• 103.

    מי בכלל לומד קולנוע חבורה של (ל''ת)

    הומואים, 06/02/08 23:44

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    לטלי פחימה יש פרצוף של תחת

    רחל מוזס, 15/01/08 11:03

    בא לי להקיא ...בעעעע

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    זה מה שעושים במכללות? יאללה לישיבה (ל''ת)

    אני המום, 22/06/07 06:53

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    קצת הגזמתם

    קולנוע בספיר, 21/06/07 11:16

    בתור הסטודנטית בקורס ''דילמות אתיות'' שטלי הייתה צריכה להגיע אליו אני חושבת שאתם ממש מגזימים. צריך להקשיב לכולם גם אם אנחנו לא מסכימים איתו. אם אתם משנים את הדעות הפוליטיות שלכם בגלל משהו אחד אז כנראה שהדעה שלכם לא מספיק חזקה.

    תרגעו קצת!!

    הגב לתגובה זו

    • מה את אומרת...

      סטודנט כמוך, 25/06/07 23:30

      סטודנטית יקרה.
      גם אני בקורס הזה, והגיע הזמן ששד האג'נדה המגמתית יצא החוצה - וכן, הדעה המנוגדת לרוח המחלקה חששה להביעה את עצמה.
      אייל סיון צריך ללכת הביתה. ויפה שעה אחת קודם....

      בהצלחה בעבודה (10 עמודים עלאק...)

      הגב לתגובה זו

    • אם כ''כ חשוב לשמוע את כולם האם יוזמנו גם איתמר בן גביר (ל''ת)

      או ברוך מרזל?, 06/02/08 17:41

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    מה ההבדל?

    יהודי לא ציוני, 20/06/07 18:01

    מה ההבדל בינה לבין ההומואים לשתיהם יש סוגי סתיות משונים היא בוגדת בעם היודי והם בוגדים בתורה הקדושה

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    טעות חמורה של אייל סיון להזמין את פחימה לדיון על אתיקה

    עומר, 20/06/07 17:18

    טעות חמורה של אייל סיון להזמין את פחימה לדיון על אתיקה. היה צריך להזמין את העיתונאים שקנו את הסיפורים של השב''כ על המרגלת הגדולה והעצימו את שלטונה של המערכת הבטחונית בישראל על המדינה. כשלא עשו זאת בחרו להסיט את הדיון ל''איך זה להזדיין עם ערבי''. כנראה גם שנכשל בהסברת המונח אתיקה אם בחרו הסטודנטים שלו לפנות לעיתון לפני שפנו אליו עם בעיותיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    האחים שלך סובלים הפלסטינים לכי אליהם מגעילה בוגדת בישראל (ל''ת)

    אילת, 20/06/07 00:42

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    צחור - אתה בטוח לגבי פחימה

    תולי הראל, 19/06/07 19:01

    נשיא המכללה, פרופ' זאב צחור, אמר בתגובה כי הוא אינו נוהג להתערב בשיקולים אקדמיים. באשר להזמנה של פחימה אמר צחור: ''היא ריצתה את עונשה וכעת היא ככל האדם''.
    ומה היית אומר חתיכת צבוע לגבי, נניח יגאל עמיר אם היו נותנים לו חנינה והוא היה מרצה למשפטים ?

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    לפטר מיד את אייל סיוון התומך בבגידה במדינת ישראל. (ל''ת)

    דרור, 19/06/07 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    גם הפדופילים הם פורצי גבולות

    AAA, 19/06/07 17:14

    איזה דפוק הסיוון הסמולני הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מה לה ולקולנוע? כנסו

    דיין, 19/06/07 16:48

    היא לא למדה קולנוע,
    לא ביימה את הסרט,
    לא הפיקה,
    לא כתבה,
    אם כבר להזמין אז להזמין את במאי הסרט.

    אין פה שום קשר לחופש ביטוי, זה פשוט שטיפת מוח ושימוש מניפוליטיבי של המכללה בידי אייל סיוון ושמאלנים פאשיסטים כמוהו.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    באמת כבר אף אחד לא מוכן לבוא להרצות (ל''ת)

    שמאלני, 19/06/07 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    צחור, סיוון, פחימה ואחמניג'ד

    M, 19/06/07 16:01

    אני מכיר אותם. את כולם אני מכיר.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מר צחור היקר - היפטר מהרדיקלים או שניפטר ממך!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הקו האדום, 19/06/07 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    יש ליידע לכל היהודים התורמים למכללת ספיר בחו''ל לאן הולך הכסף שלהם! (ל''ת)

    להפסיק לתמוך, 19/06/07 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    בוגרי ספיר - לא יקבלו אצלי פרוייקטים.

    עוסק בקולנוע, 19/06/07 15:22

    הבטחה.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    זביידי מרצה אורח בחוג לחינוך ב''ספיר''

    שמאלני לשעבר, 19/06/07 15:10

    ירצה על חינוך מתאים לגיל הרך

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    דעה אחת שונה מכולכם קיראו ותפנימו

    צילי, 19/06/07 15:05

    זו אקדמיה פתוחה וליברלית!
    טלי שילמה חובה לחברה,ומיצתה את עונשה!
    מדהים לקרוא מאה אחוז תגובות עוינות ומתלהמות.
    איפה חופש הביטוי?
    איפההזכות להשמיע כל דעה באשר היא?
    וטלי בכלל לא באה מטעמים פוליטיים...
    האם לרוסיה הקומוניסטית נדמה?
    בושה וחרפה למגיבים!
    כל הכבוד למכללה!

    הגב לתגובה זו

    • איזו דעה שונה אפשר לשמוע במכללת ספיר ?

      שעון דיגיטלי, 19/06/07 15:33

      הרי כולם שם אנטי ציונים.
      את מי הזמינו לשם מראית עין של פלוראליזם ?

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    אני לא מכיר אישית את זאב (וולוולה) צחור (א זהאר) אבל ....

