• 56.

    מקרה סיוון הוא מקרה קיצוני אבל הוא הסימפטום לחולי של הקרנות והנה הס

    א, 13/05/07 00:44

    מקרה סיוון הוא מקרה קיצוני אבל הוא הסימפטום לחולי של הקרנות והנה הסיבות למה חייבים לסגור את הקרנות –
    1)הגשת התסריטים לא נעשית באופן אנונימי-הלקטורים יודעים מי כתב את התסריט ובוחרים באנשי שלומם.
    2)אין קשר בין הצלחת הסרט בקופות לבין מימון הסרט –גורם ליצירת סרטים גרועים מבחינה מסחרית
    ואיכותית מירב הסרטים הנבחרים לסרטים הטובים והמשפיעים נוצרו לפני השיטה הנוכחית .
    3)היות ואין מדד אובייקטיבי מתבקש מס'' הצופים ,הצליחה קבוצה לא מוכשרת אך מאד פוליטית
    להשתלט על 90% מהמשרות בקרנות .מטרתה של אותה קבוצה מתמקדת קודם כל בהשפעה פוליטית
    ,ממון לחברים ,ורק אחר כך באיכות ,מס צופים וכו,
    4)מנהלי הקרנות לא נבחרת לפי מנגנון שקוף אלא ע''י העדפת מקורבים.
    5)השמאל הרדיקלי שמנסה לקעקע את הלגיטימציה של מדינת ישראל הואזה שהשתלט על קרנות הקולנוע.
    מצב זה גורם לתמיכה באין ספור של סרטים שיקרים שכל מטרתם היא תעמולה גרועה.
    בעקבות האמור לעיל חייב להימצא הפוליטיקאים שיגרמו לשינוי השיטה ומהר בשלב ראשון
    חייבים לסגור את הקרנות עד לשינוי השיטה המושחתת.


    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הקשר השמאלני תרשים זרימה......

    התקרנפות שמאלני, 06/05/07 14:21

    ענת אבן קיבלה פרס שני מאייל סיוון בשוויץץאייל סיוון מקבל פרס מענת אבן בתל אביב

    הגב לתגובה זו

    • והחגיגה נמשכת!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      סרט המשך..., 06/05/07 18:26

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא ג'אד אלא ג'יהאד !!! (ל''ת)

    אחמניג'אד, 05/05/07 20:08

    הגב לתגובה זו

    • נאמן? למי? (ל''ת)

      וגם, 06/05/07 09:48

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הגיע הזמן שקרן רבינוביץ תעלה אתר אינטרנט בו יפורסמו וינומקו כל החלט (ל''ת)

    למה לפעול בחושך, 05/05/07 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    רק ניהול אמנותי מקצועי ללא כל אג'נדה פוליטית ורוטציה יצילו את הקולנ

    ידיד, 05/05/07 12:46

    הישראלי. אם תמליץ על כך ותציע אמנה שתקרא להימנע מסרטים החותרים נגד עצם קיום המדינה אך בעד ערכי הדמוקרטיה כולל שקיפות מלאה של ההחלטות זה יהיה כביל בעיני. רק מצוינות אמנותית היא הפתרון לקולנוע הישראלי. ואת כל המתקרנפים\בינוניים\מושחתים יש להרחיק לאלתר.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים הבעיה היא שהם משתמשים בסיסמא של מצויינות אמנותית כעלה תאנה

      העם יקבע, 05/05/07 13:38

      לקידום האג'נדה הפוסט ציונית בקולנוע. הראייה היא שכאשר תתבונן מי הלקטורים ?רובם מגיעים מהקליקה של השמאל הרדיקלי והשאר בדרך כלל במסגרת של חבר מביא חבר,באיזו פרוצדורה מיסתורית. לתקופת ביניים צריך לעשות מהפכה כוללת בניהול הציבורי ובניהול הקרנות כך שלא יוכלו לתמרן את נושא השקיפות בדרך מתחכמת.בנוסף לכך יש למנוע את השתלטות הגופים המשדרים והמפיקים על הכסף הציבורי בסרטי זבל הלא פוליטיים שמביאים 5000 צופים במקרה הטוב וכל מגמת ההשקעה בהם, היא לתתפרנסה קבועה לחבריםה והמקורבים.
      בראש ובראשונה יש להעיף את כל המנהלים וההנהלות הציבוריות עכשיו ומהר ככל האפשר.ניגוד העניינים שם זעק לשמיים.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק לחלוטין בכול מה שאתה אומר!!!!!!!!

