• 173.

    מרינה זמרת על

    תניה, 03/09/07 21:23

    מאז ימי כוכב נולד ועד הנה לא היתה עוד זמרת שכמוה, קול פעמונים הגשה נהדרת, כבוד לטקסט ורגש למנגינה . נוכחות חזקה וכובשת, אבל מה לעשות ובמקום הראשון אפשר לבחור רק אחד. העונה הזו של כוכב נולד היתה עונה של מוכשרים אחד אחד בטירוף שעשו את התוכנית הרדודה למענינת ביותר, הצטערתי עם כל אחד שהלך למרות שידעתי שהנבחרים שלי הם בועז ומרינה ואיך שהיא פירגנה לבועז, חפה מכל טיפת קינאה קפצה וצהלה עם זכייתו עוד בצהרי אותו יום הביעה תקוותה שהוא יזכה במקום הראשון כי מגיע לו איפה ראיתם פירגון כזה, אצילת נפש ממש. אני בטוחה שהיא תצליח בקריירה של זמרת מאיכות מזן אחר שהכרנו עד כה בתוכניות של כוכב נולד היא הרימה את רמת התוכנית בבת אחת. עלי והצליחי באהבה תניה

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    אל תשכחו שאת הזכיות היחידות באירווזיון הביאו תימנים

    מרוקאי, 02/09/07 09:39

    כל האשכנזים ששלחו הביאו מקום אחרון

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    אתר של אפסים

    ברק, 02/09/07 02:26

    פשוט אתם אפסים .
    כל הכותבים פה , בגלל אנשים כמוכם המדינה הזו נראית כך.
    עלובי נפש זה הכל.
    תלמדו ל פ ר ג ן
    קשה ???
    נ.ב אני לא עוד נערה ....
    ועוד דבר גם אני הייתי בצבא ...

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    אתר של אפסים

    ברק, 02/09/07 02:25

    פשוט אתם אפסים .
    כל הכותבים פה , בגלל אנשים כמוכם המדינה הזו נראית כך.
    עלובי נפש זה הכל.
    תלמדו ל פ ר ג ן
    קשה ???
    נ.ב אני לא עוד נערה ....
    ועוד דבר גם אני הייתי בצבא ...

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    אזה פתט היה לחשוב שמרינה יכולה לזכות. רחמנות עליה. (ל''ת)

    מעודה, 30/08/07 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    נו "מוזיקאים" , עכשיו תגידו לי . מי צדק. אני יענה - הקהל הישראלי !! (ל''ת)

    :))), 30/08/07 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    חוץ מסינרגיה חזיז והבילויים, מי אלה כל השאר ? לא מכירים. (ל''ת)

    אור, 30/08/07 22:05

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    חוץ מסינרגיה חזיז והבילויים, מי אלה כל השאר ? לא מכירים. (ל''ת)

    אור, 30/08/07 22:04

    הגב לתגובה זו

    • איתן רז מתופף ''סינרגיה'' עזב את הלהקה

      מיטל, 18/11/07 13:21

      לאחר שנתיים כמתופף ''סינרגיה'', איתן רז עזב את הלהקה וינגן מעתה עם ריטה (איתן כבר ניגן איתה באלבום החדש שלה וילווה אותה בסיבוב ההופעות שלה). כתבות על העזיבה באתר ''וואלה'', אתר ''רשת ג''' ויש איזכור גם בחדשות של תוכנית ''המגזין'' בערוץ 24 מהיום. שידור ראשון של התוכנית בשעה 17:00 ושידור נוסף בשעה 22:30, אח''כ שידורים חוזרים כל סופ''ש וביום שני תוכנית חדשה שגם השידור הראשון שלה יהיה בשעה 17:00. ''בדד'' לא הצליח להיכנס למצעד רשת ג' ולא ניתן לדרגו יותר אך ניתן לדרג את השיר במצעדים אחרים ולהמשיך לדרג את הקליפ לתוכנית ''המבוקשים'' בערוץ 24.ביום שבת, 17.11.07 בשעה 13:00 בתוכנית ''מאחורי השירים'' ברשת ג' יראיין חיים א - דור את עידן יניב על אלבומו החדש, ''חכי לי'' וייתכן שגם יושמע בתוכנית השיר ''רגע לפני'' שאותו הלחין עידן עם בנואה נחייסי, הגיטריסט המוביל של ''סינרגיה'' (מילות השיר הן של ינאי רטפן שהוא גם מנהלו האישי של עידן). בנואה כבר לא מנגן עם עידן (כנראה, בשל הרצון להתרכז בעבודה על האלבום השלישי של ''סינרגיה'' שייצא כמתוכנן בשנה הבאה, כך שאין מה לדאוג, מתופף חדש יימצא ללהקה ויהיו באלבום השלישי שירים מדהימים). במוסף של ''רייטינג'' שיצא ביום רביעי, 14.11.07 יש כתבה בעמ' 17 על חמשת ההעדפות המוסיקליות של אמנים שונים ובהם ''סינרגיה'' שצינה את ''ברייקינג בנג'מין'', ''לינקין פארק'', ''ווית'ין טמפטיישן'', ''30 שניות למארס'' ו''ביפי קליירו''. בפעמים אחרות שחברי הלהקה התבקשו לציין את חמשת ההעדפות המוסיקליות שלהם הם ציינו את ''ניקלבק'', ''אולטר ברידג''', ''גאנס אנד רוזס'', ''פרל ג'אם'', ''בון ג'ובי'', ''דרים ת'יאטר'' ואנדרה 3000 וביג בוי. באתר הרשמי של ''סינרגיה'' ובמייספייס של כל אחד מהחברים בלהקה ניתן לראות מה ההעדפות המוסיקליות וכמובן, להתעדכן בחדשות ''סינרגיה'' ולצפות בקליפים שונים.

      הגב לתגובה זו

      • מז''ט ל''סינרגיה'' ולרועי על הולדת הבת יובל

        מיטל, 28/12/07 00:59

        מזל טוב כפול ללהקת השנה של המדינה ''סינרגיה'' ומזל טוב נוסף לרועי גפן, סולן וגיטריסט הלהקה שאתמול חגג את הולדת בתו הבכורה, יובל. התינוקת היא ילדת ''סינרגיה'' ראשונה ושלישית במניין אחרי יואב שבתאי, בנו הבכור של עירון, בסיסט הלהקה (שנולד בסוף יולי) וגל הופמן, בנו הבכור של רון, סולן וגיטריסט הלהקה (שנולד ב - 11.8.07), יש לה כבר שידוך פוטנציאלי עם אחד מהבנים של שני חברי הלהקה :) בהצלחה לתומר מייזנר, המתופף החדש של הלהקה (שתופף בעבר עם לירון לב ושירה גבריאלוב והדי.ג'יי המוביל במועדוני השרון) ובהצלחה לכל הלהקה בעבודה על הדיסק השלישי שייצא בשנה הבאה (בתקווה שבאביב- קיץ ולא מאוחר יותר). ''סינרגיה'' - הלהקה מס' 1 בכל טקס, מצעד ומשאל וביום שישי הזה הלהקה גם תבצע גרסת קריוקי לאחד מלהיטי המצעד הלועזי השנתי של גלגל''צ (יחד עם אמנים נוספים) - כדאי להאזין! דרך אגב, ''סינרגיה'' לא השתתפה בשירותרום השנה אבל איתן רז, המתופף הקודם ליווה את ריטה בגרסה האקוסטית ללהיטה ''אחרי שעזב'' באולפן גל''צ בשעת השידור הראשונה של השירותרום - מתוך כתבה בתוכנית ''ערב טוב'' עם גיא פינס באתר של MSN. אמש שודר ראיון עם רון ורועי באולפן התוכנית ''שש עם'' אהרון ברנע בערוץ 2 ויש כתבות על הטקס בכל האתרים וכתבות בעיתונים השונים ובשבוע הבא גם במגזינים ושבועונים.

        הגב לתגובה זו

  • 165.

    היא פשוט המחרטטת בקול הכי טובה מרינה - לא זמרת (ל''ת)

    ולא מעבר לזה, 30/08/07 11:23

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן צמרת

      ארנון, 30/08/07 12:30

      ראית את הדואט שלה עם מוש בן ארי? את הביצוע המושלם שלה לשירים ווידוי, תחת גפנך, בת הספן וחלומות? היא שרה שירים של ריטה ויהודית רביץ, שתיהן זמרות גדולות לפי כל קנה מידה, לא פחות טוב מהמקור.

      הגב לתגובה זו

      • וראית איך איכזבתני - בשיר של נורית גלרון - נפרדנו כך

        באמת טוב, 30/08/07 13:59

        בשיר הזה גילתה את קולה האמיתי. הרי היא לא מגיעה לאוקטבות הקוליות של נורית גלרון. גם שהשיר מדכא עד דיכאון עמוק שרה אותו ניפלא נורית גלרון . ומרינה משחקת רק בקולה משהו קצת גבוה והיא מקרטעת. די לנפח את הבלון. הוא עוד יתפוץ לכם בפרצוף.

        הגב לתגובה זו

        • השיר ששרה היה מתאים לבית הלויות , לא לנוער צעיר ותוסס.... (ל''ת)

          קברן, 30/08/07 22:57

          הגב לתגובה זו

        • צודק! הביצוע לנפרדנו כך היה המזעזע בתולדות כוכב נולד!!! (ל''ת)

          מוסיקאי, 01/09/07 22:17

          הגב לתגובה זו

      • מרינה מתאימה לקפץ במחזמר כמו צלילי (ל''ת)

        המוזיקה גם, 30/08/07 14:00

        הגב לתגובה זו

  • 164.

    על השלושה

    קרן, 30/08/07 08:09

    אני לא מבינה מה נסגר עם כולם שאוהבים את מרינה
    היא לא שרה, היא מדקלמת
    וכאילו מזה הביגוד המזעזע הזה שהיא לובשת
    במשך כל העונה היא התלבשה הכי מוזר , כאילו מזה השמלה הזהב והשחור לבן המזעזעת שהיתה לה באחת התוכניות
    שלא נדבר על זה שכשהיא מדקלמת היא מעוותת את הפנים

    שלומי אתמול היה סוף הדרך, זה לא בגלל שהוא נראה טוב , הוא באמת היה מצויין- נתן בראש
    ובועז מעודה הוא פשוט היה הכי טוב אתמול, ממש קול של זמיר העביר בי צמרמורת וגם השיר סניוריטה עם הגיטרות היה מעלףףףף

    יום טוב לכולם (:

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    אומרים על מרינה שהיא ''מיוחדת'' אז בואו אני אומר לכם מה זאת מיוחדת

    שניר, 30/08/07 02:32

    כל איזה אשכנזי פלצן, שרואה משהו אפוקלפטי והזוי , הופך את זה ל ''אומנות'' ל ''משהו מיוחד''
    מרינה הזאת מוזרה, ( אני לא אתפלא אם תמצאו אצלה בחצר בית קברות לחיות)
    היא רקדה בגמר כמו גורילה על אקסטזי,
    היא שרה בגמר כמו רוסייה שעושה קולות רקע לזמר בפאבים של רוסים באשדוד..
    לזה אני קורא.. מוזר!!!!
    לא אומנות, לא מיוחדות , לא נעליים!
    מוזר!
    הגיע הזמן שיקום הילד ויצעק, ''המלך הוא עירום'',
    והיום הקהל אמר את דברו, ואתם אשכנזים דפוקים, שחושבים שאתם מנהלים את העולם קיבלתם אחלה של שטרונגול לתוך התחת הלבן שלכם,
    אתם יכולים לקרוא לשטרונגול כזה ''אומנות''
    אני אקרה לו ''זין בתחת'' כי זה מה שקיבלתם היום.

    הגב לתגובה זו

    • לך טפל בעצמך בן אדם. (ל''ת)

      דרור, 30/08/07 08:04

      הגב לתגובה זו

    • אהבתי....

      הדר, 31/08/07 19:15

      אהבתי את התגובה שלך...בדיוק מה שחשבתי(רק במילים אחרות)
      היא תמיד דואגת לציין בכל ראיון ששלפו אותה ועוד כמה כי רצו להעלות את הרמה. רק דבר אחד הם לא מבינים שהיא ממש לא מרגשת
      ומי שעושה את זה בגדול זה מעודה

      הגב לתגובה זו

    • פשוט אדיר אתה! הוצאת לי את המילים מהפה... (ל''ת)

      אני, 01/09/07 22:19

      הגב לתגובה זו

  • 162.

    הזמר המדהים רביב ---מי יןדע מאיפה אפשר להוריד תשיר

    דולפינה, 30/08/07 00:56

    רק תדיגו

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    כמיעוט תימני בישראל אנו צריכים פטור מצהל

    נער תימני, 29/08/07 18:18

    כשאני קורא את השינאה כלפי תימנים
    אני חושב שאנו התימנים סך הכל
    100000 איש בקושי שני מנדטים
    אז לסכן את עצמנו בשביל מאות
    אלפי רוסים נוצרים ומליון ערבים
    לא מקובל עליי ואני אישית לא אתגייס

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה תימני אז אני גרוזיני (ל''ת)

      הקוסם מארץ עוץ, 29/08/07 18:42

      הגב לתגובה זו

  • 160.

    מרינה צריכה לדעת שיש מחיר להשתמטות

    אנשים, אל תעשו, 29/08/07 13:16

    כל מי ששירת בצבא ונשא בעול, צריך להבין שמרינה צוחקת לו בפרצוף.
    כל אזרח שמילא את חובותיו, צריך לשקול היטב אם להצביע למשתמטת ולא לעשות מעצמו צחוק.

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    כל הצ'חצ'חים המסוממים נהיו פתאום פטריוטים

    עדי, 29/08/07 12:39

    ואכפת להם מי שרת ומי לא שרת בצבא.
    פתאום השירות הצבאי נהפך למשהו שבלעדיו לכשרון אין מקום.
    אם הצ,'צ'חים והפריחות המגיבים פה ראו צבא בחייהם הרי שראו אותו דרך הסורגים של כלא שש. מה שבטוח שכל היללנים פה ביקרו אצל הקב''ן .

    הגב לתגובה זו

    • בובלה, עומד להתפוצץ לך האפנדציט. את חייבת לטוס למיון !!

      S.O.S., 29/08/07 17:40

      ריכוז כל כך גבוה של זעם שינאה ותיסכול מייצר רעילות קטלנית. בשביל תוכנית מוסיקה בטלויזיה חבל לבזבז את שימחת החיים.

      הגב לתגובה זו

  • 158.

    מן הצדק שהיא לא תזכה,היא מראש באה עם נסיון גדול בניגוד...

    אור, 29/08/07 12:34

    לשאר המתמודדים ואין בזה כל הגיון .זו חוכמה קטנה מאוד להבין שהיא מצויינת נו, ''אז מה'' זה אומר שמגיע לה לזכות ? אני אומר שלא, מי שכן מגיע לזכות מין הצדק זהו זמר לא מנוסה כלל וכלל שהצליח להתברג בצמרת ללא כל נסיון מוכח ובכל זאת הצליח להרשים מאות אלפים רבים, ולא אחת שינקה מוסיקה מילדותה ושאמה מורה למוסיקה. לידיעת כולם התחרות מיועדת לא למקצוענים כמו מרינה ולכן לא מגיע לה לזכות, ואם חלילה היא תזכה התוכנית החמיצה בגדול את מטרתה ואני חושב שאפשר לזגור את הבסטה.

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    הצ'חצ'חים והפריחות שהגיבו בזעם נוראי

    עדי, 29/08/07 09:04

    רק מהמחשבה שמרינה עשויה לזכות, לא יזהו כישרון אמיתי גם אם הוא יסטור על פרצופם הבהמי.
    אבל למה כבר אפשר לצפות מתת תרבות שסוגדת ללוק,ליופי,לעדה(רצוי מזרחית)ולכל שטות אחרת מלבד הכישרון האמיתי.
    נו מילא, שישארו עם המרגול,השרעבי,הנינט וכל הבררה שלהם.
    אנחנו נשאר נאמנים לכישרון ולכישרון בלבד. מרינה

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לעדי מרמה''ש

      טליה, 29/08/07 11:29

      תגובתך העלובה מוכיחה עד כמה אשה קטנה את בעלת דיעות קדומות אני מרחמת עליך שאת שופטת אנשים לפי מוצאם נראה לי שלמי שיש פרצוף ונשמה בהמית זה לך. ממש עלובת החיים

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לטלי מהרצליה פיתוח

        עדי, 29/08/07 12:28

        כנראה שמצאת את עצמך בתגובתי והאמת כואבת.
        אני לא גזענית אני פשוט מציינת עובדות קיימות.

        הגב לתגובה זו

        • תגובה לעדי מרמה''ש

          טליה, 29/08/07 18:35

          לידיעתך חביבתי בעלת ה''דעות המצוקות'' אני בכלל לא מצאתי את עצמי שם אני אשכנזיה מהרצליה פיתוח מהמעמד הכלכלי הגבוה,ובכל זאת אני חושבת שאת בחורה מתוסכלת ופרימיטיבית וצרת אופקים ממש לבכות מאנשים כמוך להבדיל ממך אני אשה משכילה בעלת דעות חובקות עולם ויכולת לבחון אנשים לא לפי מעמדם,מקום מגוריהם,ומוצאם אלא לפי ה ''אני הפנימי שלהם'' שבטוחנו שרוב אנשי נתיבות וירוחם עולים עליך בהרבה מכל הבחינות

          הגב לתגובה זו

          • טליה- תגובתך מקסימה ואינטליגנטית. אני כמותך (ל''ת)

            עלית, ת''א, 29/08/07 19:53

            הגב לתגובה זו

    • צודקת.

      שחרחורת, 29/08/07 11:35

      מכנים אותנו בשמות כמו אדומי צוואר גזענים כשהם בעצמם משתלחים בעצבנות ובקריז נגד כל מי שמעז להגיד שהעץ לא מספיק בשל כדי לייצר פרי. במקום לפאר ולרומם את הפייבוריט שלהם הם משפילים ורומסים את מי שמייצג בעיניהם את האליטה האשכנזית.
      קשת מזרחית דמיקולו. תשחררו את האינטרנט מעולכם.

