהבוא רוצה להקיא על חיילים. להחרים אותו בכל מקום!!! (ל''ת)

    רותם, 23/10/07 08:28

  • 168.

    אין שום קשר בין ימין ושמאל פה - האיש הוא אנטי יהודי ואנטי ציוני (ל''ת)

    ימני שפוי, 23/10/07 08:27

  • 167.

    אריאל זילבר בושה וכלימה עוד אויב מדינה קם (ל''ת)

    אילת, 23/10/07 04:57

    • אריאל זילבר , אדם , אומן גדול, אמיץ ראוי להערכה!

      יהודי, 23/10/07 08:49

      בניגוד להיתלהמות כנגד אריאל זילבר שנובעת משינאה לכל דבר יהודי ולאומי, אני הגם שאני מתנגד לכל רצח באשר הוא, מוצא שאריאל זילבר הביע את דעתו באומץ לב ! זוהי זכותו , וזוהי חובתו כיהודי,!

      • צודק

        כולם, 23/10/07 09:24

        אריאל זילסר גבר גבר,,,

  • 166.

    זילבר צריך אשפוז, זקנותו מביישת את נערותו

    אמנון, 23/10/07 02:52

    מה שכן שימו לב עד כמה האמונה פוגעת במוח - הרבה יותר מכל סם, מאז חזר בתשובה השירים שלו ממש גרועים והוא לא מצליח לשחזר את השירים הנהדרים שלו משנות ה-70 וה-80

    השאלה היא מה קדם למה - האם בגלל שלא הצליח לשחזר את הצלחתו המוזיקלית הוא פנה אל הדת כנחמה, או שמא אכן הדת גרמה לו לנזק מוחי?

    בכל מקרה מה שברור הוא שאלוהים מסוכן לבריאות

  • 165.

    אריאל אוהבים אותך, תמשיך לשיר ולהגיד את האמת בפנים

    מיכאל, 23/10/07 00:22

    ושכל השמלאנים יקפצו

    • אתה מוציא לימין כולו שם מזוויע (ל''ת)

      ערן, 23/10/07 08:25

  • 164.

    צריך לתת לו לשיר (ל''ת)

    במקלחת..., 22/10/07 23:43

  • 163.

    איש טיפש שירים יפים

    drorko, 22/10/07 23:21

    הוא יצא רק מנצח האיש הטיפש הזה
    אם יחרימו אותו.
    קדוש מעונה צדיק כך הוא ילטף את האגו שלו האדיוט.
    ומה אנחנו אשמים שאיש כלכך טיפש כתב שירים כלכך יפים.

    • אריאל זילבר, אומן גדול, אדם אמיץ וכנה, ויהודי חם וחכם,!! (ל''ת)

      אוהב זמר עברי, 23/10/07 09:11

    • האם טיפש יכול לאבחן טיפש אחר ? (ל''ת)

      דני, 25/10/07 23:14

  • 162.

    הוא כמו כל הפרזיטים הדתיים לא עובדים וחיים ללא אחריות ובסרט שאנחנו (ל''ת)

    לנצח נתחזק אותם, 22/10/07 23:21

    • איםה צלב הקרס? (ל''ת)

      אנטישמי בפעולה, 23/10/07 11:05

  • 161.

    מי שהשתמט צריך להשמיע כל 3 ד' ומי שקורא להגנה על זכויות אדם מוחרם..

    הדרך אל האושר, 22/10/07 22:41

    ואתם קוראים לעצמכם נאורים.
    פחחחח

    • כמה עריקים אתה מכיר שמושמעים ברדיו? (ל''ת)

      אז מה הקשר?, 22/10/07 23:45

  • 160.

    אם תחרימו אותו אז תחרימו גם את פרופ' אהרון ברק...

    דמוקטטורה, 22/10/07 22:38

    שהגן על זכויות האדם בצורה קיצונית הרבה יותר מאשר אריאל זילבר.
    אדם הוא אדם הוא אדם!!!
    זו אושיית הדמוקרטיה מס' אחד.
    בלעדיה אין לכם כלי התקשורת זכות קיום.
    אתם העיתונאים שנהנים מחופש ביטוי מוחלט ולעיתים קרובות פוגעים פגיעות אנושות בבטחון המדינה (הזכות לחיים ולהגנה) בשם החופש אמורים להגן על זכויות האדם מכל משמר, אחרת יבוא היום וגם אתם תפגעו.

  • 159.

    ואת אביב גפן הפנאטי שהשירים שלו גם פשוט זוועה זה הוגן להשמיע ?

    עינוי הציבור, 22/10/07 22:11

    כל שנייה הוא בגל''צ עם קול של חתול מיילל

    • תן לני רשימה של מי שאתה לא אוהב מבחינה מוזיקלית ונחרים (ל''ת)

      שגם נשתחווה לך?, 22/10/07 23:44

  • 158.

    השאלה היא לא משחקי חרמות כאלו או אחרים אלא האם שופטים אותו על הסתה

    שפוי, 22/10/07 21:44

    והמרדה. הרי האיש קרא פעמים רבות לחיילי צה''ל לסרב פקודה.

    אם מה שהוא עושה חורג מהמותר במדינה דמוקרטית - צריך להעמידו למשפט, ואם לא - לעזוב אותו השקט. זו לא צריכה להיות החלטה של עורכי המוזיקה.

    אישית, אני חושב שיש מספיק ראיות נגדו כדי להאשימו בהמרדה.

  • 157.

    ומדוע כשהשמאל או הערבים קוראים לצה''ל פושעים זה לגיטימי?!

    צביעות שמאלנית!, 22/10/07 21:28

    הבעיה היא שהתקשורת שמאלנית....

  • 156.

    המדינה קופצת עליו מסיבה אחת - כי הוא שם לשמאל

    ניר, 22/10/07 21:09

    הצבוע את המראה של האמת מול הפנים .
    בקלות אפשר היה לחשוב שזהבה גלאון כתבה לו את הטקסט , אם משנים את הטקסט במקום הרוצח יגאל עמיר לשים את ''מרוואן ברגותי'' לוחם החופש

    אינני נקמן , אבל לחשוב שלמבצעי הפיגועים הנוראיים יש יותר זכויות , זה מצמרר

    כי זה מעיד על נמיכות הקומה של אלו שמחפשים נקמה , שהרי הנקמנים שמים הם עצמם באותה הרמה של הרוצח יגאל עמיר.

  • 155.

    תקשורת מטורפת

    תמר, 22/10/07 21:06

    אין לכם סביב מה לחגוג בלהט, אז אתם ממציאים חרמות וסערות בכוס תה.


    גרועים יותר מהחרדים בהיסטרית ''חילול הקודש'' שלכם.

  • 154.

    להחרים את החרמות

    עודד, 22/10/07 20:28

    חשבתי לעומקו של עניין והמסקנה היא זאת: אריאל זילבר יצא מדעתו, כמובן, כמו כל הימין הקיצוני ( האמיתי ). אבל אנחנו חייבים לעצור את ההיתדרדרות החברתית שלנו. אנחנו חייבים להפסיק לפעול לפי גחמות ושליפות היסטריות. זילבר אמר? אז אמר. השמיים לא נפלו. לא הצדק העצמי שלנו חשוב, אלא המתינות שמביאה לרגיעה ואחדות, למרות טירופים מהסוג הנ''ל.
    לא להחרים! בשום אופן!!!

    • על מה המהומה ומה הוא אמר בדיוק ?? שלא מגיע יחס מיוחד לרוצח אחד על

      ניר, 22/10/07 21:11

      פני משנהו
      זהבה גלאון בקלות הייתה אומרת משהו כזה.

  • 153.

    מעניין מה היה חושב על שחרור רוצחי גנדי (ל''ת)

    תומר, 22/10/07 20:18

  • 152.

    אינני מסכים לאף מילה ממילותיך, אך אלחם עד המוות על זכותך לאמר אותן

    יואל, 22/10/07 20:07

    אקדים ואומר שיגאל עמיר הוא רוצח מתועב שהלוואי ויירקב בכלא עד יומו האחרון - אפילו יאריך ימים כמו רודולף הס בכלא שפנדאו.
    אבל כל זה לא קשור לאריאל זילבר. הוא לא הצדיק את הרצח, הוא לא הביע סימפטיה לרוצח, הוא בוודאי שלא הסית לרצח נוסף. הוא בסך הכל דיבר על זכויותיו של יגאל עמיר כאסיר - אמירה שאפשר להתווכח איתה (אני, למשל, חולק עליו) אך אין ספק שהיא לגיטימית.
    אני אמשיך להאזין לאריאל זילבר, כמו לנעמי שמר, לאביב ויונתן גפן, ואפילו לואגנר...

    • יש לך אומץ להגיד זאת בציבור ?

      עדי, 25/10/07 23:19

      בגלוי ? אם כן , אתה עוד נכס למדינה המסכנה שלנו שמאבדת עצמה לדעת וכבר לא מבחינים בין טוב לרע.

  • 151.

    לא מתנתקים. מורידים את השירים מאימיול ושרזה

    פרד קטן, 22/10/07 20:05

    ולא קונים.

  • 150.

    תרגיל אינטלקטואלי לכולם!

    ציון, 22/10/07 19:45

    תרגיל אינטלקטואלי לכולם!
    1. ראשית הוא אמר שצריך לתת לו זכויות כמו כל רוצח.
    ועכשיו לתרגיל המחשבה:
    מי בעד לשחרר את יגאל עמיר? התשובה: אף לא שמאלני אחד.
    2. מי בעד לשחרר את סמיר קונטר (שרוצץ את ראשה של ילדה בת 4 בעוד אביה מתבונן בה ואז גם רצח את האב) תמורת השבוייים?
    תשובה: כל השמאלנים!
    3. מי בעד לשחרר את ברגותי (שהורשע ברצח 4 אנשים) תמורת השבויים?
    תשובה: כל השמאלנים!
    4. מי בעד שחרור יגאל עמיר תמורת שחרור השבויים?
    תשובה: ...

    • תרגיל פגום

      וישראל, 22/10/07 20:13

      הבעיה היחידה עם המשוואה הזו, כמובן, היא שאיש לא דורש את יגאל עמיר תמורת שבויים.
      בסך הכל, הימין מנסה לשחרר את הרוצח שהיה שליח המחנה שלו. סמיר קונטאר לא היה מעולם שליח של השמאל

      • גם איש לא דרש את שחרור עמיר!

        חיים, 22/10/07 20:55

        זילבר דרש התייחסות כמו לכל אסיר!
        ובכל כמו בכל משאל או סקר שמשקפים הלך רוח מסויים למרות שאיש לא דורש או מבצע את הנשאל באותו סקר!
        ראה למשל סקר בעד הורדת אולמרט מראשות הממשלה.
        סקר בעד אימוץ המלצות וינוגרד!

        • חייים היקר..

