• 51.

    אני יאיר המלך!!!

    יאיר, 09/05/07 16:10

    שלום אני יאיר המלך!! רוצים לשחק????

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה הקטע עם להשתמש כל הזמן

    פמפם, 02/11/06 13:15

    במילים שמאלץ ושעטנז? התאשכנזת?

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    .

    ליאת, 01/11/06 12:19

    נינט באמת לא יודעת לדבר, חושבת שיופי מוכר הכל. היה יותר מעניין הראיון עם שחר פאר מאשר איתה.
    רותם וענת קורעות!!!
    תוכנית מעולה באופן כללי

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תוכנית מאוסה ולעוסה

    סיגיסיג, 01/11/06 10:15

    התוכנית לא מחדשת כלום. הראיון עם חלוץ היה עלוב, נשאלו בו כל השאלות שכבר דשו בהם עם כלות, וזאת הבמה היחידה שבה חלוץ יכול לתת תשובות מתחמקות ולצאת מזה. הראיון שנערך עימו לא חידש כלום והיה מיותר לגמרי.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    גומרות הולכות חיקוי עלוב! שחקניות לא טובות!!!! חבל, יש קומיקאיות

    יאיר, 31/10/06 21:22

    מצוינות!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יאיר לפיד תוכנית מעולה! (ל''ת)

    גג, 31/10/06 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    יאיר לפיד כל כך סקסי, מתוק, חכם, מוכשר ורבגוני, הוא הכי הכי שווה

    עומדת על 4, 31/10/06 15:43

    הוא גם כותב ספרים, גם שחקן בסרטים, גם תכנית אירוח עם שיא הרייטינג, גם טור במוסף שבועי, גם עשיר ומרויח טונה של כסף כל חודש, גם נראה מצויין, שרירי ויפה עם בלורית וג'ל וקוביות בבטן, גם מבין באיגרוף ובספרות אמריקאית, גם מדבר אנגלית טובה, גם אבא שלו נורא מפורסם ואמא שלו סופרת מעולה.

    יאיר לפיד צריך להיות ראש ממשלת ישראל. או לפחות הנשיא.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    טוקבקיסטים יקרים - אנא כיתבו מה לדעתכם הוא כ ן

    תום, 31/10/06 14:46

    הדבר הכי גרוע בטלויזיה הישראלית?

    נשווה דעות.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מה שאתם לא מבינים עם ---לא הפסדנו (הם הפסידו יותר,המאזן לטובתנו)

    לא נצחנו-כפי, 31/10/06 13:32

    או לא נצחנו כפי הציפיות מעצמנו לנצח.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    איזה ביצוע ענק נינט נתנה אתמול. (ל''ת)

    רועי, 31/10/06 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    משהו קרה ליעקב כהן ?

    עפר, 31/10/06 12:43

    אתמול הוא נתן הופעה קצת לא שגרתית - זה בכוונה בתור קטע או שמשהו לא טוב עובר עליו ?

    יש עוד מישהו ששם לב לעניין ?

    הגב לתגובה זו

    • נתן הופעה גזענית ועלובה כאילו אנחנו בשנות ה-70. איכססס (ל''ת)

      לא לענין, 31/10/06 13:25

      הגב לתגובה זו

      • הבן אדם פשוט מסכן ולא מצחיק בגרוש

        יעקוב כהן-נייט, 31/10/06 13:47

        אתמול הוא ניסה בכוח להצחיק, וזה היה שקוף שלא מצליח לו. תת רמה של בידור. בן אדם מסכן.

        הגב לתגובה זו

    • האיש גמר את הסוס - אף פעם לא היה כישרון (ל''ת)

      יורם, 01/11/06 07:51

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא קורא את הטוקבקים האחרים ?

      ליאת, 01/11/06 14:25

      כתבתי כבר הרבה לפניך - ליאורה ב''סופשבוע'' מעריב כבר כתבה על הענין הזה ובניגוד ליאיר לפיד המתחנף והמתלקק גם ערכה עם יעקב כהן שיחת בירור.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    יעקב כהן כמשל

