• 37.

    מסכים איתך.ומבהיל הנושא הזה של השריפות (ל''ת)

    נחשון, 14/11/07 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא לאלימות,אבל אל תהרגו לנו את האומנות בשקט.

    שמאל לוחץ, 02/11/07 14:29

    קיבלתי טלפון בשעות הצהרים המוקדמות, חבר נירגש צלצל לספר לי שהתאכזרו לעוד גלובוס, מחיאות כפיים שלי נשמעו. כן שמחתי, כן הרגשתי שיש אנשים שדואגים לעשות צדק לאומנות. יש משהו מתסכל בדרך שאנשים מובלים לראות ''אומנות'' שמורידה את האומנות למקומות לא לה למקומות לא לנו אמנים יוצרים ואנשי תרבות מצידי פלצנים נפוחים מעצמם, זה גם בסדר. אבל אל, אל תתנו לפוליטיקה להון לקחת לנו את העולם הקטן הפלצני והכל כך אמיתי שלנו ולהפוך אותו לפלסטיקה פטטית.
    מי יתן ועוד יבואו רבים לרוטשילד לראות אמת, אומנות אמיתית כנה, כראוי לאומנות, כראוי לאומנים, יוצרים,אנשי תרבות וסתם ישראלים

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    עוד למדתי: ציבור הימין קהה הטעם רודף תערוכות חינם בלבד (ל''ת)

    איכס, עניים., 24/10/07 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אם אני רוצה להיות איכותי עלי להיות בשמאל להביע גועל מאמנות רחוב (ל''ת)

    הנגרר אחר הנחשב, 24/10/07 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חולדאי- בבחירות לא נשכח לא נסלח (ל''ת)

    תושבי השדירה, 09/10/07 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    גלובוס מפיברגלס???

    שירה, 09/10/07 12:57

    התערוכה כה אמנותית וגם עם אג'נדה.

    כדה''א במצב חרבנה, וזו סיבה מעולה לצקת כדורי ארץ כעורים מפיברגלס שהוא כידוע ידידותי לסביבה כמו הג'יהד ליהודים .

    כל הכבוד!!! עלו והצליחו חלמאים הזויים שלי :)

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חומר למחשבה

    לירון, 08/10/07 18:09

    על משמעות האמנות במדינה
    על משמעות הסובלנות במדינה
    על הפוליטיקות הלא מתוחכמות
    ועל המחשבות שהולכות ומתעצמות
    מה נהיה מאיתנו?
    ומה מאיר שלו היה כותב על זה

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ככה אנחנו, טמבלים (ל''ת)

    ליטל בר, 08/10/07 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    קראתי (ל''ת)

    נורמה, 07/10/07 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    פרסופ פרסום

    אמן, 07/10/07 14:00

    כולם מפרסמים על חשבון האמנות , ממיים מינראלים ועד לבתי השקעות , היצירתיות שווה כסף הא ? מיליוני שקלים זורמים בפרסום על חשבון האמנות , האם אמן קיבל שכר עבור הצגת העבודות שלו ?
    אה כן נכון הוא מקבל פרסום במקום כסף , הוא מקבל חשיפה , וככה כל פעם מנצלים אמנים ואת יצירתם בכדי לעשות פרסומת ללא תשלום.
    כשהציעו לי להציג באמנות ביקשתי כסף וצחקו עלי.
    האם זה מצחיק אותך אורי שאמן יקבל שכר עבור הצגת עבודתו ?
    גם אתה וגם האמנים שהציגו בחינם הינם בורג קטנטן וחסר חוט שידרה בקמפיין פרסומי לבמבה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    א. אתה צודק. ב. לא יעזור לך

    אני-נה, 07/10/07 10:01

    כי אם תנסה, מייד יקפוץ עליך בסמטה אפלה, איזה מישהו שעישן פעם משהו עם מעיין אמיר, או שתה עם סיימון, ובפוזה שנונה אך מרוחקת יקרע לך את הצורה. הציניות אגב, תהיה ביטוי ל- אין לנו טיעון אמיתי, בכל זאת, הם ינצחו אותך. כי הם פחות טובים. לא ההיפך.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בירושלים מתקיים הדבר האמיתי-כרגיל

    שרה, 07/10/07 09:59

    http://www.mouse.co.il/articles_item.aspx?BoneId=701&NsId=209&ObjId=15894

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הכתבה ילדותית ומטופשת (ל''ת)

    אסף, 07/10/07 08:13

    הגב לתגובה זו

    • כתבה לעניין ועצובה מאוד (ל''ת)

