• 72.

    ל -31-התגובה שלך גועלית תת רמה .

    כינרת, 02/06/07 22:19

    אף אחד לא ביקש את תגובתך המגעילה ליהודה. זה שיקול שלו בלבד. יהודה אומן יקר וחשוב וכולם אוהבים אותו . רמתך נמוכה מאוד !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כל הכבוד לפוליקר וארצי. כל השאר פשוט צריכים את הכסף, אין מה לעשות (ל''ת)

    מפוכח, 30/04/07 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    כל הכבוד שיש אמנים שאינם זונות (ל''ת)

    רמיריטה - בושה, 25/04/07 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ל-64 הקשקשן ''היודע''.

    שמועתי בעיר, 25/04/07 03:29

    אתה ניזון משמועות שאתה ממציא לעצמך ומפגין כשל בקיאותי מוחלט בנושא שאתה מתיימר לדון בו כמי ש''יודע'' משהו שאחרים לא יודעים. ברור שאין לך שמץ של מושג כמה שולם למי, כמה הוצע ומה נסגר.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    איפה נתן זהבי???

    אורי, 24/04/07 12:49

    נתן השמיע קול!!! דבר על זה בתוכנית שלך.. בבקשה, זה פשוט מתחת לכל ביקורת תרתי משמע.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ממש 'הצעה מגונה' (ל''ת)

    שרול, 24/04/07 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אומנים יקרים,תתכוננו לביקור של מס הכנסה + ביקורת מע''מ +ביטוח לאומי (ל''ת)

    מניסיון של, 23/04/07 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ל-52 למה ש''השובבים'' יסכימו להופיע בחינם? הם גם צריכים להתפרנס ! (ל''ת)

    את/ה מוכן/נה, 23/04/07 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    איזה קישקוש ספיני מטורף

    זמריריקו יודע, 23/04/07 14:26

    שלמה ארצי דרש ולא קיבל 125 אלף דולר, אותו כנ''ל גם פוליקר, שדרש סכום זהה ולא קיבל.
    תקציב האמנים של גידמק לאירוע כולו עומד על חצי מיליון דולר. ריטה, רמי גבסו, מוקי, מאיה שירי מימון והדורבנים כולם ביחד יקבלו 124 אלף דולר. מחצית מהסכום הזה תלך להופעה של רמי וריטה. כן, היו ימים שהזוג המלכותי היה שווה אולי יותר אבל הם חלפו.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לא מבין את התגובות. קיבלו כסף מאדם פרטי

    בני, 23/04/07 13:42

    ולא כספי ציבור. אני לא יודע כמה הם מרוויחים כול השנה אבל ככול הנראה לא מגיעים לסכומים האלו

    הגב לתגובה זו

    • כסף עם דם על הידיים (ל''ת)

      שיסתכלו במראה, 24/04/07 12:25

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    האיש עשה את הונו ממכירת נשק - יש לזכור זאת ביום הזכרון

    איילת, 23/04/07 13:14

    וכל האמנית שמקבלים אצלו סכומי עתק, אם באמת היה אכפת לכם מהחברה בה אתם חיים, הייתם תורמים לפחוחת חלק גדול מהסכום ליתומי מלחמה או נזקקים.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    למה אני אצביע עבור גאידמק

    ארי, 23/04/07 12:33

    כל הפוליטקאים האחרים צריכים כסף להבחר. יום לאחר הבחירות הם יאלצו לשלם את המחיר. (הוא יהיה גבוה) רק ארקדי לא.

    הגב לתגובה זו

    • לתשומת ליבך, הוא קנה אותך בזול. (ל''ת)

      ישראל ישראלי, 23/04/07 13:17

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    שימו לב, נינט בכל מקום (ל''ת)

    נמאס כבר!, 23/04/07 12:33

    הגב לתגובה זו

    • איפה קראת את השם נינט???? תרדו ממנה כבר (ל''ת)

      נננננננ, 24/04/07 10:54

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    פוליקר החכם והצנוע בעולם של חמדנים-אוהבים אותך

    ענבל ורואי, 23/04/07 11:27

    פוליקר מתגלה כאן שוב כאדם שהיצירה שלו היא מהותו, היא משקפת את רוחו ואופיו -אומן טוטאלי משכמו ומעלה. אפר ואבק ועוד יצירות מופת של האדם הזה...לא מתבזבזות בהופעה מלאת אינטרסים ו''מבדרת'' ליום העצמאות.....

    הגב לתגובה זו

    • יכול להיות שהברזתי משיעור הבנת הנקרא בתיכון

      דניאל, 23/04/07 12:49

      אבל לפי מה שהבנתי מהכתבה, פוליקר לא הסתפק במאתיים אלף דולר, וכשביקש רבע מיליון ההפקה של גאידמק סירבה.
      צנוע ?
      בעולם של חמדנים ?
      מה קורה לקוראים ?

      הגב לתגובה זו

      • מסתבר שאכן הברזת מהשיעורים וגם לא עברת את הבגרות

        מיכל, 23/04/07 17:38

        כתוב בידיעה שפוליקר הוא זה שסירב(בנוסף לארצי).

