• 73.

    הציונות

    תמיר, 05/06/07 23:14

    מקדשת אך ורק את זכותו של העם היהודי על הארץ הזאת. לראיה, היום אנו ''חוגגים'' 40 שנות דיכוי גזעני מעבר לקו הירוק. וגם בפנים הארץ המצב רחוק משוויון בין יהודים ללא יהודים. מעניין אם בן דרור היה מתנגד לאיזה סרט דוקומנטרי על פושע מלחמה כמו דן חלוץ (''מכה קלה בכנף''). בטח לא יפרסמו את דעתי.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כרגיל - אתה מדבר את שפת העם השפוי

    bilbi, 20/05/07 10:45

    למר בן דרור - תודה לך על כך שאתה מבטא את לפחות את דעתי אם לא את דעת חלק גדול מהעם, ישנו נסיון השתלטות שמאלנית קיצונית (שקוראים לעצמם בגאווה - רדיקלים???) אנטי ציונית על מוקדים מסויימים של תקשורת וביניהם גם קולנוע, ובשם חופש הבעת הדעות נוהגים באלימות במי שאיננו מסכים אתם. ר' כתבתו של יורם קניוק בזמן המלחמה - למרות שהוא שמאלני אך הביע דעה שונה. תודה לך על כך שאינך שותק ....ומשמיע את דיעותיך מבלי להיכנע לאלימות המילולית המופעלת כלפי הרוב הציוני. שוב תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מקרה סיוון הוא מקרה קיצוני אבל הוא הסימפטום לחולי של הקרנות והנה הס

    א, 13/05/07 00:45

    מקרה סיוון הוא מקרה קיצוני אבל הוא הסימפטום לחולי של הקרנות והנה הסיבות למה חייבים לסגור את הקרנות –
    1)הגשת התסריטים לא נעשית באופן אנונימי-הלקטורים יודעים מי כתב את התסריט ובוחרים באנשי שלומם.
    2)אין קשר בין הצלחת הסרט בקופות לבין מימון הסרט –גורם ליצירת סרטים גרועים מבחינה מסחרית
    ואיכותית מירב הסרטים הנבחרים לסרטים הטובים והמשפיעים נוצרו לפני השיטה הנוכחית .
    3)היות ואין מדד אובייקטיבי מתבקש מס'' הצופים ,הצליחה קבוצה לא מוכשרת אך מאד פוליטית
    להשתלט על 90% מהמשרות בקרנות .מטרתה של אותה קבוצה מתמקדת קודם כל בהשפעה פוליטית
    ,ממון לחברים ,ורק אחר כך באיכות ,מס צופים וכו,
    4)מנהלי הקרנות לא נבחרת לפי מנגנון שקוף אלא ע''י העדפת מקורבים.
    5)השמאל הרדיקלי שמנסה לקעקע את הלגיטימציה של מדינת ישראל הואזה שהשתלט על קרנות הקולנוע.
    מצב זה גורם לתמיכה באין ספור של סרטים שיקרים שכל מטרתם היא תעמולה גרועה.
    בעקבות האמור לעיל חייב להימצא הפוליטיקאים שיגרמו לשינוי השיטה ומהר בשלב ראשון
    חייבים לסגור את הקרנות עד לשינוי השיטה המושחתת.


    הגב לתגובה זו

  • 70.

    על סרט במימון הציבור שמוקרן במה שהם

    מדוע צינזרתם?, 03/05/07 09:33

    מכנים ''הטלויזיה החינוכית'' בו הם עושים שימוש בטכסט של ס. יזהר על מנת להסית נגד החלוצים, כתעמולה תשתיתית נגד קיום המדינה. מה קרה? זה חדש? כידוע ''החינוכית'' פועלת במתכונת כל ערוץ טלויזיה אחר למטרת ''רייטינג'', ושימוש בילדים כקהל לתעמולה אנטישראלית תשתיתית נחשב שיא ההשג הטלויזיוני-כי זה צהוב.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ביקורת חדה וממצה (ל''ת)

    ניר, 03/05/07 00:53

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    תודה והוקרה לך בן דרור ימיני !

    אברהם, 02/05/07 01:31

    תודה לך בן דרור ימיני, יפה דברת ! אלה מילים כדורבנות! סוף, סוף קם מישהו בעל אומץ שאינו חושש מלהעמיד במקומם את הקומיסרים של השמאל הקיצוני; את כל אותם פלצנים כפויי הטובה הניזונים מכספי הציבור ואשר מתוך שיקולים אינטרסנטיים מוציאים דיבה רעה על המדינה ועל העם היהודי. אני, כמשלם מסים, מתנגד נחרצות למימון תעמולה אנטישמית ואנטי ישראלית מכספי ציבור.
    אייל סיון הוא פרי הבאושים של חינוך מרכסיסטי לניניסטי השולל מכל בכל את הלאומיות הערבית אך תומך בלאומנות הערבית. סיון ועמיתיו זכו לתהילה באירופה משום שיצירותיהם מכפישות את ישראל ובכך משרתות את תת הזרמים האנטישמיים במסווה של אנטי - ציונות מכיוון שרק כך הם יוכלו לזכות בתהילה ולמכור את מרכולתם. התזת רפש על מדינת ישראל ועל המפעל הציוני מקלה על רגשי האשם של האירופיים מהתנהגותם בשואה.
    תבורך בן דרור ימיני ותחזקנה ידיך ! אינני תמיד מסכים עם דעותיך אך אני מכבד אותן כי הן מובאות ביושר ובענווה. מי יתן שיבואו אנשים נוספים בעקבותיך וישימו קץ לעריצות של השמאל הקיצוני באומנוות, בתקשורת ובאקדמיה.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ממתי רמי לוי פרופ'???כל מרצה נהיה לי פרופ'.

    שמאל פשיסטי., 01/05/07 22:48

    הוא בסך הכל מלמד כנראה בחוג לקולנוע אז מקבלים מן מינוי שכזה. זה לא אומר שהוא דר' או חוקר באקדמיה. כשיפסיק ללמד הוא לא יהיה יותר פרופ' זה הכל. עשה כמה סרטים אנטי ציונים לטלויזיה,זה הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    תשובה עניינית מצויינת, כל הכבודֱ (ל''ת)

    שמאלן לשעבר, 01/05/07 22:45

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אנטי-ציונות איננה דעה. זוהי גזענות.

    גלעד, 01/05/07 17:17

    מי שחושב שלאומיות איננה מלה גסה , אך לאומיות יהודית מוקצית - איננו איש בעל דעות שיש להתווכח עמו.
    ויכוח עם אלה - נותן להם לגיטימציה שאינם ראויים לה.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    זה אכן בולשביזם ואין שוני בינו לבין פאשיזם. (ל''ת)

    מולוטוב, 01/05/07 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    פרופסור לוי , אתה גם רגיש ומפנק , או סתם חרטטן...

