• 66.

    ....

    מיכל, 07/11/06 11:13

    זה בכלל לא דומה!!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מה זה משנה- היא גם ככה משעממת ולא כישרונית

    איכס, חרא, 01/11/06 12:43

    המוזיקה שלה, של מירי מסיקה ואיה כורם אותה הדבר.. משעממות ולא מתחדשות.
    לא מפליא שהיא מעתיקה.
    לכו תשמעו ברי סחרוף, אביב גפן...
    או כל זמר שיש משמעות עמוקה בשיריו !!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים

      ניר, 01/11/06 19:02

      ידיד אלמוני
      מסכים לכל מילה.
      למרות שגם אביב הושפע מאחרים,אבל לא גנב

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    רק החלק הראשון היא העתיקה (ל''ת)

    דנה, 29/10/06 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אישית?!

    gh, 26/10/06 18:21

    לא מצאתי שום דמיון בשירים! קרן פלס מוכשרת, אדון סקעת מוכשר, מי שאומר שהמוסיקה הישראלית מתדרדרת יכול להמשיך לדבר, עוד 4-5 שנים לא יקשיבו לו ויפתרו אותו מכל עיתון אפשרי!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מנעמי שמר ועד קרן פלס.

    אייל, 25/10/06 22:52

    כשנעמי שמר הלחינה את גדול שיריה (ירושלים של זהב) על בסיס לחן באסקי , איש לא ידע על כך ולא יכל לנחש או לחשוף זאת , מלבדם של יסורי המצפון של המשוררת הלאומית עצמה , שהודתה בכך בערוב ימיה.
    נראה שכמו נעמי שמר ד',אז , נתפסת קרן פלס , נכון להיום , גם למאין משוררת לאומית.
    ההבדל הקטן /גדול בינה לבין נעמי , ניכר בתקופות עצמן.
    קרן פלס לא יכולה להרשות לעצמה חיקויים של מילים ולחנים לועזיים מבלי שיעלו על כך במוקדם או במאוחר.
    בלתי אפשרי , בשנות ה2000 ,ליצור לעצמך דימוי של יוצר מקורי שמבוסס על חלקי פזמונים או מילים של יוצרים לועזיים.
    בטח שלא בעידן האינטרנט והטכנולוגיה המתקדמת , שמאפשרת לחובבי המוזיקה גישה הרבה יותר קלה למגוון רחב יותר של שירים וסגנונות מוזיקליים.
    אני לא יודע אם מישהו מהיוצרים המוצלחים מחו''ל יתבע אי פעם את קרן פלס (אחרי הכל , בכדי שזה יתרחש , הם יצטרכו קודם כל לדעת מי זו בכלל ? ושהזו שהם לא מכירים ''הרימה'' להם בית או שניים מהיצירה של עצמם) , אבל הדמיון הרב מדי שקיים בין כמה משיריה לשירים לועזיים , לא מוסיף הרבה לכבודה , ולא מן הנמנע שהיא תיאלץ בסופו של דבר להתוודות בכך , ושהוידוי הזה יתרחש הרבה לפני ערוב ימיה, ולא מפאת אותם ייסורי מצפון שהובילו את נעמי שמר להודות בגניבת שיר שנחשב לחצי המנון של מדינה שלימה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    למי שעוד לא קלט לחן לא מילים היא גנבה!!

    מור, 25/10/06 15:02

    לחן זו המוזיקה שאנדרו לויד וובר הלחין והיא העיזה לרשום קרן פלס!
    לא מדובר על מילים

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    גם ''איתי'' מועתק!!!!!!!!!! מה זה דומה לי

    פוקאהונטס, 25/10/06 09:08

    ממש ממש דומה לפוקאהונטס.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    קרן פלס מוכשרת!

    תומכת בפלס =], 24/10/06 23:12

    למה שהיא תגנוב לחנים של אחרים?
    זה ד-פ-ו-ק..
    וזה הזוי לחלוטין =//////

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    המוזיקה של פלס גם ככה משעממת

    אורית, 24/10/06 21:17

    כנ''ל מירי מסיקה ואיה כורם.

