• 49.

    ממש לא קלישאה ! אפילו קורעת לב בסוף

    אביב, 21/03/07 00:32

    הכותבת כנראה צדקה כשכתבה שלא צריך לשפוט סדרה עוד לפני שהתחילה , אבל משהו ב''מרחק נגיעה'' סחף , לפחות אותי , מהרגע הראשון. ואם היא באמת המשיכה עם דרמתיות קצת מוגזמת, ולעתים נגעה במקומות שלא נוחים לצופה , הרי לקראת סוף הסדרה היא התחילה להכאיב, לטלטל, לעצבן ואולי בעיקר - לעורר תקווה. לקוות לסוף הטוב , גם אם התקווה הזו הייתה נסתרת.
    ואז , בפרק הסיום - הרגשתי כאילו תקעו לי חרב בתוך הלב. חשבתי שאוכל לעמוד גם בסוף לא קלישאתי, סוף רע. חשבתי. ועכשיו נותרתי שבור, לא מבין ומבולבל - האם רוחל'ה רק חלמה בהקיץ את החתונה החרדית ובעצם בחרה בזוריק ?
    אני מתפלל לאלוהים שהתשובה היא כן.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כדאי שזה יתפרסם עכשיו...

    ק.א20, 12/02/07 19:13

    מעניין איך התגובות שלי לא מופיעות אף פעם אפילו שאני לא רושמת דברים מעליבים מדי.
    מבקרת ''יקרה'', רק בגלל שאת לא היית הראשונה לגלות את הסדרה לא אומר שאת צריכה להיות צינית לגביה ולהוריד מערכה. מה רע בזה שאנשים אמרו לך לפרגן? אני בטוחה שאם היית הראשונה שראתה בלי ששמעת מילה עליה היית כותבת רק דברים טובים. המבקרים בארץ יותר מדי ציניים לפעמים ואם מישהו אחר ולא הם אוהבים משהו הם חייבים ישר לזלזל.
    דווקא העובדה שזו לא סדרה נוטפת סקס היא מה שמייחדת אותה מכל הזבל שמציף אותנו בשנים האחרונות. קצת צניעות לא תכאיב לאף אחד. אני בדרך כלל ביקורתית וצינית בעצמי לגבי מה שיש על המסך הקטן אבל זאת סדרה שבאמת היא היחידה שמעניינת כרגע. יש פה משחק טוב, שחקנים חדשים בהופעת בכורה מרתקת וכימיה מעולה לדעתי גם כן נמצאת שם ביניהם.
    הלוואי ויהיו עוד סדרות כאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שחקנים טובים וסדרה טובה

    לוליטה, 11/02/07 01:05

    אגב כתבת מדוקדקת עם דעות משלה [קלטנו שאת נגד כל מה שבאריזה חוץ מהמוח שלך]

    תודה שהרסת לי

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הנרי דוד המאמםםםם (ל''ת)

    נינט שימי לב, 28/01/07 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אולפנה? חרדית?! הכל בסדר???

    מה?!, 25/01/07 08:20

    אולפנה לא יכולה להיות חרדית.

    הגב לתגובה זו

    • טוב, הבנו את זה כבר (ל''ת)

      חילוני, 27/01/07 00:25

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    כמה פרקים יש לזה סך הכל? (ל''ת)

    דותן, 25/01/07 08:01

    הגב לתגובה זו

    • 8 (ל''ת)

      :), 25/01/07 15:05

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    למה רק אם הם יתעלסו הסדרה תיהיה טובה??

    אבישלום, 25/01/07 01:02

    אולי יש סדרות שלא חייבות יחסי מין בכדי להיות טובות?

    הגב לתגובה זו

    • זו דוגמא (אולי קצת מפספסת) לזה שאין בסדרה שום מחשבה חדשנית או נועזת

      גראד, 25/01/07 08:00

      מבחינת קונספט. קשה לי להאמין שהיא חושבת שרק אם היה שם סקס ביניהם זה היה טוב יש מספיק סקס בין ההורים הרוסים

      הגב לתגובה זו

      • זו דוגמא טובה

        גראד, 27/01/07 00:24

        במחשבה שניה

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    וואו לא מאמין שהזכרת את זה אבל דשאים סגולים היתה מדהימה

    נוסטלג, 24/01/07 17:11

    ישראל חברה לאורנה פיטוסי המון על המשחק המדהים שם

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    תוכנית נחמדה מאוד (ל''ת)

    333, 24/01/07 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    סדרה חמודה, לא יודע לא התלהבתי

