• 138.

    הקשר השמאלני תרשים זרימה.....

    מידע מודיעיני, 06/05/07 14:34

    ענת אבן קיבלה פרס שני בשוויץ לסרט נכבה אנטי ישראלי. בחבר השופטים ישב אייל סיוון.עתה אייל סיוון מקבל בחזרה מענת אבן תשורה במתנה.אגב בקורס צדדי באותו פסטיבל,ניתנה סדנת אמן עם הישראליהשמאלני רדיקלי אבי מוגרבי(מורה בסם שפיגל) תחת הכותרת החובה לאי ציות אזרחי.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    עוד משהו על מיכל אביעד המתחסדת ומגינה על חופש הביטוי

    איגוד העם, 06/05/07 02:12

    השמאלנית רדיקלית

    בהסברה לאחד מסרטיה הדקומנטרים היא כותבת ''זהו סרט על מעורבותן של נשים ערביות ופלסטיניות בכיבוש הישראלי בפלסטין.וכמובן מציינת את כל הפסטיבלים שהשתתפה בהם בגרמניה בדנמרק ואיפוא לא.

    אותה מיכל אביעד מיהרה להצדיק את החלטת הקרן לתת לאייל סיוון תמיכה לסרטו.זעקתה היתה כמובן בשם חופש האמנות.היא עצמה הגישה הצעה שלא התקבלה.איך אמר ירון לונדון אני אוכל את הכובע עם הסרט שלך לא יהיה אנטי ציוני במפגיע.ואני אוכל את הכובע אם הצעתה של מיכל אביעד שנדחתה לא היתה בדיוק דומה לעצתו של אייל סיוון. רק מה לעשות לקרן אין כל כך הרבה כסף,ולכן שונאי ישראל הפוסט ציונים חייבים להתחלק בתמיכה פעם נותנים להוא ופעם להיא.
    העיקר האג'נדה האנטי ישראלית זה מה שקובע.ןלכן רצה לתמוך בקרן ולגוננן עליה מהתערבויות חיצוניות אשר מכונות על ידה התערבות פוליטית.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    ערוץ 8 הפך כנראה לחממה ליצירת סרטים

    אבנר, 05/05/07 17:49

    אנטי ציוניים ואנטי מדינתיים.
    לפני כחצי שנה או יותר הוקרנה שם סידרה שעסקה בבלונד ובמשמעויותיו הפסיכולוגיות והחברתיות,
    עתה כנראה (למיטב ידיעתי)מוקרנת סידרת במשך הציגה את הציונות כהתארגנות גיזענית דומה לזו הנאצית עם סממנים חיצוניים של האלהת הכוח,היופי הארי,העיניים הכחולות והשער הבלונדי.

    הם בחרו להציג תמונות השוואתיות מקבילות בשיטת הפירסום לפיה מוקרנות תמונות בהבזקים קצרים וע'י כך משיגים חדירה יעילה לתת ההכרה.
    הפרוייקט מנוהל ומונחה ע'י אשת השמאל אורנה בן דור ועוד שמאלנים קיצוניים שהשתלטו ככל הנראה,לפי מה שנראה על הערוץ .


    אט אט אנשים זדים ומסיתים אלה מצליחים לשכנע עוד ועוד אנשים בדרכם ולחדור לעוד ועוד עמדות מפתח והשפעה באירגונים פרטיים,חצי ממלכתיים וממלכתיים.

    אסון.

    הגב לתגובה זו

    • מי כבר אוסף חומר לבג''ץ? שיפרסם כאן

      אזרח דמוקרטי, 06/05/07 02:14

      ניקח מהם חזרה את השליטה על התרבות ונחזירה לכלל הציבור.

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    מהפכה בעבודת קרנות הקולנוע והצהרת הכוונות

    הציבור הרחב, 05/05/07 14:56

    53. הגיע הזמן שקרן רבינוביץ תעלה אתר אינטרנט בו יפורסמו וינומקו כל החלט ל''ת
    למה לפעול בחושך, 05/05/07 13:00
    הגב לתגובה זו


    52. רק ניהול אמנותי מקצועי ללא כל אג'נדה פוליטית ורוטציה יצילו את הקולנ
    ידיד, 05/05/07 12:46
    הישראלי. אם תמליץ על כך ותציע אמנה שתקרא להימנע מסרטים החותרים נגד עצם קיום המדינה אך בעד ערכי הדמוקרטיה כולל שקיפות מלאה של ההחלטות זה יהיה כביל בעיני. רק מצוינות אמנותית היא הפתרון לקולנוע הישראלי. ואת כל המתקרנפים\בינוניים\מושחתים יש להרחיק לאלתר.
    הגב לתגובה זו


    מסכים הבעיה היא שהם משתמשים בסיסמא של מצויינות אמנותית כעלה תאנה
    העם יקבע, 05/05/07 13:38
    לקידום האג'נדה הפוסט ציונית בקולנוע. הראייה היא שכאשר תתבונן מי הלקטורים ?רובם מגיעים מהקליקה של השמאל הרדיקלי והשאר בדרך כלל במסגרת של חבר מביא חבר,באיזו פרוצדורה מיסתורית. לתקופת ביניים צריך לעשות מהפכה כוללת בניהול הציבורי ובניהול הקרנות כך שלא יוכלו לתמרן את נושא השקיפות בדרך מתחכמת. בנוסף לכך, יש למנוע את השתלטות הגופים המשדרים והמפיקים, על הכסף הציבורי באמצעות סרטי הזבל שלא פוליטיים, שמביאים 5000 צופים במקרה הטוב, וכל מגמת ההשקעה בהם, היא לתת פרנסה קבועה לחברים והמקורבים של החברים.
    בראש ובראשונה יש להעיף את כל המנהלים וההנהלות הציבוריות עכשיו ומהר ככל האפשר.ניגוד העניינים שם זועק לשמיים.
    הגב לתגובה זו


    אתה צודק לחלוטין בכול מה שאתה אומר!!!!!!!!
    ידיד ותסריטאי, 05/05/07 14:01
    מצוינות אמנותית מחייבת יצירה מורכבת. קיצוניות פוליטית שמאל או ימין משמעותה במידה מרובה עולם שטחי שחור\לבן. הצעתי להקים וועדת חיפוש למנהלים אמנותיים (לא לקטורים מטעם!!) כמו שמחפשים שופט לבית המשפט העליון. בועדה יש לתת נציגות למומחים לאמנות ולנציגי ציבור. כל מנהל שיבחר יחוייב לעזוב אחרי ארבע-חמש שנים. השגיו יקבעו לפי איכות אמנותית ולא רייטינג או הטיה פוליטית. בעיני נחמן אינגבר וכתריאל שחורי פסולים לחלוטין למרות השוני ביניהם. אגב אני יודע על לפחות כמה קולנוענים המסכימים לדעתי.
    הגב לתגובה זו


    51. מצטרפים לעצומה למהפכה בקרנות הקולנוע נחזיר את ישראל למפת העולם.
    העם דורש, 05/05/07 02:03
    לפרטים zeevimos@zahav.net.il
    נא לשלוח מייל תמיכה קצר. כשהמייל יופצץ מתמיכתכם, ניצור מייל חדש, ונגיש את הלקט לגורמים הרלוונטים.

    אל תתנו לשונאי הציונות להשחיר אותנו בעולם.זו סכנה בטחונית לכל ישראלי באשר הוא.ירצו לעשות סרטי זימה ושיטנה?יעשו זאת על פי כוחם היחסי באוכלוסיה,ממש כמו בבחירות לכנסת.עד אז יואילו להשלים את המימון מהקרנות בגרמניה וצרפת אשר מזמינות מראש את סרטי התעמולה החד צדדיים נגד ישרא נגד הישראלים נגד היהודים ונגד היהדות.
    לא נאפשר לקומץ המוטציות של אורי אבנרי להשתלט על הקולנוע הישראלי ו/או התרבות הישראלית.


    הגב לתגובה זו

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    מידע חיוני לציבור

    בשם אומרו, 05/05/07 02:27



    34. בחירתו של סיוון לפרוייקט אינה אלא סימפטום חולני
    במערת אפלטון, 18/04/07 12:15
    של פסיכוזה ישראלית - יהודית קולקטיבית, וטמטום ציבורי שקשה לתפוס. האיש (בדומה לאלה שבחרו לתת לו במה על חשבון תקציב הקולנוע ומשלמי המיסים) סובל משנאה עצמית קיצונית, מהתרפסות כלבלבית בפני קובעי הטון הפוליטי העכשווי, וממוסרנות מתחסדת שבא להקיא. את עיקר המוניטין והקריירה שלו עשה מהתנגחות שיטתית ומגמתית בישראל תוך העמדתה בעולם בכל הזדמנות כפריץ גס וברוטאלי, תוך התעלמות מוחלטת ממורכבות הנסיבות וההקשרים ההיסטוריים, ומפשעי המלחמה המתועבים של ארגוני הטרור למיניהם מבית היוצר של הפונדמנטליזם הפרו-איראני, ואסכולות המתאבדים מהנהר עד הים (סליחה, יאמר סיוון, אלה הם ''לוחמי חירות'' וקורבנות ואתם המקרבנים). את הלוקסוס הזה יכול להרשות לעצמו סיוון על קפה וקרואסון בבתי הקפה של פאריז ומקומות אחרים, וכיהודי מחמד בפאנל מונוטוני ומתמשך של תוכניות טלוויזיה ואקטואליה, בהשתתפות דעות ועמדות אנטישמיות בגלגול מודרני אנטי ישראלי, המתחפשות למצפון העולם. הוא אותו יהודי שמאשר באוזניהם שוב ושוב (אוי כמה נעים לשמוע את זה מהיהודים עצמם) את מה שהם בלאו הכי הם חושבים על היהודים מאז הצלוב, או לפחות מאז ימי שיתוף הפעולה המפואר והכניעה המבישה לחלאות המפלצת הנאצית. אשרור מתמשך זה, על השפעתו המטהרת והממרקת על המצפון האירופאי שמתאמץ כמוהו להדחיק את שואת היהודים וזוועות אחרות שבאחריותו (בעודו מתענג בסתר על זוועות ה- 11 בספטמבר), נחשב יעיל במיוחד כאשר הוא מובל על ידי מי שמתהדר בהשכלה ואינטלקט (שמתגלה אל מול יריבים ראויים, כנבוב, שטחי, צדקני ומתחסד) ובדעות שמתאימות לאווירה הכללית של אירופה היום. מתברר, למרבה הזוועה, שאותה עמדה מנותקת וצדקנית, מטופחת ומאומצת כעת, גם על ידי ממסד הקולנוע הישראלי שאיבד את אינסטינקט הישרדות שלו, את היכולת לרפלקסיה היסטורית לא אופנתית, וכל חוש כיוון וריח. לתת לסיוון לביים את הסרט האמור, אם לסכם את האמור לעיל במשפט אחד, זה כמו לתת לקאפו יהודי להעביר שיעורים בהומניזם ומוסר, לאסירים יהודים בטרבלינקה.
    הגב לתגובה זו

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מיכל אביעד שלחה מכתב תמיכה בקרן והיא עצמה חתומה על עצומה להחרמת

    די לפוסט ציונים, 05/05/07 01:40

    קרנות קולנוע ישראליות עד שהסתיים הכיבוש. כלומר מיכל אביעד תגן על הקרן כל זמן שהבחירה בקרן היא אנטי ציונית.

    מיכל אביעד את חושבת שכולם טפשים ממך?

    הגב לתגובה זו

    • מיכל עמיאד מצדדת בחופש ביטוי רק לסרטי שיטנה על מדינת ישראל

      מומחה לשמאלנים, 06/05/07 02:28

      זהו מחיר התיסכול שמעביר על דעתו אדם השונא את עצמו וכבר לא מבחין אלא רק בבבועתו הפראנואידית הנשקפת מן המראה

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    איגוד התסריטאים החנפן מנסה להגן על המוצץ!!

    לא באיגוד, 04/05/07 17:56

    קרן רבינוביץ מספרת כי קבלה תמיכה מאיגוד הבמאים והתסריטאים.

    ומי בחותמי העצומה והיוזמים.

    דוד אופק,רענן אלכסנדרוביץ,ביזי גולדברג,אמיר הראל,רחל לאה ג'ונס.
    ועוד ארבעה. כל המוזכרים בשמותיהם חתומים על מינשרים ועצומות לתמיכה בטלי פחימה,ואו בתמיכה בחיזבאללה ואו או בתמיכה בחרם על ישראל. והנה לכם כיצד השמנת שומרת על החתול מפני השמנת.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    בילין מתבאס - חב שזה יקדם את הכיבוש המוסלמי בישראל ! (ל''ת)

    רז, 26/04/07 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    השמאל הקיצוני מנהל מסע טיהור אתני כנגד יהודי מדינת ישראל (ל''ת)

    נירה, 26/04/07 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    הפצצת תמוז צריכה להמשיך לסיוון ואח''כ נראה.... (ל''ת)

    סיוון בלהבות, 26/04/07 00:58

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    לעתור מיד לבג''ץ. (ל''ת)

    דרור, 25/04/07 19:54

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    לפרסם מי חברי הוועדה שהמליצו עליו!!!! (ל''ת)

    ענת, 25/04/07 17:06

    הגב לתגובה זו

    • למה ? ידע יביא למבוכה. (ל''ת)

      ג'ורג' אורוול, 25/04/07 19:58

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    אין תועלת בחיסול ממוקד.

