• 41.

    ''ברוס לי'' ''התותח על''

    יואל, 03/09/09 23:49

    מאז שראיתי לאחרונה את הסרטים של :
    ''ברוס לי''
    ''התותח על''
    וראיתי איך הוא מת אני מרגיש כאב
    לב כל הזמן ולפעמים יורדות לי דמעות כל פעם שאני נזכר בו ולא יודע מה לעשות כדי להפסיק עם ההרגשה הזאת ולפעמים אני מצטער בכלל שנכנסתי לזה , יש לכם רעיון איך להוציא אותי מההרגשה הזאת
    אודה לכם מאוד

    IP: 93.173.201.155דווח על תגובה זו

    • BJNV

      LI, 21/09/09 23:30

      אחי את האמת אני בן 19 ואני שנה וחצי לומד את האומנות של ברוס לי ותאמין לי הוא חסר מאד אני טסתי ראיתי את גקי צאן אבל אותו לא יכולתי לראות גם לי מאד כואב עליו ובמיוחד שלא נשאר ממנו זכר משתתף בצערך

      IP: 77.125.91.161 דווח על תגובה זו

    • תבונה מתוך ידיעה מודעת

      אליהו שמש, 23/09/09 02:30

      תפסיק להתאבל
      ע''י כך תפסיק ללבות את העצב והכעס
      לחוות ישות אחרת אין זה אומר לההיות היא
      אלה לההיות שלם עם עצם היותה, ולתת לה
      לההיות.= לעצמה, ע''י כך תחזור ל,,,עצמך
      מכאן תבין שעצמך בחר לכאוב ועצמך בחר להתאבל
      והבקשה מהחוץ שיחלץ אותך מכך, היא היא התובנה שאתה מטיל על האחר,
      ידידי עשה הפרדה בינך לבין ברוס ובכך תוכל לראות אותו כמות שהו, מישהו ללמוד ממנו,,,

      IP: 87.69.207.139 דווח על תגובה זו

  • 40.

    ברוס לי

    איתמר מלמד, 28/01/09 19:54

    ברוס לי התותח אין כמוהו הוא המאסטר כולכם טמבלים

    IP: 62.0.134.95דווח על תגובה זו

  • 39.

    bruce lee

    מה זה משנה..., 17/04/08 00:14

    bruce lee is my king!!
    היני הולך לפי ברוס לי ולומד ממנו תעשו זאת גם!
    הוא פשוט אגדה 1 ממיליונים או מילארדים.

    IP: 82.81.128.221דווח על תגובה זו

  • 38.

    מה קרה

    ~~~~~~~~~~~~, 22/12/07 19:42

    ברוס לי מה אתה יודע לעשות אולי אתה חזק אבל מה

    IP: 80.178.110.165דווח על תגובה זו

  • 37.

    ברוס לי

    חנן, 08/12/07 20:45

    אדם גדול!

    IP: 213.151.58.169דווח על תגובה זו

  • 36.

    ברוס לי

    חנן, 08/12/07 20:45

    אדם גדול!

    IP: 213.151.58.169דווח על תגובה זו

    • ברוס לי זל (ל''ת)

      יוסף, 11/03/09 16:29


      IP: 212.76.114.229 דווח על תגובה זו

  • 35.

    יש 2 מצבים קיצונים זה מזה, האחד הוא הקיום של ה'אני' האגו, השני מצב

    האחדות כשלאחדות, 08/12/07 15:58

    להגיע רק לאחר המוות.
    (בתורת הקבלה למשל, מדובר על איחוד עם 'אדם קדמון', מקור כל הנשמות בעולם, שהתנפצו ונפרדו לאלפי רסיסים עם ה-'חטא הקדמון'
    ויצרו את כל האנשים (הנשמות)
    שהתגלגלו לעולמנו החומרי.

    בכל אופן, להגיע לאחדות, זרימה מושלמת, לשינוי מתמיד פירושו לאבד את ה'אני' שלך, ולכן הדברים שכביכול נאמרו ע''י ברוס לי הם סתירה, אלא אם כן אמר אותם מתוך ההקשר של השתנות מתמדת תוך כדי קרב כדי להטעות את היריב.

    החיים שלנו הם מלחמה מתמדת של בדיקת גבולות היכולת האנושית לשמור על אחדות בין אנשים ובה בעת לא לאבד את ה-'אני' של כל אחד.
    תרגול אינסופי של קאטות כאשר אתה אדם יצירתי מאפשר לך ליצור בתוך מגבלות הסגנון ואף לפתח סגנונות חדשים מתוך תרגול זה.
    הקיום שלנו מלא מגבלות וכמו שנאמר כאן אין הכוונה לחוסר שיטה אלא ליכולת לא להיות מקובע בשיטה.
    שוב, אחד הדברים המודגשים בתורת היצירה של ספר יצירה הקבלי - היצירתיות.
    מפי קראטיסטית אומנית לחימה מאוד רוחנית ; )

    IP: 79.177.175.201דווח על תגובה זו

    • עד כמה שהבנתי הכוונה היתה לאבד את האיגו, וגם לפי התורה

      יהודה, 22/02/09 22:58

      אנחנו אמורים לחיות בענווה, ולא אני אני אני. ורק כאשר תאבד את זה תוכל לחיות באמת.

