• 99.

    מה פתאום!!!! נימי הכי מתאים!!!!

    קרינה, 11/06/06 15:46

    נימי הכי מתאים אומנם גם השניות מוכשרות וכו' אבל אין פשוט אין על נימי..........
    LOVE YOU!

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הסברה ישראלית מטונפת

    קורבן שלום, 29/05/06 01:02

    אתם לא רואים כמה זה מבחיל? אפרת הזו היא הפנים המטונפות של ההסברה הישראלית שבמקום להציג את ישראל כחזית הקדמית של העולם החופשי במאבק ההשרדות מול ציוויליזציית בין-לאדן ויאסר ערפאת, מגמגמת, מצטדקת ומתנצלת, עד שגם המאזין הפתוח ביותר משתכנע בצדקת הערבים. לאנשים כמו אפרת אין צלם דעת טוב ורע, הם אינם מבחינים מיהו מחולל האלימות האכזרית ומיהו המגיב, ולו היו ניצבים מול גרמניה הנאצית - היו מסבירים את הנסיבות המורכבות שהכבידו על האומה הגרמנית והוליכו אותה ל''מעגל הדמים'' של המלחמה העולמית השנייה. פשוט להקיא. ההסברה הישראלית, כפני האומה עצמה, חזיון עועים הזוי של אומה המאוננת את עצמה לדעת.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ראיתם את קרובת המשפחה של מלודי (שארם)

    דניאל, 28/05/06 15:30

    אההה בחורה מקסימה יפה ומוכשרת רואים שהן קרובות משפחה

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אין מה לדבר מלודי הכי מתאימה, אזו הופעה! (ל''ת)

    איריס, 28/05/06 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    היא ציטטה משירו של ג'ון דון - אשר שורה ממנו ''למי צלצלו הפעמונים'' הי

    משה, 28/05/06 13:22

    היא ציטטה משירו של ג'ון דון - אשר שורה ממנו ''למי צלצלו הפעמונים'' היא שם ספרו של המינגווי.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אפרת, מדהימה. (ל''ת)

    dan, 28/05/06 11:45

    הגב לתגובה זו

    • מדהימה בנזק שהיתה עושה לישראל עם ההסברה הפלישתינאית

      אנטולי, 28/05/06 14:31

      שמאלנית קיצונית שמפגינה נגד צהל לא יכולה להסביר את ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    אינטלגנטית אלגנטית יפיפה -עוד משהו לייצג את ישראל??!

    ספיר, 28/05/06 10:39

    מלודי פשוט כובשת ומקסימה היא תצליח לייצג אותנו בכבוד יש לה כריזמה ושהיא מדברת מקשבים לה וכל זאת עם היופי המשגע שלה

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מעולה. נפתרנו לשנה ממלודי המעיקה!

    ron, 28/05/06 09:54

    אחלה ריאליטי, כמו שצריךץ מי שזוכה נעלם מהעין. כמה יוצר רחוק יותר טוב.
    רמי ורונן נתנו להם דירה בגבעת אולגה, אז הם ממשיכים להעיק.
    ואיתן שוורץ? שנה היה בניו יורק ולא שמענו ולא ראינו - וטוב שכך.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    בחירה טובה של השופטים

    איילת, 28/05/06 09:49

    2 הנשים שהגיעו לשלב הגמר היו מדהימות - כל אחת מיוחדת ומוכשרת באופן שונה.
    הגבר היחיד שהגיע לשלב הגמר - נמרוד, מייצג את הישראלי הטיפוסי. חושב שהוא הכי חכם, הכי מוצלח, הכי מושך בעולם, שכולם מסתכלים רק עליו. לצערנו כך אנחנו (ישראל) נראים בחו''ל: כמו נמרוד - מעריצים את עצמנו, מאמינים שאנחנו נמצאים במרכז העולם, חושבים שאין בנו פגם. נמרוד כמונו לא שם לב לפער העצום בין מה שהוא חושב על עצמו לבין איך שהוא משתקף מבחוץ: לא רהוט, שחצן, לא הכי יפה (בלשון המעטה), ילדותי. נמרוד מייצג את הנרקיסיזם הישראלי שהביא אותנו למקום שבו אנו נמצאים ומחייב אותנו למצוא דרכים חדשות להתחבר לעולם מבלי להיות בזוי.
    מלודי - בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    בחירה הכי פחות גרועה!!!

    יוסי, 28/05/06 09:34

    לצערי מבין המועמדים שעלו לגמר, מלודי היא ההכי פחות גרועה.
    היו מועמדים טובים ממנה שנשרו בדרך ( חגית למשל ).
    נקוה שבשנה הבאה ניפטר מגיל ( שחץ ) רגב.

    הגב לתגובה זו

    • תיאור מדוייק

      עידו, 28/05/06 17:44

      אם כי חגית פישלה, בענק במשימת סרטון הפרסומת הראשונה (אחמדינג'אד, אחמדינג'א, אחמדינג'...)
      אריק, הוא הבחירה שלי. אלמלא היה פותח את הפה על מלודי היה נשאר, אולי...

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    עבודת אלילים, שוטים שבעולם (ל''ת)

    ארז, 28/05/06 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    השגריר

    אתי מ., 28/05/06 09:14

    אין ספק שרינה מצליח מבריקה, חדת חשיבה ובעלת טביעת עין של אישה!!!
    הבחירה שלה -אפרת היתה נכונה .
    היא מלאת אנרגיה ורצון לתרום ולהצליח, חבל! היא היתה מצליחה בגדול!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אפרת היתה עושה נזק להסברה שכבר השגנו על הטרור

      גדי, 28/05/06 19:32

      השמאלנים האלה רק מעודדים את הפלישתינאים שיש סיכוי להשיג יותר בטרור ובסוף גם הפלישתינאים האהובים שלהם סובלים.
      אפרת היתה עושה נזק עם ההסברה שלה

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    המלודי הזאת סתם יפה אבל ריקה מתוכן

