• 89.

    הפסקה על יהודית רביץ זה הדבר הכי יפה ונכון ששמעתי הרבה זמן

    גל, 02/09/07 02:32

    אין דרך להשוות בין זאת שעשתה את הדרך, לבין כוכבני האינסטנט.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    תרבות זבל תרתי משמע

    ללי, 01/09/07 16:08

    זה עתה חלפתי על פני חוף גולן, והמראה היה מזעזע: גלי זבל מרפדים את החוף.
    'כוכב נולד' העלתה את מפלס הזוהמה
    וחשפה את פרצופו המכוער של הישראלי הצעיר המטנף.
    מחריד!

    הגב לתגובה זו

    • הורסים את הכנרת ואין פוצה פה ומצפצף.

      מיבשים לנו את, 01/09/07 18:04

      קבלנים שופכים טונות חול לכנרת כדי ליצור חופים חדשים לעצמם והורסים את הכנרת.
      לא היו צריכים להרשות להפקה לשפוך טונות חול לכנרת.
      במקום לדבר על הרס הכנרת מדברים על מרינה מקסימיליאן בלומין.

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    כמה כוח יש לאנשים עם מקלדת

    אני, 01/09/07 16:01

    גב' שמילוביץ' שלום לך,

    קראתי את הטור שלך שנכתב בצורה ראויה, אך לצערי איני מסכימה עם מרביתו- מה שגם שלא ניכר בוש הוקדעה מחשבה מעבר למה שנכתב או נאמר בשבועות האחרונים.
    הרשי לי להעיר:
    1. החינוך- כאן, הערה ראויה. אלפי טוקבקים עם שגיאות כתיב (וכולם, משום מה, טוענים שהם דיסגרפים).
    2. שנאת האחר- איכשהו, כחלק מהקמפיין למען מרינה היא פתאום הפכה להיות השנואה, ''האחר'' ומוקד הגזענות. מה שאת שוכחת, אולי במכוון, אלו אלפי ההערות שנאמרו נגד דניאל בן-חיים ''המרוקאי'' (שבעיני היה זמר בינוני ביותר והיה צריך לצאת בשלב הראשון), חן אהרוני ה''חצי תימני'' והכי עלוב ונושא בעיניי- הזוכה בועז מעודה שהוא זמר מצוין וכונה בעיני מעריצי האחרים, ברובם מארינה, ''התימני הקטן'' וכדומה. גזענות מכוערת, הנובעת מתכונה מאד מרכזית אצל הישראלים- חוסר סובלנות.
    3. מעורבות חברתית- למרבה הצער, מרבית הכותבים והמגיבים בנושא התכנית- וממש לא רק בני נוער אלא הרבה מבוגרים- היו מוכנים למכור את גופם למען הפייבוריט שלהם, חלקם באמת היו מוכנים לצאת להפגין.
    אך להפגין למען מטרות נעלות יותר- מלחמה בלתי מוצדקת, שבויים שנמצאים אי שם וטרם חזרו (התאכזבתי שצביקה הדר לא חשב לקחת את זה כפרוייקט במקביל לשידור העונה), העוני הרווח השיראל ועוד- עבור מטרות אלה לישראלים אין זמן ואין כוח.
    4. נושא ההשתמטות- צר לי אך אני ממש חולקת עלייך. נושא ההשתמטות חייב לעלות בכל הזדמנות, כולל בתחרויות זמר כמו כוכב נולד. בניגוד למה שאת כותבת, אין ''זמן טוב'' לדון בתופעת ההשתמטות המכוערת והנפוצה בישראל. את מתארת פטריוטיזם כמשהו נלעג ואני שמחה שלא כולם חושבים כמוך. הדרך הקלה ביותר היא לתרץ ''שחררו אותי''. הערך החברתי העליון במדינה שלנו, לפחות במצבה הנוכחי, הוא לתרום למדינה. בצבא, בשירות לאומי- לא חשוב.
    אך אדם שמשחררים אותו או שסתם לא מתאים לו לשרת ובתקופה הזו מעדיף לקדם את עצמו בחיים- מבחינתי אינו ראוי להערכת החברה, בשום תחום ובשום מקום. חינוך-קוראים לה במחוזותינו.

    לסיכום, יש לי הרבה הערות עברותך אך קצרה היריעה ולכן רק אציין שכל סעיף שהעליתי בכאן- נודע אליי באופן אישי וישיר.
    אני לא צברית, שוחררתי מהצבא מהסיבות מסויימות ונלחמתי לשרת. ועוד ועוד.
    הייתי מעדיפה שתכתבי טור על מה טוב בחברה הזו.

    הגב לתגובה זו

    • הטיפול בעוני צריך להיות ממלכתי וממשלתי ולא מתרומות מבזות!

      את מציעה נדבות, 01/09/07 18:07

      במקום שהצדינה תדאג לתושבי שדרות את מציעה שכוכב נולד ידאג להם בתרבות נדבות מאוסה של דודו טופז.
      אם יש גועל נפש הוא תרבות הנדבות למסכנים.

      הגב לתגובה זו

      • ממש לא\\ מעורבות חברתית לא שווה קיבוץ נדבות (ל''ת)

        הבנת הנקרא, 01/09/07 20:36

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    כל הכבוד ציפי, דברים כדורבנות (ל''ת)

    נועה, 01/09/07 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    יהודית רביץ המלכה!!!

    מעין, 01/09/07 00:04

    יהודית היא המלכה הבלתי מעורערת של הרוק הישראלי.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    דברי אלוהים חיים! (ל''ת)

    אמא אחת, 31/08/07 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    טמירה ירדני מקום 4 - במשפיעים על החינוך בישראל

    דוריתי, 31/08/07 13:43

    לידיעתכם, כבודה העתיקה מהמוסף של הארץ בנושא ''50 המשפיעים ביותר על התרבות בישראלהעתיקה את הנקודות המרכזיות ושינתה את הניסוח כמובן.

    עצוב לי שאתם חושבים שאנחנו טיפשים ולא קוראים עיתונים אחרים. היה נחמד אם הכותבת היית מציינת את העובדה כי היא רוצה להוסיף על הנאמר במוסף של הארץ על תפקידה של טמירה ירדני בחינוך.

    הגב לתגובה זו

    • וואלה. הלכתי לראות ויש בזה משהו.... (ל''ת)

      גלעד, 31/08/07 15:15

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    מערכת התוכנית אכלה אותה ובצדק

    גדי, 31/08/07 12:41

    התגובות של קהל הצופים היו נגד מרינה משתי סיבות עיקריות:
    א.התחושה כי מערכת ''כוכב נולד'' עושה ניסיון בוטה לכפות את הכתרתה של מרינה כזוכה בתחרות ולהכתיב את התוצאה לקהל הצופים, תוך הפלייה ביחס למתמודדים אחרים.
    ב.הערך של התגייסות לצה''ל נפגע ע''י מרינה ומה שהיא ייצגה -קהל הצופים התנגד לכך בתוקף ובצדק-שירות בצה''ל הוא ערך עליון בחברה הישראלית.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. ו40 אלף הצופים הגיבו באילמות לאחר שירתה של מרינה ובצדק. (ל''ת)

      יוני, 31/08/07 13:03

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    תגובות 65,77 מסבירות הכל (ל''ת)

    דורון, 31/08/07 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    שמילוביץ' זה מנישואין? כי את ניראית כמו תימניה

    עירקי, 31/08/07 01:37

    מדוע השנאה העצמית הזאת לאחייך התימנים?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    הכנרת צריכה גבור-לא כוכב

    אביב, 31/08/07 01:06

    הכנרת צריכה גיבור - לא כוכב

    כמה נכון כמה כואב קיראו!!!

    http://realestate.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=ht20070830_04&layer=hp&layer2=&layer3=realEstate&layer4=

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    כל מילה שכתבת, אמיתית וכואבת ומצמררת על פני החברה

    מית נמש, 31/08/07 00:25

    הישראלית
    יהודית רביץ אכן הרטיטה
    הערב עם מתי כספי היה נפלא

    אכן, השנאה מהטוקבקים, מהרחוב הישראלי הורגשה בחצי השנה האחרונה וכן בביקורנו הקייצי
    חבל , חבל, חבל,
    אסור להרים ידיים
    חייבים להשקיע בחינוך
    רוצים, יכולים - צריכים להשקיע בביטחון וחינוך אותם התקציבים בדיוק!!!!! חובה על מנהיגי העם הזה בציון!

    הגב לתגובה זו

    • תחזרי הביתה קודם..

      מוטי, 31/08/07 01:23

      ''מכיר אות'' מטוקבקים באתרים שונים - את הביקורת והבכיינות על הכל- תזכירי לי מאיפה את ? סן פרנציסקו או מקום אחר בארה''ב לא זוכר בדיוק.
      קודם תחזרי לכאן אח''כ תעזי להעביר עלינו ביקורת

      הגב לתגובה זו

      • why? to be with racists chajchajim like you? (ל''ת)

        Doug, 31/08/07 05:15

        הגב לתגובה זו

        • הייתי שמח להראות לך מי האיכותי ביננו...

          מוטי, 31/08/07 08:42

          אני מבטיח לך שבגיל 31 אפילו לו עשית את ודומייך חצי ממה שעשיתי בחיי והייתי שמח להראות לכם מי הצ'חצ'ח ביננו
          הבעיה שלי עם שכמותכם בדיוק כמו עם כותבת המאמר הטיפשי היא ההתנשאות וההרגשה שאתם שווים, מבינים, יודעים יותר טוב מכולם ומרשים לעצמכם לזלזל בכל העולם, תוך זריקת רפש לכל כיוון עם הרבה הכללות, סיסמאות ומינימום נימוקים.
          בחרתם לרדת מהארץ ולא לחיות פה מכל סיבה שהיא- אין לי בעיה עם זה, נשמח אם תתעסקו בעצמכם ובמקום שבחרתם להיות בו, מעניין למה אתם ממשיכים לשוטט, לצ'וטט ולהגיב באתרים הישראלים, מה כל כך חסר לכם שם שאתם ממשיכים לחפש ב''תרבות'' שלנו... במה החלטתם שאתם יותר טובים ממי שחי כאן ומי שמכם להעביר עלינו ביקורת.
          עזבתם? עזבו אותנו לנפשנו ותתעסקו בעצמכם. נראה כמה זמן תחזיקו עם ניתוק אמיתי מהארץ והתרבות...

          הגב לתגובה זו

          • אופס..לחצתי לך על כפתור חמוד...יש לך במה תמשיך.... (ל''ת)

            לא ההיא, 31/08/07 09:46

            הגב לתגובה זו

            • כשתגיעו לביקורי מולדת..

              מדינת ישראל, 31/08/07 10:45

              תדברו איתנו. בנתיים עדיף שתתעסקו בענייניכם. אין לכם אתרים לגלוש שם, משהו לעשות, יש עוד מעט בחירות לא? משבר סאב פריים? את ניו אורלינס כבר שיקמו? מה עם ההוריקנים? הבורסות יום עולות יום יורדו, ואת החיילים כבר הוצאתם מעיקר ואפגניסטן?
              ויש באמת הרבה איפה לטייל, להסתובב ולהנות, אז עשו טובה עזבו אותנו בשקט ואל תעבירו ביקורת מתנשאת מרחוק על דברים שאין לכם מושג בהם.

