• 105.

    חבל שלא מפרידים בין תרבות לבידור..

    אחד שיודע, 29/03/07 11:12

    מה שקרה למדינה שלנו זה שערוץ 2 משדר רק בידור ''לחם להמונים'' ולא תרבות (ולא..אני לא מתכוון לערב משירי ביאליק או משהו בסגנון..) אבל כל ההראלים והנינטים למיניהם הם בסך הכל אנשים ששרים יפה. זהו. אין תוכן (יש..אבל התוכן שיייך לקרן פלס ולאביב גפן במיקרה הנ''ל)
    אין לנו תרבות בארץ וככה גם הדור החדש גדל. אחר כך מתפלאים למה הילדים שלנו לא מתורבתים... הלו! להתעורר שם! מי שמאכיל את הילדים שלו בבידור זול על גבול הצוות בידור יקבל דור שיטחי! עוד כמה שנים ניראה תוצאות מפוקפקות (כבר רואים ניצנים..תרתי משמע).

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ההמנין

    יפה, 28/03/07 07:38

    של המדינה חבל מאוד שלא שרים אותו נכון מי קובע שנניט אחד הזמרת הגדולות של ישראל היא שרה את המנון שזה ממש בושה לנו חבל חבל מאוד ההמנון הוכיח שהיא לא יכולה לשיר יותר שרים כמו התקוה תודה לך נניט על תשרי את זה בבקשה ממך חבל ששושנה לא איתנו וגם חזה למה רפקה זוהר לא שרה את זה עם הקול היפה גם שרית חדד יכולה לשיר את זה תודה לכם

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הנני כאן הראלוש המקסים אל תתיחס ליורהם סתם כפוי טובה (ל''ת)

    ציפי, 28/03/07 03:32

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    הראל סקעת הכוכב הנולד הטוב ביותר גאון לך לישון (ל''ת)

    איציק, 28/03/07 03:31

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    הנחש הפך את עורו הראל סקעת שם את יורהם גאון 2005 על המפה תתביש לך

    ליאור, 28/03/07 03:30

    מה אני מוחה יש גבול לרדת על סקעת תתביש סקעת דווקא העריץ והעלה אותך חזרה מן הרפש

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    נינט - כנסו, זה חשוב

    יאיר, 27/03/07 23:40

    פעם אהבתי אותה ממש, אבל ממש ! עכשיו נדמה שהילדה הטובה קריית גת, כבר לא כל כך טובה ואפילו עולה השאלה האם היתה בכלל טובה אי פעם?! אולי הכל היה בגדר הצגה אחת גדולה ?! די.... מספיק, אולי היא לא אשמה, אולי אי אפשר לצפות מבן אנוש להשאר בגבולות הצניעות שלו גם לאחר חשיפת יתר פלוס פלוס כגון זו שזכתה לה מיס נון. הייתי ממשיכה עוד הרבה, אבל אני לא רוצה לתת יד ולהעלות את מספר המילים הרבות שכבר ככה נכתבות על הגברת. מסר אחרון וקצר: נינט יקרה, פשוט סעי לך אל מעבר לים לשנה שנתיים, תעשי מקום לכוכבים אחרים, אנחנו צריכים חופשה ארוכה ממך, אבל ממש ארוכה.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מציעה ליהורם לראות בדוקוסלב על סקעת בvod ולהיווכח בדרכו הארוכה

    מירי, 27/03/07 19:04

    עד שהגיע לכוכב נולד כמה נסיונות כמה עבודה כמה השתדל עבד קשה.
    עדף על פני הדרך שהייתה פעם להתפרסם דרך הפרוטקציות של להקה צבאית שמקפיצה אותך לתודעה בין לילה

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הראל סקעת אין אחד שמתווה לו (ל''ת)

    רות, 27/03/07 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    תודה לאל על תחרויות שבהן הפרוטקציה יותר שולית

    ד, 27/03/07 15:52

    כולם יודעים שבלהקות הצבאיות היו לא הטובים ביותר אלא המקושרים ביותר ואני מעדיפה שהציבור יצביע (כן, גם בנות 14 שיבואו לקנות תקליטים) ולא שיקדמו דור מפונק של ''בנים ובנות של'' שכשרונם בינוני ומטה.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    טמידה את אשת עסקים טובה.וזהו.אל תתיימרי לשום דבר מעבר. (ל''ת)

    איש תרבות, 27/03/07 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    טמירה , אני מאחל לך שתצליחי את לטפח אי פעם את השירה העברית

    אייל, 27/03/07 12:56

    יהורם גאון התפתח כזמר בתקופה שבה השירה היתה נטו, מנת חלקה של אהבת הזמר במולדת ולא כאמצעי לסחיטת אס.אמ.אסים מהקהל בבית.

    ובאותו העניין , באיזה אופן בדיוק את מעודדת כוכבנים כנינט וסקעת לטפח בעצמם זמרים בעתיד , אם הם עצמם נולדו לתוך תעשיית כסף טלוויזיונית , מסחרית ומשומנת שמלמדת את כוכביה לטפח , אך ורק , את ההכנסות הכספיות לכיסם ולכיסי קברניטיה ?

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    טמירה,אני מקווה שכשאת תגיעי לגילו של יהורם,תדעי לכבד את הזמר העברי

    אייל, 27/03/07 12:19

    יהורם גאון התפתח כזמר על , בתקופה שבה השירה היתה מנת חלקה של אהבת הזמר במולדת ולא כאמצעי לסחיטת אס.אמ.אסים.

    ואגב, איך בדיוק את מעודדת את נינט וסקעת לטפח זמרים בעתיד , אם הם עצמם נולדו לתוך תעשייה מסחרית ומשומנת שמלמדת את הכוכבים לטפח את ההכנסות הכספיות לכיסם הפרטי ועבור קברניטיה בלבד ?

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אפשר לחשוב שאם בזמנך היתה תחרות כגון

    ענת, 27/03/07 12:09

    כוכב נולד לא היית רץ ומתאבד על מקומך בין המתמודדים. כל מה שאתה יכול להלין עליו מותק, זה שהיום המקפצות לפופולריות הציבורית עובדת. מה שאז לקח שנים לקרות, היום קורה הרבה יותר מהר גם בזכות העובדה שבאופן אובייקטיבי יש יותר ערוצי שידור/קליטה/הפצה ועוד, מה שאז בכלל לא היה קיים. אם אתה יוצא כנגד התוצאות של המציאות שלנו אתה בעצם יוצא כנגד הטכנולוגיה והמודרניזציה והקידמה.
    כי שני המוכשרים אותם השמצת לא זכו בתחרות בחסד אלא בזכות גדולה (שלא לומר ברוב קולות). הם לא אשמים שבדורם קיימת התחרות הזאת. אבל אחת שזכו - חובת ההוכחה עליהם ולדעתי הם עושים עבודה לא רעה גם אל מול זמרים ותיקים יותר. לצערי כל מה שאני יכולה לשמוע מקולך הוא קול הקנאה וחוסר הפרגון. וחבל כי זה ממש לא הולם את מידותיך הגדולות.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    יש פה סוגיה עקרונית

    אולד פיישן, 27/03/07 11:13

    ואל תעשו מזה קרב אישי. יש טעם בטענה של גאון וטוב שיש במה כמו ''תמוז'' להעלות נושאים כאלה

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    נינט שורפת את עצמה

    אהוד, 27/03/07 11:06

    זה רק אני או שלכולם (חוץ מהילדות בנות 12) מתחיל להימאס לגמרי מהנינט הזו?
    אני ממש מתחיל להקיא כשאני שומע עוד משהו שקשור לבחורה הזו.
    די !!!

    הגב לתגובה זו

    • ואז אתה רץ לשרותים ומענג את עצמך?...

      ענת, 27/03/07 15:29

      במה היא בדיוק מגעילה אותך יא סתום!
      אתה הרי לא מכיר אותה, לא הכרת אותה באופן אישי מעולם, ובנינו אתה גם לעולם לא תכיר אותה מקרוב בחיים שלך. אז מה מגעיל אותך בדיוק הא? מה כואב לך באמת? שהיא נישאת על כנפי הכישרון והיופי המהמם שלה? או שאופיה הנסיכי והבלתי מזיק לחלוטין כואב לך? אני מציעה שתשב עם עצמך ותנסה לחשוב למה אתה שונא כ''כ אנשים שאין לך כל קשר אישי אליהם, שאינך מכיר כלל, ושלא עשו לך באופן ישיר שום דבר רע. אם אתה כ''כ סובל כשאתה צופה בה, אתה פשוט יכול לעבור ערוץ. קשה לך עם יד אחת אה? כי אנחנו הרי יודעים איפה נמצאת השניה...

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    די לצביעות

    אלון, 27/03/07 10:56

    בזמן האחרון נהיה באופנה לרדת על נינט , לא שאני נמנה עם מעריציה , אך אולי די. כל דור יש את הזמרים הותיקים שקשה להם לקבל את הזמרים החדשים, נינט וסקעת מוכשרים ויש להם מקום בעולם הבידור הישראלי , הרי גם בזמנו אנשים אלמונים נהפכו לכוכבים ברגע שהופיעו בלהקה צבאית.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    טמירה,אני מאחל לך שכשתגיעי לגילו של גאון תדעי לכבד את השירה העברית

    אייל, 27/03/07 10:14

    מפני שיורם גאון הוא נצר לתקופה שבה השירה הייתה תוצר של אהבת הזמר בארצנו ולא אמצעי לסחיטה מבחילה של אס.אמ.סים.

    מעבר לכך , אני לא קונה את זה שאת באמת מאמינה שכוכבים שנולדו אל תוך מערכת משומנת של תעשיית כסף (בזכותך ובזכות שכמותך) יצליחו אי פעם לטפח משהו מלבד את חשבון הבנק שלהם.
    הם לעולם לא קיבלו ולעולם לא יקבלו השראה מאמנים אמיתיים.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    כבר אז בימים שהייתי צעירה...

