• 88.

    כמה אופיני לצבא

    אזרחית, 19/08/07 13:14

    הצבא הוא זה ששחרר את עברי לפני 15 שנה. וזה מעולם לא הפריע לו להזמין את עברי להופעות. פתאום הם אומרים אופס... מעכשיו הם לא מוכנים שיתנדב ויופיע.
    אם לא מוצאים חן בעיניהם הכללים על פיהם הם משחררים חיילים משרות שישנו אותם. אם הם מודאגים משעורי ההשתמטות מהצבא שיבדקו לעומק את הגורמים ויטפלו בהם.
    אבל לא, הכי קל למצוא שעיר לעזאזל ולקבל תוך כדי כך נקודות מהציבור על כך שהם ''מטפלים'' בבעיה כשלמעשה הם לא עושים כלום.
    ומה התוצאה? הם מצד אחד פוגעים בחיילים שהתגייסו שאוהבים ורוצים לראות את ההופעה של עברי, ומצד שני הם מתייחסים לאותם בני נוער שעומדים להתגייס כאל מטומטמים שלא מסוגלים להחליט החלטות בעצמם ורק מושפעים מעובדת התגייסותו או אי התגייסותו של אמן שהם מעריכים.
    שלא נדבר על המסר הציבורי שניתן לפתור בעיות על ידי החרמה.
    הרי לכם חינוך צה''לי במיטבו!

    הגב לתגובה זו

    • ההופעה של ''סינרגיה'' היתה מעולה

      מיטל, 28/08/07 13:53

      ממליצה להזמין אותה כל שנה להופיע בפני החיילים (בין אם באירוע לכל החילות או בפני חיל מסוים). מדובר בלהקה הכי מצליחה בישראל שמועמדת לזכות בתואר להקת השנה בכל מצעדי סיכום השנה בחודש ספטמבר ואם כבר, כדאי להציע ללהקה לבצע את שיר השירותרום של השנה ולהושיב אותם באולפן לגיוס תרומות באחת משעות השידור הרבות (בנוסף לביצוע אקוסטי של אחד מלהיטי הלהקה כמו בשנתיים האחרונות). ''סינרגיה'' ואמנים נוספים ישתתפו במשדר גיוס תרומות לנזקקים שאין בידם לקנות מוצרים לראש השנה ביום שלישי הבא, 4.9.07 החל משעה 21:00 בערוץ 10.

      הגב לתגובה זו

      • ''סינרגיה'' חייבת להיות מוזמנת כל שנה

        מיטל, 20/03/08 08:25

        בתאריך 1.4.08 (זו לא בדיחה :)) ייצא הסינגל המשותף של ''הצל'' ו''סינרגיה'' מאלבום הבכורה של ''הצל'' ששמו ''לא שם זין'' (שייצא באותו היום) וצפוי להגיע למקום הראשון בתחנות הרדיו ולשגע את המדינה. המידע פורסם בראיון עם קובי שמעוני (''סאבלימינאל'') באתר של ערוץ 24 (''מוסיקה 24''). מומלץ לעקוב אחרי כל אמצעי התקשורת וקרוב לודאי, שגם חברי ''סינרגיה'' ירואיינו בנושא. ''סינרגיה'' ואנשי משפחת ''תאקט'' חתומים באותו משרד יחסי ציבור ומההיכרות המשותפת הגיע החיבור המוסיקלי. מידע של שיתוף הפעולה אפשר לקרוא בכתבות מ''מומה'' ו''ערוץ 24'' ובראיונות לרדיו לתוכנית ''מו-שואו'' ברדיו ''לב המדינה'' שערך מושיקו שטרן עם יואב אליאסי (''הצל'') ועם ''סינרגיה'' בנפרד בחודש יולי שעבר. היום, 8.3.08 - שנה מאז הזכיה הגדולה של ''סינרגיה'' בתואר להקת השנה בטקס העמ''י השלישי, זכיה שהביאה את ''סינרגיה'' להכרה תקשורתית שהיתה ראויה לה מאז שנת הקמתה, 2002. כל הכבוד לחברי הלהקה והמשך הצלחה בעשיה המוסיקלית המבורכת (העבודה על האלבום השלישי, בתקווה שהסינגל המשותף עם ''הצל'' יהיה באלבום יחד עם ''בדד'' והגרסה האקוסטית המרגשת ל''ספרי'' שניתן לשמוע ב''מייספייס'' של חברי הלהקה רון הופמן ובנואה נחייסי). תאריכי לידה של חברי הלהקה: רון הופמן - סולן וקלידן 23.10.76, רועי גפן - סולן וגיטריסט 24.5.77, עירון שבתאי - 15.6.75. אורי רז - מתופף מס' 1 6.11.72, איתן רז - מתופף מס' 2 (אין קשר משפחתי ) 24.7.85.

        הגב לתגובה זו

  • 87.

    עברי אוהבים אותך, איתך תמיד !!!

    נעמה, 19/08/07 10:27

    צבא או לא צבא, אתה אדם מקסים, מוכשר ואוהבים אותך מאוד, אתה לא צריך את הצבא כדי לדעת את זה...

    הגב לתגובה זו

    • מוכשר בתחת (ל''ת)

      זיו, 19/08/07 11:22

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    מי שקרא על התעללות בחיילים יבין למה לא לשרת

    בין, 19/08/07 09:28

    וחוץ מזה - אם משחררים את החרדים
    למה שאחרים יהיו בשר תותחים.

    ועוד חוץ מזה - צה''ל הרי שיחרר בשקט את כל אלה שעכשיו מנהלים נגדם מסע השמצות ברעש הולך וגובר.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    על עברי לידר ועל השתמטטות מהצבא

    עליזה א., 18/08/07 21:13

    רק עכשיו המערכת הבטחונית מתעוררת ומגלה שצריך לדאוג לכך שכל אזרח במדינת ישראל יתרום את חלקו למדינה. אין ספק שיש בני 18 שאינם יכולים לשרת בצהל, אם מסיבות רפואיות או מטעמי דת, מצפון, מצב כלכלי, או ערבים ועוד, אבל אין ספק שכל אחד יכול לתרום את חלקו למדינה ולאו דווקא במסגרת הצבאית. עד היום לא נדרשו המשוחררים מהטעמים הנ''ל לתרום למדינה בדרך אחרת והגיע הזמן שיידרשו לכך.
    עד שנגיע למנגנון מסודר אי אפשר להתעלם מהעבר ומההווה.
    עברי ,לדוגמא, שגויס ושוחרר ע''י הצבא, לא נדרש ע''י המדינה לשרת אותה באופן אחר.
    למרות זאת, במשך כל שנות פעילותו כזמר הוא מקפיד להופיע בהתנדבות מול חיילי צהל ( לכן גם הודעת דובר צהל האומרת:''צה''ל מקפיד לשלוח חיילים רק להופעות בהן מופיעים אמנים ששירתו בצה''ל'' היא צביעות לשמה) הוא מקפיד להופיע באופן שוטף ובתדירות גבוהה מאד בהתנדבות לטובת גיוס כספים לעמותות נזקקים שונות, בבתי חולים ועוד.
    מה בדיוק עלה בראשם של קצין חינוך ראשי ויו''ר האגודה למען החייל בדורשם מעברי ומהמנהלת שלו לחתום על המכתב המביש שהם הכתיבו להם על פיו עברי מצהיר על ''אהבתו לצהל ''? האם פעילותו האינטנסיבית עד כה לא מעידה על כך?
    יש עוד אמנים רבים שנוהגים כמוהו מבחירה ואני מאד מקווה שלמרות העליהום הנוכחי הם ימשיכו בדרך ההתנדבות ויביעו את אהבתם לעם ולמדינה בדרכם שלהם.
    ואנחנו, אנחנו צריכים לשמור על פרופורציות נכונות.

    הגב לתגובה זו

    • עליזה אולמרט , המשיכי לצייר ואל תהיי הוגת דעות....

      סוניה, 18/08/07 21:26

      כאם לבנים משתמטים , עצתך חשודה , איך לאמר ?, במניעים אינטרסנטיים ולא הגונים.
      אגב , איך הבית בכרמייה ?

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה..

      יפה, 18/08/07 21:34

      יש אמנים רבים שהסכימו להופיע מול חיילים רק בתשלום של אלפי שקלים. כל הכבוד לך עברי!

      הגב לתגובה זו

    • מסכים. יוחזרו הפרופורציות!!!

      תומר, 19/08/07 01:14

      כאחד ששירת בצבא ועדיין עושה מילואים אני מתנגד לעליהום הזה. מה קרה פתאום כולם ניזכרו בזה? יש לטפל בבעיית ההשתמטות ע''י אכיפה מעתה והלאה. בטח שלא במין ציד מכשפות מטופש.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    אם היו דורשים דבר כזה (ל''ת)

    בצפון קוריאה, 18/08/07 20:09

    הגב לתגובה זו

    • למה ? דווקא עכשיו בא לי לצחוק על הפאניקה שחטפו המשתמטים.... (ל''ת)

      לומינר, 18/08/07 20:24

      הגב לתגובה זו

      • פאניקה? זה רק משמח אותי יותר שהשתחררתי לפני יומיים! (ל''ת)

        קבניסט גאה, 18/08/07 20:47

        הגב לתגובה זו

        • במה אתה גאה , נערי ?

          רותי, 18/08/07 21:02

          מה מקור גאוותך ?

          הגב לתגובה זו

          • אני רק מגלה מידי יום כמה שצה''ל זה גוף אטום

            אותו קבניסט, 18/08/07 21:28

            מסורבל, גדול מידי, דפוק, מניפולטיבי, נצלני, מלא משחקי כח של קצינים ונגדים טיפשים, גוף מלא טעויות וחסר ארגון, גוף בזבני שזורק את הכספים על מותרות מטופשות לאנשים בעלי כח (ואני לא ארחיב כאן).


            גאה על כך שיצאתי ממנו, ואני מקווה שתופעת הפרישה רק תתגבר ואולי מישהו למעלה ישנה משהו מהותי בגוף הזה, כי חיילים לא חסרים (התעסקתי בתחום הכ''א ואני יודע כמה עודפים יש).
            צה''ל צריך לתקן את עצמו ולא להיטפל לבודדים שנאלצים לשאת את העול על כתפם. הם גם ככה השתחררו הרבה לפני שהתפרסמו. מה גם שזה היה מסיבות חוקיות לגמרי.

            הגב לתגובה זו

  • 83.

    אני ביטלתי אותו מזמן. אגב , כדאי שיחפוף. (ל''ת)

    זאביק, 18/08/07 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    עברי לידר צודק

    מאיר, 18/08/07 19:32

    מה זה השטויות האלה
    לחתום על מסמך תמיכה בצבא
    אנחנו באיטליה של מוסוליני?

    הגב לתגובה זו

    • מה עשו באיטליה של מוסוליני ? חתמו על מכתבים ?

      רושקה, 18/08/07 20:16

      אהבל.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    משתמטי ההסדר משרתים רק חצי שרות ! (ל''ת)

    טפלו בהם, 18/08/07 18:20

    הגב לתגובה זו

    • שטויות , נטפל קודם כל במי שצריך לטפל בו קודם כל. (ל''ת)

      ענת קמחי, 18/08/07 20:06

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    זו לא הדרך לכלום !לרדת מזה מייד! (ל''ת)

    בלתי נסבל, 18/08/07 17:49

    הגב לתגובה זו

    • להפך ! רק זו הדרך ! (ל''ת)

      מחנה הרוב, 18/08/07 19:58

      הגב לתגובה זו

    • בקשתך לא מתקבלת. הירידה בעיצומה.

      ענת קימחי, 18/08/07 20:07

      השתנתה האופנה , וחזרנו לשפיות.

      הגב לתגובה זו

      • תרדי.. (ל''ת)

        איך היה?, 18/08/07 21:43

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    מתחיל להזכיר וידויים באינקביזיציה (ל''ת)

    צה''ל השתגע?, 18/08/07 17:43

    הגב לתגובה זו

    • לא נורא כשכולם משתגעים. אתה למשל נשמע ממש שפוי ולא הסטרי.

      ענת קמחי, 18/08/07 20:08

      שמור על עצמך.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    לא מאמין למשמע אוזני- לדרוש הצהרה (כלשהי)בכתב ??!!