      IP: 79.176.234.33 דווח על תגובה זו

    • ידיעה מתוך מודעות

      אליהו שמש, 23/09/09 02:59

      ידידתי ברגע שפסקת והגדרת לעצמך שהחיים
      הם מלחמה ובדיקת גבולות באותו רגע קיבעת
      מצב,,,ועצרת זרימה, החיים הם לא מלחמה או
      בדיקת גבולות. והמהות של אני-אתה ביסודה
      מרמזת על הפרדה,,,ומכאן הטעות,ז''א ונסי להבין היטב,,,, אני-אתה-אתה-אני= אחד
      =ליצור-היות ,ולא ליצור גבולות ומלחמה לבדיקה, ואין זאת תובנה השייכת ליהדות ואו
      לכל תורה ושיטה אחרת, זהו ידע,,,במילים אחרות זאת ה מודעות =המפגש עם הכולל,ללא
      הפרדה ממנו.

      IP: 87.69.207.139 דווח על תגובה זו

  • 34.

    אהבתי את ברוס לי אבל יש שחקנים

    אהבתי, 29/11/07 14:15

    גדולים ממנו באומנות הלחימה.

    סינים כן כולם סינים.

    צ'אן קון טאי.
    קארטר ואנג.
    ועוד מלא.

    IP: 84.108.216.52דווח על תגובה זו

    • אין יותר גדולים ממנו

      סהר, 25/04/08 16:57

      הם לא אמיתיים ברוס לי היה האיש החזק והמהיר בעולם!במיצאות!אף אחד לא הצליח לנצח אותו ובזמן שברוס לי היה חי היה לו יריב אחד שכימעט ניצח אותו שהוא היה ניקרא מקום שני והשם שלו זה צא'ק נוריס!הם היו האנשים ההכי חזקים..אבל את ברוס לי אף פעם לא ניצחו!

      IP: 217.132.64.21 דווח על תגובה זו

      • ברוס לי ''התותח על''

        יואל, 03/09/09 23:59

        צודק

        אין יותר גדולים ממנו

        ברוס לי היה האיש החזק והמהיר בעולם!

        במציאות!

        IP: 93.173.201.155 דווח על תגובה זו

  • 33.

    קראתי כמה תגובות ממש כמו השיחות שהיו לי בכיתה ב'

    מת מצחוק, 29/11/07 11:13

    ברוס לי הכי חזקבעולם יותר מג'קי צ'אן...ברוס לי גומר על סופרמן??????
    מי יותר חזק ברוס לי או נינג'ה אמריקאית?
    ברוס לי יכול לנצח את ספיידרמן אפילו שהוא שולח עליו קוריי עכביש.
    ברוס לי הכי חזק בעולם הוא הרג את צ'ק נוריס .
    ובכל הפסקה בבית הספר הייתי מבקש שיעמדו 5 ילדים במעגל מסביבי כמו שתמיד היה בסרטים של ברוס לי ורציתי להיות ברוס לי גם אני . אז חשבתי שגם לי זה יצליח והם ייקפצו עליי אחד אחד כמו שהבמאי בסרט (ברוס לי בעצמו) אמר להם. וככה יצא שכל הפסקה היו הורגים אותי מכות ולא הבנתי למה לי לא מצליח עם הנונצ'אקו. תמיד הייתי מקבל מזה מכות יותר מאשר נתתי. אכן תקופה מצחיקה מאוד שכמה מהמגיבים כאן זרקו אותי אליה בחזרה ... וכל שנשאר לי לשיר עכשיו זה ...ברוס לי גבר, ברוס לי גברררר.....חחחחחח

    IP: 87.68.57.198דווח על תגובה זו

    • הרגת אותי מצחוק אתה גנובבבבבב (ל''ת)

      רונית, 29/11/07 11:37


      IP: 87.68.57.198 דווח על תגובה זו

  • 32.

    אהובי!ברוסליי

    ברוס ליי, 17/10/07 16:32

    באמת! אני הכי בן אדם חולה על ברוס ליי

    IP: 79.182.243.200דווח על תגובה זו

  • 31.

    ברוס לי ...

    נופר, 09/09/07 15:59

    ברוס לי חזק מאוד הוא מת כי היה לו משהו במוח אבל אני אוהבת את ג'קי צ'אן הוא הכי חזק בעולם

    IP: 80.178.136.120דווח על תגובה זו

    • bruce lee

      Next bruce, 02/10/07 09:56

      ברוס לי אכן הכי חזק בעולם ואכן מת מבעיה במח שאף אחד לא גילה אותה עד היום!
      אבל ג'קי צאן לא הכי חזק בעולם הוא רק פעלולן טוב,גם אני חשבתי שהוא הכי חזק בעולם פעם אבל זה לא כך.

      IP: 82.81.103.165 דווח על תגובה זו

  • 30.

    ברוס לי ...

