• 62.

    אושרי המושלםםםםםםםםםםםםם שלייייייייי

    נופר אפללו, 23/10/09 17:35

    אתה שחקן טטטוב ואני חולה עלייך אתה כל כך יפההההההההההההההההההההההההההההה

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אושרי החתתייךך שיילי ::)

    נופר, 12/06/09 11:07

    אאושרי אתה שחקן מדהים ואני חולה עלייך אתה חתיך הורס ומשחק הכיי טובבבבבבבב אוהבת אותךך...אתה שחקן מספר 1

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אושריי החתיך שלי

    נופר, 04/12/08 21:42

    חולהה עלייךך אתהה שחקןן הכי טובב בעוולם.........


    ואתהה חתיךך אשש מאוששפפזתת עליך..

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אוושריי המושלםם

    שיררר.......! =P, 13/10/08 09:24

    אוושריי חולה עלייךך יחתיךך שלייייי אתה אחד החמודיםם החתיכים הסטייליסטיים ואתה שחקן טוב קיצרררר אתה מאמי מושלמייייי. ... =]]]]]]

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אוושריי המושלםם

    שיררר.......! =P, 13/10/08 09:22

    אוושריי חולה עלייךך יחתיךך שלייייי אתה אחד החמודיםם החתיכים הסטייליסטיים ואתה שחקן טוב קיצרררר אתה מאמי מושלמייייי. ... =]]]]]]

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אושרי אהובי!!!!!

    יאנוש המאמוש, 25/05/08 18:38

    אושרי אוהבי אני מתה עלייך אני חולמת עליך יש ים פוסטרים שלך מאמי שלי אני מתה עלייך!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אולי הוא שחקן מוכשר

    אורית, 14/05/08 10:16

    אבל הוא כל כך כל כך מכוער שממש קשה להסתכל עליו.


    כו, יודעת שיש הסבורים , סבורות בעיקר , שהוא נראה טוב.נו, מילא.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אויי הוא כזה חתיךךךךךךךךךך (ל''ת)

    שרופה אל אושרי, 13/08/07 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    בושה

    דור, 02/08/07 16:17

    שמע אושרי לדעתי אתה אחלה שחקן אבל הקטע הזה של אני את שלי תרמתי דרך הסרט בכלל לא נכון ואני מצטער להגיד לך מהרגע שהבנתי שלא עשיתה את השירות שלך למען המדינה הפסקתי להעריך אותך ואתה בושה למדינה

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אושרי המושלם שלי

    חולה על אושרי, 26/07/07 14:41

    אושרי אתה השחקן הכי טוב שקיים ומי שחושב אחרת סתם קנאי מסריח אושרי רק שתידע אני אוהבת אותך אתה מתלבש הכי טוב מכל מי שאני מכירה
    מה אני בלעדייך אין אין עלייך אני כל כך אוהבת אותך שאתה לא יודעת כמה אני חולה חולה חולה חולה עלייךךך חימושלמים שלי

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אחלה של אושרי

    שי, 17/06/07 02:01

    אחלה של שחקן ובאנדם אושרי כהן אתה מחצין שאיפות גבוהות שנותנות השראה לכולנו ולי במיוחד.תודה

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    השיר שלנו אין יותר טוב מכם

    טלי, 20/04/07 15:02

    שלום לי קוראים טלי ואני מעריצה עולמית שלכם אז יאלה ביי

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אז אולי תתגייס ?

    ח, 15/04/07 17:32

    עד אז אנחנו, חבורה גדולה, מחרימים את הסרט

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לאושרי כהן המדהים ...

    ורד בוהדנה כהן, 11/04/07 18:01

    ואתה באמת מלך והכול ...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לאושרי כהן המהמם ...

    ורד בוהדנה כהן, 11/04/07 17:59

    ואולי אני יראה בופור בקרוב אם יצא לי ..
    כי אני רואה השיר שלנו ... חחח :] !
    אבל אני יראה הכול מה שקשור אליך כי אתה מושלם ...

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לאושרי כהן המושלם ...

    ורד בוהדנה, 11/04/07 17:55

    אני אוהבת אותך מאוד ...
    ואתה משחק מהמם בבופור ובשיר שלנו ...
    ומזל שבשיר שלנו אתה ושמש חזרתם ... חחח :] !
    טוב אבל בכול זאת שיהייה לך בהצלחה ...
    ויש לך עוד את כול החיים לפניך ...
    כי אתה עדיין רק צעיר ...
    אבל בכול זאת גבר גבר ... חחח :] !
    ואתה דומה מאוד לבן דוד שלי ... וכולם אומרים את זה שאתה דומה לו ... { לבן דוד שלי } ... !
    כול הקטעים שלך בשיר שלנו יפים וגם בבופור אבל בופור אני לא יודעת אני לא יודעת אני יודעת רק השיר שלנו ביגלל שזאת סידרה מהממת אבל אתה יותר ואני יודעת טוב ביגלל שאני לא מפסידה אף פרק אפילו שידורים חוזרים אף פעם ...

    והקטע שלך הכי יפה בשיר שלנו הוא : שבעונה 3 של השיר שלנו אתה צילמת את רני { רן דנקר שגם הוא מושלם אבל אתה יותר אמרתי לך את זה כבר } ... צילמת אותו בפלאפון שלך שהוא היתנפח כי יש לו אלרגייה חריפה מאוד למנגו ככהאומרים כאילו רק בשיר שלנו ואולי גם במציאות אני לא יודעת ... אבל בכול זאת זה הייה מצחיק ששירי אמרה לך מה אתה מצלם תיראה איך הוא נירא רני { רן דנקר } ואז בכול זאת צילמת עם הפלאפון שלך ... זה הקטע שלך בשיר שלנו שהכי הצחיק אותי ...
    אבל בלי להעליב אותך בשיר שלה { כאילו בשיר שלנו עונה 1 , ו-2 ההית הכי הכי חתיך } ... כי אני אוהבת יותר בנים עם קצוץ { כאילו קוצים חחח :] ! } ... וככה ההית בעונה 1 , ו-2 ...

    טוב אבל בכול זאת אתה מושלם בכול העונות של השיר שלנו ... ולא משנה כלום ולא יעזור כלום לאף אחד ...

    ומלא פעמים דיברתי איתך ... חחח :] !

    ואם שחכתי משהו אני מיצטערת אני יוסיף פעם אחרת שאני יזכר טוב ? חחח :] !

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לאושרי הגברברון

    יניב, 06/04/07 10:39

    אושרי אתה הכי גדול שיש אתה מלך ההר אתה שלי

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אווווווווווושרי חיימשלי!!