          דני, 23/10/07 03:13

          אבל יגאל עמיר איננו אסיר רגיל הוא רוצח בדם קר תוך תיכנון לפרטי פרטים של הרצח, הוא חיכה לרבין וירה בו.. אסור לנהוג ביגאל עמיר או בכל רוצח של ראש ממשלה (חס ושלום שלא יהיה לא מימין ולא משמאל) אסור לנהוג ביגאל כרוצח רגיל.. הוא אינו מתחרט על הרצח, הוא הרג את חופש הדיבור הנורמטיבי,
          בכל מדינה מתוקנת, וגרם לפילוג וסכסוך שאין שני לו בין שני מחנות,
          אנשים תתעוררו לפני שיהיה מאוחר מידי על תתנו לשנאה ולדעות שונות להוביל אותנו לעבר פי תהום..
          אנא התעשתו הרי אנו במו ידינו נגרום לרצח נוסף!!

      • צר לי אך אתה פוסל את התרגיל מסיבה לא רלוונטית (ל''ת)

        בת-שבע, 22/10/07 21:03

      • לישראל

        גלעד, 22/10/07 22:11

        תגיד, אתה מצפה למשוואה הגיונית מימני קיצוני?

    • משוואה מגוחכת!!!!!!!!

      איתן, 22/10/07 20:50

      נמאס כבר מהמשוואה המגוכחת הזו
      בעד יגאל עמיר: ימין
      נגד יגאל עמיר: שמאל
      זהו בדיוק העיוות הזוועתי בארץ הזו.
      צריך להתנגד ליגאל עמיר כי הוא רוצח בדם קר, שרצח לא רק את רבין, אלא גם את ערך החופש ואת הצדק הבסיסי תחת משטר דמוקרטי. להיות הגדו זה להיות אדם שפוי, עם ערכים בסיסיים של כבוד האדם בכלל, וכבוד כללי הדמוקרטיה בפרט. עצם הדיון על שחרורו נראה מופרך והזוי- מדובר ברוצח של ראש הממשלה, שוב, זהו הרוצח של ראש הממשלה, וברור שהיחס אליו חייב להיות שונה. ובאשר לזילבר, אם הדברים היו נשמעים לפני 10 שנים, התגובות כאן היו נראות אחרת.

      • נפלת למלכודת!!!

        ציון, 22/10/07 22:36

        איני רוצה להכביר מילים על השקפותיי הפוליטיות, ואכן אני מניח שהאופן שבו הצגתי את הדברים גרם לך להסיק מסקנות מסוימות בקשר לנטיותיי, ובכן אני משאיר אותך לבד עם מסקנותיך מבלי לאשר או לתקן!
        ולעצם העניין, האם אתה מסוגל לענות על השאלה: שחרור עמיר תמורת השבויים? כן או לא הן האופציות שעל הפרק אין משהו באמצע!
        קשה, אה?

        • שחרור עמיר תמורת השבויים ? ?

          איתן, 22/10/07 22:49

          זה הרי טיפשי להחריד ומופרך. למה בכלל להציע ספקוציה כזאת ?
          ברור שרוצח ראש הממשלה הוא מחוץ לתחום, גם אם היינו במציאות בה היה נדרש לשחרור במסגרת עסקה. אבל זה לא מציאותי בעליל ואין סיבה לדון בזה. אם אתה רוצה להעמיד שחרור רוצחים פלסטיניים אל מול שחרורו של עמיר, אענה לך, זה לא עומד אחד מול השני, כיוון עמיר הוא רוצח ראש הממשלה, שריסק ערך עליון בדמוקרטיה ובדרך גם את תהליך השלום, ואי אפשר להשוותו לרוצחים ערבים או יהודים אחרים. אם היית משווה, נניח, בין ברוך גולדשטיין למפגע פלסטיני שהרג המונים, זה היה הגיוני, אבל מה הקשר ליגאל עמיר ? ?

          • סוף סוף..

            ד, 23/10/07 02:49

            אדם עם היגיון אנושי!!
            צריך להבין זה לא משנה איזה ראש ממשלה היה נרצח מהימין או מהשמאל אסור לשחרר את הרוצח.
            בזה שנשחרר אותו ניתן לגיטימציה לאנשים אחרים לעשות את אותו מעשה!! אפשר וצריך לתת לאנשים להתבטא אך אם לאנשים אלו יש השפעה ישירה על ציבור שלם, והם עשויים לפגוע בידיעתם באנשים או לגרום ביודעין לפילוג, גם ככה העם הזה מפולג בתוכו, אז כדאי לאומנים להתרכז רק במוסיקה ולא בנושאים פוליטיים!!

      • אתה לא שמאלן, אתה סתם שטוף מח.

        דוסלי, 22/10/07 22:45

        שמאלן הוא אדם דמוקרט, ליברל, לוחם חופש ושלום. לא אדם ששונא מישהו בגלל שזה מה שדחפו לו לראש!!!
        כל אסיר הוא אדם גם אם הוא פגע ביקר לך מכל! ואם אתה לא חושב כך אז אתה ימני!

        • תגובה לדוסלי

          איתן, 23/10/07 10:10

          לצערי את בדיוק נופלת לכל מיני הנחות יסוד טיפשיות: ימני-נגד זכויות אדם, משאלני- בעד זכויות אדם. ברור שאני בעד זכויות אדם ואסיר, ללא קשר לדעותיי הפוליטיות. שוב, יגאל עמיר איננו אסיר רגיל ואיננו רוצח רגיל, אין מנוס מלהתייחס אליו כרוצח ראש הממשלה, שאגב, גם לו חייבות כמובן להיות זכויות. אך כאמור ההתייחסות היא שונה, by definition. לא שטפו לי את המוח, ואני ממש לא אכנע לטון הזה של שפיטה מוקדמת הנובעת בעיקר מבורות: ימיני הוא כך, ושמאלני הוא כך.

  • 149.

    אני חושב שהאמירה שלו הייתה ''אומללה'' במקרה הטוב, ונראה שהשתחררו כמה

    אזרח, 22/10/07 19:40

    ברגים במוחו הקודח, אך המוסיקה שלו , שכבר קיימת, לא קשורה. לא לתת במה לדברי הבל שלו זה דבר אחד אבל להחרים מוסיקה, טובה, זה דבר אחר.

  • 148.

    לוקחים לנו את המדינה ואתם ממשיכים לסתום (ל''ת)

    הלכה המדינה, 22/10/07 19:36

  • 147.

    בשם הדמוקרטיה

    אורית, 22/10/07 19:24

    אריאל זילבר צודק!

  • 146.

    להוריד אותו גם משיר הערוץ הופ לגדול בידיים טובות

    א, 22/10/07 19:21

    אוי לנו על הידיים של הטובות האלו

  • 145.

    לצרף את עמרם לארגון המרצים הבריטי

    דר' לשם כבוד, 22/10/07 19:19

    מגיע לו !!!

  • 144.

    הפכנו להניות מדינה של משטרת מחשבות (ל''ת)

    יוסי, 22/10/07 19:18

  • 143.

    אריאל זילבר

    לילי, 22/10/07 19:18

    כמעריצה של אריאל זילבר התאכזבתי מאוד לשמוע ולראות את הוידאו.אי לכך ובהתאם לזאת השלכתי את כל הדיסקים שלו.ומחקתי אותו מרשימת האנשים שאני אוהבת לשמוע.כפי הנראה אני לא לבד.לעולם לא אשמע אותו יותר

    • כנראה שתשמעי עליו ואותו לא מעט, אז אל תתאכזבי (ל''ת)

      בנאדם, 22/10/07 19:43

      • ואתה בטח לובש חולצה של כהנא חי אז לא נתפלא באמת (ל''ת)

        טל, 22/10/07 20:15

        • לטל ( כנראה ערבי) לובש חולצה של עג'מי בשארה!

          ארכימדס, 23/10/07 09:16

          כהנא נירצח על היותו יהודי, אבל דבריו מוכחים בכל יום מחדש,!
          בסופו של דבר הרוב יבין זאת, אבל יכול להיות שזה יהיה מאוחר מדי,,

        • לא, דווקא חולצה של לד-זפלין

          בנאדם, 23/10/07 15:01

          ואל תחברי אותי בבקשה לקבוצות שאין לי כל קשר אליהן.

          אני דיברתי על המוסיקה שלו שהיא ברובה נהדרת לדעתי וזה שהוא אמר דבר כזה או אחר לא מפחית מיכולתו המוזיקלית

  • 142.

    ברגותי-ג'ומס

    מיקי, 22/10/07 19:17

    אני מציע להחרים את ח'כ חיים אורון משום שהוא נפגש עם רוצח בבית הכלא, ברגותי, שנידון ל-4 מאסרי עולם+40 שנות מאסר. לא ייתכן שהוא יתמוך ברוצח. נכון, אנשי שמאל יקרים? הכל -לפי העקרונות המוסריים שלכם.

    • מה שנכון נכון.

      בנאדם, 22/10/07 19:44

      כדאי גם להחרים כמה עיתונאים שמראיינים מאפיונרים ישראליים כדמויות שיש לשמוע את תפיסת העולם שלהן.

  • 141.

    106 - כל הכבוד על ההברקה. (ל''ת)

    איתמר בן-עכבר, 22/10/07 19:12

  • 140.

    השיטה הבולשביקית שולטת במדינה

    איש פשוט, 22/10/07 19:07

    במקום להתמודד באופן עניני עם הדרישה לשמירת זכויות האדם לכל אדם באשר הוא, גם כרוצח, ימין או שמאל, יהודי או ערבי, אתם סמולני התקשורת קובעים איזה רוצח זכאי לזכויות אדם בסיסיות (נניח אב שרצח את ילדיו) ואיזה לא (רוצח מסיבות אידאולוגיות בתנאי שהוא מגיע מהימין).
    והאבסורד זועק לשמיים, הטרוריסט רוצח אידאולוגי הרוצח ילדים יהודים בדם קר רק בגלל היותם יהודים, מופלה לטובה.
    ההגיון שלכם משהו.
    ולא נשכח את חורי הקליעים מקדימה בחולצה ובגופיה המוכיחים שלא יגאל עמיר רצח את ראש הממשלה, אלא שאתם ממשיכים לחפות..
    שתיקת הכבשים של האוליגרכיה התקשורתית לא משהו להתפאל ממנו.

  • 139.

    אולמרט אפס מאופס! להחזיר את השלטון לכתומים!

    חיים, 22/10/07 19:06

    זילבר אתה קינג אמיתי

  • 138.

    קניתי דיסק!! שווה!! (ל''ת)

    חיים יבין, 22/10/07 19:05

    • הרבנים התפללו תפילות מוות, הקיצונים הטיפו לרצח וממשיכים בכך גם היום (ל''ת)

      קיצוני אחד, 22/10/07 19:13

  • 137.

    קניתי דיסק! שווה! (ל''ת)

    שולמית אלוני, 22/10/07 19:03

  • 136.

    קניתי דיסק! שווה! (ל''ת)

    שמעון פרס, 22/10/07 19:03

  • 135.

    להחזיר את הסמול הלבן הביתה

    אאא, 22/10/07 19:03

    למזרח אירופה,ואז גם התקשורת תהיה בשלטון יהודי ולא בידי 5-6 משפחות של פולנים משלום עכשיו.

  • 134.

    קניתי דיסק! שווה! (ל''ת)

    יצחק רבין, 22/10/07 19:02

  • 133.

    הרבנים התפללו תפילות מוות,הקיצונים הטיפו לרצח, השליח רצח,והזמר זימר (ל''ת)

    חרם חרם לעולם, 22/10/07 19:00

  • 132.

