• 12.

    רגן לא נעים ליפול לעו''ד קורינלדי בידיים...

    חנוך, 02/09/07 00:34

    אדם נעים , סימפטי ואדיב בצורה מעוררת השתאות. אבל מקצוען א.א הרבה מפירי זכויות שילמו ללקוחותיו הרבה כסף ( התיק האחרון המפורסם: דוד הכי טוב...) ועוד רבים אחרים. עו''ד מספר 1 בקניין רוחני

    הגב לתגובה זו

    • לא מסכים

      מכיר שלו, 02/09/07 15:08

      גילי קורינאלדי, אינו כלל הדמות שאני מכיר. הן מבחינה חברתית והן כמי שעקב אחרי כמה מ''הצלחותיו''. חנוך אולי אתה קשור אליו, אולי אתה היחצ''ן שלו - אם כך אינך טועה, אלא רק מטעה.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ההשוואה מזכירה לי טכסטים דומים שנלקחו מסרטי על ידי סרט שבוצע על ידי

    יוצר קולנוע, 30/08/07 23:48

    גוף משדר ממלכתי בישראל.התביעה נמשכת כ4 שנים תבעתי מהגוף המשדר 500000ש"ח .אכן צריך לעשות טבלות השוואה.אני גם עשיתי טבלאות של פסקול ותמונות סטילס מושוות בנוסף לסצינות השוואה.

    הגב לתגובה זו

    • זה ממש מקומם!!! הלוואי שתצליח להוציא מהם פיצויים על העוול שגרמו לך (ל''ת)

      יוצרת, 31/08/07 11:14

      הגב לתגובה זו

    • and did you win? (ל''ת)

      y, 02/09/07 11:49

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    תכתבי משו מקורי גברת נעמי רגן (ל''ת)

    יקי, 30/08/07 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עוד ''סופרת''

    יצחק, 30/08/07 18:31

    רוקחת של המרשם הידוע להצלחה - מין וארוטודוקציה, בתוספת של פמיניזם גרוע כקצפת. רומן למשרתות על חשבון הדוסים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מניסיון שלי, בהחלט מאמין לתובעות !

    אלישע הטוקבקיסט, 30/08/07 16:10

    לפני מספר שנים קראתי מאמר פובליציסטי של נעמי רגן באתר YNET ולהפתעתי גיליתי שהוא הכיל בתוכו העתק של טוקבק ארוך שכתבתי בתגובה למאמר חדשותי זמן מה לפני כן, באותו אתר. בקטע היה רעיון מקורי שהסופרת העתיקה כמעט מילה במילה. למעשה, המאמר כולו התבסס על אותו טוקבק. כמובן, לא היה שום איזכור במאמר ההוא למקור שממנו הועתק אותו קטע, והוא הוצג כרעיון מקורי של הכותבת.
    שלחתי לאתר YNET טוקבק נוסף, ובו מחאה על הגניבה, ותגובתם היתה התעלמות מוחלטת.
    לצערינו, הגברת רגן אינה הפובליציסטית היחידה שנוהגת לגנוב מטוקבקיסטים. כמוה גם בעלי טורים ידועים, כולל עורך עיתון אחד לשעבר, שגניבת רעיונות מקוריים מטוקבקים ופרסומם בטורים שהוא כותב בעיתון, כאילו שלו הם, היו אצלו למנהג קבוע.

    האם טוקבקים ויוצריהם אינם מוגנים ע''י חוק זכויות יוצרים ?

    הגב לתגובה זו

    • אכן לאתר של NRG יש זכויות יוצרים על הטוקבקים

      gamken, 30/08/07 18:01

      ולא לכותב.

      זה כתוב בכל ההסכמים. דהיינו הטוקבק שייך לבעל האתר. מה יקרה אם הכותב יפרסם את הטוקבקים שלו? שאלה טוב שמעולם לא הועמדה למבחן.

      אבל שימו לב שהתביעות האלה רק באות כשספר מתפרסם ונמכר במאות אלפי עותקים, צריך עורך דין שמקבל אחוזים כדי להסתכן בתביעות מסוג זה, כפי שהוכיחה התביעה נגד דן בראון מאוד קשה להוכיח גניבה ספרותית, אלא אם כן מישהו ממש העתיק מילה במילה ואיש לא עושה את זה.

      גם אם זה יהיה אותו סיפור בדיוק, זה עדיין לא אומר שזו גניבה ספרותית.

      הגב לתגובה זו

      • מה היה עם דן בראון? (ל''ת)

        ????????, 30/08/07 19:37

        הגב לתגובה זו

      • אתה טועה בגדול החוק מאפשר גם הוכחת העתקה באמצעות החיקוי ולא באופן

        מנסיון, 31/08/07 00:03

        ישיר. תקרא את חוק זכויות יוצרים.ואם היתה לנתבעת אפשרות גישה ליצירת התובעת הרי זה מספיק לבסס קשר סיבתי

        הגב לתגובה זו

    • גם אני כתבתי באתר תגובה שנונה, ועיתונאי שנון העתיק אותה למאמרו (ל''ת)

      כאילו הייתה, 30/08/07 20:13

      הגב לתגובה זו

    • יש לך את המקור של טוקבק והמאמר?

      חזי, 31/08/07 01:03

      נשמע מעניין.

      אבל התוכל להראות לנו את הדברים במקור?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא קראתי את הספר של שפירו

    חשוך ימי בינימי, 30/08/07 15:24

    אבל קראתי שניים מספריה של רגן, כולל הספר המדובר, ודבר אחד ברור לי - ספרות זה לא! זה זבל מזוקק!