    נופר, 09/09/07 15:58

    ברוס לי חזק מאוד הוא מת כי היה לו משהו במוח אבל אני אוהבת את ג'קי צ'אן הוא הכי חזק בעולם

    IP: 80.178.136.120דווח על תגובה זו

    • זה לא נכון

      דניאל, 05/10/08 19:20

      ברוס לי מת מיתוצאה של בצקת במוח
      כי הוא לקח כדור לא נכון ולא יספיקו להציל
      אותו

      IP: 79.183.165.83 דווח על תגובה זו

  • 29.

    ברוס לי

    oron, 13/07/07 15:05

    ברוס לי הוא האיש החזק בעולם
    ואף אחד לא היה כמוהוא


    IP: 83.130.62.36דווח על תגובה זו

    • ברוס לי

      דניאל, 05/10/08 19:22

      אני יגיד לך משהו אני לא חושב שיש מישהו
      שאהב את ברוס לי יותר מימני אבל כיום עם
      הקידמה החדשה אני חושב שאולי צ''ט לי עבר אותו

      IP: 79.183.165.83 דווח על תגובה זו

  • 28.

    רעידת אדמה חזקה הורגשה באיי סולומון

    אמיר, 02/04/07 02:01

    סכנה לצונאמי

    IP: 83.130.239.141דווח על תגובה זו

  • 27.

    עלה הפרק השני של האינטרגלאקטיק

    מאור, 01/04/07 16:22

    http://www.youtube.com/watch?v=Cayw7OzXyrg

    IP: 84.228.13.34דווח על תגובה זו

  • 26.

    ברוס לי, אייקון סימבולי.

    ארגמל, 01/04/07 12:17

    אכן מאמר מבריק נוסף מאת מבקר התרבות העולה וההוגה הדקדנטי של העת החדשה, מר הרטוגזון.
    יפה עשה אותו הרטוגזון שהפנה את תשומת ליבנו לערכים המוספים שניתן לחלץ מברוס לי, לא זה של המדיום הקולנועי, אלא של זה שמסומל בשמו. עבודה נאה, כולי תקווה שתוכל לחלץ סימבוליות רוחנית גם מאייקונים פחות ויזואליים במאמרים הבאים (אייקונים מעולם הפוליטיקה, כלכלה או מהצבא למשל).

    IP: 222.225.206.229דווח על תגובה זו

  • 25.

    שנה הבאה שנת ה 6000 (ל''ת)

    אמיר, 01/04/07 04:09


    IP: 84.229.125.3דווח על תגובה זו

  • 24.

    שלום xxx

    ak1, 01/04/07 00:49

    כואבת לי הבטן,מקפה ומהחשיש שנתת לי,דיר באלק אתה מבריז מהטיול לירושלים,מוריטזה מוסרת שהיא בעניין.

    IP: 84.228.245.170דווח על תגובה זו

    • מוריטזה היקרה

      AK1, 01/04/07 03:22

      מצאתי פיתרון יצירתי לעניין המאפיה הרוסית והאוליגרכים - תודיעו ליורם שיחליט מה לעשות איתם - העונג יהיה כולו שלו.אני מסיר אחריות מכאן והלאה.הוא בישל את התבשיל הזה לפני שמתתי בברבי.נולדתי מחדש בוולפסון,גם שם המאפיונרים הרוסים שלחו בחורה מוכה וחבולה.נתתי לה שוקולד באצ''י,כעבור זמן קצר היא התאבדה והשאירה את השם שחרוט לי בלב.מנהל המחלקה הפנימית נתן לי מנטרה ברומנית - תזיין תזיין ואל תפסיק לזיין,אח''כ הגיעה מלאכית מארגנטינה - ראש מחלקה פנימית ו'.
      הוכחתי לה ש100% חמצן במוח=סאטוריזציה.

      IP: 84.229.125.3 דווח על תגובה זו

      • אנו ויורם דיברנו טלפטית

        ג''ושין, 02/04/07 12:27

        היה ברור לשנינו שאני הולך למות,הוא תידלק אותי בהמון כוסות של קפה שחור דחוס - שיהיה לי כוח למכות,דיברנו על גליה,הבטחתי לו 3 ארמונות בעיראק,המאפיונרים פחדו ממנו מאוד - ובצדק.הלכנו מכות..בוולפסון ניתקלתי בסוכן מוסד המום עם פרצוף של - איך יצאת מזה בחיים???

        IP: 83.130.239.141 דווח על תגובה זו

    • xxx שלום רב

      AK1, 01/04/07 04:18

      כמו שאתה מבין בני אדם לא יבינו זאת לעולם,גם אני חושב שמוקדם מדי לעלות בערה השמיימה ממגדל דוד.יש לנו עוד 5 ומשהו שנים להנות מהווה הזה,כמו שהבנת בוש הפאטת הוא האנטי קרייסט.בלייר בחור חביב אבל טמבל - שנינו ראינו אותו מדבר ב BBC על כך שאף אחד לא יכול לחזות את העתיד.ועל זה נאמר פחח.
      ה MI6 הוציאו ממני בכוח את סוני ג''וזף,מבחינתי זה פאק באמונה,הודעתי לאמא לפני 3 ומשהו שנים שתלמד אותו עיברית כדי שהוא יהיה בן 13 נוכל לדבר כמו אל אב ובן.

      IP: 84.229.125.3 דווח על תגובה זו

  • 23.

