• 78.

    לכל גאוני הדור שהגיבו,כנסו

    vendet, 19/03/08 05:07

    תקראו להם מתחכמים,פלצנים בלה בלה בלה.. תום יורק מצליח כל פעם מחדש לבטא את העולם הפרנואידי שלו בצורה מושלמת,אם זה מוזיקה אלקטרונית,ג'אז,רוק גיטרות או בלדות,אין לנו יותר מדי להקות בעולם שעושות מוזיקה מקורית וייחודית כל כך,הכל מסתכם בקיצ'יות של שלושה אקורדים,רדיוהד פוגעים בול.שלא ייגמרו לעולם,ויסלח לי מיסטר יורק,אבל אני מקווה שהוא יישאר מדוכא עד סוף ימיו.תנו לאלבום הזה עוד צ'אנס,רק תרוויחו,או שפשוט תמשיכו לטבוע בריקנות של מוזיקה קיצ'ית בת 3 אקורדים,בלי שום עניין.אז שלא יעבדו עליכם

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ****יש פה משועמם שהגיב בלי סוף****

    טומי יורק, 13/11/07 21:42

    שקוף שזה אותו טמבל

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    האלבום הראשון היה הכי טוב. (ל''ת)

    אני זוכר, 06/11/07 03:22

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    כנראה שלאדם שכתב את תגובות 46 עד 73 אין

    אחלה של אלבום, 06/11/07 00:18

    יותר מדי חברים....

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אלבום זבל

    גלעד, 05/11/07 16:45

    אלבום שרק ''מביני דבר'' יספרו שהם שומעים בו מה שאחרים בני תמותה פיקששו.

    בפשטות זה אלבום חרא, שללא הכותרת רדיוהד, אף אחד לא היה נותן לו יותר מדי תשומת לב.

    אז נתנו אותו להורדה חופשית.
    נו...
    שיא, אבל שיא הגאונות.
    שיא.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    צודק אפלרוייטר. אלבום גרוע ללהקה גרועה (ל''ת)

    לאון פטישי, 02/11/07 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אלבום גרוע (ל''ת)

    סוניה בוריסובנה, 31/10/07 16:31

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מזעזע (ל''ת)

    גבריאל ברלינסקי, 29/10/07 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    בושה וחרפה. אלבום תת רמה. (ל''ת)

    מטילדה, 28/10/07 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    האלבום הגרוע ביותר בתולדות הפופ לדורותיו (ל''ת)

    בילעם, 28/10/07 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    להקה בלתי נסבלת. (ל''ת)

    קחרורונייקיס, 28/10/07 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אלבום איום. קטסטרופה. חנתריש. להקה מעצבנת. (ל''ת)

    שולה קטסטרופה, 26/10/07 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    זה מוזיקה זה? בושה חרפה וכלימה.איפה השירים של פעם? (ל''ת)

    מסעודה, 25/10/07 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אלבום סתמי. קשקוש . להקה מרגיזה. כלומניקים. (ל''ת)

    קוקי פפיני, 24/10/07 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    להקה איומה ובלתי נסבלת. סתם סתמים. (ל''ת)

    לאון פרגולזי, 24/10/07 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    סוף סוף כולם רואים שהמלך הוא עירום. סתם להקה משעממת. כל הכבוד

    חמורבי, 23/10/07 13:35

    שהעזתם לכתוב את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    להחרים אותם. לא להשמיע שירים שלהם ברדיו. (ל''ת)

    אנטיוכוס, 23/10/07 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מוזיקה קלוקלת. לאסור הפצה באינטרנט. (ל''ת)

    מתיתיהו רוזין, 23/10/07 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    צריך לשלול מהם מאת רשיון העיסוק במוזיקה , המוזיקה שלהם מלאה אנרגיות

    יוסף מונטוורדי, 23/10/07 09:53

    שליליות.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אם אתם רוצים לעצבן מישהו תשמיעו לו את האלבום הזה בלופ. מומלץ לחוקרי

    אבו נפחא, 22/10/07 22:59

    משטרה שרוצים לגרום לחשוד להודות באשמה. תשמיעו לו את האלבום כמה פעמים ברצף ותראו שהוא יודה בל דבר אפשרי.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אלבום איום ונורא . מתחת לכל ביקורת. גרוע, פלצני ברמות. יותר גרוע

    יחזקל זאדה, 22/10/07 22:55

    מכל האלבומים שלהם. יותר פלצני מזה לא שמעתי אף פעם.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    להקה רדודה ומיותרת. אני מעדיף את חוה אלברשטיין. (ל''ת)

    בורגול, 21/10/07 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אלבום משעמם של חבורת ריקים ופוחזים שבמשך שנים רבות עובדים עלינו

