• 50.

    איילת זורר!!!!!!

    דנה, 22/11/06 17:32

    איילת זורר היא פשוט הבחורה הכי נהדרת במדינה הזו וכדי שנלמד לשמור ולהגן עליה

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ואולי כל המאמר הזה הוא דוגמא מודרנית לשנאת גברים?

    נדב, 16/11/06 17:37

    צריך מידה לא מעטה של מרמור בשביל לחפש בנרות תחושת קיפוח בתכנית בידור. מותר ואף לגיטימי לצחוק על צורות של התנהגות נשית כי גם זו סוג של הוויה חברתית. תכניות כמו ''הקומדי סטור'' ו''החמישיה הקאמרית''הציגו עשרות פעמים את הגברים כיצורים דבילים ופתטיים , אז ''התנועה לזכויות הגבר'' עשתה מזה ענין? המרמור היחידי הלגיטימי כאן הוא שהתכנית הזאת
    ב א מ ת לא מצחיקה כי יבוא של פורמטים בריטיים מעולם לא עבד בישראל (ולא שזה מונע מ''מה קשור'' לנסות ''לעברת'' את ''הממלכה הקטנה''- מה שמוכיח שהרע מכל עוד לפנינו...).

    הגב לתגובה זו

    • אבל מה הקשר לשנאת גברים?

      ו, 17/11/06 02:08

      היא התלוננה על הצגת הנשים ולא על גברים

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    בניגוד להן אחרי שאני גומרת אני נשארת אולי תבוא עוד אחת (ל''ת)

    ר., 16/11/06 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ביקורת צודקת

    פמניסטית עצמאית, 16/11/06 12:34

    תפסיקו להפוך את המושג פמיניסטית לכנוי גנאי.מצד שני,לא כל מי שמחזיקה מעצמה פמיניסטית יודעת על מה היא מדברת.הנשים הן לפעמים האויב הגדול ביותר של הדימוי שלהן והדבר בא לידי ביטוי בסדרה הדוחה הזאת.אין פה לא הומור ולא הפוך על הפוך,סתם חוסר כישרון של הכותבים/ות ואדישות של שחקניות שמה שמעניין אותן זה להתפרנס ולהתפרסם.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    צודקת לחלוטין! בנוסף לזה גם עשויה רע

    תום, 15/11/06 23:38

    ואינפנטילית, בזבוז של שחקניות מעולות שלא הבנתי איך נגררו לרמה כזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הפוסל - במומו פוסל

    בטיפול, 15/11/06 22:32

    זה שאת ממורמרת על החיים, מתוסכלת מינית וללא מערכת יחסים - זה לא אומר של החיים של שאר האנשים אפרוריים ומשעממים כשלך. אנא- את התיסכול והזעם על ילדות עשוקה וחיים בילתי מספקים תפרקי על ספת הפסיכולוג ולא מעל דפי האתר. יש גם אנשים שמחים שקוראים את הכתבה.

    הגב לתגובה זו

    • לך לא יצליחו לעזור גם בגהה

      ט, 17/11/06 02:10

      לא מסוגל/ת להגיב עניינית לטעוני הביקורת, אז מנסה להטיל דופי בכותבת. בוגר.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    צודקת ביותר!!!

    דורינה, 15/11/06 18:21

    תוכנית אווילית, מציגה אותנו באור מגוחך, נשים צריכות לכבד את עצמן ואז יכבדו אותן, בקשר לחוש הומור, ניתן לצחוק על דברים אחרים, אותי זה לא מצחיק.
    פשוט תת רמה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ראיתי עכשיו את הסדרה המקסימה של מאור כהן ולא בא לי לדבר על משהו אחר

    אמירה, 14/11/06 23:18

    היה מצחיק, מדליק ומעולה. מה 'כפת לי מגומרות הולכות.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זבל של תכנית-בושה לאינטיליגנציה (ל''ת)

    אפרת, 14/11/06 21:53

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מיה דגן היא שיא המיאוס... ועוד דבר

    רינת, 14/11/06 17:21

    הפמיניזם הוא גול עצמי לנשיות.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    פמניזם זה פסה....

