• 105.

    שיר מדהים עד

    מיקניס, 03/09/07 14:45

    עד עכשיו לא גיבשתי דעה לגבי סאגת ההתנפליות עלייך עכשין יש לי דעה מאוד מגובשת

    אתה תותח

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    שיר מדהים עד

    מיקניס, 03/09/07 14:45

    עד עכשיו לא גיבשתי דעה לגבי סאגת ההתנפליות עלייך עכשין יש לי דעה מאוד מגובשת

    אתה תותח

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אני נגד משתמטים אבל...

    ירין, 23/08/07 15:29

    יש כאלו שנקראים משתמטים למרות שהם לא גויסו בגלל סיבות רפואיות וההכללה הזו ממש לא במקום.
    אותי שיחררו בגלל מחלה כרונית והתנדבתי ואפילו נלחמתי בבירוקרטיה כדי לחוות את השירות(ונהניתי מכל רגע).
    לגבי ג'קו, לא כואב לי בכלל על כך שהרבה מחרימים אותו כי לא מספיק שהוא לא עשה צבא הוא התבטא נגד המדינה בצורה מבחילה.
    המדינה שלנו רחוקה מלהיות מושלמת אבל עם כל האוייבים שלנו ובהתחשב בעובדה שהיא קיימת רק 60 שנה אנחנו במצב מעולה וכל השתלחות כגון זו של אייזנברג ראויה לגינוי.
    מי שמדבר בגנות המדינה שבזכות הקמתה הוא קיים מצידי שיהיה ''כוכב נופל''.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    מוכשר,וחבל,חבל שהוא פתח תפה כי על טעויות לא סולחים. (ל''ת)

    לילוש, 23/08/07 04:25

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    ג'קו, אתה מוכשר ונוגע ללב. ואל תיקח ללב

    אני, 22/08/07 14:03

    לא את הטוקבקים השליליים ולא את הפלייליסט. תצליח בכל מקרה. כשרון כמו שלך לא יכול להתאייד ולהתנדף. כישרון כזה לא נועד אלא רק לענג. תמשיך, אל תקשיב לאף אחד. בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    גלגלצ זה לא בושה. טוב שהורדתם (ל''ת)

    אפס שלא שירת, 22/08/07 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    די. תורידו כבר את התמונה של האפס הזה. (ל''ת)

    רוביק, 21/08/07 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    גלגל''צ כבר לא תבקר אצלי ברדיו... (ל''ת)

    נמאס כבר, 21/08/07 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    לא רוצים לשמוע על זבל כזה שלא היה בצבא

    חייל גולני, 21/08/07 10:47

    מי רוצה זבל שלא היה בצבא דייי כותב נולד עם המשתמתים הרבים שלהם אנו רוצים משהוא מהעם שהיה בצבא ואוהב את המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אסור לצבא לתת לו במה אחרי מה שהוא אמר (ל''ת)

    שירי, 21/08/07 08:19

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    פשוט זה שיר גרוע, מצטערת (ל''ת)

    מוריה, 20/08/07 23:59

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    לא נורא, הוא לא עשה צבא...! (ל''ת)

    רק לא מרינה!, 20/08/07 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    לא נורא, הוא לא עשה צבא...! (ל''ת)

    רק לא מרינה!, 20/08/07 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    יש קונקפליקט רציני......

    שקדלילו, 20/08/07 06:07

    יש קונפליקט רציני בנושא, במיוחד עכשיו כשהתקשורת מתעסקת בעניין המשתמטים בצורה אינטנסיבית כל כך. אני לא חושבת שצירך לצלוב בן אדם בגלל הרקע או אי הרקע הצבאי שלו, מה שכן זו סוגייה חשובה שצריכה לקחת חלק בחיי היום יום שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    יפה ש nrg נותן במה לפרזיטים.

    צ. השרוף, 19/08/07 16:23

    סופסוף גלגל''צ הסנובים עושים סלקציה מוצדקת-
    ואתם מבקרים אותם על זה..
    בושה ל NRG על עידוד הפרזיטיות וההשתמטות!

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הסלקציה של גלגל''צ מעוררת סימני שאלה רבים?! (ל''ת)

    תשובה, 19/08/07 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מי מאזין בכלל לגלגל''צ. תחנה גרועה מאד! (ל''ת)

    שולי, 19/08/07 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    גם מרינה לא תעבור... (ל''ת)

    ..., 19/08/07 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הסיכוי היחיד שלו - לחדש שירים של קילר הלוהטת

    מירי, 18/08/07 21:54

    יש לו קול לא רע, העיבוד מעולה, אבל השיר מחורבן.
    נראה לי שכדאי לו לחדש את אחד השירים הישנים של להקת הרוק קילר הלוהטת. הקול שלו מולבש בול על השירים המעולים ההם!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    השיר החדש שלו פשוט גרוע

    ben, 18/08/07 14:43

    וזאת הסיבה שלא עבר פלייליסט..

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    קודם צבא אח''כ דיון אם יוכנס לפלייליסט. (ל''ת)

    דגן, 18/08/07 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מה זה השטויות האלה?? השתגעו כולם?

    זד, 18/08/07 11:04

    אני ממש אבל ממש בז לאלה שלא התגייסו, כועס עליהם ולא אוהב משתמטים וסרבנים.
    אבל מכאן ועד לציד המכשפות הזה המרחק רב.
    אולטימטום לעברי לידר, חרם על ג'קו, ראשי ערים מתארגנים?
    השתגעתם? מה זה כאן, איראן? ואם החרם היה בגלל שהם לא מניחים תפילין רק אז זה היה הרבה יותר גרוע? מה עם חופש הביטוי והעיסוק? פחות חשובים מהגיוס לצה''ל?
    רוצים להילחם בהשתמטות ובסרבנות - זאת לא הדרך.
    ואם הוא היה אומן ערבי - כמו מרים טוקאן מכוכב נולד? אז כן מותר לשמוע אותה בגלגל''צ - בהנחה שהיא מן הסתם לא התגייסה? למה אביב גפן כן עשה צבא? אז גם אותו נחרים??
    למה שלא נלך שלב אחד קדימה - לא רק חרם בגלגל''צ - בואו נסרב לקבל אנשים שלא שירתו למשרה בשירות המדינה או העיריה, ניתן להם ת.ז. כתומה ולא נקבל אותם למנין? דפוקים. ככה תשכנעו נוער לערכים ולהתנדבות? בפאשיזם?
    נ א ל א ל צ נ ז ר !!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין + ביקורת כנה על השיר

      ענת קמחי, 18/08/07 15:53

      זה שמעליי צודק לחלוטין- העניין עם הצבא יצא מפרופורציה. שירתתי שנתיים מלאות בתפקיד תומך לחימה, נתתי מעצמי הרבה ואני גאה שהתגייסתי- אבל אני לא חושבת שצריך לרדוף כך את מי שלא מתאים למסגרת.
      ג'קו היה מוכן לעשות שירות לאומי אזרחי אבל העדיפו לשחרר אותו הביתה עם ''סטיגמה''. המדינה הפסידה וג'קו הפסיד, מזה שאנשים צרים כמוכם שופטים אותו רק דרך שירותו למדינה במקום דרך המוזיקה.

      וביקרות כנה על הסינגל: הקשבתי בלי דעות קדומות- ולא אהבתי. אני מצטערת. אני חושבת שצריך להתאמץ קצת יותר בשביל הפלייליסט.

      הגב לתגובה זו

    • למה לא , בעצם ? פאראזיטים לא צריכים פה. (ל''ת)

      רוגטקא, 18/08/07 19:39

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    החלטה מצוינת

    d ilan-the one, 18/08/07 03:17

    לא להשמיע את המשתמט העלוב.

    בכל מקרה-פלייליסט? תחנה עם מוזיקה מגעילה שחוזרת על עצמה. מגעיל, פשוט מגעיל ורדוד.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    גם את הזמר רביב לא משמיעים בגלגלצ

    רלי, 18/08/07 00:25

    וזה בגלל סיבות שאמנע מלפרט כן והמבין יבין

    הגב לתגובה זו

    • תתעדכני - ועוד איך משמיעים!!!