    חבצלת, 21/10/07 11:24

    בעיניים. כמובן שמירי אלוני הרבה יותר איכותית. איך אפשר בכלל להשוות. שום שיר של רדיוהד לא מגרד את קרסולי הקרסוליים של ''שיר לשלום'' למשל באיכות הטכסט, הלחן וההגשה.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כל הכבוד לאפלרוייט ולמעריב. ידיעות אחרונות פישלו עם הביקורת המתחנפת

    נבוכדנצר, 21/10/07 11:20

    שלהם שהיללה את האלבום הכל כך גרוע כדי לזכות באהדת ההמונים הבורים והריקים מדעת.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אלבום מרגיז. להקה מעצבנת. סתם אחד גדול. (ל''ת)

    סוקרטס, 19/10/07 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אלבום מזעזע ללהקה סופר פלצנית. מירי אלוני הרבה יותר מוכשרת

    אסנת פז, 19/10/07 00:49

    מזעזע.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בן חמו תחזור לשוק יחד עם טרחן זה המקום הטבעי שלכם (ל''ת)

    אדם, 18/10/07 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    להקה משעממת. בלון נפוח של התקשורת. גם או קיי קומפיוטר מבאס.

    מקינטוש, 17/10/07 23:07

    להקה איומה. בלון נפוח של התקשורת שסוף סוף התפוצץ. גם או קיי קומפיוטר היה אלבום משעמם. חסר טעם וריח.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    חרטא זו מחמאה לאלבום כזה. להקה איומה ומיותרת.אין שום קשר בינה לבין

    טרחן, 16/10/07 22:56

    חרטא זו ממש מחמאה לאלבום זה. להקה משמימה ומיותרת. אין קשר בינה לבין מוזיקה. והסולן בכלל. שיא הפלצנות.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לך תפליץ במים

    אלון, 16/10/07 14:39

    אני מגיב רק עכשיו מפני שאני שמעתי את האלבום כמה וכמה פעמים, ולא כמוך נותן כתבה ענקית אחרי יום.
    האלבום מצויין, אחד הטובים בזמן האחרון.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    להקה גרועה. לא הוציאה עד היום אף לא שיר אחד שנכנס לקלאסיקה של הרוק.

    שמעון בן חמו, 16/10/07 13:43

    להקה גרועה, להקה מעצבנת. להקה שלא הוציאה עד היום אף לא שיר אחד שנכנס לקלאסיקה של הרוק. פלצנות לשמה. והאלבום החדש הוא הגרוע ביותר שהוציאה עד היום ובכלל אחד האלבומים הגרועים בתולדות המוזיקה הקלה לדורותיה. גועל נפש. צודק אפלרויט.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אלבום רע עד כדי כך שהאלבום האחרון של טיפקס לעומתו הוא מסטרפיס.

    איזדרכת, 15/10/07 23:13

    האלבום האחרון של טיפקס הוא יצירת מופת בהשוואה לאלבום המזעזע הזה של רדיוהד. איפה כוורת איפה??? היו זמנים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    להקה מעצבנת צריך להוציא אותה מחוץ לחוק

    אבו טחינה, 15/10/07 23:08

    להקה מעצבנת. צריך להוציא אותה מחוץ לחוק ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אלבום טרחני. שמעתי כבר כמה פעמים. זה לא זה . (ל''ת)

    טירן, 15/10/07 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אלבום נפוח, נפחני, נפיחתי, אבו נפחא.

    שמואלי, 15/10/07 13:48

    להקה מעצבנת ברמות על.
    יישר כח למבקר שאומר את מה שהוא חושב, גם אם מדובר על אלבום חרטא.

    הרי גם אני חושב ככה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ללא ספק..הלהקה הטובה בעולם היום

    יניב, 14/10/07 19:50

    כולם אומרים שהאלבום לא מחדש שום דבר..קודם כל זה לא דבר רע..אולי רדיוהד פשוט הרגילו את כולם שכל אלבום הוא משהו אחר לגמרי אבל זה כבר לא אפשרי לאורך זמן.
    וחוץ מזה לדעתי כן יש בו חידוש, יש לא מעט שירים שהמלודיה שלהם פשוטה מאוד, וההלחנה עצמה בסיסית וממוצעת, אבל התוצר הסופי שהוא השיר בהקלטת האולפן פשוט מדהים..מה שלא הרבה להקות מסוגלות לעשות.. כנראה בעצם שאף אחת..

