• 29.

    להקה ענקית גם אני התחלתי לנגן בגללם (ל''ת)

    ע, 06/04/07 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הלהקה הכי גדולה איפעם התחלתי לנגן בגללם (ל''ת)

    אחד, 27/09/06 03:03

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יפה.חשבתי שויג שם את הבלינג בנוורמינד (ל''ת)

    הענק הלוחש, 26/09/06 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תקליט מצוין אבל סאונדגארדן ואליס

    טובים בהרבה, 26/09/06 11:45

    הפיקסיז בהחלט אוברייטד ובאשר לרדיוהד - הלהקה הטובה בעולם. כל התשבוחות מגיעות.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    עוד מקרה של להקה אובר-רייטד

    קושקוש, 26/09/06 08:33

    אגב, גם הפיקסיז הם מאוד אובר-רייטד

    הגב לתגובה זו

    • הצחק אותי

      שירה, 26/09/06 09:22

      הפיקסיז היא המקבילה האמריקאית של הסמיתס. זאת אמרת ,הסמיתס היא הלהקה האנגלית הטובה ביותר בעשרים השנה האחרונות והפיקסיז היא האמריקאית הטובה בעשרים השנה האחרונות וזה יודע היום כל מי שיודע מוזיקה טובה מה היא.
      לעומת זאת נירוונה באה יותר לידי ביטוי בחשיבות שלה , התקליט הזה טישטש את הגבולות לחלוטין בין מיינסטרים לאלטרנטיב והתחיל תקופה חדשה שהביאה אחריה המון להקות טובות שאת השפעתן שומעים עד היום.
      אוברייטד אמרת ,רדיוהד הם אוברייטד
      אבל זה נושא לדיון אחר.

      הגב לתגובה זו

      • גם רדיוהד אובררייטד בטירוף

        קושקוש, 26/09/06 11:19

        אבל מה לעשות, גם נירוונה- ללהקה יש סה''כ 3 תקליטי אולפן מקוריים ועוד אחד (ה''אנפלאגד'' שהוא לא ממש אנפלאגד... אבל לא חשוב) של קאברים לעצמם ולאחרים. על סמך רק 3 אלבומים לא מגיע להם אפילו קמצוץ מכל הרעש שהם קיבלו.

        הגב לתגובה זו

        • אז מה קושקוש

          שירה, 26/09/06 13:35

          גם הסקס פיסטולז הוציאו רק אלבום משמעותי אחד וזה היה אלבום ששינה את מה שהיה עד אז במוזיקה לדורות !
          אז תגיד שגם הסקס פיסטולז הם אוברייטד ???

          יש לי הרגשה שאתה סתם מתלהב להשתמש במושג אוברייטד ,משום שלהגיד על הפיקסיז שהם אוברייטד זה פשוט לא להבין בגרוש ושאף טוקבקיסט לא יגיד לי על טעם ועל ריח אין מה להתווכח משום שלפעמים על חוסר טעם וריח אין מה להתווכח

          הגב לתגובה זו

  • 24.

    בועז, ג'ייסון אוורמאן לא ניגן ב''בליץ'''...

    אביב מארק, 26/09/06 03:49

    ולו אקורד בודד.
    הוא מצולם על הפרונט של העטיפה.זה חלק מהמחווה שקוביין העניק לו מפאת הסיבה הפשוטה שג'ייסון היה האיש שהלווה לקוביין את ה-606 דולרים בעבור ההקלטות (עם הסאונדמאן והמפיק הסיאטלי האגדי-ג'ק אנדינו)
    ג'ייסון אוורמאן היה חלק מהליין אפ לתקופה לא ארוכה באיזה טור שניים.
    עוד אחת מהסיבות שקוביין צרף אותו היא העובדה שלאחיו של ג'ייסון הייתה חברת הגברה...
    במהרה קוביין העיף את ג'ייסון לכל הרוחות בגלל בעיות אנושיות ובגלל הבדלי טעמים במוסיקה.
    בנוגע לצ'אד צ'אננינג.
    הוא היה המתופף הרביעי של נירוונה.לפני גרוהל תופף איתם לתקופה קצרצרה דאן פיטרס ממאדהאני.
    מוזר שציינת מתוך ''נוורמיינד'' רק 3 שירים (שבמקרה גם היו סינגלים...)
    לדעתי השירים היותר חזקים באלבום הם לאוו דווקא להיטי הרדיו.
    נכון, קוביין לא אהב את הסאונד המלוטש, המקופרס בטירוף, הבוהק של ''נוורמיינד''.בעקסות זאת הוא פנה לגאון הסאונד משיקגו-סטיב אלביני כדי שיקליט את האלבום השלישי, זה שבא לאחר ''נוורמיינד''...''אין יוטרו''.
    לדעתי האישית ''אין יוטרו'' יותר אותנטי וחורך עורקים פנימיים מקודמו שזכה ליותר תהילה.
    בועז, סחתן על התזכורת לאחד מהאלבומים הכי שואבים בהסטוריה של הפאנק רוק.

