• 65.

    הכל צריך לקחת בחשבון!!!

    עלמוש, 19/07/07 23:40

    כאשר אדם מחליט על צעד כזה של להיות ''כוכב'' הוא צריך לדעת שיש בצה יתרונות וחסרונות ואחד מהחסרונות זה יחסי הציבור העיתונאים המעצבנים וכל זה אבל בכל זאת היא באמת לא פלאקט יש לה חיים כמו שלכולנו יש אומנם יותר ''מנצנצים'' אבל היא רק רוצה לחבק את יהודה בלי שיכתבו על זה 5 עמודים וזה לא בסדר שצריך כל הזמן לעקוב אחריה בכל זאת היא גם בן אדם אני רוצה לדעת מה היה קורה עם מצד אחד יש לכם חלום שכרוך בכך שתהיו מפורסמים ומצד שני מתערבים לכם בחיים ללא הפסקה... תנו לה לחיות לנשום תנו לה לזוז מלימטר בלי חשש שהנה בא עוד עלוקה שתמצוץ את דמי ותספר שקרים בעיתון...
    זה פאקינג מעצבן!
    עזבו את נינט עזבו אותה תנו לה לחיות.
    למרות שאני בטוחה בזה שהיא ידעה שזה מה שיקרה אם היא תהיה כזאת מפורסמת, אבל זאת לא סיבה לדרוך עליה כל הזמן. גם לה יש רגשות!
    עלמא

  • 64.

    למה?

    תתוש:), 19/07/07 01:11

    למה אתם מדברים ככה? היא הכניסה את העם לאיזור ולדבר הכי אישי שלה, היא נסתה לגרום לפפראצי ולצהובונים להפסיק! היא באמת לא פלקט! היא בסך הכל בנאדם! מי שלא מבין מה זה לא יכול לדמיין לעצמו את ההרגשה! נכון, זה כיף להיות מפורסם, שיבקשו ממך חתימו מידי פעם ברחוב, אבל יש גבול. ברור שהיא רצתה את זה, אבל לא עד כדי כך! חדרו לה לחיים, סחטו לה את המיץ, אנשים שהם לא סלבריטי לא יכולים להבין את רמת ההשפלה, כשאתה יודע שיודעים עליך הכל, ואפילו שקרים, שאתה לא יודע מאיפה המציאו אותם.... אני רק אומרת, שיש אנשים שלא יודעים להעריך ולהבין שגם היא אחת מאיתנו..... צריך קצת להרפות מהבן אדם, תנו לה לנשום.....

  • 63.

    נינט את באמת פלקט

    סיון, 06/07/07 01:59

    ראיתם איזה כושר ביטוי עלוב יש לה? ''אני לא קרטון שאם יורים בו יהיה חור ,אם ירו בי יירד לי דם'' כל פעם שאני שומעת אותה מדברת עולה לי חיוך , עדיף שתשתוק ותעשה את מה שהיא הכי טובה בו-לשיר, ושתגיד תודה על מה שיש לה, מה היא חושבת שלכזאת הצלחה אין מחיר?. אין טוב בלי רע.

  • 62.

    שמתם לב ש ....

    עובד, 30/06/07 17:43

    הכתבה התחילה ב ערב. יום שלישי, שניות אחדות אחרי השעה תשע, אני מפלסת את דרכי אל הטלוויזיה ומדליקה אותה על הערוץ השני. ועובדה משודרת ברביע, יא אמה.

  • 61.

    קניבלים!!!

    יחעחכג, 30/06/07 14:03

    תראו אתכם, קניבלים!!! זה פשוט מזעזע לקרוא את התגובות שלכם, זאת ממש כפייה לאהדה, אתם מנסים בכוח לסחוט אהבה ואהדה...אין לי שום קשר לתופעת נינט ולתופעת הערצה אבל אני המומה מהכעס שנוצר בגלל חוסר אהדה לציבור הרחב, לקהל, למפלצת צמאת הדם...כמו כל בנאדם יש לה מחשבות, תחושות, רגשות, חרדות, פחדים תסכולים, כאב זה דבר יחסי היא סך הכל בחרה לשתף אתכם בתחושות שלה שהן לגיטימיות לחלוטין...אני ממש לא מבינה את הקנאה של הכותבים כסף זה לא הכל בחיים והוא לא הופך אנשים למאושרים!!!!!
    פרטיות זה צורך בסיסי והכרחי לכל אדם באשר הוא אדם...תתבגרו...

    • אנחנו יצרנו את חוסר הפרטיות שלה , או היא ?

      אייל, 30/06/07 21:04

      הצורך להיות כוכב , אהוד ומפורסם , הוא בסיסי עבור אנשי במה , לא פחות מהצורך בפרטיות.
      ואנשים שבוחרים לבנות לעצמם קריירה שמהותה הוא פרסום המוני בקרב הציבור , אמורים מראש לקחת בחשבון,שהנכס הפרסומי שבזכותו הם נעשים לכוכבים ומתעשרים , הוא בין השאר , יגזול גם מפרטיותם.

      וכשבן אדם מתעקש ליח''צן את עצמו מעל כל במה אפשרית ולשתף את כל העולם בתחושותיו , אז, מן הסתם, טבעי שהפידבק שהוא מקבל מהעולם יהיה לפחות באותה העוצמה ובאותו המינון (בין אם זו אהדה אליו ובין אם זו סלידה ממנו).

      חשיפת יתר תחת השמש עלולה להזיק , ומי שלא רוצה להיכוות , שלא תרבוץ כל היום על החוף.
      (והציטוט הנ''ל לקוח מכתביו של הפילוסוף הנודע - ד''ר פישר)

      ומעבר לכך , כקניבלים , בשר שרוף , ממש לא עושה לנו את זה.

  • 60.

    לאייל,חולון,- אתה עושה פה

    עבודת קודש, 30/06/07 08:36

    ולו רק בגלל שאילנה דיין ועדייה אמרי אור לא היו אמורות ''לגלוש'' למחוזות המאמי

  • 59.

    היא פשוט מדהימה,התרשמתי ממנה לטובה (ל''ת)

    שי, 30/06/07 01:39

    • שי, תחליט: ''מדהימה'' או ''התרשמת לטובה''? ...... (ל''ת)

      במקום אייל מחול, 30/06/07 14:14

      • אין ספק שנינט היא ''בן אדם'',אבל...

        גדעון, 01/07/07 10:56

        ההגדרה שהיא עצמה הגדירה: ''פלקט'' ,היא ההגדרה הנכונה לגביה:הרבה כלום,חזות חיצונית מרשימה-עם תוכן זעום ומזערי. את רוב ה''צרות'' שהיא התלוננה לגביהם,היא בעצמה הביאה!
        ייתכן ובעזרת יחצנים וזכרים אחרים-אך בסופו של דבר, זה היה מעשה ידיה.

    • גם אני ...

      אייל, 30/06/07 21:35

      אני מקווה שכמוני , גם אתה התכוונת לאורלי וילנאי פדרבוש האקזוטית.

  • 58.

    יש פה כמה שאני לא מבין לאן נעלם להם הלב. אטומים פשוט (ל''ת)

    בחורה מיוחדת!, 29/06/07 10:00

    • אי לכך , בואו נסגור על שיתוף פעולה הדדי

      אייל, 29/06/07 22:36

      אתם תאתרו את הלב שאבד לנו ,
      ובתמורה נשתדל לאתר את השכל שאבד לכם.

      מה דעתך ?

  • 57.

    אין הקנאה הורדת אנשים

    אחת שיודעת, 29/06/07 01:56

    רואים שלבנאדם מצליח ושכולם אוהבים אותו קצת קשה
    אתם לא יכולים לשים שנייה את הקנאה בצד אפילו שקשה לו?

    • זה קושי זה ?

      אייל, 29/06/07 22:48

      זו התפנקות אסטרטגית של סלבריטאית מפונקת ותו לא.

      ואם נשים את הקנאה בצד , תיעלם התחושה שתכנית תחקירים רצינית עסקה כאן בנושא שאינו מתאים לאופיה ולרוח התכנים שמאז ומעולם בהם עסקה ?

      זו מצוקה זו ?
      אלו יחסי ציבור הדדיים , מהזן הנחות ביותר.

