• 40.

    אמנון לוי איש מפלגת חד''ש קלאסי (ל''ת)

    אא, 28/08/07 19:56

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אדון אמנון- אם לא היית שמאלן האם הברנז'ה השמאלנית היתה מעסיקה אותך? (ל''ת)

    היום שמאלנות, 19/08/07 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בקיצור אתה מאשים את כל העולם מלבד את הטימטום שלך! (ל''ת)

    עם הראש בקיר, 19/08/07 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    למה הוא לא הולך לעשות שומר מסך אצל השמאלנים בג'נין? (ל''ת)

    טליה פחמימה3, 19/08/07 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אמנון לוי! בזמן מלחמה - אי אפשר לכתוב מאמר נגדה - כי צריך לפעול

    יופיטר, 19/08/07 08:43

    זה לא עוזר לצפוניים שאתה נגד המלחמה - הם צריכים הגנה על חייהם ולא פלצפף של עיתונאי - ואם היית מבין היית יודע שפתחו עלינו במלחמה - אלא אם כן הפגזת אביבים לא נחשבת - מי הם בכלל לא? וחטיפת חילים בתוך ישראל תוך כדי קרב- זה משחק? איך קוראים לתוכנית? שומר מסך? עיתונאים תחקרו את עצמכם - תשמרו על מסך טהור מאגו מנופח והזוי

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מותר לו להאמין במה שהוא רוצה. די לפאשיזם. (ל''ת)

    דני ב, 18/08/07 17:23

    הגב לתגובה זו

    • ומותר לנו לא לאהוב אותו ולחשוב שהוא טרחן שמאלני שמחזק בוגדים

      דני ק., 18/08/07 23:17

      מותר לכל אחד שתהיה לו דעה- גם לנו- קהל הצופים והקוראים.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מי ישמור אותי מהשומרים והנטורים ?

    ישראלי, 18/08/07 17:06

    השומרים - גנבי דעת והנטורים - פורצי קירות הבית. אללי.

    השועלים דופקים לנו את בציר הענבים ובשכרונם - יוצא סודם.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    וואו, כמה אומץ צריך כדי להיות עיתונאי מהשמאל!! שאפו , אמנון!

    נעמה, 18/08/07 11:44

    מעכשיו לא אחמיץ אף פעם שום ''שומר מסך''.
    אני אצפה עד תום, גם אם הפיהוקים יהרגו אותי, ואראה איך אתה יושב שם בחדר הישיבות עם תחקירניך העשויים ללא חת,מתכנן בערמומיות של חוקר ק.ג.ב. ותיק, את המצלמה הנסתרת, מכשירי ההאזנה, משפטי המחץ. הכל כדי לתפוס על חם, לעיני כל עם ישראל, את הנוכל הנורא ההוא שהתחזה למהנדס(!).
    נכון שעד היום די זיפזפתי ברגע שהבהבה לי על המסך הדמות שלך, (למרות שדווקא יש לי קצת חוש הומור, וחייבים להודות שזה די משעשע: כאילו, אתה? שומר? מסך?)
    אבל לא עוד.
    אומץ כשלך ראוי לתיגמול. פששש, התנגדות למלחמה! שיואו, נגד הכיבוש! וואו, תודה לטלי פחימה!
    אין, אין עליך.
    אם זה תלוי בי, הרייטינג שלך ברור. עלי.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מעניין כמה מהמגיבים קראו את הראיון עד תומו?

    חיים, 18/08/07 03:10

    לקח לי חצי שעה

    הגב לתגובה זו

    • אני בטוחה שאף אחד- פיהוק גדול

      שאר ירקות, 18/08/07 20:14

      קיבלתי נקע בלסת מרוב פיהוק

      הגב לתגובה זו

      • הנקע בלסת הוא תוצאה של איי קיו נמוך

        ד''ר רזיאל, 19/08/07 10:26

        זו תופעה ידועה אצל אנשים טיפשים במיוחד שלא זוכרים איך לסגור את הפה אחרי שהם פותחים אותו.