        ידיד ותסריטאי, 05/05/07 14:01

        מצוינות אמנותית מחייבת יצירה מורכבת. קיצוניות פוליטית שמאל או ימין משמעותה במידה מרובה עולם שטחי שחור\לבן. הצעתי להקים וועדת חיפוש למנהליםפ אמנותיים (לא לקטורים מטעם!!) כמו שמחפשים שופט לבית המשפט העליון. בועדה יש לתת נציגות למומחים לאמנות ולנציגי ציבור. כל מנהל שיבחר יחוייב לעזוב אחרי ארבע-חמש שנים. השגיו יקבעו לפי איכות אמנותית ולא רייטינג או הטיה פוליטית. בעיני נחמן אינגבר וכתריאל שחורי פסולים לחלוטין למרות השוני ביניהם. אגב אני יודע על לפחות כמה קולנוענים המסכימים לדעתי.

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    מצטרפים לעצומה למהפכה בקרנות הקולנוע נחזיר את ישראל למפת העולם.

    העם דורש, 05/05/07 02:03

    לפרטים zeevimos@zahav.net.il
    נא לשלוח מייל תמיכה קצר. כהמייל יופצץ מתמיכתכם ניצור מייל חדש ונגיש לגורמים הרלוונטים.

    אל תתנו לשונאי הציונות להשחיר אותנו בעולם.זו סכנה בטחונית לכל ישראלי באשר הוא.ירצו לעשות סרטי זימה ושיטנה?יעשו זאת על פי כוחם היחסי באוכלוסיה,ממש כמו בבחירות לכנסת.עד אז יואילו להשלים את המימון מהקרנות בגרמניה וצרפת אשר מזמינות מראש את סרטי התעמולה החד צדדיים נגד ישרא נגד הישראלים נגד היהודים ונגד היהדות.
    לא נאפשר לקומץ המוטציות של אורי אבנרי להשתלט על הקולנוע הישראלי ו/או התרבות הישראלית.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הם לא מתרבים , השמאלנים. הם קולניים ומשפיעים , אך מתי מעט.

    ריינר, 03/05/07 16:27

    צריך להחזיר את השמאל למימדיו הטבעיים.
    3 אחוז מהציבור היהודי בישראל.
    זאת ע''י הרחקת מסיתים מעמדות מפתח , לא בשל דיעותיהם , אלא בשל ההסתה ופעילותם בחו''ל...
    סיוון כדוגמא , יכול לחשוב שפאשיזם זו קידמה ואנטישמיות הינה מוסרית.
    הויכוח שלי לא איתו.
    הויכוח שלי הוא עם קרן רבינוביץ' וערוץ 8.
    על הלקטורים של קרן רבינוביץ' לפנות את מקומם.
    אין הם ראויים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הבעיה שבאמת מטרידה פה

    רון, 03/05/07 10:54

    היא שכל אלו שכותבים את הדברים הנוראיים האלו על אזרחים במדינה שלהם, אנשים שהם לא מכירים, לא יכירו, וגם לא רוצים להכיר. הקטע הבאמת יותר מפחיד הוא שאותו אדם שמרגיש כל כך חופשי לקלל ולקלס כל דבר שהוא לא הוא ואחיו במדינה הזו, כמו חושב שבזה הוא פותר את עצמו מלתרום לחברה שהוא חי בה. כל עוד הוא מגן על המדינה מפלישתם האיומה של השמאל/ימין הוא יכול להמשיך לחתחוך בכביש, להמשיך ''אני רק שאלה'', להמשיך להצביע לפוליקאים שהו יודע שהם חסרי כל יכולת (סתם כי אין לו כוח לחשוב על מישהו אחר) ולחשוב שלו אין שום חלק בהדתרדרות ההולכת ומסלימה של המדינה שלנו.

    הוא חושב ''איזה יופי שהייתי כאן כדי להראות לשמאלני/ימני הזה מה זה!'' ואז יורק למדינה בפרצוף איך שהוא יוצא מהדלת.

    איזה כיף שאפשר להיות מעורבים ולהשפיע.

    נתראה באוגנדה.

    הגב לתגובה זו

    • מה זו ההתנשאות האינפנטילית הזו???? (ל''ת)

      חכם בשקל, 03/05/07 14:42

      הגב לתגובה זו

      • אההה,,, סוף סוף טוקבק רציני. דו שיח זה אחלה (ל''ת)

        רון, 06/05/07 13:46

        הגב לתגובה זו

        • רון - תקרא לאט כי אתה מתקשה בהבנת המצב!!!

          דוקטורנט, 06/05/07 18:32

          אלו לא אנשים שאיננו מכירים. אנו תוקפים את תוכן סרטיהם ואת אמירותיהם בפורומים שונים. אני לא מתקיפים כי אם מתגוננים נגד ההסתה שלהם נגדנו - ישראלים. כל הסיפור הזה איננו משמח אותנו כי אם מעציב. במקום לחיות את חיינו אנו צריכים לטפל בכאלה ששקר ורמיה אמנותית אינם מטרידים אותם. מה מצאת לנכון להפוך הכול על פניו רק אלוהים יודע. תפיסתך מקרינה ילדותיות ושטחיות. היה עדיף שתשתוק אבל עם לא התאפקת ונורא רציתה להראות כמה אתה ''חכם'' אל תתפלא שמבטלים אותך בניפנוף טיעון.