    ללי, 31/10/06 12:31

    יעקב כהן בתשובות הנון-סנס שלו לשאלון מייצג את סינדרום המרואיינים בתוכניות אירוח. הוא, כמובן, לא היה המרואיין הקונבנציונלי, ובכך האיר על שאר המרואיינים.
    הסבר :
    הלפיד אינו הנושא כאן. הוא נחמד טלוויזיוני, נוטף דבש וסכריני.
    טענותי מופנות לאורחיו. הללו מגיעים לאולפן למכור את עצמם - לגיטימי בהחלט. אלא שמעצם הבחירה לשבת במרחק שולחן מהלפיד יש אמירה, והיא: אני זקוק לחסות המגוננת ומלטפת האגו שלו. מכאן אני אצא הכי טוב שאפשר. וכאן נעוצה הטעות.
    הטעות הראשונה כולה של חלוץ. פנים חלקים ומטוייחי מייק אפ, ארשת נעימה
    וטון דיבור מתרפס, אינם יאים למי שחירב - בלשון הילדים - את חיינו. אם כבר, אני רוצה לראות אותו מזיע, מתפתל, מתלהם, לוחמני. לא צמחוני רופס. הפסון המלוקק והבוטח לא משדרים אמינות ונחישות (המלה האהובה על מנהיגינו). בסה''כ הוא היה אייטם בתוכנית בידור וגרם לי לחרוד מפני העתיד הצפוי לנו ממי
    שמתפקד כשומר מסך .
    נינט משחקת תפקיד כפול: ניזונה מהתקשורת ובו בעת מוחאת נגדה. האם עטתה מסיכה, מחשוף וחיוכים רק לעדת מעריצותיה (סימן היכר של מעריצה: נערה עם גשר/שפם שמתה להיות נינט. תפתחו אישיות, עדר פותות)?
    נינט זוכה מלפיד למחמאות (הצהרה שהוא מת עליה) ולא צריכה לבנות משפט שלם בעברית : הלפיד מרעיף עליה מטובו, והנה יש לה כרטיס כניסה לקונצנזוס - ענת שרוף בגנקי ועופר אריסון (לא טעיתי) מפזז על השולחנות.
    רק יעקב כהן לא לקח את התוכנית ברצינות תהומית, והיה הכוכב של התוכנית. בדרן שהתנהג כבדרן ולא רמטכ''ל שהתנהג כטירון הזקוק ללטיפות מוצי פוצי ולא זמרת שלא החליטה אם היא חייזר (ראו איפור העיניים) או הילדה החוקית של הזמר הישראלי.

    הגב לתגובה זו

    • ראוי לך טור (ל''ת)

      משל עצמך, 31/10/06 13:18

      הגב לתגובה זו

      • חן חן! איך מגיעים לזה? (ל''ת)

        ללי, 31/10/06 13:43

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    התוכנית של אתמול

    צופה, 31/10/06 12:19

    הבדרן ברק היה מאד לא ברור - יש לו ביטחון עצמי אבל הוא פשוט לא מספיק טוב וצפוי מראש. לא מצחיק.
    דן חלוץ לא ענה לשום שאלה ודיבר כמו פוליטיקאי מפוחד.
    נינט נתנה הופעה תמוהה וניכר שרובה היתה מלאכותית (והשיר היה בינוני).
    שחר פאר מקסימה אבל לא היה לה כוח לראיון (מה היא רצתה להגיד ?)

    יעקב כהן - בד''כ מצחיק ומוכשר - היה אתמול מאד מוזר בלשון עדינה: לא שלט בעצמו, הומור משתלח בקהל, גזעני נגד רוסים. הופעה גרועה כנראה שההפקה לא בדקה שהוא כשיר לשידור (יש מצב שהוא היה שיכור, מסומם?)

    רותם וענת לא מצליחות להצחיק - אולי שינסו קצת לשנות כיוון.

    סה''כ תוכנית לא טובה - לא מחדשת ולא מעניינת. יאיר לפיד יכול יותר !

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא בידור ולא עיתונות

    צופה, 31/10/06 12:14

    יאיר לפיד באופן אישי איש מוכשר שיודע לכתוב ויודע לנהל ראיון אבל הוא מנסה ליצור בידור קליל ולא יודע איך לעשות את זה - לדעתי הוא ''הולך בראש'' עם המערכת שלו ולא מביא את עצמו מתוך רצון לשרוד הפריים-טיים עם תוכנית בידור מרכזית. הוא אישית הולך לאיבוד.