    ילדה יפה, 05/04/07 21:12

    אושרייייייי חיימשלי חולה עליך!!

    חתיך שלי מתה עליך!!!

    ברור שזה הסרט הכי מושלם כי אתה משחק בו!!!!!!


    חולה עלייך כפרה שלי!!3

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אושרי

    צופה, 30/03/07 13:27

    האם לא שירת בצה''ל בגלל סוכרת. יכל להתנדב.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    די כבר להיות צרי עין

    טל, 27/03/07 16:12

    תתרכזו בפוליטיקאים שלכם, נראה לי עדיף לא לעשות צבא מלעשות צבא ולהיות זבל כמו הרבה מהאנשים שפוגשים שם או להיות פוליטקאי מושחט

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    :]..כנסו.

    סתיו, 27/03/07 10:30

    קודם כל, אושרי שחקן מעולה.
    אז שתקו.
    מי שלא חושב ככה,
    פשוט מקנא.
    הוא השחקן הכי טוב ב'השיר שלנו'.
    תתחילו לשים לב לזה.
    עוד לא ראיתי את ה'בופור',
    אבל אני אראה בקרוב.
    שמעתי המון תגובות טובות על הסרט.
    ובקשר לצבא,
    לאושרי היו סיבות לכך שהוא הפסיק באמצע,
    אז תרגיעו את עצמכם אנשים,
    הוא תרם מספיק למדינה שלנו- לא דווקא דרך צבא.
    תלמדו להעריך.
    (:

    הגב לתגובה זו

    • צודקת (ל''ת)

      חופית, 30/03/07 17:24

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    כמה שטויות, כמה...

    צליל, 25/03/07 13:07

    המדינה שלנו זה פשוט מכה !!
    קודם כל, קצת לפרגן אנשים .. הוא משלנו :] זה כבר אומר הכל ..
    אושרי אתה מ ד ה י ם !
    הוא פשוט הצליח להעביר בי זרמים... להעביר מה שבאמת מפקד במוצב שבכל מקרה הולכים לעזוב, שנלחם כדי להישאר...מה הוא באמת מרגיש.
    את כל הקונפליקטים האישיים, המחסום של הרגש והפחד שהוא צריך להתמודד איתם..
    הרבה אמרו שהם ציפו ליותר מהסרט והוא היה אפילו די תקוע, לא זז..
    בתור מישהי שכל לוחם שעומד מולה היא מצדיעה לו.ומעריצה כל חייל, או חלל שנלחם למען המדינה, ובתור אחת שצבא אצלה זה עניין נורא חשוב וגדלתי במשפחה שמחנכים לצבא, יש פה מעבר לסרט.
    כאילו מה יש כבר להזיז בסרט כזה? זה כל הקטע , שאין.. שהם פשוט היו תקועים במוצב, והשיגרה היומיומית שלהם הייתה מתחת לפצמ''רים וטילים.. ולראות את החברים שלהם מתים להם מול העניים, וכמה זה יכול להיות בכל פעם מישהו אחר מהם..
    הסרט העלה בי הזדהות, וחשיבה עמוקה שוואלה לוקחים ילדים שסיימו י''ב והבעיות העיקריות שלהם בחיים היו אהבה ובגרויות ומשפחה.. ושמים עליהם מדים ונשק ושולחים אותם להתמודד עם מוות וטילים ועם מדינה שבכלל לא יודעת להתנהל.. הם כפופים להוראות שמי שנותן אותם לא בטוח שזה הדבר הנכון לעשות.
    ולהם אין מה לעשות..רק למלא אותם, גם אם זה כרוח בעניין שכולם יכולים למות.
    כמו שאמרתי, בשבילי ואני מאמינה גם בשביל מי שכן התעמק בזה.. בופור זה מעבר לסרט. זה סיפור והנצחה.. ולא היו יכולים לעשות את זה בצורה יותר טובה ממה שעשו את זה.. אז בחייכם העניין שלכם אם אושרי היה בצבא או לא ? או אם איתי טיראן היה משחק את לירז זה היה יכול להיות יותר טוב.. עזבו אותכם אנשים..תפרגנו קצת. אם המשחק שלהם העביר בי את כל מה שהוא העביר בי, והצלחתי לחשוב לרגע את המחשבה ''פאק מה חיילים עוברים?'' אז הם עשו את שלהם ובגדול !
    ומי שלא היה בשבילו מספיק אקשן, שיילך לראות לגעת ביהלום, רק שהסרט הזה לא מייצג סיפור אמיתי על החיילים שלנו.
    תפסיקו להתעסק בחרא, ותראו מה אנשים עוברים בחיים שלהם !
    אושריכהן אלי אלטונינו ואיתי תורג'מן מעולים :] -

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    קראתי היום ספר מעולה על השרות בלבנון

    ''יחידת העוקץ'', 24/03/07 21:53

    הספר נקרא ''סיפורו של כלבן צבאי'' ומספר על שירותו הצבאי של המחבר, נחמי פיינבלט, מתחילתו (הגיבושים השונים לסיירות המובחרות) ועד סיום השרות הצבאי (בעיקבות פציעתו הקשה). הספר מרגש מאד, עם תאורים מדהימים ומוחשיים מהשירות בלבנון אשר כל אחד ששירת שם יזדהה בזמן הקריאה, וכל מי שלא ''''זכה'''' לשרת שם, בטח יתעניין לקרוא ולהכיר. התיאורים של האירועים הינם בגוף ראשון, ובצורה אובייקטיבית, כך שגם האירועים אשר צה''ל לא ממש יתגאה בהם מוצגים בספר. חובה לקרוא !!!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    טיפוס מבחיל מבפנים ומבחוץ. מתנשא

    נטלי פ., 22/03/07 18:15

    ומלא בעצמו וזה מתפרץ מכל משפט שני שלו. ''אני לא יודע לאן עוד אוכל להתקדם'', תקשיב פישר קטן, תתחיל מללמוד לשחק אולי?! גם לא למד משחק, גם לא עשה צבא וגם התוצאה בסרט היא ממש אבל ממש לא משהו לדעתי. אם היה משחק טוב הייתי שותקת, אבל הוא כל כך שומר על עצמו במשחק שלו ומביא משהו פשוט ולא מתוחכם. איכס שיעוף חזרה ללוד כי פה בת''א יש עשרות שחקנים שלמדו לשחק והוא בזכות מקפצת האינסטנט והטלנובלות תפס את מקומם.
    אם אתה רוצה ללמוד אושרי, תסתכל על איתי טיראן. הוא טוטאלי, הוא נותן מעצמו, לא חשוב לו רק לצאת מאגניב כל הזמן. יש לו את האינטילגנציה, הרקע, העומק.
    ככה זה, מי שלא קורא מספיק ספרים, גדל בלוד ומשחק כל היום כדורגל, לעד יסתובב מלא רגשי נחיתות ויהיה מלא פוזה ובטוח שהוא יזכה בפרסים הרחוקים ממנו מרחק שנות אור.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אושרי אתה מדהים! ולכל המצ'ואיסטים...