    מיץ פטל, 28/05/06 09:11

    כבר עדיף את הטמבל ההוא מהעונה קודמת

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    שמאלנית קיצונית כמו כל התקשורת (ל''ת)

    שמאל, שמאל אסון, 28/05/06 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    בחירה מצויינת. מלודי מתבטאת יפה, נראית מדהים-היא תקסים את כל

    חוה, 28/05/06 09:06

    הגויים וזה העיקר. שמעתם מה שאמר המנצח הקודם - כדאי שזו תהיה בחורה כדי שיקשיבו יותר למסר. מלודי, את יפהפיה מהממת ואני שמחה שבחרו בך. אפרת היתה מצויינת אבל יש בה משהו מיכני והיא לא מספיק אטרקטיבית (סליחה אפרת) ונמרוד, הו, נמרוד, הוא יהיה עכשיו סלבריטי. ואכן יש לו אמא מקסימה. ותאכל את הכובע שאמרת על הבנות שהן טיפשות. הן היו מבריקות יותר ממך אתמול.

    הגב לתגובה זו

    • לחווה

      רון, 28/05/06 10:31

      תפנימי דבר אחד: שגריר המייצג את ישראל על בעיותיה והסכסוך המתמשך אינו צריך להיות זוהר ומלך היופי.עליו/ה להיות רהוט,שורשי,מוכן לעמוד מול ביקורת קשה בעולם בראש זקוף.נכון ששפע תלתלי בלונד זה נחמד אך אפרת היא ישאלית שורשית ובאה מעולם התקשורת-גל''צ,רהוטה ואינטליגנטית.היא היתה הבחירה שלי לו היה לי מה לומר.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    למען האמת כל אחד שנוסע לחו''ל הוא מעין שגריר.

    בני, 28/05/06 09:05

    לכן, גם אם מלודי תגיע לאיזה מקום ותעשה רושם מצוין , אז אחר כך יגיעו לאותו מקום קבוצת ישראלים. ואז זה כבר יהיה תלוי בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    סחטיין על מלודי

    רכילות, 28/05/06 08:56

    מלודי טובה

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אני אוהבת את מירי נבו, אבל האנגלית שהקריאה

    chava, 28/05/06 08:55

    מהטלפרומטר היה מביך נורא. תעבדי יותר על האנגלית שלך, כלומר, יכול להיות שאת יודעת אנגלית אבל לא יודעת לקשר בין המשפטים.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אנגלית

    אבי, 28/05/06 08:42

    פסלו את נמרוד בסופו של דבר בגלל רמת האנגלית שלו !!!
    אז למה קיבלו אותו מתחילה לתוכנית?
    מדוע אנגלית ברמת שפת אם ,לא קרטריון קבלה לתוכנית?

    הגב לתגובה זו

    • בשביל שיהיה להם את מי לנפות,

      דיקלה, 28/05/06 16:25

      כמה מועמדים נורמלים כבר היו באודישנים? זו תוכנית שכל בסיסה הוא תפקיד דמיוני בחו''ל, אין יותר מדי טמבלים שינסו להתקבל אליה.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    למה אפרת הצליחה כל כך במשימות האחרונות??????

    אפי, 28/05/06 08:32

    כי היא אמרה לצופים שלה את מה שהם רוצים לשמוע.
    דהיינו שהיא מסכימה שאנחנו עם כובש, היא מסכימה שאנחנו ''מבצעים פשעים'', ויש לה חברים פלסטינאים.

    זה לא חוכמה לזכות במחיאות כפיים ונקודות על ''הסברה'' כזאת.
    החוכמה היא לייצג את הצד הישראלי הצודק, בלי חנופה בלי התנצלויות ולגרום לאנשים בעולם להבין את הצדק שלנו.
    כפי שעשה זאת בזמנו בהצלחה גדולה בניימין נתניהו. אבל כמה כאלה יש לנו?
    איך תייצג אפרת השמאלנית קיצונית את הצדק שלנו אם היא לא מאמינה בו?
    היא אישית אולי תזכה למחיאות כפיים משומעיה ותתקדם יפה בחיים, אבל מדינת ישראל תינזק.

    מלודי הייתה הרבה!!!!! יותר טובה. בנאומה באו''ם דיברה על שלום, אבל גם על חוסר הסובלנות כלפי הטירור - - והפלא ופלא גם היא זכתה במחיאות כפיים.
    זוהי ההסברה שלה אנחנו זקוקים.
    בהצלחה מלודי!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      אריה, 28/05/06 09:58

      הגב לתגובה זו

    • היא אמרה מה שכל הפלישתינאים אומרים .

      רוני, 28/05/06 14:21

      היתה מיצגת את הפלישתינאים יופי.
      היה צריך לשלוח מסבירים לתקן את הנזק ההסברתי שהיא היתה עושה כשהיתה מתארת את ה''פשעים'' וה''אשמה'' של ישראל מול הפלישתינאים.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    שתקנה פן עם הכסף! (ל''ת)

    אוהד, 28/05/06 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    נימרוד מבורך בחוש הומור של ''ברים'' זול לא במקום (כמו האמירה בקשר

    tupacamaru, 28/05/06 08:23

    הבלונדינית) ותריך דחוף טיפול של ארטודנט!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    האמת, במקרה נפלתי...

    הגאון מוורשה, 28/05/06 08:17

    על אמצע התוכנית, אותה ראיתי בחלקים פה ושם (בגלל אישתי), ונפל לי האסימון. הבנתי למה ההסברה שלנו צולעת ועייפה, וכל המנופחים למיניהם (שחושבים שהם אשפי התקשורת) מבלים על חשבון הציבור ועושים עבודה בפרוטה, וכל מה שיוצא מהם זה נהנתנות ונפיחות.........
    ראיתם איך השופטים מנופחים מחשיבות עצמית? חשבתי, או-טו-טו הם עפים למעלה כמו בלוני הליום.
    חוץ מנמרוד שהיום היה חריג (בעבר לא שמעתי אותו), שמעתם כמה קלישאות השמיעו שתי הבנות ב-3 הדקות שלהן? עמיר פרץ כלבלב לידן.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מה נסגר עם ההוא שאוכל ענבים?