    סבתא אחת, 27/03/07 09:51

    העדפתי את אריק איינשטיין על פני יהורם גאון.
    עכשיו אני גם יודעת למה...
    ולאותו קשקשן שמביא כאן את שיריו של יהורם גאון כאילו והיו נכס צאן ברזל... באותה הקלות אפשר להעלות כאן את שיריו של איינשטיין ואלברשטיין ויוסי בנאי ועוד גדולים וטובים. ההשוואה הזאת לא תעשה טוב ליהורם גאון שבזמנו הציף את מדורי הרכילות.
    כל תקופה וזמריה שלה.
    יורם היקר,
    קח את הפרס. תגיד תודה רבה לכל מי שהביא אותך עד הלום, ואל תירק בפני מי שהחזיר אותך לתודעה.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    שלום לך ארץ נהדרת .אני לא מצליח לזמזם שיר 1 של סקעת. תעזרו לי ....

    לאו הדרדרנו...., 27/03/07 09:44

    ביצוע: יהורם גאון
    מילים: אילן גולדהירש
    לחן: סטיבן גודמן

    הייתי בפריס וגם ברומא
    ראיתי את שבעת פלאי תבל,
    בקוטב הצפוני וגם דרומה,
    אך אין מקום כמו ארץ ישראל.
    וכמו גלויות של נוף יפות
    תמונות בזכרוני עפות,
    כמו בעד עדשה של מצלמה
    בתרמילי אותו אשא
    בכל מקום, בכל מסע
    קטעי פסיפס מתוך תמונה שלמה.

    שלום לך ארץ נהדרת,
    עבדך הדל נושא לך שיר מזמור.
    גם אם לעיתים נודד אני על דרך,
    מה טוב לנדוד אך טוב יותר לחזור.

    צריחי המגדלים בירושלים
    וסמטאות השוק הצבעוני
    גגות הרעפים של גבעתיים
    הניבטים מבעד חלוני.
    את האביב בתל אביב,
    את סבתי ואת סבי,
    את החלה ואת נרות שבת,
    את ים המלח מול אדום
    ואשת לוט צופה לסדום
    ואת הקיץ בואכה אילת.

    שלום לך ארץ נהדרת...

    מימיה הכחולים של הכנרת
    והרקיע התואם מעל.
    והרגשת הבית המוכרת
    בתוך עורקי זורמת כמו חשמל.
    הרי גליל והשומרון,
    הפרדסים שבשרון,
    וילדים בגן המושבה
    את הכרמל ואת הים
    אחד אחד ואת כולם,
    תמיד קורצים, אומרים ברוך הבא.

    שלום לך ארץ נהדרת...

    הגב לתגובה זו

    • חוץ מ''הנני כאן'' אני לא מכיר שום שיר של יהורם גאון (ל''ת)

      לירון, 27/03/07 15:44

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    גאון עולה בכמה דרגות על סקאת כל השוואה מעוררת גיחוך ....:)) (ל''ת)

    מתי, 27/03/07 09:43

    הגב לתגובה זו

    • לך ללמוד קודם עברית יא בור ועם הארץ (ל''ת)

      רננה, 27/03/07 15:44

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    היית צריך לתקוף את ההיפ-הופ

    עמית, 27/03/07 08:43

    לא את ''כוכב נולד''.
    לפחות ב''כוכב נולד'' עושים מוסיקה, אבל היפ-הופ וראפ הם אנטי-מוסיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אין ספק שהמעריצים של סקעת

    בן, 27/03/07 08:38

    מאורגנים היטב.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    צודק! צודק! צודק! פשוט גאון

    יעל, 27/03/07 08:03

    זמר מספר 1.
    מבצע אדיר.
    עשרות שנות זמר והצלחה.
    יש לו על מה להתבסס.
    לא יקום בשום כוכב נולד מבצע כמוהו שגם יחזיק בהצלחה כזאת 40 שנה.
    הכוכבים לרגע נעלמים כפי שבאו.
    לקטקטים המגיבים פה, תרגעו, תגדלו ותבינו.
    הקול של המדינה, הקול של העולם - יהורם גאון.

    הגב לתגובה זו

    • אם צודקים...

      ישראל תרתי משמע, 27/03/07 13:14

      לא מתווכחים.
      הטענה הבסיסית של יהורם גאון, לפי הבנתי, היא שתוכניות כגון כוכב נולד מולידות בהנף של חצי שנה כוכבים שנדמה כי ראויים הם לפרס על מפעל חיים שלם, בעוד הוא ודומיו זכו להערכה מקצועית על פעולותיהם לאורך שנים רבות, ובשל כך הם עדיין זוכים לה יום-יום.
      לזכותה של התוכנית ''כוכב נולד'' יאמר, כי היא חידשה בחן וריעננה הרבה מהשירים הידועים והמוכרים, ובכך נתנה חיות נוספת לביצועם המקורי, ללא פגיעה במבצע המקורי.
      בתקווה שכל הכוכבים הנולדים יזכו לאותה הצלחה לאורך שנים רבות ובמגוון רחב של יצירות, דברים שתרבות ה''רייטינג'' הזולה לא תקנה לעולם בשליחת SMSים.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    בלדה לקנאי

    אילי, 27/03/07 08:01

    זמר צעיר עם כל פעמונים צלול שדחק החוצא זמר זקן וחורק שגם בזמן תהילתו היה אחד אחר שהיה טוב ממנו, אריק איינשטין.

    הגב לתגובה זו

    • חחחבדיוק בדיוק (ל''ת)

      אורית ק., 27/03/07 08:51

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    מה אתם רוצים זה לגיטימי לכעוס

    אדון סמית, 27/03/07 05:23

    בסך הכול הצעירים לוקחים לזקנים את הזרקורים ואת הפרנסה.שימו לב כמה זקנים עושים קמבאק

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    סליחה איזה חוצפן סקעת העלה אותך בחזרה צביעות שלך יורהם (ל''ת)

    אילת, 27/03/07 03:58

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    גאון גדול - מעולם לא היית .

    זמנך עבר !!!, 27/03/07 03:16

    וגם זמר לא משהו - חרשת לנו את הצורה עם אותם שירים לעוסים עד שבא להקיא ממך.

    יאללה תוריד את הפאה ולך לישון - תן לצעירים והמוכשרים כמו נינט וסקעת לעשות את העבודה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    קח ת'פרס המזורגג ותגיד תודה שמישהו בכלל זוכר אותך...

    פדחת, 27/03/07 03:10

    כמה עוד אפשר לשמוע את השיר אח אח רוזה רוזה רוזה רוזה רוזה ??????

    ראבק צא כבר לפנסיה ותן לצעירים לצמוח חופשיים ומאושרים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    יהורם תלמד מיזהר כהן שלמה ארצי ריקי גל ,ועוד

    shimi, 27/03/07 02:41

    לפרגן ולעודד צעירים,
    יזהר כהן פירגן לא מזמן בעיתון להראל סקעת על ביצועו ל''בדידות'' העריך מאוד את כישוריו ,
    ריקי גל נדהמת מהראל סקעת כל פעם מחדש מביצועיו,
    שלמה ארצי התראיין לגלגל''צ והחמיא מאוד להראל סקעת, מה שמעניין שכולם עדיין עובדים ויוצרים אין להם כל סיבה לחשוש,הם אובייקטיבים. אבל אתה שלא מועסק כיום ואין כותרות עליך , אתה מחפש להתנקם מוציא את כל הרעל שלך על צעירים. כאילו שהם אשמים במצב שלך
    תתבגר!

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק , תקראו! (ל''ת)

      רוית, 27/03/07 03:18

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    אפילו מחזמר ''כמו בסרט'' קטן לא הצליח להחזיק בעצמו היה כישלון גדול! (ל''ת)

    רננה, 27/03/07 02:15

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מי זה יאיר ניצני? ההוא שלקחו כמחליף לעידן אלתרמן? תמיד הוא מחליף (ל''ת)

    מירי55555, 27/03/07 01:51

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הכי כואב לי מכל הסיפור הזה על

    מיכל, 27/03/07 01:49

    הראל סקעת,
    הוא כל כך מעריך את יהורם גאון וכל הזמן שיבח אותו והיה מודל לחיקוי עבורו.
    הראל נשמה שלי, אל תקח ללב אתה יודע איך זה.. אנשים רוצים להתפרסם.
    מצטערת שזה על הגב שלך.
    המשך בדרכך המבורכת ואל תתן לאף אחד לשבור אותך!
    אוהבים אותך

    הגב לתגובה זו

    • צודקת בהחלט שיתבייש יורהם גאון (ל''ת)

      אילת, 27/03/07 03:55

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    לפני כשנתיים וחצי יהורם גאון אירח את הראל סקעת בתכניתו כנסו

    מישהי, 27/03/07 01:46

    הם שרו יחדיו בדואט את ''הנני כאן''
    הראל סקעת זמר למופת אדם שעושה כבוד לגדולים ממנו עלה לבמה בצניעות, מודה ליהורם בהתרגשות דואג שהקהל ימחא כפיים ליהורם בקטעי השירה שלו נבוך מהמעמד הגדול ניסה ככל האפשר לתת ליהורם את כל הפוקוס. ויהורם? רק מנסה לשיר בקולו הזקן בקושי רב מנסה לעלות לגבהים בהתאמצות רבה ובהבעות פנים דביליות ובעיקר בעיקר מנסה להראו לכולם מי שולט כאן.
    איך איך איך זמר צעיר ומוכשר עם כבוד גדול מצליח להפיל עליך?

    הגב לתגובה זו

    • אני זוכר את זה, נכון יהורם בקושי יכל לשיר (ל''ת)

      רן, 27/03/07 03:17

      הגב לתגובה זו

    • יש אפשרות להעלות את הקטע לכאן? (ל''ת)

      שירי, 27/03/07 03:20

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    צ'טערת...כולכם מעברונים!!!!!!!!!!

    סולטנה מדימונה, 27/03/07 01:45

    ותחשבו על זה...................

