• 41.

    עוד יהודי טוב שעושבה בשביל הגויים את העבודה

    הלקקן, 22/02/07 12:10

    והסרטים.............. גועל.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כבוד למדינה.

    shany[=, 18/02/07 21:16

    כל הכבוד,גאווה למדינה..
    יוסף סידר קבל ח''ח!!!((= ישר כוחחחחחחחח

    - אושרי כהן ג-א-ו-ו-ה -

    הגב לתגובה זו

    • אושרי כהן - כבוד !!

      משתמט, 18/02/07 22:47

      החברה מסיירת קב''ן מביאים לנו הרבה כבוד !!
      נפגש ב'אורנה ואלה' ונרביץ איזה קיש עם הפוך כדי לחגוג !!!

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    גאווה לכיפה הסרוגה. (ל''ת)

    תודה סידר, 18/02/07 20:19

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    == מעניין אם הסרט הזה מעוות כמו שני קודמיו !! ===

    יואב, 18/02/07 14:24

    סידר, כשמאלני ''טוב'' (היה לו סרט שתמך בגירוש על האוטו), יודע להפוך טוב לרע ורע לטוב.

    1) אורן אדרי היה קצין שהעלילו עליו שרצה לפגוע בערביםץ הוא הושפל, עונה, ונאסר לזמן ארוך, ולאחר מכן שוחרר מחוסר אשמה. מסתבר שהשב''כ העליל עליו וניסה לתפור לו תיק. סידר עשה על זה סרט, אבל הפך את העניין, כאילו אכן היה מי שניסה לעשות מעשה כזה. זוהי דוגמא ראשונה.

    2) פסגות היא התנחלות למופת שהוקמה בידי אידיאליסטים משכמם ומעלה. היו שם ספרדים, אשכנזים, גברים ונשים. סידר הציג את המקום בעיוות, תוך שהוא מעוות דמויות שהיו (או שנפטרו בינתיים) ומציג אותן באור לא מחמיא. לדברים האלה לא היה קשר למציאות, אך לשמאלנם זה לא מפריע.

    3) סידר ציין בראיון ש''בזמן שהתחלנו לצלם את הסרט היינו בטוחים כי סיפור לבנון נגמר''. ודאי הוא תמך בברחיה מלבנון. אני הייתי מהמר על כך שלא מוזכרת בסרט הפקרתם של בני בריתנו מצד''ל (או שהאזכור נעשה על מנת לצאת ידי חובה). כך זה אצל שמאלנים: העובדות אינן עומדות בפני האידיאולוגיה.

    סידר: תמכת בגירוש. לא נשכח.

    הגב לתגובה זו

    • תיקונים עובדתיים ל''מדורת השבט''

      עמוס, 22/02/07 13:53

      כמי שמיוצג בסרט הן בדמות הביטחוניסט השמן והן בדמות יו''ר ועדת הקבלה הריני לתקן:
      א. אשתי לא היתה מפלצת.
      ב. לא התנגדתי לשיתוף נשים בשמירה. אדרבא, דאגתי לאימון בנשק, כולל מטווחים, לנשים ולנערות.
      כשמדובר בהגנה על הבית ניתן לשער שנשים תלחמנה היטב.
      ג. העדפתי רובה על פני תת-מקלע, וגם כשנשאתי עוזי לא היתה הקת מקופלת.
      ד. אינני יודע מה היתה כוונת הבמאי אבל בסך הכל יצאנו בסרט די טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לכל מי שחושב שהסרט ציוני כמו הספר

    ראיתי, 18/02/07 14:22

    תשכחו מזה!!!
    בספר אין פוליטיק ובמידה שיש אז ימין ושמאל מאוזנים
    אבל בסרט השמאל מנצח בגדול וכל המלחמה נראית חרטה של מצ'ואיסטים מטומטמים שנהרגים על כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כשיהיה סרט של יוצר ישראלי פטריוט אני אלך לראות.

    מני, 18/02/07 14:18

    שונאי ישראל יש לי כל יום בחדשות של 8 בערב בלי סוף.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כמות הטמטום הכתום שיש פה עולה על כל דמיון

    מוטי, 18/02/07 12:11

    נראה לי שחלק (קטן למזלנו) מהציבור הכתום איבד את יכולת המחשבה שלו באופן סופי ומגיב לכל כתבה כמו חיה בניסוי של פאבלוב.