  • 56.

    שתלך לשיר בבארים אפלוליים בעיר נידחת אם היא לא רוצה מצלמות. (ל''ת)

    עוד אחת.., 29/06/07 00:04

    • אין בארים אפלוליים בקריית גת. יש בה דוכני פלאפל ושאוורמה.

      אייל, 29/06/07 22:51

      והיא לא באמת מתכוונת לוותר כל כך מהר על ה '' מצוקות '' שלה בשבילם.

  • 55.

    אני במקומה לפחות הייתי אומרת שאני מצטערת שעשיתי את ''השיר שלנו''

    כסף מסובב תעולם, 28/06/07 23:56

    וביזיתי את עצמי ארבע עונות.
    אבל היא..כל מה שמכניס לה כסף היא לא תצטער עליו.

    • אפרופו ''השיר שלנו'',הדמעות שהיא הזילה ב''עובדה'' שייכות למאפרת הסדרה (ל''ת)

      אייל, 30/06/07 21:38

  • 54.

    נינט מסכנה בחיי,רואים על הפנים שלה רק עצב וכאב.

    אמיר ברד, 28/06/07 23:03

    הייתי מוכן להתחתן איתה בכל רגע בכל שניה רק להראות לה שלא כולם חסרי הבנה ואהבה כנה.
    נינט,אני פשוט שרוף עלייך.

    • נוגע ללב , אבל סוף מעשה במחשבה תחילה

      אייל, 29/06/07 22:58

      אם היא תמצא את עצמה בטעות , יחד איתך מתחת לחופתה,(במקומו של יודהל'ה).
      אז ישנו סיכוי יותר מסביר שתצליח לזהות על הפנים שלה כאב ועצב אמיתיים.

      (ואל תגיד שלא הזהרנו אותך מראש)

      • אייל,קנאת רבים חצי נחמה,אבל אל תדאג אותך נזמין ראשון. (ל''ת)

        אמיר ברד, 30/06/07 07:55

        • מצטער,אין לי בבנק את הסכום הנדרש שאיתו אוכל לכסות את ההוצאה על המנה

          אייל, 30/06/07 21:14

          אבל תודה מראש על ההזמנה לחתונה הזוייה , שאיש ממפיקי פסטיגל פנטזייה לא היה מעיז לביים בדמיונו הפרוע.

  • 53.

    נינט את מדההימה,תעשי רק מה שאת אוהבת.

    נינט אין עלייך, 28/06/07 19:22

    ניננט,
    אאת מדההימה,אאת מללכהה. !
    כמו שאומרים''תעשי רק מה שאת אוהבת,רק מה שאת חושבת שיהיה לך טוב.''
    ואאנחנו מאחווריך בככל דבר.
    אווהבבת אותך כ''כ.

    • זה כמעט מה שהיא בין כה עושה

      אייל, 28/06/07 21:03

      רק מה שהיא אוהבת (להתפרסם ולבכות על אלו שהפכו אותה למה שהיא) , ורק מה שטמירה חושבת שיהיה לה טוב.

  • 52.

    תתביישו לכם ישראלים טיפשים!!!!!!

    מישהי, 28/06/07 19:11

    תתביישו לכם,במקום להתגאות בנינט שהתוודתה על משהו שממש קשה לדבר עליו ככה אל מול עיניי כולם, אתם מנסים לשפוט אותה ולאמר לה שאם זה לא מתאים לה אז שתפרוש מהמקצוע.
    ישראלים טיפשים,נראה מה היה קורה אם זה היה קורה לכם,אני בטוחה שהייתם נפגעים.
    ואני ממש לא תומכת בנינט ואפילו אף פעם לא ממש אהבתי אותה,אבל עכשיו,ליבי פשוט יוצא אליה.אתם מגעילים.

    • מה את מצפה מהם שיתביישו? את לא יודעת שישראלים הם

      אני, 28/06/07 20:31

      תמיד צודקים, ותמיד יש להם זכות לתחוב את אפם לעניינים של אנשים אחרים שאותם אין הם מכירים, ותמיד מתנשאים - ולעולם יוסיפו להתנשא - על מישהי שקוראים לה נינט טייב והיא בעוונותיה מקרית גת, ותמיד יקנאו במי שמצליח ויפה מהם, וברוב המקרים - גם יותר מוכשר מהם - ולא יפרגנו. אל תתפלאי על ישראלים כי אין להם תקנה. ובמיוחד אין תקנה לאותו מגיב המכונה אייל מחולון שבטוח שהוא חכם גדול, ויותר צודק, ויותר חריף שכל, ויותר מצחיק, ויותר צדיק, ויותר מוסרי מהעולם כולו על כל דריו. יש לי חדשות בשבילך. אתה לא יותר צודק ולא יותר חכם. סתם פלצן.

      • תגידי , ואצלכם שם בשווייץ זה באמת נראה אחרת ?

        אייל, 28/06/07 21:56

        אתם נותנות כאן ציונים על ימין ועל שמאל , לעם היושב בציון , כאילו שאתן מורמות ממנו ויושבות לפחות בקומה אחת מעליו ( ההיא שבמפלס העליון ).

        ואגב , לעולם לא חשבתי להגדיר את עצמי במושגים שאת בחרת להגדיר אותי , אבל אם כבר הגדרת אותי כך ?
        אז מי אני שיחלוק עלייך ? קטונתי.
        ככתוב בספר מלכים ב' -

        ''באה לקלל ויצאה מברכת''

    • אם היית עדה לחשיפה האישית של א' בפרשת קצב,היית מקבלת פרופורציות

      אייל, 28/06/07 21:43

      בכל מה שנוגע למושג הזה שנקרא קושי , בהשוואה לוידוי המצחיק (והציני) של נינט.

      בא לך להתגאות בה ? תתגאי בשמך ומבלי לנזוף בנו על שאנחנו לא מוצאים שום סיבה מוצדקת להיות שותפים שלך לגאווה הזו.

      הישראלים טפשים ?
      תשמעי , לזכותך ניתן לומר שיש לך לפחות מודעות עצמית.

      ואגב , אין לי מושג מאיזה מחנה ערקת בכדי להעביר את התמיכה שלך לנינט , אבל אני נשאר נאמן למפלגת הגימלאים , למרות שליבי לא יוצא לרפי איתן.

  • 51.

    נינט, אל תשימי לב למשמיצים. תעשי לביתך

    ניר, 28/06/07 16:26

    אני בטוח שיבוא יום שתרגישי שיש לך משהו אמיתי להגיד.
    את לא צריכה ללחוץ כבר עכשיו. זה יבוא. ולא רק פעם אחת. הרבה פעמים.

    מעריך ומכבד, ניר

    • משהו אמיתי מנינט ?... זהו חזון אחרית הימים

      אייל, 28/06/07 22:20

      כל זמן שטמירה תהיה אחראית על הטקסטים הציבוריים שלה , אתה לא תזכה לשמוע ממנה דברים אמיתיים.
      (ואני לא סגור על כך שאם זה יקרה , אז זה בהכרח יהיה יותר מעניין).

      ואגב , היא לא ממש צריכה את העידוד שלך בכדי לעשות את מה שהיא הכי אוהבת לעשות לארמונה.

  • 50.

    אוי נינט מסכנה ממש ליבי יוצא אלייך

    קרן, 28/06/07 16:23

    את מחפשת את תשומת הלב בכח. את נהנית מזה שכולם רודפים אחרייך למרות שלדעתי את לא שווה כל כך הרבה. לא מבינה ממה ההתלהבות..... חזרי לקריית גת- עדיף תשירי שם. חוצפנית.

    • נכון. זה מטפורה לבן אדם שנכנס למחלקת מלחות זיהומיות בבי''ח

      ד''ר טאייר, 28/06/07 18:05

      וחזר משם עם מחלה מדבקת ומתלונן שהוא נדבק.

  • 49.

    לדעתי היא על סמים קשים,וזקוקה לאישפוז (ל''ת)

    שיגעו אותה, 28/06/07 16:10

  • 48.

    נינט- את באמת מצפה שירחמו עליך?

    מאוכזבת מאילנה, 28/06/07 16:06

    קשה לך עם כל ההערצה אז תחזרי לביבים. חצופה.