    הגב לתגובה זו

    • פברואר 1994-אולם ''זניט''-פאריז-צרפת

      אביב מארק, 26/09/06 04:30

      בועז, כמעט שכחתי...
      להבדיל ממך ''לא היה לי מושג שאני לוקח חלק בהיסטוריה'' (:
      לי היה מושג שאני לוקח חלק בהיסטוריה.למזלי יצא לי לראות את אחת ההופעות האחרונות של נירוונה.בפברואר 94, בפאריז (עם פאט סמיר בליין אפ)
      עד היום אני שומע את הריפ של ''רדיו פרנדלי יוניט שיפטר'' שפתח את ה''קונצרט'' ההוא....
      פאקינג (בלאדי)הל!
      דרך אגב, ההקלטה היחידה שבה השתתף אוורמאן ארעה בסשן קצרצר שבו נירוונה הקליטו קאוור לשיר של קיס שיצא באלבום אוסף קאוורים.
      ההקלטות היחידות של דאן פיטרס עם נירוונה הונצחו באי.פי המשובח (שהיה בעצם האפריטיף לפני ''נוורמיינד'') שנקרא-''סליבר''.
      חוץ מזה פיטרס ניגן לייב עם נירוונה פעם אחת בלבד.קוביין לא רצה לגרום לבקיעים במאדהאני...ישר לאחר מכן נחת על המערכת, מר גרוהל.
      אחת הלהקות שהשפיעו, ניפקו השראה עצומה על קוביין היא המלווינס.
      זה פרט שלעתי היה שווה איזכור.

      הגב לתגובה זו

    • בועז לא כתב שאוורמן ''ניגן''. הוא כתב ''השתתף'' - זה הבדל גדול

      אין אוטרו, 26/09/06 11:20

      שים לב, מיסטר מארק: בועז כתב רק שגיי'סון אוורמן ''השתתף''. הוא לא כתב ''ניגן''!

      (והוא אכן השתתף במימון ההקלטות, בחזרות ובעטיפה של התקליט).

      (-:

      הגב לתגובה זו

    • מהאלבומים הכי שואבים בהסטוריה

      ישראל בוקובזה, 26/09/06 11:21

      בהחלט מהאלבומים הכי שואבים בהסטוריה

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    שטויות, אנשים פה לא מבינים מהחיים שלהם בגראנג'