    אלברשטיין, 01/05/07 15:36

    רוצה לשחק לי בריינהרדט עם הלשון?
    מותר לך לדבר תוך כדי.
    אני בעד חופש הביטוי.
    ד''ש לגדעון.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    יש לערוף את אנשי השמאל הקיצוני , הפאשיסטי והאנטישמי. (ל''ת)

    פידל, 01/05/07 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    יש כאן אחד , אשכרה רמאי שמתחזה ושולח תגובות במקבצים.

    שונא שמאלנים, 01/05/07 15:28

    ארז , קרן , צחי, גיורא ,גילי ,תומר ,''פטריוט'', אוהד רועי.....
    מעניין אם משלמים לו לפי תגובה , לפי מלה , לפי חוצפה או פשוט משום שהוא ''יוצר'' בגילדה האמורה של נמוכי המצח והמוסר.

    הגב לתגובה זו

    • צודק... כנראה מיואשים בחונטה אם ירדו כל כך נמוך (וכל כך שקוף) (ל''ת)

      לא שונא שמאלנים, 01/05/07 19:48

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    חבל על הויכוח , מר ימיני.

    חיים, 01/05/07 15:22

    האינקויזיטורים של השמאל הקיצוני אינם מעוניינים בדיון אמיתי.

    ויכוח עימם זה כמו ניסיון להסביר ולשכנע את דיויד אירוינג באי מוסריותו.
    הויכוח עצמו מקיים אג'נדה ומטפח סופרלטיבים ריקים וסיסמאות זולות.

    ויכוח כזה משרת את מטרותיהם.
    הם מעוניינים בטרור רעיוני ומי שאינו מקבל את מרותם ה''מוסרית'' מואשם מיד בפאשיזם ובסתימת פיות...

    מובן שאנשים כאלה צריכים לשלם מחיר - אך לא בדיבורי סרק .
    לא ויכוח הוא הדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    סיוון מטומטם משנאה עוורת ותומכיו כמותו.

    נפתול, 01/05/07 15:00

    חולני.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מידע מודיעני נוסף מתוך התחקיר לסרט העלילתי שנדחה על ידי הקרנות

    העפיפונים, 01/05/07 14:04

    אסנת טרבלסי מפיקת הסרט שאמור אייל סיוון לצלם לציון 60 שנה למדינה
    חברה במלגת בל''ד של עזמי בשארה
    במקום ה92

    והנה לכם תמצית הארועים המרחשים ברח' אידלסון 29 בתל אביב. שם מכונסים חברי התאים החתרניים של קרן רבינוביץ פרויקט קולנוע.

    18מיליון שקל שלכם ממנים את תומכי הטרור בעקיפין.ומה שידוע בעקיפין זה בעצם במישרין!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לא נתפלא עם ימיני ישים על עצמו גם טלאי כתום (ל''ת)

    צחי, 01/05/07 13:19

    הגב לתגובה זו

    • ומה יפליא אותך , טפשון ? (ל''ת)

      חוה, 01/05/07 15:23

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    בתור אחד שלמד אצל סייון

    תגובה מ YNET, 01/05/07 13:10

    בתור אחד שלמד אצל אייל סיון אני רק יכול להגיד שהאיש שונא ישראל ולא מאמין בזכותה להתקיים. הוא מכניס תוכן פוליטי זה גם למסגרת השיעורים שהוא מעביר. בעבודה שהגשתי הוא אף התייחס לחיזבאללה לא כאירגון טרור, כי אם ''ארגון לוחמי חופש''... האם לאדם כזה ישנה הזכות ליצור במדינת ישראל וללמד במוסד אקדמי בעל אופי יהודי ציוני מובהק?? סיון ירד מהארץ לפני שנים רבות וסיגל לעצמו מבטא צרפתי, על אף העובדה שנולד וגדל בחיפה עד גיל 18!! האם יש מקום לתת לשונא ישראל לעשות סרט הנצחה למדינה??!!


    סטודנט שלמד אצל סיון , מכללת ספיר (

    הגב לתגובה זו

    • הוא גם מלמד ? ממש בר אוריין.

      המורה רות, 01/05/07 15:58

      הוא גם כותב שירים ?
      פרוקטולוג חובב ?
      מוכשר לאללה. אפילו לא ידעתי.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    הנאכבה כשתבוא , אסור שתשפיע רק על הגירת ערבים. זה יהיה גזעני

    שונא גזענים, 01/05/07 12:57

    יש יהודים שאינם ראויים לדור בתוכנו , במדינה ציונית .
    גם על גורלם נצטרך להחליט.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ימיני - תחזור לעץ (ל''ת)

    גיורא, 01/05/07 12:49

    הגב לתגובה זו

    • עץ הזית ? אולי עץ הגרדום ?

      ג'קו, 01/05/07 14:57

      פאשיסט חולה רוח שכמותך.
      פאשיסט במסכת ליבראליזם.
      צבוע מהגרועים שבהם.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הפטריוטים האמיתיים הם אלה המחלישים את הציונות.

    ג'אד הנאור, 01/05/07 12:45

    שאלו את טרבלסקי או את הפנר.

    הגב לתגובה זו

    • נכון והבוגדים האמיתיים הם אלו המשרתים בצה''ל , נכון ?

      קולנוען, 01/05/07 15:12

      אתה אדיוט , ג'אד , לא פחות מנחמן אינגבר ואל יהא הדבר קל בעיניכם , קוראים יקרים.
      נחמן אינגבר זה באמת המיץ של הזבל.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    רם לוי הפרופסור קורא להחרמת חופש הביטוי של ישראל לרשימה המלאה

    סותם פיות הפרופ, 01/05/07 12:26

    להלן רשימת אנשי תעשיית הקולנוע הישראלי שחתמה להחרמת ישראל בעולם
    מידע חמור חשוב, 23/04/07 16:18
    ראוי לציין שהשמות המוזכרים ממשיכים לקבל מימון לפרויקטים שלהם בקביעות תמוהה.

    אבל קודם ציטוט מתוך המגזין הפוליטי הפוסט ציוני אתגר.

    ענת אבן, הידועה בעמדותיה ובסרטיה נגד הכיבוש(חברה בוועדה המיעצת בקרן רבינוביץ-פרויקט קולנוע,עונה לשאלה בנוגע לעצומה להחרמת ישראל.
    ''אינני שוללת אפשרות לתמוך בחרם, כי הייאוש גדול.ישנה תחושה ששום דבר לא עוזר,לא ההפגנות בבילעין,גם לא הסרטים שלנו על הכיבוש.אולי הלם גדול כמו חרם יכול לשנות משהו.אבל מצד שני אני תוהה איך אנחנו יכולים להחרים את עצמנו,או איך נקרא לאחרים להחרים את המוסדות התרבותיים הישראלים,כאשר אנחנו עצמנו מלמדים באוניברסיטאות,ונתמכים על ידי הקרנות הישראליות בהפקת הסרטים שלנו?''