              הגב לתגובה זו

            • יש גם וגם...מציעה לך בקור שתשחרר קצת לחץ שעלול לפגוע בסביבה... (ל''ת)

              ישראלית, 31/08/07 11:04

              הגב לתגובה זו

            • את טיפשה או שרק נדמה לי?

              ישראלית, 01/09/07 16:11

              ''לחצת על כפתור''?????

              כמה מתנשא אפשר להיות?
              לא יודעת מה את עשית בחיים והיבן את מתגוררת, כ''כ חששת לכתוב את זה ואני משוכנעת שאנשים עלובים כמוך כותבים מרחוק, כי הם לא ראויים לחיות בישראל.

              אגב, ישראלים שחיים בחו''ל די משעשעים אותי. אנשים שחיים בד''כ בחוסר כל, כאזרחים סוג ד' אבל כאן בישראל עוטים על עצמם מסכה ש''הכל בסדר''.
              אני יודעת. באתי משם. עשיתי את הדרך ההפוכה.

              הגב לתגובה זו

            • מה את מחפשת אצלנו בטוקבקים? השארי שם אם טוב לך.

              אשכנזי שנשאר, 01/09/07 18:00

              התרבות הישראלית היא הכל.
              גם התרבות ה''מערבית'' וגם ה''מזרחית''. אם טוב לך בסן פרנציסקו השארי שם ואל תתערבי בתרבות בישראל.
              גם אם ישארו פה הרוב יוצאי עדות המזרח אלה שעזבו מאבדים את הזכות לדבר. התרבות נקבעת ע''י מי שנשאר בישראל.

              הגב לתגובה זו

            • כמה שנאה ובורות ..את מאוד מזכירה לי את מרגול

              גם ישראלית, 02/09/07 04:02

              וההסטוריה ’ההפוכה’ המשעממת שלך לא מעניינת ...

              הגב לתגובה זו

  • 77.

    מאמר חלש מאוד...

    רון, 30/08/07 23:28

    אולי הפרופסור מהאקדמיה לא משפיע בצורה כזו על בני נוער? וגם לא נהג המונית שלא שירת? העניין פה הוא הדוגמא האישית. לא יודע אם את באמת לא מבינה את זה או שבפופוליזם זול מתעלמת מזה...

    הגב לתגובה זו

    • היא פשוט מתעלמת..

      מוטי, 31/08/07 01:18

      כי הרבה יותר נוח, קל, פופולרי היום וגורר רייטינג ללכלך, להכפיש ולזרוק רפש לכל כיוון.
      הכל רע בלה בלה בלה.
      תחי ההשתמטות.. תתבישו לכם.

      הגב לתגובה זו

    • אתה מסרב להבין

      לא משנה, 31/08/07 02:37

      שלציפי וחבריה בשמאל הנאור והפונדמנטליסטי יש אינטרס להחליש את הצבא והחברה הישראלית, במאבק נגד אויבנו. בגלל זה כתגובת נגד למאבק בהשתמטות ראית אינספור טורים שמעודדים את ההשתמטות באתרי ומוספי התרבות השונים.

      הם, נאמנים לתרבות הפולטקלי קורקט והפוסט מודרניזם על נגזרותיו השונות, בטוחים שהבעיה היא לא בתרבות הרצח, הפנטיות הדתית, חוסר הסובלנות, הברבריות של שכנינו (מה שברור לכל מי שמשתמש בהגיון הסביר ומסתכל על המציאות המזרח תיכונית- מעירק ועד דארפור- ועל מצב זכויות האדם בכל מדינות ערב ונפלאות האיסלאם בכלל) אלא ב''מילטריזם'' הישראלי. אם לא יהיה לנו צבא חזק (כך הם חושבים) יבוא שלום על המזרח התיכון. כן, כן. כל מה שעומד בינינו בין סקנדינביה בלבנט הם ''המילטריזם הישראלי'' ו''הפטריוטיות'' הישראלית. אם רק נלמד לאהוב, להבין, לקבל את ה''אחר'' כל בעיותנו ייפתרו. אני יודע, זה נשמע הזוי, וראיית העולם הזו עלתה לנו ב1500 הרוגים מאז אוסלו, אבל זו דעתם. וכפאנטים שהם, שום דבר כבר לא יגרום להם אפילו לבדוק את הדרך (האסונית) שהם מציעים לנו.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    יהודית נפלאה, אבל מרינה רצחה את "נפרדנו כך" תקשיבי לנורית גלרון

    דורית, 30/08/07 22:57

    ותביני איך זמרת גדולה באמת מצליחה לשיר שיר לירי כל כך. מרינה ילדה בת 19, לא מסוגלת להתמודד עם לאה גולדברג.

    הגב לתגובה זו

    • היא גם רצחה שת וידוי ואת פרי גנך ואת... (ל''ת)

      התעללות, 01/09/07 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    ציפי מדוע את ממורמרת כל כך ? זה רק ספורט, אל תקחי זאת יותר מדי ללב. (ל''ת)

    ירון, 30/08/07 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אדוני המבקר, מה לעשות, אנחנו לא אשכנזים ! (ל''ת)

    מקרה בוזגלו, 30/08/07 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הבחירה בבועז על פני מרינה מוכיחה שאנו חברה אשר בזה לאיכות

    אירית חדד, 30/08/07 22:31

    ולתרבות. לצערי לקחו מבצע בינוני עד טוב והכתירו אותו למנצח על פני שפע האיכות והתרבות, הרגש וההתרגשות שיש במרינה. והכל למה? בגלל מין, בגלל עדה, בגלל קנאה. כל עוד בנות 14-16 מלאות הורמונים ואהדה סתמית קובעות את גורל התוכנית המצב יישאר רע כפי שהכותבת מתארת. אני לא יכולה לדמיין מצב שבו בת זוכה בגמר כוכב נולד, כי אם הבנים זוכים לאהדת רבבות המעריצות מלאות ההורמונים, הרי שהבנות המתחרות הן מושא קנאה וקללה שלהן.

    הגב לתגובה זו

    • ומי קובע איכות מהי? את?

      איכות?, 01/09/07 16:20

      החוצפה הזו כבר מרקיעה שחקים. אוהדי מרינה שמשוכנעים משום מה שחוץ ממנה אף מומעד לא היה איכותי.

      טיפשות כזו מימיי לא ראיתי. מרינה אינה יותר איכותית מאחרים, בוודאי שלא יותר איכותית מבועז מעודה. היא פשוט אחרת. הישראלים אוהבים להתענג על כל מה שמזכיר מעט ''חו''ל'' בתקווה שזה יידבק בהם.
      הרשי לי להאיר את עינייך- בחו''ל, אירופה בעיקר, מרינה היא עוד אחת מיני רבים. לא מיוחדת. כשרונית אבל די נדושה. בשום תכנית שם לא היתה עוברת אודישן- מהסיבה הפשוטה שהיא בדיוק מה שהם מכירים.

      נקודה נוספת, שמאד אוהבים להתעלם ממנה בטענה של ''מה זה קשור למוזיקה''- אנשים כמו בועז מעודה ושלומי בראל שמשרתים בצבא , אין להם פנאי להתמקצע בתחום. לא כעת לפחות. מרינה, שאינה משרתת בצבא עסוקה רק בזה מרבית זמנה. אז איך את אפילו מעזה להשוות בין השניים?

      במקום לבזות את התרבות הישראלית, תנסי לראות למה היא טובה. מה חיובי בה.
      אל תשכחי שהחברה הזו בנויה מאנשים, ביניהם את, ואתם עסוקים כל הזמן בלנסות להיות אחרים, להיות דומים לאירופה או ארה''ב. מספיק עם זה כבר. די נמאסה המנטרה הזו.

      אינני בת 15 ומאד רחוקה משם (לצערי, או שלא). אני אירופאית שהגיעה לישראל מאהבת הארץ.
      ואני אומרת לך חד-משמעית שבעיניי לא היה צל של ספק שמר מעודה הוא הזוכה- בעל כשרון טבעי ולא מפותח עדיין שנמצא הרחק מיתר המועמדים, בראשם מרינה.

      אז בזיון לאיכות?? אני משושעת מהניסיון לעשות דה-לגיטימציה לאחרים באמצעות מילה כמו ''איכות'' שאפילו אנשים כמוך עוד לא הפנימו שאיכות היא מילה מאד סובייקטיבית.

      בושה וחרפה לך.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    הכוכבת מרגול

    אדמונד דאנטז, 30/08/07 22:06

    שעטנז מרגיז של התנשאות וולגאריות של ביב,פלצנות ואכזריות כלפי המועמדים.
    .מה הם הקריטריונים שהפכו אותה לשופטת ?זמרתה המופלאה ? ידע ללא גבול ?
    התנהגות תרבותית?
    אוי למדינה שבה גב' צנעני היא שופטת.על כגון דא נכתב ציפינו למשפט והנה משפח.

    הגב לתגובה זו

    • סבבה - אבל מה אתה רוצה מהמדינה?

      קובי, 30/08/07 22:27

      תוכנית טלוויזיה בערוץ מסחרי...

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    למרבה הצער הכותבת נוקטת בגישה מהותנית ומשתמשת בפופוליזם זול

    מאיה, 30/08/07 21:05

    הכל רע, כולם, דפוקים שקרנים גזענים ומה לא...
    הסתכלות רדודה וחסרת כל מורכבות.
    אני סטודנטית לפסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה, שנה ב', ראיתי את התוכנית ושלחתי אס אם אסים.
    זה קצת מערער את התיאוריה הכוללנית שלך ציפי שלימוביץ'?

    הגב לתגובה זו

    • למאיה

      ראובן, 31/08/07 12:01

      כבעלת השכלה ,אולי את יכולה להסביר את הוולגריזציה של העם על תרבות השטחיות והרדידות שלו,הסגידה לכסף,לפלאפון והקניון,חגיגות העצמאות המותירות טונות אשפה (העיקר שעשינו מנגל...)ותרבות הכלום החלולה בה אחת מרגול ואחד צביקה מכתירים את המשתמט הבא/לשעבר (לא תמיד) למלך?

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    קחי את הצנעני הפרחה , שמילוביץ, ואת ה'מאסטרו' הנלעג

    שולינק'ה, 30/08/07 20:49

    ...ושקו לי בניסו שחם.
    תת-רמה .
    מתאים למוסלמים של אלבניה....

    הגב לתגובה זו

    • כל כך קולע ונכון

      דני, 31/08/07 16:07

      צנעני,נמאס ממך!

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    שטויות , לא יעזור לכם. הוצאתם עצמכם מחוץ לגדר. (ל''ת)

    חיל בסדיר, 30/08/07 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    על מה לעזאזל את מדברת? טוקבקים!!