    • קשה לה עם הכסף קשה לה עם הבגדים

      כ, 28/06/07 16:42

      קשה לה עם הרכב החדש. אם היא לא הייתה מגעילה אותי כל כך אולי הייתי צופה בעובדה אבל כבר אי אפשר לראות ולשמוע אותה

  • 47.

    לכתבת

    y, 28/06/07 15:49

    מה רע בשיקולי רייטינג? למה מה שטוב לעיתונות היומית לא טוב לתוכנית עיתונאית? אם המוני צופים באו לראות את נינט וכך נחשפו למחדל המעצבן של קרן היסוד אז זה סבבה לגמרי לדעתי.

    • ומי אמר שזה טוב לעיתונות היומית ?

      אייל, 30/06/07 21:53

      עיתונות אקטואלית רצינית ומעמיקה היא נישה בפני עצמה ורכילאות היא נישה נפרדת.
      וכשעיתונאים מערבבים (עקב שיקולים מסחריים) מין שאינו במינו , זה מוריד מערך תחום עיסוקם ויוצר זילות למקצועם.

      אילנה דיין במעמדה ובמעמד הפופולאריות של תכניתה , לא זקוקה לנינט בכדי ליצור הד תקשורתי למחדלים נוסח קרן היסוד.
      וכמוה גם הציבור שבאמת מתעניין בתחקירים מהסוג שנחשף בתכנית ''עובדה''.

  • 46.

    אני מעריכה את נינט - אבל...

    A, 28/06/07 15:02

    אני לא אוהבת את העניין שמתבכיינים על תשומת הלב - הרי זה ידוע שהציבור הוא זה שיבנה אותה והוא זה שיפיל אותה. אז להוריד מהפרצוף את המבט הבכייני ותודי שאת נמצאת שם כל הזמן בתודעה!
    אין מי שרוצה להיות מפורסם שלא יודע שזה מגיע יד ביד עם החשיפה והפפראצי

  • 45.

    נינט שולטתתת!!!1111 (ל''ת)

    עינת, חיפה, 28/06/07 14:49

  • 44.

    כתבה מעולה. נינט כמו שלא ראינו מעולם. (ל''ת)

    chava, 28/06/07 14:10

    • אשכרה , גם אנחנו טרם נרגענו מהחשיפה הסנסציונית

      אייל, 30/06/07 21:58

      נותרנו פעורי פה נוכח הכתבה, וחשוב מכך - נבונים יותר.

  • 43.

    החצופה מתלוננת

    א, 28/06/07 12:44

    שמעירים לה שהיא מחנה את האוטו באדום לבן - לטענתה עוד הרבה אנשים עושים זאת ורק אליה נטפלים.
    נינט - גם הרבה אנשים גונבים אז לא להיטפל לאף גנב? את דמות ציבורית ומהווה דוגמא (לצערי) למעריצים צעירים - אז קצת כבוד לחוק, עליו את אמורה לשמור גם אם לא היית מפורסמת.

    • בלי קשר לזה שהיא דמות ציבורית -זו עבירה על החוק!

      הדס, 28/06/07 15:49

      חשבתי אולי שהכתבה הזו תחזיר לי את הדעה הראשונית על נינט, כשעוד חשבנו שהיא ילדה טובה קרית גת, אבל אתמול כשהתחילה הכתבה בקטע של שימוש בסלולרי תוך כדי נהיגה והצדקת העניין בתירוץ ''כולם עושים את זה'', העברתי מיד ערוץ. מי שלא מפעיל את הראש ומסכן אחרים בלי רגשות בושה לא יכול להיות בן אדם כ''כ טוב. אני לא אומרת שהיא רעה, אבל מה שבטוח היא ראויה לתואר ''הישראלי המכוער'' (שלא תטעו, ההגדרה הזו היא לקומץ אנשים ולא לכלל אוכלוסיית ישראל).

  • 42.

    פרחה מהפריפריות (ל''ת)

    היתה ועודנה, 28/06/07 12:37

  • 41.

    שמעתם אתמול את המשפט הכי מטומטם בעולם מפי נינט?

    מיכל, 28/06/07 12:37

    קובן :
    ''זה תמיד ככה הופעה יום אחרי יום או שבמקרה זה יצא ככה?''

    נינט:
    ''זה במקרה יצא ככה אבל בדרך כלל זה יום אחרי יום''

    כמה טיפשות

    • אויש (ל''ת)

      אורי, 28/06/07 13:49

    • שתיסע לחופשה או בספרד או באירופה חחחחחח (ל''ת)

      חחחחחחחחחחחחחח, 28/06/07 23:23

    • יש לה הרבה משפטים כאלה

      ויקי, 29/06/07 11:06

      היא יכולה להכניס את אלון מזרחי לכיס הקטן

  • 40.

    הייתי קונה את כל הסיפור של נינט רק אם........

    שיר, 28/06/07 12:31

    היא הייתה מודה שהיא עשתה טעויות בדרך, הכול טוב ויפה עד המשפט ''אני לא מצטערת על שום דבר שעשיתי''
    אם ככה אז למה את בוכה?
    מילא אם הייתה מודה הייתי מבינה לליבה , אנשים עושים טעויות וזה טבעי יותר קל להבין בנאדם שעשה טעות מאשר בנאדם שבוכה אבל אומר שהוא לא מצטער על כלום,
    אז מה את רוצה ממי?

    • שיר כשתגדלי תביני

      מבוגרת, 28/06/07 16:08

      אדם בוגר לא מתחרט על מה שעשה בעבר כי כל טעות הביאה אותו לאן שהוא היום. וזה בדיוק מה שנינט אמרה בראיון. אני לדוגמא גרושה, אני לא מתחרטת על שהתחתנתי כי היו שנים יפות וכי יש לי שלושה ילדים מדהימים.

      • מבוגרת כל הכבוד

        ח, 28/06/07 19:37

        אני רק יכולה לחזק את מה שכתבת
        ול40- קצת לשמוע מעבר למה שאת רוצה לשמוע, כי היא אמרה את זה בכתבה.

      • מבוגרת, תרגעי...

        5 ילדים....., 30/06/07 14:03

        אם היית מתחתנת עם יודה היו לך 5 ילדים (מדהימים). הבנת? בקיצור, תגובתך אינה מעידה על חוכמה יתרה................

  • 39.

    נינט טייב מול רונה קינן

    א', 28/06/07 12:23

    נינט טייב בתוכנית עובדה יצאה גרוע - ילדה מפונקת, מתוסבכת ומבולבלת.

    נינט מרוויחה הרבה כסף על בסיס יחצנות בקרב נערות צעירות בפריפריה. היא עדיין לא הוכיחה את עצמה כאמן אמיתי - התקליט נכשל, לא עושה הופעה במכירת כרטיסים אלא לועדי עובדים / סטודנטים.

    לעומתה להשוואה רונה קינן - לא עושה יחסי ציבור. אמן אמיתי ומאד מכובדת. מוכרת כרטיסים להופעות [קטנות בינתים] שמאד מבוקשות ונונתות לה נסיון בהופעה ויציבות כאמן. קינן כותבת לעצמה את המוזיקה, המילים והלחנים ויש לה לא מעט שירים מעולים ותקליט ראשון מעולה ותקליט שני איכותי ורציני...

    קינן מופיעה כדי להעביר את האומנות שלה. טייב מופיעה לשם ההופעה כדי להיות סלב ולהמשיך לעשות הרבה כסף תוך מתקפת יחסי ציבור מאד מסיבית וניהול מקצועי לא רציני. אצל טייב המציאות פשוט מדפקת על הדלת - אין לה מה להגיד, אין לה יצירה אמיתית שהיא רוצה לחשוף - טייב היא סינדלרה מפורסמת שאין לה מה להגיד ומה להפגין והאוויר לאט יוצא מהבלון....

    התחזית שלי תוך כמה שנים טייב תהפוך לסוג של ציפי שביט (אמן נחמד לילדים ולהופעות לועדי עובדים) וקנין תהפוך לאמן כמו יהודית רביץ או נורית גלרון (אמן נחשב, רצינית, מעמיקה, מוכשרת גם אם לא אהודה בצורה המונית).

