• 19.

    קראתי בעקבות הפנייתך, תודה! (ל''ת)

    ביקורת מעולה, 05/12/10 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הנרי דוד הכוסוןןןן!!!

    מישהוווווו =], 13/11/07 18:26

    הנרי אתה הכי חתיך והכי מושלםםםםםםם
    השנייה לא מהממת אבל אתה הכי הכי הכי הכי ח-ת-י-ך-!-!-!

    והסדרה פשוט
    מ=ע=ל=פ=ת=!=!=!=

    בבבבבבבבהההההההיייייי
    =] =] =] =] =]

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הטור הכי טוב שקראתי הרבה זמן (ל''ת)

    עידו, 11/04/07 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    להרגע , מה לא נכון ?כמעט לכולנו וב''ה עמדנו בניסיון (ל''ת)

    זו האמת !!!!!!!, 26/02/07 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מת עלייך עינת!!! רק מבאס עכשיו לדעת שלנו הדתיים אין סיכוי איתך...

    תומר, 22/02/07 07:26

    מה שבטוח, כמו תמיד את כותבת בצורה מרתקת ומרגשת, שגורמת לי להתאהב בך כל פעם מחדש רק מעצם הכתיבה ( וכמובן שאני נהנה יותר כאשר מצורף גם קטע וידאו איתך). אוהבים אותך מאד עינת!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    דוסית? דוסית אחותכם! (ל''ת)

    חוצפנים, 22/02/07 00:58

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אין כמו עינת

    עמי גיטלמן, 21/02/07 20:55

    עינת אני לא מכיר אותך אישית,אבל כל פעם שאני קורא את מה שאת כותבת אני מתרשם שאת בחורה שנונה עם יכולת אדירה לרדת לפרטים
    ולתת לנו הצופים את הזוית הנכונה של הדברים .
    המשיכי כך אני מאוד מאוד נהנה מכתבותייך.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יש לך חיוך מקסים (ל''ת)

    המפרגן, 21/02/07 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לעינת

    מיה, 21/02/07 14:39

    אני כן מחכה לסדרה בקוצר רוח. למה?

    א. כי היא מדברת על אהבה.
    ב. כי היא מדברת על תקוה.
    ג. כי השחקנים לעילא ולעילא (צחי
    גראד ענק!!!).
    ד. כי היא כובשת.
    ה. כי היא גורמת לך לרצות לחבק
    אותם הכי חזק בעולם.
    ו. כי אני רוצה מאוד להאמין בקלישאה
    ש''האהבה תנצח''.
    ו. כי זה טלויזיה וזה מה שעושה את
    זה מרתק.
    ז. כי הנרי דוד סווווווווווווווווווווווף!

    הגב לתגובה זו

    • אם צריך ''לשמור נגיעה'' מה יעשו אזובי הקיר? (ל''ת)

      משה הדתי, 21/02/07 16:36

      הגב לתגובה זו

    • שכחת עוד משהו

      מאמאמיה, 21/02/07 16:48

      כי את קיצ'ית להחריד!

      הגב לתגובה זו

    • גם אני! (ל''ת)

      ענבל, 22/02/07 10:20

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מי הגאון ששם ביהדות באנר של טיב טעם? (ל''ת)

    p, 21/02/07 14:29

    הגב לתגובה זו

    • לא ברור, אבל אתה גאון (ל''ת)

      זה בטוח, 21/02/07 16:00

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הייתה לי חברה דוסית- לא משהו

    גדעון לוי, 21/02/07 14:00

    הייתה לי חברה דוסית- לא משהו

    הגב לתגובה זו

    • היתה לי מאהבת דתיה, נשואה ודתיה, ומה-מ-מ-ת!!! עד היום אני מ אוהב בה

      אנחה כבדה, 21/02/07 16:40

      היתה לי מאהבת דתיה, נשואה ודתיה, ומה-מ-מ-ת!!! עד היום אני מאוהב בטירוף ומתגעגע אליה עד כאב. בטירוף.

      כל מה שביקשתי ממנה, היא עשתה בשבילי. כל מה שרציתי במיטה, היא ביצעה בשלמות ומושלמות...


      אוי. היא היתה אגדה שהיתה באמת. יפה וחכמה וטובה וסקסית בטירוף בטירוף בטירוף. אהבה לקבל זין בכל צורה. אשה מושלמת.