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    בושה לכל מי שישתתף בבזיון. אמנים וקהל כאחד (ל''ת)

    שלמה ויהודה, 23/04/07 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אירוע לקניית קולות הציבור (ל''ת)

    חזי, 23/04/07 08:15

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    זהו יום ה*עצמאות* לא?

    אז מה פשר התלות, 23/04/07 03:05

    בגאידמק??

    להשתחרר מהמאפיה, השטן תמיד לובש מסכה מחייכת..

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שלמה ארצי ופוליקר הם אנשים נדירים

    ההיא משם, 22/04/07 23:39

    גם מבחינת אישיותם. צריך רמה גבוהה מאד של מוסר על מנת לסרב לסכומי כסף כאלה (לפי השמועות גאידמק הציע לשלמה ארצי חצי מליון דולר, אז שלא יזבלואת המוח שהוא ביקש יותר!)... אם היו לנו אנשים כמו שלמה ויהודה שלא נכנעים לכסף קל בפוליטיקה, המדינה לא הייתה נראית כמו שהיא נראית. כל הכבוד לשני השפויים היחידים שנשארו פה בזמן ששאר הזמרים למכירה מפזזים להם מול המון בולס שיפודים בפארק. אני שם לא אהיה, ואני מקווה שאני לא אזכה לראות את שלטונו הרודני של גאידמק, כי כולנו יודעים שזה הולך לקרות, לא?...

    הגב לתגובה זו

    • טוב אני לא יודע מאיפה להתחיל...

      נתי, 23/04/07 11:22

      אני חושב להתחיל את התגובה מזה שכל מה שאמרת נכון,אפשר גם להתחיל בזה שהמציאות תתפוצץ לנו בפנים בבחירות הבאות כי לדעתי גאיידמק לא יפול מהעבודה...בכל אופן עצוב לי שכל המדינה הפכה להיות מסחרה בידי אוליגרך שיש לו יתרון וכוח על רוב הפוליטקאים וכראיית עתיד אני יכול לראות לצערי הרב את גאיידמק בתפקיד ממשלתי בבחירות הבאות ללא מאמץ רב כי כאן הכסף מדבר,נו טוב,הוא רק רוצה חסינות מצרפת למה אני דוחף ת'אף


      יהי זכרם ברוך!חיילים יקרים

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    הוא מזכיר לי את הג'וקר מבאטמן

    תהל, 22/04/07 23:38

    לא יודעת למה, אוליי כי הוא מנסה להשתלט על העולם?
    מדהים אותי שהוא קונה אנשים בכסף, )שאף אחד לא ממש יודע מהיכן הגיע), מדהים אותי שעם עשיר כזה, שמחלק כסף כאילו באמת הוא צומח על העצים, עדיין יש עוני ואנשים חולים ללא תרופות במדינה הזו..
    ככה מתחילות דיקטטורות.
    ראו הוזהרתם!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כנסו , כנסו לפרופורצייה.

    אייל, 22/04/07 22:53

    לא צריך לעשות מכל מי שמסרב להצעה כספית של ארקאדי , גיבור ישראל ,
    ולא צריך לעשות מכל מי שמקבל הצעה כספית של ארקאדי , כמי שלוקה בתאוות בצע.

    זהו מופע גדול , אבל עדיין מופע , וזכותם של אמנים לעשות את השיקולים האישיים שלהם כפי שהם נוהגים לעשות מאז ומעולם לקראת מופעים , מבלי לתת לשיקולם , פרשנות אפלה או הירואית למניעים שמאחוריהם.

    יש כל כך הרבה תופעות גם יפות וגם מדאיגות במדינה שלנו , מכדי שאנחנו נבצע כאן ניתוח כירורגי לכל זמר שכן או שלא מופיע בהופעה כזו או אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • זכותו של כל אומן להופיע בשביל גאידמק. זכותי שלא להתלהב מזה (ל''ת)

      ישראל, 23/04/07 13:19

      הגב לתגובה זו

      • סחתיין, אז תמשיך לממש אותה

        אייל, 23/04/07 20:09

        אבל עדיף , במסגרת אותו חוסר ההתלהבות , שלא להתלהם יתר על המידה וליצור דימוי של רודפי בצע לאמנים שכן הסכימו להופיע אצל ארקאדי.
        הם בסך הכל קיבלו הצעת עבודה טובה והחליטו ללכת על זה, זה הכל.

        ואגב , אין לי צל של ספק שרוב האנשים שקוטלים אותם כאן , היו נוהגים בדיוק כמוהם אם היו מציעים להם סכומי כסף דומים.
        יש כאן איזה שהוא אלמנט של קנאה ואני לא מאמין שאתה לגמרי לא מסכים איתי בעניין.

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    ל-44 ניראה לי ש''השובבים'' היו מוכנים להופיע גם בחינם (ל''ת)

    זה אחלה פירסום, 22/04/07 22:36

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מה היינו עושים בלי האוליגרך ביום העצמאות?