    מיכל, 19/03/07 16:36

    והמורעלים למיניהם, שכל מה שמעניין אותם זה אם הוא שירת או לא שירת בצבא... שזה כל כך לא רלוונטי, אבל כנראה שבעולמכם הצר זה כל מה שרלוונטי.... הדבר היחיד שיש לי להגיד לכם זה שהוא חלק מהמדינה שלנו בדיוק כמו שאתם. ולכם אין שום זכות לנסות לסתום פיות ולפגוע בזכות הביטוי של אנשים במדינה הזאת. לי באופן אישי הרבה יותר מפריע הרעל שאתם מפזרים מהעובדה שמישהו שירת או לא שירת בצבא. בכל מקרה אושרי, אתה מופלא. כל מילה ממה שאמרת פרטה לי על נימי הרגש- ואני מקווה, כל כך מקווה, שהטוב אכן ינצח בסוף.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אושרי היה מדהים בבופור

    שרון, 19/03/07 10:46

    התרגשתי מכל מה שהוא עשה שם..

    מדהים

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אושרי כהן הנכבד!!!

    קצין באמת, 19/03/07 01:34

    קבל נימוק ברור למה אנשים כמוני לא יקבלו את ה''עשיה'' שלך לעולם:
    לאושרי כהן ולחבריו מהסרט מאוד נוח להציג את הביקורת עליהם, כאילו שהדבר היחיד שמפריע פה הוא שבמציאות הוא לא היה קרבי ועכשיו הוא צריך להיכנס לדמות. (כאילו שמי שלא היה רופא לא יכול לשחק רופא). זה ממש ממש לא העניין!!
    העניין הוא פשוט - מי שכתב את התסריט הזה באופן מעשי הוא בעצם לא רון לשם, אלא אלפי צעירים שסיכנו את חייהם וגופם במשך שלוש שנים בחרא הזה שנקרא לבנון.
    בא אושרי כהן, שברח מהמאמץ הזה - להשתתף בהגנה על מדינה שנמצאת ללא הפסקה תחת איומים. ועושה כסף, פרסום והצלחה על חשבון מלחמה שהוא ברח ממנה.
    והנה, עכשיו מבקרי קולנוע יכולים להגיד שהוא עלה אל הליגה של הגדולים, הוא כבר שידרג את עצמו, אח איזה יופי שחיילים מתים בלבנון..
    מה שאושרי כהן עושה כאן זה בדיוק ''הרצחת וגם ירשת''. אם אתה בוחר לא למלא את חובתך כאזרח במדינה, אז בהחלט אתה זכאי לפחות זכויות.
    ואם, לגישתך, הסרט הזה הוא סוג של תיקון, ודרך להחזיר למדינה על השנים שלא עשית - אז סבבה, תעביר את כל השכר שאתה מקבל על הסרט הזה לקרן של ''אמץ לוחם'' או קרן של הלומי קרב ששירתו בלבנון.
    אתה יודע - מר כהן - חוץ מלדבר אפשר גם לעשות.
    אלא שלעשות זה קצת גדול עליך, מסתבר....
    ותודה למגיב המוכשר שהצליח להגדיר מה אני מרגיש...אבל בול!

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא מבין פה זה אתה ...

      אבי, 19/03/07 09:44

      באותה מידה אפשר להגיד שלשחקנים בסרט אוונטי פופולו אין זכות לשחק בסרט כי כביכל שחקנים מצרים כתבו את התסריט והם לא שרתו בצבא מצרים
      או השחקנים בסרט בלאק הוק דאון לא יכולים לשחק את התפקיד כי מי שכתבו את התסריט הם אותם חיילי ריינג'רס ודלתא שלחמו ואילו השחקנים לא שרתו אפילו כג'ובניקים בצבא ארה''ב
      העניין המעוות פה זה שאתה חושב שסרט זה כביכל מן אולימפידה או יורוויזיון ..שבה מישהו אמור לייצג אותך והסרט כמהות של סרט מייצג סיטואציה,העברת רגשות תחושות ותו לא !
      זה שסרט ישראלי מקבל פרס בפסטיבל בינלאומי זה כבוד גדול לקולנוע הישראלי אין ספק אבל זה לא שבפסטיבל ברלין עברו מדינה מדינה עם הסרט המייצג אותה עד שבחרו בישראל זה מגוחך
      הסרט עומד בפני עצמו והעובדה שהוא ישראלי נותנת לגאווה הלאומית לרכב על הסרט לא להפך אתה למעשה רוצה לתת לסרט לרכב על הגאווה הלאומית שאתה מחשיב כשירות בצבא
      לדעתי אושרי כהן עשה בשכל שהוא בחר לפתח את הקריירה שלו על פני להיות עובד רס''ר או שקמיסט תפקידים שסתם מבזבזים לבן אדם 3 שנים מהחיים שלו ויכולים להנתן בנקל לחברה פרטית שתעשה אותם
      רק בשביל להצדיק את עצמו בפני אנשים כמוך

      הגב לתגובה זו

      • הדיון לא על אושרי דווקא. אתה- לא מבין

        עודד, 19/03/07 23:57

        כל העניין כאן הוא לא על פירגון לשחקן זה או אחר. העניין הוא לא אם שחקן יכול לגלם דמות שהוא לא חווה על בשרו. הרי זה מובן שהוא אכן יכול. מה ההיתממות הזאת? כל העסק כאן הוא על הישתמטות מחובות לאומיות שאחרים נטלו על עצמם, וניצול של פלטפורמה שהשחקן המוכשר השתמטת ממנה, כדי לקדם את עצמו מיקצועית. יש בחברה שלנו טרנד ההולך ומעמיק של השתמטות מוחלטת ממלוי מצפוני של חובות לחברה, שליחת אחרים לשאת בנטל הזה, נהנתנות על חשבון הזולת, וראיית ה''אני'' כדבר החשוב היחידי.
        אין דבר כזה ''סיבות אישיות''. הרי לכולם יש אישיות ולכן גם סיבות. מר אושרי יכול היה להתנדב לפעילות משרתת אחרת. אך כמו כל בני מינו התעלם, ברח, הלך לדבר הקל ביותר-
        לדאוג לעצמו. כך רבים מהשחקנים/אומנים/זמרים/סלבים וכו' של ימינו. לא- אני לא אפרגן במקרה זה. פירגון אינו הערך הקדוש ביותר. נתינה למען הכלל היא ערך הרבה יותר נעלה.