    זיו ריצקין, 30/08/07 18:40

    קראתי ולא האמנתי. עולם חדש ניגלה בפני , תכנית שלא הכרתי. חשבתי שאני מעריץ מושבע של כוכב נולד, סתם כי לא החמצתי אף פרק ואני מכיר את המתמודדים ואפילו מוריד ביצועים מהתכנית ושומע באוטו, אז חשבתי. לפתע התברר לי כי הסצינה האמיתית, שלא לומר הנחשבת באמת, בכלל לא מתרחשת בערבי שי-שבת אצלי בטלוויזיה, ממש לא. זו סתם תפאורת הרקע, חומר הגלם שיזין את הזירה האמיתית - הטוקבקים, הפורומים ושאר ביצות הרשת השוקקות. כל הביקורת שמועברת פה על התכנית מועברת בעצם על השפל שאליו התדרדרו הדיון ברשת, ותארי לך ציפי שמילוביץ, שמעולם מעולם, למרות כל הפרקים שראיתי וכל הביצועים שחרשתי, לא השתתפתי בדיונים בהם דנת, לא הגבתי, לא קראתי, לא ידעתי. (לא שאני לא מגיב באינטרנט, פשוט לא בעינייני כוכב נולד). כך יצאת שחוויתי עונה מרשימה, עם מבצעים גדולים ועיבודים טובים יותר מכל העונות עד היום, עם קצת שמועות רקע על דיון בהשתמטות, שממש לא הזיזו לי, ולא לאדיר שכבר חתום על הצלחה לפחות לחצי העשור הקרוב שזה הרבה בארץ.
    הביקורת שלך לא נוגעת בשום דבר פרט לזוהמה שפשתה בקרב חולי ICQ. איך אמר פעם מישהו -
    ''תפסיקי לקרוא ותתחילי לשמוע שירים אז אולי תדעי על מה כולם מדברים''

    הגב לתגובה זו

    • מסכים ב100 אחוז (ל''ת)

      קובי, 30/08/07 19:38

      הגב לתגובה זו

    • אני מציע ששמילוביץ' תפסיק גם לחשוב. שתשאיר את זה לחכמים ממנה...

      יש לי, 30/08/07 20:56

      ''פטריוטיזם בשקל'' עלאק.
      במדינה שבה צביקה פיק , חוה אלברשטיין , נורית גלרון ומרגול הם גיבורי תרבות , אפילו שקל זה הרבה....

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    סוף סוף מישהו אומר את האמת

    דיקלה תורג'מן, 30/08/07 17:53

    תכנית זחוחה בערוץ פופוליסטי במדינה דביקה ודוחה. כל מי שאוהב לדבר על הישראלי הכנה והישיר והאותנטי מוזמן להתבונן בטקסי החזקת הידיים והחיבוקים המזויפים של המתמודדים בריטואל ההדחה, או במרינה המקפצת משמחה ברגע שהפסידה (ואני דווקא הייתי בעד מרינה), העתקה ישירה מהתנהגות המתחרים באמריקן איידל. כמו שאמו של בועז מעודה בוודאי היתה אומרת לו רק היתה דוברת אידיש, נו שוין.

    הגב לתגובה זו

    • מה עם קצת טניס?

      ק. צטניק, 30/08/07 17:57

      מישהו יודע כמה יצא גליקשטיין?

      הגב לתגובה זו

      • מה עם קצת מוזיקה?

        ט.בנקין, 30/08/07 20:26

        מדונה שווה פי אלף מסידני לאופר וכל מי שחושב אחרת שישים ספוגיות בכתפיים

        הגב לתגובה זו

        • מה עם קצת שש-בש?

          ק.לצ'קין, 31/08/07 01:35

          טיסונה לוקח בהליכה

          הגב לתגובה זו

      • אני אוהב לשחק 3 משחקים של טניס! (ל''ת)

        טניס?, 30/08/07 22:39

        הגב לתגובה זו

    • צביקה הדר אמר הזוכה הוא..היא..ומרינה חשבה שזכתה

      אסור לומר בגמר, 30/08/07 18:41

      צביקה הדר הטעה את מרינה כשאמר הזוכה הוא..היא...
      מרינה חשבה שזכתה אבל כשהבינה שלא שיחקה שהיא שמחה.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    בועז מעודה היה ענק ולכן הוא זכה !!! (ל''ת)

    מני, 30/08/07 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    טוב נו די

    קובי, 30/08/07 17:20

    אין ביטוי ששנוא עלי יותר מאשר ''מראה לחולי של החברה'' בא כותב טור זה או אחר לוקח תופעה ומדביק אותה לכלל הציבור מדוע 3 נערים שמשתוללים בקפריסין הם מראה של החברה ולא עשרות אלפי עובדי הייטק נניח שנוסעים כל שבוע לחו''ל ומתנהגים שם יפה מאוד ?
    גם בכתבה הזאת זה בדיוק מה שקורה ואני אענה על טענותיה של ציפי
    1. שנאה - אני מכיר באופן אישי מאות אנשים (אני בינהם) שמתים על מרים טוקאן מאות אלפי אנשים חושבים שמרינה מוכשרת ולא שונאים אף אחד, אבל זה פשוט לא האנשים שכותבים טוקבקים. את מסתכלת על חבורת ילדים בני 14 שלרוב האג'נדה היחידה שלהם היא קידום המועמד שהם אוהבים ומכלילה על חולי בחברה.
    2. חינוך - עוד מטרה נוחה לניגוח, תאמיני לי גם אם לפני 30 שנה היית קוראת הגיגים של ילדה בת 13 זה לא היה ברמה גבוהה יותר, פשוט אז לא היה בולט לך מול העיינים , אל תדאגי בניגוד למדינות אחרות הילדים העילגים בני ה13 כותבים יופי של חיבורים בגיל 18 ועבודות לא רעות בכלל באוניברסיטה
    3.תרבות דיבור - גברת זוהי תוכנית מסחרית עם כל מני צבעים - זה לא טלוויזיה ממלכתית, אני באופן אישי מאוד מאוד נהנה לשמוע את מרגול ואת הריבים בין השופטים , לא תרבות ולא נעליים - כיף
    4.פטריוטיזם בשקל - כן כן הנוער שלנו נפלא ולא השתנה כל כך כמו שחושבים - גם לפני שלושים שנה מה שעניין את הנוער היה אלבים ואף נוער לא יצא לרחוב בשביל שום דבר אחר ,גם אז וגם היום בגיל 18 הנוער שלנו מתגייס לצה''ל באחוזים מאוד גבוהים ומפגין סולידריות חברתית מאוד גבוהה ( אח.. כמה נוח להתפתות למקרים הבודדים אבל הצהובים)
    לסיכום (למי שהגיע עד לכאן כל הכבוד) חברה היא לא גוף הומוגני יש חלקים יותר טובים \\מוסריים וכו' ויש פחות תפסיקו להתייחס רק לשוליים הבעייתים ולהגיד שהם מראה לחולי של החברה

    הגב לתגובה זו

    • האמת, כל הכבוד לך על הסבלנות להסביר לה דבר דבר

      אביי גזונט, 30/08/07 19:33

      וביחד דברים כל כך פשוטים שאילו היתה מרסנת מעט את האמוציות ומקדישה חצי מחשבה קרירה (קולית?), קשה להאמין שלא היתה מבינה לבד.
      העניין אחר - זה לא שהיא לא מבינה. היא ל-א ר-ו-צ-ה להבין. היא תבין רק כשהדברים יתנהלו עפ''י הציפיות שלה.
      וככה אגב כל אלה שקיבלו את הרשימה הזאת בכזאת שקיקה כמו מים צוננים במדבר.
      חוץ מזה שקולה דוקא כן נשמע ברמה בטוקבקים. אנונימי כמובן ולכן גם בוטה ואמוציונלי יותר, אבל הטון הסגנון הדימויים ואצר המילים - זהה לגמרי.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    לא בטוח שעד עכשיו שמרת את זה בבטן, ההשקפה הזאת שלך מרוחה עכשיו

    מתאבק סומו, 30/08/07 16:52

    ומוקלדת על מחצית הטוקבקים של הכתבות בנושא. הכתבות היו מוטות בעליל לטובת מרינה, בלי נסיון להסתיר את זה אפילו רק ''בשביל הרושם''. והתגובות שלך ושכמותך היו כל כך בוטות ומוקצנות, טעונות זעם ותסכול להתפקע. יש להניח כי העדר ה''איפוק התרבותי'' התאפשר לכם תחת מעטה האנונימיות בטוקבקים.
    אבל הטון והסגנון, הדימויים ואצר המילים זהים לחלוטין.

    וד.א. - אני מניח כי כמו שNRG לא שמרו על שוויון בין המתחרים, כך גם לא יתנו במה להרהורים הנוגים או השמחים מהצד השני של ה''קונפליקטון''. ניחא, הפעם ניצחנו את התחרות, אבל העתיד יראה אותנו מתעקשים על כל בדל של זכות בכל תחומי החים. אבל זה כבר דיון אחר.

    הגב לתגובה זו

    • המעוז הבא לשים מזרחי בראשות הממשלה. הרמטכל כבר מזרחי

      נתעקש על כל אחד, 30/08/07 17:48

      נתעקש על כל אחד ואחד ועל כל בדל זכות של אנשינו לתפוס את עמדות השלטון.

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע...כנסו

      ערן, 30/08/07 18:16

      למרות שגברת שמילוביץ צודקת בכמה דברים...אין ספק שמדובר בכתבה מתנשאת של אליטה אשכנזית שלא מוצא חן בעיניה שמארינה התרבותית לא נבחרה.

      הגב לתגובה זו

      • איפה זה נאמר בכתבה???

        אלוני, 30/08/07 20:04

        איפה כתוב שהיא מאוכזבת מזה שמרינה לא זכתה? כמה אידיוטים יש פה.

        הגב לתגובה זו

    • איזו דמגוגיה

      מתאגרף תאילנדי, 30/08/07 18:20

      היא בכלל לא הביעה דיעה על הזוכה או על מי היה צריך לזכות. היא בפירוש הזכירה ביצועים של מעודה ושל מרינה. אין פה בכלל התייחסות לכל הדברים שאתה מגיב עליהם, אבל רגשי נחיתות שלך ושכמותך כבר הפכו לחלק מהדי.אן.איי שלכם. אתם כבר לא יכולים לשלוט בזה. זה יוצא לכם אוטומטית.

      הגב לתגובה זו

      • חביבי הכל דמגוגיה. לפחות היא כתובה כמו שצריך (ל''ת)

        גבינה שויצרית, 30/08/07 19:37

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    אכן סוף הסיפור לתרבות האשכנזית הקודמת.

    אנחנו עם פנים, 30/08/07 16:50

    זאת התרבות שצריכה להיות למדינה בלב המזרח התיכון.
    מזרחית, עממית, כמו של מרגול עם העברית החדשה שלה ועם כוח ונחישות להשתיק את מי שלא מבין שהגיע הסוף לתרבות האשכנזית הקודמת.

    הגב לתגובה זו

    • עממי = ברברי/וולגארי

      עמרי, 30/08/07 18:22

      ככה לפחות לפי התפיסה שלך. אתה בן אדם די אומלל בסך הכל.

      הגב לתגובה זו

      • למה אומלל כשאנחנו מנצחים? יש תרבות מזרחית שנתמכת בקרנות אמנות

        יש במזרחי הכל, 30/08/07 18:38

        למדנו מהאשכנזים. דונם פה ודונם שם עד שנוציא את התרבות האשכנזית מפה. התרבות האשכנזית לא מתאימה למזרח התיכון. בתרבות המזרחית יש אליטה ועממי.

        הגב לתגובה זו

        • אני מבין שאתה מציע לשלוח את האשכנזים חזרה לאירופה

          אלדד, 30/08/07 20:06

          כי הם לא מתאימים ל''מזרח התיכון'' שלך. למה לא תשים אותם במחנות ריכוז או בתאי גזים?

