• 126.

    למה לא מחרימים את שחר פאר ? היא עשתה קורס טניסאי שלב 7 ? (ל''ת)

    מענין לדעת ..., 06/09/07 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    שמעון פרס לא שירת בצה''ל, למה הוא נשיא ? (ל''ת)

    חומר למחשבה., 06/09/07 09:43

    הגב לתגובה זו

    • היסטוריהההההההה

      חיים וינר, 30/06/09 17:14

      אולי כי לא היה צבא הגנה לישראל, אלא רק צבא בריטי?
      וחוץ מזה שמעון פרס תרם למשרד הביטחון מזמנו קצת יותר מ 3 שנים

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    אין זכויות בלי חובות

    רבקה, 06/09/07 07:52

    אי אפשר לנפנף בזכויות בלי להתייחס לחובות.
    כל אחד חייב לשרת בצבא או בשירות אזרחי.
    אין מקום לפרזיים בייחוד במדינה הנילחמת על הישרדותה.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    גילה אלמגור תומכת בפרזיטים על חשבוני

    אבי, 05/09/07 13:46

    גילה

    תקימי קופת גמל עבור הפרזיטים שנותנים לאחרים לסכן את חייהם כשהם סובאים בפאבים. זה לא מודל לחקוי ואינני מוכן שיוציאו את כספי בשבילם

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    בראל , במקום בו אתה נמצא , תמיד חשוך ומסריח.

    ניסו שחם, 04/09/07 22:00

    דעתך הסובייקטיבית והשתלחותך עוד תגרום לי לטחורים.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אני ממש שמח שהבאתם את דעתה של גילה אלמגור....

    פרומקין, 04/09/07 21:53

    חשוב לי נורא מה היא אומרת.
    למה לא שאלתם את חווה אלברשטיין ?
    מה בקשר לדעתו של מוחמד באכרי ?

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    גם הנאצים התחילו בנידוי וגמרו באבדון (ל''ת)

    עם מטומטם, 04/09/07 13:03

    הגב לתגובה זו

    • שטויות. אתה ההוכחה שהם עדיין חיים בתוכנו , לצערנו.

      רושקה, 04/09/07 21:57

      הפאשיסטים המעמידי פנים של הומאניזם.

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    מדוע אני צריך לסבול את הבעיות הנפשיות של השחקנית (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 04/09/07 04:45

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    עידו בראל, אוהד פישוף ו גילה אלמגור צודקים-מדינה צריכה לבדוק עצמה

    מית נמש, 04/09/07 02:46

    מדוע מספר המשתמטים גדול כל כך?
    אני אומרת - לעצור את ציד המכשפות הזה
    יש איפה ואיפה בכל נושא
    הפסיקו את העליהום הזה כי אתם פוגעים ללא אבחנה בציבורים שלמים של אמנים ש כן תורמים
    אוי לנו אם אמנים לא יביעו דעתם
    אוי לדמוקרטיה
    מי שמתגאה בכך שלא עשה צבא ראוי לעונש - זה כן
    אך תבינו - ניתן לתרום למדינתנו גם בדרך אחרת - נהגו כבני תרבות, בדרך ארץ, פתחו דרכים וחנכו ילדיכם -ל ניהול נכון של שיחה, הקשבה, קבלה - חנכו אותם לכבד רכוש באשר הוא, לכבד זולת - ותראו תוצאות טובות בכל אשר תלכו.

    הגב לתגובה זו

    • שיביעו את דעתם וישרתו את המדינה

      אילן בן הרים, 05/09/07 14:15

      אני בעד נחוק שאמן שהשתמט ממילוי חובה לאומית, לא ישתתף באירועים ממומנים על ידי המדינה.

      אני בעד גיוס כולם לצה''ל
      חוץ מערבים ובנות חרדיות ופציפיסטים שיהיו צריכים לשרת שירות אזרחי, אותו משך זמן שהאחרים משרתים בצבא.

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    אושרי כהן, איתי טיראן, מיכאל מושונוב ממשיכים לצחוק כל הדרך אל הבנק

    גדי, 04/09/07 02:17

    אין בושה !!!
    שוב מישתמטים בסרט על צה''ל
    צריך להחרים את הסרט החדש ''לבנון'' המופק בימים אלו !

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    הם לא אמנים בכלל רק עושים רעש גם גילה שחקנית בינונית ומטה (ל''ת)

    עוד שחקנית????, 03/09/07 23:40

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אוהד פישוף- אתה חי כאן בכלל שאתה מביע דעה

    שר, 03/09/07 23:29

    חצוף ברמות על. זה לא אתה שחי כמה שנים באנגליה? ואתה מנסה לחנך אותנו?
    חתיכת סמרטוט. אפס מאופס. זה מה שאני חושבת על אנשים כמוך.

    תמשיך לעשות את הכלום שאתה עושה כבר כמה שנים ועזוב אותנו בשקט.

    יהורם גאון- קנית את ההערכה שלי היום.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    גילה למה לא לקחת את הכדורים שלך? (ל''ת)

    אילי, 03/09/07 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אמנים הם חבורת בעלי אגו מנופח שחושבים שהם מורמים מעל (ל''ת)

    בסך הכל ליצנים, 03/09/07 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    לאומנים אין תירוץ אם אתם בוחרים לא לשרת בצבא תעשו שירות ליאומי (ל''ת)

    אזרחית, 03/09/07 22:38

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    לאומנים אין תירוץ אם אתם בוחרים לא לשרת בצבא תעשו שירות ליאומי (ל''ת)

    אזרחית, 03/09/07 22:37

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    שוב המתקרנפת הזו ????? (ל''ת)

    שילון, 03/09/07 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    גילה, תעלי על המטאטא וטטוסי מפה........ (ל''ת)

    מכשפה, 03/09/07 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    הבה נגילה עם גילה

    מה זה משנה, 03/09/07 21:30

    גילה פעורת העיניים שמחשיבה עצמה לגברת התיאטרון הראשונה לאחר מסע צמוד של בעלה- הרי היית כלומניקית, מאיפה הגאווה לשמש פה לכל יפי ההשתמטות ? ואולי הרופא המנתח שנהרג בחלצו חייל גם הוא צריך ידיים ?? אולי גם הוא ניגן בפסנתר ?? כמה כישרונות יצאו לשם כדי שרפי שכל ומוסר לאומי יוכלו לעשות כסף על חשבונם ?? האם שכחת את ריטה שרצתה הון בשביל לשיר את התיקווה ביום עצמאות ?? לא הבנתי במה את מאמינה - לא הערכתי אותך עד היום ואני רואה כי צדקתי .

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    הנושא הזה לא פשוט בכלל

    יונתן, 03/09/07 19:59

    ועדיין, 99 אחוז מהתגובות הן שחור או לבן.

    אני בעד שרות חובה בצה''ל. מצד שני אני גם בעד תגמול כספי נאות לאנשים שמסכנים את חייהם עבור המדינה.
    משתמטים לא צריכים לקבל פרס על מעשיהם, אבל גם לא למשפט ציבורי שכזה. מי שלא גויס עקב בעיה רפואית אמיתית, בעיה נפשית אמיתית או פציפיזם (ולהיות פציפיסט במקום כמו המזרח התיכון זו הפרעה נפשית לדעתי) - אסור להפלותו בדבר. מי שלא גויס כי פשוט לא התחשק לו - חייב להבין שבחיים האזרחיים זכויותיו לא יהיו שוות לזכויות האדם ששירת בצבא.

    את כל הדברים הללו יש להעלות על הכתב בחוק מסודר.
    מכאן ועד המקרטיזם המטורף שפורח במדינתנו בחודשים האחרונים, מרחק ענק.