    מה זה?, 18/08/07 17:39

    ועוד הצבא דורש מאזרחים??!!
    עלו הדגים על העצים

    הגב לתגובה זו

    • ימים יפים. סוף סוף הפי דייס ! (ל''ת)

      ראטענבערג, 18/08/07 20:00

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו באופנה אחרת , כדאי שתפנים.

      ענת קמחי, 18/08/07 20:10

      קרוקס והשתמטות מתבכיינת יוצאים מהמודה.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    ******** מה זה , מחבלים משוחררים?? להפסיק מייד שאלות והחתמות !!****

    ***************, 18/08/07 17:32

    מישהו ירד לגמרי מהפסים

    הגב לתגובה זו

    • כמה תגובות כתבת ? כי פרסמו רק 7.

      טלי, 18/08/07 20:01

      יכול להיות שכבר לא ממש סופרים אותך ממטר ?
      אולי סימן לבאות ?
      אח, הגיע הזמן.

      הגב לתגובה זו

    • לא בקשו ממנו לחתום קבע , רחמנא ליצלן. (ל''ת)

      ענת קמחי, 18/08/07 20:10

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    נכנסים למערבולות מיותרות.עברי לידר נושא דגל השתמטות?? צה''ל יעשה (ל''ת)

    רשימות שחורות??, 18/08/07 17:29

    הגב לתגובה זו

    • כשלמשהו יש צבע לא טוב , חייבים לצבוע , ואם צריך לתקן , מתקנים. (ל''ת)

      ענת קמחי, 18/08/07 20:11

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    אם מישהו היה מצהיר נגד-מילא!אבל לשאול ולהחתים??? (ל''ת)

    צה''ל השתגע, 18/08/07 17:24

    הגב לתגובה זו

    • העיקר שתהיה אתה בריא. שמור על עצמך. (ל''ת)

      ענת קמחי, 18/08/07 20:12

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    קצין חינוך ראשי--אתם עושים שטויות. פשוט שטויות. שהחברה האזרחית

    תתמודד-, 18/08/07 17:23

    צה''ל יכול להגיד שיש לו בעייה ולגונן על חייליו , לוחמיו, פעולותיו וכו'-אבל לא להתחיל לעשות סדר בקרב אזרחים.
    מישהו שם איבד עשתונות

    הגב לתגובה זו

    • התחלת לתת פקודות לאלופים ? רגע , אתה דן חלוץ ? (ל''ת)

      ענת קמחי, 18/08/07 20:13

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    המכתב הזה זה שאלת קיטבג (ל''ת)

    התחרפנו, 18/08/07 17:18

    הגב לתגובה זו

    • אני לא משוכנעת שאתה מבין לאן נושבת הרוח....

      ענת קימחי, 18/08/07 20:14

      ...ואם אתה רגיש לרוח פרצים , סע עם עתליה לקוסטה ריקה.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    לסגור את האגודה למען החייל

    עברית, 18/08/07 17:04

    יש לסגור את ה''אגודה''
    יש צה''ל, ישנו תקציב בטחון ענק , ישנו אגף משאבי אנוש...

    הגב לתגובה זו

    • החשבון לא סגור. מה פתאום לסגור ? (ל''ת)

      ענת קמחי, 18/08/07 20:15

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    שיופיע כמוני , לקידום הנרטיב הפלסטיני... (ל''ת)

    חוה אלברשטיין, 18/08/07 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מביש שעברי לידר ואושרי משמו האלה השתתפו בסרט בופור כשהם ברחו מהצבא (ל''ת)

    שתהיה טיפת בושה, 18/08/07 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לא נורא. שיסע לאפריקה. (ל''ת)

    שונא משתמטים, 18/08/07 16:40

    הגב לתגובה זו

    • השנאה מנחה אותנו

      ש, 18/08/07 19:05

      לא ההיגיון

      הגב לתגובה זו

      • רוח השמאל ניצחה - השנאה שולטת ! (ל''ת)

        רוח השמאל, 18/08/07 20:17

        הגב לתגובה זו

    • והקשר בין השתמטות לבינו הוא...?

      א, 18/08/07 19:27

      מאיפה ההנחה שאם האיש שוחרר (לפי הכתבה) מסיבות רפואיות במהלך שירותו - הוא ''משתמט''?
      אבל נו, עזוב אותך מדקויות, זה רק מפריע לשנוא בשקט.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    גם בני שיבות ההסדר משרתים שירות מקוצר

    גילי, 18/08/07 16:13

    ובעייתי- וצה''ל שותק ...

    הגב לתגובה זו

    • וישיבות ההסדר קשורות לצה''ל. עברי לידר -לא!! (ל''ת)

      איך העזו בכלל, 18/08/07 17:36

      הגב לתגובה זו

      • בני ישיבות ההסדר הם היחידים שלא משתמטים

        ביני, 18/08/07 22:56

        מהמילואים אחר כך. בחישוב פשוט, מדובר בשירות ארוך לא פחות, ובמחוייבות רבה יותר.
        בני ישיבות ההסדר הם גם, בניגוד לרוב הלוחמים-לא-סיירות קבוצה איכותית יחסית. חתך מקביל של האוכלוסייה במגזר החילוני דוגל בשיטת סיירת או ניירת

        הגב לתגובה זו

        • ישיבות הסדר ומילואים

          ניסים, 19/08/07 07:53

          בני ישיבות ההסדר אינם עושים כמעט מילואים. הם מתחתנים בגיל צעיר ובגיל 25 יש להם כבר שמונה ילדים .
          זה מאד מפריע להם לשרת במילואים והם מקבלים שחרור.
          לעומת זאצ זה לא מפריע להם לקפץ על הגבעות על מנת לחזק את ההיאחזות הבלתי חוקית ערוות רחב זצפון, הם אשתם שכרסה בן שיניה וכל שמונת הילדים (כולל גולדשטיין בן השנה)

          הגב לתגובה זו

        • חוצפה וסקנדל לשרת חצי

          מאוד פשוט, 19/08/07 09:20

          תפסיקו עם ההתפתלויות

          הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? (ל''ת)

      עברי,שב בבית, 18/08/07 19:01

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר?? (ל''ת)

        משתמטים מחצי, 18/08/07 20:07

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    לייייייייייייייייייים ! (ל''ת)

    ך, 18/08/07 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מה קורה עם דנקר,גקו,אמדורסקי ?

    דגן, 18/08/07 13:46

    התלבשו על לידר,אבל מה עם היתר?למה גלגל''צ ממשיך להשמיע את שירי המשתמטים?

    הגב לתגובה זו

    • פעם

      ש, 18/08/07 15:30

      נתקלתי באנשים שרצו להחרים את תוצרת גרמניה,
      אמרו לא נקנה פולקסוואגן,
      ועשו עוד צעדי החרמה,
      עד שנעצרו, כי גילו כי בשיטה הזו יצטרכו גם לפרק את ביתם.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    לא להשמיע בגל''צ זמרים משתמטים שישירו ברדיו עזה (ל''ת)

    כל הכבוד, 18/08/07 13:46

    הגב לתגובה זו

    • תפסיקו לבלבל ת'מח (ל''ת)

      מי שואל אתכם, 18/08/07 17:45

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    עברי - אנחנו איתך ברוחנו ובלבנו. וכשנצטרך נפגין למענך בכל מאודנו. (ל''ת)

    עברי הגבר!!, 18/08/07 13:45

    הגב לתגובה זו

    • עברי הגבר? לא נסחפנו קצת? צאו להפגין למען החיילים הקרביים,עדיף (ל''ת)

      תודה, 18/08/07 19:02

      הגב לתגובה זו

    • תפגינו . בזה אתם מומחים. מי סופר אתכם ממטר ? (ל''ת)

      גברת עברי, 18/08/07 20:21

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    דליה איציק יו'ר הכנסת לא שירתה בצבא עשרות אלפי חרדים לא משרתים בצבא

    עודד, 18/08/07 13:15

    הצביעות במיטבה לפני שבועיים העבירו בכנסת את חוק טל שמאשר לחרדים להשתמט מהצבא פוליטיקיים שלא שירתו בצבא .יו'ר הכנסת דליה איציק לא שירתה בצבא .יש לפעול באופן נמרץ כלפי כל המשתמטים ולא רק כלפי האומנים,

    הגב לתגובה זו

    • ושימון פרס ברח לעסקנות בתש''ח ולא התגייס למלחמת העצמאות.

      הוא לא לוזר, 18/08/07 13:44

      נראה את כל העיתונאים והפוליטיקאים האמיצים, מנסים לברר, ככה בעדינות בלי לפגוע, עם הלוזר האולטימטיבי איפה הוא בדיוק היה כשבני דורו נלחמו על קיומה של המדינה. אה, בדיוק יצא שבן-גוריון גייס אותו לעסקנות במשרד הביטחון. עכשיו גם אתם מבינים למה רבין ובני דורו תיעבו ובזו לפרס הקרייריסט.

      הגב לתגובה זו

      • של נעליך כשאתה מדבר על נשיא המדינה.

        דני ב., 18/08/07 15:30

        כמה שאתה דפוק.
        לו היית יודע נהיסטוריה ולא משתלח באנשים , (תופעה רגילה בעדר הבבונים שלך) היית יודע שפרס היה מראשי משרד הביטחון ומאבות הקשרים ההדוקים עם צרפת.
        בגיל 28 כבר היה מנכ''ל משרד הביטחון , את ירח הדבש עם צרפת הוא הביא, לולא הוא לא היה לנו נשק במבצע סיני ומטוסים צרפתיים לחיל האוויר.
        גם את ''מפעל הטכסטיל'' בדימונה הוא הקים.
        אז אם ללשון אין עצם מוטב לשתוק.

        הגב לתגובה זו

        • דני ב. אני זקוק לך.

          אבי מוגרבי, 18/08/07 16:59

          הסרט שלי לא יהיה מספיק נאור ומשכנע ללא השתתפותך.
          הקם עמי קשר - דחוף.

          הגב לתגובה זו

          • לאבי מוגרבי-השאר טלפון ואחזור אליך (ל''ת)

            דני ב., 18/08/07 21:20

            הגב לתגובה זו

        • מה כל זה שייך לשירות הצבאי שלו? (ל''ת)

          שימי ז., 18/08/07 17:03

          הגב לתגובה זו

        • בן גוריון אחראי לכור בדימונה ולא פרס

          גורן, 18/08/07 17:36

          מדובר בשקר שפרס ממציא כי בן גוריון ז''ל לא כאן לצערנו. הנשיא הוא שקרן ולא שלי אלא של 5% מהעם האומלל שלנו.

          הגב לתגובה זו

        • דני ב. אל תתעלם מפנייתי.

          אבי מוגרבי, 18/08/07 19:20

          אני זקוק לך לסרט בשם '' ישראל 2007 - שקיעתה וסופה של תנועה לאומית''.
          הקם אתי קשר למכללת ספיר.
          יש לי תחושה שאתה בדיוק מהסוג שאני מחפש.

          הגב לתגובה זו

        • נעליים שמעליים. בדיוטי פרי זה יותר זול. (ל''ת)

          שימון ה14, 18/08/07 20:22

          הגב לתגובה זו

      • הוא דאג לאמצעי לחימה ללוחמים - ואח''כ לכור בדימונה

        גילי, 18/08/07 16:11

        ושום חרד''לי בשירות מקוצר
        לא יטיף לו מוסר.

        הגב לתגובה זו

    • תבדקו ת'מקורות (ל''ת)

      גם רביב, 18/08/07 19:33

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    איזה געגועים לרבין כשרואים את הטמבלים הנוכחיים.

    אהוד תתעשת, 18/08/07 13:13

    ביום שהשטות המבישה זאת הגיחה לאוויר העולם רבין כשר ביטחון היה דורש מהרמטכ''ל לזמן את קצין החינוך וראש אכ''א לבירור, ולצאת אישית לתקשורת עם הודעת הבהרה.
    אבל לאהוד שלנו אין את האינטגריטי הבסיסי. הוא פוליטיקאי קטן ועלוב; ואחר כך נורא כועס כשקוראים לו בשמות 'אהוד ברח'. אז זהו, את הצל''שים שלך, אהוד, רכשת בדין ובאומץ, אבל בזירה הפוליטית אתה פחדן. הגיע הזמן להתגבר. נעזור לך. נתמוך. נלך איתך יד ביד עם פנס בחושך. ובסוף תראה כמה קל ופשוט לצאת מארון הפחדנות, וגם תראה איך נצביע בשבילך בנפש חפצה. רק תספק את הסחורה. באמירות אמיצות ובמעשים.

