• 38.

    מה הקשר של התמונה של מיי כימיקל רומאנס השולטים למה שנאמר???!! (ל''ת)

    עדן, 02/08/07 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אז מה, פתאום מוזיקה ישראלית זה מונופול?

    הענק הלוחש, 15/01/07 10:25

    פול?

    או שחברות התקליטים פשוט מעדיפות לרפד את כיסיהן ולא לעזור לפיתוח סצינת המוזיקה המקומית?

    לא שומעים מספיק לועזית זה טענה מטומטמת כי שומעים כמות עצומה, מפילת חושים של מוזיקה לועזית במספיק תחנות על הסקאלה. אז לקחת את מה שדובר חברת התקליטים שזה אמא של כל האינטרסים ולהתייחס אליו כלגיטימי להעיד על המצב?

    בחיים שלי לא שמעתי בנאדם אחד שאומר ''יו, הלוואי שיהיה סוף סוף שיר לועזי ברדיו'' וזה קצת יותר חשוב שבמקום שיטחנו לנו, כמו שעשו פעם, את השירים החדשים של טייק דאט וביונסה, תהיה מוזיקה עברית יותר מגוונת ברדיו, ואולי התעשייה הזו- ולא תעשיית הדיסקים הלועזים שכבר אבד עליה הקלח כי למי יש 80 שקלים מיותרים להוציא על דיסק, שממילא הולכים לחברת התקליטים ולמנגנון המנופח שלה? אין שום היגיון שדיסק שאפשר לצרוב בעלות של דיסק ריק בבית יעלה 80 שקלים בחנות, אבל זה כבר עניין אחר. לסיכום: מוזיקה ישראלית זה מונופול ברדיו? חה!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שימותו הקנאים (ל''ת)

    שי, 12/01/07 23:19

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא נורא מפת הרדיו תשתנה בקרוב

    ארצי, 12/01/07 14:03

    לא נורא ,בקרוב כמו שהאוכלוסיה התפקחה ממלחמת לבנון ,היא תתפקח מהבלון שנקרא גלגלצ .גם לרשת ג היו ימים מעולים בשנות ה 80 .עד שכמעט אין לזה זכר היום .גלגלצ בדרך לאותו מקום ..כניראה שהדבר הבא יהיה תחנה ארצית חדשה שתקים קול ישראל ( יאללה כבר תעשו את זה מספיק עם 88 המשעממת )

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אין מה לעשות

    אייל, 11/01/07 16:50

    מי שחושב שמשהו ישתנה לטובה בגלגלצ ,משלה את עצמו .ברור לכולנו שהמנהלת החדשה והעורכים שלה ,לא מתיחסים למה שהעם חושב אז חבל על כל מילה כאן .

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כנראה שהאמת המרה קשה לכולנו...

    דניאל, 11/01/07 12:34

    בגלגלצ השמיעו בשבוע האחרון 58% שירים לועזיים ו42% שירים עבריים והשיר המושמע ביותר הוא
    Nelly Furtado - All Good things

    איך אני יודע ? כנסו ל
    www.4144.co.il
    ותדעו גם אתם....



    הגב לתגובה זו

    • טוב שמישהו מתייחס לעובדות! (ל''ת)

      דורון, 11/01/07 13:18

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מי השווה אותי למוסיקה הזו?

    אריק קלפטון, 11/01/07 11:17

    מי השווה אותי למוסיקה המסריחה שעושים היום? אני עשיתי דאנס בשקל ועשרים?אני מוכר דיסקים שאחרי כמה חודשים הופכים ללא רלוונטים?דאנס יש באוספים ואוספים יש הרבה בהיסטוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    יופי - עכשיו צריך להחזיר את הקצה

    ארז, 11/01/07 10:49

    למתכונתה המורחבת המקורית

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גלגל''צ אשמים אבל חברות התקליטים לא פחות