    בעבר בערוץ 3 - הוא ניהל ראיונות ממש מעניינים. אולי כדאי לו לחזור לראיון של אחד על אחד של חצי שעה מחוץ לפריים טיים ? זה פחות מרכזי, פחות בידורי ובטח גם פחות שכר אבל זה מה שהוא יודע לעשות היטב: עיתונות אישית וניו-ג'ורנליסטית.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ליאיר יש תוכנית מעולה רק חבל שבסוף יש את הפינה הלא מצחיקה הזו

    A.D, 31/10/06 12:11

    עם רותם אבואב והשנייה

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    היה גדול אתמול. איזה יפה נינט. שחבל.. (ל''ת)

    שישו, 31/10/06 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    רותם וענת היו עשר

    כולכם קנאים, 31/10/06 12:03

    התוכנית אתמול אכן לא הייתה משהו, דן חלוץ שיעמם וכמעט הרדים אותי, נינט שרה מדהים רק חבל שיאיר היה עסוק בלדבר על הספה הלבנה שהיא קנתה במקום לדבר איתה על דברים חשובים יותר - כמו איך היא מרגישה עם כל הלינץ' התקשורתי שעושים עליה ולדבר על הדיסק החדש שלה ולכל האנשים ''הטובי לב'' שכותבים פה רק רעות עליה, תחשבו מה עובר עליה, שימו עצמכם במקומה ונסו להבין כמה קשה לה, בעיניי היא מדהימה ושרה מדהים, ולא אני לא ילדה בת 14, יונתן ברק היה נחמד, יעקב כהן התחרפן לגמרי ורותם וענת היו מצחיקות לאללה, יאללה - כל החסרי חיים והקנאים מוזמנים להגיב

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יאיר לפיד -תוכנית בידור.

    דגן, 31/10/06 11:57

    תוכניתו של יאיר לפיד אינה תוכנית ראיונות כמו המעגל של דן שילון,זו תוכנית שמגלה אמפטיה למרואיינים,אין שאלות קשות,הרבה צחיקוקים בקצור עוד תוכנית בידור.
    נ.ב-כדאי היה לשאול את נינט מי הזמין את הצלמים בעת רכישת הספה?

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא רוצה, שלא יצפה בתכניתו של יאיר לפיד. מה הבעיה, בדיוק?

      אפרים, 31/10/06 12:02

      מי שאוהב - שיראה.
      מי שלא - שיראה סרט.
      או ישמע דיסק.
      או יקרא ספר.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    נינט - מי זו בכלל?

    תותי, 31/10/06 11:46

    יאיר לפיד- שימשיך ללכת לפתח שרירים בג'ים -אולי גם ישכיל לפתח את מנת המשכל שלו.

    הגב לתגובה זו

    • יאיר לפיד ונינט טייב הם מתוקים להפליא, מתוקים כדבש דבורים טהור

      שושנה, 31/10/06 12:03

      למה רק בשליליות?

      נינט טייב מתוקה ונעימה ויפה.

      ויאיר לפיד מתוק, ונעים, ויפה.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לפיד שואל את הקשות שבשאלות בנועם - גאון

    המבקרת1, 31/10/06 11:37

    גם שטור שלו בידיעות - תענוג לפתוח בו את השבת, הוא יודע להתייחס לאנשים ולבעיות באמפתיה אמיתית, לכן הוא מראיין מצויין ששואל הכל אבל בלי לתת למרואיין להרגיש שהוא משופד או צריך להתגונן. זו התכונה הטובה ביותר של מראיין, תענוג לאזניים והעיניים ששומעות ורואות.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    נינט אמרה שלוש פעמים אני חושבת בלי להתבייש (ל''ת)

    מאוכזב, 31/10/06 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יאיר ונינט

    רינה, 31/10/06 11:31

    אז ככה. יאיר הוא אחלה! כיף לראות את התוכנית שלו. נינט היא לא ממש בחורה חכמה, אז במקום לסלוח לה על זה שהיא לא יודעת לדבר לטלויזיה וזה גם לא תפקידה - אתם יורדים עליה ? למה אתם מצפים מתינוקת שנהיתה פתאום סלב ? שהיא תדבר על העוני בישראל ? מה איכפת לכם מי היה חבר שלה בעבר בהווה ובעתיד ? ומה זה משנה מה התגובות שלה על זה ? שתשיר וזהו! ועדיף לא שירים שהיא כתבה...

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שמתם לה כמה פעמים נינט אמרה ..

    אורי, 31/10/06 11:28

    כ-א-י-ל-ו???

    הגב לתגובה זו

    • כן!!! היא כזאת עילגת!!! (ל''ת)

      נכון!, 31/10/06 11:39

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    נינט יצאה טיפשה שכל הזמן רק צוחקת ולא יודעת לדבר (ל''ת)

    מאור, 31/10/06 11:23

    הגב לתגובה זו

    • נינט לא טיפשה. היא רק מאותגרת-לשונית

      יחיאל יצחקוב, 31/10/06 11:59

      אבל היא מחייכת במתיקות כל הדרך אל הבנק, וזה מה שחשוב בישראל
      2006

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    ליונתן ברק מגיעה תוכנית לייט נייט משלו

    שולטהייס, 31/10/06 11:22

    ולא רק 5 דקות מסכנות אצל לפיד.