    עוז, 25/04/07 16:30

    יש לנקוט בדרכים יצירתיות בבואנו לשקול תגובה הולמת .

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    היום בשארה. מחר סיוון. מחרתיים גרבוז. הסוף - מתקרב. (ל''ת)

    יהודיים, 25/04/07 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    איפה מתגורר גיורא עייני ? לא כדאי שיסע לגלות בצרפת ? (ל''ת)

    מתעניין, 25/04/07 15:42

    הגב לתגובה זו

    • עו''ד גיורא עיני היה מינוי של אהוד ברק... שר התרבות הוא מינוי של פרץ (ל''ת)

      מי אמר שהם, 25/04/07 18:43

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    די נמאס לי , אני נוסע לנגן וואגנר בראמאללה ...

    בארנבוים, 25/04/07 15:31

    ...לאנשים שיודעים להעריך תרבות אמיתית כשהם מריחים אותה...
    בוא סיוון , בוא אינגבר ותביאו אתכם את דן המגיב בשכר....
    אגב , כמה משלמים לו ? באירו ?

    הגב לתגובה זו

    • מיהו ראה את חברי חומסקי?!? (ל''ת)

      ברבלה, 25/04/07 18:34

      הגב לתגובה זו

      • הפרוקטולוג שלי. הוריד אותו בקשירה. (ל''ת)

        שולה, 26/04/07 01:17

        הגב לתגובה זו

  • 122.

    מהיום והלאה אני מתנגד לכל מאבקי האמנים

    איתן האזרח, 25/04/07 12:54

    יורם חטב - זה מיועד בשבילך:

    לא אסכים שכספי המסים שלי יממנו את הרס המדינה מבפנים. אם תנתן תמיכה ציבורית לסרטו של אייל סיוון, אגיע למסקנה שאסור למדינה לתמוך באמנות בכלל, כי אינה מסוגלת לשיקול דעת בסיסי.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    גם לקרא לחרם על הקולנוע הישראלי וגם ליהנות מתקציב ממלכתי?!

    יגאל, 25/04/07 09:48

    דיעותיו של אייל סיוון הן עניינו הפרטי. אבל הן הופכות לעניין ציבורי כאשר הוא מקדם אותן באופן אגרסיבי באמצעות סרטיו, ובמיוחד כאשר הוא מתיימר לזכות בכספי ציבור למימון סרט מסוג זה.

    כיצד ניתן להצדיק מענק מכספי ציבור לאיש שמצטרף לעצומות הקוראות להחרים את הקולנוע הישראלי? אי אפשר לאחוז במקל בשני קצותיו: או שאתה מחרים את מדינת ישראל ושולל ממנה כל זכות קיום מוסרית (כפי שעושה סיוון ללא הרף בראיונות, מאמרים והתבטאויות פומביות), או שאתה מבקש להיות חלק מפרויקט ממלכתי לרגל יום העצמאות. אי אפשר להונות את הציבור ולהנות מכל העולמות, להוליך שולל את כולם כל הזמן ולהתנהל באי - יושר אינטלקטואלי מוחלט.

    עזמי בשארה, למשל, הוא איש שנאמן לדרכו ולדעותיו. האם ניתן לדמיין אותו דורש להדליק משואה ביום העצמאות? ודאי שלא. אבל מה שעושה סיוון שקול למהלך הזוי כזה: גם להתיימר להיות גולה פוליטי ולהשתלח ללא רסן במדינה ובכל מי שחשוד בתמיכה בה, וגם להתחנחן כדי לקבל ממנה את התקציבים הכי ממלכתיים וממסדיים.

    בצרפת כבר כמעט ולא נותנים לא במה, פרט לשוליים הרדיקליים. איך יתכן שבישראל הוא עומד לקבל במה מרכזית וממלכתית?

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אישור לתסריט לא צריך להיות כלל לפי הנטיה הפוליטית שלו!!!

    אבי אבן, 24/04/07 22:44

    תסריט צריך לאשר כי הוא מעולה מבחינה דרמטית ואמנותית. סרט שתופס את המציאות בצורה חד צדדית יש לפסול. כדי שנדע לזהות ולטפח את הפרויקטים הנכונים-מעולים חייבים מנהלים אמנותיים מקצועיים ולא לקטורים מזדמנים המתומרנים ע''י מנהלי הקרן שהם חסרי הבנה קולנועית אמיתית מצד אחד ומסואבים מצד שני. עד שלא יוחלט לשנות את מבנה הפעולה של הקרן ימשיכו להיתגושש עד אין קץ למי הגיע כסף ולמי לא וכספי ציבור ימשיכו להיות מנוצלים לפרויקטים מבזים הן מהבחינה האמנותית והן מהבחינה הלאומית.

    הגב לתגובה זו

    • תסריט ימני לא יאושר לעולם

      א., 25/04/07 12:57

      די למימון ציבורי לקולנוע.

      הגב לתגובה זו

      • אין פסול במימון ציבורי לקולנוע אבל חייב להיות פיקוח נבון על הכסף!!! (ל''ת)

        ולא האנרכיה, 25/04/07 16:02

        הגב לתגובה זו

  • 119.

    השמאלנות היא מפלטו של הבינוני

    אלי דיין, 24/04/07 22:31

    יש כאן חבורה של יוצרים חסרי מעוף ונטולי כישרון, שהפכו את השמאלנות המקצועית לקרדום לחפור בו.

    הגב לתגובה זו

    • הבנו את הבעיה השאלה איך אפשר לשנות ? (ל''ת)

      פיתרון, 24/04/07 22:40

      הגב לתגובה זו

      • הפתרון: להקים ועדת חיפוש שתמנה מנהלים אמנותיים מקצועיים. (ל''ת)

        מצב שלא, 25/04/07 00:11

        הגב לתגובה זו

    • זו לא כל הבעיה אבל בהחלט אחת הכואבות! (ל''ת)

      מי יעזור?, 24/04/07 22:46

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    הוא לא מספיק מוכשר כדי לזכות בהערכה ללא פרובקציות.

    ניר, 24/04/07 19:11

    זוהי תמצית הסיפור.

    הגב לתגובה זו

    • יתכן שאתה צודק אבל זה כלל לא הנושא הנדון כאן.

      שלא יבלבלו, 24/04/07 19:32

      השאלה היא עם מדינת ישראל (ואזרחיה) צריכים לתמוך כלכלית בסרטים הגובלים בהסתה נגד עצם קיום המדינה. כל בר דעת צריך להבין שזוהי אנטישמיות במסווה של חופש האמנותי בלה בלה בלה. שאלה אחרת היא כמובן טיב הסרטים מבחינה אמנותית וגם על זה ניתן להיתוכח. אבל לעת עתה ובעניין העומד כאן על הפרק זה שולי.

      הגב לתגובה זו

    • אם הגבת סימן שהוא לפחות מוכשר להוציא אותך משלוותך (ל''ת)

      קוקולושו, 24/04/07 21:36

      הגב לתגובה זו

    • אני הייתי לקטור של התסריט

      לקטור שמאלני, 24/04/07 21:43

      ולדעתי מבחינה ויזואלית הוא מרשים ולעיתים מרשים ביותר.הקונפליקט חזק ביותר ומאד ישראלי.רק רציתי
      שהקונפליקט לא יהיה כל כך חד צדדי
      אחרת הייתי מעביר אותו

      כעקרון אני חושב שהסרט שונה ממה שאני מקבל ובזה אין ספק.

      הגב לתגובה זו

      • תסריט מרשים מבחינה וויזואלית?!

        ג, 24/04/07 22:11

        אין וויזואליזציה בתסריט.

        הגב לתגובה זו

        • רק אידיוט חושב שבתסריט ויזואליזציה!!! (ל''ת)

          או בור, 24/04/07 22:47

          הגב לתגובה זו

        • סרט שיעשה כיף לצפות בו (ל''ת)

          לדעתי, 24/04/07 23:38

          הגב לתגובה זו

      • אתה תגדע את הענף שאתה יושב אליו (ל''ת)

        רואה שקוף, 24/04/07 22:13

        הגב לתגובה זו

      • תזדהה בשמך

        השם שמור במערכת, 03/05/07 09:02

        תזדהה בשמך

        הגב לתגובה זו

    • בלי קשר לזה שהשמאלנים חטפו את כספי הציבור האיש עושה לכם בית ספר...

      מפיץ סרטים, 24/04/07 22:14

      כיצד יש להפיץ סרטים.לפני שצילם אותו כבר יש לו בעתיד 100000 צופים

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    לבקשת רבים אני מפרסם את תקציר התסריט שנדחה על ידי השמאלנים

    עפיפון כחול לבן, 24/04/07 17:30

    ''העפיפונים של ארמונד''
    זהו ספורו של ארמונד(מומו) פוגל,טייס מסוק קרב במילואים מתון בהשקפותיו
    שמתפרנס ביום יום מחנות מפעל לייצור עפיפונים וכלי טיס מונחי רדיו לחובבים בעיר ערד.

    מומו בנו של טייס אגדי ממקימי שירות האויר של ההגנה נקלע למצוקה נפשית ופיסית בעקבות חיסול ממוקד
    בעזה שבו נהרגות מלבד רב המרצחים
    גם בנותיו.

    ברקע אנו למדים כי מומו היה בין יוזמי מכתב הטייסים והסתיר זאת מאביו.

    על כל צרותיו מתווספת עוד אחת,כאשר בעקבות החיסול מודיע לו מפקד הבסיס בו הוא משרת במילואים,כי הוגשה נגדם תביעה בגין פשע מלחמה בבית משפט בבלגיה על ידי ארגוני שמאל ישראלים בשיתוף של אירגונים אירופאים.

    מומו שנדחק לפינה על ידי אירגוני בצלם ועדאללה,מתחיל לשבור ימינה
    מאחר ואלה מאשימים את כלל הטייסים דרך עדות של טייס השובר לשורות השמאל,כי טייס באשר הוא שש לאקשן ובעצם רוצח מלידה עקב בחירתו להיות טייס קרב.

    מאותו רגע יוצא מומו להלחם על צדקתו.

    לקראת סוף הסרט נקלע מומו יחד עם בתו בת ה9 נירית לפיגוע.

    את הסוף כמובן השאיר לדמיונכם עד אשר יופק הסרט ותוכלו לצפות בו בבתי הקולנוע(אם השמאלנים יאפשרו תמיכה).

    בסופו של דבר זהו סרט שתוקף התקפה ישירה ובלתי מתחסדת את השמאל הקיצוני הישראלי וכן המבין יבין מדוע הפוסט ציונים עומדים על רגליהם האחרונות עלמנת שתסריט זה לא יהפוך לסרט.

    תודה לכל הישראלים השפויים שבקשו ממני לפרסם בגלוי על מה מדובר

    הגב לתגובה זו

    • נשמע מרתק כמו הגיע זמן לשון ופסוקו של יום ביחד (ל''ת)

      אחד, 24/04/07 18:42

      הגב לתגובה זו

      • הסרט הפלגמטי בופור יותר מעניין? (ל''ת)

        לא משוחד, 24/04/07 21:20

        הגב לתגובה זו

      • אם לא היה מעניין לא היית מגיב (ל''ת)

        יופי של רעיון, 24/04/07 21:21

        הגב לתגובה זו

      • מחילות של אודי אלוני על פי ספרו של אודי אלוני יותר מעניין?

        זאבי סחתיין, 24/04/07 21:27

        זאבי על תרפה יש לך יופי של רעיון אל תשים לב לקולות המוזמנים המתוסכלים של השמאלנים.הם רוצים לשמור לעצמם את הכסף לסרטי הטראש שהם מפיקים עלק פוסט ציונים,איך פרה מוצצת לקיבוצניק או איך רוחות רפאים וניצול שואה גרים על חורבות כפר יאסין או סרט ללא נשים בופור או רוק אנד רול בנכבה
        ועוד ועוד סרטים מבית היוצר של שמאלנים מטושטשים משנאה עצמית שמעתיקים אחד מהשני רעיונות על שהידים בגן עדן

        בהצלחה שיהיה לך עם הסרט
        אני מכיר אותך אתה מוכשר יותר מכל השמאלנים הללו וגם אדם מלא בחוש הומור ועוקצנות היכן שצריך.הם אפילו לא יודעים כיצד צריך להיראות סרט.
        הסרטים שלהם כבדים ומשעממים ומצולמים גרוע אני מזמן לא הולך לקולנוע ישראלי כי הוא חרא ועוד בעל נרטיב אנטישמי.

        הגב לתגובה זו

    • הצדק בנושא לא תלוי בטיבו של איזשהו תסריט. (ל''ת)

      עם כל הכבוד, 24/04/07 19:10

      הגב לתגובה זו

    • נשמע תסריט מעניין מאד.

      דניאל, 24/04/07 22:15

      מאחל לך שתצליח להפיק אותו גם בלי, ולמרות, המכשולים שיערימו עליך אנשי השמאל הרדיקלי הישראלי.

      הגב לתגובה זו

    • מהמדינה לא תקבל תמיכה

      איתן, 25/04/07 12:59

      המדינה תומכת בסרטים אנטי ישראלים, אך תסריט בעל גוון ימני יידחה בלי קשר לאיכותו.

      אני מציע לפנות למימון פרטי מצד גורמי ימין. העוול זועק לשמיים ויהיה מי שירצה להלחם לתיקונו.