    רדיו אזורי, 11/01/07 10:30

    הכי קל ובצד לזרוק את כל האשמה על גלגל''צ אבל יש כאן עוד הרבה גורמים ובניהם גם המחלקות הלועזיות של חברות התקליטים שרובן רק רוצות לרצות את גלגל''צ ומביאות חומרים שלא מנוגניםן בשאר התחנות אלא רק בגלגל''צ ואחותה המפגרת והלא מפותחת 102 (מי אמר my chemical romance?).
    דעיכתו של ההיפ הופ איפשרה לסצינת הפופ לחזור ולשלוט במפת המוסיקה העולמית- גרמניה, מדינות סקנדינביה, בריטניה- בכולן הפופ והדאנס שולטים ביד רמה, ומה קורה כאן? חייזר שינחת בארץ ויאזין לגלגל''צ יחשוב שאנחנו בשנות ה-60 בשיא פריחת הרוק. האפסורד הוא שבחצי שנה האחרונה גם המוסיקה העברית בדעיכה משמעותית ולמרות זאת המוסיקה הלועזית לא מקבלת מקום ראוי בגלגל''צ. הויכוח גם מעלה עובש אבל אין מה לעשות, כל עוד גלגל''צ ממומנת מכספי ציבור אין לה זכות לעשות כרצונה ולייבש מגזרים שלמים נקודה!!!
    חברות התקליטים מצדן צריכות להבין שישי עוד תחנות חוץ מגלגל''צ ולהתחיל להציף את התחנות בשלל חומרים ששולטים היום באירופה כמו בשנות ה-90 הזכורות לטובה.
    יצויין שחברת פונוקול, שחבריה הגיבו בכתבה, היא אחת החברות היחידות שמתפקדות ומביאה את החומרים ולא שולחת חבילה ענקית של סינגלים שרובם לא שווים האזנה בכלל (מי אמר הקילרס?) ורק אחד מתוך 10 יהיה בסופו של דבר להיט.
    בקיצור, יומה של גלגל''צ עוד יגיע אבל חברות התקליטים צריכות לעשות חשבון נפש איך מתקופת הזוהר שלהן בשנות ה-90 שבהן הרדיו הישראלי הקדים לעיתים את אירופה, הן הביאו את הרדיו כיום למצב שלהיטים מגיעים אלינו אחרי חצי שנה, שנה ולפעמים לא מגיעים בכלל.
    כולם אשמים והעיקר שהרדיו האזורי עושה את העבודה השחורה...

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך 100% (ל''ת)

      אלון ינאי, 11/01/07 11:40

      הגב לתגובה זו

    • איפה נעלם עופר נחשון???

      דני, 11/01/07 11:42

      למה גלגלצ לא מנגנת דאנס?
      כל היום לשמוע רק את EVERMORE
      המעצבן הזה
      איכס! מה אם חומר יותר נעים ורקיד?

      הגב לתגובה זו

      • תוכניות דאנס ברדיו

        דאנס מיוזיק, 11/01/07 14:57

        יש מספר תוכניות מאד מומלצות לכל חובבי מוסיקת הדאנס וחובבי עופר נחשון בעבר:
        *קודם כל דאנספורמיישן בתחנת 90FM עם עומר מלכה ביום חמישי ב-22.
        * אמבטיית קצב בכל ערב ב-21 ברדיו ירושלים 101FM
        * צחי אלבו- מוצ''ש ב-01 ב-90FM

        השאר לא שוות התייחסות (במיוחד אלה שמסתתרות מאחורי הגדרה של תוכנית ''מוסיקה אלקטרונית'')

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    כל הכבוד לגלגלצ'' זה מעודד את המוסיקה הישראלית

    רלי, 11/01/07 10:05

    מזל טוב דלית עופר את עושה את הדבר הנכון בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    פעם שמעתי הרבה גלגלצ עד שבא לי להקיא

    י, 11/01/07 09:55

    כבר חמש שנים שאני מזפזפ בלעדית בין 100 102 ו 99 . זו הרגשה טובה להיות נקי אבל ליבי ליבי על החיילים. ישנם מחנאות ובסיסים רבים בהם אין אופצייה אחרת מלבד התחנות הצבאיות.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    להחרים את גלגל''צ! תחנה של זבות חוטם עלובות! (ל''ת)

    תומר, 11/01/07 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני הפסקתי להאזין לגלגל''צ