  • 38.

    האמת לגבי נינט

    קורא, 28/06/07 12:11

    1. הכתבה היתה גרועה - לא הביאה שום דבר חדש על נינט.
    2. כדאי להעמיד את העובדות כפי שהן - נינט טייב הפכה לאמן מאד מוכר ללא כישרון גדול (תקליט בינוני, הופעות לא מבריקות, הרבה הופעות ברמה נמוכה כגון פסטיגל, הופעות מכורות מראש לארגונים) כשהיא מתפתחת בעיקר סביב יחסי ציבור להפוך אותה לגיבורת נערות צעירות.
    3. נינט טייב עשתה הון עתק על בסיס היחסי ציבור ולכן היה כדאי להעמיד את הדברים מולה.
    4. לולא כוכב נולד להיכן היא הייתה מגיעה ? היא חייבת את הקריירה שלה למסע יחסי הציבור. נראה אותה עושה הופעה בתשלום - נראה כמה אנשים ירכשו כרטיס להופעה שלה...
    5. כדאי לעשות תחקיר אמיתי על נינט - ההכנסות, שיטת העבודה שלה, כוכב נולד כתופעה והתרבות הישראלית כפי שהיא בעיתון (יחסי ציבור) וכפי שהיא במציאות (הופעות בכרטיסים לציבור הרחב, אהדה אמיתית, יצירה אומנותית אמיתית).

    נינט היא סממן לתופעה רחבה הרבה יותר - תרבות של סלבס שבפועל עושים ''דמות של אמן'' אבל חסרי תוכן אמיתי. מה שהולך בארה''ב לא מתאים לישראל...

    • תגידו-------עדיין לא הבנתם???

      המלאך הטוב.., 28/06/07 13:47

      נינט לא מתלוננת על הפפראצי !-
      היא מתלוננת על הפפראצי שמתחבא 24/7 מתחת לסדינים שלה!!!!!!!
      היא מודעת טוב מאוד (במיוחד אחרי 4 שנות...)למחיר התהילה, אבל יש גבול!!

  • 37.

    ביקורת שטחית

    מאור, 28/06/07 12:05

    ללא כל עומק. הגיגי מחשבות שנעזבו. נינט כבנאדם - שחוק, שלוש ורבע מילים על פרס, ומה בדבר ההשוואה?
    עדיה הכל בסדר?

  • 36.

    נינט, ריגשת אותי אתמול

    אילן, 28/06/07 12:03

    אני יודע שקשה עם כל התגובות המכוערות. אנשים לא מבינים למה כל כך מתיש להיות איפה שאת היום.
    אני מבין אותך ומאחל לך בהצלחה והרבה רוגע עד כמה שאפשר.

    • אפילו יוחנן המטביל,לא התמלא כל כך הרבה רחמים בתקופת הצליבה של אדונו

      אייל, 28/06/07 13:23

      אם פרסומה הוא בבחינת סבל נטו , אז שתפנה את הבמה.

      יש לה מספיק כסף בכדי לחיות תקופה ארוכה בחו''ל ולחזור לימי האנונימיות שלה.
      כבר היו בארץ כוכבים לא פחות מפורסמים שכוכבם דעך , והם עדיין חיים בינינו ללא פאפארצי.

  • 35.

    נינט נמצאת במשבר גדול ולחץ נפשי עצום הבום היה גדול מאוד

    פסיכולוג קליני, 28/06/07 11:57

    ננינט נמצאת במשבר נפשי קשה
    היא בדיכאון לא יודעת להתמודד עם הלחץ התקשורתי החברתי .
    כל זאת נובע מזה שהיא הגיעה מעיר בה היתה לה משפחה אוהבת תומכת
    ובתל אביב אין אהבה אמיתית יש לה
    את כל הצלמים הכתבים שלא נותנים לה מנוחה וכמובן זה מתבטא בלחץ
    נפשי . עליה לצאת לחופשה בת שנה ולנסות לחזור לשיגרה ולא היא תתמוטט ויכולה למצוא עצמה עם כדורים נוגדי דיכאון לכל חייה

  • 34.

    נינט, את גדולה מהחיים

    מאיילת, 28/06/07 11:57

    ושיתבוססו במיץ של עצמם כל הקנאים.
    הכי מצחיק היה לראות את הפרצוף של הכתב, שנשבה בקסמיה וישב מולה בפה פעור, מהופנט מנינט לחלוטין (איזה חמוד).
    ככה זה כשיש כריזמה ואנרגיה חזקה, העולם נופל לרגליך.
    בהצלחה לנינט וחיי עוני אומללים לקנאים.

  • 33.

    נינה, חשוב לי שתדעי שאת נשמה טובה, זמרת מעולה ויש לך שירים טובים! (ל''ת)

    לכי לחו''ל לשנה, 28/06/07 11:46

  • 32.

    הסחטנות הרגשית היא חלק בלתי נפרד מהיח''צנות , וזו סחטנות רגשית בגרוש

    אייל, 28/06/07 11:34

    והיא מעידה לא רק על הציניות של הכוכבנית העשירה ואמרגניה , אלא גם על רמתה הירודה של המבקרת.

    זה בדוק וזה תמיד עובד -
    בכל פעם שכוכב כזה או אחר , רוצה למנף את הקריירה שלו ואת האמפתיה כלפיו , הוא מציג את עצמו כקורבן , בלי כל קשר לאם יש או אין לו קייס שיצדיק את קורבנותו.

    עדיה לא הצליחה להתרגש עד היום מעשרות תחקירי התכנית עובדה שחשפו מצוקות אמיתיות בנושאי עוני , רעב , התעללות פיזית ומינית ,
    בעיות בריאות בלתי פתירות , שחיתות שגוזלת כל חלקה טובה של האזרח הקטן ,
    אבל משום מה הדמעות של נינט מצליחות לגרום גם לה להזיל דמעות.

    הכוכבנית הזו לעולם לא ידעה מה הוא סבל (ונאחל לה שלעולם לא תדע).
    וכל קישקושי הכביכול מצוקות שנובעות מרדיפת הפאפארצי , לא ראויים לכך שאנחנו נזיל עבורם דמעה , עם כל הכבוד (ואין טיפה ממנו).

    המשונה ביותר בביקורת זו , הוא איך המבקרת לא הבחינה בכך שאולי ישנו קשר בין היותה של ''עובדה'' כתכנית תחקירים רכילותית של ''קשת'' לבין כוכב נולד כתכנית בידור שלה ?

    אולי ישנם כאן אינטרסים מסחריים משותפים ?
    אולי מן הסתם , כל זה שייך לכללי רייטינג שחוקים בין שתי תכניות של קשת , בסגנון תן לי ואתן לך ?

    נראה לך עדיה , שאילנה דיין היתה באמת מעיזה לעשות תחקיר אובייקטיבי על יוצאי כוכב נולד ולהראות לנו במסגרתו שלא הכל כל כך טהור בקיומה , בהתנהלותה ובשיווקה של תכנית זו ?

    תכניות התחקירים למיניהן , עוברות תהליך ''הזנייה'' , שבמסגרתו ועקב האובססיה לרייטינג שלהן ,הן מאמצות את הסלוגן הסמוי '' מה שיותר צהוב יותר עמוק''.
    הן מבזות את המוניטין שלהן כתכניות רציניות ו''עובדה'' , לא רק שאינה שונה מהן , היא מהמובילות שבהן.

  • 31.

    ננינט טייב היא לא זמרת היא אף פעם לא היתה והיא גם לא תהיה

    א, 28/06/07 11:32

    היא פשוט אייטם תקשורתי שהופיע כל השנים האלה רק במדורי רכילות.
    לקח לה 3 שנים להוציא דיסק (וגם לא מוצלח...) בעוד שאלה שהפסידו לה בגמר הספיקו להוציא תקליטים והרבה יותר יפים והתפרסמו . המזל היחידי היה לה שהיא בחרה שיר טוב וזה מה שנתן לה את הזכיה.

  • 30.

    היה ראיון באמת מרגש עם נינט ולא יעזור היא פשוט שובה לב (ל''ת)

    נירה, 28/06/07 11:30

  • 29.