    רועי, 26/09/06 01:42

    פרל ג'אם? חוץ מ-TEN, שגם הוא לא מפיל, הם להקה גרועה, אדי וודר הוא די בנאלי ולא כ''כ מרגש
    סאונדגארדן ואליס אין צ'יינס לקחו את עצן לכיוון יותר מטאלי, שהפיע על עמה להקות מטאל (לדוגמה system of a down) אבל הן ממש לא משהו, מכאניות מדי, ולכן הן נופלות בתחוםפ הפרווה לא חלב ולא בשר, אם מישהו רוצה מטאל -- עדיף לפנות לפנתרה או סלייר או מטאליקה, אם מישהו רוצה נויז - שיישאר עם נירוונה.
    הגדולה של נירוונה היא הפסיעה בין הנוסחתיות של המטאל מצד אחד, למלנכוליות מצד שני, ולנגיעות הממסוחרות מצד שלישי. כשקוביין צועק - אתה רועד מבפנים, הוא לא זמר גדול, הוא לא היה עובר שום אודישן בכוכב נולד, אבל הוא מדהים ובלי לפנות לנהמות של מטאל או מניירות מוגזמות כמו אליס אין צ'יינס.
    נוורמיינד אלבום גדול שלא נמאס, אבל ההכוחה לגדולתה של נירוונה נמצאת בשאר האלבומים שלהם - In utero, הוא הטוב ביותר, בו הם החליטו לא להתמסחר אלא להיפך לשקוע בשילוב קטלני בין מלנכוליה למטאל. כמו גם אלבום האנפלאגד המעולה, ואלבום הלייב שלהם - כל זה הוכיח שהם לא רק מעולים, הם גם מגוונים.
    עוד מילה טובה מגיעה לדייב גרוהל - למרות שאני לא אוהב את הפו פייטרז, בתור מתופף הוא היה גדול, הוא הראה שמספיק לקחת שני מעברים, לחזור עליהם כל השיר, לחרוג קצת מקצב מטאלי רגיל וזה נותן תוצאה אנרגטית ומקורית, הוא התאים את עצמו בצורה נהדרת ללחנים של קוביין והעלה את נירוונה בעוד רמה

    הגב לתגובה זו

    • גאטדם, רועי! כל מילה בסלע!

      אביב מארק, 26/09/06 03:53

      כאילו כתבת את הירהורי ליבי בנושא.
      אבל בול!
      כל מילה!
      יש עדיין צדיקים בסדום.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אגב הכתבה כתובה מצוין (ל''ת)

    שוב נטע, 25/09/06 22:11

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים. .. כתבה מצויינת לגמרי (ל''ת)

      רועי, 26/09/06 11:22

      הגב לתגובה זו

      • אני לא מסכים

        דין, 27/09/06 07:39

        הכתבה חלשה וגם מלאה טעויות כרימון

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    אליס אין צ'יינס ופרל ג'אם אכן

    נטע, 25/09/06 22:11

    היו יותר טובים גם בעיני. היה ויש בהם משהו מדהים גם הקול של הסולנים לין סטיילי ואדי ודר ובכלל האלבומים שלהם . אבל לנירונה היה את הקסם של הראשוניות הם הביאו את הגראנג' לתודעה ביחד עם הכנות המיוסרת של קורט . כמה שאני אהבתי את שנות ה90 ואת הגראנג' לדעתי היום כלום לא מתקרב לזה

    הגב לתגובה זו

    • נסחת יפה..אחח..געגועים לגראונג'..איזו תקופה..!!! (ל''ת)

      ....., 25/09/06 23:36

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    תחילת ה90

    גל, 25/09/06 22:01

    אין ספק שבתחילת ה90 היה דגש חזק במיינסטרים של MTV עם כניסתם של להקות אלטרנטיב ומטאל לplaylist.
    Nevermind אולי בלט בגלל שקליפים ששודרו ללא הפסקה בMTV, אבל אין ספק שכמעט כל שיר באלבום הוא שיר טוב.
    המוסיקה של Come as you are היא בעצם מבוססת על השיר 80's של להקת Killing Joke.

    זוהי בהחלט תקופה יפה שבמוזיקה האלטרנטיבית האמריקאית יצאו אלבומים כמו: dirty של Sonic Youth או 10 של Perl Jam ומצד שני גם המטאל קיבל במה:
    Symphony of destruction של Megadeth, מטאליקה עם להיטים מהאלבום השחור, Ministry עם Jesus buid my hot road וכו'

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עדיין לא מובנת לי ההתלהבות העכשווית

    שחור, 25/09/06 21:40

    צר לי אם אני פוגע או אפגע במישהו, על דברי הבאים (יום כיפור, בכול זאת...).
    האזנתי רבות לאלבום החביב הזה, חקרתי ולפעמים ''הוכרחתי'' להקשיב לו. המסכנה המידית היתה שחברי נירוונה לא הכי מוכשרים. פיזית ואומנותית.
    3-4 אקורדים, פזמון מלא דיסטורשיין ומסחריות אפפו כמעט כל שיר באלבום.
    ועוד יותר מוזר לי שלהקות כמו פרל ג'אם, סאונדגארדן, אליס אין צ'יינס ואחרות לא זכו לכבוד הראוי.
    למרות שפרל ג'אםמקבלים כיום את הכבוד הראוי.....
    נראית לי קונספירציה קטנטנה.