    אבן מוסיפה:''אני מאמינה בחרם תרבותי כאשר הוא מלווה בחרם כלכלי.חרם תרבותי לבדו אינו יעיל.החרם התרבותי הופך דווקא את מתנגדי הכיבוש למטרה עיקרית.זאת משום שרוב הסרטים הישראלים המוקרנים בחו''ל הם סרטים נגד הכיבוש''.

    הרשימה
    נורית אביב,ענת אבן,דוד אופק,איליאל אלכסנדר,אברהם הפנר,אמיר הראל,דניאל וקסמן,אסנת טרבלסי,קרן ידעיה,שי כרמלי פולק,רם לוי,אבי מוגרבי,ג'אד נאמן,אייל סיוון,ארי פולמן,אבנר פייגנלרט,אלינור קוברסקי,פילפה קוברסקי,עדנה קוברסקי, דליה קרפל,סמי שלום שיטרית,ג'ודי שלז(לאחרונה מונתה כמנכלית תוכן בגוף משדר על פי פרסומים)ועוד ועוד.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    קריאה נרגשת לכל הקוראים : אנא היכנסו

    רוני, 01/05/07 12:11

    1) קראתי בזעזוע ובזעם כי בן-דרור ימיני עומד להיות מפוטר ??? האם מישהו יודע במה מדובר ? לצערי, לא עקבתי אחר השתלשלות העניינים... ימיני הוא כתב מעולה וסדרת המאמרים שלו בעניין הסכסוך הערבי-ישראלי והמוסלמי-מערבי הייתה מצויינת וממצה... ממזמן לא קראתי מאמרים שעשו שימוש כה נרחב בעובדות מוצקות... אבוי לנו אם קולו יושתק !!!

    2) מימונו של הסרט ''ג'אפה'' (נכון יותר לקרוא לו ''ג'יפה''...) על ידי קרן רבינוביץ' ובכלל, כל התנהלותה של הקרן הזו הם בבחינת שערורייה וחצייה של כל הקווים האדומים !!! הרוב המכריע של אזרחי ישראל מתנגדים באופן נחרץ ומוחלט לפעילותה של אותה אוליגרכיה שמאלנית-קיצונית, אבל אותם זה לא מעניין.... הם הרי ''נאורים'' ו''דמוקרטים'' ואינם זקוקים לחיזוקים של אף אחד...

    קוראים יקרים : אני קורא לכם, לכולנו... לקום ולעשות מעשה !!! כמו, למשל, לערוך הפגנת ענק נגד מימון הסרט של אייל סיוון... מה דעתכם ? האם מישהו ממכם מכיר גוף ציבורי או תנועה שניתן לפנות אליה ולעניין אותה בנושא ? מוטב שנפעל מהר ובנחישות מכיוון שטוקבקים ותגובות לא יספיקו...

    בברכה, רוני

    הגב לתגובה זו

    • הירגע אף אחד לא מתכוון ולא יעיז לפטר אותו!!!!

      דוקטורנט, 01/05/07 16:42

      אם זה יקרה וזה לא - נוציא את הגדודים לרחובות - זו הבטחה......

      הגב לתגובה זו

      • קשה להאמין שישאירו את האנטישמי במקומו (ל''ת)

        הגזען לצרפת, 01/05/07 20:13

        הגב לתגובה זו

    • שביתת מסים! הכי יעיל. חובה להפסיק את

      שמאלן שהתפכח, 01/05/07 22:55

      מימון הנאלחים האלה.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    שימו לב רם לוי ברשימות חותמי העצומות להחרמת ישראל

    כשירות לציבור, 01/05/07 11:29

    55. להלן רשימת אנשי תעשיית הקולנוע הישראלי שחתמה להחרמת ישראל בעולם
    מידע חמור חשוב, 23/04/07 16:18
    ראוי לציין שהשמות המוזכרים ממשיכים לקבל מימון לפרויקטים שלהם בקביעות תמוהה.

    אבל קודם ציטוט מתוך המגזין הפוליטי הפוסט ציוני אתגר.

    ענת אבן, הידועה בעמדותיה ובסרטיה נגד הכיבוש(חברה בוועדה המיעצת בקרן רבינוביץ-פרויקט קולנוע,עונה לשאלה בנוגע לעצומה להחרמת ישראל.
    ''אינני שוללת אפשרות לתמוך בחרם, כי הייאוש גדול.ישנה תחושה ששום דבר לא עוזר,לא ההפגנות בבילעין,גם לא הסרטים שלנו על הכיבוש.אולי הלם גדול כמו חרם יכול לשנות משהו.אבל מצד שני אני תוהה איך אנחנו יכולים להחרים את עצמנו,או איך נקרא לאחרים להחרים את המוסדות התרבותיים הישראלים,כאשר אנחנו עצמנו מלמדים באוניברסיטאות,ונתמכים על ידי הקרנות הישראליות בהפקת הסרטים שלנו?''

    אבן מוסיפה:''אני מאמינה בחרם תרבותי כאשר הוא מלווה בחרם כלכלי.חרם תרבותי לבדו אינו יעיל.החרם התרבותי הופך דווקא את מתנגדי הכיבוש למטרה עיקרית.זאת משום שרוב הסרטים הישראלים המוקרנים בחו''ל הם סרטים נגד הכיבוש''.

    הרשימה
    נורית אביב,ענת אבן,דוד אופק,איליאל אלכסנדר,אברהם הפנר,אמיר הראל,דניאל וקסמן,אסנת טרבלסי,קרן ידעיה,שי כרמלי פולק,רם לוי,אבי מוגרבי,ג'אד נאמן,אייל סיוון,ארי פולמן,אבנר פייגנלרט,אלינור קוברסקי,פילפה קוברסקי,עדנה קוברסקי, דליה קרפל,סמי שלום שיטרית,ג'ודי שלז(לאחרונה מונתה כמנכלית תוכן בגוף משדר על פי פרסומים)ועוד ועוד.

    והנה לכם תמונת הקולנוע הישראלי וכספיהציבור בגובה של 58 מיליון ש''ח

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    רשימת אנשי קולנוע מתחסדים שחתמו על עצומות ומינשרים הקוראים להחרים..