    אם סרט ישראלי (ולא מעצמונה פוגרומים הפקות) זוכה בפרס באירופה אז ברור שזה סרט של שונאי ישראל שמאלנים וכו.....
    למה להתאמץ ולראות את הסרט?
    למה להתאמץ לקרוא את הספר?

    הכי מצחיק אותי זה שבודקים בציציות השחקנים ושרותם הצבאי.
    אז חברה שתדעו ששחקנים לא צריכים להיות לוחמי סיירת כדי לשחק כאלה.
    כך זה היה מאז ומעולם.
    הם צריכים להיות שחקנים טובים זהו.

    עם אותו ההגיון מי שמשחק דתי לא צריך להיות דתי.
    מי שמשחק שוטר לא צריך להיות שוטר.
    מי שמשחק ראש ממשלה לא צריך להיות ראש ממשלה.
    מי שמשחקת נאנסת לא צריכה לעבור אונס בחייה.

    זה קולנוע, טמבלים.

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת כלום שמאלן בכיין

      שמאלני לשעבר, 18/02/07 13:02

      מה קרה ? כולם צריכים להעריץ את התחת השמאלני הלבן שלך ??
      להצדיע ליצירות בינוניות שזוכות בפרסים רק כי הן מציגות אג'נדה אנטי ישראלית שפופולרית באירופה ?

      כנראה המוח האטום שלך לא הבין, אנחנו ( ולא כולנו כתומים) פשוט חושבים שזה פתטי שחבורת משתמטים מתפרנסת מלשחק את אלה שמסכנים את החיים שלםה כדי להגן על התחת השמאלני פוסט ציוני שלהם.
      ברור לכולנו שמשתמט שמאלני יכול לשחק חייל , השאלה היחידה היא אם זה לא אבסורדי ופתטי במצב העלוב שאליה הגיעה החברה שלנו.

      הגב לתגובה זו

      • מר 'שמאלני לשעבר', רק תדע: מר 'מוטי' אינו יהודי. הוא עובד באינטר.

        מסכימה עם, 18/02/07 14:14

        מטעם המחבלים, בין השאר מטרתו להשניא את האשכנזים על הספרדים. אני אשכנזיה..

        הגב לתגובה זו

        • לא הבנתי מי אני בדיוק, אנא הסבירי... (ל''ת)

          מוטי, 18/02/07 17:00

          הגב לתגובה זו

      • והנה דוגמא לטמטום שדיברתי עליו

        מוטי, 18/02/07 16:58

        מי אמר לך שאני שמאלני?
        מי אמר לך שיש לי תחת לבן?
        אולי אני ימני (שפוי) עם תחת כהה?
        לא כל מי שלא חושב כמוך הוא שמאלני עם תחת לבן, טמבל.

        מאיפה הוצאת שהסרט הזה מציג אג'נדה אנטי ישראלית?
        הוא ממש לא.

        מי אמר לך שהשחקנים הם משתמטים שמאלנים (עם תחת לבן?).
        אולי גם מי שכתב את הספר הוא משתמט שמאלני עם תחת לבן (אחד ששרת בבופור)?

        אתה פשוט אדיוט.

        הגב לתגובה זו

        • באמת סליחה ...

          שמאלני לשעבר, 18/02/07 22:56

          אני בטוח שאתה ממש לא שמאלן אני לא אתפלא אם אתה שייך לאיחוד הלאומי...
          ואני בטוח שהסרט הוא מה זה פרו ציוני....

          אני גם בטוח שכל השחקנים שירתו בצה''ל כלוחמים קרביים. ( טיראן לא היה בסיירת גולני ??)....

          בקיצור, שוב סליחה שמאלן בכיין, אני רץ לקנות כרטיסים וחמישה עותקים של ג'נין ג'נין וגן עדן עכשיו בדי וי די , כדי לפצות אותך..
          נפגש ביום שישי בהפגנה בבליעין...

          הגב לתגובה זו

  • 34.