    הגב לתגובה זו

    • פעם ראשונה שאני מסכים איתך

      פעם ראשונה, 30/08/07 16:43

      הצלחתי לראות גם איך רגן הובכה בתוכנית הבוקר של ערוץ 10 כשהתברר לתדהמתה שהנשים החרדיות אינן נגד האוטובוס החצוי.

      הגב לתגובה זו

      • לא מדויק מה שאתה אומר

        דון, 31/08/07 10:48

        נשים חרדיות אינן נגד האוטובוס החצוי? מחנכים אותן (ביחד עם הציבור החרדי בכלל) לצייתנות מוחלטת ועשייה עיוורת של מה שאומרים להן בלי לחשוב בכלל.
        זה כמו שתגיד שמתוך בחירה הן כולן הולכות להיות מורות וגננות-כשבפועל זה כמעט נכפה עליהן הרי משך שנים הן יצאו מבית יעקב עם תעודת הוראה/גננות
        הדברים לא נכונים לפי דעתי

        הגב לתגובה זו

        • מציע שתבדוק לפני שאתה קופץ

          פעם ראשונה, 31/08/07 12:36

          רוב הנשים החרדיות עולות לאוטובוס עם עגלות ילדים. נוח יותר לעלות בדלת האחורית ולהכנס לחלק האחורי של האוטובוס כי זה פחות מפריע לנוסעים שעולים בדלת הקדמית. לא זו בלבד, אלא שמותקנת בדלת האחורית מכונת ניקוב כרטיסיות והנוסעות לא מנצלות לרעה את האמון שניתן בהן ולא משתמטות מניקוב כחוק.
          יתירה מזאת, אם קשה לאישה לעלות, הגברים מהחלק הקדמי שולחים ילדים לעזור להן, ואם יש צפיפות גדולה של נשים, כל הגברים נעים קדימה.
          הסידור הזה הוא לשביעות רצונם המלאה של שני הצדדים.

          כותב לך את השורות האלה חילוני מוחלט שלא מאמין באלוהים ונוסע בשבת. פשוט בדקתי את הדבר הזה וכחילוני הגון - כשהעדויות נגדי, אני מכבד את העדות.

          אני לא יכול להגיד את זה על נעמי רגן, שכשהמראיינת הבהירה לה את העובדות האלה, הגב' רגן דממה כמה שניות ואז התפרצה ''כן, הם גם נגד זכות הבחירה'', כשנושא הראיון היה האוטובוס הזה. זה מה שקורה כשהאג'נדה שלך מונעת ממך לראות את המציאות ואתה מכופף את העובדות לאג'נדה.

          הגב לתגובה זו

    • איזה רקע יש לך בספרות בשביל לקבוע?

      דון, 31/08/07 10:37

      זו אולי דעתך האישית, לפי דעתי הספרים שלה די טובים.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    השוואת הטקסטים

    קורא, 30/08/07 15:05

    קראתי. ההשוואה אינה מוכיחה דבר. טקסטים רזים שכאלה, מופיעים בספרים רבים ובשפות רבות. העיקר בדיווח, יחסי הציבור למעורבים - הסופרות ועורכי הדין.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הפרת זכויות

    יאיר, 30/08/07 14:49

    יש אתר שנקרא copyscape שכל מה שהוא יודע לעשות זה להשוות טקסטים ולהראות מה שונה ומה דומה.
    שירות מאד טוב לאנשים שגנבו מהם תוכן ורוצים לגלות את זה אוטומטית.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אם היא היתה שומרת על זכויות היוצרים שלה

    נעמי מגן, 30/08/07 14:46

    זה לא היה קורה.
    זה פשוט קל ונוח, אתם יכולים לבדוק בעצמכם:
    http://www.copyrights.org.il/

    הגב לתגובה זו

    • עשיתם לעצמיכם פירסום לא רע

      gamken, 30/08/07 17:57

      רק שאין לזה שום קשר. הבעיה בהתדיינות משפטית כזו איננה זכויות היוצרים המקורים, כי הספר כבר יצא ועל זה אין ויכוח. אלא האם זה שרגן קראה והושפעה מהיצירה או לקחה חלקים מהיומן הם גניבה ספרותית. זה סיפור אחר לגמרי. חוץ מזה האתר שלכם יקר מאוד.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    גם זו דרך לעשות כסף. החרדים אלופים בתחמונים. (ל''ת)

    הספר לא הלך, 30/08/07 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הספרות ה''עיברית'' מועתקת

    יונתן, 30/08/07 14:26

    רם אורן חייב מיליונים לג'ון גרישם ואפילו מאיר שליו מעתיק את גרסיה מארקס '' עם הספר '' כבר מזמן לא מפגין מקוריות שלא לדבר על הקוראים שקוראים רק ספרים נבובים ומשוכנעים שהם סופר אינטילגנטים
    ומספיק לראות את תופעת כוכב נולד כדי לקלוט שנהינו ככל הגויים

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אם זה שניים זה כבר מוכיח דפוס סדרתי של פלגיאט (ל''ת)

    נעמי ''רנטגן'', 30/08/07 14:11

    הגב לתגובה זו

    • קודם שיוכיחו משפטית, מה אתה ממהר לחרוץ מסקנות ומשפט? (ל''ת)

      דנה, 30/08/07 14:22

      הגב לתגובה זו