• 66.

    בלי שום קשר אושרי כהן לא אמין

    יניב, 27/04/07 14:55

    אני היחידי שחושב שאושרי כהן לא מתאים לתפקיד?
    לטעמי בסרט הוא נראה כמו ילד קטן שמחופש לחייל.

  • 65.

    אלי אלטוניו עשה צבא ? (ל''ת)

    דנה, 23/03/07 11:55

  • 64.

    מרץ 0??

    סגן במיל, 12/03/07 11:49

    חברים לא להתרגש
    כולה עוד משתמט

    אפשר לראות את הסרט. להתחיל בחרמות ונידויים לא יוביל לשום מקום.
    הוא שחקן שעושה את העבודה שלו.

    אבל,
    לא להפוך את האפס לגיבור תרבות, או למושא הערצה. וזה לא תלוי בו זה תלוי בנו.
    די להערצת הכלום.די לסובלנות למשתמטים, נצלנים בזויים ופרזיטים שחיים על דמנו ודמינו.
    עד מתי מרץ 00???????????

  • 63.

    פרעח נשאר פרעח

    ליטל, 25/02/07 11:11

    אושרי כהן, פסודו רב שגל אידיוטי, חושב שהוא מלך העולם.
    חכו, חכו - הוא עוד יפול ובגדול.

    ערס קטן ואפסי.

  • 62.

    לפי אושרי כהן אנטישמי יכול לשחק ניצול שואה.

    סמ''ר פראייר., 25/02/07 10:58

    חתיכת פרזיט עלוב. תתרום את הכסף שהרווחת לאגודה למען החייל ואז נדבר יצור דוחה שכמוך.

    • חזק! מסכימה אתך... (ל''ת)

      הילה, 25/02/07 15:05

    • אתה ממש לא קשור לחיים!

      מה הקשר?!?!, 01/03/07 13:59

      אושרי כהן אחד השחקנים הטובים ביותר שישראל ידעה עד היום! הוא נבחר לשחק בסרט בופור בגלל יכולת המשחק הגבוהה שלו! הוא היה בצבא, יצא ממנו, וזה לא צריך להטריד אותך או לעניין אותך! אם הוא יצא מהצבא זה עניין פרטי ש-ל-ו-!
      פרזיט מי שיצר אותך! חתיכת יצור דוחה?! היית מת להיות כמוהו! אפילו שאני לא מכירה אותך אני יכולה להבטיח לך שאתה לא מתקרב לקרסול של אושרי!

      כמה קנאים יש במדינה שלנו!? כמה?! אני מבינה שהקנאים האלה לא יפסיקו.. אני מאוד מקווה שבכל מה שאתה תרצה לעשות, ישימו לך רגליים, וגם יצליחו לשבור אותך!

  • 61.

    אף אחד לא התנצל. אף אחד לא ביקש סליחה. קיבלו יעוץ רע. (ל''ת)

    נחמה לאו, 24/02/07 07:40

  • 60.

    יכולים לשחק את הסמרטוט בבופור

    מוטי, 24/02/07 00:19

    חבורה של סמרטוטים שבעצם התשובות שלהם אפשר להבין את הניתוק שלהם מהמדינה, יותר מתאים להם לשחק בבועה ולא להיכנס לתפקידים שאנים ראוים להם!!!! אבדה הבושה!!!!!

  • 59.

    סידר פיקשקש הזדמנות !

    ערן, 24/02/07 00:12

    סידר יכל היה להעביר מסר על מורשת וערכים ובעיקר לספר על אלה שהיו שם!
    אבל המשתמטים פשוט גרמו לכל העניין להסריח . פשוט חבל !
    אין מצב שאני הולך לסרט הזה.

  • 58.

    אתם כל כך מטומטמים סלחו לי על הביטוי

    מאוכזזבת, 22/02/07 22:58

    אתם רואים שבן אדם מצליח,שהולך לו בקריירה
    שמצליח לו
    ופשוט אתם מנצלים את ההזדמנות לדרוס אותו שוב ושוב
    אולי תפסיקו לחיות חיים של אחרים ולהגיד כל הזמן למה אני כן והוא לא?!
    מי שמשרת את המדינה מתוך חובה ולא מתוך נאמנות ואהבת ציון
    אולי כדאי שלא ישרת!
    לאושרי יש את עינייניו הפרטיים והאישיים לכך שלא המשיך את שירותו בצבא לאחר חצי שנה
    וזה עיניינו הפרטי בלבד
    אם הוא לא היה סלב אתם לא הייתם נתפלים ככה
    אבל ככה זה את כל מי שמצליח,חייב לדרוס
    לא ככה?

    אושרי אני מאחלת לך בהצלחה
    ייאמר לזכותך שאתה שחקן ובן אדם מקסים!

    • סוף סוף מישהו נורמלי!

      :-), 01/03/07 14:01

      כל מילה שאמרת- קדושה!

      אני מקווה שעוד אנשים יתחילו לחשוב ככה..
      פשוט מדינת קנאים!=/

  • 57.

    בשביל לשחק זונה לא צריך להיות זונה

    דני, 22/02/07 14:31

    אבל, כדי להיות שחקן קולנוע מוערך עליך לתרום למדינה ולא להיות משתמט, ברור?
    הענין הוא לא ''להיות חייל כדי לשחק חייל'' אלא להיות חייל כדי לתרום כמו כולם. משתמטים כמוך, או כמו אביב גפן ובר רפאלי, ייזכרו לנצח בתודעת הכללית כמשתמטים אגואיסטים שאיכפת להם רק מעצמם.

    • אולייייי

      ענבר, 03/03/07 19:47

      אולי עש משהו במה שאמרת
      אבל בנתיים כל אלה שציינת בתגובה שלך מצליחים הרבה יותר ממך.
      אז מה עדיף?

      שיקולי דעת
      יש את עניין היושר ,ויש את עניין הראליות

      המצב הישר הוא שהם לא תרמו כמו כל אחד מה שהופך אותם ל''פחותים'' מבחינת החברה.
      והצד הראללי והאמיתי הוא שלא משנה מה כל אחד יכתוב כאן זה בסה''כ תגובה של עיתון מסריח שאף אחד לא קורא ומהר מאוד זה ישכח וימחק והכוכבים האלה רק יתפסו תחת ותעוצה ואתם יכולים להמשיך להביע את דעתכם ולצעוק,אבל אף אחד לא שומע.

      זאת האמת.

  • 56.