    הגב לתגובה זו

    • ************* בדיוק ! ********

      אני מצידי מתחנן, 18/08/07 17:48

      לא יכול להיות שזה קורה

      הגב לתגובה זו

    • עוד לא ברור לי מי הוא ברק

      רותם, 18/08/07 21:15

      אחרי כל כך הרבה שנים בפוליטיקה ברק עוד לא החליט מי הוא ומה הוא רוצה, או שאולי הוא מסתיר זאת מאיתנו. אבל באמת מה זה חשוב לספר לנו. מנהיג מפלגה שזומם לחסלה וספק אם מאמין באיזה שהוא ערך מערכיה. האיש שמתיימר להצטייר כבן גוריון חדש מתגלה בתפקידו כטיפוס ספקן, פסימי, חשדן, פחדן, פוסח על שני הסעיפים, חסר מעוף ורחוק מבן גוריון החולם ומרבין פורץ הדרך כרחוק נשיאות ממשה קצב.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    בקצב כזה ישאר רק אריאל זילבר שיופיע עבור חיילי צה''ל

    בני דוד., 18/08/07 13:08

    מה אנו משטר הבעת' שצריך לארגן עבורו מכתבי תמיכה?
    אין ספק שמישהו התחלק על שכלו במדינה הזו המקדשת את הצבא.
    הצבא יקר לליבנו בגלל שבנינו משרתים בו אבל איננו מאוהבים במנגנון שלו ובצורה בה מתנהל.
    להבדיל מהכתומים ומתומכיהם שמחרפים ומגדפים את צה''ל בכל הזדמנות תוך השמעת קריאות גנאי , להבדיל אני, ומקווה שרבים כמוני לא נלך לארגן לצה''ל מכתבי תמיכה.
    את התמיכה המסיבית שלי ושל דומי אני נותן במסגרת תשלומי המיסים שלי, נתתי 6 שנים מחיי בשירות חובה וקבע ועשרות שנות מילואים.

    הגב לתגובה זו

    • אז מה ? משטר הבעת' ? טוב שלא אמרת ''קובה''.

      חיים ב, 18/08/07 21:42

      כתומים ...
      מה עניינם לכאן ?
      כמי ששירת לא פחות ממך בחובה , קבע ומילואים אני רואה זכות לעצמי לטעון שקריאות גנאי נגד הצבא באות בד''כ מחוגי השמאל המתנגד ל''כיבוש'' ולא להפך.
      העלבונות המתוקשרים והתעמולה הארסית ביותר כנגד צה''ל מגיעה דווקא משמאל.
      ואל נא תטעה - גם אם במהלך שירותי לא הייתי ''מאוהב'' בצה''ל,
      מעולם לא חשבתי שיש לעודד השתמטות או ל''הבין'' לקשייהם של מי שפונק בבית הוריו ואינו רגיל , אלא לקבל ולבקש עוד...

      המדינה איננה מקדשת ואיננה צריכה לקדש את הצבא , אבל אני מברך על שסר חינה של תופעת ההשתמטות שפשתה בקרב מי שיש לו לטעון כנגד ה''כיבוש'' , כנגד ה''מיליטאריזם'' וסתם בטענה של ''אי הסתגלות''.

      כל פוץ , ואני רואה זאת במחזור הגיוס של בני הצעיר , פוזל אל העסק של אבא , מספר על היותו ''פאציפיסט'' או ''מאואיסט'' או סתם תולה תמונה של צ'ה גווארה על קיר חדרו , כהוכחה לאידיאולוגיה העומדת מאחורי אנוכיותו.

      לזה צריך לשים סוף.

      כשאתה ואני היינו צעירים , היו מי שלא שרתו , אך הלכו לגרעין ''עודד'' או להתנדבות אחרת , כי סתם לא לשרת הייתה בושה !

      יש להחזיר את הבושה ללחיי האגואיסטים.

      שא שלומות וחשוב עוד פעם על התנפלותך המיותרת על ה''כתומים'' שקללותיהם אינם מזיזות לאיש.

      כל הקללות כולן - לא גורמות נזק כמו ''מאמר מלומד'' אחד של זאב שטרנהאל ודומיו.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    דיל למשטמתי ההסדר!!

    ש, 18/08/07 12:53

    חיילי ישיבות הסדר משטמתים מחצי שירות בחסות החוק. ועוד מעיזים להטיף לי - שעשיתי 36 חודשי סדיר ועוד 4 חודשי מילואים לפני שהשתחררתי סופית.

    חיילי ישיבות ההסדר הם המשטמתים האמיתיים. ועליהם אף אחד לא מדבר. אבל על עברי כן...


    ומה זה הפאשיזם הזה שאמן שלא שירת בצה''ל נהיה מוקצה?
    הצבא ואלה שבראשו התגלו סוף סוף כפאשיסטים אמתייים.
    אני צופה שזה עוד יחזור אליהם כמו בומרנג במחזור הגיוס הבא.

    הגב לתגובה זו

    • צודק !! חוצפת ההסדרניקים בלתי נסבלת (ל''ת)

      והמכתב פאשיסטי, 18/08/07 17:42

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    כל הכבוד עברי!

    אתה גיבור אמיתי, 18/08/07 12:52

    עברי אל תתן יד לפופוליזם המתלהם של כל מיני פוליטיקאים וגנרלים מושחתים. מעשי השחיתות בוועד למען החייל כבר ידועים לנו, ומה קורה במקומות אחרים - כנ''ל. יש להם עכשיו אג'נדה שמדברת לרובד הכי נמוך ופתאום כלם מתעסקים במי מתגייס ומי לא. ככה זה כשהם רוצים להבחר. אבל כשהם באים להרכיב קואליציה חדשה הם מיד מנהלים מו''מ עם החרדים, מוותרים להם על השירות ומפוצצים אותם בתקציבים עתק מהמיסים שלנו, כדי שרק יסכימו לעזור להם להרכיב ממשלה שתחזיק מעמד כדי שכלם יוכלו לחגוג ולעשות בנו, במיטב בנינו ובמיטב כספנו - כרצונם. פתאום אהוד ברק מצא לו ספין, ובעקבותיו כל שאר הצבועים שבניהם שירתו יומיים בשבוע בקריה או בגל''צ.
    אבל השאלה הגדולה שאף אחד עדיין לא שאל היא למה פחות ופחות ישראלים מעונינים לשרת בצה''ל. התשובה היא אחת: כי נמאס להיות פרייארים! נמאס להיות בשר תותחים של מערכת בטחונית ומדינית משותקת מושחתת ואטומה שקרסה מול קסאמים פשוטים וקטיושות פרימיטיביות, נמאס לשרת משפחות מתנחלים עם הפרעה משיחית בצבא הכיבוש המתעמר בפלסטינים קשי יום - מיואשים זקנים ילדים ונשים בהריון. נמאס להיות בורג במשטר של גחמות אגוצנטריות של רמטכ''ל שעסוק בלמכור מניות כשהוא שולח אותנו למות, שר ביטחון שמלבד אירגון שביתות אין לו מושג בצבא וביטחון, ראש ממשלה שמחליט החלטות קטסטרופליות שעליהם כולנו משלמים בדמם של מיטב בנינו - ובסוף מסתבר שכל זה היה מיותר ולחינם.
    ולמה שמישהו ירצה לשרת בצבא שיש בו ציוד מיושן ורקוב, בצבא שיש בו גנרלים שחצנים ורודפי פירסום שעסוקים בלקדם את הקריירה הבאה שלהם על חשבוננו? למה לשרת בצבא שמקבל תקציבי עתק שמתבזבזים בשחיתות שאין לה אח ורע למען מטרות מאד לא ביטחוניות, ובעיקר כדי להפסיד במלחמות שנועדו לרצות נשיא אמריקני חולה נפש, ויצרים אפלים של הנהגה ימנית ביטחוניסטית שמחפשת תמיד את פיתרון הכח והספין המתגלגל ולא עושה צעד אחד משמעותי כדי למו''מ על הסדרי שלום? ולמה שמישהו ירצה לשרת בצבא שאם יצאת ממנו הורה שכול ישפילו אותך עד עפר כל חייך, ואם יצאת פצוע, נכה, או הלום קרב - עדיף שתחפש את החברים שלך כי צה''ל כבר לא יספור אותך. אז למה לשרת?! כדי לרצות את הקלישאות הנבובות של המנההיגים המושחתים שלעיטו את עמך ישראל במשפטים כמו ''נלחמים למען הבית'' ? ואיזה בית בדיוק? הווילה של ביבי? דירות היוקרה שאולמרט רכש בקומבינה? הבית בכפר שמריהו והפנטהואז במגדלי אקירוב של ברק? שמירה על בתי המתנחלים ובתי המאחזים בשטחים?
    אז איפה הדיון האמיתי בשאלת אובדן המוטיבציה לשרת בצה''ל? אולי בגלל שקשה להודות בעובדה שהרבה חברה לא מאמינים בעתיד טוב יותר? אולי כי אין אמון בכוחו של צה''ל להגן עלינו ועליהם? אולי כי אין אמון בקלישאה ''תנו לצה''ל לנצח''? אולי בגלל קריסת המטרות הקדושות שלמענן צה''ל הוקם?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה חשובה,תודה לכותב. (ל''ת)

      תודה, 18/08/07 14:44

      הגב לתגובה זו

      • לא , שוקראן לך , יא אחי. (ל''ת)

        ראאד סאלאח, 18/08/07 20:29

        הגב לתגובה זו

    • יש לי הרגשה שנמצא אותך בלי תעודת שחרור .

      ראטענבערג, 18/08/07 20:28

      סעיף נפשי ?

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    צהל רקוב לגמרי .אין היום על מה ובשביל מי להלחם להשתמט זה הכי אחי!!! (ל''ת)

    אייל, 18/08/07 12:39

    הגב לתגובה זו

    • טיפש. פרזיט.....פוסט ציוני. (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 18/08/07 12:59

      הגב לתגובה זו

      • אני עובדת איתו!!!!

        רותם עובדת איתו, 18/08/07 14:02

        במסגרת עבודתי עם עברי, אני חייבת לציין בפני כל אותם אנשים שלא יודעים דבר שעברי אדם מדהים שנותן ומתנדב בכל נזדמנות, לא רק זה גם כל הלהקה והצוות אנחנו מתנדבים בזכותו. כמות מופעי ההתרמה וההתנדבות שעשינו בשנים האחרונות, גם בפני חיילים- מטורפת!!!
        אז כל המתנגדים, הפסדתם אמן גדול ואיש יקר והופעה מעולה רק בגלל שאינכם יודעים את האמת. חבל...
        עברי אני מחזקת את ידיך ואוהבת אותך מלא!!!!
        רותם כהן הבק ליין של הזמר המוביל בארץ!!!!!

        הגב לתגובה זו

        • גם אני מוכן לתרום רק מה שבא לי, במקום לסבול אימונים מפרכים כלוחם (ל''ת)

          איציק, 18/08/07 15:17

          הגב לתגובה זו

      • ל - א.ב.ס.ט.

        שאול, 18/08/07 15:40

        כתיבתך מלמדת כי אן לך מה לומר בעניין.

        הגב לתגובה זו

        • ועל מה מעידה תשובתך , שאול ?

          מבקר הגון, 18/08/07 21:19

          על מי שנכשל באיות , בהגהה וגם מתנשא...
          לא מישהו שהייתי מכיר לו את הבת שלי.

          הגב לתגובה זו

  • 57.

    טוב נו על יום מילואים מקבלים רק 125 ש''ח (ל''ת)

    שרוליק, 18/08/07 12:27

    הגב לתגובה זו

    • כסף זה לא שיקול - הוא מופיע בהתנדבות (ל''ת)

      תקרא, 18/08/07 12:38

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    שטרן ושטירמר - המק-קרטיסטים של אשכנזי

    ואיפה היה פרס, 18/08/07 12:24

    מוטב שאוסף הקומיסרים דה ל'מאטע, משטרן ושטירמר הסהרוריים, עבור לאשכנזי מאור הגולה וכלה באהוד ברח יבצעו את מה שמחייב אותם החוק ויגייסו את המלש''בים על פי צו שירות הביטחון; במקום להאשימם בהשתמטות ולשסות בהם את התלהמות האספסוף.