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים! (ל''ת)

      תומר, 04/09/07 00:20

      הגב לתגובה זו

    • יונתן אתה צודק בכל מילה. אני איתך חותמת על חוק זה (ל''ת)

      מית נמש, 04/09/07 02:48

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    עומק המדמנה שבה אנו חיים

    Joe Anaaref, 03/09/07 19:42

    זה בסדר שתהיו פציפיסטים אבל לא על חשבון הילדים שלי.
    שרתו בצבא או שבו בכלא.
    רק חברה מסריחה המורכבת מפרטים שמוכנים לשלוח את הילד שלי למות על הגנתם מצמחת בה חלאות כמו האוסף הזה בכתבה.
    הנחמה שלי היא שהחברה הישראלית מצמיתה את ה''תרבות'' שלה ככה שכל האפסים האלה יאלצו למצוא מפרנס אחר מזה שנשלח על ידם למות על הגנת נמדינה.
    איכס.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    די כבר נימאס לשמוע על זה!!!!!

    רוני, 03/09/07 19:33

    אני עשיתי 3 שנים צבא שלא נתן לי כלום.כל אחד שיחליט לגבי מעשיו מי אתם שתישפטו אנשים.מספיק כבר זה לא כבוד גדול להיות אומן בישראל הם מרויחים בקושי.אז תפסיקו עים כל הביקורת על המשטמטים ותתחילו לחיות ולפרגן לאנשים.ולא להיכנס להם לחיים.לא פלא ששונאים אותנו בכל העולם אים אנחנו לא יכולים לפרגן לאנשים במדינה שלנו

    הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי (ל''ת)

      עדי, 17/11/09 13:50

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    ראשי רשויות

    מירו, 03/09/07 19:24

    שלא משלמים משכורות, פוגעים אנושות במדינה.

    הגב לתגובה זו

    • חופי ים מזוהמים

      מירו, 03/09/07 20:21

      נוצרים על ידי אנשים שהמדינה לא חשובה להם.

      הגב לתגובה זו

    • דוקא טוב לי ככה

      הכלב של מירו, 03/09/07 20:23

      אחללה אוכל אני מוצא על שפת הים

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    כולכם אפסים !!!! (ל''ת)

    אלי, 03/09/07 18:55

    הגב לתגובה זו

    • אני 0?

      מחפש זהות, 03/09/07 19:15

      יאפשרו לי להופיע בפני חיילים?

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    גילה אלמגור הצליחה רק בגלל שפזלה לשמאל

    המתחסדים בע''מ, 03/09/07 18:50

    קיבלה תפקידים בסרטים שמומונו על ידי קרן קולנוע בהיותה חברת הנהלה בקרן ציבורית זו

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מתורתם אומנותם עכשיו זה אומנותם תורתם, ואת הילדים הם שולחים לגל''צ..

    אלמגורילה, 03/09/07 18:35

    חתיכת אומנים צבועים, עושים כסף ומקבלים מקופת המדינה על חשבון שכבות מצוקה שמשרתות ולא מקבלות עזרה הכל בשם האומנות, אנחנו נסתדר בלי כמה הצדות עם שלל המשתמטים שמשחקים חיילים בהצגה

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    במדינה העומדת על נפשה מול העומדים עליה לכלותה אין מקום לפציפיזם (ל''ת)

    משה בודק, 03/09/07 18:18

    הגב לתגובה זו

    • מי שהיה בצבא,

      רב דעת, 03/09/07 19:18

      ראה שאין ציוד בימ''ח, ראה ושתק, פגע במדינתו,
      במדינה שנלחמת על חייה , אין מקום להתנהלות כזאת.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    אתם צודקים צודקים צודקים (ל''ת)

    רון, 03/09/07 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    עידו בראל זה ממש מושחת על קודם כל הוא נסמך על כספי ציבור אחר כך

    אודי, 03/09/07 18:17

    הוא מטיף להשתמטות והיא מילוי חובות ובסוף הוא משמיץ את התורמים שהם מגנים על יהודים מתנחלים ומוציא דיבה על חיילי צהל כאילו הם מתעללים בערבים .יש גבול עד כמה יכול מוסד כמו בצלאל להתרדר שלקח בתור ראש חוג בן אדם מנוול וירוד מוסרית .לגבי אם הוא אומן טוב או לא זה לא מעניין כבר.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    עידו בראל ותלמידיו מתנהגים כמו חרדים למצוץ כמה שיותר לתרום כלום (ל''ת)

    להפסיק תמיכות, 03/09/07 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מי זה פישוף ועידו בראל בדיוק? גם הם נהיו חשובים? (ל''ת)

    בחיים לא, 03/09/07 18:11

    הגב לתגובה זו

    • שני אפסים שקופצים על עגלת השחיתות (ל''ת)

      רואה שקוף, 03/09/07 20:18

      הגב לתגובה זו

      • לא שמעת הרבה דברים, פרובנציאל (ל''ת)

        אלמונדא, 03/09/07 21:36

        הגב לתגובה זו

  • 95.

    השחקנים הצטרפו לבני הישיבות תורתם היא אומנתם הקיצר פרזיטים מושחתים (ל''ת)

    רואה שקוף, 03/09/07 18:09

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    האומנות היא מוצצת כסף מ''ס 1 על חשבון המסכנים הזקנים והחולים (ל''ת)

    ארצי, 03/09/07 18:07

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    בני הוא אנוכי ורוצה להשתמט היות והוא עלול להיפגע האם אלי לעודד אותו (ל''ת)

    שאלה לאלמגור, 03/09/07 17:51

    הגב לתגובה זו

    • תבקש מיהורם גאון שיפעיל לו את הקשרים שלו ותהיה לו קריירה בלהקה (ל''ת)

      עניתי לך?, 03/09/07 18:18

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לתגובה

        אני, 15/09/07 13:45

        ואת תבקשי מאלוהים שישלח לך שכל. נכון שהוא יסרב לבקשה - אם הוא היה בחופשה שנתית ביום שבראו אותך - כבר מאוחר לו להתחרט, אך נסי בכל זאת. היית מתה להיות ציפורן באצבע של יהורם גאון.

        הגב לתגובה זו

  • 92.

    פייסן הוא אדם המאכיל תנין בתקווה שהוא יאכל אותו אחרון (ל''ת)

    צרציל, 03/09/07 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    חרפה בחרתם מפחד המלחמה ,הרי לכם חרפה ומלחמה גם יחד. (ל''ת)

    צרציל על פצפיסט, 03/09/07 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הטמטום חוגג

    רוני, 03/09/07 17:46

    ''כמו שאף אחד לא מפשפש במעשיו של אמן באמבטיה''? מה שאתה עושה באמבטיה או בחדר המיטות זה ענין פרטי, שרות בצבא זו חובה וזכות, רוב האמנים והסלבס שהשתמטו עשו זאת ללא סיבה רפואית אמיתית: אשרי כהן, אביב גפן ובר רפאלי ש''התחתנה''. החוק אומר שעליך לשרת, זו לא אופציה, פציפיסט תהיה ותשרת, יש בצבא שמאלנים וימנים, דיעה פוליטית לא פוטרת משרות.
    חוץ מזה אף אחד מהמשתמטים לא עשה שירות לאומי חליפי. גילה אלמגור, את לא בארה''ב, אל תנסי להיות סוזאן סרנדן או ברברה סטרייסנד שהן אנטי ישראל ואנטי ארה''ב, ישראל היא לא אמריקה, אנחנו עדיין מוקפים, למי ששכח.

    הגב לתגובה זו

    • רוני יפה ניסחתה (ל''ת)

      טל, 03/09/07 18:44

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    הם צודקים!

    אלמוני, 03/09/07 17:45

    אני בטוח שרוב המגיבים כאן לא היו יותר מפקיד או שקמיסט.יש גם השתמטות בתוך הצבא-קל''ב,הורדות פרופיל,סתם פרוטקציות,לא כולם נלחמים.בעיניי מי ששוחרר מחוסר התאמה {לא השתמט} אבל תורם מכשרונו לחיילים לא פסול.יש פה ציד מכשפות לא מוצדק.

