• 67.

    זק'ו יא' דפקט

    רוני, 18/09/06 14:34

    זק'ו מי אתה חושב שאתה ?!?!

    יש חיילים שמתו בגלל המדינה ולך לא אכפת !!!!!!!!!!!!!ואתה עוד אומר שהם צבא גרוע אבל אתה חתיכת בן אדם גרוע!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    גם אסור לצפות בקטעי אינטרנט שבוצעו בשבת

    מלכי, 10/09/06 11:36

    כי אסור להנות מחילול שבת

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בעיה שלהם (ל''ת)

    סמי, 09/09/06 23:47

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    תכנית שהמוטו שלה זה ''תעשה/י לי ילד'' אינה לדתיים

    אילן, 08/09/06 15:31

    תכנית שהמוטו שלה זה ''תעשה/י לי ילד'', הגירסה החדשה ל''אני רוצה להזד... איתך'' אינה מתאימה לדתיים גם באמצע השבוע.
    תרבות הכוכב הנולד היא תרבות שיורקת בפרצוף על הדתיים מלכתחילה. הטרמינולוגיה החילונית לחלוטין, חוסר הצניעות המשווע בניבולי הפה ובלבוש, כל אווירת הביצה של ערוץ 2 שבה כל אחד רוצה לעשות ילד לשני- הם זרים מאוד לדת היהודית. הדתיים נדחקו כבר מזמן לא רק מכוכב נולד, כי אם גם מערוץ 2כולו. מישהו שם מזמן החליט לירוק על הדתיים בפרצוף ביום שבו הפסיקו להודיע על שידור תכניות ב''מוצאי שבת'' ועברו לביטויים כמו ''בשבת בתשע בערב'' שזה ביטוי המזלזל מלכתחילה בקדושת השבת ובחלק גדול מאוד של קהל הצופים הפוטנציאלי. ערוץ 2 - נמאסתם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    זהו הכתבה הזאת כבר לא רלוונטית יותר,הלאה הלאה. (ל''ת)

    ישראלי, 07/09/06 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אנא הכנסו והגיבו

    ישראל ישראלי, 07/09/06 22:59

    אני מנסה בכל העמודה של מעריב למצוא משהו הקשור גם בחינוך,הלא ילדינו ביום שני עלולים להיות בבית ללא לימודים,אבל לתכנית הדבילית הזו נתנו במה כאילו זה מה שיציל את הדור הזה מחורבן והדתיים נותנים לזה עוד יותר במה ממה שזה בגלל ההחרמה שבגלל שלא יכולים לראות מפני שיש שבת באמצע שמפריעה??דבילים,
    יצאנו מפרשת כי תצא ונכנסים לפרשת כי תבוא.כלום לא השתנה אצל היהודים מאז,מי שיקרא את שתי הפרשיות יבין מיד.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    חומר למחשבה לחינוך ולתרבות

    ישראל ישראלי, 07/09/06 22:02

    זה יפה ונחמד אך זה לא הכל,
    גם הדתיים נסחפו קצת לתרבות האינטראקטיבית בטרוף עם ניצול הכח להחרמה ולא ,נתחלן???ונצפה בשבת???

    בולשיט,כל הכוכב והנולד הזה,כולם מסביב מתרוששים בהמוניהם ונפרדים משקלים בודדים ואילו קבוצה קטנה זוכה לגרוף את כל הקופה ולשים קצוץ על כולם,ועוד לומר להם אמן כן יהי רצון אלילינו.
    דתיים יקרים,תתרמו את השקלים הבודדים שלכם לצדקה כדי שתזכו לגן עדן ואל תיסחפו לפיתויי הגיהנום בתפאורת גן עדן.כולל אותך יהודה סעדו.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    נקודה למחשבה..

    נעמה, 07/09/06 20:16

    בוא נניח לרגע שהמוחים לא היו הדתיים, אלא לדוגמא- אנשים עיוורים (זו רק דוגמא)- גם במקרה הזה היו יורדים עליהם ככה?
    רוב עם ישראל צופה בכוכב נולד, ואין שום סיבה הגיונית לשלול מחלק כל כך גדול בעם שלנו להיות חלק מהכלל ולהנות מהתוכנית.
    אם זה היה, כמו שאמרתי, אנשים עיוורים, אני בטוחה שמיד אנשים היו נהיים יפי נפש ומצדיקים את המחאה שלהם!
    רק תחשבו על זה.. כי סתם חבל שככה אנחנו מתנהגים לאחים שלנו.. זו מחאה הכי לגטימית שבעולם! ואגב, אני מדברת כבחורה לא דתיה

    הגב לתגובה זו

    • נעמה,קיראי בבקשה את 61 את נקודה הוא חומר (ל''ת)

      נסורתי, 07/09/06 22:50

      הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות בהשוואה.

      גלית, 08/09/06 22:39

      העיוור לא בחר להיות כזה. הוא נולד כזה. לעומת זאת מקיימי מצוות בוחרים לא לראות טלווזיה בשבת, ובוחרים גם לא לעשות תכנות לוידאו, שהיה פותר להם את הבעיה.
      כמו כן, אף עיוור לא פנה בתלונות לטלוויזיה, הם מוצאים פתרונות משלהם (כמו תוכניות רדיו וכו').

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    דתי או לא - מי בכלל רוצה לקחת חלק באינפנטיליות המזוקקת הזו?! (ל''ת)

    כוכב נולד, 07/09/06 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מספיק לפמפם את מאיה וזקו כל הזמן-נמאסתם, תנו לשלושתם הזדמנות שווה! (ל''ת)

    חוסר הגינות, 07/09/06 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    צודקים ב1000% אבל- נא להצביע לג'קו! ה' אוהב אותו.. (ל''ת)

    :), 07/09/06 14:09

    הגב לתגובה זו

    • עד מאה אחוז השעון נעצר. (ל''ת)

      ישראלי, 07/09/06 22:14

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    זה מה שמטריד בחודש אלול?