    כל הדיסקים שלו שהיו ברשותי נמצאים כעת בפח האשפה. (ל''ת)

    הדיסקים בפח יחד, 22/10/07 18:59

  • 131.

    וכש''אנשי רוח'' מהשמאל מדברים שטויות מסוכנות זה בסדר ?! (ל''ת)

    די לצביעות....., 22/10/07 18:56

    • מתי הם תומכים ברצח? (ל''ת)

      אלי, 23/10/07 08:27

  • 130.

    אני לא בדעה של זילבר אבל זה מדהים איך השמאל מחרים אומנים ימניים

    עודד, 22/10/07 18:55

    כשיש מאות שמאלנים שאומרים דברים קשים יותר בארץ ובחו''ל

    • אני ימני ואני מתכוון להחרים אותו. ואתה מכלילן קיצוני (ל''ת)

      ימני שפוי, 22/10/07 20:16

  • 129.

    אני נדהם

    אבנר, 22/10/07 18:54

    אני נדהם מהתגובות הרבות של תמיכה באריאל זילבר.
    בעיני הוא בזוי, לא יוצלח שמחפש במה לתשומת לב.
    אני אף פעם לא אהבתי את שיריו, ולא את אישיותו. הפעם הוא הגדיש את הסאה בגישת האנטי שלו, אנטי האשכנזים.
    מחר הוא יתמוך בשחרור מחבלים עם דם יהודי על הידים וכו....
    לך לך, קולך לא מענין אותי!!!

  • 128.

    להשמיע לזילבר את הקלטת שבע נשמע רוצח ראש הממשלה להשמיע לו יומם וליל (ל''ת)

    אולי יפנים?!, 22/10/07 18:54

  • 127.

    לקנות בשבוע הקרוב דיסק של אריאל- זוהי הצבעה פטריוטית חד משמעית (ל''ת)

    רק כך הם יבינו, 22/10/07 18:50

    • הרבנים התפללו תפילות מוות, הקיצונים הטיפו לרצח וממשיכים הכך גם היום (ל''ת)

      הכל נרשם למעלה, 22/10/07 19:02

  • 126.

    הדהמות

    איתן, 22/10/07 18:50

    אני נדהם לראות את כמות האנשים שמצדדת באריאל זילבר, כאילו לא התרחש רצח רבין, וכאילו לא למודים אנחנו פנאטיות, יהודית וערבית גם יחד. כמובן שחופש הביטוי הוא ערך מקודש, אך צריך לראות את התמונה בעיניים מתוחכמות קצת יותר: הבן אדם התראיין! לסרט של הימין הקיצוני שקורא לשחרורו! של יגאל עמיר, וברור שגם אם זילבר לא קרא מפורשות לשחרור עמיר, הוא ידע באיזו מסגרת הוא מתראיין ואת ההשלכות של דבריו. יגאל עמיר רצח את ראש הממשלה בקור רוח מפחיד, תוך שהוא רומס עד דק את כל מה שאומרת המילה דמוקרטיה או חופש כלשהוא. קשה להקשיב למוזיקאי שתמוך בהלך רוח קיצוני שתומך!!! בהרס הדמוקרטיה ובאלימות כפתרון. אי אפשר שלא להסתכל על זילבר בעיניים פוליטיות, כי אומנות קשורה באנושיות שקשורה בחברה שקשורה בדמוקרטיה, ולא ניתן להפריד בין הדברים.

  • 125.

    חופש התרבות, פלורליזם - רק לשמאלנים

    יחי החופש, 22/10/07 18:49

    לא שהשמאלנים כ''כ פלורליסטים, אבל ברגע שמישהו לא מסכים איתם או מבטא דעה שונה, אזי החופש נגמר.

  • 124.

    למה הוא נראה כמו האח של אחמדינג'אד?? (ל''ת)

    ש. אול, 22/10/07 18:49

  • 123.

    כשקראתי את הכתבה באמת שנבהלתי אבל כששמעתי אותו לא הבנתי מה העליהום? (ל''ת)

    רן, 22/10/07 18:47

    • היית מגיב ככה אם היה יהודי שהיה משבח את רוצחי גנדי? (ל''ת)

      ארז, 22/10/07 20:17

  • 122.

    האנשים הנורמלים,לא מגיבים לבעלי הכיפות

    גיל, 22/10/07 18:47

    ,כבר זמן רב.אז תנו להם לאונן בינם לבין עצמם.שיחשבו שהם גדולים.רחמנות זה מה שאני חש לנערי השוליים האלה.

  • 121.

    אריאל 100% צודק. (ל''ת)

    שמעון, 22/10/07 18:46

    • הרבנים התפללו תפילות מוות, הקיצונים הטיפו לרצח וממשיכים בכך גם היום (ל''ת)

      הכל נרשם למעלה, 22/10/07 19:04

  • 120.

    מ-90 עד 99 כל התגובות מפוברקות והשמות בדויים. בדקתי ואין כאלה!!!! (ל''ת)

    שונא שקרנים!, 22/10/07 18:45

    • אפשר גם לזהות לפי המקלדת

      אורן, 22/10/07 19:08

      נתפס לו ה ''!''

  • 119.

    צודק בכל מילה ומי שלא מסכים - צבוע!!! (ל''ת)

    גלעד, 22/10/07 18:42

  • 118.

    להחרים, דחוף

    גיא, 22/10/07 18:39

    האיש הזה נעשה מסוכן

  • 117.

    סכנת חיים להיות כוכב בידור ימני. רק תומכיי אש''פ יוכלו להיות כוכבים! (ל''ת)

    שמאלני וטוב לו, 22/10/07 18:38

  • 116.

    האיש עושה מעצמו צחוק... פתאטי... (ל''ת)

    שני, 22/10/07 18:36

  • 115.

    שמאלנים ודאבושות, סותמי פיות, נמאסתם (ל''ת)

    מימי, 22/10/07 18:34

  • 114.

    אריאל זילבר צודק!!

    עירית לינור, 22/10/07 18:30

    שמאלים צבועים, אלק דמוקרטיה בוזזזזזזזז

  • 113.

    סליחה, מה כבר הוא אמר? למה לשחרר רוצחים אחרים ואת עמיר לא? לגיטימי! (ל''ת)

    אילנה, 22/10/07 18:29

  • 112.

    זילבר גאון לא יעזור לאף אחד (ל''ת)

    קיבוץ געש, 22/10/07 18:29

  • 111.

    זכויות לרוצחים

    דן בן צבי, 22/10/07 18:23

    נתנו לו לזיין את אשתו כמה טרוריסטים קבלו את הזכות הזו?

  • 110.

    אריאל , אנא חזור למוסיקה

    רוני, 22/10/07 18:22

    ועזוב את הפוליטיקה בצד

  • 109.

    ^^^^^^^^^להחרים את כל מי שיחרים אותו! מה בסך הכל הוא אמר??^^^^^^^^^

    כנסו, 22/10/07 18:22

    לא שהוא תומך ברצח!

    לא שצריך לשחרר את יגאל עמיר!

    רק שידאגו לו לזכויות שמקבל כל רוצח אחר!

    מה לא נכון בזה?

    מי שתומך בחרם הוא פשוט אדיוט בלתי מוסרי שהולך שולל אחרי הממסד והתקשורת שהחליטו ''לעשות קופה'' על הרצח ולנגח כל מי שאומר משהו טיפה שונה והגיוני מהם!

    (זה בערך כמו הסיפור עם קצב שמי שטען שלפני שמאשימים אותו צריך לחכות להחלטת השופט נחשב ל''תומך בקצב האנס'' כשבסך הכל אמר את הדבר המובן מאליו- שלא מאשימים לפני שיש פסק דין בעניין)

  • 108.

    מעריב מנסה ליצור אווירה של חרם על אריאל

    משה, 22/10/07 18:21

    מה דעתכם על כותרת כגון:
    ''האם צריך להחרים את מעריב בגלל חוסר יושר מקצועי''

    • צריך לעשות את זה לכל העיתונים כמעט

      לצערנו, 25/10/07 12:40

      ואנשים כמו כמו מטומטמים לא שמים לב מה לא נכון ומה עוד יותר לא נכון!

  • 107.

    חצי עולם לוקח סם

    יצחק, 22/10/07 18:20

    והישראלים מובילים בעולם הסמים והקומבינות...תמשיכו כך ועוד עשור לא תישאר מדינה

  • 106.

    רוצה להיות חבר בכיר, בחברה להגנת עמיר (ל''ת)

    אריאל גולדר, 22/10/07 18:19

  • 105.

    לא כדאי לזרוק את הדיסקים של זילבר

    קובי, 22/10/07 18:18

    מי שמצודד בשחרור הרוצח ראוי להירקב יחד איתו...ואת הדיסקים לא כדאי לזרוק,אפשר לשחק פריסבי או לתת לכלב להביא מדי פעם.. לגזור ולעשות נוצצים לכדור ועוד שלל אומנות...

  • 104.

    צמד חמד.זילבר ובני אלבז

    סם, 22/10/07 18:17

    זילבר אתה תגיע לאן שבני אלבז היגיע ..ידפוקים בשכל .קצת פחות סמים לא יזיק

    • לעומת אביב גפן הצלול (ל''ת)

      בנאדם, 22/10/07 19:30

  • 103.

    אריאל ז' - גם אייכמן פעל ממניעים אידיאולוגיים!! (ל''ת)

    אידי אולוג, 22/10/07 18:17

    • גם ערפאת, פרס ורבין זוכי הנובל פעלו ממניעים אידיאולוגיים (ל''ת)

      בנאדם, 22/10/07 19:31

  • 102.

    סילחו לי אבל זכותו להביע את דעתו.

    רן, 22/10/07 18:15

    הוא לא קרא לעלות בכח על בית הסוהר או לשרוף את בית המשפט, הוא לא מסית ולא מדיח וגם לא כופר בעובדה הידועה שיגאל אמיר הוא הרוצח, הוא אומר את דעתו בנוגע ליחס שיגאל אמיר מקבל.
    תמיד מעניין לראות איך אנשי התקשורת, ההומניסטים והליברלים, מתקשים להקשיב לדעה אחרת וממהרים להחרים ולנדות.
    תתמודדו!

  • 101.

    זילבר מיסכן רחמנות עליו

    שלמה, 22/10/07 18:15

    אותי מדאיג יותר התגובות !! שזה בסדר לרצוח יהודי ....חצי העם שלנו היתחרפן כמו עמיר וזילבר ..פשוט אנשים הישתגעו ולא מבחנים בין טוב לרע.......חבל מאוד

  • 100.

    אבל יש לו מוזיקה מעולה. זו האמת, למרות הדעות. (ל''ת)

    אני, 22/10/07 18:14

  • 99.

    זילבר צודק בכל מילה ומילה שיוצאת-מפיו.. (ל''ת)

    ערן קווה, 22/10/07 18:09

    • אני דתי וימני ומאוד מתבייש באריאל זילבר (ל''ת)

      דתי, 22/10/07 18:43

      • אינך דתי, בטוח שלא ימני, באשר ליהדותך אני מסופק,,, (ל''ת)

        רואה טוב, 23/10/07 09:17

  • 98.

    אריאל אוהבים אותך!!!!!!!!!