    יוסי - רוה''מ עכשיו פתח את ישיבת הממשלה

    תפאורן, 18/02/07 10:47

    בצל''ש על הישגיך!
    (לא שאני מתפעל מאולמרט כ''כ, אבל באופן סמלי וטקסי - זו עובדה שווה ציון).
    שיחקת אותה

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    סידר - תמיד ידעתי שתעשה את זה בגדול

    ש., 18/02/07 10:37

    עוד מאז שהיית קטן ומופרע, אבל כל שיגעון חדש שהיה לך לקחת ברצינות תהומית והתמקצעת בו עד הסוף.
    שמח אחי לראות אותך על במת העולם (ועוד יותר שמח בכיפה הבולטת לראשך במעמדים הללו - מה לעשות? גם אני יהודון קטן רדוף גאוות יחידה עלובה...)
    מזל טוב וכל הכבוד!
    ש.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כמה עצוב שאחיי לאמונה ולדרך כל כך צרי עין ומוח

    שם, 18/02/07 10:34

    אני כתום. אני דתי (גילוי נאות: למדתי בעבר הרחוק עם סידר). אני ציוני. אני מלא שאט נפש מאליטות צבועות, פוסטמודרניות, אנטי-ציוניות ואנטי-יהודיות.
    אבל - כמה רדידות, בורות, צרות-עין וצרות-מוחין אפשר להפגין? ולמה כמעט כולם שייכים למגזר שלי, למה?
    ולמה כולם מגיבים בלי לקרוא את הספר או לראות את הסרט? רק על סמך רכילות על השתמטותו של איזה שחקן עלוב?
    סידר דתי ללא עוררין, משרת ביחידה קרבית מובחרת. ציוני ללא עוררין. כל עשייתו האמנותית מוקדשת לעניין הציוני והישראלי ולא לאסקפיזם למינהו.
    הסרט לא זכה לסרט הטוב ביותר אחרי שנאמר מפורשות על-ידי המארגנים שלאירופה ''יש בעיה'' עם סרט שמציג חיילים ישראלים כבני אדם, בעין רגישה ואוהבת. קשה להם עם זה שבסרט ניתן ביטוי רק לצד הישראלי ולא לצד שכנגד.
    סידר עמד מול כל אלה וניצח!
    זכותו להיראות ''שמאלני'' או ''יפה נפש'' בעיני כמה ילדים כתומים מתלהמים, אבל העולם יראה - בזכותו ולא בזכותכם - חיילים ישראלים אנושיים, מתלבטים, מיוסרים ולוחמים למען מדינתם. זה עשוי לעזור קצת יותר מכמה הפגנות חסרות טעם בשולי ארצנו.

    הגב לתגובה זו

    • אני אינני דתי ולא כתום ואתה מתחזה (ל''ת)

      שקוף, 18/02/07 10:49

      הגב לתגובה זו

    • צודק ,אני איתך. (ל''ת)

      יהיה בסידר, 18/02/07 10:58

      הגב לתגובה זו

    • אם סידר עשה את 'ההסדר' אז...

      שמאלני לשעבר, 18/02/07 11:34

      אין ספק שהוא שמאלני לא קטן, זהו סרט שמציג את הציונות הדתית כאוסף של מטורפים שעושים פיגועי התאבדות ובודאי שמעמיד אותנו באותה רמה של טרוריסטים כמו הפלשתינים.

      ולא, שמאלנים טמבלים, אני לא דתי לא כתום - פשוט אחד שמאס בצביעות שלכם !!

      ונראה לי שאתה כתום כמו שגדעון לוי כתום.

      הגב לתגובה זו

      • ובציונות הדתית אין מחבלים?

        פחחח, 18/02/07 20:02

        הרי אלו שמילכדו אוטובוסים אזרחיים הם כותבים מכובדים כאן...

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל הכבוד (ל''ת)

    מור, 18/02/07 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא מפתיע שיפי נפש מצדיעים לסרט כזה

    איתמר, 18/02/07 09:03

    יפי הנפש הגרמנים מצדיעים לסרט שמדבר על הפחד הישראלי, (לפי מה שקראתי על הסרט, לא יצא לי לראות כמובן) ולבמאי שרוצה שמנהיגיו יפחדו מהמלחמה. אני מסכים שמלחמה זה דבר נורא, אך מי שלא מכין עצמו עצמו גם למלחמה, נתפס בסוף עם המכנסיים למטה.
    הגויים אוהבים לראות את החייל הישראלי הפוחד, זה שלא בטוח בזכותנו על הארץ.
    אני לא מתכוון לראות את הסרט, ראיתי את ''ההסדר'' והצורה ההזויה והסטיגמטית בה הציג את הציבור הדתי לאומי, לא עושה חשק לראות סרטים נוספים של סידר.