      הגב לתגובה זו

    • את צריכה להתבייש,אני מקווה שתקראי

      גג, 29/08/07 12:06

      את גזענית!זה לא משנה עדה,מראה העיקר הול,הוהאמת מרינה לא מיוחדת כולם חושבים שאם הם יגידו שהם מיוחדת הם ייחשבו חכמים-אז לא אתם נראים טיפשים ואת אחת מבניהם,זה סתם 'אתם הולכים עם העדר'..ולצערי ההפקה החליטה לחשוב כמו אנישם כמוך שנמאס להם שעדדד עשכיווו רק מזרחים לקחו את כל הכובכי נולד והם הכוכבים הגדולים בארץ [נינט,סקעת] ושנה שעברה גם היו זיופים בזה שהעלו את ג'קו ומאיה ואנשים הצביעו אבל לא הצליחו לזהבית..אז יש לי משהו להגיד לך-את יכולה להשיאר עם הקנאה שלך,ותביני זה לא קשור לעדות זה קשור לכישרון..כרגע זה נראה שרק מזרחים שולטים בתרבות אבל זה כי יצא שהמוכשרים הם כאלה,ורק אנשים תתי רמה כמוך מתייחסים למאיפה הם באים.
      וסליחה,מי את שתגידי מילה על בועז שרעבי,מרגול וכל ה'בררה' ?!

      הגב לתגובה זו

      • לגג האהבל נינט,סקעת,ויתר הזבלנים

        עדי, 29/08/07 12:24

        המזרחיים זה כישרון בעינך? בעצם אני לא מתפלאה. הערסיות שלכם כרגע שולטת ולא דווקא בגלל הכישרון
        פשוט כאפלייה מתקנת.
        הבכיינות והיללנות המזרחית בתוספת סף אלימות ועצבנות הם כרגע האין והכשרון והאינטילגנציה הם אאוט לפחות אצל המגזר שלכם.
        שום אינטגרציה לא תעזור לכם.
        בבונים ישארו בבונים.

        הגב לתגובה זו

        • גברת את היסטרית. תרסני קצת את הפה ואת הזעם אחרת,מהר מאוד תמצאי (ל''ת)

          עצמך בהתמוטטות, 29/08/07 17:57

          הגב לתגובה זו

    • גזענות תמיד כרוכה בטיפשות (ל''ת)

      אני מנחש, 29/08/07 13:20

      הגב לתגובה זו

    • אבל גם מעודה מוכשר (ל''ת)

      רני, 29/08/07 13:34

      הגב לתגובה זו

    • קו קוס קלאן בתוכינו.

      סטודנטית עצלה, 29/08/07 14:33

      מעצבן ודוחה לראות את צואתך הרוחנית מרוחה לי על מסך המחשב.
      רחמנות על ילדייך.

      הגב לתגובה זו

    • אני מברך אותך על תמיכתך הגורפת בדיעותי ובמשנתי (ל''ת)

      א. שיקלגרובר, 29/08/07 15:09

      הגב לתגובה זו

  • 156.

    בועז מעודה לא יזכה מפני שהתימנים הם

    מרגול התרנגול, 29/08/07 08:55

    הכי קמצנים בעולם. והם לא יהיו מוכנים לסמס על חשבונם.

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    איה כורם- עינוי סיני? ומה השירים שלך?

    משעשעת, 29/08/07 00:45

    לשמוע ברדיו את יונתן שפירא לא עינוי סיני????
    לפחות תחשבי קצת לפני שאת מוציאה שיר. תחשבי על המשמעות החבויה בו. איזה מסר הוא מעביר.

    מצד שני, בחורה שמגדירה עצמה זמרת ואומרת על הופעה מזויקלית ''עינוי סיני'' חשפה את עצמה.
    עוד אחת.

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    מיטב ממשתמטי ארצנו התכוונתם

    ביזיון, 29/08/07 00:40

    נו, למה ציפיתם? שיצור כמו שלומי שבן, שאין לי מושג מי הגדיר אותו כמוזידקאי עם הטקסטים הרדודים שלו, יבחר במשהו שיכול לאיים עליו?
    או דודי לוי, שעם השירים הנבובים שלו מנסה בכוח להיכנס לקונצנזוס?
    הג'ירפות?
    בחייכם, קצת כבוד למוזיקאים האמיתיים בארצנו.
    חוץ מזה, באופן די תמוה כל מי שהגדרתם כמיטב בנינו (מושג די צבאי) לא ראה מימיו כנראה מדי זית.


    בקיצור, אלו לא מיטב בנינו במוזיקה הישראלית, אלו מוזיקאים בינוניים המצויים בשולי התרבות והחברה.

    אני כן מאוכזבת מסינרגיה. חברים, דווקא אתם תומכים בפומבי בה? דווקא אתם? חבל. מאוכזבת מאוכזבת מאוכזבת.
    חשבתי שיש לכם ערכים חברתיים, כמי שמחדשים שירים המדברים על מלחמות.

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    העמך אוהב בינוניים ולא מקצוענים,זו הסיבה שנינט ומויאל זכו.

    מדינת הבינוניים, 28/08/07 23:57

    הרי כולם יודעים ששירי מימון שמה את נינט בכיסה,
    ושסקעת אוכל את מויאל בלי מלח.
    זה העם שלנו...מעדיפים אחד כמו מעודה שלא יודע לעמוד על במה ואין לו טיפת כריזמה,על פני מרינה.

    הגב לתגובה זו

    • העם לא מורכב מאוויר אלא מאנשים. גם ממך.

      עולה ותיקה, 29/08/07 02:03

      ואל תנסה להתכחש לזה שאתה חלק מהעמך. למרותש אתה בטוח שאתה מעל הבינוניות- כי הרי אתה קובע מה בינוני ומה לא עבור העם- ולמרות שאתה כ''כ מאוכזב מ''העמך''.

      אירופה היא רק כמה שעות טיסה מכאן.
      השאלה אם יקבלו אותך שם, עמך שכמוך?

      הגב לתגובה זו

      • עם ישראל עם רגשי נחיתות בחר רק

        רוית, 29/08/07 09:41

        את ''הצנועים'' שבחבורה ולא את המקצוענים שבחבורה, זה ההסבר היחיד לכל מה שקורה בכוכב נולד.

        מאידך, כל מי שציינת כבר נולד, אין צורך ללדת אותו שוב.

        הגב לתגובה זו

  • 152.

    אתם מתווכחים,וטמירה צוחקת כל הדרך לבנק, מרוויחה מההצבעות (ל''ת)

    לא להצביע!!!!!!, 28/08/07 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    לכולם, כנסו

    אחת, 28/08/07 23:23

    כל התוכנית הזאת מכורה מראש.
    הרי כל המפיקים וחברת קשת רוצים את ''מרינה משטמטת'' ותדעו לכם שבגמר יזוייפו התוצאות, כי כולם יצביעו עבור בועז, ובהפקה יעבירו
    את הכל הקולות למרינה.
    ''ושלא יעבדו עליכם.''

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    לזה קוראים 'משחק מכור'.

    נטלי, 28/08/07 23:18

    ממש מעניין שכל מי ששאלתם למרבה הפלא ''התאהב נואשות'' במרינה.
    בולשיט אחד גדול!

    לא מבינה על מה כל הרעש סביבה...
    האנשים שבאמת היו צריכים להיות בגמר לא שם, חבל.

    בכל מקרה, בועז,שיהיה בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

    • ה''סקר'' הזה דומה לבחירות בסוריה... (ל''ת)

      פראבדה, 29/08/07 07:57

      הגב לתגובה זו

  • 149.

    תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב......

    חיילת בצה''ל, 28/08/07 22:58

    אני , חיילת בצה''ל , אוהבת מאוד לשיר ונותנת מעצמי שנתיים שלמות מחיי בעוד מארינה החמודה בגילי(19)
    נמצאת כרגע בחזרות על הבמה הגדולה שרה מופיעה ונהנית בחוף גולן כשאני בבסיס !
    מה זה ההשתמטות המכוערת הזאת?
    ועוד התירוץ שלה זה כי פשוט לא בא לה? מילא הייתה מביאה משהו יותר טוב...אני נגד, וצריך למגר את התופעה הזאת וזה מתחיל בדברים הקטנים האלה.
    ורק אנחנו נוכל לעצור את זה לא אף 1 אחר!
    שתמשיך לשיר מצידי באמבטיה או בברים האפלים שממנה היא התחילה.
    התנהגות בזויה ומגעילה.
    וככה כל שאר המשתמטים בארץ!

    הגב לתגובה זו

    • אבל את לא מוכשרת כמו מארינה

      ליאור, 29/08/07 14:54

      ולעולם לא תהיי.

      הגב לתגובה זו

  • 148.

    שרון חזיז.את הורסת.

    שושי, 28/08/07 22:45

    רק היא מדברת לעניין.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    משחק מכור. אף ישראלי-יהודי לא מצביע למרינה. נורא מוזר ........ (ל''ת)

    איתי, 28/08/07 21:30

    הגב לתגובה זו

    • אתה קורא בקפה שיודע הכל?

      מיקי, 28/08/07 23:24

      מאיפה אתה ממציא שאף ישראלי יהודי לא מצביע למרינה? השנאה העבירה אותך על דעתך כנראה

      הגב לתגובה זו

    • צודק. (ל''ת)

      מני, 29/08/07 15:41

      הגב לתגובה זו

  • 146.

    למרינה אין שום דבר פרט

    חיים רמן, 28/08/07 20:24

    לפורנט מרשים.

    הגב לתגובה זו

    • לך אין שום דבר. (ל''ת)

      ליאור, 28/08/07 22:27

      הגב לתגובה זו

  • 145.

    דנה עדיני מהממת (ל''ת)

    לא רושם, 28/08/07 20:24

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    הגענו לזמנים טובים. רוב ההמצות הכפשות וגסות הרוח באים מצד אחד מובהק

    מי שיקרא ידע, 28/08/07 20:16

    גסות רוח של ממש, גזענות בוטה וגלויה והתבטאויות שלא היו מביישות את גלוחי הראש הקיצוניים באירופה.

    כל אלה באים מתוך המחנה הקורא לעצמו ''ליברלי'' ''מתקדם'' ''נאור'', ומאכלס את ה''אליטות הלבנות'' שלנו.

    תחת מעטה האנונימיות, הם נותנים דרור ללשונם, ומראים לנו מה מסתתר תחת הבלונד, החליפות והמותגים.

    לא שלא הורגשנו את זה קודם באינסטינקט, אבל ככה, ממש בגלוי (אמנם ללא שמות ופרצופים) בכל זאת זה מדהים.

    הגב לתגובה זו

    • הקוזאק הנגזל מילל (ל''ת)

      מיקי, 28/08/07 23:25

      הגב לתגובה זו

      • מיקי אתה טועה. תגובה 144 מתייחסת למעריצי מרינה ..

        אחד ששייך, 29/08/07 08:10

        המכנים את מתנגדיהם ''אספסוף'' ובכמה טוקבקים מתגלים כגזענים שורשיים מצמררים. כאלה שינקו גזענות מלידה, לצערי.

        הגב לתגובה זו

    • בינתיים ביטויי הגזענות האלימים ביותר

      באים ממכם, 29/08/07 10:32

      מגיעים מכיוונם של ''החלכאים והנדכאים'' והמסכנים רחמנא ליצלן.
      מכנים את מרינה בכל מיני שמות שמעולם לא עשו זאת לשום מתמודד בעבר. כינויי הגנאי שנשלחים לעברה יכולים לפאר כל עיתון פשיסטי וגלוח ראש וכל זאת מהעם היושב בציון.
      קוראים לה רוסיה, סוסה, דאבה, ועוד כמיטב פניני שוק הכרמל על שלוחותיו, ואחר כך אתם זועקים בדיוק כמו הקוזאק הנגזל.

      הגב לתגובה זו

      • קודם כל אומרים מיכם ולא ממכם. חוץ מזה, שמענו עלייך.

        פקאצ'ה שכמותך, 29/08/07 18:06

        רמה''ש או סי-אנד -סאן, עברית כמו שצריך עוד לא למדת.

        הגב לתגובה זו

  • 143.

    אנשים, אל תהיו תמימים - זה משחק מכור מראש

    התוצאה, 28/08/07 19:52

    טמירה ירדני יחד עם הנוכלים שמסתובבים מסביבה, כבר קבעו מי תזכה בכוכב נולד 5.
    אתם חושבים שההצבעה שלכם תקבע משהו? הצחקתם אותי.
    האם מישהו שאל את עצמו למה אין ביקורת על ההצבעות? מישהו יודע מה הולך שם בהפקה? מישהו יודע איזה נוכלויות הולכות שם מאחורי הקלעים?
    אז אנשים, אל תהיו תמימים. חבל על הכסף שתבזבזו על ההצבעות.
    אם תצביעו או לא תצביעו, התוצאה כבר נקבעה!!!

    הגב לתגובה זו

    • גם לנו לא ברור , אני וחברי לא מצביעים למרינה ולא ידוע לי על ישראלים

      אלון, 28/08/07 21:27

      שמצביעים לה.

      הגב לתגובה זו

      • מאיזה חור אתם באים?

        מיקי, 28/08/07 23:26

        אולי לר ראיתם ישראלים כבר מזמן?

        הגב לתגובה זו

        • מיקי- משלמים לך משכורת לילית?

          חחח, 29/08/07 02:01

          כדי להשתיל לנו תגובות תומכות?

          ודווקא אני רואה עשרות ישראלים ביום, במסגרת עבודתי וצר לי אלכזב אותך- כולם בעד בועז מעודה.

          אז אולי אתה מגיע ממקום אלוהי....
          אתה מוזמן להצביע משם.

          הגב לתגובה זו

    • אל תיפלו לפח הזה. להצביע בועז מעודה. (ל''ת)

      הוא הכי ראוי, 28/08/07 21:49

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    למרינה לא בא להתגייס ואני וכל חברותי לא בא לנו להצביע בשבילה (ל''ת)

    הילה, 28/08/07 19:37

    הגב לתגובה זו

    • זכותכן כמובן

      מיקי, 28/08/07 23:28

      אבל תגידי למי שמכניס לך דברים לראש שהבעיה במדינה הזאת זה לא מרינה

      הגב לתגובה זו

      • מיקי, אתה כל כך בטוח שאתה מה זה שנון, לנו זה נשמע כמו מורה מתוסכל (ל''ת)

        מול לילד שחכם, 29/08/07 08:20

        הגב לתגובה זו

  • 141.

    חבל אם מרינה תזכה... היא תמות לאט לאט כמו שאר הזוכים...

    אופיר, 28/08/07 19:37

    בעוד אלו שזכו במקום שני שלישי, יש להם יותר סיכוי לקריירת סולו מבלי שמפיקי על יעצבו אותם לפי המצב רוח שלהם...

    בהצלחה למרינה, בחיים האמיתיים!

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    מי אלה בכלל?זמרים ???מי מכיר אותם? (ל''ת)

    יניב, 28/08/07 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    רואים מגמה לטובת מרינה- לא יעזור לכם

    ציפי, 28/08/07 18:39

    אינני יכולה שלא לראות מגמתמיות ופרסום רב לטובת מרינה הפלייה מגמתית אבל אני אגלה לכם סוד לא יעזור לכם כלום בועז מעודה הוא הכוכב הנולד עם קול מלאכי ואין כמוה תענוג עילאי לשמוע את קולו וזאת דעת הרוב ואני מאמינה בלב שלם שהוא המתאים והוא יקח את הגמר

    הגב לתגובה זו

    • כל אחד רואה מגמות לטובת המועמד שלו

      רואים ממשאלות, 28/08/07 19:46

      תרגיל ישן נושן

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    אני מאוד מקווה ש...

    רועי, 28/08/07 17:52

    שכל המגיבים למאמר הזה הם לא אנשים בוגרים - זה לא נראה ככה.

    אם כן אז ממש חבל עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    מרינה זמרת מצויינת. אך לא אבחר בה כדי לא לתמוך בהשתמטות.

    אלי, 28/08/07 17:28

    זה פשוט. חייבים להעביר מסר ברור לנוער.

    הגב לתגובה זו

    • אין קשר. בועז פשוט מצויין ממנה. מה לעשות? (ל''ת)

      אין צורך להכניס, 28/08/07 19:14

      הגב לתגובה זו

    • הנוער מתרשם מאד

      מיקי, 28/08/07 23:33

      אף אחד לא יעיז לא להתגייס כי הוא עלול להפסיד בכוכב נולד. אני רואה תור ענק של חרדים בלשכת הגיוס.

      הגב לתגובה זו

      • תור של חרדים לכוכב נולד אתה גם רואה? (ל''ת)

        אובר חוכם, 29/08/07 08:24

        הגב לתגובה זו

      • אתה טועה. חינוך נעשה בצעדים הדרגתיים. ולטלויזיה יש השפעה גדולה

        אלי, 29/08/07 11:39

        אין ספק שאם יוכר על ידי הכל שמרינה הפסידה בגלל השתמטותה, הדבר יפיח רוח חדשה בתנועה נגד השתמטות.

        הגב לתגובה זו

  • 136.

    לא אוהבת את מארינה לא מתאימה לכל שיר ומקווה שלא תיבחר עדיף שלומי (ל''ת)

    אילת, 28/08/07 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    מיטב? בעיני מי? (ל''ת)

    ???, 28/08/07 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    התימאנידיה תנצח את התרבות. אני מצביעה למרינה (ל''ת)

    אור, 28/08/07 16:37

    הגב לתגובה זו

    • ברור,תראו את האלימות של מרגול -ג'חנון בתוכנית.