    תוהה, 22/04/07 22:25

    המדינה השתגעה. האוליגרך הזה מסמל בעיני את כל מה שלא שייך ליום העצמאות. הוא יסתובב בפארק עם החיוך המטומטם שלו וכולם יחייכו אליו כאילו בזכותו חוגגים . עצוב.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    יאסו יודה!!! שלמה אתה מלך!!!

    עדיף מתן בסתר, 22/04/07 22:14

    מי שרוצה באמת באמת לעזור בלי מניעים אישיים צריך לתרום בסתר ולא לקנות אותנו בכספו. מי יגיע לפארק? רק אספ.... כן הבנתם למה התכוונתי.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לא מבין למה ועד עובדים, בנק לאומי, ועיריית ת''א יכולים לקנות הופעה (ל''ת)

    וגאידמק לא?, 22/04/07 22:09

    הגב לתגובה זו

    • ל-49: הסבר קצר שיעזור לך להבין

      לחם ושעשועים, 22/04/07 23:29

      את הכסף הגדול שלו גיידמק עשה ממסחר בנשק ואמצעי הרג שבאמצעותם רצחו רודנים אכזריים באפריקה מאות אלפי נשים ילדים וגברים חפים מכל פשע. מסוג הטיהורים האתניים שמדווחים עליהם בשולי החדשות מבלי שאף מעצמה ''נאורה'' תנקוף אצבע כדי למנוע את השואה שלהם.
      עיסקאות הנשק של גיידמק התגלו כלא חוקיות, כשמעורבים כמה בכירים (שנתפסו) בצמרת השילטון בצרפת.
      האינטרפול, המשטרה ומערכת המשפט בצרפת היו שמחים אילו יכלו לשים ידם על גיידמק, לחקור אותו, לשפוט ולפסוק את דינו.
      כמו פלטו שרון בזמנו, גם גיידמק רוצה להיות חבר כנסת בעל חיסיון דיפלומטי, ולכן הוא משקיע ב''מעשים טובים'' שיקנו את לב ההמון בישראל, בתקווה שאותו המון יזכור לו את חסדיו ביום הבחירות.
      כבר עכשיו (תקרא סקרים) מסתמן כוחו האלקטורלי הגדל והולך של גיידמק.
      יום לאחר הבחירות הבאות יהיה לגיידמק חיסיון דיפלומטי, ביבי וליברמן יבטיחו (ויתנו!) למפלגתו תיקים בממשלת הימין שיקימו, והודות לשילוב הכחוחות המנצח שלהם תוקם ממשלתם.
      זה יהיה המקום שבו יוכל גיידמק להודות להמונים ששיתפו איתו פעולה - כולל אותם אמנים יפי נפש שתמיד יש להם מה לומר ומה לשיר על אהבת האדם, השלום, ועל שויון זכויות האדם...
      אז שוב: הכסף של גיידמק מוכתם בדם הנרצחים באפריקה, וההון הפוליטי שהוא קונה בכסף הזה הולך להלבנת מעמדו המשפטי בעולם, ובסופו של דבר ולהקמת ממשלת בראשות שכנו וידידו הטוב ביבי נתניהו ומקןרבו מ''ישראל ביתינו'' אביגדור ליברמן.
      כל הכבוד לאותם אמנים שהבינו את זה מהר ממך, וסירבו לקחת חלק במסע הבחירות הסמוי/גלוי והמתמשך של גיידמק.
      מקווה שתשובתך נענת.

      הגב לתגובה זו

      • ללחם ושעשועים- כל מילה שקולה

        הערכה אמיתית, 23/04/07 02:46

        יפה כתבת, ניסיתי לנסח את זה בתשובתי מספר 34, אבל מודה שדייקת וחידדת למי שאולי לא מבין,שאין כאן היסטריה והפרזה ולא להכנס לפרופורציות כמו שכמה מציעים
        זה דוחה ובעיקר מפחיד
        והוא אכן תופס תאוצה וזה חבר'ה צריך להדיר שינה מעיניכם
        הוא קונה ( ולא מנסה לקנות) בכסף ,מה שדורות לפנינו ירקו בזיעה ודם כדי להקים, אני לא מנסה ליצור דרמה, אלו עובדות
        תתעוררו לכל הרוחות!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    פוליקר, אתה גדול.  (ל''ת)

    תל אביבי, 22/04/07 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יורד יקר - לא זקוקים לעצתך

    דני, 22/04/07 21:13

    דניאל מסידני - רוצה להשיא עצות ? בוא לכאן, הצטרף לקרב או שניים ואז נראה....