      הגב לתגובה זו

    • תשאר בטוקבקים- עדיף

      מישהו, 25/04/07 14:03

      לבקשת רבים- כולל אחותו ואמא שלו וחברה טובה של האמא הוא מפרסם את הבדיחה הזאת. יש מסטיקי בזוקה שלא היו מסכימים שיעטפו אותם בזה. זה בכלל לא שאלה של שמאל ימין, זה נשמע ממש גרוע

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף קולנוען לא שמאלן יישר כוח (ל''ת)

      תומך, 25/04/07 23:42

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    למה לא לתמוך?

    איתי, 24/04/07 17:07

    מדוע לתמוך כלכלית באומן שאיננו גר בישראל, איננו משלם כאן מיסים, איננו חולק את רווחיו עם המדינה? מדוע לתמוך באומן שאיננו מכיר את ההוויה הישראלית הנוכחית כי הוא לא גר כאן? מדוע לתמוך באומן שמוציא את דיבת מדינתנוו רעה? האם הקונסוליות הבריטית והצרפתית תומכות באומנים שמבזים את ארצן?
    קרן רבינוביץ תתעוררו - לפני שספר התקציב הבא יעיר אתכם...

    הגב לתגובה זו

    • איתי כל הכבוד!!! לא יכולתי לומר זאת יותר טוב (ל''ת)

      אילת, 24/04/07 18:16

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    226 תגובות?!

    דודי, 24/04/07 16:42

    מה, אתם דפוקים?

    הגב לתגובה זו

    • לא, אתה???!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      הנושא לא, 24/04/07 19:12

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    שימו לב השמאלנים מתחבאים מתחת לשולחנות בדרך כלל הם מפמפמים את עצמם

    אורן 111, 24/04/07 16:07

    יתכן ועלו סוף סוף על משהו שיגמור להם את הקריירה.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    לבטל את חוק הקולנוע עד שיפסיקו לנגח את המדינה בכספי מדינה.

    כועסת מאוד, 24/04/07 15:55

    איזה חוצפה, איפה היושר האינטלקטואלי של היוצרים האלה שכל עשייתם היא אהבת הערבים ושינאת היהודים ועוד בכספי ציבור של מדינת ישראל! אם אתם רוצים לייצור סרטים אנטי ציונים קחו כספים מהערבים או מהאיחוד האירופאי שלא גמר את העבודה מלפני 60 שנה או מכספי חמ''ס אבל מכספי הישראלים! אין גבול לעזות המצח והחוצפה.

    הגב לתגובה זו

    • אל תכעסי כל כך. מכפסי המיסים שלך בונים כביש עוקף שמשרת משפחה וחצי

      אחד, 24/04/07 18:54

      בהתנחלות שכוחת אל. מכספי המיסים שלך מימנו את השירות הקרבי שלי ושל חברים שלי שהיינו מוציאים שלושה נגמ''שים ללבות כל ילדה בהתנחלות לחוג באלט וכל ילד לחוג ג'ודו... מכספי המיסים שלך אפשר לעשות הנחות לאחים עופר ולשרי אריסון כשנותנים להם בחצי חינם את תעשיות מדינת ישראל, כל דבר כזה עולה בחודש כמו הקולנוע הישראלי בעשור... אז נסי למצוא סיבות קצת יותר אינטיליגנטיות לכעוס

      הגב לתגובה זו

      • תגובה זו היא מניפולציה לשמה!!!!!!

        דוקטורנט, 24/04/07 19:26

        העובדה כי יש בזבוז כסף כאן או שם במדינה (שגם אותו צריך לעצור) לא הופכת את הטיעון של הגברת הכועסת (בצדק!) ללא נכון. לא מדובר פה בכמות אלא באיכות. הינו, הבעיה היא לא הכסף עצמו שהולך לאיבוד אלא מה עושים איתו. סרטים אנטי ישראליים שיקריים המתירים את דם היהודים (ובקיצור - אנטישמיות) לא צריכים להיתמך ע''י המדינה. זה העניין ועליו אתה מוזמן להגיב. ואגב: כביש עוקף בא לעולם כי הפתרון הנכון של הפרדה בין יהודים לערבים (טרנספר) אינו ראלי היום בגלל ישראלים כמוך למרות שהוא הפתרון הכי נכון ובסופו של דבר הכי צודק לכולם בטווח ארוך. מה היה כל כך רע עם הפלשתינים כולם היו עוברים לחיות בירדן ומשקיעים את כל מרצם במקום בהרס ורצח בבנייה ושיקום???

        הגב לתגובה זו

        • אתה באמת היסטוריון??????????????? (ל''ת)

          דן, 24/04/07 22:35

          הגב לתגובה זו

          • דן, תפסיק להתערב בשיחות של מבוגרים. (ל''ת)

            שאלותיך, 24/04/07 23:51

            הגב לתגובה זו

      • זה עוולה וזה עוולה אבל של קרן רבינוביץ גדולה יותר . (ל''ת)

        רואה מהצד, 24/04/07 22:12

        הגב לתגובה זו

      • יש דברים שעליהם העם מסכים ויש לא. העם בעד התנחלויות

        בני, 01/05/07 17:53

        והוא נגד הפאשיסטיות של השמאל.
        לא יעזור להעלות טיעונים מופרכים על התנחלויות.

        הגב לתגובה זו

    • אכן, לבטל את חוק הקולנוע!

      איתן, 25/04/07 13:01

      שילחו מכתבים ואימלים לחברי הכנסת ולעתונות. אל תסתפקו בטוקבקים.

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    להלחם בשמאלנים מבית כאילו היו אירגון טרור או יודנרייט. (ל''ת)

    הגיעו מים עד נפ, 24/04/07 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    משעשע לראות איך ערבוביה של מתוסכלים שסרטיהם נדחו על ידי הקרן+ כמה

    אורן, 24/04/07 14:53

    אולטרה לאומנים עם נטיות מקארטיסטיות חזקות שהיו יכולים לאייש בשמחה את שורות השטאזי, ואיזה פסיכופאט אחד עם איזה קשקוש על עפיפונים שהוא מנסה לפמפם בפאטתיות על ידי פרזום רשימות שמות במאים מתאחדים יחד. המושתף לכולם הוא: א. יותר מדי זמן חופשי ושעמום.
    ב. בורות מוחלטת בעניין עצמו- כך למשל הם לא יודעים שקרן רבינוביץ' הפיקה את הלהיטים הקופתיים הגדולים של השנה: אביבה אהובתי ובופור... אבל לא נורא, למה לקלקל עם עובדות... העיקר שאפשר להעביר את הבוקר בכיף ביריקת טוקבקים על המסך

    הגב לתגובה זו

    • מקארטיסטיות כתובים כך מקארתיסטיות

      ל111, 24/04/07 16:08

      תלמד לכתוב

      הגב לתגובה זו

      • נכון אני מתוסכל שהסרטים שישראל ממנת ניראית כמו תעמולהרעה של האויב (ל''ת)

        רואה שקוף, 24/04/07 18:39

        הגב לתגובה זו

    • כן כן ... כולנו במאים מתוסכלים...

      שמאלני לשעבר, 24/04/07 17:51

      כולנו גם לאומנים מינימום כהניסטיים...
      הרי כל מי שמעצבן אותו שאנטישמי כסיוון מקבל את כספי המדינה כדי לעשות עליה סרט, חייב להיות לאומן פשיסט קיצוני....

      תמשיך לחיות בסרט שלך שמאלן...
      אולי יום אחד תתעורר ותבין שאתה וחבריך מיעוט שולי צעקני ששולט על משאבים.

      הגב לתגובה זו

    • בוא נדבר רגע על קולנוע!!!!!!!!

      ישראלה, 24/04/07 19:06

      לא אכנס כאן לויכוח על השתלטות השמאל הרדיקאלי על חלק ניכר מתעשיית הסרטים מעל ומעבר לפרופורציות שלהם באוכלוסיה (הגבתי על זה כבר). מה שכן אומר לגבי המקצועיות של הפקות הלהיט: ''אביבה אהובתי'' הוא סרט חלש. זוהי מלודרמה פשטנית ובלתע מורכבת שאינה מצליחה לחדור באמת לאף נושא שהיא מעלה: אנשי הפריפריה (עדות המזרח בעיקר) והיכולת שלהם לחדור ללב התרבות הישראלית. אותי הסרט לא ריגש ולא זיעזע. בסה''כ הוא היה בורקס לייט שנת אלפיים. לגבי ''בופור'' זהו סרט בוסר שמלבד אווירה שנוצרת ע''י המוסיקה והצילום המשובח אין בסרט דבר. הגיבור שטחי ולא מטופחל דרמטית וכנ''ל העלילה שנעדרת מהמסך. הדמויות כולם הם סטריאוטיפיות ושבלוניות. הסיפור המנותק מהקשרו החברתי, הפוליטי וההסטורי משאיר אותך אדיש וללא יכולת להקיש מהסרט דבר. אם הסרט רצה להגיד לנו משהו על מלחמות הוא כשל בכך לחלוטין. החומר שווה מקסימום עשרים דקות וסופו שהוא משעמם. סופו של הסרט נעדר קטרזיס שלמרות נסיונו הנואש של הבמאי לרגש אותנו בתמונות החיילים היוצאים מלבנון. אחרי שניתק אותנו מהם ריגשית בעיקביות כל הסרט הוא לא לא יכול לצפות שנרגיש משהו בסיום. ובסופו של דבר גם מבחינה אינטלקטואלית אנחנו נשארים אדישים. === עם קרן רבינוביץ רוצה להתגאות בשני סרטים אלו אין לה בעצם הרבה על מה. (אגב - הקרן הגדולה מצבה עגום עוד יותר והיא מזמן פשטה את הרגל....)

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא נשמע לי משועשע בכלל. אתה פשוט מפחד.

      דניאל, 24/04/07 22:23

      אומנם את פחדיך --שהחגיגה שלך ושל החונטה הקטנה והצעקנית אליה אתה משתייך עומדת על סף סיום -- אתה מסווה על ידי אימוץ מזוייף של שעשוע ונימה מלגלגת.
      אך מבעד לטון המלאכותי, מריחים כבר את הזיעה הקרה.


      חג שמח.


      נ.ב., לא ניתן יותר לסתום פיות בתואנה של ''מקארתיזם''. הטריק הזה כבר הפך לשקוף מידי.

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    אייל סיוון הפסיד בתביעת דיבה שהגיש כנגד הפילוסוף היהודי צרפתי

    הכל ברור, 24/04/07 12:20

    שטען נגד סרטו שהוא אנטישמי.
    בית המשפט הצרפתי דחה כאמור את התביעה

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה חושב על הצרפתים???? (ל''ת)

      דן, 24/04/07 22:36

      הגב לתגובה זו

      • נודניק - למה אתה מתעקש להוריד את הרמה של הדיון? (ל''ת)

        קודם תתבגר, 25/04/07 00:04

        הגב לתגובה זו

  • 109.

    ענת אבן שהצטרפה לאחרונה לוועדה המייעצת של הקרן אומרת....

    מידע חיוני, 24/04/07 11:30

    בשיחה לבטאון הסתדרות המורים הפלסטיני עם הסופרת עיירה נאסראאלה

    ''ענת מגויסת בסרטיה לקונפליקט הישראלי פלסטיני לדבריה
    אין סיפורים חשובים יותר לספר בתקופה זו של כיבוש דיכוי הרג ושפיכות דמים.''ענת מסרבת לראות בקונפליקט תופעת טבע בעיניה זו תולדה של עוורון אטימות ורשע.אין יכולה להשאר אדישה להשחתה של החברה הישראלית בידי כיבוש, והיא מאמינה שהקולנוע צריך לתת לזה ביטוי.''

    צאו ולמדו כיצד נופלות ההחלטות באיזה פרויקטים לתמוך בקולנוע כאשר חבורה כזו של לקטורים ויועצים אמנותיים יושבת שם.

    לדחוף להם פרויקטים קולנועים בעלי מסרים פטריוטים (העפיפונים של ארמונד)

    זה כמו שחברי מצעד הגאווה יבקשו לצעוד בשכונת מאה שערים ברישיון

    הגב לתגובה זו

    • אנשים הרואים את המציאות בשחור לבן הכיצד יראו סרט שהוא בצבעים???? (ל''ת)

      ענת אבן, 24/04/07 19:08

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    תגובות 23 55 76 94 למי שפיספס חשובות ביותר (ל''ת)

    בשירות הציבור, 24/04/07 11:10

    הגב לתגובה זו

    • מציע לקרוא את כל התגובות אחת אחת ובסבלנות... (ל''ת)

      אפקט מצטבר, 24/04/07 11:29

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    לא פלא שבאירופה צופים בשקיקה בסרטים המראים את היהודים במלוא כיעורם;

    דוקטורנט, 24/04/07 10:32

    שהרי עם היהודים כל כך גרועים יתכן שהגיע להם מה שהם עשו להם בזמן מלחמת העולם השנייה - לפחות קצת. כך הם משקיטים את הצפונם במקום להיתמודד באומץ ויושר עם הזוועות להם הם אחראיים. זו הסיבה לברית בין השמאל הישראלי לימין ושמאל האירופי שרק שנאת ישראל הצליחה לאחד אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    הברית הבלתי קדושה בין המפיקים הציניים ואנשי השמאל הקיצוני

    קולנוען, 24/04/07 10:17

    מוליך את הקולנוע הישראלי אל השטחיות הנוראה שבו הוא מתנהל בשנים האחרונות. יצירות נחותות מצד אחד ויצירות רוויות רעל אנטי ישראלי מצד שני. והכול על חשבון משלם המיסים התמים.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    הגיע הזמן להכיר בעובדה שיש אנטישמים יהודים ולהתגונן מפניהם!!!!!! (ל''ת)

    מסוכנים כמו, 24/04/07 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    מתוך תחקיר לסרט העלילתי העפיפונים של ארמונד...רשימות

    מידע לציבור, 24/04/07 09:46

    החותמים על מינשרים ועצומות עומדים במיישרין ובעקיפין גם אחרי התמיכה ופרסום רשימת חשודים ישראלים בקשר עם העמדתם לדין בבתי משפט בין לאומים.