    אייל סיוון, 19/06/07 15:05

    ...אמא שלו מאד סימפטית.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    איך אומרים ''צחור'' בערבית ? (ל''ת)

    רוגטקא, 19/06/07 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    בושה וחרפה (ל''ת)

    אריא, 19/06/07 14:17

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לא. היא לא ככל אדם יותר. להחרים (ל''ת)

    את ספיר, 19/06/07 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הגיע הזמן לייבש את ביה''ס לקולנוע של מכללת ספיר!!!!!!!!! (ל''ת)

    קן צרעות של, 19/06/07 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הבחורה תמהונית ולגמרי עילגת. הרצאה? (ל''ת)

    ת, 19/06/07 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מכללת ספיר: אייל סיון,חייםבראשית,דןצחור, ועכשיו -פחימה (ל''ת)

    לא מופתעת, 19/06/07 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    תחרות בין אונ''חיפה ומכללת ספיר

    יוסי, 19/06/07 13:22

    הן מתחרות על התואר מי סמולני יותר.
    סמולניות זה כבר לא מאבק בין מעמד הפועלים ובורגנות אלא מי יותר אנטי-ציוני.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מדוע אודי אדיב לא הוזמן להרצות ? (ל''ת)

    יוסי, 19/06/07 13:18

    הגב לתגובה זו

    • הוזמן. גם תורכי , אביגדור עוז , ענת אבן , טרבלסי וברעם הוזמנו....

      סטודנט, 19/06/07 15:39

      רוצים עוד שמות של מרצים ''נאורים'' ?
      טל חכים , ג'אד נאמן , אבי מוגרבי ,גרבוז....
      מלו הקדרה סחי ומיאוס.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    שיפול קאסם במכללת ספיר באמצעההרצאה .אמן (ל''ת)

    אבי איטליה, 19/06/07 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ''צדק'' נוסח החמאס to Tali Phima come thursday (ל''ת)

    xyz, 19/06/07 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    we need to learn from talis friends how to deal with traitors

    ven, 19/06/07 12:30

    we will not se pahima to happy than, would we?

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מה אתם מתרגשים?

    שמאלני, 19/06/07 12:12

    צריך להחרים אותה. נקודה. היא עבריינית, בוגדת, והיא צריכה לעמוד מול אולם ריק.
    דרךאגב, מגיב 5: שמאל זה ב-ש ולא ב-ס, אל תסגיר את היותך בן לתפוצה פרימטיבית ונחותה..

    הגב לתגובה זו

    • the israeli שמאל

      ven, 19/06/07 12:29

      שמאל in Israel is traditionally a zionist socialist movement.
      סמאל is the fanatical left that aligns itself with terorirsts and the enemies of the state of Israel. It is a a goup of kapo traitors like the anarchists, and other fanatical small groups. this might helo an educated genious, such as yourself to understand the difference

      הגב לתגובה זו

    • כפרה עליך יא אליטה נבחרת

      משה, 19/06/07 14:33

      סמאל על משקל small, פרשטייסט ?

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    למכללת ספיר: נגמרו מרצים בארץ? נשאר להזמין (ל''ת)

    רק בוגדים?, 19/06/07 12:10

    הגב לתגובה זו

    • חשבת שנחמן אינגבר או אבי מוגרבי מרצים טובים יותר מבחינה מוסרית ? (ל''ת)

      רוגטקא, 19/06/07 15:00

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    פרובוקציה זולה

    ירון, 19/06/07 11:59

    אייל סיוון ממשיך בפרובקציות - חוץ מזה הוא לא יודע לעשות כלום.

    הגב לתגובה זו

    • זאת לא פרובוקציה. זו משנה סדורה.

      משכיל, 19/06/07 15:26

      הוא לא לבד.
      הם ''שומרים על הגחלת'' ומנסים להעבירה לדור הבא של נמוכי מצח בעלי מרירות ושנאה.
      אם לא ידאגו לדור המשך - מי יאיש את משרות הלקטורים של קרנות הקולנוע והתיאטרונים ?
      מי יאיש את משרות מנהלי הסינמטקים ?
      ''ציונים'' או ישראלים יהודים ר''ל ?

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    עכשיו יתחיל פה מסע המתלהמים ההיסטריים (ל''ת)

    יונתן, 19/06/07 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מה לפחימה וקולנוע? (ל''ת)

    צ, 19/06/07 11:43

    הגב לתגובה זו

    • מה באמת ? יש לה CV שמעיד על נסיון בנושא ?

      חובב פורנו, 19/06/07 15:28

      ראיתי אותה רק בסרטים דלי תקציב ומוסר.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    אנשי המכללה מטורפים! אייל סיון האנטשמי מחפש קולגה?

    רוני, 19/06/07 11:30

    לכו לעזה כל הזבלים השונאים והשנואים! מה יש לה לאמר לדפוקה הזאת? מי היא בכלל הבוגדת? שאנשי המכללה יתנו הסברים אחרת לסגור את המקום!!

    הגב לתגובה זו

    • הם לא ילכו מרצונם. צריך לעזור להם. (ל''ת)

      קורנליוס, 19/06/07 15:48

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    עכשיו התעוררתם מכללת ספיר מעוז הטרור כבר שנים

    מכללת הטרור, 19/06/07 11:22

    אגב מכללת ספיר והנהלתה מקושרת היטב לכל ערוצי הרדיו ולכל העיתונאים - והקשר בין טרור לעיתונאים הולך ונחשף.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ככה זה במדינת חלם - פחימה היא הדוגמה (ל''ת)

    שכאן הכל, 19/06/07 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    נא צרפו כתובות אימייל כמחאה על גיס חמישי בלב הקונצנזוס

    בוגרי צבא, 19/06/07 11:09

    אנו,בוגרי י''ב ובוגרי צבא נעשה הכל על מנת לא להרשם למכללאלה זו ע''ש זביר.מתברר שאויבי האקדמיה נלחמים בה ועושים חיל לא רק בחו''ל אלא גם מבית.אנו מבטיחים להפגין את מחאתנו הפטריוטית הזו בכל דרך חוקית.
    צר לנו שמכללאלה זו שבה אלפי סטודנטים שבחרו בה מרצון ,נותנת יד לאויבי האקדמיה.