      ואני תימני, 28/08/07 16:56

      אישה גסת רוח והמונית, אם תייר היה רואה אותה הוא לא היה מבין איך נותנים לקוף מהסאפרי לנהום כך בטלויזיה

      הגב לתגובה זו

      • אם אתה תימני אז אני אוליביה ניוטון ג'ונס. (ל''ת)

        לבן אדום-צוואר, 28/08/07 17:25

        הגב לתגובה זו

        • ניוטון גון, סליחה. (ל''ת)

          טעות טועים, 28/08/07 19:16

          הגב לתגובה זו

        • אבל לפי העצבנות והקללות שלך, את בטוח תימניה (ל''ת)

          מזל, 28/08/07 20:00

          הגב לתגובה זו

      • אהבתי. גם אני חושב שמקומה מאחורי כלוב עם בננה (ל''ת)

        מבטיח לבקר, 28/08/07 17:51

        הגב לתגובה זו

    • כלומר תימניאדה לא שווה תרבות???- חתיכת גיזענית

      שירי, 28/08/07 20:32

      לידיעתך לפחות חמישים אחוז מ''תרבות'' המוסיקה בארץ על כל גווניה נתבצעה או נוצרה בידי תימנים ...

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    אני בטוח שלא היה קשה למצוא גם כאלו שיאמרו

    הכה את המומחה, 28/08/07 16:37

    כי המועמד שהם מעדיפים אחר(כמו שעשו בתוכנית האחרונה).
    אז כנראה שורד שפירא משפיעה עליכם שם במערכת.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    מעניין לראות את מכירות הדיסקים של מרינה ביום שאחרי..... חה חה חה ח (ל''ת)

    חה חה חה חה חה, 28/08/07 16:25

    הגב לתגובה זו

    • אני אקנה דיסק של מרינה (ל''ת)

      איכות. איכות., 28/08/07 17:51

      הגב לתגובה זו

      • אתה בטח בגיל של סבתא שלי. (ל''ת)

        75, 28/08/07 21:28

        הגב לתגובה זו

        • מי שלא אוהב זקנים יכול למות צעיר (ל''ת)

          מיקי, 28/08/07 23:36

          הגב לתגובה זו

    • אני קונה (ל''ת)

      מיקי, 28/08/07 23:35

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    י/ בעיות גם בביצועים של מרינה - גם אם היא מאוד מוכשרת ובעלת יכולות

    יעל, 28/08/07 16:17

    היא מסננת את המילים הרבה פעמים כאשר היא שרה . בעיקר בתחילה של שיר במין סינון של המילים ופה מכווץ וסגור - שירה סגורה כשאז גם לא מבינים את הטכסט. הרבה פעמים גם לאורך כל השיר - הפה מכווץ קצת - לא נפתח עד הסוף. ואין קול מלא. וגם לגבי ההגיה - מחליקה או משמיטה הברות - בעיקר בסוף מילה - לא משלימה את ההברה. היא מדייקת במוזיקה ומראה ניואנסים במנגינה . בהגיית המילים - אין מספיק דיוק וקומוניקציה וכבוד לטכסט.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    מעניין, כל אלה שמכנים את התכנית הזאת זבל, מתאבדים עכשיו למען מרינה

    מה קרה, פתאום, 28/08/07 15:56

    ואיך זה שלמרות הכשרון והקול המדהימים של מעודה, לא התגודדה סביבו ברנז'ה כוחנית ונחושה?

    לא מדרבר כאן רק בקול וכישרון, כי בועז - לדעת רבים - עולה עליה.

    את התשובה יש לחפש בפוליטקה היומיומית שלנו. ןלמי יש הכי הרבה כוח בתקשורת??? נו..???

    הגב לתגובה זו

    • בועז נפלא, מרינה טובה יותר זה הכל (ל''ת)

      מיקי, 28/08/07 23:37

      הגב לתגובה זו

      • ...אומר התועמלן שעושה את העבודה שלו. (ל''ת)

        אז אמרת, 29/08/07 08:28

        הגב לתגובה זו

  • 129.

    סכנה ממשית לשלומה של מרינה

    מאיה, 28/08/07 15:45

    במצב של זכייה של מרינה לא יתן כל האספסוף החזירי לקבל את התוצאות.פלאנגות של צעירים, שתויים ומסוממים עם סבינים בחגורה, יתפרעו ויעשו בה לינץ'.
    לפי כמות השנאה שנשפכת פה, הייתי מציעה לה פשוט לא להגיע.
    לא להרגיז את ההמון המשולהב. עור הייתי מציע גם לרוסים , אשכנזים אחרים וכל מי שבהיר להזהר מהעלול להתרחש.

    הגב לתגובה זו

    • שקוף לגמרי שהיית מתה שזה יקרה. לייצר עליהום על אלה את מכנה ''אספסוף'' (ל''ת)

      את לא בוחלת, 28/08/07 16:14

      הגב לתגובה זו

    • מי הוא ''אספסוף'' להגדרתך ? זה ששותה וודקה ומתרסק עם ריכבו ??? (ל''ת)

      אספסוף רוסי, 28/08/07 16:23

      הגב לתגובה זו

    • הנוער התימני הוא המתוק ביותר בישראל

      פולני-תימני, 28/08/07 18:48

      תיראו מי אלו השתיינים מי הדוקרים
      והנידקרים בכל סוף שבוע מעולם לא
      שמעתם על תימנים כי אצל התימנים
      שתייה זה דבר לא מכובד עדיף לשיר
      ולרקוד

      הגב לתגובה זו

    • לא להגזים

      מיקי, 28/08/07 23:38

      למרות שאכן יש שנאה ואוירה של לינץ

      הגב לתגובה זו

      • שום לינץ' ושום נעליים

        מיכל, 30/08/07 15:55

        הבחורה פשוט שחצנית,מתלהבת והעם פשוט לא מעוניין להכתיר אותה אנחנו מחפשים משהו מרגש שיבוא עם סיפור ולא יתנשא מעלינו מי היא בכלל,משתמטת או לא-זה סתם סיבה כאילו לדחות אותה בגדול הבחורה לא נבלעת לעם וזהו

        הגב לתגובה זו

    • תפתחי עיתונים יקירתי

      אני, 29/08/07 01:45

      ותראי מי מבצע במדינה הזו את הפשעים.
      מי העלה את רף הפשיעה לרמותש מעולם לא הכרנו?

      פשעים הזויים. פשעים מסרטי אימה.

      אז לפני שאת מבלבלת את המוח על האספסוף החזירי (מאיפה הביטוי המטורף הזה?) תתעדכני. את חיה בישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    היא משתמטת!!!!!!!!!!

    מכיר את מרינה, 28/08/07 15:43

    סיפרה שיש לה בעיה נפשית והתחמקה משרות בצה''ל, היא התחזתה,שיקרה בלי שום תחושת אחריות ומחויבות למדינה או לערכיה
    לא מגיעה לה שיצביעו עבורה,שתשלם את המחיר ולא תזכה ואז היא וגם אחרים רבים יבינו שיש מחיר להשתמטות,אחרת ילכו בעקבותיה צעירים רבים היא הרי מודל לחיקוי עבורם
    אל תצביעו עבורה הגיעה הזמן להתעורר וללמד את כל הטפילים לקח
    בא נתחיל ביום רביעי הקרוב.

    הגב לתגובה זו

    • 2 שאלות...

      מילה טובה, 28/08/07 16:08

      1. רוצה שהמודלים לחיקוי של הנוער לא יהיו משתמטים? הפתרון הוא לא לצנזר משתמטים, אלא להפוך מודלים אחרים (הייתי מתחיל בחברי הכנסת) לראויים להפוך למודלים לחיקוי.

      2. מאיפה אתה יודע שלמרינה אין בעיה נפשית שמונעת ממנה לשרת? עד כמה אתה חשוף לתיק הרפואי שלה? כמה אנשים עם בעיות נפשיות מאובחנות אתה מכיר שאתה מרשה לעצמך לקבוע שהיא לא סובלת מדכאונות...או מחרדות...או מ-OCD...או סכיזופרניה לא עלינו....אה?

      אביעד, חיפה.

      הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק

      נוי, 28/08/07 16:12

      הלוואי וכולם יבינו את זה ולא יצביעו לה. בחורה שלא התגייסה לצה''ל לא צריכה חלילה לייצג את מדינת ישראל.
      צריך להבחר בחור כמו בועז מעודה ששירת בצה''ל, שירות קרבי ושיכול לייצג אותנו בכבוד.

      הגב לתגובה זו

      • אז אולי אני אבחחחר

        פרחחח, 28/08/07 16:59

        אני אחחחלא בנאדם ועשיתי פשוט הרבה בשביל המדינה כחחחה חחחי פה אז אולי בכלל אני צריך לקבל את הפרררס?

        הגב לתגובה זו

    • גם אביב גפן ועברי לידר, תחרימו גם אותם (ל''ת)

      צדק לכל, 28/08/07 16:34

      הגב לתגובה זו

      • לא סופר אותם בכלל. (ל''ת)

        ממוסחרים לגמרי, 28/08/07 17:27

        הגב לתגובה זו

    • זה אכן יפתור את כל בעיות ההשתמטות אם היא לא תזכה!!!

      מיקי, 28/08/07 23:41

      או שאולי מה שמפריע לך זה משהו אחר- שהיא אשה, תרבותית, מוכשרת ועולה מרוסיה

      הגב לתגובה זו

      • זה יפתור חלק קטן מתחושת ה''פראיירים'' אצל אלה שכן משרתים (ל''ת)

        וזה המון, 29/08/07 08:35

        הגב לתגובה זו

  • 127.

    לא מצביע למשתמטים (ל''ת)

    יוגב לוינבור, 28/08/07 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    מה ההגיון לשתף מישהי כלל לא יהודיה ?

    כבוד המרן, 28/08/07 15:42

    לא ברור..שיביאו אם כבר את מריה קארי או פאולה עבדול ..יהודיות באותה מידה

    הגב לתגובה זו

    • לא חייבת להיות יהודיה. אבל חייבת לשרת בדרך כלשהי את המדינה. (ל''ת)

      זו דעתי, 28/08/07 16:23

      הגב לתגובה זו

    • כמו תמיד אחרי זה יגלו את זה

      מיקו, 28/08/07 16:29

      שיתחילו לפשפש ימצאו שהם לא יהודים בכלל

      הגב לתגובה זו

    • דווקא פאולה עבדול יהודיה :) (ל''ת)

      איג, 28/08/07 19:04

      הגב לתגובה זו

    • מאיפה אתה ממציא את זה?

      מיקי, 28/08/07 23:44

      וגם מה זה חשוב אם היא לא יהודיה?

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    עשינו סקר באתר בית ספר שלנו בחופש מי היית רוצה שיבחר אלה התוצאות :

    לתוצאות.., 28/08/07 15:30

    65% - מעודה

    30 % - שלומי

    5% - מרינה.

    כל הפרסומים פשוט מיותרים .

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    קידום מכירות פתטי. (ל''ת)

    מששתף בצערכם, 28/08/07 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אני או חבריי לא רואים עצמנו רוכשים דיסק של מרינה. כל הקמפיין מביך . (ל''ת)

    ירמי, 28/08/07 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    לא ה''מומחים'' קובעים אלא המצביעים (ל''ת)

    ליאת, 28/08/07 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    כנסו חשוב מאוד!!!!!

    לא להאמין לכל, 28/08/07 15:12

    כל עניין ההשתמטות הוא גאונות של יחסי ציבור, כדי לגרום לכם לצפות בתוכנית ולהצביע בטירוף הצבעות ''אנטי''.
    בכל עונה מוצלחת היה דו קרב קלאסי
    נינט-שירי, הראל-הראל ופה יצרו עניין מכלום רק כדי להביא אתכם למצב שתשלחו SMS רק כדי להעיף מישהו או מישהי. (ככה זה עובד אצלנו במדינה מצביעים נגד מישהו ולא בעדו)
    אז במקום לומר לאנשים להצביע נגד\\בעד מישהו פשוט אל תצפו בתוכנית ותאמינו לי 10% רייטינג לתוכנית יהיו מכה קשה הרבה יותר מאשר מישהו X יהיה ''הכוכב הנולד''
    לכן אל תשלחו SMS תכריעו אותם ברייטינג וז בעונה הבאה לא נצטרך לסבול את כל זה

    הגב לתגובה זו

    • יש בזה משהו.... (ל''ת)

      רם, 28/08/07 15:26

      הגב לתגובה זו

    • לא נכון. ז'קו אייזנברג העלה את הנושא למודעות. (ל''ת)

      עם הכפשת המדינה, 28/08/07 16:25

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    דודי לוי אף פעם לא עשה דואט עם זמרת? יסמין לוי? תפילה חילונית? שכחת (ל''ת)

    יסמין לוי, 28/08/07 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אני בעד הדודה

    הקופיפ, 28/08/07 15:07

    2 הליצנים האחרים לא שווים צפיה

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    הידד למשתמטים!

    צחי, 28/08/07 15:03

    קישטא לכל המתחסדים הבורגנים

    אתם כה משעממים ומשועממים

    מצאו לכם חיים ותפסיקו לנג'ס

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    המאפיה השמאלנית תמיד תבחר בקיצונית מכולם

    מה שלא סיפרו, 28/08/07 15:02

    למרינה יש דעות קיצוניות. וכל האמנים הם או שמאלנים או שמתחזים לשמאלנים, כדי ששלא יהרסו להם את הקריירה כמו שעשו לצביקה פיק (שעשר שנים לא נתנו לו להופיע כי הביע דעות ימניות מתונות) או אריאל זילבר שנודה כליל בעקבות התנגדותו להתנתקות.

    בברנז'ה יודעים את מה שבכוכב נולד מסתירים, למרינה דעות קיצוניות מאוד, ולעומתה ג'קו הוא ימני קיצוני.

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה כל האינפורמציה הזאת???? (ל''ת)

      @@@, 28/08/07 16:28

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    אתמול ב-88 FM בערך 13:50 שמעתי מוסיקה נחמדה מוכרת ולא ממש שמתי לב..

    ברדיו היא נשמעה, 28/08/07 14:58

    לאיזה שיר ומי שר, רק אחרי איזה דקה או שניים של משהו שנשמע ממש מעצבן עולה ויורד באוזן עמדתי להעביר תחנה, ואז בדיוק השיר נגמר והמגישה הודיעה כי היתה זו מרינה מקסימיליאן פלומין (בהדגשה) והוסיפה כמה זה היה מקסים, משהו כזה. רק באותו רגע קלטתי במה מי מדובר ולמה זה נשמע מוכר. עד עכשיו אני לא זוכרת איזה שיר זה היה, כי לא היה בו משהו מדהים שיתפוס את תשומת הלב. היה נחמד כנראה . מי שחושב שזאת המצאה שבדיתי, מוזמן להתקשר ל-88 FM. לא קשה יהיה לבדוק את זה.

    בכל אופן, מיד חשבתי שלו הייתי שומעת את בועז מעודה שר, זה היה מקפיץ אותי. אפילו השיר הכי פשוט ולא נחשב. הקול שלו זה קול מלאכים שלא מהעולם הזה.

    כמו מרינה, עם כל הפעלולים יש מאות בעולם. אבל אצלה מדובר בעיקר בפירוטכניקה. את הילד התימני הביאו ישר מהשדה, חומר גלם משובח מאין כמותו. מחזיקה אצבעות.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    שימו לב את מי שאלו......כנסו!!!!!!! ונראה עד כמה ב-NRG יש אינגריטי

    תומר, 28/08/07 14:54

    חברים, בואו נעשה סדר בדברים. פנו לזמרים שכנראה העורך של NRG תרבות רוצה לקדם באופן אישי. תמונות, חשיפה ובקיצור פרסום!!!!

    אחרי שהפנמנו זאת, בואו נבין מה כל אחד מהם אמר. כולם כאחד מעריצים את מרינה ויש מה להעריץ בה. חיית במה פנומנאלית ומוכשרת רצח. אבל מה? כל אחד מהאמנים שנשאל זקוק לחשיפה ובמידה ומרינה תשיר איתם הם יראו את עצמם בעיתון ובטלוויזיה כפי שלא ראו מעולם.

    אז ככה. הסקר לא שווה כלום. הוא מבוסס על אינטרסים של כל מי שמעורב בכתיבה עד כדי זלזול בנו הקוראים.

    מרינה גדולה תרתי משמע, עצומה וכשרונית אך היא כרגע בגדר מותג מהלך עם מיצוב בשמיים ומי לא רוצה להצטופף לצילה? כמו פוליטיקאי שהולך למגרש כדור-רגל כדי להצטלם עם כוכבי הקבוצה והאוהדים.

    בסוף בסוף הכי מוכשר מהשלושה זה לא אחר מאשר בועז מעודה ותפסיקו להתייחס אלינו בפטרוניות כזו. אנו מבינים במוסיקה לא פחות מכל זמר וכל עורך תרבות. אחרי הכל אם הזמרים שמופיעים בכתבה היו כאלה מוצלחים בטח הייתי שומע עליהם עוד לפני פרסום כתבה זו....ולסיום אנו לא מחפשים רגש, אנו מחפשים את האמת - בועז מייצג אותה נאמנה. בהצלחה בועז.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מתרגש מה"סקר"?

      כן משהו בהחלט, 28/08/07 16:57

      מדובר במקסימום 20 אנשים. זה סקר? וגם שיחדו אותם בפירסומת חינם עם תמונות הכי מחמיאות. ממש עלבון לאינטליגנציה של הגולשים.

      העניין הוא שהברנז'ה ה,קובעת מתאמצת כל כך, שמשהו מריח ממש מסריח. הפעם היחידה שזכורה לי כזאת התגייסות של האליטות היתה בבחירות נגד נתניהו.

      מה בעצם קורה כאן? ואף אחד מהעיתונאים הכאילו אובייקיבים לא מוציא מילה? שוב דבקה לשונם ??לחיכם.

      הגב לתגובה זו

      • ''סינרגיה'' להקת השנה במצעדים השונים

        בר, 29/08/07 09:49

        אותי מעניינת רק ''סינרגיה'' ואין ספק, שהיא המועמדת הבכירה לזכיה בתואר להקת השנה בכל המצעדים השנתיים. מזל טוב לעירון שהפך לאבא של יואב ורון שהפך לאבא של גל ולרועי שיהפוך לאב בדצמבר.
        לא פלא שפונים ל''סינרגיה'' מאמצעי התקשורת השונים, הלהקה הפכה לחלק מרכזי בסצינת המוזיקה הישראלית. מחכה לשמוע את הסינגל הראשון מהאלבום השלישי שצפוי לצאת בקיץ 2008 ומקווה שהלהקה תוציא DVD עם או בלי קשר לאלבום.
        היה כיף לשמוע את ההופעה החיה של ''סינרגיה'' בעיר הנוער חיפה (והראיון עם רון ורועי שקדם לה) בזכות רדיו קיי-סיטי ששידר מהאירוע .