    חכם חנוכה, 07/09/06 12:54

    יש עוני גדול במדינה,יש חיילים חטופים,והבעיה זה גמר כוכב נולד?בחודש הרחמים והסליחות יש מספיק מה לעשות,חוץ מלראות גמר כוכב נולד.....

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ג'קו ובניו של אולמרט יכולים להקים שלישיה (ל''ת)

    בושה וחרפה, 07/09/06 12:35

    הגב לתגובה זו

    • שאלה ג'קו הוא שמאלן קיצוני?

      חני, 07/09/06 23:47

      לכן הוא לא התגייס?

      הגב לתגובה זו

      • הוא יצא לפרנס את אמו האלמנה (ל''ת)

        קול האמת, 08/09/06 00:34

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    צודקים, אבל עצומה לא רלוונטית!

    יואב צפיר- כנס!, 07/09/06 11:57

    מלהקי ובימאי ההצלחה 'כוכב נולד' הבינו את הטעות וכנראה שהם לא יחזרו עליה שעונות הבאות עלינו לטובה!
    עצומה לא רלוונטית כי כנראה כוכב נולד חזקה מאיתנו!
    חשוב שידעו שים אנשים שמתים על התוכנית נאלצו להסתפק בקטעים המגוכחים בנט!
    תחשבו שסעדו הדוס לא היה מגיע לתודעה שלנו...

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז- כל מילה נכונה (ל''ת)

      כנסו!!!!!!!!!!!, 07/09/06 19:12

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אם זה מה שחסר לכם אז תחזרו בשאלה כבר יא פרימיטיביים (ל''ת)

    יואב, 07/09/06 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הצבעה למיה רוטמן היא בגדר פיקוח נפש

    טל, 07/09/06 11:14

    ולכן מצווה גדולה לשלוח SMS למיה וכך תשריינו לכם מקום בעולם הבא. אמן.

    הגב לתגובה זו

    • גם מאיה תקבל כבוד בבית הכנסת של רבובדיה אם תזכה ?

      מעריץ צמוד, 07/09/06 11:42

      האם גם צורת הלבוש שלה תוביל אפנה חדשה בקרב הנוער?
      האם היא תצעק ''שמע ישראל'' על הבמה במצוות הרבנית ?
      אם לא, לא שווה להתאמץ בכלל, כי אין כאן פיקוח נפש.

      הגב לתגובה זו

    • מי שלא יצביע למען כבוד הרב מאיה מובטח לו שיגיע לגיהנום,

      מטה הבחירות, 07/09/06 12:00

      וגם כבוד הרב , גדול הדור מרן, יעשה עליו קפידה, שלא נדע...
      כל מי שישלח SMS-ים רבים ככל האפשר למען כבוד הרב מאיה רוט-מאן מובטח לו שיזכה מיד בקמע רב עוצמה שקידש עליו המקובל הצדיק הנסתר באבא-בובה וכרטיס טיסה בכיוון אחד ישר לגן עדן.
      מאיה - למען ילדינו. מאיה- למען עתידנו.
      שים עוד אלפיה - למען חליפתנו.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מקומך היה בגמר לו ניתנה לך ולנו ההזדמנות

    אני מהמרכז, 07/09/06 10:21

    אני יכולה להבטיח לך שאנו המוגדרים כמגזר דתי מסורתי-היינו בטירוף עליך.
    אבל לא נתנו לנו את ההזדמנות לתת לזה ביטוי.
    סליחה.............

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    יופי של יוזמה. מצטרפת לחרם. הגיע הזמן ללמד אותם לקח

    אחתי, 07/09/06 10:14

    אגב, גם בעונה השנייה של כוכב נולד זה שודר בשבת. אבל אז לא היה חרם, וחבל.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אם הם מספיק דתיים בשביל לא לתכנת..

    אנשופלה, 07/09/06 10:14

    את הוידאו שיקליט לבד, אז הם דתיים מדי מכדי לצפות בתוכנית הזו, שבה יש הרבה פעמים בגדים לא צנועים, שלא לדבר על שירת נשים, שדי אסורה לדתיים. (מישהו אמר ''קול באישה ערווה''?)

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא שמעתם על וידאו?תקליטו ביום שישי ותראו במוצ''ש.

    דתי, 07/09/06 09:53

    ולכל החכמים שיגיבו שזה אסור-זו רק החמרה.וכמו שאתם נהנים מחילול שבת בחברת החשמל ומעוד כמה דברים שנוח לכם לעצום עין ולומר שזה לא קיים,מותר גם פה.
    ומי שלא רוצה-שלא יראה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    עץ הדעת טוב ורע (ככננססוו)

    משה, 07/09/06 08:42

    נו עוד דתיים עלק שרוצים להנות מהבל העולם הזה וגם להיתלונן למה לא מגישים להם אותו חם וטעים הציונים הדתיים פשטו את הרגל

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    למה לעשות מזה ענין אידיאולוגי?בסך הכל זו תכנית טלויזיה

    דתי לא מחרים, 07/09/06 08:37

    מי שזה מענין אותו ורוצה לראות-שיראה.מי שלא-לא.
    לא כל דבר ''המגזר'' צריך להפוך לדגל ולענין אידיאולוגי.זה בסך הכל בידור למי שמעונין.לא יותר מזה.
    ברגע שמנפחים דבר מעבר לפרופורציות האמיתיות שלו-שום טובה לא תצא מזה.
    וחוץ מזה,בין כה בעוד פחות מחודש
    תתחרטו ותגידו כולכם ''כל חרמי וכינויי וכינוסי...'' אז למה להחרים?
    עצם המושג ''חרם'' הוא דבר שלילי.
    אז תעזבו את זה,תיכנסו לפרופורציות,ואם זה מענין אתכם כתוכנית בידור-תצפו היום בערב.אם לא-לא,אבל אל תעשו מזה ענין אידיאולוגי,כי זה לא.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אני בעד מאיה ואני דתי לאומני

    אביאל, 07/09/06 08:23

    כמוסיקאי מילדות (כן, גם דתיים עושים מוסיקה) אצפה הערב בתוכנית ואצביע למאיה רוטמן. זמרת יוצאת מהכלל, איכות קולית נהדרת.
    זמרת גדולה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    חבל שלא החרמתם תתכנית עוד בעונה הראשונה....