    שמחת חג, 14/11/06 14:14

    מה שלא הבנת זה שהתוכנית היא ההוכחה הכי טובה לשיפור במעמד האישה. העובדה שניתן לצחוק באופן סטריאוטיפי על ועם נשים מראה שאנחנו במקום טוב . הרבה יותר טוב מלהתבכיין ''אכלו לי... שתו לי... אני אשה מסכנה ...''

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תכנית נהדרת וענת ווקסמן ע נ ק י ת !!! (ל''ת)

    מ., 14/11/06 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בשתי מילים...''תוכנית זוועה'', שמביישת את השחקנים. קצרים טובה פי אלף, (ל''ת)

    תורידו אותה, 14/11/06 12:07

    הגב לתגובה זו

    • חס וחלילה, תכנית מצוינת (ל''ת)

      חיפאית בארון, 14/11/06 12:48

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    תוכנית כה גרועה שחבל לבזבז עליה מילים (ל''ת)

    יעל, 14/11/06 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בחייך!!

    פיטר בירדסלי, 14/11/06 11:12

    די כבר לחפש מתחת לאדמה על מה לכתוב ועל מה לרדת. אין שום דבר רע בקצת הומור, עטוף בהקצנה חדה כי ככה הוא הרבה יותר אפקטיבי. אף אחד לא באמת קונה שככה כל דבר עובד וכל אישה מתנהגת בצורה שבה הן מוצגות. באותה מידה אפשר לחסל כמעט כל קומדיה כי היא מכוונת לאוכלוסיה כזו או אחרת. יורדים על כולם, אז אפשר גם על נשים. מה גם שחלק גדול מהסיטואציות שמוצגות בתכנית, גם אם בהקצנה חדה ביותר, חלקן קורה בחיים. עזבי את המרירות, אחרת תהרסי לך את החיים.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הפמיניזם במשבר, כבר כמה שנים

    כפיר, 14/11/06 10:38

    תגידי לי, מדוע כשגבר מוצג בצורה סטריאוטיפית ועלובה על-ידי נשים זה בסדר וכשנשים מוצגות בצורה כזו זה לא?

    טיבעו של הומור שהוא לא מיצג מציאות אלא מקצין אותה. אני חייב לומר שמעולם לא ראיתי את הסדרה הזו, אבל אין שום רע בהומור.

    להיות פמיניסט אמיתי הוא להכיר בכך שאישה אינה פחותה מגבר ואינה מקור ראוי פחות לדיון מגבר, בכל נושא שהוא. דווקא כשנשים מוצגות בהומור בתוכנית פריים טיים, בניגוד לסדרות שהתרכזו בעולם הגברי בעבר, זהו סימן להצלחת השיח הפמיניסטי בישראל. הרי גם ''סקס והעיר הגדולה'', שנתנה לנשים רבות את תחושת הכוח שהן יכולות לעשות כל דבר בעולם הגברי הזה, היתה מאוד סטריאוטיפית.

    בקיצור, די להיתקע בפוזיציה מלחמתית. לא כל העולם נגדך ולא כל העולם מכוון להשפיל נשים.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בדקתי, ניסיתי וחזרתי שוב ל''10'' לצפות

    יעל, 14/11/06 09:31

    ב- ''אבודים''

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    עזבי נו

    ., 14/11/06 08:58

    הן מעולות. מצחיקות, מוכשרות. דני גבע מוסיף המון לתוכנית ויאללה די לנתח כל דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    את צודקת וזה תמיד היה כך בישראל

    ד, 14/11/06 08:17

    הבידור הישראלי נהנה לנגח נשים ולהציג אותן כנלעגות, לא רציניות במה שהן עושות, ובאופן כללי נחותות לטיפול במצבים חשובים או לניהול.

    גם רגישות או רגשנות הוצגה כדבר נלעג ומגוחך במקום להציג אספקטים חיוביים כמו רגישות ואכפתיות לזולת.

