• 6.

    הופעה חורשת ומדהימה ! (ל''ת)

    גילה, 06/09/07 18:05

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הופעה מדהימה

    טרנט, 06/09/07 09:20

    למרות שאני שונא את מתחם גני התערוכה, היתה הופעה מעולה. סאונד הכי טוב ששמעתי בארץ, תאורה מעולה, והמוסיקה חבל''ז. היה נחמד עם היה נותן עוד איזה 2 שירים בהדרן, אבל כשמסיימים עם ביצוע מצמרר של hurt קשה לחשוב על עוד שירים. יאלה תחזור בקרוב כמו שהבטחת!!!

    הגב לתגובה זו

    • ביצועים מדהימים, אפקטים אחלה

      tr, 06/09/07 13:16

      ואפילו הקהל אחלה
      למרות כל הזיעה והחום והגועל הכללי של אוגוסט :)

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    עכשיו נכנסנו

    נו זה משם, 06/09/07 02:04

    ברגעים אלו חזרנו מההופעה ובכן
    ז פיצץ תשכל באופן בלתי רגיל אחת ההופעות המדהיומות והטובות שנעשו כאן בשנים האחרנות.
    בעצם הטובה ביותר
    הסאונד היה מעולה התפאורה וההפקה של הלהקה היו פשוט מושלמים חבל שאין כאלה מספיק

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    טוב שנזכרתם לראיין אותו (ל''ת)

    אחרי כולם, 05/09/07 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ''זו חברת סלולר?''

    תומר, 05/09/07 16:37

    חחח
    הפרדוקס של הרוק משכבר הימים...
    להקות מורדות בממסד אבל הם חלק ממנו ואין מה לעשות.
    עזוב אותך משטויות תן לנו רעש היום הרבה רעש (ואם אפשר שיהיה תעשייתי....)

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    פשוט מלך

    א, 05/09/07 14:53

    אליל ,פגשנו אותו במקרה בארוחת צהריים,אדיב ,כריזמטי ונחמד מאוד. מי יתן ויפוצץ לנו את המוח באנרגיות הערב!

    הגב לתגובה זו