    פנטסיה, 07/09/06 02:01

    ככה לא נינט המזוויעה ולא גבסו הכה בינוני לא היו נולדים...

    הגב לתגובה זו

    • מה לעשות מס' 44 צודק

      נאוה, 07/09/06 09:35

      אני לא הסתכלתי בכוכב נולד 1
      והרווחתי בגדול.
      אז ברור שגם את כוכב 2 לא ראיתי
      והרווחתי שני ת ב ג ד ו ל.
      הצפיה תוכניות אלה עם צביקה הדר
      בזבוז זמן משווע.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אתם טועים כ''נ 2 שודר ביום שישי ושם גילית את האחד סקעת (ל''ת)

    אני, 06/09/06 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לכו תעשו צבא במקום להחרים את כוכב נולד 4 (ל''ת)

    האדמו''ר מבובניץ, 06/09/06 23:29

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו עושים צבא ומתים במלחמות! (ל''ת)

      מנוול!!, 07/09/06 09:21

      הגב לתגובה זו

      • אם מתת במלחמה,איך אתה כותב טוקבק? (ל''ת)

        לא מבין, 07/09/06 12:13

        הגב לתגובה זו

    • כשאתה יושב בשנקין אנו נלחמים בקרבי (ל''ת)

      שלומית, 07/09/06 10:36

      הגב לתגובה זו

      • האדמו''ר מבובניץ יושב בשינקין? (ל''ת)

        לא יתכן, 07/09/06 12:12

        הגב לתגובה זו

      • שלומית את בקרבי או בסוכה? (ל''ת)

        איפה זה מודיעין, 08/09/06 00:36

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    נעשה ריאליטי בעצמנו: ''שופך חומצה נולד'', ''מטיל שקיות שתן רוקד'' (ל''ת)

    דתי על סקטים, 06/09/06 20:28

    הגב לתגובה זו

    • יש לי ראליטי אחר: מבשל מצות עם דם תינוקות נולד.. מה אתה אומר???!!! (ל''ת)

      יהודיה, 06/09/06 22:07

      הגב לתגובה זו

      • רק דתיה תכתוב ''מבשל מצה'' במקום ''אופה מצה''

        כובסת תולה, 07/09/06 06:43

        ככה זה כשלא נותנים לך ללמוד עברית אלא רק לשנן משפטים המהללים את פרשני התנ''ך.

        הגב לתגובה זו

        • ואיזה פרשן תנ''ך כתב ''מבשל מצה''?

          יהודיה אחרת, 07/09/06 10:10

          אולי תאיר את עיניי, אנטישמי קטנטן שלי.
          ככה זה כשכל מה שאתה מסוגל להפיק, בכל הנוגע לתרמיל היהודי שלך, אלה משפטים אנטישמים שבתוכם המילים ''פרשנים'' ו''תנ''ך'' (כי זה בטוח קשור ליהדות).
          דביל

          הגב לתגובה זו

          • שפכתם חומצה על חיילים. זו האמת (ל''ת)

            הדת היא אסון, 08/09/06 00:37

            הגב לתגובה זו

      • מה את רוצה לומר בזה?שזו עלילת דם?במו עינינו ראינו.בטלויזיה. (ל''ת)

        יהודי, 07/09/06 09:23

        הגב לתגובה זו

        • כבר הוכח שהחומצה היתה שקר מוחלט ועלילת דם!!!!

          יהודיה, 07/09/06 11:55

          הכל שם היה הצגה . תחקיר של המשטרה הוכיח זאת. רק מה, רוב כלי התקשורת החליטו לא לפרסם זאת למעט ערוץ 10 (אולי יש עוד צדיקים בסדום, לא יודעת...) אתה יודע, זה קצת פדיחות להתנצל ולומר שהם טעו ואחרי כותרות ענק של '' יהודי לא שופך חומצה על יהודי''. מה היה שם בדיוק ועל מה החיילים שצולמו צרחו מ'כאב'? באמת לא ברור. הלוואי ויום אחד כל האמת תצא לאור ונזכה להתנצלות לפחות על מסכת ההסתה והשקרים. הרופאים בבי''ח שאליהם הגיעו 'הפצועים קשה' נדהמו מהדרמה שעשו מכך, וספרו שלא היה להם כלום. הם שוחררו לאחר זמן מועט..

          הגב לתגובה זו

          • את הוזה.פשוט הוזה.

            יהודי, 07/09/06 13:29

            לכי לבשל מצה

            הגב לתגובה זו

            • מה קרה קשה להתמודד עם עובדות???הינה הוכחות לדברי

              יהודיה, 07/09/06 14:34

              להלן דבריו של ד''ר כהן:
              www.inn.co.il/News/News.aspx/122783

              ועוד כתבה מעניינת בנושא:
              www.inn.co.il/Besheva/Article.aspx/5358

              הגב לתגובה זו

            • עוד קישור מצויין בנושא:

              יהודיה, 07/09/06 14:42

              http://new.katif.net/news.php?table=family_news&page=49

              הגב לתגובה זו

            • יש לי את הקישור הכי טוב:העינים שלי.במו עיני ראיתי.

              יהודי, 07/09/06 15:30

              אז מספיק לטייח,לטאטא מתחת לשטיח ולהפיץ שקרים כאילו לא היו דברים מעולם.
              הדברים האלה קרו.כולם ראו אותם.