    כולם ממש מפספסים את העניין!!!

    roark, 22/02/07 12:21

    הסוגייה היא לא מי השחקנים שמשחקים את הגיבורים הקרביים ששירתו אותנו בגאווה. גם בן אפלק לא שירת והוא טייס בפרל הארבר!

    הסוגייה האמייתי היא אחת וכואבת!!!!

    האם זה עומד להיות סרט שחזבאללה וחמאס עומדים לצפות בו בערבי סגל ובמסיבות סוף קורסים!!!

    לפי מה שאני רואה...ממש כן!

    וזה פשוט עלוב! שייתביישו להם היוצרים.

    ''צהל הוא לא חזק ומאיים כפי שחושבים'' -- איזה מן דפיקות להגיד משפט כזה במדינה שמוקפת אוייבים שרוצים למחוק אותה.

    אההה שכחתי הם רוצים שלום.

  • 55.

    תחרימו את הסרט הוא גם לא מעניין אתם מכירים את הסיפור

    רפורמה בקרנות, 22/02/07 11:31

    תנו רק לשמאלנים ללכת לראות אותו
    הם מונים לא יותר 10000 איש במתחם שנקין.תפגעו בכיס של המפיק למרות שהוא כבר קיבל את כספו .תמנעו ממנו להפיק סרט אנטי ישראלי נוסף כדי להרויח על גבכם תהילה מאנטישמים אירופאים.

  • 54.

    לפגוע בכיסם להחרים את הסרט.אחרת יעשו עוד סרט מבזה (ל''ת)

    לפגוע בכיסם, 22/02/07 11:20

  • 53.

    מכתב פתוח לאלון אבוטבול מיוצר לא מהברנז'ה

    סרט בדרך, 22/02/07 11:12

    שלום לך

    אין לי בעיה כשאני רואה אותך עולה לבמה בפרסי אופיר(האוסקר הישראלי)לבוש בכל מיני גלביות ופיג'מות. אומרים שזה נוח ואוורירי.

    יש לי בעיה עם עידוד הסרבנות שעולה מתגובות שלך בכתבה זו.

    אני ממליץ לך לפיכך להגיש התפטרותך המיידית ממועצת הקולנוע.מועצת הקולנוע היא גוף ציבורי.נכון יכולות להיות דיעות שונות בגופים ציבוריים במסגרת הפלורליזם הדמוקרטי.ואולם תמיכה ועידוד לסרבנות הם חציית קו אדום.

    יתרה מכך,דבריך הם אישוש נוסף לנעשה מאחורי הקלעים בקולנוע הישראל,שמשליך על קבלת ההחלטות איזה סוג סרטים יעשו כאן

    לא תתפטר מרצונך, לא תשב שם שלא מרצונך

  • 52.

    רק פריירים עושים היום צבא

    עידו, 22/02/07 10:16

    כל הכבוד לאושרי כהן, איתי טיראן ואיתי תורג'מן, על שלא שירתו בצבא. הם בחורים אינטלגנטים מספיק כדי להבין שחבל על השנים. בהצלחה בסרט.

    • אתה מתכון לפריירים שנפלו במלחמה

      לוחם, 22/02/07 10:42

      האחרונה ה''יד בני גילם של המישטמטים האלה.

    • לא רק פראיירים..

      :-), 01/03/07 14:07

      וכדי להזכיר לכולם!
      אושרי כהן כן שירת בצבא, הוא יצא אחרי חצי שנה.. גם רן דנקר יצא מהצבא אחרי חצי שנה בערך! אבל לו לא עושים סיפור! אז פשוט תשתקו ורדו מהעניין!!!! ואם לא קראתם את הכתבה שהוא מדבר על זה, אנשים לא רצו לקבל אותו לתאטרון צבאי בגלל שהוא שחקן והיו דעות פוליטיות וכל השטויות האלה..
      אז במקום לקלל את אושרי כהן, תתחילו לפקוח עיניים ולראות מה נהיה עם המדינה שלנו! היא נהפכה לחרא מדינה! ואני לא מתפלאת.. עם אנשים כמוכם, שלא מעריכים שחקנים שמצליחים ומנסים לשים להם רגליים כל הזמן ולהפיל אותך, לא היה ספק שהיא תהפך להיות כזאת!

      פשוט ב-ו-ש-ה-!

  • 51.

    יכלו לתרום לקהילה בכל צורה אחרת במהלך השלוש שנים-הם בחרו בלעשות (ל''ת)

    לביתם., 22/02/07 07:55

  • 50.

    ניצלו את המשפחות השכולות-כדי להמעיט בנזק של המשתמטים.איזו ציניות. (ל''ת)

    להחרים הסרט, 22/02/07 07:44

  • 49.

    *****סרבנות היא בפועל ניצול החברה*****

    ריאליסט, 22/02/07 07:40

    סרבנות ''מטעמי מצפון '' הינה ניצול משום שבסופו של דבר הסרבן יודע שיש מי שיגן על משפחתו, חבריו, החברה ואורך החיים אשר מאפשרים לו מלכתחילה לסרב לשרת בצבא. זאת בניגוד למשטרים אשר בהם סירוב שכזה גורר תקופות מאסר שנספרות בשנים (ולא בחודשים) או כדור בראש. לו היו מעמידים סרבן מצפון בפני בעיה תיאורטית אשר בה הוא המגן היחיד על משפחתו ואם הוא יוריד את נשקו, יעבור אותו האויב ויפגע במשפחתו, האם היה מוריד את נשקו? אדם שפוי אשר משפחתו חשובה לו היה אומר לא! מכאן נגזר שהסרבן מרשה לעצמו לסרב משום בסופו של דבר הוא יודע שכן יש אנשים אשר יגנו, כאמור, על משפחתו ועל החברה ודרך החיים אשר מאפשרות לו לסרב ולכן זהו ניצול. הסרבנות יכולה להיות עטופה בסיבות ''מוסריות'' שונות אבל בבסיס הדברים הסרבן מסרב לשרת משום שהחברה ובמידה רבה גם השלטון מאפשרים לו לעשות זאת. למען הסר ספק אני מתנגד לסרבנות גם מימין, הסרבנות הינה כפסע מאנרכיה ומאיבוד שלטון החוק.

  • 48.

    אלון אבוטבול הוא חבר מועצת הקולנוע עליו להתפטר מייד מחברתו (ל''ת)

    רפורמה בקרנות, 22/02/07 00:47

    • לחלוטין נכון. (ל''ת)

      ...., 22/02/07 07:55

  • 47.