      איך הייתי טיפש ולא עזבתי הכל בשבילה והולך אחרי עד סוף העולם ושומר אותה רק בשבילי.... איך הייתי כזה דביל??

      הגב לתגובה זו

      • ישלי הרגשה שהמפגש היחיד שלך עם נשים הוא ההתפרקות בטוקבק... (ל''ת)

        המרחם..., 22/02/07 00:00

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    בחייך,עינת, זה הרבה יותר מאשר סיפור על אהבה ראשונה.

    בתוך עמי אנוכי, 21/02/07 13:47

    זה הרי גם על מפגש בין-מגזרי, והמיינסטרים ( מי שזה לא יהיה)תמיד אהב להציץ לתוך מגזרים שהם אינם הוא עצמו, במיוחד כשמדובר במגזר החרדי שנתפס כשבט אזוטרי ולעיתים גם אקזוטי. ראי את הצלחתם המסחררת של בר-יוסף, נעמי רגן ושות', שהצליחו כל כך בדיוק בשל חלון הצצה כזה שהם סיפקו. גם אני לא ממש עוקב באדיקות (סובל מהצורך של ''בזיעת אפיך''), אבל קונפליקטים אמיתיים בהחלט מוצאים שם, אוהו. איכשהו, בהכרותי הסייבר- ספייסית אותך,אני מתקשה להאמין שאינך מזהה את כל זה. או שלא הבנתי כלום. זה קורה לי מדי פעם(ועם עליית הפז''מ- יותר).

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תגובה

    שוקי בן-נעים, 21/02/07 13:40

    הנה פרדוקס : במאמר שלך ניסחת הרהור על החיים שלך וההתנסות האישית שלך שנובע מהתבוננות בסידרה, דיברת על אלמנט החניכה של סיפור אהבה כזה, על המשמעות שיש לו בהגדרת ה''אני'' הדתי, על הקונפליקט האמיתי בין משיכה פיזית ומחוייבות התרבותית ובכל זאת, אינך סבורה ש''מרחק נגיעה'' תגרום לצופים להרהר על חייהם ועל הקונפליקטים האישיים שלהם....
    אולי נכון יותר לומר, שהקונפליקט הזה פתור אצלך, בחרת להכריע נגד התשוקה, נגד הבשר, ובעד המשפחה, בעד דתך, בעד תרבותך. העובדה שהכרעת כפי שהכרעת, לא נותנת לך את הזכות למעט בערכו של הקונפליקט. נכון שסיפור האהבה של זוריק ורוחל'ה הוא יצרי במהותו,הוא מבוסס על תשוקה הדדית, אבל זה לא אומר שהוא עומד על כרעי תרנגולת.
    למה הדבר דומה ? למבקר תיאטרון באנגליה האליזבטנית שחוזה כי דינו של ''רומיאו ויוליה'' להתמוסס בזיכרון, מפני שקונפליקט שמבוסס על תשוקה הוא מאוד לא אמיתי... נו בחייך, רומיאו, תתבגר כבר, לך תתחתן עם בחורה טובה ממשפחת מונטגיו, ותעזוב אותנו בשקט.
    ''מרחק נגיעה'' לא מתעלה לגאוניות האלמותית של ''רומיאו ויוליה'' אבל היא חייבת חלק גדול מההצלחה שלה לעובדה שסיפורם של רומיאו ויוליה עדיין מהדהד בזיכרוננו אחרי מאות שנים...
    ועוד דבר, הסדרה עדיין לא נגמרה, הקונפליקטים שלה לא מוצו, מאיפה הבהילות הזו להעמיד אותה במבחן הזמן והזיכרון ? אסתכן בניחוש ואומר שהדחיפות לייצר דעה קשורה לבאזז סביב הסידרה שהוא, כידוע, הדבר היחיד שעומד במבחן הנצח.
    נ.ב בתשובה לשאלתך הרטורית: לא, לא כל אהבה ראשונה נראית ככה


    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות

      אני, 21/02/07 15:08

      ניתחת באופן מעולה את דבריה של עינת;טוב, כך נוהג העיתונאי הממוצע היום שבקונפליקט שבין ספין ביקורתי עם שביב מעולמו האישי לבין התרשמות בכובד ראש ממושא ביקורתו יבחר לרוב בספין
      וכך התקשורת נוהגת גם ביעקב גנות (ואני האחרון שילמד על האיש סנגוריה)

      הגב לתגובה זו

      • אההה... (ל''ת)

        נו, 22/02/07 02:55

        הגב לתגובה זו

    • אתה לא שוקי בן נעים..