    סטודנטים שלמדו איתי, הפנימו ערכים אלו ואם הסטודנטים הגברים הם אמורים לייצג את החתך הליברלי והמתקדם- אז אבוי לנו.

    חייבים לטפל בבידור ובדמות הנשית המשתקפת ממנו- מפני שההשפעה של הבידור אדירה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תודה

    רונה לי, 14/11/06 08:12

    את לחלוטין צודקת, ומייצגת גם את דעתי. לא כפמיניסטית אלא כאישה.
    תודה

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הבעיה הפמיניסטית

    קובי, 14/11/06 00:55

    אחת הבעיות הפמיניסטיות המרכזיות היא העדר חוש הומר. חוש זה הוא אחד מן התכונות הגבריות הטובות (ובאופן כללי אין הרבה כאלה) שראוי שיאמצו לעצמן נשים.
    תשתחררי קצת, תפסיקי לקרוא מק'ינון וגיליגן ותתחילי לצחוק קצת על עצמך, זה לא יעשה לך רע.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    צודקת לצערי

    טלי, 13/11/06 23:09

    ראיתי שתי תוכניות - צחקתי אבל הרגשתי אי נוחות גדולה מהדמויות ומהתכנים. ואכן כשזה עטוף בהומור זה מסוכן אף יותר - כי זה כביכול מווסה. בתוכנית הראשונה היתה הדמות של ענת וקסמן כרומניה אחוזת תשוקה למצוא גבר למיטה באתר שידוכים, תוך כדי שהיא רודה בבעלה - פשוט מביך. בערך כמו שסרטי הבורקס הציגו מזרחיים באופן נלעג. יריה לעצמנו ברגל.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הגיע הזמן להקים את תנועת הסרבניות

    אסתר עילם, 13/11/06 22:29

    אני קוראת לנשים שמופיעות על במות, בערוצי טלוויזיה, ברדיו, וכדומה, ובעצם לכל אישה בישראל
    להקים את תנועת הסרבניות.
    נשים שמסרבות לשתף פעולה עם הדיכוי שלהן ושל נשים אחרות.
    האם אותן שחקניות היו משתפות פעולה עם סרט אנטישמי שמציג אותן בצורה נלעגת רק משום שהן יהודיות?
    מדוע נשים מוכנות לספוג הכל, ועוד חושבות שזו בדיחה טובה, רק שהבדיחה הזאת היא על חשבונן, ובסופו של דבר הן תשלמנה את המחיר. האם הן לא יודעות שאפשר לסרב? ודי במילה אחת קטנה: ''לא''.
    באותה מידה חשוב שגברים יסרבו להשתתף בכל הופעה שבה הם נדרשים להתייחס לנשים בצורה סקסיסטית.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת בהחלט, גברת עילם! זה משפיל את האשה, המערכונים האלה!

      עומדת על 4, 13/11/06 23:14

      והם גם לא מצחיקים בכלל.

      אין שום אלגנטיות. שום ברק. שום שנינות. סתם.

      מצד שני: מה ניתן לצפות מערוץ 2?

      הגב לתגובה זו

    • Get a life (ל''ת)

      Rona, 13/11/06 23:45

      הגב לתגובה זו

    • ככה אנחנו נראות, תרצו או לא !!!!! (ל''ת)

      אישה אישה, 14/11/06 12:49

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    צודקת ב-100% (ל''ת)

    סטודנטית, 13/11/06 21:08

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך שלומית ליר! כל הכבוד לך!!

      ברטה השמנה, 13/11/06 23:15

      כל מלה - בסלע

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ככה זה כשגברים כותבים את החומר (ל''ת)

    אלון, 13/11/06 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אין לשכוח שהמערכונים הגרוטסקים מבוססים על המציאות ומה לעשות (ל''ת)

    שכך היא ניראת?, 13/11/06 20:41

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הפמינסטיות עוד לא הפנימו

    צחי, 13/11/06 20:40

    ש''המהפיכה'' שלהם רק מזיקה לעצמן. הן הפכו את הנשים למבולבלות יותר עם בעיות של הגדרת זהות וכפועל יוצא מכך מחלת הדיכאון היא הנפוצה ביותר בעולם המערבי.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שטויות בשתי שורות! (ל''ת)