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אלבום סתמי. פלצני. חרטא. חסר השראה ומעוף מוזיקאלי

    מרגול רבינוביץ, 14/10/07 16:23

    אלבום סתמי.פלצני, מזעזע , מעצבן, מבאס , חרטא. חסר השראה ומעוף מוזיקלי. עבודה בעינים. אלבום שלא שווה שקל. קישקוש. כל הכבוד לאפלרויט על האומץ ללכת נגד הזרם ולהגיד את האמת וחבל שלשאר המבקרים אין טיפה מהאומץ, מהידע ומהיושר האמנותי שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אני מבינה מאיפה אתה בא, אבל

    ג'ורג' מקפליי, 13/10/07 12:27

    לא מסכימה בכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אלבום השנה!!

    :), 13/10/07 10:08

    אלבום מעולה,ממש אבל ממש אהבתי אותו,לא כל אחד יכול לשמוע ולהפתח,לאנשים אין סבלנות,אם אין לחנים קליטים אז כל היצירה לא שווה להם כלום,חבל...אבל ככה זה הרוב
    אני חושב שזה אלבום הכי טוב השנה,ושמעתי הרבה,אבל נשאר כמה חודשים אז לא נספיד את האמנים האחרים,ניתן להם צ'אנס חחח,אלבום השנה מבחינתי,כל שמיעה חוזרת באלבום אתה נכבש עוד יותר,ורדיוהד לא יכלו לסיים את האלבום יותר טוב מאשר השיר הזה ''Videotape'' קסום,הרגשתי באחד מתוך הקליפים של סיגור רוס,למי שמכיר מוזיקת פוסט רוק איכותית.
    להאמין חבר'ה,רדיוהד הם הטובים ביותר שיש לנו בז'אנר הרוק היום,כל הזמן מחדשים,כל יצירה שלהם זה עולם אחר לגמרי.
    יש אנשים פה ,מודדים איכות על פי מחירות דיסקים,אם זה היה ככה ,בריטני ספירס ופפטי סנט הם האמנים הטובים ביותר שידע העולם.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ואני ראיתי את ת'ום יורק בשבוע שעבר בקינג ג'ורג' בתל אביב!

    ערן, 13/10/07 07:38

    בליל שמחת תורה ת'ום יורק הלך עם בחורה ועוד מישהו בקינג ג'ורג' בתל אביב. זה היה מד'הים. חשבתי שאולי שתיתי קצת יותר מדי אבל לא. אי אפשר היה לטעות בזיהוי. אחר כך שמעתי שבאמת הוא בילה בישראל עם ג'וני (גרינווד) ואשתו (הישראלית) כמה ימים בחג

    הגב לתגובה זו

    • ו..זהו?

      ..., 15/10/07 00:37

      כאילו, אם אני הייתי רואה אותו... הייתי קודם קם מהרצפה ואז רק מנסה לעצור אותו לכמה שאלות על מוסיקה ודברים אחרים שמאוד יעזרו לי בחיים.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    BRILLIANT

    Emilia, 13/10/07 03:40

    I love the album!!! it's soooooooo emotional ...it's a beautiful album and so what if it 's simple compare to other stuff that Radiohead has done???it's nice that with every Radiohead album u gt a different mood...and by the way I was able to download it into my ipod...

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    BRILLIANT

    Emilia, 13/10/07 03:39

    I love the album!!! it's soooooooo emotional ...it's a beautiful album and so what if it 's simple compare to other stuff that Radiohead has done???it's nice that with every Radiohead album u gt a different mood...and by the way I was able to download it into my ipod...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ''are we really sinking this low?'' (:

    לירון, 12/10/07 19:43

    אם כבר העליתם את הסוגיה אז, כל אלבום ואלבום של רדיוהד עומד בפני עצמו ואין שום טעם להשוות אותו לקודם או להבא לו. וזה הייחודיות שלהם, ההתפחות, והחשיבה המתמדת בכל שיר ושיר.
    אני אישית חושבת ש KID A אלבום מצוין, ולקח לי קצת זמן להתחבר אליו אבל כשהחיבור נעשה, הוא טוטאלי לחלוטין מאז ועד עולם. amnesiac הוא התפתחות של KID A , ואין יותר טוב מלשמוע את שניהם ברצף במשך שעות.
    אם חיפשתם שוב פעם אלבום כמו OK אז אתם כנראה נמנים עם האנשים שמכריזים שהם אוהבים את רדיוהד והשיר האהוב עליהם הוא creep וחוצמזה, לא טרחו להעמיק בהכרת הלהקה הייחודית הזאת.
    IN RAINBOWS אלבום מעולה, היו לי את רוב השירים כבר די הרבה זמן בגרסאות של אנפלגד, אז ידעתי למה לצפות, וכמובן שההפקה של התקליט הזה וגרסאות האולפן עשו חסד ענקי לכמה מהשירים אם לא לכולם.
    תום יורק גאון, וזה באמת לא משנה איך הם ישווקו את המוזיקה שלהם, העיקר שהם מצליחים לחדור ללבבות המעריצים ולתת למוזיקה לזרום להם בוריד. בשביל זה עושים מוזיקה.