          הגב לתגובה זו

          • מה שאותי מעניין

            רון, 07/05/07 01:17

            זה שיש המון מילים (חלקן ממש מסובכות וגדולות) שמופיעות בטקסט שלך ולא בשלי. הטקסט שלי לא הזכיר כלום על בימאי, או על סרט. זה, אתה מבין, סתם הנושא של הכתבה הזו. אני לא התייחסתי למה שקורא בכתבה הזו. אני התיחסתי למה שקורה נקודה.
            זה נורא מרגש אותי (באמת) שמישהו כותב טוקבק וחושב שהוא מבטא משהו, שהוא מצליח להביא את דעותיו לידי ביטוי. שזה מזיז למישהו. הבעיה שלי היא, שברגע שהוא מספק את הצורך העמוק שלו להגן על דעותיו בתגובה מספר 606 בכתבה בסוף אתר חדשות, הוא מפסיק לעשות את זה במקומות אחרים. אולי מקומות שהיה עדיף שהוא היה משוחח עם אנשים בהם. מקומות שבהם דו-שיח אינו סדרה של נאומים שנכתבים על ידי אנשים כמו ''שמאלן שפוי'' או ''דוקטורנט''.

            לא חשבתי שטענתי משהו, אז היכולת לנפנף את ה''לא-טיעון'' שלא, אם תסלח לי, לא ממש מפילה אותי מהרגליים. בהצלחה בהמשך הלימודים.


            רון (ע''ע שם של בן-אדם אמיתי בעולם אמיתי)

            הגב לתגובה זו

  • 48.

    לאור המימצאים החדשים בעניין עזמי בשארה יש לבדוק את הקשר....

    כפפה, 02/05/07 18:34

    בין מס 92 ברשימת בל''ד אסנת טרבלסי שמסתובבת כבת בית בקרן רבינוביץ יחד עם וועדת ה5 הפוסט ציונית לבין האירועים הקשורים לבשארה. טרבלסי נעה בין ג'נין לתלאביב בין זכריה זביידי לבין נחמן אינגבר וענת אבן.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    החונטה השמאלית מסננת את רוב האנשים הכישרוניים בגלל דעות שלא תואמות

    פסטליכט הסובל, 02/05/07 15:57

    החונטה השמאלית מסננת את רוב האנשים הכישרוניים בגלל דעות שלא תואמות
    ולכן אנחנו נשארים עם השיעמומון הפוליטי הירוד.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מעניין את מי מעצבנים הטוקבקים

    שמאלני לשעבר, 02/05/07 13:30

    תמיד הם מעצבנים איזה כמה שמאלנים פלצנים שאין להם משהו ממש חכם ואינטיליגנטי לומר חוץ מההגיגים הפוסט ציונים שלהם.

    ולעניינינו נאמן, בוא תראה שאתה באמת מוכשר ותתנתק מהאינפוזיה של תקציבי המיסים שלנו הטוקבקיסטים הבורים.

    הגב לתגובה זו

    • שמאלני לשעבר עלק...

      רוני, 03/05/07 12:23

      על מי אתה מסתלבט...?!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    האמנים בשמאל מתעניינים אך ורק בכסף!

    עובדת איתם., 02/05/07 13:12

    כמי שמכירה את עולם האמנות בתל אביב, מה שמעניין את רובם זה כסף, כמה, איך,מתי,כיצד, להוציא קרנות,כספים,מילגות,תמיכות,מהקופה הציבורית. איך להתעשר מהקופה הציבורית, איך לנגח את העם היהודי עם הקופה הציבורית. הם חסרי אינטגריטי,ערכים,שורשים, ואכן השמאלנות שלהם הינה מצב נפשי חמור שלא ניתן לשינוי.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כמות הטוקבקיסטים נגדם רק כאן שווה יותר מגודל כוחם המספרי (ל''ת)

    אחוז החסימה, 02/05/07 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    נחשפה ערוותם ועכשיו הם יוצאים מהחורים ומנסים למזער נזקים (ל''ת)

    אא, 02/05/07 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    קולנוע נועד עבור הטקבקסטים פרופסור! לא למדו אותך?

    משה זאבי, 02/05/07 11:48

    גם נחמן אינגבר אפילו חומרי הניקוי הפוסט ציונים בקרן רבינוביץ שמעו על כך.

    אם היה אפשר לשלול מפרופסור את תארו כפי שנעשה עם שלילת דרגות לקציני צבא,היית מזמן נותר טוראי
    בסימסטר א

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מאמר שמבייש את כותבו

    גלעד, 02/05/07 10:40

    במקום להתמודד עם הטענות בצורה עניינית בוחר הכותב להתייחס לטוקבקיסטים מתלהמים, כמה קל... כמה עלוב...

