• 21.

    אין על זוהר ארגוב!!!

    מוטי, 10/08/06 21:35

    הכתב צודק בהחלט שאין ולא יהיה זמר כמו זהר ארגוב שהלהיטים שלו עדיין מושמעים בתחנות הרדיו במשך שנים רבות , ושם זה הולך ונהיה יותר גדול משנה לשנה. עידן יניב הוא זמר טוב אך לעולם לא יגיע לכישוריו של ארגוב.בכל מקרה בהצלחה בתקליט החדש.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עידן הוא בדיחה שהתפתחה

    יותר מדי, 06/08/06 20:35

    יש לו קול צפצפני למדי, מילים מטופשות שמזכירות את ה''מזרחי'' של שנות השבעים והשמונים. מאז התפתחנו, יש לנו את יוני רועה, שמעון בוסקילה וירום הודו הגדול מכולם עמיר בניון. לא צריך את הבינוניות בהתגלמותה. בשביל בינוניות יש לנו את הראל מויאל. תודה רבה וממש מיותר לנו עוד אחד כזה.

    הגב לתגובה זו

    • כל כך מסכים איתך

      אילן, 06/08/06 21:51

      הייתי בטוח שזאת בדיחה. קול צפצפני, מילים מטומטמות. שיר שנראה כמו לקוח מפרודיה לסרט הודי. אתה מצפה שהגיבור ייצא מבין העצים ויפצח בריקוד לעבר אהובתו. כמזרחי שגאה באהבתו לטובים יותר. שלמה בר, עמיר בניון ואביהו מדינה הייתי מצפה מגלגל''צ להכניס לפלייליסט שלהם מוסיקה מזרחית איכותית שקל למצוא אם מחפשים היטב.
      יניב מחזיר את המזרחיות לשנות החושך וחבל.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כתוב יפה ונכון

    יעל, 06/08/06 02:53

    איתי, קודם כל אהבתי את סגנון הכתיבה שלך, דבר שני- הביקורת נכונה. יש נטייה ברורה בכמה שנים האחרונות ליצור מוזיקה מיינסטרימית זהירה- כלומר שלא תהיה מורכבת מידי לאוזן, ואני בעד מורכבות, ונכון, עמיר בניון אכן משרת מטרה זו.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    למבקר

    מרקו, 03/08/06 16:44

    הביקורת שלך קולעת.האלבום של עידן יניב אכו סובל מבנאליות וצליליו לא מצליחים לזרום מהאוזן לבית החזה. אולם הייתי רוצה לחדד את הסיבה לכך.
    הסיבה היא, צרי לי על המנטרה, הדפוס הגזעני בהתנהלותה של התקשורת עם המוסיקה המזרחית, דפוס אשר מצמצם את תוצריה לכדי לין יצור מונטוני. בעקבות הצלחותיהם של שרית חדד ואייל גולן המרקם המוסיקלי, הסאונד והמקצבים של מרבית השירים המזרחים הפופולריים הפכו כמעט אחידים.
    זמרים כמו קובי פרץ, ליאור נרקיס, שהחלו ממקום מוסיקלי אחר, יישרו קו עם תבניות אלו. עי'דן יניב, בדומה להם, מנסה גם הוא לשחזר נוסחאות מוסיקליות במטרה להצליחה .

    מוסיקה מזרחית בעלת עומק טקסטואלי ומוסיקלי עדין לא מקבלת ביטוי תקשורתי די הצורך.


    מבלי להתכוון אתה עושה חטא כאשר אתה מכניס את דיקלה לקטגוריה של זמרת מזרחית. מבחינה ווקאלית היא רחוקה מלהישמע כמו זמרת מזרחית. מזרחיותה תישמע לאוזניים יאפיות אשכנזיות. קם עמיר בניון רחוק מלהיכלל בקטגוריה של מוסיקה מזרחית, שכן המוסיקה שלו היא מכלול לא מוגדר של מגוון סגנונות מוסיקליים. בניגוד לדיקלה, ברמה הווקאלית הוא מהזמרים המזרחים הטובים אך מבחינה מוסיקלית הוא הרבה יותר רחב ומגוון ממה שקרוי ''מוסיקה מזרחית''.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מדובר בערס שלא עושה צבא! (ל''ת)

    ****, 03/08/06 02:54

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מדובר בזמר ענק ודיסק משגע - כנסו ותהנו

    גלית, 02/08/06 15:55

    העם הוא שקובע- מדובר בזמר ענק עם דיסק משגע. זכותו של המבקר לכתוב מה שהוא רוצה וזכותו של העם להצביע ברגליים- ברכישת הדיסק ופעמים הייתי בחנויות דיסק ואמרו לי שהוא פשוט נחטף מהחנויות. עם כל הכבדו למבקר ויש לי הערכה רבה לסגנון המכובד שלו:
    העם החליט - עידן יניב