    הגב לתגובה זו

    • finally a person who knows what he's talking about (ל''ת)

      sharon, 08/11/07 15:53

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אלבום מצוין (ל''ת)

    ג'ים, 12/10/07 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    צודק אפלרויט. אלבום ממש מעצבן. אחד הגרועים ששמעתי אי פעם.

    אבו חומוס, 12/10/07 15:48

    צודק אפלרויט. אלבום מעצבן ומבאס. אחד הגרועים ששמעתי אי פעם. מזעזע.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מי שאומר שאמזנייאק אינו אלבום ענק

    ירום, 12/10/07 08:08

    נמצא בבעיה עם רדיוהד, וחבל. אלבום פשוט מושלם.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עם כל הסימפטיה של לגל אפלרויט הנה הביקורת:

    קול הצדק, 11/10/07 22:28

    לגל יש בעיה עם מוסיקה אלטרנטיבית שאינה בנויה על פי נוסחאות. הוא אמון על הגל האלטרנטיבי הזה שהשתלט על רדיו 88, שהוא ''גל'' נפלא אבל לא מספיק. חסר שם, בתחנה, את הכוח והאנרגיה והטירוף שבאלטרנטיבה. מה שקיים אצל איל פרידמן בתוכנית. ברדיו 106, קול הקמפוס. הרצון לחפש ולחקור ולא רק להיתפס לשבלונות. לגל יש בעיה עם אמנזייאק - לדעתי האלבום הגדול ביותר שלהם ואחד מעשרת הגדולים בכל הזמנים, כנראה (ולא ש- OK CUMPUTER, דה בנד וקיד איי רחוקים משם בהרבה) - בגלל שהוא נון קונפורמיסטי. כי הוא אלבום גאוני בנסיוניות שבו. משהו שהיתווה דרך גם לטירוף של סופר פרי אנימלס. קפריזות בלתי ניתנות לשליטה - שובר מסגרות. לכן, קחו את הביקורת של גל (שהוא שומע מוסיקה איכותית ללא ספק) בערבון מוגבל. עוד לא הקשבתי לאלבום, אבל יש לי תחושה שאצא במחשבה אחרת לגביו מזו של אפלרויוט. אני אוהב את המוזר והפחות קונפורמיסטי באלטרנטיב. ולא שאין שמאלץ נהדר גם שם - כזו ששדרני 88 נתפסים אליה (ורטהיימר ובועז כהן). אבל זה לא מספיק. ממש לא.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה

      ליוי, 12/10/07 11:59

      אמנזיאק אלבום מושלם, מפתיע, מהפנט וחסר תקדים. זהו.

      הגב לתגובה זו

    • כזו ששדרני 88 נתפסים אליה (ורטהיימר ובועז כהן).?

      אחותי, השעון, 13/10/07 07:33

      טעות.
      בועז כהן משמיע דברים סופר אלטרנטיביים בתכניות שלו ב 88 , (והוא גם כתב ביקורת נלהבת על IR בידיעות אחרונות)

      וגם גל אפלרויט ורוני ורטהיימר לא בדיוק מיושרים לפי המיינסטרים . דווקא אלה (כהן, אפלרויט, ורטהיימר) הם שלושת הטובים ביותר של 88fm

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אדיר אוחיון, שיחקת אותה! אחלה אלבום! (ל''ת)

    מעיין שלו, 11/10/07 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    רק אני חושבת שהם ממש over rated

    יעל, 11/10/07 17:19

    לא יכולה לשמוע את טום יורק היללן. וזה לא שאני אוהבת את בריטני ספירס, אני מתה על רוק בריטי, אבל הם ממש לא מעניינים. האלבום החדש של hard fi מדהים, לעומת זאת (אני יודעת שזה לא אותו סגנון אבל לא משנה).

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    דיסק נפלא ודווקא יחסית פופי ונגיש.