    הגב לתגובה זו

    • דקה של גיאוגרפיה

      ציפי, 18/02/07 22:37

      אובייקטיבית, זכותנו היא על ארץ ישראל, לא על ארץ אחרת - שבה הבופור נמצא.

      ותסביר לי איך יש לך בעיה עם ''ההסדר'' שמציג את הציבור הדתי לאומי באופן סטיגמטי, אבל אתה - לך מותר לעשות הכללות סטיגמטיות על הגויים?

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    סידר, אתה אחלה!

    לירן, 18/02/07 08:48

    תמיד יהיו אנשים שמעניין אותם מה גודל הכיפה שלך או כמה קילמטרים רצת במסע להכרת הרצועה, אבל זה לא העניין.

    אפשר לדבר על זה הרבה, אבל כשרואים מישהו שיוצר מהלב שלו - מזהים את זה בשניה.
    מאחל לך הצלחה בכל אשר תעשה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עכשיו הוא יכול לעשות סרט על הריגה כדי לאפות מצות!

    לנדו, 18/02/07 08:10

    אם הוא יזדרז, הסטר יכול להיות מוכן עד פסח!!!!!

    כמה פטתי.. עושה סרט אנטי ישראלי.. וזוכה בפרס.... עבודה קשה.. אה?

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה הבאת שהוא אנטי ישראלי???

      לילך, 18/02/07 08:57

      אתה האנטי ישראלי באמת, שסרט שמייצג אותנו בכבוד זוכה אתה אוטומטית מניח שהוא אנטי ישראלי.

      אולי כדאי שתראה אותו ותבין יותר טוב על מה אתה מדבר או שתקראת את הספר לפחות

      הגב לתגובה זו

    • מאתר לאתר עובר ומשמיץ

      יפה, 18/02/07 09:52

      מה יש לך? מה כואב לך?
      איזה רשעות יש בתגובות שלך?
      תפשפש במעשיך...

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    עכשיו הוא יכול לעשות סרט עם ראיד סאלח...

    לנדו, 18/02/07 08:09

    הוא יכול לפסר לעולם איך הכותל המערבי אינו יהודי וזה רק מזמימה

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מישהו יכול להסביר לי מה אושרי עושה בתמונה?

    T., 18/02/07 07:06

    הוא השחק לא הבמאי. אגב אושרי לך תלמד נימוסים בסיסים, לא מדברים באמצע שמישהו מדבר!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    סידר שירת כצנחן בלבנון ...תנו כבוד לכישרון ...

    חבר ילדות, 18/02/07 03:49

    יוסי סידר שירת כצנחן בלבנון. במקום להפגין את כשרונו בחו''ל....הוא עובד בארץ על נושאים ישראליים ומצליח לשגרר אותנו בכבוד....וכל זה עוד לפני הכישרון המבורך שלו....שעליו מגיע לו כל הכבוד....מתי במדינה שלנו יתחילו לפרגן לכשרונות הצומחים בה ????????????

    הגב לתגובה זו

    • לא יכול לראות את המשתמטים שהוא בחר לסרט גאווה לגרמניה (ל''ת)

      בושה לישראל, 18/02/07 10:18

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    קומבינה של משתמטים ומושחתים (ל''ת)

    לא רואה את הסרט, 18/02/07 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מי הפיק את הסרט? (ל''ת)

    ץ, 17/02/07 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בקשה מבעלי בתי קולנוע !

    ארז, 17/02/07 23:41

    הרי כולכם פה יודעים שהמשתמטים האלה יחזרו לארץ ימשיכו לקבל את תשומת הלב שהם ממש לא ראויים לה . והקומבינה הכל כך ידועה תמשיך להתגלגל כאילו לא קרה כלום .
    אישית אני מתכוון להחרים את הסרט ואני מקווה שרבים אחרים יעשו כמוני .
    תקוותי שיהיו גם בעלי בתי קולנוע והנהלות של ערוצי שידור שינקטו צד בעניין ולא יבחרו רק בשיקולים כלכלים .
    הגיע הזמן לשיקום הערכים במדינה ואחד מהם הוא שהשתמטות מצה''ל היא בושה !