        הגב לתגובה זו

    • קשה לקרוא עד הסוף - בא לי הסעיף ממנו - תפסתי קריז (ל''ת)

      יופיטר, 19/08/07 08:45

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אתה עבד ומשרת של אשכנזים

    חניתה מיוחס, 18/08/07 00:44

    אתה הוא המיינסטרים, אז איך אתה יכול להציג הצגות כמי שנלחם במיינסטרים. אתה מזרחי מוכחש, שמתבייש במזרחיות שלו. אתה מוקף במילייה מגעיל במיוחד של הכל הלינורים והרשפים והגלרונים האלה. להקיא ממש!
    הדרך היחידה להלחם את מלחמתם של המזרחים היא להצטרף למזרחים אינטלקטואלים ורדיקלים שלא מתביישים במזרחיות שלהם: שנהב,סמי שלום שטרית,יוסי יונה,מאיר בוזגלו, איציק ספורטה, סמדר לביא, הנרייט דהאן-כלב ודומיהם. כל אלה סולדים ממש עד כדי בחילה מהלינורים למיניהם. אתה לעומתם סמרטוט קטן ועלוב של המפיה האשכנזית בתקשרות. כל חייך היית כך.
    מסכן שכמותך, באיזה דיסוננס קוגניטיבי אתה חי, בתוך החבורה המזוויעה הזאת מרמת השרון, שבתוך תוכה בזה למזרח ולמזרחים. לרחם עליך ממש...

    הגב לתגובה זו

    • לכי לפסיכיאטר במקום לכתוב טוקבקים

      אנשים חולים., 18/08/07 10:17

      ואו איזה אשה חולת נפש. איזה שנאה. איזה כעס. איזה גזענות. איכס

      הגב לתגובה זו

    • חניתה באזכנזית ובמזרחית (מדוברת) זה נשמע אותו דבר

      נחמה ברדוגו, 19/08/07 10:23

      בעעעעעעעעע. את מדיפה ריח של גוויה בת שבועיים

      הגב לתגובה זו

    • את מתגעגעת לימים שהספרדים היו מיוחסים

      יונה, 19/08/07 11:07

      וזלזלו באשכנזים, אבל שני סוגי הגזענות הם מבחילים, חניתה מיוחס, ואת לא באמת מיוחסת, נשמה. תירגעי.
      הלוחמנות שלך מזכירה את אל-קאעידה שמנסה לחזור לתור הזהב של האיסלם הערבי ולדחוף את אירופה חזרה לפינה חשוכה.
      את המלחמות הנפשיות שלך (הורים?) תפתרי בתוך עצמך. שם איזור האסון הפרטי שלך, לא בפוליטיקה.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מחזקת את ידיך ואת ידי הצוות!! בהצלחה מכל הלב (ל''ת)

    מית נמש, 17/08/07 23:17

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ממש ''אמיץ'' מצידך להיות שמאלני בתקשורת

    לאמנון, 17/08/07 22:01

    נראה לך באמת שמישהו חושב שזה אמיץ, נגד הזרם או ''עושה צרות'' להיות שמאלני בתקשורת?

    הגב לתגובה זו

    • איזו בעסה בשבילם, מה? כמה שיקצינו,

      גל, 17/08/07 23:33

      הם רק יקבלו הערכה רבה יותר, מנסים להכות קיר מצמר-גפן.