    מארק, 11/10/07 14:34

    NUDE ו ARPEGGI הם בין השירים הכי מדהימים ששמעתי בחיים שלי, ובכיף נכנסים לטופ 10 של רדיוהד.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    על אנשים כמוך המציאו את המילה ''נוב''

    גדול, 11/10/07 13:23

    חעחע, זה כל כך נכון.
    לך תלהב מדה בנדס



    Amnesiac rules
    אין ריינבוס אדיר

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כן כן כןןןןןןןן!!!!!!!!!!!

    jo, 11/10/07 13:04

    אלבום נפלא!
    אני צריך להקשיב לו עוד מס' פעמים,אבל משמיעה ראשונה אהבתי אותו.
    תודה רדיוהד!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    התפתחות

    ליוי, 11/10/07 12:57

    אנשים קצת מתעקשעם להתקע בכל מה שקשור לרדיוהד. כותב הביקורת המכובד למשל, וגם חלק מהמגיבים תקועים בשנות ה-90 המאוחרות עם the bends ועם ok computer.
    ובכן, רק הסבר קצת על הדבר הזה שנקרא ''רדיוהד''. רדיוהד מורכבת מחבורה של אנשים שלעולם לא ינסו ''לשחזר'' הצלחה של שיר כזה או אחר או לחזור על נוסחאות שהוכיחו עצמן כמוצלחות. זה לא מה שהם עושים- במקום זה- הם ממשיכים לחקור, להתנסות- לשנות כיוונים בפתאומיות, ללכת בשבילים לא מוכרים.

    אחרי ok computer הלהקה כמעט התפרקה בגלל עודף תשומת הלב וההצלחה שהם קיבלו, וכן, זה גרם להם לשנות כיוון כמעט לחלוטין. והתוצאה, לדעתי לפחות- פשוט מדהימה- kid A הוא לא אלבום שאפשר ''להבין'' אחרי יום, וגם לא יומיים. יש כאלה שלקח להם שנים. אבל בחיי שזו יצירת מופת שמי שיתן לעצמו להיפתח אליה רק ירוויח מכך. אתם צריכים לתת לרדיוהד להוביל אתכם במקום לחשוב- ''מה זה? אני לא מבין את זה- אני לא אוהב את זה''. גם שני האלבומים שבאו אחרי המשיכו לחקור ולהתפתח, רדיוהד לא נשארים באותו המקום!
    שזה לא דבר שאפשר להגיד על רוב הלהקות בנות יומינו.

    בכל מקרה, זה לא מובן לי במיוחד איך ניתן לגבש דיעה אמיתית ומוצקת לגבי אלבום שאתמול שמעת לראשונה. זה לא רציני ולא מקצועי ואני לא קונה את זה. אני יודעת שכרגע אני מאוהבת באלבום הזה עד למעל הראש, אבל אני גם יודעת שיקח זמן עד שאני אדע מה אני באמת מרגישה כלפיו.

    ושתי הערות חשובות לסיום:

    1. הדיסק כן יצא לחנויות במהדורה רגילה ושווה לכל נפש בתחילת שנה הבאה- אתה יכול להרגע.

    2. 15 step, לא 15 stop.

    זה באמת לא קשה לשמור על דיוק, תנסה את זה פעם.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לשלול ממנו את הרישיון!!

    ברני, 11/10/07 12:52

    אסור לאנשים כמוך להפיץ את שקריהם בפרהסיה. אם הייתי שוטר הייתי עוצר אותך.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    דיסק נפלא

    בבב, 11/10/07 12:50

    אני מאוד אוהב את רדיוהד. אתמול, כשהתקשרתי לכל מיני אנשים בהתרגשות אחרי כמה שמיעות של הדיסק החדש, הזהרתי מראש שאולי אני מוטה.

    התגובות הפושרות מגיעות כולן מאנשים עם אותה בעיה - הם רוצים רדיוהד פופית, נגישה, קליטה. הם רוצים את דה בנדס ואוקיי קומפיטור וטוענים שרדיוהד נהייו מוזרים והתקלקלו.
    אני חושב שאלו שטויות לומר שרדיוהד עושים דווקא כי הם פוחדים לייצר שירים יפים מדי או סתם שהם השתגעו. כבר בדה בנדס יש את כל היסודות של ההמשך - סאונד עשיר, מנגינות מרובדות עם מספר שכבות, מילים אניגמטיות שחורגות מהטקסטים הברורים בפופ וברוק. בהמשך הם רק פיתחו את זה, ולא עשו סטופ ועברו לאיזור אחר לחלוטין.