    הגב לתגובה זו

    • להקה טובה לא צריכה להיות עם מלא אקורדים ודיסטורשן מוג

      עדן, 27/11/09 20:04

      ודיסטורשן מוגזם.
      לדעתי, נירוונה היו גאונים בפשטות שלהם. הם יצרו משהו חדש במוזיקה.
      חוץ מזה יש המון להקות שיש להם מלא טאבםי וסולואים מסובכים והכל ומילים מעפנות לשירים . שהלהקות האלה חלקן מפרוסות חלקן לא. אבל עובדה שנירוונה למרות הפשטות שלהם הצליחו להגיע להשגים מעולים
      והם אחלה להקה! :)

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כמה עובדות מי שמסכים לדעתי שכיתוב EVEN FLOW

    ג'רמי ספוקן, 25/09/06 20:37

    קודם כל הסיפור של ההתאבדות נכון,רק שלא נכתב כי קורט עישן 3 סיגריות כאמל לייט לפני היריה. (מצאו את הפילטרים)

    יש קונספירציה כי הגיטריסט מפו פייטרס ירה בו.

    לפי דעתי,וזו רק דעתי,באותה שנה יצא אלבום הרבה יותר טוב שלולא היחצון של MTV, היה זוכה להערכה יותר גבוהה. אני מדבר על TEN של PEARL JAM.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    Soundgarden are by far better

    music expert, 25/09/06 18:24

    Nirana is OK. But Soundgarden are by far better than Nirvana. In fact, Soundgarden was signed before Nirvana to Sub Pop records and Kurt Kobain who admired Soundgarden, said that he wanted to be on the same label as Soundgarden. Soundgarden is just too sohpisticated for people to get. I consider them ''progressive grunge.'' In addition, Alice Chains and the Pixies are also much better than Nirvana. It is all about marketing.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אליס אין צאיינס כמה רמות למעלה (ל''ת)

    דוד, 25/09/06 18:23

    הגב לתגובה זו

    • אליס מופעים כרגע בארה''ב! (עם סולן מחליף) (ל''ת)

      OK, 25/09/06 19:29

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אין ספק שזאת הלהקה הגדולה בהיסטוריה (ל''ת)

    אבי, 25/09/06 18:03

    הגב לתגובה זו

    • יש ספק, יש ספק כבד מאד. (ל''ת)

      שלמה, 25/09/06 19:15

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    רק למען הדיוק, וזה חשוב

    קמרשהלור''ל, 25/09/06 16:55

    התקליט לא שווק מעולם כי המנהלים בגפן סיפרו שהוא פשוט התפוצץ והם לא הצליחו למצוא אסטרטגיה שיווקית, הם קראו לתופעה הזו ''get out of the way and duck'' שהתקליט מוכר לבד עד שאין שום שיווק כי לא צריך.
    זה אומר הרבה מאוד על התקליט, העובדה שפשוט קנו אותו בטונות ולא היו צריכים לשווק אותו לתודעה של אנשים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    האמת היא ש

    רון, 25/09/06 16:52

    זו להקה שמתגאים להגיד כמה היא גדולה, כמה היא אגדתית, אבל בסופו של דבר לא הולכים ושומעים את זה יותר מדי.
    זו האמת.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תגידו לי אתם נורמלים?

    ריקי, 25/09/06 16:28

    זה אחד התקליטים האדירים,הגדולים,המרגשים והייחודיים שיצאו אי פעם.מה זה התגובות הפושרות האלה?מה הפוזה?
    ולא,אני לא מגזימה

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם אני זוכר, נירונה היתה עוד להקה. כשקורט התאבד כולם התחילו להתלהב!