        הגב לתגובה זו

        • עודד!! כל מילה בסלע!!! (ל''ת)

          ערך שנקבר, 20/03/07 02:33

          הגב לתגובה זו

        • עודד, כתבת יפה ונכון!

          שחקן גדול, 20/03/07 08:58

          ילדים, מעריצים של אושרי לא מבינים שהם מתעסקים בתפל! וששחקן יכול לגלם רופא גם מבלי להיות רופא זה לא העיניין!
          במקרה של אושרי,
          הוא שחקן מעולה רק שכל זה בא על חשבונם של אלה שהוא מגלם בסרט!

          הגב לתגובה זו

  • 35.

    שחקן גדול, נהנה ממך הן בשיר שלנו והן בבופור. (ל''ת)

    אורן, 18/03/07 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    נא לא לשכוח להביא למחר לגיבוש בחוף הים את כל הסרטים ופלאיירים וכל מ (ל''ת)

    ד.ש, 18/03/07 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    משתמט לא מתשמט.....

    *, 18/03/07 16:58

    הבחור מוכשר בטירוף!!!
    לא יעזור כלום - הוא עשוי מחומר מעולה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אושרי

    פשושית, 18/03/07 14:33

    אתה שחקן טוב ועם כל הצניעות אתה נותן צבע רענן לשיר שלנו ובנוסף לרן דנקר אם שניכם לא הייתם משחקים בשיר שלנו זה לא היה מעניין.
    בסרט הבופור שיחקת גדול ושכל הקנאים יחיו ויקנו.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    סתם משתמט מחורבן...

    עמיר, 18/03/07 14:32

    שירוץ בג'בלאות וידפוק שמירות כמו כולם.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יש כ''כ הרבה בני נוער שמשקרים כדי לא להתגייס

    POPO, 18/03/07 10:18

    ויש כ''כ הרבה כאלה שממציאים אלף ואחד תירוצים להשתמט ומכולם
    רק על אושרי כהן נתפסתם? למה אף אחד לא עושה כלום כדי למגר את התופעה הנוראה הזאת בקרב בני נוער אחרים? בגלל שאושרי מפורסם? לידיעתכם,את השנה שהוא עשה יש הרבה חבר'ה שאפילו את זה לא עשו. וזה לא משנה מה היה התפקיד שלו. לשרת בצבא צריך, וזו גם חוויה אדירה. שצריך לעבור. חבל שיש בני נוער כ''כ עלובים שעושים הכל כדי לחמוק מזה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    זה לא רלוונטי אם הוא עשה צבא או לא!!

    טלי, 18/03/07 10:13

    שחקן שמשחק אסיר בכלא אמור לבלות חלק משנותיו כאסיר אמיתי כדי לדעת לשחק אסיר ?
    שחקן שמשחק חולה במחלה קשה צריך באמת לחלות באותה המחלה כדי לדעת ''איך לשחק בתור חולה'' ?
    תתאפסו, אנשים. מה עובר עליכם ??
    זה סרט. לא לשכת הקב''ן הראשי !!

    סרט מצוין ואושרי כהן שחקן ברמה בינ''ל. נקודה.
    תפסיקו לדפוק חשבון לכל אחד ותתחילו לפרגן.
    מגיע לו !!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    האם שחקן חייב להיות הומו כדי לגלם הומו?

    חילל, 17/03/07 15:18

    האם שחקן חייב להיות מנתח לב כדי לגלם מנתח לב?

    האם שחקן חייב להיות חתול כדי לגלם חתול?


    לאאא!!!!

    אז רדו מזה. אני לא מצדיק את ה''השתמטות'' שלו (דווקא ייאמר לזכותו שהוא רוצה לשרת..), אבל בכל מקרה תרדו כבר מהשטות הזאת.
    תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כמה יחסי ציבור לספר ולסרט, נמאס (ל''ת)

    אאאא, 17/03/07 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אנחנו היחידים שיכולים להפוך יוצרות (ל''ת)

    מירב, 17/03/07 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אושרי-עוד יגיע רחוק.

    רון, 17/03/07 03:06

    איזו אישיות נגלתה לעיני, זה ממש ההיפך ממה שחשבתי שהוא. בהצלחה בחור בהמשך, אין לי ספק שאני אהיה חבר של כבוד במפלגה שלך. יישר כח!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אקי אבני מגדולי השחקנים???!!!

    דרור, 16/03/07 19:54

    כנראה שבאמת על טעם וריח אין מה להתווכח. אה, קובן?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא ראיתי את הסרט,אבל אם הוא משחק (ל''ת)

    כמו שהוא מדבר-, 16/03/07 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    איזה מפלגה הוא רוצה להקים

    דנינו, 16/03/07 16:59

    מפלגת המשתמטים????????

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    איך הוא לא מתבייש?!?!!?!??!?!

    -------, 16/03/07 15:51

    ואני מצטטת:
    ''הכי קשה היה לחזור הביתה, לישראל, כי מתעסקים פה כל הזמן בחרא, 'כן שירת בצבא או לא שירת בצבא' ובמקום לשמוח אתה כל הזמן במגננות. לא נותנים לך פה לצאת באמת גדול''.
    ואני אומרת: אח שלי, אין שום סיבה שתצא גדול, ובטח שלא באמת גדול. אתה נהנה מתהילה שלא מגיעה לך, פה הבעייתיות, אתה מרגיש שבסרט נתת את השירות למדינה, אבל האמת הכואבת היא שאתה בחרת לברוח מהמחויבות והנתינה למדינה שלך למען הקריירה והאינטרסים האישיים שלך.
    אף אחד לא מחפש אותך חמוד, פשוט לא מגיע לך.

    הגב לתגובה זו

    • מגיע לו מה בדיוק?

      מוזיקאי, 16/03/07 17:42

      הרי אפילו 2% ממה שהבחור הספיק להשיג בגילו הצעיר את כבר לא תשיגי... אז על חשבון מי כאן הבדיחה בכלל?