      שלי בכר, 18/08/07 00:39

      שמעתי את הסינגל שהוא שחרר בארץ
      good tugether
      והשיר בן ז*נה ברמות על קשות
      ורואים שאת צריכה להקשיב יותר לגלגלצ
      תודה

      הגב לתגובה זו

      • הוא מלך

        אבי ביטון, 18/08/07 19:35

        פשוט מלך
        ''טוב ביחד'' זה שיר מטורף
        מ ד ה י ם
        בא לי לקלל מרוב שהוא טוב

        הגב לתגובה זו

        • בא לך לקלל בגלל החינוך שקיבלת.

          מורדוך, 18/08/07 21:05

          תאמין לי.
          אולי במשפחה אחרת היית יוצא בנאדם.
          וחוצמזה , ז'קו הוא מלכה .
          הזקן מטעה אותך....

          הגב לתגובה זו

    • איך אפשר להוריד את השיר שלו

      בן גרין::, 18/08/07 00:49

      שמעתי ואהבתי
      ראיתי ראיון שלו בטלביזיה האיטלקית. הוא מקסים, מזכיר את מיקה, הזמר.
      יש למישהו מושג אם יש לשיר טרוטון בישראל????

      הגב לתגובה זו

      • בטח שבוודאי.

        קרויצפלד יקוב, 19/08/07 17:31

        תכנס ל :
        http:// askforvirus.org.ir/culture/mordivanunu.66.asp

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    מתחילים לחזור לשפיות- הגיע הזמן

    ע. מיכאלי, 18/08/07 00:19

    כבר דור שלם נתח נכבד מחייבי הגיוס יורקים לנו בפנים ואנו אמרנו זה רק גשם.
    תור חולי הנפש המדומים הלך וגדל בצורה מבהילה עד שלרגע חשבנו שזו מגיפה שאחוז כה גבוה של נערים מתגלים כחולי נפש ולא מסוגלים להביא שום תועלת.
    אנו שיחקנו את תפקיד בת היענה והמשתמטים התגאו והתרברבו על שהצליחו לדפוק את המערכת הדיבילית.
    ברב חוצפה היום חלקם מבקש שנשמע ונקנה את הדיסקים שהפיקו או שנזמין אותם להופעות ציבוריות.
    לצערי אין לי שום חשק או עניין במוסיקה של מי שמעיד על עצמו חולה נפש.
    זו עת הנקמה המתוקה בכל מי שעשה לביתו ולעצמו בעת שאחרים התנדבו ,לחמו ומסרו את נפשם למען המדינה.
    אז כל הג'קואים והלידרים יתכבדו ויחפשו להם קהל מעריצים מחוץ למדינה בארה''ב למשל שם ימצאו לא מעט חולי נפש שיקנו מהם דיסקים.

    הגב לתגובה זו

    • נכון ,שכולם ילכו !!!!

      סטאלין, 18/08/07 07:42

      ואנחנו נשיר שירי מולדת עם שרל'ה שרון כי היא היחידה שתשאר!!!
      איזה כ כיף !!

      הגב לתגובה זו

      • לא , בשבילך נשאיר את חוה אלברשטיין בתור רוק כבד וגיבורת תרבות. (ל''ת)

        רושקה, 18/08/07 19:24

        הגב לתגובה זו

  • 80.

    מזה החופצהה הזאת?!

    בר:], 17/08/07 23:20

    פעם האחת מישו מכוכב נולד יצא עם אחלה סגנווןן של מוזיקה שהיא קצת שונהה ועשהה כמה טעויותת.. אזז מדינה שלמהה מתחרפנת מזה כדיי אני לא מבינה הוא הדבר הכי טוב שיצא מכל הקטע הזה של כוכב נולדד.. מה עדיף.. נינט אחתת שדפוק לנו תשכל עם הפונייי שלה... אוו את אחד ההראלים.. אני לא מבינהה.. אז הבן אדם עשהה טעותת אז ישר כולםם קופצים...הוא שר עם איכות סתם הוא יוצרר.. יומטוב:]

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    למה שאני אשמע את החצוף הזה?

    רועי, 17/08/07 22:57

    שילך לשרת, וגם אם הוא לא עובר בגלל מדיניות - היא מדיניות ראויה, טובה, מועילה ונכונה. אני את שלי תרמתי מעל ומעבר, ואני לא רוצה לשמוע את מי שלא

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ג'קו כשהאריות בסרנגטי יאכלו עשב

    הזואולוג, 17/08/07 15:00

    והזברות יטרפו בשר או אז תכנס
    לפלי ליסט בגלי צהל תלמד שתיקה
    שווה זהב, החכמה של הטיפש זו
    השתיקה שלו, גם אוויל מחריש לחכם יחשב

    הגב לתגובה זו

    • יפה. (ל''ת)

      רושקה, 18/08/07 19:40

      הגב לתגובה זו

    • אז למה אתה לא שותק 79 (ל''ת)

      לא מבין, 19/08/07 09:20

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    רוק בשקל ורוקר בגרוש. סתם. (ל''ת)

    הגאון מוורשה, 17/08/07 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    יוצר ומבצע אדיר, המסביב לא רלוונטי

    עדי, 17/08/07 14:20

    ג'קו הוא יוצר מצויין (מהמעט ששמענו עד כה) ומבצע אדיר ומיוחד.
    השיר החדש (עך סמך שתי האזנות בלבד עד כה) פשוט פצצה. לחן ועיבוד מעולה. למילים אני עוד אצטרך להקשיב כמה פעמים. ישר כוח!
    הייתה לי בעיה עם הראיון שהוא נתן לפני שנה כי אני חושבת שאמנים צריכים לבטא את דעותיהם (גם אם הן מורדות וקיצוניות) דרך האמנות אבל לא לנצל את היותם אמנים ולבטא אותם בראיון. אם לג'קו יש מה להגיד שישיר את זה ולא יעשה את זה בראיון. גם לי יש מה להגיד ואף אחד לא נותן כתבת שער בעיתון. מי קבע שהדעות של ג'קו חשובות יותר משלי או שלכם? הוא רוצה להתבטא - רק באומנות ואז שיגיד מה שהוא רוצה.
    לסוגיית הצבא - ג'קו הוא משתמט כמו 40% מהמדינה הזאת. זה חמור מאוד ולא תקין. יש לי בעיה עם משתמטים כשאני שירתי את המדינה 3 וחצי שנים. מה שכן, במשתמטים צריכה לטפל מדינת ישראל בזמן הרלוונטי באופן הנכון. לצערנו, מדינת ישראל פשוט נותנת להם להשתמט בקלות רבה ובלי ענישה ואז המדינה מצפה מאיתנו שאנחנו נוקיע אותם.
    פעם בכמה זמן עולים על איזה סלב משתמט תורן וכל מיני פוליטקאים שרוצים לקדם את עצמם יורדים לו לנשמה. כשמדינת ישראל לא ממלאת אפילו חלק קטן מתפקידה בהוקעת משתמטים אז בטח שזה לא תפקיד שלנו. ג'קו בא להיות זמר ויוצר ולא חבר שלנו. אנחנו צריכים לשפוט את המוסיקה שלו ולא שום דבר אחר. לא יכול להיות שאומנות בישראל תהיה מושפעת מצבא.
    אגב, אם כבר אני מגיבה. זה לא מעצבן גם אתכם שתחנה צבאית היא התחנה ששולטת במוסיקה שלנו. איך קרה שגם במוסיקה צה''ל שולט? למה יש חיילים שזה מה שהם עושים? למה יש גלי צה''ל אני מבינה אבל תחנת מוסיקה? אח''כ נכנסים לבעיות מוסריות כמו איך יכול להיות שתחנה צבאית משמיעה משתמטים וזו אכן בעיה...
    ג'קו - אני מחכה להופעה!

    הגב לתגובה זו

    • משוחד

      בלה בלה, 17/08/07 22:57

      ג''קו (שזה בכלל שם של תוכי) הוא תופעה לא רצויה בארץ שבה האנשים שחיים בה , נלחמים אחד בשביל השני, וכולם בשביל כולם.

      שהמשתמט הזה יצליח ?
      רק בכוחות עצמו, ולא על הדם שלנו.