    דוד של טוליק, 28/05/06 08:08


    הבחירה הכי מפגרת שאפשר לעשות.



    קטלק טוליק


    את מי זה מעניין?

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ערוץ 2 מה עם הסאונד?

    מוטי חיפה, 28/05/06 08:03

    יש לפטר את הבימאי, בקושי שמעו את נחמן שי ושותפותיו כאשר ברקע קול מוזיקה דרמטית כיאילו העולם נחרב, אולי המועמדים היו ראויים ושפויים, ערוץ 2 לא!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    כולם היו נהדרים - קשה היה לבחור

    אלפי אנשים בארץ, 28/05/06 08:02

    הועדה עשתה עבודה מצויינת, כולם היו נהדרים וקשה מאד מאד היה לבחור - בחירה טובה - כל הכבוד.

    הגב לתגובה זו

    • אפרת היתה גרועה בשמאלניות המלקקת שלה

      שימי, 28/05/06 21:03

      נמרוד היה יותר טוב בהסברה ממלודי אבל הגברים בחו''ל יאהבו את מלודי בגלל ההופעה שלה.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    מתי היית לאחרונה אצל ספר/ית?

    הרס''ר מוטי, 28/05/06 07:59

    חייבת לשפר הופעה

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אפרת הרשימה אתמול יותר

    לי, 28/05/06 07:40

    אפרת, היית אתמול נהדרת. אל תתני למקום השני לייאש אותך. היית מצויינת גם בראיון האמריקאי וגם הנאומך באו''ם- כל הכבוד. המשיכי בדרכך!!!!!
    ישר כוחך.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    עפרת יכולה להיות שגרירה של הפלסטינים!!!!!!! (ל''ת)

    tupacamaru, 28/05/06 07:35

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אפרת שמאלנית-פלשתינים פלשתינים ועוד פלשתינים. וטוב שלא נבחרה.

    צופה, 28/05/06 07:27

    לכי להיות השגריר של בילאדי בילאדי.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אפרת מדהימה (ל''ת)

    דורין, 28/05/06 07:13

    הגב לתגובה זו

    • נכון, והיא הייתה יכולה לייצג מצויין את האו''ם

      גיל, 28/05/06 07:42

      לא את מדינת ישראל

      הגב לתגובה זו

    • וגם את הליגה הערבית!!!! (ל''ת)

      יוסי, 28/05/06 10:03

      הגב לתגובה זו

    • יכלה ליצג את הפלשתינאים בהסברה נגד צהל (ל''ת)

      שמעון, 28/05/06 21:05

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    היי מולדי,מכרי את שיער שלך בתור ליפה

    אהרון קונה, 28/05/06 07:00

    יש ביקוש לליפה לרחיצת כלים במטבח.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הטלנובלה נגמר עם סוף טוב, זה העיקר

    מעניין את, 28/05/06 06:50

    עכשיו שידורי קשת ייאלצו לחפש טלנובלה סוחטת דמעות חדשה. נו נו, הם בטח כבר מצאו

    הגב לתגובה זו

    • אומרים טלנובלה נגמרה ולא נגמר. דביל. גם כן מגיב כמו סבתא (ל''ת)

      hello, 28/05/06 08:57

      הגב לתגובה זו

      • טעות הדפסה, מה יש לך, מה אתה מתנפל

        איתמר, 28/05/06 09:05

        מה יש, העזו להגיד משהו נגד התוכנית שאתה כל-כך אוהב? תירגע, בקיצור

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    הוכחה לכך שגברים חושבים ממקום אחר

    ella, 28/05/06 06:36

    אני דורשת בשגריר הבא וועדה של שתי נשים וגבר. קצת קשה לי להבין איך זה שאפרת שמתחילת התוכנית היתה מוצלחת בכל המשימות הפסידה לכוסית מהלכת שכל מה שהיה חשוב לה בנאום הסיום זה איך השיער נראה ... בושה וחרפה שכשיש הוכחות סותרות להצלחה נותנים לגברים לשפוט על פי המח שנמצא להם בין הרגליים. אפרת, את מבחינתי השגרירה ואני בטוחה שמבחינת הסברה את תצליחי הרבה יותר ממלודי כי את פשוט מעולה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    למה אין אף מרוקאי? חחחח

    אייל, 28/05/06 05:46

    חוץ מלשח כדורגל שגם את זה הם בקושי יודעים אין להם הרבה מה להציע בטח שלא תרבות

    הגב לתגובה זו

    • יחיו הקנאים

      קוסקוס, 28/05/06 08:00

      רביבו שחקן לשעבר ומולטי מיליונר

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    3 שופטים פלצנים גועל נפש (ל''ת)

    נורית, 28/05/06 04:45

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    העיקר שלא בחרו את אפרת שיכלה לעשות נזק עם החנופה לפלישתינאים

    דני, 28/05/06 04:40

    העיקר שהמלקקת אפרת לא נבחרה.
    שמאלנית קיצונית שהפגינה נגד הגדר ולא הבינה שאזרחים מתפוצצים בפיגועים.
    היא היתה יכולה לשכנע שישראל עושה פשעים וזאת הסיבה שהפלישתינאים מפוצצים את עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הועדה הזאת מעוותת כמו רב הועדות בשרות המדינה. גם אם הגבר חכם יותר

    האפליה הנשית..., 28/05/06 03:59

    תנצח.

    כמה טובים החיים בחו''ל ... חחח...

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אפרת. למה?

    אני, 28/05/06 03:51

    חשבתי. אולי בכל זאת...חבל.
    מלודי אירופאית, בעלת ידע, גינונים ויופי. אבל אפרת - על אף גילה הצעיר הוכיחה שרק על קצה הנקודה היא ''הפסידה''.
    המשחק ותוצאותיו היו ידועים מראש.
    ולא נותר אלא להצטער על כך.
    אפרת. תוכיחי לעולם מי את!