    הגב לתגובה זו

    • אתה חוטא ומחטיא למה ללכלך על מי שתורם בשרות צבאי תתביש (ל''ת)

      לאלמוני, 03/09/07 18:46

      הגב לתגובה זו

    • או באמת

      דודי, 03/09/07 19:18

      כמו שאנשי הייטק תורמים למדינה לא פחות מאומנים, כך אין לאומנים פטור משירות צבאי

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    פציפיזם? אין בעיה עם פציפיסטים

    אלי, 03/09/07 17:45

    אדם שהוא פציפיסט שלא ישרת כחייל.

    הבעיה אינה הפציפיסטים, לאלה יש ועדה צבאית שמנסה לבדוק אם האדם הוא פציפיסט ובאמת משחררת אותו משירות.

    צריך למצוא להם פתרון בשירות לאומי אבל הם באמת אינה הבעיה.

    הבעיה היא בכמויות הגדולות של משתמטים שפשוט ''לא מתאים'' להם לשרת בצבא. שמעתי ראיון עם הבמאי של הסרט ''בופור'' שסיפר ש 50% מהשחקנים להם עשה אודישן לא שירתו בצבא.

    לא מדובר בפציפיסטים, מדובר במשתמטים שעשו הכל כדי לקבל פטור מהצבא והם ראויים לבוז של כולנו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק (ל''ת)

      אבי, 05/09/07 13:47

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    למערבי, האם אנשי האמנות הם מיצגי עם ישראל או סתם אגואיסטים מגעילים. (ל''ת)

    לעורך מעריב, 03/09/07 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לפציפיסטים, לכו תגידו לחמאס שאתם פציפיסטים. (ל''ת)

    המשתמטים לדין, 03/09/07 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אם אלה אומני ישראל אז זה לא תרבות, זאת תת-תרבות. (ל''ת)

    תיכוניסט, 03/09/07 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    יותר מידי השקעה בתרבות של מושחתים חייבים לקצץ מיליארדים לאוכלי חינם (ל''ת)

    רואה שקוף, 03/09/07 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    תראו איזה משפט של מנוול בראל-גם אם לא עשו את הפזצטות יחד עם כולם. ז

    חלאה ללא הבושה, 03/09/07 17:31

    גם אם לא עשו את הפזצטות יחד עם כולם. זה ממש לא משנה אם הם עזרו לפנות מתנחלים או לטרטר ערבים בשטחים''.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    המושחתים כבר לא מתביישים הם צועקים את זה בכל הזדמנות לאן התרדרנו (ל''ת)

    אודי, 03/09/07 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    פצפיזים הם הגורם השני אחרי הנאצים לפתיחת מלחה''ע ה2 ולשואה . (ל''ת)

    די לבולשיט, 03/09/07 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    למי שלא יודע, יהורם גאון הוא משתמט שהפעיל פרוטקציות לצאת מקרבי

    ''שירת'' בלהקה, 03/09/07 17:23

    בזמן שעדיין ספרו את הקורבנות של מלחמת סיני, יהורם גאון ניצל קשרים בשביל ''לשרת'' בלהקה צבאית.

    אי לכך, ''לא מגיע לו להופיע....''
    יהורם, ''אתה לא ראוי. תסתלק''.

    ואם הפטריוט הנפוטיסט רוצה להוכיח שאני טועה, שיוכיח שלא היה לו פרופיל קרבי, ואז אשמח לשמוע איזו נכות יש לו.

    כל הפרוטצקיונרים שמתנגדים ''להשתמטות'', יומכם יגיע וכולכם תוצאו מהארון בקרוב.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    פציפיזם = שילד של מישהו אחר יהרג על בטחוני

    תפוזו, 03/09/07 17:17

    גברת אלמגור היקרה, אני אשמח רק לבוא להצגות שלך ולא להגן עליך, אבל כשאת יושבת בבית הקפה עם חברותיך אלפי ''לא פציפיסטים'' מאפשרים לך לעשות זאת. כנראה שצריך לחטוף אולם תאטרון כמו במוסקווה כדי שאת וחבריך תתעוררו מהבועה הפציפיסטית. מצטער לאכזב אותך גילה ויתר חבריה - אתם עוד לא חיים בסקנדינביה.

    הגב לתגובה זו

    • פופוליזם זול

      דני, 03/09/07 17:39

      למה יש מלחמות בעולם? כי זה משתלם למישהו - למי שמייצר את הנשק, ולגנרל האמביציוזי, ולפוליטיקאי שרוצה להיבחר שוב. הפאציפיסטים הם האנשים הכי אמיצים וחכמים שקיימים.

      הגב לתגובה זו

      • תראו מי שמדבר

        טרבולטה, 03/09/07 18:08

        אין לך בעצם מה להגיד אז גלשת לעולם המזימות.

        ''למה יש מלחמות בעולם? כי זה משתלם למישהו - למי שמייצר את הנשק, ולגנרל האמביציוזי, ולפוליטיקאי שרוצה להיבחר שוב.''

        כן, בטח. ממש מתאים ליאסר ערפאת יצרן הנשק והגנרל האמביציוזי והפוליטיקאי שרצה להיבחר.

        הגב לתגובה זו

    • בהחלט!!!!!!!!

      ע, 03/09/07 17:54

      ואין עוד דרך לשרת את המדינה מלבד לשרת בצבא.

      התחביבים שלכם לא מעניינים אותי. והצבא הוא לא תכנית כבקשתך.

      ילד בן 18 מחליט שהוא אמן/זמר ושלא נאה לא לשרת.

      מה הם רוצים לעשות במקום? לשיר לנו?

      זהו שזה ממש לא מה שאנחנו כמדינה צריכים.

      יש עוד אלף אנשים מוכשרים ששרתו/משרתים/ישרתו

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    פציפסטים לא מתים, רק מתחלפים ושרים (ל''ת)

    ר, 03/09/07 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    PMHPXYHO פציפיסט יכול לעשות שירות לאומי 3 שנים (ל''ת)

    ר, 03/09/07 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    גילה אשה מאוסה ושחקנית בינונית (ל''ת)

    מגעילה אחת, 03/09/07 17:09

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    you can write this little story if there....

    d, 03/09/07 16:58

    no soldiers hamas and iran would not like that.so everybody must serve or else.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    סליחה, יש הבדל בין משתמט לפציפיסט!

    גב' אלמגור, 03/09/07 16:55

    על פציפיסטים (אולי) עוד ניתן להגן ולומר שיש פה שאלות כבדות משקל של מוסר והשקפת עולם שהן בגבולות החברתיים האפשריים. אבל מה בדיוק פציפיסטי בכך שרונה-לי שמעון האפסית משתמטת (!) מסיבות דתיות?! הא? מה הפציפיזם הנעלה בכך שבר רפאלי התחתנה עם חבר של הוריה בן 50 כדי לא לשרת?! זה פצפיזם? זו השתמטות! ולכאלה אין מקום! אם ''אמן'' (כמו רונה לי שמעון...חה חה) היה קם ואומר: ''לא שרתתי כי אני נגד צבא, נגד נשק וכו''' עוד ניתן להתווכח באופן ענייני. אבל עם אנשים שהוציאו פטורים בדרך-לא דרך בשביל להמשיך בעיסוקיהם- אין וויכוח! אלה שקרנים ומשתמטים עם קבלות! ואין סיבה שהם עוד יקבלו כסף מהמדינה שעליה הערימו ועליה ירקו ברבים, על אחת כמה וכמה בחגיגות 60 השנים לקיומה! קיומה, גב' אלמוגור, איננו הודות לחזה של בר ולקצוץ של מרינה אלא בזכות האנשים שקיבלו אתמול צל''שים! אז אל תדברי איתנו על פצפיזם, דברי על השתמטות, דברי על בריחה באמצעות תרוצי סרק!

    הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק (ל''ת)

      ...., 03/09/07 17:53

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד!!! תגובה מדוייקת!!!!!!!!! (ל''ת)

      עינת, 03/09/07 17:56

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    מצאו את מי להאשים

    עידן, 03/09/07 16:53

    ביום שבו 75% לפחות מהחרדים יגוייסו ותפסק השחיתות במשכורות של קציני צה''ל והטבות הפנסיה, אז שיבואו בטענות לאמנים שלא עשו צבא, שאת מרביתם הצבא לא רצה ממילא.
    הספין הזה משכיח מכולנו את הבעיות האמיתיות של המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • פשוט שטויות

      אלי, 03/09/07 17:49

      1. ואם החרדים משתמטים אז כולם צריכים להשתמט.

      2. החרדים משתמטים במסגרת ''תורתם אומנותם'' ואסור להם לעבוד כל עוד אינם מתגייסים.
      (ולא, הם לא מקבלים שכר על הלימוד, לא לבלבל עם כוללניקים)

      אם אתה מחפש שוויון, בבקשה.
      כל מי שלא מתגייס אסור לו לעבוד עד שיתגייס. בדיוק כמו החרדים.

      צריך לגייס את החרדים, אבל זה לא תירוץ לאחרים לא להתגייס.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    גילה שוב מתקרנפת !!!!!!! (ל''ת)

    דן שילון, 03/09/07 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מה לא מובן ? מי שלא עושה צבא לא אוכל ,מה לא ברור,

    אור, 03/09/07 16:47

    חבורת פרזיטים מתחמקים מהצבא ועוד מבקשים טובות מהמדינה.
    אני מציע לכל אלה הפחדנים והברחנים והעלובים, צאו מחיינו לא מגיע לכם זכויות .אתם צריכים להיות אזרחים סוג (ב) או (ג) הייתי מגביל אתכם כמו מצורעים.

    הגב לתגובה זו

    • יהורם גאון נראה לי דווקא אוכל די טוב, וגם במתקופת ''שירותו'' בלהקה (ל''ת)

      הוא אכל די טוב, 03/09/07 17:27

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    גילה, לא המדינה זקוקה לעזרה אלא את. (ל''ת)

    רמון, 03/09/07 16:47

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ציד מכשפות ? המכשפה היחידה מופיעה בתמונה למעלה.... (ל''ת)

    רווית, 03/09/07 16:45

    הגב לתגובה זו

    • : ) מעולה (ל''ת)

      ע, 03/09/07 17:57

      הגב לתגובה זו

    • קולע למטרה. (ל''ת)

      ריק, 05/09/07 13:49

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    אוי גילה גילה, האשה שלא ידעה לפרוש בכבוד...... (ל''ת)

    חנה, 03/09/07 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    יורם גאון המפגר (ל''ת)

    ררר, 03/09/07 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    גב' אלמגור ''ראתה את משדר הצל''שים, דבר שהיא לא עושה אף פעם''?! (ל''ת)

    מתי עוד היה, 03/09/07 16:39

    הגב לתגובה זו

    • כן, גם אני שמתי לב למשפט הזה... ''דבר שאני לא עושה

      תמהה, 04/09/07 07:34

      אף פעם''... תתביישי שהודית בזה! העיקר להיות בכותרות...
      באנגלית אומרים: you put yr foot in it. ואני בטוחה יפה מאוד שאת מבינה את הביטוי הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    אני לא מתבייש גילה

    ניסים, 03/09/07 16:38

    רק מי ששירת את עמו יקבל מעמו חזרה אחרת שיילך לעז(אלאל)

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כמה אמנים וילדיהם גרים בשדרות,,,כמה אמנים קיבלו ''עיטור העוז'',,, (ל''ת)

    בצלאל, 03/09/07 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    גילה אלמגור, תלכי למתוח עוד קצת את הפרצוף. (ל''ת)

    72, 03/09/07 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    גילה אלמגור, תלכי למתוח עוד קצת את הפרצוף. (ל''ת)

    72, 03/09/07 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    גילה אלמגור, תלכי למתוח עוד קצת את הפרצוף. (ל''ת)

    72, 03/09/07 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    גילה אלמגור, תלכי למתוח עוד קצת את הפרצוף. (ל''ת)

    72, 03/09/07 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    טוב לראות שיש עוד כמה שפויים במדינה

    גיל, 03/09/07 16:31

    כן יירבו

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    די לחשכנות האלימה

    יורהממם, 03/09/07 16:30

    אני כל הזמן מופתע מחדש כמה אנשים אלימים ואטומים יש במדינה הזאת.
    חוסר הפתיחות לאפשרות שאולי אתם טועים, שאולי באמת לא כל אחד חייב לשרת, שאולי לא הפרטים אשמים אלא מן הסתם הממסד אשם בזה שמי שמשרת לא משרת.
    זו סתם צרות עין - אם אתם מאמינים שחשוב לשרת בצה''ל, אז תעשו את זה בגאווה ותפסיקו להתלונן על זה שאחרים לא עושים. תעודדו אותם להשתתף ולהירתם אם זה חשוב לכם. אל תוקיעו אותם כי זה חסר משמעות וסתם עושה את כל מה שקורה פה עוד יותר מסריח ממה שהו גם ככה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    10 חברים של בני לא התגייסו - סתם, כי פשוט לא רצו

    דורית, 03/09/07 16:28

    בזמן שהבן שלי קרע את התחת בצבא חלקם הופיעו, חלקם סתם עבדו והרויחו כסף, חלקם נסע לחו''ל.
    אמנים הם לא אנשים מורמים מעם בהקשר הזה. מצטערת, אושרי כהן סתם השתמט. תפסיקו להגן עליהם כמו גילדה. מקרתיזם מקרתיזם. שיעשו שירות לאומי. כל חבריו של בני לא התגייסו מטעמים אנוכיים בלבד. כולם היו בריאים בגופם ובנפשם. זה מה שיוצא מהניו-אייג' - אני אני אני. אין כבר אנחנו.
    מה שיש להם זה את החברים שלהם, האמנים המפורסמים שתמיד יגנו עליהם. מה לעשות שבני אינו סלב, ולא מכיר שום סלב שייחצן אותו?

    הגב לתגובה זו

    • נכון ביותר!!!!!!!! (ל''ת)

      !, 03/09/07 17:58

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    חכמי יון באומרם שירה לא התכוונו לגיון המוח של זמר טיפש שעלה לגדולה.

    טורונטו טורונטו, 03/09/07 16:27

    כאשר אמרו שירה התכוונו להפעלת המוח ולידת דברי חוכמה בינה ודעת, ולא כל המסלסל בגרונו חכם הוא,

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    בתמונה: גילה אלמגור מפריחה נשיקה לאיסמעיל הנייה מהחמאס (ל''ת)

    לכי לעזה, 03/09/07 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    פסיכים. שכחו שיש חוק במדינה שאוסר

    אסף כהן, 03/09/07 16:27

    להפלות בין מי ששרת בצבא לבין מי שלא שרת במקום הארור הזה. פיכסה לבית המחוקקים שלנו שככה עוברים על החוק שהם עצמם חוקקו.

    איכס ממש.

    אה, וכן - שירתתי בצבא, הנדסה קרבית גדוד 605, נוב' 7. לכל המלעיזים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ספין רגיל לפני התקציב- כנסו מטומטמים

    יוסי, 03/09/07 16:20

    כל פעם שמתחלף שר ביטחון , לפני התקציב , מתחילה עונת הספינים, לעשות מלחמות לא יודעים , לעשות שלום לא יודעים , רק להתסיס.
    ימין שמאל , כולם מטומטמים, הממשלה דופקת אותנו , ראש הממשלה , בחקירות יום יומיות , שר האוצר , שבחר ראש הממשלה , מואשם בגנבה ועוד ועוד אישומים , אבל אנחנו מבלבלים את המח ,, כן עשה צבא , לא עשה צבא
    יתפטר אולמרט.. זו צריכה להיות הכותרת, וכל השאר ימשיכו לעשות , מה שעשו עד היום,60 שנה שירתו אנשים ולא שירתו מישהצבא לא רצה , מה חדש? כלום

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    Hypocrisy! What about haredim

    R, 03/09/07 16:14

    How Hypocritical of those who are up in arms about this issue. While most who do not serve on religious grounds will not be singing... they get front and center stage in many other situations. Those who serve and served in the military should be honored, absolutely! but let go of this litmus test and get on with your life. Let everyone and anyone who wants to celebrate Israel sing

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    רודפים את התל אביבים שרוב ההשתמטות הם מרוקאים מהפרפריה (ל''ת)

    cdfc, 03/09/07 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אכן הגב' אלמגור ושות' דמנו לא יהיה הפקר!