      ורד, 13/11/06 23:06

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    צודקת מאד (ל''ת)

    מרי, 13/11/06 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אותי זה מצחיק (ל''ת)

    גליה, 13/11/06 20:15

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ואולי להיפך

    מוישלה אופניק, 13/11/06 19:58

    עד מתי נתבכיין על הימים בהם נשים קופחו? אולי הגענו לאחרית הימים בהם אפשר לצחוק על נשים מבלי לדרוך על זכויותיהן?! זה כמו אצל בני זוג: בהתחלה לא צוחקים מחשש לפגוע אבל כשהזוגיות מבוססת אפשר לצחוק באופן מוקצן על תכונות,חולשות ומגבלות מתוך הבנה שזה בהומור ולא מייצג מציאות. אז תתחילי לחייך, כותבת נכבדה. הגיע הזמן להתחיל לנוח על זרי הדפנה...

    הגב לתגובה זו

    • תגובה למוישלה

      יעל, 13/11/06 23:39

      אני חושבת שנשים הן לא יותר טובות מגברים . זה לא נכוןמ לעשות גם את ההפליה ההפוכה. אבל זהו לא המקרה כאן . היא אינה מתבכיינת על מצב הנשים שהוא , תסלח , השתפר , אך לא בכל העולם ונשים רבות עדיין סובלותמאפליה, אבל זה לא קשור לעובדה שהיא צודקת . התוכנית הזאת משתמשת בקלישאות ירודות על נשים, ותסלח לי , זה בדיוק כמו אותן קלישאות שאומרות שגברים הם חסרי רגישות ורגשות, ונשים הם המין החלש והרגיש . בתוכנית הזאת מדברים על כך שבסופו של דבר , כמה שנשים מנסות להיות נאורות , הן אינן כאלו, וזה עצוב . יש הבדל בין סאטירה, ואין לי שום בעיה לצחוק על עצמי כאיזשה, לבית בורות וגם - כן, סקסיזם נמוך שמסווה בפמינזם

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הפרומואים יותר טובים מהתוכנית עצמה. התאכזבתי נורא!!! (ל''ת)

    chava, 13/11/06 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני דווקא אוהב נשים - לא שונא (ל''ת)

    בנו, 13/11/06 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מצאי לך חיים, אומללה

    דנה, 13/11/06 19:23

    קצת הומור, לפעמים נמוך ולפעמים לא, אינו מזיק.
    צחקו בטלוויזיה גם על גברים, על הפוליטקאים, על אנשי צבא וגנרלים, על הנשיא, ועל מי לא.
    מי את שתדברי בשם הנשים על מה שפוגע בנו ?
    מה שפוגע בי אישית, זה לקרוא ביקורת של צנונית מיובשת שרואה בכל מחמאה של גבר הטרדה מינית ובכל תוכנית הומור - מסווה לשנאת נשים.
    ותקראי שוב את העצה בכותרת !

    הגב לתגובה זו

    • יודעת מה - מגיע לך

      ל, 13/11/06 23:47

      שיתייחסו אלייך ככה. את תוקפנית וקורבן מושלם של פטריארכיה.

      הגב לתגובה זו

      • תחליטי- או שהיא תוקפנית או שהיא קורבן? (ל''ת)

        קרן, 14/11/06 08:11

        הגב לתגובה זו

        • יפה אמרת :) (ל''ת)

          מיכל, 14/11/06 10:44

          הגב לתגובה זו

        • תוקפנית לאחרים - ובכך קורבן של פטריארכיה (ל''ת)

          ל, 14/11/06 22:10

          הגב לתגובה זו

  • 17.