    בשירות הציבור, 01/05/07 11:25

    רשימה נוספת של חותמי העצומה לחרם על ישראל
    לטיפולכם, 23/04/07 22:08
    ג'וליאנו מר חמיס,רחל ג'ונס,יעל לרר,עינת ויצמן,סימון ביטון,טל בן צבי,ד''ר ניצן בן שאול,גלעד עברון,רחל גיורא,יוסי מר חיים,לין עצמור,איילת הלר,חנה קלדרון,ירון בן חיים,אלכס מסיס,ליזקה אסא,יעל שביט,עדי שובל,גלית אילת,אופירה הניג,איל דנון,טל ניצן,ד''ר חיים דעואל לוסקי,פרופ' חיים בראשית,ניב חכלילי,דניס משקביץ,מאשה זוסמן,חגית קיסר,סילבינה לנדסמן,איתן גרין,איריס רובין אריאל,אהרון שבתאי,מוטי לרנר,אורלי לובין,יצחק לאור,אבי בנון,מיכל אביעד,אתי ויזלטיר,רותי שץ,רחלה מזרחי,הגר גורן,אריאלה אזולאי,ג'ק פרבר,תמר ברגר,אריק ברנשטיין,יעל מונק,עדי ארבל,מייקי ענברי,אורי ענבר,אלי חמו,רונית חכם,עידו הר,עדי ברש, איתן צור,בי זי גולדברג,מיטל אבקסיס,נורית קידר,עמית גורן,גלי גולד,מיקי קרצמן,אילן שיזף,אסף סודרי,טלי שמש,רענן אלכסנדרוביץ,רותי קנר,טלי תמיר.שוש ישראלי.


    הגב לתגובה זו

  • 48.

    רשימת אנשי קולנוע החתומים על חרם על ישראל

    מידע לציבור, 01/05/07 11:22

    רשימה נוספת של חותמי העצומה לחרם על ישראל
    לטיפולכם, 23/04/07 22:08
    ג'וליאנו מר חמיס,רחל ג'ונס,יעל לרר,עינת ויצמן,סימון ביטון,טל בן צבי,ד''ר ניצן בן שאול,גלעד עברון,רחל גיורא,יוסי מר חיים,לין עצמור,איילת הלר,חנה קלדרון,ירון בן חיים,אלכס מסיס,ליזקה אסא,יעל שביט,עדי שובל,גלית אילת,אופירה הניג,איל דנון,טל ניצן,ד''ר חיים דעואל לוסקי,פרופ' חיים בראשית,ניב חכלילי,דניס משקביץ,מאשה זוסמן,חגית קיסר,סילבינה לנדסמן,איתן גרין,איריס רובין אריאל,אהרון שבתאי,מוטי לרנר,אורלי לובין,יצחק לאור,אבי בנון,מיכל אביעד,אתי ויזלטיר,רותי שץ,רחלה מזרחי,הגר גורן,אריאלה אזולאי,ג'ק פרבר,תמר ברגר,אריק ברנשטיין,יעל מונק,עדי ארבל,מייקי ענברי,אורי ענבר,אלי חמו,רונית חכם,עידו הר,עדי ברש, איתן צור,בי זי גולדברג,מיטל אבקסיס,נורית קידר,עמית גורן,גלי גולד,מיקי קרצמן,אילן שיזף,אסף סודרי,טלי שמש,רענן אלכסנדרוביץ,רותי קנר,טלי תמיר.שוש ישראלי.


    הגב לתגובה זו

  • 47.

    המשך מידע על הפוסט ציונים שקופצים כאן בשם הקולנוע

    שירות לציבור, 01/05/07 11:18

    מתוך תחקיר לסרט העלילתי העפיפונים של ארמונד...רשימות
    מידע לציבור, 24/04/07 09:46
    החותמים על מינשרים ועצומות עומדים במיישרין ובעקיפין גם אחרי התמיכה ופרסום רשימת חשודים ישראלים בקשר עם העמדתם לדין בבתי משפט בין לאומים.

    בביטאון הגדה השמאלית מגזין הכיבוש.פורסמה הרשימה,תחת הכותרת:''במדרון החלקלק אל פשעי מלחמה חשודים''

    דורון אלמוג
    בינימין בן אליעזר
    אבי דיכטר
    דן חלוץ
    משה יעלון
    אביב כוכבי
    הראל כנפו
    שאול מופז
    אליעזר שקדי
    עמיר פרץ!!!!!!!!!!!!!!!!%%%

    התסריט נדחה על ידי קרנות הקולנוע


    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מידע לציבור על קרן רבינוביץ פרויקט קולנוע

    כשירות לציבור, 01/05/07 10:59

    הגב לתגובה זו


    23. פרויקט קולנוע הפך להיות זרוע תעמולה...
    דברים על השולחן, 23/04/07 13:28
    של הPFLP -החזית העממית לשחרור
    פלסטין.בקרן זו יושבים לקטורים וחברי ועדה מייעצת לפי הרשימה כדלקמן:
    יוסי אורן-פוסטציוני מובהק אשר טוען כי הציונות היא המצאה של כמה אמאות משועממות פולניות.משכורתו מכסף ציבורי על פי פרסומים נעה בין 20 ל30 אלף ש''ח

    ענת אבן-ידועה בתמיכתה בחרם כלכלי ותרבותי על מדינת ישראל.חתמה על העצומה הקוראת להטלת חרם על ישראל.היא שייכת גם לועדה המייעצת.סרטה זכבה בפרס מאותו אייל סיוון בפריס ועכשיו מחזירים לו גמול.אחוות ראדיקלים.
    רענן אלכסנדרוביץ- לקטור(חייל ממושמע בשירות השמאל) שתפקידו לנקות פרויקטים שאינם מתיישבים עם האג'נדה הפוסט ציונית של קרן זו.
    הבחור חתום על העצומה לשחרור טלי פחימה.
    על כולם מנצח נחמן אינגבר הידוע בבקורתו האוהדת היצאת מגידרה ל סרטו הפוסט ציוני הבוטה של אסי דיין
    החיים על פי אגפא.
    בקרן זו מסתובבת לאחרונה גם המפיקה אסנת טרבלסי מספר 92 ברשימת בל''ד.שעושה את הקו ג'נין תל אביב לאחר שמתחככת על המחבל מניצי הפת''ח זכריה זביידי.

    סרטי נכבה של אודי אלוני ''מחילות'' ועוד רבים אחרים הם עדות לכך שקרן זו חטפה כספי ציבור והפכה לקרן עקיפה של גוש שלום וכל המוטציות הפוליטיות של אורי אבנרי.

    הקרן מתוקצבת על ידי מועצת הקולנוע המושחתת.בכ 18 מיליון שקל מכספי כלל הציבור.

    תסריט שנדחה על ידם שהוגש על ידי בשם העפיפונים של ארמונד,אשר לראשונה מזה 20 שנה לפחות מטפל בבגידת השמאלנים בארצם ועמם . לא עבר אצלם את חומת הבטון.

    פנייה לבג''ץ בנדון תוגש והיה ולא יתמכו בפרויקט הנ''ל.מי שרוצה פלורליזם וחופש ביטוי צריך לדעת גם לשתות ולבלוע את הגולה המרה.