    הגב לתגובה זו

    • המכללה הפכה למכללאלה ו''ספיר'' ל''אום אל פחימה'' (ל''ת)

      אכן צודק אתה!!!, 19/06/07 11:20

      הגב לתגובה זו

    • איפה לתרף כתובת אי-מייל? (ל''ת)

      תסביר, 19/06/07 12:14

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    כל הכבוד לטלי פחימה! (ל''ת)

    ביאטה קלרספלד, 19/06/07 11:08

    הגב לתגובה זו

    • ביאטה קארלספלד ? אולי אווה בראון מתאים יותר. חשבת על זה ? (ל''ת)

      יאן, 19/06/07 15:01

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    פורצת גבולות?

    מיקי, 19/06/07 11:03

    אולם היא פרוצה , אבל זה גדול עליה

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הסטודנטים של ספיר כאלה בכיינים!

    סטודנט, 19/06/07 11:03

    כל הזמן מקטרים...

    הגב לתגובה זו

    • אתה סתם טיפש שלא מבין מה קורה.... (ל''ת)

      אתה לא סטודנט, 19/06/07 11:20

      הגב לתגובה זו

      • הסטודנטים

        סטודנטית, 19/06/07 15:38

        אם הסטודנטים לא יתבכיינו, אז מה יוותר להם לעשות?
        גם המחאות הגדולות של שנות השישים נבעו מהתבכיינות בצורה כזו או אחרת.
        אחת ממטרות הסטודנט בהיותו סטודנט היא ההתבכיינות.

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    להשבית את הלימודים

    שימי, 19/06/07 11:01

    ולדרוש שכר לימוד חזרה .כמחאה על העסקתה של בוגדים.

    הגב לתגובה זו

    • לא להשבית, להחרים את השמאלנים ולא להשתתף בהרצאות של אייל סיון...... (ל''ת)

      אמא של סטודנט, 19/06/07 11:18

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    צריכים לקצץ למכללה המנוולת את התקציב ,היא פונדק לאנטישמים ובוגדים (ל''ת)

    רואה שקוף, 19/06/07 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    עוד ניצול ציני של דמוקרטיה האמיתית היחידה במזה''ת (ל''ת)

    מדינה יהודית, 19/06/07 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    להנהלת מכללת ספיר

    עו''ד ר.מ, 19/06/07 10:53

    למען כבודו של האיש איתו אני עובדת לא אחשוף את שמו. אבל אתם איבתם עם השטות הזו של פחימה תורם גדול למכללה שכעת אינו מעוניין שיזכירו את שמו באותו משפט עם מכללת ספיר.
    תאכלו את הדייסה שאתם בישלתם, פשוט יריתם לעצמכם ברגל.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד! (ל''ת)

      יישר כח!, 19/06/07 12:17

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    מכללת ספיר הפכה למעוז השמאל הקיצוני

    שלומי, 19/06/07 10:53

    בכל כינוס, יום עיון או כל פלצנות אקדמאית אחרת ישנם רק אנשי שמאל קיצוני מובהקים. מעולם לא טרחו להזמין אנשים, אפילו מהימין המתון. פרופסור צחור היקר גם מרדכי וענונו ריצה את עונשו, מחר גם הוא יבוא? חבל שהירידה של מעל 50% ברישום לשנה הבאה נגרמה מהקסאמים ולא מהידיעה של המועמדים ללימודים שספיר היא מכללת שמאל קיצוני המדכאת את דעות המרכז והימין.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אנחנו יודעים איך זה יגמר: היא תברח לחו''ל ותקרא לחרם אקדמי על ישראל. (ל''ת)

    טלי פח''ע, 19/06/07 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    סיפור המטורף בראשית במהדורה שנייה, שתרצה באוניברסיטת עזה..נראה אותה (ל''ת)

    מטורפת, 19/06/07 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אין חדש תחת השמש

    אאא, 19/06/07 10:46

    מה הכישורים הנדרשים ?
    להיות אנטישמי,קוסמופוליטי,ליברלי ומשלום עכשיו.
    ככה מאוישת בישראל מערכת המשפט,האקדמיה,התקשורת וכל שכבת הפקידות הציבורית הבכירה.

    הגב לתגובה זו

    • גם מרוקאיות ''נאורה'' יכולה לעזור. אתה דווקא מוזמן להצטרף.

      איילה, 19/06/07 15:17

      נשמע מאד מתאים.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    המכללה הזאת נשמעת דפוקה לגמרי כמו האנשים

    בונדי, 19/06/07 10:45

    שהיא מזמינה להרצות שם,,לא ניראה לי שהייתי הולך ללמוד שם או להמליץ למישהו ללמוד שם אחרי גועל כזה.

    הגב לתגובה זו

    • טעות בידך, מכללה מעולה עם הנהלה שמאלנית שתעוף בקרוב...............

      אמא של סטודנט, 19/06/07 11:16

      וגם המרצים השמאלניים. כל הצרות התקבצו במגמת הקולנוע. יתר המגמות הינן חפות מכל התערבות פוליטית, ןלכן בהמלצתי לפטר את ההנהלה, אחרת לא המכללה תיסגר מחוסר נירשמים.

      הגב לתגובה זו

      • הם לא ילכו מרצונם. צריך לעשות מעשה. (ל''ת)

        הגר, 19/06/07 15:02

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    סטודנטים- אני גאה בכם!! (ל''ת)

    שרית, 19/06/07 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ושאודי אדיב מרצה בפתוחה זה בסדר?

    לילך, 19/06/07 10:31

    אודי אדיב שנתפס וריגל לטובת סוריה מרצה היום באוניברסיטה הפתוחה וזה לא מעניין אף אחד

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא לבד. יש המון מסוגו באקדמיה. (ל''ת)

      אלגזי, 19/06/07 15:41

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    אנחנו מדינה מטורפת !! בוגדת הולכת להרצות במוסד חינוכי ??!! (ל''ת)

    אין גבול ?, 19/06/07 10:30

    הגב לתגובה זו

    • ליהודים רק השמיים הם הגבול! (ל''ת)

      א, 19/06/07 12:20

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    לסגור את מכללת ספיר. גם פרופ בראשית..