    בביטאון הגדה השמאלית מגזין הכיבוש.פורסמה הרשימה,תחת הכותרת:''במדרון החלקלק אל פשעי מלחמה חשודים''

    דורון אלמוג
    בינימין בן אליעזר
    אבי דיכטר
    דן חלוץ
    משה יעלון
    אביב כוכבי
    הראל כנפו
    שאול מופז
    אליעזר שקדי
    עמיר פרץ!!!!!!!!!!!!!!!!%%%

    התסריט נדחה על ידי קרנות הקולנוע

    הגב לתגובה זו

    • זו לא הרשימה הראשונה ולא האירגון היחיד הפועל בשרות האויבים של ישראל (ל''ת)

      השמאל הקיצוני, 24/04/07 10:00

      הגב לתגובה זו

      • אני מקווה שבשב''כ מישהו מתעדכן בנעשה..... (ל''ת)

        עין צופיה, 24/04/07 10:22

        הגב לתגובה זו

    • למה הוא נדחה? (ל''ת)

      סקרן, 24/04/07 10:02

      הגב לתגובה זו

      • כי הפלורליזם השמאלני זה לתת בראש למי שנותן להם על הראש (ל''ת)

        גירסת הבמאי, 24/04/07 10:07

        הגב לתגובה זו

      • לא מכיר את הפרויקט אבל לא היה לו סיכוי בקרן רבינוביץ (ל''ת)

        אצל גרבוז, 24/04/07 10:14

        הגב לתגובה זו

    • התסריט נדחה כי...

      האחים לומייר, 24/04/07 12:15

      הוא פשוט לא טוב. לצערי הרב יצא לי לקרוא אותו והוא מביך. רצף של דיאלוגים עמוסים לעייפה, דמויות נבובות וריקות, אין התפתחות דרמטית שלא לדבר על מבע קולנועי (ואחרי הכל מדובר בקולנוע...). אדון זאבי היקר- אולי אתה טוב בכתיבת טוקבקים (למרות שהם קצת מעייפים), אבל אין לך מושג בקולנוע. תמצא לך מקצוע אחר. (שמעתי שבבל''ד מחפשים עובדים...)

      הגב לתגובה זו

      • שמאלן התרגזת!! סימן שיש לנו אחלה תסריט

        העפיפון, 24/04/07 16:48

        אם לא יכנס דרך הדלת בסצינה הראשונה,נכניס לכם אותו דרך החלון בסצינה השניה.

        אגב הודעתך כאן מאששת את נטייתך הפוליטית כחייל ממושמע שנקרא לדגל
        להרוס פרויקטים שעוקצים אותכם חזק
        וישר לפרצוף.



        הגב לתגובה זו

  • 103.

    ומי יהיה דובר הסרט -בשארה ?

    cj, 24/04/07 09:05

    בושה - הגיע הזמן שנתעורר.
    למי נותנים עבודה מכספי הציבור ?
    השנאה העצמית והרכנת הראש בפני מי ששונא אותנו תביא אותנו לפירוק.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    הלקטורים והמנהלים חבורת זקנים שמנים ומנווונים! (ל''ת)

    מכירה את החונטה, 24/04/07 09:05

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא שהם גם מושחתים ומקורנפים!!!!!!!!! (ל''ת)

      מכיר מכיר, 24/04/07 10:09

      הגב לתגובה זו

      • חובבנות, בורות ומקורבים.... (ל''ת)

        כל התורה על, 24/04/07 10:40

        הגב לתגובה זו

  • 101.

    מדוע אין אף דיון רציני במצב התרבות באמצעי התקשורת??? (ל''ת)

    דן מרגלית, 24/04/07 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    הגיע הזמן להקים את Fox News הישראלי (ל''ת)

    יהושע, 24/04/07 08:08

    הגב לתגובה זו

    • נראה לך שיתנו? אתה שוגה באשליות שזאת מדינה דמוקרטית.

      יניב, 01/05/07 17:57

      זאת דיקטטורה שמאלנית שהרוב השפוי מושתק בכוח, ולמיעוט הפאשיסטי יש כוח חסר תקדים.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    בשבוע הבא תוגש תלונה פלילית ביחבל כנגד הנוגעים בדבר

    חופש ביטוי בע''מ, 24/04/07 08:07

    נעשה לזה סוף.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    תגידו, אשת ראש הממשלה אינה שייכת לחבורה הזו??? (ל''ת)

    אף רגיש, 24/04/07 05:48

    הגב לתגובה זו

    • אפרת גורמן היחצנ''ית שיושבת על התקציבים של הקרנות פוסט ציונית מובהקת (ל''ת)

      דובי, 30/05/07 00:06

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    מזל שיש ישראלים כמו אייל (ל''ת)

    דן, 24/04/07 02:52

    הגב לתגובה זו

    • מזל של מי? הניה? אסד? מי? (ל''ת)

      עוד אידיוט, 24/04/07 05:44

      הגב לתגובה זו

      • מזל שלי כ...

        דן, 24/04/07 21:27

        טוב לי לדעת שלא כולם חושבים את אותו הדבר במדינה שלנו ,בלי קשר לדעות זה פשוט מעצבן לי ת'תחת כמה שכולם במדינה שלנו מתנהגים כמו כבשים ומזלזלים באינטליגנציה של עצמם.
        תתעורר יא תמים!!!!!!!!!!!!
        תבדוק עובדות באופן אוביקטיבי!

        הגב לתגובה זו

        • דן - האם אתה אמיתי או דמות מצויירת? (ל''ת)

          מכאן נראה, 24/04/07 23:45

          הגב לתגובה זו

        • אתה לא חכם כזה גדול כמו שאתה חושב וגם משתמש יותר מידי במלה תחת. (ל''ת)

          הנח, 25/04/07 00:05

          הגב לתגובה זו

  • 96.

    למה אנשים נפגעים כל כך ש...

    דן, 24/04/07 02:51

    שמישהו לא מסכים עם המדיניות של ישראל?
    מה הקשר לאנטישנמיות,או למה זה נחשב בגידה ולמה זה מעורר כזאת
    שנאה תהומית?
    חברה :זה לא בריא להיות לאומני חייבים להיות נאמנים קודם כל למצפון
    יש הרבה דוגמאות שליליות למה לאומניות עלולה להוביל ,זה מתחיל
    ב ש ונגמר ב ה

    הגב לתגובה זו

    • לא למדתה את החומר סיון הוא זייפן חסר מצפון תלמד ותחזור (ל''ת)

      דן לא התכוננתה, 24/04/07 03:13

      הגב לתגובה זו

      • אני אלמד ואחזור עם תשובה, (ל''ת)

        דן, 24/04/07 17:25

        הגב לתגובה זו

      • בדקתי,..

        דן, 24/04/07 21:47

        עשיתי סקירה קצרה ברשת ו לא נראה לי שהוא זייפן ,אשמח אם תוכל לנמק,
        או לפחות לתת כמה ליניקים .
        תודה.

        הגב לתגובה זו

    • מה לעשות שאני רגיש לעובדה שמנסים להשמיד אותי.... (ל''ת)

      עומק הטימטום, 24/04/07 08:57

      הגב לתגובה זו

      • מי מנסה להשמיד אותך? (ל''ת)

        דן, 24/04/07 17:24

        הגב לתגובה זו

        • רק עוד הבהרה....

          דן, 24/04/07 21:23

          לא נראה לי שאייל סיוון מעוניין להשמיד אותך,
          ודי עם הדרמטיות ,אם לא שמת לב
          לא אנחנו הקורבנות,עם כל ההיסטוריה העצובה שלנו(רדיפות וכו,)
          עכשו במבחן האמת אנו נוהגים ככל העמים .
          עם סגולה בתחת שלי(סליחה על הקלישאה).
          נ.ב
          ''עומק הטימטום כעומק השמאל''????
          אז או שרמת הטימטום שלי מאד נמוכה או שהרמה של אנשי השמאל מאד גבוהה,ע''פ ההגיון שלך,לא שלי.
          חג שמח!

          הגב לתגובה זו

    • כח אייל סיוון הוא אנטי ציוני במודע!

      גליה, 24/04/07 09:01

      אתה כנראה לא מכיר אותו ,וסתם בא לך לקשקש. האיש הוא האנטי ציוני הגדול ביותר שחי היום באירופה. כל עשייתו היא נגד הוויתה של המדינה ברבדים הכי עמוקים. מה לאיש כזה לכספי מדינה? צא מהשטחיות והרדידות של השמאל ההזוי חשוב יותר עמוק.

      הגב לתגובה זו

      • נו אז, הוא אנטי ציוני מה הסיפור?...

        דן, 24/04/07 22:32

        אני מבטיח לך שכל היהודים בגולה בטוחים כלכלית,חברתית ומעמדתית
        כך שום צורך להביא עוד יהודים(הבאים מסיבות אידאולוגיות כמובן ,לא מכיוון שהם נרדפו בארצם על עצם היותם יהודים)לישראל במיוחד לאור מצב מחנות הפליטים ואם נניח לרגע את העובדה שאנו מונעים מהם זכויות בסיסיות וחופש ,
        בסופו של דבר זה יחזור אלינו בצורת טרור .(זה כבר התחיל אם לא שמת לב).
        נ.ב
        עצם היותו אנטי ציוני לא מעידה על שנאה.
        ודרך אגב -מי את חושבת שאת יא שחצנית מתנשאת :''צא מהשיטחיות...''
        עלק ,אני שיטחי ,את חיה בסרט!!!!

        הגב לתגובה זו

        • דן , אתה לא שטחי. אתה הרבה יותר גרוע משטחי....

          סובארו מרופא, 25/04/07 15:28

          אתה סרוט , רואה את עולמך מחור הצצה בסניף בל''ד , וחושב שהעולם היה צריך להתנהג עפ''י האספקלריה המצומצמת הנגלית לעיניך הדומעות ...
          איש מאותגר שיכלית שאפילו לא יודע שהוא כזה.
          ואם יאמרו לך - תיעלב.
          בדיוק החומר ממנו עשויות החוליות החלשות.

          הגב לתגובה זו

    • יש הבדל בין אי הסכמה לשנאה

      cj, 24/04/07 09:09

      אפשר לא להסכים, אפשר להתנגד - אבל בצורה לגיטימית.
      בזמן מלחמה לא שולחים לאויב מכתבי תמיכה.
      השנאה העצמית העבירה אתכם על דעתכם.
      מבחינתי זו בגידה לכל דבר.

      הגב לתגובה זו

      • אני אולי לא אוהב אותך , אבל בטח

        דן, 24/04/07 22:41

        שאני לא שונא את עצמי או את ישראל


        די עם פסיכולוגיה בגרוש!!!!

        נ.ב
        קצת מגעיל אותי השחצנות הצברית

        לא מבין מאיפה זה בא אין עוד דבר כזה בעולם,אולי בארה''ב אבל לא כמו אצלנו.ן

        הגב לתגובה זו

    • זה הרבה מעבר לאי-הסכמה

      איתן, 25/04/07 13:05

      הוא חולק על עצם קיומה. זכותו, אבל לא לעניין שהמדינה תממן את ההסתה שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    העפיפונים של ארמונד

    מתחקיר התסריט, 24/04/07 02:25

    רשימה נוספת חלקית של קולנוענים ומקורבים מהאקדמיה שחתמו על עצומה לשחרור טלי פחימה

    רענן אלכסנדרוביץ(לקטור בקרן רבינוביץ),אודי אלוני(קיבל תמיכה כספית מקרן רבינוביץ)אסנת טרבלסי(קיבלה ומקבלת תמיכה כספית מקרן רבינוביץ),תמר ירון,שי כרמלי פולק,,לנה טוראל,אבי מוגרבי,אייל סיוון,איתן לרנר,מנשה נוי,ד''ר ענת מטר,פרופ' ענת בילצקי

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    בקרן רבינוביץ יושב לקטור בשם רענן אלכסנדוביץ גם הוא מסם שפיגל

    שירות לציבור, 24/04/07 01:13

    אשר חתם על עצומה לשחרור טלי פחימה.במידה וברצונכם לראות את חלק מהחותמים על מינשרים ועצומות
    נגד מדינת ישראל כנסו לאתר של בית ספר סם שפיגל פשוט תקליקו סם שפיגל תראו שם את נחמן אינגבר ולהקת המוטציות.אלה משמשים כאגוז הקשה של הלקטורים הפוסט ציונים שנקראים לדגל ושומרים על הנחלה שבזזו השמאלנים הרדיקלים מכספי חוק הקולנוע.