    יקיר אפוטה, 22/10/07 18:08

    אל תירתע מהמשאל הפאשיסטי.

  • 97.

    זילבר אתה צודק ב100% (ל''ת)

    חי כהן, 22/10/07 18:08

  • 96.

    כל-הכבוד לאריאל זילבר אתה-צדיק!!!!!!!

    נאור זיו, 22/10/07 18:07

    מת-עלייך.

    • השם יעניש את זילבר (ל''ת)

      שמואל, 22/10/07 18:45

  • 95.

    אריאל זילבר הגבר אומר את מה שכולנו חושבים (ל''ת)

    נטלי ששון, 22/10/07 18:07

  • 94.

    אריאל יישר-כח!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יוחאי ביטון, 22/10/07 18:06

  • 93.

    אני עם אריאל זילבר הגבר... (ל''ת)

    רן קמחי, 22/10/07 18:06

  • 92.

    אריאל זילבר הוא גבר שבגברים אומר רק אמת!!!!!!!! (ל''ת)

    דרור גנון, 22/10/07 18:05

  • 91.

    עם-ישראל תומך בפה מלא באריאל זילבר... (ל''ת)

    נתי אוחיון, 22/10/07 18:05

  • 90.

    אריאל זילבר חזק-ואמץ!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עידו בראשי, 22/10/07 18:04

  • 89.

    הדת דפקה לו את השכל

    מימי, 22/10/07 17:53

    אריאל נראה כמו נסראללה ומדבר כמוהו פנדןמנתליסט גזען פאנאט

    • ואת מימי , ממש דברי חכמה

      איתי, 25/10/07 23:31

      ופניני חן יצאו ממקלדתך.

  • 88.

    אזרחים בורים וגזענים פה

    פרי יור מינד, 22/10/07 17:52

    בושה לראות את מצדיקים את הדברים של התולעת הזאת. טהרן זה כבר כאן!

  • 87.

    ככה בדיוק זה עבד בברית המועצות (ל''ת)

    משה, 22/10/07 17:49

  • 86.

    ק-קו-קוק-קוקו-קוקור-קוקורי- קוקוריקו (ל''ת)

    יואב, 22/10/07 17:48

    • בה דה בה די בי דיאהההה

      אריאל, 22/10/07 18:25

      דשא ירוק אה?

    • רוצחים אחרים כן משחררים מה ההבדל? (ל''ת)

      שירה, 22/10/07 18:37

  • 85.

    מה פתאום להחרים ?

    גבי, 22/10/07 17:40

    מי שתומך בשחרור מוקדם, זה לא אומר שהוא תומך ברצח.
    יש הבדל מאוד מאוד גדול בין שני הדברים.
    אני אישית, מתנגד לשחרור לפני שיעברו 30 שנים.
    אבל אני לא מזדעזע מאלה שתומכים בשחרור מוקדם.
    אני מזדעזע רק מאלה ששמחים על הרצח.

    • איפה אתה חי?

      אורן, 22/10/07 17:54

      אלה שתומכים בשחרור מוקדם שמחים על הרצח. זה מגזר ידוע באוכלוסיה עם מאפיינים ידועים (רמז: ערוץ 7)
      ואם הם אומרים שהם לא תמכו ברצח אז הם שקרנים

      • אתה גם קובע לאנשים מה לחשוב? לא רק ממין אותם לקבוצות???? (ל''ת)

        בנאדם, 22/10/07 19:33

  • 84.

    היום קניתי רק 5 דיסקים של אריאל זילבר זכותו לאמר את אשר על ליבו (ל''ת)

    הדסה, 22/10/07 17:40

    • עילה לאישפוז בכוח (ל''ת)

      אורן, 22/10/07 17:55

  • 83.

    את אחמד טיבי יועצו של הרוצח עראפת משמיעים בטלויזיה לא? (ל''ת)

    דניאל, 22/10/07 17:37

  • 82.

    הפתעה: רוב האמנים בארץ שמאלנים!

    בטי בם, 22/10/07 17:35

    ומשום מה להם מותר להתבטא חופשי נגד כל מה שהוא ימני, פרו-ישראלי ולאומי. מה רע באהבת הארץ? אבל לשמאל מותר ללכלך בלי שום צנזורה ואף אחד לא מוחרם. והנה השמאל רוצה סתימת פיות ומקרת'יאיזם שמאלני ב 2007 !!!

    • וזו מביא אותנו לשאלת מליון הדולרים

      אאא, 22/10/07 19:06

      האם צריך להיות אנטישמי אוהב ערבים כדי להיות אומן ? או שמא כל מי שבוחר להיות אומן,מגלה אתא האור והופך לסמולני?

      ואולי בכלל יש כאן סלקציה בולשביקית לפיה מי שלא חושב כמו שלום עכשיו סותמים לו את הפה ומחבלים בקריירה שלו בכל דרך אפשרית?

  • 81.

    להחרים מישהו כי הביע את דעתו...

    גזענים, 22/10/07 17:26

    לאן הגענו?? הוא לא הסיט ולא תמך ברצח, אז על מה כל ההתרגשות?? זכותו של אדם להביע את דעתו! תלו קורה מבין עניכם ותחשבו מתי לאחרונה שמעתם כאלה תגובות על מישהו שתמך בשיחרור אסירים פלסתינאים... חולי נפש...

    • אין שמאל נאור

      הזקן האדום, 22/10/07 18:19

      רדידות חקיינית רדודה

  • 80.

    להחרים מישהו כי הביע את דעתו...

    גזענים, 22/10/07 17:25

    לאן הגענו?? הוא לא הסיט ולא תמך ברצח, אז על מה כל ההתרגשות?? זכותו של אדם להביע את דעתו! תלו קורה מבין עניכם ותחשבו מתי לאחרונה שמעתם כאלה תגובות על מישהו שתמך בשיחרור אסירים פלסתינאים... חולי נפש...

    • היטלר הרים פעם יד על מישהו?

      אורן, 22/10/07 17:57

      סך הכל הביע את דעתו למנגלה
      ומנגלה מצידו סך הכל מילא הוראות

      • ו 30 אחוזים מהצוות של מנגלה

        אאא, 22/10/07 19:09

        היו רופאים סמולנים לבנים.

        כמה מפתיע,נכון?

      • והקשר הוא???

        גזענים, 22/10/07 19:50

        הוא לא הסיט לרצח!! הוא הביע את דעתו בקשר לשחרור שלו!!

  • 79.

    לאוספי הדיסקים, כדאי שתתפתחו ותאספו את ההיפודים,נראה שהמגיבים קצת

    טורונטו טורונטו, 22/10/07 17:22

    מפגרים

  • 78.

    אורן עמרם: קרא נא מעט היסטוריה

    אורן, 22/10/07 17:21

    ובפרט עיין בהיסטוריה של אינטלקטואלים, ואז ותחשוב על ניסוח יותר מוצלח למשפט הבא שיצא מפיך: ''מכעיס אותי שזילבר משתמש בשם שלו ובמעמד כדי להביע את דעתו הקיצונית''.

    • טיפש

      אורן עמרם, 23/10/07 02:22

      כשיראיינו אותך בטלפון ויצטטו מילה כן מילה לא ממה שאתה אומר גם אתה תישמע עילג ואהבל.

  • 77.

    מה רוצים ממנו, מה לא תקין, בסה''כ דרש זכויות אדם בסיסיות

    טורונטו טורונטו, 22/10/07 17:19

    לשחרר את יגאל עמיר,

  • 76.

    הסמול המציא את ''מורשת רבין'', ואונס אותנו לחשוב כמוהו ומאיים בחרם!

    משטרת המחשבות, 22/10/07 17:15

    הסמול המציא את ''מורשת רבין'', ואונס אותנו לחשוב כמוהו ומאיים בחרם!
    משטרת המחשבות של הסמול!
    מה זה הקשקוש הזה, שלקוח ממשטרים אפלים? יחרימו אדם בשל דעותיו, בגלל שמשפחת רבין וכמה סמולנים אפלים שולטים בתקשורת?

  • 75.

    זה לא סקסי להסכים אבל אני מסכימה ברמת העקרון למרות התנגדותי לרצח

    לאה, 22/10/07 17:13

    גם רוצח אדאולוגי זכאי לכסא חשמלי.
    תפסיקו לרחם על אכזרים בחסות בדמוקרטיה. תושיבו אותם בכסא חשמלי.
    כול הרוצחים רוצחי הילדים והנשים.
    אבל לעשות איפה ואיפה זה לא דמוקריטה זה גם רשע.
    את כולם אתם מאכילים ואת נשותיהם מפרנסים למה?
    זו גם עוולה.

  • 74.

    זה לא בעד עמיר זב בעד זכויות מנימליות של אסיר

    איש שפוי, 22/10/07 17:11

    יש מקום ליושרה ציבורית,אין בי שום תמיכה לאף רוצח גם לא לעמיר.אבל יש צביעות ביחס לזכויותיו כאסיר .יש פה התעללות ועינוי דין .ובוואי יש צביעות בתגובה לאריאל זילבר.

  • 73.

    היום מתארגנת שריפת תקליטורים

    דובי הכתום, 22/10/07 17:11

    הלילה בכיכר העיר נצא כולנו עם תקליטורים של אריאל זילבר ועוד אומנים ימניים (יש שמועות שנעמי שמר נטתה ימינה) ועם חומרי בעירה. נערום את כל התקליטורים ונעלה אותם באש. כל הפרמיטבים מוזמנים להביא לפידים.

    • כבר נאמר, היכן ששורפים ספרים( תקליטים) ישרפו אנשים!

      קקה זה, 22/10/07 17:26

      ותודה לשמאל הנאור והדמוקרטי, שהביאנו עד הלום,
      לאחר שתשחררו את ברגותי רודף השלום, ואת קונטאר הצדיק, תתלו את עמיר , כי צדק צריך להעשות.

    • איזה כיכר? באיזה שעה?

      אני רוצה גם!, 22/10/07 17:44

      יש לי מלא דיסקים שלו

    • פשיזם מייד אין שמאל? (ל''ת)

      אבי, 22/10/07 17:50

  • 72.

    האיש ירד מהפסים מזמן

    י, 22/10/07 17:07

    כנראה חש בודד עם השנים ומצא חיבוק אצל הימין הקיצוני והם דוחפים לעגל כל מה שהם רוצים שהוא יקיא לעיני המצלמות.עצוב .איך אמר פעם...כמו שערה על ראש קירח....

    • ברור גם בברית המועצות ידעו לזהות

      מתגעגעים אליך, 22/10/07 17:28

      את כל אלה שלא הלכו ''בתלם'' ומיד קיטלגו אותם כחולי נפש, אכן דמוקרטיה סטאליניסטית במיטבה,\\
      השמאל היה תמיד מוסרי , גולאגים, מחלקות סגורות, פנקסים אדומים , צטאל''ח, ועוד מניפלאות הסוציליזם ההומני, ברור!!

  • 71.

    צריך להחרים אותו אבל יחד איתו מוחרמים גם יוצרים אחרים שכתבו לו

    שרון, 22/10/07 17:05

    את המילים לשירים.
    חשבתם על זה??

  • 70.

    שאלה למחשבה

    בנאדם, 22/10/07 17:03

    האם חייו של ראש ממשלה שווים יותר מחיו של כל אדם אחר במדינה?
    הדם שלו יותר אדום? או כחול?