    לבנה, 11/01/07 09:42

    גלגל''צ הפכה להיות טחינת מוח רצופה, איטית וכואבת...
    נכון, אין פרסומות, אבל שטיפת המוח היא שטיפת מוח היא שטיפת מוח.
    מה ההבדל אם אני מוצאת את עצמי מזמזמת את הלהיט על פילה הטונה או את אמא לא הכירה את יונתן שפירא? מבחינה מוזיקאלית הפרסומת לפילה הטונה הרבה יותר מורכבת ונעימה לאוזן מהמוזיקה של איה כורם, שלא לדבר על המלל...
    בפרסומת, לפחות למשורר יש מטרה להגיע לקהל הצרכנים ולהעביר לו את המסר. עדיין לא הצלחתי להבין מה המסר בשיר על יונתן שפירא...
    שטיפת מוח אמרנו?
    אז נגמר עידן איה כורם ועברנו לעידן אריק ברמן. רעבאק! הגיע הזמן לעבור תחנה.
    88 ו-100 - מוזיקה מגוונת כל כך, אין מצב להשתעמם בשום שעה של היום.
    אז שומעים כמה פרסומות מדי פעם בפעם. ממילא איכות הפרסומות היום לא נופלת מאיכות השירים של גלגל''צ, ככה שעדיף כבר להתנתק מהפלייליסט המייגע שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מי שומע את התחנה המגעילה הזו? גורמת לשיתוק תרבותי

    נפתלי, 11/01/07 08:36

    יש 88FM ו- 106FM, לא חסר איכות ברדיו, בטוח שלא להקשיב לקדיחות ולניסורים של אלו עם המדים, חבל על כל שקל שהמדינה מבזבזת ונותנת להם.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    תעשו מה שאני עושה-תפסיקו לשמוע גלגל''צ

    מירב, 11/01/07 08:19

    יש הרי אלטרנטיבה : תחנות הרדיו האזוריות וקול השלום.
    אני כירושלמית, שומעת רוב הזמן את התחנות המשודרות באזור ונקלטות בעירי - MOOD F.M, רדיו ירדן, BEAT F.M , רדיו סוואת.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הכל בגלל ש .

    אחת מהתחנה, 10/01/07 22:50

    כל המצב של גלגלצ כיום קרה בגלל ששני האנשים ,המרכזיים '' שהמציאו '' את גלגלצ -(מיצד אחד אבירם בוכריס הגאון הבלתי מעורער ,ומיצד שני דניאל אלישע עם החושים והידע העצום לדעת מה יהיה הדבר הבא ) שני אנשים אלה עזבו את התחנה לטובת הטלוויזיה .הגיע דור חדש ,הדור החדש חסר עמוד שדרה ואישיות והוא מושפע מדעתם של העורכים הוותיקים והלא מחוברים דוגמת דן דן מטיוק ואור צלקובניק .פה טמונה הבעיה .ואני אומרת לעורכים החדשים אל תסחפו בזרם תלמדו מעורכי העבר הדגולים אחרת אין לכם זכות קיום .

    הגב לתגובה זו

    • שטויות

      גם אחד מהתחנה, 11/01/07 10:16

      דניאל אלישע כבר מזמן לא בגלגלצ, וגם כשהיה - לא היה עמוד ראשי...

      מטיוק וצלקובניק עורכים נפלאים!!

      הגב לתגובה זו

      • לא באה להגן על

        אנונימוס, 11/01/07 13:03

        אני לא באה להגן על עורכי העבר ( אלישע בוכריס וכדומה שהיו אגב נפלאים הן כעורכים והן כבני אדם קשובים למוזיקה ) אבל אני כיחצנית בתחום אומרת לכם מטיוק וצלקובניק -תרדו מהעץ שעליו אתם יושבים .תקשיבו למה שהעם כתב כאן ,תפסיקו לחיות בבועה שאתם צודקים ויודעים הכול גם לכם מותר לטעות ...בעבר כשהייתי מגיעה עם חומר לתחנה הייתי מזהה את הניצוץ בעיניים של נעמה יוגב ,דניאל אלישע אבירם בוכריס .כל אחד היה מקשיב לשירים ואלישע היה טוחן אותם בלופ עד שגיבשו החלטה מה ראויי ומה לא .כיום כשאני מתקשרת לעורכים ברוב המקרים הם לא זוכרים על איזה סינגלים אני מדברת וזו הצרה .

        הגב לתגובה זו

      • בולשיט

        איש מוזיקה, 11/01/07 13:12

        להגיד שדניאל אלישע לא היה עמוד ראשי זה להיות מנותק מגלגלצ המון שנים .אני בתור איש שיצר מוסיקה ,נפגשתי בתחנה עם העורכים המוסיקליים .נחשפתי לאישיותם הבעיתית לרוב .חוץ מאלישע שהיה עוף נדיר שם של ידע ,חום אנושי וחושים מחודדים .כל השאר ישבו במיגדל השן .ידעתי שהוא לא יחזיק מעמד שם בקן צרעות הזה .הוא היחיד שהקשיב לצרותיי אבל ואת זה אמרתי לו באותו יום -הוא היה הבן אדם הכי גרוע בלייחצן את עצמו במאורת הזאבים שנקראת גלגלצ .100 אחוז של כישרון ואפס אחוז של מרפקים הובילו אותו החוצה לדעתי ,בתחום התקשורת יותר חשוב המרפקים מהכישרון ( לדן דן ולימין יש עודף מרפקים ) ולכן לא התפלאתי שהוא לא שרד את מבחן הזמן .בכל מקרה טוב שכיום אני לא צריך לעמוד בקשר ישיר עם אנשי התחנה כי רובם לא נחמדים .....