    חבל שלא הזמינו את ג'קו אייזנברג לתת איזה שיר !

    יוסי, 22/02/07 00:23

    היה תורם לאווירה .

    • נכון מאוד. אושרי כהן משווה חייל לזונה וג'קו אייזנברג שר ''מדינה זונה (ל''ת)

      שני בני עוולה, 22/02/07 09:49

  • 46.

    קרנות הקולנוע הפכו לזרוע ביצוע של השמאל (ל''ת)

    חטפו כסף ציבורי, 22/02/07 00:20

  • 45.

    האיש שמחזיק בתמונה את הפסלון הוא הבעיה האמיתית ''המפיק''

    המפכ''ל החדש, 22/02/07 00:18

    זהו בעל בתי קולנוע המקבל באופן שוטף כסף ציבורי ומתעשר על חשבונכם.

  • 44.

    בסרט שלי אני מציע לאושרי תפקיד של מחבל מתאבד הוא ממש דומה

    סרט בדרך, 22/02/07 00:15

    נשלם לו 100$ לקטע קצר שבו הוא מקבל טיל ומתפוצץ לכל עבר.

  • 43.

    אושרי לוי הוא כמעט אנלפבת כל אנלפבת מדבר (ל''ת)

    הבעיה במימון, 22/02/07 00:07

  • 42.

    הגיע הזמן לחשבון נפש בקולנוע הישראלי!!!

    אחד משלנו, 21/02/07 23:58

    שנים שכספנו הציבורי מעודד פרויקטים אנטי ישראליים בעליל. הסרטים שמוציאים את ישראל רע הם הזוכים להערכה בעולם ומבאישים את ריחינו. הגיע הזמן שיעשו לזה סוף. --- החיבור של שחיתות, טימטום ושנאה עצמית עולה לכולנו ביוקר.

  • 41.

    רשימת ''סלבריטאים'' משתמטים. לתפארת מדינת ישראל!

    מורעלת במיל., 21/02/07 23:40

    אביב גפן (הבן של יונתן)
    בן ארצי (הבן של שלמה)
    מאיה בוסקילה (האימא של אימממא!)
    אושרי כהן (סתם בן ****)
    רונה לי שמעון (סתם בת ****)
    מיכאל מושונוב (הבן של יובל)
    אלישע בנאי (הבן של יובל)
    בר רפאלי (הבת של ציפי)


    • ויש עוד כמה משתמטים... חבר'ה, תמשיכו לעדכן

      לא משתמט, 22/02/07 09:45

      איתי טיראן
      איתי תורג'מן
      ג'קו אייזנברג

  • 40.

    מה נהיה מכם?

    tribe, 21/02/07 23:36

    תגידו, מה נהיה מכם? במקום להגיד כל הכבוד ליוצרי הסרט והשחקנים, שהצליחו להביא כבוד אדיר למדינה, שבזכותם קולות החיילים נשמעים ברחבי העולם כולו עכשיו, אתם באים עם יציאות של יפי נפש כאילו אתם האנשים המושלמים. אני בטוח שכולכם משלמים מיסים, נוסעים בדיוק במהירות המותרת, לא מקללים, ובכלל יש לכם הילה בוהקת מעל הראש. אומנם אושרי כהן יכל לבחור באנלוגיה קצת יותר ראויה, אבל הוא לא השווה את הצבא לזונות, הוא רק נתן דוגמה שבמקרה הזה הייתה לא מתאימה. אתם אומרים שנתתם למדינה 3 שנים מהחיים והוא לא נתן כלום. אז אולי תסתכלו יותר עמוק, ותבינו שהוא וחבריו לסרט, מי מהם שלא עשה צבא ומי שכן עשה, נתנו המון למדינה ברגע שהם הצליחו לספר כל כך טוב את הסיפור של חיילי צה''ל בבופור, עד כדי כך טוב שהם זכו בפרס בינלאומי על זה! אז במקום להיות כל כך שליליים, תגידו להם תודה.

  • 39.

    הבנתי- הלוחמים הם זונות, ואתה שחקן

    אני, 21/02/07 23:28

    יפה נפש שיש לו תפקיד מאוד משמעותי: לספר את הסיפורים של הזונות.
    נמאס לי מכול הילדים המפגרים האלה שהפכו לכוכבים בצורה לא ברורה ובלי שום סיבה.
    איך אמר פלאטו שרון:
    מה אתה עשית בשביל מדינה?

  • 38.

    לכל המגיבים הצבועים בנושא ההשתמטות

    א, 21/02/07 23:19

    650,000 ובמילים שש מאות וחמישים אלף חרדים לא עשו, לא עושים ולא יעשו צבא או מילואים. הם גם לא ישלמו מיסים חו''ח או יעשו שירות לאומי. ומי יממן אותם ? אתם, המגיבים הטיפשים שקופצים לשמיים ומתגוללים על קומץ שחקנים, זמרים ודוגמניות שלא שירתו. תמשיכו להתעסק בטפל ותבכו על החיים האומללים שלכם.
    (ורק בשביל שלא תבלבלו במוח- כן שירתתי שלוש שנים ולא, הסרט לא מעניין לי את התחת)

    • בסדר גם מאמינים לך שאתה לא אחד

      ב.י-ם, 21/02/07 23:33

      השחקנים.

    • זו נבלה וזו טריפה...

      א.ב., 21/02/07 23:45

      לא ברור לי למה אתה בוחר לצאת נגד הטוקבקיסטים שאיכפת להם?!
      אי אפשר להילחם גם בתופעת ההשתמטות החרדית וגם באומנים למיניהם המשתמטים משירות צבאי?
      אומן משתמט אחד שמגיע לכל נער מתבגר בארץ גרוע יותר מ10,000 חרדים שמשתמטים בהשפעתו השלילית על פניה החולות של החברה הישראלית!! החברה החרדית צריכה לעשות שירות לאומי אך אין זה פותר אותנו מלהילחם במשתמטים האחרים!!