    כן,באינטרפול עובדות גם בנות.

    AK1, 31/03/07 23:18

    פתחתי בתמימות MTV BASE
    אין לי ספק שאת סובלת במסיבות המעפנות שלך.דיברתי עם הבוס ואמרתי לו שאני אוהב גם אותך וגם את גברת סמ'ית המאממת.יש לי הפתעה בשבילך - אני מתחתן עם שתיכן תחת אותה חופה,הבוס אמר אוקי דוקי.תגידי תודה שוויתרתי על קארי פישר הקנדית,מירלה הברזילאית,ואנסטסיה הפולניה.אם עד יום שני הבא אין כאן שלום אני מיתחתן עם כולכם תחת אותה חופה,נימאס לי ממשחקי הכוח שלך,בסוף כולכן תגמרו בקרב בוץ,ואני אראה את זה מלמעלה.

    IP: 84.228.245.170דווח על תגובה זו

  • 22.

    לכבוד גברת קאלי שלום רב

    שיווה, 31/03/07 22:53

    פתחתי בתמימות MTV BASE
    אין לי ספק שאת סובלת במסיבות המעפנות שלך.דיברתי עם הבוס ואמרתי לו שאני אוהב גם אותך וגם את גברת פארווטי המאממת.יש לי הפתעה בשבילך - אני מתחתן עם שתיכן תחת אותה חופה,הבוס אמר אוקי דוקי.תגידי תודה שוויתרתי על קארי פישר הקנדית,מירלה הברזילאית,ואנסטסיה הפולניה.אם עד יום שני הבא אין כאן שלום אני מיתחתן עם כולכם תחת אותה חופה,נימאס לי ממשחקי הכוח שלך,בסוף כולכן תגמרו בקרב בוץ,ואני אראה את זה מלמעלה.

    IP: 84.228.245.170דווח על תגובה זו

  • 21.

    תענוג הא?

    עד למתרחש, 31/03/07 20:34

    העולם מסתובב סביב ישראל
    לא צריך לעשות כלום
    כולם מחכים שתתעוררו
    הריאליטי הזה לא ייגמר לעולם

    IP: 84.228.245.170דווח על תגובה זו

    • לכבוד כולכן

      מר סמי'ת, 31/03/07 23:48

      פתחתי בתמימות MTV BASE
      אין לי ספק שאת סובלת במסיבות המעפנות שלך.דיברתי עם הבוס ואמרתי לו שאני אוהב גם אותך וגם את גברת פארווטי המאממת.יש לי הפתעה בשבילך - אני מתחתן עם שתיכן תחת אותה חופה,הבוס אמר אוקי דוקי.תגידי תודה שוויתרתי על קארי פישר הקנדית,מירלה הברזילאית,ואנסטסיה הפולניה.אם עד יום שני הבא אין כאן שלום אני מיתחתן עם כולכם תחת אותה חופה,נימאס לי ממשחקי הכוח שלך,בסוף כולכן תגמרו בקרב בוץ,ואני אראה את זה מלמעלה.

      IP: 84.228.245.170 דווח על תגובה זו

    • קדאפי צודק

      אמיר, 01/04/07 00:08

      עיראק שייכת ליורם מהברבי - לא מועדון הזמר.

      IP: 84.228.245.170 דווח על תגובה זו

    • FAST FORWARD

      אמיר, 01/04/07 00:18

      הגעתי ב2004 לארה''ב דרך פרנקפורט - הגרמנים שיחקו אותה קשוחים וניסו לעכב אותי מלהגיע לטיסה,בסופו של דבר עליתי עליה,בדרך ראיתי חזיונות נפלאים,נחתתי במיאמי,האמריקאים עיכבו אותי זמן רב,לאחר המתנה ממושכת שמעתי את שמי בכריזה.הם הודיעו לי שהתיק שלי הלך לאיבוד ואני אקבל אותו בדואר ישירות לקיי ווסט,נסעתי באוטובוס לילי - ראיתי חזיונות.הגעתי.נפלתי על חבר טוב מהארץ,עשינו ראש שתינו משהו ונסענו על אופניים למסיבה,באמצע המסיבה ראיתי את המסיבה שכולכם מחכים לה בלייב.יצאתי החוצה והתחננתי לבורא עולם שיוציא אותי מכאן בסערה השמיימה - הוא סרב.

      IP: 84.228.245.170 דווח על תגובה זו

      • חה חה חה

        בלשי, 02/04/07 10:40

        הם גנבו לי את התיק עוד פעם - היו בו ספריי קבלה עתיקים!!!

        IP: 83.130.239.141 דווח על תגובה זו

        • איזה מזל,הוא היה יכול לגמור כמו ג''ונתן פולארד.. (ל''ת)

          ג''ושין, 02/04/07 10:52


          IP: 83.130.239.141 דווח על תגובה זו

    • מוהן היקר

      אמיר, 01/04/07 00:30

      1000 בנות מתרוצצות לי בראש ולא נותנות לי מנוחה,בבקשה תעזור לי לצאת מהתסבוכת הזאת.

      IP: 84.228.245.170 דווח על תגובה זו

  • 20.