    הגב לתגובה זו

    • ככה מתחילים את לא חושבת?

      גלי, 31/10/06 12:57

      מקירים אותך ואז אתה עם הזמן נהפך להיות ליאור שליין ועדי אשכנזי
      חובת ההוכחה עדיין עליו

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    נינט אם היית טיפה יותר חכמה היית מבינה שמה שנדב אמר

    שיר, 31/10/06 11:09

    זה אמת רק שהמראיינת ניפחה וסידרה לה את הכתבה לאיך שנוח לה, מה קרה פתאום את לא בגישה שהתקשורת כותבת שקרים ומנפחת? זה ידוע שכשזה נוגע עלייך
    אז מישהו פה משקר ומסלף מה שנדב סיפר אלו דברים אמיתיים
    הייתם שנים חברים הייתם מאוהבים , מה לא קרה שאמרת לו שהוא אהבת חייך בכל שלוש השנים הללו? ואפילו מילים יותר גדולות? הוא לא היה האהוב שלך? שלוש שנים היית איתו סתם? אמא שלך לא אהבה אותו? אני מאמינה שכן אז למה הוא שיקר? מה בגלל שכביכול
    הוא יצא כאן טיפה מעלייך? את לא מסוגלת לראות מישהו שלא מלקק לך? חוצפנית

    הגב לתגובה זו

    • נינט, את לא מסוגלת לראות מישהו שלא מלקק לך??

      משה ביטון, 31/10/06 12:00

      נינט:
      את לא מסוגלת לראות מישהו שלא מלקק לך?

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מכתב לסהר הראל..

    גידי, 31/10/06 11:09

    איך ייתכן שלפני ארבע חודשים פסלת מכל וכל, ומאותם נימוקים בדיוק את משבחת כרגע? לו מצאת נקודות אור באפלה, כאלו שקודם חמקו מפנייך, לא מצאת משהו שקודם לא ראית, אבל בדיוק על אותו בסיס לכתוב למה את לא סובלת ומדוע את בעד?

    היית צריכה לכתוב את שני המאמרים שלך בו זמנית, אז לפני ארבע חודשים, ובכותרת לכתובת: ''מתלבטת.. הנימוקים להלן, עזרו לי להחליט'' אבל לכל הרוחות, בתור קוראים המנסים להבין את השקפת עולמם של הכותבים שלהם, הצלחת לבלבל אותנו. גבשי דעה אחת, ומיד, וכתבי לנו עליה, עד אז, שום מאמר שלך לא ניקח ברצינות, משום שאחרי ארבעה חודשים נקרא בדיוק הפוך, מאותה סיבה ממש..

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ליאורה ב''סופשבוע'' עלתה על יעקב כהן כבר קודם

    ליאת, 31/10/06 11:09

    יעקב כהן התחרפן לגמרי. הוא הגיע כנראה או שיכור או על משהו. יאיר לפיד לא ידע איך לאכול אותו, אבל כמובן שיאיר לפיד חייב להשאר נחמד, גם כשיעקב כהן אומר לרוסים תחזרו לרוסיה. עאלק עיתונאי. והוא עוד מעז לתקוף את מדורי הרכילות. ליאורה ב''סופשבוע'' ירדה על יעקב כהן על אמירות גזעניות נגד הרוסיות. זו עיתונות במיטבה. יאיר - אולי כדאי שתזכור שלפני הכל אתה עיתונאי ואמור להגיב על אמירה בוטה כזו.
    אתה יכול רק להתבייש!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא שם כדי לריב עם מישהו (ל''ת)

      סוד הקסם, 31/10/06 13:23

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    תגידו יש רוסים בקהל??

    חיחי, 31/10/06 11:07

    מתי אתם עוזבים??