    שלוש אנמיות משעממות עם שירים דלי מסרים העיקר שיהיו מקום ראשון בגלגל''צ

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כל השיר מבוסס על הקטע שמועתק

    יוסי, 24/10/06 19:37

    נכון יש רק קטע של כמה שניות שזהה אבל אם תשימו לב כל השיר מתבסס על אותו קטע

    הגב לתגובה זו

    • הפזמון לא (ל''ת)

      ץ, 25/10/06 10:56

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    קצת מזכיר אבל טיפה הגענו! כנסו בקשה..

    גל, 24/10/06 19:04

    אכן יש כמה תיבות שקצת מזכירות אבל יש המון שירים כאלה שמזכירים אחד את השני..!
    קרן מוכשרת, אחרת היא לא היתה זוכה בזמרת ופריצת השנה..
    כמובן שעל טעם וריח אין להתווכח אבל תרדו ממנה היא לא עשתה לכם כל רע מי שלא אוהב תשירים שלה שלא ישמע!

    הגב לתגובה זו

    • מאבדים מאזינם בגלגלצ

      ניר, 25/10/06 00:16

      נו..באמת איך אפשר לא לשמוע כשגלגלצ לא מפסיקים לתכון את השטויות שלה. אגב, אני מת על גלגלצ.וחבל שהם מאבדים ככה מאזינים.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    שלא תהיה טעות- היא מכירה את השיר ממזמן

    ירדנה, 24/10/06 18:49

    ולמדה בביצ ספר רימון ששם המחזמר ברפרטואר. אז
    שלא יעבדו עליכם!!!

    הגב לתגובה זו

    • והראל סקעאת שיחק אצלינו במחזמר...... (ל''ת)

      בית צבי, 25/10/06 09:05

      הגב לתגובה זו

      • שקרן. הראל אמר שהוא לא הכיר בכלל את השיר הזה. (ל''ת)

        מטי, 30/10/06 08:59

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    החבובות זה הכי

    הגונב מגנב, 24/10/06 18:33

    דמיון תמוה נמצא בין החברה של קרמיט לקרן פלס.

    הגב לתגובה זו

    • D-: (ל''ת)

      חחחח!, 25/10/06 11:43

      הגב לתגובה זו

    • ענק! LOL (ל''ת)

      מצחקקת, 25/10/06 16:39

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    איך לא לוקחים לה את הפרס?

    גילי בהלם, 24/10/06 18:02

    איך היא ישנה בלילה נגיד שהמילים שלה רק נגיד
    אבל לפחות שתרשום שהלחן של אחר
    זו גניבה לאור יום
    שתתנצל בפומבי
    זה מזעזע והכי גרוע שישכחו מזה עוד יומיים בלי לעשות דבר!!

    הגב לתגובה זו

    • צודקת ב-100%! שתחזיר את הפרס! (ל''ת)

      אין מתנות חינם, 24/10/06 18:13

      הגב לתגובה זו

    • על פי החוק

      עדי, 24/10/06 20:18

      8 תיבות זהות זו גניבה מוזיקלית, מתחת לזה ההגדרה היא השראה שהיא חוקית לחלוטין.

      הגב לתגובה זו

    • איזה פרס? (ל''ת)

      ?, 25/10/06 11:43

      הגב לתגובה זו

    • היא לא קיבלה שום פרס, רק את התואר ''שיר השנה''

      שיבולת, 26/10/06 15:41

      ואגב, משינה קיבלו את אותו תואר על ''ריקוד המכונה'' בזמנו, וזה מקרה בו הגניבה/השראה בולטת פי כמה

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    דומה, בטח דומה

    ארצי, 24/10/06 15:03

    אין שום בעיה להעתיק את ההתחלה של השיר, ומשם על בסיס יצוק, להמשיך לכיוון אחר, ואז להגיד שכל השאר לא דומה.
    אין שום בעיה לעשות את זה.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מעולה. אהבתי :-) (ל''ת)

      שומבעיה, 24/10/06 18:14

      הגב לתגובה זו

      • נכון, העתיקה

        shi, 26/10/06 06:43

        חלק קטן אמנם, אבל מדובר ממש בהעתקה, לא בדמיון אפילו.

        הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      Heat-Man, 25/10/06 14:59

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    כואב לראות אנשים בורים במוזיקה

    יובל, 24/10/06 13:19

    עד כמה שאתם חושבים שאתם אליטות אלטרנטיביות, אתם לא באמת מבינים בתמצית של המוזיקה. אתם מאמינים בכוח של האלטרנטיבי.

    המוזיקה האלטרנטיבית מחזיקה בהרבה מאוד אמנים גדולים, כותבים מצוינים ובכלל. אבל כל החשיבה הזאת שהיא הדבר היחיד שטוב פה היא מטומטמת לחלוטין.

    הגדולה של הביטלס(מיינסטרים גדול בהחלט) היא שהם כתבו מוזיקה מתוחכת ובכל זאת קליטה. אני מזכיר לכם שזה מה שגם קרן פלס עושה. יש לה השכלה הרמונית ותיאורתית גבוהה, ותאמינו לי, בתור מוזיקאי, היא יודעת להלחין ממש כמו שצריך.

    הדביקה הזאת ב''אלטרנטיבי'' עאלק, לא עושה אותכם מאגניבים או איכותיים יותר, אלא רק מראה שאתם פתוחים פחות, ובתכל'ס, לא באמת מבינים משהו.

    יום טוב.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת! (ל''ת)

      טל, 24/10/06 13:59

      הגב לתגובה זו

    • יובל, אתה אומלל. מה הקשר בין פלגיאט, מיינסטרים ולאלטרנטיב?

      ג'ורג' האריסון, 25/10/06 09:04

      (גם אני , חיפושית ז''ל פעמיים, העתקתי....).

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    דומה?

    שרון, 24/10/06 12:55

    זה היינו הך...
    בטח הוא העתיק ממנה.. כישרון העל

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ימותו הקנאים

    סיגי, 24/10/06 12:45

    אוי אז כולה משפט אחד טיפ'לה מזכיר את ''ואת''... ביג דיל!!!
    ''ואת'' הוא שיר מקסים, וקרן פלס עשתה עבודה מצויינת וסקעת מצליח לרגש עם הקול והביצוע שלו! (שלא לדבר על המראה.. חחח).
    תרדו מהם, לא כל דבר צריך לנפח במדינה הזאת. יש דברים הרבה יותר חשובים ובוערים מזה...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תפסיקו לחפור ולחפש בכל דבר טוב משהו שלילי!! נמאס! (ל''ת)

    מורן, 24/10/06 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    קרן שמש(פלס)מאוחרת...

    גדי, 24/10/06 09:35

    קרן פלס לא הייתה מעולם וכנראה גם לא תהיה מלחינה דגולה וכנראה גם לא זמרת.כל לחניה נישמעים מוכרים ללא חידושים , גם אם לא נעשתה העתקה משיר אחר.
    קצת באיחור יבינו כולם שקרן השמש (פלס)לא תביא דבר או חצי דבר שיטביע את חותמו במוסיקה הישראלית.

    הגב לתגובה זו

    • קרן הצבי

      מוסיקאי, 24/10/06 18:41

      יפה אמרת.זה שהיא יודעת הרמוניות לא הופך אותה למוסיקאית מוכשרת.
      היא מביאה את ההשכלה המוסיקלית שלה ,ושתפסיק לטעון שאינה יודעת ומכירה את המחזמר הזה. למדה גם מתזותזמר.
      עם כישרון נולדים.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אחחחח, תאום

    אח תאום, 24/10/06 08:32

    מה ששמעתי כאן לא יכול להיות הצטרפות מקרים. יש להם לפחות אבא אחד או אמא אחת..... הדמיון והשירה דומים מדי, וברור שמישהו בהפקה ידע!!!!! (זאת אומרת - גם אם פלס במקרה עלתה על ההצטרפות המופלאה, הרי שהזמר/מעבד/מפיק שמעו את האורגינאל וכיוון לתוצאה (מה עוד שהרבה הרבה ראו את הסרט ושמעו את הצלילים). כשג'ורג' האריסון ''סחב'' את My sweet Lord
    , וכשה-DOORS גנבו את Hello I love you מה-KINKS, הם שילמו בגדול. פה, עם כל הכבוד לכולנו, מה בדיוק יתבע ובר? 2.5 ש''ח????
    לי לא נראה שפלס ''גנבה'' במודע, אבך כך זה יצא. אלה החיים......