      אזרח אוהב אמנות, 08/10/07 09:46

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אבל

    דנה, 07/10/07 07:06

    חבל רק שנתת שמות כל כך ''סתמיים'' ובכך נקטת עמדה מדוייקת לגבי מה אתה חושב על אמנות הרחוב לבין אומנות המוזיאון/גלרייה. במקרה הזה האומנות בבינאלה באמת גרועה. אך אם לא היה כך לא היית מביא את עצמך לדיון הזה אלא ממשיך להתבצר בעמדת השמאל האליטיסטי שאתה מייצג. חבל. אבל חוץ מזה לגבי הכתבה צודק במאה אחוז...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    היית עדין גם (ל''ת)

    נייר זכוכית, 06/10/07 23:53

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יהושע סיימון הוא ממש בואש אומנותי. (ל''ת)

    מתרחק, 06/10/07 23:41

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    המאפיה השמאלית מיצרת אומנות מגויסת ופרוטציונרית לא ראויה. (ל''ת)

    רואה, 06/10/07 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    צודק: אמנות לבעלי הון לא לאמנים!

    סמי עופר, 06/10/07 19:43

    שוב מאמר אנטי-אמנותי בעיתון מעריב. צריך לשים את המאמר הזה בחלק הכלכלה ולא בחלק התרבות.
    זה חוסר מקצועיות שכתב מבקר את ''הביאנלה בהרצליה'' בלי להיות בה (אלישבע לוי הרי לא היתה בחלק המרכזי של הביאנלה, אלא פסלים של נואו הופ וארי ליבסקר). מלבד זה, הוא כתב ''תלכו לאמנות הארץ, אם היא עדיין מציגה''. הוא יכול היה לגלות בקלות שתערוכת ''אמנות הארץ'' ירדה. מספיק שהוא או העורך יעשו גוגל ויבדקו. עצלותו היא סופר רשלנות.

    התומך בגלובוסים כאילו אומר ש''אמנים'' צריכים להתכופף מול 100 החברות הגדולות במשק. זה מסוכן לתמוך בעמדה כזו. הוא אומר שבזכות התערוכה ילדים יוכלו להגיד שהיו בתערוכה, אבל זו לא תערוכה, אלא פשוט פרסומת. זו דרך לפרסם חברות בורסאיות, בתקופה שהבורסה עולה והשכר יורד.
    עם זאת, הכותב הוא צעיר, בוגר סם-שפיגל, בית ספר המחנך לערכים של חנופה, ולכן זה נסלח. העורכים היו צריכים להבין מה משמעות תמיכה בגלובוסים. הפחד שלי היא שהם לוקחים את הצד הזה של הערצת ההון

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך בכל מילה

      ריקי, 06/10/07 23:09

      איך העיתונות (גם הארץ) התירו כל רסן ומעודדת פופוליזם ואת השנאה לאמנות.
      לא פלא שחושבים על זה.

      הגב לתגובה זו

    • הייתי בהרצליה זה היה ביזיון לא אומנות. (ל''ת)

      גרי, 06/10/07 23:37

      הגב לתגובה זו

    • תזכיר לי, על חשבון מי יצר דה וינ'צי? על חשבון הקרן החדשה לחבר'ה? (ל''ת)

      בן יפונה, 07/10/07 08:20

      הגב לתגובה זו

      • דה וינצי יצר לעצמו

        בן מפונה, 08/10/07 09:51

        תלמד את ההיסטוריה שלו ותגלה שהוא מעולם לא סיים פרוייקט שלא מצא חן בעייניו
        ותמיד תמיד שם את עצמו מעל לכל

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    מזל שאורי דסאו הצהיר שהוא הולך לחנך את ההמון מה זו אמנות טובה..

    יוכבד, 06/10/07 17:44

    בבקשה לחזור לרידינג בשנה הבאה.

    הגב לתגובה זו

    • והוא פאקינג הצליח (ל''ת)

      דודידי, 06/10/07 23:14

      הגב לתגובה זו

      • אמנות לא תפקידה לחנך (ל''ת)

        צרעת, 08/10/07 09:53

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    לצערי אני מסכים

    001, 06/10/07 17:33

    וכבר כתבתי כאן בעבר על היוצרים השונים-בעיקר הצלמים שמוצגים כאן באתר כשרמתם נמוכה לדעתי הרבה יותר מהמקום לו הם זוכים מהיותם שייכים למוסד הנכון

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד אור (ל''ת)

    רספקט, 06/10/07 17:31

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כתבה כנה עם עיניים פקוחות. צינית ריאליסטית (ל''ת)

    תודה., 06/10/07 17:31

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    we dont need no water

    ו., 06/10/07 17:21

    we dont need no water
    let the motherfucker burn
    burn, motherfucker
    burn!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אתה ממש מעצבן אותי