          הגב לתגובה זו

    • אתה צוחק, נכון?

      נמאס מגזענות, 30/08/07 19:24

      בבקשה תגיד לי שאתה ציני.. כי אם לא, זה אחד הדברים המטרידים ששמעתי לאחרונה

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא צוחק, הוא רציני לגמרי

        ניצול שואה, 30/08/07 20:08

        הוא משקף את דעתם של הרבה מאוד אנשים במדינה הזאת. יש פה שנאת אשכנזים ברמה שמתחילה להתקרב לאירופה של 1936.

        הגב לתגובה זו

        • או ברמה שהיתה כאן במשך 60 שנה נגד המזרחים?

          עוד אחת, 01/09/07 16:30

          והדבר העלוב ביותר זה להשתמש בכינוי ''ניצול שואה''. בושה.

          הגב לתגובה זו

  • 62.

    מספיק לראות איזה ראש ממשלה יש לנו כדי להבין את מצבנו העלוב (ל''ת)

    חמניה, 30/08/07 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    דווקא אני הרגשתי הרבה *אהבה* שהיתה על הבמה, במיוחד לאחר הכתרת בועז (ל''ת)

    איילת, 30/08/07 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    בועז,אל תשגהבאשליות

    רון, 30/08/07 15:31

    נבחרת לא כי אתה כזה סטאר ענק,אלא בגלל שגזעני הארץ לא רצו את מרינה.

    הגב לתגובה זו

    • די כבר לעבוד על עצמכם!

      ......, 30/08/07 23:34

      מרינה לא נבחרה בגלל דבר אחד- בועז.
      אין מה לעשות, הוא פשוט יותר טוב...

      הגב לתגובה זו

    • די! הבועה כבר התנפצה.... תפסיק לספר לעצמך סיפורים

      הבועה, 01/09/07 16:33

      בועז זכה כי הוא טוב בכמה וכמה רמות ממרינה. שום השוואה אפילו.

      אז אתה אל תשלה את עצמך- מרינה היא סיפור ענק רק אצל מדוכאי ישראל כמוך, המנסים להיאחז בכוח בכל מה שהוא קצת שונה. לא טוב לך? לך.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני מניח שיש הרבה צדק בדברים

    דניאל, 30/08/07 15:29

    לא ראיתי את העונה כי תכניות אלה ודומות לה מעוררות בי מיאוס.
    הבעייה היא שתוכנית זו הופכת פרחצ'יק ממוצע לדבר הגדול הבא.בצריחות מעריצות היסטריות מכתיר ז'וז'ו חלסטרה את גיבור התרבות הבא.ואוי לתרבות הזו.
    תרבות של זמר בינוני מאד,מרגול הנדחפת עם אישיותה התוקפנית והגסה,וולגריזציה בחסות הטלוויזיה.תרבות שמאדירה יותר ויותר את ההשתמטות מהצבא,מעודדת אותה והופכת אותה ללגיטימית.תרבות עלובה,בקיצור.
    כדאי שנעצור את זה,ומהר.
    די לשטות הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כותבת פשוט נפלא

    אלעד, 30/08/07 15:06

    ציפי, תמיד נהדר לקרוא.
    טניס, כוכב נולד ומה שביניהם - אף פעם לא מאכזבת.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הצבעתי ליהודית רביץ (ל''ת)

    איזו גדולה, 30/08/07 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    סוף הסיפור

    דינה, 30/08/07 14:47

    כל הרעש סביב כוכב נולד לא מגיע
    לקרסולי התוכנית ב-rtl התחנה
    ההולנדית .איפוה הם ואיפה אנחנו.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מרגול האחת והיחידה

    מי, 30/08/07 14:16

    הגברת שרצה לביטוח במטרה להתעשר כיוון שפניה השמיימים נפגעו מתאונה לכאורה, חושבת את עצמה למלכת המדינה,סליחה,שליטת היקום.
    באישיותה היא מראה לנו את פרצופנו האמיתי-לא מנומסים,וולגארים והעיקר חסרי תרבות מינימאלית.
    אגב,אין כל קשר בין 'כוכב נולד' ובין תרבות אמיתית.

    הגב לתגובה זו

    • אכן מדינה וולגרית אם מרגול מוכתרת שם כמלכה... (ל''ת)

      חבל, 31/08/07 07:18

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    ציפי שמילוביץ' אימפריה

    אחד שיודע ואוהב, 30/08/07 14:15

    איזו כתיבה, איזו יכולת הבחנה, איזו חוכמה.
    כותבת אחת ויחידה בקרליבך 2.
    מתגעגעים אלייך אחרי שחזרתי מאמריקה.
    תרימי טלפון

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אייני מבין גדול ''בתרבות'' אבל למדתי כן משהו על החיים בישראל

    אלי כהן, 30/08/07 14:06

    המחקר על ההשתמטות מהצבא, העברית הקלוקלת, השפה הכוחנית, אינן דבר חדש. זהו תהליך שהחל עוד בימים שראשי שלטון ערבבו פולנית ויידיש בעברית מעל במת הכנסת. ונהלו את המדינה כמו את ה ''שטטל''. הקודים בבתי הספר לפי המוצא הגיאוגרפי (יש דבר כזה) משכורות הרעב של המורים בכל הדרגות שהרחיקו כל בעל יכולת ורצון ללמד ולהעניק חינוך יהודי עברי טוב ושורשי ללא שום נטיה לארץ המוצא. ספרי הסטוריה בבתי ספר המעמידים חלקה של האוכלוסיה באור של ''ענקים'' ואת האחרים באור של ''נחשלים''. הכוחניות והזלזול של פקידי הממשלה בכל הרמות במשרדים השונים לאזרח הנזקק לשירותי הפקיד גם הם פקטור חשוב, התנהגות מפקדי הצבא ברמות שונות (מאלו שצבטו חיילת ועד לשליחת חייל למחבוש בגין גחמה של מפקד זה או אחר) אז לבוא ולהגיד שהתוכנית ''כוכב נולד'' (מה הקרטוריון ל ''כוכב'') היא בבואה משקפת של החברה בישראל היא טענה אפילו לא חלקית. כי גם ''לישראל השניה'' מגיע ''כוכבי תרבות'' גם אם אינם מקשיבים ''לברהמס ובט הובן'' ואחרים רבים, שלצלילי תוויהם הובלו מליונים למשחתות האנוש באירופה ''התרבותית''.
    נ.ב מעניין מתי יכתב מחקר כן ואמיתי על תחלואי החברה הישראלית.

    הגב לתגובה זו

    • בסדר, תמשיך להעמיד פנים שכתבי אבן-גבירול והארי פוטר זה אותה איכות

      גל, 30/08/07 15:15

      אולי תטען שהארי פוטר אפילו עדיף, כי מכר יותר מכתבי הרמב''ם? לא? אז די להעמיד פנים שהכל אותו הדבר. הערצת העממיקו דרדרה את המדינה למקום לא טוב. כדאי לחזור לפרופורציות, להפסיק לאמר שאיכות זה דבר מעליב.

      הגב לתגובה זו

      • פוחז שלא מזהה תגובה באיכות כה יוצאת דופן, לא ייזהה איכות אמיתית גם

        תעמוד מול פניו, 30/08/07 17:13

        אז אתה חושב שיש לסמוך עליך ועל שכמותך שיקבעו מה איכותי ומה רק ''כאילללללו'' לא טעות. כי איכות זה לא בדיוק שנקין או צוותא או מה שמאוד IN וטרנדי ופלצני.

        הגב לתגובה זו

      • כניראה ששטיפת המוח כן עובדת.

        אלי כהן, 30/08/07 22:29

        היות ואתה מעז להשוות בין אותה גברת מתעשרת (ג'.ק רולינג) מספרות פופולרית לענקי רוח שכל ויראת שמים כהרמב"ם, אז כניראה שמכבש שטיפת המוח במדינת ישראל לא פסח עליך וצר לי על כך. ההתנשאות הזו של כל מיני יהודים (שחלקם אינם מאמינים ביהדותם) על חלק אחר של החברה היהודית בישראל איינו יודע גבול ושובע. האפשרויות שהמדיה הכתובה והאלקטרונית נותנת ל "יחידי סגולה" (בעיני עצמם) באה רק לחזק ולהעמיק את שורשי הפירוד בעם הזה. אין לי ולא יהיה לי מעולם וויכוח על בסיס אישי עם כל איש או אשה בישראל לפי מוצאו הגיאוגראפי. אבל כן אלחם עד כלות נשמתי נגד אותן דיעות פסולות של "לבן יפה וטוב, שחור מכוער ורע". וגם ההיפך איינו מקובל עליי. כל אדם צריך להשפט לפי מעשיו הוא ולא לפי הקרטוריון שהובא לכאן מאותה יבשת הנשלטת על ידי מעוט שגרם לא מעט אסונות בעולם באלפיים השנים האחרונות.
        נ.ב. אני בטוח שאינך זקוק לעזרתי במציאת חומר על מעשיהם "היפים" של אותם "בני תרבות" מהיבשת הזקינה.

        הגב לתגובה זו

    • אלי כהן, כמה שכל טוב וחוכמת לב בתגובתך האינטליגנטית. שפתיים ישק. (ל''ת)

      אהבתי מאוד, 30/08/07 17:04

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    גמר משעמם ביותר

    מאוכזבת בגדול, 30/08/07 13:56

    המדינה שלנו נורא מושפעת...השופטים מחמיאים לבועז מאמצע העונה ופתאום כולם אוהבים אותו..נכון יש לו קול יפה אבל בתכלס הוא סתם משעמם,לא יודע להביע את עצמו,עומד על הבמה כמו קיר...אין לו טיפת סטאר קווליטי...ומרינה? זמרת טובה נתנה אחלה שואו במשימה שלה וביצוע דיי טוב לשיר נפרדנו כך..הניצחון היה מגיע לה וגם לשלומי ששיחק אותה בגדול! נתן אחלה ביצוע לשיר של שלום חנוך ואחלה הופעה לאשליות אבל אין פידבקים מהשופטים אז הקהל המושפע שוב מראה את טיפשותו בשליחת SMS למעודה...שלא לדבר על מאיה וג'קו ששיעממו עד מוות ואין ספור התקלות..שמתם לב גם שצביקה בכלל לא אמר שהקווים נסגרו ושכל השופטים נתנו את אותו הניקוד משום מה? הכל מכור!

    הגב לתגובה זו

    • הכל היה מכור כששני שופטים נתנו חסינות קבועה למרינה

      צביעות, 01/09/07 16:41

      מעניין שאת זה שוכחים.
      כתבת שמרינה נתנה שואו אדיר?
      מעניין, את רוב השירים שביצעה פשוט הרסה עד כלות.
      היא התעלתה על עצמה ובחרה כל פעם נכסי צאן ברזל כדי להתעלל בשירים ולהכוחי לנו ששום דבר במדינת ישראל אינו קדוש.

      אז תמשיכי להיות מאוכזבת ובמקום לספר לנו רק את החסרונות של הזוכה, שבעיניי היה נפלא והיה הזוכה כבר באודישנים, תנסי לבדוק מדוע את מרינה הציבור לא אהב.
      ברור לי שאת בטוחה שהכל היה מושלם בה, אך צפי שוב ושוב ואולי תפנימי שאנשים שמתנשאים מעל הצופים- ישארו היכן שהם. ולא מוזכרת כאן מילה אחת על תכונות אחרות שלה.