      אומץ כיום זה להיות עיתונאי/אמן/סופר מהימין, כי ברור שהוא יותקף מעל כל ניר , מסך ורדיו.
      רק לזכור מה האמנים עצמם עשו לאריאל זילבר, כדי להבין שאצלנו , מקארתיזם נראה אחרת לגמרי: זה מהאמנים עצמם, ומשמאל.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אחת הבעיות שמעט מאוד עיתונאים יכולים לעמוד

    דקל, 17/08/07 21:20

    נגד הזרם ולהביע דעה עצמאית. הרוב זה פשוט עדר שלא יאומן''
    זו בדיוק הטענה העיקרית כנגד התקשורת(ולא רק דרך עינו הצרה של אמנון לוי על מבקריו שבעיתונות).
    קחו למשל את דרך הסיקור האחידה של הנושאים הבאים:
    1.מלחמת לבנון השניה-כולם שיבחו והיללו לפחות בהתחלה.
    2.חיים רמון-על העוול שנעשה ליקירם.
    3.משה קצב-על השחיטה הגדולה.
    4.ההתנתקות-הראנו למתנחלים מי הוא בעל הבית.
    5.אריאל שרון-אתרוגיזם,אמנון אברמוביץ רק המציא את השיטה.
    6 .כמובן ביבי נתניהו-שכולם אוהבים לשנוא .
    רק חלק קטן מהתקופה האחרונה:
    הרי רובם המכריע והקובע של העיתונאים
    מגיעים מאותו בית גידול:גברים,אשכנזים,חילונים,
    שמאלנים ותושבי המרכז.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אמנון, כנס בבקשה.

    אורי, 17/08/07 20:39

    לא ידעתי שאלו דעותייך.
    כל מי שמכבד זכויות אדם ואזרח אני מכבד אותו.
    אני כעת מעריך אותך הרבה יותר ואצפה באופן קבוע בשומר מסך.
    ישר כוח.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בזמן שחיילים מגינים על המדינה שלך אתה יוצא נגד המלחמה?!

    חיפאית, 17/08/07 19:49

    אנחנו החלטנו על המלחמה?
    איפה אתה חי, החיזבאללה התחמש שנים והתכונן להפציץ את ישראל. לא אנחנו ביקשנו שיחטפו לנו חיילים, יפציצו את שדרות ואת הצפון.

    להתגונן, זה לא איזה בחירה שאפשר לא לעשות. מי שלא מגן על עצמו- אין לו זכות קיום.

    הגב לתגובה זו

    • חיפאית הגבתי לפני קריאת תגובתך - נראה לי שחלק מהאנשים לא מבינים

      יופיטר, 19/08/07 08:48

      שפתחו עלינו במלחמה - כי איפה הם ואיפה הצפון

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא רואה יותר שומר מסך!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כ, 17/08/07 19:27

    הגב לתגובה זו

    • אמנון לוי

      רחל, 20/08/07 01:04

      לא אראה יותר שומר מסך

      הגב לתגובה זו

      • מהיום אראה שומר מסך קבוע!

        די לחרמות, 20/08/07 08:00

        איזה אנשים, מה קרה? בן אדם הביע דעה, מה זה קשור? ישר חרמות,נידויים, וואלה. השתגעתם?

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    הבעיה היא בהסברים הטרחניים על כל אייטם וכל תוכנית הם מתארכים (ל''ת)

    אבי, 17/08/07 19:20

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מקומם? מקומם מאד!!!!!! (ל''ת)

    אחוול, 17/08/07 19:16

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חרטטן בלתי נלאה

    שמז, 17/08/07 18:25

    אילו התוכנית שלו יתה שווה משהו, הוא לא היה מתנפל על איזה נעבעך שמנצל נענעכים יותר גדולים ממנו, אלא על הענקים, אלה שהטלוויזיה חיה מהפרסומות שלהם. אילו למשל היה מראה שחברת פלאפון עדיין נמצאת בדור הראשון מבחינת איכות הקו, ושהמוטורולה של אורנג' לא ראוי לאוזן אדם, היו סוגרים לו את התוכנית למחרת. אבל למה להתמודד עם גדולים וחזקים כשאפשר להתנפל על פנינה רוזנבלום...