    גליה, 03/09/07 16:11

    ואכן הם צריכים לשרת את המדינה בין בשרות צבאי אפילו אם זה מחסנאי בבקו''ם או ''אומן'' בלהקה צבאית או אללה ירחמו לוחם או תפקיד כלשהו תורם, ניתן גם לעשות שירות לאומי. לא עלה בדעתכם כי ייתכן שבין הלוחמים הנופלים או נפצעים בקרב יש מדען עילוי, איש מחשבים נהדר, רופא שיציל חיי אדם, מוסכניק שרברב, מזכירה, עובד רווחה איש משפחה ו''סתם בן אנוש''.
    יתרה מכך אין שום צורך שהממשלה, הצבא, העיריות ישלמו ממיטב כספנו למי שלא תורם למדינה. מי שירצה לראות את אותו אומן שיתכבד ויקנה כרטיס להופעתו.
    אבל האם דמנו של פשוטי העם הפקר, לא אתם אותם אומנים שיתמרמרתם וקראתם לבני הישיבות לצאת ''מהחדר'' ולהתגייס, אז מה נשתנה...?
    תתביישו לכם ואם זהו צייד מכשפות אז אני גאה להיות מקרטיסטית גאה!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    עידו בראל,המדינה לא צריכה להבדק,,אתה צריך להבדק אצל הוטרינר (ל''ת)

    טוראי ולאדימיר, 03/09/07 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה הם בדיוק ''תורמים''?

    רוני ג, 03/09/07 16:08

    לתרום במובן הכי פשוט זה לתת ללא תמורה. ברור לי שזו לא ההגדרה המילונית, אבל אני מניח שזו האסוציאציה החזקה ביותר אצל כולנו.

    מה האמנים האלו תורמים ששווה ערך ל3 שנים מהחיים שלי ושלכם? למה הם לא יכולים לשרת בצבא, ואז ''לתרום'' באומנות?

    בניגוד לספורטאים, ששנים אלו יכולות / עלולות בהחלט לפגוע ממשית בהם, הפגיעה עקב השירות עבור אומנים היא שולית, ואינה עולה כהוא זה על הפגיעה בכל אדם אחר הבוחר (או פשוט לא בורח מהחובה) לשרת את המדינה.

    גם אני ואתם יכולנו להיות בשלב מתקדם הרבה יותר בקריירה אם לא היינו הולכים לצבא

    לא קראתי אף אחת מהדעות של האומנים בכתבה, דעתם גם לא מעניינת אותי.

    מי שלא משרת בצבא/שירות לאומי כלשהו , שלא יצפה ליחס הוגן מהמדינה.

    מקווה שאכן יוחרמו כל האמנים המשתמטים!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ''אמנים'' שחיים מהעם,,ויורקים לעם בפנים הם אנשים שפלים (ל''ת)

    מרגול, 03/09/07 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יהורם גאון צריך לתבוע אתכם על סילוף דבריו בכותרת!

    אסופית, 03/09/07 16:02

    עורך תרבות - הכותרת ששמת לא משקפת את הכתבה.

    יהורם גאון בעצם תומך בכך שאנשים שהשתמטו במכוון מהצבא - לא מגיע לו להופיע. גילה אלמגור סבורה שמי שלא משרת צריך לתרום בדרכים אחרות, וגם היא לא מעריכה משתמטים שלא תרמו באופן אחר.

    אבל אתם בחרתם לצטט רק משפט אחד מדבריה, שמעוות ומסלף אותם, ואת דבריו של יהורם גאון, שבכלל תומך ביחס למשתמטים - לא הבאתם בכלל בכותרת, רק את שמו ליד הכותרת שהפוכה לדבריו.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    המדינה משתמטת

    האיש שבקיר, 03/09/07 15:59

    כאדם שהתגייס בגיל 18 לצבא לחייל קרבי ושרת במילואים עד ששוחרר בגיל 48. (סיבת השחרור -תום שרות) מצהיר בזה שאילו הייתי בן 18 היום, הייתי עושה כמיטב יכולתי על מנת להשתמט (בדרך חוקית כמובן) משירות צבאי.
    מדינה המשחררת בסיטונות מגזר שלם המונה מאות אלפים ובנוסף מעניקה לו מענקי קיום , הנחות בארנונה, ומפרנסת אותו , את אשתו הוולדנית ואת צפיעיו השמנמנים בזמן שהוא מסרב אידאולוגית לא רק לשרת אלא גם לפרנס את עצמו ומשפחתו, ובו בזמן מגלגלת את עיניה בצדקנות ומתגוללת על פרטים שאינם משתייכים למגזר המיוחס, לא ראויה שאף אחד ישתדל לשרת אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    משתמטים עלובים, תחפשו פראירים אחרים שיגינו עליכם (ל''ת)

    נמאס לי, 03/09/07 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אתם מטעים בכותרת ובתמונה!

    דניאל, 03/09/07 15:58

    יהורם גאון דווקא נגד, לא בעד שיתוף משתמטים

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יש מקום לפציפיסטים.בשוויץ , בשוודיה,בלוקסמבורג ובמונקו. (ל''ת)

    חיים, 03/09/07 15:55

    הגב לתגובה זו

    • בשוויץ משרתים חובה וגם מילואים הם מבינים שזה שומר על השלום

      חטיבה 7, 03/09/07 20:21

      משתמטים מזרזים מלחמה .

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    עידו בראל יקר

    עוזי, 03/09/07 15:53

    מה לגבי אנשים לא מוכשרים בשום
    תחום שלא רוצים להתגייס לצה''ל ?
    אני חושב שצה''ל צריך לומר להם
    ''אתם לא מוכשרים לא במוסיקה,
    לא בכדורגל אתם לא יותר מדי יפים,
    אתם לא יותר מדי גדולים בתורה, אתם לא יותר מדי נ-ק-ו-ד-ה. היות ואתם סתם בינוניים אתם חייבים לעשות צבא ולסכן את חייכם על-מנת
    שכל אותם מוכשרים \\ בני עשירים
    ימשיכו להתעסק בכישורהם המבורכים
    כי צה''ל נועד בשבילכם אנשים
    בינוניים, שאין לכם הורים \\ רבנים \\
    עאלק מעצבי דעת קהל \\ פונקציונרים שיוציאו אתכם מעזה, לבנון או סתם
    משלוש שנים מבוזבזות בקריה''
    ואתם בעלי הבית של היכל התרבות
    בתל אביב יכולים לנחם את החללים
    אימרו להם ''אל תדאגו !!! כשתקפצו על רימון להציל את הפלוגה שלכם,
    אנחנו נהיה אלה שננחה את הטקס
    בו יעניקו להוריכם, לאלמנותכם או לילדיכם היתומים עיטורי עוז ועיטורי מופת נזיל דמעה ונמחא לכם כפיים
    אפילו 5 דקות רצוף, רק אל תגידו
    שאנחנו לא תורמים את חלקנו, בכל
    זאת לא כל יום רואים סלבריטי עומד
    ומריע לחייל אלמוני שעשה בלבנון את
    מה שאתה ידידי המוכשר תביים בעוד שנתיים''

    הגב לתגובה זו

    • שכולה כואבת. עוזי, כל מלה שלך בסלע!