    נינט יצאת סתתתתומה חבל על הזמן!!!! (ל''ת)

    אנונימית, 28/06/07 11:29

    • התשובה הנשית לאון מזרחי (ל''ת)

      ויקי, 29/06/07 11:08

  • 28.

    נינט יצאה רע מאוד בתוכנית.

    להלה, 28/06/07 11:29

    יורקת לבאר ממנה שתתה.
    עוד מעט תבקש מהמעריצות בנות ה- 12 שתפסקנה להציק לה.

  • 27.

    תכנית אחרונה גרועה

    עובדה, 28/06/07 11:26

    התכנית היתה תת רמה ולא ראויה למאכל אדם. איזו הגשה סתמית של פרס, איזו במה (נוספת) לפרחה שאין לה מה להגיד?
    נינט התגלתה במלא רדידותה הלשונית, וסליחה - אבל הבחורה חצי מפגרת. היא דיברה ודיברה ולא אמרה שום דבר.
    שונאת את החדירה לחייה הפרטיים? אז למה הכנסת צוות צילום שלם לבית שלך? מטומטמת כבר אמרתי?

  • 26.

    נינט- יש אנשים עם צרות אמיתיות...

    דורון, 28/06/07 11:21

    אל תקחי להם את הבמה.

    • מה הקשר...אז מי שיש לו צרות קטנות הוא לא יכול לדבר עליהן?

      אורי, 28/06/07 11:38

      למרות שזה לא צרה קטנה ..(לפחד לגמור באברבנאל..)

      • ואם הוא מדבר עליהן? אנחנו אמורים לרחם עליו יותר מעל מסכנים אמיתיים? (ל''ת)

        אייל, 28/06/07 13:37

    • זו לא היא שלקחה להם במה , זו אילנה דיין שהעניקה לה אותה , במקומם (ל''ת)

      אייל, 28/06/07 11:53

  • 25.

    רגשות סותרים-

    מיה, 28/06/07 11:19

    נינט היא בן אדם כמו כל אחד מאיתנו ומטבע נדברים יש לה רגשות סותרים לגבי ההצלחה שלה...ובכלל מישהו יכול לדעת מה באמת היא מרגישה או חושבת?
    ברור שיש צביעות מסויימת פשוט כי מי שלא רוצה את הפפראצ'י וכל הפרסום מוריד הילוך והרבה בזכות הפרסום הזה היא עשתה המון כסף שרבים אחרים לא עושים במהלך הרבה שנים. מן הסתם, לכך נלווה כל החוסר פרטיות אבל כנראה שזה מחיר שהיא מוכנה לשלם, בשביל שישלמו לה...

    • מי שמאוד רוצה להיות כוכב,צריך לקחת בחשבון את כל מה שכלול בחבילה הזו

      אייל, 28/06/07 11:58

      אי אפשר לצפות רק לטובות ,הנאות ולפינוקים שכרוכים בעניין.

      • מיה ניסחה מאוד מוצלח-- ''המחיר שהיא מוכנה לשלם כדי שישלמו לה...''

        מיה-פענחת, 30/06/07 07:56

        יותר ממה שעשתה אילנה דיין

        • נו,הנה עלינו על חומר עסיסי שיכל להוות בסיס לספר נוסף על שרלוק הולמס

          אייל, 30/06/07 21:19

          או לפחות לתסריט של פרק נוסף על 'גשש בלש' , בבלי סודות.

  • 24.

    הם כולם מ-ק-נ-א-י-ם! את הכי הכי נשמה. (ל''ת)

    ענת, 28/06/07 11:19

    • והקינאה הזו , היא הכי , הכי , לגיטימית (ל''ת)

      אייל, 28/06/07 12:00

  • 23.

    נינט - לא טוב הביתה. את תוצר תרבות ריטייג

    יעל, 28/06/07 11:13

    את מנצלת את זה עד תום. בחרת בחיים הללו על תתלונני אלא עם כן הגיעו מים עד נפש , אז לא קרה כלום תפרשי תנוחי תתחילי מחדש בקטן כמו שכולם עושים לאט לאט ואת תקביעי את המינון. רצית הכול מהר ובגדול אחים שלך והמשפחה שלך נהנים מכך לא מעט גם כן. את חייה לא רע נוסעת לא רע מתפרנסת לא רע. מה לעשות בובה אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה זה מה יש .

    • נינט היתה בזיון

      אני, 28/06/07 11:51

      בוכה על חשבון ההצלחה???!!! מי את בכלל??? תגידי ''תודה'' תצחיקי כל הדרך אל הבנק ותסתמי!!! כי בלי כל זה היית אותה פרחה מקריית גת אנונימית

  • 22.

    נינט מדהימה - לכל הקנאים ''תאכלו את הלב'' !!! (ל''ת)

    המשיכי כך, 28/06/07 11:11

    • יש לך תפריט גם לצימחוניים שבינינו ? (ל''ת)

      אייל, 28/06/07 12:04

      • אייל!אהבתי!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        ויקי, 29/06/07 11:09

  • 21.

    אהבתי הכל , חוץ מהשרבוב של מילים באנגלית . תופעה ישראלית מכוערת. (ל''ת)

    שד, 28/06/07 11:03

  • 20.

    נינט בוכה על זה שהיא פלקט ?, הלו??, את פלקט!!!

    אני, 28/06/07 11:02

    בוקר טוב , נינט , אולי תעשי משהו בנידון , ולא תיהיי פלקט , ואם את לא עושה משהו בנידון , אז לפחות תפסיקי לבכות על זה .


  • 19.

    נינט היא צבועה, משחקת אותה ביישנית,ומלקקת לצפונפונים

    השכן של נינט, 28/06/07 11:01

    שרה שירי צפונפונים בסיגנון של זמרת ערבית כמו ,תאמרו ששרתי טוב,כשאגמור מחאו לי כפיים.
    שרה כאילו שטבעו לה אוניות בים.
    משפחת כיפות דתית ,שישנה עם גבר לפני חופה.
    מה זה, ומה זה.
    וההורים מרוב פרסום שכחו את הפסוק לא תחל את ביתך להזנותה ומלאה הארץ זימה.
    היא לא רוצה שישייכו אותה לזמרי הזמר המזרחי,כי היא יודעת שככל שהיא תחניף לשמאל,ותשיר רק את הסיגנון השירתי שלהם כך ישמיעו אותה יותר.
    יש שתי נינט טייב אחד לתקשורת,ואחד בלב.
    היא יודעת כל יום שהיא ,לא היא.
    היא בסוף תצא מהשכרון חושים ותחזור בתשובה יחד עם יהודה לוי.
    ואז יוכח שהסוף מעיד את כל פסטיבל הזיוף של נינט המזוייפת.

    • אתה השכיין שלא ישיין???

      עוז, 28/06/07 11:25

      תגיד מה אתה דפוק??
      מי אמר שלבחורה שבאה מבית מסורתי מזרחי אסור לשיר שירי א''י??????

      כאילו, חייב לתקוע את השד העדתי??

      בוא תראה את אוסף המוזיקה שלי שהורדתי באימיול...כל להקות הרוק של שנות ה-60 70 (פלויד זפלין וכו')
      לצד תיקיית מוסיקה בעברית שכוללת באותה תיקיה את נורית גלרון אביב גפן שלמה ארצי וכל הפלייליסט של גלגלצ ליד מוסיקה מזרחית משובחת...
      זה הכל תוצרת הארץ ומי ששר טוב יזכה בכמה מגות על ההארד דיסק שלי בשמחה. ללא קשר איזה סוג מוסיקה הוא מנגן.

      • אתה צודק. כשמדובר במוזיקה איכותית , לא צריך לעשות איפה ואיפה

        אייל, 28/06/07 12:11

        טבעי ונכון שלשוחר מוזיקה אמיתי , יהיו על המדף מגוון של דיסקים איכותיים ובפח שמתחתיו , דיסקים של נינטיות ושאר כוכבים נולדים.

      • אכן, הוא השכן שלא ישיין. בגלל זה הוא התחרפן (ל''ת)

        השכנה ממול, 28/06/07 12:27

      • תקנה דיסקים!

        דורון, 28/06/07 14:53

        גנב

  • 18.