              הגב לתגובה זו

            • סבבה, אתה כנראה יודע יותר טוב מהרופאים והמשטרה

              יהודיה, 07/09/06 17:03

              אל תיתן לעובדות לבלבל אותך. הרי התקשורת שדרכה ראית היא הדבר הכי אמין בעולם. בעיקר שמדוהר בדוסים.. .תמשיך לחיות באשליות

              הגב לתגובה זו

    • ''מציל את חבריו תחת אש'' נולד, קרבי נולד, ציוני נולד (ל''ת)

      הקנאה אוכל אותך, 07/09/06 10:11

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אסור לאדם דתי להחזיק תועבה(טלויזיה) בבית

    דוד, 06/09/06 20:05

    פסיקה של כל הרבנים כולל רבנים של הציונות הדתית

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם דוד, כחילוני. טלויזיה הוא ביטוי מכסימלי לשטן שבאדם. (ל''ת)

      טלויזיה=שטן, 06/09/06 23:16

      הגב לתגובה זו

      • נכון: לא רצח, לא אונס, לא שוד- הטלוויזיה היא חזות הכל (ל''ת)

        עגלה ריק, 07/09/06 06:48

        הגב לתגובה זו

    • איזה רבנים פסקו?אלה שיש להם בבית ארון ש''ס מסתובב ומאחורה טלויזיה? (ל''ת)

      דוד,לא צפון, 07/09/06 08:44

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    =============לקשת, צפייה בקטעים שצולמו בשבת זה חילול שבת===========

    נ.מ90, 06/09/06 19:43

    זה שאתם משדרים זאת בימי חול לא אומר שמותר לצפות בזה!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אפילו רב עובדיה מעריץ את התכנית. הרי הכוכב הנולד מקדש שם שמיים .

    מוני פדחת, 06/09/06 19:20

    כמו יהודה סעדו, כיפתו הענקית הצומחת על כל קדקוד צעיר כפטריה אחר הגשם, כמו הרב האמרגן שלו, שזיכהו בניצחון בגמר תכנית ''כוכב נולד'' הקדושה וקידש בכך שם שמיים ברבים, כך גם הפעם. מדובר פה בפיקוח נפש דוחה שבת וחייבים להשתתף בהצבעה בכל מקרה. שהרי מצינו שאפילו רבובדיה וכל מקורביו שפוטים של התכנית המופלאה הזו, והם ממהרים להזמין את הזוכה הקדוש לבית הכנסת הפרטי המפואר של הוד רבנותו, להקצות לו מקום של כבוד בכותל המזרח, ולהצטלם איתו ולהתחמם לאורו ולהניח לו לעבור לפני התיבה, לחזן בקול הזמיר שלו ואף לעלות לתורה . ואתם, עאלק דוסים סנובים שכמותכם , מבקשים להחרים תכנית קדושה בערוץ קדוש? וכי טובים וצדיקים אתם מרבובדיה שכך אתם מרימים את האף?

    הגב לתגובה זו

    • קורע!!! (ל''ת)

      דינדוש, 07/09/06 00:15

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ''לחפש את הכוכב הנולד הבא''

    דודי, 06/09/06 18:52

    תפסיקו עם הבולשיט הזה למצוא את הכוכב החדש הרסתם את עולם המוזיקה מה שמעניין אותכם זה לגרף רווחים עצומים ולתת למתמודד אוטו של 40 אלף שקל וצביקה הדר מרוויח מיליונים למה שלא תתנו למתמודד הזוכה אוטו שעולה 600 אלף שקל???? על תגידו לי שאין לכם כסף אתם מנגבים תתחת בכסף

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אחרי הבושות של סעדו הדתי שניצח בכנ''3 אולי עדיף כך...

    chava, 06/09/06 18:29

    מצטערת אבל זאת ההרגשה שלי. סעדו מנגן על פסנתר והוא עילוי. אבל הקטע הדתי שלו הביך מאוד את ההפקה. שהדתיים ישתתפו בהפקות שלהם. לא בבית ספרנו.

    הגב לתגובה זו

    • את בטח מהנאורים (ל''ת)

      נחום שחף, 07/09/06 08:38

      הגב לתגובה זו

    • אם ''בית ספרך'' זה ערוץ-2...

      צר לי עלייך, 07/09/06 10:13

      צר לי עלייך, אם בית ספרך זה ערוץ-2.
      אגב, באותו היגיון, מה יהיה בית ספרנו? הרי את ערוץ-7 סגרו לנו. האם לציבור הדתי, על פי השקפת עולמך הצרה כחוד המחט, לא מגיע ''בית ספר''? (או אולי סתם ערוץ תקשורת שבו יוכל להתבטא?)

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא לג'קו המשתמט ~~~~~~ (ל''ת)

    גולנצ'יק, 06/09/06 17:58

    הגב לתגובה זו

    • כן לגולנצ'יק מאובק ומזיע!! מרוב דם הרוגים לא נוכל לדרוך על האדמה

      מית נמש, 09/09/06 09:08

      לא עדיף לשיר? לא כולם יכולים כמוך לקפד חיי אדם? יש אנשים עם מורכבויות נפשיות! אבל , לא, אתה חזק, ברזל, לוחם - כיפאק היי, יפה לך

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    נינט המאמי שולתתתתתתתתתתתת1111111 (ל''ת)

    חולה עליך, 06/09/06 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    איכס..

    ח, 06/09/06 16:12

    קראתי את התגובות פשוט גועל נפש.. כולנו יהודים, באיזה זכות החילונים שופטים את הדתיים ובאיזה זכות הדתיים מקללים את החילוניים? שכחתם שכולנו יהודים או מה?

    ואגב התוכנית באמת מזעזעת מכורה ותפורה.

    הגב לתגובה זו

    • ובאיזו זכות אתה כותב תגובות מרושעות?

      לחשוב על זה, 06/09/06 16:38

      ומתחסד פתאום כשנוח לך?

      תתנצל בערוץ יהדות, לפני שתבוא לכאן להתייפייף. אדיוט

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    תגידו תודה שלא נכפה עליכם לראות את הזבל הזה פעמיים בשבוע!!!

    יותר מידי, 06/09/06 15:02

    רק עשו לכם טובה גדולה!

    הגב לתגובה זו

    • גם עליך לא נכפה... (ל''ת)

      אתה לא חייב, 07/09/06 12:27

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מצידי שישדרו את הפקת הזבל הזו ביום כיפור! (ל''ת)

    חיים, 06/09/06 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כוכב נולד 2 היה כלו בשבת... (ל''ת)

    אפרת, 06/09/06 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    המשתתף הדתי - זייפן וטמבל (ל''ת)

    גדי, 06/09/06 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כוכב נולד חדש משלנו! קדימה - בואו נעשה הפקה לשומרי שבת!