    הגב לתגובה זו

    • הזוי. אפילו חנוך לוין היה צוחק צחוק מיוסר.... (ל''ת)

      פלוציקה, 18/08/07 21:20

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    רק מי שביצע את חובתו למדינה זכאי (ל''ת)

    חוק מקיימים, 18/08/07 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    עברי לידר! תוכמים בך! (ל''ת)

    מעריצים., 18/08/07 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    צריך מפלגה למתויגים כמשתמטים

    אני לא משתמט, 18/08/07 11:54

    צריך להקים התארגנות, אולי אפילו תנועה או מפלגה, לאנשים שהצבא פטר משירות מהסיבות שלו, לא בגלל שהם רצו להשתמט!!!

    אני היום בן 40, לא עשיתי צבא כי היה לי משבר נפשי (אמיתי!) בטירונות. האם אני חייב לשאת תווית של משתמט עד יום מותי בגלל משבר נפשי מלפני 22 שנים? יש הרבה כמוני!!! בתעודת הפטור שלי כתוב לי ששוחררתי מסיבות בריאות, אבל הכוונה לבריאות נפשית.

    אני לא יודע למה שיחררו את עברי לידר משירות, אבל אני בטוח שהוא בריא בנפשו. גם אני בריא בנפשי, וצריך לאפשר לי לנהל חיים רגילים בלי להדביק לי תוויות של משתמט או משוגע על משהו מלפני כל כך הרבה שנים. מה, אי אפשר לפתוח דף חדש? אפילו לעבריינים מוחקים את הרישום הפלילי אחרי 6 שנים (לפי חוק המרשם הפלילי). מדוע אי-שירות בצבא הוא כתם לכל החיים?!

    אני אומר לכם ברצינות: יש הרבה אנשים כמוני שסובלים מתיוג של ''משתמטים''. לכן צריך להתארגן, כמו שהגמלאים הקימו מפלגה, ולהשתמש בפוליטיקה למטרות שלנו, כי אנחנו הרבה אנשים. לא ייתכן שאנשים כמו אהוד ברק יחשבו שכולם חייבים להיות כמותם. מה אנחנו מדינה פשיסטית?

    אני גם חושב ש''מפלגת המתויגים כמשתמטים'' צריכה לדרוש שמי שמשרת בצבא יקבל משכורת (לפחות שכר מינימום!!!) ואז לא יטענו שמי שלא משרת הוא פרזיט. מצידי שחיילים קרביים יקבלו אפילו 10,000 ש''ח בחודש. דרך אגב, אני באמת חושב שזה מגיע להם. העיקר שיפסקו עם האפליה של ''המשתמטים'', שבכל מקום עבודה פוטנציאלי הם נדרשים למלא טפסים עם פרטים על שירות צבאי, ובחלק מהמקומות אפילו דורשים מהם לוותר על סודיות רפואית, בשביל לבדוק אם הם אובחנו בעבר כחולי נפש. בשום מדינה מתוקנת לא נכנסים ככה לחיים של אנשים!

    מי שחושב שכבר יש לנו מפלגה - מרצ - טועה בגדול. שמעתי ברדיו את רן כהן מדבר בדיוק כמו אהוד ברק. לא שמעתי אף ח''כ של מרצ אומר שיש הבדל בין אי-שירות לבין השתמטות. כנראה שמרצ מפחדת שיאשימו אותה בחוסר פטריוטיות. לכן אין ברירה וצריך מפלגה חדשה כמו שאני מציע.

    הגב לתגובה זו

    • צודק במליון אחוז!!!! (ל''ת)

      צודק צודק צודק, 18/08/07 12:40

      הגב לתגובה זו

    • הנה הצעה אחרת

      דודי, 18/08/07 12:46

      כל מי שלא שירת שלוש שנים כמתחייב בחוק, יפדה את הזמן הזה לפי תעריף שיקבע בחוק. שירתת רק שנה? חסרות שנתיים? - בבקשה. נא שלם למדינה 24 משכורות ממוצעות. זה הרי הכסף שעשית בזמן הזה.
      אותו הדין לגבי שחקנים / דוגמנים / ספורטאים. מי שעושה כסף ולא משרת - שיחזיר לחברה את החוב המינימלי שלו אליה!

      הגב לתגובה זו

      • פחחחח מי יחזיר.. יגידו לי דבר כזה אני יורד מהארץ.. (ל''ת)

        הצחקת אותי, 18/08/07 13:19

        הגב לתגובה זו

        • אתה אדם לא יצרני. המדינה יכולה לוותר עליך בקלות.

          אריאל, 18/08/07 14:36

          להתראות.

          הגב לתגובה זו

          • אריאל,

            שאול, 18/08/07 15:45

            היו מדינות כאילו בהיסטוריה, שסילקו את הלא פרודקטיווים.
            איזה כיף! נעשה סלקציה, ונשאר רק עם המובחרים.

            הגב לתגובה זו

            • שאול , גם הפעם אתה מתנשא ומעלה טיעונים דמגוגיים.

              מבקר הוגן, 18/08/07 21:23

              מהבת שלי תשכח.

              הגב לתגובה זו

      • ההצעה המקורית עדיפה

        תהיה ריאלי, 18/08/07 13:29

        ההצעה לגבות כסף ממי שלא שירת (ולאו דווקא ''השתמט'') היא לא ריאלית. מדובר באנשים שלא בהכרח מרוויחים מספיק בשביל לחיות. חלקם באמת סובלים מבעיה נפשית מסוימת, לאו דווקא מחלת נפש. האפליה נגדם מונעת מהם למצוא עבודה עם משכורת מעל שכר מינימום. איך בדיוק הם ישלמו את מה שאתה מציע? לכן עדיף לתת משכורות למי שמשרת, לפי ההצעה הראשונה.

        הגב לתגובה זו

    • היה לך משבר? אמיתי??

      אני, 18/08/07 14:41

      ואני חס וחלילה ממש לא מזלזלת אבל צר לי לבשר לך שלהרבה חיילים היה משבר בשירות הצבאי.

      אחי שירת כמעט 4 שנים בגולני, מרביתן בתוך רצועת הביטחון בלבנון.

      יצא משם עם משבר אמד גדול.
      היום הוא עורך דין מצליח והכל בסדר.

      אתה יודע למי באמת יש משבר? אמיתי? חברה הכי טובה שלי שאיבדה את אחיה לפני שנה בלבנון.

      אז לך תשכנע אותה...

      הגב לתגובה זו

      • איך זה קשור למשבר של החברה שלך? (ל''ת)

        אנחנו, 18/08/07 16:27

        הגב לתגובה זו

      • כן. את חס וחלילה לא מזלזלת. (ל''ת)

        באמת., 18/08/07 16:40

        הגב לתגובה זו

      • אני חס וחלילה לא מזלזל

        קל לדבר., 18/08/07 17:13

        במוות של אח של החברה הכי טובה שלך, אבל לכי תשכנעי את המשפחות של החיילים שמתאבדים מידי שבוע בצה''ל בגלל מצוקה נפשית.

        הגב לתגובה זו

      • מה שאת כותבת מאוד לא הוגן.

        א, 18/08/07 19:21

        תבדילי, בבקשה, בין משברי הסתגלות שכדבריך ''יש להרבה חיילים יש בצבא'' (וזה נכון) לבין משברים נפשיים מהסוג שעליו יוצאים מהצבא עם 21. למילה ''משבר'' יש יותר ממשמעות אחת.
        את שולחת אנשים לשכנע אחות שכולה באמיתות ועומק המשברים שלהם? תסלחי לי, זו דמגוגיה במיטבה. השכול הוא נורא, אבל קיומו אינו שולל את קיומם של משברים נפשיים חריפים מהסוג שבגללו אנשים משתחררים מצה''ל (אני לא מתייחסת למעמידי הפנים). גם אדם שהתמזל מזלו ולא הכה בו אסון יכול לסבול בצבא במידה כזו שלא יוכל לתפקד. אנשים מגיעים לצבא עם נתונים שונים מאוד, ומה שאדם אחד עובר בשלום יחסי יכול לגרום לאחר קריסת מערכות טוטאלית.
        המחלקות הפסיכיאטריות מאוכלסות בלא מעט חיילים שקורסים בצבא, ותאמיני לי שהמשברים שלהם, שאת ממהרת לזלזל בהם, אמיתיים וחריפים. חלקם לא משתקמים מהם. ולא מדובר במשברוני ''נשארתי שבת'' או ''הבסיס שלי ממש רחוק'' כמו שאת רומזת. גם לי אין אהדה לאנשים שאי נוחות היא סיבה מספקת עבורם לא להתגייס, אבל המרחק בינם לבין מי שבאמת זקוקים לפרופיל 21 הוא עצום. את הופכת אותם לקבוצה אחת.
        לדעתי, את משתלחת באנשים הלא נכונים. אם את מחפשת על מי לכעוס, תכעסי על מי שמשקר ומזייף משברים כדי להמנע משירות כשהוא יכול לשרת. לא על מי שבאמת מתפרק בצבא. ההנחה המובלעת שלך ש''משבר בטירונות'' פירושו התפנקות היא מכלילה ומאוד לא הוגנת.
        וצר לי, אבל לדעתי, השימוש שלך בטרגדיה של חברתך או בשירותו (הראוי להערכה) של אחיך הוא דרך מצויינת לעורר אמוציות, אבל התייחסות אמיתית לבעיה שהועלתה אין בו.

        הגב לתגובה זו

    • תרגיע. לא מתעניינים בך. אתה כבר זקן.

      מה קפצת?, 18/08/07 16:22

      מי מתעניין מה עשית לפני 20 שנים?
      מישהו שאל אותך?

      הגב לתגובה זו

      • כמה סיבות טובות ''לקפוץ''

        א, 18/08/07 18:45

        תתפלא, אבל יש אנשים שמטריד אותם שהחברה בה הם חיים משייכת אותם לקבוצה הלא נכונה, ובכך שופטת אותם על דבר שלא עשו. לא צריך להיות מתוחקר כל יום על מעשיך בצבא כדי שההכללה הגסה הזאת תציק לך.
        חוסר ההפרדה בין מי שהשתמט לבין מי שיצא (או הוצא) מהצבא עקב בעיה אמיתית וחריפה - עושה עוול לקבוצה לא קטנה של אנשים שהתגייסו, חלו או סבלו מהתמוטטות כלשהי ולא יכלו להמשיך לשרת. לא בחרו להשתמט, לא העמידו פנים, לא זייפו ולא הגזימו. לא התבכיינו לקב''ן כי כאבה להם הצלע, או כי התגעגעו לאמא, או כי הלחם בחדר אוכל לא היה טרי, אלא באמת ובתמים עברו קריסה טוטאלית - לעתים כזאת שמצריכה אשפוז ושהיציאה ממנה לוקחת שנים.
        לך לכל מחלקה פסיכיאטרית ותפגוש חיילים כאלה. צריך לקחת גם אותם בחשבון כשמתייחסים לכל היוצאים על פרופיל 21 כאל משתמטים - זה הכל.

        הגב לתגובה זו

    • הבעיה עם הרעיון היא

      אני, 18/08/07 20:04

      שהוא פשוט לא ריאלי. אנחנו מדינה קטנה מכדי שכל קבוצה בעלת אינטרס (גם צודק) תוכל להקים מפלגה. הגמלאים הם קבוצה גדולה בהרבה מבעלי פרופיל 21, ונדמה לי שגם כוחם בבחירות האחרונות בא להם בעיקר עקב הצבעות המחאה (חלקן מתוך מחאה אמיתית, חלקן מתוך טרנד או תחושת מיאוס לגבי האלטרנטיבות). לא מתוך התעוררות חברתית אמיתית.
      קשה לי להאמין שתופעה כזו תחזור על עצמה, ובוודאי שלא בנושא שנוגע לאחוז יחסית קטן מהאוכלוסיה (בעלי פרופיל 21 שאינם משתמטים) - גם בלי לקחת בחשבון את האווירה השלטת כרגע בשיח הציבורי לגבי כל מה שקשור בצבא.
      את התסכול שלך, בכל מקרה, אני מבינה, ומצער אותי שאנשים לא טורחים עוד להפריד בין השתמטות לבין שחרור מסיבות לגיטימיות. יותר קל להתלהם כשלא צריך להתעסק בדקויות, כנראה.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    זו לא בושה להיות ציוני בארץ הזו!