      חיה,, 05/09/07 14:11

      מתי יבינו זאת סו''ס כל ''ממללי המלל'' ? מעניין למה שואלים דוקא את השמאלנית הדוחה, גב' אלמגור, הרי תשובותיה כל כך צפויות!
      ההשתמטות הזאת על כל סוגיה (סלבריטאים, צפונבונים וחרדים)מקוממת מאד. עד מתי נחשה?!

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא להעסיק משתמטים !!! (ל''ת)

    המעסיק, 03/09/07 15:52

    הגב לתגובה זו

    • 97% מהאזרחים לא עושים מילואים קרביים (ל''ת)

      תפטר את כולם?, 03/09/07 18:21

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    חצי מיליארד תקציב הבוהמה ל-''תרבות ההשתמטות'' (ל''ת)

    תיאטרון, 03/09/07 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל אחד שמרכיב משקפי שמש,,ומטאטא תיאטרון חושב סהוא ''אמן'',,בולשיט (ל''ת)

    ואן גוך, 03/09/07 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    תגובות וכללים בסיסיים

    עודד, 03/09/07 15:46

    1. לעידו בראל- יש לך הגדרה מוזרה למונח ''תרומה''. הדי ג'ייז הללו אינם תורמים. הם מקבלים כבוד ותקציב מהמדינה לייצג אותה. אומן או אדם אחר אינם תורמים על ידי קבלת דבר מה בתמורה. זהו טיבה של תרומה- לתת ללא קבלה. אומן המתנדב להופיע בפני חיילים ( וכדאי שלא יחפש חיים קלים, אלא ייסע לאן שבאמת צריכים אותו ) הוא אכן תורם. אבל תרומה כזאת איננה יכולה, בשום אופן להוות תחליף לשירות אמיתי. כל איש מילואים ממוצע תורם 30 ימים בממוצע בשנה מחייו. האם זה ניראה לך שקול להופעת התנדבות?
    2. לעידו בראל - המדינה לא צריכה לבדוק את עצמה. מה זאת המדינה? גוף אמורפי ללא קשר לחברה?
    מי שחייב לבדוק את עצמו הם אנשים שמחפשים חיים קלים לעצמם, ללא נתנית דין וחשבון חברתי. המדינה, לעומת זאת, צריכה לקבל החלטות שמשמעותן- חוסר פשרות עם תופעות מכוערות של השתמטות מחובות אזרחיות כלשהן.
    3. מספיק לדבר בשם הכישרונות הגדולים. רוב הכישרונות אינם כה גדולים, עד כדי שהמדינה תיתן להם יחס מועדף. הדבר נוגע לא רק לאומנים, אלא גם לספורטאים ושאר אנשים שטוענים לכישרון מיוחד בתחומם. הא ראיה- רוב אומני העבר וספורטאי העבר שרצו בצה''ל בתפקיד כלשהוא.
    העניין כאן הוא חברתי, תרבותי ואינו פוליטי ממש. אנו חיים בתקופה בה הטון הוא של אנוכיות, רצון להתפרסם, להצליח, לעשות כסף. זאת הסיבה לרוב תחלואי המדינה
    3. לאוהד פישוף- נכון. צה''ל ויתר עליו. אסור לעשות את זה. מקובל עליך?
    4. לגילה אלמגור-
    צודקת. יש עוד דרכים לשרת את המדינה. אך חייבים להיות כללים בסיסיים לכך-
    א. רשויות המדינה יחליטו, לא הפרט. חייב להיות דין שווה לכל. לא מאן דהו יחליט מה נוח לו.
    ב. תקופת מילוי החובה תהיה שווה. לא שנה, חצי שנה של עבודות לשירות הציבור- 3 שנים. ומה עם מילואים?
    ג. מי שמסרב יועמד לדין וישלם את מחיר הסירוב. לא יהיה דבר כזה ''שוחרר מחוסר התאמה'' וכו'.
    ד. יהיה מידרג- מי שמשרת 3 שנים בקו הגבול ומסכן את חייו זכאי ליותר ממי שמשרת קרוב לביתו בתנאים נוחים.
    חייב להעשות סדר. עד אז יהיה ''צייד מכשפות''. עדיף זה מאשר המשך המצב הדוחה הקיים היום. אסור להוריד את העניין מסדר היום המרכזי בחיינו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ח ו ב ה

    חיים, 03/09/07 15:46

    אני לא אןצה לשלם מס כי קונים בזה נ שק? אני לא משלם ארנונה כי אני לא אוהב את חולדאי? אני נוסע 140 עי 90 זה לאט? חובה זה חובה ושלא יבלבלו את המוח

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    פסילת אמנים שלא שרתו בצה''ל

    ראובן, 03/09/07 15:43

    בושה למדינה שהעניקה פרס ישראל
    לגילה אלמגור האנטי ציונית עם דוקטרינה של השמאל הסורר.

    אכן יש להחרים את האמנים הדוגלים ששירות בצה,ל זה חובה אך לא להם. אך לקבל פרסים מילגות ותקציבים הם הראשונים שם.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    המדינה צודקת!

    מתגייס, 03/09/07 15:43

    אני מחזק את ידיה לא לשתף אמנים שלא שירתו את המדינה. אין קשר בין פצפיזם לבין שירות המדינה \\ גיוס לצה''ל. מי שלא יתגייס לתרום למדינה, יהיה מצורע. כמו אדם חולה, לא מגיע לו לקבל כסף, כבוד, ותהילה. בטח שלא עבודה על חשבון כולנו!
    מצדי גם אלמגור ויהורם גאון יכולים לא להגיע. עלינו להקיא את ההשתמטות, והתופעה המגונה הזאת מהחברה הישראלית!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    גילה אלמגור ויהורם גאון עוד בחיים???? (ל''ת)

    מאיר, 03/09/07 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הפכנו לצבא ההגנה ל אומנים יושבי בתי הקפה בת''א,,ושדרות היא להם חו''ל (ל''ת)

    צעיר בן 77, 03/09/07 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לכל האמנים הקשקשנים

    דודידו, 03/09/07 15:38

    לא מעניינת אותנו דעתכם כלל. גם ככה השתלטתם לעם ישראל על כל השיח הציבורי. די כבר עם הקשקשת שלכם, ההתנשאות, החשיבות העצמית המנופחת.

    ולגילה אלמגור במיוחד - נמסאת כבר. למי בדיוק את חושבת את עצמך. בכל שעה בכל מקום בכל עיתון בכל ערוץ בכל הצגה - גילה אלמגור בכל מקום. נמאסת !!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    נגמרה תקופת ההפקרות

    יוסי מזרחי, 03/09/07 15:38

    להזכירכם,המדינה עוד נלחמת על חייה.בשום משטר דמוקרטי,אין לקבוצה מובחנת (להלן המשתמטים לסוגיהם וסיבותיהם) זכות לדרוש שוויון בזכויות אבל לכפות על הכלל את אי מילוי החובות.
    בית ההבראה הזה נגמר.ולגברת אלמגור, האמירה ''יש דרכים שונות לתת...''מתאימה לדנמרק.כאן משלמים אלה שמשרתים ,לעיתים גם בחיים. ססמאות כמו שאת תורמת לוויכוח, הן פופוליזים נחות. באשר לשני המשיבים האחרים,חבל להתייחס לטיעונים שלכם.המשתמטים פוגעים באבן יסוד של קיום החברה בישראל,והם מחוץ למחנה על כל המשמעויות.

    הגב לתגובה זו

    • ובקרוב תתחיל תקופת ההוצאה מהארון של הפרוטקציונרים

      יומכם יגיע, 03/09/07 18:23

      כל אדם ששירת בתפקיד עורפי עם פרופיל קרבי, כדאי שיתכונן לחשיפה.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    זעקי ארץ אהובה,,,על ''האומנים'' שטוענים שדמם יקר יותר מטוראי בוזגלו (ל''ת)

    בצלאל, 03/09/07 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    נכון מאוד

    זבה, 03/09/07 15:37

    הגיע הזמן שהמדינה הזאת תבין אחת ולצמיד שהגיע הזמן לצבא מקצועי,
    יש הרבה שהנתינה שלהם היא בדרכים אחרות.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כדאי לשים לב: 3 תומכים במשתמטים ו רק אחד נגד.