    יהודי אמיתי, 19/06/07 10:25

    ממובילי החרם נגד ישראל היה מרצה שם.


    יש ומיד לסגור סניפים של שונאי ישראל ומיד

    הגב לתגובה זו

    • למה לסגור? להחליף לאלתר את ההנהלה והמרצים הקומוניסטים חברי ''מצפן''

      אמא של סטודנט, 19/06/07 10:45

      לאלץ אותם על ידי הפגנות חוזרות ונישנות של הסטודנטים. להזמין את התקשורת ולהראות לכל האזרחים מה מתרחש במכללה זו. ולאלץ את ההנהלה והמרצים השמאלנים לפרוש.

      הגב לתגובה זו

      • מי יסגור ? צריך לעשות מעשה. בטוב זה לא ילך. (ל''ת)

        רובי, 19/06/07 15:18

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה רוצים מוולוולה ?

    מוסא קאראף, 19/06/07 10:18

    זאב צחור בעל דעות לא ימניות מובהק. מי שלא חושב שמאלה ,שלא ילמד במכללת ספיר !!!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אוסף של דבילים במכללת ספיר

    יוני, 19/06/07 10:17

    טפשים מטופשים,
    כבר שכחתם שכשהעם שלנו הקיז את דמו באוטובוסים מתפוצצים, הלכה הגברת הזו ותמכה ברוצחים.
    ואת זו מזמינים להרצות.
    מחר הם יזמינו את סאדם חוסיין להרצות על חמלה במשטרים אלימים.
    אוסף של טפשים מטופשים.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-46

      גירית, 19/06/07 10:26

      צר לי לבשר לך, אך סדאם חוסיין איננו עוד אתנו והם החמיצו את ההזדמנות להזמינו.
      בהזמנת מחמוד אחמדאינג'אד ינוחמו.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מרגלית הר-שפי לא היתה מגיעה למעמד ממסדי כזה (ל''ת)

    בן יפונה, 19/06/07 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    זהירות! פחימה באה למכללה לסמן מטרות!

    פרויד אל-אטרש, 19/06/07 10:12

    שלא תתפלאו אח''כ שיהיו במכללת
    ספיר פגיעות מדויקות של קסאמים!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    דב צחור נמרוד אלוני מראשי החמאס בצפון (ל''ת)

    שלוחות השטן, 19/06/07 10:12

    הגב לתגובה זו

    • להחרים את השעורים בהשתתפות טלי פחימה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אהבת ציון, 19/06/07 10:33

      הגב לתגובה זו

      • להחרים את מכללת ספיר , בכלל. (ל''ת)

        קורנליוס, 19/06/07 15:50

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    גם מחרים האוניברסיטאות,עוכר ישראל,פרופ' בראשית מרצה במכללה.חברים. (ל''ת)

    מכללת סביר, 19/06/07 10:08

    הגב לתגובה זו

    • אם הקסאמים לא חיסלו את המכללה-עושה זאת דב צחור שמבית מדרשו

      עדינה, 19/06/07 10:26

      צצים כל הזמן עוכרי ישראל מהגרועים שבהם. פרופ' בראשית, הבמאי איל סיון וכעת הוא מצרף לרשימה גם את טלי פחימה. כאמא של סטודנט המסיים השנה את לימודיו במכללה, אני פונה לסטודנטים המתכוונים להירשם למכללת ספיר להימנע מכך או להתנות את ההרשמה בהחלפת הנהלת המכללה והעומד בראשה.

      הגב לתגובה זו

    • הבמאי איל סיון שאישר לאחרונה שהוא שונא את המדינה

      שכחת את, 19/06/07 10:32

      אפילו ירון לונדון השמאלני שראיין אותו בתכניתו רתח מכעס ואם יכול היה לההצליף לו סטירה או היה עושה זאת בכיף. כל סטודנט שמתכנן להירשם לספיר, יצהיר שתנאי ההרשמה שלו הוא בהחלפת דב צחור ונמרוד אלוני.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    נשיא מכללה שמאלני ערמומי.אין שום קשר לבין ריצוי עונשה וליחס אליה...

    עודד יערי, 19/06/07 09:59

    יופי שהפסיכית הזאת המזדהה עם אויב שילמה על מעשיה,אבל בין תשלום ובין יחס אליה ככל אזרח?...לא ולא...זה ברור שהיא גם לא שינתה את דעותיה עקב תשלום העונש,אפילו והייתה מתחרטת..וטוענת שדעותיה השתנו אין לקבל אותה ככל האדם כדברי השמאלני הערמומי..יש להתרחק ממנה כמצורעת ויש אגב להתרחק גם משעורים של המרצה שהביא אותה,ולהתעלם מנשיא שמאלני כזה.כל אידיוט חייב להבין שהשמאלנים הם רעה חולה ומחלישים את המדינה.כל הכבוד לתלמידים הסטודנטים שמראים שהם שפויים ויש להם כבוד לאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בושה למכללה -בושה למדינה - להחרים! (ל''ת)

    איילת, 19/06/07 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מכללת ספיר OUT (ל''ת)

    מאיר, 19/06/07 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    פרופ' זאב צחור - אוייב המדינה

    שרון רוטר, 19/06/07 09:53

    אין לך בושה? אולי תזמין את דובר החמאס לתת הרצאה בתקשורת ויחסי ציבור?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-38

      גירית, 19/06/07 10:07

      מדוע אתה חושב שהוא עדיין לא הזמין.
      הפרנואיד הקטן שבי חושב שהדובר לא התפנה ושלח את נציגתו.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    חרם סטודנטים - עד מתי

    צופה, 19/06/07 09:53

    תשתקו שם, תלמידי מכללת ספיר ובמיוחד אלה שלומדים קולנוע. אתם עוברים שטיפת מוח של קבוצה קיצונית, שולית של יוצרים שעשו להם שם בזכות קיצוניותם ולא איכותם. הגב' פחימה, עם כל ''נסיונה'' בסרט הבודד שלה - אין לה מה לחדש לכם אלא רק לתפוס כותרות על גבכם.
    צאו ועשו מעשה !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    להחרים את ההרצאה, את הקורס ואת המכללה! (ל''ת)