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מה הוא לא יעשה בשביל לחזור לכותרות. בושה וכלימה (ל''ת)

    לירון, 27/03/07 01:24

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אבל הראל סקעת באמת מוכשר יותר מכולם, למה הוא מתלונן? (ל''ת)

    רחלי, 27/03/07 01:23

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    יהורם גאון דרכך הייתה קלה מאוד לעבר קרירה מצליחה

    יוסף, 27/03/07 01:20

    התקבלת בקלות ללהקה הצבאית ומשם התקשורת הפאפרצי והרכילאים עשו לך את העבודה הרבה.
    מה גם שלא היו מי יודע מה מתחרים כדי להתמקד בהם היה מספר מצומצם של זמרים ולכן כולם נשארו המון שנים.
    ואם אני צריך לבחור בינך לבין המחתרה שלך אריק אינשטיין, אין ספק הזמר שידע מהי מוזיקה טובה שלא נתן לסדרות להרוס לו את הקריירה המוזיקלית הגון מביניכם אריק איינשטיין!!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מה עשה בשנים האחרונות? כלום כלום כלום! עשה כחבריך שלמה ארצי

    דורון ירושלים, 27/03/07 01:16

    ועוד...
    זמרים שלא יושבים בבית ובוכים על השנים האבודות והזיקנה המבישה
    הם יוצרים שרים מופיעים. מצליחים!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מה אתה רוצה לעזאזל??? להעיף את כוכב נולד כדי שתהיה לך במה? (ל''ת)

    חוצפה!!, 27/03/07 01:13

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מובטלים=ממורמרים (ל''ת)

    5, 27/03/07 01:12

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    גאון. אתה אדם קטן ורע. בעיקר קטן. (ל''ת)

    עדנה, 27/03/07 01:11

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כל החיים שלו עשה טלויזיה ותיאטרון הוא באמת חושב שהחזיקו ממנו זמר? (ל''ת)

    בן 53, 27/03/07 01:10

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    יורם גאון - אתה אולי שכחת אבל אני לא !!!

    דמעות תנין, 27/03/07 01:10

    הדור שלך המאיס את עצמו !!!
    בזמנו כדי להכנס ללהקה צבאית היה צריך להצטייד בפרוטקציה - מי שלא היתה לו פרוטקציה - פשוט ניזרק קיבינימט - כמה כישרונות רבבות כישרונות לאיבוד בגלל תרבות הפרוטקציה ????

    הגב לתגובה זו

    • ובגלל תרבות הsms לא!!!!

      דניאל, 27/03/07 03:06

      אידיוט וחוצפן

      הגב לתגובה זו

      • תרבות הSMS כבר עדיפה על תרבות הפרוטקציה המכוערת....

        דמעות תנין, 27/03/07 03:22

        שלא נתנה שום הזדמנות למי שיש לו כישרון של ממש !!!
        פשוט בעטו ברבבות של כישרונות וחבל !!!

        הקהל בבית שופט והוא זה שבסופו של דבר גם הולך להופעות - אז שב בשקט ואל תקבע לאף אחד מהי תרבות מועדפת.



        הגב לתגובה זו

  • 62.

    הראל סקעת עשה מה שיהורם גאון לא עשה 50 שנה

    רומי, 27/03/07 01:09

    הצליח לעלות לתודעת הארץ כולה את השיר הכי חזק על ירושלים
    ''הנני כאן''.
    יהורם תלמד משהו

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לעתים הזקנה מוציאה מאנשים רשעות פטתית... (ל''ת)

    אליה, 27/03/07 01:08

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    יהורם גאון קודם תלמד לאיית הראל ואל אריאל. בושה לך! (ל''ת)

    שיר, 27/03/07 01:07

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    יהורם אמנם אתה מוכשר וזמר טוב,אך חשבתי שאתה קצת יותר חכם...

    אני!, 27/03/07 00:49

    כוכב נולד היה חכם וטוב

    ועזר למדינה לחשוף זמרים שאם לא היינו יודעים עליהם זה היה ממש חבל....

    נינט,מויאל....

    כל הזמרים היום נהיו מגעילים...
    כל השירים היום גסים מכוערים לחסרי תוכן...

    כוכב נולד עזר ליצור אומנים חדשים איכותיים.
    שאולי בזכותם המוסיקה לא תרד לטמיון ונאבד...

    מי עדייף???
    קרן פלס?? שהשכן שלה ניפטר??
    אריך ברמן??שהיו לא אהבות פעם...והוא רוצה שיקראו לו בן-זונה???

    כאילו זמרים??
    או זמרים שחושבם קצל לפני שהם מוציאים שיר
    כמו שאמרה חווה אלברשטיין
    אנשים היום לא מקשיבים לשירים הם מקשיבים למוסיקה!!!!

    עד שיש אמנים שיש באפשרותם לרענן את המוסיקה העלובה שיש במדינה הזאת....
    הוא ככה אומר...
    עד עכשיו חשבתי שהוא קצת יותר חכם

    חבל!!!!
    באמת חבל!
    תחשוב לפני שאתה מכליל אנשים ואומר דברים!

    הגב לתגובה זו

    • מאז הלהקות הצבאיות המדינה לא עוזרת לאומנים

      דניאל, 27/03/07 03:03

      על מה את/ה מדבר!!ערוץ 2 זה המדינה?? ואומנים כאלה כמו כוכב נולד הם אותם אומני פלייליסט ממוצעים.
      הרענון אולי התחיל איי שם בכוכב הראשון או ליתר דיוק בכוכבת אבל אפילו היא העדיפה לשחות עם הרפש בביצה לעזוב ''לרגע'' את המוסיקה ולהצטלם לאי אילו תוכניות טלויזיה ממוצעות טוחנות שכל.יש לנו בארץ אומנים רבים שצריך לצאת בשבילהם מהבית ולא לחפש אותם על הפס הרחב יש כל כך הרבה שה''מדינה''!!!
      לא נתנה להם מיספר בsms
      אז ליפני שיוצאים נגד דברים צריך לבדוק אותם לעומקם

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    יורם גאון זה גם מן מעברון כזה (ל''ת)

    אה אה, 27/03/07 00:39

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    נמאס כבר מהכוכבים הנולדים !!

    רוני ש., 27/03/07 00:39

    פס ייצור של בני עשרים וכמה, שלא עשו דבר למעט השתתפו בתוכנית הזו. עם כישרון מוסיקלי בינוני מינוס ועם מנייארות וכושר משחק וייחצון, הופכים זמרים בשקל ורבע לכוכבים.
    אבל... רגע ! לאן הם הגיעו ? נינט הוציאה תקליט בינוני, שיחקה בטלנובלה בינונית מינוס ובעיקר נצמדה לדוגמן-שחקן מבוקש אחר.
    סקעת - מויאל ? איפה הם ? מה עשו עד כה ? חוץ מלעשות פוזות למצלמה, לנופף את המיקרופון באוויר ולחשוף שיניים צחורות - איזו בשורה הגיע מהם ?
    עניין היהודה סעדו, הוא כמעט האבסורד הגדול מכולם. לאן הוא פרץ כבר ? לאיזה שוק ? עםאיזו בשורה מוסיקלית ? אולי הוא ממשיך לשיר על המרפסת של הרב פטל, אבל אין ספק, שהיתה זו התאונה הראשונה של כוכב נולד, כמו איזה '' פגע וברח ''. הלכנו על הדוס המסלסל כמו עמיר בנעיון אבל פישלנו. קורה.
    הפאדיחה הגדולה מכולן היא הליכלוכון המשתמט שטמירה ירדני ניסתה להפוך לאלוהים וקיבלה ממנו זרזיף שתן חם ישר לתוך הלוע. המזמר ג'קו אייזנברג, שר בינוני, אך הפליא ללכלך על כל העולם. למעשה הוא רק עשה חסד לאוהבי המוסיקה בישראל - הוא חשף את הקלות שבה ניתן להמליך כוכב, שלא עמל על מלאכתו ובסוף השתין על כולם ישר מהמקפצה. מבוכה ? בדיקה עצמית ? מה פתאום. הכוכב הנולד בתעשייה כבר מוכן הלאה......

    צודק יורם גאון. פני הדור כפני הטמירה ירדני והסרסור המלווה שלה, צביקה הדר. הם ידעו לבנות את המפלצת המזמרת ובכך קטעו קריירות מבטיחות אפשריות לעשרות זמרים ויוצרים בלי הכח היחצ''ני או ההופעה הנכונים. קרן פלס היתה עפה אצלם בשלב המיונים. מירי מסיקה היתה יורדת במיון השלישי אחרי שמצאו מרוקאית נאה יותר. איה כורם ? חסר לה גובה. דנה ברגר ? מה זה האף הנורא הזה........
    וכך, משוטטת לה מפלצת הכוכב נולד ברחובות, דורסת את המוכשרים והמשקיעים ומכתירה את הזמרים בגרוש ואת יצורים האהודים על מיקי בוגנים.....

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    יש משהו משותף לסקעת וגאון

    אלון בילו, 27/03/07 00:36

    נחשו מה? ולא מדובר במוזיקה....

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ניניט, סקעת , מויאל מה זה משנה כוכב נולד יכולה לשכפל חמישים כמוהם.

    אורי, 27/03/07 00:33

    הם כולם אותו הדבר בידור זול ורדוד .
    ללא אמירה, ללא מסר ,ללא דבר שהופך אותם ליחודיים . פשוט בובות על חוטים שנצרו על מנת לעשות דולרים .

    חבל שדור הוותיקים החליט לעביר ביקורת בצורה שתשרת את אנשי יחסי הציבור של אותם ''כוכבים '' .
    עכשיו הם יתפסו בעיניים הצעירים כסוג של מרדנים .
    ציפיתי מאומנים בדרגתכם דרך יותר יצירתית להעברת ביקורת .