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אין מה להגיד,עדיין נשארו אנשים אמיתיים במדינה הזאת (ל''ת)

    סמי בוקובזה, 22/04/07 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    יאסו פוליקר!!! (ל''ת)

    יוני, 22/04/07 19:30

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ב-8000 דולר אני מאמין ש''השובבים'' היו מסכימים להופיע ולהשכיב את הקהל (ל''ת)

    מצחוק. מגיע, 22/04/07 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אתם סתם שמאלנים

    יוסי, 22/04/07 19:11

    איפה הייתם שהפארק הושכר לפני שנתיים לחברה מסחרית........מי שרוצה יבוא ומי שלא שישאר בבית.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    צודק

    aaaaaaaaaaaaa, 22/04/07 19:09

    יש להפסיק את המסע הקניות של הרוסי הזה ולישלוח אותן בחזרה לאיפוא שהוא בא לא צריך

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אפילו את זה מפריטים לנו?! ופוליקר ידוע כ 2-3 רמות מעל האומנים האלה!

    די, 22/04/07 18:47

    מה הדבר הבא שיפריטו לנו?! המוסד שנקרא מדינת ישראל מתפרק!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כל הכבוד לפוליקר ולארצי (ל''ת)

    מופע מגעיל, 22/04/07 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל כך קשה לי עם זה שמוקי הסכים

    זיו, 22/04/07 18:43

    להופיע אצל גאידמק

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    להחרים את המופע !! בושה וגעל נפש למדינה (ל''ת)

    די לגאידמקיאדה, 22/04/07 18:42

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מאמינה לגידאמק יותר מאשר לפוליקר

    מלכה, 22/04/07 18:40

    ההיסטריה בתגובות של רבים ממש מפליאה אותי. מי קונה את מי? איך אפשר ל''קנות'' צופים בפארק? האם ראש עירית ניו יורק ''קונה'' את תושביו כאשר מקיימים קונצרטים בסנטרל פארק חינם?ץ

    גידאמק טיפוס מעניין. הוא הציל את הצפון בזמן מלחמה כאשר הוא פתח את ארנקו. המדינה סגרה את הקופה ולא ראינו את אמני ישראל המרוויחים 200000 אלף דולר לכמה שירים??!!! תורמים כספים אלו לעזרת תושבי הצפון. אולם הרבה מיפי הנפש צורחים על גידאמק!!!

    כאשר גידאמק ישלם ישירות עבוד ''טובות הנאה'' תדברו על ''לא למכור את הנשמה וכו''' בינתיים תגידו יפה תודה, לכו להופעה (שהעיריה או המדינה היו צריכים לממן) ותהנו.

    אגב, לא מאמינה שארצי ופוליקר דחו רבע מיליון! שיספרו את זה ל''סבתא''.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    פוליקר, אתה מלך (ל''ת)

    אלי, 22/04/07 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בושה של ארוע (ל''ת)

    זיו, 22/04/07 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    גאידמק-ארצי-פוליקר

    הערכה אמיתית, 22/04/07 18:18

    אם זה נכון שהם סירבו,זאת תיהיה פעם ראשונה שאעריך את שלמה ארצי,שעל פי רוב או מדויק יותר ,שירתו בלשון המעטה-אינה עושה לי את זה ( זאת לעומת פוליקר-שאותו אני מאוד מעריכה מוזיקלית)
    אני רוצה להאמין שזה מהטעמים הנכונים שהם סירבו ליטול יד בקומבינות המעוררות שאט נפש של גאידמק
    ריטה, שרית והחבר'ה האחרים-זה נכון להשתתף במסיבות לאירועי יום העצמאות ואני מבינה שזאת פרנסה,אבל תזכרו במדינות רחוקות מכם ,ילדים נהרגים מעסקות הנשק של האיש הזה.
    קל לכם לעשות עם הכסף הזה כיף? לקנות לילד את המשחק האחרון שהוא חפץ,רגע לקפוץ לחו''ל ולהנות?
    זה מעורר הרבה שאלות לגבי האינטגריטי שלכם, אני יודעת שקשה לוותר על סכום כזה ולא כל יום יש יום עצמאות, ובכל זאת-איפה המוסריות שלהם? זה כסף מלוכלך וזה מה שיתנו לכם ביד עבור ההופעות שלכם

    יום עצמאות שמח ושינה ערבה לכם האמנים???

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    עכשיו אני באמת מרחם על ריטה וקליינשטין שלדברם הליקון עשקו אותם....

    א, 22/04/07 18:18

    זוג נוכלים שתי אלה.
    לעולם אבל לעולם אסור לרחם על פרסים, הם יודעים לעשות מ 10 אגורות שקל.
    אין כזה דבר לרמות פרסים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מצב הפיננסי של רמי וריטה.

    גד, 22/04/07 18:00

    רק לפני כחודש הוצג מצבם של השניים כבכי רע וטענות רבות הפנו כלפי חברת התקליטים.כנראה שמאות אלפי דולרים הם סכום זעום למשפחת קליינשטיין והם מיתקשים לגמור את החודש.

    הגב לתגובה זו

    • ממש מסכנים... לבכות... (ל''ת)

      chava, 22/04/07 18:33

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ליהודה פוליקר!!!

    אני, 22/04/07 17:56

    לך תנשוך כריות...