    שייקה, 19/06/07 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מנוולת ובוגדת. לגרש אותה לעזה. (ל''ת)

    סיגלית, 19/06/07 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    דוגמא קלאסית לכוחו של השמאל באקדמיה בתקשורת ובבית המשפט (ל''ת)

    מיכה, 19/06/07 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ''פורצת גבולות''... לגבול הפלסטיני אולי

    עומר, 19/06/07 09:45

    פשוט בושה. אני מצטער, באמת, אני בא ממשפחה דווקא די שמאלנית (אמא שלי אפילו מצביעה למרץ), אם כי אי מודה שכרגע אני נוטה לצד הימני של המפה. אבל אני לא מבין איך בכלל אפשר להעלות על הדעת להביא בוגדת להרצות בפני סטודנטים. יש אנשים שהם שמאלניים קיצוניים שכל ערך של המדינה נראה להם נלוז. מבחינתם, שנחייה בפריז ונהיה נוצריים.
    אני לא יודע אם זו בדיוק ההגדרה הנכונה לאותו אדם שהזמין את פחימה, אבל זו הגדרה שנכונה לדעתי לגבי לא מעט שמאלנים, רובם קיצוניים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לשם כך רוצים שנסבסד את שכר הלימוד? (ל''ת)

    משרד האוצר, 19/06/07 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תעודת עניות לחברה הישראלית . (ל''ת)

    פקק תנועה, 19/06/07 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תיקצוב/מימון מ' ספיר הוא מימון הטרור ללא כחל וסרק (ל''ת)

    יערה, 19/06/07 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אתם לא מבינים? כשפחימה שם אין קסאמים כי היא המשת''פית שלהם! (ל''ת)

    פטמה, 19/06/07 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    דוגמא לטימטום אקדמי! לא סתם אומרים ''חמור מדופלם''! (ל''ת)

    המלך שלמה, 19/06/07 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    השם המלא ''מכללת אללה-אכבר-ספיר-חמאס'' (ל''ת)

    שרעבי, 19/06/07 09:30

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון....מכללת זביר...או זבביר.

      אבי, 19/06/07 09:46

      אם מתועבים כמו אייל סיוון יש''ו ..וטלי פחימה מרצים ....

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    תקראו מי המרצה - אייל סיוון, והכל יתברר

    אורלי רביב, 19/06/07 09:28

    צריך להפסיק לתקצב את המכללה הזו!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מכללת ספיר היא חממה למשמיצי ישראל (הבן האב וחבורתו...!!!!) (ל''ת)

    גורג, 19/06/07 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מרצי האקדמיות בשטיפת מוחות הצעירים (ל''ת)

    כתנאי לקבלה, 19/06/07 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אינשאללה יפול עליה קסאם (ל''ת)

    תומר, 19/06/07 09:22

    הגב לתגובה זו

    • אמן (ל''ת)

      אמן, 19/06/07 09:47

      הגב לתגובה זו

    • אמן , כן יהי רצון (ל''ת)

      אמן סלע, 19/06/07 11:34

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    להשכלה כללית: טלי פחימה ומרדכי וענונו שניהם מרוקאים והיו בליכוד !

    קי. מי. צי., 19/06/07 09:22

    וגם היום למרבה האירוניה רוב המרוקאים הם ליכודניקים. ולך תסמוך עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • אין קשר !!! השמאלנים הקיצונים הם 99% אשכנזים !! והם שמובילים את (ל''ת)

      המדינה לאבדון, 19/06/07 09:41

      הגב לתגובה זו

      • כל מילה אמת (ל''ת)

        אשכנזיה, 19/06/07 11:25

        הגב לתגובה זו

        • תופעה מדהימה. כל הבורים והמטורללים שבעדות המזרח הם ליכודניקים. (ל''ת)

          מכיר אותם, 19/06/07 12:37

          הגב לתגובה זו

          • ותפעה עוד יותר מדהימה שהבורים האלה הם גם גזענים. (ל''ת)

            גם אני מכיר, 19/06/07 12:45

            הגב לתגובה זו

    • ויגאל עמיר היה בגולני..ואודי אדיב היה קצין.. נו אז מה אהבל? (ל''ת)

      שרית, 19/06/07 09:49

      הגב לתגובה זו

    • מה קשור? ומרקוס קלינברג אשכנזי ומצביע לשמאל

      האשכנזי הנבוך, 19/06/07 09:50

      יא חתיכת גזענית? מה הקשר של מרוקאים לנושא. אם נפתח דיון סביב אחריותם של העסקונה המפאיניקי''ת האשכנזית שניהלה כאן ת'מדינה 40 שנה מצב שלנו כיום, נגלה שלפי התזה הגזענית והמופרכת שלך כל דוברי היידיש הם למעשה שונאי ישראל..

      הגב לתגובה זו

    • ו באמת ! מה המשותף לכורדים והמרוקאים והתימנים ? הם ליכודניקים. (ל''ת)

      בגלל הבורות, 19/06/07 09:57

      הגב לתגובה זו

    • מי שמנסה להפוך את זה לקטע גזעני של עדות חסר לו בורג... (ל''ת)

      מרוקאי, 19/06/07 10:51

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    גם אנ אבוא להרצות על זריקת אנשים מבנינים (ל''ת)

    א. הנייה., 19/06/07 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בהנחה שהסטודנטים במכללה הינם נורמלים, איך הם שומרים על שפיות

    הדרדרות מוסרית, 19/06/07 09:22

    כשבאים אליהם חולי נפש ויורקים עליהם את התעמולה הארסית-שטנית שלהם??

    מה זה צריך להיות?

    הדרדרות מוסרית של הקולנוע הישראלי.


    למה השמאלני היחיד שאינו קיצוני בדיעותיו הוא בן דרור ימיני?

    הוא יחיד במינו.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    רדיפת פרסום !!!