    כל מי שמעוניין לצרף חומר או להצטרף לבג''ץ כולל שיטרוף את הקלפים גם מהקרנות השמאלניות לחלוטין האחרות.נא ליצור קשר עם משה זאבי zeevimos@zahav.net.il


    הגב לתגובה זו

    • אינפורמציה חשובה ומרתקת! חובה לדעת. (ל''ת)

      י.ר., 01/05/07 11:18

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מפחיד לראות איך השמאל תומך בגזען בתנאי שהוא משלהם והוא אנטישמי (ל''ת)

    לא נתפס, 01/05/07 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מר ימיני - שאפו !

    יושקו, 01/05/07 09:46

    רם לוי , סחורתך המקולקלת מתחילה להצחין.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בן דרור ימיני, כל הכבוד על האומץ לעמוד בעקביות מול הבולשביזם המתלהם (ל''ת)

    אנדרסן, 01/05/07 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כן כן, אולי גם תלביש את אייל סיוון במדי הגסטפו כמו שעשו פעם למשהו (ל''ת)

    גיא, 01/05/07 09:31

    הגב לתגובה זו

    • לא תהיה בכך שום הגזמה. האיש אינו טוב מכל שוטר חרש בשירות האנטישמיות (ל''ת)

      רולינג, 01/05/07 12:36

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    בן דרור ימיני, אתה עוד תקרא לשחרור יגאל עמיר (ל''ת)

    ארז, 01/05/07 09:30

    הגב לתגובה זו

    • אולי , אבל קודם לאסור את החתרנים. (ל''ת)

      רולינג, 01/05/07 12:36

      הגב לתגובה זו

    • פתאום השמאל הקיצוני מתגעגע לרבין , דא.

      דימי, 01/05/07 12:49

      היה ממש ידיד לכם , הא ?
      לאורי אבנרי , לגוש שלום ולטניה ריינהרדט.
      ממש קרוב לכם בעשייתו ודעותיו ?
      דמגוגים עלובים וחסרי יושרה.

      ובכן אני קובע , ארז (אם זה שמך האמיתי) , שהוא תעב אתכם לא פחות ממני.

      והאמן לי , התיעוב שלי עמוק.

      הגב לתגובה זו

    • אתם הרי שנאתם את רבין ז''ל כי היה פרו ישראלי. (ל''ת)

      ארז האמיתי, 03/05/07 09:25

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    יפה שירדת קצת מהעץ ולמדת משהו מהפרופסור (ל''ת)

    קרן א, 01/05/07 09:30

    הגב לתגובה זו

    • ירד קצת מהעץ....

      תולי, 01/05/07 15:15

      זה בטח לקוח משיר של אהרון שבתאי או מחמוד דרוויש....

      זו הפרנסה שלך ? התחזות ופיזור ססמאות ריקות מבית מדרשם של מצפן ?

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מאמר מגוחך עם טיעוני גנון. חבל שלא דאגת להשכלה שלך (ל''ת)

    גילי, 01/05/07 09:30

    הגב לתגובה זו

    • גיא , ארז , קרן א , גילי הם ודאי שמות העט שלך או שמך במחתרת....

      רולינג, 01/05/07 12:39

      ...''התזמורת האדומה''.
      קראו לך בעבר אודי אדיב ?
      ספינים ותעמולה ריקה בשירות ה''שמאל הקיצוני''.
      אולי אפילו יותר מזה ?

      הגב לתגובה זו

      • ג'לאל. חוצפה של אנשים עם ת.ז. כחולה לעבוד ברשת מגיבים אנטישראלית. (ל''ת)

        שמו האמיתי של, 03/05/07 09:27

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    אני אוהב את בן דרור ימיני. הוא שמאלני שאינו צבוע.

    כל הכבוד, 01/05/07 08:44

    הוא עוד יוציא שם טוב לשמאל הישראלי.
    אין לו מוסר כפול והוא לא דו פרצופי כמו 99% מחבריו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אם לא נתגונן ונכה בשמאל האנטישמי האנטיציוני, נפסיד במערכה.

    בן יעקב, 01/05/07 03:32

    לציבור היהודי-ציוני, הרוצה לשמור על ביתו הלאומי של העם היהודי:
    אם לא נפשיל שרוולים מול המיעוט הערמומי, הנבזה והבוגדני המוגדר בכזב ''שמאל רדיקלי'' (נושאי שמאל אמיתיים, כמו עוני ופער חברתי לא מעניינים אותם), נפסיד במלחמה על קיומה של ישראל כמדינת היהודים.
    הקבוצה הזאת, המכונה בכזב ''שמאל'' אינה אלא חבורת אשכנזים גזענים, התומכים בפלסטינים בשל שנאתם למזרחים. הם לא מסוגלים להשלים עם איבוד ההגמוניה האשכנזית במדינה, ומנסים לכן לחסלה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    23 כדרבנות

    אורי, 01/05/07 00:53

    ימיני שומר עלינו במאסף, אך לא נכון להשוות בין ההתנחלויות לשמאל הקיצוני מבחינת האפקט על המדינה. ההתנחלויות- למרות הקושי, ואולי בניגוד לכוונת חלק מיושביהן, שומרות עלינו כחיל חלוץ. הן 'לימוד התורה' ששמר עלינו בגולה, הן שמאפשרות לנו עמדה שמעבר לבט''ש ולהתגוננות המתנצלת חסרת המדיניות העצמאית, הן כל מה ש'הציונות' כבר לא מעזה לאמר, בין אם כמטרה אמיתית או לפחות למשא ומתן.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חברה תעבירו לחברים שלכם. רק כך נצליח

    שי, 01/05/07 00:33

    יש המון אנשים שבכלל לא שמעו על הפרשה כי הם קוראים עיתונים אחרים. ואם שמעו- אז שמעו רק את הצד של תומכי סיון באתר המתחרה..

    תעבירו במיילים לחברים שלכם, תהיו נודניקים אנחנו חייבים להפסיק להיות אדישים

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מילים כדורבנות (ל''ת)

    אמילי, 30/04/07 23:44

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ניראה לי שאת סיפור קרן רבינוביץ אפשר להעביר למדור הפלילי. (ל''ת)

    מסריח בקרן, 30/04/07 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ימיני הצלחת ליצור דיון ציבורי בנושא. אבל השמאל הרדיקלי נערך למלחמה

    סטודנט, 30/04/07 22:44

    ראיתי כעת שבאתר אחר -- שכמובן, עומד באופן די שקוף לצד אייל סיוון -- פורסם שלגיורא עייני הוגשו מכתבי תמיכה נלהבים של אנשי שמאל רדיקלי אלים, כמו עדי אופיר, אהרון שבתאי, יצחק לאור ועוד דמויות קיצוניות, השוללות את עצם קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית.
    מכתבם, כמובן, רצוף שקרים והטעיות. אך זו דרכם.