        הגב לתגובה זו

        • צודק בכל מילה (ל''ת)

          עידן, 11/01/07 13:22

          הגב לתגובה זו

        • לא יאומן כמה אתה צודק

          מיטל שם בדויי, 11/01/07 16:34

          איש מוסיקה יקר ,הטבת לתאר את האיש ואת האנשים כיום .אין לי מה להוסיף .כמנהלת אישית של אחת הלהקות אני אומרת שאתה צודק בכל מילה .בגלגלצ לא מחפשים כישרון וידע עצום .אלא מעדיפים אנשים דלוחים ומרפקנים .אבל זה השתקפות של כל מה שקורה בארץ .לבסוף הטובים מנצחים זה רק שאלה של זמן ...

          הגב לתגובה זו

        • הוצאת לי את המילים מהפה נדיר שזה קורה (ל''ת)

          מישהו מהתחנה, 11/01/07 16:40

          הגב לתגובה זו

        • כמה שזנ מדויק

          יחצנית אמנים, 11/01/07 16:46

          איש מוזיקה יקר ,חבל שלא הזדהת בשמך כי אז הדברים היו מקבלים יותר תוקף .אני כן עובדת כיום עם העורכים בגלגלצ, ולכן אני בעילום שם .אבל הדברים שכתבת אודות עורך העבר אל מול העורכים בהווה כל כך נכונים שאני מצטערת שלא אמרתי אותם לדלית עופר בפגישה ביננו בימים האחרונים .הייתי צריכה להגיד לך דלית את הדברים שכתב איש המוזיקה אבל מרוב עצים לא ראיתי את היער ,ודיברנו על דברים אחרים .בכל מקרה הגיע הזמן שיהיו בגלגלצ לא רק עורכים עם ידע מוזיקלי אלא עורכים עם ידע ועם מטען אנושי זה יחסוך להם הרבה כתבות כאלה בהמשך .

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    אשליית ה''טעם הישראלי''

    דפנה, 10/01/07 21:56

    אם תקראו את רוב התגובות כאן, תגלו שכמאמר הפתגם הידוע- '' שלושה יהודים- ארבע דעות''. כאן בדיוק טמונה הבעיה! כל אחד אוהב טעם אחר- אחד רוצה יותר רוק (''מוסיקה איכותית''), אחר יותר מזרחי (''שמדבר אל העם''), אבל אי אפשר להכניס הכל מהכל כי אף אחד לא יאזין לתחנה כזאת.
    לכן בגלגלצ מנסים לפנות את המכנה המשותף הגדול ביותר, וזה מה שיוצא . לא רוצים- תעבירו תחנה, מה קרה?

    הגב לתגובה זו

    • על איזה מכנה משותף את מדברת ?

      אהרון, 10/01/07 22:40

      על איזה באמת ? אולי לפני כמה שנים התחנה הזאת פנתה למכנה משותף רחב .הייתי מאזין קבוע בעבר .אהבתי את מינון בין השמאלץ לפופו ולרוק .אבל המינון הזה הופר .מתי לאחרונה שמענו את הלהיטים הגדולים של וויטני יוסטון או פט שופ בוייז או מריה קארי ואחרים ? במקום זה קיבלנו ים רוק לא ברור .להקות כמו פרל גאם ואליס קופר משודרות במשך היום .נו באמת ..אני עברתי לרדיוס ולירון אשבל הוא לפחות עושה כבוד למוזיקה השמאלצית של פעם גלגלצ כבר לא .נ ק ו ד ה ..