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ואת זה שיר משעמםםםםםםם והדמיון גדול (ל''ת)

    קרן, 24/10/06 08:02

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    דמיון?? השמיעו את זה בגל''צ כמה פעמים

    מלחין מדומה, 24/10/06 05:58

    וברור גם לאוזן רגילה שהמדובר בפלגיאט (העתקה). לא ''השראה'' ולא בטיח.
    תודה לנתנאל סמריק השנון שהעלה את הנקודה לפני שפלס תהפוך לנעמי שמר שניה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הגונב מגנב

    ישרא-בלוף, 24/10/06 03:35

    בואו נאמר שיש פה כמה גנבים ידועים לשמצה עם תיקי גניבה גדולים יותר מזה . אלה שאין להם משל עצמם גונבים בשיטתיות ובמצח נחושה, כולל עיבודי כלים ותפקידי קצב. די להאזין לאלבומו האחרון של אביב גפן כדי לדעת עד לאן החוצפה יכולה להגיע. עורכי המוסיקה שאמורים לזהות מנגינות גנובות מעלימים עין ואוזן, הקהל הטיפש קונה את הסחורה הצרובה בדוכני פירטים, וכך, הגונב מגנב פטור וכלם שמחים. מרוב שמדובר בתופעת הישרא-בלוף הידועה לנו מתחומים אחרים בחיים, לא מפתיע שאפילו מיטב להיטינו הם בעצם שירים גנובים מזויפים וצרובים.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בדידות בצמרת

    ישראלה, 23/10/06 23:17

    זה מה שנקרא, כשאתה למעלה אתה לבד. בקצה הפירמידה אתה לבד.
    בתחתית אתה עם כולם.
    קרן פלס מלחינה וכותבת מוכשרת ביותר. היה ברור שברגע שתגיע למעלה היא תישאר לבד. כל הנשמות הטובות במוזיקה הישראלית, מה שנקרא ''התעשיה'' כבר ידאגו לנבוח עליה יום ולילה.
    הכלבים נובחים והשיירה עוברת.
    נקסט.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עד לאן הקנאה מגיעה??

    פשוט בושה., 23/10/06 22:22

    איך אתם מסוגלים להכפיש את שמם של שני האומנים הצעירים והמוכשרים האלו? למה אף פעם בארץ הזו,לא מסוגלים לפרגן ולקבל את העובדה שהאנשים פשוט מוכשרים??
    נכון,עלק גנבה...היא בטח אמרה לעצמה ''נו,אף אחד לא ישים לב'' ברור. כמה טיפשים אתם,כמה?!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    נו באמת...

    זה קטנוני, 23/10/06 22:00

    שתי שורות דומות.
    הרבה יותר מזה אפשר למוצא בעשרות שירים ישראליים ולועזיים.
    הניסיון למצוא פגם וללכלך את השיר הנפלא הזה הוא פתאטי.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אפילו המילים דומות (ל''ת)

    קרן, 23/10/06 20:09

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    השפעה חיובית, ''ואת'' נפלא בכל מקרה

    א, 23/10/06 19:50

    גם עברי לידר ואביב גפן הושפעו וזה טוב. על ''זכיתי לאהוב'' גילו שהוא דומה מאד לשיר של להקה, ואביב גפן מאואזיס.
    השיר ''ואת'' הוא שיר נפלא בכל מקרה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בתוכנית עצמה אמרו כי הדמיון רק באופי

    מאזינה, 23/10/06 18:46

    וזה קורה לעיתים קרובות. ואת -הוא יצירת מופת בביצוע מושלם!
    יש מוסיקה ישראלית נפלאה אבל עם ישראל נהנה רק לקטר ולקלקל לעצמו. הראל סקעת הוא אומן נדיר והלוואי שימשיך לשיר עוד ועוד שירים מרגשים כאלה.