    אולי בגלל שהיוצרים הם הומוסקסואלים

    גיי, 13/11/06 19:10

    אולי בגלל שהיוצרים הם הומוסקסואלים

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל כך נכון, ביזיון וגם לא מצחיק...חבל! (ל''ת)

    עדי, 13/11/06 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אחותי את כבדה (להחריד..), צאי מזה ותתחילי לחיות (ל''ת)

    איילת, 13/11/06 18:57

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    האמת,צודקת.... (ל''ת)

    ..., 13/11/06 18:54

    הגב לתגובה זו

    • ולפעמים הומור הוא רק הומור

      ., 13/11/06 19:31

      לא מאחורי כל דבר חייבת להסתתר אג'נדה שתוביל את העולם.
      וחוץ מזה תוכנית קורעת מצחוק (וזאת אני אומרת בתור אישה בת 30)

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אם היו עוד כמוך לא היה הומור בעולם

    צ'כלברה, 13/11/06 18:52

    1. האוייב הגדול ביותר של הומור ותעוזה הומוריסטית במדינות דמוקרטיות היא האופנה המכונה תקינות פוליטית. כל אדם המרגיש נפגע בשמו או בשם קבוצת אנשים דורש להעיף תוכניות טלוויזיה פורצות גבולות או להחרים סטנדאפיסטים נועזים.
    2. אם אנשים אלו היו צולחים במשימתם לא היה ביל קוסבי או כריס רוק בגלל הביקורת שהעבירו על השחורים בארה''ב. לא היה בוראט - כי הקזחסטנים ויהודים חסרי הומור נפגעים ממנו ובכל זאת זהו הסרט הטוב של השנה - רוצו לראות!. לא היה סאות' פארק עם כמות אדירה של קב' מיעוט בהם פגעו. לא היה החטא ועונשו - השעשועון המצחיק ביותר בהיסטוריית הטלוויזיה הישראלית כי הדתיים נפגעו מטל פרידמן בתפקיד אלוהים והרשימה רק ממשיכה...
    3. למרות הכתוב לעיל התוכנית לא הצחיקה אותי וצריכה לעוף מסיבה זו וזו בלבד: מצחיק - נשאר, עצוב - עף. תקינות פוליטית המעקרת כל חלקת הומור טובה היא לא סיבה להעיף תוכנית - להיפך.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. (ל''ת)

      כפיר, 14/11/06 10:42

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    איזה קשקוש. למה אסור לצחוק על נשים?

    עינת, 13/11/06 18:50

    זו תכנית סאטירית על נשים. מה יש?
    למה על גברים מותר לצחוק?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אינני מסכימה איתך.

    ליאור, 13/11/06 18:37

    אישה שמנופפת במערוך זה מצחיק. התוכנית נוגעת בתכונות אופי והתנהגות אמיתית של נשים. בתור אישה קרייריסטית ועצמאית לחלוטין, הזדהתי לא אחת עם הסיטואציות המוקצנות בכדי להצחיק בסדרה. פעם, שמעמד האישה היה פחות מימינו אנוף אולי סדרה כזו הייתה מצדיקה את התגובה האמוצינאלית המוגזמת שלך כפי שהובעה בטור. היום, למרות שישנו מקום רב לשיפור וביסוס מעמד האישה, ניתן ביתר קלות להתבונן בצורה הומוריסטית על התכונות המובנות בכל אחת מאיתנו ולצחוק. פמיניזם זה לא בהכרח גישה של ''אישה שווה לגבר''. פמיניזם זה גם ''שונה אבל שווה''. נהניתי מכל רגע בסדרה. הסדרה משקפת מציאות מוקצנת. די לחארטות ולהתייפיפות הנפש!!

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות! :))) (ל''ת)

      שושו, 14/11/06 17:21

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אחותי, קצת אירוניה עצמית לא תזיק.