    • החרדים לא מבקשים ממני לממן את קיומם! (ל''ת)

      רימון, 21/02/07 23:53

      • גם אושרי לא מבקש ממך (ל''ת)

        fdzxb, 22/02/07 23:16

        • הוא כן כי הסרט ממומן מקרנות ציבוריות (ל''ת)

          אביחי, 23/02/07 13:29

    • כול השחקנים הדוגמניות ושאר סלב סוג

      דתי ששירת, 21/02/07 23:55

      *** לא יגיעו לרמת המוסר היושר האיכות הענוה שיש לתלמידי הישיבות .אם כבר מי שמשרת את המדינה בתרבות זה הם ולא תרבות הכלום שמיצגים הסלב וסביבתם

    • כשכמעט חצי מהחילונים משתמטים, אני לא חושב שאפשר לבוא לחרדים בטענות.

      ארני, 21/02/07 23:56

      יש הרבה הרבה יותר מ-650,000 חילונים שהשתמטו מהצבא. ובניגוד לחרדים, רק מיעוט קטן מהם עשה את זה מטעמים אידאולוגיים. הרוב עשו את זה מטעמי נוחות.
      אם ככה אנחנו נראים, מה לנו כי נלין עליהם?

  • 37.

    אושרי - אם הזנות היא במהות שלך

    אודי, 21/02/07 23:18

    אז כנראה שאין צורך שתעסוק בה, שכן אתה מפגין כשרון טבעי מופלא בתחום.
    לגבי משחק אין לי מושג, אבל בהיבט הערכי אני בז למה שאתה מייצג, ולאופן בו אתה מייצג אותו; וצופה אחד אתם כבר יכולים למחוק מרשימת הצופים, ובכאב, מכיוון שללוחמים ששירתו ומשרתים ולמשפחות השכולות כן מגיע שנכבד אותם בצפייה במציאות הלא פשוט שהם חוו וחווים בשירות הצבאי.

    • חחחחח אהבתי תתגובה ...אמתתתתתתתתתתתתתת (ל''ת)

      ענבר, 03/03/07 19:50

  • 36.

    אל תנסו להסביר לאושרי כהן למה הוא ותגובתו מבישים. תתעלמו ותחרימו! (ל''ת)

    פיצי החתול, 21/02/07 23:12

  • 35.

    מכתב פתוח לטוקבקיסטים

    אחד ששירת, 21/02/07 23:09

    אם היה לי ספק שאושרי כהן הוא אפס...
    אז תודה לו על כך שהסיר לי אותו.
    ואני עוד חרקתי שיניים ואמרתי לעצמי שאסור לשפוט אדם מבלי לפחות לשמוע מה יש לו להגיד בעניין....

    אני לא יכול להגיד שהתגובה שלו מפילה אותי מהכיסא. סה''כ ממה שיצא לי להכיר, רוב המשתמטים מטעמי ''אני מחרבן על כולכם, לא בא לי לעשות צבא כי ככה'' הם לא בדיוק אנשים בעלי אינטילגנציה גבוהה במיוחד או בעלי בשורה לעולם בשום תחום שהוא...

    אז נכון הבחור משחק טוב, את זה לא צריך ואין טעם לקחת ממנו.

    אבל הוא היה וישאר -בעיני לפחות- תמיד אזרח סוג ז'...
    לי אישית לא כואב שהוא משחק בסרט על הצבא - בכלל לא.
    כואב לי שהוא משתין מהמקפצה לבריכה ועוד מחייך אלינו תוך כדי.
    לי קשה עם זה שיש פה כמות לא מבוטלת של מטומטמים, חלקם אף עשו צבא בעצמם, שלא מבינים בכלל כמה המשמעות של לתת לגיטימציה למשתמטים ואף להפוך אותם לגיבורי תרבות, מסוכנת ושלילית.

    תגידו לי עם יד על הלב - איך לעזאזל זה לא מרתיח לכם את הדם (לי זה מרתיח ולכן אני חופר פה לכם) שאפס קטן ומושתן שכזה כמו מר כהן עומד מול מצלמה בפרמיירה וממספר לנו ברוב טמטומו ורדידותו שלא צריך להיות זונה כדי לשחק זונה, מקבל הכרה עולמית, כל עולל וילדה זבת חוטם יודעים את שמו ומעריצים את האדמה עליה הוא דורך, בעוד שאת גיבור ישראל (ואני בכלל מתנצל שאני מזכיר אותו באותה נשימה אם כהן) רס''ן רועי קליין ז''ל נהרג לפני פחות מחצי שנה בלבנון ע''י כך שקפץ על רימון כדי להציל את החיילים שלו - כמעט אף אחד מהזבי חוטם לא מכיר בכלל ולא שמע עליו...
    אנחנו לא מדברים על משהו שקרה לפני 10 שנים!!! חצי שנה!!!
    היו עוד עשרות מקרי גבורה מדהימים. הגיבורים האלה, חלקם מתהלכים ביננו!
    אבל מי הם גיבורי התרבות שלנו?
    נכון סרג'נט כלומניק, קפטן מעפן ומייג'ור קוקסינל.

    תהנו מהסרט.

    • תגובה מצויינת ומדוייקת (ל''ת)

      מרק טווין, 21/02/07 23:31

    • מה נותר להגיד?? צודק במאה אחוז !!! (ל''ת)

      יישר כוח, 21/02/07 23:36

    • אף אחד לא מדבר על רועי קליין מסיבה מאוד פשוטה... הוא היה מתנחל... (ל''ת)

      לברט, 21/02/07 23:59

    • אחי רק רציתי שתדע ששלחתי את התגובה שלך במייל לחברים שרוצים לראות את (ל''ת)

      הסרט, 22/02/07 03:30

    • My thoughts exactly!! (ל''ת)

      sharon, 22/02/07 04:33

    • צודק במאה אחוז. (ל''ת)

      יפית, 22/02/07 10:49

    • אני איתך כמובן

      עודד, 22/02/07 12:24

      למרות שלא כואב לי שהוא ואחרים משחקים ( ממש ככה , משחקים בנדמה לי צבוע ) בחיילים, אלא מרתיח אותי שהם משחקים בחיילים.

    • לדעתי אתה טועה

      גלעד, 24/02/07 13:23

      1) השתמטות אינה מדד לאינטליגנציה
      2) מה לא מובן לך בתגובה של אושרי כהן? מציאות שבה שחקנים יצטרכו לחוות על בשרם את מושא משחקם תהיה מוזרה ותעוות את כל עולם הקולנוע העולמי
      3)התגובה שלך היא בעצם תסכול אחד גדול, כמו שאמרת בעצמך ''איך זה לא מרתיח לכם את הדם'', אתה יודע מה ... גם אני מתוסכל ממשתמטים, אבל זה לא אומר שאני רוצה לסגור איתם את החשבון על חשבון איכות הסרטים הישראלים. בשביל סרט טוב צריך שחקנים טובים ולא שחקנים שהיו לוחמים, תהליך הליהוק חייב להיות מונע משיקולים אמנותיים ומקצועיים נטו
      4)זה שבעולם שחקנים מפורסמים ומוכרים יותר מלוחמים שנהרגו (ככה זה בכל העולם אם שכחת), זו המציאות של החברה המערבית המודרנית, לצאת כנגד המציאות הזאת זה נראה לי קצת תלוש ותמים.