    הגב לתגובה זו

    • היעקב כהן הזה דפוק לגמרי! הוא באמת נשמע שיכור! (ל''ת)

      רון, 31/10/06 11:40

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    תנו לי פריים טיים ואני אביא רייטינג כפול (ל''ת)

    הנשיא קצב, 31/10/06 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נינט עוד בילדותך דרכת על כולם כדי להתבלט? על אחותך? גועל נפש

    מ, 31/10/06 11:05

    בושה וכלימה, מי שראה אתמול את הקטע שנינט שרה עם אחותה הקטנה שהן היו קטנות באחד באירועים המשפחתיים יכל לזהות כבר אז שנינט דורכת על כולם רק כדי שיראו אותה שהיא תבלוט שיגידו איזו זמרת איך היא שרה יפה, שכל הקומפלימנטים יהיו עליה ועוד איזה שיר ''זה התחיל משני הורים עליזים וצעירים'' שיר על המשפחה שאמור לקרב אבל לא , נינט רוצה שיראו רק אותה, אז היא לוקחת לאחותה את המקרופון בחוצפה ושרה לה ושרה ושרה ואז אחותה רוצה גם אבל לא נינט כאן, אז היא ממשיכה לשיר ומסמנת לאחותה עם היד רגע כבר תורך וממשיכה לשיר ואחותה רוצה גם ונינט אומרת לה רגע עם היד, והשיר עוד מעט נגמר והעיקר שראו את נינט שרה זה מה שחשוב...

    עוד בילדותה הייתה כזו נחש מה שאנחנו אנשי ההפקה טועמים מידיי יום ביומו...

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    התוכנית של יאיר לפיד הייתה אכזבה

    אני, 31/10/06 11:04

    מה קרה לך? מה זה הליקוקים האלה לנינט?בא לי להקיא גועל נפש

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    יאיר לפיד מאוס נהנתי מגומרות

    שרון, 31/10/06 11:01

    נינט משובתת היא לא היא כל אחד יכול לעשות ממנה מה שבא לו ,
    יאיר בראיון איתה לא עניין והבנות כבר נמאסו וההומור שלהן דפוק .
    דווקא ההומור על נשים ותוכנית החדשה לדעתי ולדעת סובבי היה טוב
    וישמה לצפות משחקניות ברמה כזו .
    מצטערת לא מסכימה עם הכתבה
    היא מאוד מגמתית .

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יאיר לפיד התאכזבתי ממך,

    מבינה, 31/10/06 10:58

    באמת אבל באמת שכבר נמאס מנינט טייב לראות אותה בכל חור ותאמין לי שזו לא התקשורת אשמה יש לה חלק גדול אבל לאבגלל זה אני מאוכזבת ממך ראיתי את הפרומואים לתוכנית שלך ואני כמו רבים אחרים אמרתי אוף עוד הפעם נינט... אבל וואלה אמרתי בוא נראה שווה לנסות לראות אולי זה באמת ראיון לעומק ראיון שסוף סוף מישהו ידבר איתה על הדברים הנכונים ואני לא מדברת על יהודה, ואז הגיע הבחורה לתת שואו, שיר נחמד אבל זייפה קצת הרבה טוב אולי התרגשה ...
    והגיע הראיון.. ומה ... שום כלום לא חידשת לנו כלום תקליט ידוע שיש לה כעס ידוע שיש לה, מה עם לשאול אותה את השאלות האמיתיות,
    מה קרה נינט שחלק גדול מהארץ שינה את דעתו לגבייך מדוע האנשים זועמים עלייך כל כך בתגובות באינטרנט? מדוע את נותנת למנהלים שמנהלים אותך לנהל לך את הקריירה מדוע לדעתך הדיסק שכולם חיכו לו לא הצליח, איך את מרגישה עם העניין שלא זכית בטקס אנשי השנה ב''איש השנה במוזיקה'' ? על הדברים האמיתיים באמת לא דיברת רק על הספה המעפנה ושוב ראינו נינט צבועה ומניפולטיבית שכולם שוב יכולים להבין למה לא אוהבים אותה, יחסי ציבור עלובים עם הופעה של פרחה הייתה דומה לעדי אשכנזי בפרומו לתוכנית שלה על סקס,
    ואח''כ מתפלאה למה לא מעריכים אותה בתור זמרת. התאכזבתי יאיר, באמת שחשבתי שאתה שווה משהו יצאת פחדן ולקקן.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל אות, מילה ומשפט שנכתבו כאן (ל''ת)

      ל, 31/10/06 13:42

      הגב לתגובה זו

    • אני חושבת אחרת ממך

      כמה רוע, 31/10/06 16:35

      נינט השביחה את התוכנית של לפיד. היא היתה אמיתית, נקייה, יפיפיה וכמו שאמרה , היא באה לשיר. זה שאנשים כמוך החליטו לעשות עליה עליהום לא אומר שהיא צריכה לעבור לדום.
      מי אמר שהדיסק שלה נכשל? הוא עבר את ה35000 עותקים. זה נכשל? לאור ה''אהבה'' שלך לנינט, לא הייתי מצפה שתמכור גם רבבה. מסתבר שיש אנשים שכן אוהבים אותה. גם אני!