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    עלובי חברות התקליטים!! משתפ''ים של גלגלצ!!! תענוג לשמוע אתכם מייללים

    פלסיבו, 10/01/07 21:25

    החתמתם אמנים שלא מבינים כלום במוסיקה, ראיתם רק כסף במקום אמנות. אתם הפושעים האמיתיים, על זה שבמקום להשתיק את גלגלצ ולחנך אותה לאיכות ולפתיחות, שיתפתם איתה פעולה.
    הבאתם עלינו זוועות מוסיקלית תוצרת הפלסטיק, כדי להתחנף לחייליו של קובלנץ, כשיש כל כך הרבה כישרון ש''אין לו שוק''. אז עזבנו אתכם, יש כאן יופי של לייבלים שמוציאים אלבומים שלא צריכים את הספחת של הלוגו הנפוח שלכם על העטיפה.
    תתעוררו, אם אתם רוצים שמישהו מהאנשים שעוד צורכים מוזיקה (ולא בדיחה מנגנת סטייל רימון) ייקח את ההחתמות שלכם ברצינות.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חוסר האיזון ימוטט את שיעור האזנה. ממתוק יצא עז. (ל''ת)

    יהודה, 10/01/07 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חיילים צריכים דיווחי תנועה??

    גלי צהל אלק, 10/01/07 20:51

    החיילים - 90% מהם -או שהם נמצאים באיזה בסיס איפשהוא, או תקועים בפקק בתחבורה ציבורית. הדיווחי תנועה לא ממש מסייעים להם במשהו :^)

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מאז שההנהלה התחלפה אני לא מאזין יותר לגלגלצ

    קובי, 10/01/07 20:23

    נימאס כבר כל שעה לשמוע אותם שירים .נוסף לזה יש הרבה שירים מזרחיים שאותי לא מעניינים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    המשונה הוא שמצד אחד כולם רוצים גלגלצ

    רונן, 10/01/07 20:05

    ומצד שני כולם רוצים לשנות אותה.

    אחד מהשניים אם זו תחנה כל כך פופולארית אז זה הרי רק בזכות הפלייליסט הכה מושמץ ובחירות של העורכים ואם ישנו את זה אז... היא תהיה פחות לטעמם של המאזינים ופחות... פופולארית.

    בכל מקרה, יש די הרבה הרבה תחנות רדיו וגלגלצ היא לא הטובה שבהן




    הגב לתגובה זו

    • טעות קשה. היא פופלרית בגלל

      שאול, 10/01/07 20:25

      שניתן לקלוט אותה בכל הארץ(או ברובה) ואין בה כלל פרסומות!! זאת תחנת המוזיקה היחידה ללא פרסומות.

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק.. (ל''ת)

        ., 11/01/07 12:05

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה עוד אפשר לבקש מהם ?

    אזרח מן השורה, 10/01/07 20:05

    מזה חודשיים- שלושה יש שינוי בעריכה המוזיקלית. כמאזין קבוע לגלגל''צ בשנים האחרונות, אני מוצא עצמי לא פעם מעביר תחנה אפילו לג' שנשמעים טוב יותר בשעות מסויימות.
    מוזיקה לועזית ישנה, מוזיקה ישראלית הנמנעת מהמיינסטרים והולכת חזק לכיוון המזרחי והרוק בשוליים שלא מעניינים אף אחד חוץ מעורך התכנית.
    מאוד אהבתי, למרות הטענות האליטיסטיות שנשמעו , את השילוב הקודם של מוזיקה ישראלית טובה מכל הגוונים עם מוזיקה לועזית במידה.
    כנראה שבאמת הטעם של כמה עורכים קובע את מה שנשמע.
    בקשה אחת - די עם אריק ברמן. אתם ממאיסים אותו על קהל השומעים. אי אפשר יותר לשמוע אותו. אני מבינה שאחד העורכים מאוד אוהב אותו אבל די. חוץ מזה - שלמה ארצי הוא לא האמן הותיק היחיד - איפה פוליקר ? איפה קליינשטיין ? רוצים תמהיל נכון בין מוזיקה ישראלית טובה של חדש מול ישן.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך לגבי אריק ברמן. גם עלי הוא כבר נמאס מרוב שטוחנים אותו. (ל''ת)

      יאיר, 10/01/07 22:53

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    תורידו את התמלוגים ואז תתפתח תחנה ארצית מתחרה (ל''ת)

    jak, 10/01/07 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    נו באמת עליק מוסיקה עיברית גם כן .