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא נכון, הראל סקעת ולירון לב היחידים המוכשרים מכל החרא הזה (ל''ת)

      רועי, 27/03/07 01:08

      הגב לתגובה זו

    • אמירה ומסר זה עניין של פוליטיקה ולא בידור

      ד, 27/03/07 15:48

      מי שרוצה אמירה שיחפש יוצרים עם אמירה ולא זמרים מבצעים ששרים יפה.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    רק בשביל דיון כזה שווה ''תמוז''

    ליאור, 27/03/07 00:27

    אכן הכנס הצדיק את קיומו. הגיע הזמן ללבן שאלות כאלה

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    גורל ומגש הכסף-(אזהרה, ארוך)

    אמירה, 27/03/07 00:25

    מה לעשות. יש אנשים שעמלים ועמלים ויש אנשים שהכל מוגש להם על מגש הכסף.
    למרות זאת, גם השתתפות בתחרות של כוכב נולד לא נראת לי הכי קלה בעולם. גאון גם שכח שכיום הטלויזיה ודור שלישי והטכנולוגיה בכלל הרבה יותר מתקדמת. התשובה של ירדני נכונה מאוד.
    מדבריו של גאון אני חושבת שאולי הצער שלו בא ממקום אחר, ממקום של אובדן הנעורים. הרי לנינט וסקעת קצת מוקדם להם לקבל פרס על מפעל חיים...
    נושאים כספיים מעסיקים את כולנו אבל לחלק כמו בטדי לדעתי יש עם ההכנסה גם הרבה יצירתיות וכייף.
    ובקיצור המדינה אז ועכשיו הם שונות. התקדמנו השתננו ותמיד יהיו את האנשים היותר מוכשרים האלה שיעשו גם כסף.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא חושב שכסף הוא המניע של גאון

      דניאל, 27/03/07 02:55

      לדעתי הוא אף צודק ובסך הכל אומר את אשר על ליבם של רבים אחרים,אומנם נינט אכן זמרת מוכשרת אך מאז אותו ערב (שאפילו ריגש אותי)היא קפצה לביצה וניראה כאילו שחכה את המקפצה, אחריה הגיעו עוד כמה שיכפולים ממש כמו השירים בגלגלצ והדרך ניראת ארוכה בקיצור מר גאון צודק וגם הוא מחפש את הכשרונות האמיתים ששוים יותר משער בפנאי פלוס

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    קנאה! נינט טייב הזמרת הטובה ביותר בישראל (ל''ת)

    סיוון, 27/03/07 00:25

    הגב לתגובה זו

    • היא הטובה ביותר אבל ללא ספק היא מוכשרת מאוד

      רון, 27/03/07 01:36

      ותישאר פה עוד שנים רבות.

      הגב לתגובה זו

      • זיוף ההמנון הוכיח זאת.חחחח (ל''ת)

        רק סקעת!, 27/03/07 07:57

        הגב לתגובה זו

    • הטובה ביותר? לא הגזמנו?

      ארנון, 27/03/07 12:12

      מה עם נורית גלרון, יהודית רביץ, ריטה, אחינועם ניני, יעל לוי, חווה אלברשטיין. כולם לא ברמה של נינט?

      פתאטי...

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    חצוף יורם גאון והקנאה מדברת מגרונו

    דנה, 26/03/07 23:54

    הרי הוא עצמו הזמין את סקעת לתוכניתו וסקעת העלה לתודעה את גאון בזכות ''הנני כאן''. הצביעות חוגגת...

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    גאוותנים ומרירים

    יוסי המבוגר, 26/03/07 23:46

    שידעו לכבד את הדור הצעיר והמוכשר, שבניגוד אליהם מתנהג בצורה אצילית ותמיד משבח את האמנים הותיקים עליהם גדלו.

    יהורם גאון, אתה מביש ומכתים את עצמך. חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מישהו יודע לזמזם שיר של נינט?עוד מעט יגלו שהמלך עירום (ל''ת)

    עפרה, 26/03/07 23:43

    הגב לתגובה זו

    • לא, אבל גם לא יודעים לזמזם שיר של יהורם מלבד ''הנני כאן'' (ל''ת)

      דני, 27/03/07 01:14

      הגב לתגובה זו

    • תעשי...ותלכי....תלמדי....ותראי איך ברגע....

      רון, 27/03/07 01:37

      מספיק לך, גברת עפרה הממורמת מבת ים?

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    ''השובבים'' להקה חדשה ומצליחה בגדול בלי כוכב נולד (ל''ת)

    אנשים מוכשרים, 26/03/07 23:41

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יישר כח!

    ישראלה, 26/03/07 23:32

    יהורם גאון ויאיר ניצני-יישר כוחכם! סוף סוף אני שומעת מישהו אומר מילים כדורבנות! אני בטוחה שבעוד 10-20 שנה אף אחד לא יזכור מיהם סקעת ונינט.ותוכניות כמו כוכב נולד-אפילו אם תמשכנה לטמטם את השכל-תיכנסנה לתודעה מאוזן אחת-ותצאנה מהשניה! את זעירא וולנסקי וחבריהם יזכרו בשל איכותם!
    יהורם גאון-ברכות על הפרס. אתה ראוי לו!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    טמירה ירדני הרסה את תעשיית המוסיקה בארץ עם הבובות על חוט שלה!!!

    רוצים מוסיקה, 26/03/07 23:31

    בשביל בובות אפשר ללכת לחנות צעצועים, העם רוצה מוסיקה! וכנראה שהישועה לא תבוא מכוכב נולד...

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הגיע הזמן שמישהו סופסוף יגיד את האמת!

    ד''ר נו, 26/03/07 23:31

    תודה ליהורם גאון וליאיר ניצני
    שאמרו את מה שאחרים לא מעזים
    להגיד.

    הגב לתגובה זו

    • יהורם

      עומר, 27/03/07 01:31

      לא גאון לא חכם ולא יודע לפרגן

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    יורם גאון, זיקנתך מביישת את צעירותך

    נורית, 26/03/07 23:28

    האם יהורם גאון לא שבוי אי שם בשנות החמישים כשהרדיו היה התקשורת האלקטרונית היחידה ? העולם התקדם - יש טלויזיה רב ערוצית, יש אינטרנט - מה הוא מצפה שהמוזיקה והאומנים ישארו תקועים איתו בשנות החמישים ?
    האם סקעת ונינט הם שק החבטות שלו לכך שהוא חסר תעסוקה ולא מוצא את מקומו בעולם המודרני ? שילמד משלמה ארצי - אם אינך יכול להלחם בהם , הצטרף אליהם. שלמה ארצי עשה שימוש בדיסק האחרון בכל המדיות החדשות.מה רע ?
    האם נעמי פולני לא היתה סוג של טמירה ירדני שגילתה את יהורם גאון ואריק איינשטיין ? תפסיקו להתיפייף. גאון קיבל פרס על מפעל חיים. סקעת ונינט מקבלים את הפרסים על העשייה השוטפת שאין ספק שרבה משל יהורם גאון. אגב זה דרכו של העולם אם מישהו שכח -- המבוגרים והזקנים זוכים בפרס ישראל ובמפעל חיים על עשייה של שנים רבות והצעירים על העשייה השוטפת.
    רוצה לעשות - תחדש על תמחזר ותבצע קאברים לשירים שלא שלך, תפתח קופות בהופעות כמו חוה אלברשטיין. ברור שיותר קל להשתלח בדור הצעיר מאשר לעשות מעשה.
    הערה - תמיד התבכיינת על קיפוח -- מעולם לא קיבלת פרס מהקהל תמיד פרס מטעם.תחשוב למה - למה אריק איינשטיין,שלמה ארצי, חווה אלברשטין היו עדיפים עליך.
    אתה שוכח שיותר משהצלחת , כיכבת במדורי הרכילות במשך שנים רבות על נישואיך לקטינה, על פרוק הנישואין ועל חייך האישיים שלאחר מכן.
    עצה ליהורם גאון - תהיה נדיב כלפי הסביבה אז הסביבה תהיה נדיבה אליך.



    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אין מה להשוות בכלל בין האיכות הקולית של גאון או מדינה לזו של סקעת.

    מדונה, 26/03/07 23:19

    סקעת אולי נחמד, יפה, מותק, בונבון אבל הוא לא זמר. אין לו קול ...
    סורי.........

    הגב לתגובה זו

    • ולגאון יש קול? שמעת אותו בזמן האחרון? (ל''ת)

      יעל, 27/03/07 01:23

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    טוקבק של משהי שעברה את גיל 30

    נטלי, 26/03/07 23:18

    אפשר למתוח ביקורת, אפשר להביע דעות.
    אבל האמירה של יהורם גאון יש בה משום המרירות והקטנוניות. זהו אותו יהורם גאון ששר יחד עם הראל סקעת בגאווה את ''הנני כאן''; זה אותו יהורם גאון שהשתמש בנינט להעלות את הרייטינג של התוכנית שלו. זה יהורם גאום, שאת השיר שלו ''הנני כאן'' מכירים היום ילדים ונוער.

    חבל שהאיש לא יודע לקבל את המציאות באהבה ולירות חיצים של מרירות לא מועילה.

    הגב לתגובה זו

    • צודקתתתתתתתת, מילים כדורבנות! (ל''ת)

      רוני, 27/03/07 01:24

      הגב לתגובה זו

    • את מדברת שטויות

      סיוון, 27/03/07 08:08

      זה לא קשור.
      עורך תוכנית מביא אורחים לתוכנית טלויזיה.
      הכוונה של יהורם היתה שהיום הכל זמני ולא מחזיק מעמד. שהסלבס מחפשים רק תמונה בעיתון ולא משקיעים בעבודה רצינית והתמדה.
      הוא צודק!
      ואם הוא הופיע עם סקעת לבקשת הציבור אז זה לא אומר שהוא חייב להתלהב מזה.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא קמו יורשים לדור הנפילים. בואו לא נשלה את עצמנו (ל''ת)

    שימרית, 26/03/07 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הקינאה של הזמרים נגד כוכב נולד מביישת תנו קצת פירגון

    אילת, 26/03/07 23:14

    רק בארץ יש תלונות בכל העולם כוכב נולד מבורך

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יורהם גאון צבוע לפני שנה הוא אירח את סקעת אם הבלדה הנני כאן ושיבח

    אילת, 26/03/07 23:10

    סתם צביעות יורהם קנאי

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מי עוד חיבר לחן כזה ?? נינאט ? אולי סקעת ? אולי ז'קו ? חה חה חה חה

    עמית, 26/03/07 23:07

    שבחי ירושלים

    אביהו מדינה

    מילים: מן התפילה
    לחן: אביהו מדינה

    שבחי ירושלים את אדוני
    הללי אלוהיך ציון.
    כי חיזק בריחי שערייך
    ברך בנייך בקרבך.
    הללי, הללי אלוהייך ציון.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    שלום לך ארץ נהדרת .אני לא מצליח לזמזם שיר 1 של סקעת. תעזרו לי ....