    חייבים להמשיך במומנטום, מר ימיני. יש ציבור גדול ושקט שמרגיש חסר אונים אל מול הגייסות של השמאל הרדיקלי בתוך הממסד התרבותי הישראלי -- אבל כשאלו ייפלו, כל המגדל שהם בנו יפול עימם.

    אנא ממך, בן דרור ימיני, המשך ללחום, ואל תרפה מן הפרשה המסוכנת הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה מממנים סרטים למי שעזב את הארץ?

    נעמה נור, 30/04/07 22:34

    הפלספנות סביב מי יותר שמאל ומי ימין אינה מעניינת. אייל סיוון עזב את ישראל ועבד כל השנים בצרפת עד ששם סגרו את הברז ולא משקיעים יותר בסרטיו. הוא מיהר ל''עשות עליה' רק כדי שיוכל להמשיך לביים ונציגי הקרנות התעלמו מנתון זה והחליטו בכל זאת להשקיע בסרט על המותג JAFFA וזאת למרות שכבר נעשה סרט על נושא זה ושמו 'בארץ התפוזים' (במאי עמוס גיתאי)

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בן-דרור, אהבתי, סוף סוף אינטלקטואל שלא פוחד להזדהות

    א.א., 30/04/07 22:29

    כציוני ולא שמאלני. אוהבתי את המאמר. תודה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בן-דרור, אהבתי, סוף סוף אינטלקטואל שלא פוחד להזדהות

    א.א., 30/04/07 22:29

    כציוני ולא שמאלני. אוהבתי את המאמר. תודה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שיכנעת אותי לעשות מנויי למעריב.

    dkfir, 30/04/07 22:25

    סוף סוף מישהוא מעמיד את אלו שמעדיפים לא לתת לעובדות להסיט אותם ממסלולם ....
    לא איכפת לי שהמסלול שלהם מוביל אותם לעזזל, אבל למה הם רוצים לקחת גם אותי לשם ???

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אסור להוריד את הנושא מסדר היום עד שיושם קץ להפקרות. (ל''ת)

    יושקו, 30/04/07 22:22

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ימיני מצדיעים לך על חשיפת האמת בקשר לקרנות (ל''ת)

    לטיפול המבקר, 30/04/07 22:21

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    גם אני עברתי למעריב בעקבות המאמרים שלך ושל איכות הסביבה (ל''ת)

    מגן שמאלני, 30/04/07 22:20

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ציטוט של נפתלי גליקסברג -''אין לי נגד אייל סיוון אישית שום דבר, אבל

    פרופ'' לוי בושה, 30/04/07 22:18

    ''אין לי נגד אייל סיוון אישית שום דבר, אבל אני רוצה לדבר בתור במאי ובתור אבא לבת שמשרתת בצבא הכיבוש של מדינת ישראל, תניח לנו. בחרת להגר לפאריז, בחרת לחיות באירופה, בחרת על כל במה להכפיש את מדינת ישראל, אל תבוא לאכול מהיד שבה אתה בועט כל הזמן, תן לנו ליוצרים שחיים כאן בארץ ליצור את היצירה שלנו, תיצר לך בפאריז, אנחנו אוהבים את היצירה שלך משם, אל תבוא ותקח מהקופה הציבורית שלנו הישובים כאן במדינת ישראל.''

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לכותב המאמר!

    נתן, 30/04/07 21:59

    הבעיה בפיסקה האחרונה שלך היא שכבר אין ציונות. התנועה המודרנית פשטה את הרגל. הפוסט-מודרניזם לקח על עצמו את ההובלה מעכשיו. הוא ''השמאל הקיצוני'' אליו אתה מתייחס.

    ''הימין הקיצוני'' זה האנשים שלא קיבלו את הפוסט-מודרניזם וכדי להתנער ממנה חזרו אל מקורותיהם היהודיים וממנה שואפים כרגע את האידיאולוגיה להמשך והחלפת הציונות.

    אתה צודק ששתי תנועות אלה הם סיכון למפעל הציוני. השמאל הקיצוני יביא להרס טוטאלי של מדינת ישראל ע''י שחיטתם של מליוני היהודים ע''י בני דודינו הערבים. הימין הקיצוני יביא להרס מדינת ישראל הציונית אבל הרס לשם בניה. לא הרס על מנת להרוס.

    אם ברצונך להציל את מדינת ישראל ע''י הציונות בלבד - הרי שזה לא ייתכן. הדבר בלתי אפשרי מהסיבה הפשוטה שהציונות סיימה את תפקידה. דווקא מי שינסה בכוח להשריש את הציונות הוא זה שיגרום להרס המהיר ביותר של המדינה. לציונות כבר אין מה להציע. לוואקום הציוני נכנס והשתלט הפוסט-מודרניזם הפוסט-ציוני.

    כתבתי את הנ''ל ברפרוף אז צר לי אם זה לא מובן כהלכה.

    נקודתי היא ש''הימין הקיצוני'' כפי שאתה קורא לו - תומך מפעל ההתיישבות ביש''ע - הוא היחיד שיכול להצילנו. הרי שבדיעבד מעשיו הם ציוניים למהדרין, גם אם לא ציוניים בתודעתם.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אהבתי כל מילה. שפתיים יישקו. (ל''ת)

    עפרונית, 30/04/07 21:29

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בן דרור ימיני, לך ללמוד משהו ממשכילים ממך כמו פרופסור לוי (ל''ת)

    פטריוט, 30/04/07 21:29

    הגב לתגובה זו

    • סיסמאות ריקות אינן נימוק! (ל''ת)

      גלי, 30/04/07 22:12

      הגב לתגובה זו

    • רק בור כמו לוי יכול לתמוך באנטישמי כמו סיוון (ל''ת)

      פרופסור מבובל, 30/04/07 22:16

      הגב לתגובה זו

    • MISPAR 21 ATA LO PATRIOT

      dany, 01/05/07 09:57

      ATA STAM DEBIL

      הגב לתגובה זו

    • היו ''פטריוטים'' כמוך שגמרו בכלא בעוון בגידה.