    הדיסק החדש נפלא בעיני. אין בו ''זיק של משהו חדש'', איזה להקה יכולה לחדש בכל אחד משבעת אלבומיה? איזה מין פרמטר זה למדידה? כנראה שחלקנו התפנק מהחידוש של אוקיי קומפיוטר בהקשר הרחב של סצינת המוזיקה, וכבר לא מסתפק פשוט באלבומים מצויינים ותו לא.
    אני אוהב בהם היום את כל מה שאהבתי עוד מדה בנדס והלאה, מה שנשמר בכל רצף ההתפתחות המוסיקלית שלהם - המלודיות שלהם נכנסות לי ישר לנימים, הקול של תום יורק מדהים, הרב-שכבתיות של השירים נפלאה, המקצבים עולים, השירים והמילים מתחברים אליי.
    לכל מי שכמוני אוהב את הדברים הללו לאורך השנים, בדה בנדס כמו בקיד איי - הדיסק הזה נפלא, אין בו שיר גרוע אחד. כל האזנה מכניסה אותו עמוק יותר מתחת לעור.
    מומלץ מומלץ.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אלבום מאכזב אבל

    מאיר, 11/10/07 12:35

    אין מה לעשות,קשה מאוד לשחזר אלבומים כמו אוקיי ובנדס..
    אלבום שונה ואחר,קצת רך לדעתי(אהבתי רק את רצועות 4,9,10).

    סה''כ יש יותר חשיבות לאלבום הזה כפורץ דרך בקטע האינטרנטי,אבל מוזיקלית הוא לא גדול כמו אוקיי ובנדס.

    בתור להקה אין ספק שרדיוהד עומדים בשורה אחת עם ענקים אחרים כדוגמת פינק פלויד,לד זפלין,ועוד להקות שהוציאו לפחות 3 אלבומי מופת.
    אין הרבה כאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לרדיוהד צריך סבלנות

    ירון, 11/10/07 12:32

    ב 4-5 האזנות ראשונות האלבום נשמע סגור ומבולבל
    בהאזנה 6 ומעלה מתחיל להחשף המבנה וההרמוניות

    לאחר מכן עונג צרוף!

    זאת האיכות של רדיוהד שחסרי סבלנות או מאזיני גלגלצ לא יורדים לעומקה

    גם את עגנון לא מבינים בקריאה שטוחה

    הגב לתגובה זו

    • יפה תארת! (ל''ת)

      חן חן.., 11/10/07 18:13

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אלבום טוב מאוד, מאוד.

    אבי, 11/10/07 12:29

    שירים מצויינים, אחד אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אלבום נהדר, ההשואה לאוקי ק. מיותרת

    ענת, 11/10/07 12:15

    אוקי קומפיוטר היה אלבום של פעם בחיים. אין טעם להשוות כל יצירה שלהם לאוקי קומפיוטר.

    האלבום החדש שלהם מצוין, מגובש, שירים נפלאים, עיבוד והגשה ברמה הגבוהה ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    האלבום הכי מצופה השנה?

    גולן, 11/10/07 12:14

    תגיד מאיפה השטויות האלה?
    אפילו לא ידענו שיש להם אלבום חדש. לפעמים הרצון שלכם להעצים משהוא גובל בטיפשות

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אלבום מדהים, אחד הטובים שלהם בלי ספק.

    גל, 11/10/07 11:57

    כל השירים פשוט מצוינים מצוינים מצוינים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    האלבום הכי טוב שיצא בשנות האלפיים (ל''ת)

    אמיר, 11/10/07 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יא אללה איזה אלבום

    ניר, 11/10/07 11:47

    עפתי גבוה גבוה

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אלבום נפלא, אבל לא בנוי לכל אחד.

    סימונה מדימונה, 11/10/07 11:38

    האלבום הזה הוא הדוגמא הכי קיצונית שאני מכירה לאלבום שגדל משמיעה לשמיעה.

    פשוט אלבום מעולה

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ''מאמין שחלק גדול בחוויה המוזיקלית שייך לאספקטים החיצוניים שלה''

    יב, 11/10/07 11:36

    אתה קורבן של מכונת השיווק המשומנת של חברות התקליטים הגדולות.

    מה שחשוב זה התוכן ולא קופסת הפלסטיק שבתוכו הוא ארוז, קל לשכוח את זה בעולם שבו אתה לא קונה מוסיקה אלא תדמית.

    לשלם מחיר מופקע עבור דיסק מיותר (כשאין לי אפילו נגן דיסקים בבית) כדי שתהיה לי אריזת פלסטיק שנוטה להשבר וספרון מילים שאפשר לקרוא בשירותים (פעם אחת)? כל הכבוד על התמקדות במוסיקה ולא בעטיפה!

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מסכים איתך.דווקא יש בזה חוויה במוצר עצמו.בשירון המילים,בעטיפ

      לא נכון.., 11/10/07 17:49

      זה גורם לטקסיות...להערכה...ככה לשבת עם הדיסק בסלון.חווייתי..