    חיים, 19/06/07 09:21

    אני ממליץ לשרת החינוך לשקול התאמת מנהל המכללה לתפקידו , ואת המרצה החולני רודף הפירסום לשלוח ללשכת העבודה .
    הייתכן כי בכספי סיוע של ממשלת ישראל אנו תומכים באנשים אשר יצר הפרסום החולני שלהם לא יהסס לעשות ככל העולה על רוחם בכדי לממש תאוותם לפירסום ?
    אולי מחר יחליט המרצה הנכבד לחשוף את עכוזו הפוטוגני בפני התלמידים כחלק מן השיעור ויתהדר ב''חופש אקדמי '' ?
    מכללת ספיר - למחוק אתכם מהמפה !!!
    יש פרופורציות לכל דבר .
    להתהדר בנימוק ''היא ריצתה את עונשה ולכן היא ראויה להופיע בפני סטודנטים ''... שיא החוצפה !
    במדינה נאורה היו מעמידים אחת כזאת אל הקיר מול כתת יורים.
    ואצלנו מעניקים לה הוקרה .
    ''מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו..''

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-20

      גירית, 19/06/07 10:10

      שרת החינוך הנוחכית היא ממיסדי ''שלום עכשיו''.
      אני אופתע אם היא תאמר משהו בפומבי נגד ההזמנה.
      מה שהיא אומרת כשאין אוזן ציבורית או תקשורת בסביבה, כל אחד רשאי לדמיין.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לסטודנטים

    דרור, 19/06/07 09:19

    תבואו, תתמודדו עם הטענות שלהם. אתם צודקים. לא צריך להשתיק. יש לכם שכל כדי להפריך את השטויות של פחימה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יש לי שאלה

    אני, 19/06/07 09:17

    אדם פשוט שעושה עבירה ונכנס לכלא אחרי שחרורו נורא קשה לו להשתלב במקום עבודה ובחברה בכלל אז למה בהמה כזו שהואשמה בעבירה חמורה וישבה בכלא רק יוצאת מהכלא וכולם מחפשים לראיין אותה ולהיות בחברתה ועוד להרצות לסטודנטים ?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-18

      גירית, 19/06/07 10:16

      יש הבדל בין עבריין שגונב (כיכר לחם או מרצדס) לבין סייען לאויב. לגנב ידביקו סטיגמה לכל החיים כי אנשי התקשורת אינם גונבים (או לפחות לא נתפסו בשעת מעשה). לעומת זאת יש בתקשורת (ואפשר לפגוש זאת יום יום) סייענים לאויב (בספקטרום שבין אימוץ הטרמינולוגיה של האויב לגבי איו''ש לבין הצגה מדוייקת של נפילות קטיושה בחיפה במלחמת לבנון השניה).

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אם היו קוראים לה גלאון, שריד או אלוני- היא הייתה גיבורה.. (ל''ת)

    ג'ון, 19/06/07 09:13

    הגב לתגובה זו

    • אני גיבור רק בגלל שאני לא מזרחי ? לא נסחפת קצת ? (ל''ת)

      נחמן אינגבר, 19/06/07 15:51

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    פחימה תמורת שליט!!! (ל''ת)

    אני, 19/06/07 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חיים בראשית הוא ''מהמכללה'' הזו

    אבי1, 19/06/07 09:12

    אז מה הפלא?
    מכללה לעוכרי ישראל:
    חיים בראשית ממנהיגי החרם בבריטניה
    זאב צחור
    אייל סיון
    טלי פחימה

    נו סטדנטים, מה אתם עוד עושים שם?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חשבתי שהיא באבל על אח של זביידי המשת''פ (ל''ת)

    הוא עף........., 19/06/07 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עצה לסטודנטים

    אני, 19/06/07 09:11

    אל תסכימו תצאו מהכיתות

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מדהים! אין מילים! להחרים את המוסד הזה! (ל''ת)

    נבחרים יש סיכוי, 19/06/07 09:10

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-12

      גירית, 19/06/07 10:18

      לא הטאת קצת במקלדת: ''להחריב'' כותבים ב''ב'' בסוף ולא ב''ם'' בסוף.
      דאג להגיה לפני הלחיצה על ''שלח''!

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אומר הרבה על האיכות של תלמידי מכללות

    pagosh, 19/06/07 09:09

    תלמידי מכללת ספיר הוכיחו שטיבם ואיכותם פחותה ובכך עזרו להדבקת התוית השלילית שיש למכללות. תלמידים חשוכים וסותמי פיות שלא מסוגלים לראות את בסיס הדברים ומתעקשים להתעסק בצנזורה במקום בלימודים. טלי פחימה שותפה ללפחות סרט מצליח אחד תעודי ויש לה הרבה מאוד מה ללמד אותם בנידון. כמו כן, אישה זו שללא ספק תחשב לקדושה מעונה בעוד מספר שנים ראוי לה שתלמד זכות באוניברסיטאות ולא מול תלמדי מכללה כושלים.

    הגב לתגובה זו

    • בשם הצדק שרפתם את כל העקרונות

      מטומטמים נמאסתם, 19/06/07 09:26

      בשביל לקיים מדינה שפויה ולשמור על מורל אזרחיה יש להוציא מחוץ לחברה את אותם אלו שפשעו בה.
      טלי פחימה פשעה בחברה הישראלית. הסרט שלה שירת את מטרות מדינת האוייב המאיימת על ערי הדרום של ישראל.
      אולי אתה כשלעצמך לא נפגעת אישית, אבל פגיעה באינטרסים המדיניים של ישראל פוגעת בכל אזרח שחי פה. מדובר בעבירה חמורה יותר מגניבה או רצח. בעבירה כזו ישנו נפגע סובייקטיבי. בעבירה כשל טלי פחימה כל הציבור בישראל נפגע בדרך זו או אחרת, בהווה או בעתיד. מדובר על סיוע פיזי ומורלי לאוייב בשעת מלחמה.
      מעניין אותי אם היית מגיב באותה צורה אילו היו מזמנים את אחמדיניג'אד להרצות, על ''חשיבות הגרעין לפיתוח האזורי והגדרה מחדש של המזרח התיכון''

      הגב לתגובה זו

      • צדק חברתי?