    מיכאל, 26/03/07 23:05

    ביצוע: יהורם גאון
    מילים: אילן גולדהירש
    לחן: סטיבן גודמן

    הייתי בפריס וגם ברומא
    ראיתי את שבעת פלאי תבל,
    בקוטב הצפוני וגם דרומה,
    אך אין מקום כמו ארץ ישראל.
    וכמו גלויות של נוף יפות
    תמונות בזכרוני עפות,
    כמו בעד עדשה של מצלמה
    בתרמילי אותו אשא
    בכל מקום, בכל מסע
    קטעי פסיפס מתוך תמונה שלמה.

    שלום לך ארץ נהדרת,
    עבדך הדל נושא לך שיר מזמור.
    גם אם לעיתים נודד אני על דרך,
    מה טוב לנדוד אך טוב יותר לחזור.

    צריחי המגדלים בירושלים
    וסמטאות השוק הצבעוני
    גגות הרעפים של גבעתיים
    הניבטים מבעד חלוני.
    את האביב בתל אביב,
    את סבתי ואת סבי,
    את החלה ואת נרות שבת,
    את ים המלח מול אדום
    ואשת לוט צופה לסדום
    ואת הקיץ בואכה אילת.

    שלום לך ארץ נהדרת...

    מימיה הכחולים של הכנרת
    והרקיע התואם מעל.
    והרגשת הבית המוכרת
    בתוך עורקי זורמת כמו חשמל.
    הרי גליל והשומרון,
    הפרדסים שבשרון,
    וילדים בגן המושבה
    את הכרמל ואת הים
    אחד אחד ואת כולם,
    תמיד קורצים, אומרים ברוך הבא.

    שלום לך ארץ נהדרת...




    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עוד עונה? שוב פעם צביקה הדר הנוראי??

    אין סיכוי שאראה, 26/03/07 23:04

    תודה לא תודה
    מיציתי את השטות הזאת
    את השופטים שמפחדים לאמר את האמת
    מה הבעיה לאמר למישהו שמזייף שהוא שר גרוע?
    נמאס מהפרסומות
    נמאס מצביקה הדר שקולו עושה לי פריחה
    נמאס מהעריכה המגמתית. ליצור דרמה מכל פיפס ודמעה.
    דיייייייייייייייי
    בואו נלמד מהאמריקאים שהחליטו להצביע דוקא לגרועים השנה כדי להפיל את התוכנית סופית

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בפרדס ליד השוקת . לתזכורת איפה גאון ואיפה מתחתית סקעת.....

    שירה עולמית, 26/03/07 23:01

    ביצוע: יהורם גאון
    מילים: יורם טהרלב
    לחן: נורית הירש



    בפרדס ליד השוקת
    צל ערביים וירוקת
    וציפור שותה.
    אשכולית תלויה עדיין
    בין החורף והקיץ
    ואני כמותה.

    עוד אני פוסע
    לחפש אחריה
    אהבת חיי
    ואני יודע
    תמה העונה
    תמו נעורי.

    במרום חמה בוערת
    אבל פה עמוק הערב
    וכמעט הסתיו.
    אם תתעי ושוב תבואי
    עוד אהבתנו פה היא
    ואני איתה.

    עוד אני פוסע...

    ריח מים
    צל ערביים
    נח על המשעול.
    בין ערביים
    עוד נשובה שניים
    יחפים בחול.

    עוד אני פוסע...

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    התגובה של גאון מתאפיינת בחוסר תרבותיות וולגרית. (ל''ת)

    אדי, 26/03/07 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    השר משה מונטיפיורי

    שיר, 26/03/07 22:59

    ביצוע: יהורם גאון
    מילים: חיים חפר
    לחן: דובי זלצר

    וכשהיה השר מונטיפיורי בן שמונים
    אז באו לביתו המלאכים הלבנים
    עמדו על מיטתו וכך אמרו אליו:
    ''הקדוש ברוך הוא רוצה אותך אליו''

    וכך ענה השר מונטיפיורי בדיוק:
    ''סלחו לי רבותי, אך באמת אני עסוק
    כי יש הרבה צרות לאחינו בעולם
    הנה פוגרום ברוסיה, איך לא אבוא אצלם?
    כי מי אם לא אני יעזור פה לכולם?''

    והוא עלה למרכבה ו''דיו'' לסוסים אמר
    ופה מתן בסתר ושמה נדבה
    פה צביטה בלחי או ליטוף של אהבה
    ולכל היהודים שמחה וגאווה
    וכל הכבוד לשר, וכל הכבוד לשר!

    וכשהיה השר מונטיפיורי בן תשעים
    אמרו לו: ''תעלה, כי שם למעלה מבקשים''
    שאל אותם השר: ''הגידו איך אוכל?
    איך עלילת הדם בדמשק תבוטל?

    הלא צריך ללכת לפחה הנבזה,
    ל'גיד לו: תתבייש ואיך מרשים דבר כזה
    ואם צריך לשים לו ביד איזה בקשיש
    מן מתנה גדולה, אך שאיש בה לא ירגיש
    אז מי אם לא אני לתורכי את זה יגיש?''

    והוא עלה למרכבה...

    וכשהיה השר מונטיפיורי בן מאה
    אמר: ''מספיק לי כבר, הנשמה שלי שבעה
    הלכו מליונים לירות ופרנקים ובישליק
    אבל ליהודים זה אף פעם לא מספיק''

    אמרו לו: ''כבודו, רק יבוא ויסתכל
    צריך לבנות עוד חדר לקבר של רחל
    ולהגביה ת'כותל המערבי
    לנווה שאננים יהודים יש להביא
    ומי אם לא אתה יא מורי, יא לבבי?''

    והוא עלה למרכבה...

    וכשהיה השר בן מאה ועוד שנה
    נִשקוהו מלאכים בנשיקה האחרונה
    וכך את העיניים עצם הוא בבוקשו
    רק אבן ירושלמית מתחת לראשו.

    עטוף טלית של משי ונח בתוך ארון
    גמר השר משה את מסעו האחרון
    אך יש עוד אנשים המוכנים להיִשבע
    שלפעמים בלילה כשחושך בסביבה
    ראו את מונטיפיורי על יד המרכבה

    והוא עלה למרכבה...

    הגב לתגובה זו

    • באמת יהורם גאון יוצר..חחחחחח

      אתי, 27/03/07 08:35

      לא כתב שיר מימיו - תמיד מטעם, כבר 50 שנה. אז תרגעו.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לגאון הזקן. בתקופתך היו להקות צבאיות, תכניות רדיו כתשואות ראשונות (ל''ת)

    גאון הקטון, 26/03/07 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל מי שמשלה את עצמה שסקעת בכלל מתקרב לקרסוליים של גאון ,מה זה באווט (ל''ת)

    טוטאלי !!!!!!!!, 26/03/07 22:55

    הגב לתגובה זו

    • אין מה להשוות בכלל סקעת צעיר מוכשר גאון זקן משועמם (ל''ת)

      רז, 27/03/07 01:07

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    גאון? לא נראה לי שסקעת לא עובד קשה. תגובתך מחליאה, ונובעת מקנאה. (ל''ת)

    מירה, 26/03/07 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אוי דור טלוויזיה מטומטם שבוהה ונוהה

    אהרון, 26/03/07 22:48

    ולא מבין שהוא פיון במגרש שבו יש רק מילה אחת: כסף. לא רמה תרבותית, לא כישרון, לא מטען או מורשת, אלא שורה של אפסים המולכים באף בידי שרלטנים חומדי כסף, שהפריפריה וקידום כשרונות מעניין אותם כשלג... אבל כל העיתונים, וערוצי הטלוויזיה המסחריים ואתרי האינטרנט משתפים איתם פעולה בחגיגת פומפיי האחרונה, שכל כולה סגידה לעגל הזהב.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    גאון , ניצני, אביהו מדינה - צודקים. היום אין יצירה אמיתית רק שירי -

    מוטי, 26/03/07 22:47

    איסטנט. איפה השירים שהפכו לנכס צאן ברזל ואיפה נינט, סקעת ואחרים. מי יזכור את השירים שלהם , אני לא מסוגל לזמזם עכשיו אפילו שיר אחד של נינט או סקעת כי פשוט אין שם יחודיות, לעומת זאת בשירים הישנים יש מלודיה ויצירה אמיתית. אין מה להשוות כלל .
    וכן, אני תלמיד בתיכון...

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    צ'טערת. סקעת מבצע את שירי גאון הרבה יותר טוב ממנו... לכן הקנאה... (ל''ת)

    רן, 26/03/07 22:47

    הגב לתגובה זו

    • שטויות דיברת... (ל''ת)

      גדי, 26/03/07 22:52

      הגב לתגובה זו

      • האם שמעת את הביצוע המשותף להנני כאן של גאון וסקעת?

        ענת, 27/03/07 01:33

        אני שמעתי, וחשתי מבוכה נוראית מול קולו הירוד של יהורם גאון. הוא ניסה בכל כוחו לצעוק, כדי להראות שכוחו עוד במותניו, אבל זה היה ממש עצוב. לעומתו, סקעת שר בקלילות ובצלילות, ופשוט לא היה מה להשוות. בנוסף לכך, גם בימיו הטובים של גאון העדפתי את קולו הקטיפתי של אריק איינשטיין ואת שיריו המצויינים, שגם היום לא נס ליחם. בקיצור, מוטב היה לו לשתוק!

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    טמירה ירדני = רעה חולה. תתעוררו, אנשים.

    גיל, 26/03/07 22:30

    מאחל לכם, כל האמנים והיוצרים האמיתיים (= כל אלה שהגיעו למה שהם בזכות היצירה וההשקעה וההתמדה והכ-י-ש-ר-ו-ן, ולא בזכות סמסים או חרטה נולד או קומבינה כזו או אחרת של ירדני את הדר את צפיר) שיהיה לכם את הכח להמשיך וליצור ולהתמיד ולרגש אותנו באמת.

    אנחנו, אלה שיודעים להבדיל בין אמיתי לבין טימטום עלוב רדוד ממוסחר וחולף, מבטיחים לכם להיות נאמנים ולהמשיך לאהוב אתכם ולהעריך אתכם, להקשיב ולראות אתכם.

    אל תוותרו, אל תימכרו את נשמתכם לשטן הסלולרי או לטמירה ושות' וערוץ 2 כמו כמה מחבריכם.

    גאון, ניצני, מדינה, גלרון, רביץ, וכל שאר הטובים והאמיתיים - אתם הדבר האמיתי.
    אנחנו תמיד נהיה איתכם.