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איתי, לך תמשיך לשיר באמבטיה. (ל''ת)

    א, 01/08/06 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עוד זמיר עם חיוך אינפנטילי על הפרצוף. (ל''ת)

    רם, 01/08/06 16:04

    הגב לתגובה זו

    • מה עןשה הקינאה לאנשים (ל''ת)

      ..., 01/08/06 16:34

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שטויות

    דנה, 01/08/06 15:45

    מה הקטע שלך ?? אתה מדבר דברים חסרי טעם !! יש גם עוד מיליון כמו שלמה ארצי ויקומו עוד מאתיים כמו יהודית רביץ אז הוא ילדון..אז מה.... הוא מצליח קשה לך לפרגן ? זה כזה ישראלי....יש סיבה שהשירים שלו נכנסו למצעדים.

    הגב לתגובה זו

    • מליון כמו שלמה ארצי?

      עודד, 01/08/06 16:02

      אוווו- יש לנו בעיה קלה של שחצנות, גברת דנה. ובעיה קצת יותר גדולה עם הזיות. את ממש מקשרת בין עידן יניב לשלמה ארצי ויהודית רביץ?

      זה בסדר, זה שום דבר.
      אולי איזו מקלחת קרה ואדוויל וזה עובר. בדוק.

      הגב לתגובה זו

      • ועוד איך

        דנה, 01/08/06 16:16

        הייתי באין ספור הופעות של שלמה ארצי ויש לי כמה דיסקים (לא צרובים ) של יהודית רביץ ובתור בחורה בת 17 תאמין לי שאני מבינה מאוד במוסיקה ואני יודעת שלעידן יניב יש כישרון לא פוחת מהנזכרי למעלה.

        הגב לתגובה זו

        • או קיי-את אחת ממליון

          עודד, 01/08/06 16:59

          יש לך כנראה עתיד מבטיח בתעשיית המוסיקה בישראל. זה שנים ארוכות לא מוצאים כוכב ברמה של שלמה ארצי. האם סוף סוף את היא זאת שמצאה את האבידה?
          דרך אגב, להבין במוסיקה בגיל המאד מבוגר של 17, זאת יומרה לא קטנה.
          עצה קטנה ממישהו שהוא טיפה, רק טיפה יותר מבוגר ממך-
          צניעות אף פעם לא מזיקה. למעשה, היא מועילה מאד. בלי לכעוס ולהיות צינית-
          אולי תחשבי על זה?

          הגב לתגובה זו

          • טוב...

            דנה, 01/08/06 17:35

            לא ביקשתי עתיד בתעשייה ותמאין לי שיש לי ידע מוסיקלי רב ולא רק מעכשיו ואני שומעת גם רבים וטובים כמו ביטלס הדורס אריק קלפטון וגם עידן יניב. עידן יניב בא ליצג את המוסיקה המזרחית ולא לצטט עכשיו את ביאליק או לנסות להיות משהו אחר הוא זמר מזרחי נטו עם כשרון לאותו סגנון והוא עושה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר

            הגב לתגובה זו

            • טוב, עם כל הכבוד...

              טל, 03/08/06 13:13

              הבנאדם אפילו לא כותב לעצמו את השירים, אז להכניס אותו לרשימה של יוצרים זה מגוחך. וזה עוד מבלי בכלל להיכנס לדיון על הקול המאנפף והצווחני שלו.

              הגב לתגובה זו

            • מה ??

              דנה, 04/08/06 11:19

              תפרגנו זה לא כואב....יהורם גאון היה בן פאקינג 18 כשהוא התחיל...על מה אתם מדברים ?? מייקל ג'קסון התחיל בגיל 14 ואין לו קול מי יודע מה....ותראו מהנ היה ממנו..אם כאלה אטומים..זה פחד...

              הגב לתגובה זו

            • עמיר בניון שולתתת!!!111

              סתם אחד, 06/08/06 10:09

              דנה יקירתי למה את חושבת שזמר מזרחי לא צריך להיות איכותי וחייב להכנס לנישה ''המזרחית הרדודה והשטחית'' מהרגע שתפנימי את העובדה הזו תביני למה התכוון המשורר...

              הגב לתגובה זו

            • ממש לא נכון

              דנה, 07/08/06 14:04

              זה כל כך לא נכון קל לכם לרדת עליו כי הוא זמר מזרחי כמו שרבים מנסים להיות ונכון שיש עוד 100 כמוהו אבל עם כל הכבוד הוא שולט במקום הראשון במצעד של גלגל''צ כבר יותר מחודש....תגידו מה שתגידו יש עליו וזהו. ואפילו לא שמעתם את הביצוע האקוסטי שלו ל''חושב עליה'' שזה רמה בפני עצמה

              הגב לתגובה זו

            • ?