    אם העניין כי ראש ממשלה הוא דמות ציבורית מהחשובות במדינה אז מה קורה עם הרוצחים של שר התיירות רחבעם זאבי?

    יתכן והדמוקרטיה נרצחת מידי יום כאשר דמו של אדם אחד (מכובד ככל שיהיה) מוערך אלפי מונים יותר מדמם של נרצחים רבים אחרים ברחבי ישראל. ורוצחו של אדם מכובד זה מקבל תנאים שונים מרוצחים רבים אחרים האסורים במתקנים השונים במדינה.

    • התשובה היא כן

      יעקב, 22/10/07 17:36

      ברור שכן. ואם אתה מספיק סתום כדאי לא להבין את זה אתה בבעיה וכך גם כל המדינה

      • אז אולי במקום להתחמק

        a, 22/10/07 17:55

        תסביר למה?

      • למה כן? כבודו מוכן להסביר בבקשה___ (ל''ת)

        בנאדם, 22/10/07 19:35

  • 69.

    יש כבר חרם על ריטה, עם כמה חרמות עוד אפשר להתמודד (ל''ת)

    אני, 22/10/07 17:03

  • 68.

    בן אדם מסכן ודפוק במוח. אני בעיקר מרחם עליו.

    עמנואל, 22/10/07 17:02

    פעם הוא עשה מוזיקה טובה, עד שהוא התחרפן סופית (פעם הוא היה סתם משוגע נחמד).

    חבל

  • 67.

    מישהו שכח מהו י' בטבת? איך מעיזים לתמוך ברוצח רו''מ? בקשו סליחה מהעם (ל''ת)

    a, 22/10/07 17:02

    • אני מניח שמישהו שכח מהו צום גדליה

      דובי הכתום, 22/10/07 17:50

      שחל בג' בתשרי (ולא ב-י' בטבת - יום תחילת המצור על ירושלים).

      המישהו הזה הוא אתה. אתה מבין? אתה שוכח (או לא לימדו אותך כמו שצריך) תאריכים מהמסורת היהודית. מה הוא הסיכוי שהילד שלך יזכור מהו י''ב בחשון? אגב, למי שזוכר רק את 5/11, אז זה התאריך העברי והרשמי של המדינה לרצח רבין.

    • ברור שאין לך מושג מהו י' בטבת

      א,ב,, 22/10/07 18:25

      לך ללמוד !!!

      -- העם

  • 66.

    אסור להחרים...למרות דעותיו הבזויות

    איציק, 22/10/07 17:01

    בארץ ובעולם ישנם המון אמנים בתחומי המוזיקה הקלאסית והקלה, הציור, הפיסול, השירה והפרוזה, אשר דעותיהם היו בזויות ושפלות. יש הגיון לא להקשיב לדיבריהם, אך אסור לפסול את יצירתם.
    ישנם מדענים דגולים שהם אנשים קטנים. אז הם זה אומר שלא נלמד את התאוריה שלהם או לא ניסם את הטכנולוגיה שלהם.
    צריך להוציא אותם מהכלל החברתי, אך בשום אופן לא מהכלל התרבותי.
    טומרקין הינו בן-אדם מגעיל, אך על אומנותו מגיע לו פרס ישראל. זהו פרס על תרומה אומנותית. פרס חנה בבלי לא יקבל.
    אותו דבר אריאל זילבר. החברה צריכה להתנער מדבריו, אך לא משיריו ויצירתו.

  • 65.

    למה לא מחרימים את ''סטינג'' האנטישמי? והרשימה עוד ארוכה. אתם--

    Yo, 22/10/07 16:58

    ש ק ר נ ים .
    גברים נשים זקנים וטף

  • 64.

    מה קרה אריאל שברו לך את הבאנג? (ל''ת)

    סטלן, 22/10/07 16:58

  • 63.

    זקנתו מבישת את נעוריו הפרועים אך מגניבים כולל השירים המיוחדים (ל''ת)

    יהודי ציוני, 22/10/07 16:57

  • 62.

    ב-5 קם רוצח ודרך את קשתו והרס עם שלם ומי מגן עליו? אריאל (ל''ת)

    a, 22/10/07 16:56

    • אם כל הכבוד לנרצח המכובד

      בנאדם, 22/10/07 17:20

      לאחר הרצחו לא לא נהרס עם שלם.
      נפגעה המשפחה והחברים וכל מיני אנשים שחושבים שאם בנאדם מפורסם ומכובד הוא שווה יותר.

      תלך לשוק, בית משפט, תחנת מוניות, אוניברסיטה, סופר מרקט או כל מקום אחר הומה אדם ותדבר עם ''פשוטי העם'' תגלה שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו ולרובם יש תפיסת עולם לא פחות מכובדת מזו של המנוח. זה שאדם אחד נרצח לא הורס את כל העם - ואוי ואבוי לעם שאצלו המצב הוא כזה.

    • חצי עם. אותי הוא לא הרס. את החצי שלי אריאל שרון הרס. (ל''ת)

      דובי הכתום, 22/10/07 17:51

  • 61.

    זו מדינה דמוקרטית או 1984?

    בנאדם, 22/10/07 16:53

    מותר להגיד מה שחושבים גם אם זה לא נעים לשמוע.

    • אורוול כתב 1984 על שלטון שמאלני? שמאלנים לא השתנו מימי סטלין וקסטרו (ל''ת)

      מרק, 22/10/07 17:35

  • 60.

    שינמק עמיר בכלא אבל לא לסתימת פיות (ל''ת)

    רחל, 22/10/07 16:52

  • 59.

    זילבר איש תמים וכנראה טיפש לא מבין את הסכנה (ל''ת)

    אחד מהעם, 22/10/07 16:47

  • 58.

    אבל האנשים האלה בטח משמיעים דילן...

    ציקו, 22/10/07 16:43

    וג'ון באאז.
    הרי מה היתה גדולתם של אומנים אלו ? שהם העזו להביע דעה למרות חוסר הפופולריות שלה באותה תקופה (בעלה של ג'ון באאז אף נכנס לכלא בגלל סירוב להילחם בוייטנאם).

    הדעה של האמן לא משנה פה. כמו שאמן יכול להיות נגד מלחמה , הוא יכול להיות בעד מלחמה.
    אז זילבר מביע את דעתו , מה פתאום להחרים אותו ? הרי לפי זה , אתם מצדיקים החרמה של דילן בשנות ה-60 או של הביטלס אחרי שהם אמרו שהם יותר פופולאריים מישו.

  • 57.

    ד מ ו ק ר ט י ה

    קובי, 22/10/07 16:42

    אני לא ימני ובהחלט חושב אחרת על רצח ראש ממשלה אבל זכותו של אומן להביע את דעותיו ואין זכות לאף אחד מהתקשורת הענוגה שמנה צבועה ופלצנית למנוע או לסתום פיות . אם לסתום פה אז קודם כל למשתמתים משרות צבאי ולנהנתני השמנת כמו אביב גפן ושאר אומנים המסיתים נגד המדינה וחיים על חשבונה פשוט גועל נפש.וכמו שאמר אריאל ''בה דהה בה אגה גהה בו''.

    • בה בו דבו אה גה גה. (ל''ת)

      ליאת, 22/10/07 17:54

  • 56.

    השמאל ''הנאור''-''חופש הביטוי'' ? תלוי... (ל''ת)

    ד''ר א''י כהן, 22/10/07 16:40

  • 55.

    אותם אנשים מהצד השני למתרס הפוליטי מצדיעים במועל יד

    דש, 22/10/07 16:35

    ישנם בכל חברה התארגניות של השולים במערב ארופה ישנם אנשים שסבורים שהיטלר עשה טוב לאנושות ושד''ר מנגלה היה מדען טוב לב שאהב ילדים והניסוים שעשה בתאומים היו למען המדע ולטובת הכלל ולא היתה לו מטרה להתעלל בהם ובכלל היה איש עם נימוסים וחיוך שובה לב
    כך גם ההתארגנות השולית לטובת הרוצח של ראש הממשלה בשני צידי המתרס אנחנו מוצאים שכבה של בני אדם בדרך כלל מרגישים שהחברה זנחה אותם ואין להם את הכלים והאפשרות להנות מהפירות שהמאה העשרים ואחת מציאה לכן הם פונים לשולים אולי בפינה הזאת יקשיבו להם ויהנו מתשומת לב
    זילבר ישב עם מנהל השיוק שלו וחיפש קהל שיהיה מוכן לקנות את הסחורה ומאחר והאיש היה בשנות השבעים זמר מצליח הקלינטורה שלו הלכה ונעלמה והיה צריך למצוא משהוא שיש לו כח קניה ואיש לא מוכן למכור להם דבר והנה מצא את השולים בחברה
    זה אומנם לא הרבה אבל מספיק לשלם חשבונות מים וחשמל

    • ענק $$$$$$$$$$$$$ (ל''ת)

      ססון, 22/10/07 17:46

  • 54.

    אריאל זילבר אישיות מדהימה

    חנית, 22/10/07 16:31

    יצא לי לדבר איתו כמה פעמים.
    התרשמתי ממנו כאינטלגנט וידען עצום.
    בזכותו ובזכות משה כרמי אני ימנית פאנטית ואני בעד לשבור למשאלנים את הידיים.

    • ואני בעד לסתום לך את הפה המלוכלך שלך

      שמאלנית מתונה, 22/10/07 18:40

      מערכת NRG - איך אתם מרשים לעצמכם לפרסם תגובות כאלו? הרי יש פה בפירוש הסתה בוטה לאלימות. איך אתם לא מתביישים?

      • ואני דווקא מעריך את מתן חופש הביטוי של מעריב

        אלת הצדק, 23/10/07 11:15

        ובטוח שיבוא יום שכל חורשי הרע בתיקשורת שמצד אחד תמיד נותנים במה לכל שונאי ישראל ולכל הבוגדים למינהם, ומצד שני באמת סותמים את הפה לאוהבי הארץ והעם היהודי, אני סמוך ובטוח שיום אחד נבוא איתם חשבון נוקב , שממש לא ינעם להם וזאת בלשון המעטה, הצדק סופו לנצח, הצדק יגבה את המחיר במלואו.

    • גם את אישיות מדהימה

      משה, 27/10/07 04:20

      והאינטליגנציה שלך אולי אף עולה על זו של הדביל הנידון.
      אני גם בעד לשלוח מיידית לתאי גזים את כל השמאלנים, בניהם, נכדיהם, וכן כל מי שמהין להעלות בדעתו שמץ של פקפוק בחיוניות של יישום מיידי של רעיון זה.

      נ.ב. מיהו משה כרמי? אולי יש לך דיסק שלו להשמיע לנו?

  • 53.

    קניתי כבר עשרה דיסיקים

    מרשל כוס, 22/10/07 16:28

    ואני הולכת לרכוש עוד עשרה בשביל הנכדים

    • חבל הייתי נותן לך את שלי אבל

      יוסי, 22/10/07 17:13

      שרפתי אותם

    • לפחות כינוי ידעת לבחור היטב. (ל''ת)

      משה, 27/10/07 04:20

  • 52.

    מה קורא לנו ????