    מיכל, 06/10/07 16:24

    לחם ושעשועים היתה תערוכה ששווה היה לעבור את מסכת הדוכנים והיה תענוג לסייר בה וחלל לא חייב להיות בנוי ממכונות כדי שיהיה מעניין, אורי דסאו נתן במה גם לאמנים שזו התערוכה הראשונה שלהם לא כמו סיימון המעצבן שנתן במה לאמנים שאינם עוסקים באמנות פלסטית כלל.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    העבודה של אלישבע לוי חלשה, ולולא סיימון לבטח לא הייתה מוצגת בחלל כז

    יעל, 06/10/07 16:07

    כזה מרכזי. מילא אם זו הייתה עבודה טובה, אז מה איכפת לנו על הקשר שלהם, אבל זה היה עגום וחלש מאוד. ויהושע שכח לא(ע)צור את העניין.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא חייבים להתפלסף ולנתח כל דבר

    סמדר, 06/10/07 15:42

    אפשר גם סתם לחוות חווית אמנות פתוחה בעיר בלי להתפלסף ולנתח כל דבר, לא תמיד חייבים, ושרק נרבה בדברים שכאלה, תערוכות מייצגים והפנינגים, אבל ממה תתפרנסו כל המבקרים?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פספסת בגדול

    אייל, 06/10/07 12:43

    אם היית בא בביקורת עיניינית על סיימון וחבורתו.ניחא. העובדה שמרבית המציגים הם חברים שלו לא אומרת שהתערוכה לא היתה מוצלחת(לא יודע לא הייתי).הרי בתור אוצר זה די טבעי שהוא יביא אמנים שקרובים אליו וכל עוד העבודות שלהם עומדות בקריטריונים אני לא רואה בכך כל פסול.
    לגבי אמנות הארץ- החטא הגדול הוא החוסר פרופורציה בין התערוכה של אורי דסאו ובין הלונה פארק המסחרי שהתקיים שמה.זה היה יריד מסחרי כמעט בלי קשר לאמנות.''אמנות הארץ'' עלק.סתם עוד דרך לדפוק קופה ולמכור מנויים של דה מרקר

    הגב לתגובה זו

    • לאוצר טוב אין חברים בעבודתו אלה

      אש האמנות, 08/10/07 10:00

      לאוצר טוב אין חברים בעבודתו אלה
      אם הוא פוליטקאי
      פוליטקאי לא יכול להיות אוצר מעניין

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני ב''שמאל''. הגלובוסים למשרפות (ל''ת)

    שרונה, 06/10/07 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מילים כדורבנות

    מיכל, 06/10/07 11:18

    אור- כל הכבוד. מילים כדורבנות, ללא הצביעות הרגילה ומשוא פנים. כן ירבו

    הגב לתגובה זו

    • ללא משוא פנים??

      ת, 06/10/07 15:21

      כתבה מתנשאת.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    צודק!

    יורהממם, 06/10/07 11:14

    חבל שיותר מדי אנשים יחשבו שהתכוונת למה שכתבת בסוף

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יהושע סיימון סתם טיפש

    לולה, 06/10/07 11:01

    שלמד כמה ססמאות מעניינות

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    קל מאוד

    כתבה גרוע, 06/10/07 10:52

    קל מאוד להתעסק ב''שמאל'' ו''ימין'' מאשר בביקורת אמיתית ומקצועית על סצנת האמנות בארץ...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    נמוך,רע

    ח., 06/10/07 10:21

    הטעות של הארץ שמיקמו את הגלובוסים כגבוה, רע. מה הקשר בין תערוכת עיצוב מסחרית לבין ''גבוה''? טעות.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אור גוטליב היקר

    ש, 06/10/07 09:28

    הצלחת להצחיק אותי כהוגן
    איזה יופי אתה כותב!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מאמר יפה מאוד (ל''ת)

    {[-_-]}, 06/10/07 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הממ לא אהבתי

    כותב!, 05/10/07 23:24

    זה קצת רשע מה שכתבת...
    אובייקטיביות לא תזיק לכתבה מסוג זה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    חונטות האמנות

    רון, 05/10/07 22:51

    סוף סוף למישהו יש אומץ לכתוב איך הדברים מתנהלים כאן.
    החונטות הן כאן לא בדרום אמריקה.

    הגב לתגובה זו

    • חונטות באמנות

      עה, 06/10/07 23:13

      לכל אמן יש מעגל של פעילי אמנות מסביבו.
      כל אמן הוא פוטנציאל להשתייך לאיזו ' מאפיה'

      אבל יש מעגלים יותר מצליחים ויש מעגלים שפחות.
      אז אל תקשקשו בשכל. ככה זה מאות שנים בכל העולם וככה זה עובד.

      הגב לתגובה זו

      • וזה רע שזה עובד ככה (ל''ת)

        צחי, 08/10/07 10:03

        הגב לתגובה זו