    נינט עזבי אותנו באמא שלך

    יוסי, 28/06/07 10:54

    אם לא מתאים לך להיות סטאר אז צאי לנו מהחיים...רק אל תתחילי לקטר כי לי יש צרות גדולות יותר

    • אתה חושב שנינט..........

      זו שחושבת..., 28/06/07 12:44

      רצתה להיות סטארית היא רצתה לשיר בסך הכול לשיר .

      • אז שתשיר באמבטיה

        עודד, 28/06/07 16:37

        אם היא רק רוצה לשיר ולא להיות סטאר...כטענתך...

  • 17.

    כשהיא הוציאה דיסק

    מיקה, 28/06/07 10:53

    היא מאוד רצתה שהפפרצי יצלמו אותה.
    חלאס להתחסדות המאוסה הזו.

  • 16.

    נינט יצאה פאתטית

    ., 28/06/07 10:52

    נקודה.

  • 15.

    נינט היא לפיד העדין החדש

    גילי, 28/06/07 10:51

    שטחי ומזוייף, וזה שהוא מבטא פה ושם רגשות, כמו כל מה שהוא אנושי, בד''כ, לא הופך אותה למשהו אחר.

  • 14.

    פשוט מקסימה!

    גלית, 28/06/07 10:49

    וידוי קורע לב.
    אחלה כתבה!!!
    נינט - תהיי חזקה!

    • באיכילוב ישנה מחלקה קרדיולוגית מצויינת

      אייל, 28/06/07 12:18

      היא מיועדת , בין השאר , לאנשים עם לב רגיש כשלך , שנוטה להיקרע מבכי של ילדות עשירות ומדושנות.

      לכי על זה ,
      מומלץ , שווה , כדאי ,
      טופס 17 , עליי.

      • אייל מחולון, שיחקת אותה עם התגובות שלך כאן. תן כמה גם ב''ידיעות''!!! (ל''ת)

        כנרת, 28/06/07 14:01

      • אייל,אתה קופיריטינג ענק

        ויקי, 29/06/07 11:10

        באיזה משרד פרסום אתה עובד?

  • 13.

    נגיד את האמת

    אלי, 28/06/07 10:48

    נינט,
    זאת החבילה של להיות מפורסם,
    את לא הראשונה ובטח שמעת על זה,

    לא מתאים לך,תרדי מהבמה...

    שחור או לבן אין אפור, פ-ש-ט-י-י-ן

  • 12.

    מעצבנת. מה היא ניסתה להשיג? רחמים

    דנה, 28/06/07 10:44

    על מצבה העצוב. היא קיטרה והתלוננה כאילו מינימום הלך הבית שלה מקטיושה במלחמה.
    נוהגת באאודי חיה כמו מלכה...אוי באמת סליחה שאנשים כל כך אוהבים אותך שקשה לך לחיות...אולי באמת עדיף שישכחו אותך ויתנו לך שקט.
    מעצבנת. תפני את הבמה למי שבאמת יש בעיות אמיתיות.

  • 11.

    צודקת במליון אחוז - נינט מדהימה (ל''ת)

    ליטל, 28/06/07 10:44

    • אם את אומרת , מי אנחנו שנחלוק על הפסיקה ?

      אייל, 28/06/07 12:23

      ואפרופו ''עובדה'' ,
      אם היינו מציינים גם את פדרבוש כמדהימה , כמה אחוזי צדק היית מעניקה לנו על כך ?

  • 10.

    הכתבה על נינט הייתה ממש טובה! עובדה עושה את העבודה.. (ל''ת)

    רוני, 28/06/07 10:32

    • וכמה אילנה דיין משלמת לך שתכתוב את זה בכל האתרים??? קרציה (ל''ת)

      יופי, 28/06/07 11:21

    • אכן , לגיא פינס ישנם מתחרים (ועוד במסווה של תכנית תחקירים) (ל''ת)

      אייל, 28/06/07 12:24

  • 9.

    מה יש להאמין? בוכה ומקבלת בוחטות!! צבועה.. בלי הקהל היא כלום (ל''ת)

    מאיה, 28/06/07 10:32

  • 8.

    נינט, יצאת גדולה. ידעתי שאת מקסימה, לא טיפשה

    י, 28/06/07 10:31

    ולא פרחה כפי שכל משמיצייך כינו אותך רק מפני שקוראים לך ''נינט טייב'', ולא ''תמר זלצמן'', למשל. בעקבות הראיון, התחזקה דעתי הטובה עלייך. את מקסימה ויפהפייה ורואים את הנשמה הטובה והמורכבת שלך דרך עינייך היפות. אל תשתני ולעולם אל תגיעי לאברבנאל. מרבית משמיצייך לא שווים את קצה הציפורן בבוהן השמאלית שלך.
    עוד התרשמתי מהעובדה שאת קוראת לאנשים ''מאמי'' מבלי שיהיה אכפת לך מה אנשים יחשבו על כך. זו מילה אותנטית, שבאה מהלב, ומופנית לאנשים אהובים, ואת לא צריכה להשתנות, כי האותנטיות שלך היא כל הקסם. חזקי ואמצי, מתוקה.

    • נכון,יצאה ''גדולה''! הוכיחה שהיא הרויחה הכינוי ''פלקט'',ביושר !! (ל''ת)

      גדעון, 28/06/07 11:31

    • בחייאת,תזרקי איזו עצם גם לטמירה ירדני ... לא יפה מצידך

      אייל, 28/06/07 12:37

      היא קורעת את התחת יום אחר יום בכדי שה''אותנטיות'' של נינט תיראה קסומה ואותנטית.
      אז תתני גם לה קצת קרדיט.
      מה יש , לא מגיע לה ?

      ואגב , אני מבין מדברייך שהחמצתי אתמול את אחד הרגעים המרשימים ביותר בטלוויזיה הישראלית לתולדותיה - נינט קוראת לאנשים בכינוי מאמי.

      מאמי , יש לך מושג מתי השידור החוזר ?

      ויש לי חדשות בשבילך - הדיסק של תמר זלצמן , לא משהו.
      אם את שואלת אותי ? , היא היתה מודחת מכוכב נולד עוד בשלב האודישנים.

  • 7.

    כנסו דחוף!!!!!!!!

    georgi10, 28/06/07 10:31

    נינט טייב
    מי את חושבת שאת ?
    חתיכת חוצפנית
    אם לא כל התקשורת והצלמים מאחוריך היית היום עובדת בחנות בגדים בקרית גת
    תלמדי להודות לאנשים שהעלו אותך למעלה במקום לתקוף אותם.
    הרי את לא רוצה שמקרה בר רפאלי יחזור ויקרא גם לך????

    • נכנסתי הכי דחוף שיכולתי, אבל מה...

      סקופידון, 28/06/07 10:58

      התאכזבתי. עוד אידיוט שחושב את עצמו פובליציסט, שיודע מה טוב לכולם,ואיך כולם נראים בעיני כולם.
      מי נתן לך את הזכות לכנות אנשים שלא מכירים אותך באופן אישי בשמות גנאי? היית פעם סלב? חשת פעם את נשימתם של צלמי הפפארצי בתוך הורידים שלך?
      אני לא יתפלא אם יום אחד נשמע שצלם פפראצי הותקף פיזית וקשות. הם קרציות ברמות שמאמללות את חייהם של הסלב. אין להם גבולות. וגם לך כנראה שלא.

      • מספיק עם ההתבכיינות

        אביחי, 28/06/07 12:31

        בוא אני אספר לך כמה עובדות ''מרעישות'' על עובדות החיים.

        1. רכילות מושכת קהל.
        תראה כמה אנשים קונים את רייטינג ופנאי פלוס.
        תראה כמה אנשים נכנסים לראות תמונות פאפרצי של סלבירטיאים.
        אם זה לא היה מעניין אף אחד אז לפאפרצי לא הייתה עבודה.
        אז לפני שאתה בא בתלונות לצלמי הפאפרצי תחנך את החברים שלך, את קרובי המשפחה שלך ואת כל מי שאתה מכיר.

        כל עוד יהיה ביקוש, יהיה פאפרצי ותיהיה רכילות.
        אז די מספיק עם התמימות והצדקנות הזו.