      רוגטקא, 01/05/07 12:41

      דאוד טורקי ואודי אדיב.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ימיני תגיד את האמת : ''טעיתי'' (ל''ת)

    תומר, 30/04/07 21:26

    הגב לתגובה זו

    • שטויות , גם אם תיפול לך האמת על הראש - לא תבין. (ל''ת)

      יושקו, 30/04/07 22:28

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ימיני, אתה מתלהם כמעט כמו חבריך בימין הקיצוני שכותבים לך טוקבקים פה (ל''ת)

    צחי, 30/04/07 21:26

    הגב לתגובה זו

    • דווקא נראה שאתה מתלהם. לא ימיני ולא המגיבים. (ל''ת)

      ימני, 30/04/07 22:12

      הגב לתגובה זו

      • שמאלני לא יכול ''להתלהם''

        בקת''ב-שושן, 01/05/07 06:21

        כשם שהבוס לא מאחר הוא מתעכב, כך בן-דרור ימיני מתלהם בעוד שצחי מתרעם, נזעק וכו'.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    על ראש הגנב בוער הקובע חייבים לקרקע את הקרנות (ל''ת)

    בדיקה דחוף, 30/04/07 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ימיני עברתי למעריב בעקבות המאמרים שלך (ל''ת)

    אוהד, 30/04/07 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אז הפרופסור גרם לך לרדת מהעץ אה? משהו היה צריך לעשות את זה (ל''ת)

    רועי, 30/04/07 15:30

    הגב לתגובה זו

    • גם לך יש בעיות בהבנת הנקרא. איפה ימיני ירד מהעץ?

      משקפי קריאה, 30/04/07 17:27

      קראתי שוב את המאמר המקורי של ימיני וגם שם הוא כותב את אותם דברים. אבל שמאלנים מטורפים רוצים לקרוא רק את מה שם רוצים ולא את מה שימיני כתב.

      הגב לתגובה זו

    • איפה הוא ירד מהעץ? גם לך יש בעיות קריאה? (ל''ת)

      סליחה?, 30/04/07 17:48

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    תתבייש לך. דברים פשיסטים ונלוזים (ל''ת)

    מוטי, 30/04/07 15:29

    הגב לתגובה זו

    • איפה הדברים הפשיסטיים? באיזה מאמר הם היו?

      חיפשתי, 30/04/07 17:34

      זה בטח אייל סיוון כתב את זה. נכון?

      הגב לתגובה זו

    • אמרת, לא נימקת- לא אמרת. רק השמצת. (ל''ת)

      קומפורטי, 30/04/07 21:39

      הגב לתגובה זו

    • שששש. אתה לא בפעולה של נוער בנק''י.

      יושקו, 30/04/07 22:23

      הסופרלטיבים שלך מעוררים אצל אנשים נורמליים רק גיחוך.

      הגב לתגובה זו

    • כן..הנה שוב במילה הזו נשלפת למתקפה אולטימטיבית

      גל, 30/04/07 23:47

      הרי כל רמזון של גאוה לאומית (שלא לאמר פטריוטיות) מייד ייחשב לפאשיזם המפחיד. אז ''למען יתר ביטחון'' מקצינים עוד קצת.
      כך קורה גם, שכל השידור הציבורי הישראלי (רשות השידור + גל''צ) נמצא בידי השמאל. עיתונאי שמיצג את דעות הימין? חס וחלילה. בשם הדמוקרטיה, חובה לסתום להם את הפה, שהרי מי שיסכים לקבל לעבודה עיתונאי שאינו ממקהלת החושבינכון, הוא מייד פשיסט, לאומן מסוכן, והרי הפטריוטיות היא מפלטו של הנבל, ומי רוצה להיות נבל? (אומרים בשמאל, אגב הפגנת כשל לוגי מופלא, כי אפילו אם הפתגם נכון, וזה אם גדול, עדיין לא נובע ממנו היפוכו, שכל פטריוט הוא נבל. כמו שהיפוכו של המשפט ''אם יורד גשם יש עננים'' אינו נכון).

      אבל ''ליתר ביטחון''...

      וכך קרה שלא היה מי שיעצור את הסרט הזה. פשוט, אף אחד לא רצה שיחשבו שהוא לאומן קיצוני, והרי ברור שרק לאומנות קיצונית ,פאשיזם של ממש, עומד מאחורי כל נסיון לעצור ''דעה אלטרנטיבית'', לא? אז אף אחד לא קם.

      רק מה? שכיום, האלטרנטיבה היא קצת גאווה לאומית. השנאה,הזלזול והתמיכה בפירוק המדינה הפכו לטון השולט. התחרות היא מי יצליח לגרום למירב האוניברסיטאות בעולם להחרים אותנו. מי יצליח להכניס יותר פירסומים למנשרי החמאס ואיראן (אפשר להירגע, הנישה הזו בכיס של גדעון לוי, ללא תחרות.. רק תחפשו ברשת).

      זה לא ייעצר אם השפויים לא יעצרו את זה. מדובר בגופים כלכליים, כך שהם פגיעים מאד. מוזר שהעם עדיין לא קלט כמה יכולת השפעה יש בהרגלי הצריכה התקשורתית שלו.

      (כן, זה copy paste. אם למוטי מותר..)

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה מגיב אליו בכלל? הוא נאור מכדי להקשיב לפשיסטים כמונו... (ל''ת)

        MA'NIZM, 01/05/07 06:25

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    תודה. היה נחמד. אני עובר לידיעות (ל''ת)

    אייל, 30/04/07 15:29

    הגב לתגובה זו

    • שטויות, אתה מזמן כבר ב''גדה השמאלית''. (ל''ת)

      יושקו, 30/04/07 22:24

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    בן דרור ימיני הכה את רם לוי שוק על ירח!!!!!!!!! (ל''ת)

    מאמר מצויין, 30/04/07 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מליונים הועברו להתנחלויות? אז קדימה - מליונים להפקת סרטים לאיזון (ל''ת)

    ערן, 30/04/07 15:14

    הגב לתגובה זו

    • אייל סיוון אינו מחזיק בעמדה פוליטית לגיטימית

      סטודנט, 30/04/07 22:14

      אנטישמיות והתנגדות ליישוב בעל צביון יהודי בא''י אינן עמדה פוליטית לגיטימית במדינת ישראל.
      התנחלויות - כן או לא - היא וויכוח פנים פוליטי לגיטימי.


      יום טוב

      הגב לתגובה זו

    • חפש איזון אצל חבריך. אולי תמצא. לא במדינה יהודית דמוקרטית.

      יושקו, 30/04/07 22:26

      איזון באימוץ הנרטיב הפלסטיני איננו צריך להיות מקובל כאן.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ימיני תתבייש (ל''ת)

    ארז, 30/04/07 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ימיני, תרשה לי להגיד לך מילה אחת: תודה!

    חמדה, 30/04/07 14:52

    התאהבתי בך. אם היה לי אומץ הייתי משאירה טלפון.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פשוט מעולה, חבל שזה לא בעמוד הראשי

    אביחי, 30/04/07 14:30

    תראו את ההבדל בין שתי הגישות:
    בנתיים הציונים מספקים נימוקים ואילו הפוסט ציונים מתנשאים ומנסים להגחיך את הנושא ואת המבקרים.