    הגב לתגובה זו

    • למה?

      עינת, 26/03/07 22:56

      למה לעשות את ההפרדה הזו?למה להבדיל בין כישרון לכישרון?
      אין סיבה לא לאהוב את יהורם גאון ואת הראל סקעת באותה מידה ובדרך שונה.
      העובדה שהכוכבים החדשים עולים במהירות לא מורידה מערכם ומכשרונם ולא באה על חשבונם של כוכבי העבר-הווה ועתיד.
      תפסיקו לעורר מלחמות

      הגב לתגובה זו

    • ניצני??? כבר עדיף מיה בוסקילה.. (ל''ת)

      חחחחחחחחחחחחחחח, 26/03/07 23:36

      הגב לתגובה זו

    • צודק מאוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      צער טהור, 26/03/07 23:48

      אני רואה את האנשים שעומדים בתור לכוכב נולד שעות בשביל להיות מריונטה של חברת הפקות מפלצתית שכל הפקה שלה מביישת יותר מהקודמת, ופשוט מרחמת עליהם.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    יהורם גאון

    עינת, 26/03/07 22:23


    כבחורה בת 30 אני מאמינה שאני בין מעריצותייך הצעירות.מגיל קטן אהבתי את אישיותך הכובשת ושיריך המקסימים והמרגשים.עד היום כשאני שומעת את הדיסקים שלך אני דומעת מהתרגשות וכשאני רואה אותך ב''קרובים קרובים'' אני דומעת מצחוק.אין לי ספק שמגיעים לך כל הפרסים שיכולה ארץ ישראל להעניק לך אך מדוע אתה צריך לתקוף בדרך אנשים שאמנם לא עברו את הדרך שאתה עברת אבל אני לא בטוחה שהדרך שעברו הייתה קלה יותר,דרכם לפיסגה הייתה מהירה אך לא באה על חשבונך. מי כמוך אמור לדעת שהעיתונים יכתבו עליהם ועליך גם אם לא תרצו בכך,היית ונישארת סמל בעייננו ולדעתי זמרים כמו סקעת ומויאל אף העלו את שירייך לתודעת הצעירים מאיתנו...
    יש מקום גם לאדם מוכשר שכמוך אך גם לזמרים חדשים ורחמנא ליצלן גם צעירים ויפים כמו נינט וסקעת.
    לא יזיק לך ולמר ניצני{אשם תמיד-ממש דוגמא לכישרון רב} מעט פירגון לדור הצעיר. מה גם ש''רכבת'' על הרייטינג שלהם בתוכנית הבידור שלך שדרך אגב גם היא הייתה קיטש מאוס ומבויים שלא היה מבייש שום תוכנית ריאלטי של משפחת ירדני.
    הפוסל במומו פוסל...

    הגב לתגובה זו

    • צעירים ויפים ??? מה אנחנו בתחרות יופי? נגעת בדיוק בנקודה . וכן השיר

      ליאן, 26/03/07 22:51

      של יאיר ניצני ''אשם'' מוצלח. מי מסוגל היום לחבר שירים קליטים ומחורזים כאלה עם רמיזות פוליטיות ברורות ? מה יש היום ? רדידות או כמו שאת אמרת בעצמך - תחרות יופי...

      הגב לתגובה זו

    • צודקת לחלוטין. אכן, הפוסל במומו פוסל. (ל''ת)

      רם, 26/03/07 22:59

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הבעייה היא לא עם נינט וסקעת,אלא עם מי שהפך אותם למותג על גב האמנים

    יעל לבינגר, 26/03/07 22:09

    מי שעושה את העוול לאמנים האמיתיים הם כל אותם מפיקי ומנהלי בידור/קולנוע/טלוויזיה ותיאטרון , שעקב תאוות רייטינג מנויים וכסף , בוחרים לתפוס גל על הפופולאריות של המתמודדים ולשים בפרונט את אותם כוכבים נולדים בכל הפקה אפשרית, כשחקנים , כמנחים וכסטארים , מובילי תרבות כלליים , על חשבונם של אנשי מקצוע איכותיים , במקום שיתפתחו נטו במה שהם יודעים לעשות טוב (שירה , נטו שירה).

    האמריקן איידול , אפילו פופולארי יותר בארה''ב בהשוואה לפופולאריות של כוכב נולד בארצנו , אבל שם הכוכבים+המערכת עצמה , מכינים את עצמם מראש לכך שיום לאחר הילת ההכתרה של הכוכב בתום העונה , לאחר שהנצנצים מתפזרים ,נפתח עבורו מסלול לא קל של כניסה מאסיבית לאולפני הקלטה + הופעות. (בלי טלנובלות , בלי שעשועונים , בלי פסטיגלים , בלי הופ ,ביפ , זאפ ופינסים למיניהם) פיתוח קריירה מוסיקלית נטו.
    חלק מהכוכבים הנולדים המקומיים , אכן עושים זאת , חלקם עושים זאת באופן חלקי , וחלקם מרוויחים את הילת הכוכבות רק דרך מדורי הרכילות.

    יחד עם כל הבעייתיות שהתופעה יוצרת כאן , אין זו אשמתם של המתמודדים בתחרות וזו לא אשמתו של קהל הצופים שמתענג מהז'אנר
    הבידורי המוצלח הזה.
    מדובר בתפיסת עולם תרבותית מעוותת של האנשים שאמורים מתוקף תפקידיהם להוביל מדיות תרבותיות דומיננטיות וגורמים לזילות מקצועות הבמה והמסך ע''י סגידה לתופעת הסלבריטאות.

    הגב לתגובה זו

    • קלי קלארקסון מיד לוהקה לסרט- מוזיקלי כושל עם עוד הזוכה במקום השני

      ש, 27/03/07 01:07

      זה לא נכון שהם לא עושים עוד חלטורות- קלי קלארקסון קיבלה מיד סרט מוזיקלי כושל ודבילי לילדות קטנות עם ג'סטין שזכה במקום השני.

      ג'ניפר האדסון קיבלה גם היא סרט שזכתה עליו באוסקר ולא בגראמי.

      גם בארה''ב הם עוסקים כללית בתעשיית הבידור ולא רק בשירה ולא רק בתקליטים- אלא גם חלטורות.

      הגב לתגובה זו

      • יחי ההבדל בין היקף תעשיית הבידור שם לזו שאצלנו

        יעל לבינגר, 27/03/07 10:01

        יורם גאון בישראל , הוא שווה ערך במעמדו למעמדם של ג'יימס בראון (ז''ל) או ווילי נלסון בארה''ב.
        אם הוא מגלה סימני מצוקה מקצועית
        (שלא לדבר על אריק איינשטיין , אריק סיני ועוד זמרים , שחקנים ואמנים נוספים) , זה סימן שהשוק שלהם נחנק ע''י , כוכבים נולדים , סלבריטאים נטולי כשרון , כדורגלני עבר וכונפות שהרזומה שלהן מכיל הליכה מצידו האחד לצידו השני של מסלול דוגמנות.הבמות הפוטנצייאליות של האמנים המוכשרים בארץ , יותר ויותר נחסמות , זה בכלל בר השוואה למה שקורה בארה''ב ?

        הגב לתגובה זו

        • ישראל היא מדינה קטנה ושוק קטן ולכן גם הסכומים צנועים יותר

          זה לא קשור, 27/03/07 15:44

          הרבה אמנים סבלו וסובלים בדיוק מכך שהשוק הוא כל כך קטן. בוודאי שקשה לכל האמנים ויהורם גאון לא יכול להאשים את הדור הצעיר שהגיע.

          גם הזמרים הותיקים בארה''ב כבר לא פעילים ומרוויחים כמו פעם ויש כבר דור צעיר ופעיל- רק שהם הרוויחו מספיק מליונים בשביל שיהיה להם לכל החיים.

          הגב לתגובה זו

      • יחי ההבדל הגדול שבין היקף תעשיית הבידור בארה''ב לזו שכאן

        יעל לבינגר, 27/03/07 13:01

        האובססייה של המפיקים לדחוף את הכוכבים הנולדים לכל חלקה בידורית ראשית , יוצרת מגוון אפשרויות מצומצמות ביותר לשאר האמנים וסוגרת חלון אפשרויות לאמנים מתחילים.

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    הראל סקעת הנני כאן

    גל, 26/03/07 22:02

    יהורם גאון צריך להגיד תודה על זה שהראל סקעת חידש את ''הנני כאן'' בזכותו הנוער מכיר את השיר הזה, ויהורם גאון זה עשה לך רק טוב החידוש אז תחושב המון לפני שאתה מדבר.

    הגב לתגובה זו

    • בלדה לתוקף

      רון, 26/03/07 22:23

      וואלה, נכון מאוד

      הגב לתגובה זו

    • בולשיט !!!! מה אתה משווה את הקול של גאון לזה של סקאט ???גאון עולה ע

      מני, 26/03/07 22:40

      עליו בכמה דרגות טובות. לסקעת אין קול כלל

      הגב לתגובה זו

      • זה עניין של טעם.

        מישהו, 27/03/07 00:29

        לדעתי הראל סקעת מבצע את השיר הרבה יותר יפה ומרגש.

        הגב לתגובה זו

      • למה מי זה יהורם גאון, אריק איינשטיין אוכל אותו (ל''ת)

        מור, 27/03/07 01:06

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    תגובה אחת רצינית...?!

    מירב, 26/03/07 21:58

    קודם כל ,יש מדד ברור אחד לחוסר צדקתו של יהורם - הרי נינט וסקעת וגבסו וכן- גם גקו - הם ז מ ר י ם מ ע ו ל י ם! ! ! לכל אחד יחוד משלו -אבל כולם פשוט יודעים ל ש י ר.
    והגיע הזמן שכל הזקנים - ואני בכוונה לא כותבת מבוגרים ,כי הם פשוט לא מנסים להתקדם עם השנים ולהבין שנכון, היום הדרכים להתפרסם הן שונות.מהירות יותר ,עוקפות מכשולים ומזניקות כוכבים מצד אחד ומצד שני ,באותה מהירות רומסת אלפי חלומות אחרים - וכן - תתפלאו - יש כאלו -ואפילו הם עדיין הרוב - שילכו בדרך הארוכה יותר , הקונבנציונלית -ויגשימו חלומם ויהיו זמרים נהדרים.!!
    מה עם כל חבורת רימון??
    ומה עם סינרגיה?