        2. בארץ קם זן חדש של מפורסמים.
        סלבריטאים, טאלנטים.
        אנשים שלא עשו דבר בחייהם פרט ללהסתובב בקרבת מפורסמים או להופיע לחמש דקות בטלויזיה.
        אנשים אלה חייהם ומרוויחים בזכות הפאפרצי וטורי הרכילות.
        הם מתחננים לכך שיצלמו אותם.
        למען השם, יש לך דוגמא חייה בארה''ב, פאריס הילטון היה הדוגמא להתנהגות זו.

        ולא רק הם, גם סלבריטאים אמיתים, מתחננים שיצלךמו אותם כדי שהם ישארו בכותרות.
        רק פתאים נאיבים כמוך מאמינים שהפאפרצי במקרה נמצאים שם.

        3. נינט השתמשה בפאפרצי שהיה לה נוח.
        היא הזמינה אותם כהיא הייתה צריכה לקדם את הדיסק שלה.
        היא הזמינה אותם כשהיא טבה עם יהודה לחו''ל.
        היא לא יכולה להתבכיין כשנוח לה.

        אתה פתי שמאמין לכל שטות שמאכילים אותך בה.
        אתה גם בטח מאמין שאליהו הנביא מגיע בליל הסדר.

        צר לי עלייך...

      • נו,אז אולי תיזום הקמת עמותה הומאנית למען זכויותיהם של הסלב'ס ?

        אייל, 28/06/07 12:43

        כמי שכואב את כאבם של האנשים ה''מיוסרים'' האלה.

        לפי איך שהגדרת את סבלם ואת העוינות של אויביהם - עוכרי ישראל מהפאפארצי ,
        אנחנו נהיה עלולים להסיק שעדיף לשרת בקומנדו הימי מאשר להיות סלבריטאי.

        • עמותת יוחנן המטביל.

          סקופידון, 28/06/07 15:54

          אתה טבול עמוק בג'יפה של עצמך.

          • אני מקווה בשבילי שלא תכניס אותי לרשימה השחורה שלך ביחד עם הפאפארצים

            אייל, 28/06/07 22:34

            רשימת עוכרי ישראל שטבולים עמוק ב''ג'יפה'' של עצמם ומתפקעים מצחוק נוכח תיאוריך על סבלה של הקדושה המעונה, במקום להדהות איתו.

  • 6.

    הכתבה על נינט הייתה גרועה לדעתי

    האחת, 28/06/07 10:31

    ממש מעצבן שהציגו אותה כמו איזו מסכנה, שסובלת מהפרסום. הרי ברגע היא יכולה לחזור לקריית גת ולמלצר, והתקשורת לא תראה אותה ממטר. היא הגשימה את החלום שלה, ועוד יש לה את החוצפה לקטר על זה. לא ברור לי איך רוני לא שאל אותה על זה. הרי זו הבחירה שלה, זה החלום שלה. היא הייתה מוותרת על גדודי הצלמים? הרי ביום שהם ייעלמו היא תהיה בבעיה גדולה. במילה אחת: צביעות.

    • את לא ממש צודקת...

      נינה סימון, 28/06/07 11:16

      כי נינט רוצה לשיר
      היא רוצה להיות זמרת
      אז למה היא צריכה לחזור לקרית גת
      רק בגלל שהעם הטיפש שלנו מחפש כל הזמן דמות אחרת להעריץ? להרים מעלה לשמים ואז להפיל.
      למה היא צריכה לסבול בגלל טיפשותו של עם אחד??

      • אם העם טיפש אז שתעבור לגור במקום אחר

        אביחי, 28/06/07 12:33

        את מקשיבה למה שאת אומרת?

        את רצינית?

        6 מיליון אנשים טיפשים ורק נינט טייב היא החכמה והמסכנה?

        אולי הבעיה נעוצה בה?

        או שאת כלכך מסונוורת מהערצה שאת לא יכולה לחשוב ולו פעם אחת באובייקטיביות...

      • לא הבנו אותך - אז איזה עם טיפש יותר ?

        אייל, 28/06/07 12:54

        העם שלא מפסיק לשמוע , לגמוע ולקנות את נינט ?

        או העם שאינו מעריץ אותה ?

        האם לא מדובר באותם בני העם ?
        ולאן בכלל היא היתה מגיעה בלעדיו ?

        ואגב , השאלות האלה הן רטוריות ,
        כך שאין צורך שתעני עליהן.

    • בואנה יא מדרוב/ה-קנה לך שק חבטות וכפפות איגרוף

      לה-קלודו, 28/06/07 11:24

      ותתחיל לאגרף את האמא של האמא של השק עד זוב דם עד שתסיים לספור את הת3'פחות שחטפתה בבצפר-לא עוזר קח כוס מים קרים עם כדור תכלת קטן ועם עדיין לא נרגעת תתקשר לער''ן טל 1201.לאחת המדרובה

      • בבקשה , הנה מעריץ נינט אותנטי

        אייל, 28/06/07 12:47

        NRG , התבקש שתוסיפו בתום דבריו - ''לא נגענו''.

    • מאה מיתות ולא קינאה אחת (ל''ת)

      לה-קלודו, 28/06/07 11:29

  • 5.

    לא קונה את הסיפור של נינט...

    רותם, 28/06/07 10:24

    יש עשרות אומנים בארץ
    ריטה ורמי שלום חנוך שלמה ארצי
    אנשים שהם בכמה רמות מעל נינט ולאפחד מהם הפאפארצי לא מציק ולא יושב מתחת לבית והם לא פחות מפורסמים ממנה.

    מה שאני בא להגיד זה שבלי הפאפארצי נינט הייתה זמרת סוג ד' לא חסר מקרים שהמצולמים עצמם מרימים טלפונים לצלמים ואומרים להם ''אנחנו יושבים בבית קפה X תגיע''

    נינט היא בעצם כלום... הפאפארצי וכל הביצה התל אביבית עשו אותה מה שהיא היום... מבחינת זמרת היא בינונית מאוד.

    אם היא לא הייתה רוצה את זה הפאפארצי לא היו באים אליה זה מה שיש להגיד בשורה התחתונה.

    • מסכימה עם כל מילה

      מיקה, 28/06/07 10:38

      בלי הפפארצי היא באמת כלום.
      זה שכל יום דופקים תמונה שלה בכל המדורים..משאיר אותה ''בעניינים''-לא אומר שממש איכפת מה היא אוכלת ועם מי יוצאת....אולי את צוצ'קים המלהבים...יעבור להם

      • זה מה שאני מנסה להגיד לכולם

        רותם, 28/06/07 10:58

        היא עשתה מליונים רק מהקמפיינים של אורנ'ג וסלקום עשתה מליון שקל נטו מהעונה האחרונה של השיר שלנו...

        היא קיבלה חשיפה שאף בנאדם במדינה לא קיבל בזמן כזה קצר פרסום וכל מה שמסביב.

        היא מסודרת לכל החיים שלה
        ולפני 3-4 שנים היא הייתה חיילת מקריית גת שגרה באיזה שיכון...

        אז לא קונה את כל ה''מצב הנפשי שלה''

        • שתלך ללמוד לשיר (ל''ת)

          נינט, 28/06/07 11:28

    • להם אין את הכריזמה הקסם היופי והשיק שיש לנינו3'קה (ל''ת)

      לה-קלוד, 28/06/07 11:34

    • מסכים איתך לחלוטין ומוסיף

      אביחי, 28/06/07 11:40

      צריך להבין שנינט חייבת את הקריירה שלה לצלמי הפאפרצי ולמדורי הרכילות.

      במשך שלוש שנים, מאז שזכתה, היא לא עשתה שום דבר שקשור לזכייה שלה, למוסיקה.

      במשך שלוש שנים היא וומערכת טמירה ירדני ושות' עסוקה בשימור מעמד הסלבריטי שלה.
      כולנו יודעים איך עובדת תעשיית הרכילות. כולנו יודעים שבמקרים רבים הסלבריטאים עצמם (או באי כוחם) מתקשרים לפאפרצי ומודיעים להם היכן הם יהיו.

      מי שרוצה להתרחק מאור הזרקורים יודע איך לעשות זאת ויש לכך דוגמאות רבות.