    זו רמת הדיון שלהם, גנון.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל מילה נוספת מיותרת (ל''ת)

    תזק ואמץ, 30/04/07 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מצדיע למר ימיני (ל''ת)

    אזרח מהשורה, 30/04/07 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בן דרור מתחסד ומטעה

    דן, 30/04/07 13:18

    איני מכיר עיתון בעולם שכאשר מישהו מבקש להגיב על מאמר דעה של חבר מערכת, אותו חבר מערכת מוסיף מיד מאמר משלו וכך שומר לעצמו, תמיד, את זכות המילה האחרונה. זאת לא פעם ראשונה שהז'דנוב מרח' קרליבך לא מסוגל לשאת ביקורת עניינית ומשתמש בתפקידו כעורך מדור דעות.
    ממש ''דעות''...במדור התחתון.
    ולעצם העניין, איני רואה שום בעיה או מופרכות בטענה שהבולדוזרים משרתים גם יצר התרחבות, גם הגנה לגטימית וכן, גם תאוות בצע. אנשים רבים, שאינם מן השמאל החולני, טענו בשנים האחרונות כי תוכניות המתאר של ההתחלויות או של ערים על הקו הירוק, רחבות מכל היגיון אורבני ומעורבים בהן שיקולי נדל''ן. בדיוק את זה אומר סיון ואפילו לא מחדש.
    וחוץ מזה, לא היייתי נסמך יותר מדי על פרופ' פילנקראוט. מי שמכיר אותו ואת דעותיו יכול לספר לך שמדובר במי שעולמו האקדמי הרוס, כתיבתו בשנים האחרונות אינה אלא פלגיאט של עצמו ושל כותבים מסורתיים מן הימין הצרפתי הלא ממש נאור.
    וכך, מר בן דרור, שוב הוכחת לאן אתה שייך.

    הגב לתגובה זו

    • איזה עורך יאפשר פרסום מאמר נגד עצמו?

      שמאלני שפוי, 30/04/07 14:48

      דן, בוא תשווה בבקשה בין התנהגותו של בן-דרור ימיני כעורך לבין אלה שאתה מגן עליהם. הם מצנזרים כל מה שלא מתאים להם והוא נותן במה לאלה שיוצאים נגדו. אז מי כאן הוא המתחסד והמטעה?
      הטענה שהישראלים פועלים לפי תאוות בצע מזכירה את הטענה שהיהודים פעלו לפי תאוות בצע. זו טענה אנטישמית.
      פינקלקראוט הוא אחד ההוגים החשובים ביותר בצרפת (הדעות שלו מעוררות ויכוח ציבורי יותר מכל פילוסוף אחר). והאמירה שלך עליו מעידה על בורות גמורה.

      הגב לתגובה זו

    • קשקשן

      אביחי, 30/04/07 16:14

      אם לא שמת לב מדובר בבמה מיוחדת לנושא, בה מתנחים כל יום אנשים המייצגים דעות בעד ונגד.
      בנוסף לכך, כתיבת טורי תגובה הם מנהג הנהוג בעיתונים מזה שנים ארוכות והאינטרנט הוא מדיום מאד נוח למנהג זה.
      תקרא עיתונים, תגלוש לאתרי חדשות ותראה שכך הדבר.

      בנוגע לסרטו של סיוון.
      לא הבנת את דבריו של ימיני או שאתה מעמיד פנים.
      התזה אותה סיוון מנסה להעביר באמצעות סרטו היא קשר בין קולוניאליזם, ציונות וקפיטלזם.
      כלומר, הציונות איננה רק ''כיבוש'' אלא חלק ממזימה עולמית כלכלית.
      בעצם מתן גיבוי לפרוטוקלים של זקני ציון.
      הטענות שלך קשורות לתאוות בצע של אנשים פרטיים או אפילו של המדינה.
      סיוון קושר זאת בציונות וזו כבר אנטישמיות לשמה.

      אם אתה לא סומך על פרופ' פילנקראוט אז מה תאמר על קלוד לאנצמן?
      או על בית המשפט בצרפת שקבע כי הכינוי אנטישמי לאייל סיוון אינו מהווה הוצאת דיבה?

      כרגיל, השיטה של השמאל הקיצוני: לתקוף את האדם, להגחיך את הביקורת ולהציג ''עובדות'' שגויות וסוביקטיביות.

      הגב לתגובה זו

    • שוב אתה מניח שקר,ובונה עליו ערמת נאצות ושקרים.

      גל, 30/04/07 16:19

      ההנחה השיקרית שלך היא שלרם לוי אסור להגיב גם על המאמר הזה.
      שוב אתה נייד רץ לעמדת הקורבן וזועק ''סותמים את פי!'' וזה בזמן שהשמאל שולט לחלוטין בכלי השידור הציבוריים, בזמן שחלפו שנים מאד אושר תקציב לסרט תעודה פרו-ציוני.. הפחד להיחשב פרו-ציוני דוחק אתכם לפינות הזויות לחלוטין. יש לכם הכל ביד, ואתם עדיין עם זעקות הקוזק הנגזל.

      הגב לתגובה זו

    • קלוד לנדסמן, שעשה את הסרט ''שואה'' אמר את המשפט: ''אינני יודע למה סיוו

      האמת, 30/04/07 20:02

      קלוד לנדסמן, שעשה את הסרט ''שואה'' אמר את המשפט: ''אינני יודע למה סיוון מתרעם כשמכנים אותו ''אנטישמי'', הרי זה מה שהוא

      הגב לתגובה זו

    • במשפט הדיבה הפסיד סיוון וקיבל את התואר אנטישמי (ל''ת)

      אור, 30/04/07 20:04

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ואותי מעניין מי האדיוט שאישר ללוי את הפרופסורה שלו? (ל''ת)

    תוהה, 30/04/07 13:10

    הגב לתגובה זו

    • הוא קיבל אותה במתנה כי עשה סרטים ולא על לימודים !!!! (ל''ת)

      כמו רוב חבריו, 30/04/07 15:13

      הגב לתגובה זו

      • צודק - הפרופסור הזה (רם לוי) הוא בור!!!! (ל''ת)

        יפה, 01/05/07 16:45

        הגב לתגובה זו

    • מי שנתן לאילן פפה את שלו. (ל''ת)

      ראול, 01/05/07 15:37

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא היה צורך להשיב ללוי. די לפרסם את גיבוב קלישאותיו . (ל''ת)

    דן, 30/04/07 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תודה, תודה ושוב תודה על כתיבתך (ל''ת)

    המתעורר בחוץ, 30/04/07 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מאמר מצוין. נוקאאוט לשמאל הקליני. (ל''ת)

    אלי, 30/04/07 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אשריך מר ימיני

    יוחאי, 30/04/07 12:03

    כל הכבוד לבן דרור ימיני,תחזקנה ידיך

    הגב לתגובה זו

    • ימיני תודה לך שאתה מדבר בשם כולנו

      קרן, 07/04/08 06:48

      הייתי חותמת בעצמי על כל מילה. תודה לך.

      קרן

      הגב לתגובה זו