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא בעניינים בעל בתי הקולנוע הוא אחד ממפיקי הסרט (ל''ת)

      מידע מהתעשייה, 18/02/07 01:02

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    בסרטים שלי אין לשחקנים הללו מקום פרנציפ (ל''ת)

    במאי שפוי, 17/02/07 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה עצוב לראות את המשתמטים חוגגים ולזכור שחיילים באמת מתו בבופור

    איפה הבושה?!, 17/02/07 23:32

    שיהיה ברור, אם לא היו חיילים אמיתים שקיפחו את חייהם בבופור לא היה הסרט קיים כלל ועיקר. אבל אבסורד הוא העובדה שחבורה של חיילים משתמטים שלא תרמו ולו יום אחד מחייהם לטובת המדינה זוכים עכשיו לתהילה ולכסף על חשבון דמם של אותם חיילים בפרט, ושל צה''ל וציבור המילואמיניקים בכלל.

    למרות שהסרט זכה בפרס יוקרתי אני לא אתן יד לחרפה ולא אלך לראות אותו, גן לא בטלויזיה.. נסתפק בספר

    אין גבול לבושה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אם לא היו שחקנים, סופרים ובמאים, אז מי היה מנציח את זכרם?

      חיים, 18/02/07 00:58

      למה יורם גאון ששיחק את יוני נתניהו שסרט על מבצע אנטבה היה לוחם גדול?

      כך זה תמיד היה. הלוחמים נחלמו והג'ובניקים חגגו.
      למה פתאום עכשיו זה כל כך מפריע לך בניגוד למה שהיה עד היום?

      הגב לתגובה זו

    • אני גם את הספר לא הייתי קורא (ל''ת)

      ירוחם, 18/02/07 08:44

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כמו עמוס גיתאי וגל אוחובבקי- תמיד מי שזוכה להערכה זה מי שיותר (ל''ת)

    אנטישמי, 17/02/07 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ''מדובר בחוסר רגישות. בזמן שהבנים שלנו והבן שלי שירת בלבנון למעלה מש

    לא רואה את הסרט, 17/02/07 23:27

    ''מדובר בחוסר רגישות. בזמן שהבנים שלנו והבן שלי שירת בלבנון למעלה משנה וגם נפל בלבנון, השחקנים האלה השתמטו מהצבא, למדו משחק והיום הם באים לקבל כסף בתור שחקנים על התקופה שהם למדו בזמן שהבן שלי שירת בלבנון ונפל שם. אני חושב שזה חוסר רגישות ואני מתפלא איך קרן רבינוביץ' שהיא קרן ציבורית נותנת כספים ומממנת סרט כזה. אין לי אין שום בעיה אם השחקנים האלה היו משחקים בסרט על מלחמה בוויטנאם או בעיראק.. אבל על מלחמה בלבנון ששחקנים שלא שירתו בצבא, זה מקומם ומכעיס ואני מרגיש השפלה.''

    הגב לתגובה זו

    • הורים שכולים שדמויות מהספר והסרט מבוססים עליהם תמכו

      חיים, 18/02/07 00:57

      ואף השתתפו בטקס היום.

      בראיון שקראתי הם אמרו שהספר והסרט הוא כמו אנדרטה למען הבנים שלהם שחרפו נפשם בלבנון בחודשים שלפני הנסיגה.

      הגב לתגובה זו

      • יש גם הרבה הורים שכולים שמתנגדים !!! (ל''ת)

        עלה תאנה, 18/02/07 18:33

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    למי שמתפלא למה הפסדנו במלחמה האחרונה...

    שמאלני לשעבר, 17/02/07 23:20

    עם אליטות רופסות שמתגאות בתבוסתנות, אוסף משתמטים שממלאים את התפקידים הראשיים ומשמשים גיבורי התרבות שלנו..

    מישהו עדיין מתפלא שהפסדנו

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה בוכה? ואנשי הלהקות הצבאיות ב67 לא היו ג'ובניקים?

      חיים, 18/02/07 00:55

      ועד היום הם הגיבורי תרבות הגדולים ביותר.

      כמה אמנים מהדור הקודם לא היו בלהקה צבאית כזאת או אחרת?
      ולא ניצחנו אז?

      אז מה הקשר?