    הערה לכותב ולקורא -

    מבין ענין, 31/03/07 20:32

    כתבה תכנית מעולה !
    כל הכבוד לכותב שפינה את הבימה לברוס לי בדרך ניסוח הכתבה והותיר את האגו האישי בצד (בניגוד לכתבות אחרות שאני קרוא כאן בהם הכותבים מעמידים את עצמם במרכז הנושא).
    חכה כבר לכתבה הבאה !

    IP: 84.228.226.119דווח על תגובה זו

  • 19.

    הוא היה הגדול מכולם...

    דני, 31/03/07 18:55

    אני לא יודע בני כמה אתם[המגיבים]
    אבל מי שזכה ליראות את ההיסטריה סביבו יכול להבין את הגדולה שלו יש רק שלושה שניחנו בכישרון אלוהי
    מארדונה .מייקל גיקסון וברוס לי

    IP: 66.65.75.63דווח על תגובה זו

    • לגדול מכולם

      מה זה משנה..., 17/04/08 00:16

      אל תשווה אותו לאחרים במיוחד לא למראדונה ומייקל הוא מעל כולם ושונה מכולםץ[עובדה]

      IP: 82.81.128.221 דווח על תגובה זו

  • 18.

    עידו תודה על הכתבה . (ל''ת)

    קונגפואיסטית, 31/03/07 18:46


    IP: 83.130.77.152דווח על תגובה זו

  • 17.

    המקור לרעיונותיו של ברוס''הדרקון הקטן''

    יוסי, 31/03/07 13:13

    מצוי בהונג קונג.באותה תקופה נפוצה שיטה בשם אי צ'ואן(או דה צ'אנג צ'ואן).בקצרה,למפתח השיטה,וואנג שיאנג ג'אי, נמאס מהתדרדרות הרמה של א''ל הסיניות שמקורו בביצוע קאטות והתרכזות בהם.הוא הוריד את הקאטות ופיתח צורות אימון פשוטות ועמוקות הרבה יותר.מבחינת אופיין (לווא דווקא תנועתית)הן הזכירו איגרוף מערבי(חוסר תבניות ,עבודה על תמצית הקרב וכו').
    אחד מתלמידיו הבכירים של וואנג הביא את השיטה להונג קונג וברוס ,כנראה,ינק ממנו את היסודות הפילוסופיים.וואנג במאמרים משנות ה30 וה40 של המאה הקודמת כבר הזכיר את המושג של ''חוסר צורה''.נראה שברוס הושפע מכך עמוקות.בכל אופן,בסילבוס של שיטתו לא מוזכר התירגול הבסיסי ביותר של תירגול ''חוסר הצורה''.תירגול הידוע בכינויו ''עמידות עמוד''(בתירגום מסינית).
    לכל הספקנים,אינני מתכוון לביקורת בדבריי,אלא ניסיון להבין ולהאיר(גם לעצמי)

    IP: 82.81.208.145דווח על תגובה זו

  • 16.

    ג'ט קון דו

    צ'אק נוריס, 31/03/07 12:54

    כמי שקרא את סיפרו הראשון ''chinese gung fu'' לדעתי שם עוד הופיעו ניצני גאונותו והוא כמובן הגדול מכולם.

    IP: 89.1.103.97דווח על תגובה זו

  • 15.

    אחלה כתבה מרתק

    xxx, 30/03/07 20:36

    כל מילה סלע --לא יקום אחד כמו ברוס לי -- האחד והיחיד

    IP: 80.178.135.139דווח על תגובה זו

  • 14.

    הנה אני בא 2 (ל''ת)

    שיווה, 30/03/07 18:24


    IP: 80.230.154.248דווח על תגובה זו

  • 13.

    האלימות היחידה המותרת היא בקרבות פנים מול פנים

    ה' צבאות, 30/03/07 17:05

    ללא פצצות אטום - צוללות - מטוסים - נשקים - רימונים - כדורי רובה ואקדח.

    IP: 84.229.232.4דווח על תגובה זו

    • לכבוד העולם הנוצרי

      ישוע, 30/03/07 18:05

      אני רוצה לראות את כול הכסף שנעשה בשמי ועל גבי ב 7 שנים האחרונות החל מיום שני הקורב זורם למדינות העולם ה 3 כול יום שני החל מהיום אני אחליט איך אני מעביר אתכם את המדורי הגיהנום והייסורים שהכנתי לכם

      IP: 80.230.154.248 דווח על תגובה זו

      • שבת שלום וחג שמח (ל''ת)

        יהוה, 30/03/07 18:18


        IP: 80.230.154.248 דווח על תגובה זו

        • המוסד מת וקם לתחיה (ל''ת)

          פצצת מימן, 30/03/07 18:34


          IP: 80.230.154.248 דווח על תגובה זו

          • WHO IS THE MISTRIOUS FRANCH GIRL FROM NUMBER 27?

            AK1, 01/04/07 00:24

            ANOTHER INTERPOL LOVER

            IP: 84.228.245.170 דווח על תגובה זו

      • דוגמא בולטת ומעצבנת במיוחד - דן בראון

        בלשי, 03/04/07 22:22

        צופן דה וינצ''י
        מלאכים ושדים

        כול הכסף שדן ואישתו עשו על חשבוננו+הטיולים - שייך לנו!!!