    ניצן, 22/10/07 16:26

    טוב אז לגבי אריאל אני לא חושב שמסכים אני עים כול הדעות של אריאל אבל אני חייב להסכים שיש מידה של צדק בהסבר שלו יש אסירים שביצעו מעסים נוראים למחשבה שלאחר מיספר שנים וזה לא משנה למה ואיך נהים חופשיים .. אני לא חושב שצריך לשחרר את האסיר המסוים אבל מגיעה לו את אותם התנאים של כול אסיר .. אבל הדבר שאני לא מבין וזה הרבה יותר מדאיג ממה שאמיר ביצע ... זה השינאה בן הימין לשמול..כמו חיובי ושלילי!! קצר רציני איפה אבדנו ?. אני לא מסכים כמו שאמרתי לפני עם כול הדאות של אריאל אבל מזה להחרים אותו .. או כול זמר או אדם שחושב שלא כמוני. הרי זה הבסיס לחברה בריאה אורו אורו אנחנו ממש על סף תהום חברתי . ולא יכולים אנו להאשים אלה רק את עצמנו אז אורו אורו

  • 51.

    אני חולה עליו! זילבר אתה קינג (ל''ת)

    ירון, 22/10/07 16:25

  • 50.

    כל היפי-נפש השמאלנים תופסים תחת עכשיו כי משהו פנה לכיוון שלהם (ל''ת)

    שומר ישראל, 22/10/07 16:25

  • 49.

    אבירי חופש הביטוי בעד חרמות.... (ל''ת)

    לא מפתיע, 22/10/07 16:24

  • 48.

    התחרפן לגמרי הזילבר הזה. (ל''ת)

    דניאלי, 22/10/07 16:20

  • 47.

    לכל מי שמביא את קונטר כדוגמה

    פוצר, 22/10/07 16:20

    שיחרור קונטר הוא לצורך החזרת שבויינו.ההצעה לשיחרור ברגותי נובעת ממחשבה (מוצדקת או מוטעית)שהוא היחידי שיביא לרגיעה.
    שחרורם הוא אילוץ ולא הבעת תמיכה במעשיהם.

  • 46.

    מי שרוצה מוזמן לקחת שני דיסקים שלו מהפח שלי !!!!

    ארז, 22/10/07 16:17

    במצב טוב נזרקו היום בבוקר .

    • תכנס אתה לפח, שם מקומך. (ל''ת)

      Yo, 22/10/07 16:56

    • תן כתובת לא סתם ככה

      בנאדם, 22/10/07 16:56

      זרקת גם את של אביב גפן? ומשתמטים אידיאולוגיים אחרים?

    • ל- 46 היינו באים לקחת בשמחה דיסקים של אריאל זילבר

      אחת עם טעם, 22/10/07 17:04

      אנחנו פשוט לא רוצים לפלוש למקום שבו אתה גר.

    • תודה אבל אין כמו לפתוח דיסק חדש מהעטיפה (ל''ת)

      אסף, 22/10/07 17:14

    • אם הם לא שרוטים, תן טלפון ואני מגיע בשימחה לאמץ אותם! אני מת עליו!

      אחלה מוזיקה!, 22/10/07 17:17

      אם הם לא שרוטים, תן טלפון ואני מגיע בשימחה לאמץ אותם! אני מת עליו!

      • אולי הדיסקים לא שרוטים אבל ארי-על שרוט! (ל''ת)

        שרית, 22/10/07 18:47

    • לפחות יש לך נוסטלגיה לאן להזדקן.. זה עוד יחזור לך.. (ל''ת)

      טאטע, 22/10/07 18:29

  • 45.

    בשמאל מוצאים אנשים יותר קיצוניים

    מיכאל, 22/10/07 16:14

    אבל דעותיהם תואמות את אלו שברשות השידור לכן זה חוקי.

    אני אישית חושב שאסור לשחחר את יגאל עמיר. צריך לבדוק את 31 נקודות המוזרות בספור שם לא רק את הדו''ח הפטולוגי השקרי.

    לא בגלל עמיר ( הוא בעיני מתורף), אלא בגלל מי שאולי מסתובב חושי והמשיך לקדם את הקרירה שלו במקום לשבת בתא שלו.

    לגבי זלבר: הוא טוען ששחחרו מלא טררוריסטיים ושזה פשע, בזה אני מסכים. עד היום יותר מ 300 יהודים נרצחו ע''י מחבלים ששחררנו וחזרו לבצע פגועים יותר איכותיים.

    באופן כללי אנשי השמאל הם בעד הדמוקרטיה שהם באופוזיציה אבל בעד דקטטורה שהם מגיעים לשלטון.

  • 44.

    הדיקטטורה של השמאל הבוגדני בפעולה! (ל''ת)

    בולס שקמים, 22/10/07 16:12

  • 43.

    כבר כמה שנים שצריך להחרים את זילבר

    מיטל, 22/10/07 16:10

    אני לא יודעת מה מרגיז אותי יותר ההתבטאויות שלו , הדיעות שלו, או המראה שלו.. מעל לכל ספק הכי נוראיים השירים שלו..

    • - 43 אז אולי תקני משקפיים, מכשיר שמיעה

      אחת עם טעם, 22/10/07 17:02

      ותעברי השתלת מוח

    • ואני חותם שאתה חולה על הר וואגנר

      יוזיף גבלס, 22/10/07 17:30

      יאוול!!

    • דמוקרטיה רק לדעות אנטי יהודיות וישראליות- הרי מי שהוא ימני אז ... (ל''ת)

      ירון, 22/10/07 17:33

  • 42.

    משטרת המחשבותמודיעה:''חרם!''

    יהושע, 22/10/07 16:08

    מספיק, אנחנו רוצים לקרוא ולחשוב לבד.
    מספיק להודיע מה על הציבור לחשוב.

  • 41.

    השמאל תמיד תמך בחופש ביטוי

    דניאל, 22/10/07 16:07

    רק בעד רוצחי יהודים

  • 40.

    לכל החכמים

    איציק, 22/10/07 16:06

    לכל החכמים שמשווים את שיחרור קונטאר (אם זה יקרה), או רוצחי יהודים אחרים, השיחרור יתבצע מחוסר ברירה כדי לקבל בתמורה חיילים שבוים, שיחרור חלאת אדם כמו עמיר שניסה לרצוח את הדמוקרטיה, מה תועיל למדינה?

    • תועיל מאוד

      אבישי רביב, 22/10/07 16:25

      היא תשחרר מהכלא את מי שלא רצח את רבין.

    • ענין ערך: דמוקרטיה- במילון ילד...לך השלם ידע כללי

      לילך, 22/10/07 16:51

      של כיתה ד בשעורי חברה.

    • אתה עדיין חושב שלממשלה כזאת איכפת באמת מחיילים שבויים?

      Yo, 22/10/07 17:00

      אתה חולם. היחידים שלהם איכפת באמת אלו המשפחות. ואנחנו? כמו עדר צאן המזדנב אחרי מנהיגים שוטים.

    • שאלה פילוסופית

      בנאדם, 22/10/07 17:02

      האם חייו של ראש ממשלה שווים יותר מחיו של כל אדם אחר במדינה?
      הדם שלו יותר אדום? או כחול?

      אם העניין כי ראש ממשלה הוא דמות ציבורית מהחשובות במדינה אז מה קורה עם הרוצחים של שר התיירות רחבעם זאבי?

      יתכן והדמוקרטיה נרצחת מידי יום כאשר דמו של אדם אחד (מכובד ככל שיהיה) מוערך אלפי מונים יותר מדמם של נרצחים רבים אחרים ברחבי ישראל. ורוצחו של אדם מכובד זה מקבל תנאים שונים מרוצחים רבים אחרים האסורים במתקנים השונים במדינה.

    • גם רוצחיו של רחבעם זאבי שוחררו למען שבויים?

      עינת, 22/10/07 18:57

      די לצביעות!!
      תועילו להבין שיש גם דעות אחרות מלבד דעותיכם ה''נעלות'' וה''חכמות''.
      אתה לא חי כאן לבד ואני בטוחה שאתה לא אדם חכם יותר מהמון אנשים שחושבים אחרת ממך. קצת צניעות לא תזיק לך..

  • 39.

    הנה הפרצוף האמיתי של הימין הדתי

    אורלב, 22/10/07 16:05

    וכמה שהוא מכוער... :)

    • אתה גזען צר אופקים.

      אומר אמת, 22/10/07 18:42

      הימין הדתי מחזיק את צבא העם, מתנדב ליחידות מובחרות

      לעומת מדינת תל אביב והקיבוצים שכבר שכחו מזמן נתינה מהי

  • 38.

    ''שמש העמים ''אבא סטלין'' של השמאל הישראלי עוד חי וקים.. (ל''ת)

    אביתר, 22/10/07 16:05

  • 37.

    פשוט וקל - לא לקנות יותר דיסקים שלו (ל''ת)

    שירי, 22/10/07 16:04

    • כן, אבל אפשר לצרוב (ל''ת)

      דודי, 22/10/07 16:29

  • 36.

    כצעד מחאה כולם לקנות דיסקים (ל''ת)

    של אריאל, 22/10/07 16:02

  • 35.

    אותו קוטנר שהריע בגל''צ על הרצחו של הרב מאיר כהנא מטיף מוסר? (ל''ת)

    אויי לה לאותה, 22/10/07 16:01

  • 34.

    מנגן לי רק את הפרסומות (ל''ת)

    /'ק, 22/10/07 16:01

  • 33.

    מפריע לכ ו ל ם דעה של זמ ימין ובר רפאלי יותר טובה? (ל''ת)

    משה, 22/10/07 16:01

  • 32.

    כל מילה בסלע! למה למחבלים יש זכויות

    יניב, 22/10/07 16:00

    למה ''ארגוני זוכויות אדם'' כגון עדאללה דואגים להם??

    אני הולך לשמוע בטי בטי בם.... אולי גם אלך לים....

    זהו אחד השירים הכי יפים שנכתבו בארץ!

  • 31.

    כשמעריצים את אביב גפן המשתמט (ל''ת)

    אז מחרימים, 22/10/07 16:00

  • 30.

    ניצול ציני

    שומרוני, 22/10/07 15:57

    לימין הקיצוני אין אלהוים למרות שכולם שם חובשי כיפות. אריאל זילבר הוא אמן ויוצר ענק. אני משוכנע שיוצרי סרט התעמולה ניצלו את טוב ליבו של זילבר הפעילו עליו לחץ ואני מאמין גם שהוא לא ידע שהוא הולך ''להיות כוכב'' בסרט תעמולה למען הרוצח השפל. גם אני נמנה על מחנה הימין במדינה אבל ישנן גבולות וקווים אדומים לכל כיוון. ברור שהימין הקיצוני נמצא מחוץ לגבולות. זילבר שפעל נמרצות נגד ההתנקות עשה זאת בחן רב. לכן אני סבור שאסור להחרים את זילבר היוצר וכן למנוע ממנו הופעות פומביות שאינן קשורות לאומנותו. לכן סריך לנהוג כלפיו בסלחנות. אני מאמין שתינתן לו ההזדמנות להסביר את מה שדקרה ואין לי ספק שמישהו שיקר אותו. או מישהו כפה עליו לומר את הדברים למרות שהוא בגיר. כפיהב זה הסגנון של בן גביר מרזל וחבורתם.