      השתמטות היא תופעה בזויה, שאם רוצים להילחם בה יש לעשות זאת על ידי הקלה ומתן זכויות לאלה שכן משרתים.
      ובלי שום קשר, לא כל מי שלא מסכים איתך הוא מטומטם, זה רק מראה כמה צר עולמך ואינך איש שניתן לקיים איתו דיון ענייני.
      שבת שלום.

  • 34.

    אושרי כהן - ביזיון, לא סתם הוא בחר ב''זונה''

    משה, 21/02/07 22:56

    כי כנראה זה המשמעות של להיות חייל בצה''ל מבחינתו

  • 33.

    התנצלות או החרמה!

    אבישי, 21/02/07 22:51

    אנו הצרכנים צריכים לדרוש באופן חד משמעי מיוצרי הסרט: הביעו צער בדרך כלשהיא על בושה זו או שנחרים את הסרט בקופות!! כמו שכבר כתבו לפניי הויכוח אינו נוגע לכישורים המקצועיים של השחקנים אלא עוסק בשאלה המוסרית. לא ראוי שסרט העוסק בחיילי צה''ל, אובדן חברים ושכול יהווה קרש קפיצה למשתמטים משירות צבאי. הגיע הזמן שהחברה הישראלית תקיא מתוכה את תופעת ההשתמטות כפי שהיה עד לפני עשור ויותר. עצוב מאוד ששיקולים מקצועיים גרידא הם שהנחו את הבמאי בבחירת השחקנים ולא היה מעורב בהחלטה גם מינימום של שיקול ערכי. לסיכום- התנצלות או החרמת הסרט בקופות!

    • צודק - שיקולים מקצועיים - עיוורון מוסרי! (ל''ת)

      רננה, 21/02/07 23:52

  • 32.

    מה שמעצבן הוא שהשחקנים האלה חושבים שהכל מגיע להם. (ל''ת)

    אני, 21/02/07 22:45

  • 31.

    את הסרט הזה אני בטוח לא רואה.נגעלת ממשתמטים. (ל''ת)

    אוסף של נמושות., 21/02/07 22:37

  • 30.

    ןאל תשכחו את הכאפייה של קנולר

    אביחי, 21/02/07 22:35

    לקקן חסר בושה.
    ימכור את המדינה שלו תמורת תפקיד בסרט ארופאי.

    • זו הכפיה האדומה שלובש הנייה!!! (ל''ת)

      לזכור ולא לשכוח, 21/02/07 23:51

  • 29.

    על חובות ועל זונות

    עודד, 21/02/07 22:31

    תגובתו של מר אושרי כוהן לטענות בדבר הגיוס וכו' מוכיחות עד כמה הוא וחבריו המשתמטים מנותקים מהמציאות. אושרי כהו טוען שאיננו חייב להתנסות בחיים האמיתיים בדמות אותה הוא משחק. או שהוא מטומטם או שהוא עושה מעצמו מטומטם. הבעיה, מר אושרי היא שפשוט לא שרתת! לא תרמת, לא הקרבת משהו, לא עשית דבר וחצי דבר שאחרים בני גילך נאלצו, או מתוך רצון, עשו. במקום זה דאגת לענייניך כאגואיסט המושלם, תכונה אופיינית לישראלי ''הפוסט-ציוני'' המזופת. זאת התורה שהנחילו לדור הזה-
    עשה מה שבראש שלך, אל תהיה פראייר, תהיה מפורסם כמה שיותר, ''אני'' ו-''אני'' ו-''אני'' כל היום, כל החיים. מישהו דרש ממך להתנדב לצה''ל? לך תתנדב למשהו אחר, שיועיל למישהו אחר, זולתך. תעשה מעשה שיעיד כי לא רק אתה והצלחתך קיימים בעולם. כך מתנהלת התרבות במדינה שלנו- על ידי משתמטים ומתעלמים ממשתמטים. ועכשיו הוא משחק בסרט כחייל קרבי. לזה הוא כן מתאים. למה לא? הרי אחרי הסרטת הסצינה הוא ילך לביתו החם, יקבל פרס על כישרונו כי רב, וימשיך בקריירה המפוארת שלו, לתפקיד הבא-
    אולי איזה הומו מסכן שמספר על בעיותיו הרבות מנשוא.מה קשים הם חיי המשתמט. ''המשפחות השכולות תמכו בזה''?? תרשו לי לא להאמין. אני רוצה לשמוע אותם אומרים בפה מלא שהם ''מבינים'' משתמטים מחובות אזרחיות. איכס.

    • כואב הלב כמה שאתה צודק

      שמוליק, 21/02/07 23:12

      חבל - מאוד חבל

  • 28.

    התגובה של לשם הכי מצחיקה

    אביחי, 21/02/07 22:30

    יש לו בעיה עם השתמטות, גם לגבי שחקנים ויוצרים אבל רק לא בקשר של הסרט הזה ספציפית.

    בכל סרט אחר זה בעיה אבל רק בסרט שלו זה בסדר.

    זו הדוגמא האולטימטיבית לצביעות.

    400 אנשים עברו באודישנים, על מי אתה מנסה לעבוד?
    אולי לסה''כ עשרות התפקידים אבל את מספר האנשים שעברו אודישנים לתפקידים הראשיים אפשר לספור על יד אחת אם בכלל.

    טוב שאתה מנכס לעצמך את כל המשפחות השכולות.
    דיברת עם כולם הא?

    פשוט תגובה ביזיונית.

  • 27.

    להחרים את הסרט (ל''ת)

    להקת קולומביה, 21/02/07 22:30

  • 26.

    העבריין עמרי שרון יוצא לסרטים?

    דבי הראל, 21/02/07 22:23

    הרי ריצוי עונש המאסר נדחה בשל מצבו של אביו. אז מתי מוצא עמרי זמן לצאת לקולנוע? הא?

  • 25.

    עזבו את אושרי, באמא שלכם!