    זמר חובב, 06/09/06 14:31

    אם לא נגביל את הגיל.
    אם נעשה שתי קטגוריות - זמרות וזמרים.
    אם נשדר רק ביום חול, נניח יום א' בשמונה וחצי בערב.
    אם נשלב מוזיקה עברית מכול הגוונים:
    נגיע לקהל עצום ומכובד יותר וזה יהיה הרבה יותר מסחרי!
    ואם זה יהיה בסתיו אז נחדור לבתי הספר התיכוניים וזה יהיה הרבה יותר יפה לסיים עונה בבנייני האומה מאשר על חוף הים.

    הגב לתגובה זו

    • בעיה קטנה, באיזה ערוץ (ל''ת)

      מאמי, 06/09/06 20:48

      הגב לתגובה זו

      • אל ג'זירה כמובן (ל''ת)

        זרזיר לעורב, 08/09/06 00:39

        הגב לתגובה זו

    • חוף הים מעשה בריאה אלוקי

      יותר דתי ממך, 07/09/06 12:53

      בנייני האומה מעשה ידי אדם.

      עצור! אתה כופר!!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    רפאל, תעשה לי ילד!!! (ל''ת)

    מעריץ מאוהב, 06/09/06 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הכל תפור מראש!

    אנונימוס, 06/09/06 14:14

    קשת ערכה בדיקה. באמת!! אתם מאמינים?! הכל כבר תפור מראש. יודעים בדיוק מינצח! הרי הם לא מודיעים לקהל הרחב את כמות הקולות שמצביעים. וחוץ מזה, מה איכפת להם מהקול של הציבור הדתי! באמת חייבים להחרים את התכנית!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פשוט מזעזע!

    מיכל, 06/09/06 14:14

    מה אתם באים בטענה ל''קשת'' על שידור התוכנית בשבת... זה לא הם, זה מלמעלה, זה לפי התוכנית האלוקית (שכחתם?), בשביל שתתעוררו מההבל שלכם ובשביל שתבררו לעצמכם היכן אתם אוחזים.
    אתם לא מתביישים לכנות את עצמכם- דתיים? וזה מה שאתם עושים בשבת?- יושבים ומקוננים על כך שאתם לא יכולים לראות את התוכנית? רק נשאר שתלכו לבית הכנסת בשבת בשביל להתפלל שהתוכנית תעבור ליום חול, ובשביל שהמועמד המועדף עליכם יזכה ,אני לא אתפלא אם אתם עושים את זה. .תפנימו- גם מי שרואה את התוכנית ביום חול ולא בשבת- הוא לא דתי! דתי הוא לא מי ששומר שבת, דתי הוא מי שהקב''ה בראש שלו, ובעקבות כך הוא רוצה לשמור שבת. אבל מי שרואה כל השבוע טלויזיה,
    שכל התוכן שלה הוא חילוני, ושומר שבת רק בגלל חינוך, מסורת או הרגל לא יכול לכנות את עצמו דתי. נקודה. אז הגיע הזמן שתהיו אמיתיים עם עצמכם ועם הסובבים אתכם ותחזרו בשאלה ויפה שעה אחת קודם ואז תוכלו לראות כל שבת ''כוכב נולד'' להנאתכם הרדודה.

    הגב לתגובה זו

    • מיכל את פשוט מזעזעת.

      חגי, 07/09/06 10:47

      לפני שאת באה לחנך אחרים תבדקי את החבילה שלך.

      הגב לתגובה זו

      • זה ההבדל בינינו- שאני בודקת ואתה לא. (ל''ת)

        מיכל, 07/09/06 14:39

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    עמיר חדד? אחד הגרועים מכל העונות!

    רוני, 06/09/06 14:11

    איפה הוא ואיפה השלושה שהגיעו לגמר??

    הגב לתגובה זו

    • עמיר הוא הכוכב האמיתי של התוכנית

      שיר, 07/09/06 10:23

      יפה
      מרגש
      שר מהנשמה ופוגע בה -מה שאין לאף אחד.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא הפסדתם כלום תאמינו לי - זה רק היה מרדים אותכם (ל''ת)

    טרם עת, 06/09/06 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זו לא הפעם הראשונה שבה ''כוכב נולד'' משודרת בימי שישי

    ע, 06/09/06 13:31

    בעונות קודמות גם היו שידורים בימי שישי, רק שבניגוד לעונה הנוכחית בה מצאו פתרון לזמרים שומרי המסורת כך שצילמו את הביצועים שלהם לפני כניסת השבת, בעונות הקודמות המשתתפים שומרי המסורת נאלצו להשתתף, על אף מחאתם - כולל נינט והראל מויאל. יצוין שגם הראל וגם נינט, לאחר זכייתם, הופיעו בימי שישי ורק אחרי תקופה מסויימת הודיעו לטדי הפקות שהם מסרבים להופיע בימי שישי בערב...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בקשר לתגובה של קשת: לא הבנתם

    חן, 06/09/06 13:23

    על מה המחאה? לא על זה שלא ניתן לצפות בשידור אלא על כך שלא ניתן להצביע ולהשפיע בשידור חי. ואם הד'תיים יכלו היום זהבית פסי היתה בגמר. לא פלא שג'קו עלה כל המסוממים והשתיינים הצביעו לו וזהבית שנכנסה לנשמה של האנשים שמזדהים איתה לא עלתה בגלל זה . איפה נינט היתה היום או סעדו אם זה היה בזמנם?

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ברוך ה'

    אוהד, 06/09/06 13:18

    בתור דתי אני מודה לאלוקים שמנע מאיתנו את זיבול השכל הזה והשאיר לנו יום בשבוע שבו מתנתקים מעולם זה החומרי ולא השאיר לנו את כל ימי השבוע פנויים למניפולציות של רייטינג וזיופים נולדים

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה לעשות - הם צודקים... (ל''ת)

    לא דתיה, 06/09/06 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    עמיר... לא יפה

    דודי שלום, 06/09/06 13:06

    אתה מסכים, מבין ומזדהה, אבל בגמר אתה תופיע?