  • 29.

    מזויפים !!!

    אני, 22/10/07 15:54

    רצח ראש ממשלה זה דבר מחור אבל פה עשו מזה קודש.
    רבין נרצח בגלל תהליך השלום (אם אפשר לקרוא לזה כך) באותה תקופה נהרגו מאות אנשים בגלל תהליך זה ורבין קרא להם קורבנות השלום.
    מאות רוצחים שתכננו ושרצחו את קורבנות השלום שוחררו ושום מילה לא נאמרה בתקשורת. גם לא מי שקורא היום לשחרר את סמיר קונטאר או את ברגותי.
    רבין הוא קורבן שלום (להגדרתו) ואין שום הבדל בינו לבין כול אזרח אחר שנרצח.
    סמיר קונטאר ורוצחים אחרים, או שמשוחררים או שמקבלים תנאים יותר טובים מיגאל אמיר.

    תפסיקו עם הצביעות הזו !!!

  • 28.

    לקנות את כל התקליטורים של אריאל (ל''ת)

    aVNERB, 22/10/07 15:52

  • 27.

    ללכת לקנות כמחאה דיסק של זילבר

    יפעת, 22/10/07 15:51

    כולנו אריאל זילבר - זמר בחסד, איש מדהים, אשריך אריאל שאומר מה שכולם חושבים....

    • את בטוחה שאת מקיבוץ?

      שי המצפון, 22/10/07 16:56

      את בושה וכלימה, וקשה לי להאמין שאת מקיבוץ.... ולעניין עצמו- אריאל זילבר ירד מהפסים...סופית....כרטיס לכיוון אחד...

      • אם היתה חותמת מעיר כלשהי נניח חצור הפלילית

        בנאדם, 22/10/07 17:30

        הרעיון היה מתקבל על דעתך?

        איך יכול להיות שבנאדם שחי בקיבוץ, שכל הרעיון של קיבוץ הוא לתת ככל שאתה יכול ולקבל כל מה שאתה צריך ולא שום דבר אידאולוגי חייב לחשוב בדרך מסויימת?

        תסתכל על עצמך טוב במראה ותראה של אדם עם דיעות קדומות שאינו מקבל דבר השונה ממנו.
        לראיה אם משהו לא חושב כמוך אז הוא ירד מהפסים

        • רואים שאתה מבולבל...

          שי המצפון, 23/10/07 11:34

          קודם כל תתעורר- מעל ל2/3 מהקיבוצים, עברו הפרטה מלאה... ואידאוליגיה שאתה כותב עלייה כבר לא קיימת! יחד עם זאת- רוב רובם של הקיבוצניקים (כולל הקיבוצים הדתיים), מסתייגים בצורה חריפה מיגאל עמיר ומתומכיו...ומכאן התמיהה האם מדובר בתושבת קיבוץ. לגבי התחרפנותו של זילבר- כאן כבר מדדובר בעובדה. הבנאדם ירד מהפסים, כרטיס לכיוון אחד. וכן- בעייני, מי שחושב על לתת זכויות למנוול הזה, הוא צריך להיות לוקה בנפשו!!!

    • אני רץ עוד היום לקנות דיסק של אריאל זילבר הגבר (ל''ת)

      רועי רחמים, 22/10/07 18:20

    • זה לא! מה שכן, כמחאה אני מוכן

      משה, 27/10/07 04:25

      להעביר לך ויש על הטוסיק. כי את כותבת בחסד, אישה מדהימה, וניכר היטב מה חסר לך.

  • 26.

    ואני מחרים את אביב גפן, נו אז מה?

    מיכה, 22/10/07 15:49

    למה לא מחרימים את אביב גפן שתומך בפגועים? או כל מיני זמרים משתמטים אחרים משקולי ''מצפון''?

    • למה לשקר?

      אביחי, 22/10/07 16:11

      אביב גפן לא תומך בפיגועים והוא אפילו לא כזה שמאלני ...

      חוץ מזה, אתה באמת משווה השתמטות מהצבא לתמיכה ברצח?

      נו באמת..

      • אביב גפן בפרוש אמר שאם היו

        מיכה, 22/10/07 16:45

        מתנהגים לאמא שלו, כמו שמתנהגים לערביות במחסומים, אז הוא גם היה מבצע פגוע.
        לעומת זה לא שמעתי ממנו דבר בגנות הפגועים, אז תסיק את המסקנות.
        חוץ מזה, שזילבר לא מצדיק את רצח רבין, אז אתה לא מדייק פה.

      • זו לא תמיכה ברצח אלא הצעה לשחרר

        בנאדם, 22/10/07 17:24

        אדם שיושב על רצח בכלא - קצת הבנה עוד לא הזיקה לאף אחד.

        עכשיו תבדוק ויתכן ותגלה שיש רוצחים בכוונה תחילה שישבו בכלא פחות זמן מהרוצח הזה וישבו בתנאים טובים יותר. אחרי שתבדוק תחליט בעצמך מה אתה חושב. האם ראוי להפלות רוצח לרעה בגלל שהרג את ראש הממשלה? האם דמו של ראש הממשלה יקר יותר מדמו של כל נרצח אחר במדינה? תחשוב טוב לפני שעונה

    • צודק ב- 100 אחוז! (ל''ת)

      מוטי, 22/10/07 16:19

  • 25.

    חזק ואמץ אריאל היקר קח כיפ ממני ומכל אזרחי ישראל מהימין (ל''ת)

    aVNERB, 22/10/07 15:48

  • 24.

    את ברגותי וקונטאר ששחטו יהודים

    גלית דהן, 22/10/07 15:47

    במעשה רצח אכזריים אלפי מונים
    ממעשיו של יגאל,השמאל בעד לשחרר
    טוב תמיד השמאל היה נגד יהודים ובעד ערבים.

    • זה לא חדש כי שמאל קיצוני תמיד השתמש ותמך בטרור נגד דמוקרטיה (ל''ת)

      בוריס, 22/10/07 16:09

    • קונטאר, קוטנאר, קוטנר הכל אותו דבר. (ל''ת)

      קוניטרא, 22/10/07 17:03

  • 23.

    כל הכבוד לזילבר

    יפית, 22/10/07 15:45

    סוף סוף גבר אחד במדינה הזו
    וכל המגיבים היפי נפש והמחרימים הבולשוויקים - לכו לרוסיה - בעצם אין לכם מה לחפש שם היא כבר הרבה יותר דמוקרטית מכם

    • גבר?

      מושון, 22/10/07 17:04

      לכי תתחתני איתו, בודאי תהני ממה שיש לו להציע.

    • ומה עם כבוד ליגאל עמיר?

      משה, 27/10/07 04:26

      הוא לא מספיק גבר בשבילך, כעורית?

  • 22.

    חופש ביטוי

    Avi K, 22/10/07 15:43

    רק שלא נהפוך למדינת חושך שסותמת פיות
    אני בטוח שזילבר לא תומך ברצח הנתעב אבל יש פה מעין סטנדרט כפול צריך להתיחס לרצח כאל רצח ו ואין שום בן אדם בישראל או בעולם שחייו יקרים יותר מאחר לטוב או לרע
    תחשבו על זה לפניי ההתלהמות

    • מה זה שלא נהפוך?? אנחנו כבר מדינה של סתימת פיות. (ל''ת)

      ///, 22/10/07 15:51

    • כבר הפכנו לכזו מזמן (ל''ת)

      תהילה, 22/10/07 16:03

  • 21.

    תגידו השתגעתם, כנסו , כנסו

    שוכב לי על הגב, 22/10/07 15:42

    מה הוא אמר בסך הכל ...
    לא שצריך לשחרר אותו אלא שצריך לדאוג לזכויות האזרח שלו כמו כל אסיר נורא אחר שיש לו זכויות בסיסיות.
    אם תרצו או לא תרצו הוא בן אדם וישנן זכויות מינימליות שמגיעות לו.
    זילבר אתה עשר...!

    • גם אני לא הבנתי על מה המהומה.... (ל''ת)

      שי, 22/10/07 19:29

  • 20.

    אם אריאל זילבר עבר על החוק יש לשפוט אותו, אין לסתום פיות או להחרים.

    פלג, 22/10/07 15:42

    פה זה דמוקרטיה?

  • 19.

    תגידו השתגעתם, כנסו , כנסו

    שוכב לי על הגב, 22/10/07 15:42

    מה הוא אמר בסך הכל ...
    לא שצריך לשחרר אותו אלא שצריך לדאוג לזכויות האזרח שלו כמו כל אסיר נורא אחר שיש לו זכויות בסיסיות.
    אם תרצו או לא תרצו הוא בן אדם וישנן זכויות מינימליות שמגיעות לו.
    זילבר אתה עשר...!

  • 18.

    איראל זילבר המלך

    הילה, 22/10/07 15:42

    אחד שאומר מה שכולם חושבים
    מדינה דיקטטורית שמשחררת מחבלים כל יום ואם מישהו אומר בקול רם שצריך לדאוג לזכויותהם של אזרחים יהודים מחרימים אותו... אבל לכם הראש.

    • מזה ''כולם''??

      ד, 22/10/07 16:08

      אז הוא אומר מה שהוא חושב, את גם מסכימה עם המשפט על החיילים??
      הוא לגמרי התחרפן!!
      ואת בכלל צעירה מדי בכדי להבין בטח היית פישרית בת שנתיים כשרבין נרצח.. ולא ידעת על מה היה לפני שהמנוול רצח אותו..(איזה רצח אופי עשו לרבין..)
      ואללה יופי כל פעם כשמישהו לא חושב כמוך תבואי עם אקדח ותרצחי
      אותו.. תלכי לצבא להיות קצת פטריוטית לאנשים ולמדינה!!

  • 17.

    אפשר לחשוב מה הוא כבר אמר, בסך הכל שיוויון בשמירת זכויות האדם...

    אבי, 22/10/07 15:40

    של כל אסיר באשר הוא, גם אם אייכמן היה יושב בכלא היו מכבדים את זכויות האדם שלו.

    אנא לא לשכוח, הדמוקרטיה חורטת על דגלה בראש ובראשנה לשמירה על זכויות האדם של כל אדם באשר הוא.

    אז תפסיקו לבלבל במוח.

    ומי שיחרים אותו רק יוכיח שהוא בור.

    • אידיווווטטטטטטטט!!!!!!!!!!!!!!!

      חסויה, 24/10/07 23:30

      אייכמן לידיעתך היה הראשון והאחרון שקיבל עונש מוות אצלנו...
      מה שיגאל עמיר היה אמור לקבל!!!!!!!!!!!

      בחיי...אתה ממש סתום

  • 16.

    להחרים הזמרים והסופרים מהשמאל ?

    שאלה, 22/10/07 15:39

    צריך להאריך את אריאל זילבר על
    האומץ,להגיד את מה שאני חושב.

    • לא, כפרה.

      משה, 27/10/07 04:29

      מה שכן, כמו הצעת - צריך להאריך את זיבלר (זהו האיות הנכון של שמו), ואז לקצר, ואז שוב להאריך, שוב לקצר, וחוזר חלילה. זה יעשה טוב לכולנו.

  • 15.