    הגב לתגובה זו

    • למה שלא צריך ''שגרירה'' שמפגינה נגד צהל עם הערבים

      רפי, 28/05/06 21:16

      עוד ''שגרירה'' כמו אפרת ואבדנו.
      היתה יכולה להסביר שהפלשתינאים המסכנים סובלים סתם מה''פשעים'' והטעויות של צהל.
      השמאל הביא את הכשלון בהסברה.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    בחרו בכוסית

    miko, 28/05/06 02:45

    לא משנה מי אתה

    תמיד הולכים אחרי היפה

    תכלס היא יפה ואין מה להגיד

    אבל למה תמיד לבחור בכוסית?

    אפרת הייתה מקרה קיצוני היא מכוערת

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    יאללה בהצלחה אין מצב שתיצור אנטגוניזם (ל''ת)

    סימון, 28/05/06 02:37

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    נחמן שי מעורר בי סלידה עמוקה

    יוני, 28/05/06 02:23

    תגידו מי נחמן שי חושב שהוא?אלוהים?? הדרך בה הוא לא נותן לנמרוד להביע את דעתו והצורה בה הוא מזדעזע ממש מכל פעם שהוא חולק על דעתו כאילו רק הוא יכול לצדוק ואם נמרוד חושב באמת ובתמים אחרת הוא לא יכול כלל לומר זאת כי אז זה יצטייר שוב שאי יכולת לקבל ביקורת מעצבנים ממש וגורמים לי לרחם על נמרוד שבאמת לא יכול היה לעשות דבר לבסוף חוץ מלשתוק.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק ללכלך על שי כל פעם בשם אחר. נחמן שי מקסים. (ל''ת)

      די, די, 28/05/06 09:00

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    בחירה 10

    אסי, 28/05/06 01:52

    גם יפה, גם חכמה - הבחירה הטבעית.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    במילה אחת... לא מפתיע

    זיו שחורי, 28/05/06 01:39

    מי שעד לפני שבוע האמין שאולי עוד יצא משהו אמיתי מהתוכנית הקיקיונית הזו- שאולי המועמד המתאים ביותר מבין כולם, למרות יהירותו המסנוורת מידי, יזכה בתפקיד וישים קץ להסברה האימפוטנטית והמלקקת- ודאי לא מופתע מהתוצאה.
    מלודי, נציגת חברות הקוסמטיקה וטיפוח השיער, שחסרה כל קשר להסברה רצינית, זכתה בתחרות. אותה תחרות שאיפשרה לה לא להיות מנופה רק בגלל הצעת הנישואים המטופשת הזו, שהוכיחה שכולם ,מרינה מצליח (נכשל) ועד לאחרון העורכים והיוצרים של התוכנית, פשוט שמים קצוץ על העניין הכל כך רציני שלכאורה לשם כך התכנסו שם כל המכובדים-- ההסברה של מדינתנו, ומה שבאמת חשוב זה רייטינג, תככים וכמה יפייפיות מרצדות עם יופי גרמני (מאוס ומרוכך בשכבות מייקאפ).
    בסופו של דבר כמו ב''משחק מכור'' כולנו יוצאים מפסידים.. הציבור- שבזבז את זמנו ואת הסמסים שלו על תוכנית ריקנית ורדודה עד מאד.
    מדינת ישראל- שהמסר העיקרי שתוכנית זו, על שתי עונותיה ההזויות (יעקב פרי??), העבירה לעולם- מדינת ישראל נמצאת במצב קשה כל כך ופשוט אין לנו מושג מה לעשות עם עצמנו שאנו שולחים את מיטב צעירנו לטיול כיף חיים בחו''ל ומקווים שאם לא יקשיבו להם, לפחות יוכלו לפנטז עליהם בלילה...
    בקיצור, אני מקווה שמישהו שומע את הצעקה המצטברת מעל תגובות אלו וישים קץ לתוכנית המבישה הזו, כי איך יכול ח''כ להסתכל לרינה מצליח בעיניים עכשיו ולהקשיב לה ברצינות מבלי לפחד שתפלוט איזה משפט מחץ כגון: ''אתה לא רציני! תחזיר את התיק!''

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לא מחליף את מלודי גם לא בעד 100 אפרות

    יוגב, 28/05/06 01:31

    אפרת יכולה ליהיות שגרירה מצוינת...של פלשטין.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    המבלי אין קברים במצרים?

    הצדיק מסדום, 28/05/06 01:04

    לא צפיתי באף תכנית ואין לי כוונה להתחיל לצפות מעתה.
    הערה לי רק לגבי שמות האנשים:
    א. ''מלודי'' - שם עברי טהור מימים ימימה. כבר נגמרו כל השרות והרבקות והלאות וכו'? ואחת בשם זה אמורה לייצג את ישראל והעם היהודי?
    מזל שלא קוראים לה אלזה (קוך?)
    ב. נמרוד. אחד השמות השנואים עלי ביותר, בתור שם לאדם יהודי.
    נמרוד מסמל במדרש היהודי את סמל המרידה בקב''ה.
    אז הולך יהודי וקורא לבנו בשם זה?
    דומה הדבר לכך שיהודי יקרא לבנו אדולף (ע''ש אחד משני הידועים והמפורסמים בשם זה. למה לא? זה קרה כבר מזמן, הלא כן?) או אולי יאסר, ע''ש אוהב-ציון הידוע, אבו-עמר.
    אבל כשם שחומוס הולך טוב עם פיתה ושמן-זית, כך גם תוכנית ישראלית מצויה, הולכת טוב עם שמות יהודיים מקוריים.
    ובא לציון גועל ולכל השאר קבס.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    נחמן שי הזה- חתיכת ליצן, עצוב שאיש כמוהו משתתף במחזה מטופש כזה ,

    תתבייש נחמן שי, 28/05/06 00:41

    באיזו רצינות הוא מדבר כאילו שמדובר פה באמת בשגריר ובשליחות שהיא מלאת חשיבות . בושה וחרפה לראות את דובר צה''ל לשעבר משתתף בקרקס כזה עם כל השטויות השקרים (מדבר אליהם מהמסך של המחשב עלק) . בא לי לבכות על המדינה שלנו , שכל יום מסתבר שעוד בן אדם שהיה ממונה פה על עניינים רצינים הוא סתם טמבל .