      אבל מי שבנתה את הקריירה שלה על פאפרצי ורכילות, מי שתרמה ביודעין ומתכוון ליצירת ''המפלצת'' הזו לא יכולה לבוא בתלונות כשנמאס לה.
      הלו!?
      זו לא תוכנית כבקשתך!

      נינט רוצה שיקחו אותה ברצינות, ''היא לא פלקט''.
      אבל כשהכתב שואל אותה מדוע הדיסק הראשון שלה צריך היה להיות מלווה בקמפיין של אורנג' היא מודה שהיא עשתה את זה בשביל הכסף.
      אז מה את בוכה עכשיו?
      אם את רוצה שיקחו אותך ברצינות, קחי את עצמך ברצינות.
      תעשי מוסיקה בשביל האומנות, אל תבזי את עצמך בצורה כזו.

      יכול להיות שנינט שראינו אתמול הייתה הנינט האמיתי.
      פגועה ומבולבלת שגורמים כלכלים ניצלו למטרות שלהם.
      גם אם זה המצב, נינט עדיין אחראית.
      כל עוד היא רוקדת לחלילה של טמירה ירדני ושות' אין לה מה להתלונן.
      תפסיקי להאשים את כל העולם ואשתו ותתנתקי מהאנשים שבאמת הורסים לך את החיים.
      כל עוד את מחבקת אותם את עדיין בובה שלהם, או סתם מזוייפת.

      ובנוגע לטמירה ירדני וכוב נולד.
      תשימו לב על מה הקריירה של נינט נבנתה.
      מהיום הראשון היא הוצגה כאנדרדוג.
      הנערה המסכנה מהפריפריה.
      שלוש שנים אחר כך, היא עברה מהפך טוטאלי.
      כבר לא קרית גתית אלא תל אביבית שנקינאית.
      כבר לא הנערה השמנמנה והביישנית אלא אישה חזקה, ומצליחה.

      סוד הקסם של נינט היה בפגיעות שלה, כשזה חלף חייבים היו למצוא דרך אחרת שבעזרתה היא תוצג שוב כמסכנה. נינט נגד העולם.
      מה קל יותר מלהאשים את התקשורת.
      גם ככה היא סופגת חבטות מכל עבר.

      אני לא טוען שמדובר בקונספירציה מורכבת, אלא פשוט ניצול של תחושות בטן שככל היו לנינט מזמן.
      פשוט ניצלו אותם כדי לחזק את מעמדה.

      ועוד דבר, מדוע עד היום אף בחורה לא זכתה ואפילו לא הגיע קרוב לזכייה בכוכב נולד?
      תשימו לב שאצל הזוכים הבנים יש סוג של שיוויון מעמדי בין הזוכים.
      נינט עדיין חשובה, משפיעה ורווחית מכולם ואילו הבנים נאבקים על אותה משבצת ועל אותה פת לחם.

      ברגע שעוד בחורה הייתה זוכה, מעמדה של נינט היה פוחת.
      יש הבדל בין זוכה אחת לשתיים או שלוש זוכות בכוכב נולד.
      נינט הייתה מאבדת את הבכורה.
      כמה מוזר שמאז אף בחורה לא התקרבה אפילו למעמד הזה, רק בנים.

      כבר ראינו איך המערכת של כוכב נולד יודעת לעשות מניפולציות על הצופים כדי לכוון את ההצבעה שלהם.
      לפעמים עבד להם ולפעמים לו.
      כניראה שבמקרה של נינט עבד להם מעולה.

  • 4.

    נינהה ריגשת אותנו אתמול.. (ל''ת)

    חולה על נינהה.., 28/06/07 10:17

    • אם רק היינו יכולים לשלוח אלייך ממחטה דרך הטוקבק , היינו עושים זאת

      אייל, 28/06/07 12:56

      תאמיני לנו.

      • מה הציניות הזאת?! מה הבעיות שלכם לקלוט שגם לה נמאססס!!!! (ל''ת)

        מישהייי, 28/06/07 14:24

        • נו טוב , קלטנו. אז מה בדיוק את או היא רוצות שנעשה עם זה הלאה ?

          אייל, 28/06/07 21:23

          שנרחם עליה ?

          אין לנו עניין.
          לא תודה , יש מספיק אנשים בארץ הזו שסובלים מספיק קשה בכדי שלא תהיה לנו שום סיבה מוצדקת לרחם עליה.
          והאמת היא שגם אין לנו כל כך חשק להתנצל על כך שאין בנו רחמים עליה.

  • 3.

    נינט הייתה מקסימה אתמול בראיון (ל''ת)

    צופה, 28/06/07 10:14

    • ושמעון פרס ?

      אייל, 28/06/07 13:00

      זרקי איזו חצי מילת חיבה גם לכיוונו.

      למרות שהרקורד שלו לא משתווה לרקורד המדיני , חברתי , תרבותי , של נינט.

      ואגב , בויקיפדיה , ישנה ביוגרפיה מקוצרת ותמציתית על האיש ופועלו.
      לידיעת מעריצות נינט (או לייתר דיוק , לאי ידיעתכן).

  • 2.

    צביעות

    ריטה, 28/06/07 10:00

    הראיון עם נינט ממש מיותר. נתנו במה למשחק זול ולטיפשות. משחקת אותה כל כך סובלת .קצת הגזמת לא?

    • ואת קצת מרשעת, לא? בעצם תחסכי לנו את התשובה! (ל''ת)

      שירה, 28/06/07 13:06

  • 1.

    תעזבו את הילדה

    ר.ג., 28/06/07 09:43

    ראיתי חלק מהתוכנית ולפי דעתי יש להניח לילדה הזו לעשות את עבודתה, בלי רכילויות
    היא עובדת מספיק קשה ומגיע לה קצת נחת מהעבודה כמו לכל אחד אחר

    • כל הקנאים עזבו אותה כבר...

      מפרגנת, 28/06/07 11:20

      היא זמרת מדהימה (ולא בינונית כמו שכתבת או שאתה לא שומע טוב..) והיא טובת לב, רואים בעיניה, ועליה מטאורית כזאת יכולה לשגע כל בן אדם בפרט אם הוא בן 19 בלבד! אז קצת פרגון והבנה לא יזיקו לכם, כל אלה שאין להם מה לעשות אלא לקטר על אלה שיש להם יותר....

      • אנחנו מקטרים גם על מעריצות מסוגך,למרות שלכן יש,ללא ספק,פחות מלנו

        אייל, 28/06/07 13:12

        אז התיאוריה שלך על ההצלחה והעושר לא תופסת , ולראייה , ע''ע שחר פאר שמרוויחה את הפופולאריות שלה בזכות , למרות שהיא באותו הגיל ולמרות הפרסום והכסף.

        כפי הנראה שנינט לא זוכה לפרגון גורף , מפני שהקודקוד שלה חלול , ואין טעם שתכעסי על אנשים שלא מעריצים אותה בשל כך.

        • אייל יש לי הרגשה שאתה וואחאד אבו נפחה

          לה-קלודו, 28/06/07 15:44

          שאפילו בטי המכוערת לא הייתה מזכה אותך במבט חטוף. אסבנה אתה יודע מה זה? זה מה אתה

          • שמע,אם רק היית מתנסח בעברית,אז הייתי מצליח להבין את המסר שלך

            אייל, 28/06/07 22:38

            אבל יש לי תחושה שאתה בעצמך לא לגמרי מבין את מה שכתבת כאן ,
            ואני בטוח לגמרי שאין לך מושג מה הוא פירושו של המושג מסר.

            • אתה תותח (ל''ת)

              אייל, 29/06/07 11:13

    • גם אני חושבת שצריך לרדת ממנה. מאחלת לה כל טוב! (ל''ת)

      שירי, 28/06/07 11:30

    • את מתארת את פועלה , כאילו שהיא סוללת כבישים ומסילות ברזל

      אייל, 28/06/07 13:05

      מי בדיוק מפריע לה לעשות את עבודתה ?

      היא מתפרנסת יפה מאוד הודות לכל נציגי המגזינים הרכילותיים , שעליהם היא מתלוננת.

      לאיש מאיתנו לא הובטח גן עדן בחייו ,
      וזה כולל גם את נינט.