    הגב לתגובה זו

    • אנטנוט סולולריות

      דני, 17/08/07 20:48

      אם לערוצי הטלויזיה היו ביצים הם היו עושים תחקירים האם ליד הנהלי בעלי חברות הסולולר יש אנטנוט סליחה משדרים ליד בתיהם ליד בתי ילדיהם הוריהם ידידהם ואז היו נדהמים אין אין ולא יהיה

      הגב לתגובה זו

    • אסם זו לא חברה גדולה ???

      יעל, 17/08/07 21:50

      ?

      הגב לתגובה זו

      • יעל...? את באמת חושבת שהעובדות חשובות לשמז?

        נועם, 19/08/07 10:20

        קובץ של קלישאות שלא קשור לכלום. לזכותו יאמר שהוא יודע לקרוא כי ברור שאת קשקושי הביצים הנ''ל הוא שאב מהרבה ביקורות טלוויזיה.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    משהו קטן אבל גדול

    קובי הקאובוי, 17/08/07 17:48

    לגבי המשפט הבא, לקוח מתוך
    הכתבה (ע''י cut &paste)
    ''במקרה הזה הפכה עמדתו של לוי מהר מאוד לקונצנזוס'' (סגור ציטוט).
    הכוונה לכך שדעתו של אמנון לוי
    על המלחמה הפכה לקונצנזוס.

    זה העניין. שהיא ממש ממש לא הפכה
    לקונצנזוס.
    עדיין מעל 80% ואולי אפילו מעל ל-90% מהציבור חושב
    שהמלחמה היתה מוצדקת וראויה,
    רק שהיא לא נוהלה כראוי.
    אמנון לוי חושב שהיא מלכתחילה
    מלחמה לא מוצדקת.
    מכאן, שדעתו על המלחמה ממש
    לא נכון שהפכה לקונצנזוס. ממש לא!

    הגב לתגובה זו

    • אל תבלבל את השמאלנים עם עובדות

      שמאלני לשעבר, 17/08/07 20:38

      אל תשכח שאלה האנשים שיכולים לעשות בית ספר לתעמולה לפראבדה.
      גם בעקבות דו''ח הבינים של וינוגרד הם צעקו שהם צדקו, כאילו שהמחדל הוא ביציאה למלחמה ולא בניהולה.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק

        קובי הקאובוי, 17/08/07 22:45

        לפחות על פי מה שפורסם בתקשורת
        על דוח הביניים של וינוגרד.
        הביקורת של הועדה לא היתה על
        עצם היציאה למלחמה. נהפוך הוא.
        במשתמע מבין השורות ואולי בשורות
        עצמן עולה תמיכה בעצם הרעיון של
        המלחמה רק בקורת על בלבול בדרג
        המדיני ואי קוהרנטיות של המטכ''ל
        וקציני צה''ל הבכירים.
        כמו כן על הברדק בימ''חים וכדומה.
        ממש ממש לא היתה ביקורת על כך
        שלא יצאו למלחמה.
        עד כדי כך שהועדה בקרה את זה
        שלא היתה פעולה קרקעית נרחבת
        בשלבים מוקדמים יותר של המלחמה.

        הגב לתגובה זו

      • צודק. יש ציבור קטן שמונה 5% ששולט בתקשורת.

        אלי, 17/08/07 23:28

        אני לוקח את השיח הפנימי שלהם: מי שמאלני, מי יותר שמאלני, מי שמאלני רדיקלי ומי שמאלני ''מנייאק'', בהומור.
        האנשים הללו חיים בבועה. מייצגים הלך רוח חולף. לא יותר.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    על מה אתם מדברים? תוכנית מוצלחת יש לו! המשך כך אמנון!! (ל''ת)

    אחלה תוכנית!!!, 17/08/07 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זה המפורסם שהטריד ילד בן 16?? (ל''ת)

    בגן העצמאות???, 17/08/07 16:59

    הגב לתגובה זו

    • מה פתאום? ההוא מהרדיו בכלל (ל''ת)