              דנה, 07/08/06 14:05

              למה אתה חושב שאני לא מבינה ? תאמין לי שאני מבינה וגם עמיר בניון לא ממש כזה הצלחה....סתם כלבלב דכואני...

              הגב לתגובה זו

  • 12.

    אני מבין ללבך, שטרן

    עודד, 01/08/06 15:40

    אם כבר גלגל''צ התרצה ונתן לזמר ים-תיכוני במה בשורש קדשיו-הפלייליסט, ממש קשה לך לקבל שאותו זמר בעצם הוא ככל שאר חבריו לז'אנר. הרי הם לא כל כך מטומטמים במאיון העליון, נכון? כנראה שיש בו משהו שלאחרים אין.
    לכן יקשה עליך לדבר עליו כעל אחד הזמרים הים-התיכוניים. אבל מה לעשות? הוא בדיוק כזה. מה חשבת לך? שיש כאן איזה בניון בן 19??
    הבחור- יש לו מזל גדול. אבל המזל בדרך כלל נעלם לו, כשם שהגיח לעולם. מדובר בזמר ים תיכוני סטנדרטי לגמרי, עם חומרים (?! ) מהבנאליים שיש, כלומר ברמות איי-קיו של עציץ. ההפקה שקיבל איכותית מהממוצע בז'אנר,זה נכון. אם הממוצע נע בין 2 ל-3, הוא קיבל 5. לא רע. בסיכום-
    תמשיכו להתענג על להיט הקיץ הלא-חשוב-בכלל הזה. עוד כמה חודשים אף אחד לא יזכור אותו, כי יבוא אחר, בנאלי כמותו, אולי ישיר אותו עידן עצמו, אולי מישהו אחר. מה זה משנה?
    אני, לכשלעצמי, עדיין מחכה שיקום מישהו מהז'אנר הים-תיכוני ויתבע את עלבונו על התת-רמה שמופגנת בו.
    להתרגש רצית, שטרן? תקרא ספר טוב.יותר עדיף.

    הגב לתגובה זו

    • דיסקים מזרחם מומלצים

      מרקו, 05/08/06 01:29

      ''אני, לכשלעצמי, עדיין מחכה שיקום מישהו מהז'אנר הים-תיכוני ויתבע את עלבונו על התת-רמה שמופגנת בו''.

      התגובה שלך סובלת במקרה הרע מגזענות ובמקרה הטוב מבורות. אינני יודע על איזה מוסיקה גדלת, ומהי ההבנה המוסיקלית שלך. לא יודע מה המדד שלך למוסיקה איכותית- יכולת קולית, הפקה מוסיקלית, מלל או מה?

      הרשה לי להמליץ לך על מספר דיסקים מזרחים, שאינני יודע אם עומדים הם במדדי האיכות שלך, אך לבטח הם עומדים במחבן הזמן.

      1. עופר לוי- נסתרות דרכי האל.
      2. עופר לוי- ציפור השמש.
      3. איציק קלה- בי נשבעתי
      4. שימי מזרחי
      5. קובי פרץ- בורא עולם.
      6. לינט- כסף הכסף.
      7. ראובן המלאך- תצחקי

      המדובר בדיסקים שלא הונחו מעולם בסיפריות של גלגל''צ, ושלירבה הצער כמעט ולא קיבלו זרקור תקשורתי- אולי זרקורון. לעומת זאת מדובר בכלאסיקה אלטרנטיבית שמתהווה בזכות קהל נאמן.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני נגעל מלראות ולשמוע את השיר הדפוק

    יואל, 01/08/06 15:19

    גועל נפש של זמר מה אתם מתלהבים
    מהחיוך המזוייף שלו זה זמר בעיניכם לי נמאס לשמוע ציוץ מהשיר
    ובה לי להקיא מהסכרין ומזמר מתלהב בעל קול צפצפני בלי שום
    יחוד

    הגב לתגובה זו

    • אתה תותך

      מור .ס., 09/11/07 13:07

      כיאילו אשירים שלחה כיאילו מזה בצצות לגבות רציתי לישול אותחה עם אתה רוצה לאיות חבר שלי בן כמה אתה אני בת 23 אתה יכול לחזיר תשובה בבקשה וכול אכוד שיש לחה שירים קאלההההההההההה. ,

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אחלה ביקורת

    דרוויש הפטיש, 01/08/06 14:58

    איתי שאפו על הבקורת , חבל שלא כתבת יותר פנימה לגבי השירים עצמם.
    כן ירבו עיתונאי מוזיקה שכמותך.
    דרוויש