      הגב לתגובה זו

      • תגובה

        ירדן, 18/03/07 00:39

        תאמיני לי יש אנשים שמקבלים יותר ממנו בגיל שלו ומגיעים אפילו רחוק יותר ממנו .,
        אבל בכל מקרה כל הכבוד לו כי אכן מגיע לו להגיע לאיפה שהוא נמצא הוא עבר הרבה בשביל להגיע לכאן קריירה של 10 שנים

        הגב לתגובה זו

    • מה זה עניינכם!?@?

      אני, 16/03/07 18:19

      מה הוא הוא עשה ולמה..?!
      הוא ילד גדול ולכל אחד יש זכות להחליט תהחלטות שלו לבד אם לשרת בצבא או לא ואם הוא חושב שככה הוא תרם למדינה שיבושם לו!
      תפסיקו להיות צרי עין ופתחו תראש!!
      במיוחד את..!..!..!

      הגב לתגובה זו

    • תרגיעי..

      חסוי, 16/03/07 20:24

      את לא תחליטי בשבילו מה לעשות ומה לא לעשות..והואא יצאא גדול..הכיי גדולל שיכול להיות..אולי הוא לא עשה צבאא אבל הוא תרםם בדרכים אחרון..אזז תחשביי פעמים לפני שאת פותחת תפהה שלךך כי יצאת פההה מגרתת..י'מושפלת!

      הגב לתגובה זו

      • מה הוא תורם? תורם לך זרע?

        צנחן, 17/03/07 02:07

        סתם משתמט מניאק

        הגב לתגובה זו

        • כנסי

          חסויייייייייייי, 18/03/07 16:32

          זונהההההההההההה

          הגב לתגובה זו

      • תגובה לתגובה

        חסוי, 18/03/07 16:29

        כול הכבודדדדדדדדדדדדדדדד!!!
        יפה שלי ככה מדבריםםםםם
        תקראו ותלמדוו!!!

        הגב לתגובה זו

    • תגובה

      ירדן, 18/03/07 00:37

      תראי אני אישית חושבת שזה מגעיל שבן אדם הגיע למקום של כבוד
      והוא חוזר לארוץ מצפה שיפרגנו לו שייתמכו בו , אבל במקום זה קוטלים אותו על המקום בלי לנסות אפילו לדבר , כאילו ישר לקבוע דיעה רק בגלל מה שאתם קוראים בעיתונים , אי אפשר לקבוע על בן אדם ביקורת אם לא עמדת מול העיניים ודיברת איתו על זה . וכמו שאני מכירה את אושרי הוא בן אדם שממש פתוח וידבר איתך על כל מה שתרצי.
      את נגיד רוצה שיפרגנו לך ואנשים באים וזורקים עליך חרא ויורקים עליך כאילו שפגעת בהם שעשית להם משהו רע ? ....... תחשבי קצת .
      והקטע שהוא יצא באמצע שירות זה ממש אבל ממש לא קטע של אינטרסים וקריירה . אני זוכרת שאלנו ואתו לאיזה תקופה הוא רוצה לחזור לטירונות הוא אמר והוא באמת מפרגן וזה אבל מה לעשות הוא כבר יצא מהצבא מה אפשר לעשות לבוא להחזיר אותו לעשות שוב ?.....
      אני קראתי ראיונות של אנשים מפורסמים שעדיין לא הגיעו לצה''ל
      והם ''משחקים '' אותה שצה''ל הוא לא מקום שהם יסתדרו בו ונכון אלה באמת אנשים שאפילו לחשוב עליהם לא שווה .
      אבל כמו שאמרתי אושרי ממש לא כזה והוא אחלה של בן אדם .
      וסוף סוף יוצא ראיון שבאמת מראים את אושרי האמיתי בלי כל העריכה
      של העתוטן ממש את כל האמיתיות אטת מה שאנשים באמת רוצים לדעת במקום את כל הלכלוכים של פנאי פלוס הוציאו עליהם

      הגב לתגובה זו

    • גם לי יש דעה

      חסוייייי, 18/03/07 16:28

      כלבה אחת יא יצורה למי אכפת מה את חושבת?!
      חוץ מזה ככה הוא רוצה להגיד את זה יש מבין?!
      את יכולה להגידש מה שאת רוצה אבל אחת כאחת שראתה את הסרט הזה את לא ראית את המשחק שלו שם ואת היופי שבסרט...
      חמודה שילי אם אין לך משהו מועיל להגיד --פשוט אל תגידי!!
      אה והוא לא אח שלךךךך..
      קבלי עצה-תסתמי ת'פהההה...

      הגב לתגובה זו

      • זהירות פרחה! (ל''ת)

        עוד מעריצה, 20/03/07 08:44

        הגב לתגובה זו

    • ל 21

      אושרי אהבת חיי, 23/03/07 18:32

      מזה הדיבור המסריח הזה על אושרי.. אושריי הוא החיים שלי ולאא כדי לך להתעסקק איתי.. סלאמת

      הגב לתגובה זו

    • צודקת במאה אחוז

      ליאת, 23/09/07 09:21

      אין עוד מה להגיד אמרת בדיוק מה שצריך...מסכימה איתך לגמרי....אושרי יקירי אף אחד לא מחפש אותך....פשוט לא מגיע לך כלום... קל לשחק גיבור בסרטים ....

      הגב לתגובה זו

    • ומה את עשית בשביל מדינה?

      בהע, 19/02/08 22:44

      לוחמת דגולה. היית מקסימום פקידה.
      היידעת שרק 2 אחוז מהבנות מתנדבות [כן, יש מילה כזאת ] לקרבי?
      אז יאללה שקט.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    בסדר, אז הוא לא עשה צבא. יש עוד דרכים לתרום, אז שיפסיק לשחק אותה.

    ירון, 16/03/07 13:11

    בחור צעיר ונחמד השתחרר אחרי שנה מהצבא (ולא מפרט למה) והוא ממליץ למדינה למצוא מסלול אחר לתרומה.

    אז בוקר טוב אושרי, בנות דתיות ונוספים עושים את זה לא מהיום. שירות לאומי זה אחלה דבר למי שהצבא לא מתאים לו, מסיבות דתיות, מצפוניות או השד יודע מה - אם צה''ל הסכים לוותר עליך כנראה שאין ברירה, ושהיית עושה צרות אם היית נשאר. אני לא מעריך את זה, אבל מוכן לקבל שהשירות הצבאי לא מתאים לכל אחד.