      מי שיודע, 17/08/07 19:08

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הפרענק מנסה להשתכנז כשהוא מביע דעות סופר שמאלניות. על מי הוא עובד? (ל''ת)

    שמאלן עאלק, 17/08/07 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    העולם אינו יכול להכיל את האגו הנפוח של אמנון לוי

    אגו, 17/08/07 15:03

    בושה שלאיש כזה נותנים פתחון פה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    היו כמה תחקירם מדהימים - כמו אוסם ופנינה רוזנבלום וכד' (ל''ת)

    הצליחו בענק, 17/08/07 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    קשה להחליט , לוי טיפש ברמות או עושה את עצמו

    המסקנה בפנים, 17/08/07 14:54

    אם הוא באמת מחשיב את עצמו כמו שהוא כותב אז הוא באמת טיפש גדול
    אבל כיוון שבדיעבד ברור שהוא רודף בצע ותו לא (רודף אחרי הכסף)
    הרי הוא שילוב של טיפש שעושה את עצמו.
    לטעון היום שכל מה שעשית מושלם זה בדיחה מאוד לא מוצלחת.
    ולסיכום מאחד שקצת יותר מבוגר ממך וקמת יותר חכם ממך (לא קשה)
    דחוף את הכסף - אתה יודע לאן
    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

    • נשמה, אם באמת היית חכם יותר מאמנון לא היית כותב כאן תגובות

      אפרים, 19/08/07 10:03

      לא נעים, אבל האפס הנשקף במראה הוא אתה

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אפס של אדם ואפס של תוכנית!! כמה רוח וצלצולים הוא עושה

    סימור באטס, 17/08/07 14:48

    קחו דגמא - כתבה על ''הבעיה'' של המשק - שיקים ללא כיסוי (נו כמה כבר אפםשר לדבר ששיקים חוזרים בלי סוף..וכך הפכה הכתבה ועיקר הדיווח והראיון עם אנשים שהסתכסכו ותקפו זה את זה בגלל שיק שלא נפרע...
    נו באמת?! מה הקשר בכלל?!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    פנינה רוזנבלום אכלה אותה. היא יצאה עולם תחתון מכל הסיפור

    יעל, 17/08/07 14:42

    איך שהיא איימה עליהם והביאה את בעלה, שגם הוא חלק מעולם תחתון כנראה אם הוא מסוגל לאיים על עתונאים

    תזהרו מפנינה. היא מסוכנת לציבור זאתי

    הגב לתגובה זו

    • איזה שטויות. הוא ניצל אותה יפה מאוד לפרומו, אבל לא היה בשר לכתבה.

      לא דובים ולא, 19/08/07 01:22

      מה באים אליה בטענות על דברים שקרו לפני שהיא רכשה את החברה הא??

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    התוכנית משעממת

    המבין, 17/08/07 14:17

    במקום לרדופ אחרי נוכלים קטנים
    למה שלא ילך על משהו גדול
    כמו חברי כנסת או אנשים רצינים
    יגלה את השחיטות שם

    הגב לתגובה זו

    • חברי כנסת זה הכי משמעם. אוסם יותר מעניין. (ל''ת)

      תרגיעו, 17/08/07 15:59

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מסך ריק

    ישראל אריה, 17/08/07 13:49

    דולק מסך ריק ומתוכו יוצא אמנון לוי. ריקא.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    תוכנית חלשה מאוד.

    דעתי, 17/08/07 13:44

    במרבית המקרים אין תשתית ראייתית מינימלית. למעט מקרה אוסם - לא זכור לי סיפור אחד בעל תועלת לטובת הציבור.

    גם מהבחינה הטלביזיונית : כתוכנית הנמצאת בפריים טיים, כמה כבר רייטינג יש לה ?

    לא יודע. כל אחד וטעמו. אני לא אוהב.