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    החוגים לקולנע בספיר ות''א ניראים כמו כיתות לימוד של השמאל הרדיקלי

    חבל על הכסף, 02/05/07 09:30

    מה אין חומר לימוד,האם ההסתה הפוליטית באה לפני החובות האקדמאים ,הנהלת המוסדות הנ''ל צריכה לבדוק את הרמה האקדמאית ואולי הבעיה של הפוליטיזציה היא הגורמת שהקולנוע הדוקומנטארי בארץ ברמה אפסית

    הגב לתגובה זו

    • הנהלת המוסדות הללו הם גם פוסט ציונית בהתגלמותה

      מכה בסלע, 02/05/07 12:47

      אחרת לא היתה התופעה הזו מכה גליםעאם פרופסורים כמו רם לוי וגאד נאמן,ומרצה כמו נחמן אינגבר כל אלה בתל אביב.ואם יעל מונק אייל סיוון ואבנר פיינגלרט אצלכם בספיר על תתפלא

      הגב לתגובה זו

      • תיבת פנדורה נפתחה לעיני כל השאלה מה עושים לשנות? (ל''ת)

        חבל על הכסף, 02/05/07 15:43

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    ובימים ההם לא היה שר תרבות בישראל... (ל''ת)

    שר התרבות, 02/05/07 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    קרנות הקולנוע השמאלניות בזזו את כספי הציבור (ל''ת)

    זה הכל, 02/05/07 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חבל שדרך מאמר הזוי הוא מנסה לטשטש את תמיכתו באנטישמי. (ל''ת)

    חבל, 02/05/07 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מי שלא מבין שהטוקבאק הוא המכשיר הדמוקרטי הפלורליסטי מספר 1 היום הוא (ל''ת)

    בור או אידיוט, 02/05/07 08:02

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חבל, ג'אד

    יוסף, 02/05/07 07:41

    ג'אד, חבל שהצטרפת לרודפי היהודים במולדתם. מסתבר שאתה לא מסוגל להגן בצורה אינטליגנטית על ההחלטה השגויה לתת מענק לסיון. אפשר להגן על תקציבים שאתה או רם לוי מקבלים. אי אפשר להגן על איל סיון שעוסק בתעמולת שנאה. לך תסביר את זה לפיינגלרנט ולנחמן.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    פינקלקראוט, מה?

    לנצמן, 02/05/07 07:22

    איפה הוא, איפה אתה, מונאמי.
    תעשה לך סרטים מפוארים כאוות נפשך, למה לא. אנחנו במדינה חופשית.
    אבל למה מהקופה המדולדלת של הארץ הזאת? ואיך בכלל אתה מסוגל ליהנות מכסף מלוכלך של מדינה פושעת מלחמה?
    למה לא תרד קצת מאיתנו, מר נאמן,ותיצור את יצירות המופת שלך בדמוקרטיות סובלניות יותר, בלי טוקבקיסטים? יש המון כאלה מסביב. אירן, סוריה, סעודיה.
    דרך צלחה, היה נעים להכיר.

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא יוצר יצירות מופת אחד שכותב ברמתו לא יכול ליצור יצירות מופת (ל''ת)

      כל כך פשוט, 02/05/07 08:38

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    Are you talkback to me? (ל''ת)

    ד''ר טפלון, 02/05/07 03:33

    הגב לתגובה זו

    • Your English Sucks (ל''ת)

      LOL, 02/05/07 08:16

      הגב לתגובה זו

      • He's paraphrasing De Niro

        I think, 03/05/07 15:06

        in Texi Driver.

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    ג'אד זה היה אחד המאמרים הכי קורעים שקראתי לאחרונה! כל הכבוד (ל''ת)

    יעל, 02/05/07 02:16

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    נאמן אתה ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק! (ל''ת)

    אלון, 02/05/07 02:15

    הגב לתגובה זו

    • לא ממש. תרגיע. (ל''ת)

      ענק, 03/05/07 16:11

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הטובים לטיס או להי טאק או ל.......ולקולנוע נשארו רק הפתטים. (ל''ת)

    אוהד רמה''ש, 02/05/07 00:39

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ג'אד - קרא שוב את הטוקבקים - אולי הפעם תבין!!!! (ל''ת)

    הבנת הנקרא, 02/05/07 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אם זו רמתן של פרופ' לקולנוע בישראל,הקולנוע בבעיה (ל''ת)

    קראתי, 01/05/07 22:23

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    המאמר נוטף רוע התנשאות

    יאיר, 01/05/07 21:58

    האמת, מר נאמן, אמנם אתה הומניסט אבל ברגע שאתה בז לאחר: העילג, הטיפש, הלא משכיל, אתה מאבד את הטיקט ההומניסטי שלך ואיני יכול להקשיב לך. לצערי הרב ראיתי הומניסטים כמוך לא מעט; כאלה שכשהם מתחילים לדבר על אלה שלא חושבים כמותם, פתאום מתחיל ארס לנטוף מכל הווייתם. אז ברצינות מורי הקולנועי הראשון ג'אד נאמן, מדוע זה יוצא הרוע כך? מדוע אינך יכול פשוט להמשיך ולטעון את טיעוניך בזכות החלש מבלי לרדות ולהתנשא מעל חלשים אחרים?