    אחד, 13/11/06 18:33

    גם קצת חוש הומור מותר, לא יזרקו אותך מהתנועה הפמיניסטית.
    בקיצור אל תהי כל כך כבדה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מיבכלל מסתכל בתרבות הישראלית בגועליותה המיטבית בערוץ 2? (ל''ת)

    אני לא, 13/11/06 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אחותי את מזלזלת

    יובל, 13/11/06 18:22

    אחותי את מזלזלת באינטילגנציה של הצופים שיודעים להבחין שמדובר בתוכנית מערכונים קומית (אפילו הצעירים שבהם), ובסך הכל מגדילה תכונות שקיימות אצל המין הנשי (מה לעשות זה מוכח). אני בטוח שאם היו עושים תוכנית כזו על גברים היא היתה מצחיקה לא פחות ואת היית סותמת את הפה ולא יוצאת להגן על אף גבר.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ביקורת מעניינת אך אני סבור שפספסת משהו

    פמיניסט, 13/11/06 18:16

    כפמיניסט אני מודה שיש נקודה בדבריך. הנשים אכן מוצגות באופן נוראי בתוכנית הזו.

    עם זאת, כשצפיתי בה חשבתי שהיא למעשה תעתיק של ''קצרים'' אלא שהיא עוסקת בנשים בלבד.

    ומהי בעצם ''קצרים''? תוכנית שמציגה את ההיפך מהמציאותי, את שיא האבסורד, את ההיפוך של הפולטיקלי קורקט בסיטואציות בנאליות של החיים.

    כך גם ''גומרות הולכות'' - ההומור שם נובע מהאבסורד הגמור שבו מוצגות הנשים. כלומר: במציאות נשים מרגישות אי נוחות גמורה מכך שמאבטח גבר מחפש על גופן - התוכנית מציגה באופן משעשע מצב הפוך לחלוטין.

    פוליטיקאיות נתפסות בדרך כלל כנשים רציניות נורא שעוסקות בנושאים ברומו של עולם, ואילו הסדרה מנסה להציג פוליטיקאית שמתנהגת כמו קצ'קה מצויה.

    ההיפוך והאבסורד הגמור בסדרה הוא זה שאמור להצחיק.

    עם זאת, מקבול עליי שזה לא לטעמך, ואולי המאבק הפמינסטי עדיין לא הסתיים ועל כן מוקדם לעשות צחוק מהנושא.

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל בין קצרים לגומרות הולכות

      לאה, 13/11/06 23:13

      הוא שקצרים מתמקדת בסיטואציות אבסורדיות ומוקצנות, ואילו גומרות הולכות מתמקדת בדמויות נלעגות אבסורדיות ומוקצנות.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    נכון. זו התוכנית הכי לא מצחיקה שראיתי בטלוויזיה (ל''ת)

    דנה, 13/11/06 18:03

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הרשות הפלסטינית. לא הראשות הפלסטינית (ל''ת)

    סנדי אבני, 13/11/06 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    נו באמת פמניסטיות , לכו מי צריך אתכן . (ל''ת)

    גבר גבר, 13/11/06 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תני קרדיט להשכלה שלנו

    פוליטרוק, 13/11/06 17:39

    המערכונים המצחיקים לא מבזים כלל את הנשים המשתתפות, או את הנשים בכלל. מאד יפה שניתנת במה לקומיקאיות בלבד במקום הפורמט הרגיל של קומיקאים ואישה או שתיים. בדיוק כמו שתוכנית הבוקר בערוץ 10 נותנת במה לשתי מגישות מצוינות.

    תני לנו קרדיט שאנחנו יודעים להתייחס למערכונים האלה כאל מה שהם באמת - מערכונים. הפסיקי לחנך אותנו ו/או לצפות שכל תוכנית בידור בטלוויזיה חייבת להיות בעלת ''מסרים חינוכיים''. לפתגם ''רוסיה אמנו סטלין אבינו'' יש גם המשך ''הלוואי והיינו יתומים''. הימים האלה חלפו מן העולם.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כשרון נניח שאת יכולה להסיק אבל מאין לך שהן חכמות ואינטליגנטיות?

    את מכירה אותן?, 13/11/06 17:08

    למען הסר ספק, אולי יש להן IQ של איינשטיין - אני רק אומר שלא מובן לי איך משחק יכול להצביע על איכותו השכלית של השחקן (ביחוד שזה לא בדיוק תפקידי אופי מיוחדים).

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תוכנית גרועה רחוק מלהצחיק (ל''ת)

    אלמונית, 13/11/06 16:32

    הגב לתגובה זו