      הגב לתגובה זו

      • אבל לא היו לנו אליטות רופסות כמו היום

        שמאלני לשעבר, 18/02/07 10:23

        כיום אנחנו במצב שהאליטות התרבותיות, תקשורתיות אקדמיות ומשפטיות שלנו הפכו את התבוסתנות וההשתמטות לאידיאולוגיה.

        הזכיה של סרטים שמאלנים שמקדמים משתמטים היא פועל יוצא של התופעה הזו.

        הגב לתגובה זו

        • הרפיסות שלנו נובעת מאנשים כמוך

          ציפי, 18/02/07 22:32

          רק לקרוא את התגובה שלך ולקבל הלם, לאילו רמות של סילוף המציאות הגעת?

          לא צריך יותר לעשות סרטים, פשוט להסתכל עליך. אתה חי בסרט.

          הגב לתגובה זו

    • אני לא מתפלא

      סמולני כתום, 18/02/07 08:14

      הפסדנו במלחמה האחרונה בגלל גירוש יהודים מגוש קטיף וגם בגלל הכיבוש.
      ראית איך הצלחתי לחבר שתי סיסמאות נבובות?

      הגב לתגובה זו

    • למה הפסדנו במלחמה האחרונה

      לא דתי, 18/02/07 10:44

      את התשובה אפשר לשמוע ממי שמתגאים במספרם הרב של חובשי הכיפות בצבא.

      הצבא נהיה דתי יותר, יהודי יותר, וצבאי פחות - סתם חברת שמירה של מתנחלים - יש מחסומים ומעצרים, ואין אימונים, ויש קצינים שהראש שלהם מלא בשטויות של יהדות וארץ ישראל השמנה במקום במבצעיות.

      אה נכון, תיכף ינופפו לי בשהידים הכתומים - ועל זה נאמר, אילו ידעו להלחם כמו שצריך עדיין היו איתנו היום.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    פרצוף של מושחת מאחרי הכתף של סידר ? (ל''ת)

    אורן, 17/02/07 23:11

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    האמת נמאסתם

    גיא, 17/02/07 22:50

    קנולר לוחם קרבי למה את זה אתם לא כותבים?

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לקונלור אבל הוא צדיק בין מושחתים ברמות (ל''ת)

      אןוהד, 17/02/07 22:54

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    סידר היה קרבי

    רונן, 17/02/07 22:49

    צאו מהקבעון סידר היה לוחם קרבי
    אלי אלטוניו שרת בלבנון אוהד קנולר גם לוחם קרבי
    עכשיו נראה אותכם

    הגב לתגובה זו

    • יפה מעריך אבל לא מספק לא רואה את הסרט (ל''ת)

      אוהד, 17/02/07 22:58

      הגב לתגובה זו

    • זה לא קשור ההתרפסות היא העניין לאלה אין דיעות הם בטלנובלה (ל''ת)

      קריירה וכסף, 17/02/07 22:59

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא רואה את הסרט (ל''ת)

    דין, 17/02/07 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מרגיש באדמה עם סרט מלא במשתמטים מושחתיםמבקש לא לראות את הסרט (ל''ת)

    שריונר חטיבה 7, 17/02/07 22:45

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    איתי טיראן, איתי תורג'מן, אושרי כהן לא שרתו בצבא קאסט של מושחתים (ל''ת)

    רון, 17/02/07 22:41

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חבל רק שבתפקיד ראשי המשתמט המושחת אושרי לוי (ל''ת)

    לא רואה את הסרט, 17/02/07 22:32

    הגב לתגובה זו

    • גם אני לא רואה את הסרט (ל''ת)

      דייב, 17/02/07 22:43

      הגב לתגובה זו

    • דוקא מתאים למשתמט להיות מפקד מעפן

      נועה, 18/02/07 14:16

      פחדן ואפס כמו שהוא מוצג בסרט.
      תשכחו מהספר, לירז שבסרט הוא אחר לגמרי מלירז התותח שבספר.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    עוד שקר שמאלני נוסח ג'נין ג'נין? (ל''ת)

    אלכס, 17/02/07 22:11

    הגב לתגובה זו

    • מה יש אלכס? אתה לא קורא ספרים?

      חיים, 18/02/07 00:53

      מבוסס על ''אם יש גן עדן'' - ספר מצויין, ודווקא לא שמאלני.