      הגב לתגובה זו

      • נלחמים כולם בשביל אחד אבל

        סטאלין, 18/08/07 07:45

        מוכנים לסכול את אותו האחד כשהצבא משחרר אותו בעצמו
        רוע רוע וטפשות

        הגב לתגובה זו

        • כן , החבר סטאלין. כמובן שאתה צודק וברשעות אתה מבין , אחא רחימאי. (ל''ת)

          זד'נוב, 18/08/07 19:25

          הגב לתגובה זו

  • 75.

    זה נשמע כמו שיר מהחובבנים של ''במה חדשה''.

    אוהב רוק, 17/08/07 14:04

    למעשה אני חושב שרוב החובבנים של במה חדשה הצליחו להנפיק סינגל יותר מוצלח מזה.
    עכשיו ברור למה מישהו כמו ג'קו הלך לכוכב נולד- התחרות היא הסיבה היחידה לכך שאנחנו מקדישים תשומת לב מינימלית לסינגל המעפן שלו, שבאותה מידה יכל לצאת מאולפן חובבים ביתי.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מה עם החיילים החטופים?!

    הפקירו חיילים, 16/08/07 22:37

    באמת אפשר להאשים אותם שלא רוצים להתגייס לצבא? במיוחד לאור ארועי השנים החולפות
    חייל נחטף... אז? מה המדינה עושה כדי להחזיר את החיילים החטופים?
    למה שאנחנו נקריב את חיינו ונסכן את עצמנו? בשביל מה? למען מדינה שמפקירה את החיילים שלה?

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד,

      אור-רן,עפולה, 17/08/07 03:02

      אין שום סיבה שחיילים יפקירו את חייהם בידיי מדינה שמפקירה בעצמה את חייליה, זאת בושה שהאנשים הנמצאים בדרגים הבכירים כאן, לא דואגים לך שהם יהיו כבר פה. מי ייתן והחיילים האלו יחזרו במהרה ובשלום הבייתה. אבל עם כל הצער הרב, את השירות הצבאי כולנו חייבים לעשות, וזאת מכיוון שאנו חיים במדינה המוקפת במדינות אוייב, מי יגן עלינו אם לא אנו בעצמנו?
      למרות הכל, לדעתי אין העניין קשור לג'קו.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    אנשים על מה אתם מדברים?

    אור-רן, עפולה, 16/08/07 21:41

    השיר רק יצא...אתם יודעים כמה פעמים שמעתי אותו בגלגל''צ? איזה לא עבר פלייליסט ואיזה נעליים, השיר עומד להיות הלהיט הבא , גם אם תרצו וגם אם לא. וחוץ מזה, גם אם הוא לא היה עובר פלייליסט , אם היה לזה כל קשר לשירות הצבאי של ג'קו זה היה ממש מצער. גלגל''צ היא תחנת מוזיקה, היא צריכה להתמקד בשירים ולא באמירות של ג'קו או הקצנה וחרם תקשורתי.
    מה קרה? שכחתם שעד לפני חודש כל המדינה זמזמה את ''קשה לי לא להתרגש'' כאילו שכלום לא קרה? שכחתם שגלגלצ נותנים במה לאומנים כמו אביב גפן ומאיה בוסקילה, שהם באמת השתמטו מהצבא, לא כמו ג'קו שלא גוייס מסיבות אישיות, על מה הרעש הזה כל פעם מחדש? אני פשוט לא מבינה! אתם רואים מה הולך פה? מעולם לא ראיתי כתיבה כזאת אכזרית ועויינת על מישהו...זה הרי לא שהוא האדם היחידי שלא התגייס במדינה הזאת...ושלא תבינו אותי לא נכון! אני הכי חושבת שכל אזרח ואזרח במדינה צריך להתגייס ולתרום למדינה, בין אם הוא רוצה ובין אם לא. קצת שכחנו שמדובר פה בשירות חובה ולא בשירות זכות....אז נכון זו דעתי, וגם אני לא רציתי להתגייס אבל הלכתי ועשיתי את זה בכל זאת כי אנחנו חייבים. אבל ! עם כל הכבוד, זו לא סיבה לצאת ככה על בנאדם חף מפשע, הוא לא פגע באף אחד, הוא לא עשה שום דבר רע, אז הוא לא התגייס, נכון! אבל כמה אנשים לא מתגייסים היום? בחייאת...תרדו ממנו, הרסתם לו את החיים. כדאי שכל אחד מכם קודם ישפוט את עצמו ואת הסביבה הקרובה לו, לפני שהוא שופט את ג'קו אייזנברג. כמה רוע, איזו עויינות! עשיתם ממנו אדם ש''מלכלך'' על המדינה ופוגע באזרחיה...איזה שטויות! וזה ממש מעציב, הוא התנצל כל כך הרבה פעמים וקיבל את עונשו פי מיליון ממה שהיה מגיע לו, אבל אתם לא סולחים! ואתם יוצאים הרבה יותר גרועים ממה שאי פעם ניסיתם לעשות ממנו.
    אתם אנשים קטנים ומרושעים שמפילים את כל הבעיות שלהם על ג'קו אייזנברג.
    ולגבי השיר או איכויותיו של ג'קו בתור זמר, אתם יוצאים כל כך פאתטיים, זה שאתם לא מתים על הבנאדם זה לא אומר שאתם צריכים לקרוא לו ''פרחח'', ''עילג'', ובטח ובטח שלא ''ממש לא אומן או מוזיקאי'', הבנאדם הזה הוא מוזיקאי מוכשר בטירוף ו''שר שר'' הוא שיר מעולה. הטקסט, המלודיה, העיבוד-
    ג'קו איזה מלך אתה!!! הבאת אותה בסגנון סאוונדגארדן, כמו שאף אחד בארץ עדיין לא הצליח לעשות! זה ממש מרגיש כמו תחיית הגראנג' האמיתית.
    אני אישית, חולה עלייך ורק מחכה לדיסק, ותהיה חזק...עם אנשים כאלה אתה צריך להיות כזה...

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך, עם כל מילה ומילה שכתבת! (ל''ת)

      נירית, 16/08/07 23:51

      הגב לתגובה זו

      • גם אני חשבתי שהוא מלך , אבל אני כבר לא בטוחה.

        אושרית, 18/08/07 19:42

        נראה לי שהוא לא מה שהבטיח להיות.
        די חלש מוסיקלית .

        הגב לתגובה זו

    • איזה מלכה את!

      כל הכבוד!, 17/08/07 02:55

      סוףסוף מישהו מדבר כמו שצריך

      הגב לתגובה זו

    • את ממש נערה עסוקה , הא ?

      בלהה, 18/08/07 19:41

      מאותגרת , אך יפה שאת מעסיקה את עצמך.
      בהצלחה.

      הגב לתגובה זו

      • מה קשור-דווקא היא כתבה

        !!!, 20/08/07 01:55

        ממש לעניין והיא ממש צודקת, אם תקראי אולי תצליחי גם את להפנים...
        כל הכבוד לך! את צודקת בכל מילה ומילה שכתבת.

        הגב לתגובה זו

    • 5-השורות האחרונות קצת קלקלו חוצמה את צודקת בהחלט. (ל''ת)

      דוד השכן, 23/08/07 12:05

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    זה לא שיר טוב. נקודה. (ל''ת)

    אמירה, 16/08/07 21:15

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שיר ענק שר - שר ! (ל''ת)

    אמירס, 16/08/07 19:51

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הוא לא צריך לעבור פלייליסט כדי להצליח!

    מכורה! לשר שר!, 16/08/07 17:40

    הוא מושמע מספיק בתוכנית הבחירות ובסינגלס והוא מושמע גם בתחנות אחרות!

    ג'קו יצליח בגדול!!

    שיר מדהים!! מחכה לאלבום בלי סבלנות!!!!!!!!!!!

    כל המחרימים למינהם:
    קודם כל תקשיבו למוזיקה! ג'קו=מוזיקה איכותית!!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הנגינה טובה ,השירה גרועה (ל''ת)

    001, 16/08/07 16:04

    הגב לתגובה זו

    • שירה גרועה? הצחקת אותי, אין על הקול של ג'קו

      איתי, 16/08/07 17:58

      בכוכב נולד מה שאהבתי שכל שיר הוא שר מיוחד ושונה וזה לא רק העיבוד, זה הקול שלו.
      הגיטרות קצת חזקות פה אבל שומעים אותו והוא מצויין!