    הגב לתגובה זו

    • חינם לא הייתי הולך לראות את פוליקר (ל''ת)

      שחצן עלוב נפש, 22/04/07 18:14

      הגב לתגובה זו

    • פוליקר מלך אמיתי!! (ל''ת)

      כל הכבוד לו!, 22/04/07 22:07

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני מחרים את האירוע הזה - למרות שאני גר מרחק הליכה משם

    ארז, 22/04/07 17:54

    אני לא מוכן להיות ניצב בקמפיין יחסי הציבור של גאידמק

    אותי לא קונים בהופעה של שרית חדד ושירי מימון

    הגב לתגובה זו

    • די, די לקנא אני יודע שזה כואב.... (ל''ת)

      א, 22/04/07 18:19

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד! (ל''ת)

      אלי, 24/04/07 12:47

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    כל הכבוד לפוליקר! כן יירבו, בושה לכל אומן שמשתתף באירוע הזה

    ארז, 22/04/07 17:53

    עמותת צדק חברתי עלק....

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כיף לראות אנשים שלא מתמסחרים!!!!!!!=] (ל''ת)

    =, 22/04/07 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד לגאידמק

    ר.א, 22/04/07 17:49

    כל הכבוד לגאידמק שפשוט נכנס לחלל ריק ושממון שמותירה המדינה, העיריה ומוסדותיהבערב יום העצמאות. יהיו מניעיו אשר יהיו

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הופעה במסווה של פוליטיקה...מגעיל

    אבנר , חיפה, 22/04/07 17:48

    זה שארקדי גאידאמק חושב שכל מי שחי בארץ הזו כשיר לרכישה זה ברור לכולם , וגם ברור למה. הוא קונה פוליטיקאים , שוטרים, עו''ד אנשים במצוקה , ועוד כמה שמתרפסים למראה חשבון הבנק שלו. האיש הזה הוא לא יותר מאיש עסקים עשיר מאוד שאין לאף אחד מושג מאיפה כל הכסף הזה הגיע, כי אם לשפוט לפי צורת הניהול של בית''ר י-ם , אז הוא לא המנהל הכי מבריק שאני פגשתי. הוא מקסימום יכול לקנות את ביבי, וליברמן ועוד כמה מושחתים רודפיי בצע. זה שפוליקר סירב להצעה שלו וכך גם שלמה ארצי זה בסדר גמור שיבין שיש כמה אנשים כאן שממש לא צריכים את הכסף שלו בתמורה להופעה מטעמו. הרי ברור לכולם בשם מי כל זה נערך וזה שהוא עושה את זה אם זה בא מטוב ליבו אז שיהיה לו לבריאות, אני במקום עיריית ת''א הייתי מתמלא בושה על מה שנעשה שם כשהם עומדים מנגד חסרי אונים ועלובים. לסיכום ארקדי תשאיר לנו כמה מקומות טהורים כמו מוסיקה ואומנות שאתה ודומייך עוד לא השחתתם בכסף שלכם. כל השאר שכן הסכימו לבוא שיהנו מהכסף , הם תמיד היו מסחריים ולא יותר מזה , שרית חדד עדיין לא קנה מידה למדוד מה נכון או לא נכון לעשות . חג שמח לכולם.

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שבאת להגיד פוליטיקה במסווה של הופעה (ל''ת)

      התבלבלת, 22/04/07 18:25

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא הבנתי, כל זה בגלל שהגאידמק מממן את האירוע וההמונים נהנים? יש פה

    בעיה אידאולוגית, 22/04/07 17:45

    לא הבנתי, כל זה בגלל שהגאידמק מממן את האירוע וההמונים נהנים? יש פה בעיה אידאולוגית
    לי יותר מפריע פסטיבל רבין למשל, או סמולנעם למען סוריה וכיו''ב...
    אז גאידמק זה הבעיה?
    לפחות זה לא אירוע פוליטי! ולא למען הבעת אימון באויב!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כל עוד שהכסף לא מגיע ממשלם המיסים

    קול הצדק, 22/04/07 17:43

    אין לי בעיה לא עם אומנים שירוויחו חצי מליון דולר ולא עם כאלו שיסרבו להופיע. איש את הישר בעיניו יעשה, כל עוד לא המדינה או העיריה או רשות אחרת משלמת. זכותו של גיידאמק לארגן ארוע וזכותום של האומנים להרוויח על פי כשרונם. ומהן הסיבות בגינן ארצי או פוליקר סרבו זה עניינם הפרטי. זכותם לסרב וזכותם להסכים. שוק חופשי חברים, והציבור לא רק שלא יוצא ניזוק אלא שאף מרוויח....

    הגב לתגובה זו

    • שוק חופשי אלק..

      מדינה של זונות, 23/04/07 02:58

      גאידמק ישתמש בכסף שלו כדי לרמוס אפסים כמוך.. וא מה תגיד?
      שוק חופשי??

      פושע מנסה להשתלט על המדינה ואתה אומר - זה שוק חופשי..

      כמה מטומטם אפשר להיות?

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    טוב אחרי שחברות התקליטים גנבו להם כסף הם צריכים.