        הגב לתגובה זו

  • 114.

    התימני העממי מבית מדרשה של מרגול העליגת, ינצח את האיכותית התרבותית (ל''ת)

    וחבל שככה, 28/08/07 14:52

    הגב לתגובה זו

    • מרגול עילגת ??? מה עובר עליך ??? (ל''ת)

      גדעון, 28/08/07 15:22

      הגב לתגובה זו

      • מרגול עילגת שחושבת שהיא חכמה. ועילגים קונים את זה (ל''ת)

        יאללא,חפלה, 28/08/07 16:36

        הגב לתגובה זו

        • נו אדומי צוואר, תתחילו לשפוך את כל הגזענות המוטבעת בכם כל כך עמוק.

          תרגישו בבית, 28/08/07 17:16

          העיקר מלמעלה יש מייקאפ ומסכה של "אליטות תרבותיות ונאורות". תפגיזו חופשי . בין כה וכה איש לא מזהה אתכם. ממש כמו בפעמים שאתם משתינים בבריכה וטוענים שזה לא אתם.

          הגב לתגובה זו

    • עוד אחד/ת שמדבר/ת על תרבות.חחחח (ל''ת)

      ורנה, 28/08/07 15:49

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    בשירים מסוימים הקול שלה מאוד מוזר וקצת גרוני (ל''ת)

    דין, 28/08/07 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    NRG- אפשר לשאול למה אין כתבות כאלה עם צילומים מדהימים לבועז ולשלומי

    יש איזו סיבה, 28/08/07 14:17

    הכוונה, לאור ההצהרה שלכם בכותרת..

    או שמלכתחילה התכוונתם שלא יקחו אתכם ברצינות..?

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    היא סתם משתמטת פארזיטית ומכוערת. זה ממש נורא (ל''ת)

    שתלך קודם לצבא!, 28/08/07 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אנלוגיה מעניינת

    ליה, 28/08/07 14:14

    חשבתי על אנלוגיה מעניינת למשתמטים. בעצם הם מזכירים לי נהגים שחותכים אותך מימין בזמן פקק אימתני. הנהגים האלה שחושבים שלא מגיע להם לעמוד בתור כמו כולם , שכולם יסבלו , ימותו מחום ,והם יגיעו ליעד במהירות.
    והמשתמטים מבחינתי מתנהגים באותה דרך- מצדם שכולם יסבלו, ימותו מחום, או ימותו בלי שום קשר לחום והם יגיעו לאותם יעדים רק יותר מהר. נכון שזה דומה?

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    צר לי לאכזב אתכם ואת גלעד כהנא...

    מוזיקאי, 28/08/07 14:13

    אני מכיר אישית את מארינה והיא לא מתנשאת ולא שחצנית. להפך- היא חמודה, נעימה ומפרגנת. היא עילוי מוזיקלי, יש לה אישיות ייחודית, המון בגרות, בטחון ונסיון על במה. אולי כל אלה מתפרשים בתכנית כהתנשאות, אבל זה ממש לא כך, מידע אישי.
    אף אחד מהמרואיינים בכתבה, (למעט אולי שלומי שבן), אפילו לא מגרד את רמת הכשרון שיש לבחורה הזו.
    חוץ משבן (שאני לא אוהב את סגנונו ואישיותו, אך הוא מוכשר ביותר), אין למרינה כל סיבה לשתף פעולה עם אף אחד מהאמנים שרואיינו. למה ללכת על הבינוניות (במקרה הטוב) כשאפשר ללכת ישר על הגדולים?

    ולעניין ההשתמטות- אני נגד מוחלט, (ואם כבר מדברים על זה- גם השניים מהבילויים ושלומי שבן השתמטו ללא סיבה מוצדקת), אך כששמעתי את מרינה בהופעותיה, עוד לפני כוכב נולד, היא הצליחה להשכיח ממני את העובדה הזו. פשוט גאון.
    אני מתנחם בזה שלפחות היא לא פלצנית תל אביבית מגעילה כמו חלק מהמרואיינים כאן..

    הגב לתגובה זו

    • אחלה תגובה (ל''ת)

      י., 28/08/07 16:25

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף תגובה נורמאלית (ל''ת)

      אני, 28/08/07 17:09

      הגב לתגובה זו

    • אבל היא תהיה פלצנית תל-אביבית בדיוק כמוהם. הייה בטוח בכך (ל''ת)

      כבר עכשיו, 28/08/07 17:12

      הגב לתגובה זו

    • צודק . (ל''ת)

      גם מכיר אותה, 29/08/07 01:06

      הגב לתגובה זו

    • תגובה הגונה אבל גם לי צר לאכזב אותך

      אחות של, 29/08/07 01:39

      אני באמת לא מכירה אותה אישית ולכן לא יכולה להגיד שום דבר על האישיות שלה.

      לגבי השירות הצבאי- כן אני נגד השתמטות ואצלי, למרבה הצער זה מתקשר לכל צעד ושעל בחיי.
      גם כשאני שומעת זמרים מכושרים שרים זה לא משכיח ממני את העובדה שהשתמטו. בדיוק כמו שהמלחמה שרק לפני שנה נוצחנו בה בנוק-אאוט לא תוכל לעולם להשיכח ממני.
      לעולם. אז אשמע אותה שרה נפלא ואדע שיש חייל אחד, שהיה מוזיקאי מחונן והיה מגיע לגדולות, אם לא היה הולך למילואים האלה ונשאר על אדמה זרה.
      זהו.

      הגב לתגובה זו

    • שבן בנאדם מקסים. חבל ללכלך. (ל''ת)

      עבדתי איתו, 29/08/07 22:11

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    תוכנית מגעילה

    לא חשוב, 28/08/07 14:08

    משעממת בטירוף, מלאה פירסומות ודי נמאס כבר מהפרצופים של צרפתי והשני, לא זוכרת איך קוראים לו. ושפת הרחוב של מרגול בכלל מעלה לי את הסעיף. אף פעם לא הצבעתי וזה לא מעניין אותי אבל אני שוקלת ברצינות להצביע רק כדי שמרינה לא תזכה - משתמטת מהצבא - בושה

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    תוכנית מגעילה

    לא חשוב, 28/08/07 14:08

    משעממת בטירוף, מלאה פירסומות ודי נמאס כבר מהפרצופים של צרפתי והשני, לא זוכרת איך קוראים לו. ושפת הרחוב של מרגול בכלל מעלה לי את הסעיף. אף פעם לא הצבעתי וזה לא מעניין אותי אבל אני שוקלת ברצינות להצביע רק כדי שמרינה לא תזכה - משתמטת מהצבא - בושה

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מפגרים לוחצים 22 בשלט וצופים בתוכניות מפגרות (ל''ת)

    העם הזה דפוק, 28/08/07 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    למרינה יש פשוט קול אדיר

    יגאל, 28/08/07 14:06

    אני לא מהצופים בתוכנית כוכב נולד, אולם יצא לי לראות את אחת התוכניות האחרונות. כל השלושה שנישארו טובים מאוד אך מרינה פשוט אדירה.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    לא תכתיבו את הזוכה-הקהל יקבע !!

    יוסי, 28/08/07 14:04

    מערכת ''כוכב נולד'' מנסה להכתיב את זכייתה של מרינה בתחרות עוד משלב חצי הגמר, לא יעזור להם, הקהחל יצביע ויקבע לבדו, על פי טעמו את הזוכה בתחרות, ויקח בחשבון גם מי שירת בצה''''ל ומי לא.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    משאל עושים בקרב הציבור הרחב ולא בקרב קבוצה מצומצמת וסגורה . האמינות

    בושה, 28/08/07 14:04

    של כוכב נולד רק הולכת ומדרדרת עם כל ההתפתלויות התמוהות הללו...

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    גוליבר בארץ הגמדים

    חברים, 28/08/07 14:02

    בואו נצמק את מרינה עד שתגיע לממדים הזעירים דל הקאובויצ'יק התימני.
    נאפשר לה לשיר רק שירי גדסי, ארגוב וחיים משה.
    נמשוך אותה כמה מידות למטה בכדי שתשתווה לגמדים המתרוצצים על הבמה.
    נהפוך אותה לבינונית כמו כולנו. אנו ממילאלא מסוגלים לזהות גאון בעירנו.
    לאחר שתעבור את כל הזובור הזה , יגיחו הגמדמדים ויתפשו את המקום הראשון בכוכב נולד.
    נמחא אז כפיים ונכריזבקול גדול ''העם רוצה את מעודה -סעדו הוא הטוב ביותר

    הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן שגם אחנו נכתיב את המצב.. (ל''ת)

      אבנר, 28/08/07 15:50

      הגב לתגובה זו

      • נו באמת המקופחים מזמן לא נבחו

        מהפך אל הפחת, 28/08/07 16:41

        באמת הגיע הזמן שכל המקופחים המזרחיים יגידו את דברם.
        הנינט המרוקאית לא זכתה בעונה הראשונה והמויאל המרוקאי לא זכה בעונה השניה והסעדו החצי מרוקאי חצי טוניסאי לא זכה בשלישית ורק ז'קו המרוקאי האמיתי מכולם זכה ברביעי. עכשיו כל המזרחיים המקופחים דואגים שמרינה האשכנזיה לא תיקח עוד פעם את הבכורה מהמזרחי המקופח.

        הגב לתגובה זו

    • אל תדאג, המערכת כאן לצידך, מצנזרת מאות תגובות התומכות בבועז מעודה

      ה''שאלטר'' בידם, 28/08/07 19:29

      שעה אני מנסה להשחיל תגובת תמיכה בו, ונראה אם גם את התגובה הפושרת וסתמית הזאת יצנזרו.

      וקשה לי להאמין שאנ י היחיד שמצונזר.

      הגב לתגובה זו

      • זה נכון. המערכת כן מצנזרת. אבל זה לא מערכתי. סתם אנשים קטנים שעובדי (ל''ת)

        גולן, 28/08/07 22:18

        הגב לתגובה זו

  • 101.

    מרינה זמרת כוכב נולד 5

    ראובן, 28/08/07 14:02

    מרינה זמרת מקצועית אדירה, ולא
    עושה שום מנייברות אלא שרה בקולה המקסים. זמרת מקצועית לכל הדעות. אם צריכים להחליט על הזמר/ת לאירוביזיון הבא, זו רק מרינה עם הופעתה החיננית וקול צלול ומקסים. לכל אלה הטוענים שהיא שויצרית וגאוותנית, אינם יודעים על מה הם מדברים.
    הבחורה חברותית ומפרגנת לאחרים

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מעניין כמה מהאמנים האלה עשו צבא..?

    קובי, 28/08/07 14:02

    אל תתנו יד למשתמטים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    שמעתי שמפעל ליצור כיסויי טנקים החל במלאכת תפירת שמלת של מרינה ..... (ל''ת)

    אודי, 28/08/07 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הקטע הוא שבכל סקר מרינה עדיין לא עברה את השלב הראשון בתוכנית. מביך (ל''ת)

    ???????????????, 28/08/07 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    יעשו הכל בכדי לקדם את העולים החדשים גם אם הם שרים במבטא רוסי כבד (ל''ת)

    ליאת, 28/08/07 13:58

    הגב לתגובה זו

    • לא לגיטימי להשמיץ את העולים. ואין שום קשר לתוכנית. (ל''ת)

      למרות שאני בעד, 28/08/07 17:42

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    הסוסה הזאת השתמטה מצה''ל בגלל ''בעיות בריאותיות''

    ממש מיסכנה, 28/08/07 13:58

    אני לא מקנא בבן אדם שיחטוף סטירה או בעיטה מהסוסה הזאת.
    המאמץ שנדרש מהסוסה הזאת כשהיא עומדת על הבמה, שרה, מתנועעת, רוקדת ומזיזה את הישבנים שלה, גדול לאין ערוך מהמאמץ שהיה נדרש ממנה אם היתה משרתת כפקידה בצבא.
    אבל עם ישראל הפראייר, אוהב כשעובדים עליו בעיניים ואוהב כשמתייחסים אליו כאל עם מטומטם. ולא רק זה. הוא גם מצביע עבור המשתמטים הבזויים והנאלחים שצוחקים לו בפרצוף וצוחקים כל הדרך אל הבנק, בו בזמן שהוא נושא בעול.
    מישהו עדיין טוען שהיהודים חכמים?

    הגב לתגובה זו

    • די עם ניבולי הפה שלך

      מיקי, 28/08/07 23:51

      אם בכלל היית בצבא זה היה בטח כמנקה אורוות- לכן אתה לא אוהב סוסים. מרינה סוסה אצילית ואתה סתם חמור

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    תוכנית מגעילה

    לא חשוב, 28/08/07 13:58

    משעממת בטירוף, מלאה פירסומות ודי נמאס כבר מהפרצופים של צרפתי והשני, לא זוכרת איך קוראים לו. ושפת הרחוב של מרגול בכלל מעלה לי את הסעיף. אף פעם לא הצבעתי וזה לא מעניין אותי אבל אני שוקלת ברצינות להצביע רק כדי שמרינה לא תזכה - משתמטת מהצבא - בושה

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    כן, אבל הבעיה המכיכה היא שהנוער לא ממש אוהב אותה. דילמה........... (ל''ת)

    רוני, 28/08/07 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מבחינת הקריירה, עדיף למרינה המקום השני (ל''ת)

    הצביעו למעודה, 28/08/07 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לכל המשתמטים האחרים. גם יומכם יגיע, חוליי נפש (לפי הקב''ן) (ל''ת)

    משתמטים לשלוותה, 28/08/07 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    כל כך הרבה גזענות הפוכה נגד מארינה.

    אבי, 28/08/07 13:42

    הכוכבת הבלתי מעורערת של כוכב נולד 5 היא רוסיה במקור, ושום דבר לא יעזור. גם אם לא תזכה במקום הראשון (שמגיע לה ללא ספק) עתידה המקצועי מובטח כאן, שם ובכל מקום.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    השתמטות עלק

    g, 28/08/07 13:40

    חצי מהכותבים שמדברים על השתמטות לא שרתו בצבא ו 90% מהמדינה הזו בורחת מאחריות. כדאי שתפנימו המדינה כולל האנשים שבה מזמן השתנו ואין לזה שום קשר כהוא זה לעובדה שמרינה היא פשוט עילוי. וירטואוזית ורק בשל כך היא צריכה לנצח למרות שזה בכלל לא משנה היא תצליח בגדול גם אםלא תזכה. כל השאר זה קשקוש והתחסדות.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ''מיטב בניה'' זהו מושג לאנשים שמקיימים חובתם האזרחית

    פר אנד סקוור, 28/08/07 13:36

    כמו גיוס לצבא למשל

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    שמתם לב לעודף חשיפה שהיא מקבלת?

    למרינה, 28/08/07 13:20

    התקשורת מנסה להטות את התוצאות בכך שהיא נותת חשיפת יתר למרינה!! התקשורת רוצה שמרינה תזכה וזה פשוט מעצבן כי כל המתמודדים צריכים לקבל אותה חשיפה!!
    אני בעד בועז( לא בגלל שהוא תימני לכל המפגרים!)
    יש לו קול מיוחד שבחיים שלי לא שמעתי והוא מאוד צנוע וחמוד ומתוק!!! אני חולה עליו חחח

    הגב לתגובה זו

    • צודקת. אבל אל תדאגי, היא לא תזכה!!! מילה שלי. (ל''ת)

      יופי, 28/08/07 14:52

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    ממ"ב - ראשי תיבות של "משתמטת משירות בצה"ל" (ל''ת)

    אבשלום חום, 28/08/07 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מרינה עילוי וזה כבר לא משנה אם תזכה מקום

    chava, 28/08/07 13:17

    ראשון או שני. את שלה היא כבר עשתה - כולם שפוטים שלה!!! ולא מדובר על הרדודים והשטחיים האלה... מהיום ואילך היא רק תנסוק ותנסוק. כולם רוצים להופיע איתה כי היא משדרגת כל שיר ואת אלה המצטרפים אליו. אהבתי הכי הרבה את התגובה של גלעד כהנא. תשובה מדויקת ואנליטית.

    הגב לתגובה זו

    • יופי, אחלה קחו אותה לצוותא. שתשיר לכם אריות..

      שירה מתוך, 28/08/07 13:35

      לנו נמאס מהסלטות והשמיניות באוויר שהיא עושה עם הקול שלה. יעני וירטואוזית. זה מעייף. טיפה פה וטיפה שם זה נחמד, אבל באינטנסיביות הזאת (כאילו תראו מה וכמה אני יכולה) זה פשוט מתיש את האוזן.

      קול מקסים נכון, אבל כל ההתקשקשות הזאתעושה געגועים לשקט..

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    כתבה מגמתית למה לא הכנסת את דעתו של ארז טל למשל?

    חמימו, 28/08/07 13:16

    ולמה אתם מחליפים את גופה המגושם כמעה של מרינה בגוף חטוב של אשה אחרת?
    לא יעזור
    רק מעודה

    הגב לתגובה זו

    • סליחה על השאלה. מה הקשר ארז טל??? (ל''ת)

      תומר, 29/08/07 01:12

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    להחרים את המשתמטת!!! (ל''ת)

    מאור, 28/08/07 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    רק לדמיין איזה ענק ומיוחד יהיה מעודה אם ילקח בחסות עידן רייכל למשל

    או בחסות קליבר, 28/08/07 13:11

    מעודה הינו חומר גלם מ ש ו ב ח !!! אין עוד כאלה. עם הכוונה והדרכה נכונה הבנאדם יכול להגיע לשיאים שעוד לא ראינו כאן.

    מה שעצוב, בעלי הממון והכוח בתקשורת ובברנז'ה מנסים להטות התוצאה לעבר מרינה. שגם היא באמת טובה מאוד. אבל לא יותר טובה ממעודה. והיא תצליח גם בלי הזכיה. ירימו אותה על כפיים. גם כדי להתריס בפני ה"אספסוף" שמעדיף את מעודה.