    ועכשיו רציתי גם להסכים עם המקטרגים - הטלוויזיה בהחלט הפכה למסך התוכן השווקי והפרסום!
    ואנחנו בולעים הכל!
    לקשת ורשת יש מחלקות שלמות שהתפקיד שלהם הוא למכור תוכנית למפרסם. זה מגעיל וזה ל א ח ו ק י
    !!!!!
    למ אכפת? כמובן לאף אחד.
    ןבנתיים אנחנו אוכלים הכל. כי הרייטינג חייב להיות גבוה - אז חייבים שהמכנה המשותף יהיה רחב וכיוצא בזה - נמוך.אז תאכלו - בידור ,בידור ועוד בידור...
    חה חה חה..לא מצחיק אותי!

    לגב גלגלצ -נו שיהיה....
    הרי מיינסטירם חייב להתקיים איפושהוא כדי שנדע לחרוג ממנו...



    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      ,, 26/03/07 23:12

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    צודקים אך לא לגבי הראל

    מרק, 26/03/07 21:54

    בתור מוסיקאי ממדרגה ראשונה שכל שיריו מושמעים ושבו את העם מגיל הילדות יהורם גאון צודק במשהו ואפילו בהרבה נינט אינה כי אם פצצת רייטינג מהמקום ממנו באה עם כל סיפור חייה ויש לה קול נחמד ולא יותר מזה ממש לא מיוחדת לא ביצירה ולא בשירה אבל הראל סקעתלדעתי הוא מיוחד מאוד ובו דווקא יהורם עם כל כבודו טעה ובגדול ימים יוכיחו

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חבל שדור הזמרים הותיק לא יודע לפרגן לצעירים מוכשרים

    מירי, 26/03/07 21:52

    מי שמוכשר ישרוד ומי שלא יעלם, חוסר הפרגון פשוט מגעיל. האם היחס לכוכבי להקת הנח''ל בזמנו שונה מיחס הנוער כיום לבוגרי כוכב נולד ? ממש לא. אך משום מה כל זמרי הארץ נהנים להשתלח בבוגרי כוכב נולד.
    חבל!!!
    אני בכל אופן שמחה שהתוכנית נתנה לי הזדמנות להכיר זמר מוכשר כהראל סקעת.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת. ההתייחסות של גאון לסקעת מאפיינת תגובה של מזדקן מריר. לצערי.. (ל''ת)

      יאיר, 26/03/07 22:44

      הגב לתגובה זו

    • אולי להיפך ? הצעירים לא יודעים לפרגן ??? (ל''ת)

      יוסי, 26/03/07 22:53

      הגב לתגובה זו

    • על מה יש כאן לפרגן? למופע היחצנות של ערוץ 2?

      איתמר, 27/03/07 00:06

      קשה לומר זאת, אבל מול הרינגטונים והאסמאסים והדור השלישי בפלפון, יש צורך אמיתי במוזיקה ובמוזיקאים שמטרתם אמנותית ולא פרסומית, וה''צעירים המוכשרים'' האלה אינם אלא תוצאה של יחצנות וכוחנות פרסומית של תעשיית הבידור והטלוויזיה. כמי שחרד לגורלה של התרבות וחושש מהיום שבו לא תהיה אמנות בעלת ערך כלשהו בארץ, אני תוהה למה עלי לפרגן למי שכל תרומתו לכך היא שלילית בלבד

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    נינט נמאסה

    נינה פלסטלינה, 26/03/07 21:48

    כולה פנים מאופרות וחזה גדול עם קול משעמם, הגיעה זמנה להיעלם עם יודל'ה ולא לחזור

    הגב לתגובה זו

    • אם היא תעלם לא ישאר כלום במדינה הזאת..

      לי דנקר, 26/03/07 23:19

      היא עושה את כל המדינה הזאת. וכל הביקורות הרעות שהיא מקבלת כל הזמן את חושבת שזה קל לה?? (אני יודעת שזה לא קשור אבל הייתי חייבת להגיד את זה) מאז שהיא ורן ניפרדו אנשים נכנסים לה לחיים ולא יוצאים עזבו אותה כבר כולם אוהבים אותה אבל שופטים אותה כי היא רוצה לחיות את החיים שלה עם הבן זוג שלה.. ואם היא אוהבת את יהודה ולא את רן זה לא אומר שאנשים צריכים לשפוט אותה לרעה..

      הגב לתגובה זו

      • תני לי לנחש - את בת 10 נכון? (ל''ת)

        סתם אחד, 27/03/07 12:16

        הגב לתגובה זו

    • יא איך אהבתי מה שכתבת ''נינה פלסטלינה'' (ל''ת)

      מגניב, 26/03/07 23:30

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כ''כ נכון לגבי כוכב נולד- למרות שאני צופה בתכנית -היא מחריבת תרבות!

    אפרת, 26/03/07 21:36

    ויצאו מתוכה גם כ''כ הרבה רודפי פרסום ולא מוכשרים שהתגיעו לשם כי הם ''סקופ''... הטובים באמת היו פורצים גם בלי זה בסופו של דבר...

    הגב לתגובה זו

    • כוכב נולד היא ברכה למוזיקה הישראלית

      רונן, 27/03/07 01:34

      אם לא היא שירים רבים היו נרקבים להם ונעלמים מהעולם זמרים רבים היו נרקבים להם אט אט ונעלמים מהעולם דוגמא: יהורם גאון.
      זה נשמע מצחיק אבל זו המציאות היא נתנה במה ענקית לזמרים שזמנם תם בעולמנו , מה לעשות
      דברים נגמרים מתישהו

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    נינט באמת זמרת כישלון!!!! (ל''ת)

    עומר, 26/03/07 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הראל סקעת הוא הזמר מספר 1 במדינה ושימותו הקנאים!!! (ל''ת)

    לי, 26/03/07 21:27

    הגב לתגובה זו

    • פחחחחחחחחחח גאון שם אותו בכיס הקטן (ל''ת)

      ליאורה, 26/03/07 22:40

      הגב לתגובה זו

      • גאון לא זמר הוא שחקן! סקעת זמר מצויין והכי חשוב בנאדם! (ל''ת)

        מה שנכון נכון, 27/03/07 01:32

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    הם נופלים מהר מאוד, כמו גקו, וככה גם נינט תיפול. (ל''ת)

    יואב, 26/03/07 21:26

    הגב לתגובה זו

    • שלוש שנים ועדיין בשיא הערכה של הציבור. הראל סקעת תישאר עוד הרבה (ל''ת)

      אוהבים אותך, 27/03/07 01:31

      הגב לתגובה זו

      • איזה ציבור? ציבור הילדים אולי

        ישראל, 27/03/07 12:17

        תראו לי מישהו אחד מעל גיל 30 שמעריך את נינט. והדיסק שלה גרוע ביותר, כל השירים שם אותו דבר.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    איך אתם מעיזים לדבר ככה על סקעתתתת המושלם יווו אני מתה עליו!!!!!!!

    רינת!!!!!, 26/03/07 21:18

    הראלוששש תעשה לי ילדד!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    sof sof somebody say someting

    the king is, 26/03/07 21:04

    t

    הגב לתגובה זו

    • yes, somebody said something very stupid (ל''ת)

      Miri, 26/03/07 21:46

      הגב לתגובה זו

      • very very very stupid (ל''ת)

        shay, 27/03/07 01:30

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    יורם גאון צודק ב- 100% !!! כנסו

    רן, 26/03/07 21:03

    יורם גאון צודק. כל כוכבי האינסטנט עולים ויורדים כמו מטאור, אין להם שורשים , חלקם מעולם לא למד מוזיקה, חלקם הגדול אינו יודע לנגן בכלי כלשהו (מלבד על העצבים)
    ולחלקם אין אפילו קול מתאים לשירה.
    קרירה מוזיקלית אמיתית נרכשת בעבודה קשה ולא בהופעה בכוכב נולד . כוכב לא יכול להוולד ביום אחד וראינו כבר כובכים נולדים שנעלמו...

    הגב לתגובה זו

    • ואיזו השכלה מוזיקלית יש למר יהורם גאון ? (ל''ת)

      מירה, 26/03/07 21:45

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר להשכלה? כדי להיות אמן לא חייבית השכלה. פולניה. (ל''ת)

        ארון, 26/03/07 22:29

        הגב לתגובה זו

        • כל חייו התעסק בתכניות טלויזיה ובסרטים איפה פה המוזיקאי? (ל''ת)

          שימי, 27/03/07 01:28

          הגב לתגובה זו

      • כנסי לויקיפדיה ותראי מה זה אושר מוזיקלי. (ל''ת)

        עמי, 26/03/07 22:43

        הגב לתגובה זו

    • ואז לא הפכו לכוכבי אינסטנט?

      ח, 27/03/07 01:01

      זה פשוט שטויות- פעם מרגע שנכנסת ללהקה צבאית, הפכת לכוכב ואם זה לא הסתדר- היו פסטיבלי זמר ומי שזכה בהם (כמו שלמה ארצי) הפך בין לילה לכוכב- בדיוק כמו כוכב נולד.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    סוף סוף משהו קם ואומר

    חיים, 26/03/07 20:58

    מה שווה כל הכוכב נולד הזה... הרי עוד 10 שנים אף אחד לא יזכור מי זו נינט או סקעת או רונה לי. יהורם גאון מלווה אותנו כבור 40 שנה. אין הרבה אומנים בסדר גודל שלו...

    הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק מה שקרה עם יהורם אף אחד לא זכר אותו וסקעת החזיר אותו

      רן, 27/03/07 01:28

      לתודעה כמה שתנסה להכחיש אבל זו המציאות. מי זכר את יהורם גאון לפני ''הנני כאן''? הוא נעלם

      הגב לתגובה זו

    • אכן, כבר 30 שנה לא סובלת את יהורם גאון

      אור, 27/03/07 01:44

      אבל מאד אוהבת את אריק איינשטיין. מה זה משנה כמה זמן שרד? יש לו פה גדול ויחסי ציבור, והוא דאג להשמיע את קולו בתוכניות רדיו (שבהן אף פעם לא השמיע זמרים שלא מתקופתו) ובסדרת טלויזיה לא מוזיקלית. אבל שיר נורמלי הוא לא הוציא כבר עידן ועידנים. קולו אבד כבר מזמן, וכשהוא צריך לשיר, הוא פשוט מדקלם. סייג לחוכמה - שתיקה!