      הנה פרדוקס, 21/02/07 17:16

      הייתי מזהה את הכתיבה שלך גם אם היית כותב קירילית ספרותית.

      הגב לתגובה זו

      • לא, זה באמת אני.

        שוקי בן-נעים, 21/02/07 18:13

        אני בטוח שיש לך בבית סט מהודר של '' שוקי בן-נעים- כל כתבי'' לך אל ארון הספרים שלך ופתח את כרך ד [ טוקבקים ושונות]
        אני בטוח שתמצא שם מספר רב של דוגמאות כתיבה דומות בסגנונן ותוכנן [אם כי רובן כתובות בסלאבית כנסייתית]

        הגב לתגובה זו

    • עזוב שוקי, אני נהנתי לקרוא אותך

      כן,, 24/02/07 22:20

      עינת

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    עינת ! תלמדי לפרגן!!!! (ל''ת)

    תום, 21/02/07 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא מסכימה עם ההכללה

    אפרת, 21/02/07 13:25

    עינתוש, מהיכרותי איתך אני בהחלט מאמינה לך שנתקלת במקרה דומה לסדרה, אך איני מסכימה עם האמירה הכוללנית משהו, שכמעט לכל בחורה זה קרה. עובדתית רבות הן הבחורות שלא התפתו ללכת בכיון זה.

    הגב לתגובה זו

    • את לא מכירה את ''כולם'', או בגירסתו המעודנת ''כמעט כולם''...

      דינדוש, 21/02/07 15:04

      זה נותן הרגשה טובה למשתמש...
      מכל החברות שלי בכל שלבי החיים מהתיכון דרך האוניברסיטה כולל בנות משפחה, אני מכירה רק אחת! שיצאה עם בחור חילוני, להפוך את זה לאיזשהי תופעה רחבת היקף זה פשוט מגוחך...

      הגב לתגובה זו

      • לקרוא לעצמך דינדוש זה גם

        חח.., 21/02/07 15:13

        נותן הרגשה טובה למשתמש?

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    שום ציניות - סדרה מעולה

    *****, 21/02/07 12:44

    עד שיש משהו שמרווה את צמאוננו עם סדרה מעולה, משחק טוב את באה להשמיץ? אולי תעבירי ביקורת על הכח או על דודו טופז - אלו תכניות רדודות שראויות שישמיצו אותן....

    הגב לתגובה זו

    • איפה בדיוק ההשמצה?

      זה אישי, זה, 21/02/07 13:14

      לא ביקורת על הסדרה, להבנתי זו מחשבה אישית של אישה דתיה שחוותה חוויה דומה

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    נכון. גם לי היה כזה.

    אני, 21/02/07 11:57

    מסכימה עם כל מילה

    הגב לתגובה זו

    • ואז?.... (ל''ת)

      ואני, 22/02/07 10:27

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מדוע לגמד ולהקטין את ההישג הטלוויזיוני?

    מיקי, 21/02/07 11:42

    הנה סדרה רגישה, נוגעת ללב, הזדהות בין אנשים, הצגה מעודנת ודומה למציאות, צעירים כנים במשחק אמיתי ומשכנע. למה לא לפרגן? למה לא להעריך? מדוע כדי להרגיש מתוחכם ומנתח טלוויזיה צריך תמיד לגמד הישגים של אחרים?

    לתפוס את השמיים לצערי לא היתה דומה באופן השידור, השחקנים והתסריט לבמרחק נגיעה. היתה זו סדרה טרחנית, מדכאת שהנציחה את מה שכולנו ידענו על חזרה בתשובה.

    הגב לתגובה זו

    • לתפוס את השמיים היתה עלובה (ל''ת)

      ושטוחה קולנועית, 21/02/07 13:30

      הגב לתגובה זו

    • למיקי - ענית בעצמך:

      רחל, 22/02/07 10:26

      הנה למה. כדי להרגיש מתוחכמת, אישה עם עבר, מבקרת חשובה, לא מתרגשת מהצלחות צנועות, צינית מכדי לומר ''נהניתי.''
      אני נהנית.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא ממש הבנתי את הביקורת (ל''ת)

    איתן, 21/02/07 11:24

    הגב לתגובה זו

    • וזו כמובן בעיה של הכותבת ולא שלך? (ל''ת)

      עז, 21/02/07 15:23

      הגב לתגובה זו