    נירו, 24/01/07 16:00

    וגם לא סבלתי

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ניסיתי להשוות למעורב ירושלמי ולא הצלחתי

    תומר, 24/01/07 15:39

    למרות כל הפרומואים המרגשים, ניסיתי אתמול לצאת קצת ממחשבותי לגבי תוכניות צו פיוס ולראות קצת אחרת את מערכת היחסים כפי שהוצגה בפרק זה.
    אך מה לעשות וכל מה שעשיתי היה להשוות מול מעורב ירושלמי ולצערי לא מצאתי אפילו נקודה אחת להשוואה.מעורב עשוי מחומרים שכל אחד מאיתנו מכיר, שכנים, משפחה,חברים ואילו כאן כל מה שיש כאן שה אוסף של סטריאוטיפים שכל הזמן קופצים מקצה לקצה ללא קשר כלשהוא.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יואו! אני מכיר את עוז!

    מלצ'ט, 24/01/07 13:48

    צריך להריץ אותו למשהו

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אני איתך עדיה

    צדי, 24/01/07 13:47

    אבל יותר מכל ויותר מתמיד גם עם יבגניה דודניה

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולפנא זה לא לחרדיות!

    אהבתי, 24/01/07 13:18

    אולי ''בית יעקב'' או משו.. ואני מבקשת לא לזלזל! זאת תוכנית מעולה!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    עדיולה! תקשיבי טוב:

    בחצאית ארוכה, 24/01/07 12:09

    אני עוד אשיג אותך, אחרי הכל אני יודעת מאיזו מכונה את שותה קפה. לא ראיתי אבל ברור לי מראש שאת צודקת בכל מילה לגבי הסדרה. ורק דבר אחד לא למדת: התעלסות סוערת זה אתם, לא אנחנו (:

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    העיקר להיות נודניקית

    שחרון, 24/01/07 11:56

    יש משהו טוב בטלוויזיה? תני להנות ממנו. אהה, ותעשי עוד טובה: אל תקלקלי לנו - זה בסדר, הבנו שאת כל כך מחוברת שקבלת עותק לצפייה מוקדמת, את לא חייבת להוכיח שאת יודעת מה הולך לקרות (אני דווקא קיוויתי לסצנת סקס מטורפת. תודה רבה שהרסת).

    הגב לתגובה זו

    • עותק לצפיה זה ענין שבשגרה, לא יודע ממה אתה מתרגש

      עיתונאי, 24/01/07 13:16

      הם גם קיבלו רק שני פרקים כך שת'כלס היא לא יודעת אם תהיה סצינת התעלסות

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מעפנה בטירוף!!!

    אלה, 24/01/07 11:41

    את פשוט מעפנה אם את כותבת דבר שכזה הסדרה איכותית ובאמת טובה נהנתי ממנה מאוד -- כל כך קשה לך לפרגן ???????
    הייתי מציעה לך להחליף מקצוע ולא לסקר על דברים שאת ממש לא מבינה בהם!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    למה בסרטים על אהבה חילוני-דתיה

    סתם שואלת, 24/01/07 11:33

    תמיד הסאב-טקסט הוא שהדתיה היא זו שחייבת למרוד סמוסכמות ולפרוץ לקראת אהבתה? למה אישה תמיד זו שחייבת להתגמש עבור אהבה?

    אולי גם האהוב הלא-דתי אמור קצת לחקור ולהתעניין באורח חייה של אהובתו ואולע לעשות איזה צעד קטן לקראתה.

    אבל אוי, על מה אני מדברת... הרי זה רע וחושך גמור להתעמק ביהדות....

    הגב לתגובה זו

    • שאלה נכונה וצודקת,אבל השטחיות... (ל''ת)

      ערן, 24/01/07 15:25

      הגב לתגובה זו

      • אוקיי נסחפתי בהטיית מילת אהבה...

        סתם שואלת, 24/01/07 21:55

        השאלה העקרונית יותר היא באמת מדוע דווקא הדתי צריך ראשון לוותר על עקרונו למען הדיאלוג

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    רוסים מסריחים, מנקי רחובות??????

    אורית, 24/01/07 11:19

    האם פיספסתי משהו?
    את מצוטטת משהו מהסידרה עצמה? או שההברקה הזאת היא שלך?

    אני מאד מקווה בשבילך שזה משהו שאמרו בסדרה ואת רק מצוטטת!!
    NRG!!! במידה והמילים הללו נכתבו ע''י כותבת הכתבה ולא צוטטו מהסדרה, ממולץ בחום להעיף אותה הביתה!!