    והכי עצוב - שאם מעודה לא זוכה, הקריירה שלו תקרטע כמו של מוכשרים אחרים (שלא מגיעים לקרסוליו) ללא גב בראנז'אי חזק.
    בשביל מעודה הזכיה היא חובה! ורק ככה נוכל ליהנות מביצועיו בהקדם ולא רק בעוד שנתיים שלוש...

    הגב לתגובה זו

    • הברנז'ה יש להניח תעניש כל מי שיקח את מעודה תחת חסותו. (ל''ת)

      ולמי יש אומץ?, 28/08/07 14:36

      הגב לתגובה זו

      • יש גם מי שמצפצף על הברוטאליות של הברנז'ה, ודוקא אלה (ל''ת)

        הקליברים, 29/08/07 18:20

        הגב לתגובה זו

  • 82.

    אני מצביע למרינה כי היא משתמטת

    מישהו, 28/08/07 13:01

    בעצם גם כי היא מוכשרת בטירוף.
    נמאסתם כבר, עדר כבשים פתטיים.
    כאילו שעשיתם צבא מתוך אהבת הארץ (כן, יש המון מה לאהוב בה...). הרי אם לא היו השלכות להשתמטות, ואם לא הייתם כאלה קונפורמיסטים מטומטמים, גם אתם הייתם בוחרים שלא לעשות צבא. אז כואב לכם שמישהו בחר אחרת?
    אני הייתי קצין בצבא שראה בדיוק עד כמה המערכת רקובה מבפנים, ואיך מנצלים ומשפילים ילדים בן 18 (שלא לומר ילדות, וכל השוביניזם המזעזע שיש בצבא).
    ראיתי כל כך הרבה מצוקות של חיילים, ולאף אחד לא אכפת.
    הצבא הזה הוא פגיעה חמורה בזכויות האדם.
    תפסיקו לקדש את הגוף המסריח הזה. אין שום קשר בינו לבין כוכב נולד.

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט בזכות הגוף הזה אתה יושב עכשיו בבית שלך

      רובנו, 28/08/07 13:55

      ומעז לדבר חופשי על כול העולם .
      ומה הקשר אם היינו רוצים אחרת או לא ? זאת בדיוק הבעיה שמרינה בוחרת כאילו מדובר ב ''מה שבא לי ''
      אם רוצים או לא רוצים כולם חייבים וכולם עושים ואין פה מקום לרצונות אישיים עד שנהיה שוויץ !!!
      וקשה לי להבין מאיפה התמיכה הכל כך גדולה הזאת באחת שישבה בבית בזמן שאתה (לפי מה שאתה אומר )קרעת תתחת בצבא ???
      יש מצב גדול מאוד שאתה משתמט קטן ועלוב ש''לא בא לו'' כמו מרינה או שבעצם אתה מרינה עצמה שבאה להגן על הקריירה שלה בעזרת טוקבקים.
      בכלל ,אם שמים לב רוב התגובות פה נגדה ,רוב האנשים שאני שומע אומרים שהיא מתנשאת וצווחת כמו תרנגול אז מאיפה האהדה הגדולה הזאת אליה ? משהו פה רקוב בהפקה המכורה הזאת.

      הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך נואש, שמוכן למכור את הצבא בלי הרהור שני, בשביל ''קריוקי'' . (ל''ת)

      מי עוד מועמד, 28/08/07 14:21

      הגב לתגובה זו

    • מרינה והעם...

      שומר(ת) ישראל, 28/08/07 14:25

      צודק לחלוטין שבשנים האחרונות צה''ל הפך לסוג של תועבה...
      יחד עם זאת, אין לנו ברירה, אנחנו לא נחיה יום ללא צבא...
      וכן, אני לדוגמא סבלתי בצבא וידעתי עוד לפני הגיוס שיהיה כך (מה לעשות זה באמת לא מתאים לכל אחד...)
      א-ב-ל לא העזתי אפילו לרגע לחשוב לא להתגייס כי יש דבר כזה שקוראים לו חובה מוסרית וכן, גם אהבת הארץ... (תבדיל בין הארץ לממשלתה!!!)
      ומרינה- מוכשרת עד כמה שתהיה
      ( ולא יעזור היא מוכשרת ומי שלא רואה את זה לא יודע לזהות כישרון...)
      היא מ-ס-מ-ל-ת את כל מה שלא בסדר, אנחנו הישראלים יודעים להתלונן מפה ועד להודעה חדשה אבל כשזה מגיע לנטילת אחריות ועשיית מעשה אנחנו נכנסים לחורים שלנו ''ושוכחים'', הפעם הגיע הזמן
      ל-א לוותר ולא להתפשר על העקרונות שלנו... ולא , זה לא בא על חשבונה של מרינה (כי מי היא בכלל בהשוואה לנושא) אלא יצירת קונצנזוס חדש...
      כל אלה שמוסיפים את פאן ההתנשאות הרי ידוע שלא מדברים מניסיון אלא רק מחוסרים שאצלם בנפש...
      בסופו של יום איש איש
      בדרכו יעשה... ודרכי היא לנסות להחזיר ערכים ועקרונות לעמנו...
      אגב אם זה נותן פרספקטיבה כלשהיא אני לא בת 50+ אלא 22
      מקווה שהובנתי...

      שומר (ת) ישראל!

      הגב לתגובה זו

    • מרינה והעם...

      שומר ישראל, 28/08/07 15:09

      צודק לחלוטין שבשנים האחרונות צה''ל הפך לסוג של תועבה...
      יחד עם זאת, אין לנו ברירה, אנחנו לא נחיה יום ללא צבא...
      וכן, אני לדוגמא סבלתי בצבא וידעתי עוד לפני הגיוס שיהיה כך (מה לעשות זה באמת לא מתאים לכל אחד...)
      א-ב-ל לא העזתי אפילו לרגע לחשוב לא להתגייס כי יש דבר כזה שקוראים לו חובה מוסרית וכן, גם אהבת הארץ... (תבדיל בין הארץ לממשלתה!!!)
      ומרינה- מוכשרת עד כמה שתהיה
      ( ולא יעזור היא מוכשרת ומי שלא רואה את זה לא יודע לזהות כישרון...)
      היא מ-ס-מ-ל-ת את כל מה שלא בסדר, אנחנו הישראלים יודעים להתלונן מפה ועד להודעה חדשה אבל כשזה מגיע לנטילת אחריות ועשיית מעשה אנחנו נכנסים לחורים שלנו ''ושוכחים'', הפעם הגיע הזמן
      ל-א לוותר ולא להתפשר על העקרונות שלנו... ולא , זה לא בא על חשבונה של מרינה (כי מי היא בכלל בהשוואה לנושא) אלא יצירת קונצנזוס חדש...
      כל אלה שמוסיפים את פאן ההתנשאות הרי ידוע שלא מדברים מניסיון אלא רק מחוסרים שאצלם בנפש...
      בסופו של יום איש איש
      בדרכו יעשה... ודרכי היא לנסות להחזיר ערכים ועקרונות לעמנו...
      אגב אם זה נותן פרספקטיבה כלשהיא אני לא בת 50+ אלא 22
      מקווה שהובנתי...

      שומר (ת) ישראל!

      nrg- די לצנזר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה קצין???? אוי לנו ממתוסבכים כמוך.

      ש.ז, 28/08/07 16:04

      ובאשר לדבהה ,שתלך קודם לשרת את המדינה ואחר כך נדבר.

      הגב לתגובה זו

    • קצין בוונדרלנד אולי

      לא קצינה, 29/08/07 01:31

      איזה קצין? אף אחד מחבריי ומאחיי שהיו חיילים- לוחמים, ג'ובניקים וקצינים- אינו מדבר כפי שאתה מדבר.
      וכולם כבר הרבה מעל ה-30.

      מי שמדבר כמוך הם בד''כ משתמטים המנסים לעודד את התופעה בדרך הסוואה.

      אז חזור הביתה ותחסוך לנו סבל מאנשים כמוך.
      משום מה התחושה שלי אומרת שהצבא ויתר עליך הרב הלפני שחלמת מה משמעות המילה קצין.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    מעודה (ל''ת)

    דן, 28/08/07 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ישראל צריכה היום את בועז,הוא חייל,הוא מושבניק,הוא סמל נעורים ישראלי (ל''ת)

    בצלאל, 28/08/07 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לא ברור איך הפכנו למדינה גזענית

    מה זה זה?, 28/08/07 12:53

    מארץ זבת חלב ודבש הפכנו לארץ אוכלת ורודפת בניה ובנותיה.
    חבורה של בבונים צמאי דם. בסך הכל תוכנית בידור בשם כוכב נולד מוציאה מהאנשים את כל הרעל שהצטבר אצלם במשך שנים. רגשי נחיתות וקיפוח שבאים לידי ביטוי במגרשי הכדורגל בשבת, על הכבישים בימי חול, על הערבים במחסומים ועל המתמודדים בכוכב נולד.
    אנשים מאבדים כאן את השפיות.
    כנראה שזה בגלל החום הכבד. אין לי הסבר אחר לטמטום שהולך כאן בטוקבקים.

    הגב לתגובה זו

    • ההסבר בגוף התגובה שלך! תקרא את עצמך ותראה שאתה לא שונה בהרבה מאותם

      המכליל מדובנא, 28/08/07 13:39

      טוקבקיסטים וה''טמטום שהולך כאן''.

      הכללות הן תמיד סימן מיידי וראשוני לגזענות. וזה מה שהתגלה עכשיו בתגובתך.

      הגב לתגובה זו

      • בינתיים הגזענות היא בכיוון אחד

        אובייקטיבי, 28/08/07 17:15

        כל הגזענים מתקיפים את הרוסיה ולא את התימני הקטן.
        כשאתם מקבלים תגובת נגד אתם ישר צועקים גזענים גוועלד!!
        מה לעשות שזאת השפה היחידה שאתם מבינים? אתם גזענים קטנים שלא יכולים לסבול רוסים ואשכנזים אתם התחלתם בהתנפלות על מרינה עוד לפני שמישהו נגע בתימני הקטן שלכם...
        ככה זה אצל הפרימיטיביים. הם זורקים אבנים בבית של זכוכית ואחר כך מתלוננים ששברו להם את הבית.

        הגב לתגובה זו

        • שום קשר לגזענות! ומי שמכניס ''גזענות'' נוח לו שכך יהיה

          מחבב רוסים, 28/08/07 18:05

          והא מעוניין לקצור רווחים ע''י האשמת הצד השני כזגען.

          שיטת תחמנות ידועה ועתיקה כימי העולם.

          אני מחבב מאוד את העדה הרוסית המקסימה - אבל בחור בועז מעודה.

          הגב לתגובה זו

        • איי איי איי- איזה ביזיון התגובה שלך

          בושה, 29/08/07 01:28

          המושגים המכוערים שאתה משחיל בקטנה (התימני הקטן שלכם).

          נכון, עם ישראל די גזעני, אבל חשבת אולי שדרך התבטאות כמו שלך בטח ובטח שמעודדת עוד גזענות כלפיך וכלפי אנשים כמותך??

          ואגב- ''אתם'' זה מי? הישראלים? זו בדיוק הבעיה. אנשים שחיים בקרבנו בוכוח רוצים להתבדל, רק כדי לזעוק אח''כ ''גזענות''.

          לך טפל בעצמך. יש היום בתי-חולים טובים. גזענות היא מחלה תורשתית.

          הגב לתגובה זו

    • שום גזענות . פשוט לא אוהבים מבטא רוסי. (ל''ת)

      רונית, 28/08/07 14:00

      הגב לתגובה זו

    • התגובה שלך היא דוגמא מובהקת להתלהמות הגזענית שתיארת (ל''ת)

      צחוק הגורל, 28/08/07 14:09

      הגב לתגובה זו

      • שום גורל. יש גזענות נגד רוסים

        ככה זה, 28/08/07 17:17

        והרוסים מחזירים מלחמה. מה לא ברור כאן?

        הגב לתגובה זו

  • 78.

    בועז הוא סמל הנוער ,מלח הארץ,חייל, טעים ונעים,לכן רק בועז, ובהצלחה (ל''ת)

    בצלאל, 28/08/07 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אולי די לפמפם אותה בכל מקום

    די, 28/08/07 12:44

    התקשורת חושבת שאם הם ישימו את הפרצוף שלה בכל כתבה אז נבחר בה,

    לא יקרה, היא מתנשאת, משתמטת ללא סיבה ובעיקר בועז פשוט שר יותר יפה

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    בועז, כי יש לו קול מקסים!

    עדן, 28/08/07 12:43

    אני נולדתי בארץ, ההורים שלי עשו עליה מארה"ב לפני 30 שנה, סבתא שלי נולדה ברוסיה, אני ממש לא אוהבת מוסיקה מזרחית ובד"כ אני מתרחקת מכל מקום שמשמיעים אותה, כל תחילת העונה רציתי שאחת הבנות תזכה, כי עצבן אותי שנינט היא הבת היחידה שזכתה, ו.. מה לעשות אם היא היתה אשכנזיה יכול להיות שהייתי שמחה יותר, כמו שהיה לי עם ג'קו אייזנברג.
    אבל למרות כל הפרטים הנ"ל אני בוחרת בבועז כי יש לו קול מדהים, והוא לא בא עם ניסיון קודם אז תחשבו מה הוא יהיה אחרי שיהיה לו ניסיון.
    אני מאחלת המון הצלחה גם למארינה ושלומי.
    יום טוב לכולם!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    כולה קריוקי

    ישראלי, 28/08/07 12:40

    מדהים לראות את כמות הלהט והאנרגיות הנפכות בטוקבקים על תחרות קריוקי בטלויזיה. ראיתי קצת מהקריוקי הזה בסופ"ש האחרון והבחורה אכן נראית המוצלחת מבין השלושה. מלבדה מה שאני לפחות ראיתי זה ערס קטן ועוד ילד מתבגר בלי עוצמה בקול. יחסית לאלו הבחורה היא אכן בחירת הקריוקי הסבירה ביותר.

    הגב לתגובה זו

    • ...אמר זה שמתחזה לאדיש, ובעצם מתלהם נואש כמו השאר (ל''ת)

      יאללה שים גז, 28/08/07 14:13

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    להזכירכם..

    ישראל, 28/08/07 12:38

    לתוכנית קוראים "כוכב נולד" ולא "כישרון נולד". אני מסכים שמרינה כשרונית בטירוף, אבל בועז הרבה יותר כוכב ממנה והיא, לעומתו, מעצבנת הרבה אנשים בהופעה שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אם היא יקירת הבראנז'ה, אז כבר ידאגו לקריירה שלה, גם בלי הזכיה.

    בועד ימריא עם, 28/08/07 12:37

    לבועז מעודה, שהרוב הגדול (וחסר ההשפעה אצל הבראנז'ה) מעדיף אותו, אין את הבראנז'ה מאחוריו והוא כן זקוק לזכיה. תזכרו את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מארינה גדולה זמרת מדהימה

    מיקס, 28/08/07 12:37

    ובן אדם טוב ומתוק


    ואתם?

    יודעים לחבר שתי מילים?

    הגב לתגובה זו

    • לא. אנחנו אנאלפבתיים וחיים על העצים. (ל''ת)

      לא רואים עלינו?, 28/08/07 18:12

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    מארינה קסם (ל''ת)

    נקמיקס, 28/08/07 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    בע"ה תיקח תגמר!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מרינה המלכההההה, 28/08/07 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הכוניפה הזאת שחצנית, אבל יודעת לשיר

    עיניים יפות..., 28/08/07 12:31

    כל השאר - לפי טעמי - תחת!

    הגב לתגובה זו

    • חחח תגובה מדהימה (ל''ת)

      אלון, 28/08/07 12:52

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    אליסה היא היחידה שהיתה זמרת-כל השאר זה חרטה

    rr, 28/08/07 12:30

    מי יקנה דיסק של כל אחד מהשלושה האלו?

    הגב לתגובה זו

    • קונה מראש כל דיסק של מעודה. (ל''ת)

      שיוציא כבר!!!, 28/08/07 12:40

      הגב לתגובה זו

      • גם אני, מת לשמוע אותו ברכב, כמו שצריך. (ל''ת)

        בועז, 28/08/07 15:13

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    למרות שמרינה הכי מוכשרת, צריך לבחור בבועז, שתתגייס קודם

    איריס, 28/08/07 12:30

    ותשיר לחיילים, אחר כך תעשה קריירה, זה הרי מובטח לה.
    זו ההזדמנות של מעודה.

    הגב לתגובה זו

    • היא מוכשרת, אבל הבחלט לא יותר מבועז מעודה. (ל''ת)

      ונא לא לבלבל את, 28/08/07 14:27

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    שכחתם את מרים טוקאן

    גיל, 28/08/07 12:24

    אני לא אשכח. מבחינתי היא המנצחת בתחרות.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מרינה לא לפופ אולי לזאנר אחר .

    גכג, 28/08/07 12:23

    וחוץ מזה , אין שום קשר בין איכות לבין כוכב נולד

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    חוזרים על אותה טעות גאקו מס" 2 (ל''ת)

    חבל, 28/08/07 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    בישראל , בהיר עור = איכותי. נו טוב. יש שורשים לכל דבר. (ל''ת)

    כגכ, 28/08/07 12:20

    הגב לתגובה זו

    • יש כאלה שלא הבינו את המשוואה

      רז, 28/08/07 12:33

      יש כאלה שלא הבינו את המשוואה ,לכן יפה אמרת רוב הטמבלים האשכנזים והמשתכנזים כשלומי שבן ,תמיד חוזרים על אותם קילשאות "היא איכותית" כן ,כן .

      הגב לתגובה זו

      • גוועאלד

        אוי ויי זמיר, 28/08/07 14:25

        אשכנזים? משתכנזים? באיזה עולם חשוך אתה חי?

        גזענות עובדת כלפי שני הצדדים.