    יאיר, 18/08/07 11:51

    זה שהוא זמר לא נותן לו את הזכות להשתמט ועם כל הכבוד זה ממש לא קשור לזה שהוא כן או לא הומו. מדוע שמי של מכבד את הצבא יופיע בערב הצדעה ללוחמים? לא קשור לכן או לא מדינה פשיסטית - זה קשור לציונות ולערכים שאנחנו רוצים שיהיו במדינה הזו.
    עברי, תחזור בך כי גם אתה יודע אתה כמה אנשים משקיעים ואף מקריבים את חייהם כדי שאני ואתה נוכל לחיות כאן.

    הגב לתגובה זו

    • יאיר,

      שאול, 18/08/07 15:55

      אם דעתך היא הציונות, אני לא ציוני.
      בערכים שלי, המדינה / הצבא לא מציבים מחסומים לאנשים שלא מתיישרים עם השילטון.
      בערכים שלי המדינה מעודדת חופש ביטוי, ולא חוששת מכך.
      בערכים שלי אני מעדיף מתגייסים מרצונם, ולא כאילו המתגייסים מתוך איום.
      כאחד שעשה מסלול מושקע בצבא, אני רוצה כי הצבא יגן על אנשים המרגישים לעשות בנוח מה שבא להם.

      הגב לתגובה זו

      • שאול , אתה בטח מתכוון שצריך לבטל גיוס חובה ....

        דוד השמאלן, 18/08/07 21:10

        נשקול את זה בבוא השעה....
        הבטחה של שמאלני.

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם הוא במילואים לגייס אותו.

    יוסי, 18/08/07 11:38

    אם לא מתאים לו לשיר בפני חיילי צה''ל שיעבוד במטבח. לא צריך את החתימה שלו. בישראל שירות בצה''ל היא חובה כולל מילואים. אם הוא שוחרר מסיבות בריאות והוא יכול לשיר הוא בוודאי יכול לקלף תפוחי אדמה.

    הגב לתגובה זו

    • איזה התלהמות. אלוהים אדירים.

      יהודית, 18/08/07 14:10

      אומרים לכם שהוא שוחרר מסיבות רפואיות. ושהוא מתנדב כבר שנים להופיע מול מוצבים ובסיסים ובמלחמת לבנון. מתנדב!!
      מה עוד אתם רוצים ממנו. מה עוד בדיוק עניינכם. די כבר לפשיזם. הפחד הוא הגרוע באויבים.

      הגב לתגובה זו

      • להתנדב לשיר זה כמו קידום מכירות בשבילו (ל''ת)

        איציק, 18/08/07 15:20

        הגב לתגובה זו

        • אז מה אתה רוצה?

          אוף, 18/08/07 19:30

          אדם שמתנדב לעבוד במקצועו, גם לא בסדר? רבאק.

          הגב לתגובה זו

      • מה מפחיד אותך יהודית ? החמאס ? אחמדינ'אג'ד ? צה''ל ? (ל''ת)

        לא פוחד, 18/08/07 20:52

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    היה פשוט לראוי להגיד שאין צורך בהומואים (ל''ת)

    וזהו, 18/08/07 11:33

    הגב לתגובה זו

    • ואני הייתי מוותר על אנשים כמוך.

      מירו, 18/08/07 15:57

      ואז יהיה לנו סיכוי להיות מדינה נאורה.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    צבא העקומים הזה , לא אוהב גייז. ורק בגלל שיש איזה דביל שיושב במשרד

    /', 18/08/07 11:32

    ומחליט לשחרר הודעות ברמה של בית ספר תיכון.
    רק לפי ההצהרות האלה, רואים שיושבים בצבא אנשים מאוד לא איכותיים. שפה דלה. שלוחים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ''שלטונות הצבא'' חס וחלילה , מה זה משטר צבאי ? עוד לא !!! (ל''ת)

    /', 18/08/07 11:30

    הגב לתגובה זו

    • לא, אבל העם אוהב ומכבד את הצבא ואת חייליו יותר מאשר את המשתמט המזמר (ל''ת)

      זו דמוקרטיה,לא?, 18/08/07 11:39

      הגב לתגובה זו

      • האהבה מעוורת.

        ש, 18/08/07 16:55

        הצבא לא מוכן למשימותיו,
        לא צריכים פה אהבה,
        צריכים ביקורת,
        אם העם ימשיך בדרכו העיוורת, לא יהיה לידר, ולא יהיה שום דבר.
        כדאי לנו עם שמבחין בין עיקר לטפל.

        הגב לתגובה זו

        • שטויות. רוח השמאל מחיבת בקורתיות הורסת.

          מבקר בונה, 18/08/07 20:20

          השמאל ניצח.

          הגב לתגובה זו

  • 47.

    דובר צהל מדבר כמו איזה חובבן . ''רק מי ששירת'' ? גלצ זה שירות ?? (ל''ת)

    כדג, 18/08/07 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    פשוט מגעיל כל הצידוקים חסרי החוליות

    אני, 18/08/07 11:25

    להשתמטות מהנתינה החברתית וזה כולל את מרינה שמובילים אותה כלפיהיותה גיבורת תרבות שיורקת בפנינו ועוד עם חיוך.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בנפשינו הדבר

    חגי, 18/08/07 11:21

    אם נמשיך כך אולי נוכל לשיר ולספר על הארץ היפה שהיתה לנו. ואני ממש לא רוצה בכך!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אם נמשיך

      יהושוע, 18/08/07 16:01

      להתעלם ממצוקת הזקנים,
      להלין שכר ברשויות,
      לענות דין בבתי המשפט,
      לזהם החופים,
      לנוון את מערכת החינוך,
      להשאיר הצבא בסטגנציה,
      נוכל לספר כי רצינו ארץ יפה.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    עברי לידר בשבילי אתה מחוק

    רצון, 18/08/07 11:13

    אני מכריז חרם עליך ועל כל האנשים מסוגך. אני בז לך
    מעומק ליבי.

    הגב לתגובה זו

    • הוא יסתדר גם בלעדיך... (ל''ת)

      פתטי, 18/08/07 11:27

      הגב לתגובה זו

      • גם בלעדי הוא ייאלץ להסתדר (ל''ת)

        גאה קרבי, 18/08/07 11:40

        הגב לתגובה זו

        • גם בלעדי הוא יאלץ להסתדר. פרזיט. (ל''ת)

          אילנה, 18/08/07 13:21

          הגב לתגובה זו

          • גם בלעדי הוא יסתדר,

            מירו, 18/08/07 17:37

            חחחחח........מי אני בכלל?

            הגב לתגובה זו

  • 43.

    כלומניק גדול,משתמט! (ל''ת)

    יוסי, 18/08/07 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מאחר ועברי לידר הוא הומו - וגם הזמר הראשון המוחרם ע''י צה''ל

    גילי, 18/08/07 10:11

    יש מקום לחשש שהדברים קשורים
    זה בזה, מה עוד שלידר כן שירת בצה''ל
    - אם גם שירותו היה חלקי בלבד.

    הגב לתגובה זו

    • כיוון שאני הומו ולא משתמט מצה''ל אני חושב שאתה קשקשן

      בני ההומו, 18/08/07 10:53

      ושלא תעז לקשור בין הדברים. הוא משתמט וצה''ל נהג נכון.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק לא כל ההומואים משתמטים

        אני, 18/08/07 11:39

        אני מכיר אישית הרבה הומואים ששירתו שירות מלא ואמיץ

        הגב לתגובה זו

        • וגם לא כל המשתמטים אומוהים. (ל''ת)

          דובי, 18/08/07 20:53

          הגב לתגובה זו

      • אני לא מקשר, אבל קצין חינוך ראשי -כנראה שכן (ל''ת)

        גילי, 18/08/07 16:09

        הגב לתגובה זו

    • אין שום קשר בין זה שהוא הומו לשירות

      תומכת בעברי, 18/08/07 21:38

      הצבאי שלו!!!
      עברי לידר עושה הופעות לחיילים בהתנדבות!!!!
      המדינה שלנו פשות מדינה כפויית טובה!! כשעברי הופיע בשנה שעברה לחיילים שנפצעו במלחמה אף אחד לא קרא לו משתמט!!!
      עברי לידר תורם המון למדינה הזאת בהופעות שהוא עושה לא רק לחיילים והכל בהתנדבות בזמן שאןמנים אחרים דורשים כסף(והמון כסף)..

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    בתחנה צבאית? רק מי ששירת את המדינה.

    נעמה, 18/08/07 10:07

    שישיר במועדונים, בקיסריה, ברדיו תל אביב, בכל מקום אחר. אף אחד לא רוצה\\יכול לסתום לו את הפה, וכל המגיבים החביבים כאן מוזמנים ליהנות שם משירתו הנהדרת.
    אבל למה הוא מתעקש לשיר במקום שהוא מבזה? במקום שכל תומכיו של לידר, המגוייסים כאן בהמוניהם, משמיצים, ויורקים בפני המשרתים בו?
    כל גוף, פרטי או ציבורי,שמוכן לאמץ אל חיקו מישהו שמטיל בו רפש, הוא טיפש או מתאבד מדעת.
    המדינה הזו עדיין זקוקה מאד מאד למי שמוכן להגן עליה. לא לחרף אותה.

    הגב לתגובה זו

    • הוא מופיע בפני חיילים בהתנדבות

      לי, 18/08/07 11:31

      ולאף חייל לא אכפת אם הוא שירת וכמה הוא שירת (אני יודע כי אני בעצמי חייל).. לידר בא כבר שנים על גבי שנים לשמח ולבדר חיילים אני לא חושב שיש פה משהו לא תקין..
      ואין לך מושג או לאף אחד אחר למה לידר שוחרר ע''י צה''ל אז אל תשפוט סתם.

      הגב לתגובה זו

      • לאף חייל לא איכפת? למה, עשית סקר? מחקר?

        נעמה, 18/08/07 13:38

        כי אני, למשל, פגשתי חייל אחד או שניים שדווקא כן שמחו על שמישהו עושה אבחנה בין מגוייס שמוכן לתרום, לבין משתמט ש''מופיע בהתנדבות'' כשבא לו.
        אם ללידר היו סיבות ראויות לשחרור שלו מן הצבא, מישהו בתחנה של צבא-ההגנה-לישראל איכשהו כבר היה יודע על זה.
        בקיצור, חפש אותו ברדיו תל-אביב, שם המקום הנכון שלו.
        האזנה נעימה.

        הגב לתגובה זו

        • וחייל אחד או שניים הם מדגם מייצג, לא? (ל''ת)

          קלות דעת, 18/08/07 17:18

          הגב לתגובה זו

          • מה שבטוח, אתה בהחלט מדגם מייצג. אין עליך בהבנת נקרא. (ל''ת)

            נ., 19/08/07 06:07

            הגב לתגובה זו

  • 40.

    פונקציונרים עלובי נפש בצבא ירו לו ברגל

    יוחאי, 18/08/07 10:06

    הצבא ירה לעצמו ברגל ובעיקר לכולנו בפרצוף.
    רק היה חסר שירשום במנשר ''למען הסר ספק, עברי לידר מכבד ומוקיר...''. מגעיל.
    בעידן של משפטיזציה, עורכדיניזציה והיוון של ערכים ע''י מושאם אין מקום לאהבת מולדת פשוטה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    למה הוא סירב לחתום? כי הוא השתמט כמו חבריו אחרי כמה חודשים? (ל''ת)

    בושה לזמר הזה, 18/08/07 09:24

    הגב לתגובה זו

    • הוא סירב לחתום בגלל שהמכתב הזה פשוט מבזה!!

      טל, 18/08/07 21:42

      המדינה הזאת מנצלת את עברי לידר כי כשהוא הופיע בהתדבות אף אחד לא קרא לו משתמט!!ואני יודעת שהוא שימח המון חיילים שנפצעו במלחמה שהייתה בשנה שעברה ולא רק במלחמה!!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    צהל ביזיון

    דני, 18/08/07 08:47

    צהל ביזיון! צהל הוא לא כולנו וכולנו לא צהל. תפנימו!!!
    צריך צבא מקצועי ושייזבו את האזרחים בשקט.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    גם ספורט אסור לראות - יש הרבה ספורטאים שלא שרתו בצה''ל

    יונה, 18/08/07 08:14

    ויש רבים יותר שמשרתים רק ''על הנייר'' . כלומר רשומים אבל בפועל לא עושים כלום .
    הכל ישראבלופ .
    ומחר מי שלא יחתום על הצהרה שכזו יפסיקו לתת לו את מעט ההטבות שיש במדינה כמו קצבת ילדים וכד' .