    הגב לתגובה זו

    • תגידי פספסת את הערך ציניות במילון

      ישראלים לשעבר, 24/01/07 13:17

      היא חושבת בדיוק כמוך ונגד הסטריאוטיפ על הרוסים. אני ממש גאה בה על ההתייחסות לכך שרוסים בטלוויזיה הם תמיד או מנקים או רופאים או שחקנים. כל הכבוד עדיה

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    עדיה חמודה, אין דבר כזה ''אולפנא חרדית''

    בוגרת אולפנא, 24/01/07 11:13

    זו פשוט בורות. אולפנא חייבת להיות דתית לאומית.
    נראה לך קטנוני? את שואלת מה ההבדל? בדיוק כמו החרדי שאומר: הזמר הזה, איך קוראים לו, משה ארצי? אה, לא, שלמה ארצי''.
    כמו שלך להגיד משה ארצי נראה טמטום ובורות בעולם הכללי, כך לכל מי שקצת מכיר דתיים נראה טמטום להגיד אולפנא חרדית.
    חוץ מזה, יש לך שם תנכי יפה.
    חזקי ואמצי.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    להסיר את הכובע- סופסוף סדרה איכותית על מסכינו

    אלה, 24/01/07 11:11

    צפיתי בפרק הראשון- אכן סדרה איכותית. כל הכבוד לערוץ 2 על התעוזה לחרוג ולו מעט מהשיגרה הכל כך אופיינית לו- למלא את מסכינו בתכניות רייטינג רדודות.

    כה לחיי.

    תודה תודה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ל 17, אכן נמאס לנו ביג טיים. (ל''ת)

    מזל שיש EMULE, 24/01/07 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הוא לא חתיך בכלל. אנמי לגמרי. (ל''ת)

    נחמד, 24/01/07 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    נשמעת אחלה סידרה

    אבי, 24/01/07 11:07

    נשמעת כמו גירסה יותר ישרלאית לחצוצרה בוואדי שהיה קשה לי לסבול
    והשחקן חתיך :)

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    רק חסר היה קצת מחקר

    בר-יואל, 24/01/07 10:47

    חסר היה ליוצרים קצת יותר ייעוץ על איך דברים באמת מתנהלים בחברה החרדית, למרות שהיו כמה ''טאצ'ים'' לא רעים של ''אמיתיות''.
    אין סיכוי שמתווך ''מזרוחניק'' היה מעיז להשכיר דירה בבניין חרדי (וכנראה גם שכונה חרדית) לזוריק, עם כל הרצון הטוב, או שאמא של רוחל'ה היתה מאפשרת לה לעלות עם זוריק והסלים בלעדיה (למרות הלחץ בבטן). ושלא לדבר על אבא שלה, שבסוף הביקור אצל אחיו, עם העוגות והשתיה, קם ללכת בלי ברכה אחרונה...
    היו עוד כמה, אבל לא זוכר אותם כרגע.
    פספוסים קטנים, שמוציאים חלק מהטעם הטוב מצופים שמכירים קצת את הרקע התרבותי.

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      ערן, 25/01/07 00:43

      המזרוחניקים של בני ברק הם גרידי הם ישכירו לך בכל בניין, לא משנה מה אתה או מי אתה

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מי השחקנית שעושה את רוחל'ה? היא מעולה!!! (ל''ת)

    אפרת, 24/01/07 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    גזענית בטירוף!!

    מור, 24/01/07 10:18

    יש לך בעיה שרוב הרופאים הם רוסים?!-מקנאה? ומי שמך להגיד שאם לא אז ודאי הם פועלי ניקיון..הלוואי שתגיעי לרמתם (ואני לא רוסיה!!) , וודאי וודאי שלא להגיד שהם מסריחים! הם במקום להיות מבקרים חסרי השכלה-מעדיפים ללמוד-בניגוד גמור אלייך!!!אז יאללה סעי!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת את הביקורת הצינית בדבריה

      אני, 24/01/07 10:53

      לדעתי לא הבנת כלל מ הכותבת ניסתה לרמוז באופן בולט: שלמרבה הצער, רבים מהעולים מרוסיה היו רופאים שהפכו לפועלי נקיון.

      לדעתי ממש לא היה זלזול בדבריה, בדיוק להיפך

      הגב לתגובה זו

      • בתגובה לתגבובה שלך

        מור, 24/01/07 13:04

        כנראה שאתה לא הבנת...זה לגנותם גם אם לא תקבל את זה..עובדה שלפני היא אומרת: '' זוריק רוסי בגופיה (בטח גם קצת מסריח)''..והעניין על הפועלי ניקיון זה כהמשך לזלזול בהם ולדעות הקדומות על הרוסים.

