מעבר להיבט הטיפולי ומעבר לגירוי שיוצרת ההשתתפות בסרט עבור בני הנוער , קיים בפרוייקט מהסוג הזה , ערך חינוכי מוסף ששום מורה סטנדרטי בבתי ספר שבהם מורגלים בני נוער ללמוד , אינו יכול להעניק להם -
וזוהי ההיכרות של בני הנוער עם עצמם.
הגילוי העצמי של כל אחד ואחת מהם ,
דרך חשיפה אישית שהקולנוע מעודד ומפתה אותם להביא לידי ביטוי , גורמת להם לעסוק בצדדים חבויים שהיו קיימים באישיותם מאז ומעולם ושהם התקשו , עקב מחסומים כאלה ואחרים , לזהות אותם , ולפתוח ע''י העיסוק בהם , פצעים נפשיים וחסימות נפשיות שאותם הם סוחבים מילדותם , עקב השפעת הסביבה שבה הם גדלו.
ערכו החינוכי של פרוייקט מהסוג הזה הוא גבוהה , מפני שיש בו פוטנצייאל גבוהה להגברת המודעות והבטחון העצמיים לבני הנוער שמשתתפים בו.
יישר כוח שרונה , את עושה עבודת קודש.