    הגב לתגובה זו

    • יש קצת דמיון בקטע קטן

      נויה, 23/10/06 21:37

      אבל צריך באמת שמיעה אבסולוטית וקצת יותר מצרות עין כדי לחשוד כאן בגניבה מוזיקאלית.
      'ואת' הוא שיר יפהפה ואילו השיר מהמחזמר הוא משהו שאף אחד לא היה שומע פעמיים.
      ההבדל בין שני השירים הרבה יותר בולט מאשר הדמיון ביניהם.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    פושעי ''ואת'' לדין!בושה למוזיקה הישראלית!

    יעקובי, 23/10/06 18:31

    לקחת מ''ואת'' את תואר שיר השנה כי הוא גנוב, שירים גנובים אינם יכולים לזכות בתואר שיר השנה!

    בושה בושה בושה!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה אופיינית לישראלי המכוער (ל''ת)

      לני, 23/10/06 20:38

      הגב לתגובה זו

      • תגובה אופיינית לסקעתית פורומיסתית

        לידנטל, 24/10/06 02:26

        מ-18+

        בושה בושה בושה!

        הגב לתגובה זו

        • טוב שאתה לא מסגיר את עצמך

          לני, 24/10/06 08:56

          השנאה שלך לסקעתיות באשר הן, ובמיוחד ל-18+ נוטלת את העוקץ מהביקורת שלך.
          לך תתבייש בפינה.
          יעקובי ולידנטל - הצחקת אותי:)))

          הגב לתגובה זו

  • 35.

    נו באמת... שורה אחת קצת דומה. אפשר לחשוב.... (ל''ת)

    רותי, 23/10/06 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא מצליחה לשמוע את השיר!! יש אצלכם בעיה!! (ל''ת)

    נעמה, 23/10/06 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    גב' פלס שאבה ממר וובר את השיר וחבל

    יוסי, 23/10/06 17:56

    נכחתי במחזמר בלונדון ובארה''ב ויש לי את הדיסק האורגינל בבית ואין לי ספק כי יש יותר מרק ''מעט'' דמיון.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מעתיקה לא מעתיקה -היא משעממת !!!

    אסף, 23/10/06 17:47

    עד עכשיו לא החלטתי אם קרן פלס ושיריה יותר משעממים או יותר מעצבנים .

    הגב לתגובה זו

    • ה''יוצרת'' החדשה היא הבנאליות בהתגלמותה בעטיפה של אמנית

      באמת קשה, 23/10/06 19:56

      אבל היום חשובה כנראה רק העטיפה

      הגב לתגובה זו

    • יותר מעצבנים ללא ספק (ל''ת)

      ניר, 23/10/06 20:29

      הגב לתגובה זו

    • תגיד אסף, אנחנו בודדים במערכה? אני חושב כמוך בדיוק! (ל''ת)

      גדעון, 23/10/06 20:31

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    יש דמיון מסויים

    ליאור טובול, 23/10/06 17:46

    יש דמיון מסויים בחלק הראשון של השיר אבל אין כאן בשום אופן גניבה !

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    קרן לכלכת. הטעות של מנהלך אסף - טעות של רהב ובוז לסביבה כדוגמת קצב (ל''ת)

    פטרי את אסף, 23/10/06 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    nrg למה להרוס לשני האמנים המצליחים האלה?

    מוסיקאית מבינה, 23/10/06 17:40

    אני, בתור מוסיקאית יכולה להבטיח לכם ש''ואת'' הוא השיר הכי טוב שיצא בשנים האחרונות,
    הן מבחינת לחן, הן מבחינת מילים והן מבחינת ביצוע.
    כתבה שלילית אחת לא הייתה על השיר.
    אז עכשיו, דווקא ברגע השיא לבוא ולהרוס?
    מדובר באחד השירים היותר גאונים שיצא לי להיתקל..
    קרן פלס לא גנבה ולא שטויות,
    אולי השיר מוולט-דיסני היה מקור השראה בשבילה.
    חשבת על זה!?

    הגב לתגובה זו

    • את אולי מוסיקאית מבינה באצבעוני..... (ל''ת)

      פנאי מינוס, 25/10/06 08:59

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    שום גניבה ושום בטיח, אחלה מילים, אחלה לחן, אחלה ביצוע.

    חיים נחמןביאליק, 23/10/06 17:35

    תקשיבו לי,
    אני ותיק במקצוע ;)

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    חח אתם מנסים להרוס את ההצלחה של ''ואת''? כי אם כן, לא ממש הולך לכם...