    הגב לתגובה זו

    • נכון צריך להעניש גם ספורטאים משתמטים! (ל''ת)

      איציק, 18/08/07 15:23

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    לידר לא צריך לשרת בצבא ולהיפגע

    הומו, 18/08/07 07:27

    מספיק שמעריציו ימותו בשבילו
    וחוץ מזה יש שלום כך שהכל תקין

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא סובלת מיליטריזם

    עתליה, 18/08/07 06:01

    לקוסטה ריקה אין צבא, הכלכלה שלהם בפריחה, הפער בין עניים לעשירים מצטמצם ולא היתה להם מלחמה או אפילו סכסוך עם מדינות שכנות כבר זמן רב. ואל תגידו שלהם אין שכנים כמו שלנו. אנחנו יוצרים את האויבים שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • מה את אומרת? לקוסטה ריקה אין צבא??

      נעמה, 18/08/07 09:45

      אה, זה בגלל שאנחנו המצאנו את האויבים שלנו. הבנתי.
      פשוט קמנו לנו בוקר אחד, והמצאנו מנהיג של מדינה שמכריז בכל יום מחדש על שאיפתו למחוק אותנו מהמפה, ויש לו גם את האמצעים לעשות את זה.
      המצאנו, בערך לפני שנה, חטיפה ורצח של חיילים בידי גוף שאין לו שום דרישות וטענות נגדנו, מלבד הדרישה הצנועה שנןואיל בטובנו ונסתלק מכאן.
      כאלה אנחנו. ממציאנים.אין מה לעשות.
      אכן, מי יתננו קוסטה-ריקנים.

      הגב לתגובה זו

    • את גם חושבת ודאי שההיסטואיה התחילה אתמול (ל''ת)

      נב, 18/08/07 10:33

      הגב לתגובה זו

    • זמרים ישראליים-חבורה של זייפנים

      איציק, 18/08/07 11:25

      אין בינהם אחד שאני מסוגל לשמוע. זבל טהור. לא מילים ולא לחן. להוציא את הוותיקים. הייתי אומר בפאראפראזה: פני העם כפני הזמרים שלו.garbage!!!

      הגב לתגובה זו

    • תגידי את רצינית הבאת את קוסטה ריקה כדוגמא?

      ברור, 18/08/07 11:32

      רפובליקת בננות
      אחת המדינות הושחתות בעולם
      אז מה אם יש שם חופים יפים יא סטלנית תוציאי תראש מהתחת שלך
      יש שם עוני מחפיר ואין דמוקרטיה אמיתית
      אם את רוצה לחיות שם ורק שם אף אחד לא מפריע לך
      אם יש לך אומץ

      הגב לתגובה זו

    • סעי לקוסטה ריקה , אופליה. (ל''ת)

      הוגו צ'אבס, 18/08/07 20:03

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    יחס לא הוגן לעיברי

    א.רמון, 18/08/07 04:04

    מקריאת גוף הכתבה נראה שעיברי דוקא לא המקרה האופייני , ננגדו הפעיל קצין החינוך את מלא התחמושת. משום מה זה דוקא עלול לפגוע באפקט הרצוי אותו מנסים להוביל בהתעוררות בזמן האחרון נגד אלה שלא ממלאים את חובתם לחברה.
    לא נעים עיברי יוצא במקרה הזה סתם ''שעיר לעזאזל''

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    א-ב-ס-ו-ר-ד!

    ..., 18/08/07 02:17

    עברי השתחרר כחוק, בדיוק כמו כל האמנים ה''משתמטים'' האחרים שמדברים עליהם בימים אלה, ובדיוק כמו רבע מהאוכלוסיה כיום.

    שצה''ל יטפל בחוקים שלו ושלא יטפל לאלה ששוחררו ע''י הגורמים המוסמכים לכך ע''פ חוק!!

    אם רופא מומחה החליט לפטור בנאדם משירות כנראה שהייתה סיבה.. ואם זה לא המצב אז הצבא אשם ולא אף אחד אחר.

    הגב לתגובה זו

    • צודק/ת במאה אחוז (ל''ת)

      אבי, 18/08/07 11:26

      הגב לתגובה זו

    • וואללה , זו בימת בעיה . בעיה חשובה. (ל''ת)

      מושקילה, 18/08/07 20:31

      הגב לתגובה זו

    • בן התגובות היותר הגיוניות כאן.. (ל''ת)

      סתם אחד, 18/08/07 20:52

      הגב לתגובה זו

      • נו שוין , סתם אחד ומחלק ציונים....

        למד ווניק, 18/08/07 21:13

        אתה צודק וגם טועה.
        צודק : אתה באמת סתם אחד , שאף אחד לא סופר אותו ממטר ...
        טועה : כי הציונים שחילקת אינם מעידים על עתיד מזהיר וקוגניטיביות של איש בעל תובנות...
        בקש עזרה.

        הגב לתגובה זו

        • איזה תובנות מבריקות, אתה עושה את זה גם בתשלום? (ל''ת)

          פאטתיות, 18/08/07 21:44

          הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך בהחלט אבסורד !! (ל''ת)

      ...!, 18/08/07 21:44

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ההופעה תשודר בגל''צ, יום א, ב - 20:00!

    מיטל, 18/08/07 01:50

    מקווה שלהקת הרוק ''סינרגיה'' המדהימה תוכל להופיע זמן ממושך יותר בשל הביטול של הופעתו של עברי לידר. בכל מקרה, רעיון ההופעה עבור חיילי צה''ל הקרביים מכובד וממליצה בחום לפנות ל''סינרגיה'', הלהקה הכי חמה בארץ (ומי שאמורה לזכות בתואר להקת השנה בכל מצעדי סיכום השנה) שתופיע כל שנה באירוע שכזה וכמובן, שאחרי ההופעה הכפולה שלה (עם ''תראי זה אני'' ששהה 6 שבועות בראש מצעד גלגל''צ) במשדר השירותרום של שנה שעברה כדאי לדאוג שהחבר'ה ישירו את שיר השירותרום השנה ויהיו בשעת שידור אחת באולפן גל''צ לגיוס תרומות ו/ או ידאגו לביצוע אקוסטי נוסף של אחד מלהיטיהם הרבים ושהתחנה ו/או תחנת הבית גלגל''צ תשדר בבוא הזמן, הופעה חיה שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ואני התגייסתי

    מירו, 18/08/07 01:33

    סוף סוף אני זוכה להערכה, הרגשה של אליתה, מעתה יהיה יותר קל לי, אם יגידו לי :' למה אתה נדחף '! אומר: 'הייתה בכלל בצבא'?
    אוכל לשכוח איך הברזתי שמירות, איך השבתנו הרכב....,הייתי בצבא,לא יבשתי ביצות, לא צנחתי במיתלה, אך מי אילו המישתמטים האילו לידי?!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    טוב מאוד. הגיע הזמן

    קיפוד, 18/08/07 01:18

    להוקיע את המשתמטים. מי שאינו מכבד את הצבא שמאפשר לו להופיע ולשרוד בארץ- שילך לעזעזל. זו אינה דרישה פשיסטית. זו דרך להביע איזו תודה והערכה למי שאינו תורם- ואפילו אם יש לו הצדקה לכך- לאלו שכן תורמים .
    עברי- אתה מאוס!!

    הגב לתגובה זו

    • מי שפוגע ביכולתנו לשרוד- שילך לעזעזל

      יהושוע, 18/08/07 03:03

      כל אילו שידעו כי בימח''ים אין ציוד,
      כל אילו שלא ידעו כי בימח''ים אין ציוד,
      כל אילו שסייעו למערכת החינוך להתאבן,
      כל אילו שקיבלו הנורמה שאפשר להלין שכר [בעיריות וכו']
      כל אילו שאיפשרו הלנת דין [שנים מחכים למשפט]
      כל אילו שאיפשרו גניבות רכב, סכינאות,סורגים על כל חלון- להתפתח
      אז אם יהיו עוד 10000 חיילים, הנ''ל יעלם?
      הצבא יתפקד טוב יותר?

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    בגלל מגיבים כמוכם המעודדים את עברי לידר

    שירה, 18/08/07 01:09

    החיילים מקבלים פחות ופחות כבוד עם השנים.

    כל כך עצוב......

    השתמטות במדינה הפכה להיות מן משחק אופנתי.

    ואל תבלבלו על בעיות רפואיות.

    לי היו בעיות רפואיות שלעברי לידר, על פניו לפחות, בטוח אין.

    נלחמתי בזה עד שגייסו אותי בהתנדבות. ולא- אני לא פראיירית.
    פשוט זה החינוך שקיבלתי בבית.

    והאמינו לי, היום ממרומי גילי- לאחר לימודים אקדמאיים גבוהים ומשרה מכובדת -אני משוכנעת שאני מוצלחת הרבה יותר מעברי לידר ש... תזכירו לי מה הספיק לעשות בחיים???

    אז לירוק בפרצופם של חיילינו זה קו עובר הרבה קווים אדומים. לא רק אחד.
    אנשים כאלה צריך להוקיע ולהקיא.

    הגב לתגובה זו

    • החלוקה שאת עושה -אופנתית.

      שאול, 18/08/07 03:15

      המתגייסים -טובים,
      הלא מתגייסים -רעים.
      למודים אקדמאים + משרה מכובדת -הצלחה
      אין לימודים אקדמאים ומשרה מכובדת- אי הצלחה.

      -מן חלוקה פשטנית ,המעידה על מגבלות ביכולת אבחנה ,ולכן ההזדקקות לנוסכאות מכלילות, שמטבען חוטאות לאמת.

      הגב לתגובה זו

      • נוסחאות ולא נוסכאות. לפעמים השכלה זה דבר חיובי- כמו לדעת לאיית

        לשאול, 18/08/07 10:25

        והמתגייסים הם אלה שבזכותם המדינה הזאת קיימת ולא מושמדת, אז בוודאי שכולנו חייבים להם הרבה.

        הגב לתגובה זו

        • למתקן הנוסכאות

          שאול, 18/08/07 16:08

          אין לי בעיה עם אמירה כי חייבים להם הרבה מאד מאד מאד.
          יש לי בעיה עם מלחמה נגד אילו שאינם בזרם המוצלח הזה.

          הגב לתגובה זו

        • מי שכותב עם שגיאות כתיב,

          המורה שולה, 18/08/07 16:31

          לא צריך להתייחס לתוכן כתיבתו,

          הגב לתגובה זו

      • שגיאות כתיב- מגבלה מאד גדולה ביכולת אבחנה

        לא שאול, 18/08/07 14:49

        הפוסל- במומו פוסל.

        שמעת על זה או שצריך לכתוב עם שגיאות כדי שתבין?

        הגב לתגובה זו

      • חוץ מזה- הבחנה לא אבחנה. אנחנו לא במרפאה. (ל''ת)

        לא שאול, 18/08/07 14:50

        הגב לתגובה זו

      • קראתי היטב , והבנתי שאתה טרחן. (ל''ת)

        גומולקא, 18/08/07 21:14

        הגב לתגובה זו

    • ' נלחמתי....עד שגייסו אותי,בגלל 'החינוך שקיבלתי מהבית '

      מירו, 18/08/07 03:19

      וזה עדיין לא אומר שצעדך תורם לחברה,
      הגיוני יותר כי זה תורם לך ולמשפחתיך.

      הגב לתגובה זו

      • אתה הופך גיוס לצבא לאגואיזם?? קצת מעוות

        חיים, 18/08/07 14:49

        אתה בטוח שכל מי שמתגייס תורם לעצמו ולמשפחה שלו? מאיפה הבאת את ההמצאה הזאת.

        למה שילדה או ילד בני 18 יעדיפו ללכת לצבא ולא ללכת ללמוד או לטייל או להתפחת??

        הגב לתגובה זו

    • שירה,

      טמפו, 18/08/07 03:22

      את מתוקה ומוצלחת,
      מאיפה הפחדים שלך כי מישהו מתכונן לירוק עלייך או על חיילים?

      הגב לתגובה זו

    • מה את יודעת בדיוק על הנושא?