      הגב לתגובה זו

      • עבדו עלייך גברת

        איציק, 31/10/06 17:00

        יום אחרי האלבום זהב הסתובבתי בחנויות לראות אם נשאר דיסק שלה(סתם בשביל סקרנות)וגיליתי מאות דיסקים של נינט שוכבים על המדפים וכך היה במספר חנויות מוזיקה שלא אזכיר את שמן.בקיצור,הבחורה בספק אם הגיעה ל10,000 ...

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    מישהו אתמול ניצל ילדה חולת סרטן לקידום דיסק (ל''ת)

    כאילו שהוא לא, 31/10/06 10:56

    הגב לתגובה זו

    • כן.. נינט הזאת כזאת מעפנה!! היה ניצול ציני של הילדה! (ל''ת)

      רותם, 31/10/06 11:41

      הגב לתגובה זו

    • זה לא מדוייק

      לוקמיה, 31/10/06 12:00

      זה היה ניצול של ילדה שמתה מסרטן כדי לקדם את הדיסק

      הגב לתגובה זו

      • מה אתם מדברים שטויות כנסו ותבינו למה..

        רעות, 31/10/06 13:02

        כמה ימים לפני שנועה נפטרה היא הייתה סגורה בחדר ולא רצתה אף אחד, אבל היא בקשה שנינט תבוא, נינט היא היחדיה שהיא רצתה לראוות לפני שהיא נפטרה.
        כמה כואב וכמה שטויות אתם מדברים.

        הגב לתגובה זו

    • כמה רוע, כמה איוולת

      ואם אתה לא יודע, 31/10/06 16:37

      אתם חושבים שהמשפחה של הילדה היו נותנים לעשות כזה ניצול ציני מהמוות שלה? נינט עשתה עבור הילדה הזו יותר ממה שאתה עשית כל חייך עבור אחרים . במשך שנתיים היא דיברה איתה כל יום שישי בטלפון, ביקרה אותה בגן והיתה איתה עד יומה האחרון. מתי בפעם האחרונה אתה עשית משהו בשביל מישהו? לפני שאתה זורע רעל, כדאי שתברר

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לפיד הוא לא הדבר הכי גרוע בטלויזיה שלנו.

    דוד, 31/10/06 10:41

    אבל הוא המראיין הכי דביק,מתחנף,מלוקק וחסר חוט שדרה שקיים לא רק בישראל אלא ביקום.
    והעובדה שהרמטכל וראש הממשלה מתראינים אצלו אומרת עליהם יותר משהיא אומרת עליו.

    הגב לתגובה זו

    • יאיר לפיד: המראיין הכי דביק, מתחנף, מלוקק וחסר חוט שדרה

      ד''ר ישראל רז, 31/10/06 11:55

      הגדיר אותו פעם רון מיברג:
      כבשה פועה במרכז העדר.

      כמה מדוייק.

      מאי 2005 - רון מיברג על יהיר לפיד
      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/5/ART/935/396.html

      הגב לתגובה זו

      • אז למה צפית אתמול בתכנית?

        גלי, 31/10/06 13:00

        אני מבינה שאתה מהצד הסובל אבל אין ברירה מישהו צריך לעשות את העבודה ולהעביר ביקורת איזה ביזבוז של ערב...........מסכן

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    התוכנית של יאיר היתה אכזבה

    מגעיל אותי, 31/10/06 10:32

    חיכיתי את הראיון עם דן חלוץ והובכתי שזהו הרמטכ''ל ...
    חיכיתי לראיון עם נינט וכמעט הקאתי מכל הלקקנות שלו , הבחורה אומנם יפה אך לא מסוגלת לחבר מילים עם תוכן ולהפוך אותן למשפט נורמלי . העיקר לחייך כמו פלקט ולהגיד יודה לוי היא יודעת ...
    ויאיר לפיד במקום להוציא ממנה משהו אמיתי , הוציא אותה יותר בובה ממה שהיא , או בקיצור , תהיי יפה ותשתקי !
    אז החלטתי , אני לא צופה יותר בתוכנית המגעילה הזו !!!