    בן 37, זוכר טוב, 25/09/06 16:00

    נירוונה היתה עוד להקה שרצה במצעדים, לא משהו מיוחד (אני מתכוון להתיחסות הכללית אליהם, לא לדעתי האישית).
    יום אחד הודיעו שקורט קוביין התאבן (אני שמעתי את ארד ניר בטלוויזיה) ואז התחילה ה ''אגדה'' של ''הלהקה ששינתה את המוזיקה'', ''המלחין/זמר/פילוסוף קוט קוביין'' וכו' וכו' וכו' בלה בלה בלה בלה.
    ככה נוצרות אגדות ואז כולם צריכים להתלהב מהלהקה כי היא ''אגדה''!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בולשיט!!!

      ל, זוכרת יותר, 25/09/06 16:29

      אין לך מושג!! אהבה מטורפת ללהקה הזאת קדמה בהרבה להתאבדות המצערת של קורט! כנראה שכבר אז לא היה לך טעם במוזיקה ולא הבנת כלום מהחיים שלך, אה, אולי כבר היית מבוגר מכדי להבין...

      הגב לתגובה זו

      • מה איכפת לי מה אתה חשבת!!! אני מדבר על האוירה הכללית!!

        אריאל, 25/09/06 16:57

        זה שאתה הית ''שרוף'' עליהם ושיהיה לך פוסטר שלהם ממעריב לנוער מאוד מרגש אותי.
        אני כותב על המצב הכללי וההיתיחסות הכללית עליהם, לא על שלך!
        תכף תספר לי על אוסף הכתבות של ''מועדון תרבות'' שהיה לך!!!

        הגב לתגובה זו

        • אוי אוריאל כמה שאתה טוחן מים

          רני, 26/09/06 09:16

          לא צריך להיות קוטנר בשביל להגיד שנוורמיינד לא היה אגדה בזמן אמת
          מי שקרא מעריב לנוער זה כנראה אתה מפני שלפי מה שאתה כותב או שהיית ילדון (שקרא אולי פשוש) או שאתה זקן שמחלת השיכחה רבצה עליו.

          הגב לתגובה זו

          • אוי רני כמה שאתה טוחן קישקושים.

            אריאל, 28/09/06 19:00

            כל אוהבי נירוונה למיניהם, שנה טובה וצום קל.
            תאוהבו את נירוונה מפה ועד להודעה חדשה. נירוונה היא להקה ניפלאה שממלאת את חייכם בהנאה וכיף לא נורמלי!!!!
            ----------------------------------
            זה עדיין לא סותר את העובדה שהיא נהפכה ל ''חשובה'' כשקורט קוביין התאבד.
            ----------------------------------

            ביי לכולם

            הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט לא זוכר מהחיים שלך - תקרא:

      קול הצדק, 25/09/06 16:31

      ניהלתי אז חנות תקליטים בצפון. כששמעתי לראשונה קטעים מהתקליט הזה ידעתי שהסתיימה תקופה - תקופת מנצ'סטר הבריטית, והנה משתלטת עלינו לטובה תקופת סיאטל עם הגראנג'. וכל מביני הדבר וגם אלו שפחות נסחפו, וכל מי שהבין כמה מוזיקה איכותית עושה טוב לנפש - קנה. כל מועדני העיר הטובים השמיעו אותם בלי הפסקה וכל העולם נסחף בזרם עם להקות נוספות שבאו בעקבותיה. ''בן 37'', אתה כנראה לא חובב מוסיקה אמיתית - בכל הכבוד...

      הגב לתגובה זו

    • רק בגלל שהם כבר אז היו אגדה

      בן 28, 25/09/06 16:44

      הזמינו אותם לאנפלגד.
      וכן היה לי את הדיסק שלהם די מההתחלה בדיוק בגלל הסאונדמן של SLAYER

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    רעש, רעש, ועוד הרבה רעש. זה הכל. (ל''ת)

    אני, 25/09/06 15:55

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין כלום... (ל''ת)

      השחור הלבן, 25/09/06 17:58

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    קרן פלס היא המפץ הגדול של המוסיקה בישראל

    הההמבין, 25/09/06 15:52

    קרן פלס שייכת לקבוצה של יוצרים מחדשים, מאתגרים, נועזים, מפתיעים ומרגשים. בקבוצה מצומצמת זו נמנים אומנים כמו: קורט קוביין, דיוויד בואי, האדמו''ר רוברט צימרמן וכמובן קרן פלס.