    נתן, 23/10/06 17:34

    ''ואת'' זכה שיר השנה לא סתם.
    כנראה שגם אם קרן מושפעת מהגרס של וולט-דיסני, הישראלים אוהבים יותר את הביצוע של סקעת (:

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חחחחחחחחח אחלה מנהל יש לסקעת וקרן..

    שמעון, 23/10/06 17:33

    ''בינתיים, לא קיבלנו תביעה ממר וובר. אנחנו חיים עם זה בשלום ואנחנו בטוחים שגם הוא''
    אהבתי את התשובה!
    דוגרי? צודק!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    יש תוצאות של בדיקה מקצועית. כנסו!!!

    אלי מימן, 23/10/06 17:32

    בדיקה מקצועית של מנעד הווקל ופריטה דציבלית, מוכיחה כי זה בדיוק אותו שיר.
    כל מי שאומר ההפך יכול ללכת לשתות מהים של עזה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כואב לכם שסקעת ופלס מצליחים? לא, באמת...

    שמרית כהן, 23/10/06 17:32

    אני לא מבינה מה כל הקנאה הזאת?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא דומה בגרוששש! הביצוע של סקעת מצמרר, זה סתם עוד שיר תוכנית.. (ל''ת)

    רונההההה, 23/10/06 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זה מאד מזכיר לי שיר בסקי עממי (ל''ת)

    ארז, 23/10/06 17:30

    הגב לתגובה זו

    • מצחיק:) (ל''ת)

      אינשם, 24/10/06 21:17

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לא חושב שהיא התכוונה - זה בערך התחום שלה (ל''ת)

    שרון, 23/10/06 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אין בכלל דימיון איזה שטויותתת..ואת הרבה יותר יפה אין בכלל מה להשוות (ל''ת)

    יוסי, 23/10/06 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל ה''מוזיקה'' של קרן פלס ודומיה חפה ממילא מכל מקוריות

    איתמר, 23/10/06 17:11

    ונראית ונשמעת רע כמו שכל התרבות הישראלית נשמעת היום. חבל

    הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי. קרן מייצגת כל מה שרע במוסיקה (ל''ת)

      מסכים, 23/10/06 18:41

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מי שעוסק במוסיקה יודע שזה קורה כל הזמן

    זאב ערבות, 23/10/06 17:06

    ותמיד ימצאו איזשהו דמיון למשהו, בעיקר כאשר לא מדובר בלחנים נוסח סשה ארגוב או מתי כספי. אין פה גניבה. מה שכן יש זה הרבה קנאה וחוסר פירגון לאמנים מצליחים. מכיוון שגם אני עוסק במוסיקה אני יכול לומר שזה מסוג השירים שאני אומר עליהם ''חבל שאני לא חיברתי את זה.'' ומי שחושב כמוני יכול למצוא את נחמתו הקטנונית בנסיונות למצוא גניבה מוסיקלית.

    הגב לתגובה זו

    • עד כמה יש דמיון

      מוסיקאי, 23/10/06 17:57

      אני מתפלא עליך אם אתה בתחום המוסיקה. נכון יש גניבות ,אבל כאלה! אפילו היא לא ניסתה קצת לשנות. פשוט י עשתה זבנג וגמרנו.
      יש גבול לחוצפה,אבל מה לעשות אולי אין מספיק כשרון ליצור לבד.

      הגב לתגובה זו

      • שטויות (ל''ת)

        ''מוזיקאית'' כמוך, 24/10/06 14:10

        הגב לתגובה זו

    • תגובה אופיינית של מקורבים... (ל''ת)

      במבוק, 23/10/06 18:41

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    זה אותו שיר! (ל''ת)

    שי, 23/10/06 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    נכון שהיא לא גנבה את זה.. אבל זה בהחלט דומה!! (ל''ת)

    תודו!!, 23/10/06 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עוד שיר שלה שמזכיר שיר אחר

    שרית, 23/10/06 16:52

    תקשיבו ל''אם אלה החיים'' ול''איש מהים'' של שרון ליפשיץ, הם גם דומים בלחן (בעיקר בפזמון)

    הגב לתגובה זו

    • ו''איתי'' זה האח של ''פוקאהונטס'' (ל''ת)

      זוכרת.., 25/10/06 08:56

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני תוהה...