      סורי. אלה החיים. הטוב ביותר זכה.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    זוהי התחזית של המתקשרת המהוללת אריאן לב

    אריאל לב, 30/08/07 13:52

    קבלו את נבחרת ''כוכב נולד 5'' ממש שניה לפני שעלו על המטוס לפריז. אם בא לכם לדעת מי הולך לזכות, פנינו למתקשרת אריאן לב שאמרה
    שמקום שלישי יהיה דניאל בן-חיים, מקום שני אליסיה שפרגה ומקום ראשון, תעשו כפיים, חן אהרוני. טוב. מה שנותר
    הוא רק לחכות ולראות אם היא צדקה.

    הגב לתגובה זו

    • ממש מתוק. אם כי לא ככה יצא. (ל''ת)

      שפראגה כי טובה, 30/08/07 17:15

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    חוות דעת זה יופי, אבל איפה הנימוקים?

    מאוכזב ציפי, 30/08/07 13:50

    למעט מרגול בחבר השופטים כדוגמה לחוסר תרבות דיבור, אין כאן דוגמה אחת. האם הכל ברור כל כך למי שצפה בתוכנית במלואה?

    הפעם אני מאוכזב.

    הגב לתגובה זו

    • אולי כבר תבינו, חסרי חוש הומר שכמותכם, שה''גסות'' של מרגול זה הכל

      רק בשביל השואו, 30/08/07 17:23

      בדברים על עצים חסרי לחלוחית. כל אלה שחושבים שמרגול באמת מאיימת ומפחידה... הכל בצחוק ילדים. .. נו.. בבקשה.. ילדים ...לצאת מתחת לשולחנות...

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אשכנזי בחיים לא ינצח בכוכב נולד, אנחנו יותר אנשים... (ל''ת)

    ספרדי, 30/08/07 13:49

    הגב לתגובה זו

    • דווקא דומים לקופים יותר (ל''ת)

      גזען מגעיל, 30/08/07 14:14

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא כל כך חכם הא?

        אני, 30/08/07 16:20

        לאשכנזי הנעלב:
        הספרדי לא כתב ''אנחנו יותר אנשים'' במובן של ''יותר אנושיים'' או משהו כזה, אלא במובן של יותר אנשים מבחינה מספרית.
        אבל אתה ישר קופץ ומקלל את הספרדים ה''קופים''.
        לא נורא סלחתי. אבל מי יצא בסוף גזען מגעיל?

        הגב לתגובה זו

        • אחלה. כל הכבוד על הסבלנות להסביר לקשי הבנה. (ל''ת)

          שאפו, 30/08/07 17:25

          הגב לתגובה זו

        • אופס...סליחה אחי, אתה צודק

          ל, 30/08/07 23:47

          יצאתי טמבל גמור! זה ילמד אותי לחשוב לפני שאני כותב תגובות פעם הבאה!

          שוב סליחה..לא התכוונתי להעליב...)-:

          הגב לתגובה זו

    • אייזנברג? (ל''ת)

      מה, 30/08/07 15:32

      הגב לתגובה זו

      • חחח..איזנברג רק חצי אשכנזי ומאיה רוטמן חצי עירקית

        מזרחים יותר, 30/08/07 17:08

        אנחנו יותר מכם ויותר מוכשרים.
        תמיד תפסידו כשתתחרו איתנו.

        הגב לתגובה זו

        • למה את דוחף גזענות בכוח???

          מספיק עם זה, 01/09/07 16:43

          אני מזרחית ובגלל אנשים כמוך המדינה הזו תגיע לאבדון בסופו של דבר.

          אנחנו במאה ה-21!! לא מעניין מאיזו עדה כל אחד.

          הגב לתגובה זו

  • 48.

    עונה שלמה חיכיתי לקרוא דברים כאלה

    אודרי, 30/08/07 13:48

    ריספקט, ציפי.

    הגב לתגובה זו

    • את בטח גומעת בצמא את כל הגזענות הנשפכת כאן... (ל''ת)

      גם את מרמה''ש?, 30/08/07 17:28

      הגב לתגובה זו

      • איפה ראית מלה אחת גזענית במאמר הזה?

        אודרי, 30/08/07 18:25

        קח לך שיעור בהבנת הנקרא.

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    כתבה מאלפת של ציפי שמילוביץ. כל הכבוד!

    chava, 30/08/07 13:47

    הזדהיתי מאוד כי נוספו לי תובנות שלא ידעתי איך להגיד או להגדיר אותם... ואת עשית זאת.

    הגב לתגובה זו

    • אני חייב לקרוא שוב את הכתבה. זה אותה אחת שקראתי? (ל''ת)

      לחצה לכם בטח על, 30/08/07 17:30

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מרגול - פעם מוחא לה כפיים ופעם מביאה לי את הסעיף .

    אריק האדום, 30/08/07 13:23

    צדקה הכתבת בעיקר לגבי הנוהג
    הערסי והמעצבן של צנעני לא לתת
    לקולגות שלה לסיים משפט אם אינו לרוחה .
    מרגול יקרה , קצת יותר דרך ארץ לא תזיק לך לחבריך ובעיקר לנו הצופים .
    ולעניין הזוכים - אני בהחלט בעד
    מתן משקל לשירות צבאי ואני מקווה
    שזה מה שהכשיל את מרינה .
    זכה בתחרות הזמיר שהיה צריך לזכות .

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף מילים כדורבנות על מרגול צנעני

      צודקת, 30/08/07 13:41

      שבלי בושה דרסה את כל יפה הנפש שישבו לידה... זאת כבר היתה בדיחה לאן שהשופטים האלה הגיעו ברצון שלהם לרצות את המערכת. אבל מרגול - איך היא הגיעה למעמד הזה של ה- main stream כביכול... אפילו צדי צרפתי שהוא השופט הכי אמיתי ורגיש פחד ממנה... בושה...

      הגב לתגובה זו

      • איזה דרסה, אתם נורמליים? אתם לא קולטים שהקו הכללי מבויים? שככה הם

        א-ב בTV, 30/08/07 17:47

        הם אמורים כאילו לריב ביניהם בשביל להגביר את הבידור והעניין ולפעמים אפילו מתח... מה, נולדתם אתמול ?? לא ראיתם תוכניות כאלה ב-TV בחו''ל?... אתם באמת פרובינציאליים או רק עושים את עמצכם?
        מצד שני יכול להיות שכל עוד מדובר בשואו שהוא ''ריאליטי'' קשה לכם לראות שתלטנות (אפילו בצחוק) כשהיא באה מצד מזרחית. ועוד אחת עם מראה ודיבור מובהקים, לא משוכנזים.
        לו זה היה בא מצד ציפי שביט, או הבלונדית מ''רמת-אביב גימל'' או כל פקאצ'ה אשכנזית אחרת, זה היה בסדר מבחינתכם.

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    כל הכבוד!!!!!!!!!!! את תותחית!!!!! (ל''ת)

    מעיין, 30/08/07 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    סוף סוף כתבה לעניין,כל מילה בסלע,וכן יהודית יצאה המלכה האמיתית... (ל''ת)

    ציפי,את טובה..., 30/08/07 12:47

    הגב לתגובה זו

    • תכלס! רציתי לסמס לה ..אבל אין מספר.. (ל''ת)

      תום, 30/08/07 22:51

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אף אחד לא באמת הצביע עבור מעודה

    יעל, 30/08/07 12:37

    פשוט הצביעו נגד מארינה...פשוט עם עיוור וגזען...מפחיד!

    הגב לתגובה זו

    • יעל - לעם הזה נמאס מטפילים חברתיים

      דוד, 30/08/07 13:05

      שמשתמטים ממילוי חובותיהם האזרחיות ורוצים שאחרים יגנו עליהם. אבל אולי בבת-ים זה לא כל כך מובן...

      הגב לתגובה זו

    • יעלי , קיבלת מינוי על תקן אלוהים או מה ? (ל''ת)

      שושו, 30/08/07 14:43

      הגב לתגובה זו

    • אם מנחם אותך להאמין ככה, אין בעיה מתוקה. (ל''ת)

      מוותרים לך, 30/08/07 18:01

      הגב לתגובה זו

    • באיזה סרט את חיה?

      אני, 01/09/07 16:46

      דווקא מאות אלפים הצביעו בעד מעודה. סתם, כי הוא מוכשר ונהדר.

      תקבלי את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    היבטים חברתיים-תרבותיים

    ללי, 30/08/07 12:33

    לפני מספר חודשים קלטו האנטנות שלי באקראי את מרינה. מאז נסחפתי
    לנבכי 'כוכב נולד', עוקבת - עקב בצד אגודל - אחרי נפתוליה, בתקווה שמרינה תוכתר בתואר הנכסף.
    ההשתכשכות בביצת 'כוכב נולד' גרמה לי אי נוחות: לא קל להודות בהנאה מתוכנית כה רדודה. עד מהרה הבנתי את האמת הבנאלית: תחרות גורמת הנאה, מה עוד שיש לך פייבוריט/פייבוריטית להתרגש מהם ולאמצם ללבך. עד מהרה התחלף הגועל העצמי בתחושה מרוממת שהנה אני חלק מציבור גדול, לא עוד אליטיסטית מורמת מעם מטעם עצמי כי אם זורמת עם ההמון. לעזאזל התארים האקדמיים, יחי החופש לפצח גרעינים ולהפליץ מול מסך הטלוויזיה (חופש מטאפורי כמובן).
    הכי הכי נהנתי לתפקד כטוקבקיסטית
    (ועדיין נהנת) ולהתכתש עם ה'חברים לעט' הווירטואליים. איזה קתרזיס אני מפיקה מתחושת ה'יחד' בהיותי חלק ממכנה משותף תרבותי נמוך!
    פסיכולוגית, אם כך, היותך שותף ל'כוכב נולד' מעניקה לך לגיטימציה לפרחיות בריאה ומשובבת נפש. פתאום אני בשר מבשרם של חמומי דניאל בן חיים ויש לי נחלה בממלכת הג'חנון. פתאום אני צופה אדוקה בצביקה הדר הבלתי אפשרי (חנפני, אבהי להרגיז, טון נבחני והומור פושר)
    ועוד יבוא יום ובשיא הטבעיות אתבע
    מדורון רוקח שיעשה לי הפריה.

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי מאוד מאוד. מקסימה ומצחיקה ואינטליגנטית. ובכ''ז לא פלצנית!!!!

      המרחק מת''א, 30/08/07 18:06

      וזאת כותבת תל אביבית שהצביעה לבועז מעודה אף כי אהבה מאוד גם את מרינה.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    את כל כך צודקת!