    הגב לתגובה זו

    • אתה רציני???????????? (ל''ת)

      עמרי, 25/09/06 16:09

      הגב לתגובה זו

    • האמת ממש אבל ממש לא

      הההמבין, 26/09/06 00:53

      פשוט הצחיק אותי איך שבכתבה איכשהו פתאום משרבטים את השם שלה!!! אז אמרתי לעצמי נלך על זה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    nevermind הוא יותר פועה תרבותית מאשר מוזיקלית

    אבי ל., 25/09/06 15:29

    מבחינה מוזיקלת בשנות ה 90 יצאו אלבומים לא פחות משובחים ממנו שאולי הצליחו פחות אבל אי אפשר להתעלם מהתופעה התרבותית.
    האלבום של נירוונה חשוב בכך שהוא שם את השוליים במרכז.
    פתאום ילדים דחויים שתמיד מסתובבים בשוליים של החברה ונחשבו לסוג של ווירדוז הוכיחו שהם יכולים להצליח ועשות כסף.
    אפשר לקרוא לזה צירוף מקרים או לא אבל גם נירוונה וגם מיקרוסופט פרצו בערך באותו זמן ומאותו מקום סיאטל.
    ובכך הוכיחו באמת את החלום האמריקאי - כל אחד הרבה כישרון וקצת מזל (להיות בזמן הנכון) יכול להצליח ועשות מיליונים.
    בליעדהם לא היתה פורצת מהפכת ההי טק של שנות ה- 90 עם כל כך הרבה חברות סטארט אפ.
    בזכות נירוונה השוליים הפכו למרכז.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בכלל,כל תקופת הגראנג' היה בה המון קסם......!!!! (ל''ת)

    קוביין המסכן..., 25/09/06 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא היה ולא יהיה כמו דפש מוד. (ל''ת)

    רוני, 25/09/06 15:18

    הגב לתגובה זו

    • בפה - בתחת (ל''ת)

      אמירה, 26/09/06 09:12

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אילולי התאבד הם היו עוד להקה שיגרתית (ל''ת)

    קובי, 25/09/06 15:17

    הגב לתגובה זו

    • קובי תפסיק לקשקש

      לוי, 25/09/06 15:46

      NEVERMIND היה אגדי בזמן אמת ונירוונה היתה אגדה עוד לפני שקוביין התאבד ,אם כי המוות הוסיף איזשהו אפיל רוקנרולי.

      הגב לתגובה זו

    • לא,אילולי התאבד הם היו נהפכים לעוד להקה שגרתית (ל''ת)

      עמיחי, 25/09/06 15:47

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ==============אליס אין צ'יין הרבה יותר טובים=============== (ל''ת)

    ירון, 25/09/06 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בלי שום שמץ של ספק

    השחור הלבן, 25/09/06 14:51

    אחת הלהקות החשובות בהיסטוריה של הרוק,או של המוזיקה המודרנית בכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    סוף סוף יוצאים מהאטימות של MTV (ל''ת)

    מעיין, 25/09/06 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הפיקסיז חשובים יותר

    רז, 25/09/06 14:47

    משפיעים יותר ,איכותיים יותר מנירוונה,
    עם כל האהבה לנירוונה.

    הגב לתגובה זו

    • אולי

      השחור הלבן, 25/09/06 17:56

      אבל רמת החשיפה של הפיקסיז הייתה הרבה יותר קטנה מאשר רמת החשיפה יוצאת הדופן של נירוונה...
      ואני מדבר בתור חובב פיקסיז.

      הגב לתגובה זו

      • אם הפיקסיז לא היו קיימים

        רונן פ, 26/09/06 01:07

        קורט קוביין היה נשאר עוד רד נק מתוסכל ובטח היה הולך למארינס או סתם נהיה הומלס ...

        הגב לתגובה זו