    אבל אל תבוא לנו עם המלצות למסלולים שכבר קיימים, בפוזה של ''אם הייתי יכול לתרום בדרך אחרת הייתי עושה את זה''. יכולת. אבל רצית להשתחרר כדי להתחיל קריירה, וברגע שצה''ל ויתר עליך - מי יכריח אותך לתרום למדינה?

    עם כל הכבוד לקריירת המשחק שלך, לא זו התרומה למדינה שמקבילה לשירות צבאי. גם אם אתה מרגיש שאתה עולה על מדים בכל יום צילומים. לך, תתנדב שנה בבית ספר בקרית מלאכי, תתנדב שנה שנייה במעון לנוער בסיכון בתל אביב, תסיים שנתיים יפות ומכובדות של תרומה אמיתית, ותגיע לאור הזרקורים בלב שלם. תחשוב על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    איזה אנשים קנאים יש במדינה הזאת !

    דובל'ה, 16/03/07 13:08

    העובדה שג'ט לי לא עשה צבא בסין לא מונעת ממנו לשחק חייל סיני
    אף הודי נורמלי לא יטען שאם שחקן הודי כזה או אחר לא עשה צבא הוא לא יכל לשחק בסרט הודי כחייל בסרט על מלחמה עם פקיסטן למשל
    רק בארץ מוצאים את ה''גאונים'' האלה !!
    הסרט הוא לא סרט שממומן מתקציב צה''ל וזה לא סרט שאמור לייצג את צה''ל או רק את אלה ששירתו .. זה סרט שבא לספר על החוויה של מי שהיו שם, בדיוק באותה צורה שהסרט ''חיילים היינו'' בכיכובו של מל גיבסון הוא לא סרט ''מטעם'' צבא ארה''ב אלא סרט שבא לספר ולהעביר את הרגשות באותה סיטואציה ..לא מל גיבסון ואני בטוח שכמעט אף אחד מהניצבים לא שירת בצבא ארה''ב
    זה כל כך דבילי שקשה לדעת אם לצחוק או לבכות

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק להתבכיין יא משתמט (ל''ת)

      מילואימניק, 17/03/07 16:27

      הגב לתגובה זו

    • העובדה שג'ט לי לא עשה צבא בסין לא מונעת ממנו לשחק חייל סיני

      העובדה שג'ט לי, 19/02/08 22:43

      העובדה שג'ט לי לא עשה צבא בסין לא מונעת ממנו לשחק חייל סיני
      אף הודי נורמלי לא יטען שאם שחקן הודי כזה או אחר לא עשה צבא הוא לא יכל לשחק בסרט הודי כחייל בסרט על מלחמה עם פקיסטן למשל
      רק בארץ מוצאים את ה"גאונים" האלה !!
      הסרט הוא לא סרט שממומן מתקציב צה"ל וזה לא סרט שאמור לייצג את צה"ל או רק את אלה ששירתו .. זה סרט שבא לספר על החוויה של מי שהיו שם, בדיוק באותה צורה שהסרט "חיילים היינו" בכיכובו של מל גיבסון הוא לא סרט "מטעם" צבא ארה"ב אלא סרט שבא לספר ולהעביר את הרגשות באותה סיטואציה ..לא מל גיבסון ואני בטוח שכמעט אף אחד מהניצבים לא שירת בצבא ארה"ב
      זה כל כך דבילי שקשה לדעת אם לצחוק או לבכות
      הגב לתגובה זו

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אושרי ההורס

    שיר, 16/03/07 13:02

    אין עליו שחקן ענק

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הוא מוכשר בטירוף

    די לפרובוקציות, 16/03/07 12:42

    אני מסכימה עם כל מילה שאמר בראיון.
    הוא צודק לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא היו גיבורים במלחמת לבנון?????

    גילי, 16/03/07 12:37

    אושרי לוי-שחקן אדיר,מי שראה את בופור-יודע.

    אלא מה,שהוא לא שייך באמת לסוג האנשים ששמרו על הבופור-גברים אמיתיים שמנעו את התעצמות החיזבאללה והפיכתו מתנועת גרילה איראנית לצבא קומנדו (לא דיווזיה-צבא ממש ,בעל כמות צלפי נ.ט שיכולה לשתק כוחות אסטרטגיים של צה''ל ודיווזיות שלמות) .

    במלחמת הלבנון השניה-אושרי לוי,וחובה עליך להתנצל על כך-היו גיבורים רבים.

    עמנואל מורנו הי''ד

    אביחי קליין (ההוא שקפץ על הרימון כדי להציל את חבריו-לא גיבור?) הי''ד.

    עמיחי מרחביה.

    ועוד רבים מאוד אחרים-אינספור עיטורי גבוה היו צריכים להינתן במלחמה הזאת.החיילים היו ענקיים,המפקדים והפוליטקאים-גמדים .

    הגב לתגובה זו

    • עזוב,

      אביחי, 16/03/07 15:10

      עד הסרט הוא בכלל לא ידע שהייתה מלחמה בלבנון.

      הגב לתגובה זו

    • חמוד, זה אושרי כהן ולא לוי !

      אחת שיודעת, 30/03/07 17:21

      לפני שאתה אפילו חושב להגיב, תדע תשם של השחקן יחתיכת דבע !
      ותפסיק לחרטט פה על גיבורים ועל צלפי נ.ט
      חושב שהוא יודע עעלק !

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    איפה הוא ואיפה דה נירו

    אייל, 16/03/07 12:17

    איך בכלל מעיזים להשוות??

    מילא תגידו יוסף שילוח או שייקה אופיר ז''ל או עוד כמה ענקי טלוויזיה (שכחתי כמעט את טופול) אבל הוא??