      הגב לתגובה זו

      • לא רואה כוכב נולד (ל''ת)

        001, 17/08/07 10:28

        הגב לתגובה זו

      • כנראה שלא שלשלת מעולם. קיבה בריאה זה טוב. (ל''ת)

        פרוקטולוג, 18/08/07 19:26

        הגב לתגובה זו

  • 68.

    שיר טוב.

    ליר, 16/08/07 15:34

    בלי קשר עכשיו לכל מה שנהיה סביבו, מאוד אהבתי את השיר... ואני מקשיבה לו כי בשבילי הוא זמר, אני לא חייבת לחבב אותו או את הדעות שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    I think this is a reasonable price to pay…

    galit, 16/08/07 15:26

    I think this is a reasonable price to pay…

    Its ironic that he thought he can GALEY ZAHAL….

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    טוב מאד!!

    רותם, 16/08/07 15:12

    כל הכבוד לגלגל''צ

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לכל המשמיצים- כנראה אין לכם מושג ברוק!

    שר שר לפליליסט!, 16/08/07 15:07

    שר שר הוא אחלה שיר רוק, יש לו לחן מעניין, גיטרות, מילים מיוחדות.דברים שלא שומעים היום בפלייליסט. זה נכון, לוקח טיפה זמן להתרגל אליו אבל כשמתמכרים אי אפשר להפסיק!!!

    הגב לתגובה זו

    • שטויות , אני דווקא מבין ברוק.

      מריו, 18/08/07 19:43

      ויודע להבחין כשמישהו יורק עלי.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    הוא קילל את המדינה וירק בפרצופם של ההורים השכולים. על כך אין מחילה (ל''ת)

    אלי, 16/08/07 14:17

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מסכן! הרסתם לו את החיים!כנסו!

    אורי, 16/08/07 14:09

    אל תשכחו שהבנאדם חי בלי אבא והחיים שלו יותר קשים ממה שחשבתם!!...זה ממש דוחה,מה שאתם עושים זה פשוט עוול!!
    קחו את זה לתשומת ליבכם..!

    הגב לתגובה זו

    • come on you are not serious? (ל''ת)

      g, 16/08/07 15:20

      הגב לתגובה זו

    • I lost my father and went to the army!!!

      galit, 16/08/07 15:22

      I lost my father and went to the army!!!
      And so my 2 other brothers (that were 13 when they lost him!!!)
      So this is a very bad excuse!

      הגב לתגובה זו

    • איזנברג בן 27. הוא לא ילד קטן. אביו מת מהתקף לב. (ל''ת)

      ישי, 16/08/07 19:17

      הגב לתגובה זו

    • וואללה , סיפור קורע לב.

      איסמעיל, 18/08/07 19:44

      בגלל זה יתומים לא עושים צבא או שירות לאומי.

      הגב לתגובה זו

    • אני ילד חד הורי מגיל 7 ועדיין לא ביקשתי את רחמי החברה (ל''ת)

      גם אני שירתתי, 20/08/07 12:58

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    טוב מאוד. יש להחרימו גם בהופעות יום העצמאות כיוון שהוא אינו מזדהה ע

    מני, 16/08/07 14:08

    עם עצמאות המדינה בה הוא חי !!!!

    הגב לתגובה זו

    • דווקא הייתה לו הופעה מקסימה ביום העצמאות!

      שפויה,אי שם, 16/08/07 15:29

      ג'קו הופיע ברחובות מול קהל גדול.
      היה לו כבוד גדול לעמוד ע לבמה ביום כזה והוא הדגיש את זה.
      למה מתייחסים לאיזה שיר מחאה שנכתב מזמן כאילו הוא אמר זה עכשיו?? צאו מהסרט!

      הגב לתגובה זו

      • את מתכוונת בטח ליום הנאכבה. שטותניקית.

        נעמן, 18/08/07 21:06

        ד''ש ליגאל כהן.
        מה מצבו ?

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    כמה מילים על מה שקורה כאן

    מישהו שפוי, 16/08/07 13:20

    אני מאוד מקווה בשביל גלגל''צ שהשיקול לאי-הכנסת השיר של ג'קו לפלייליסט הוא מקצועי גרידא ולא היו מעורבים כאן כל מיני שיקולים זרים כמו אי שירות בצבא - דבר שלא מנע ולא מונע מהתחנה להשמיע שירים של אביב גפן ובן ארצי למשל. לגבי השיר עצמו - זה אולי לא המיינסטרים הידוע של גלגל''צ אבל זו גם לא המטרה של ג'קו והוא גם לא מכוון למיינסטרים הזה.
    מעבר לכך , תפסיקו כבר עם ה''לא עשה צבא'' המעצבן הזה. אני מ''פ במילואים , 5 שנים בסדיר ו5 שנים שאני עושה מילואים וזה פשוט צורם שזה נהיה המדד לכל דבר. מי אנחנו שנשפוט בן אדם שבגיל 12 ראה את אבא שלו מת לו בידיים ולטענתו ראה את הנשמה שלו יוצאת מהגוף ? מישהו יכול להיכנס לנפש ולראש של בן אדם כזה ? אפשר לחשוב שכל מי שאי פעם החזיק M-16 מסכן בטירונות בניצנים הוא גיבור מדינה שכל מערך ההגנה של צה''ל נשען עליו.
    חלאס עם הצביעות ויפות הנפש הזאת. די עם שנאת החינם הזו, שאוכלת כל חלק טוב שעוד נשאר במדינה. איך אמרו שב''ק ס' :
    אני באתי להזכיר מה שאתם שוכחים
    חייה ותן לחיות לא אל תשפוט אחרים
    בסוף כולם שווים בפני הבורא
    הוא זה שקובע כאן מה שיקרה.

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך להחזיק M-16 . גם סיר לילה בעזרה לקשישים בבית אבות יספיק !! (ל''ת)

      שרות לאומי !!!!, 16/08/07 14:12

      הגב לתגובה זו

      • ז'קו השתחרר על סעיף נפשי

        אמא לשלושה, 18/08/07 13:40

        עד כמה שאני יודעת יש לחצים אדירים בפורמט של כוכב נולד.

        מעניין שאנשים שמצליחים לעבור את הביקורות, הלחצים, המבחנים וההופעות בשידור חי, אינם מצליחים למלא תפקיד של ש''ג בצבא.

        ההשתמטות קשורה לסגנון ואמונה של ''אני ואפסי עוד'' , אני לא חייב דבר לאף אחד וכולם חייבים לי.

        אז זהו שהתחילה התמרדות הצד שכנגד אתה לא חייב לי , גם אני לא חייבת לך דבר.

        לא רואה אותי ממטר בוחרת לא לראות אותך בחזרה.

        הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה שלך! (ל''ת)

      תמר, 16/08/07 14:30

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד

        מירי, 16/08/07 16:38

        נכון מאוד לא צריך להחזיק רובה אפשר לעזור בזקניס או לעזור במשטרה

        הגב לתגובה זו

    • אתה מ''פ כמו שאני שר בטחון

      מילואימניק, 16/08/07 21:14

      תפסיק לקשקש, אתה לא מ''פ אלא משתמט כמו כל המשתמטים שמגיבים בטוקבקים ומצדיקים את המשתמטים.
      לפי סגנון הדיבור שלך אתה מקורב לאייזנברג.

      הגב לתגובה זו

    • צודק!

      אבי, 17/08/07 16:01

      ג'קו הוא מלך... לא יעזור כל הרוע שאתם מנסים להכניס

      הגב לתגובה זו

      • לא ממש. התבלבלת.

        בחור טוב, 18/08/07 21:08

        מלכים ונסיכים יש רק באגדות או מעבר לים.
        רוצה מלך ? סע לסעודיה...

        הגב לתגובה זו

    • מה פתאום ? יש כאלה שלא שוים כלום. ז'קו וטיטעלבוים לדוגמא.

      הבורא, 18/08/07 19:46

      גם מוישה הירש מנטורי קרתא חשב שהוא שווה עד שהגיע אלי לבית דין של מעלה....