    איילה, 30/08/07 12:27

    מה שקרה הוא מזעזע...פשוט מראה את ההיתדרדרות של העם הזה

    הגב לתגובה זו

    • כותבים הידרדרות. והפעם היא באה מכיוון ה''ישוב הוותיק'' בלשון עדינה. (ל''ת)

      נשרפו הפיוזים, 30/08/07 18:10

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    יש ויש למה הכללות כל הנוער לא יודע לכתוב? (ל''ת)

    אבי, 30/08/07 12:17

    הגב לתגובה זו

    • אם היית שם שני פסיקים, אולי היית יכול לבוא בטענות (ל''ת)

      בני, 30/08/07 12:45

      הגב לתגובה זו

      • חחח אהבתי. האמת שצריך פסיק וסימן שאלה. (ל''ת)

        תום, 30/08/07 22:54

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    מבחינתי, יהודית רביץ יצאה המלכה.אלופה.מבצעת בחסד וחיית במות. (ל''ת)

    רן, 30/08/07 11:40

    הגב לתגובה זו

    • אמת.בלי הרבה דאווין.. (ל''ת)

      תותחית על., 30/08/07 12:46

      הגב לתגובה זו

    • היא לא פירגנה לצעירים, לא יצרה איתם קשר עין, שלא לדבר

      ברוזה היה ענק, 30/08/07 18:19

      שלא לדבר על רבע חיוך לעברם. שרה כאילו היא לבד על הבמה. כאילו פחדה שיאפילו עליה. כן כן בדיוק. ההצלחה הגדולה שלה היא בעיקר כתיבה והלחנה. היא שרה בסדר אבל לא מי יודע מה. הקריירה הגדולה שלה זה בעיקר יחסי ציבור, וכמובן טרנדיות, איניות וכו' . כל מה שלא כולל ''צ'חצחים ופריחות''.

      הגב לתגובה זו

      • סוף סוף מילים כדורבנות. אני לא יודעת מה מוצאים בה... ביהודית רביץ . (ל''ת)

        נכון, 31/08/07 07:22

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    חבל שאי אפשר היה להצביע אתמול ליהודית רביץ (ל''ת)

    מיכל, 30/08/07 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יש הרבה מאד צדק במאמר אבל...

    אורן, 30/08/07 11:27

    למרות שזו רק תחרות שירה והקהל שלה זה אנשים צעירים מאד גם הענין של מי נבחר להיות ''כוכב'' צריך להיות דוגמא חיובי ויפה לנוער. גם גקו איזנברג מלפני שנה היה ביזיון וכישלון. אבל עודף המשתמטים השנה עורר את הציבור לנגד גדול כלפי המרינה שהגיעה לגמר.
    ולראיה היא ל א זכתה כי היה פה הרבה מחאה נגדה.
    ההפקה חייבת לבדוק את עצמה.
    ולבועז הרבה הצלחה!

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה היא לא זכתה בגלל הגזענות (ל''ת)

      דנה, 30/08/07 12:22

      הגב לתגובה זו

      • את טועה. היא לא זכתה בגלל השתמטותה.

        יודע דבר, 30/08/07 17:26

        עובדה.

        הגב לתגובה זו

        • ואייזנברג זכה למרות? (ל''ת)

          ד, 30/08/07 23:09

          הגב לתגובה זו

      • היית מתה! זה היה נותן לך להרגיש טוב שיש גזענות מימינך אבל אין. (ל''ת)

        ואם יש זה רק, 30/08/07 18:22

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    שמחתי מאוד ששוב עם ישראל לא הקשיב לשמאלנים

    ארנסטו, 30/08/07 11:22

    מרינה היתה הפייבוריט של אנשי התקשורת והתרבות מטעם עצמם. הציבור בבית חש דרך המסך שהבחורה מתנשאת ושלח את הקולות למי שאולי לא היה הכי מוכשר אבל שידר תמימות כנות וחום. אני שמחתי.

    הגב לתגובה זו

    • איך אפשר להגיד על בועז שהוא לא הכי מוכשר? (ל''ת)

      פשוט בורות, 30/08/07 18:23

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ציפי את כל כך צודקת ואנחנו כל כך מפסידים

    יוסף, 30/08/07 11:21

    כל מילה אמת,
    וזה כל כך עצוב שאת כל כך צודקת.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    רעש גדול - על כלום ושום דבר (ל''ת)

    כוכב אחרי כוכב, 30/08/07 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כוכב נולד (ל''ת)

    תופעת תרבות, 30/08/07 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הסיכום שלי

    הוא כזה-, 30/08/07 11:12

    מתי כספי ולאה גולדברג יצרו בחסד עליון

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    היא לא נבחרה כי היא השתמטה מצה''ל

    ג'וג'ו, 30/08/07 11:08

    אבל מצד אחד אתם מהללים את צה''ל ושונאים ומבזים את המשטרה, נכון שבשתי הגופים יש בעיות אבל צריך לכבד את כל כוחות הביטחון בלי הבדל.

    הגב לתגובה זו

    • אז למה אייזנברג נבחר?

      קרא, 30/08/07 12:23

      אולי כי הוא לא רוסי????

      גזענות לשמה...היה צריך למצוא תירוץ כדי שרוסיה לא תנצח אז מצאו...

      הגב לתגובה זו

      • כשאייזנברג זכה הציבור לא היה מודע

        דוד, 30/08/07 13:19

        להשתמטותו מצה''ל. הסערה הציבורית פרצה רק ימים אחדים לאחר בחירתו כאשר התפרסמו הכתבות הראשונות על חייו. או אז החלו הקריאות להחרמתו. לא צריך לחפש גזענות תחת כל עץ רענן, הבנת?

        הגב לתגובה זו

        • אז למה עכשיו לא מחרימים

          ד, 30/08/07 13:48

          את בר רפאלי, מאיה בוסקילה, אביב גפן, עברי לידר, למה הייתה הפגנה בעד החזרתו של דניאל בן חיים? למה בנים ובנות של חברי כנסת לא שירתו בצה''ל (אלא למדו בחו''ל באותו הזמן על חשבון הציבור) ולא מחרימים את החכ''ם הללו?

          למה מארינה צריכה לשלם את המחיר לבדה? זוהי קצת צביעות לא? האם לא תיקח את ילדיך להופעה של מישהו שלא שירת בצה''ל? לא נראה לי שתבדוק בכלל...

          חוץ מזה...לשרת בצהל באיזו להקה קיקונית ולבוא לשם פעם בשבוע כמו שעשו רוני סופרסטאר, יעל בר זוהר, אגם רוטברג ועוד רבים וטובים (ולא מוחרימים)..זה נקרא לשרת???

          הגב לתגובה זו

          • איך נחרים את בר רפאלי? בוזי הרצוג לקח אותה לפרסם את ישראל בתיירות

            למארינה יכולנו, 30/08/07 16:55

            אם היינו יכולים היינו מחרימים את בר רפאלי ומאיה בוסקילה יחד עם אביב גפן אבל הם מקושרים בעטיני האליטה שלוקחת אותם.

            הגב לתגובה זו

            • הנה רעיון...לא לקנות את המותג

              ד, 30/08/07 21:46

              שהיא מפרסמת...לא לקנות את הדיסקים של רן דנקר שגם יצא אחרי חודשים ספורים מהצבא...תחשוב לבד! הגישה שלך טובה אך לצערי מאד מגמתית כשהיא נוגעת רק לבן אדם אחד שהוא ''קורבן'' והשאר בכיף ממשיכים להרוויח כסף על חשבון החיילים...

              הגב לתגובה זו

    • לא,כי היא לא ישראלית גזעית

      דן, 30/08/07 15:34

      יענו...משתמטת..היא היחידה? מה עם בר רפאלי,ג'קו,אביב גפן?
      אבל הם כידוע לא ילידי בריה''מ.
      חבל שזו הסיבה האמיתית.

      הגב לתגובה זו

    • היא הגיע למקום השני!!! וזה שהיא רק מקום שני

      שאול, 30/08/07 18:46

      זה לא בגלל שהיא לא שרתה בצבא, אלא בגלל שתמיד יש יתרון לגברים מזרחים בתוכנית הזו. סתכל על כל הזוכים במקומות הראשונים

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה הקשר בין שירות צבאי לאיכות שירה?

    רוני, 30/08/07 11:04

    רק במדינת גנרלים יוצרים הקשר מעוות זה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בועז מעודה .. בעל קול הזמיר המדהים ביותר ....

    באהבה, 30/08/07 11:03

    ששמעתי אי פעם ... הגדול מכולם !!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אין שקיפות בתחרות ''כוכב נולד''

    דותן, 30/08/07 11:03

    אין לנו הידע איך הצביע הקהל. והוא הרי הקובע. זה טעם לפגם גדול ונותן את התחושה של בחישה של מארגני ''כוכב נולד'' והכוונת התוצאות על פי מאוויהם.
    מרינה היא זמרת איכותית וקיוותי שתזכה. אני מניחה שלמעודה הצביעה כל עדת התימנים ולכן זכה ואולי טעיתי ומישהו מהמארגנים קבע מראש .

    הגב לתגובה זו

    • כל עדת התימנים... (ל''ת)

      אמרו בעדות, 30/08/07 18:33

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אי אפשר היה לסכם בצורה טובה יותר.

    חגי, 30/08/07 10:55

    פעם ראשונה שאני מזדהה עם כל מילה ולשם שינוי, רואה גם דיעה אובייקטיבית.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל מילה בסלע

    אחד שראה, 30/08/07 10:55

    עצוב שזאת החברה שאנחנו חיים בה, שמקדשים אלילים ריקים וחלולים ולא מתעסקים בדברים יותר מהותיים וחשובים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    so true!!!!!!

    ari, 30/08/07 10:55

    you are so right!!!
    the israelies dont know how to accept the talent that most of the people had there,they put their effort into critisizing everyone insted of enjoing the show ,the music and the talented pople that come there.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    התחרות של כוכב נולד עושה לא טוב למדינה וחבל

    לילך, 30/08/07 10:54

    כל הדברים שכתובים בכתבה הזאת זה מה שצמח מימנה חבל מאוד
    אני חושבת שצריך להסיק מסקנות לגבי המשך העונה השישית.
    דעתי מספיק לא צריך יותר

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מה זה השטויות האלה?

    מאיה 16, 30/08/07 10:53

    למה להיות שלילים שלומי החתיך של התוכנית ובועז החמוד היה עונה מושלמת רק חבל שמשתפים מתמודדים מחבר העמים כי יש להם מפתה ולא כיף לשמוע אותם .

    שלומי תעשה לי ילד !!!

    הגב לתגובה זו

    • קודם תלמדי לכתוב, אח''כ תדברי על עולים מברה''מ (ל''ת)

      בעז (לא מעודה), 30/08/07 12:46

      הגב לתגובה זו

    • מפתה?

      יוסי, 30/08/07 14:14

      לפני שאת כותבת על רוסים תלמדי לכתוב

      הגב לתגובה זו

    • מאיה-את גזענית מהסוג הגרוע ביותר (ל''ת)

      רון, 30/08/07 15:36

      הגב לתגובה זו

    • אני בטוחה

      איה17, 30/08/07 17:56

      שהמבטא שלך מאוד מפתה.

      הגב לתגובה זו

    • למה יש לי הרגשה

      מאיה, 40, 31/08/07 00:47

      שהתגובה שלך היא פיקציה שנכתבה רק כדי להתגרות ולעורר תגובות?
      האמת? משעשע!