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    I'm in rainbows

    יאיר, 11/10/07 11:33

    אלבום מצוין. מהטובים שלהם, אין ספק.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא צריף להתעלף בכל פעם שתום יורק נושף

    מישהי, 11/10/07 11:20

    מכל מה ששמעתי עד עכשיו מהחדש - סתם שירים דיי מייגעים בסה''כ

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    צאו מזה. הם לא יחזרו על אוקיי ודה בנדס

    חגי, 11/10/07 10:58

    הציפייה לכל אלבום חדש שלהם מלווה בתקוות ש''אולי הם יחזרו לגיטרות כמו בשלושת האלבומים הראשונים שלהם''.
    הם פשוט כל הזמן מחפשים כיוונים חדשים ולא רוצים לחזור על נוסחאות קודמות.
    לדעתי קיד איי היה גדול ובאמנזיאק יש כמה שירים גדולים (אם הם היו מאחדים את שני האלבומים האלה לאלבום אחד - כולם היו מהללים אותו והוא היה ברמה של אוקיי). הייל טו דה ט'יף היה טוב (פחות מהקודמים) והחדש שלהם (אחרי ששמעתי אותו פעמיים עד עכשיו) נשמע לי שונה, מעניין ויפה - שילוב של רוק עם נגיעות של אייטיז ואלקטרוניקה של האלפיים (all i need - שיר גדול).
    צריך להקשיב כמה פעמים כדי לקלוט אותו לדעתי.

    בכל מקרה, אין עוד להקה חדשנית כמו רדיוהד. גדולים!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא OK Computer, אבל בהחלט אלבום מצויין

    ירקרק, 11/10/07 10:56

    קשה להתעלות על אלבומים מדהימים כמו OK Computer ו-Pablo Huney
    אבל עניין מדובר ביצירה טובה שכיף לשמוע.

    בניגוד לחומרים ישנים שלהם, כבר לא מספיקה שמיעה אחת כדי לאהוב. דרושים זמן ושמיעות מעמיקות כדי ממש להתאהב. וציפיה זו תמיד בעיה כשמגיעים לשיאים שרדיוהד הגיעו אליהם.

    הקונספט והתעוזה של שיטת השיווק של האלבום ראויים להערצה. מדובר במהפכה ולא פחות ממהלך היסטורי.

    הגב לתגובה זו

    • קודם כל

      לא אתה, 11/10/07 13:24

      pablo honey זבל של אלבום, אפילו רדיוהד לא מתייחסים אליו כאלבום רציני.
      דבר שני, מה שמיוחד באלבום הוא איך שהוא מאוחד, מההתחלה ועד הסוף אתה מקבל צורה של שלמות, וכשזה נגמר אתה באמת יכול להרגיש את פעימות הלב שלך.
      ככה זה היה אצלי לפחות.

      הגב לתגובה זו

      • פאבלו האני זבל של אלבום? נו, באמת...

        ירון, 12/10/07 15:45

        בשנת 92 או 93 יצא האלבום הזה. אלבום בכורה ללהקה אלמונית וצעירה. הראשונים שגילו את הלהקה והפוטנציאל שבה בעולם כולו למיטב ידיעתי וזכרוני היו תוכניות רדיו איזוטריות בישראל ומי אם לא יואב קוטנר. בגלל האהבה הרבה וההערכה לאלבום הזה הם גם הגיעו ארצה ונתנו הופעה בעיר השניה בחיפה ואולי בעוד מקום. אחרי ההופעה הם גם נותרו לשוחח עם חלק מהקהל - בלי שום מניירות או גינונים. ולמה אני כותב את כל זה? כי פאבלו האני כאלבום בכורה הוא אלבום מצויין ונפלא, והוא נחשב בזמנו לאחלה אלטרנטיב ייחודי, מהפנט ומשפיע. לא פחות. כל להקה אחרת היתה מתגאה באלבום כזה גם כאלבום שיא שלה. אלא שרדיו הד, ברוכת הכשרונות, המשיכה ויצרה עוד ועוד אלבומים מעולים, שכולם טובים יותר מהראשון - חלקם הרבה יותר טובים. אבל רק בגלל שאותם אלבומים הם מעולים, על גבול המושלם, ופאבלו האני הוא ''רק'' אלבום בכורה מצויין. תעשה טובה לעצמך ותקשיב לאלבום הזה בשקט פעם נוספת - היום ממרחק הזמן, ובלי להשוות אותו ל- אמנזייאק המושלם, או ליתר האלבומים המצויינים שלהם. נראה מה תאמר אז.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    אלבום מושלם - אחד הטובים שלהם

    מיקי, 11/10/07 10:56

    אני בטוח שעוד כמה האזנות וגם המבקר יכא על חטא (למרות הביקורת הבסה''כ טובה). בכל אופן, יש כאן אי דיוק - האלבום כן יצא לחנויות במהלך השנה הבאה ומי שירצה אותו בגרסת התקליטור - יוכל לרכוש. אגב, הסרט לא עולה כל כך הרבה. הוא אומנם יקר, אבל אני משער שהתגמול יהיה מוחלט.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    האלבום מעולה