    אורן, 21/02/07 22:18

    הוא שחקן מעולה, ההיתם צריכים לראות את המשחק שהוא עשה בלשכת גיוס, באמת אומן מדרגה ראשונה!!!!

    בושה וחרפה, כל ה''שחקנים'' החרטות האלו. כשאני עשיתי 3 שנים צבא (בגאווה וברצון למרות הזמנים הלא קלים) הם עשו בית זונות, וכשאני עושה מילואים 21 יום בשנה, הם מסתובבים בפסטיבלים בעולם. מה היה קורה אם הייתם עושים שירות צבאי? למה שלמה ארצי לא עשה? יובל בנאי לא עשה? מה כבר היה קורה? ושלא יעבדו עלינו עם ה''בעיות הרפואיות'' שלהם, הרי לשחק בסרט הזה היה צריך מאמץ פיזי לא מועט, והם היו יכולים טוב מאוד ''לשחק'' בג'ובניק לכמה שנים, הם לא היו מתים מזה, תאמינו לי.

    יותר מדי מפונקים הארץ הזו מגדלת בשנים האחרונות, שיודעים לנצל טוב מאוד אותה ואת מה שיש לה להציע, אבל לתת קצת מעצמך? מה פתאום!!

    אז אם איכפת לכם קצת, תעשו טובה ותחרימו את הסרט, ההצגות, המוצרים, וכל מה שהמשתמטים האלו ואחרים כמו מייקל לואיס למינהם קשורים אליהם.

  • 24.

    מבחינה לוגית הוא צודק. לא צריך להפוך למה שמשחקים בכדי לשחק טוב, אבל (ל''ת)

    צריך כשרון טוב!, 21/02/07 22:14

  • 23.

    בגלל המשתמטים לא אלך לסרט

    דניאל, 21/02/07 22:13

    וגם לא חברי.
    הספר אגב - מדהים ומשקף

  • 22.

    בבוקר שחיתות בממשלה בצהרים במשטרה ובערב שלושה מושחתים בקולנע (ל''ת)

    לא רואה את הסרט, 21/02/07 22:12

  • 21.

    אושרי לא מבין הוא מושחת ולא משנה איך הוא משחק המשתמט (ל''ת)

    לא רואה את הסרט, 21/02/07 22:10

  • 20.

    מחליאה ההקבלה בין צה''ל לזונה. זה מה שאשרי חושב על המשרתים בצבא. (ל''ת)

    רן, 21/02/07 22:03

    • לא, זה מה שאתה חושב שאשרי חושב...

      אורן, 21/02/07 22:23

      אובחנת פעם במחלת הרדיפה?
      הפרשנות שלך היא סימפטום.

  • 19.

    משהו אחר שמפריע לי והערה לאושרי

    מוטרד, 21/02/07 21:46

    מעבר לפולמוס הנוכחי, לי הפריעה כבר עם יציאתו של הספר העובדה שהוא יותר מסמך תעודי באופיו מאשר רומן כפי שהוא משווק. הוא מבוסס על שיחות עם חיילים, שסביר שרבות מהן מובאות כלשונן בטקסט ועל מקרים אמיתיים - כמה קרדיט אפשר לתת ללשם כסופר על זה? הוא עשה עבודת עריכה מצוינת אך לדעתי מי שמספר את הסיפור הם אלו שגם חיו אותו.
    ודרך אגב אושרי- למרות שאתה נהנה לפרגן לעצמך אתה לא כזה טוב במה שאתה עושה.

    • צודק ב-100%

      תמי, 21/02/07 22:15

      צריך להחרים את אושרי

  • 18.

    אושרי כל הכבוד לך!

    חן, 21/02/07 21:40

    אתה שחקן מעולה שמביא כבוד...
    לא היתגייסת בצדק! עשית בשכל!
    להקריב את החיים שלך למדינה שלא מקריבה את עצמה בשבילך.... למה?!

    כל הכבוד! מעריץ אותך על זה!

    • היום להיות מושחת זה כבודבוא נוכיח שלא לכן לא רואים את הסרט (ל''ת)

      לא רואה את הסרט, 21/02/07 22:15

  • 17.

    אלי אלטוניו כן עשה צבא (ל''ת)

    רמלאי, 21/02/07 21:37

    • אבל אושרי תורגמן וטיראן השתמטו ולכן לא רואים את הסרט (ל''ת)

      לא רואה את הסרט, 21/02/07 22:13

  • 16.

    הדימוי הזה שהוא בחר מראה בדיוק מה הוא חושב על המדינה (ל''ת)

    א, 21/02/07 21:29

  • 15.

    אם התשובה היא כן, אז בן

    נוני, 21/02/07 21:26

    זונה לא תהיה לך בעיה לשחק

  • 14.

    לא מצאת השוואה יותר טובה?

    ר.פ, 21/02/07 21:23

    נגיד זקן, עיור,ילד? היית חייב להשוות בין חייל קרבי לזונה? ח צ ו ף !

    • זו רמת המשכל של המשתמטים (ל''ת)

      216, 21/02/07 22:25

  • 13.

    העניין אושרי שיכולת לתרום גם כאח בבית חולים אבל אתה לא

    בן יהודה, 21/02/07 21:20

    כי אתה משתמט פרופר וכזה תשאר - אם לא מתאים לך לך לארץ אחרת - בארץ שלנו כל אחד תורם לחברה שלוש שנות שירות - מה לעשות .

    • כל אחד? באמת? (ל''ת)

      אורן, 21/02/07 22:24

      • הוא צריך לקבל מדליה על ההשתמטות?

        אביחי, 21/02/07 22:51

        השתמטות משרות היא מעשה מגונה.
        יש להבדיל זאת משחרור מסיבות לגיטימיות למשל, מחלה בריאותית או נפשית.

        להשתחרר כי אתה רוצה לעשות כסף זה מעשה מכוער וראוי לגינוי.
        אבל במקום לגנות מחלקים כאן פרסים.

        חוץ מזה, זה שהשתמטות הפכה לנורמה מקובלת במקומות מסויימים במדינה לא עושה את זה בסדר.
        גם שחיתות מאד נפוצה אבל אנשים הולכים לכלא בגינה.

        רק תראו באיזו קלות קונים אותנו:
        בר רפאלי השתמטה בצורה מכוערת במיוחד ובזכות נשיקה עם כוכב הוליוודי הכל נסלח לה.
        מאיה בוסקילה השתמטה אבל היא שרה ''מדהים'' אז נסלח לה.
        אושרי כהן השתמט אבל הוא משחק בשיר שלנו עם נינט, אז נסלח גם לו.