    איש, 22/04/07 17:43

    אבל תחשבו על זה רגע מאתיים אלף דולר לערב אחד !!
    זה כמו דירה צנועה לא ?
    מדהים. ובסך הכל צריך לצרוח ולזמזם.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מוקי, אתה ראסהמן. למכור את נשמתך עבור חופן דולרים?

    טל, 22/04/07 17:40

    שלום מוקי, אני מקווה שאתה קורא. ל

    אין לי טענות כלפי אף אחד מהאומנים שלקחו את הכסף. באמת. הם לא ממש אומנים, הם לא מייצגים כלום. הם עושים את המוזיקה שלהם רק בשביל הכסף. אתה כן אומן, אמיתי שכזה.

    אתה מוכר את נשמתך לבבילון. האיש הזה הוא הוא ביבלון. זה איש שמנסה להפוך לדיקטטור. הרבה רעות חולות יש בחברה הישראלית, ואנחנו מייבאים רעה חולה חדשה מבחוץ. לא ציפיתי ממך למכור עצמך. חבל.

    אין לי הסבר לזה, למעט אם אתה ממש צריך את הכסף. את כך העניין, כואב לי, אבל אני מבין אותך. בכל מקרה אחר זה פשוט נראה לי לא ברור.

    תודה.

    הגב לתגובה זו

    • נוגע ללב (ל''ת)

      אוליגרך=פושע!, 23/04/07 02:55

      הגב לתגובה זו

    • מוקי כבר מזמן מכר את נישמתו למיינסטרים.... (ל''ת)

      חברים מיבנה, 23/04/07 14:12

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    פוליקר

    אריה, 22/04/07 17:38

    כל הכבוד לך פוליקר אתה מלך אמיתי שלא הולך על הון אוהב אותך

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ארקדי תודה!! למה יש פה צריי עין?!למה לעזעזל?!

    קובי, 22/04/07 17:36

    מה רע בזה שאדם שיש לו את היוכלת לפנק מעת לעת את תושבי המדינה ולעשות קצת שמחה לאנשים קשיי יום,מה רע בזנה \!? באמת שאני לא מבין!!
    אוקיי תגידו שהוא קונה אותי בכסף!! זכותו!!! תעשו גם אתם ת'סכומים שהוא עשה ותקנו אותי!!
    למה רמטכ''ל יכול לנצל את תפקידו בכדי להתקדם בפוליטיקה,למה עו''ד מפורסמים יכולים לנצל את תפקידם הקודם בכדי להגיע גבוה בפוליטיקה?!
    למה אשת תקשורת שיש לה תוכנית יומיומית ברשת ב (ערוץ ממלכתי)יכולה לנצל את זה בכדי להגיע לפוליטיקה,

    ולאיש אחד שעשה את הכסף רק בזכות עצמו ולא על גבינו,אסור?! למה?!??!

    הגב לתגובה זו

    • נשבר כבר מכל רודפי הבצע במדינה הזאת

      נוסטרדמוס, 22/04/07 23:47

      לפי רמת הכתיבה שלך, אני רואה שאתה אחד מאותם עיוורים שירוצו ביום הבחירות לשים פתק של גאידמק בקלפי רק בגלל שהוא ''מפנק את המדינה''. אתה חושב שמדובר פה בדוד טוב שבא לביקור מאמריקה והביא לכולנו מתנות יקרות?... זאת מלכודת, אנחנו בסוף נאכל אותה בגדול רק בגלל אנשים כמוך שמסתנוורים מכסף ומוכרים את עצמם בזול. אתה חושב שהכסף הזה הגיע מדוכן לימונדה שגאידמק הקים ליד ביתו בגיל 6?... זה מגיע מעסקאות נשק בלתי חוקיות. כשגאידמק יעלה לשלטון, נראה מי יצחק אחרון.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    עלק ביקשו סכומים גבוהים פחח

    pink, 22/04/07 17:29

    פוליקר לא מוכר את עצמו בשביל זבל גם לא בשביל הון, פוליקר הוא לא רמי וריטה שמוכרים את עצמם נמוך בשביל עוד כמה אלפים בבנק.
    לפחות נשארו כמה אנשים איכותיים במדינה הזו בין כל הרפש.
    בדיוק כמו שיהודית רביץ, גלרון, אלוארצ'יק, מאיר אריאל (ז''ל), חלק מהבנאים (משינה הרי מכרו את עצמם לסלקום), מיקה קרני, ועוד הרבה טובים ומוכשרים שלא מחפשים חשיפה ושואו בכל מחיר כמו כל הרפש הנ''ל.
    ולגאידמק- חמודי תפסיק לפזר פה כספים ולנסות לשמן את המדינה ואזרחיה, זה ברור שאוטוטו צרפת תבקש מאיתנו להסגיר אותך ואתה באמת חושב שמישהו פה מהאזרחים יקום להילחם בשבילך?! אם כן אתה חי בהזיה, כי בשביל להוציא פה אנשים להפגין על השכר לימוד הגבוה היה צריך להתחנן, אז תזכור שאתה פשוט מבזבז פה כסף לחינם! זה לא עיר מקלט, אדוני!
    ולגבי הבת המתחסדת שלך, כולנו נשמח אם היא לא תגיע לפה, הסתדרנו מצויין לפניכם ובטח אחריכם ושתפסיק לזיין לנו את השכל עם התלונות המטומטמות שלה על אפליה בין רוסים ועוד קישקושים שיוצאים לה מהפה ומי שאומרת , בדעה צלולה, על חשבון אנשים שנהרגים בגלל הביזנס של אבא שלה שככה זה ביזנס, אז אולי כדי להזכיר לה שבזכות כל המנוחים היא ישנה יופי, בפנטהאוז של הילטון ואוכלת קוויאר.
    נשבר הזין!
    (NRG חבל על הזמן אם אתם לא מפרסמים את התגובה הזו)