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי נימרוד מיצג את הישראלי המכוער

      ט, 28/05/06 06:45

      והשחצן וטוב שלא נבחר

      הגב לתגובה זו

      • נמרוד שרת בצבא ואוהב את המדינה (ל''ת)

        שימי, 28/05/06 21:06

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    מישהו יכול להסביר לי????????????????????

    תומש, 28/05/06 00:38

    מישהו יכול להסביר לי איך זה שבהצבעה באו''ם נותרו 10% מהקולות שלא זכה בהן אף אחד מהמתמודדים?

    נמרוד - 24%
    מלודי - 33%
    אפרת - 33%

    אפרת אני משתתף בצערך ומאחל לך בהצלחה כשתנסי (אם תרצי ונראה לי שכן) להתמודד על משרה ייצוגית.

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחח חישוב יפה!

      יונתן, 28/05/06 07:47

      באמת מעניין.

      הגב לתגובה זו

    • גם באום

      גכ, 28/05/06 08:45

      מותר להימנע

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    בדיוק מה שהפלשיתנים אוהבים-אחת שהגיע לפלשתין לפני 6 שנים ותסביר (ל''ת)

    את זכותה על, 28/05/06 00:38

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אני מבסוט מהבחירה! (ל''ת)

    בן, 28/05/06 00:31

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ערביה למלכת יופי, כושי לארוויזיון ועכשיו

    אני בשוק - shok, 28/05/06 00:28

    הבקושי ישראלית הזאת לנציגה?
    התיקשורת המתכופפת בפני הפוליטקילי קורקט הולכת ומאבדת את הקשר עם הציבור.

    הגב לתגובה זו

    • הרשי לי להגיב ולומר לך...כנסי

      לירון, 28/05/06 09:13

      גם אני לא בעד ,ערבייה לדוגמנית של ישראל, בקשר לכושי למה כושי ולא אפריקאי ?? יש שפה הרבה יותר נורמלית מהשפה שלך...למרות שאת צודקת!! ובקשר למלודי שזה הכי חשוב !! שאני לא מצדיקה אותך בכלל ! משפחתה עברה את סבליי השואה..חיו בגרמניה בצל הנאצים..ברחוב קראו להם יהודים מסריחים ..כואב לדעת מה משפחתה עברה לדורותיה!! ויום אחד היא קמה והחליטה שהיא באה לארץ..עוזבת את משפחתה חבריה ובאה לפה לבד!!התמודדה עם הכל ..אז נכון היא לא ישראלית אך ..היא יהודייה בנשמה!!!

      הגב לתגובה זו

      • לירון היקר

        אני בשוק, 28/05/06 12:15

        1. באמת התלבטתי איך לקרוא לו.
        אפריקאי? אבל הוא או הוריו באו מארה''ב. שחור? לא נראה לי מספיק ברור לתגובה קצרה.
        לדעתי אין שום גנאי במילה ''כושי''. גם ''הכושים העברים'' בארץ לא בורחים מהשם הזה.
        2. בעניין מלודי. יש טעם בדבריך. אבל היא נראתה לי די ריקה ורחוקה מלייצג תוכן יהודי-ישראלי.
        בעיקר התייחסתי לבחירה השיטתית ביוצאי דופו למיניהם כדי להיות בסדר עם הפוליטקילי קורקט.

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    נמרוד היה צריך לזכות אבל

    מישהו מבפנים, 28/05/06 00:24

    רצו שהפעם בחורה תזכה כדי שהנשים בארץ לא יגידו שמקפחים אותן. אני מתוך המערכת של השגריר ואני אומר לכם שכולם בתוף המערכת יודעים ורצו שהוא יזכה כי הוא הכי מתאים אבל כנראה שעם פוליטיקות אי אפשר להתווכח............

    הגב לתגובה זו

    • איך יזכה אם אי אפשר להבין מה הוא מדבר.צריך טיפול בדיבור דחוף! (ל''ת)

      גליה, 28/05/06 00:36

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    השגריר

    ש, 28/05/06 00:21

    טוב שלא בחרו באפרת.חסר לנו עוד פרו-פלשתינאית בתור שגרירה.

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב (ל''ת)

      יוסי, 28/05/06 01:10

      הגב לתגובה זו

      • Terrific Choice

        Yoav, 28/05/06 10:04

        Efrat is a disaster - even if she did not represent the Palestinian side: She appears rigid, opinionated and full of self agradizing. Melody is fluent and fluid, smart and knowledgable, beautiful and articulate and present Israel's positions coherently and without Israeli arrogance. Best of all: Perfect English, in the best tradition of the likes of Abba Eban, Golda Meir and Benjamin Netanyahu. Good luck, Melody!!!! all power to you

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    צעירים ומוכשרים

    ח''כ, 28/05/06 00:20

    חבל שאפרת וכמוה...מלודי ...לא מיצגים אותנו בכנסת וכשרים בממשלה. כשאני חושב על שר ה..ושרת ה..זה טעות!!! יש פה חברה צעירים תותחים שהיו עובדים הרבה יותר טוב מכול ה.....הא...ה....

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בחירה מצויינת

    אייל, 28/05/06 00:18

    כך היא תיסע מכאן ולא נצטרך לסבול את האמירות וההתנהגות שלה... לפחות לשנה!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    איזו חדשנות ותעוזה- בחרו בכוסית ! (ל''ת)

    למי אכפת ?, 28/05/06 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל המתחרים בתוכנית השגריר

    דודידו, 28/05/06 00:16

    היו נפוחים בצורה בלתי רגילה, ממש קבוצה של נרקסיסטים. אף אחד לא מתאים לא למשימת הסברה ולא למשימת הכנת ביצה.