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא מתנשא הוא סתם רדוף שדים (ל''ת)

      רפה שכל, 01/05/07 22:29

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    טוקינג טו יו

    סניטקובסקאיה, 01/05/07 21:42

    ג'אד, קראתי ונהניתי. תמשיך ככה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אבן רושד, 01/05/07 20:26

    דוגמא אופיינית. של דאווין יצירתי. עם כאלו ניסוחים אמורים להרשים את הבנות בסינמטק.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    וואלה מה זה דומים בהבעה האנתיפטית (ל''ת)

    באמת נכון, 01/05/07 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שמי משה זאבי ואני פרסמתי רשימת אנשי קולנוע שחתמו על עצומה התומכת ..

    משה זאבי, 01/05/07 19:42

    בחיזבאללה בשחרור טלי פחימה ובתמיכה בהטלת חרם כלכלי על ישראל. אתה ככבת בין שאר שונאי ישראל הפוסט ציונים באחת או בכולם תבדוק שוב בטוקבקים.הנה אני מפרסם את שמי אם לא היית שקרן היית אדם הגון

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    Hey Judd, don't make it bad

    Lennon, 01/05/07 19:25

    Hey, Jude, don't make it bad
    Take a sad song and make it better
    Remember to let her into your heart
    Then you can start to make it better

    Hey, Jude, don't be afraid
    You were made to go out and get her
    The minute you let her under your skin
    Then you begin to make it better.

    And any time you feel the pain, hey, Jude, refrain
    Don't carry the world upon your shoulders
    Well don't you know that its a fool who plays it cool
    By making his world a little colder

    Hey, Jude! Don't let her down
    You have found her, now go and get her
    Remember, to let her into your heart
    Then you can start to make it better.

    So let it out and let it in, hey, Jude, begin
    You're waiting for someone to perform with
    And don't you know that it's just you, hey, Jude,
    You'll do, the movement you need is on your shoulder

    Hey, Jude, don't make it bad
    Take a sad song and make it better
    Remember to let her into your heart
    Then you can start to make it better

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    האם אייל סיוון לא ערך חוברת קולנוע על ג'אד אך בקיץ האחרון???? (ל''ת)

    מה עם גילוי נאו, 01/05/07 19:18

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    השמאלנים כדוגמת הפרופ' פשוט בלחץ

    נתן, 01/05/07 19:15

    אני לא אגיב כלל לטיעוניו אלא רק אגיד שאם השמאלנים יוצאים במתקפה נגד הטוקבקיסטים אני אוטומאטית יודע שזוהי תופעה טובה!

    הרי לכתוב מאמרים וכתבות אנו לא יכולים (שניים שלושה לא נחשבים), לפחות נביע דיעותינו בצורה זו. זה שזה מלחיץ אותם - כי זה אולי משנה את דעת הקהל - רק אומר שהתופעה בריאה ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני הטוקבקיסט ה''לא אינטליגנט''

    USA1, 01/05/07 19:02

    ששם אותך בכיס הקטן באינטליגנציה וכמעט בכל תחום, חוץ מקולנוע. ההגיון הלקוי שלך אומר שאנחנו נוותר, נתפשר והכל יהיה בסדר, אפילו מאות מחבלים-מתאבדים פוטנציאליים לא ישכנעו אותך שכל פשרה היא הדרך לאבדון.

    זכותו של הטוקבקיסט לא להזדהות, מה איכפת לך מי אני? כל זמן שהטוקבק נעשה ללא תמורה, אין לי שום סיבה להזדהות ולמשוך אש משמאלנים הזויים כמוך.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל כך הרבה מילים בלי להגיד שום דבר.

    שמאלני שמתנגד, 01/05/07 18:57

    חוץ מדיאלוג עם טוקבקיסט קש דימיוני ג'אד נאמן לא טוען כאן כלום.

    איך אפשר להזכיר את הסרט (המצוין!) של קלימוב come and see באותה נשימה עם השם אייל סיוון שהוכח כבר שבסרט שלו על משפט אייכמן הוא חיבר במרמה קטעים שלא קשורים אחד לשני. באחת הסצינות מוצגת עדות של ניצול שכביכול מספר על פגישה נעימה עם אייכמן - סיוון חיבר לצרכיו את התשובה הזו של העד לשאלה אחרת לגמרי.

    האם משלמי המיסים בישראל צריכים לממן סרט תעמולה ירוד מהסוג הזה לכבוד יום העצמאות?!

    הגב לתגובה זו

    • שמאלני, צפוף לך בשמאל?