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    השיר מכוער-רק גלגלצ מעיזים לומר המלך עירום

    מיטל, 16/08/07 12:37

    מי שהקשיב לשיר יודע שהשיר לא יפה ובכלל לא נעים לשמוע אותו, ולכן גלגלצ לא הכניסו אותו לפלייליסט.
    אם השיר לא היה של ג'קו - הוא גם לא היה מושמע בתחנות רדיו אחרות!!!

    רק גלגלצ מעיזים לומר - המלך עירום!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא מדויק:השיר נכנס לדירוג במצעד!!!

    טלי, 16/08/07 12:33

    השיר שר שר המקסים והלא שגרתי של ג'קו נבחר לשיר השבוע בתכנית הבחירות והושמע יום יום וגם בסינגלס
    יום יום.
    השיר היפה של מאיה גם לא עבר פלייליסט ורק תפארת היצירה את יפה של עידן יניב ומאהב פעמיים בשבוע של דנה, נכנסו לפלייליסט ה''יוקרתי''
    ממש...''יוקרתי''

    הגב לתגובה זו

    • מאוד מאוד נכון (ל''ת)

      אחד שכן, 16/08/07 13:30

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    ... וזה רק לזכותו של ג'קו

    מתעבת את גלגלצ, 16/08/07 12:28

    שהוא לא עבר את המסננת של התחנה העלובה והפטתית ביותר ביקום. תוקם תחנה עברית אלטרנטיבית לגלגלצ!

    הגב לתגובה זו

    • ...וזה רק לזכותו של גל''צ.

      מתעב טפשים, 18/08/07 19:47

      שזרק אותו לאן שצריך...

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    גקו איזנברג גם אצל הציבור השפוי ל א עובר. (ל''ת)

    נורית, 16/08/07 12:25

    הגב לתגובה זו

    • מתוקה, התבלבלת

      123, 16/08/07 23:50

      אל תתיימרי להיות נציגת הציבור השפוי,
      זה לא בא ברגל, את יודעת.. ולפי איך שזה נראה, את צריכה לעבוד על עצמך

      הגב לתגובה זו

      • מבינה בשפיות ? בטח מטופלת עם נסיון.... (ל''ת)

        ז'קונט, 18/08/07 19:48

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    מדוע בן הארצי המשתמט כן בפלייליסט וג'קו לא ? אולי משום שלאבא שלו לא

    דנה, 16/08/07 11:57

    קוראים שלמה ארצי והוא לא משדר בגלצ והוא לא חבר של מולי שפירא ויורם רותם ושל עוד הרבה אנשים חשובים.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    גם ''קשה לי לא להתרגש'' לא עבר פלייליסט והיה להיט היסטרי! (ל''ת)

    אז מה?, 16/08/07 10:45

    הגב לתגובה זו

    • עבר בטח שעבר...היה מקום 1!!!

      עדי, 16/08/07 13:24

      תתעדכן לפני שאתה מגיב

      הגב לתגובה זו

      • עדי, את לא מעודכנת

        יעל, 16/08/07 14:34

        השיר לא עבר פלייליסט, רק לאחר שנכנס למצעד (גם שר שר נכנס עכשיו למצעד) וקיבל מספיק הצבעות, הוא הגיע למקום הראשון והתחילו להשמיע אותו כמו שמגיע לו.

        מה שיקרה גם לשר שר, בלי שום ספק, כל הקנאים ו''יפי הנפש'' בארץ שלנו, כולל עורכי גלגל''צ עוד יאכלו את הכובע...

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    גלגל''צ צודקת זה שיר שלא הייתי רוצה לשמוע ברדיו בטח לא בפקק

    הדר, 16/08/07 10:25

    פשוט פיכס אחד גדול מעצבן לאוזן

    הגב לתגובה זו

    • ברכה לגלי צהל

      מירי, 16/08/07 16:35

      כל זמר או זמרת שלא שירת לצהל שלא יקבל במה

      הגב לתגובה זו

      • את ממש סתומה...

        טל, 16/08/07 17:25

        למה משמיעים שם את אביב גפן?? ובן ארצי?? כי הם כן עשו צבא???

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    ג'קו המלך!!! (ל''ת)

    :), 16/08/07 10:17

    הגב לתגובה זו

    • בטח , רק שלדעתי הוא מלכה ! (ל''ת)

      אנה אננטובה, 18/08/07 19:49

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ג'קו יכול להיכנס לפלייליסט של צ'יצ'ולינה (ל''ת)

    הסרט הכחול שלו, 16/08/07 10:16

    הגב לתגובה זו

    • אתה אדם קטן מאוד (ל''ת)

      אני ורק אני, 16/08/07 10:27

      הגב לתגובה זו

      • בתור הנחש ? (ל''ת)

        רושקה, 18/08/07 19:28

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    ''ok''``

    mk, 16/08/07 10:01

    The song is just ok, nothing amazing, if gagalatz don't feel it fits their playlist than it shouldn't be on it
    Enough said.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כל ברברני ההשתמטות

    צחי, 16/08/07 09:47

    עושים לי בחילה.
    כמה שנאה לאחר, כמה מילטנטיות בשקל וכמה גאווה עצמית על שעשיתם צבא.

    תנו לאנשים לחיות, גם אם לא שירתו בצבא., התגובות האלו נשמעות כמו תגובות של מחבלים בצבא חמאס.

    וכן, שירתתי בצבא, לכל מי שרוצה לקפוץ בראש.

    הגב לתגובה זו

    • פשוט רוע . כיעור .

      רינה, 16/08/07 10:28

      עצוב לראות את מה שהולך כאן ..

      הגב לתגובה זו

      • אני לא משתמט

        אלון, 16/08/07 23:34

        עשיתי צבא מלא
        ואני מזדעזע מכל העליהום שמתרחש פה, זה פשוט גורם לי לרצות להחזיר את פנקס המילואים.
        כן כן, אני יודע, הצבא יהיה יותר טוב בלעדיי, טוקבקיסטים זה עם צפוי
        אולי זה גם נכון
        אבל מקווה שבכל זאת האנשים במדינה יקבלו קצת חמלה ושכל לא לשפוט אתיופים על פי צבע, רוסים לפי המבטא וזמרים לפי שירותם הצבאי
        ואם הוא שירת בלהקה צבאית והופיע פעמיים בחודש, זה איך נקרא?

        הגב לתגובה זו

    • משתמט עלוב !!!!!!!! (ל''ת)

      ירון, 16/08/07 14:13

      הגב לתגובה זו

    • אתה חתיכת כלומניק שבטח בטח לא שירת

      גיל, 16/08/07 17:22

      ןהעובדה שטרחת לציין זאת רק מחזקת את הקביעה שאתה משתמט.

      רק מי שהשתמט מסוגל להזדהות עם מישהו כזה.

      העובדה שאתה מעודד אותו ומגן עליו היא כמו יריקה בפרצוף של חיילינו ושל אלו כן נתנו למדינה את זמנם, שלא לאמר את חייהם.

      אז אם מתחשק לך לזלזל בהם או שיש לך בחילה, כדבריך, אתה מוזמן לגור במדינה אחרת.

      מה לעשות. אתה חי במדינה בה השירות הוא חובה לכולם. לא לחלק. לא למי שאין לו מה לעשות עם הזמן הפנוי (כי החלק האחר מאד רוצה לפתח את הקריירה שלו) אלא לכולם.

      מצד שני, ערכים מקבלים בבית. ומי שמסוגל להגיב כמוך- אין לו הרבה ערכים לצערי...

      הגב לתגובה זו

    • ממש לא חשוב מה שאתה חושב. ממש לא חשוב לאיש. (ל''ת)

      טלי, 18/08/07 19:29

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    מרינה גדולה ולכן מגיע לה!

    יוסי, 16/08/07 08:22

    מרינה גדולה!!!!
    ואם יש צדק עד הסוף לגמר!!!!

    הגב לתגובה זו

    • היא לא תזכה תשכח מזה. וטוב שכך היא משתמטת ! (ל''ת)

      טום, 16/08/07 14:13

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    כמה רוע יש-מילים יכולות להפיל ולהרים, הבחור מוכשר, תנו לו להצליח (ל''ת)

    שולמית, 16/08/07 07:45

    הגב לתגובה זו

    • למה לא ? שיצליח בקנדה. כאן לא סופרים אותו ממטר.