    אין פלא שתמצאו אותם בקרנות הקולנוע כנחיל דבורים.
    אשתו של כתרי שחורי היא אחת המורות הבכירות שם לצדו של נחמן איגבר.וכמובן רנן שור המנהל, שקיבל לאחרונה תמיכה לביים עוד סרט פוסט ציוני מקרן הקולנוע.
    ומי הצלם? ניחשתם נכון.דוד גורפינקל שהוא חבר ההנהלה הציבורית של הקרן זו שמאשרת את התמיכה בפועל .

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    ל-85 שר התרבות ערבי.וזה מתאים לו. (ל''ת)

    מדינה מטומטמת., 24/04/07 01:05

    הגב לתגובה זו

    • כלומר - בעיני הממשלה התרבות אינה חשובה? (ל''ת)

      עיוורון, 24/04/07 08:56

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    המידע על חותמי העצומות מובא באדיבות התסריטאי של הסרט העלילתי ....

    גירסת הבמאי, 24/04/07 00:41

    ''העפיפונים של ארמונד'' מתוך תחקיר שהוא חלק בלתי נפרד מסרטו שנדחה על יד קרנות הקולנוע.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    סיפור היסטורי ובצידו מוסר השכל:

    דוקטורנט, 24/04/07 00:40

    כשהחלו הנאצים לפגוע ביהודים פנו לשלטון החיילים היהודים שזכו לאותות הצטיינות במלחמת העולם הראשונה וביקשו שיראו בהם גרמנים פטריוטים לכל דבר ועניין. הסוף היה שהם הושלחו לתאי הגזים בדיוק כמו כל היהודים האחרים. יזכרו השמאלנים כי ההתרפסות שלהם בפני אויבי ישראל לא יצילו אותם בסופו של דבר. מעניין אם מישהו למד משהו מההיסטוריה שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הם עושים סרטי זבל במימון ממשלה ומקבלים תשואות מאנטישמים (ל''ת)

    אכלה ''אמנים''!, 24/04/07 00:38

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    השמאלנים עושים הכל כדי להרוס את מדינת ישראל לטובת האנטישמים (ל''ת)

    יש להגיד אמת, 24/04/07 00:34

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    זה לא קושניר בתמונה?? (ל''ת)

    מיקי, 24/04/07 00:25

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט - תקרא את התגובות שלפניך לפני שאתה כותב משהו. (ל''ת)

      המורה, 24/04/07 00:34

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    מדינת ישראל פשטה רגל ... סוף פסוק (ל''ת)

    א.ב., 24/04/07 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    נמאס כבר מאנשים שעושים קריירה מלרוק בפרצופם של בני עמם!!! (ל''ת)

    ישראלה, 24/04/07 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    איפוא שר התרבות??? למה הוא לא עושה כלום??? (ל''ת)

    מי ידאג, 23/04/07 23:34

    הגב לתגובה זו

    • שכחת מי זה שר התרבות? (ל''ת)

      מג'דרה, 24/04/07 00:37

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    לא ניתן שזה יהיה,הפגנות סוערות מול הקרן,נמאסתם!

    נזקי-השמאל, 23/04/07 23:10

    נמאסתם שמאלנים,אתם הורגים אותנו.בהתנהלות שלכם כלפי המדינה והעם. די ,באמת,תפסיקו לגרום לנו התקפי לב. זה הרי בולט כל כך לעין. שמאלני קצוני,אנטי ציוני,שכל עבודותיו הקולנועיות הן אנטי ישראליות בטירוף. הוא צריך לקבל כסף לעשיית סרט ליום העצמאות? אתם מטורפים לגמרי.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כנראה שינאה בכלל וישאל בפרט היא הדרך לממון של קרן רבינוביץ (ל''ת)

    רבינוביץ מתהפך, 23/04/07 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    החרמה בארופה מחרימים אותם בזכותם גם ישראל צריכה להחרים את הבמאים

    שלום, 23/04/07 22:36

    בארופה כבר החרימו את הבמאים המוזכרים לרוב בתגובות והכל בזכותם השינאה העצמית שלהם ממכרת את שונאי ישראל.הגיעה הזמן שגם ישראלים ואוהבי ישראל יחרימו אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    שמתם לב לתופעה המדהימה שלשמאל הישראלי אין אף טענה לפלשתינים...

    אנחנו תמיד, 23/04/07 22:27

    ואנחנו עוד מממנים אותם... כמו שאנחנו מממנים בטימטומינו עוד אויבים בעזרת הביטוח הלאומי. שערוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מה רבינוביץ ז''ל היה אומר על הקרן שפועלת על שמו (ל''ת)

    בושה, 23/04/07 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    כל שנה הקולנוע מוציא יותר מיליוני שקלים לסרטי תעמולה פרו פלשתינים (ל''ת)

    מתקציב משרד, 23/04/07 22:23

    הגב לתגובה זו

    • תיקון יותר קרוב ל100000 (ל''ת)

      א, 24/04/07 00:01

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    צריכים לחתוך את המימון לקרן הפולטית המגמתית לא משרתת את הקולנע ו (ל''ת)

    רונן, 23/04/07 22:19

    הגב לתגובה זו

    • צריך לסגור את תעשיית הקולנוע לגמרי - ולנקות את השחיתות הפוליטית והכ (ל''ת)

      ואז לפתוח, 24/04/07 08:47

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    כנסו ללינק הזה ותבינו שסיוון הוא אנטישמי וסוג של מכחיש שואה

    רואה שקוף, 23/04/07 22:12

    http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=533986&contrassID=2&subContrassID=7&sbSubContrassID=0

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    רשימה נוספת של חותמי העצומה לחרם על ישראל

    לטיפולכם, 23/04/07 22:08

    ג'וליאנו מר חמיס,רחל ג'ונס,יעל לרר,עינת ויצמן,סימון ביטון,טל בן צבי,ד''ר ניצן בן שאול,גלעד עברון,רחל גיורא,יוסי מר חיים,לין עצמור,איילת הלר,חנה קלדרון,ירון בן חיים,אלכס מסיס,ליזקה אסא,יעל שביט,עדי שובל,גלית אילת,אופירה הניג,איל דנון,טל ניצן,ד''ר חיים דעואל לוסקי,פרופ' חיים בראשית,ניב חכלילי,דניס משקביץ,מאשה זוסמן,חגית קיסר,סילבינה לנדסמן,איתן גרין,איריס רובין אריאל,אהרון שבתאי,מוטי לרנר,אורלי לובין,יצחק לאור,אבי בנון,מיכל אביעד,אתי ויזלטיר,רותי שץ,רחלה מזרחי,הגר גורן,אריאלה אזולאי,ג'ק פרבר,תמר ברגר,אריק ברנשטיין,יעל מונק,עדי ארבל,מייקי ענברי,אורי ענבר,אלי חמו,רונית חכם,עידו הר,עדי ברש, איתן צור,בי זי גולדברג,מיטל אבקסיס,נורית קידר,עמית גורן,גלי גולד,מיקי קרצמן,אילן שיזף,אסף סודרי,טלי שמש,רענן אלכסנדרוביץ,רותי קנר,טלי תמיר.שוש ישראלי.

    הגב לתגובה זו

    • לצערי מדובר במגפה ממש. יש לנקות באמצעים קיצוניים. (ל''ת)

      חייבים להתארגן, 23/04/07 23:01

      הגב לתגובה זו

    • חיים לוסקי?

      אלי, 23/04/07 23:05

      לא ידעתי.
      תודה על המידע החשוב.
      מעתה אחרים אותו ואשכנע אחרים לעשות כמוני.

      הגב לתגובה זו

    • על איזה טקסט הם חתמו??? (ל''ת)

      חייבים להיות, 23/04/07 23:09

      הגב לתגובה זו

    • יש להעמיד את החבורה הזו במקום לפני שיהיה מאוחר מידי!!!!!!!!!!

      מישהו חייב, 23/04/07 23:14

      חמישה אחוז מהאוכלוסיה השתלטה על מכשירי התרבות של תשעים וחמישה אחוז של האוכלוסיה. אם לא נחסל את הוירוס הזה הוא עוד עשוי לגרום לקריסה של כל המערכות כאן. אסור לזלזל בסכנה הזו - זו אנטישמיות מבית והכחשת הרדיפות של היהודים - לא פחות. יהודים - התעוררו!!!

      הגב לתגובה זו

      • צודק 100% כולנו חושבים כך ולא יודעים מה לעשות! (ל''ת)

        גליה, 24/04/07 23:12

        הגב לתגובה זו

    • ללכל הזבלים הללו צריך לבטל האזרחות. (ל''ת)

      ////, 23/04/07 23:17

      הגב לתגובה זו

      • אזרחות זה בעיה לבטל אבל את הדרכון ניתן לקחת... (ל''ת)

        לחתוך להם, 24/04/07 09:08

        הגב לתגובה זו

    • במלחמה הבאה יש לעצור אותם לפני שהם עושים עוד נזק!!! (ל''ת)

      חצו קו אדום, 24/04/07 00:26

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    לא מבין למה ישראל ממנת את ההסברה של המפגעים בה.

    רואה שקוף, 23/04/07 22:01

    קרן רבינוביץ ממנת באופן עיקבי סרטים שיקריים שפוגעים בלגטימציה של מדינת ישראל .כל זאת בזמן שחסרים תקציבים להסברה של מדינת ישראל או לסעד או לכל מטרה
    צודקת אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • עיוורון, שלומיאליות, חלטורה, טיפשות... (ל''ת)

      תבחר, 23/04/07 23:10

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    למה אני צריך לשמוע על הטינופת הזה ביום העצמאות? (ל''ת)

    דורון, 23/04/07 21:51

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שילך סיוון קיבינימאט יחד עם קרן רבינוביץ'. (ל''ת)

    ///, 23/04/07 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    גם החרדים רוצים בסופה של המדינה ופועלים נגדה ובכל זאת

    חרדים בוגדים, 23/04/07 21:06

    מקבלים תקציבי עתק.אז למה לנו להלין על סיון דווקא.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? המתלוננים הם לא חרדים הם אנשים כמוך כסיל!!! (ל''ת)

      טמטום שמאלני, 23/04/07 21:51

      הגב לתגובה זו

    • החרדים לא מתפוצצים באוטובוסים ובמסעדות ולא שואפים להרוג אותי!!! (ל''ת)

      כמה מטומטם, 23/04/07 22:05

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    אייל סיון

    rרון, 23/04/07 20:59

    גיורה סיני אבינועם ונחמן,
    תיראו מה גרמתם עים הציניות שלכם האמנתם שאתם הכול יכול.
    פגעתם בתעשיה ופגעתם ביוצרים
    תסיקו מסכנה ותלכו הבייתה.

    הגב לתגובה זו

    • רוני מילוא נא לפטר את גיורא ונחמן

      רם, 24/04/07 01:54

      ליאה ואן ליר לשלוח את אבינועם דחוף לחופשה ללא תשלום לעשרים שנה הקרובות.

      אביב גלעדי הגיע הזמן לתת לסיני שיחרור מהתפקיד די יותר מדי זמן מחמם את הכסא

      ברור לחלוטין שהאנשים האלה הם חסרי אחריות כלפי כספים ציבוריים ומוסר!!!!

      הגב לתגובה זו

      • נא לא להעיר את רוני מילוא מהתרדמת. (ל''ת)

        מזכירה, 24/04/07 10:41

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    חבל שארגוני התסריטאים והבמאים מתעניינים רק בתמלוגים.... (ל''ת)

    הקולנוע הישראלי, 23/04/07 20:44

    הגב לתגובה זו

    • הארגונים הללו הם חלק מהמערכת השמאלנית הם החיילים הממושמעים

      לא נאיבי, 23/04/07 22:11

      רבים מהם משתתפים בחגיגה,זוהי חונטה.

      הגב לתגובה זו

    • ידידי, אם חפץ אתה במהפיכה אל לך לסמוך על היוצרים.... (ל''ת)

      עצה, 23/04/07 22:29

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    המדינה חייבת לדרוש את ביטול שיטת הלקטורים ולפעול למצוא מנהלים אמנות

    זאב, 23/04/07 20:22

    ראויים. ככה מנהלי הקרן עושים בכספי הציבור ככול העולה על רוחם ולא ניתן לפקח על כך.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הגיע הזמן שהשמאל הרדיקלי יעשה חשבון נפש על בגידתו בעמו!!!!! (ל''ת)

    הגיע הזמן ללמוד, 23/04/07 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    קרנות הקולנוע מתנהלות כפליטבירו מקארתיסטי ...