      סקופידון, 01/05/07 19:07

      אתה צודק, נוכלים כבשו את הקולנוע הדוקומנטרי בישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    להשוות טוקבק למאמר זו שרלטנות - ואתה שרלטן

    קשקוש, 01/05/07 18:55

    ההתנשאות שלך מיותרת שכן אתה בעצמך חשפת את בורותך ואת חוסר-האינטלגנטיות שלך!!

    תתבייש!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מאוד ברור, במיטב מסורת השמאל.

    אה, 01/05/07 18:37

    דמגוגיה:
    '' שיטה לשכנוע והשגת כוח פוליטי המתבססת על פנייה לדעות קדומות, פחדים, אמונות תפלות וציפיות הציבור הרחב - לרוב באמצעות שימוש ברטוריקה ותעמולה מתלהמות ורגשניות, ולעתים קרובות תוך שימוש במוטיבים לאומיים או פופוליסטיים.''
    - ויקיפדיה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אוי לנו אם זו הרבה של הפרופסורים שלנו!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מה הפלא, 01/05/07 18:35

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ציניות והתנשאות

    אביחי, 01/05/07 18:28

    גלשתי לכאן כי עניין אותי לקרוא את דבריו של ג'אד נאמן.
    לדעתי האישית מדובר באחד היוצרים החשובים והמעניינים שקמו לנו וזאת למרות שאני מתנגד לדעותיו הפוליטית.
    אבל לצערי הרב, נאמן התגלה כשמאלן פוסט ציוני מצוי:
    מתנשא, ציני ולא מסוגל לדבר לעניין גם אם יענו אותו בסד.

    הגב לתגובה זו

    • לכן הוא לא יכול לעולם להיות יוצר זו סתירה

      לא מרתק, 01/05/07 21:25

      ולכן הוא גם לא יוצר לפי רמת היצירה שהוא מפגין כאן בחוסר השראה ואפילו בדחן הוא לא.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    על טוקבאק רע אפשר לסלוח על מאמר גרוע לא!!!! (ל''ת)

    זה דוקטור זה?, 01/05/07 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    המאמר הזה לא ראוי לתגובה. (ל''ת)

    ניטשה, 01/05/07 18:26

    הגב לתגובה זו

    • אופס, ותראו מי מגיב עליו? (ל''ת)

      בן, 01/05/07 19:22

      הגב לתגובה זו

      • אופס ותראו מי משחק אותה טמבל. (ל''ת)

        טוני, 02/05/07 08:59

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה רע בלהיות טיפש?????

    נחמה, 01/05/07 18:23

    האם אין שמאלנים טיפשים? האם אין במאי קולנוע טיפשים? האם אין מרצים באוניברסיטה טיפשים? האם אין רופאי ילדים לשעבר טיפשים? = מה בדיוק אתה מנסה להגיד בזאת, שאסור לכל אלה להגיב באינטרנט? שאסור להם ליצור? או לצאת לעבוד? או לבחור לכנסת? או לנשום? = מי יקבע מי טיפש ומי לא. במאי הקולנוע בספיר? היועצים האמנותיים בקרן יהושוע רבינוביץ? אתה? = למה בדיוק אתה חותר כשבמחי יד אחת אתה פוסל מאות אנשים שאינם מסכימים איתך אבל מסכיחמים איתם רוב רובם של אזרחי ישראל ביניהם כמה אנשים אינטליגנטים לא פחות ממך. הקולנוע ג'אד יקר איננו רק אילם או מדבר הוא גם בצבע או שחור לבן. ואצלך הכול שחור לבן. ואתה נוהג כמו עיוור צבעים על הכביש. נוסע במהירות מטורפת ובטוח שכול הרמזורים שלו ירוקים. שיהיה לך שבוע טוב

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מבריקה  (ל''ת)

      שאפו, 01/05/07 19:15

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מעולה (ל''ת)

      אהבתי!, 01/05/07 23:00

      הגב לתגובה זו

    • אכן - לגזור ולשמור!!! (ל''ת)

      אוניברסיטה קטנה, 03/05/07 15:43

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    באמת, חבל שלא צריך ממון מקרן רבינוביץ' כדי לכתוב טוקבק

    אכן חבל, 01/05/07 18:17

    אז היה מובטח לנאמן וסיון ושאר החברים שהטוקבקים היו כולם נכתבים על ידי חברים מהברנז'ה שלהם, ונצמדים כראוי לקו המפלגה ומצע בית הקפה ולא חלילה מבלבלים אותם עם כל מיני דעות שהם לא יודעים מה צריך לחשוב עליהן ואם גרבוז כבר אמר משהו בענין ואם צריך לתמוך או להלעיג כדי שיהיה מצב לאיזה פסטיבל סרטי מחאה פה ושם באירופה הקלאסית או שמא תקציבונצי'ק מאיזו קרן לקולנוע או לפחות פרס כזה או אחר ברגע שישפטו החברים שהגיע התור שלהם ולמצער איזו כתבה או שניים מתלקקות באיזה מוסף לתרבות או מה?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שטויות במיץ עגבניות. שמאלן הזוי לחלוטין. (ל''ת)

    מארק, 01/05/07 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה היה צריך ג'אד נאמן לגרור את השואה לתוך הויכוח???