        אנשי המיבצר הדיגיטלי..

        IP: 81.5.33.38 דווח על תגובה זו

  • 12.

    aftermath of sex

    sagi, 30/03/07 15:46

    It describes so clearly the importance of resilience and conciousness in a quest for certainyyin A world of Chaos and injustice.

    IP: 85.145.187.181דווח על תגובה זו

  • 11.

    המשפט החשוב ביותר של ברוס לי הוא:

    ז'אן-פול מארה, 30/03/07 15:29

    ''הלוחם שתירגל אלפי בעיטות פעם אחת, לא מפחיד אותי כלל. אני פוחד מזה שהתאמן על בעיטה אחת אלפי פעמים.''

    למישהו זה נשמע כהטפה נגד שיטתיות???

    IP: 84.228.194.246דווח על תגובה זו

    • לך זה נשמע כמו הטפה לשיטתיות? (ל''ת)

      בן, 30/03/07 16:27


      IP: 88.153.111.251 דווח על תגובה זו

      • בהחלט

        ז'אן-פול מארה, 30/03/07 18:22

        אי הליכה בעקבות הדפוס מפאת חוסר יעילות לחימתית?

        אנרכיזם?

        סגנון מחוסר סגנון?

        הרי את ברוס לי ניתן לזהות ע''פ הדפוס והסגנון בקלות רבה, גם אם יהיה מחופש לכרים עבדול ג'אבר.
        כל מי שראה את סרטיו יודע זאת.




        IP: 83.130.88.177 דווח על תגובה זו

        • בוודאי

          בן, 30/03/07 20:38

          מכיוון שהוא לא נראה כמו אף אחד אחר בתנועותיו אתה יכול לדעת שזה הוא.

          אני אספר לך משהו חביב מהפן הטכני. מנסים עכשיו ליצור סרט חדש של ברוס לי באנימציית מחשב תלת מימדית.

          אחת המסקנות מהנסיון הזה, שלא הסגנון או העוצמה היוו אותו, אלא השליטה המוחלטת שלו בנקודת מרכז המאסה שלו.הוא ידע בדיוק איפה היא נמצאת ואיך להזיז אותה.
          לאמני תלת מימד שצופים בתנועות שלו שעות על גביי שעות ויש להם אפשרות להקפיא את ה''זמן'' אין את היכולת לשחזר במדוייק את אותה שליטה באותה נקודת מרכז מאסה. ומדובר באנשים שיצרו כבר דמויות ריאליסטיות לחלוטין מתוחכמות בתנועה ובמראה.

          מדובר באמן שליטה עצמית בלתי רגיל שלדידו אמנות הלחימה היא אמצעי לבטא במלואה את אותה שליטה,
          שליטה עצמית שכזאת חייבת לבוא ממודעות עצמית מלאה לתנועות שלו ושל היריב וכבר סיכמנו כאן במאמרים אחרים מה מפריע למודעות עצמית מלאה מלהתבטא.

          It is true that the mental aspect of kung-fu is the desired end; however, to achieve this end, technical skill must come first

          IP: 88.153.111.251 דווח על תגובה זו

    • לא הבנת

      אחד, 30/03/07 17:07

      הוא התכוון שהוא יותר חושש מיריב שהתאמן על בעיטה מסויימת אלפי פעמים משום שאז הוא (היריב) מבצע אותה באופן מושלם וקשה להתגונן נגדה.

      זו דווקא הטפה בעד שיטתיות.

      IP: 88.153.178.177 דווח על תגובה זו

      • נו.... הוא אשר אמרתי

        ז'אן-פול מארה, 30/03/07 18:09

        קראת את המאמר בכלל?

        אכן. מישהו לא הבין...

        IP: 83.130.88.177 דווח על תגובה זו

    • ברוס לי ושיטתיות

      עידו, 30/03/07 18:33

      ברוס אמר הרבה פעמים שברור שללא שיטתיות באימונים לא ניתן להשיג כלום והוא היה ידוע בתוכנית האימונים המפרכת והמסודרת לעילא שלו. הוא למד כל דבר אפשרי מתורות רוחניות ועד פיזיקה ניוטונית כדי לשפר את אמנות הלחימה שלו ב ש י ט ת י ו ת.
      אבל באותו הזמן ברוס מזהיר מכניעה לשיטה אחת מסוימת שכן שיטה בעיניו היא מגבלה. התקפה של ג'יט קון דו מבוססת על כמה וכמה סגנונות.
      ההתבטאויות כנגד שיטות במאמר לקוחות מכתביו של לי, לא המצאתי כלום ונראה לי שהן מדברות בעד עצמן.
      לצערי שבת נכנסת ואין ביכולתי להרחיב עוד. (לא לצערי שהיא נכנסת, לצערי שאין אני יכול להרחיב את הדיבור)
      כל טוב
      עידו

      IP: 84.228.10.157 דווח על תגובה זו

      • שבת שלום!

        ז'אן-פול מארה, 30/03/07 18:59

        אינטרגלאקטיק שומר שבס :-)

        יפה.