    הרכב מיוחד, 23/04/07 19:32

    שמאלני קיצוני.פרויקט קולנוע של קרן רבינוביץ מתואמת בעניין הזה עם קרנות וגורמים אנטישמים בחו''ל

    קרן הקולנוע היא סתם קרן מושחתת ללא שום אינטגרטי אמנותי.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    איל סיוון הוא אחד מהבמאים הגדולים ביותר שהיו כאן בכל הזמנים (ל''ת)

    ארז, 23/04/07 18:03

    הגב לתגובה זו

    • באמת? - גדול יותר מגיתאי? ממנחם גולן? מוגרבי? (ל''ת)

      סהרורים לא, 23/04/07 18:07

      הגב לתגובה זו

      • גדול הזייפנים והשרנים אייל סיוון כנסו ציטוט מעיתון הארץ

        אוהד, 23/04/07 22:08

        בספטמבר קיבל היועץ המשפטי לממשלה מכתב מהיועצת המשפטית של האוניברסיטה העברית בירושלים, פפי יקירביץ'. הנדון: ''זיוף קטעי סרטים ממשפט אייכמן''. יקירביץ' כותבת: ''הריני להביא לידיעתך אירוע חמור ביותר אשר לדעתנו מהווה אף עבירה פלילית ומצדיק גם טיפול מטעם רשויות המדינה''. היא מסבירה כי ''מנהל הארכיון (הכוונה לארכיון הסרטים היהודי ע''ש ספילברג, ג''פ) הביא לידיעתנו כי בשנת 1999 הופק סרט בשם 'הספציאליסט' המתיימר


        ''הספציאליסט''. עריכה מגמתית, לדברי מנהל ארכיון ספילברג


        להיות סרט דוקומנטרי של משפט אייכמן... לתדהמתנו התברר כי חלקים רבים מסרטי המשפט אשר שולבו בסרט זויפו''. תלונת האוניברסיטה העברית ליועץ המשפטי מתבססת על מחקר שעשה הלל טרייסטר, מנהל ארכיון הסרטים היהודי ע''ש סטיוון ספילברג, השוכן בקמפוס האוניברסיטה העברית

        הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון אחד הזבלים הגדולים... (ל''ת)

      בזה אני, 23/04/07 18:16

      הגב לתגובה זו

    • “Every bastard a king”

      Shimon, 24/04/07 00:45

      “The king is naked!” A self-hating Anti Semite? How rare

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    הכלבים נובחים והשיירה עוברת......... (ל''ת)

    עד, 23/04/07 18:03

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לפני שנתיים נתתי לנחמן אינגבר לקרוא תסריט העוסק באנטישמיות

    תסריטאי, 23/04/07 17:20

    תגובתו של נחמן הייתה: אנטישמיות לא מעניינת אותי!!! הוא זרק אותי לעזאזל. היות שאני תסריטאי מוכר ומוערך באירופה נדהמתי, אבל לא יכולתי לעשות דבר. מצד שני, אולי התסריט היה גרוע...

    הגב לתגובה זו

    • נחמן ידוע כשמאלני שעושה שטיפות מוח לתמידיו (ל''ת)

      תלמיד לשעבר, 23/04/07 21:07

      הגב לתגובה זו

      • נחמן נכשל בזמנו בלימודי הקולנוע בסורבון וחזר ארצה ללא תואר!!! (ל''ת)

        זה הגורו, 23/04/07 21:58

        הגב לתגובה זו

      • לא יודע אותי הוא היה תמיד מרדים... (ל''ת)

        סטודנט לשעבר, 23/04/07 22:10

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    הגיע הזמן לעלות על משרד התרבות ו... (ל''ת)

    מהפיכה ציונית, 23/04/07 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הקולנוע הישראלי מורכב מפקידים קטנים ומושחתים כמו כתרי שחורי

    למה אתם, 23/04/07 17:11

    ושונאי ישראל כנחמן אינגבר ומנהל הקרן החדשה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הטיפשות של השמאל הישראלי, הדוגמטי והמונוליטי, מ ד ה י מ ה (ל''ת)

    עמוס, 23/04/07 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ידע עם ישראל: לאיש קולנוע מבריק מהצד הלא נכון אין סיכוי לקבל כסף!!! (ל''ת)

    אני, 23/04/07 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הקולנוע הישראלי רקוב עד היסוד בפופוליזם ואנטי ישראליות. (ל''ת)

    לסגור ולהתחיל, 23/04/07 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הקולנוע הישראלי הפך זרוע התעמולה של טהרן (ל''ת)

    עמי, 23/04/07 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    טמטום ואטימות של מנהל הקרן

    א., 23/04/07 16:26

    גם אם לא נבחר סופית הרי הרבה
    יותר קל לעצור את תהליך הבחירה
    כבר בשלב זה. הטענות שהועלו
    מוצדקות בהחלט והן כשלעצמן
    כבר פוסלות את סיון להפקה .
    אין מדובר בחרם טוטלי אלא רק לגבי
    פרויקט זה.

    הגב לתגובה זו

    • אדם צריך לשלם על מעשיו - לא לתת לו אגורה עד שיביע חרטה. (ל''ת)

      ישראלה, 23/04/07 20:02

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    משכורות הבכירים בקרן רבינוביץ:

    לתשומת לב, 23/04/07 16:23

    בשנים האחרונות מקבל נחמן אינגבר, אלון גרבוז, ועוד אחד או שניים מאה אלף ש''ח לשנה. זה בעבור כמה שעות בשנה עבודה. למה שיעזבו את הפרה החולבת הזו?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    להלן רשימת אנשי תעשיית הקולנוע הישראלי שחתמה להחרמת ישראל בעולם

    מידע חמור חשוב, 23/04/07 16:18

    ראוי לציין שהשמות המוזכרים ממשיכים לקבל מימון לפרויקטים שלהם בקביעות תמוהה.

    אבל קודם ציטוט מתוך המגזין הפוליטי הפוסט ציוני אתגר.

    ענת אבן, הידועה בעמדותיה ובסרטיה נגד הכיבוש(חברה בוועדה המיעצת בקרן רבינוביץ-פרויקט קולנוע,עונה לשאלה בנוגע לעצומה להחרמת ישראל.
    ''אינני שוללת אפשרות לתמוך בחרם, כי הייאוש גדול.ישנה תחושה ששום דבר לא עוזר,לא ההפגנות בבילעין,גם לא הסרטים שלנו על הכיבוש.אולי הלם גדול כמו חרם יכול לשנות משהו.אבל מצד שני אני תוהה איך אנחנו יכולים להחרים את עצמנו,או איך נקרא לאחרים להחרים את המוסדות התרבותיים הישראלים,כאשר אנחנו עצמנו מלמדים באוניברסיטאות,ונתמכים על ידי הקרנות הישראליות בהפקת הסרטים שלנו?''

    אבן מוסיפה:''אני מאמינה בחרם תרבותי כאשר הוא מלווה בחרם כלכלי.חרם תרבותי לבדו אינו יעיל.החרם התרבותי הופך דווקא את מתנגדי הכיבוש למטרה עיקרית.זאת משום שרוב הסרטים הישראלים המוקרנים בחו''ל הם סרטים נגד הכיבוש''.

    הרשימה
    נורית אביב,ענת אבן,דוד אופק,איליאל אלכסנדר,אברהם הפנר,אמיר הראל,דניאל וקסמן,אסנת טרבלסי,קרן ידעיה,שי כרמלי פולק,רם לוי,אבי מוגרבי,ג'אד נאמן,אייל סיוון,ארי פולמן,אבנר פייגנלרט,אלינור קוברסקי,פילפה קוברסקי,עדנה קוברסקי, דליה קרפל,סמי שלום שיטרית,ג'ודי שלז(לאחרונה מונתה כמנכלית תוכן בגוף משדר על פי פרסומים)ועוד ועוד.

    והנה לכם תמונת הקולנוע הישראלי וכספיהציבור בגובה של 58 מיליון ש''ח

    הגב לתגובה זו

    • שמעתם מהם צפצוף על הגינוסייד בדרפור?

      ענת, 23/04/07 16:33

      סביר שלא כי זה לא מביא פרסים באירופה

      הגב לתגובה זו

      • שמעת משהו על הפיצוצים במסעדת מקסים או סוברו??? (ל''ת)

        למה את, 23/04/07 18:34

        הגב לתגובה זו

    • חמור מאוד מאוד. ענת אבן צריכה להתפטר מקרן רבינוביץ לאלתר. (ל''ת)

      לא להיכנע, 23/04/07 16:36

      הגב לתגובה זו

    • להדפיס ולהפיץ!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      לא להגיש את, 23/04/07 16:39

      הגב לתגובה זו

    • מדהים - בעוד אנו נלחמים על זכותנו לחיות יש מבינינו שעושים הכול להכש (ל''ת)

      להקיא מקירבנו, 23/04/07 16:40

      הגב לתגובה זו

    • הנחמה היחידה כרגע היא העובדה שהם קולנוענים גרועים (ל''ת)

      אני יודע שזו, 23/04/07 16:42

      הגב לתגובה זו

    • מקראתיזם נהיה פה... תרגעו

      לימור, 23/04/07 18:54

      תגידו ירדתם מהפסים, זה מקארטיסים טוטאלי, מה קרה לחופש הביטוי.....

      הגב לתגובה זו

      • המחאה שלנו לא חופש ביטוי ? (ל''ת)

        שמאלני לשעבר, 23/04/07 19:11

        הגב לתגובה זו

      • חופש ביטוי לכולם לא רק לשונאי ישראל (ל''ת)

        פשיזם שמאלני, 23/04/07 19:25

        הגב לתגובה זו

      • לא ניתן יותר לסתום פיות בטענה של ''מקארתיזם''

        אלי, 23/04/07 19:34

        הציבור התעורר לראות שאת כספי התרבות עשקה בצורה מושחתת חבורה של תועמלנים מהשמאל הרדיקלי.

        הגב לתגובה זו

        • כל הכבוד לתגובה זו - זו התשובה הנחוצה בדיוק!! (ל''ת)

          נעים לראות שלא, 23/04/07 20:04

          הגב לתגובה זו

      • מקארתיזים זה קרן רבינוביץ שממנת רק את השמאל השיקרי רידיקלי (ל''ת)

        אורי כהן, 23/04/07 22:38

        הגב לתגובה זו

    • אמיר הראל הפיק את ''גן עדן עכשיו''

      שמאלני לשעבר, 23/04/07 19:07

      הוא האח של אסף הראל מ''מסודרים'' והבן של הסופרת ילדים נירה הראל.

      הגב לתגובה זו

      • המפיקים בישראל הם חבורה חסרת מצפון שרק כסף מעניין אותה!!!!! (ל''ת)

        לא אמנות, 23/04/07 19:52

        הגב לתגובה זו

      • בזמן מלחמת לבנון הם חתמו על מכתב המגנה את ישראל אבל סירבו לפרסם כל (ל''ת)

        גינוי לחיזבללה, 23/04/07 22:46

        הגב לתגובה זו

    • צריך לאמץ את רעיונה של ענת אבן

      מישור החופי, 23/04/07 21:41

      ולהחרים את הקולנוענים אנשי ה''שמאל'' שעוסקים בתעמולה אנטי-ישראלית/יהודית אוטומאטית ארסית ביותר.
      צריך לעשות כדבריה - ''חרם תרבותי וכלכלי'', כשהדגש הוא על כלכלי (ממילא הקהל לא קונה את המסר ה''תרבותי'' שלהם)

      הגב לתגובה זו

      • מבריק!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        כן, 23/04/07 22:00

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    האירופים דוחפים את רגשות האשמה של הישראלים כדי להתמודד עם רגשות

    פסיכולוגיה בגרו, 23/04/07 16:08

    האשמה שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    זו התוצאה כשיש ברית בין המושחתים הכלכליים והבוגדים השמאלנים!!! (ל''ת)

    ראשי הקרנות, 23/04/07 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הכה בישראלים ובישראל ולתפארת הפרסים שבדרך...!!! (ל''ת)

    גורג, 23/04/07 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    גיורא עייני - לא הגיע הזמן ללכת הביתה?

    גיא ת''א, 23/04/07 15:52

    אתה המון שנים בג'וב הזה, אני יודע זה נוח, משכורת טובה, נוסעים לפסטיבלים לחו''ל, המון לקקני תחת. אבל זהו. הזדקנת, השמנת, נכשלת. הקרן שאתה מנהל רקובה נגועה בשחיתות. תפרוש מרצונך לפני שיפרישו אותך, ואתה הרי יודע שזו רק שאלה של זמן.
    בתודה מראש, כל קולנועני ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • השתגעת!!! (ל''ת)

      עייני, 23/04/07 16:08

      הגב לתגובה זו

      • לעולם לא אעזוב את הפיטמה!!! (ל''ת)

        גיורא, 23/04/07 17:22

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    השתכנעי - לא הולך ללמוד קולנוע בספיר (ל''ת)

    וואלה תודה, 23/04/07 15:44

    הגב לתגובה זו

    • סיוון ופנגלרט עוכרי ישראל - ראו הוזהרתם (ל''ת)

      לעזוב מיד, 23/04/07 18:05

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    בחשבונאות ובזכרון אני חזק.

    ג'ינג'י, 23/04/07 15:39

    כשיבוא הזמן לקחת עפרון ולעשות חשבון - אתם תשלמו עם ריבית דריבית.
    יום התשלום קרב.
    בל''ד , לרר ,טרבלסי ,תהיינה הסנוניות....

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ממר סיון חסר המוסר, הרצחת וגם ירשת? (ל''ת)

    יאיר, 23/04/07 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הוא לא קצת דומה לקושניר? (ל''ת)

    תמה, 23/04/07 15:35

    הגב לתגובה זו

    • הוא דומה לטלי פחימה... (ל''ת)

      צלם, 23/04/07 20:46

      הגב לתגובה זו

      • אבל יש לו פרופיל של מכחיש שואה (ל''ת)

        לא רואים, 23/04/07 23:30

        הגב לתגובה זו

    • הייתי בטוחה שזה קושניר!!! (ל''ת)

      טלי פחימה, 23/04/07 22:02

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אייל סיון ועמוס גיתאי הם סוכנים צרפתים-פראנקופרוגים (ל''ת)

    הכפפה, 23/04/07 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לעצור את התקציבים לקולנוע עד לנקיון האורוות!!!! (ל''ת)

    קולנוע ישראלי, 23/04/07 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עטאש-צימאון הטיף לחיסול ישראל ואף אחד לא קם!!! (ל''ת)

    נחמן אינגבר, 23/04/07 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    קרן רבינוביץ , ערוץ 8 והמועצה לכבלים ולווין.