      תקרא, תשכיל

      הגב לתגובה זו

      • יש הבדל בין הספר לסרט

        נועה, 18/02/07 14:14

        הספר חף מפוליטיקה אבל הסרט שמאלני.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    סידר תפסיק לעבוד עלינו אנחנו לא גרמנים (ל''ת)

    לתשומת לב, 17/02/07 22:05

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    נראה פתטי עם הכיפה על הראש מתראיין בערוץ הגרמני (ל''ת)

    בושה ופתטיות, 17/02/07 22:04

    הגב לתגובה זו

    • הטקס לא היה בשבת? (ל''ת)

      דתי מודאג, 17/02/07 22:56

      הגב לתגובה זו

      • מוצ''ש (ל''ת)

        לללל, 18/02/07 13:48

        הגב לתגובה זו

    • שבת לא שבת ערכים הוא רומס (ל''ת)

      אוהד, 17/02/07 23:07

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל הכבוד !!! (ל''ת)

    שי, 17/02/07 21:43

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד ליוצרים.

    ערן, 17/02/07 21:41

    מדובר בפרסים מכובדים ולא מובנים מאליהם. כל הכבוד!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הפרס ניתן להכי שמאלנים

    אוחנה, 17/02/07 21:36

    וכמה שיותר אנטי ציוניים ובעד הערבים.
    ככל שהבמאים / שחקנים / יוצרים ישראלים ניחנים ב-2 התכונות ה''חשובות'' הללו, כך הזכיות מרובות יותר.

    הגב לתגובה זו

    • לא ראיתי את הסרט ,אך אם הוא זכה

      גודמן, 17/02/07 21:55

      בפרס,זה סרט אנטי ישראלי,בדיוק כפי שכל סרט שעוסק בשואה, בינוני ומטה זוכה בפרסים בלוס אנבלס.

      הגב לתגובה זו

      • דווקא הספר היה ציוני ומצויין (ל''ת)

        חיים, 18/02/07 00:52

        הגב לתגובה זו

      • אז אולי כדאי שתראה את הסרט...

        מירב, 18/02/07 08:55

        לפני שאתה פותח את הפה ומדביק תוויות - מדובר בסרט הכי ישראלי שיש. שום זכר לשמאלנות..

        הגב לתגובה זו

        • טוב אז אני ראיתי אותו

          רבקה יפה, 18/02/07 14:12

          ובאמת מדובר בגישה שמאלנית.
          בספר אין זכר לפוליטיקה שהסרט נגוע בה.
          הסרט מנסה להראות שהמלחמה מיותרת שמסכנים החיילים ומטומטמים המפקדים וזו גישה חד צדדית שמאלנית שהאירופאים אוהבים.
          לצערי המלחמה מיותרת רק אם שני הצדדים מבינים זאת, ובמצבנו אין לנו ברירה.

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    לספר קוראים ''אם יש גן-עדן'' (ל''ת)

    ש.ש., 17/02/07 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    70% מהסרטים שם, זוכים בפרסים.

    בולשיט, 17/02/07 21:01

    הם מחלקים לעצמם פרסים.

    בדרך כלל סירטי זבל שלא מצליחים מסחרית.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    סרט על הבופור שרוב השחקנים בו השתמטו משירות צבאי. צורה לבמאי ולסרט! (ל''ת)

    פיצי החתול, 17/02/07 20:59

    הגב לתגובה זו

    • הם עןשים שרות יותר טוב למדינה

      phriz, 17/02/07 21:11

      בסרטים זוכים מאשר גרבוצים בקרייה
      אנו צריכים צבא קטן ויעיל

      הגב לתגובה זו

      • שרות טוב לאירן סוריה (ל''ת)

        לאיזה מדינה, 17/02/07 22:59

        הגב לתגובה זו

      • הסרט ממלא אותי בגואל נפש די למושחתים (ל''ת)

        אירא, 17/02/07 23:33

        הגב לתגובה זו

    • למיטב זכרוני, סידר עצמו היה צנחן. (ל''ת)

      באבא, 17/02/07 21:59

      הגב לתגובה זו

    • שרות לאויבי המדינה תמשיכו להצהיר שלא תראו את הסרט (ל''ת)

      אוהד, 17/02/07 22:48

      הגב לתגובה זו