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כי כולנו עבדים אפילו שיש לנו כזה כאילו.. (ל''ת)

    ברי סחרוף, 22/04/07 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יוני בלוך - רוצה בנות - בפנים !

    הוא לא כמו, 22/04/07 17:21

    http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1477700

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פוליקר מלך (ל''ת)

    דליה, 22/04/07 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הוא קונה הכל בזול. (ל''ת)

    מלאך, 22/04/07 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אם שלמה ארצי זה משהו! ריטה ורמי זה סטנדרטי בארועים

    אמירה, 22/04/07 17:15

    200.000$לריטה ורמי מה הוא פראייר? איש עסקים עלק.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לכל הטוקבקיסטים הממורמים שפה

    E, 22/04/07 17:12

    למה אתם כול כך מתלהבים שפוליקר סירב להצעה הזו?מה זו גבורה?אפשר לחשוב שגידאמק אונס מישהו להגיע לאירוע הזה.תאמינו לי לא מגיע לכם כלום...מישהו מכריח אותכם להגיע?דביל פוליקר שסירב לכסף הזה אפשר לחשוב שלהופיע בפני 200 אנשים בצוותא זה יותר מכובד מאשר על הבמה הזו.

    פחחח

    הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      אלון, 22/04/07 17:31

      הגב לתגובה זו

    • להופיע בצוותא

      מאיה, 22/04/07 18:20

      זה הופעה פתוחה- שבא מי שבאמת רוצה לראות את פוליקר ולא איזה הופעה קנוייה שריח מצחין עולה ממנה וכל האמצעים הלוא כשרים כדי להגיע לשלטון.
      אז בבקשה, אל תשווה.
      זה לא יאה.

      הגב לתגובה זו

    • זה לא נקרא דביל

      יווני, 22/04/07 18:27

      פוליקר הוא אדם מאוד צנוע וברור שהוא לא יסכים להופיע באירוע המוני שכזה. חוץ מזה- פוליקר שייך לאנשים הנדירים שכסף הוא לא ערך עליון בשבילם (ולא שחסר לו כסף- הוא בנה את עצמו בשתי ידיים) הוא מבין שכסף זה לא הכל בחיים!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הגדמאק הזה הוא סתם frog face שיעוף מפה כבר (ל''ת)

    נמאס ממנו, 22/04/07 17:09

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    האמן היחיד והמיוחד!

    צ'פוזו, 22/04/07 16:54

    אמן ענק שלא ''ימכור'' את אמנותו/נשמתו עבור רודף פירסום חולני!!! תודה לך יודה!

    הגב לתגובה זו

    • אני חייב לשאול אותך

      מת על פוליקר, 22/04/07 17:24

      קראת לעצמך ''צ'פוזו'' על שם גיבור השיר ''שיר אחרי הגשם'' של פוליקר? זה אחד השירים הכי חזקים שלו. אגב, אתה צודק בכל מה שכתבת- יהודה הוא המוזיקאי הגדול בישראל ואין שני לו! הוא גם האדם האחרוון שימכור את עצמו!

      יאסו יהודה! ד''ש למנוליס!

      הגב לתגובה זו

    • אמת לאמיתה

      מירה, 22/04/07 17:27

      אמנים כמו פוליקר ואיינשטיין לא ימכרו את עצמם
      וזה שטויות שהם בקשו יותר
      מדובר באמנים ערכיים מאוד
      כסף זה לא הכל

      הגב לתגובה זו

    • מצתרפת לתודה! (ל''ת)

      כל הכבוד, 22/04/07 17:33

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל הכבוד לפוליקר

    ישעיה, 22/04/07 16:54

    איפה ישנם עוד אנשים שאי אפשר לקנות בכסף ??
    פוליקר הוא אמן אמתי שהיצירה שלו חשובה יותר מכסף, והכי חשוב שהוא לא יוצר בשביל לייצר כסף, בניגוד לאחרים שמתקראים ''אמנים''.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כן להורדת מוזיקה של האמנים שמשתתפים באירוע

    נגעל, 22/04/07 16:53

    היריקה הדוחה הזאת של משינה, מוקי, עברי לידר, ריטה ורמי קליינשטיין באזרחי המדינה.
    בשיתוף הפעולה שלהם עם הצורר הרוסי, ההאידמק.