      אני, 18/08/07 19:49

      כמה בטחון בצדקתך - ולכמה מעט אינפורמציה את נזקקת לשם הנחרצות הזו.
      ''לי היו בעיות רפואיות שלעברי לידר, על פניו לפחות, בטוח אין.''
      נו, כי אם את לא רואה בעיני הרנטגן בוחנות הכליות והנפש שלך את הבעיות שיש או אין לאדם בעת שאת צופה בו בטלויזיה - את וודאי יודעת. ידוע הדבר שמה שלא רואים - לא קיים. פינינו את הדרך מהספקות, קדימה, הסתער!
      האם זה לא מצלצל לך כמו סוג של משפט שדה? ולא, להגיד ''על פניו לפחות'' לא פוטר אותך מחוסר ההגינות שבקביעה הנחרצת שהבחור ''יורק בפרצופם של חיילינו'' ושיש ''להוקיע ולהקיא'' אותו.
      כמוך, אין לי שמץ של מושג לגבי בריאותו של עברי לידר. כל עוד אני לא מכירה אדם ואת תיקו הרפואי, אין לי זכות לקבוע אם קיצור שירותו היה מוצדק או לא. ואם את אדם מוסרי ומלא ערכים כפי שאת ללא ספק מגדירה את עצמך, אולי ייטב אם גם את תעצרי ותשקלי את בקיאותך בעובדות לפני שאת חורצת את דינו של אדם שאינך יודעת עליו כמעט מאומה.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מצד דני, מה הבעיה היתה פשוט לחתום ולשלוח ?

    יונתן, 18/08/07 00:58

    מוזר קצת, לא?

    הגב לתגובה זו

    • אם אין לך בעיה

      מירו, 18/08/07 03:26

      שיאפשרו לך לעשות דבר א' רק אם תעשה דבר ב' , שזה פעולת סחיטה, אז זה יכול להראות גם מוזר.

      הגב לתגובה זו

      • בכל חוזה מאפשרים לך לעשות דבר א' רק אם תעשה דבר ב'

        למירו, 18/08/07 10:22

        קוראים לזה הסכם או חוזה ולא סחיטה.

        אף אחד לא חייב לקחת את עברי לידר לשיר בצה''ל והאגודה לא חייבת לסדר לו עוד פרנסה אם הוא לא מכבד את צה''ל.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    גם כן זמר.... (ל''ת)

    רומם, 18/08/07 00:51

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מי זה בכלל הזמר רביב ??

    חכם ממך, 18/08/07 00:43

    לא שמעתי את השיר שלו ולא מכיר
    כנראה עוד כלומניק ישראלי שמצליח בחו''ל
    כמו כולם!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    its about time.no good for the army.....

    d, 18/08/07 00:36

    make a living with hamas.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אז למה הזמר רביב כן הופיע???

    מירי, 18/08/07 00:28

    הרי הוא לא עשה יום אחד צבא!!!
    הוא הוציא את השיר שלו
    GOOD TOGETHER
    אחרי הצלחה באירופה ופתאום ישר משמיעים אותו בכל חור ומסדרים לו הופעה עם האגודה
    חוצפההההההההההה

    הגב לתגובה זו

    • ועוד איך שהוא עשה צבא

      חוצפה עליייךךך, 18/08/07 00:41

      תתפלאי - שירתנו יחד
      חצופפפפפפפפפפפפה

      הגב לתגובה זו

    • מירי יקרה,

      דובר צהל, 18/08/07 00:50

      רביב היה בחו''ל רק שלושה חודשים, הופיע עם דגל ישראל,ושמו ישראלי לחלוטין.
      לעומת זאת לידר היה בחו''ל שלוש שנים!, ללא דגל ישראל, ושמו אינו עברי לחלוטין!

      הגב לתגובה זו

      • שמו של עברי אינו עברי? (ל''ת)

        תוהה, 18/08/07 11:34

        הגב לתגובה זו

        • ל- תוהה

          דובר צה''ל, 18/08/07 16:14

          שמו עברי, אך לא לחלוטין,

          הגב לתגובה זו

    • די לקינאה כפרה (ל''ת)

      די לקנאה, 18/08/07 00:54

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    איזו חוצפה מה חושבים בצהל שעיברי עובד אצלהם (ל''ת)

    ערן, 18/08/07 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    טוב אם לא ניצחנו את חיזבללה אולי ננצח את עברי לידר צהל מתדרדר לרמות

    אייל, 18/08/07 00:21

    שלא ידענו לעולם
    לידר קיבל פטור חוקי שניתן עי גורמי צהל ממתי צבא מכתיב לאזרח מה לאמר אפילו באיראן זה לא קורה

    הגב לתגובה זו

    • להבנתי,

      שאול, 18/08/07 00:33

      זה שלא ידענו, מעיד משהו עלינו, על תפיסתנו, על עירנותנו.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מחר,

    שאול, 18/08/07 00:18

    לא נוכל לצייר מה שנרצה,וודאי כי בחוצות הערים , ובצבא, יתנססו רק ציורים מחמיאים , ציירים,כנסו לתלם !

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    קצין חינוך ראשי,

    שאול, 18/08/07 00:10

    הינו גוף דוגמאטי,מאובן,השבוי בהרהורי ליבו, ואינו מבין -באמת -המציאות.
    אני עדיין מחכה להסברים על הצהרותיו כי צבאנו הוא המוסרי ביותר בעולם, למרות שביקשתי , וחזרתי וביקשתי, לא שלח לי לא עבודה, לא מחקר, לא שם הצבא השני במוסריותו......,שום דבר המוכיח שיודעים על מה שמדברים.
    תפסיקו לתבוע את כבודכם,
    מה שמגיע, יגיע לבד.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני קצין במילואים, ודרישה כזו נשמעת פאשיסטית טוטליטארית. וד''א...

    סגן במיל., 18/08/07 00:09

    ברמטכ''ל האחרון, חלוץ, אני ממש ממש מזלזל (''אני מאוכזב אבל לא מופתע'') - אני מספיק טוב לשרת במילואים?

    הגב לתגובה זו

    • טיבך קשה לאמוד,

      שאול, 18/08/07 00:38

      מה שבולט ,כי דעתך חריגה,רוב מכריע של הקצינים, לא יבזבזו אנרגיות בחשיבה בכיוון זה, ובהבעתה פה,
      בעני זה מוצא חן.

      הגב לתגובה זו

    • ואני שונא את צה''ל. קפוץ לי. (ל''ת)

      דני ב., 18/08/07 17:22

      הגב לתגובה זו

      • דני ב. אני מחכה לך להפקת סרט.

        אבי מוגרבי, 18/08/07 20:34

        פנה אלי למכללת ספיר.
        הנושא : ''ישראל 2007 - סופה ושקיעתה של תנועה לאומית''.
        אתה מתאים לי.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל הכבוד עברי אנחנו איתך! (ל''ת)

    שוחרי דמוקרטיה, 18/08/07 00:07

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אדיוטים יושבים בכנסת ומה צה''ל, עז?

    דו חלוץ, 18/08/07 00:03

    מדינה שמשמידה את עצמה...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יישר כוח עברי לידר

    מהגר, 17/08/07 23:53

    על המוזיקה שלך אני לא מת, אבל אני מעריך אותך מאוד שאתה לא מוכר את עצמך לגחמותיהם של קצינים שחייהם כיבוש ופשע.
    הדרישה המגוחכת של ''הועד למען החייל'' (שם פלקטי, זו אגודה מסואבת של קומבינות ומשכרות עתק) מזכירה יותר משטרים פאשיטים, האם זהו סממן נוסף של קריסת הדמוקרטיה בישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פעם הערכתי את הזמר הזה

    עמית, 17/08/07 23:47

    היום כבר לא,
    שיקרא את הספר על ארז גרשטיין ז''ל , אולי ילמד משהו

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה חושב

      שאול, 18/08/07 00:13

      כי מעניין אותי מה הם אהבותיך?
      ואם רצית לעניין אותי, חבל כי לא הסברתה.

      הגב לתגובה זו

      • 2 משפטים- 2 שגיאות כתיב שלא לדבר על התחביר... (ל''ת)

        שי, 18/08/07 01:05

        הגב לתגובה זו

        • אבוי,

          שאול, 18/08/07 03:31

          לא לתת למבזה השפה העברית להתבטא !

          הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל הכבוד לעברי לידר, שסירב לבזות את עצמו, ואת מושג ימי המילואים!

    מילואימניק, 17/08/07 23:47

    עד היום הוא התנדב לא מעט להופיע בפני חיילי צה''ל.

    לעשות מזה שירות מילואים זה פשוט ביזיון, וטוב שהוא לא הסכים לו. כמי שעשה לא מעט ימי מילואים אמיתיים, אני מעריך אותו על כך, ובז לאוכלי החינם בכל הגוף המיותר הזה שנקרא חיל חינוך!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מקארתיזם במירעו. (ל''ת)

    שלומית, 17/08/07 23:37

    הגב לתגובה זו

    • שלומית,

      מירו, 18/08/07 00:15

      לדעתי ,צריך בשביל המגיבים פה, ובשביל קצין החינוך, להסביר המושג.

      הגב לתגובה זו

    • זה נשמע לי כמו ''אויויויו , שינו את האופנה ולא ספרו לי....'' אויויויו (ל''ת)

      זה נשמע לי, 18/08/07 20:35

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    צב''ל- צבא בדיחה לישראל

    יניב, 17/08/07 23:36

    זה רק מראה מי יושב שם ומקבל את ההחלטות
    אומנות זה ההפך מצבא
    איך הם בכלל מנסים לכפות דעות על אזרחים
    בושה וחרפה
    יישר כח עברי

    הגב לתגובה זו

    • מי לימד אותך שאמנות היא ההיפך מצבא?

      מרצע, 18/08/07 00:38

      אילו דברי הבל ובורות.
      תרבות לא רוכשים ממנוי של מוסף הספרים של ''הארץ''.

      הגב לתגובה זו

      • מרצע,

        יהושוע, 18/08/07 03:34

        התרסתה ולא הסברתה

        הגב לתגובה זו

        • יהושע כותבים (ונהוג לכתוב) בלי ''ו'' אחרי ה''ש''...

          אחד שיודע, 18/08/07 12:13

          ''הסברת'' כותבים בלי ה''ה'' שהוספת בסוף, וכמובן, ''התרסת'' גם כן בלי ה'... ובכלל כמו אחד שכותב ''נח'' עם שבע שגיאות, מאיפה הקרצת את המילה ''התרסת''?????? (קצת גדולה עליך, לא?).

          הגב לתגובה זו

          • ל - אחד,

            יהושוע, 18/08/07 16:19

            תודה על התיקון, אני כותב אחרת.
            אני מקוה שחוץ מהמילים, אתה גם מבחין בתוכן.

            הגב לתגובה זו

  • 11.

    להחרים אותם את כל המשתמטים! אנשים מתים בשבילם והם לא מתביישים!

    שונא משתמטיםבדם, 17/08/07 23:20

    עכשיו ברגע זה חייל שומר על כל החארות האלה בעזה בגבול הצפון בדרום בשטחים מישהו בגילם בסך הכל בן 19 או 20 והם החארות האלה יושבים ומקטרים כמה הם מסכנים ודואגים רק לתחת המטונף שלהם. זאת פשוט בושה אין לי מילים!!! מישהו צריך לקום ולעשות משהו אחרת לא תהיה לנו מדינה

    הגב לתגובה זו

    • שונא שונאים (ל''ת)

      שונא, 18/08/07 00:20

      הגב לתגובה זו

      • מתאים לשמאלן לשנוא דברים שאינו מבין בהם....

        אוהב, 18/08/07 20:36

        והוא מבין , בד''כ , מעט מאד....

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    מעניין שלנפח את הגוף הגפרורי שלו במכון, יש לו כח

    גמרתי אתו, 17/08/07 23:15

    אבל להשקיע בצבא, הוא ממציא בעיות בריאותיות.

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת, מה הקשר? (ל''ת)

      הממ, 18/08/07 00:05

      הגב לתגובה זו

    • ראיתי אותו גם בים ! (ל''ת)

      מירו, 18/08/07 00:20

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הצבא השתגע (ל''ת)

    נסחפו לחלוטין, 17/08/07 23:08

    הגב לתגובה זו

    • צבא.

      שאול, 18/08/07 00:27

      אין לצפות להרבה מצבא שהחליט כי מקומו של כובע על הכתף,
      והציבור שקיבל זאת,
      קיבל מחסנים רקים ביום פקודה,
      ויקבל בעתיד את תוצאות החשיבה הבעייתית.