        הגב לתגובה זו

    • ברור. כמו נינט, כמו סקעת, מויאל, שירי מימון, יהודה סעדו... שנמשיך?? (ל''ת)

      רוני, 28/08/07 13:10

      הגב לתגובה זו

      • או רוני, לא קראת איזה כינויים משפילים הצמידו להם החברים שלך? (ל''ת)

        ואל תעשה את, 28/08/07 21:58

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    רק לא מרינה - חס וחלילה !!!!!

    אס, 28/08/07 12:19

    את כל מי ששאלו הם סתם מנסים להיות ייפי נפש ולאמר שדעתם היא לבחור במרינה.
    אבל זו טעות מאד גדולה. היא בחורה מאד לא נחמדה, משמיעה קולות לא נעימי םבשירים שלה ובכלל משחקת אותה מאד. היא לא אמיתית והצביעות יוצאת ממנה מאד. די עם מרינה היא לא מתאימה להיו תכוכב נולד בכלל.

    רק בועז מעודה ובמקום השני שלומי בראל.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    זה רק אני או שאדיר אוחיון ממש אבל ממש מעצבן

    אחי, 28/08/07 12:17

    שממש דורש כאפה... ממש.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא רק אתה ממש אבל (ל''ת)

      cl, 28/08/07 12:40

      הגב לתגובה זו

    • גם אותי הוא עיצבן ולא ממש הרשים עם ה"פלצטים" שלו... (ל''ת)

      נויה, 28/08/07 13:11

      הגב לתגובה זו

    • אני חושב שהוא דווקא בחור נחמד אבל הפלצטים שלו מוגזמים ולא תמיד

      בועז, 28/08/07 15:18

      במקום וזה מעלה לי את הסעיף.
      פעם אחת הוא שר "נקי" בלי פלצט והיה דווקא טוב.
      דרך אגב הוא קיבל חוזה בלי גמר ככה שזה כנראה לא משנה מה אנחנו חושבים אלא מה שה"ברנז'ה" והליקון מחליטים.
      שהם יקנו את הדיסק.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    עדיף לה להפסיד

    מאיר הר ציון, 28/08/07 12:11

    הרעל שתקבל בצדק
    תגובת הציבור החיילים
    ראשי ערים וביטול הופעות
    עדיף לה מקום שני
    מעולם לא תהיה כוכב במדינה שמוכשרים אחרים ממלאים את חובתם שמרינה תוכל
    לעלעל בקולה ולהתפתח על חזשבונם

    הגב לתגובה זו

    • עדיף שתעוף לנו מהעניים (ל''ת)

      יוסי, 28/08/07 12:34

      הגב לתגובה זו

    • אל תדאג היא תמלא את צוותא והאליטות והורי משתמטים ימלאו לה את קיסריה (ל''ת)

      הם דואגים טוב, 28/08/07 12:45

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    לכל המגיבים הנזעמים!!!

    עדי, 28/08/07 12:11

    לפי סיגנון הכתיבה שלכם,אני מבינה שאתם בעצמכם ביקרתם את הקב"ן ולא עשיתם צבא. ודווקא אתם זועמים על מרינה,הצחקתם אותי.
    ושנית אפילו אם לא השתמטתם מצה"ל, יש להסיק שעם איי-קיו כמו שלכם, צה"ל השתמט ממכם.
    שיהיה לכם יום טוב

    הגב לתגובה זו

    • יפה יפה.. תגובה ממש מעודדת וקונסטרוקטיבית.... (ל''ת)

      מי שמדבר!, 28/08/07 12:47

      הגב לתגובה זו

    • התגובה שלך מעידה על ה"אינטיליגנטיות" שבך. (ל''ת)

      קחי ראי, 28/08/07 15:20

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    איך מרינה הצליחה בזמן קצר לעורר סלידה ואנטי אליה? (ל''ת)

    רונה, 28/08/07 12:10

    הגב לתגובה זו

    • גזענות נגד רוסים תמיד עובדת (ל''ת)

      ל, 28/08/07 14:06

      הגב לתגובה זו

      • ללא גזענות ולא נגד רוסים. יש זמר טוב ממנה, מה לעשות?

        עלוב ומעורר, 28/08/07 18:18

        ומי שמטיח האשמות על גזענות, מקווה להיבנות מגזענות.

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    מרינה מזוייפת עד היסוד, הזמרת ששווה משהו היא אליסה. בגמר- מעודה. (ל''ת)

    המטיף, 28/08/07 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    תמשיכו לתמוך במשתמטים. נראה כמה פראירים יתגיסו במלחמה הקרובה (ל''ת)

    תומר, 28/08/07 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לא אהבתי את הפרגון שלכם למרינה. ניפגש בתוצאות הגמר!!! (ל''ת)

    עומר, 28/08/07 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מרינה היא הכי איכותית, ובגלל זה היא לא תזכה.התימני העממי יזכה (ל''ת)

    עם עממי, 28/08/07 11:58

    הגב לתגובה זו

    • מצטערים ..לא אוהבים דהויים

      מירה, 28/08/07 12:06

      ולא רוסים

      הגב לתגובה זו

      • שם כסף שכתבה את זה רומניה/פולניה/רוסיה כדי לעורר אנטגוניזם (ל''ת)

        חברה להתעלם, 28/08/07 12:51

        הגב לתגובה זו

    • הפוך על הפוך? פאאאאא, איזה תיחכום ! (ל''ת)

      עובר אורח, 28/08/07 12:49

      הגב לתגובה זו

    • וחבל שהאיכות נעלמת מול הסלסולים הערביים (ל''ת)

      מדינה ערבית, 28/08/07 13:45

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    מרינה היא ללא תחרות ועוד ...

    גידי, 28/08/07 11:58

    1. עליה להודיע אחרי התחרות שהיא מתנדבת לשירות לאומי.
    2 אינה שחצנית, רק מתוסבכים מפרשים ככה אותה. היא אצילה שיודעת זאת ומספיק אמיתית לשדר זאת. אבל מתנהגת יפה מאוד ובצורה צנועה - אינה מתבדלת או מבטלת או דורשת מעבר לאחרים.

    הגב לתגובה זו

    • ואללה איזה כישרון המצאה.. תכתוב פרוזה, או עדיף סיינס פיקשן. (ל''ת)

      האציל הצנוע, 28/08/07 14:32

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    כוכב נולד נולד לתת אופציה לאנשים טובים מה שאי אפשר להגיד על הגורילה (ל''ת)

    אורנן, 28/08/07 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    יו הרון הופמן הזה שווה בטירוףףף.... (ל''ת)

    סינרגגגגגגייייה, 28/08/07 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מרינה לא כוכב נולד היא כבר הופיעה לפניי!! רק מעודה!! (ל''ת)

    מאיה, 28/08/07 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אנחנו לא נצביע. לא ניתן להפקה שקל אחד. (ל''ת)

    עדי, 28/08/07 11:51

    הגב לתגובה זו

    • מדובר במצביעי מרינה, כן? אוהדי מעודה לא יכולים להרשות לעצמם את (ל''ת)

      הלוקסוס הזה, 28/08/07 12:54

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אם יש צדק בעולם, נראה את מעודה זוכה.

    מיכל, 28/08/07 11:46

    מרינה בטוחה שהיא מיוחדת, יפה, שונה ונשגבת מעל כולם.
    העובדה שהיא לא שירתה בצה"ל (ואל תאכלו את הלוקשים שלה. אדם שמסוגל להתמודד עם לחצים פיזיים ונפשיים במסגרת תחרות כזו, יכול ומסוגל להקריב מזמנו למדינה) מחזקת את טענתי זו. מדוע ולמה שמוכשרת כמותה תתבזה?! שהיא תהיה כאחד העם?! בזמן שכולן תורמות מזמנן ומקבלות פקודות היא יכולה להרוויח כסף ולהתפרסם.
    אני קושרת את התמיכה ( החלקית) במרינה, בעובדה, שחלקינו מתגעגעים לשמוע זמרים עם קול אמיתי, כמו פעם. כל יום שני וחמישי צצים מאיזשהו חור זמרים כמו שלומי שבן שהקשר שלהם עם מוזיקה הוא מקרי לחלוטין, שבעצם הוא סוג של חיקויי לאריק ברמן.
    ופתאום, מופיעה מרינה. זמרת המזכירה בקולה נשכחות ( חוה אלברשטיין). היא לא ממש יפה ובטח שלא מיוחדת, אולי מוכשרת , אבל כאלה יש הרבה .
    מעודה לעומת זאת זוכה בכל הקופה.
    לא מדובר רק בתמימות, צניעות, חמימות והטוב המתפרץ, אלה בכשרון אמיתי, בקול אדיר ומיוחד שלא דומה לאף קול של אף זמר.
    מעודה ישיר מהלב ולא מהאגו.
    בזמן שמעודה יתנדב להופיע למען מטרה נשגבת ( חולים, עניים, בע"ח ועוד), מרינה תככב במדורי הרכילות ותחשוב על הרווח הבא ( ראה ערך - אביב גפן והאגו המנופח).
    קונצנזוס אין, זה בטוח.

    הגב לתגובה זו

    • למיכל מירושלים

      עדי, 28/08/07 12:05

      שכל זה לא הצד החזק שלך, נכון?
      וניתן להניח שלא חוננת גם ביופי או לפחות חן.
      את נשמעת ממורמרת קשות והדבר גורם לך להשמע גם טיפשה במיוחד.
      מי את שתבוזי לאושיה כמו חווה אלברשטיין? אני מבינה שגדלת על ברכי אבי ביטר,בועז שרעבי,ג'קי מקייטן,ומרגלית צנעני.בנוסף לכל המומים שאת נושאת איתך את בטח גם תימניה.
      אלוהים ישמור!!!!

      הגב לתגובה זו

      • קרעת אותי מצחוק!!!

        בן, 28/08/07 12:45

        גלידה פאזל עליי!!!

        הגב לתגובה זו

      • לעד מרמה"ש - גזענות בזויה!

        יעל, 28/08/07 12:47

        לעדי,חינוך ודרך ארץ זה לא הצד החזק שלך מה?
        יש לך חוצפה שלא תיאמן, בלי קשר למה שאת חושבת על מארינה, הגזענות המלוכלכת הזאת שיוצאת לך מהפה (או מהמקלדת) פשוט מבטלת את כל התגובה שלך.
        את חושבת שאת כל כך תרבותית ונשגבת ובעצם את הכי פרימיטיבית בעולם!!

        הגב לתגובה זו

      • לעדי ''תות שדה מרמת השרון'' רואים לך מתחת למסיכה.

        הפתעה, 28/08/07 22:04

        מתחת לקצפת ולמותגים מבצבצת גזענות מפלצתית.

        דוקא בעיקרון, מאוד מתאים לך.

        הגב לתגובה זו

      • שכל הוא לא הצד החזק גם שלך

        טל, 29/08/07 15:17

        כי תגובות כמו שלך, הן אלה שיוצרות אנטגוניזם
        כלפי ''ציבור מצביעי מרינה''.
        אני מתביישת שבנאדם כמוך גר במדינה שלי.
        את פשוט עלובה, אם את מסוגלת לקרוא לאדם תימני בעל מום.

        כנראה שאת ממורמרת לא פחות, ולשים את בועז שרעבי וצנעני בקטגוריה עם אבי ביטר היא על סמך המוצא שלהם.
        לידעתך שרעבי הוא אחד הקולות האדירים שידעה המדינה הזאת. לא סתם יוצרים כמו מתי כספי כתבו לו. וגם מרגלית צנעני היא אישה מוכשרת וקול גדול.

        ואת, כלומניקית.

        הגב לתגובה זו

    • מיכל את מקסימה אמרת את דעתי ב100 אחוז

      חיים, 28/08/07 12:24

      ולעדי הגזעני והטיפש לך חפש מי ינענע אותך

      הגב לתגובה זו

    • שלומי שבן הוא חיקוי של אריק ברמן!? (ל''ת)

      מישהי, 28/08/07 14:23

      הגב לתגובה זו

    • ההשוואה לחווה הייתה מיותרת ביותר (ל''ת)

      רועי, 28/08/07 17:49

      הגב לתגובה זו

    • את פשוט...לא מבינה על מה את מדברת

      טל, 28/08/07 22:26

      נתחיל בדבר הטיפשי ביותר שאמרת- שלומי שבן והקשר המקרי למוסיקה.
      חמודה, שלומי שבן הוא אחד המוסיקאים המוכשרים ביותר שצמחו כאן בעשור האחרון. את מכירה איזשהו שיר שלו? שמעת את אריק ברדיו? יופי. אריק ברמן, לידעתך הוא הוא , חיקוי של שלומי שבן. שלומי שבן הוא כותב שירים, מלחין, נגן פסנתר מחונן, שהקשר שלו למוסיקה הוא...טוב, את לעולם לא תביני.
      את רוצה צדק? מחפשת צדק בתוכנית כשרונות? ליבי ליבי עלייך.
      ומה את מסנגרת על מעודה? את דודה שלו? מה הפכת אותו לאמא תרזה. יעזור ליתומים? את ערבה לכך? ומרינה? מה את מקטרגת עלייה ככה?
      תתביישי לך, כסילה. הכסילות הזאת היא פני המדינה החדשים, פני התרבות, שצונחת לאבדון.

      הגב לתגובה זו

      • מעניין מי הכסיל כאן

        כסיל אתה, 29/08/07 01:19

        ועוד יותר מעניין אותי אם א--ת--ה קראת אי פעם את שיריו של ''מוזיקאי הפלא'' הנאלח- שלומי שבן.
        שר על זיונים, על אריק ועוד על שטויות שבחיים שלי לא שמעתי.

        אז לפני שאתה קובע שאחרים הם כסילים ועוד מילים דומות שבוודאי למדת באיזה מגזין שקיבלת בדואר, תעשה הגהה על עצמך.

        וטעות בידיך- פני האבדון ופני התרבות הישראלית החדשה הם אנשים כמוך, שמעזים לספר לנו ולדור הבא שאנשים כמו שלומי שבן הם זמרים כשרוניים. איפה הוא ואיפה שלום חנוך או שם טוב לוי, למשל?

        בשום מדינה אחרת בעולם הוא לא היה עובר.

        הגב לתגובה זו

        • מי אתה בכלל?

          טל, 29/08/07 15:08

          מי עשה אותך למבין גדול במוסיקה.
          שלום חנוך ושם טוב לוי הם מוסיקאים גדולים, האלבומים שלהם מונחים אצלי על המדף לצד האלבומים של שלומי שבן.
          שר על זיונים? רחמנא ליצלן. לא היה עובר בשום מדינה אחרת? תחשוב שוב.
          הטקסטים שלו לא פחות ממבריקים. שלא לדבר על הלחנים. מוזיקאי פלא ועוד איך.
          שלומי שבן הוא ממשיך דרכו של מאיר אריאל, ומושפע מדילן.

          וד''א אני בחורה, בת 22, ולא לומדת מילים ממגזינים שאני מקבלת בדואר.
          בעיניך כל אדם שאינו מתבטא כאספסוף זועם , בוודאי למד את המילים ממגזין שקיבל בדואר? אני מבינה שלא שמעת מימיך על ספרים.
          ''תעשה הגהה על עצמך'' חחחח.
          כן, אנשים כמוך מעוררים גיחוך.

          הגב לתגובה זו

  • 47.

    תפסיקו לעודד תזייפנית סוג ז' הזאת !!!

    אני, 28/08/07 11:43

    "מקסימיליאן בלומין " לא מעלה כמה סימני שאלה ???
    ואם כבר באה להיות חלק מעם ישראל היא לא מוכנה לשרת בצה"ל למה?! כי לא בא לה !!!
    אבל ללכת לכוכב נולד ולהפוך לכוכבת בלי לתרום שנייה מהחיים שלה זה כן בא לה !!
    זה בא לכולנו אבל לא לכולנו מגיע ולה במיוחד לא !!
    אז בגמר כולנו לא נצביע לה . למה ?! כי לא בא לנו !!!

    הגב לתגובה זו

    • לשון רבים מיותרת

      דור, 28/08/07 12:23

      דברי רק בשם עצמך!!!

      הגב לתגובה זו

    • חחחחח (ל''ת)

      חח, 28/08/07 15:12

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מ ע צ ב נ ת ! ! !

    יובל, 28/08/07 11:42

    בגלל השחצנות, ולא פחות בגלל צורת השירה שלה. אפשר לשמוע שיר אחד שניים שלה ברצף. יותר מזה שורף את הפיוזים...בדיוק כמו אחינועם ניני...אין לי ספק שהיא מוכשרת אבל אני מעדיף רוק. והיא, חוץ מביצועים מרגשים לשירי יום זיכרון לא נראה לי שתצליח מעבר...

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לא למשתמטים, רשימה חלקית.....

    אלון, 28/08/07 11:39

    מרינה מקסמיליאן בלומינג
    אושרי כהן
    איתי טירן
    איתי תורגמן
    עברי לידר
    דניאל בן חיים
    אדיר אוחיון

    הגב לתגובה זו

    • עברי לידר היה מ"מ בנח"ל (ל''ת)

      צביקי, 28/08/07 11:54

      הגב לתגובה זו

      • אתה חי בסרט (-: (ל''ת)

        דוד, 28/08/07 12:05

        הגב לתגובה זו

      • כן, בטח

        פוטמקין, 28/08/07 12:11

        לא היה קצין ואפילו לא סיים שירות מלא.
        כשאתה משקר - לך על גדול! כתוב שהיה טייס F-15 למה נח"ל עגבניות?