    אני מצהיר בזאת שלמרות אהבתי את האמנים שציינתי, כל האמנים שמופיעים באירוע שרופים מבחינתי ואינני מתכוון לקנות דיסק שהם יוציאו מכאן ולהבא.
    ואני עדיין אחד מהבודדים שלעולם לא יוריד דיסק של אמן ישראלי. לפחות עד היום, שאמנים מוערכים על ידי מכרו את נשמתם לשטן.

    לאירוע כמובן לא אגיע ואקווה שרוב אזרחי מדינת ישראל, או לפחות מדינת תל-אביב הנאורה, ידירו רגליהם מהאירוע.

    הגב לתגובה זו

    • אתה דוחה

      נגעל מהנגעל, 22/04/07 17:53

      יריקה באזרחי המדינה? צורר רוסי?
      מדינת ת''א הנאורה ודאי תדיר רגליה מהארוע, אבל מאות אלפים יעריכו את העובדה שגאידמק משקיע מכספו האישי לטובת האזרחים.
      אתה ואלף הנאורים מת''א ודאי נגעלתם גם מכך שגאידמק השקיע מכספו בהקמת כפר לאנשי הצפון בתקופת המלחמה והקטיושות. בשביל מה זה טוב? הרי הקטיושות לא הגיעו עד ת''א הנאורה

      הגב לתגובה זו

      • חיפאי יקר, לך תקרא בספר ההיסטוריה מי היו ההאידמקים

        אותו הנגעל, 22/04/07 18:35

        ואז תבין.
        ברור שנגעלתי שגיאדמק הקים כפר לאנשי הצפון.
        ברור שאני נגעל כשאנשים מתחננים לנדבה מהמדינה ומגיע הגביר גאידמק ומחלק מכספו, וכולנו אסירי תודה לאותו פושע חלקלק, ולפי שם משפחתו, צורר יהודים.

        את הכפר לתושבי הצפון שספגו את הקטיושות היתה צריכה להקים ממשלת ישראל. ולכן לא אצביע קדימה או עבודה (כמובן לא ליכוד, אבל זה נראה לי ברור).

        רק נראה לי שהחיפאי לא יודע מה היא הנאורות, וחושב שהוא לא נאור. אולי אתה באמת אינך, אבל הציונות היא תוצר של הנאורות, ואם אינך נאור אינך ציוני. אינך פטריוט. אתה...

        וגילוי נאות, הכותב התל-אביבי הוא חיפאי במקור והוריי עדיין גרים בחיפה וספגו את מנת הקטיושות, שמשום מה אתה חושב שלא הזיזו לי....

        הגב לתגובה זו

        • באיזה שעות ביממה אדוני נאור?

          אנטי נאור, 22/04/07 21:49

          אני רוצה לקפוץ לבקור, אבל חושש להפריע להוד נאורותו.

          הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך! (ל''ת)

      דני, 22/04/07 22:12

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל הכבוד לשלמה ויהודה! (ל''ת)

    א, 22/04/07 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ארצי ופוליקר סחטיין! מתברר שלא את כולם אפשר לקנות (ל''ת)

    סיגל, 22/04/07 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    פוליקר אתה מלך אמיתי! כל הכבוד שסרבת (ל''ת)

    ארז, 22/04/07 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד לפוליקר! (ל''ת)

    יעל, 22/04/07 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה קורה במדינה הזו??

    מיה, 22/04/07 16:42

    ברור שצריך לשלם לאמנים..אבל כאלה סכומים בשווי של דירה?!?! עדיף שמר גאידמק יתרום למשל בצורה מסויימת לרופאים צעירים שלומדים כ''כ הרבה שנים ומרויחים שכר פעוט ביותר מאשר להוציא כ''כ הרבה כסף על כלום...אפילו אלה שירויחו 8,000 דולר- איפה הפרופורציות?! ושלא יובן לא נכון-אפשר בהחלט להבין את האומנים..אם יש מי שישלם אז למה לא לדרוש כמה שיותר

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    איכסה. לא הסכומים, אלא שיתוף הפעולה עם האיגאונה (ל''ת)

    דן, 22/04/07 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ואולי זה יותר פשוט...

    איתן, 22/04/07 16:37

    ...לדעתי, פוליקר הוא מזן שאולי נכחד או שהולך ונכחד!!!
    הכסף לא עולה לו מעל האוזניים!!!
    אנשים כיום הופכים עבדים לכסף- פעם אספנו בולים,גוגואים,עטיפות של מסטיקים,גולות, פורפרות וכו' והרגשנו הכי ''עשירים'' ומאושרים!!כיום אנשים אוספים כסף- הופכים לעשירים אבל לא למאושרים!! הקונספציה שהכל ניתן לקנות בכסף היא נכונה אבל גם לא מדויקת.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    roee_maatook@yahoo.com

    daniel, 22/04/07 16:34

    gaidmak!!!
    he has money to flash on each israeli.
    every israeli will love him for that.
    wake up.
    he is using you all!!!!
    israel is a place without morals...
    and you all diserve it...
    enjoy your new king

    arcadi gaydamac

    הגב לתגובה זו