      רוגטקא, 18/08/07 19:30

      ובצדק גמור.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    סססססססססס... מה לעזאזל כל העליהום שעושים על אומנים שלא שירתו בצבא

    דליה פ., 16/08/07 02:56

    עם איך שהצבא והמדינה נראים היום.. לא פלא שאנשים מעדיפים להשקיע 3 שנים ביצירה ופיתוח הקריירה שלהם (לא רק במוזיקה) במקום לתת את אותן שנים מתנה למדינה, שיורקת לכולנו אחר כך בפרצוף..

    ובלי קשר- אנשים חלאס להיות מיליטריסטים מגעילים.. אז בנאדם לא שירת.. הפסד שלו. למרות הכל הצבא גם תורם הרבה לבנאדם.
    מה לעזאזל הצבא קשור למוזיקה שאתם שומעים?
    שיר יפה/אומן טוב- תשמעו בכיף..
    גרוע- אל תשמעו בכלל..
    חלאס להתבכיין וחלאס עם הגישה הפאשיסטית הזאת. תנו לכל בנאדם להחליט מה לעשות עם החיים שלו.. גם אם זה לא הכי מוסרי להשתמט, אותם אנשים לא רוצחים, לא אנסים, לא מלביני הון... סה''כ עושים מוזיקה ולא שירתו בצבא.

    וחלאס להרגיש פרייארים שאתם משרתים ומישהו אחר לא. זה בכלל לא צריך לעניין אתכם מי משרת ומי לא.. אתם משרתים בשביל עצמכם, כי זה חשוב לכם וכי אתם תורמים למדינה. ואם אתם מתבכיינים בגלל כל משתמט שיושב בבית ורואה טלויזיה בזמן שאתם בצבא.. אתם לא שווים את הכומתה על הכתף שלכם, כי זה אומר שאתם משרתים רק כי אמרו לכם שצריך, כי אתם לא מבינים את המשמעות האמיתית של שירות בצבא... ואתם לא יותר טובים מאותו משתמט.

    תחשבו על זה.
    דליה. שונאת את ג'קו, מתגייסת עוד 3 חודשים.

    הגב לתגובה זו

    • אין יותר צודקת ממך (ל''ת)

      צחי, 16/08/07 09:54

      הגב לתגובה זו

    • כל - מילה - בסלע !!!! (ל''ת)

      אלון, 16/08/07 23:27

      הגב לתגובה זו

      • לא צריך סלע , אלון. בשבילך גם אבן קטנה.... (ל''ת)

        אחמד, 18/08/07 20:44

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    גלגל'צ צודקים!!! ואין עליהם בשירים מלודים.

    גיל, 16/08/07 02:01

    אם השיר היה קליט לא היה שום טענות לגביו אין קשר השיר רוקיסטי מדי ולא מלודי לדעתי הימור לא נכון של שיר.אתם שוכחים איך גלגל'צ פירגנו לו עם השיר יהיה טוב והשיר היה כמה שבועות במקום הראשון,כך שאין כל קשר לצבא.

    הגב לתגובה זו

    • מלודים???

      טל, 16/08/07 17:27

      מה עם היהודים? הם לא ''רוקיסטים מידי''?

      הגב לתגובה זו

      • היהודים אך ללהקה ואך לרוקיסטים!!!!!

        גיל, 16/08/07 18:28

        רק שגלגל'צ בחרו את השירים הכי יפים וקליטים שלהם ,וחוץ מזה ג'קו צריך לצבור הרבה נסיון כדי להגיע למעמד שלהם.

        הגב לתגובה זו

    • לא קליט?

      בעל שמיעה מוסקל, 18/08/07 02:58

      לא קליט למי שלא קולט
      תבדוק את האנטנה שלך
      תמפיט

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    חבל ,אפילו בוב רוק לא יעזור!

    מוזיקאי, 16/08/07 01:56

    ג'קו,כולם מלכלכים על כולם במיוחד המוזיקאים,רק לא בתקשורת ,חבל ,אבל תשים זיין ותמשיך לשיר .בהצלחה!
    ממוזיקאי שמפרגן (לפעמים)

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    למה ג'קו במדור ''תרבות''? השיר הגרוע הוא תרבות? (ל''ת)

    השיר רועש, 16/08/07 01:24

    הגב לתגובה זו

    • השיר של ג'קו הוא מאוד תרבותי וממש

      אור, 16/08/07 22:07

      לא חסר תוכן...וכן...''למבינים'' ביניכם, גם רוק יכול להיות תרבות

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    ההפקה המוזיקלית מצויינת, אבל השיר עצמו חלש

    קרן, 15/08/07 23:52

    זה שעובדים עם אנשים מוכשרים ומקצועיים, לא מבטיח שתהיה הצלחה.

    צריך בראש ובראשונה חומרים טובים ואם הבסיס, השיר עצמו, לא מספיק טוב- לא יעזור כמה תעטוף את זה וכל היחסי ציבור שבעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תפסיקו לבלבל את המוח

    עעע, 15/08/07 23:28

    ג'קו הוא זמר גדולללללללל עושה מוזיקה מדהימה . השיר החדש ''שר שר'' שמעתי אותו כמה פעמים וממש לבחור יש כישרון (מה שאין לגלגלצ/גלצ בבחירת השירים) . תעזבו אותכם משטויות ותתחילו להתעסק בדברים יותר חשובים כמו המוזיקה שהבן אדם עושה ולא מה הוא ''לא עשה'' בעבר. ג'קו מחזיקים לך אצבעות.

    הגב לתגובה זו

    • תחזיק לו אצבעות , אבל חזק. בזכותך הוא יפרוץ !

      דורפמן, 18/08/07 19:31

      ואם לא , לא נורא.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אחלה שיר

    ד, 15/08/07 23:13

    די שירדו ממנו כבר
    הבחור מוכשר
    הוא צריך רק לא לפחד ולא להתנצל ולשים זין על העולם ורק ככה הוא יצליח לגבש לו קהל
    בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כמה ולמה מתעסקים עם הגקו הזה?

    אבישי, 15/08/07 22:53

    הוא סתם בחור בעיתי שזכה בתחרות שירה. מה עושים ממנו אומן יוצר ו.... הוא ממש נראה סתם פרחח אבילו די עילג. הוא ממש לא שווה שום התיחסות.

    הגב לתגובה זו

    • פרחח? עילג? לא אומן?

      ג'קו אתה מלך!, 16/08/07 19:21

      רואים כמה אתה ''קורא'' אנשי נכון

      הגב לתגובה זו

      • פעם חשבתי שהוא מלך. הוא לא.

        אושרית, 18/08/07 20:46

        סתם טמבלון פטפטן עם מוח קטן.

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    זו רק דוגמא אחת קטנה להתנהגות גלגלצ

    עמנואל התשבי, 15/08/07 22:14

    איני נמנה עם חובבי ז'קו באופן אישי לאור התבטאויותיו ואיני חובב את השיר הנ''ל אבל בדבר אחד אין ספק - הוא היה ראוי להיכנס לפלייליסט של גלגלצ בלי להניד עפעף. שירים אחרים רבים, שלו לומד זבלים אחרים רבים, עשו זאת לפניו ורק בשל כך היה צריך לעשות כן. זו ההוכחה להתנהגות הבריונית, הביזארית והבלתי מובנת או מוסברת בעליל של אותה ישיבת פלייליסט. רוב חבריה אינם מוזיקאים, חלקם עוד לא ייבשו את החלב מהשפתיים, והחלק האחר עסוק במה להכניס או לא כדי להיות מגניב בעיני החברה. התוצאה היא טחינה אינסופית של מקבץ שירים (טובים בחלקם) שאינם מאפשרים דיאלוג מוזיקלי הרמוני במדינה הצרה היא שכלל אמצעי התקשורת (ובכלל זה גם עיתונות כתובה!) מושפעים מאותו פלייליסט, וחורצים גורלות של ענינים שאין להם ולו קשר קלוש רק לשמע התשובה לשלאה ''השיר נכנס לפלייליסט?''.