        הגב לתגובה זו

      • נכון, הוא היה מ''מ של מחלקת הומויים בפלוגת המתרוממים (ל''ת)

        בהאחזות הנח''ל, 28/08/07 14:08

        הגב לתגובה זו

      • היה מ''מ = מזרון מקצועי ? (ל''ת)

        כ, 28/08/07 14:09

        הגב לתגובה זו

    • גם שרית חדד ברשימה (ל''ת)

      beetle, 28/08/07 12:51

      הגב לתגובה זו

    • גם הזמרים שאתה בטח אוהב השתמטו

      השפוי האחרון, 28/08/07 13:22

      שרית חדד
      מושיק עפיה
      אייל גולן
      זהבה בן
      אבי ביטר
      רינת בר

      וכל שאר זמרי הזבל בשקל

      הגב לתגובה זו

    • אדיר אוחיון לא גוייס בגלל בעיית משקל ובכל זאת התנדב לשירות לאומי!!! (ל''ת)

      אמת בפרסום, 28/08/07 13:47

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מארינה מס' 1

    יוסי, 28/08/07 11:38

    מארינה הכי טובה!!!
    עם עובדות אי אפשר להתווכח.
    זמרת נהדרת ולדעתי היא הכוכבת!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא מעניין יש כבר מאות זמרים פעילים טובים ממינה לא רוצים משתמטים (ל''ת)

      קודם בני אדם, 28/08/07 11:55

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    יש אלוהים ~~~~~~~~~~~

    דובי ~~~~~~~~~, 28/08/07 11:37

    אם בעולם קיימים החומה הסינית , משחת שיניים עם שני צבעים וקול מקסים כמו של מרינה סימן שיש אלוהים~~~~~~~~~~~

    הגב לתגובה זו

    • כמה פעמים תחזור על זה ותחשוב שאתה חכם???? (ל''ת)

      יאיר, 28/08/07 12:57

      הגב לתגובה זו

    • אתה ממש נואש, לא הגזמת? (ל''ת)

      אתה מזיל ריר, 28/08/07 13:15

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אני לא סובל אותה היא גאוותנית ובעלת מניירות

    חיים, 28/08/07 11:36

    מעודה אמיתי וישראלי
    שירת בצבא
    אין לו ניסיון בימתי קודם כמו שיש למרינה
    אין לו אמא מורה לפסנתר ופיתוח קול מגיל 3
    היא כבר כוכבת היא כבר נולדה
    מעודה הוא כוכב נולד אמיתי
    יש לו קול נדיר ופוטנציאל אדיר
    חברה רק מעודה

    הגב לתגובה זו

    • לחיים מקרית גת

      עדי, 28/08/07 12:21

      אוי כמה שאתה אדיוט.
      זה שאמא של מרינה מורה לפסנתר צריך להפריע לה לזכות? יש לה כשרון חביבי וזה דבר שלך לא היה ולא יהיה לעולם.
      אתה הבנת את זה ברוך?
      אני מבינה שאתה מזרחי מקופח.

      הגב לתגובה זו

      • ואת פלצנית רדודה ודוחה (ל''ת)

        שמענו עלייך.., 28/08/07 13:17

        הגב לתגובה זו

      • עדי מרמת השרון איחס עלייך גועל של ייצור (ל''ת)

        ר, 28/08/07 14:19

        הגב לתגובה זו

      • לעדי הגזענית

        עמית, 28/08/07 15:27

        את מגיבה פה בשכר, או שפשוט אין לך חיים?

        לכי טפלי בעצמך לפני שיהיה מאוחר.

        הגב לתגובה זו

      • עדי- על אשפוז בכפייה שמעת? (ל''ת)

        מהר, 29/08/07 01:13

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    כתבה משוחדת המנסה להטות את התוצאות (ל''ת)

    ללא הצלחה, 28/08/07 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא להצביע למרינה שהשתמטה משרות בצהל (ל''ת)

    רועי, 28/08/07 11:33

    הגב לתגובה זו

    • צודק. לא מגיע לה שום פרס, היא

      אחת, 28/08/07 11:43

      צריכה להתבייש (לפחות שתעשה שירות לאומי, של שנתיים).

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    רק מעודה. מי זו מרינה?

    טל, 28/08/07 11:33

    משתמטת מגעילה... ובלי קשר לזה לא יודעת לשיר מנסה עלק להיות מיוחדת היא אפילו לא מבינה מה היא עושה

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הייתי מצביע לה אם היתה פחות שחצנית ...

    איתן, 28/08/07 11:25

    היא כל כך מעצבנת בשחצנות שלה, שזה מדהים, ולכן אני בוחר בבועז שלא יורד מהרמה שלה, הוא פשוט ענק....

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    העם אוהב יוצאי צבא ולא משוחררי נפש.

    מרינה קבנה, 28/08/07 11:24

    מענין כמה מהנשאלים עשו צבא.

    מרינה זוכה בגדול אצל משתמטי צה"ל

    הגב לתגובה זו

    • צודק . סוף סוף מישהו אמר את האמת (ל''ת)

      ///, 28/08/07 12:25

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא שאלתם את המומחים

    עידו, 28/08/07 11:23

    שאלתם את המפורסמים. יש הבדל. רייטינג?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה לעשות, מרינה הכי טובה והכי מוכשרת. זו העובדה

    סתם אחת, 28/08/07 11:22

    זו תחרות שירה, לא תחרות פטריוטיות. היא שרה הכי יפה ומגיעה לנו שהיא תהיה זמרת. אני ארוץ לקנות דיסק שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מעניין מי "גייס" את הכתבה הזו מהר ברגע האחרון לפני שהיא לא זוכה

    במקום הראשון, 28/08/07 11:21

    למי יש עניין שהתרנגולת הזו תזכה

    הגב לתגובה זו

    • הם ממש באובססיה שמרינה תנצח (ל''ת)

      טל, 28/08/07 14:11

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ומה עם אבי לוזון ??? (ל''ת)

    פופולו, 28/08/07 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מרינה מוכשרת אבל לא יכולה לזכות, כל עוד היא לא

    נ, 28/08/07 11:09

    עשתה צבא או שירות לאומי. לא מקובל.
    חייבים להפסיק להביא משתמטים לכוכב נולד.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא למישטמת!!! (ל''ת)

    חיים, 28/08/07 11:08

    הגב לתגובה זו

    • חזור לבית-ספר, טמבל ותלמד שוב לכתוב. (ל''ת)

      ציפי, 28/08/07 13:15

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    תראו מי תומך בה!אנחנו החיילים לא נצביע עבורה ולא תופיע אצלנו

    לא מתחשק לנו!!!, 28/08/07 11:05

    בזמן שהחיילים דואגים לבטחון המדינה הגברת מרינה דואגת לקריירה שלה - וצבא זה לא דבר שמתחשק לה לעשות אז שתנשק לנו ב......לא נצביע אז בבקשה ציבור לא להצביע עבורה, תודה.

    הגב לתגובה זו

    • אבל אני דווקא אוהב את מרינה. (ל''ת)

      ציבור, 28/08/07 14:03

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אכן, מרינה זמרת גדולה מהחיים. (ל''ת)

    בילי, 28/08/07 11:01

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שהחיים שלך מאד מאד קטנים. מרינה משתמטת עלובה (ל''ת)

      מירי, 28/08/07 11:48

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לכל המגיבים כאן עד עכשיו

    רונן, 28/08/07 11:00

    לא מגיע לכם !
    אחת כמו מרינה.

    תמשיכו לבחור בזמרי חתונות כמו נינט, הראל, סעדו וכדו'..

    עלובים שכמותכם.

    הגב לתגובה זו

    • צורה לך! בסה''כ מדובר בתחרות מוזיקה. מה ההתלהמות?. (ל''ת)

      טעמנו שונה משלך, 28/08/07 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה עם משתמטים אחרים?

    אלירן, 28/08/07 10:58

    האם צביקה פיק המשתמט יכול להיות שופט?
    האם מרגול המשתמטת יכולה להיות שופטת?
    האם פרס שלא שירת בצהל יכול להיות נשיא?
    האם בגין שמעולם לא שירת בצהל יכול היה להנהיג מדינה?
    למה האפליות?
    האם מרינה צריכה היחידה לשלם על כל חוטאי העבר?

    הגב לתגובה זו

    • כן !!! ובגדול שהבאים בתור יבינו מה המחיר להשתמטות ! (ל''ת)

      איתן, 28/08/07 11:34

      הגב לתגובה זו

      • חכם מאוד (ל''ת)

        משה, 28/08/07 15:16

        הגב לתגובה זו

    • מי שאין לו טיעון מנצח ''מרחיק עדותו'' עד קורח ועדתו (ל''ת)

      דבר לעניין!, 28/08/07 11:39

      הגב לתגובה זו

    • אתה משווה את מנהיג האצ"ל למשתמטת הזאת (ל''ת)

      פשוט אדיוט, 28/08/07 11:48

      הגב לתגובה זו

    • אלירן, לפני שאתה רושם כמה דברים כדי לך

      דודי, 28/08/07 12:27

      לבדוק כמה דברים, במיוחד על בגין אישיות ענקית אין עוד הרבה כאלה בדור שלנו לא כמו בגין ולא כמו שרון ולא כמו רבין חבל!!!
      ומרינה, מרינה סתם מעפנה שבכלל לא מגיעה לה להירשם באותה שורה/מקום עם אותם אנשים גדולים.
      חצוף!! תלמד היסטוריה!!!

      הגב לתגובה זו

    • אידיוט !

      אני, 28/08/07 16:28

      כשהקימו את צה''ל בגין כבר היה בן 50+. למעשה בשנה ההיא הוא הציל את עם ישראל ממלחמת אחים בתוך מלחמת העצמאות.
      ואם כבר עבר צבאי. הוא היה המנהיג ולמעשה המייסד האמיתי של ארגון האצ''ל שהרבה מהקיום של המדינה הדפוקה הזאת נזקף לפעילות שלהם.

      הגב לתגובה זו

      • ל-27 האידיוט

        אני, 28/08/07 19:50

        לו היית יודע חשבון וקריאה היית מוצא כי מנחם בגין היה ביום הקמת המדינה בן 35 (16 באוגוסט 1913)
        ביום הקמת המדינה אצל התפרקה והשתלבה בצהל.
        מנחם בגין מעולם לא התגייס לצהל וגםממילא לא שירת במילואים.
        כפרימיטיבי אינך יודע שבגין נולד בפולניה ליד מקום מגוריה של מרינה
        אני

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    פרסונליזציה מטופשת ומיותרת

    יעל, 28/08/07 10:57

    מעניין לי את הסבתא שהיא מתנשאת, אני לא הולכת להתחתן איתה או לגור איתה, אני בחיים לא אתקל בה יש להניח. הגישה שלה לא מעניינת, מה שמעניין הוא שהיא שרה נפלא. אני אשמח לשמוע אותה שרה. זה כל מה שצריך להיות רלוונטי, אז חלאס עם הדיון המפגר... מחפשים את מי להעריץ על רקע אישיותו וערכי? אחלה, תעריצו את רבין, פרס, ז'בוטינסקי או נתניהו (למרות שגם הוא מתנשא).
    מה כל כך איכפת לכם?
    ובאשר להשתמטות מהצבא- אני בעד לעשות צבא ואכן עשיתי, עצוב שמשתמטים, באמת שעצוב! אבל מרינה היא הסימפטום לבעיה העמוקה ולא הבעיה עצמה. אז גם זה בלבול מוח חסר תוכלת. אבל בני אדם מודרניים אלופים בלהתעסק בשטויות חסרות תכלית. חבל שכך..

    הגב לתגובה זו

    • בלה בלה בלה .... (ל''ת)

      לא השתכנענו, 28/08/07 11:40

      הגב לתגובה זו

      • שיהיה ברור, ה''בלה בלה '' הזה מכוון לשני המתלקקים מלמעלה (ל''ת)

        תומר ויעל הלא, 28/08/07 18:47

        הגב לתגובה זו

        • אז זה הטיעון? התלקקות?

          תומר, 29/08/07 01:20

          ממש עמוק. מאוד חכם ומשכנע.

          הגב לתגובה זו

    • נכון

      ירושלמי, 28/08/07 11:54

      יעל את וכולם חייבים להבין שמי שמסתכל בתוכנית הזאת לרוב הם בני נוער העתיד של המדינה, הם מעריצים אותם והם מחכים את דמותם אז כן יש חשיבות במה שהם מיצגים. מדברים על זה שהחרדים משתמתים? האחוז הגדול של המשתמתים אלו היפה נפש,32 אחוז מהמדינה!!!!!!!!!
      לאומת 11% של החרדים

      הגב לתגובה זו

    • צודקת ב - 100% (ל''ת)

      השתכנעתי, 28/08/07 11:55

      הגב לתגובה זו

    • יעל אני איתך.

      תומר, 28/08/07 12:13

      נימאס לי מההמון המתלהם הזה.
      ודווקא עשיתי צבא ואני עושה מילואים ועדיין לא מרגיש פגוע מזה שבן אדם כזה או אחר לא עשה. צריך לפתור את בעיית ההשתמטות אבל לא לעשות מאנשים בודדים סמל לבעיה כולה. זה לא פייר. ומרינה ללא ספק אחת הזמרות המדהימות שיש(אני אחד שקצת מבין;-) )!

      הגב לתגובה זו

      • תומר תפסיק ללקק ליעל (ל''ת)

        עוד אחד שמבין, 28/08/07 15:29

        הגב לתגובה זו

        • אתה באמת מבין בליקוקי תחת... (ל''ת)

          ממממממממ, 28/08/07 16:51

          הגב לתגובה זו

      • ואתה חושב שמי שלא ''מבין'' אז אין לו זכות הצבעה?

        עצוב למות, 29/08/07 01:08

        צר לי תומר, החייל לשעבר והמילואימניק הגאה. לא עובד עליי הטיעון המטופש הזה.
        אתה צודק, יש כאן בעיה עמוקה יותר, אבל הבעיה מתחילה מאחד+אחד+אחד+אחד וכיוצא בזה.

        אתה כותב כמו אדם די נבון, אז אצפה שתבין שאולי אין הרבה קשר בין אמנות לבין שירות צבאי אבל יש המון קשר בין העובדה שאנשים שמשרתים בצבא- גם הם רוצים להגשים את עצמם בתחום שהם חולמים עליו ולא עושים זאת. לא בגיל 18 לפחות.

        חוץ מזה, לך ספר את זה להורים שאיבדו את בניהם לפני שנה בלבנון. היו ביניהם מוזיקאים, עורכי דין, רופאים, סטודנטים ועוד הרבה אנשים עם פוטנציאל. האמן לי- מידע אישי.

        חכמה מאד קטנה להגיד שבגיל 19 אדם מוכשר בצורה יוצאת דופן. אם מגיל 16 הבחורה מסתובבת בין מועדונים ומנגנת. פשוט חכמה קטנה.

        אגב, לא ברור מדוע היה כ''כ חשוב לך לציין שהיית בצבא ושאתה עושה מילואים.

        הגב לתגובה זו

    • בלה בלה בלה...

      לא השתכנענו., 28/08/07 13:27

      ואני בטוח שמרינה מתאימה לכם עפ"י עוד כמה פרמטרים:

      צבע, מוצא, נטיה פוליטית משוערת (קל לשער..), קירבה מנטאלית ועוד. אז מספיק לקשקש על "רק איכות השיר.." לא קונים.

      הגב לתגובה זו

      • לא לא אתה קונה משהו אחר. בגלל ששטפו לך את המוח (ל''ת)

        תומר, 28/08/07 14:27

        הגב לתגובה זו

      • מתי מוסיקה הפסיקה להיות מוסיקה?

        גילי, 28/08/07 22:17

        והפכה להיות מצע לתחושות הקיפוח של ציבור כלשהו??? תעשה לי טובה!!!! זה פשוט פתאטי שבגלל חוסר הבטחון הלא ברור שלך , אתה מכפיש את המתמודדת הכי מוכשרת (בעיני ובעיני רבים). מה הקשר למוצא? אני ממוצא מזרחי, משני הצדדים.
        קירבה מנטאלית? אתה מנסה לומר שמרינה היא מתוחכמת ואתה שייך לאספסוף הטיפש? כנראה שכן. כי רק אדם טיפש יגיד כאלו דברים.
        בושה , בושה. מכאן מתחילה הגזענות. בדיוק מכאן.

        הגב לתגובה זו

    • דווקא כל העליהום הזה עליה גורם לי לחבב אותה

      לייקה, 28/08/07 14:02

      יותר, תמיד היתה לי פינה חמה בלב לאנדרדוג.
      ולדעתי, עדיף בשבילה שהיא לא תזכה ולא תהיה מחוייבת לטמירה ירדני ושות'. את החשיפה שלה הא קיבלה וזה מה שחשוב.

      הגב לתגובה זו

    • יעל גם אני איתך

      לבנה נוי, 28/08/07 18:52

      כואב הלב מה שקורה כאן.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אתם מכורים לחיצוניות אבל האיכות היא של בועז מאודה (ל''ת)

    יאיר, 28/08/07 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    למרינה-כי אין לשקר את האמת

    שמואל, 28/08/07 10:56

    נצביע עבור מרינה כי היא האיכותית, המקורית והטובה ביותר בתחרות.
    לא נאפשר לה להופיע לפני צהל כמו שלא מאפשרים לעברי לידר.
    אבל באם לא נצביע עבורה רק בגלל שלא שירתה אז זה שיזכה, יזכה מן ההפקר

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שלומי או בועז - זה הרי ברור

    לילך, 28/08/07 10:53

    שלומי סוחף ושר מדהים ובועז יש לו הצ'ארם ווהכשרון שאנו כ"כ זקוקים לו.
    מרינה היא סתמית... אין בה כלום וכמוה יש עוד אלף. אנו זקוקים לזמרים איכותיים ולא עוד נינט כזו אחת. לא שנינט לא מוכשרת אין עליה, אבל יש כמוה מספיק.. קרן פלס, איה כורם, מירי מסיקה כולן אותו דבר... בועז או שלומי יכלו להביא משהו חדשני, בועז אולי יהיה עםרה חזה הבאה שלנו ושלומי- יהיה השלמה ארצי הבא שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בגלל עודף שחצנות וביטחון עצמי אכלנו אותה בכיפור

    ווטרסון וינברגר, 28/08/07 10:53

    אבל לך תסביר את זה למישהי שלא עשתה צבא...