    מיטל, 11/10/07 10:53

    כל השירים מצויינים, אלבום יפיפה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אני מאוכזב. ממך גל

    mh, 11/10/07 10:53

    היי גל. בדרך כלל אני אוהד מסור של הביקורות שלך אבל הפעם ביאסת. האם זה באמת מקצועי לכתוב ביקורת כה נרחבת על אלבום שקיבלנו לידינו (למחשבינו) רק לפני 24 שעות? עם כל הכבוד למידיות של האינטרנט צריך לתת לאלבום מספיק השמעות בשביל להחליט?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הוי רדיוהד, תודה.

    סגלוביץ, 11/10/07 10:31

    In Rainbows הוא אלבום מצוין. אולי אפילו הטוב ביותר של רדיוהד אחרי OK COMPUTER.
    הוא פחות חדשני ממנו, וגם מקיד א' , זה נכון, אבל הוא מצליח לשמור על רמה גבוהה מאוד מהשניה הראשונה ועד התו האחרון שמסיים את האלבום. בלי נפילות באמצע, בלי שירים חלשים או גחמות מרגיזות.
    וזה דבר שאי אפשר להגיד על שני האלבומים הקודמים של רדיוהד. למרות שהיו טובים גם הם, סבלו מחוסר אחידות סגנונית ופער עצום ברמת השירים.

    אין ריינבוס, הוא אלבום תובעני ומורכב שדורש מהמאזין ''לגדול'' איתו משמיעה לשמיעה. דבר המצריך סבלנות ובגרות מוזיקלית, שכנראה לא היתה מספיק למר אפלרויט.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא מסכים. האלבום פשוט מצויין.

    רוצים בדיסק, 11/10/07 10:24

    תענוג. לדעתי יש בו משהו שונה מן הקודמים האחרים. בכל מקרה, איכות.

    אני מסכים לגבי דבר אחד, שלא מוציאים את זה גם באלבום נורמלי, כאחד שקונה דיסקים ואוהב מאוד לקנות את האלבומים של האמנים האהובים עליו, זה די צורם לי שלא אוכל לקנות אלבום בצורה נורמלית, וכנראה שאיכנע מתישהו לקנות ב325 שקל את המארז שיצא בדצמבר.
    היה יותר טוב אילו פשוט היו מוציאים בדיסקים אבל במחירים נורמליים ושווים לכל נפש.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אלבום יפיפה, אחד הטובים שלהם.

    דורון, 11/10/07 09:58

    האלבום דורש את הזמן שלו, אבל הוא ללא ספק אחד הטובים ביותר של רדיוהד. פשוט אלבום יפיפה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    רדיוהד-הכי אוברייטד בעולם(גם יו-2...) (ל''ת)

    הספנתעיר, 11/10/07 09:52

    הגב לתגובה זו

    • אין מה להשוות

      פד''ר, 11/10/07 11:31

      U2 יצרו רק בתחילת דרכם מוזיקה טובה. רדיוהד לעומת זאת עושים כל הזמן מוזיקה טובה, אבל בגלל שהם הגיעו לשיא מדהים ב- OK computerתמיד ישוו כל אלבום חדש שלהם לנקודה ההיא בקריירה שלהם. וכן, מול OK כל דבר מאכזב. אינשאללה יום אחד יוכלו הרדיוהדים לשחזר את ההישג של OK.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    over rated

    משה, 11/10/07 09:45

    כתבה נכונה מאוד
    גם לדעתי שלושת האלבומים הראשונים של רדיוהד היו מעולים pablo honey, the bands , o.k computer אבל אחרי o.k הם נעשו מוזרים מידי ופשוט תחת הכותרת מוזיקה איכותית הוציאו מוזיקה בלתי קליטה ולדעתי מעצבנת בעליל.
    לא שמעתי את החדש עדיין אבל אחרי שרכשתי לאחר המלצת המוכר את hail to the thief והתאכזבתי קשות בילה אצלי במערכת 2 השמעות מקסימום - לא נראה לי שאני ארוץ לקנות אותו.
    להקה שהתחילה מצויין והיום פשוט יוצת מוזיקה מעצבנת כשכל המבקרים סוגדים לה רק כי זה רדיוהד

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אלבום מאכזב מאוד,חבל...

    טרנטינו, 11/10/07 09:10

    אי אפשר לעכל את האלבום הזה,מבולבל מאוד,לא יודע,לא עשה לי את זה. להבדיל מאלבומים אחרים שלהם

    הגב לתגובה זו