        pagosh, 19/06/07 09:50

        מוזר מאוד! מאוד מוזר!! טלי פחימה ישבה על כך שהקריאה לפלסטינים מסמכים בעברית כביכול וסיפרה לזכרייה זביידי איפה נמצא הבית שלו מתוך תצ''א. הזוי ומדהים שהיא ישבה על דבר כזה. זכרייה זביידי קורא עברית יפה מאוד, כמו גם חצי מהעיר שלו. אף אחד לא צריך שם את פחימה שתקריא להם מסמכים. ותצלומי האוויר - טלי פחימה צריכה לבוא כמומחית מצ''א כדי לספר לבנאדם איפה ממוקם הבית שלו על מפה? הזוי, מפחיד, מטורף. אבל זה הממסד. מה שלחלוטין לא שפוי בעליל זה כל מני מגיבים שבטוחים שהם יודעים מה פחימה עשתה ומה סובייקטיבי ומי סייע לאיזה אוייב. תחקרו קצת. תקראו. תבררו.

        ולא, אני לא טלי פחימה ולא מכיר אותה או שייך לאיזה ארגון שהיא משתייכת אליו. אני ישראלי ויהודי (גאה לא אמרתי) שקורא ושומע חדשות בדיוק כמו כולם. חוש הבקורתיות שלי מעט מפותח משל כל אותם אלו שאומרים כזה ראה וקדש מבלי לחשוב לרגע שיש כאן קונספירציה. קונספירציה? הו!!! זה חדש! כזה עוד לא היה! טלי פחימה המציאה את התנכלות הממסד לאלו שחותרים תחתיו...

        הגב לתגובה זו

        • מה שהזוי ומפחיד...

          ארז, 19/06/07 10:04

          הוא שישראלית מסייעת ביודעין למנהיג ארגון טרור, שעל ידיו דם יהודי בכמויות, ועוד מתגאה בכך.
          לא משנה בכלל אם היא הראתה לו את הבית שלו בתצ''א, סימנה לו מיקום לפיגוע בתל אביב או הגישה לו כוס מים קרים. היא סייעה לאוייב בעת מלחמה - ובכל מדינה מתוקנת היא היתה מועמדת למשפט צבאי ומקבלת גזר דין מוות.

          הגב לתגובה זו

          • pagosh אתה מפספס את העניין

            רענן, 19/06/07 11:21

            העניין הוא לא מה טלי פחימה עשתה עם זכריה... אפילו אם היא הקריאה לו סיפור לילה טוב בעברית... מה זה משנה בכלל.

            העניין הוא עצם פגישתה עם מחבל פלשתינאי מוצהר, אשר במקביל לפגישותיהם, קורא להרג חיילים ואזרחים ישראלים.

            העניין הוא הלגיטימציה שהשמאל הקיצוני נותן למרצחים מוצהרים.

            אני שמח על חוש הביקורת המפותח שלך. לדעתי הוא מפותח מידי. לעיתים נכון לראות דברים בשחור ובלבן ולא להקל ראש באותם יהודים ''שוחרי שלום'' אשר עושים יותר נזק מאשר תועלת.

            אני מחזיק בדעות שמאל-מרכז, אך מה שעושה טלי פחימה, חבורת האנרכיסטים ההזויה, מחסום ווטש, בצלם זה לרוב מזיק יותר לעם ישראל מאשר עוזר לו, ואין לשייך זאת לביקורתיות.

            אגב, ראיתי את הסרט. הוא באמת מעניין - אבל יש גבול... לא צריך ''להוקיר'' את פשעיה בחבירה למחבל רצחני. עלינו להוקיע אנשים כמוה מהחברה.

            יש לנו רק ארץ אחת!

            הגב לתגובה זו

        • ''האומנם חייבים לשמור על החופש הפרופוגנדי''

          בני, 19/06/07 10:15

          אין זה חשוב לעניין זה מה היתה תרומתה לטרור הפלשתיני. זה היה חשוב לצורך קביעת העונש ולכן היא אכן נענשה בעונש קל יחסית (3 שנים מתוכם 9 חודשים בפועל) על עבירה שדינה מאסר עולם. מה שחשוב זה שמרוב רצון להגן על החופש האקדמי והביטוי, אנו פוגעים בחוסננו הבטחוני (כך גם השופטת דורנר טעתה בבג''ץ ג'נין ג'נין) כי מתן במה לבחורה שאינה בעלת ידע קולנועי או אקדמאי לצורך הצגת סרט שהוא אינו תעודי בעליל (מלווה בתזות שקריות על טבח שערכו חיילי צה''ל בבי''ח) שומט את היכולת להבחין בין טוב ורע שקר ואמת במדינת ישראל . המסר הוא שבשם חופש הביטוי ניתן לשקר ולחנך באותה נשימה.

          הגב לתגובה זו

          • האמנם כך?

            pagosh, 19/06/07 10:47

            אתה מניח שאכן פשעה. שעצם ההרשעה שלה בבית משפט הוא אמת מוחלטת ואתה מקבל על עצמך דין ודברים כאלו בהם קורא עברית אחד מקריא לקורא עברית אחר דבר מה ובכך בוגד במדינתו. אני מציע לכל המגיבים לקרוא מעט לעומק ולברר במה בדיוק פחימה אשמה. כמו כן מומלץ לראות את הסרט ''טלי פחימה חוצה את הקוים'' שעלול לפוצץ לכמה אנשים את המח במידע חדש שאולי יערער את אמונותייהם.

            הגב לתגובה זו

    • ערימה של שטויות ושל שקרים

      רן, 19/06/07 09:32

      ממש קדושה מעונה....

      הגב לתגובה זו

    • מעולם לא קראתי תגובה מטומטמת יותר!!!

      רענן, 19/06/07 09:37

      אין ספק ששברת את שיאי הטימטום ביקום.

      מה הקשר בין איכותם של הסטודנטים בספיר, לבין הרצאתה של מרגלת אשר הוכחה אשמתה?

      צודקים הסטודנטים וטוב שהם מנסים להכניס קצת היגיון במדינה הלא שפויה שלנו.... מדינה אשר נותנת כבוד למרגלים וחברים של מחבל שרצח במו ידיו עשרות יהודים.