    משה, 23/10/06 16:51

    מתי יהיה במדינה האת שיר מצליח שלא עפרסמו איזה שערוריה הקשורה אליו?! לא אוהבים לראות אנשים שמצליחים מידי במדיהנ הזאת וחבל!

    הגב לתגובה זו

    • כבר יש (: משהו ממני של הראל סקעת, את מוזמן לשמוע..שיר גאוני!

      רז, 23/10/06 17:29

      ואני לא מעריץ..אני פשוט מכוררררר לשיר!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    יש דמיון קל,אבל גניבה זה לא!!! (ל''ת)

    חנה, 23/10/06 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כמו שאני אומרת כבר שנים האמן והיוצר היחיד כאן הוא נמרוד לב

    רוית, 23/10/06 16:50

    www.rbsmusic.com זו כתובת האתר שלו. תורידו שירים ותשפטו בעצמכם.

    הגב לתגובה זו

    • נמאס מאיך שאתה דוחף ת'אתר שלך לכל חור

      איש אחד, 23/10/06 18:33

      הבנו שאין לך קהל, אבל תפסיק לייגע אותנו בכל הזדמנות ולקדם ת'אתר שלך!

      ובקשר לגברת פלס - הבלון הנפוח מיח''צנות מתפוצץ. סוף סוף.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    זה אותה מוסיקה

    אסי, 23/10/06 16:49

    שמעתי את זה בגלי צהל
    לא רק שזה דומה, זאת אותה מוסיקה בדיוק!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מצטער מאוד אבל אני לא מוצא שום דמיון בין שני השירים (ל''ת)

    אייל, 23/10/06 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נו באמת אין לכם במה להתעסק.יש מליון שירים עם מנגינות דומות.חארטה (ל''ת)

    ג, 23/10/06 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    העובדה שהיא תופסת מעצמה ''אמנית'' בושה לכל המוסיקאים באשר הם! (ל''ת)

    תומר, 23/10/06 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ככה זה בארץ- כנסו

    אבי, 23/10/06 16:41

    ככה זה בארץ, קודם מעלים ומהללים ואז שוחטים, אולי יעברו קצת מנינט לסקעת ופלס

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    קנאים

    מורן, 23/10/06 16:41

    רק קנאים יש במדינה הזאת!!
    כל כך קשה לכם להבין שהיא לא גנבה את זה??

    הגב לתגובה זו

    • לתגובה 6

      סי, 23/10/06 18:09

      כן כן כן, נכון נכון נכון.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא ניראלי שקרן גנבה..זה לא דומה חוץ מכמה תווים,

    רינה, 23/10/06 16:34

    זה פשוט הקנאה שהורגת..
    תתמודדו! היא היא מצליחה,
    השיר שהיא כתבה מצליח.. למה לנסות תמיד להרוס?

    הגב לתגובה זו

    • אוי לעברית

      משולם, 24/10/06 08:27

      אוי לך ולעברית שלך.

      העיקר לכתוב עברית עילגת

      גם כשאין לך מה לומר.

      הגב לתגובה זו

    • ניראלי ???

      אילן כפיר, 24/10/06 08:28

      אולי את מתכוונת ל: נראה לי ???

      הגב לתגובה זו

      • היא התכוונה לניראל מהדוגמניות (ל''ת)

        עמית, 24/10/06 16:22

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    שטויות, הביצוע של סקעת יותר יפה. (ל''ת)

    אורנה, 23/10/06 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שטויות...על כל שיר ישראלי אפשר למצוא מקבילה...

    תומר, 23/10/06 16:31

    ואני לא סובל את הטקסטים והלחנים של קרן פלס.... ערימה של...

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא מספיק שהלחנים פאטתיים אז היא גנבה אותם גם בושה! (ל''ת)

    תומר, 23/10/06 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אין הבדלים

    etip, 23/10/06 16:29

    קרן יקירה, זוהי גניבה,
    מה קרה לך?

    הגב לתגובה זו