    הגב לתגובה זו

    • כמה צביעות בטוקבק אחד

      שאקאל, 15/08/07 22:32

      דבריך גדושי שנאה לגל''צ, יותר מכל דבר אחר ואני כמעט יכול לראות את הצ'יפ על הכתף שלך (לא משמיעים אותך, במקרה?)
      רוב הטוקבקיסטים מותחים ביקורת על התחנה הצבאית שהפכה כמעט לאזרחית ומתרעמים על הצביון הזה. עכשיו כשהתחנה מתחילה להתנהג כמו תחנה צבאית ומחרימה משתמט, יש לך עוד טענות?!

      הגב לתגובה זו

    • ממש לא ברורה התשובה המבולגנת שלך

      לא מוזיקאית, 16/08/07 17:18

      מי שיושב בישיבה כזו לא צריך להיות מוזיקאי בהכרח. יודע מדוע? כי מי שיאזין לשירים- דהיינו העם הפשוט- אינו מוזיקאי ולכן הישיבה נועדה לבחון מה ''יתפוס'' בציבור ומה לא.

      לא ברור אם אתה מוזיקאי מתוסכל או לא, אבל אתה נשמע כך.

      ולנושא הצבא יש משמעות- כי הסוגיה הזו תופסת תאוצה בציבור, לשמחתי, וזה יפגע בסופו של דבר בכל מי שבעט בערכי החברה והמדינה הזו. כל מי שמבקש עכשיו את הערכת החברה.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מוכשרים לא פחות ממנו מסרו נפשם למען יוכל ג'קו ויתר המשתמטים הנאלח

    משה בודק, 15/08/07 21:37

    הנאלחים לחגוג

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    very good song!!!!

    miki, 15/08/07 21:33

    love you jacko!!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שיר לא טוב (ל''ת)

    דודו, 15/08/07 21:32

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני גם אעביר תחנה אם אשמע אותו (ל''ת)

    קצין במיל', 15/08/07 21:31

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בקשה לג'קו

    מאיה, 15/08/07 21:28

    ג'קו - אתה מקסים! עזוב אותך מכל ההשמצות, תתחזק ותמשיך להיות כמו שאתה!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    השיר לא לטעמי. גלגלצ צדקו. שיר סתמי.

    דורון, 15/08/07 21:21

    ג'קו מתראיין אבל עושה מוזיקה איכותית עם הדחיפה מלואי להב והברנז'ה .
    לא אהבתי את השיר. שיר סתמי.

    הגב לתגובה זו

    • ג'קו *לא* עושה מוזיקה איכותית

      דורון, 15/08/07 21:36

      השיר הוא סתם רעש וצרחות ללא מובן.

      הגב לתגובה זו

      • השיר הזה הוא הכי לא סתמי שיכול להיות

        F!, 16/08/07 10:27

        זה שאין לו משמעות ברורה ומוגדרת,
        כלל לא אומר שאין לו משמעות!
        אני מציעה לכם להתעמק במילים,
        אם תרצו מספיק תוכלו להבחין
        במסר החזק שמתחבא שם...

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    איך תסבירו שמרינה עדיין בכוכב נולד?

    אני, 15/08/07 21:20

    איך תסבירוהיא והחיוך המתנסה של באתי לכאן רק לנצל ולקחת!!?איך היא עדיין מתמודדת?

    הגב לתגובה זו

    • יש הצבעות שעוברות ויש הצבעות שיש להן ''תקלה'' כמו לדניאל בן חיים

      הסבר קל, 15/08/07 21:38

      ההפקה של ''כוכב נולד'' רוצה שמרינה תנצח כמו שרצו את ג'קו.

      הגב לתגובה זו

      • יש הסבר אחר

        צחי, 16/08/07 09:55

        פשוט אין לכם טעם או שמיעה מוזיקלית בשקל.

        הגב לתגובה זו

        • טעם מוזיקלי:) חה חה חה. נוער צעיר לא מצביע למררררינה במבטא רוסי. (ל''ת)

          יורי רועי......, 16/08/07 14:15

          הגב לתגובה זו

      • ג'קו ניצח ברוב קולות

        רמאות!, 17/08/07 23:45

        למרות זאת, ההפקה באמת מקדמת את מרינה ולא רק לדניאל חזרו קולות אלא גם לנדב קדמון, שלפי כמות האנשים שחתמו על העצומה שלו היה צריך לזכות בגמר...אבל כל ההודעות חזרו..

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    להחרים תחנות רדיו שמשמיעות אותו. (ל''ת)

    רואה צאן, 15/08/07 21:13

    הגב לתגובה זו

    • כותבים רועה

      אור, 16/08/07 19:22

      כנראה שצריך להחרים אותך...

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מעריב מצנזרים תגובות תומכות בזקו

    תפסיקו לצנזר, 15/08/07 21:13

    זקו-עדיף לך קהל קטן ואיכותי,מקהל גדול ומתלהם.
    העם החכם איתך.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הגיע הזמן שתפנימו סופסוף

    V, 15/08/07 21:12

    לא כל מי שלא שירת בצה''ל השתמט.
    יש כאלו עם סיבות מוצדקות.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    דווקא כן מושמע בגלגלצ....

    נגה, 15/08/07 21:06

    ממש לפני כמה ימים ''זכיתי'' לשמוע את השיר הממש לא מוצלח הזה בגלגלצ. האמת? די סתמי. עדיף בלעדיו.....

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ל-21

    טל, 15/08/07 21:05

    את אמא לחייל?! בטח הוא משרת רחוק כדי לברוח ממך חתיכת מטומטמת טיפשה. את אספסוף מסריח. תנחומיי לבנך החייל האומלל

    הגב לתגובה זו

    • אני מרחם על אמא שלך פרחח חסר תרבות

      טל, 15/08/07 21:30

      לך תעשן אתה יודע מה עם ג'קו הסטלן.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כך צריך לנהוג בכל מי שלא משרת בצה''ל

    יצחק, 15/08/07 21:03

    אני אישית לא קונה דיסקים של זמרים שלא שרתו, כמו אביב גפן לדוגמא

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    צה''ל לא צה''ל, השיר זבל ללא קשר. (ל''ת)

    שם כלשהו, 15/08/07 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שיר מעולה, לדעתי!

    אחת שמבינה.סתםם, 15/08/07 21:02

    יש עוד המון אומנים בארץ שהשתמטו, למה להיטפל אליו?
    וגם עם כן, מה הקשר בין לשנוא אותו כי הוא השתמט למוסיקה שלו?
    לדעתי המוסיקה מעולה, אבל כמובן שזה קשור לטעם.
    אני לא מצפה מכל אחד בארץ לאהוב אותו, זה שיר רוקיסטי, אבל זה לא המוסיקה שהשאירה אותו מחוץ לפלייליסט.

    הגב לתגובה זו

    • את גם מבינה בעוד דברים , אחותי ?

      ענבל, 18/08/07 19:32

      או שרק במוסיקה ובצה''ל ?
      עלובה.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מתחסדים נמאסתם

    איילה כהן, 15/08/07 21:02

    נמאס כבר לשמוע את הקריאות הפתטיות נגד משתמטים! עזבו במנוחה את מי שלא התגייס. כל העניין הזה של להפוך מקרים פרטיים לדיון ציבורי נרחב שלכל אפס יש מה להגיד על זה מיותר ולא נכון. התגייסתם - יופי. איבדתם חברים/משפחה בגלל מלחמה - תנחומיי הכנים. אבל אין קשר בין הדברים והאשמה היא בטח לא של אותם זמרים/דוגמנים/שחקנים שלא עשו צבא, אלא של המדינה הזו וההחלטות הגרועות של מנהיגיה הטיפשים. נראה אתכם נטפלים לכל הדוסים שלא מתגייסים(שד''א - הם מהווים את הרוב המוחץ של קהילת הלא-מתגייסים)

    הגב לתגובה זו

    • נכןו

      ט, 15/08/07 21:27

      יישר כח

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף קצת ההגיון (ל''ת)

      אלון, 16/08/07 12:49

      הגב לתגובה זו

    • אזרי חלצייך נערה פותה , העסק רק מתחיל.