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ושכחת את ג'קו

    שחר, 30/08/07 10:52

    הבנאדם, סליחה הזמר היחיד שהגיע לעבודה אתמול..כשראיתי אותו מופיע רק חיפשתי את המספר שלו שאוכל לשלוח אס.אמ.אס...
    עוד אחד שסבל מכל הכתבים והאנשים היפי נפש שעשו עליו לינץ'..
    פשוט תראו איזה זמר, כותב ומלחין הכל בעצמו..מבצע נהדר! לא חבל להתעסק בדברים שלא קשורים ליצירה שלו!
    והעונה הזו - שידור חוזר של עונה 3...שירים משעממים ולא סוחפים כלל, המתמודדים שהגיעו לשלב האחרון הרבה פחות טובים מאחרים שלא הגיעו.. ההפקה שם סידרה הכל בהתאם למה שרצתה..

    הגב לתגובה זו

    • גם אני ראיתי את ג'קו,וממש לא התלהבתי,זה עניין של טעם (ל''ת)

      תמיד זה כך, 30/08/07 11:11

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מרגול - מדברת כמו בשוק אבל -

    מלחינה בחסד, 30/08/07 10:49

    תופעת מרגול מאפיינת דור שלם של יוצאי עדות המזרח, ילידי המעברות (עשרה אחים ואמא אחת מנקה בתים). הדור הזה בנה עצמו לבד (ההורים לא נתנו כלום לאף אחד) מגיעים לבד לאן שמגיעים בזכות עצמם.
    מרגול מלחינה בחסד, חומות חימר אלבום גדול.
    הבעיה שלה שנותנים לה לפתוח את הפה, המראיינים מתים על הפה הגדול שלה, וזאתי מתבטאת בעברית לא משהו, ועושה רושם של פרחה מהרחוב, מי שלא שמע מה כתבה שלא ישפוט את התופעה.
    הרבה משכילים עם עברית מצוחצחת ורהוטה לא יגיעו לקרסוליים של הכשרון שלה וכשרון לא מקבלים בבית ספר!!!!

    הגב לתגובה זו

    • העיברית שלה מעולה דווקא

      טלי, 30/08/07 10:55

      אין לה אף טעות, הבעיה היא שהיא ממציאה מילים.... ונהנית מזה כי היא יודעת שהיא מובילה מהלך.

      אין לי בעיה עם מרגול, יש לי בעיה עם אפקט העדר שלנו.

      בועז חמוד, אבל ממש אי אפשר להשוות אותו מול מרינה. היא מקצוענית אמיתית.

      הגב לתגובה זו

    • היא לא נשמעת כמו פרחה מהרחוב..

      דנידין, 30/08/07 15:51

      היא באמת פרחה מהרחוב!!!
      וזה לא קשור לעברית אלא למנטליות המחורבנת שלה.

      הגב לתגובה זו

    • כבר ממש נמאס לשמוע מ''לא היה לה אף אחד, לא נתנו לה כלום...''

      elis, 30/08/07 17:23

      תתעוררו, יש המון אשכנזים משנות ה-40, 50 ועוד שגם להם לא נתנו כלום, אבל, הם לא התבכינו כמו הדור הזה, במיוחד בני עדות המזרח, אלא קמו וקידמו עצמם במו ידיהם מבלי שציפו לאיזה-שהי ''אפלייה מתקנת'' לעומת הממסד השמן והמפונק.
      תתעשתו....

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה מקשקש? למדה היסטוריה קצת?

        היסטוריה, 01/09/07 16:57

        שמעת פעם על אשכנזים שהתגוררו במעברות?? אתה יודע מה זה בכלל?
        ודווקא האשכנזים משנות ה-40 וה- 50 הם אלו שקיבלו הכל במדינה הזו.
        אח''F מי שהגיע כבר לא נותר לו דבר ונאלץ להסתפק בשאריות.

        בכוונה של הכותב היתה להאיר את עינייך ואנשים שכמותך. שחיים בסיפורי שלגיה וחבריה.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל הכבוד - כתיבה משובחת (ל''ת)

    אריאנה מלמד, 30/08/07 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כמה נכון

    יעל, 30/08/07 10:45

    כל כך נכון כתבת, כל כך יפה, הוצאת לי את המילים שלא הצלחתי לנסח מהפה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    את פשוט משוררת (ל''ת)

    איל, 30/08/07 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ציפי, תמיד היית אי של שפיות

    דקל, 30/08/07 10:42

    תמיד תענוג לקרוא את המאמרים שלך, תמיד יודעת לשים את האצבע על מה שכולם רואים ולא יודעים איך לבטא.

    שכחת משהו, שלי מאד צרם, מהגמר של אתמול: צעקות הבוז של הקהל למרים טוקאן היה מבישות. הבחורה האומללה רצתה שהאדמה פשוט תבלע אותה. חבל שיהודית רביץ לא הפסיקה את השיר או חיבקה אותה בהפגנתיות וחבל שאף אחד מההפקה לא נזף בילדות חסרות החינוך.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ומה עם הרס הכינרת, תחת בולדוזרי הרייטינג?

    מסמר, 30/08/07 10:39

    איפה אמני ישראל הרגישים, עיתונאים צמאי דם, פובליציסטים חדורי אמונה, מול הרס חוף גולן בכינרת תחת בולדוזרים לצורך הקמת הבמה המפלצתית, ישור השטח לקליטת עשרות אלפי בני הנוער (שבטח גם להם הרס הנוף לא מזיז את המעודה שלהם...)?
    במשך שבוע מקטע החוף (הציבורי) היה סגור לפשוטי העם (שאינם חלק ממכונת הרייטינג של קשת/סלקום/קוקה קולה). בולדוזרים כבשו את החוף, ישרו, זיהמו את המים (הלו, מישהו עוד זוכר שאנחנו שותים מהם? אה, סליחה, מעכשיו נשתה רק קוקה קולה!) וגרמו להרס ניכר של אחד החופים היפים של הכנרת.
    מישהו ראה כתבת תחקיר אמיצה אצל מיקי רוזנטל על הרס הנוף? במחלקת החדשות של ערוץ 2? כמובן שלו. כולם אוכלים מסיר הרייטינג הזה, ומי יעיז לקלקל לנו את החגיגה.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע .

      תושב עמק הירדן, 30/08/07 10:52

      מדהים כמה הרשויות מוכנות להעלים עין כשמדובר בכסף .

      הגב לתגובה זו

    • מסמר אתה מספר 1 !! (ל''ת)

      אחת שיודעת, 30/08/07 11:39

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מלחמת תרבוית

    שלו, 30/08/07 10:38

    כוכב נולד,הוא המשך רציף של מלחמה תרבותית.
    התרבות באירופו-אשכנזית ,מול התרבות המזרחית

    כל שהכותבת אומרת הוא ....לא יתכן שתרבות העל האשכזית הפסידה בקרב

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    דברי הבל. ואת מדברת על חוליים??..

    אזרח, 30/08/07 10:33

    האם האתר יעלה תגובות שליליות כנגד הקישקושים ודברי ההבל והארס של סגנית עורכת האתר???...

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ציפי - סגנית עורכת NRG

    נילי, 30/08/07 10:31

    כל כך שלילית ולמה?
    סתם, כי זה תמיד טוב להיות שלילי ולקטר.להוציא את הרע החוצה וללכלך עושה הרבה רעש וגורר התייחסות ותגובות, הרי כתבות ומאמרים חיוביים לא מביאים רייטינג..
    אז בואו נהיה רק שליליים וככה גם נגרום לעצמנו להרגיש רע תמיד, בלי קשר ועם קשר למציאות...
    סגנית עורכת האתר, בגלל זה האתר נראה ככה : הכתבות המאמרים -יהונתן גפן, גיא מרוז, אייל גפן וכו' תמיד רק שלילי על חשבון איכות.
    זה מה שימשוך את תשומת הלב ואולי ייתן לכם רייטינג ???...

    הגב לתגובה זו

    • למה שלילית? תקראי שוב.

      אחד שמטקבק, 30/08/07 11:12

      היא כתבה שהיא רוצה לקחת את הטוב מכל עונה.
      אבל בטח לא קראת עד הסוף, כי את חמה על המקלדת להגיב.

      ומישהו צריך שיהיה ביקורתי כלפי הדבר המזעזע הזה שקרוי "תופעת כוכב נולד". וביקורת שכתובה היטב, כמו זאת, מי יכתוב? את?
      כנראה שלא.
      אז תשבי ותמשיכי לטקבק

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הכתבה לא הוגנת

    אייל, 30/08/07 10:29

    ומן הראוי לתת טיפה יותר מפסקה מסכנה על כל אנקדוטה, אחרת היא מבחינתי כמו טוקבק משופר.

    הגב לתגובה זו

    • מאמר, לא כתבה

      ברוס, 30/08/07 14:22

      גם חוסר הידיעה הזה הוא כנראה חלק מן התופעה שציפי הצביעה עליה.

      הגב לתגובה זו

      • לא כולם למדו בבי''ס לתקשורת

        עיתונאית, 01/09/07 17:00

        והעובדה שטרחת לכתוב תגובה על השטות הזו, מעידה על משהו- לא?

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    כמה הערות

    מיס יוניברס, 30/08/07 10:17

    הכתבה נכונה ואמיתית
    כ''נ הפכה מזמן מתחרות לבחירת כוכב לתחרות בחירת החתיך התורן, אבל ככה זה שמפקידים את הבחרה בידי פאקצות בנות 12 וגם בידי כאלה שמתכחשות לכך שהן כאלה.
    עובדה שעשו מאמצים עילאיים להשאיר אחת מהבנות בחרות- אליסה או מרינה שתי מוכשרות בטירוף שלא היה להן סיכוי מול עדת הפקצות של חן אהרוני ודניאל בן חיים הזייפן

    הגב לתגובה זו

    • מעודה חתיך??? (ל''ת)

      את, 30/08/07 11:41

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני בן 30 והביקורת שלך שיא הפלצנות

    בן 39, 30/08/07 10:11

    שמענו שמענו שמענו. לא נימאס?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יהודית רביץ - הייתה הכי טובה וגם ברוזה

    אירית, 30/08/07 10:00

    הוכחה שהמסלול המהיר מביא אותם לא מספיק אפויים לאומנותם.
    ואולי הדרך היא דווקא בשנים של נסיון שעוזרות לאומן למצוא את דרכו.

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי את הרגישות ואת האמפטיה של ברוזה המקסים

      חוה, 31/08/07 07:24

      אבל לא אהבתי את יהודית רביץ שעמדה על הבמה כאילו היא לבד..

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כתבה מצויינת

    ענבר, 30/08/07 09:32

    התוכנית , התופעה וההשלכות ממש בעיה גדולה.

    התוכנית עם מתי כספי היתה הדבר הכי טוב שיצא מכל ה 5 כוכב נולדים שעברנו בשנים האחרונות.

    הגב לתגובה זו

    • כתיבה יפה ,מסכים עם הרוב . (ל''ת)

      הנמלה הנמלית, 30/08/07 10:39

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    דוגמה גרועה ביותר

    היימי נייס, 30/08/07 09:29

    הביצוע של בועז לנשל הנחש???
    ילד בן 10 שלא מבין בכלל מה הוא שר למה ואת העומק והרגש של מאיר אריאל את זה את לוקחת כדוגמה טובה?? את הביצוע הזה את מציבה ליד הביצוטע של מרינה לפן?!
    סיקור אולי מעניין, הבנה במוסיקה אפס.