    הגב לתגובה זו

    • לדודי שלום

      גיגי, 06/09/06 13:16

      מה קשור , גם להביע את דעתו אסור ?! אז מה נשאר לנו במדינתנו הקטנטונת , וכן עמיר חדד יופיע בגמר ובגדולללללללל

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    גם אנחנו מצטרפים לקריאת ההחרמה!!!!!!

    כל החתומים לעיל, 06/09/06 12:56

    כי יש לנו חיים, כי נמאס לנו לחשוב שSMS קובע גורל של אנשים, כי אי אפשר לייצר קריירה בכמה חודשים בטלויזיה, כי אנחנו לא בנות טיפשעשרה מלאות הורמונים שמצביעות למי שנראה טוב ולא חשוב הכישרון. כי התכנית מיצתה את עצמה. כי פשוט החלטנו להמשיך הלאה. כי התקרנפות זו תכונה של טמבלים.

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח.....אהבתי. מצטרפת. (ל''ת)

      גלית, 06/09/06 13:30

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק לגמרי, גם אני מרגישה ככה בדיוק. (ל''ת)

        ימימה -מה, 06/09/06 14:29

        הגב לתגובה זו

    • תצביע למאיה, כשרון אמיתי בניגוד לשני האחרים (ל''ת)

      רק מאיה, 06/09/06 15:01

      הגב לתגובה זו

      • האמת שגם המקטרגים על התכנית הנוראית הזו מדברים על מאיה (ל''ת)

        רות עבור, 06/09/06 15:57

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    העונה השנייה שודרה בימי שישי!

    תום, 06/09/06 12:27

    למיטב זכרוני רק לקראת סוף העונה הם שינו את יום השידור לרביעי....

    הגב לתגובה זו

    • צודק! כך היה.. (ל''ת)

      עדי, 07/09/06 18:49

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    גם העונה השנייה שודרה ביום שישי (ל''ת)

    שרית, 06/09/06 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    דוסים אוויליים. תחרימו הכל. (ל''ת)

    גיא, 06/09/06 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    וגם ז'קו לא עשה צבא-אני מחרים!! (ל''ת)

    אח של, 06/09/06 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ל-NRG - תיקון טעות גם העונה השניה שודרה בשישי בערב (ל''ת)

    תיקון טעות, 06/09/06 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עמיר חדד לא עף כי הוא דתי, אלא כי הוא גרוע! (ל''ת)

    אורי, 06/09/06 11:30

    הגב לתגובה זו

    • לאורי

      דור, 06/09/06 13:18

      עמיר חדד עף מהתוכנית רק בגלל שההצבעות היו בשבת , האמן לי שבמידה וההצבעות לטובת עמיר היו ביום חול - מחר היית רואה את עמיר בגמר הגדול - ובשלישיה וזו עובדה

      הגב לתגובה זו

      • חחח ממש... הוא לא יודע לשיר בכלל!

        א, 06/09/06 17:30

        הוא נראה לך ברמה של ג'קו רפאל ומאיה??

        הגב לתגובה זו

        • העיקר שהיא יודעת להתעלף כמו כוכבת בהוליווד (ל''ת)

          LOL, 08/09/06 00:40

          הגב לתגובה זו

  • 10.

    דיייייייייי

    איתי, 06/09/06 11:25

    די כבר על כל שטות להמציא איזה נוהל גם ככה דתיים לא יכולים לשמוע את קול האישה שכן ''קול אשה ערווה''
    לא נאה להם לשמוע אז גם אין צורך לראות.
    וככוכב נולד מתאימה ליום שישי מה לעשות??? די לחפירות הדתיות האלה.

    הגב לתגובה זו

    • מעניין מה היית מגיב

      שילה, 06/09/06 13:24

      לו היה מדובר בבקשה של איזה ערבי? ולא דתי

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אחיי שומרי השבת - אתם לא מפסידים כלום

    יואב החילוני, 06/09/06 11:16

    תת רמה של תוכנית, רק תרוויחו מלהחמיץ את גמר העלובים של התוכנית הירודה הזאת

    הגב לתגובה זו

    • תגידו תודה , אצלנו רואים רק יס ביום ו' כי כוכב נולד השתלט על ערוץ2 (ל''ת)

      חסכו לכם את, 06/09/06 13:05

      הגב לתגובה זו

    • די להתנשאות

      דודו, 06/09/06 14:16

      השבת היא של כולנו גם האינטלגנטים וגם של שולחי הSMS וחובבי הבידור להמונים. על כן מצווה להצטרף למחאה . וגם אני הייתי מחריפ את התכנית אילו הייתי צריך לעשות משהו לשם כך...

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כוכב נולד קבר את עצמו השנה

    גיל, 06/09/06 11:13

    אם התוכנית הייתה תמיד בשישי בערב היום גבסו או אפילו נינט לא היו מגיעים למה שהגיעו וחוץ מזה כמה ששיבחו את העונה הזאת זאת העונה הכי אפורה בתוכנית גם קצרה, וגם שום כוכב לא יצא מזה מי שמתכוון לעשות עונה חמישית הוא צריך טיפול.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חרם על שידורי קשת לא רק על כוכב נופל (ל''ת)

    4, 06/09/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אם ברצונכם לקדם את המועמד ''שלכם''

    גיל, 06/09/06 11:01

    ... אז למה אתם צריכים לראות איך הוא או האחרים שרים? לדבריכם יש לכם כבר אג'נדה לקדם. אני מסכים שתכנית שפונה לכל העם צריכה להיות משודרת בזמנים יותר מתאימים לכולם אבל אל תתפסו לתירוצים כאלו. את מספר המועמד שלו אפשר למצוא באינטרנט ולשלוח SMS כמעט כל הזמן.