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אסון של זמר צעיר

    קולגה, 01/08/06 14:55

    לא כל כך נעים לי ,כי גם אני בתחום,אבל שיר שכל כך מצליח מתקליט ראשון-הוא האסון הכי גדול של אמן צעיר,מי שעולה מהר גם נופל מהר וארכיוני תכנות הרדיו מלאים בכאלה.היום במיוחד היום כשהמערכות של הסלולר והפליי ליסטים עובדות בקצב מטורף נגזר עלייך ידידי לתפוס חזק חזק כל רגע שעובר עליך-15 דקות זה לפעמים כל מה שנשאר.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות במיץ. קנאי! (ל''ת)

      המגיב, 06/08/06 02:36

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    סתם זמר של להיט, יש לו קול של תרנגול (ל''ת)

    ..., 01/08/06 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עידן יניב אתה תותח!!כנסו ותבינו

    ליאת, 01/08/06 13:58

    אני עובדת בנתב''ג ואנחנו בערך 50 בנות במשמרת ועידן הוא שיחת היום ,אני באופן אישי מחבבת אותו ולא מפריע לי לשמוע אותו אבל חברותיי לעבודה פשוט מטורפות עליו וכבר כל הפלאפונים שלהן עם השיר חושב עליה ,תמיד יהיו ביקורות טובות ורעות רציתי להגיד שאצלנו אתה פשוט תותח על!!!תמשיך עם המון הצלחה אנחנו מלוות אותך!

    הגב לתגובה זו

    • יווו ל-7 את פשוט אלופה צודקת בהחלט!!

      ספיר, 01/08/06 14:07

      עידן יניב אני חולה עליך

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כשהתותחים רועמים, לאף אחד לא אכפת מזמרים בינוניים מינוס...

    חגי, 01/08/06 13:03

    עידן יניב הוא זמר בינוני עם שיר בינוני. ואת זה כבר כתבו בעיתונות. ההצלחה שלו, ואת זה לא כתבו, נובעת לדעתי רק בגלל שבימים של מלחמה, כל פראייר נהיה מלך. כשהתותחים רועמים לאף אחד לא אכפת מזמרים בינוניים מינוס. אז הוא הביא אותה בשיר נחמד שייתן לו קצת אווויר פסגות. לאחר מכן הכל ייעלם כי מתחת לזה אין כלום. ממש כלום. חושב עליה זה שיר מתוקי עבור ילדות בנות 16 שהן מחליפות את האהבות שלהן בקצב שהן מחליפות ערוצים. חושב עליה זה המכסה לקופסא שאין בה כלום. וגם ככה המכסה לא מממש אוטם. אז תנו לו להנות מהזמן השאול הזה

    הגב לתגובה זו

    • תיקון- עידן בלט עוד בטרם החלה המלחמה (ל''ת)

      גלית, 02/08/06 15:52

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    שיר מקסים, מרגש וחודר לנימי הלב. בחור מקסים להפליא! (ל''ת)

    חוה, 01/08/06 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    חלאס עם ה''מרגש'' הזה

    אבנר, 01/08/06 11:39

    כל הז'אנר ה ''מרגש'' הזה מרגש לי ת'תחת.

    כל החבר'ה האלה ממש חסרי כישרון ועומק.

    לאן התדרדרנו עם הזבל מוסיקה הזו.
    קולות הזמיר הגיעו. מישהו סירס אותו ?

    לחני אפס מיותרים.
    שמישהו יגיד את זה.
    יש פה רק עניין כלכלי. תעשו הפרדה.
    שילך וישיר על עשר חתונות ביום. עדיין זו מוזיקת קרקעיות.

    חבל.

    הגב לתגובה זו

    • אבנר - shut the fuck up! (ל''ת)

      שירה, 01/08/06 15:39

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    עידן יניב

    סי, 01/08/06 11:36

    אני לא אגיב על הדיסק, מפני שלא קניתי אותו, אבל אני מאמינה לביקורת הבונה של איתי, היא נראת לי כנה ואמיתי.
    לגבי האזכור להראל מויאל, סתם לידע כללי, הוא כבר לא ממש פופולארי, ואם הוא יוציא דיסק בקושי ישמעו על זה, כמו עם הדיסק הראשון, אז ככה שזה לא אמור להפריע לעידן יניב.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ''כל היום אני חושב עליה...עליה.....ומנסה להתגבר..'' איזה שיר רומנטי,

    מזמזמת תשיר..., 01/08/06 11:22

    לא יוצא לי מהראש....!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ע-נ-ק כל הכבוד על הביקורת הבונה

    חנן, 01/08/06 11:05

    כן ירבו ביקורות כאלו, הרבה יותר אינטיליגנטי ונכון.

    הגב לתגובה זו