    מעבר לכך שלושת השופטים המכובדים שביזו את עצמם בהצגה גרוסטסקית של חשיבות עצמית וטלוויזיה מניפולטיבית ושטחית.

    חברה, תלכו הביתה כי אף אחד לא לוקח אתכם ברצינות. תוכנית מגוכחת.

    הגב לתגובה זו

    • אכן חבורה של שחצנים , לא ברור על מה,חוץ מאחת כולם בורים חסרי ידע (ל''ת)

      ד, 28/05/06 00:36

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אפרת

    לולו, 28/05/06 00:15

    איזה מזל שלא נבחרת! ככה נפטרנו ממלודי המעצבנת למשך שנה. זו לא תוכנית שבעזרתה היא תוכל לקבל תוכנית משלה, אלא תסתובב בעולם בעוד שאת תבני את הקריירה שלך כאן בארץ ותרוויחי כסף... וגם תוכלי להמשיך את התואר שלך בחוג ללימודי נשים ומגדר יחד עם שאר הבנות המוכשרות בחוג.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חבל מאוד, ציפיתי שנמרוד יזכה

    שוקי, 28/05/06 00:10

    חבל מאוד

    הגב לתגובה זו

    • זה הוא שסיפר באו''ם את הסיפור על טוליק והענבים .טוב שלא שר להם על

      דודו מהפלמ''ח, 28/05/06 00:44

      טמבל , ממש מעניין אותם שעוד חייל ישראלי לא יאכל ענבים. טוליק ? מכל השירים שיש הוא מביא להם את טוליק ? שלא לדבר שעם האנגלית שלו זה בכלל נשמע דבילי לחלוטין .

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אפרת, ללא צל של ספק שגרירה

    עדן, 28/05/06 00:09

    יותר מתאימה למרות שכולם התאימו
    אבל אפרת ,עם נוכחות יותר מושלמת.

    הגב לתגובה זו

    • אפרת יכולה ליצג יופי את הפלישתינאים

      דניאל, 28/05/06 04:36

      אפרת יכולה להסביר שאת הטעויות והפשעים עושה ישראל ולא הפלישתינאים והילדים שהתפוצצו אצלנו היו בגלל טעויות של ישראל.
      אפשר להקיא מההתרפסות שלה.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מלודי יהירה ודוחה- רינה איך נתת לה להיבחר?? (ל''ת)

    שלי, 28/05/06 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מלודי היתה טובה אבל אפרת היתה טובה יותר (ל''ת)

    ל, 28/05/06 00:01

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    טוב שאפרת (''יש לי חברים פלסטינאים'', ''אני מתנגדת למדיניות ישראל'')

    עדי, 28/05/06 00:01

    לא זכתה!!!!!!!!!!!

    להתנגד למדיניות ישראל- כן!
    להשמיץ את ה''כיבוש'' - כן!
    ל''הבין'' את ה''נרטיב הפלסטינאי''- דהיינו כי יום העצמאות הישראלי הוא יום אבל לפלסטינאים- כן.
    זה מצד אחד.

    אבל מצד שני להתמודד על הצ'ופרים שיש למדינה הזאת להציע גם אם היא לא מסכימה עם המדיניות שלה?
    לייצג דברים שלפי עדותה היא לא תומכת בהם ולא מאמינה בהם? כמה זמן הייתה יכולה יעשות זאת עד שהאמת היתה צפה על פני השטח?
    לפחות שתכבד את ה''אג'נדה'' שלה ושלא תייצג את מה שהיא לא מסכימה איתו.

    אבל כשמדובר בכיבודים, בצ'ופרים, בתפקיד שנראה כמו קרש קפיצה, במסע חוויתי סביב העולם...אז השוליים הכי קיצוניים בשמאל הם הראשונים להתייצב ולהושיט ידיים חמדניות.

    הם רוצים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. מצד אחד להיות אנטי, להגיד שאנחנו ''עם כובש'', שאנחנו ''מבצעים פשעים'' וכו' כמיטב הרטוריקה של השמאל העמוק, יענו אוונגרד כזה, צעירים מורדים.
    ומצד שני, לרצות לייצג בדיוק את המדינה הזאת, את המדיניות הזאת.
    אבל למה לא? מה לא עושים בשביל טיול סביב העולם?

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אבי, 28/05/06 08:21

      הגב לתגובה זו

    • צודק!הצביעות שלה שלה ליצג את מה שהיא לא מאמינה.

      אלי, 28/05/06 14:17

      שתמשיך ללכת להפגין נגד צהל

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אז בסופו של דבר היופי כן מנצח את האופי (ל''ת)

    שירן, 27/05/06 23:54

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מלודי היפה!!! סחטיין

    מאוהבבבבבבבבב, 27/05/06 23:54

    מלודיייי...תעשי לי ילד

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אז נותנים לה להיות שגרירה כי היא

    ליאת, 27/05/06 23:50

    בחרה לגור פה....!

    זה מחובתה לבוא לגור פה במיוחד עצם היותה בת למשפחה ניצולת שואה שמתגוררת בגרמניה...זה לא כאילו היא ויתרה על חייה מותרות למען המדינה.....כאילו דא?!
    לא הייתי מצפה ממנה אחרת...

    אפרת היא הבחירה שלי ולגילה היא עשתה עבודה יוצאת מן הכלל!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 34

      עדי, 28/05/06 02:58

      צודקת צודקת צודקת! בחרה עלאק ציונית היא קוראת לעצמה, יהודים מרחוק הם לא ציונים הם פחדנים.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    שגריר?? נו באמת?!

    אמיר, 27/05/06 23:48

    הם מוכשרים הם חמודים אבל הם לא שכרירים. הם ידיימו כמו איתן שהתרוצץ ברחביר ארצות הברית בין קהל של עשרים סטונדטים לשלושים נשות הדסה מבוגרות הסברה זה חריש עמוק לא תמיד מול מצלמות והמון פעמים מאחורי הקלעים, כל הנווממות הזו של התכנית היא בידור כייפי אבל לא באמת משהו מקצועי, ואת הכסף שזורק ג'ואי לאוו על יחסי ציבור לעצמו עדיף שהיה מוציא על ענייני הסברה שבאמת עושים שינוי כמו להביא מנהיגות שחורה ונוצרית לארץ את זה הוא לא עושה כי זה לא מקדם אותו... אבל בתור תכית זה אחלה, רק נראה אותם עם אותה מוטיבציה עוסקים בהסברה בלי שכר ובלי פרסום...