        הגב לתגובה זו

        • את טועה בהכרח

          אני, 24/01/07 16:03

          וגם לא ברור לי איך את מפספסת את זה. היא לא היתה כותבת משהו כזה ברצינות והאתר לא היה לוקח את על זה אחריות אחרת

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    סדרה מקסימה והוא חתיך הורס! (ל''ת)

    לו לו, 24/01/07 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לא בת אולפנא-בת סמינר

    מיכל, 24/01/07 10:12

    לידיעתכם: רוחלה ממוצגת במשפחה בה היא לא יכולה להיות בת אולפנה(בני עקיבא\עזרא,כיפה סרוגה )אלא בת סמינר- מאלו שלא עעושים בגרות ומתחתנים בפסח של כיתה י''ב.
    חוץ מזה חלק מהחרדיות הולכות גם היום עם פאות פשוטות כאלו,שכן פיאות איכותיות וטובות(''קאסטם'')עולות הון תועפות- 1500 דולר ומעלה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    האם יש שידור חוזר של הסדרה (ל''ת)

    לא ראיתי, 24/01/07 10:11

    הגב לתגובה זו

    • תוריד/י באמיול (ל''ת)

      דנה, 24/01/07 11:37

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ראיתי בהקרנה את כל 8 הפרקים-נפלא! (ל''ת)

    נעמה, 24/01/07 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא רופאה ולא מנקה

    מישהו, 24/01/07 09:55

    סוף סוף יש משהו טוב ושונה בטלוויזיה הישראלית שאפשר לראות מבלי להרגיש מפגר עם מנת משכל מתחת לאפס. אבל חסר וחלילה שהמבקרת תסכים עם כולם, הרי היא חייבת להתבלט ולכתוב משהו שונה גם אם זה חסר כל בסיס וגם להוסיף לכך ניתוח סוציאולוגי על כישורי האוכלוסיה הרוסית בעיניה, למרות שבלעדיה סביר להניח שהיתה טובעת בזבל שהרי היא עוסקת במקצוע ''אצילי ביותר'' של כתיבת ביקורות ועוד באינטרנט

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שאת רוצה? מבקרים שיגידו לך מה ש''כולם חושבים''?

      לני, 24/01/07 16:08

      אני אישית לא מסכים עם הדעה שמובאת כאן אבל בעוד שום הון שבעולם לא הייתי מחליף אף אחד מהמבקרים בבובות שיגידו כן ויתלהבו. צריך אנשים שיפתחו את המחשבה ובכלל ריבוי דעות עושה, לעניות דעתי, רק טוב לדיון ביצירה

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא נמאס מהסאגה של דתיה וחילוני במשבר אהבה ?

    איש, 24/01/07 09:39

    כבר עשו על זה מליון סרטים וזה כבר לא מעניין .
    וחוץ מזה , נראה לי שאין דבר כזה

    הגב לתגובה זו

    • בתור מישהי מהמגזר

      מישהי.., 24/01/07 11:44

      אני שמחה לנפץ לך מיתוסים ולומר לך שאכן-יש מקרים כאלה.. לא הכל שחור.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    טחנו לנו במוח עם הפרומואים האלה עד שנמאס

    איש, 24/01/07 09:39

    עכשיו פרנציפ אני לא צופה בזה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    סגרתי לעצמי את הפינה של יום ג' בערב!!

    דרומית, 24/01/07 09:38

    נהנתי נהנתי נהנתי!!! היה מרגש, מעולה, מסקרן וללא ספק השאיר לי טעם של עוד ועוד.
    כל הכבוד ליוצרים וכמובן לשחקנים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שמתם לב שהשידוך כץ שתה מיץ בלי לברך?-משחק לא אמין (ל''ת)

    עוזי, 24/01/07 09:36

    הגב לתגובה זו

    • הוא היה באמצע סעודה, לא צריך לברך! (ל''ת)

      מבין, 24/01/07 11:36

      הגב לתגובה זו

    • ענק:)) אבל

      דנה לכף זכות, 24/01/07 11:54

      אולי הוא כבר בירך ושתה לפני כן וזו הכוס השניה...
      גם היא לא ממש בירכה על הרוגלעך והוא היה נראה כבר מותחל כשהיא נגסה בו...