      רוגטקא, 18/08/07 19:35

      נשבר לנו ה.... מכם , חלושי הדעת ורכי המוח.
      השמאל האופנתי מתחיל לצאת מהמודה....
      עניין של אופנות , את יודעת.
      באפנה את בטח מבינה....

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אוי לא, רק לא זה...

    Melina Perez, 15/08/07 20:56

    אני רוצה להאמין שזה לא מזיז לו. זה לא שגלגלצ זה קודש הקודשים של המוזיקה האיכותית בישראל.
    יאללה יאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    למה מתנצלים

    שרי - אמא לחייל, 15/08/07 20:52

    לא ברור לי מדוע בגלי צהל צריכים להתנצל, זו תחנה של חיילים ואין כל סיבה להשמיע את המשתמט דווקא שם, גם התחנות האזוריות צריכות להחרים ,אולי זה במודה עכשיו רק חבל שעד עכשיו זה לא היה
    הוא הרי לא שירת בגלל כי הוא דפוק אז למה להשמיע אותו

    הגב לתגובה זו

    • את טיפ** כאילו אין מחר!!! (ל''ת)

      oih, 16/08/07 10:25

      הגב לתגובה זו

    • זו לא תחנה של חייחים

      אלון, 16/08/07 12:48

      זו תחנה של כולם, אני ואתה מממנים אותה, ויש לי זכות לשמוע בא שירים של כוווולם ולא רק אלה ששירתו וא לא שירתו בצבא/משטרה/משמר אזרחי/תזמורת צהל.
      מ-ג-ו-ח-ך .

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    זאת רק עוד מהמורה

    *, 15/08/07 20:52

    בדרך למעלה ג'קו, בהצלחה (:

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    להחרים את גקו המשתמט להחרים את מה שהו שר.

    הילה, 15/08/07 20:25

    יש מספיק אנשים יוצרים איכותיים ושווים. למה לתת במה למי שזכה בכובד נולד פתח את הפה וריסק את עצמו. אנשים לפני שנה נלחמו . והוא מספיר שלא מתאים לו לשרת. לא בא לו. לזבל.

    הגב לתגובה זו

    • ג'קו לא השתמט - הוא שוחרר על סעיף שלא הייתם רוצים שיהיה לכם!

      גיל, 16/08/07 10:46

      הוא שוחרר כחוק על סעיף מסויים! הוא אינו מתשמט. מתשמט הוא אדם שרימה את הצבא, כמו בוסקילה שהצהירה על דתיות שאינה קיימת!

      הגב לתגובה זו

      • סעיף של מה ? נו תן לי לנחש... ממממממ... (ל''ת)

        מהההה, 16/08/07 14:16

        הגב לתגובה זו

      • באמת התרשמתי שהוא לא שפוי. (ל''ת)

        מתרשמת, 18/08/07 20:47

        הגב לתגובה זו

      • גיל צודק אבל בכל זאת הוא לא היה צריך ללכלך על הצבא כמו שעשה בתחילת (ל''ת)

        הקריירה., 23/08/07 04:27

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    אין כניסה למשתמטים (ל''ת)

    משתמטים, 15/08/07 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שיר מצוין! סוף סוף שיר חופשי ולא מוכתב לשיקולי פלייליסט!

    רבע עוף, 15/08/07 20:14

    אבל מענין, איך בכל זאת השיר הגיע להיות ''שיר השבוע'' בגלגל''צ??
    כנראה שאפשר להסתדר גם אם אתה לא ברשימה היוקרתית.
    וכנראה השיר איכותי מידי בשביל הרשימה הזו...

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      בוןבון, 16/08/07 12:45

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    שיר מדהים

    ליאת, 15/08/07 20:13

    איך לא משמעים אותו? שיר מעולה

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שיר ממש לא מוצלח. סתם צעקני ומילים חסרות משמעות. (ל''ת)

    אורית, 15/08/07 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מי שלא נכנס בשערי הבקו''ם שלא יתפלא אם לא יכנס בשערי דעת הקהל (ל''ת)

    קדימה - לבקו''ם, 15/08/07 20:08

    הגב לתגובה זו

    • בצדק

      עידית, 15/08/07 20:13

      צודק מאוד אני איתך

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אני מאזין קבוע של גלגלץ....

    צחי, 15/08/07 20:04

    ברגע שיתחיל שיר שלו אעביר תחנה בלי לחשוב פעמיים!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מי שהשתמט-שיסתלק

    דולב, 15/08/07 20:03

    לא שירת כמוני וכמו כל חבריי שחלקם נפצעו.במקום זה ניסה לבנות קריירה בלי לתרום את חלקו....מבחינתי לעולם לא יהיה זמר. ואני קורא לכל מי ששפוי ואוהב את המדינה ואת משפחתו להחרים זמרים שחקנים וסלבים למינהם שמשתמטים על חשבוננו

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא היה טייס

      שוב אלון, 16/08/07 12:44

      אין לו זכות קיום במדינה הזו
      ביטוי שווה ערך
      פשוט תקימו מדינת משטרה, שם לא צריך זמרים, ולא יהיו העיות כאלה

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא, אנחנו ממש לא מעוניינם לשמוע משתמט!!! (ל''ת)

    ענת, 15/08/07 20:03

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מי שהשתמט-שיסתלק

    דולב, 15/08/07 20:02

    לא שירת כמוני וכמו כל חבריי שחלקם נפצעו.במקום זה ניסה לבנות קריירה בלי לתרום את חלקו....מבחינתי לעולם לא יהיה זמר. ואני קורא לכל מי ששפוי ואוהב את המדינה ואת משפחתו להחרים זמרים שחקנים וסלבים למינהם שמשתמטים על חשבוננו

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה שאני ארצה לשמוע את השיר

    פטריוט ישראלי, 15/08/07 20:02

    למה אני צריך להיות קורבן למכונת יחסי הציבור המשומנת של ערוץ 2 ?
    אפילו הידיעה הנ''ל היא חלק מיחסי הציבור כי בעיקרון היא ידיעה חסרת חשיבות.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה שאני ארצה לשמוע את השיר

    פטריוט ישראלי, 15/08/07 20:02

    למה אני צריך להיות קורבן למכונת יחסי הציבור המשומנת של ערוץ 2 ?
    אפילו הידיעה הנ''ל היא חלק מיחסי הציבור כי בעיקרון היא ידיעה חסרת חשיבות.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רדיפה אופנתית?

    גיגי, 15/08/07 20:01

    ממש לא, רדיפה צודקת, שיעשה צבא אח''כ נדבר

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הבנאדם צורח שלא ראוי לשהמיע אותו גם בסינגל סינגלס, פעם אחת בשנה (ל''ת)

    דרור, 15/08/07 20:00

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה שלא יחליף מקצוע?

    דורון, 15/08/07 19:53

    כמו לצבוע את הבית של רמי קלינשטיין

    הגב לתגובה זו

    • רוע וטמטום (ל''ת)

      חני, 16/08/07 13:27

      הגב לתגובה זו

    • שיהיה אינסטלטור. (ל''ת)

      סתימות בשירותים, 18/08/07 19:37

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    זמר גרוע , שיר גרוע, אישיות .... (ל''ת)

    דני, 15/08/07 19:51

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שיר מיוחד מאוד!! בהצלחה מכל הלב, ג'קו (ל''ת)

    מית נמש, 15/08/07 19:51

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    להחרים אומנים לא שרתו בצה''ל

    Joe Anaaref, 15/08/07 19:49

    שישירו בעזה. שמעתי שיש להם ביקוש היסטרי שם.

    הגב לתגובה זו

    • אתם הופכים את המדינה ל

      אלון, 16/08/07 12:42

      מדינה טוטאליטרית
      זה מזעזע, עוד מעט בשביל להיות הורים יצטרכו להביא אישור ששירת בצבא
      למה למי שלא שירת בצבא אסור לשיר ??????
      זה באמת מזעזע אותי

      הגב לתגובה זו

      • ממש לא אכפת לי שאתה מזועזע. ממש לא חשוב. (ל''ת)

        לא מתרגשת, 18/08/07 19:37

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    שיר לא טוב... (ל''ת)

    שיר, 15/08/07 18:58

    הגב לתגובה זו