        IP: 83.130.88.177 דווח על תגובה זו

      • סדר במשפט

        אילן, 31/03/07 20:09

        השבת נכנסת ולצערי אין ביכולתי להרחיב עוד.
        ואז לא היית צריך לכתוב את מה שכתבת בסוגריים.

        IP: 89.0.42.159 דווח על תגובה זו

    • את המשפט החשוב הזה אמר תומס אקווינס 700 שנים לפני ברוס לי

      עובר אורח, 31/03/07 21:12

      ''Beware the man of one book''

      כי באנגלית זה נשמע יותר טוב


      IP: 217.132.252.41 דווח על תגובה זו

  • 10.

    ג'יט קוון דו טובה רק לסרטים

    אבי, 30/03/07 13:47

    הפילוסופיה כשלעצמה יפה מאוד, אך ג'יט קוון דו ואומנויות לחימה מסורתיות אחרות יפות בעיקר לסרטים. בקרבות הזירה האמיתיים מומחים של אומנויות כגון קונג פו על סוגיו השונים, קראטה, נינג'יטסו, טאקוונדו וכו' מפסידים לרוב לשיטות קצת יותר פרקטיות ומציאותיות.

    IP: 88.154.195.219דווח על תגובה זו

  • 9.

    ג'יט קוון דו טובה רק לסרטים

    אבי, 30/03/07 13:46

    הפילוסופיה כשלעצמה יפה מאוד, אך ג'יט קוון דו ואומנויות לחימה מסורתיות אחרות יפות בעיקר לסרטים. בקרבות הזירה האמיתיים מומחים של אומנויות כגון קונג פו על סוגיו השונים, קראטה, נינג'יטסו, טאקוונדו וכו' מפסידים לרוב לשיטות קצת יותר פרקטיות ומציאותיות.

    IP: 88.154.195.219דווח על תגובה זו

    • בקרבות הזירה מומחים של קראטה מפסידים

      איציק סנסיי, 30/03/07 19:47

      אני חולק על הקביעה כי ''בקרבות הזירה האמיתיים מומחים של אומנויות כגון קראטה, מפסידים לרוב לשיטות קצת יותר פרקטיות ומציאותיות.'' משום שמומחי קאראטה לא משתתפים בקרבות זירה, אגב תחרויות בשיטות הקלסיות כמו שוטוקן היו אסורות משום שכל טכניקה מוצלחת היתה מסתיימת בפציעה קשה או מוות. היום התאחדות הקאראטה הבי''נל מתירה רק חלק זעיר של טכניקות הלחימה בקרבות תחרותיים, ורוב המתחרים הם לא מומחים אלא אתלטים שהתאמנו בטכניקות המוגבלות האלו כדי להשיג זכיה בנקודות..

      IP: 128.222.37.20 דווח על תגובה זו

      • רון ואן קליף

        אבי, 31/03/07 05:22

        רון ואן קליף שזכה 12 פעמים באליפות ארה''ב ו-6 פעמים באליפות העולם בקראטה השתתף בתחרות שכזו והובס מהר מאוד

        IP: 194.90.133.162 דווח על תגובה זו

    • די מסכים עם אבי

      רוני, 31/03/07 16:55

      אמנויות הלחימה המסורתיות יפות ואציליות אך לא ברור עד כמה מתאימות למצבי קרב אמיתיים,מה שנקרא ''לחימה מלוכלכת/לוחמת רחוב''.הקודים ברורים,האצילות מחייבת.הן יכולות לעזור אך אינן חזות הכל.בעיטה,למשל, חושפת לסכנה שכן עם רגל באוויר הבועט אינו יציב.

      IP: 212.179.239.52 דווח על תגובה זו

      • מי אמר שאתה חייב ליהיות עם רגל אחת באויר?

        יהורה, 22/02/09 23:24

        ועל כך דובר פה הרבה, תשכך את מה שלמדת ופשוט תגיב למה שקורה. ואל תשאיר שלא לצורך את הרגל באויר.

        IP: 79.176.234.33 דווח על תגובה זו

  • 8.

    יפה. (ל''ת)

    afinos, 30/03/07 13:21


    IP: 84.108.222.43דווח על תגובה זו

  • 7.

    כאחד שמתאמן בווינג צון יש לי דעה על ברוס לי

    ווינג צון, 30/03/07 12:57

    ברוס לי למד ווינג צון מגיל 13-18 ולא השלים את חוק לימודיו.
    המורה שלי עוסק באומנות כ 30 שנה.
    ברוס לי היה כשרוני והצלחה שלו באה לעולם כתוצאה שהוא פתח את האמניות הסניות לעולם ועל זה כול הכבוד לו.
    אבל בין זה למסטאר גדול יש פער עצום.

    IP: 84.229.6.25דווח על תגובה זו

    • היכן אתה מתאמן? (ל''ת)

      מנחם, 30/03/07 14:56


      IP: 88.152.105.61 דווח על תגובה זו

    • wingchun/wingtsun

      oren arel, 31/03/07 23:16

      for this i want to say there is wingchun/tsun system but its complete only 15% from the whole WENG CHUN system if ur iterested to more u can write to my adress oren from ams

      IP: 62.41.51.11 דווח על תגובה זו

  • 6.