    הגב לתגובה זו

    • טוב לשמוע, כי אתמול התלבטתי האם להישאר בבית ולצפות

      שירה, 31/10/06 11:10

      ואז אמרתי לעצמי: ''מה כבר אפסיד? את פניני החוכמה של נינט?''. עדיף לצאת ולעשות משהו פרודוקטיבי במקום להתכווץ במבוכה שוב אל מול הטלויזיה.
      שמחה לשמוע שלא טעיתי.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    הייתי בטוחה שיפסיקו עם רותם וענת.הן כ''כ גרועות ולא מצחיקות. (ל''ת)

    מוזר, 31/10/06 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כתבה מצויינת, נכונה ואני מסכים לכל מילה (ל''ת)

    אלון, 31/10/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כתבת יפה. אבל חבל שאת כל כך מזלזלת

    אורן, 31/10/06 10:23

    בצופים של יאיר לפיד...
    ''שההומור שלו קצת גבוה מדי בשביל הקהל הספציפי הזה''

    הגב לתגובה זו

    • לגבי יונתן ברק - נא ראי תגובה מס' 9...... (ל''ת)

      ''הומור גבוה'', 31/10/06 11:45

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    יאיר לפיד היה המכבסה של חלוץ.

    צורה לנו., 31/10/06 10:21

    הוי איזה מלחמה נחמדה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יונתן ברק תעשה לי פאנץ' ליין!

    בילבי, 31/10/06 10:11

    אתה מעולה ובלטת כבר בתוכנית האחרונה של משחק מכור... בהצלחה!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נינט מתראיינת אצל המרבה במחיר.

    משה, 31/10/06 10:10

    כנראה שכותב הכתבה לא הכין את שיעורי הבית כהלכה. נינט התראיינה לא מזמן אצל שמוליק טייר, ואת הראיון אפשר לראות באתר האינטרנט . . לגבי הסטנדאפיסט : לא הצחיק, שיעמם, לא מבין את ההומור שלו , ומתחת לכל ביקורת.

    הגב לתגובה זו

    • תיזהר שלא יתבעו אותך על הוצאת דבה

      הצחקת אותי, 31/10/06 16:41

      לא משלמים לנינט על הראיונות. כל זמן שמוציא דיסק מתראיין היכן שמזמינים אותו. נינט התראיינה ברדיו מקומי: אצל שמוליק טייאר (שמשדר בת''א ובצפון) ו התראיינה גם ברדיו ירושלים . הראיון אצל יאיר לפיד הוא הראיון הראשון שלה שמשודר בו זמנית לכל הארץ.
      אז לפני שאתה כותב, תברר פרטים כדי שלא תצא מטומטם כמו שיצאת כאן.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    נינט - חוץ מברווז מכוער שנהפף ליפה ???

    מלי, 31/10/06 10:06

    מה עושים כל כך מנינט, כל משפט שהיא מוציאה מהפה - קטוע - כי היא לא יכולה ולא יודעת לסיים אותו, חסרה לי השפה העברית, וכדאי שבמקום שהיא תתראיין, שתלמד לדבר, כולה ''ריקנות'', אני לא יודעת מה יהודה מצא בא חוץ מיופי. כנראה שהם לא מדברים ביניהם, רק עושים אהבה.
    או מדברים על הספה החדשה והלבנה שקנו ???

    הגב לתגובה זו

    • נינט זמרת לא עמוס עוז (ל''ת)

      וואלה?, 31/10/06 16:41

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מסכים עם כל מילה

    יוסי, 31/10/06 10:03

    גומרות הולכות זה קצרים 2. מרגישים שמדובר באותם כותבים. בדיחות קרש שבמקרה הטוב יעלו חיוך סלחני על פניי. בושה לרשת.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הוא לא הדבר הכי רע בטלוויזיה ובטח שגם לא בדיוק הדבר הכי טוב שבה.