    דוקטורנט, 01/05/07 18:15

    אלפי התגובות שקרא לא ניפנפו בשואה אף לא פעם אחת כדי להצדיק את עמדתם - למה מצא ג'אד נאמן לנכון להזכיר זאת. ובנושא הפלשתיני, מה הקשר לעובדה שהיו כאן כמה מאות אלפי פלשתינים שהתחרו עם היהודים על הארץ הזאת. האם זה עושה את הציונות לא צודקת? אם אתה אכן חושב כך הרי אתה אנטי ישראלי בזכות. למה לא בחרת להגן על עמדותיך בצורה אינטליגנטית ועיניינית? הכתבה ששירבטת כאן היא פשוט מגוכחת. אני הרי יודע שאתה לא אדם טיפש. חשבתי שתהיה יריב יותר ראוי. איכזבת קשות. אולי כדאי שתנסה שוב מחר.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רק אינטילגנטים אמיתיים יבינו....

    חוג'י, 01/05/07 18:11

    מה זה החרטא הזה באמא שלי??
    כנראה ה''דשא'' של השכן ירוק-ירוק.
    אני מציע לכל השמאלנים האנטי ציונים שיעברו לגור ברש''פ עם יקיריהם ויפטרו אותנו מנוכחותם הנאורה, האינטיליגנטית והמוסרית. כשהם ישלטו שם בדעת הקהל ובעם, נעשה אתם שלום נאור ונפסיק את הכיבוש.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני ראשונה! (ל''ת)

    תותי, 01/05/07 18:07

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ירוד ומטופש

    שלמה, 01/05/07 18:04

    אין לו מה להגיד

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מישהו יודע עם הסרט העפיפונים של ארמונד יצא?

    שאלה אחת, 01/05/07 17:59

    או שהפאשיסטים מהשמאל דחו את התסריט?
    כנראה שלא היה שם מספיק תעמולה שמאלנית כדי לשטוף את מוחות הישראלים.

    הגב לתגובה זו

    • אולי תפסיק כבר לטרטר במוח עם הסרט המסכן הזה על העפיפונים

      מישהו, 01/05/07 19:11

      אני לא שמאלני ולא ימני. הצבעתי קדימה. אבל אי אפשר לסבול יותר את הקשקוש יחסי ציבור הזה

      הגב לתגובה זו

      • לשאלתך לצערי הסרט נדחה על ידי הקרנות

        משה זאבי, 01/05/07 19:56

        לצערי יש פה שמגדיר עצמו ששייך חבורתה הפתטית של עליזה אולמרט
        דהיינו ערבוביה של כל מיני פליטי מפלגות שהשמאל הפוסט ציוני שולט גם בהם.
        חזרתי מהמכתש בגבעתיים כרגע וזה עתה קראתי את שאלתך לגבי סרטי שמרגיז כמה אנשים.
        ברכות להפועל רמת גן על העפלה לחצי הגמר הי אירוע משובב לב דוגמה לקהל ציוני שאוהד כדורגל משני צידי המיתרס כמה יפה להיות ישראלי.הכל היה צבעוני ולפתע אתה חושב על ג'אד נאמן ורם לוי ואייל סיוון ועסנת טרבלסי וענת אבן ואתה שואל את עצמך מי אלה כל מוטציות השמאלניות הללו איך יכול להיות שישראל תקבל ביטוי רק דרך החתרנים הללו שגורמים נזק עצום למדינה וגם לכדורגל הישראלי אגב.

        הגב לתגובה זו

        • זאבי אהלן איך היה המשחק שמעתי רמת גן עשתה סנסציה

          אוהד, 01/05/07 20:16

          אני נהנה מהטוקבקים שלך.חבל שהשמאלנים הללו הם אנשים מדכאים
          שנותנים להם גם אתמול וגם היום לדבר כאן ולדכא אותנו בשטויות וקישקושים לפחות עתה מראה בטוקבקים שאתה הרבה יותר כישרוני ומרתק מהם.

          על תוותר להם
          בהצלחה להפועל רמת גן בחצי הגמר
          יאללה רמת גן

          הגב לתגובה זו

          • העפיפונים ניצחו במשחק!!וגם ארמונד. (ל''ת)

            ארמונד, 02/05/07 22:38

            הגב לתגובה זו

            • תנסה להעביר לי את החומרים שברשותך בפקס הדואר האלקטרוני שלי לא עובד (ל''ת)

              עו''ד. צ, 03/05/07 07:47

              הגב לתגובה זו

      • אני במקומך לא הייתי מסתיר שהצבעת קדימה (ל''ת)

        לא כבוד גדול, 01/05/07 20:33

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    הרגשת עליונות מזויפת.