    דרור, 03/09/07 15:35

    אין ספק שזהו משקל המתנגדים והתומכים בהשתמטות...

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי דרורילה (ל''ת)

      עומר, 03/09/07 15:58

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מדינה שכל ממזר הוא מלך,,''האמנים'' מפליצים שיר ויש להם דעה,,תתביישו (ל''ת)

    בצלאל, 03/09/07 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הגיע הזמן להוקיע את השמאלנים הקיצוניים,עוכרי ישראל, ולהפסיק להתייחס

    דרור, 03/09/07 15:33

    אליהם כאל ''פעילי שלום'' ''נאורים''.
    ארוכה הדרך למקארתיזם, והוקעת משתמטים, סרבנים ושאר עוכרי ישראל היא צו השעה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הימים הם חשוכים אם יש אנשים שחושבים כמו בראל

    דודו, 03/09/07 15:30

    מי מתגאה באמנים שלא חיים בישראל אולי אתה ! מי שלא חי בארץ האור אינו חייב לשרת אותה ,חבל על החשכה שנפלה עליך ולא ראיתה את פאר הארץ אתמול בערב בהיכל התרבות אלה האור ,אנשים שחושבים כמוך הם החושך ,אתה צריך לבדוק את עצמך ולשאול מדוע חברים נותנים את חייהם למען המדינה והעם ,
    המדינה היא יפה חבל שאנשים עם דעות כמו שלך מכערים אותה

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הימים הם חשוכים אם יש אנשים שחושבים כמו בראל

    דודו, 03/09/07 15:29

    מי מתגאה באמנים שלא חיים בישראל אולי אתה ! מי שלא חי בארץ האור אינו חייב לשרת אותה ,חבל על החשכה שנפלה עליך ולא ראיתה את פאר הארץ אתמול בערב בהיכל התרבות אלה האור ,אנשים שחושבים כמוך הם החושך ,אתה צריך לבדוק את עצמך ולשאול מדוע חברים נותנים את חייהם למען המדינה והעם ,
    המדינה היא יפה חבל שאנשים עם דעות כמו שלך מכערים אותה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא לוותר לאף משתמט (ל''ת)

    צנחן מילואימניק, 03/09/07 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    במילים אחרות: שרק הפריירים ישרתו - כי הרי אין ויכוח על הצורך בצבא (ל''ת)

    משתמט הוא משתמט, 03/09/07 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    די עם הבוגדים שלא משרתים

    ינאי המלך, 03/09/07 15:22

    שיגידו תודה המשתמטים בימי הם היו נצלבים במקרה הטוב , עם ישראל היהודים התעוררו קמו עלינו בוגדים

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שני בניו של אולמרט גם פציפיסטים ! נו אז מה ? (ל''ת)

    דמיקולו, 03/09/07 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יש להוקיע כל משתמט לא משנה מה עיסוקו

    רוני, 03/09/07 15:17

    חשוב לשנות נורמה פסולה זו שהשתרשה במקומותינו
    צריך ליצור אוירה שכל צעיר יחשוב פעמים האם להשתמט מצה''ל
    שידע כל משתמט שענין ההשתמטות ירדוף אותו כל חייו בחיפוש מקצוע,בהעדפה של מועמדים, וביחסים אישיים

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    במדינה שלנו פצפיזם זה אגואיסטיו- אחרים ילחמו בשבילי כי לי לא יאה (ל''ת)

    זורו, 03/09/07 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    האמנים המשתמטים אינם פציפיסטים

    גיל אזולאי, 03/09/07 15:10

    הם פשוט לא רוצים לשרת.
    גם פציפיסטיים יכולים לשרת בתפקידים מסויימים

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    גילה אלמגור

    קובי, 03/09/07 15:08

    נמאס כבר מגילה אלמגור שלא מפסיקה לנצל כל במה אפשרית לספר על אמה ''המשוגעת'' ואביה שנהרג וכו' וכו'

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    גילה!!! מה את אומרת??

    יעקב, 03/09/07 15:07

    והיה ואני כמהנדס מחשבים לא יותר טוב שאשרת את המדינה במקצוע?
    מי יקבע?
    האם יהיה לנו צבא של שכירי חרב?
    השרות הוא קשה ולא קל, חייבים לשרת את המדינה 3 שנים כל אחד!!!!
    ואז כל אחד לעיסוקיו
    ותפסיקי להיות היפיופה של האומנים את לא!!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עידן בראל - אתה עובד אצל אולמרט ??? לא ! אתה עובד ציבור יהודי ! וה

    כהנא צדק, 03/09/07 15:06

    והציבור רוצה שכולם ישרתו על פי חוק !!!!

    הגב לתגובה זו

    • אני לא רוצה

      לאו, 03/09/07 20:45

      אני מעריך אנשים שלא שירתו ומודים בזה, לעומת הפחדנים שמסתתרים מאחורי ''היו לי בעיות'' וכאלה.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    די כבר לפלצנות המילולית של יפי הנפש על חשבון אחרים!!! (ל''ת)

    יופיטר, 03/09/07 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    משתמטים נטו = טפילים

    א.ח., 03/09/07 15:04

    משתמטים נטו - אלק פציפיסטים
    גם אני פציפיסט אך עשיתי שירות צבאי 3 שנים
    משתמט שווה קרציה או טפיל הניזון מגב החברה הישראלית
    פשוט תתביישו לכם - גילה אנא כנראה הגעת לגיל שפיך מדבר את מה שמוחך לא מסוגל לקלוט
    תתבישו כשאנו במלחמה להגן על חבורת נמושות עלובה שמקומה לא איתנו

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    סליחה גברת אלמגור - שהפציפיסטים יתנדבו לטובת החלש 3 שנים

    יופיטר, 03/09/07 15:03

    ואז נדבר - תפסיקי לתת יד למשתמטים שעושים הופעות בשכר או לומדים באוניברסיטה - בזמן שאחרים קורעים את התחת בצבא - ויוצאים בעת הצורך למלחמה. תעשי לי טובה ואל תהפכי אותנו לנבזיים - כי ילדינו לא אומנים או או מנים משתמטים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    העיקר את החרדים אתם חותכים לחתיכות...עלובים דו פרצופיים שכמותכם!!!.

    אמנונוני, 03/09/07 15:03

    אני שרתתי הרבה יותר משלוש שנים,ואני אומר לכם שהחרדים תורמים אלף אלפי מונים יותר ממכם למדינה!!!לכם מותר הכל הא?תתביישו!!!אני טועה שרובכם המכריע הוא שמלאנים?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כותרת מטעה - יהורם גאון נגד השתמטות

    אילנה, 03/09/07 14:59

    כותרת הכתבה מטעה. מקריאת הכתבה עולה שיהורם גאון נגד מתן במה לאמנים משתמטים!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שהוועדה הזו בראשות רוחמה אברהם תבדוק את עצמה קודם - תקראו דחוף!

    אוי אוי אוי, 03/09/07 14:58

    קודם כל שהועדה וכל החברים בה יבדקו את עצמם, לפני שהם בודקים את האומנים שמתנדבים בלי סוף, לחיילים, נכים, עוורים, זקנים וכל נזקק אחר. עצם הישיבה הזו זה בושה וחרפה. כל חברי הכנסת האלה שמקבלים וגונבים כספים ושלא נדבר על המשכורות הגבוהות שלהם על כלוםםםםם. אני מתביישת בכל הכנסת המחורבנת הזו. ב ו ש ה !!!
    לחיי כל האומנים הטובים שנותנים מעצמם לא רק בהופעות חינם, אלא גם בביקורי ילדים וחולים בבתי חולים.