    הגב לתגובה זו

    • מעניין לא ניראה לי שראית את התוכניות...

      צוצו, 17/08/07 14:50

      במקרה של חנות החשמל בבית''ר עלית יש במקרה של גביית כספים חריגים מזקנים יש, במקרה של אוסם יש,
      וזה שהציבור מטומטם כמוך ולא יודע להעריך שמנסים לעזור לו זו בעיה בפני עצמה.

      הגב לתגובה זו

      • הייתי רוצה שתהיה עזרה לציבור אבל (!)

        ., 17/08/07 18:39

        שזו תהיה על בסיס של צדק - ושלא יצלמו לי במצלמה נסתרת רועדת אדם תמים והמצלמה תהפוך אותו לקימינל.

        כי כך היו חלק גדול מהתחקירים שצפיתי.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    הוא משדר את התחקירים הכי טובים בארץ

    ערן, 17/08/07 13:38

    בכולבוטק תופסים חומוסיה שמוכרת חומוס בלי מכסה ועושים מזה כתבה ענקית עם מצלמות נסתרות ואף פעם אין שם משהו ראוי. עובדה מפברקים תחקירים ואת זה אפילו בית משפט אמר (סרן ר' למי שלא זוכר ועוד כהנה וכהנה תחקירים מפוברקים). אמנון לוי לא עושה בלגנים אלא התחקירים שלו עושים אותם. הסיפור עם אוסם לא סתם תפס את כולנו במתח גם בלי אולפן מפואר ובלי צעקות אלא בדיבור חלש שמפנה את כל הזרקורים אל התחקיר עצמו. אני לא מסכים עם הדעות הפוליטיות של לוי אבל לא יכול לקחת ממנו את הקרדיט שהוא צבר בשנים האחרונות.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל בדרן-זבל מנסה להיות ''חתרן''

    שובר-מסך, 17/08/07 13:22

    ככה זה שכל אמירה ''חתרנית'', הופכת אותך אוטומטית לאינטלקטואל רגיש ואיכותי גם אם אתה משחק במיץ של הזבל.
    נראה שכל בדרן-תחקירן-מגישן-תורן, רוצה מצד אחד ''לבעוט בקונצנזוס'', ומצד שני ללקק במסירות בפריים-טיים למסעודה משדרות ואברמסון מרמת-השרון . כל כך שקוף, שזה כבר עכור.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מלחמות העיתונאים

    אבי, 17/08/07 13:19

    לא מעניינות אותי הכי חשוב זה תוכן התוכנית החשיבות וההשפעה שיש לה עלינו האזרחים להינצל מנוכלים קטנים וגדולים.

    תמשיכו לריב בינכם זה ממש מעניין לנו את הידלין

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מאגף משמאל לשמאל

    טלי לא פחימה, 17/08/07 13:04

    יותר טוב שיעשה את שומר מסך כמו שצריך מבלי כל החזרות המלאות האלה, ומבלי להביך אנשים. טוב, תפסתם את הגנב, אז למה אתם מנדנדים לו? מה אתם רוצים שיגיד? וכל הסצנות האלה בחדר ההפקה - עאלק ''ריאליטי'' ממש מיותרות. כמו הקשיש הזה בעצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אמנון מנסה להיות שמאלן יפה נפש

    חסוי, 17/08/07 12:18

    גר ברמת השרון
    מדבר כמו פלצן
    חושב את עצמו
    האמת..שהוא כלום.
    לך אל הערבים אשר אהבת..לך אל טלי שלך...אל זביידי...
    אלו האנשים שאתה צריך לחיות במחיצתם.
    אלו ששונאים אותנו
    בגלל אנשים כמוך תהרס המדינה.
    השכן שלך שמתעצבן בכל כיפור שאתה עושה על האש.