    אחת שיודעת, 10/01/07 19:46

    נו באמת ,זה שדלית עופר מונתה למנהלת התחנה לא אומר שמעכשיו התחנה תהיה על טהרת המוסיקה הישראלית הטובה וזאת למה ? כי כל העורכים שכפופים לה לא מבינים במוסיקה ישראלית דבר וחצי דבר .נראה לכם הגיוני שבתחנה שבה יש 10 עורכים מוסיקליים שקובעים את עתיד המוסיקה בארץ ,אף אחד מהם לא בא בנישמתו ממוסיקה ישראלית .חצי מהעורכים בישיבה חדשים ,והחצי השני הישן ( בעיקר דן דן או איך שלא קוראים לו ) צפוני מתנשא מנותק ולא מחובר.יפה תעשה דלית אם תפקח את עינה ותבין שקאדר העורכים שלה בעייתי והגיע הזמן לנער את האורוות .ובמיקרה הזה לא יעזור לך ברק או עומר רובי כי שניהם לא מוסיקליים בנישמתם זה רק כוסות רוח למת .אני לא סתם מקשקשת אני אחת מהתעשייה שמכירה את כל הנפשות הפועלות ...

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    דלית תכנסי חובה .

    אמנון, 10/01/07 19:18

    דלית את חייבת לקחת לשיחות את העורכים המוזיקליים שלך .אמנם המוסיקה הפכה יותר רוקיסטית ופחות פופ ושמאלץ .אבל זה לא מצדיק ששמים שירים מהסבנטיז אייטיז שאני לא מכיר בכלל כאילו להתחכם .כל החברים שלי מדברים שהתחנה נשמעת לא טוב וכאילו שלא אכפת לך דלית .לדעתי את חייבת להחזיר את התחנה למה שהיא נשמעה לפני כמה שנים .ואם את לא מצליחה תזרקי את כל העורכים המוזיקליים שלך שלא שווים שקל .כי הם לא יודעים באמת מה אני וחברים שלי אוהבים לשמוע .פעם היה לכם את זה -היום כבר לא .נשבר לי מהשירים שאתם שמים באמצע היום כולם נשמעים לא טוב .מי רוצה לשמוע דפנה והעוגיות כשאפשר לשמוע שירים של פעם יפים או שירים חדשים מוצלחים .אני מעדיף כבר מוזיקה מזרחית ולא מוסיקה אלטרנטיבית .יאלה תפטרי מכל העורכים הגרועים שלך ותביאי חדשים .כי הם כולם נגועים באותה בעייה של שיעמום אחד גדול .

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הפסקתי לשמוע גלגלצ כי

    מורן, 10/01/07 19:12

    בשנה האחרונה התחנה נשמעת זוועה ובמיוחד בשבוע האחרון .כל השירים הלועזים הם רוק כבד .רק השבוע שמו ביום שני בבוקר את השיר של אליס קופר פוייזן .בעריכה של תשע בבוקר אצל אלון ימין .מה הם נפלו על הראש .שיר גיטרה כאסחיסטי.איפה שירי הפופ השמאלציים של פעם ? איפה גלוריה גינור .טינה צארלס .איפה השמאלץ של פעם .למה רוב האייטיז לא מוכר ? וגם בשירים העבריים המצב בעייתי .כאילו שמישהו שינה לעורכים המוזיקליים את הראש שם -פעם לפני כמה שנים השמיעו בתחנה יותר פופ ,שמאלץ ,שירי אהבה גדולים .היום זה המון רוק .אה עכשיו נזכרתי שליפני האליס קופר הדוחה הזה היה שיר רוק של זמרת .ואחרי אריק ברמן משהו כזה ..מזה הגועל הזה ..אני עוברת לרדיוס או לרדיו תל אביב שמה שמים מה שאני אוהבת .

    הגב לתגובה זו

    • צודקת בכל מילה

      איתמר, 10/01/07 20:42

      אשכרה צודקת ,גם אני כמאזין שמעדיף מוסיקת אמצע הדרך התפלאתי לשמוע את אליס קופר בתשע בבוקר .חשבתי שזאת בדיחה של העורך אבל גם בהמשך התוכנית שערך אותו אלון היו שירים שלא הכרתי .מה איתכם איפה כל הלהיטים האהובים ? אני מעדיף לשמוע את פסקול גריז ,תהילה ושירי שנות ה 80 כמו סנדרה ומריה מגדלמה .מאשר רצף של דפש מוד ואריק ברמן ביחד זה משעמם .יאללה תחזירו את הלהיטים של הפופ ,או שתורידו את השלטר .או שקול ישראל תנצל את המצב ותקים תחנה ארצית רק למוסיקה מתחרה זה הזמן .

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    תחי השפה העברית! עברי דבר עברית!