      אני סמוך ובטוח שאם זכריה זביידי היה רוצח מישהו מבני משפחתך תגובתך הייתה דומה ולא מהללת את טלי פחימה ה''מסכנה''.

      נ.ב.
      אני לא אתפלא אם אתה/את אנרכיסט או אולי חבר טוב של זהבה גלאון או אולי טלי פחימה בעצמה.

      את מוזמנת לעבור לכל חברייך בשטחים. החמאס יקבל אותך בזרועות פתוחות, אני בטוח! ממש כמו שהוא מקבל היום את אחיו מהפת''ח.

      בהצלחה בעזה!!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה שקרן ומטומטם.... (ל''ת)

      אבי, 19/06/07 09:48

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    זה כמו הפרופסור שהטיל חרם באנגליה שיצא מאותו מקום. (ל''ת)

    א, 19/06/07 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם פרופ' חיים בראשית.....

    מיכאל, 19/06/07 09:03

    היה במכללה זו ראש מגמת קולנוע וטלביזיה, והיום הוא יוזם החרם האקדמי נגד ישראל בבריטניה, מדוע לא טלי פחימה ואייל סיוון? הרי ''ספיר'', צריכה לשמור על המסורת, הלוא כן?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פחימה לא עשתה כלום

    ג'ורג', 19/06/07 09:03

    שטויות. טלי פחימה קורבן של ההיסטריה של השב''כ
    היא אולי קצת טיפשה, אבל היא בטח לא רוצחת או בוגדת כמו שהשב''כ מצייר אותה
    אתם באמת חושבים שזכרייה זביידי צריך אותה כדי לתרגם מעברית לערבית מכתבים?
    היא רוצה לחיות עם הערבים? הפתרון פשוט- תנו לה את מבוקשה

    הגב לתגובה זו

    • היא בוגדת

      ארז, 19/06/07 10:06

      ולבוגדים יש רק דין אחד

      הגב לתגובה זו

    • זה ברור שדפקו אותה באמתלה כלשהיא מה שחשוב זה לא שהיא בוגדת.

      עודד יערי, 19/06/07 10:22

      היא כנראה לא בוגדת,היא סתם דפוקה בראש(פסיכית)שמזדהה עם האויב ולא בצורה רעיונית בלבד כמו המוני ההזויים והדפוקים שהרסו כל חלקה טובה במדינה.היא לקחה את זה כמה צעדים קדימה בהיותה בשטח האויב היא נצמדת למחבלים ומתחברת איתם..רק על דבר כזה היא הייתה צריכה לשלם.נקודה.

      הגב לתגובה זו

    • אכן כן..

      אירית, 19/06/07 10:26

      אם מישהו מכל המתלהמים כאן,היה עוקב באמת אחר התנהלות המשפט של טלי פחימה,היה באמת יודע שהפרקליטות אכן ''ירדה'' מהעץ מהר מאוד,וכמעט כל כתבי האישום בסופו של דבר הוסרו. ובסופו של דבר לא היתה לה ברירה ,אלא להסכים לעיסקת טיעון כדי לא להיכנס לכלא ל-10 שנים על לא כלום שעשתה.
      איני מצדיקה בכלל פגישות עם אויב ונקיטת צעדים עם אלה שרוצים להשמיד אותנו ,אך,בין מרגלת/עוכרת וכל כל מיני השמצות שכאלה---מרחק רב מאוד

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    The problem is those who voted

    Baruch, 19/06/07 09:02

    Sivan in and support them. Of course alsothose who support the college

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בושה וחרפה. נמאס מיפי הנפש

    גיל, 19/06/07 08:57

    אני שואל ברצינות, לא בהתלהמות ולא בצעקות, באיזו מדינה מערבית אחרת דבר כזה היה קורה? אולי כדאי שמישהו יעביר הרצאה למרצה הזה שכל דמוקרטיה נשענת על מרכיבים לא דמוקרטים כדי להגן על עצמה. זה לא משנה שהיא ריצתה את עונשה. היא סייעה לרב מרצחים ובגדה במדינתה. מבחינתי דינה צריך להיות שלילת האזרחות שלה וגירוש מידי מהמדינה ובטח שלא לבוא ולהרצות בפני תלמידים. מי הבא בתור כמרצה אורח, וענונו?!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מ-ח-ב-ל-ת!! מה לא ברור? סמולנים נמאסתם! (ל''ת)

    just me, 19/06/07 08:56

    הגב לתגובה זו

    • יותר גרועה מ מ ח ב ל י ם !! (ל''ת)

      א, 19/06/07 09:32

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בושה וכלימה

    יהוידע, 19/06/07 08:55

    תעודת עניות למכללה. אבל אין להשתומם, ראש החוג, פרופ' בראשים הנו מהתובעים מהאקדמיה הבריטית להפסיק ולתמוך במוסדות האקדמאיים היהודיים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הי אתם הסטודנטים בספיר

    זביידי, 19/06/07 08:54

    עלק למה ציפיתם כשהלכתם ללמד במכללת ספיר? תואר בודאי תקבלו אבל ברור שהשכלה לא. כמי שלמד אצל הנקרא פרו''פ צחור אני יודע שהנ''ל לא כל כך עוסק בעובדות הסטוריות אלא ברכילות ובפוליטיקה. סטודנטים יקרים רציתם חיים קלים וקבלתם זבל

    הגב לתגובה זו

    • סטודנטים מטומטמים! פעם סטודנטים היו לוחמים-אידאלים ... (ל''ת)

      היום: תנגבו וזה, 19/06/07 09:13

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הטימטום השמאלני פורץ גבולות, יורים עליהם קאסם והם מזמינים משתפ''ים?? (ל''ת)

    משה, 19/06/07 08:52

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    צריך לגרש אותה לרצועה (ל''ת)

    שי, 19/06/07 08:52

    הגב לתגובה זו

    • תולדת מדיניות עכו''מה. (ל''ת)

      להעיף אותה לכל, 19/06/07 09:48

      הגב לתגובה זו