    אחלה כתבה.

    Rasputin, 30/03/07 12:24

    גורמת לי להצטער שלא חקרתי מספיק את עולם אומנויות הלחימה, אם כי הקאטות בקאראטה נראות לי עכשיו כמו משהו שברוס לי לא היה תומך בו במיוחד.

    IP: 87.68.187.95דווח על תגובה זו

  • 5.

    מה צריך לעשות כדי להיות כמו ברוס לי?

    עמית, 30/03/07 11:49

    לא דומה, לא כמעט, לא ליד, אלא בדיוק כמוהו.
    להראות בדיוק כמוהו, להשמע כמוהו, להרגיש כמוהו, לחשוב כמוהו, להתאמן כמוהו, להלחם כמוהו, להיות כמוהו בכל מובן.
    מה צריך לעשות?

    IP: 89.1.224.21דווח על תגובה זו

    • מכיוון שהוא מת אני מניח שאתה צריך (ל''ת)

      אקדח, 30/03/07 13:56


      IP: 84.108.4.242 דווח על תגובה זו

    • אל תהיה ברוס לי

      אופיר, 30/03/07 15:59

      עמית שבת שלום. דע לך שברוס לי אמר ''תמיד תהיה עצמך תביע את עצמך תאמין בעצמך ואל תחפש אישיות מצליחה ותנסה לשכפל אותה!'' עמית חפש בwikipedia.org וב wikiquote.org\bruce lee

      IP: 89.1.28.9 דווח על תגובה זו

    • ברוס לי - יש רק אחד. (ל''ת)

      הייה אתה!, 30/03/07 17:19


      IP: 89.138.210.166 דווח על תגובה זו

    • בכל מובן

      אברהם, 30/03/07 18:37

      רק הקוצים בשדה הפתוח
      ישרטטו אצטרובלי חלומות

      IP: 88.154.171.9 דווח על תגובה זו

    • תשובה לעמית

      ביולוג, 31/03/07 16:56

      להשיג את ה-דנ''א שלו ולהשתיל בגופך.

      IP: 212.179.239.52 דווח על תגובה זו

      • דנ''א לא מספיק לדעתי (ל''ת)

        עמית, 31/03/07 20:52


        IP: 89.1.160.15 דווח על תגובה זו

    • להיות אתה בכל זמן ובכל מחיר (ל''ת)

      ערה, 01/04/07 09:31


      IP: 87.69.235.28 דווח על תגובה זו

  • 4.

    סוף סוף ברוס יוצא משק הקלישאות

    צ'ונט ניר, 30/03/07 10:58

    כל הכבוד עידו, עבודת קודש אמיתית,
    הבנת את הדרקון הקטן במקום שבו הרבה אמני לחימה נכשלו לפני כן.
    בחייו היה לי צריך להאבק בשבלונות שהודבקו לו בהוליווד, ורק לאחר מותו החל עולם אמנויות הלחימה להכיר בגדולתו האמיתית. הוא קיבל עשרות איומים בשל הפצת ''הזוהר'' של הקונג פו המסורתי, ופרשנותו הרדיקלית לתורה זו, הקימה הרבה רעש בקרב בתי ספר רבים שניסו אף לאתגרו פעמים רבות בקרבות רחוב בהונג קונג ובתאילנד.
    לעוד מידע ביוגראפי חשוב על ג'ון פאן לי (שמו האמיתי אגב) ניתן לראות סרטים כגון:
    a warrior's journey
    curse of the dragon
    וגם bruce lee's jeet kune do
    ושוב, תודה לעידו.

    IP: 88.152.132.118דווח על תגובה זו

    • צודק בהחלט אני מאחורי כל מילה שלך (ל''ת)

      xxx, 30/03/07 20:36


      IP: 80.178.135.139 דווח על תגובה זו

      • ברוס לי המלך

        גצגל, 01/03/08 20:13

        ברוס לי הוא היה האיש הכי חזק בעולם אבל הוא מת כי הוא היה אלרגי לחומרי כימיים יש שאומרי ששמו לו סמים שם אז שתקו כבר

        IP: 79.180.78.2 דווח על תגובה זו

  • 3.

    מענין, מלמד ואפילו מרגש :-) תודה (ל''ת)

    זיו, 30/03/07 09:59


    IP: 84.110.215.40דווח על תגובה זו

  • 2.

    תודה עידו,אתה מנגן מדהים.

    אמיר, 30/03/07 08:29

    על הגיטרה הקוסמית -__-

    IP: 80.230.68.44דווח על תגובה זו

  • 1.

    זה דומה לויכוח האינסופי בדבר יכולתי להיות אובייקטיבית. מושג חמקמק (ל''ת)

    כל הזמן., 30/03/07 07:30


    IP: 89.139.245.35דווח על תגובה זו

    • ???

      dror lee, 28/04/09 12:34

      ברןס לי זה אבא שלי את דברו אליו ככה למה אני יזיין אותכם ימזדיינים וחוץ מזה אבא שלי ברוס לי הוא לא חזק אני שם לו כאפה אני הופך אותו הקיצר אל דברו אל אבא שלי ככה טוב בייי =]

      IP: 87.68.139.48 דווח על תגובה זו