    אליעזר בן יהודה, 10/01/07 19:11

    אולי אם יהיה פה גיטו, נצליח ליצור משהו מקוריי ולא פסאודו ביונסה, פסאודו טייק דאט ושאד פסוודונים עלובים
    יחי האומנים הישראלים ה מ ק ו ר י י ם

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    האמת חייבת להאמר

    איתי, 10/01/07 19:07

    חייבים לומר את האמת .מיצד אחד דלית עופר בנישמתה היא היא המוסיקה הישראלית כהוויתה .מיצד שני כל העורכים המוסיקליים שסביבה ,ושיושבים איתה בישיבות מנותקים מהמוסיקה הישראלית .רובם עורכים חדשים בעלי גוון אליטיסטי .ואני בכוונה לא מציין שמות מכיוון שאני שדרן בתחנה .אין לדלית כיום אף עורך שבאמת התחנך על ברכי המוסיקה הישראלית .היחיד שכאילו מבין הוא ברק .אבל גם ברק בא מקו מאוד צפוני ,אליטיסטי ולא מחובר לשטח ולמה שהעם אוהב .אז שלא יספרו לכם סיפורים

    הגב לתגובה זו

    • סחתיין עליך שדרן יקר .

      אנונימי מהתחנה, 10/01/07 19:33

      לא יאומן ,הוצאת לי את המילים מהפה -גם אני איש גלצ וארני חושב בדיוק כמוך על מה שמשמיעים היום בגלגלצ .אבל הם לא אשמים העורכים המסכנים שהם לא מוכשרים .במיוחד 4 החדשים שצורפו בשנתיים האחרונות .לאף אחד מהם אין את הוויזן לקלוט מה הדבר הבא .מסכנה דלית לאיזה דייסה טובענית היא נכנסה .

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הקול קול דלית עופר הידיים ידי עומר בן רובי כל הכבוד (ל''ת)

    אלימלך, 10/01/07 19:04

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    גלגל:צ היום נשמעת כמו רשת ג' פעם - להיטים זולים (ל''ת)

    חור בראש, 10/01/07 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    גלגל''צ צריכה לשרת את החברה והחיילים, לא את התעשייה

    קול העם, 10/01/07 18:59

    איך הוא מעיז להשוות בין ביונסה ואריק קלפטון, באמת!
    למה בכלל שמפקד התחנה ייפגש עם החברות. את מי מעניינים האינטרסים שלהם? יש להם את כל הערוצים המסחריים להתעסק איתם, אז שיעזבו בשקט. גלגל''צ היא הזדמנות לעשייה ציבורית לא מסחרית לשם שינוי, והלוואי שתמשיך המגמה לעודד מוזיקה ישראלית. ועדיף שתהיה איכותית, כי הם ממש הדרדרו להיות מה שרשת ג' היתה פעם - היפ הופ ולהיטי פופ זולים מחו''ל. בשביל זה יש תחנות פרטיות...

    הגב לתגובה זו

    • הצרה ש...

      אדיר מלך העיר, 10/01/07 19:53

      הצרה ש גלגלצ ממש לא משרתת את החברה והחיילים ,אלא את הברנזה התל אביבית המאוסה .בגלל זה כל השירים שמושמעים לא יפים במיוחד החדשים .איפה ביוטויי למה שהעם אוהב ? בערוץ 24 יש לזה ביטויי בגלגלצ לא .שמה מעדיפים ללכת על חבורת רימון המתרחבת ( אריק ברמן ,איה כורם קרן פלס ומסיקה ) ומתעלמים מכל השאר .אחרת איך אפשר להסביר ששיר כמו אתה הכוכב שלי המנון ענק של הדימונז לא מושמע בכלל .ושירים עבריים שהם לא להיטים כן .?

      הגב לתגובה זו

      • אולי ברשות הפלסטינית שומעים את הדימונדס (ל''ת)

        מתנשא, 11/01/07 09:39

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    בולשיט.

    פצ'ה, 10/01/07 18:53

    הורידו שלושה שירים לועזיים מהפלייליסט מהשבוע שעבר, אז צריך לשמוע את קול היחצנים? הם יחצנים, ברור שהם כועסים שלא שמים את המוזיקה שהם מייצגים. ''פעם אמנים היו כועסים שהם לא זוכים לחשיפה בגלג''צ''. היום הגיע קולם של היחצנים. ועוד שלושה! תחקיר מדהים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    living in our only mud is so terrible

    sds, 10/01/07 18:52

    we should have more radio sations with good music and educated poeple in it.
    stop this stupidity and ignorance

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הסוך של גלגלצ יהיה כמו רשת ג ,רק מוזיקה ישראלית

    עדין, 10/01/07 18:47

    טעות עושה גלגלצ ,עד שכבר הייתם בטאפ ,ועכשיו להדרדר לרמת רשת ג ?!