    חבר'ה באמת תכנסו לפרופורציות

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    סרט שמאלני שמבטא יפה את הסיבה למלחמת לבנון השניה והתעצמות החיזבאללה

    עידו, 16/03/07 12:08

    בכל הסרט לא מזכירים פעם אחת את העובדה שהמוצבים בלבנון נועדו להגן על ישובי הצפון.
    ההתקפלות מלבנון ופיצוץ המוצבים הם שהביאו עלינו את המלחמה ב2000 שפרצה חודשיים אחרי הבריחה מלבנון והביאה ל1500 הרוגים ועשרות אלפי פצועים , ואת מלחמת לבנון השניה לפני חצי שנה.
    השלישית בדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אתם לא מתעקשים לא להבין את הביקורת

    ל-5 ו-11, 16/03/07 11:52

    לאושרי כהן ולחבריו מהסרט מאוד נוח להציג את הביקורת עליהם, כאילו שהדבר היחיד שמפריע פה הוא שבמציאות הוא לא היה קרבי ועכשיו הוא צריך להיכנס לדמות. (כאילו שמי שלא היה רופא לא יכול לשחק רופא). זה ממש ממש לא העניין!!
    העניין הוא פשוט - מי שכתב את התסריט הזה באופן מעשי הוא בעצם לא רון לשם, אלא אלפי צעירים שסיכנו את חייהם וגופם במשך שלוש שנים בחרא הזה שנקרא לבנון.
    בא אושרי כהן, שברח מהמאמץ הזה - להשתתף בהגנה על מדינה שנמצאת ללא הפסקה תחת איומים. ועושה כסף, פרסום והצלחה על חשבון מלחמה שהוא ברח ממנה.
    והנה, עכשיו מבקרי קולנוע יכולים להגיד שהוא עלה אל הליגה של הגדולים, הוא כבר שידרג את עצמו, אח איזה יופי שחיילים מתים בלבנון..
    מה שאושרי כהן עושה כאן זה בדיוק ''הרצחת וגם ירשת''. אם אתה בוחר לא למלא את חובתך כאזרח במדינה, אז בהחלט אתה זכאי לפחות זכויות.
    ואם, לגישתך, הסרט הזה הוא סוג של תיקון, ודרך להחזיר למדינה על השנים שלא עשית - אז סבבה, תעביר את כל השכר שאתה מקבל על הסרט הזה לקרן של ''אמץ לוחם'' או קרן של הלומי קרב ששירתו בלבנון.
    אתה יודע - מר כהן - חוץ מלדבר אפשר גם לעשות.
    אלא שלעשות זה קצת גדול עליך, מסתבר....

    הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי (ל''ת)

      אביחי, 16/03/07 15:06

      הגב לתגובה זו

    • נכון ולא נכון..

      יותר מדי מלחמות, 16/03/07 17:55

      לא באשמתנו(לא לקפוץ).

      אבל תופעת האי שירות (כמתבונן, בלי לעשות ממנה דגל)- חלק מהעיכול הכללי הישראלי של ה''לא נורמליות'' הזאת(עודף מלחמות).

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    סרט מדהים. משקח מעולה! (ל''ת)

    גיא, 16/03/07 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מדינה של טיפשים- אז מה אם לא עשה צבא

    חזיר פרץ, 16/03/07 11:15

    איזה אנשים מפגרים כותבים פה תגובות, יא אלוהים!

    אם הוא לא עשה צבא אז הוא לא יכול להיות שחקן בסרט על הבופור?

    השתגעתם? למה מה קרה?

    כולכם קנאים, בורים ונבערים

    הגב לתגובה זו

    • את כ''כ צודקת ! (ל''ת)

      ענבר, 16/03/07 21:47

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ''אני חושב שהדור שלנו מאוד אפתי '' (ל''ת)

    אמר המשתמט, 16/03/07 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אושרי כהן מפקד מוצב ?

    שמאלני לשעבר, 16/03/07 10:56

    נראה לכם ליהוק אמין ?
    מה השלב הבא ?
    בר רפאלי נערת מצוקה ?
    רן דנקר עבריין ?

    נראה לי באמת סרט תעמולה לחיזבאללה, להוסיף תרגום בערבית ולתת להם להוריד.

    הגב לתגובה זו

    • רן עשה צבא, שירות מלא 3 שנים!!!!

      לילך, 03/05/07 05:08

      רן היחיד שלא השתמט

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    בשאלה אחת לפני האחרונה אתה צודק לגמרי! ה (ל''ת)

    חלי, 16/03/07 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    סרט שמאלני להחריד !!!

    Darko, 16/03/07 10:30

    לא תורם כלום למורל העם בתקופה שכזאת, סה''כ מוסיף עוד כמה מאיות הנקודה להסברה בחו''ל אל מול האירופאים העיוורים !!! אם הסרט הזה ישודר בארץ לפני הבחירות ואהוד ברק יתמודד לרשות ממשלה, הוא יקבל בזכותו עוד 12 מנדטים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איזה מלך השחקן הזה - פשוט מלך (ל''ת)

    דוד, 16/03/07 10:28

    הגב לתגובה זו

    • אמת,פשוט שחקן ענקקק,כשרון אמיתי...

      איי שם גואה., 16/03/07 14:53

      ד''ש לרוזה...

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה אכפת לכם אם הוא שירת או לא...

    ענת, 16/03/07 10:20

    הוא שחקן והוא עשה את העבודה שלו.. אני לא מבינה מה זה השטויות האלה אם הוא היה בעברו בצבא או לא.. זה לא קשור לסרט. מעצבן שכל הזמן מתעסקים בזה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יכולת לעשות שירות אחר לאו דווקא צבא.בכל מקרה להתבטא אתה יודע.אני (ל''ת)

    מודה שלסרט, 16/03/07 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אתה יותר גרוע מחרדים שמשטמתים.

    חופית, 16/03/07 09:54

    הם עושים זאת מתוך אמונה.ואתה?

    הגב לתגובה זו

    • שם יפה יש לך, מוח לא !

      חופית, 16/03/07 12:30

      מסבירים לך אלף פעם שהוא עשה צבא אבל מסיבות אישיות עזב.
      די כבר כמה אפשר לטחון את אותו נושא ?

      הגב לתגובה זו

      • את יודעת למה הוא עזב?

        אביחי, 16/03/07 15:09

        כי לא קיבלו אותו לתאטרון צה''ל.
        ובכלל, איזה מין טיעון זה עזב מסיבות אישיות.
        גם לי היו דברים טובים יותר לעשות ואני בטוח שלכל לוחם יש מיליון דברים טובים יותר לעשות מלהלחם ולהקריב עצמו.

        את הנושא הזה צריך לטחון עד שיקלט בראש של משתמטים כמוך.
        צריך להמשיך לטחון אותו עד שכל סלבריטי סוג ז' יחשוב פעמיים לפני שהוא משתמט משרות.

        הגב לתגובה זו

        • אביחי..