        גועל נפש.

  • 12.

    חוצפה, השחקן הזה נפסל אצלי לתמיד

    שי, 21/02/07 21:04

    לא מתבייש, מה הקשר, ברור שלשחק רופא או שטור לא צריך באמת להיות בהם.
    הבעיה איתך זה שאתה משחק חייל קרבי שהיה בקרבות ובכלל בצבא, כשאתה השתמטת מהצבא בטענ ות שוא והלכת לעשות לביתך בזמן שאני עשיתי 3 שנים בקרבי.
    שחקן זה בהחלט מקצוע שאפשר לשים בצד למשך 3 שנים, לתרום למדינה ואחרי זה לחזור למקצוע ולהיות שחקן כל החיים.
    אפילו שחקני כדורגל מצטיינים ששם הזמן משחק תפקיד חשוב מאוד מקבלים רשות מהצבא להמשיך לשחק בו בזמן שהם משרתם בצבא והולכים כל יום לכמה שעות לבסיס ותורמים את מה שאפשר ומייצגים אותנו בננבחרת ישראל, כי ייצוג זה משהו חשוב.
    שחקן יכול ללכת לצבא כמו כולם ואחרי זה להשמיך בחיים שלו.
    זה פשוט ביזיון שככה הוא מדבר,
    פעם אנשים היו מתביישים בזה שהם השתמטו, היום הם גאים בזה ומאשימים אותנו בזה שאנחנו רואים בזה משהו לא ראוי.
    בושה בושה בושה

    • אתה צודק. המשתמטים הם חלאות. (ל''ת)

      יאיר, 21/02/07 21:59

  • 11.

    הם ממשיכים לזלזל בקהל .אנחנו נזלזל בהם בקופות !

    מילואימניק, 21/02/07 21:04

    איזה טיעונים והסברים (זונה)?
    שיסביר למה הוא לא שירת ? במה הוא יותר טוב מכל אחד מאיתנו שנתן שלוש שנים ויותר ומאיפה הזכות לייצג משפחות שכולות .
    יש דרך אחת להשיב לו וזה בקופות .
    כי הסברים לא מעניינים אף אחד מהם .

    • דיבורים כמו חול ואין מה לאכול

      בולבול הקבולבול, 21/02/07 22:14

      מדינה של קשקשנים - תראה לי פעם אחת שחרם ציבורי עבד. טמבל

    • למה הוא חייב לך הסברים? מי אתה בכלל?

      אורן, 21/02/07 22:19

      אתה סותר את עצמך שאתה אומר ההסברים לא מעניינים אף אחד...

      תתחבר למציאות. זה סרט והבחור שחקן. זהו. הוא לא חייל הוא משחק חייל. זה שהוא לא שירת בצבא זו הבעייה שלו. זו זכות גדולה לשרת בצה''ל ומי שלא שירת הפסיד חוויה מדהימה

      • אם הוא לא יתן הסבר אנחנו לא ניתן לו פרנסה!

        גרגורי פק, 21/02/07 22:58

        יש מבין?

  • 10.

    שאלה למתחסדים שבינינו:

    עומר, 21/02/07 21:04

    אם הסרט לא היה עוסק בנושא של לבנון וצה''ל, לא הייתם מעלים את הסוגייה שאושרי כהן ואיתי תורג'מן לא שירתו בצה''ל, אבל פתאום זה מפריע לכם כשזה סרט שעוסק בצבא? לא הפריע לכם שאושרי כהון לא שירת בצה''ל כשיצא ''הכוכבים של שלומי'' או כשיחק ב''אהבה מעבר לפינה'' או ב''השיר שלנו''. לא הפריע לכם שאיתי תורג'מן לא שירת בצבא כשיצא ''אהובה אהובתי'', או כשהוא הופי ב''אקזיט'' וכשהוא משחק ב''סיבת המוות''. זו סתם התחסדות מגעילה! אני לא בעד השתמטות מצה''ל, אבל אני לא בעד שכולם יהיו יפי נפש כשמתאים להם.

    מעומר, ששירת שלוש שנים כחייל לוחם בחיל התותחנים

    • זה מפריע כי זה אבסורד

      אחד, 21/02/07 21:49

      משתמטים אופורטוניסטים לעולם לא יוכלו לשחק גיבורים הירואיים!
      זה פשוט זילזול בכבוד המת...

      • אתה פשוט חולה נפש... כולה סרט...כולה שחקן

        אורן, 21/02/07 22:27

        זילזול בכבוד המת עשית מזה... יאללה לך תדחוף מים. הגזמת פראית.
        כמה שחקני קולנוע היו חיילים קרביים? ממש קרביים? מחר תגיד שאם הוא היה ג'ובניק הוא גם לא יוכל לשחק ''גיבור''

        • אם כבוד המת לא חשוב מדוע הזמינו הורים שכולים להקרנת הבכורה?!

          אלי, 21/02/07 22:56

          עוד שמאלן עם קשיים קוגניטיביים.

    • שמדובר בטלנובלת סוג *** אין בעיה

      ישראלי, 21/02/07 22:47

      בסרטים סוג ב גם אין בעיה אבל שזה מגיע לחילי צהל שיקריבו את החיים שלהם למען המדינה (ראה מילחמה אחרונה את החילים שנפלו בני גילם של השחקנים המישטמטים האלה) אז כמובן שיש בעיה וזה לא קשור ליפי נפש.

    • הבעיה המרכזית היא בתוכן החנפני של הסרט לגרמנים

      רפורמה בקרנות, 22/02/07 00:13

      סידר ודומיו השמאלנים שנתמכים על ידי קרנות המנוהלות על ידי שמאלנים מטורללים מתמחה במסחור האדם הישראלי המעוס,בתקווה להשיג מדליות אצל אנטישמים ברחבי פסטבלי אירופה.

    • אתה טועה - לי זה מפריע כתופעה

      שמאלני לשעבר, 22/02/07 10:33

      העובדה שהם משחקים חיילים כאשר השתמטו מחובתם האזרחית להתגייס לצבא רק מדגישה את הבעיה.

      מה שמדהים זה איך אתה ודומיך הפכתם אותנו אלה שמבקרים את ההשתמטות ל ''מתחסדים מגעילים''...

  • 9.