    הגב לתגובה זו

    • אשתו פעילה במחסום ''ווטש'' החבר הכי טוב שלו הוא רפי רשף הוא גם גבר

      מרחם ובין, 17/08/07 13:03

      נמוך שמנמן כתפיים שמוטות
      בקיצור..עם נתונים כאלה גם אני היתי נשבר..

      הגב לתגובה זו

      • אשתו פעילה במחסום יחד עם עליזה?

        בעיה, 17/08/07 14:02

        לא ידעתי
        עכשיו אפשר להבין את הכתבה שמראה את המבולבל הזה. גם להבין את רגשי הנחיתות. ברור שהוא נוהה אחרי אשתו כמו כבש. רוצה להתחנחן בפניה? האם היא רוצה להעיף אותו מעיניה?

        הגב לתגובה זו

    • שיחזיר עטרה ליושנה ויממש את זכות השיבה לסוריה (ל''ת)

      טלפלא, 17/08/07 15:33

      הגב לתגובה זו

    • בטוח שאתה לא שכן כי אמנון אף פעם לא עושה על האש.... (ל''ת)

      שכן טוב, 17/08/07 16:01

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    תוכנית צהובה עם כותרות מפוצצות ומעט עובדות !!! (ל''ת)

    ר, 17/08/07 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שומר מסך שיחקה אותה השנה עם אוסם.

    נמאס מבידור, 17/08/07 11:23

    צריך עוד תוכניות כאלה. שלא ידברו על פוליטקה אלא על מה שחשוב לאזרח.

    הגב לתגובה זו

    • פישלו בגדול עם פנינה רוזנבלום

      בעל דירה שנחמסה, 17/08/07 13:05

      ועם ההגנה על חומסי הדירות. - הם ממש הזיקו לבעלי דירות שרוצים להוציא את המשתלטים על רכושם.
      עכשיו שאני קורא את ''משנתו הפוליטית'' אני מבין את ההגנה על החומסים.

      הגב לתגובה זו

      • איפה אתה חי?

        צופה, 18/08/07 16:06

        למה נראה כאילו תפסו אותך עושה משהו ב''שומר מסך''. עונה גדולה. אסם. CARE. פזגז. HOT. אסותא. העונה הם הולכים נגד הגדולים בלי לפחד. כל הכבוד.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    לוי מנסה להתחנף למבקרי הטלוויזיה השמאלנים אבל זה לא עובד

    ענת, 17/08/07 10:56

    גדעון לוי בטורי ביקורת הטלוויזיה שלו כמו גם המבקרים השמאלנים האחרים יודעים לזהות זבל צהבהב וטוב שכך.

    הגב לתגובה זו

    • בבקשה תגיד שלא כל הימין טיפש כמוך, בבקשה... (ל''ת)

      עוד ימני דמגוג, 17/08/07 14:48

      הגב לתגובה זו

      • לא כי השמאלנים העיוורים הכי חכמים (ל''ת)

        גבי, 17/08/07 19:28

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    צהוב,פופוליסט העושה מעשה זמרי ומתיימר להיות פנחס

    שרית, 17/08/07 10:50

    ולגבי דעותיו הפוליטיות,
    איך זה שכל מי שרוצה לפגוע בישראל וביהודים הוא צדיק
    וכל אלה שמגינים עליה הם רשעים גמורים????

    לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב...

    הגב לתגובה זו

    • הוא גם יזם תוכנית שתצדד

      בעל דירה שנחמסה, 17/08/07 13:07

      באלה שמשתלטים על דירות ומנסים להוציא את המשתמטים.

      הגב לתגובה זו

      • אתה אדיוט או מה? הוא נלחם בחומסי הדירות

        הצופה, 17/08/07 15:58

        יכול להיות שהמגיבים כאן הם נוכלים ששומר מסך תפשה? כי לפחות בענין הדירות זה שקר מוחלט. שומר מסך רדפה אחרי חומסי הדירות לטובת בעליהם החוקיים

        הגב לתגובה זו