    רוחמה אברהם, יאלה לכי לישון!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אכן, יהורם גאון הגן בעוז על משפחתו ואדמתו בלהקה הצבאית בה הוא היה

    עמנואל, 03/09/07 14:56

    והקריב לשם כך את הקרירה שלו. כל הכבוד לו!

    הגב לתגובה זו

    • זה כבר מלוכלך

      רוני, 03/09/07 16:11

      הוא שירת, זה מה שחשוב

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון! ביקורת לגיטימית על מי שבנה קריירה בזכות הצבא

        בכל זאת, 03/09/07 16:58

        בתקופה שגאון היה חייל ,הלהקה הצבאית היתה כמו גמר כוכב נולד היום.

        פרסום חינם ובלעדי,מיטב הכותבים מציעים לך שירים ושיריך מנוגנים ברדיו ללא הפסק.

        יתר על כן, מי שלא הלך ללהקה צבאית היה קשה לו פי כמה להתבסס בעולם הזמרה והבידור, ואכן, רוב הזמרים מהדור ההוא שרתו בלהקה צבאית ,ובטוחני שלולא הלהקות הצבאיות רבים מהם לא היו מוצאים דרכם אל לב תעשיית הבידור הישראלית.

        לסיכום, הצבא הוא זה שפתח בפני גאון את הצוהר והבמה. ועכשיו הוא יורק לו בפרצוף ומצדיק משתמטים.

        הגב לתגובה זו

        • שוב קראת רק את הטוקבקים, ולא את הכתבה?

          עמנואל, 03/09/07 17:51

          דוקא גאון דיבר נגד המשתמטים, ועל זה תקפתי אותו.

          כמו שכתבת, הוא עשה קריירה כזמר על חשבון הצבא, ובעיניי זה נחשב לצביעות. אני מעדיף מי שבכלל אל עשה צבא, ממי שעשה את הצבא קרדום לחפור בו בשביל קריירה אומנותית.

          הגב לתגובה זו

        • על כישרון שמעת?

          שנסון, 03/09/07 17:56

          כמה חברי להקות צבאיות מאותה תקופה נעלמו?

          הגב לתגובה זו

      • לא לכולם יש אבא כמו שלך, רוני המשתמט הפרוטקציונר!

        לך תחזיק רובה!, 03/09/07 17:26

        אתה פשוט חוצפן. אתה מנסה להצדיק את יהורם גאון כדי להצדיק את עצמך. שניכם ירקתם על כולם והפעלתם קשרים, ועכשיו אתם מנסים להצדיק את זה ''שהעיקר לשרת''.

        הגב לתגובה זו

    • אך בנו אביתר שירת בחיל האוויר!

      קוזילביץ', 03/09/07 16:59

      אבל כג'ובניק...

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    השמאל הוא מגינם של המשתמטים. (ל''ת)

    מארק, 03/09/07 14:56

    הגב לתגובה זו

    • הימין הוא מגינם של הצ'צ'חים (ל''ת)

      גיא, 03/09/07 16:01

      הגב לתגובה זו

      • השמאל מגן הטרור ופונדק למלחמות (ל''ת)

        רואה שקוף, 03/09/07 18:05

        הגב לתגובה זו

        • הטוקבקיבטים מגינם של סיסמאות טיפשיות וריקות מתוכן

          טוקבקיסט, 03/09/07 18:25

          לרוב...

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    פציפיזם אין משמעותו בריחה מאחריות לאומית ואישית

    מ, 03/09/07 14:55

    העובדה כי השירות הצבאי אינו מתאים לחלק מהאוכלוסיה הן מסיבות אישיות, בריאותיות, לאומיות או דתיות היא לא סוד כמוס.
    הבעיה היא שאנשים מנצלים את הסיבות הללו לבריחה מוחלטת מאחריות ומנתינה ומתעלים את הזמן לצרכיהם הפרטיים.
    תחילת שנות העשרים הינן השנים היפות והפוריות של כל צעיר וצעירה, העובדה שרק חלק ''מקריבים'' אותן היא תעודת עניות לכל לא מתגייס שהוא לדעתי משתמט.
    הצבא לא מתאים לך: סבבה - יש מליון מסגרות אחרות שאתם יכולים לתרום במשך 10 שעות ביום - שנתיים או שלוש. אני לא חושבת שיש תרוץ לפציפיסט להקריא לעוורים או לרחוץ אנשים בבתי חולים. אתה רוצה קריירה? כאמן בעיה שלך, אחרים משעים את הקריירות שלהם ואין שום סיבה שלהיות דוגמן/שחקן יחשב יותר מאשר להיות רופא/מהנדס/מורה וכדומה.
    טוענים שמדינה ''חרא''? יופי, עכשיו תקחו את שלושת השנים הללו ותתחילו לעשות משהוא כדי לשנות אותה, בקיטורים באינטרנט לא תשיגו כלום, בעזרה בשיעוריי בית במעון לילדים מוכים כן.
    אז עשו טובה קחו את כשרונם של אלו אשר הקדישו שלוש שנים למשהוא מעבר לקריירה שלהם ותנו להם את במת שנות השישים, הם הרוויחו אותה

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מדינה חשוכה

    פלרו, 03/09/07 14:53

    ''עורי עור, עורי עור, מולדת חשוכה, כי אנחנו עייפים מאוד זקוקים למנוחה.''

    תעזבו כבר את ''המשתמטים'' בשקט, גם ככה הצבא לא צריך 50 אחוז מהחיילים ומבזבז מיליארדי שקלים כל שנה על כל החיילים המיותרים!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    גילה אישה חכמה, תקשיבו לה!

    סיגל, 03/09/07 14:52

    גילה אני מעריצה אותך בתור שחקנית ובתור אישה ענקית, שנותנת מעצמה כל כך הרבה עבור ילדים חולים, הקרן שלך היא ''קרן אור'' למדינת ישראל, הלוואי הלוואי שיהיו הרבה כמוך!

    סיגל

    הגב לתגובה זו

    • שחקנית דגולה- הוגת דעות קטנה

      אלעד, 03/09/07 16:53

      גילה, מה שייך השתמטות לפציפיזם?
      רוב האנשים אינם ששים אלי קרב ולא שמחים להקריב את גופם או חלקים ממנו, אך במציאות בה אנו חיים עוד לפני שאת ואני נולדנו אין ברירה.

      שכנינו רוצים לפגוע בנו, חלקם להשמידנו כליל ולדחוק את רגלינו, אין ברירה אלא להשיב מלחמה שערה.

      אין זה נוגד את התורה הפציפיסטית הדוגלת באי-לוחמה ונסיון להגיע לפתרון כל מצב בדרך לא מלחמתית. אנחנו ניסינו להושיט יד לשלום וכעומק הנסיגה קיבלנו את קורבנותינו (וגם קורבנות הצד השני) באלפים!

      מי שלא רוצה להילחם שיתגייס לתפקיד עורפי, ויש יותר משניים שלושה כאלה בצה''ל....

      הבעיה עם האומנים שזה מפריע להם בסדר היום העמוס ולכן קל להם להשתמט בתואנות שונות -שזו אחת ממהן וחבל שאת -מדור תש''ח נותנת להם לגיטימציה

      הגב לתגובה זו

      • בר רפאלי התחתנה עם חבר של הוריה בן 50. בושה (ל''ת)

        איזה פציפיזם, 03/09/07 18:00

        הגב לתגובה זו

    • גילה היא צבועה, אנוכית, מרושעת! (ל''ת)

      מאז ומתמיד, 03/09/07 17:02

      הגב לתגובה זו

    • שחקנית מעצבנת אישה קטנה הגילה הזאת ביקר מטומטמת של קיץ (ל''ת)

      סבתא ינקה, 03/09/07 18:06

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אין למאותגרת הרחם הזו זכות לספסר בחיי בנים של אחרים. (ל''ת)

    רוני, 03/09/07 14:48

    הגב לתגובה זו