    אייל, 31/10/06 09:56

    אני יכול להבין מרואיינים שהולכים להתראיין אצל יאיר לפיד.
    הוא לא מאיים עליהם , לא מקשה , לא מתקיף , לא נוקט עמדה , לא פותח מרואיינים , לא לוקח ראיונות למקומות לא צפויים. ובעצם , לא שום דבר.
    כל מה שהוא מוכר לציבור הצופים , זו מתקתקות , נועם הליכות ומשפטי מחץ , עלק אינטלקטואלייים (בעיקר ציטוטי הוגי דעות כאלו ואחרים).
    לפיד הוא חלבי , ומתאים כמו כפפה אל ידו של הצופה הישראלי הממוצע שלו אין דרישות גבוהות מדי.
    הראיונות שלו (ובלא מעט מהם ישנה לא מעט חנופה כלפי המרואיינים) גובלים , לא פעם , בקיטשיות דביקה ,
    ובכל שנה מספרים לנו מבקרים על התבגרות והתחדדות מצידו ,ובתחילת כל עונה אני פותח טלוויזיה על תכניתו בערוץ השני ואחרי חמש דקות מאבד עניין בהרגשה שמיציתי את הרדידות הזו
    שלא מבדרת , לא מהנה ולא מחכימה במיוחד.
    אני חושב שלצופי טלוויזיה ממוצעים מגיע הרבה יותר ממנחה מדושן שנוהגים לסכם את פועלו ב''וואו , איזה מאמי ''.
    ואגב , הסטנדאפיסטיות שהוא מאחרח אצלו , מצחיקות אותו בערך כפי שהן מצחיקות אותנו. ההבדל בינינו לבינו , הוא שאנחנו לא זקוקים לאמץ את הסרעפת שלנו כאקט של מחוות צחוק מאומץ.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כן יש תכניות נמוכות יותר מזו של יאיר לפיד.

    כהן קידר, 31/10/06 09:49

    יש לנו גם את אודטה, ודודו טופז, ואיזו אכשכנזי אחת (זאת ההיפר אקטיבית שאיש לא מבין איך היא נושמת תוך כדי דיבור בצרורות).
    כל-כך פטטיים ש...

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    גומרות הולכות-תוכנית מעולה

    גלי ורמי, 31/10/06 09:48

    לא הפסקנו לצחוק. אחלה ביצועים. נחמד לאללה. איילת לראשונה בתפקיד קומי....עושה עבודה טובה.

    אהבתי. וממליצה לראות.

    הגב לתגובה זו

    • תוכנית משעממת

      אני, 31/10/06 10:20

      לא חזרתי אחרי הפרסומות, וגם עד אליהן סחבתי בקושי.
      לא לרמה של המשתתפות בה, שהן מדהימות אחת אחת.
      הומור נמוך וממש חסר תחכום.

      הגב לתגובה זו

    • לא ראיתי הכל אבל הקטע של מיה דגן כמורה לוגה היה גדול!!!. (ל''ת)

      ..., 31/10/06 10:30

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    רצינו לשמוע על נדב לוגסי!

    שירי, 31/10/06 09:47

    כולם מדברים על הראיון שהיה ב''מותק'' עם האקס שלה ואמנם יאיר שאל אותה על זה אבל היא נפנפה אותו. חוצ מזה הוא קרא לנדב לוגסי מטומטם. אני הייתי תובעת אותו!

    הגב לתגובה זו

    • לא הייתי ממהרת לתבוע...

      שרית, 31/10/06 10:43

      את יודעת, בתביעת לשון הרע, אם מוכחים שמה שנאמר הוא אמת ''אמת דיברתי'', אז אין כ''כ מצב לתביעה.
      לא נראה לי שמר לוגסי ישתטה עד כדי כך ויתן לבית המשפט לקבוע אם הוא מטומטם או לא!
      לחשוב לפני שמדברים.

      הגב לתגובה זו

      • כתבת שטויות, תחשבי בעצמך לפני שמדברים

        שירה, 31/10/06 11:12

        ''מטומטם'' הוא כינוי פוגעני ומעליב לכל הדעות, אין מה לבחון את ''אמיתות'' התוכן - זה בערך כמו לבדוק האם אמו של אדם היא אכן נפקנית כשמקללים ''יא בן ז....''.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    יאיר לפיד הוא ההוכחה לכך שהעם בכל

    עינת, 31/10/06 09:34

    זאת התבגר ונותן את הרייטינג הגבוה לגבר הרגיש והעדין ולא לאנטיתיזה: דודו טופז הוולגרי והשובניסט.
    רמז לדודו....

    הגב לתגובה זו

    • יאיר לפיד הוא מגלומן בדיוק כמו דוד טופז.על מה את מדברת?רגיש עלק. (ל''ת)

      ..., 31/10/06 10:29

      הגב לתגובה זו

      • לפחות משחק אותה.... (ל''ת)

        עינת, 31/10/06 15:26

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    רותם וענת הן החוליה החלשה...

    סוכריה, 31/10/06 09:33

    לא מצחיקות, לא זורמות, לא שנונות ונראה כי אחת מפריעה לשניה בתחרות ''מי מנסה לגנוב פאנץ'''...

    ויאיר? יאיר הוא מאמי, לדוגמא אם תביאו לו את יגאל עמיר השאלה הראשונה שיאיר ישאל..

    ''תגיד יגאל, אז איך לריסה במיטה?''

    הגב לתגובה זו