    הגב לתגובה זו

    • בשבת א'א לשלוח sms!!! (ל''ת)

      תיקון קטן..., 06/09/06 12:07

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    יש משהו, בהחלט קיימת פגיעה

    דורון, 06/09/06 10:56

    וחוץ מזה, מה האמיר חדד הזה מדבר בכלל? בכל העונה הזו הוא היה המתמודד היחידי שהגיע לשלבים הגבוהים בטעות.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה לשומרי מצוות ולתחרות התת-תרבותית הזו !? (ל''ת)

    אלמוני, 06/09/06 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני חילוני לא שומר מסורת, ויש הרבה מן הצדק בזה

    חילוני, 06/09/06 10:45

    ישנו פלח נכבד באוכלוסיה שבעצם לא ספרו אותו - לא כמשתתפים ולא כצופים.
    כלוחמים במלחמה הם טובים, אבל בדברים אחרים לא?

    הגב לתגובה זו

    • נזכרו מאוחר מדי

      אביחי, 06/09/06 11:24

      אם יש להם טענות הם היו צריכים לעלות אותם לפני שהעונה התחילה(הודיעו מראש באיזה ימים תשודר התוכנית) או מקסימום בחודש הראשון.
      עכשיו זה מאוחר מדי.
      חוץ מזה ההחרמה הזו מגוכחת כי הם בכל מקרה לא צופים בתוכנית אז מי בדיוק יחרים? הצופים החילונים?
      לא ניראה לי.
      כוכב נולד זו בסך הכל תוכנית טלויזיה, רוצה תראה - לא רוצה אל תראה. אף אחד לא חייב לך כלום.
      לא מדובר במענקים ללוחמים אז אל תקשקש.
      זו תוכנית שמטרתה לעשות כסף. שנה שעברה התוכנית שודרה באמצע השבוע ולמרות זאת החליטו העונה לשדר ביום שישי. כניראה שהציבור הדתי לא ממש צפה בתוכנית בהמוניו.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    עמיר- אתה ממורמר שלא עלית לגמר? (ל''ת)

    גלי, 06/09/06 10:34

    הגב לתגובה זו

    • חח.. לא משנה באיזה יום, הוא היה נופל!

      רוני, 06/09/06 11:32

      איך דוד התקדם כ''כ למרות שהוא דתי?? מה הוא בוכה הגרוע הזה??

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    עפה בתורה כתוב שאסור להדליק טלוויזיה בשבת?

    קארין, 06/09/06 10:33

    תנו לי את הפרק והפסוק המדוייק ואני הופכת לרבנית מחר.

    הגב לתגובה זו

    • אם את שואלת שאלה כזו חבל בכלל

      שלומי, 06/09/06 10:43

      לנסות לענות לך .. כי את שוללת מראש- אבל אם היית מוכנה להקשיב, אולי הייתי עוזר לך

      הגב לתגובה זו

      • כמה דברים:

        שיראל, 06/09/06 15:19

        א. דתיים אמיתיים לא אמורים לראות כוכב נולד...
        מה עם הפריוצ שיש שם מבחינת צניעות???? זה חמור לא פחות משבת לגברים!!!
        כמו כן, בזבוז זמן וביטול תורה נכללים ברשימה הבעיתית...

        ב. בקשר לבחורה ששאלה ...... בתורה כתוב לשמור את השבת...
        בספרי הלכה מוסברים כל ההלכות שניתנו בתורה שבעל פה .... כדי שננוח בשבת יש איסור להדליק חשמל....
        בוודאי שזה לא כתוב במפורש...
        בתורה לא כתוב כל פרט ופרט...
        את הפרטים הטכניים קיבלנו בתורה שבעל פה!!!

        לא ממש הצלחתי להסביא את עצמי טוב... מקווה שמשו כן.

        כל טוב!

        הגב לתגובה זו

    • לפי ניסוחך העילג, לא נראה לי שאת מסוגלת לקרוא

      מושון, 06/09/06 10:44

      עצם השאלה מראה על בורות מדהימה.

      הגב לתגובה זו

    • מעפה? או מעפנית?ועפה זה כתוב בתורה

      לילי, 06/09/06 10:54

      קודם תלמדי לכתוב ''איפה'' נכון, ואז תחפשי את הפרקים הרלוונטיים בתורה...

      הגב לתגובה זו

    • תגלשי לאתר הידברות ותביני (ל''ת)

      ע, 06/09/06 11:08

      הגב לתגובה זו

    • איפה כמובן. תפסיקו להתחמק ותענו כבר דוסים

      קארין, 06/09/06 11:29

      איפה כתוב בספר הספרים ''אל תדליק את טלוויזיתך ביום שבת כי קודש הוא לאדוני אלוהים''.
      איפה?
      וור?
      וור איז ג'ף?

      הגב לתגובה זו

      • וגם אם היה כתוב, אז מה? (ל''ת)

        רונן, 06/09/06 13:38

        הגב לתגובה זו

      • תשאלי את סבתא שלך עם בתקופתה

        כרמית, 06/09/06 13:38

        הייתה טלויזיה אז תעני על שאלתך[
        לבד.
        לחשוב שצריך להיות כתוב בתורה
        טלויזיה זה מראה כמה השכל של קטן
        לכי 80 שנה אחורה ותיראי אם בכלל היית טלויזיה.
        תחשבי קצת יותר לעומק אם את מסוגל לזה כי יש כמה דוסים שכן.
        חילוניה טיפשה דלת שכל....

        הגב לתגובה זו

    • בספר בראשית רשום במפורש ש:

      חובה לקרוא, 06/09/06 11:31

      שאדם אמר לחווה שהוא לא מוכן שהיא תצפה בערוץ 2. חווה הכעוסה שהייתה מעריצה של אהרון ברנע ניפצה את מסך הטלוויזיה ואז הוחלט סופית כבר בספר בראשית כי אסור לצפות בטלוויזיה.

      הגב לתגובה זו

    • מצאתי!!!