          ...., 18/03/07 01:41

          מאמי מזה השטות הזאת.. לא קיבלו אותו לתיאטרון צה''ל אה?
          אם אתה לא יודע אל תגיב בכלל..
          אתה יודע מה הסיבות שלו.. בדיוק סיבות אישיות.. זה לא סוד שחרא בצבא ובגלל שהוא מפורסם וכולכם קנאים וכל המדינה הזאת חתיכת חרא של מדינה אף אחד לא יכול לפרגן במדינה הזאת ולהודות פעם ראשונה ולהגיד וואווא.. הבנאדם הזה מדהים!! הבנאדם הזה משחק ממהמם.. והסרט כלכך יפה ומרגש.. רק בחו''ל יש את הדבר הזה והוא צודק שהוא לא רצה לחזור לארץ.. כי נותנים לו תחושה חרא.. גם אם הוא יביא אתכם למקום ראשון עדיין תתנו לו חרא במקום להגיד לו כל הכבוד.. היית מדהים!! אבל לאא.. תמיד יבואא התגבות הוא לא עשה צבא הוא משתמט דיי כברר.. תלמדו לפרגן. אז סבבהה.. הוא עשה רק שנה צבא מזה מפריע לכם? למה אם זה לא היה מפורסם וזה היה סתם בנאדם שלא עשה צבא ושיחק בסרט הזה ''הבופור'' במקומו את לירז זה היה בסדר נכון?אנשים רושמים פה.. אתה משתמט לא מגיע לך.. למה אתם אלה שכותבים הייתם יכולים לשחק יותר טוב ממנו? מה אתם משחקים אותה בכלל.. לקרסוליים שלו אתם לא מגיעים.. כולכם סתם קנאים.. שאוכלים את עצמם מבפנים ואם אתם מתעצבנים עכשיו זה סימן שאני צודקת אבל מאוד !!! למה אם הייתם במקומו.. או לנסות לדמיין לפחות מה עובר עליו או מה הוא מרגיש שאומרים לו את זה הייתם סותמים תפה שלכם..די תנו קצת פירגון.. תתנו לבנאדם להרגיש טוב.. לחיות.. הוא עבד על הסרט מאוד קשה דווקא בשביל שאתם אלה שכל הזמן יש לכם ביקורות תהנו מזה..מה אתם חושבים שלא קשה לעבוד ולעשות סרט כזה זה בא ביומיים? ממש לא.. .. זה גם מלאא עבודה גם מלא רגשות.. גם מלא דיכאונות.. כאילו פאק לשחק אנשים מתים לנסות לגעת בהם להגיע אליהם נו באמת.. קצתת פירגון ואיכפתיות לא תזיק לאף אחד במדינה הזאת.. אבל הבעיה שכולם דוחים.. וכולם מורידים מעצמם.. במיוחד אלה שלא יכולים לקבל שבמדינה יש אנשים שמצליחים.. די!! די להיות כאלה ולנסות למצוא רק רע..תנסו להבין את הבנאם.. יש לו סיבות וכן אולי היה לו חרא? אז די לשפוטט.. תנו לבנאדם קצת שקט ותסתמו תפה הקטן שלכם ותפרגנו מה יש? תמותו? וואלה עוד אף אחד לא מת מפירגון .. ואדוני יום טוב שיהיה לך..ואני מקווה שתיקח את כל זה לתשומת ליבך ותישן על זה בלילה.. ואז תקום בבוקר תיפקח תעינים ותגיד ''אני מטומטם''..היתי צריך לפרגן במקום להגיד ככה וככה.. ואתה יודע מה הפעם ניסלח לך למה.. כולכם חושבים שאתם חכמים יותר מידי ויודעים.. תשתקו רגע תלכו לפינה ותסתכלו מהצד על שניי הצדדים גם שלו וגם שלכם ותיראו מי צודק.. הבנאדם הזה מדהים בכישרון שלוו.. ומגיע לשחק ולעשות הכל.. אתם מאבדים את זה לפעמים שהוא בעצמו כמוכם הוא ב=נ=א=ד=ם!! גם לו יש לב וגם לו יש רגשות.. אז תירגעו עם התגובת שלכם ואין צורך..
          אז רדו ממנו כבר..
          יום טוב..

          הגב לתגובה זו

          • ...., תלאביב כנס

            תל אביבי שפוי, 18/03/07 11:07

            הוא שחקן טוב. מסכים איתך. אבלללללללללל... הוא השתמט מהצבא. ועל זה לא סולחים כמו שציין אביחי.
            ואתה או את במקום להתמזמז בתגובות ארוכות תשיני.תישן יש עבודה מחר!!

            הגב לתגובה זו

          • צודק ב100 אחוז (ל''ת)

            חופית, 30/03/07 17:22

            הגב לתגובה זו

  • 2.

    באיזו יחידה שירתת?גולני?שייטת 13? (ל''ת)

    צחי, 16/03/07 09:44

    הגב לתגובה זו

    • בחיל האויר

      Melina Perez, 16/03/07 15:54

      בתפקיד הכי שכונתי שיש.

      ועל זה הוא התבכיין.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הכל טוב ויפה אבל הילד לא עשה צבא

    ורן, 16/03/07 09:43

    ועם כח הכבוד וההערכה שיש לי לשחקנים, 10 פעמים ''תפקיד חייו'' לא שווה ל-10 שקות של שירות צבאי. אני סבור שאם הוא רק היה מחליף לכמה דקות בשמירה מישהו שמשרת רק קרוב לאיזור הבופור, אז הייתה לו לגיטימציה לעשות את התפקיד הזה. כל עוד הוא לא מצא לנכון לתת מעצמו לחברה כמו שכל אחד אחר מצא לנכון לתת מעצמו לו, כל מה שהןא עושה זה רק ''משחק''....

    הגב לתגובה זו

    • רק ''משחק'' זה בדיוק מה שהוא

      חבוב, 16/03/07 09:59

      צריך לעשות. הוא שחקן.

      הגב לתגובה זו

      • אין דבר כזה ''רק משחק''

        אביחי, 16/03/07 15:05

        במיוחד כשמדובר בסרט כזה.
        אפילו הוא בעצמו טוען שהתפקיד בסרט מהווה הנצחה של החיילים וכו'
        אז מספיק לנסות להמעיט בחשיבות הליהוק.
        זה רק מציג בורות בכל הקשור לאומנות.

        הגב לתגובה זו

        • זה כל העניין

          אני, 16/03/07 18:23

          במשחק ,להיות משהו שאתה לא!!
          עוד אחד שמבין..

          הגב לתגובה זו

          • לשיטתך

            אביחי, 19/03/07 13:01

            אפשר ללהק אנטישמי מוצהר כמו מל גיבסון לתפקיד של ראול ולנברג חסיד אומות עולם.
            לך זה בכלל לא יצרום ''כי זה בסך הכל משחק''.

            אין דבר כזה ''רק משחק''. בחירה של שחקן מביעה אמירה של הבמאי.

            הגב לתגובה זו