    שכל אחד ישחק רק לא אתם

    מישהו, 21/02/07 21:01

    רוצה לדעת מה הבעיה? הבעיה שמדובר באנשים שיש לך קשר יותר עמוק אליהם. הם מתו בשביל למלא חובה שאתה השתמטת ממנה. בזכותם אתה דופק פוזות על שטיחים אדומים יא מבחיל. י חסר כבוד.

  • 8.

    צודקים בגדול. שהחרדים ישרתו בצבא (ל''ת)

    גם אני הייתי, 21/02/07 20:58

    • לפחות הם לא מזהמים תרבותית

      אני, 21/02/07 21:11

      כמו התת רמה ''השיר שלנו'' או זבל אחר שמר כהן משתתף בו. הם מאזנים את המוסר הרעוע בארץ. הם ההארד דיסק של העם היהודי ההולך ומתבולל.
      אושרי כהן לא עוסק בפעילות רוחנית ולחרדי באמת יש כאב מצפוני. בניגוד אליו.

  • 7.

    Abutbul comment was even worse

    gy, 21/02/07 20:53

    Abutbul : if they did not want to kill or be killed , that's why they did not became soldiers, they just wanted to be actors.

    I was a soldier and i did not want to kill or be killed , I just wanted to give something to me country and community . I would have a great respect for them if they used their 3 years to volunteer and do something for their community , they didnt have to become fighters. just do something for your community and dont give that crap I'm acting which is a service for my people.
    stop being such egoists, spoiled leeches

    • צודק - תגובת תורגמן מראה את עומק הריקבון של כמותו!!! (ל''ת)

      ירדן, 21/02/07 22:44

  • 6.

    זה תלוי

    גיא, 21/02/07 20:52

    במידה שכל המדינה היו זונות, והיה חוק המחייב להיות זונה, אז כן בשביל לשחק זונה באותה מדינה היית חייב להיות זונה - וסליחה על השפה, אבל מסתבר שיש אנשים שבזה מסתכם אוצר המילים שלהם.

  • 5.

    וואללה כל הכבוד אושרי...

    נס 2007, 21/02/07 20:37

    יכולת להשתמש בהרבה דימויים, כמו למשל בשביל לשחק רופא, אני לא צריך להיות רופא אבל אתה בחרת להשתמש בדמוי הזונה בדיון שנוגע לחיילי צה''ל, מה שמביע טוב מכל את דעתך עליהם, ויותר מכך מעיד יותר מאלף עדים עליך ועל אופייך העלוב.

    • צודק. אני היחיד שמרגיש פראייר שנתן 3 שנים מהחיים שלו למדינה? (ל''ת)

      סתם תוהה, 21/02/07 20:56

      • גם אני שירתתי, ועוד רבים אחרים.

        בני, 21/02/07 22:24

        אתה לא לבד אחי. בזכותנו המדינה קיימת, כי אם כולם היו משתמטים - היינו הופכים למדינת פלסטין.

        • אתה לא פראייר ! אתה גדול !! (ל''ת)

          רובנו שירתנו, 21/02/07 23:38

  • 4.

    זו בדיוק הבעיה!

    אורי, 21/02/07 20:35

    הוא בכלל לא מבין ''מה לא בסדר'' כל כך מסכים עם המגיב מספר 1, הרי זה אבסורד שהתגובות יהיו כל כך חמורות רק בגלל ''אי הניסיון'' של כהן כחייל.. שחקן שמגלם רוצח סדרתי, היה רוצח סידרתי? נקווה שלא.. אבל כנראה שחוק גיוס חובה, כבר מזמן ירד מהפרק.. מי שרוצה מתגייס מי שלא רוצה יש בידו 100 דרכי פעולה שונות ''לקבל פטור''. עצוב, באמת עצוב.

  • 3.

    יוסף סידר עשה טעות שאני בטוחה שהוא מצטער עליה!!!

    עלמה, 21/02/07 20:30

    יוסף סידר אוהב כוכבים. הוא במאי סביר אבל חסר ביטחון. אהבתו וכוכבים עיוורה את מוסריותו. בסרט שעוסק בהקרבה לא היה מקום לשחקנים משתמטים. למשתמטים יש מספיק תפקידים אחרים בסרטים (הממומנים בעיקר מכספי מדינה). כמו שכדורגלן שלא שרת בצה''ל אין מקום בנבחרת בסרטים כאלה הממומנים ע''י המדינה אין מקום למשתמטים עלבי נפש. זה כמובן לא אומר שהסרט לא טוב...

    • סידר איש גדול שעשה טעות בבחירה של העובדים שלו ועל זה משלמים (ל''ת)

      לא רואה את הסרט, 21/02/07 22:31

      • איש גדול ?? במאי ללא ערכים !

        אייל, 22/02/07 13:54

        איזה ''איש גדול'' מעסיק משתמטים בסרט על צה''ל ופוגע בכבוד החיילים ובכבוד הקהל והחברה ממנה הוא בא?
        זה ''איש גדול''?
        לפי התגובות הוא הולך לשלם מחיר יקר על חוסר המחשבה שלו .

  • 2.

    התבטאות אומללה של אושרי כהן (ל''ת)

    כנען, 21/02/07 20:27

  • 1.

    תמיכת מאה אחוז של המשפחות השכולות ??

    אייל, 21/02/07 19:42

    בושה שמשתמשים במשפחות השכולות כעלה תאנה לגודל הבושה של התפרנסות שחקנים משתמטים בסרט על חיילי צה''ל.
    ואגב האמירה מאוד לא מדויקת מכיוון שלא מעט הורים שכולים ובינהם ראש ועד המשפחות השכולות הביאו מחאה על הפרשה כך שהייתי בודק שוב את העובדות .
    לגבי דבריו של ''הכוכב '' אושרי
    ''אם אני הולך לשחק זונה אני לא צריך גם באמת להיות זונה, נכון? ''
    אף אחד לא טוען שמבחינה מקצועית
    צריך להיות חייל כדי לגלם חייל . מעטים ואולי נדירים הם המקרים ששחקנים שיחקו תפקידים שהם משמשים גם באותו מקצוע גם בחיים .
    ערכית אין לו שום זכות לשחק בסרט כזה !
    לסיכום -
    העניין הוא שנמאס לנו מאנשים שחיים על חשבון אחרים מבזים את החברה הישראלית ויורקים לנו בפנים !
    אותי לא תראו בסרט הזה ותקוותי שהוא יכשל כלכלית . כי זה מה שבאמת יכאב להם.