    השמאל דמוקרטי רק כשנוח לו

    רועי, 22/10/07 15:37

    השמאל מתגלה במלוא כיעורו ועליבותו.
    סתימת הפיות הזו תעלה לכם ביוקר.

    אם לא קלטתם, התמיכה העולה בציבור ביגאל עמיר היא לא באמת מפני שהציבור תומך בו , אלא כמחאה על היחס התקשורתי לימין הקיצוני ולמשפחת עמיר בניגוד ליחס לברגותי למשל.

    • נכון מאוד! (ל''ת)

      כתום, 22/10/07 16:06

  • 14.

    לא תיאמן הצביעות

    בכלל, 22/10/07 15:37

    החלטה שלא תעמוד במבחן בג''ץ. להחרים אומן בגלל שעז להביע את דעותיו? אריאל זילבר הוא אחד מגדולי אומני ישראל! זה שהוא התחרפן קלות ושינה ומביע דעות מנוגדות למרבית האומנים לא משנה את יצירותיו כהוא זה. כל עוד הוא לא עובר על החוק אין בכלל במה לדון. חופש הביטוי הוא זכות יסוד שנמדדת דוקא כשאומרים דברים מקוממים ומרגיזים. נראה שמישהו הפסיק את הזרם לתחנות הרדיו למיניהם.

  • 13.

    סקופ אמיתי

    יניב, 22/10/07 15:34

    ברגעים אלו הסירו את הסרט מהאתר
    של יגאל עמיר.
    כנראה שזה האקרים בשירותי הביטחון

  • 12.

    נדפק לו השכל

    שחר, 22/10/07 15:34

    צריך להחרים אותו

    • לכם השמאלנים נדפק השכל!!!!!!!!!

      רונן עורקבי, 22/10/07 18:19

      אריאל זילבר הגבר צודק בכל מילה ומילה ואני איתו.

  • 11.

    ''חופש הביטוי'' של השמאל הוא חד כיווני ומלא שנאה ארסית ליהודים

    אייל, 22/10/07 15:32

    עכשיו מתחילה המערכת ה''ספונטנית'' של השמאל להכין את השבלונות וההנחיות של מיתקפה מאורגנת ומשומנת להחריד על מי שאינו חושב כמוהם.

  • 10.

    הבולשביקים יצאו מהארון. מה הוא אמר

    לדאוג לזכויות, 22/10/07 15:31

    עמיר. ממש פושע. לדאוג לזכויות אדם? איזה מין דבר זה?

  • 9.

    כצעד מחאה אני קורא לכול דמוקרט ואזרח לרכוש עוד היום דיסק של אריאל

    יגאל, 22/10/07 15:29

    זילבר

    אסור לתת לפשיסטים שמאלנים להרוס את הדמוקרטיה!

    • וואלה צודק ענק

      מירב, 22/10/07 15:49

      לקנות עוד היום דיסק שלאריאל!

      • מה ששביטת המורים עושה לך זה נזק בלתי הפיך. (ל''ת)

        מירבוש, 22/10/07 17:04

        • שביטת? אולי קודם את

          מורה חורה, 22/10/07 19:06

          צריכה ללמוד א-ב ואז לטקבק?

  • 8.

    החרמה תשחק לידי הקיצוניים!

    מתי, 22/10/07 15:24

    יש להתווכח עם אריאל זילבר ולא להכנס להיסטריה. חרדות לא מיצרות את הפעולה הנכונה!
    אריאל זילבר התייחס (נידמה לי) להשתתפות עמיר בברית של בנו.
    מאחר שאני מתנגד לעונש מות של רוצחים (בטיעון שרצח הוא רצח! - על המדינה לשדר את המסר הזה...) - מאחר והם כלואים יש להניח לשב''ס להכריע בשאלות כגון יציאתם לחופשה וכדומה.
    מאחר שעמיר לא הביע עד היום שום חרטה למעשיו, כתשובה לאריאל זילבר אני רק יכול להגיד שגם המדינה פטורה מכל הקלה בתנאי המאסר שלו. אשר להנחה כאילו רוצחים (ופושעים בכלל), שפועלים מתוך מניעים אידיאולוגים - נמצאים באיזה מעמד שונה כרוצחים (למשל מחבלים, עמיר...) אומר: עד רבה! עלינו לחדד את הגבול בין מחשבה (אידאולוגיה) לבן מעשה (רצח ראש ממשלה מכהן במקרה זה).

  • 7.

    לאריאל

    רחל אמנו, 22/10/07 15:22

    פעם נמנתי על חסידותיך.
    מאז נישאת לקיצונית ההיא התנערתי מעמך.
    היית אצלנו פעם באולפן הטלוויזיה, הי לנו ויכוח מר שלאחריו שאלת אם אני צריכה טרמפ הביתה.
    לא מדובשך, לא מעוקצך.
    בגרותך מביישת נערותך.
    אתה מבייש את חופש הבחירה והביטוי.
    נותן לגטימציה לרוצחים שפלים.
    וכל זה מעשה ידיה של אשתך ''הנאורה''.
    עוד אחד שנפל בגלל אישה.
    אני הולכת להשמיד את כל התקליטים והדיסקים שלך!
    פשפש קטן.

    • את אדם עלוב...בעלת חסך חמור בחינוך בסיסי בדמוקרטיה..פרצופך פרצופו

      מיכה, 22/10/07 15:39

      של השמאל.

      ''מכרתם'' שנים את עצמכם כנאורים וכדמוקרטים..אבל תמיד ''שמרתם'' לכם אתרוגים..לעת הצורך..
      אני כבר מחר אקנה דיסק של אריאל
      זו המחאה שלי כדמוקרט ציוני חילוני.

      • אתה דמוקרט??? אתה חילוני ?? אולי חולני??? (ל''ת)

        ש.ז, 22/10/07 17:02

      • זה אתה חסר תרבות וערכים

        שי מהצפון, 22/10/07 17:02

        מה קורה כאן? השתגעתם לגמרי??? מדובר על רוצח של ראש ממשלה במדינה דמוקרטית! לא מגיע לא כלום! שינמק בכלא לתמיד! וכל המופרעים שעוזרים לו, צריכים בעקרון להיות מאושפזים באיזה מחלקה סגורה, אלא עם כן הם מתקרבים לתחום הפלילי, ואז...לקלבוש. מצדי עם יגאל ביחד!

    • מה לך ולרחל אמנו ??????

      לאה, 22/10/07 15:50

      כולך גועל!

    • תחזרי למטבח! (ל''ת)

      יעקב אבינו, 22/10/07 17:04

    • וב במילים אחרות היית דלוקה עליו ונפגעת כשהוא נישא לאישה אחרת

      שבעת הגמדים, 22/10/07 17:07

      מה לעשות יש נשים שאין להן את זה

  • 6.

    איפה הבושה שלך זילבר ? בושה (ל''ת)

    בן גוריון מתהפך, 22/10/07 15:20

  • 5.

    להחרים גם אביב גפן, עברי לידר וכדו'

    צבועים, 22/10/07 15:13

    כמובן שהשמאל המיופיף מקים קול זעקה כשמשהו לא מוצא חן בעיניו מהימין. הוא סותם פיות וקורא שלא להשמיע יצירות אומנות. חופש הביטוי כבר אינו פרה קדושה בעיניו. נמאס מהצביעות החד-צדדית ומאוסה הזו.

    • צודק,שונאי צה''ל ויקרי גלגלצ.בושההה (ל''ת)

      טל, 22/10/07 22:53

  • 4.

    התופעה תלך ותיתגבר בעז''ה יש פה לא מעט שנימאס להם אבל הרוב הוא שמאל (ל''ת)

    מה לעשות, 22/10/07 15:07

  • 3.

    בקשר להפגנה -

    אורן עמרם, 22/10/07 15:07

    אני עדיין לא 'מארגן' הפגנה כזו, ציינתי כי קראתי על זה באחד הטוקבקים שבכתבה שפורסמה. למרות שאם תתארגן הפגנה כזו, אהיה שם...

    • גמרת להפגין לשחרור השבוים?למען תושבי שדרות? (ל''ת)

      אביב, 22/10/07 15:28

  • 2.

    ואם הוא היה קורה לשחרור סמיר קונטר? (ל''ת)

    נועם, 22/10/07 15:06

  • 1.

    אפס מאופס! טוב תעשה אקו''ם אם תעיף אותו לעזזל

    דניאל, 22/10/07 14:53

    מקומו באקים ולא אצלנו.

    • מקומך בקרמלין..איש מסכן ועלוב.. (ל''ת)

      נוח, 22/10/07 15:27

      • גועל נפש כל הימנים כאן. להחרים את אריאל זילבר ! בושה ! (ל''ת)

        יובל, 22/10/07 16:56

        • גועל נפש כל הצבועים כאן.

          לך לים, 22/10/07 18:28

          מתברר שחופש בטוי הוא מושג שתופס רק לצד שמאל.
          לימין אין חופש ביטוי - אסור לו לומר את האמת

          • גדול!! ככ' נכון! (ל''ת)

            יאלה השמאלנים ה, 23/10/07 11:25

          • לומר את האמת? נראה לי שעישנת משהו....

            שי המצפון, 23/10/07 11:37

            מה קורה כאן? השתגעתם לגמרי??? מדובר על רוצח של ראש ממשלה במדינה דמוקרטית! לא מגיע לא כלום! שינמק בכלא לתמיד! וכל המופרעים שעוזרים לו, צריכים בעקרון להיות מאושפזים באיזה מחלקה סגורה, אלא עם כן הם מתקרבים לתחום הפלילי, ואז...לקלבוש. מצדי עם יגאל ביחד!

            • אז מדבריך אני מבין שלמחבלים ורוצחים כן מגיעות זכויות, ולעמיר לא.

              מה???, 23/10/07 21:51

              אני נגד שחרור עמיר. למען האמת, אם עמיר ישוחרר אני עוזב את הארץ, אבל אני כן חושב שמגיע לו זכויות אדם בסיסיות כמו לכל רוצח אחר.

          • אין בעיה תתבטאו..

            רועי, 23/10/07 20:13

            ותנו לנו להחרים את הדיסקים שלכם בשקט

      • נח כנס לתיבה (ל''ת)

        ש.ז, 22/10/07 17:00

    • מקומך בגהינום יחד עם כל הגזענים הנתעבים ותומכי רוצחים (ל''ת)

      יהודי, 22/10/07 17:05

      • מקומך בגהינום יחד עם כל הגזענים הנתעבים ותומכי רוצחים-תגובה לאידיוט

        ניר, 31/08/08 23:57

        מאחל לך להגיע לגהנום ואם אפשר עוד היום בלילה נקווה לראות אותך במודעות בחלק האחורי (מודעות אבל)

        כל אחד זכותו- להביע דעתו

        אני לא בדעות של אריאל זילבר אבל מעריך אותו ובהחלט דעותיו חשובות מכיוון שהוא אומר ולא מסתיר כמו האחרים

        אריאל אני מתנגד לחלק מדעותיך אני גם חילוני ממרכז הארץ - אבל אתה בהחלט איש בעל דעות שלא מסתיר אותם ועל כך קבל תמיכה מלאה והזמנה של עוד דיסק

        אל תישבר - כי זה סופה של הדמוקרטיה

        חזק ואמץ
        ניר-רמת גן