    ציוני, 23/04/07 15:29

    יש לי רק דבר אחד לומר לכם בשם כולם :
    אתם יושבים על חבית חומר נפץ , ונדמה לכם שלעולם חוסן.

    המשיכו לשבת.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    גיורא עיני מה זאת האטימות הזאת??!!

    שחר ישראלי, 23/04/07 15:19

    בנוסף למה שצוטט מפי פרופ' פולק, מר אייל סיוון הינו ישראלי שגלה ממדינתו מבחירה, מגדיר עצמו כאנטי ציוני מושבע, הסבור כי הקמת המדינה במתכונתה הנוכחית היתה ''טעות היסטורית'' כדבריו. הן בסרטיו והם בהתבטאויות בהזדמנויות שונות, הביע מר סיוון ניכור ועוינות למדינת ישראל ונקט במהלכים הפוגעים בשמה ותדמיתה.

    הגב לתגובה זו

    • האיש הכריז על פריז כעת מכורתו מה שלא מונע ממנו לנצל את כספנו!!! (ל''ת)

      תרומה צנועה, 23/04/07 15:38

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    איש יקר סיוון. יקר מדי למי שחפץ חיים ונלחם על חייו.

    טל חכים, 23/04/07 15:17

    זיבורית.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא רחוק היום שענת אבן ואסנת טרבלסי זכריה זביידי וחבריו בבית קפה...

    משה זאבי, 23/04/07 15:12

    ביאליק ההומה אדם והצמוד למשרדי הקרן.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לכל המתוסכלים

    מציאותי, 23/04/07 15:11

    אין ספק שכל דברי השטנה המפורסמים כאן, מפורסמים ע''י כאלו שלא קיבלו כסף מקרן רבינוביץ או כל אחת אחרת...
    מה רוצים? ככה השיטה עובדת, בכל קונסטלציה של כל קרן, יהיו טענות. רק בחיית, תעשו את זה ענייני ותפסיקו לרדת כל כך נמוך ואישי.
    בפעם הבאה תגישו שוב, ואולי תקבלו ...

    הגב לתגובה זו

    • זו טענה מתועבת המיועדת לבטל את הביקורת!!! (ל''ת)

      לא יעזור, 23/04/07 15:37

      הגב לתגובה זו

    • אין לי דבר עם הקרן או עם תעשיית הקולנוע בארץ

      דניאל, 23/04/07 17:10

      אני, וכמוני הרבה אזרחים, מודאג מכך שחבורה מושחתת המשרתת את תעמולת האויב, ביצעה מחטף של כספי המדינה לצרכים אנטי-ישראליים.

      אין טבעי מהנסיון שלנו להחזיר את ההגה לידיים אחראיות ושקולות ולנשל --פשוטו כמשמעו -- את אותם תועמלנים מקרנות אלו.

      הגב לתגובה זו

    • לא קיבלנו ולא רצינו סתם אזרחים מודאגים (ל''ת)

      אזרח ישאאלי, 24/04/07 00:05

      הגב לתגובה זו

    • אני בכלל משפטנית והדברים כאן נשמעים מטרידים

      ג, 24/04/07 04:39

      חוץ מזה שבאמת תהיתי למה הקולנוע הישראלי כל כך מחפיר ולא מעניין שמשמיע קול אחד שהוא פלשתינאי ולא משקף תרבות ישראלית על קשת גווניה.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מדוע רוב (או כל) הקולנוענים שונאי ישראל?

    מני, 23/04/07 15:05

    משהו יכול להסביר לי. אולי זה חיקוי דה -לה- שמאטע של השמאל האמריקאי.

    הגב לתגובה זו

    • כי התלהמות אינה נותנת השראה (ל''ת)

      אריק, 23/04/07 18:08

      הגב לתגובה זו

      • בשביל לעשות תעמולה אנטי-ציונית לא צריך השראה (ל''ת)

        שני, 23/04/07 19:31

        הגב לתגובה זו

      • אתה דפוק ?

        קובי הקאובוי, 23/04/07 20:56

        להיות שמאל מתון (מרצ או העבודה)
        או מרכז או ימין מתון זה נקרא להיות
        מתלהם?
        אם כך, תחי ההתלהמות.

        הגב לתגובה זו

        • הם לא מתונים

          אביחי, 23/04/07 22:00

          הם ההגדרה לקיצוניות.
          אני לא רואה אף איש עבודה או מר''צ חותם על מסמכים נגד המדינה או פועל נגדה.
          הם כן והם אפילו מתגאים בכך.

          הגב לתגובה זו

      • אוי אריק, איזו תגובה שנונה! יש לך איזה תסריט מעניין שאפשר לפתח? (ל''ת)

        רבינוביץ', 26/04/07 07:07

        הגב לתגובה זו

    • זה משפר את הסטטוס החברתי וקבלה למלייה.

      תל אביבית, 24/04/07 23:17

      אבל אם אתה פטריוט אוהב מדינה,אין לך סיכוי לעבוד בתעשייה. אנשים נסחפים. הייתי שם, זו בועה שסוחפת במערבולת בלי להרגיש- לשטיפת מוח

      הגב לתגובה זו

    • לא כולם - שבי גביזון או איתן גרין

      א, 25/04/07 13:10

      למשל מתעניינים גם קצת בקולנוע.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    בוש/ה וחרפה

    נטע, 23/04/07 14:51

    בושה וחרפהה למדינה שנותנת כסף לעוכריה ושונאיה.
    טוב שלאנ מתנו את הכסף לעזמי בשארה

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אסנת טרבלסקי מקבלת באופן קבוע מקרן רבינוביץ עבודה

    דקל, 23/04/07 14:37

    בעיקר כי היא חברה של גלית המזכירה האנטיפטית של הקרן

    חוץ מיזה היא חברה נהדרת של אבינועם חרפק כולם חבורה אחת שמלקקת את התחת של האירופאיים
    במסווה של ''נאורות'' עושים אלפי דולרים מלהשמיץ באופן פרוע את מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אם יש לך עוד מידע עסיסי תוסיפי כאן

      פניה לבג''ץ2, 23/04/07 14:57

      מי שיש לו עוד מידע שיכול לסייע בבג''ץ שיפרסם כאן

      הגב לתגובה זו

      • יש כאן מספיק מיידע כדי להגיש תלונה במשטרה

        שוטר חוקר, 23/04/07 15:34

        ולפתוח בחקירה פלילית

        הגב לתגובה זו

    • חרפק הוא חכם ואיש ערכים כמוני. אל תשמיצו. (ל''ת)

      גרבוז, 23/04/07 15:22

      הגב לתגובה זו

    • אני לא יודע אם גלית אנטיפטית, אבל הייתי עושה אותה בשמחה (ל''ת)

      הלוחש, 24/04/07 02:29

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הגיע הזמן להתעורר ולהשיב למחרפינו ולבוגדים ביננו - כגמולם. (ל''ת)

    מנהל חשבונות, 23/04/07 14:19

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הגיע הזמן לחשוף את מקורות המימון של השמאל הפוסט-ציוני.

    יושקו, 23/04/07 14:17

    גיורא עיני - לא לעולם חוסן.

    הגב לתגובה זו

    • מקורות המימון של השמאל הישראלי כולו

      אביב ישראלי, 23/04/07 15:52

      האירופאים בחסות תרומות לקרנות תרבות כאלה ואחרות (צריך לשאול את יוסי ביילין) כל מיני ארגונים של האו''ם שמנסים כל הזמן להצדיק את קיומם ועוד ארגונים ומדינות אנטישמיות כגון אירן, מאלזיה, מצרים וכו'.

      הגב לתגובה זו

    • לצערי מדובר בכספי משלם המיסים הישראלי

      עינת, 24/04/07 04:41

      מילגות, קרנות ושאר דרכי מימון (כמו משכורות...) הכל מגיע מהעבודה הקשה של כולנו ובמקום שילך לקולנוענים צעירים ויצירתיים זה הולך לכל מיני עצלנים שהבינו שאפשר לעשות קריירה מלבעוט באנשים שהם נהנים מהכסף שלהם (=הציבור בישראל).

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    סיוון , באימש'ך בוא כבר. מחכה לך. (ל''ת)

    מקסים גילן, 23/04/07 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הוא ממש דומה לאיזו קרין שאני מכיר... (ל''ת)

    חומוס, 23/04/07 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    יהושע רבינוביץ' מתהפך בקברו

    בן הארץ, 23/04/07 14:03

    גזבר של המשביר המרכזי
    איש כספים אפור, צנוע ונחבא אל הכלים
    הודח מראשות עיריית ת''א ע''י צ'יץ' הפזרן והנוצץ
    קנה את עולמו כשר אוצר אחרי מלחמת יום הכיפורים בכך שמנע אינפלציה בתנאים קשים עד טירוף ( עליית מחירי הנפט, גידול דרמטי של צה''ל ועוד )
    הסרט היחיד שמן הסתם דבר אליו הוא שני קוני למל
    והקרן על שמו
    הפכה להיות מעוז אנטי ישראלי, דקדנטי.

    הגב לתגובה זו

    • השאיר אחריו מורשת של כלום ובן מאותגר. (ל''ת)

      כרכשתא, 23/04/07 15:19

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    זה מה שקורה כשאדיוט כמו ראש השב''כ לשעבר עומד בראש דירקטוריון קרן הק (ל''ת)

    מה הוא טרם, 23/04/07 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אייל סיוון - אבי מוגרבי - עמוס גיתאי - ראויים לסקילה לא תקציבים!!!! (ל''ת)

    הגיע הזמן, 23/04/07 13:47

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את אודי אלוני. (ל''ת)

      אסי, 23/04/07 15:30

      הגב לתגובה זו

      • לא שכחתי - הרשימה עוד ארוכה - כל אחד מוזמן להוסיף שמות של אויבי ישר (ל''ת)

        לא נשכח, 23/04/07 15:40

        הגב לתגובה זו

        • גם הבמאי ג'אד נאמן הוא אנטי ציוני

          רוני, 23/04/07 16:04

          וגם הבמאית קרן ידעיה
          אבל לא צריך להגזים בביטויים כמו ''סקילה''.
          מספיק לא ללכת לסרטים שלהם ולהמשיך לממן בעצם את הפעולות האנטי ישראליות שלהם

          הגב לתגובה זו

          • מישהו אמר: אורנה בן דור?!? (ל''ת)

            תועבה, 23/04/07 16:13

            הגב לתגובה זו

            • תגידו מותר להוסיף שמות של סופרים ושחקנים לדוגמא: הכפייה של קנולר? (ל''ת)

              עוד לא אבדה, 23/04/07 16:20

              הגב לתגובה זו

            • איני סבור שקנולר הוא איש שמאל רדיקלי

              אלי, 23/04/07 17:18

              הפרובוקציה שלו היתה לשם הפרובוקציה בלבד.
              יש להילחם בכרישים הגדולים.

              הגב לתגובה זו

            • לאלה שמשמיצים את קנולר

              גלעד, 24/04/07 09:39

              אם היה לכם קצת ידע באופנה, ואני מניח שאין לכם (וזה בסדר גמור) הייתם יודעים שהכאפיה הפכה לפריט אופנתי ביותר בשנה האחרונה, מספיק שתסתובבו בפאריז, לונדון, ושאר אירופה ואתם תראו הרבה מאד את הכאפיה שמאבזרת צעירים בגילאים שונים שהם ממש לא ערבים, אלינו זה עדיין לא הגיע, סתם בגלל שאצלנו יש איחור אופנתי קבוע ודברים מגיעים אלינו באיחור, אבל אין כאן שום הצהרה פוליטית ולא פרובוקציה, קנולר בסה''כ הראה עד כמה הוא מעודכן אופנתית. לא כל דבר קשור בפוליטיקה!

              הגב לתגובה זו

            • אני לא מכיר את קנולר, אבל כפייה כן נחשבת פריט אופנתי-פוליטי

              א, 26/04/07 07:04

              לפחות כאן בניו יורק.

              הגב לתגובה זו

        • מוסיף שם: קרן ידעיה שקראה בקאן להכניע את מדינת ישראל. (ל''ת)

          המחתרת, 23/04/07 16:05

          הגב לתגובה זו

    • יצחק לאור

      מודיע, 23/04/07 16:54

      סופר אנטי-ישראלי או אנטישמי לטנטי.

      הגב לתגובה זו

      • גדעון לוי!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        לעצור, 23/04/07 20:06

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    סיני נחמן ואבינועם חרפק הביתה

    גיא, 23/04/07 13:43

    הגיע הזמן שהשלישייה הזאת תלך הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד לאגודה על מלחמתה (ל''ת)

    ישראלי, 23/04/07 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אייל סיוון - חזק ואמץ. (ל''ת)

    טלי פחימה, 23/04/07 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מדינה מטומטמת (ל''ת)

    דני, 23/04/07 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    גורמי שמאל חתרנים

    האסטרטג, 23/04/07 13:29

    מסתננים בהתמדה, בתחכום, למרכזי הכח במדינה, מצליחים לגייס כספים למימון פרוייקטים אנטי ציוניים, שוללים את זכותה של מדינת ישראל להתקיים כמדינה יהודית.