    דליה עופר
    ,שתביני ,המאזינים יצביעו באוזניים ,ויותר לא יקשבו לתחנה הכי פופלארית שהייתה עד כה!!

    ואת בסוף תעופי על כשלונך!!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לפני שלושים שנה..

    מוזיקאי, 10/01/07 18:46

    הטענות של חברות התקליטים מגוחכות עד כדי דמעות ואין להאמין להם

    המטרה של חברות התקליטים היא לא להעשיר את האוזן של המאזין הישראלי .
    המטרה שלהם זה להרוויח כמה שיותר כסף על חשבון הצרכן ולכן כל ההתחסדות שלהם לגבי ''הציבור'' היא מטופשת

    אחת מהמראוינות העזה אפילו לומר שאם לפני ''שלושים שנה'' הייתה דלית עופר הקהל הישראלי לא היה מכיר את אריק קלפטון

    אז לפני שלושים שנה לא היה MTV ולא היה אינטרנט ולא היו תריסר תחנות רדיו.

    גלי צהל וגלגלצ , כתחנות שממומנות על ידי הציבור הישראלי צריכות בראש ובראשונה לחשוב על התעשיה הישראלית

    אם להליקון קשה עם העובדה שהם הולכים להרוויח פחות כסף , אולי כדאי שיפסיקו לעשוק את האומנים שלהם , לקבוע תעריפי שיא לתקליטים שלהם ולטרפד נסיונות הקמת חנות ווירטואלית של מוזיקה

    הגב לתגובה זו

    • מוזיקאי יקר מה אתה מקשקש

      איתן, 10/01/07 19:41

      אתה פשוט חוטא לאמת ,מילא אם לגלגלצ היה אכפת מהמוסיקה הישראלית אז ניחא ,אבל במקום באמת להביא את הלהיטים הגדולים במוסיקה הם הולכים רק לזמרים האליטיסטיים .אין יצוג למה שהעם אוהב ,מכתיבים לנו שירים כמו יונתן שפירא ודפנה והעוגיות ,כשבפועל יש המון שירים עבריים שהם מתעלמים מהם .אז שלא יספרו לנו שהם בעד המוסיקה הישראלית כי הם בעד אותם 5אמנים .

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שירים לועזיים

    ל, 10/01/07 18:45

    הלוואי ועל ידיעת התנך יתווכחו כך. אולי פלצני אבל בכל זאת, יהודי...

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה בכלל צריך תחנת רדיו צבאית למוזיקה?!

    מאור, 10/01/07 18:38

    בזבוז כספי משלם המיסים.
    אותם שירים שחוזרים על עצמם.
    תוכניות מטופשות ברחבי היום.

    תשאירו את גל''צ ותפנצ'רו את הגלגל

    הגב לתגובה זו

    • לך תשמע רק פרסומות בכל תחנה אחרת. (ל''ת)

      עמית, 10/01/07 19:16

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה

      לי, 10/01/07 19:56

      מעדיפה לשמוע פרסומות בכל תחנה אחרת ולפחות שיהיה גיוון, גם מבחינת השירים וגם מבחינת הסגנון.
      לשמוע כל שעה את אותם שירים בדיוק נונסטופ זה אפילו יותר נורא מפרסומות...

      ממתי תחנת רדיו שממומנת ע''י הציבור מחליטה איזה שירים ''ייכנסו'' לפלייליסט שלה ואיזה לא...?

      הגב לתגובה זו

      • אם כולםפ היו חושבים כמוך לגלגלץ לא היה רייטינג כל כך גבוה (ל''ת)

        ארז, 14/01/07 15:10

        הגב לתגובה זו

    • חבל שלא זה המצב

      מישהי, 10/01/07 21:49

      גלגלצ מכניסה כסף רב (מאוד) לגלצי צה''ל (שמת לב פעם לג'ינגלים?) ולמעשה מכסה על כל ההוצאות העצומות ואחוזי ההאזנה הנמוכים בהרבה של גל''צ.
      משלם המיסים כמעט ולא משלם גלגלצ, ככה שלא צריך לזרוק סתם דברים לאוויר.

      הגב לתגובה זו