    טוקבאק טו יו, 01/05/07 17:49

    השמאל הקיצוני הוא השפוי, כשברור שהוא לא.
    מי שלא בדיעה אחת איתו, הוא לא ''אינטילגנט'' (מעניין אילו עוד הגדרות מסתתרות מאחורי זה, כינויים שהכותב לא רצה לציין).
    עכשיו צאו לנו מהחיים, הפאשיסטיות שלכם מחליאה אותי.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה בדיוק רצית לאמר ?

    קובי לויט, 01/05/07 17:47

    גיבוב של קש וגבבה מהבחינה
    המילולית וגם מההיבט של הרמה.



    עוד משהו, כל הכבוד לבן דרור ימיני
    והלאה הפוסט/אנטי ציונות.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לחלק מהטוקביסטים

    טוקבקיסט טיפש, 01/05/07 17:42

    יש טיעונים ולא שימוש בסרקזם בגרוש בלבד.

    הגב לתגובה זו

    • ג'אד צודק!!!! ובמאמרו הסתום והפואטי בגרוש הוכיח זאת נחרצות. (ל''ת)

      תלמידה לשעבר, 01/05/07 18:05

      הגב לתגובה זו

      • אני מאמין בדרך התגובה של הטוקבאקים

        ג'אד נאמן, 02/05/07 00:04

        ברשימה שלי לא תמצאו מילה וחצי מילה על אינטילגנציה של כותבי טוקבאקים. הרשימה נבעה דווקא מהרושם שהייה לי על מעורבות חזקה יחד עם סתירות פנימיות בחלק מן הטובאקים. מה שנסיתי, אולי בלי הצלחה רבה, זה לכתוב דבר והיפוכו. מתוך הקושי האמיתי שיש לי להבחין בין המציאות ובין מה שמציגים הסרטים על המציאות. הדיבור הגורף על שטיפת מוח שמאלנית ועל השתלטות של שמאלנים על הקולנוע הוא מפתיע. בייחוד אם לוקחים בחשבון שכל סרט מהווה עולם אשלייתי לחלוטין. השפעתו של סרט על המציאות היא קלושה בהשוואה למהדורת חדשות אחת בטלוויזיה. מבחינת עוצמת ההשפעה, סרט קרוב יותר לשיר או לפזמון מאשר לכוח פוליטי או צבאי שיכול לשנות מציאות. הניסיון מלמד כי גם לסרטים פטריוטים אין השפעה רבה על המוראל של ציבור אזרחים שנפגע במלחמה או של חיילים שהובסו בקרב.

        הגב לתגובה זו

        • מודה ועוזב ירוחם. (ל''ת)

          צא לפנסיה, 02/05/07 08:11

          הגב לתגובה זו

        • הבעיה היא שהתמיכה האחרונה בסרט פטריוטי היתה לפני שחטפתם את הקרנות

          חתרן בלתי נלאה, 02/05/07 08:49

          לטובת הא'גנדה שלך וחבריך החתרניים.

          הגב לתגובה זו

        • אם יש, או לא,לסרטים, השפעה על המציאות

          לנצמן, 02/05/07 09:02

          לא משנה. זה ממש לא הנושא כאן.
          מה שכן, אכן קיימת בהחלט ''השתלטות של השמאל'' על הקולנוע הישראלי, ובייחוד נרשמת הסתערות המונית מצידו על קופותיה של המדינה הציונית המושמצת כל כך ביצירותיו.
          כמות הטוקבקים מעידה שהכותב צודק בעובדה אחת, תודה לאל:
          אין בכוחה של גילדת התרבות שהשתלטה כאן ,כדי לשנות את המציאות של השכל הישר ושל יצר הקיום שלנו בארץ הזאת.
          למה בכל זאת אתם ממשיכים ב''קולנוע'' המגמתי שלכם?
          כי יש כנראה עונג גדול בהקרנות, בפרסים, בתשבחות הרבות, מעל כל במה של משמיצי ישראל בעולם.
          לשכרון הזה התמכרתם בשמחה, אז מה איכפת לכם מכמה מאות טוקבקיסטים אי שם במידל איסט?

          הגב לתגובה זו

          • תגובה מדויקת וחדה!!! (ל''ת)

            כן ירבו, 02/05/07 11:16

            הגב לתגובה זו

        • השאלה היא למה לא בחרת להשתמש במילים אלו בכתבה (ל''ת)

          טוקבקיסט טיפש, 02/05/07 17:21

          הגב לתגובה זו

        • סתם משחקי מילים ''לא משפיע'' אבל ''נחשב''

          כל יוצר מייחל, 04/05/07 20:10

          בסופו של דבר גם הישראלים נרטבים אם צובטים אותם...

          במבול יצירות אין בנו שמץ של סיפור אותנטי וכל קיומנו רק האדרת ה''אותנטיות'' הפלסטינית השדודה.

          יש גבול לחוסר אותנטיות של מישהו באשר הוא מישהו...

          הגב לתגובה זו