    במידה וקרנות ציבוריות היו מממנות פרוייקטים תרבותיים המצדדים במדינה יהודית, בזכות היהודים למדינה שלהם, בזכות השיבה ליהודים הרי שמיד היינו שומעים קריאות וצעקות המושמעים על ידי עזר צבועים ציניקנים המדברים על ''אמנות מגוייסת''

    יש לפעול דרך התקציב ולקצץ מידי את מקורות המימון של הגופים המממנים את התעמולה האנטישמית

    הגב לתגובה זו

    • לקרוא הערה זו בעיון - כל מילה בסלע!!!!!!! (ל''ת)

      מנקש עשבים, 23/04/07 23:07

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    פרויקט קולנוע הפך להיות זרוע תעמולה...

    דברים על השולחן, 23/04/07 13:28

    של הPFLP -החזית העממית לשחרור
    פלסטין.בקרן זו יושבים לקטורים וחברי ועדה מייעצת לפי הרשימה כדלקמן:
    יוסי אורן-פוסטציוני מובהק אשר טוען כי הציונות היא המצאה של כמה אמאות משועממות פולניות.משכורתו מכסף ציבורי על פי פרסומים נעה בין 20 ל30 אלף ש''ח

    ענת אבן-ידועה בתמיכתה בחרם כלכלי ותרבותי על מדינת ישראל.חתמה על העצומה הקוראת להטלת חרם על ישראל.היא שייכת גם לועדה המייעצת.סרטה זכבה בפרס מאותו אייל סיוון בפריס ועכשיו מחזירים לו גמול.אחוות ראדיקלים.
    רענן אלכסנדרוביץ- לקטור(חייל ממושמע בשירות השמאל) שתפקידו לנקות פרויקטים שאינם מתיישבים עם האג'נדה הפוסט ציונית של קרן זו.
    הבחור חתום על העצומה לשחרור טלי פחימה.
    על כולם מנצח נחמן אינגבר הידוע בבקורתו האוהדת היצאת מגידרה ל סרטו הפוסט ציוני הבוטה של אסי דיין
    החיים על פי אגפא.
    בקרן זו מסתובבת לאחרונה גם המפיקה אסנת טרבלסי מספר 92 ברשימת בל''ד.שעושה את הקו ג'נין תל אביב לאחר שמתחככת על המחבל מניצי הפת''ח זכריה זביידי.

    סרטי נכבה של אודי אלוני ''מחילות'' ועוד רבים אחרים הם עדות לכך שקרן זו חטפה כספי ציבור והפכה לקרן עקיפה של גוש שלום וכל המוטציות הפוליטיות של אורי אבנרי.

    הקרן מתוקצבת על ידי מועצת הקולנוע המושחתת.בכ 18 מיליון שקל מכספי כלל הציבור.

    תסריט שנדחה על ידם שהוגש על ידי בשם העפיפונים של ארמונד,אשר לראשונה מזה 20 שנה לפחות מטפל בבגידת השמאלנים בארצם ועמם . לא עבר אצלם את חומת הבטון.

    פנייה לבג''ץ בנדון תוגש והיה ולא יתמכו בפרויקט הנ''ל.מי שרוצה פלורליזם וחופש ביטוי צריך לדעת גם לשתות ולבלוע את הגולה המרה.

    כל מי שמעוניין לצרף חומר או להצטרף לבג''ץ כולל שיטרוף את הקלפים גם מהקרנות השמאלניות לחלוטין האחרות.נא ליצור קשר עם משה זאבי zeevimos@zahav.net.il

    הגב לתגובה זו

    • חשוב לקרוא !!!!! להכנס !!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מירי, 23/04/07 14:36

      הגב לתגובה זו

      • מידע חשוב וחמור ביותר היכן שלטונות הבטחון והחוק? (ל''ת)

        הזדעזעתי מהמידע, 23/04/07 15:15

        הגב לתגובה זו

    • אני מחזק את ידיך!

      דניאל, 23/04/07 17:05

      בתקווה שתצליח בפועלך החשוב.

      (אגב, כותבים ''אמהות'' ולא כפי שכתבת).

      הגב לתגובה זו

    • למעריב- איפה החשיפה של המחדל הזה?, למה אני צריכה לקרוא על זה בטוקבק

      עו''ד, 24/04/07 01:23

      חבורה קיצונית השתלטה על כספי ציבור ובמקום לקדם תרבות ישראלית והעיתונים שותקים.

      מדובר בשערוריה ציבורית שמפרנסת אנשים שחותרים תחת המדינה מכספינו.

      הגב לתגובה זו

      • לעו''ד אם את רוצה לשמוע עוד מתוך תחקיר לסרטי שנדחה על ידם

        משה זאבי, 24/04/07 02:42

        את מוזמנת לשלוח לי אי -מייל zeevimos@zahav.net.il
        נוכל ביחד למנוע את המשך הפיגוע

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    הגיע זמן להקים ועדת חקירה על הנעשה בכספי הציבור הניתנים לתרבות!!!!! (ל''ת)

    מבקר המדינה, 23/04/07 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רק ממשלה של מטומטמים מפקירה את התרבות בידי שונאיה (ל''ת)

    ראו בחירת, 23/04/07 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בערך כמו לבחור בנאצי לעשות סרט ליום השואה

    שמאלני לשעבר, 23/04/07 13:21

    אבל אין מה לעשות יש לו חברים בקרנות שחושבים כמוהו ובסופו של דבר יתנו לו את הכסף.

    הגב לתגובה זו

    • כשמאלני לשעבר אסור לך להשוות לשואה. רק לשמאלני בהווה מותר (ל''ת)

      אני, 23/04/07 15:14

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    תעמולת הזוועה והכזב של סיוון נגד ישראל

    ישראלה, 23/04/07 13:17

    סייוון מנהל כנגד מדינת ישראל מסע הסתה ארסי ופראי משובץ כזבים ועלילות דם לאין קץ, שהוא יביים עלינו סרט?

    הגב לתגובה זו

    • מה רע בו ? אפשר לחשוב שאודי שלי טוב יותר.... (ל''ת)

      שולה א, 23/04/07 15:24

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    לבחור בסיוון זו רשעות לשמה, לא ציניות (ל''ת)

    איילה, 23/04/07 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יורד שמאלני קיצוני נבחר ע''י חבורת שותים אשר הקשר בינם למציאות מקרי (ל''ת)

    מוטי, 23/04/07 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הגיע הזמן שנחמן אינגבר וחבר מרעיו יצאו לפנסיה!!!!!!! (ל''ת)

    עשרים שנה, 23/04/07 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    גיורא יקר

    מבפנים, 23/04/07 12:55

    אני מאוכזבת ומופתעת. שנינו מכירים את האיש היטב ויודעים כי בכל הזדמנות הוא מלגלג על ישראל והישראלים.

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאגי, סוף גנב (בוגד) לתליה!!!!!!! (ל''ת)

      מנקה, 23/04/07 18:23

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    הגיע הזמן שמועצת הקולנוע תתערב בחובבנות ובחולניות של הקולנוע הישראל (ל''ת)

    די, 23/04/07 12:53

    הגב לתגובה זו

    • מועצת הקולנוע הוא גוף מת, מושחת ואינטרסנטי. (ל''ת)

      לא לבנות, 23/04/07 22:47

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הקולנוע הישראלי:

    קולנוע ישראלי, 23/04/07 12:45

    מתחלק לשונאי ישראל חסרי כישרון מצד אחד ורודפי בצע חסרי כישרון מצד שני. הגיע הזמן לנקות את אורוות הקולנוע הישראלי ולפתוח דף חדש.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כרגיל אנטשמי ליצג את היהודים (ל''ת)

    שלמה בן משה, 23/04/07 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אייל סיוון הוא יוצר חסר מצפון ויושר אינטלקטואלי!!!

    מכללת ספיר, 23/04/07 12:42

    אין לו בעיה להציג את איכמן כקורבן של מדינת ישראל - פשוט בושה. יוצרים כמוהו הן עלוקות על גב האומה.

    הגב לתגובה זו

    • אגב, הוא גם מורה גרוע... (ל''ת)

      לא מוכן, 23/04/07 13:36

      הגב לתגובה זו

      • אגב, הוא גם מזיין לא מי יודע מה... (ל''ת)

        סטודנטית, 23/04/07 17:03

        הגב לתגובה זו

        • צודקת. גם אני מאשר. (ל''ת)

          סטודנט, 23/04/07 17:55

          הגב לתגובה זו

          • בליקוקים הוא ענק!!! (ל''ת)

            הכלב של, 23/04/07 18:11

            הגב לתגובה זו

            • אי אפשר לרדת יותר נמוך מזה... (ל''ת)

              חוץ מסיוון, 23/04/07 18:43

              הגב לתגובה זו

    • מנהל תחום הקולנע במכללת ספיר הוא חותם עצומות להחרמת ישראל (ל''ת)

      חומר למחשבה, 23/04/07 14:05

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    רק מטומטמים יבחרו

    ערן, 23/04/07 12:41

    בבמאי הזה לביים ולהפיק סרט בנושא האמור,
    במידה ובסוף יבחרו בו זה באמת יהיה הזמן להביע מחאהץ

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הגיע הזמן לסלק את המאפיה השמאלנית מהגה התרבות בישראל!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    פוסט ציונים, 23/04/07 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה ניתן לצפות מקרן רבינוביץ כשאחד המחליטים הוא אלון (ג'נין) גרבוז (ל''ת)

    קרן קבינוביץ, 23/04/07 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אייל סיוון רשאי להחזיק כל דעה שהיא - לספסד אותו בכספנו זה טירוף!!! (ל''ת)

    א.א., 23/04/07 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אי אפשר לחתור תחת קיומה של מדינת ישראל וגם להנות מכספה - זו תועבה. (ל''ת)

    ישראלה, 23/04/07 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ולמה קרן רבינוביץ תומכת בעמוס גיתאי?

    עדנה ת''א, 23/04/07 12:32

    צריך לבדוק את טיב הקשרים בין גיורא עייני לעמוס גיתאי. מדוע עייני מתעקש להעביר כספי ציבור לעמוס גיתאי סרט אחר סרט, ללא קשר לכך שסרטיו הם כשלונות יומרניים ומביכים? באותו זמן משגרת קרן רבינוביץ' מכתבי סירוב מנומסים לקולנוענים צעירים ומוכשרים. משהו פה מריח לא טוב.

    הגב לתגובה זו

    • אם אני לא טועה זה לא קשרים אלא סתם התבטלות בפני מפורסם.... (ל''ת)

      עלוב, 25/04/07 18:47

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    חשוב להאבק בעוצמה כנגד גופי החתרנות של השמאל הרדיקלי

    דניאל, 23/04/07 12:30

    אני מחזק את ידי אגודת ''זכות הציבור לדעת'' על פועלה כנגד גורמים אוטו-אנטישמיים בעולם התרבות הישראלי.

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!! - ואגב אוניברסיטת ת''א מלאה במרצים נוטפי ארס אנטי ישראלי!!!! (ל''ת)

      דוקטורנט, 23/04/07 13:19

      הגב לתגובה זו

    • זה יפה שאגודה בשם ''זכות הציבור לדעת'' פועלת כל הזמן למען סתימת פיות

      ג'ורג' אורוול, 23/04/07 14:19

      מחווה יפה לספרי -1984.

      הגב לתגובה זו

      • נראה דווקא שאתה הוא זה הפועל לסתימת פיות

        דניאל, 23/04/07 16:59

        האגודה ל''זכות הציבור לדעת'' פועלת על מנת לחשוף פעילות חתרנית המוסווית מעינו של הציבור למרות שהיא נעשית על חשבונו (כפשוטו -- מכספי משלם המיסים).

        שקיפות והגינות בחלוקת משאבים כספיים חשובה ביותר למנהל התקין.
        האגודה אינה סותמת פיות, להיפך, היא מאפשרת ומקדמת פלורליזם תרבותי.
        ואילו אתה, מנסה לסתום את פיותיהם של מרבית אזרחי ישראל הממנים את אויביהם בתמימות.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הקרנות שנועדו לעידוד קולנוע ישראלי למעשה פועלות ליצירת תעמולה

    מילים יכולות, 23/04/07 12:29

    אנטי ציונית ופעמים רבות מייצרת קולנוע פלשתיני שגם ככה זוכה לתקציבים רבים ולבמות רבות בעולם.

    הגיע הזמן לקולנוע ישראלי שישקף את הזוית שלנו ויתן במה לישראלים שאוהבים את מולדתם.
    חבורה סהרורית השתלטה על הקרנות ולמעשה מממנת תעמולה שיוצאת לכל העולם ומקבלת הד עוד יותר חזק.

    חיילים שילמו בחייהם על ערעור הלגיטימיות של קיומה של מדינת ישראל. אתם אחראים לשפיכת דמם.

    הגב לתגובה זו

    • אמת - הבופור השטחי מטיף לתבוסתנות ובריחה!!! (ל''ת)

      קולנוע ישראלי, 23/04/07 13:52

      הגב לתגובה זו

      • סרט הבופור הוא בבואה של השחיתות שלושה הכוכבים השתמטו מהצבא המושחתים (ל''ת)

        בתמיכת רבינוביץ, 24/04/07 02:51

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    איך שמו עלה בכלל לדיון? מה עושים האנשים בוועדות? ישנים? (ל''ת)

    אזרח, 23/04/07 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    קרן רבינוביץ היא קרן מושחתת-אחד שיודע (ל''ת)

    אי.טי, 23/04/07 12:20

    הגב לתגובה זו