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    כמה זמן ייקח עד שגדודי ילדות בנות 12 יציפו בטוקבקינינטים זועמים?

    מישיקו קקוטמי, 26/03/07 20:54

    פחחחחחח...
    קודם יהונתן גפן ועכשיו יהורם גאון חושפים את ערוותה של נינט טייב.
    לבועה ששמה נינט לא נותר עוד זמן רב לפני שתתפוצץ.


    ובאותה הזדמנות...
    אם תיכנסו לאתר של ננט תוכלו לקבל כרטיסים להופעותיה בחינם (פשוט לא מצליחים למכור אותם בכסף, כי כמה פעמים אותה ילדה בת 12 יכולה לקבל כסף מהוריה לצפות בנינט עושה ליפסינג)

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי :))) (ל''ת)

      כן יהיה רצון, 26/03/07 23:42

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    טמירה ירדני = רעה חולה. תתעוררו, אנשים.

    גיל, 26/03/07 20:53

    מאחל לכם, כל האמנים והיוצרים האמיתיים (= כל אלה שהגיעו למה שהם בזכות היצירה וההשקעה וההתמדה והכ-י-ש-ר-ו-ן, ולא בזכות סמסים או חרטה נולד או קומבינה כזו או אחרת של ירדני את הדר את צפיר) שיהיה לכם את הכח להמשיך וליצור ולהתמיד ולרגש אותנו באמת.

    אנחנו, אלה שיודעים להבדיל בין אמיתי לבין טימטום עלוב רדוד ממוסחר וחולף, מבטיחים לכם להיות נאמנים ולהמשיך לאהוב אתכם ולהעריך אתכם, להקשיב ולראות אתכם.

    אל תוותרו, אל תימכרו את נשמתכם לשטן הסלולרי או לטמירה ושות' וערוץ 2 כמו כמה מחבריכם.

    גאון, ניצני, מדינה, גלרון, רביץ, וכל שאר הטובים והאמיתיים - אתם הדבר האמיתי.
    אנחנו תמיד נהיה איתכם.




    הגב לתגובה זו

    • נכון, לצערי אמנים אמתיים בתחום המוזיקה הם מצרך נדיר במדינה המתועשת (ל''ת)

      אורלי, 26/03/07 21:39

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה שבטוח זה שטמירה ירדני יותר מבוגרת מיהורם גאון

    טל, 26/03/07 20:48

    היא לפחות נראית ככה

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    טמירה ירדני מי את בכלל שתדברים אל גאון ככה? (ל''ת)

    גלעד, 26/03/07 20:47

    הגב לתגובה זו

    • מי הוא יהורם גאון שיזרוק את התסכול שלו על צעירים? (ל''ת)

      עינת, 27/03/07 01:26

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    גברת טמירה ירדני, תכרעי ברך לפני שאת מטיפה ליהורם גאון (ל''ת)

    יעל, 26/03/07 20:47

    הגב לתגובה זו

    • מי ישמע כולה יהורם גאון (ל''ת)

      איילת, 27/03/07 01:25

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    טמירה ירדני מנציחה שטחיות ורדידות

    avia, 26/03/07 20:38

    כל ההפקות שלה נמוכות כמו ים המלח. שטחי זה שמה האמיתי.

    הגב לתגובה זו

    • אמת צרופה!!!! (ל''ת)

      אריאל, 26/03/07 21:38

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    איזה איש פתטי! הכוכב נולד של היום זה הלהקות הצבאיות של פעם! (ל''ת)

    גל, 26/03/07 20:38

    הגב לתגובה זו

    • אחת התגובות הכי מטומטמות שיצאו לי לקרוא

      oren, 26/03/07 21:55

      סליחה על הבוטות,אבל שטות כזו לא שמעתי הרבה זמן.

      הגב לתגובה זו

      • סליחה על הבוטות...

        עינת, 26/03/07 22:29

        אבל תגובתך הפוסלת היא אחת המטומטמות שקראתי...
        הלהקות הצבאיות היו מקפצה מהירה לכל הג'ובניקים שלא עשו כלום במלחמות והמשיכו לזמר על אף חוסר הכשרון שלהם בסיום השירות.{ראה ערך גידי גוב ושות'}
        גם לכוכב נולד הגיעו רבים מהלהקה הצבאית וגם בכוכב נולד עבדו קשה כדי להגיע לתואר הכוכב.
        עצם העובדה שהפכו לכוכבים בעקבות התוכנית ולא עברו בדיוק את אותו תהליך שעבר יהורם גאון ואו אחרים לא אומרת שהתהליך שעברו היה קל יותר ולא אומרת שהם פחות כישרוניים ממנו-להיפך!!

        הגב לתגובה זו

        • עינת-ההשוואה שלך היא אחת המשעשעות

          oren, 26/03/07 23:08

          בואי נשווה בין:סקעת/מויאל/נינט/שירי מימון/ז'קו/עדי כהן וכו' ל:יורם גאון/אריק איינשטיין/חיים טופול/שייקה אופיר/הגשש/טוביה צפיר/דני סנדרסון/שלמה ארצי/מתי כספי/שלום חנוך ועוד רבים וטובים אחרים שלא הכנסתי לכאן מפאת חוסר זמן ומקום.

          בואי נשווה בין השירים החדשים לזמנם שבוצעו בין הלהקות הצבאיות מבחינת עושר לשוני לעומת השירים החדשים של חבורת כוכב נולד.

          בואי נשווה בין אנשים שקרעו את התחת בשביל להגיע לטופ לבין אנשים שנבחרו ע''ס SMS'ים בערוץ 2,עשרות אחוזים מהם ע''י ילדות בנות 14.

          הגב לתגובה זו

          • רוב האנשים משתי קבוצות הגיל ממילא לא חיברו את השירים אז עינת צודקת

            ג, 27/03/07 01:04

            לפחות הקהל בחר בנינט ושירי מימון לעומת יורם גאון, טוביה צפיר וכו' שהצניחו אותם על הציבור ככוכבים וזהו- לא נתנו צ'אנס אז לאנשים אחרים.

            דווקא כוכב נולד זה מסלול יותר ארוך מלהתגייס ללהקה צבאית.

            הגב לתגובה זו

            • הקהל בחר?

              oren, 27/03/07 07:24

              SMS שרובם נשלחו על ידי ילדות בנות 14 זה ''הקהל בחר''?מכונת יחצ''נות שהופכת את חלקם ליותר ''סלבס'' מאשר אמנים של ממש זה ''הקהל בחר''?
              בימי הלהקות הצבאיות לא הוצנחו בכח זמרים כמו שאתה מנסה לרמוז.זמרים מלהקות צבאיות הלכו לשוק האזרחי ולא היו לטעם הקהל לא הצליחו,חד וחלק.

              הגב לתגובה זו

          • אורן צודק (ל''ת)

            אבי, 27/03/07 02:58

            הגב לתגובה זו

        • עינת, הרשי לי לתקן אותך ברוח טובה. כנסי בבקשה

          כל טוב, 26/03/07 23:22

          אביהו מדינה בשנת 1967 התגייס לצבא ושם שירת שלוש שנים בחיל שיריון כמפקד טנק, ובתפקיד זה לחם במלחמת יום כיפור ומלחמת לבנון.

          הגב לתגובה זו

      • אבל היא צודקת,פעם להקה צבאית הייתה סטאר היום זה כוכב נולד מה לעשות? (ל''ת)

        שי, 27/03/07 01:04

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    יאיר ניצני צודק . כמעט.

    גיל, 26/03/07 20:36

    כי זה לא רק כוכב נולד אלא כל התכניות בטלוויזיה מהוות הפסקה בין פרסומות או יותר נכון החלק הטפל לפרסומות.

    הגב לתגובה זו

    • גם ניצני שותף כסרסור רייטינג (ל''ת)

      שיחק בקביעות, 26/03/07 21:03

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני מבין את הכעס שלהם, כי אחרי ג'קו אייזנברג משהו התחיל להסריח.

    ג'קו האפס, 26/03/07 20:15

    אם אנשים כמו וואקו ג'קו מתחילים קריירה בשירה בכזו קלות, אז התוכנית הזאת לא שווה כלום.

    הגב לתגובה זו

    • אני מרחם עלייך - ג'קו היחיד שם עם כשרון! (ל''ת)

      אני מרחם עליך, 26/03/07 20:34

      הגב לתגובה זו

    • המריח הוא המסריח :-)

      ג'קו המלך, 26/03/07 20:54

      לידיעתך, ג'קו לא התחיל את קריירת השירה שלו רק דרך כוכב נולד , הוא אמנם נולד בתוכנית אבל יוצר מנגן ושר המון שנים ולא היה לו קל בכלל להתפרסם,ממש לא. גם בתוכנית הוא עבד קשה מאוד כדי להצליח הוא הצליח בביצועים מדהימים.. אז מה כואב לך ?שהתוכנית עזרה לו קצת להתקדם? סתם צרות עין שלך ושל הנזכרים בכתבה לגבי כל הכוכבים הנודלים.תלמדו לפרגן!

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה עם ז'קו שהוא ירק בפרצוף כולנו ובפרצופם של המשפחות השכולות

      מיכל, אחות של.., 26/03/07 21:05

      ועל זה חבל

      הגב לתגובה זו

      • ג'קו לא אמר כלום נגד המשפחות השכולות! בדוק! (ל''ת)

        מאיר, 26/03/07 22:38

        הגב לתגובה זו

      • למה לקשקש סתם?

        נוגה, 27/03/07 11:24

        ג'קו לא אמר כלום נגד המשפחות השכולות. אתם דפוקים בראש?
        בסך הכל הוא לא התגייס לצבא, לקחת את זה ולהפוך את זה ל''יצא נגד המשפחות השכולות''?
        פסיכים לגמרי.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    פעם ראשונה אני מסכים עם אביהו מדינה (ל''ת)

    צודק, 26/03/07 20:13

    הגב לתגובה זו