    הגב לתגובה זו

    • אכן, ביצוע חלש לעיבוד חלש ש''רצח'' את השיר (ל''ת)

      משה, 30/08/07 20:00

      הגב לתגובה זו

    • על מה השיר ? (ל''ת)

      אורי, 31/08/07 00:25

      הגב לתגובה זו

    • ביצוע של מרינה לפן??

      מוזיקה, 01/09/07 17:06

      למה נדמה לך שמרינה הבינה טוב יותר את פן?? כי היא עשתה זאת בעדינות וברגש מעושה??

      כנראה שמבין במוזיקה גם אתה לא ממש.

      מעניין שהתעללותה בשיר פרי גנך לא הטרידה אותך כמו הביצוע של בועז מעודה לנשל הנחש (שאלוהים יעזור לי ויסביר לי אם יש שם איזו משמעות נסתרת בשיר הזה.....).
      פרי גנך, רבים מכם מתעלמים ממנו כי הוא כביכול |נישה מזרחית''.
      אינני מאזינה למזרחית אך אני כן נותנת כבוד לכל שיר המהווה מצבה מילולית לנופלים. לשיר שיר כ''כ עצוב של אמא המבכה את נפילת בנה בצורה כ''כ צינית- רק על הביצוע הזה הייתי מעיפה אותה באותו ערב.

      אז אנא ממך, בטרם מפזרים מילים כמו ''רגש'' ''עומק'' וכו', תנסה גם אתה לקחת דוגמא טובה יותר.
      ואגב, זו דוגמא, לא דוגמה.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    דווקא הביצוע של מעודה

    מ, 30/08/07 09:26

    לנשל הנחש,היה לא יותר מחביב במקרה הטוב..בשירים כאלה לא חושב שצריך לגעת..
    בכל מקרה לפחות יהיה קצת שקט בקרוב כשאין כוכב נולד...עד שיחליטו שהשישי בסדרה יגיע(כי לא משחררים את התרנגולת שמטילה ביצי זהב..)

    הגב לתגובה זו

    • גזענות לשמע

      תימני גאה!!!, 30/08/07 10:46

      הביצוע אתמול לנשל הנחש היה מדהים מעודה פשוט מאפיין עדה שלמה ( ומושלמת ) של תימנים גאים ששרים בצורה כה מושלמת לדעתי הוא דור ההמשך של אבנר גדסי מרגול ותימנים טובים אחרים שגורמים לי להיות גאה בזה שאני תימני

      הגב לתגובה זו

      • אתה מסכן

        אני, 30/08/07 17:12

        עדה מושלמת? אז למה זה הופך את שאר העדות? היזהר בלשונך כשאתה מדבר על גזענות.. יש לי הרגשה שלא ממש הבנת את מופלאות השיר הזה ולכן נדמה לך שהביצוע מושלם. ואולי אתה בכלל לא מבין כלום במוסיקה אבל זה מושלם בעיניך כי מה שחשוב לך זה הכבוד התימני. נמאס כבר לשמוע כמה אתם מסכנים ומקופחים. הוא בסה''כ אמר שהביצוע לא משהו. למה ישר לקפוץ ולהגיד גזענות?

        הגב לתגובה זו

        • האלו, קצת הומור. ...

          קרשים מיובשים, 30/08/07 18:43

          לתימנים אסור הומור? כן הומור. גם ה''שתלטנות'' של מרגול, אגב - זה הומור. מהסוג התימני, כן. לא בדיוק שלמה ניצן הווזבוזי, אז מה?

          הגב לתגובה זו

      • העניין הוא שכששונאים מישהו, לא יכולים לסבול ממנו שום הומור

        לקחנו לתשומת, 30/08/07 18:48

        ומתייחסים לזה כאל איום, אלימות ש כאילו ''מצדיקה'' תגובות עוינות.
        טוב להבהיר את זה פעם אחת ולתמיד.

        הגב לתגובה זו

      • אוף!! מה הקשר לעדות????

        די כבר, 01/09/07 17:08

        אני צרפתיה וכל העונה השתגעתי על בועז מעודה.

        למה אתם מערבים עדות כל הזמן???
        סתם כדי להנציח את הגזענות?

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    ציפי שמילוביץ כל מילה שלך בסלע

    צ'אושסקו, 30/08/07 09:24

    שמילו בוקר טוב
    נהניתי לקרוא את ביקות של על
    האירוע ההמוני אמש, זה שהתיימנער לקח זו הייתה הצבעת מחאה, אולם ברם שיש לך פיגורות כמו ''הצנעני'' הזו שיש לה אוצר מילים של עגלון למה
    את מחכה צביקה עדר(הדר) מזמן עלה לו השתן לראש ולאט לאט מאבד
    את מה שהיה לו פעם. טדי חימיכלים
    גורם מכריע בקרב בני התשחורת
    זה מביא כסף
    HAVE A NICE DAY

    הגב לתגובה זו

    • גזען

      מוטי, 30/08/07 10:48

      תגובתל רק מצדיקה את הדברים במאמר בנוגע לשנאת השונה.
      פשוט אצלך זה כבר גזענות.
      יכול להיות שגם לציפי הפריע ש''שחורים'' בלטו בשופטים ובזוכים??...

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כתבה אדירה. כל מלה בסלע (ל''ת)

    דיןדין, 30/08/07 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    את צודקת וזה רק על קצה המזלג

    עצוב, 30/08/07 09:17

    מרינה היתה מדהימה לאורך כל העונה וגם אדיר אוחיון

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר בכלל? (ל''ת)

      מה הקשר ?, 30/08/07 10:42

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כ"כ נכון

    עמוס מ, 30/08/07 09:08

    ציפי , חיצייך פגעו היטב במטרות ואפילו דוק קל של צמרמורת אחז בי כשכתבת על השנאה שחשפה התוכנית. כיף לקרוא אותך, תכתבי יותר!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ברוסיה מרינה היתה זוכה! אתם שונאים עולים חדשים! (ל''ת)

    ודים, 30/08/07 09:02

    הגב לתגובה זו

    • אז איך היא זכתה במקום השני המכובד?

      דוד, 30/08/07 10:00

      אם כל כך שונאים עולים חדשים, כדבריך, הרי יכלו להדיח אותה הרבה יותר מוקדם. נכון?

      הגב לתגובה זו

      • היא זכתה למרות ולא בגלל... (ל''ת)

        שרון, 30/08/07 12:26

        הגב לתגובה זו

    • ובבחרין מרים טוקאן היתה זוכה. מה הקשר? (ל''ת)

      דובי, 30/08/07 10:13

      הגב לתגובה זו

    • ודים,אתה לא ברוסיה! (ל''ת)

      אלי, 30/08/07 10:31

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא שונאים עוךים חדשים אנחנו

      אבי, 30/08/07 10:35

      שונאים משתמטים מצהל, אם יש לה בעיה שתחזור לקראינאס

      הגב לתגובה זו

    • אז שתתמודד ברוסיה

      ארז, 30/08/07 10:36

      אבל רק אחרי שתעשה שם צבא ותתרום למדינה שלה.
      שם אם היא היתה משטמטת לא היתה הופכת ל''גיבורת תרבות'' דמות חיקוי או עולה בכלל על איזו במה.
      אז לפי שמתבכיינים...(ייתנו יקבלו, לא ייתנו לא יקבלו)

      הגב לתגובה זו

      • תבדוק מה כמות הרוסים ביחידות הקרביות

        ישראלית, 30/08/07 21:29

        כמה מהם נמצאים ביחידות הקשות במג''ב בגדודים ולא במקומות יוקרתיים?
        אז שתגע ששליש מהקרביים הם רוסים, הרבה מעבר לשיעור שלהם באוכלוסיה.

        הגב לתגובה זו

    • בגלל שיש לכם ריח של אסלות!!!

      אביבית, 30/08/07 10:40

      אולי אם לא היה לכם כזה ריח חזק היינו אוהבים אתכם!!!

      הגב לתגובה זו

      • לאביבית מתל אביב, רק רציתי להבהיר לך שאת לא מייצגת אף אחד מלבד עצמך

        תתביישי לך!, 30/08/07 11:58

        ואת פשוט בחורה גועלית וגזענית.
        התגובה שלך מזכירה משטרים אפלים.

        הגב לתגובה זו

      • מוזר שמשם כמו אביבית יוצא כזה סירחון (ל''ת)

        שולדי, 30/08/07 14:38

        הגב לתגובה זו

    • ודים תכנס!!!

      ולדימיר, 30/08/07 10:41

      ודים היכר שלום בטור רוסי גהה ,אני חושב שאנחנו לא חיים בעותה מדינה , מרינה כיבלה את קול הקבוד שמגיא לה וזה לא יפא לכתוב דברים כאלה , מבחינתי אתה גזאן בדיוכ קמו קול מי שצוחק על רוסים .

      אמשך יום נפלע לקולם!!!

      הגב לתגובה זו

      • שברת שיא גינס-מספר שגיאות הכתיב הרבות ביותר לטוקבק אחד...(: (ל''ת)

        אלעד, 30/08/07 11:01

        הגב לתגובה זו

      • קודם תלמד עברית..כמה שגיאות! (ל''ת)

        רוקח, 30/08/07 12:24

        הגב לתגובה זו

      • תגובה שתולה

        אני, 30/08/07 17:14

        כנראה של מזרחי שרוצה לבייש את יוצאי חבר העמים
        ברור שקוף ונהיר. מגעילים.

        הגב לתגובה זו

    • אנחנו שונאים אגואיסטים שחצנים ואנוכיים, לא קשור לעידה (ל''ת)

      צברית, 30/08/07 11:07

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו שונאים פריזיטים !!! ולא משנה מאיזה צבע סוג וגודל !!!! (ל''ת)

      ערן, 30/08/07 15:34

      הגב לתגובה זו

    • אדון ודים הנכבד - ''ברוסיה''....אם היא היתה מעזה לצפצף על החוק....

      אזרחית שפויה, 30/08/07 18:08

      ולא לתרום את חלקה למדינה כמו כל האזרחים - היא היתה מוצאת את עצמה במקום הרבה יותר עצוב מאשר על במה מול מאות אלפי בני נוער.
      כי ''ברוסיה'' המשטר יודע לטפל טוב מאד באזרחים שלא מזדהים כמו שצריך עם המדינה.
      אם היא רוצה לחיות ''ברוסיה'' - שתעשה זאת. בהצלחה.
      אם היא רוצה לחיות ''בישראל'' - שתיישר קו עם הזכויות והחובות של כולנו.
      די לפאריזטיות.

      הגב לתגובה זו

      • את נותנת משמעות למילה פאשיזם

        המומה, 31/08/07 14:02

        אני ממש המומה מדברי הבלע שלך, ולמרות שיש לי דוקטורט בלקרוא טוקבקיסטים מרושעים, התגובה שלך היא המפחידה מכל, מאחר ונראה שאת מתכוונת לכל מה שאת אומרת ומאמינה בזה. ככה מתחיל הפאשיזם.

        הגב לתגובה זו

        • לא מפחידה אותך יותר התגובה של ודים?

          עוד יותר הומומה, 01/09/07 17:12

          כי אותי כן.

          תגובה קצרה, מאיימת בצורה חד משמעית. ואת, מוטרדת ממה שהאזרחית כתבה??

          לעניות דעתי, ההודעה של ודים (אולי אח של מרינה?) פשוט מושכת תגובות קיצוניות.

          הגב לתגובה זו