      הגב לתגובה זו

    • צה''ל השתגע (ל''ת)

      אין מילים, 18/08/07 17:52

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אל תקראו רק כותרת, תקראו לעומק ותבינו!

    אני, 17/08/07 23:07

    תקראו כמו שצריך!! עברי שוחרר מסיבות רפואיות!

    הגב לתגובה זו

    • מבחינתי זה לא משנה,

      יהושוע, 18/08/07 00:30

      התנהלות הצבא שגויה גם אם יש סיבה רפואית , וגם אם לא.

      הגב לתגובה זו

    • אז מה ? הוא שכח איך חותמים על התנדבות?

      רופא, 18/08/07 20:37

      זה בגלל הבעייה הרפואית שלו ?

      הגב לתגובה זו

      • עברי לידר התנדב המון עד עכשיו

        .ץ.ץ.ץ, 18/08/07 21:53

        וטוב שהוא לא חתם כי המכתב הזה פשוט מבזה!!זאת ממש סחיטה

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    עברי הוא הלידר (ל''ת)

    גלעד, 17/08/07 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל הכבוד לצהל עשו מה שצריך מי שלא משרת ותורם אין לו זכויות (ל''ת)

    אילת, 17/08/07 22:49

    הגב לתגובה זו

    • איזה זכויות?

      מירו, 18/08/07 00:01

      לא לסוע באוטובוס עם כולם?
      לא לצפות בהופעות הנבחרת הלאומית?
      לא לאפשר לו לבקר במצדה?
      אולי תפרט קצת ???????????? !!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • אילת,

      שאול, 18/08/07 00:31

      אז לך יש פחות זכויות ממני,

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לידר תהיה עברי ולא עוור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אילנה, 17/08/07 22:45

    מי שלא משרת את המדינה הוא פרזיט ויש להדיר רגליו מכל דבר שקשור במדינה .
    טוב שסולקת פרזיט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • התחלת למדוד?

      ש, 17/08/07 23:58

      מה עם ה'יורדים'?
      מה עם אנשים שאינם עובדים?
      מה עם המשרתים כג'ובניקים?
      מה עם מי שאינו עושה מילואים?
      מה עם מי שבמילואים, מתחמק מכל מה שיכול?
      מה עם בנות שלא משרתות המדינה?
      מה עם מי שלא שומר על כושרו הגופני?
      מה עם מי שמעביר את מפעלו לירדן?

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר לחצי ממה שרשמת? אם אין מה להגיד עדיף לשתוק

        אורית, 18/08/07 04:52

        אף אחד לא אמר כלום על גו'בניקים, נשים, לידיעתך, משרתות בצבא, מה הקשר בכלל למובטלים או למישהו שמעביר את המפעל שלו למדינה אחרת.

        קיצר, אין לך מה לענות על זה שעברי לידר שנהנה מקריירה במדינת ישראל- חסר כבוד למה ששומר על המדינה הזאת ומאפשר לה להתקיים- צה''ל.

        הגב לתגובה זו

        • אסור לחברה שלנו לתת יד למשתמטים.

          אילנה, 18/08/07 13:26

          גם גובניק הוא איד שמשרת בצבא.
          צריך טבחים ופקידים ומגישי קפה ועוד ועוד.
          כל אחד תורם רק מה שהוא מסוגל אך תורם ולא משתמט.
          נקודה.

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    יפה מאוד, מי שלא מכבד את צה''ל לא צריך להינות מהקלה במילואים

    חיפאית, 17/08/07 22:38

    הרי זה היה אמור להחשב לו למילואים.

    בניגוד לזכות הדמוקרטית לבקר דברים ספציפיים או חלוקת משאבים בצה''ל-
    מי שלא מכבד את צה''ל וערכיו- בלי צה''ל לא היתה מדינה ואם אין לך כבוד מינימלי- למה שתופיע בפני חיילים?

    הגב לתגובה זו

    • תקרא כמו שצריך!

      אני, 17/08/07 23:09

      עברי התגייס אך שוחרר מסיבות רפואיות!

      הגב לתגובה זו

      • תקרא אתה כמו שצריך

        חיפאית, 18/08/07 10:18

        ראשית, ''חיפאית'' הוא כינוי לאישה ולא לגבר.

        שנית, כתוב במפורש במכתב שהדבר יחשב למילואים.

        ולסיום, אם זה בכלל דרך שלו להתפרנס ולעשות כסף מהצבא ומהחיילים, אז על אחת כמה וכמה שצה''ל לא צריך לתרום לכיסו.

        הגב לתגובה זו

        • תקראו שניכם כמו שצריך:

          יזהר, 18/08/07 10:48

          האמנים הללו שמתחבאים מאחורי הביטוי ''סיבות רפואיות'', מופיעים שלוש-ארבע שעות על הרגליים, קופצים מהופעה להופעה (בשביל כסף הכל אפשרי), מופיעים גם כשהם עם חום - בשביל כסף אין סיבות רפואיות.

          הגדיל לעשות אביב גפן, שהציג מסמכים רפואיים בשידור מהדורת החדשות בטלביזיה, המעידים על בעיות בגב שהיו לו טרם הגיוס. בעיות אלה לא הפריעו לו להופיע באותה עת עם גיטרה על הגב, לשיר ולצרוח שעות על הבמה - ובכלל, מי ביקש ממנו להיות חייל קרבי?

          זה כמובן לא מונע מאביו, יונתן גפן, להסית באופן סיסטמתי כנגד ציבורים המשתמטים מצה''ל, תחי הצביעות, שבת שלום.

          הגב לתגובה זו

        • צה''ל לא שילם לעברי מעולם על ההופעות

          איוולת, 18/08/07 11:51

          עברי לידר מופיע בפניי חיילים בהתנדבות.

          ומה עוזר להחשיב את יום ההופעה כיום מילואים? זה שצה''ל מטומטם זה לא אומר שאתה צריך להיגרר אחריו.

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא כדאי לערבב בין אומנות לדיעות אישיות.

    אופיר, 17/08/07 22:20

    צה''ל לא היה צריך לבקש ממנו את זה
    ואמנים לא צריכים לדבר בעד/נגד צה''ל

    למה כל דבר צריך להיות קשור בצבא?

    אני בעד לענות משתמטים, אבל אומנות צריכה להיות נקייה, א-פוליטית וטהורה.

    רוצים דוגמא רעה? אביב גפן

    הגב לתגובה זו

    • באמת לא כדאי

      מורן וולינסקי, 18/08/07 00:22

      אני מסכימה כמעט עם כל מה שכתבת רק עם דבר אחד לא: שאביב גפן הוא משתמט. אביב גפן לא היה בצבא מסיבות רפואיות. וגם לעברי לידר על שלא חתם על המכתב הזה מגעיות מחיאות כפיים!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • שטויות. יש נכים שמתנדבים לשרות....

        וולן מרינסקי, 18/08/07 20:56

        אבל כשלא רוצים , גם גאזים הם סיבה להתחלות...

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה השטויות האלה לאהוב את צה''ל ? מה אנו מדינה של מוסוליני?

    דני ב., 17/08/07 22:19

    מה יש לאהוב בצבא? גוף גדול, מסורבל מושחת עם 100 ג'ובניקים על כל לוחם.
    עם עשרות אלפים פרוטקציונרים ואוכלי חינם שניתן לראות אותם באלפיהם בצהריים ממלאים את עזריאלי ואת אבן גבירול.
    עם גדודים של אנשי מנהלה, אפסנאות ופקידות שלא עושות מאומה.
    אני שרתתי בצבא שש שנים ושנאיתי כל רגע.
    נו אז מה אז לא קראו לי למילואים?
    התייצבתי כמו בובה למלחמת יוה''כ, מלחמת לבנון, אבל לא אהבתי את צה''ל.
    שנאיתי את צה''ל היורה בילדים, שנאתי את צה''ל העומד במחסומים ומונע תנועה מחולים ומיולדות, שנאיתי את קציני הממשל המושחתים שתמורת שוחד נתנו אישורי תנועה למסכנים.
    שנאיתי את צה''ל שסתם בארות של רועי צאן.
    שנאיתי את צה''ל שנתן יד לחמסני קרקעות ולשודדי עצי זית.
    שנאיתי את צה''ל שהגן על פושעים שבנו ללא רשיונות את מתיתיהו מזרח ומתנהגים בגסות כלפי שוללי הגזל בבילעין.
    ואם עברי לידר לא אוהב את הצבא אבל אוהב את החיילים אז מה ההתקפה נגדו.
    לפני שהפאשיזם יפרוץ כאן בגדול עלינו להתעשת ולקחת עצמנו בידיים.
    מה השטויות הללו של להוציא מכתב עם התניה של אוהב את הצבא אם לאו.
    אנו אוהבים את ילדינו חיילינו אבל הצבא הוא גוף שנוא.
    תכף יבקשו מאתנו מכתב שאנו אוהבים את הממשלה ואת הכנסת....

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד, צודק ב-100% (ל''ת)

      מישהו, 17/08/07 22:34

      הגב לתגובה זו

    • צודק. ומי שלא מכבד את צה''ל לא יוכל לינוק מעטיניו.

      נהר, 17/08/07 22:44

      אי אפשר לאחוז את החבל בשני הקצוות.
      אתה לא מוכן לחתום, אז אל תופיע.

      תודה ולהתראות.

      הגב לתגובה זו

      • נהר,

        שאול, 17/08/07 23:50

        ואם היה חותם ,הייתה מאפשר לו ' לינוק ' ?
        זה היה עושה אותו יותר טוב, או פחות טוב?

        הגב לתגובה זו

        • יותר טוב, וודאי. מי שמכבד את צה''ל ממלא חובה אזרחית מינימלית

          נהר, 18/08/07 00:36

          הוקרת תודה לחיילי צה''ל היא חובה אזרחית מינימלית.
          בדיוק כמו שזמר בריטי לא היה מגדף את הצבא הבריטי, גם אם היו לו חילוקי דעות עם הממשלה.

          הגב לתגובה זו

          • אבן,

            שאול, 18/08/07 01:01

            עברי לא גידף, ואי אפשר לדרוש ממנו לשבח,
            צבא הרודף אחרי כיבודים אילו ,יש לו בעיה.
            הצבא מעודדד הצביעות להשתלט, יכנס הטרנד של להיות נחמדים עם הצבא ,כי זה טוב לעסקים, ולא נקבל שום דבר יותר טוב, נקבל ישראבלוף.
            מאירפה אתה יכול להביא ממשטרים אחרים סימוכין יותר טובים לעמדתך.

            הגב לתגובה זו

          • יש הבדל גדול מאוד בין לגדף

            לייקה, 18/08/07 01:01

            ובין לא לחתום על המכתב המביש הזה.

            הגב לתגובה זו

          • ' חובה אזרחית מינימלית '

            טמפו, 18/08/07 01:04

            אילו החובות המינימליות במדינה שלך, ואני מקוה לא במדינה שלי.

            הגב לתגובה זו

          • נכון,

            מורה, 18/08/07 01:06

            גם אצלנו יש אותה בעיה,
            אני נכנס לכיתה, ותלמידים לא קמים,
            ואיך קוראים לי? בשמי הפרטי, לא עלינו!
            הגיע הזמן לדרוש את כבודנו !

            הגב לתגובה זו

    • דני ב. אתה מתכוון להקים איתי קשר ?

      אבי מוגרבי, 18/08/07 16:43

      אני צריך אנשים כמוך לסרט : ''ישראל 2007 - שקיעתה של תנועה לאומית''.
      אנשים כמוך יש מעט.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אני אוהב סושי ועברי הוא מלך

    מישהוו שמבין, 17/08/07 22:15

    אני אוהב סושי ועברי הוא מלך

    הגב לתגובה זו

    • מלך האגזוזנים (ל''ת)

      אפילו לא, 17/08/07 23:16

      הגב לתגובה זו

    • ןלכן גם אתה אדיוט (ל''ת)

      גידי, 17/08/07 23:19

      הגב לתגובה זו

      • גידי,

        יהושוע, 18/08/07 00:41

        תן איזה קצה חוט, שנחשוב שאתה לא באמת אדיוט , כפי שעולה מכתיבתך הארוכה והמנומקת.

        הגב לתגובה זו

    • אתה מבין גם בפאלאפל ? (ל''ת)

      עתליה, 18/08/07 20:39

      הגב לתגובה זו