      Melina Perez, 06/09/06 11:52

      ספר בשורות הזויות, פרק ג', כתוב במפורש:

      ''ויהי ביום ההוא, עת געשה הארץ ותהו ובהו לרוב ישררו על פני האדמה; ויקח ה' את עמודי החשמל ויצור מהם ריבוע; ויראו אדם וחוה את היצירה; ויאמר אדם לחוה אשה אוכל; ותצמיד חוה לריבוע החשמל מעשה יצירת ה' ריבוע פלסטיק; ותקראהו טלויזיה; ויאמר ה' לאדם ולחוה לא תדליקון הטלויזיה ביום השביעי כי אותו קבעתי למנוחה וגם הטלויזיה צריכה קצת מנוחה.
      וישמע קול עמום מן ההרים הרחוקים; וריח עשן סיגר עלה באפם של אדם וחוה וקול מוזיקה רועשת נשמע באזניהם; ויראו את צביקה הדר וצביקה פיק; וינסו צביקה וצביקה לשדל את אדם וחוה להדליק את הטלויזיה בשבת בניגוד למצוות ה'; וידברו אליהם בלשון חלקה ויאמרו להם שאם ישלחון אסאמאס יזכון בפרסים; ויראה אדם ג'יפ האמר לימוזינה ויתלהב עד מאוד; ותהיה חוה קול השפיות ותאמר לו הלא אין מפרסמין התוצאות; וישמח ה' על דברי חוה ויתן לה תשורה נאותה; ויסכים עמה אדם ויכין לה מני מטעמים וישטוף אחריהם את הכלים; ותאמר חוה לאדם אין מדליקין טלויזיה בשבת ויאמר צדי צרפתי זה לא בדיוק זה ליד.''

      הגב לתגובה זו

      • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

        חיייייייייייייי, 06/09/06 14:30

        הגב לתגובה זו

      • גדול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חחח בונ'ה את/אתה גאונים

        ***, 06/09/06 14:57

        חחחח כמה צחקתי והראיתי את זה לאנשים בעבודה... :-)

        הגב לתגובה זו

        • תודה רבה!!! :-)

          Melina Perez, 07/09/06 09:13

          ואני בת... :-)

          (הגבתי כבר אתמול אבל משום מה זה לא נקלט.... )

          הגב לתגובה זו

          • LOL הרגת אותי..נקרעתי מצחוק

            ח.מ., 07/09/06 10:54

            במיוחד הפאנץ עם צדי..גדול!!!

            הגב לתגובה זו

    • את כל כך מטומטמת שזה פשוט עצוב.

      ג'קו טייב, 06/09/06 12:59

      במקום לענות לתשובתך, אשאל אותך שאלה אחרת:

      איפה בתנ''ך כתוב ''עפה'' מחלקים שכל?

      הגב לתגובה זו

    • שבת שלום

      א.א, 06/09/06 13:09

      אסור לעבוד משום ''ויום השביעי שבת לה' אלוקיך לא תעשה כל מלאכה''.
      אסור להדליק חשמל בין משום ''לא תבערו אש בכל מושבותיכם ביום השבת'' ובין משום אב המלאכה בונה (וסותר, ברגע שסוגרים).
      מדברי הקבלה(קבלה=נביאים, במקרה זה ישעיה) אסור לעסוק בדברי חול, שנאמר: ''וכיבדתו מעשות דרכיך''

      הגב לתגובה זו

      • ממתי לראות טלוויזיה זו מלאכה?

        קארין שוב, 06/09/06 14:30

        כשאני צופה בה אני לא עשה שום דבר אחר פרט לפיצוח גרעינים.

        הגב לתגובה זו

        • נו באמת אני לא דתייה וידעת למה זו מלאכה

          אני, 06/09/06 14:52

          אסור להם גם להדליק אור, כי זה נחשב להדליק אש אז הבעיה היא לחבר חשמל- אסור ליצור מעגל חשמלי בשבת....

          הגב לתגובה זו

        • עשיית מלאכה לא מחייבת מאמץ.

          אילנית, 06/09/06 17:29

          כתוב ''לא תבערו אש בכל מושבותיכם ביום השבת''. כמובן שבזמן שנכתבה התורה לא היה חשמל, ועוד כמה דברים הישתנו במהלך ההיסטוריה. בנוסף לכך, יש דברים שנאמרו בתורה והם לא יכולים להתפרש כפשוטם, למשל, כתוב ''אל יצא איש ממקומו ביום השבת'' איך ניתן לדעת מהו ''ממקומו''? מהבית? מהמיטה? אסור לזוז בכלל? או אולי רק לעבור לארץ אחרת? אז את מבינה שהיה צריך פירוש מסודר על התורה, ולכן הקב''ה נתן את הסמכות לרבנים שבכל דור לקבוע את ההלכה וחז''ל באמת מסבירים מהו ''תחום שבת'', וכן הלאה. וקבעו גם בזמנו שהשימוש בחשמל אסור. אם זה באמת מעניין אותך, את יכולה להיכנס לאתרים כמו כיפה, ישיבה, ועוד מלא אתרים ללימוד יהדות, ולקרוא ולהבין.

          הגב לתגובה זו

    • וואלה מה העיה ש'כם?

      קורל, 06/09/06 14:38

      תנו לבתאדם להתבטא איך שהיא רוצה.
      דפוקה! נו אז מה אין לה זכות דיבור?

      הגב לתגובה זו

    • גם אני!! העיקר לומדים לומדים ומה יוצא מכל זה?

      מית נמש, 06/09/06 20:12

      שטויות בטונות!! מצידי שבו בחושך!!

      הגב לתגובה זו

    • לא תבערו אש בכל מושבותיכם ביום השבת (שמות ל''ה ג'):

      הרבנית קוק, 06/09/06 20:18

      טלויזיה כידוע עובדת באמצעות חשמל .ובחשמל יש ניצוץ.
      נו אז את חוזרת בתשובה?

      הגב לתגובה זו

      • למה שעון שבת מותר ולא טלוויזיה?

        דיאנה, 07/09/06 10:15

        למה מותר להפעיל פלטה (שגם עובדת על חשמל) ושאר מכשירי חשמל באמצעות שעון שבת, אבל אי אפשר להפעיל טלוויזיה? (או להשאירה דולקת כל הזמן?)

        הגב לתגובה זו

        • ואם נשכיב את מעלית שבת,נוכל לנסוע בה כרכבת??? (ל''ת)

          ישראלי, 07/09/06 22:17

          הגב לתגובה זו