    הגב לתגובה זו

    • אין ספק שההתנשאות שלה מעצבנת לגמרי (ל''ת)

      זה מה שיכשיל, 28/08/07 11:16

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    על כמה קולות אתה מדבר, 10? 20? איזה משקל יש להם?? (ל''ת)

    והכתבה הזאת לא, 28/08/07 10:51

    הגב לתגובה זו

    • אני מאוד מקווה שלכמה הקולות האלה אין משקל בכלל ושהיא לא תזכה

      חס וחלילה, 28/08/07 11:18

      גם לאן שהיא הגיעה זה גבוה מדי ביחס לאנטיפטיות, לגמלוניות, לחוסר החן ולהתנשאות שלה

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ליבי, ליבי, למרינה

    מורן, 28/08/07 10:50

    מרינה מרגישה במדינתינו כיהודייה בגרמניה ההיא.
    היא לעולם לא תוכל לזכות במקום הראשון אך ורק משום היותה יהודיה.
    באם תחרימו אותה יזכה ודאי מעודה אבל רק בחסד לא בזכות.
    אם זו תחרות שירה שהטוב ביותר יזכה.
    באם זו תחרות ביופי-שהיפה ביותר תזכה.
    באם זה תחרות בין עדות-ידוע מראש מי הוא הזוכה

    הגב לתגובה זו

    • צודקת. ממש כואב הלב לקרוא

      מגעילים נמאסתם, 28/08/07 11:32

      ממש כואב הלב לקרוא כאן את התגובות של כל הפרימיטיבים ששונאים את מרינה בגלל שהיא לא בדיוק מהעדה הנכונה. אין לי ספק שאם מרינה היתה תימניה אסלית או מרוקאית גאה, היא לא היתה זוכה לכזאת ביקורת אם עשתה צבא או לא עשתה צבא. אף אחד אפילו לא היה בודק את זה. פשוט נטפלים אליה כל אלה שמעריצים את מעודה כי היא היחידה שמאיימת על הנצחון שלו, אז מצאו סיבה טובה להשמיץ אותה.
      פשוט זאת רדיפה מגעילה של אנשים פרימיטיביים ומגעילים. אם היו עושים את זה לזמר ישראלי באירופה, אז אותם האנשים בדיוק היו צועקים שאירופה אנטישמית. אבל דווקא כאן בארץ הקודש, הכל מותר. מותר לרדוף אנשים ומותר למצוץ להם את הדם והכל בשם הגיוס הקדוש.
      מגעילים נמאסתם!!

      הגב לתגובה זו

      • תמיד כשנוח "להשתמש" בעדות אז עושים את זה

        שלומי, 28/08/07 15:34

        אין קשר לעדות אני אשכנזי ואני מצביע לבועז מכיוון שהקול שלו מרגש אותי.
        אין ספק שמרינה מוכשרת ויודעת לעשות עם הקול שלה מה שבא שהיא רוצה אבל הגוון קול שלה לא עושה לי את זה.
        תפסיקו להיות גזענים!

        הגב לתגובה זו

        • איך אפשר להתרגש מעץ? (ל''ת)

          קקטוס, 28/08/07 16:53

          הגב לתגובה זו

          • איך אפשר להתרגש מזוועה מזייפת? (ל''ת)

            איך, 29/08/07 01:01

            הגב לתגובה זו

        • הם מנסים ליצר אנטגוניזם באמצעות התססה גזענית

          כדי להיבנות מכך, 28/08/07 18:59

          אין שום גזענות נגד מרינה או העדה הרוסית. אתם מתאמצים חזק מדי כדי ליצור רושם כזה. אפילו חותמים על תגובות ''גזעניות'' במסווה של תימנים, מזרחיים, אוהדי מעודה וכו.

          לדעת רבים הוא עולה עליה באיכות (אמנם לא באגרסיות, בזה היא בטח עולה עליו) - אבל בשירה, אין עליו!!! קול שלא מהעולם הזה. וכשהוא קצת ישתפשף...בכלל קשה לדמיין לאן יגיע.

          נראה לי שאתם שקופים מדי.

          הגב לתגובה זו

    • מעודה משתווה לעופרה חזה האלוהית. מרינה חוה אלברשטיין המוקדמת. (ל''ת)

      ברור שמעודה, 28/08/07 11:44

      הגב לתגובה זו

    • היא לא יהודייה !!!!!!!!!

      אתה, 28/08/07 12:06

      עלק יהודייה בגרמניה .

      הגב לתגובה זו

      • א. היא יהודיה. ב. גם אם אינה יהודיה, אז מה ??? (ל''ת)

        ובכ''ז אני בעד, 28/08/07 18:50

        הגב לתגובה זו

    • איזו גזענות מכוערת!

      אני, 29/08/07 01:00

      בבואך למחות נגד גזענות השתמשת בשק של ביטויים גזעניים. בושה לך.

      ואם מעודה יזכה- זה בהחלט בזכות.
      יודעת למה? כי הוא לא מנגן מגיל 0 ולא רץ בגיל 18 ממועדון למועדון.
      היה קצת עסוק, את יודעת, התגייס לצבא וכאלה.

      אבל בשביל אנשים כמוך זה בטח שולי.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל הערבים יבחרו בה (ל''ת)

    משתמטת מגעילה, 28/08/07 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יש כאן אחד שיצא למסע צלב

    אבק דרכים, 28/08/07 10:50

    נגד מרינה.
    הוא לא מבין שהמסע שלו נועד לכשלון כמו כל מסע צלב באשר הוא מסע צלב. במקום זאת שינסה ללכת לטיפול.
    מרינה עוברת שבוע אחר שבוע מההצבעות של כולם ולא רק של מוזיקאים או חברים מהברנז'ה. אוהבים אותה כולם.
    אז יש כמה אנשים קטנים שיוצאים למסע צלב ועושים רעש כאילו הם הרבה.
    גם הנמלה שהלכה אחרי הפיל אמרה:
    יו, כמה אבק אנחנו עושים...

    הגב לתגובה זו

    • רק בזכות חסינויות בשלבים מתקדמים

      חסינויות, 28/08/07 11:46

      היא הגיעה כל כך רחוק.
      שתלך לצבא, אפשר לחשוב שמישהו ימנע ממנה להיות מוזיקאית מצטיינת או באחת מהלהקות הצבאיות.

      יש בעיה ענקית - היא חושבת שהיא מעל כולם. ובגלל זה היא לא התגייסה ורק בגלל זה היא תפסיד את הגמר,
      למרות הכישרון שלה.

      הגב לתגובה זו

    • מדובר בעופר רענן מול סוסת משא עבת בשר. על מה אתם מדברים (ל''ת)

      רצית חיות?, 28/08/07 11:49

      הגב לתגובה זו

      • עופר רענן וזייפן מול סוסה פראית ואצילה

        יש קטן, 28/08/07 12:03

        מה לעשות.. כל אחד וההעדפות שלו.
        ישארו הקטנים עם הקטן והגדולים מעדיפים את הגדולה. ככה זה בחיים. לא לקחת את זה קשה מדי..

        הגב לתגובה זו

        • כן, פראית ואצילה כמו לובה מהסופר ... (ל''ת)

          מה לעשות?, 28/08/07 21:32

          הגב לתגובה זו

        • דווקא נראה שהוא זה שלוקח את זה בקלות

          באמת יש קטנים, 29/08/07 00:58

          צודק. יש קטנים-כמוך. יש את כל האחרים- כמו רוב העם.

          ואם זה לא היה ברור- קטן בשכל ובאופן החשיבה. אולי אתה גדול במימדים- מי יודע...

          הגב לתגובה זו

    • הבועה שאתה חי בה עדיין לא התפוצצה?

      אתה באמת אבק, 29/08/07 00:56

      והעובדה שאנשים כמוך ממשיכים להשריש את החשיבה המעוותת שכל מי שאינו אוהב את מארינה הוא לא איכותי או צריך טיפול או כל מיני ביטויים חולניים כאלה- אומרת דרשני.

      חומד, לך אתה תטפל בעצמך. אנחנו חיים בעולם האמיתי. לא בבועה הקטנה שלך, שבה מארינה היא המלכה ואתה הנסיך.

      ואנא, נקה את האבק ממך, אולי זה גורם לך לעיוורון.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מיועדת לשבן שגם הוא משתמט (ל''ת)

    ל-3 - הכתבה, 28/08/07 10:49

    הגב לתגובה זו

    • אני רוצה לראות את כל אלה שהתלהבו ממנה במשאל גם באמת עובדים איתה (ל''ת)

      הם ישר נפלים, 28/08/07 11:19

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל הכתבה הזאת משוחדת ומטרתה להטות את התוצאות (ל''ת)

    מה אתם עובדים, 28/08/07 10:48

    הגב לתגובה זו

    • אכן כך. כתבה מגוייסת לגמרי (ל''ת)

      שינה, 28/08/07 11:19

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה אמת, אכן הם מנסים להטות

      מירי, 28/08/07 14:13

      הם מנסים בכל הכח להטות את ההצבעות למרינה

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    המשתמטת מרינה....

    אורית, 28/08/07 10:47

    מדובר ככל הנראה בהשתמטות על בסיס נפשי..ניקבע כנראה שהמשתמטת
    מעורערת נפשית ולא בנויה לשרות בצ'ה'ל. קריירה והופעות היא רוצה
    לתת משהו למדינה כמו כולם או רובם
    זה כבר משהו אחר....

    הגב לתגובה זו

    • כן כן שמענו כבר, לא מתרגשים , בסדר משתמטת או אולי עשתה בשכל (ל''ת)

      כדכ, 28/08/07 12:21

      הגב לתגובה זו

      • מאנשים כמוך המדינה הזו תתפרק

        טיפשות ללא גבול, 29/08/07 00:53

        עשתה בשכל? בושה וחרפה לאנשים כמוך. אם לא טוב לך, לך מפה. אף אחד לא מחזיק אותך בכוח לסבול בישראל.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    היא ליגה אחרת לגמרי

    בני, 28/08/07 10:47

    היא בכלל לא צריכה את התכנית הדפוקה הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • כמו שהיא לא צריכה את התכנית

      איתן, 28/08/07 12:10

      ככה אנחנו המצביעים לא צריכים אותה ! ושתלך להקשיב לממוצ'קה שלה שתכוון אותה בהמשך החיים !
      ילדה בת 19 שנראית כמו בבושקה בת 60 עם שמלות של רוסים !!
      מה לה ולעם ישראל ??

      הגב לתגובה זו

      • לא בבושקה, ננוצ'קה, מפגר (ל''ת)

        דוראק, 28/08/07 12:55

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    ושוב אני שואל: למה לבחור במשתמטת מצה"ל? אנה באנו? (ל''ת)

    מילואימניק גאה, 28/08/07 10:41

    הגב לתגובה זו

    • מילואימניק גאה ? על מה אתה גאה בדיוק שמנצלים ועושקים אותך ???? (ל''ת)

      /ש, 28/08/07 12:22

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מרינה כל כך שחצנית שבטווח הארוך ישנאו אותה (ל''ת)

    תסמכו עליי, 28/08/07 10:38

    הגב לתגובה זו

    • סומכים עליך. אל תאכזב. (ל''ת)

      !!!, 28/08/07 11:20

      הגב לתגובה זו

    • שונאים אותה כבר עכשיו

      אתה צודק, 29/08/07 00:52

      והעובדה שהקומץ המובחר שלנו, שבחר בה, חושב שהיא המוצלחת- מראה בדיוק מה הם שווים וממה התרבות המוזיקלית הישראלית בנויה במאה ה- 21.

      מכלמוניקים כמו שלומי שבן וגלעד כהנא שהחליטו שהם מוזיקאים...

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    איזה מזל ש''הקומץ המובחר'' לא קובע (ל''ת)

    בה, 28/08/07 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ומה הקשר בין ''כוכב נולד'' לתרבות?

    טלפלא, 28/08/07 10:35

    חוץ מזה שמתעללים שם מתחת לכל ביקורת ומעל לכל מיקרופון רענן
    בנכסי צאן ברזל של הזמר העברי?

    הגב לתגובה זו

    • פאאא, הגזמת. לחלק מה"נכסי" אפילו עושים חסד !!! (ל''ת)

      סנוב ללא כיסוי, 28/08/07 10:53

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    יהיה עצוב לדעת שמשתמטת זכתה

    מאיר דרום, 28/08/07 10:35

    אנשים שחיים בקרבנו ועל גבינו
    מקדמים קריירה אישית בזמן
    שאחרים עומדים שעות בשמירה
    בלחימה או אפילו במשרד בקריה ,
    מצטער , שתלך הביתה .

    הגב לתגובה זו

    • ותוכי זקו לא משתמש ? (ל''ת)

      4444, 28/08/07 20:25

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לזה קוראים ''משחק מכור''

    NIR, 28/08/07 10:32

    שממשיך את פרשת ההצבעות הלא הגיוניות של מרינה .

    הגב לתגובה זו

    • ההצבעות מזויפות וזה ברור

      מיקי, 28/08/07 11:22

      לכל אחד שעיניו בראשו .

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מרינה משתמטת בטירוף והחרם עליה ילך ויתגבר.

    שמואל, 28/08/07 10:32

    אם תופיע בהופעות אצל הפלסטינים אם זה תלוי בעם.

    הגב לתגובה זו

    • ואאוו (ל''ת)

      , 28/08/07 12:24

      הגב לתגובה זו

    • לא ידעתי שאפשר להשתמט בטירוף ??? (ל''ת)

      //, 28/08/07 12:24

      הגב לתגובה זו

    • המח שלך השטמת מהראש שלך! (ל''ת)

      1, 28/08/07 12:51

      הגב לתגובה זו

    • אנאלפבית, קודם תלמד לאיית (ל''ת)

      בני, 28/08/07 17:11

      הגב לתגובה זו

      • עוד מורה ללשון- תבחין בין איות לבין טעות הקלדה

        כן אני, 29/08/07 00:50

        לפני שאתה רץ להתפאר במילים הלועזיות שלמדת היום, תתאמן על הבנת הנקרא.

        אהבל.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    מרינה ?? ממש לא ,אין סיכוי

    מוזיקאי, 28/08/07 10:06

    זמרות, חחחחחחחחחח היא גם קצת פתטית

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מעודה שר הרבה יותר יפה מהשחצנית

    המשתמטת הזאת, 28/08/07 10:05

    יש כאן שתי סיבות שונות להצביע ובכל מקרה לפי שתיהן צריך להצביע למעודה. הוא גם שר יותר יפה, בעל קול מדהים ובנוסף הוא אדם צנוע שמבין שבסך הכל מדובר התכנית טלוויזיה. מנגד יש את השחצנית הזאת שחושבת שהיא יותר טובה מכולם רק כי היא קיימת בלי שתצטרך לעשות כלום בנידון. לכן היא חושבת גם שהיא יכולה להשתמט מהשירות הצבאי בלי שמישהו בכלל יתייחס לזה או שהיא תצטרך לתת הסברים. בנוסף היא תיאטרלית בצורה מגעילה ומוגזמת. הגיע הזמן ללמד את המשתמטים לקח, כאן בישראל לא אוהבים אתכם. בבועה של הברנז'ה אולי כן, אבל העם מתעב אתכם. חוץ מזה שתמיד יהיה כיף לראות את היהירות נעלמת לה מהפרצוף.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה במקומה. לא להצביע למרינה!

      5 צודק, 28/08/07 11:48

      וNRG, הניסיון שלכם להטות פה את התוצאות ממש מביש,
      למה לא בדקתם מי מה"סלבריקה" בחרו בשלומי או בועז?

      תתביישו. מעודדים השתמטות.

      הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות. בועז מעודה רחוק ממנה שנות אור (ל''ת)

      אני, 29/08/07 00:48

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    צריכים לבחורבמרינה לכלא צבאי על השתמטות וזה תפקיד הצבא . (ל''ת)

    רואה שקוף, 28/08/07 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    למי מיועדת ה''כתבה'' הדבלית הזאת?

    שושי, 28/08/07 09:54

    למה אתם חושבים שהציבור מטומטם ואתם צרכים להחליט בשבילו. אולי בגלל שאתם יודעים שיותר אנשים חושבים שגם האישיות קובעת. ואם מרינה לא רוצה למלא את חובתה האזרחית ורוצה לעשות כסף בשירה במקום לעשות צבא. הציבור ל א יעזור לה. גם ההפועה שלה בגמר מיותרת. אבל לא לבחור אותה.
    מספיק עם כל המשתמטים שההפקה הפלצנית הזאת מיצרת.
    כל שנה הזבל מתרבה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עולם התרבות אמר את דברו... וגם אני! הצביעו מרינה! (ל''ת)

    רועי, 28/08/07 09:49

    הגב לתגובה זו

    • עולם תרבות השחיתות והפוילשטיק אתה מתכוון... (ל''ת)

      התימני הקטן, 28/08/07 10:58

      הגב לתגובה זו

      • התימני הקטן יכול לחזור למושב

        הוא לא זמר, 28/08/07 16:56

        לעלות על הסוס ולדהור בחזרה.
        הוא לא זמר.

        הגב לתגובה זו

        • או שלום, איפה היית עד עכשיו? באמת התפלאתי איך הצלחת להתאפק.

          חשבתי שריסנת, 28/08/07 21:39

          אבל בכ''ז נראה שקופצים לך הפיוזים.
          טפל בעצמך, אל תזניח.

          הגב לתגובה זו

          • הצביעות פה חוגגת

            אובייקטיבי, 28/08/07 23:02

            כשמכנים כאן את מרינה בתואר ''סוסה'' ועוד כל מיני שמות תואר מבית היוצר המזרחי על כל עדותיו, אף אחד לא יוצא חוצץ או מגן על כבודה. אבל רק מעזים להגיד איזו מילה על התימני והסוס שלו ישר מישהי כאן קופצת כאילו הכיש אותה הנחש...
            צביעות מותק. הכל צביעות.

            הגב לתגובה זו

            • נו טוף.... אמרת את שלך. (ל''ת)

              אבל אובייקטיבי, 29/08/07 09:33

              הגב לתגובה זו

  • 1.

    ואנחנו קוראים להחרים את מרינה המשתמטת. היא בושה. (ל''ת)

    רוני, 28/08/07 09:39

    הגב לתגובה זו

    • ואני קורא לסתום לאטומים כמוך את הפה.

      אבי, 28/08/07 13:24

      נראה אותך שר. נו...

      הגב לתגובה זו

      • אבי, נראה אותך הולך לצבא....הפוסל-במומו פוסל (ל''ת)

        טיפש, 29/08/07 00:46

        הגב לתגובה זו

    • מה קשור? (ל''ת)

      Joe, 28/08/07 16:34

      הגב לתגובה זו