למרות שאני שונא את מתחם גני התערוכה, היתה הופעה מעולה. סאונד הכי טוב ששמעתי בארץ, תאורה מעולה, והמוסיקה חבל''ז. היה נחמד עם היה נותן עוד איזה 2 שירים בהדרן, אבל כשמסיימים עם ביצוע מצמרר של hurt קשה לחשוב על עוד שירים. יאלה תחזור בקרוב כמו שהבטחת!!!
הגב לתגובה זו