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    דוחה וצבועה מלודיה חבל לא בחרו באפרת

    יעל, 27/05/06 23:47

    אפרת הרבה יותר חכמה ויש לה הבנה וידע כללי הרבה יותר נרחב. ביזבוז ה\שהאפס הזאת שאף אחד מהעם לא יכול להזדהות איתה צריכה להיות השגרירה שלנו ממש שערורייה

    הגב לתגובה זו

    • אפרת יכולה להיות שגרירה של הפלישתינאים (ל''ת)

      אלי, 28/05/06 14:15

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    היא הייתה בת15 כשהיגיע לגרמניה מברה''מ!!! (ל''ת)

    חץ, 27/05/06 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ערוץ 2 אתם כל כך צפויים דוגמגישה שגרירה בדיחה..

    צופה מעוצבנת, 27/05/06 23:34

    הקהל בבית צריך להצביע בשלט ולהחרים את התכנית המטופשת הזאת. כמובן שהבחירה על פי המראה בלבד כה צפוי, אפרת שעברה את כל המשימות בהצלחה מרובה תישאר בישראל והדוגמגישה תיסע.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חמודה המלודי הזאת...

    (+), 27/05/06 23:31

    למרות שהייתי בעד נמרוד!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מלודי פשוט מדהימה!!!

    יורם, 27/05/06 23:30

    מדהימה, חכמה ולא פחות - מוכשרת בטירוף!!! מגיע לה לזכות והיא תייצג אותנו הכי טוב שאפשר! כל הכבוד לך.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא חבל על ה-SMS?

    נמר, 27/05/06 23:30

    בשביל מה הקהל הצביע אם לא התחשבו בו? הקהל בחר בנמרוד אבל הוא דווקא זה שהודח ראשון!!

    הגב לתגובה זו

    • להבא תשמרו את הכסף שלכם לדברים קצת יותר חשובים. (ל''ת)

      המבין, 28/05/06 00:11

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    הועדה נכשלה - כנסו ותקראו

    אודי, 27/05/06 23:25

    בחלק הראשון של התכנית הוצגו לשלושת המועמדים קטעים קצרים שהזכירו מה שקרה במשך העונה. בעצם הקרנת הקטעים הודתה הועדה שאף אחד מהמועמדים לא מתאים. אפרת בכיינית מדי ושמאלנית מדי - תמיד מתנצלת על היותנו פה, אנחנו טעינו, יש לי חברים פלסטינים, היא היתה מייצגת את הפלסטינים ולא אותנו ותודה לאל שנשארה בארץ ותלך עכשיו להפגין בבילעין עם החברים שלה. מלודי קריקטורה מהלכת. יפה אך בלי ידע עמוק על נבכי הסכסוך ואי היכולת להגיע לפתרון שיוסכם ע''י שני הצדדים היא לא תצליח ונראה שהיא מעניינת בעיקר את עצמה.נמרוד נחמד אך בלי שליטה באנגלית ההומור שלו יכול רק לפגוע. בלי שליטה מדויקת בשפה כל טעות, כל היסוס, כל גמגום יגרום למפלה מול היריב. היחיד שהיה אמור למצח זהו אריק. רהוט, אינטיליגנטי, בעל ידע עצום, לא שמאלני מדי ולא ימני מדי. פספסתם חברי הועדה. תחזירו את התיק.

    הגב לתגובה זו

    • עזוב אריק, כבר לא זוכרים אותך

      שלומית, 28/05/06 00:04

      חבל לנסות לרכב על גלי הפרסום..
      בחזרה לחיים האמיתיים והאפורים

      הגב לתגובה זו

      • חחחחחחח מצחיק...נראה לי שזה באמת

        tali, 28/05/06 01:06

        אריק..

        הגב לתגובה זו

    • מסכים לגבי אריק (ל''ת)

      אני, 28/05/06 01:45

      הגב לתגובה זו

    • את אריק לא הייתי לוקח לעבוד בשום מקום

      ף, 28/05/06 06:50

      הוא אדם שרומס כל אחד בדרך להצלחה שלו. הוא לא יודע לעבוד בצוות והכי עצוב שהוא שובניסט מהסוג הגרוע ביותר - ו בטח הוא אתמול הוא ישב ואכל את הלב וטוב שכך

      ולכן טוב שהוא הועף

      הגב לתגובה זו

    • גם חגית היתה טוב יותר משושת המועמדים (ל''ת)

      גיל, 28/05/06 07:46

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מי היא בכלל מלודי. בסך הכל 6 שנים בארץ

    אסתי, 27/05/06 23:24

    מי היא בכלל. כולה 6 שנים בארץ. זו לא תמונה נכונה לאחת שצריכה לייצג את ישראל.
    איך בכלל בחרתם בה ?
    הייתה לכם בחירה ממש גרועה.
    כן, נימרוד היה צריך להיות השגריר.
    אם תהיה עוד פעם תוכנית כזו, בבקשה מכם צוות נכבד, תפסיקו להתעלל במועמדים. אתם פשוט אנשים מאד מאד קשים, לא פשרנים, אפילו אכזריים מאד. תתחילו להיות בני אדם כלפי המועמדים.
    תעמידו את עצמכם במקומם אם היום עושים לכם את מה שאתם עושים להם.
    בכל אופן, לא מלודי היא הבחירה הטובה. יש לה עוד מה להשתפשף בארץ כדי לייצג אותנו.

    הגב לתגובה זו

    • רק שש שנים והגיעה להישגים מרשימים יותר ממך. קנאית. (ל''ת)

      כן, כן..., 28/05/06 09:02

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    בחירה מההההההההההההה...צויינת.