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    תכלס אותו דבר כמו מעורב ירושלמי (ל''ת)

    עוזי, 24/01/07 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הנרי תעשה לי ילד

    לללל, 24/01/07 09:34

    ועכשיו

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה תעוזה זה תמיד סקס? כאילו שבחיים

    דידי לוי, 24/01/07 09:25

    אהבות סופניות כאלה תמיד הולכות עד הסוף

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כעת צפיתי ונהניתי מאוד.

    מית נמש, 24/01/07 09:22

    חבל שירדן בר כוכבא עם פיאה מטופשת, הסדרה צולמה בימינו והיום יש לנשים חרדיות יותר מודעות לצורתן החיצונית מבעבר.
    הנרי דוד כוסון על!!!!!!
    לדעתי הסדרה כתובה היטב ושחקנים פשוט יהלומים!! שופרא מדשופרא!
    דווקא לרוסית יש ניגון נעים שלא כמו תימנית או מרוקאית. לא להעלב!!!
    נכון שזה מרתיח שעובדים בבית חולים רופאים או אחיות מדברים ברוסית ליד חולים שאינם מבינים או לקוחות בסופרמרקט, אך לבד ממקרים אלו רוסית שפה נעימה לאוזן.
    שלא כמו גרמנית למשל שאיני יכולה ממש לשמוע. סליחה מראש מכל הייקים...אני מעורבת גם ייקית וגם מרוקאית וגם סורית וגם פולנית...כולנו מיקס יאללא סולחה! תפרגנו ואל תעליבו!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    איזה פרק מרגש ויפה.

    טלי, 24/01/07 09:18

    לא יכולה לחכות לפרקים הבאים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    העיקר שנהניתי

    יעל ש., 24/01/07 09:15

    קשה מאוד להסיר אותי מהריק של ערוץ חמש, אבל הסדרה הזו עשתה זאת.
    ממש לא מעניין אותי שמדובר שסיפור משוחזר, מבט אחד בסרטי הקולנוע שלנו מארץ ומחו''ל מראה לנו בדיוק את אותו הדבר.
    אבל אם כבר לשחזר סיפור אהבה של רומיאו ויוליה, אז לעשות את זה בדרך טובה- והם עשו זאת.
    הסדרה היא לטעמי, ואני אצפה בה ואמליץ לחברים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    איזה פרומואים יפים

    דן דן, 24/01/07 09:06

    הא?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אחרונת המבקרים באינטרנט (שלא מפחדת)

    חשוב להגיד, 24/01/07 09:04

    שלא מפחדת מטוקבקיסטים ואומרת מה שהיא חושבת. ***אבל ת'כלס*** גם היא תתחיל להגיד מה שכולם רוצים לשמוע בקרוב מאוד. עובדה שהיא הוסיפה את המשפט ''בחדרי חדרים בהם אין סיכוי שיסכלו אותך'' לפני שהיא אמרה שזו קלישאה.

    מוגש כחומר למחשבה

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לכי תכתבי בהארץ

    צחי, 24/01/07 09:00

    עדיף שלא תגידי דברים כאלו על סדרה כזאת. אם בא לך לנתח את זה ממש אז אל תכתבי פה. כי בת'כלס את מי זה מעניין זה טוב וזהו. תכתבי במקומות שהקוראים שלהם רוצים לשמוע את כל הניתוחים האלו

    הגב לתגובה זו

    • צחי, מי שמך לדבר בשם כל הקוראים פה?

      שאלת תם, 24/01/07 09:07

      קצת מביך שאתה תהיה הנציג

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא מבין מה כולם מתלהבים. היא סבבה אבל אשתי כמעט התעלפה

    נ. שוי, 24/01/07 08:56

    כשהיא קלטה שיש סיכוי שנגיע הביתה אחרי תחילת השידור

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תמיד קינאתי במבקרים שמקבלים הכל מראש

    נורמן, 24/01/07 08:55

    זה אחלה דיל

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה

      דן, 24/01/07 09:01

      בכלל כיף להיות עיתונאי. סרטים הופעות הכל כלול

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה זו תכונה? (ל''ת)

    שואל, 24/01/07 08:54

    הגב לתגובה זו

    • תכונה זו התרגשות

      פרשן, 24/01/07 09:06

      כשמרגישים שמשהו קורה

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מסכימה עם כל מילה

    נעמה, 24/01/07 08:49

    אבל אני חייבת להיות קצת שטחית ולהגיד שהנרי הזה או זוריק איך שתרצו הוא חתיך בקנה מידה מטורף

    הגב לתגובה זו

    • כן, אה?

      עוד נעמה, 24/01/07 09:15

      לגמרי.






      (ואני עוד מהמחנה של רוח'לה)

      הגב לתגובה זו