    עינב, 27/05/06 23:20

    מלודי הזו ניראת בול כבשה. אבל לא סתם כיבשה אלא כבשה חתיכה. יש מצב לשכפל אותה?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    משחק מכור

    טלמי, 27/05/06 23:19

    פשוט אתם צריכים להתבייש בבחירה שלכם גם לא צברית וגם לא עשתה צבא וגם לא באמת יודעת להסביר את המצב במז''ה מה באמת היו השיקולים שלכם המראה שלה שהוא ממש אבל ממש לא צברי שהיא אירופאית ומלוקקת אז היא לא מתאימה לי אני רוצה בחורה שנולדה ונולדה ונולדה כאן בארץ ישראל אתם משוחדים ולא אמיתים חבל מדינת ישראל הפסידה ובגדול אפרת את הבחירה שלי ושל כל משפחתי אפרת בהצלחה בהמשך

    הגב לתגובה זו

    • אפרת זאת הבחירע שלך?

      מוטי, 27/05/06 23:29

      מדובר בשמאלנית מתחסדת שתלקק לכל הגויים.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה ל 23

        עדי, 28/05/06 02:59

        נכון מאוד אבל לשלוח בחורה שלא יודעת מה זה רמטכ''ל זו בעיה רצינית ביותר

        הגב לתגובה זו

        • היא יודעת מהו רמטכל אבל רק באנגלית ולא בעיברית

          2, 28/05/06 06:56

          ושם ידברו איתה באנגלית ולא בעיברית

          הגב לתגובה זו

    • Talmi

      Yoav, 28/05/06 10:23

      Tguva metupeshet!!! She was elected to reoresent Israel abroad, not in Haifa. We are a country of Olim - if not us than our parents came from somwhere else. Ben Gurion, Sharet, Golda, Begin - all where born out of Israel, but they made Israel, stupid! and Efrat would be great if the task was to represent Falastine, so Melody is a wonderful choice.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    תלתלוסה לשלטון!!!

    אייל, 27/05/06 23:15

    תלתלוסה,תלתלוסה,תלתלוסה.
    את מלכה!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אפרת לימדת אותי מזה תקשורת מרגשת ואמיתית מהלב.. שזה הכי חזק (ל''ת)

    דורון, 27/05/06 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אפרת מוכשרת אבל...

    צחי, 27/05/06 23:14

    אפרת מוכשרת מאד אבל לפעמים פועלת מתקבלת התחושה שהיא מציגה את הדברים כמו שחקן שמשנן את הטקסט בע''פ
    מלודי אולי קצת פחות מתוחכמת אך מצליחה לעבור מסך טוב יותר ונותנת תחושה שדבריה אמינים ויוצאים מהלב.
    מלודי תצליח בעולם

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אפרת הייתה טובה בהרבה

    אני, 27/05/06 23:13

    אפרת רהוטה, אינטלנטית, בעלת ידע רחב, מלודי יפה, מדברת אנגלית רהוטה אבל לא לעיניין

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חבל מאד

    נתי, 27/05/06 23:11

    אם היו צריכים לבחור מישהו מהקבוצה הזאת רק אריק היה מתאים

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מלודי על הפנים! (ל''ת)

    שלי, 27/05/06 23:11

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כולם, רק לא אפרת (ל''ת)

    עיתונ, 27/05/06 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עונה מבוזבזת

    תומכת באפרת, 27/05/06 23:10

    איך? איך נתתם לרעמת התלתלים הנפוחה ( תרתי משמע) את התיק???

    אפרת - היית פייבוריטית של כולנו. אני בטוחה שתגיעי רחוק!!

    מה שהם לא ראו , אחרים יראו. אני בטוחה שיחטפו אותך לתפקיד משמעותי טוב יותר מ''שגריר הרייטינג''.

    בהצלחה !!!

    הגב לתגובה זו

    • כולם לא סבלו את אפרת בגלל הליקוק המבחיל שלה (ל''ת)

      רונאל, 28/05/06 14:13

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אין כמו אפרת! היא השגרירה שלי...

    אסף, 27/05/06 23:09

    ולא מלודי הסתומה עם הראש ליפה שלה, שרק יחסי ציבור הניעו אותה להשתתף בתכנית.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חנופה וליקוק (של אפרת) לא התקבלו וזה מסר חשוב

    עמית, 27/05/06 23:09

    חנופה וליקוק (של אפרת) לא התקבלו וזה מסר חשוב. שגריר צריך לדעת לעמוד על שלו ולייצג את מדינתו (...ולא את הצד השני, ולא באמצעות חנופה)

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    איזו רדידות שהגענו אליה. לא להאמין.... (ל''ת)

    נו..., 27/05/06 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מלודי הבחירה הברורה (ל''ת)

    יאיר, 27/05/06 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בהצלחה מלודי!! הקסמת את כולנו (ל''ת)

    אור, 27/05/06 23:06

    הגב לתגובה זו

    • אפרת שמאלית קיצונית שלא יכולה ליצג את ישראל (ל''ת)

      ב. ארביב, 28/05/06 04:31

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    היא צבועה! אפרת שווה פי מליון! (ל''ת)

    איה, 27/05/06 23:06

    הגב לתגובה זו

    • שווה להסברה הפלסטינית

      moshe, 28/05/06 09:27

      לפי פועלה ודעותיה מתאימה לייצג את הפלסטינים ולא את ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    תת רמה של תכנית. מישהו בכלל צפה בזה חוץ מהמשפחות שלהם?

    איציק, 27/05/06 23:05

    רוצה תמורה בעד הכסף!!!

    הגב לתגובה זו

    • only the families watch

      dhw, 27/05/06 23:25

      hahaha, her father lives in Germany, why would he watch Israeli TV

      הגב לתגובה זו

    • אין, פשוט אין מה לראות בטלוויזיה (ל''ת)

      גילי, 27/05/06 23:48

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אחוות מתולתלים

    קוראת מעריב, 27/05/06 23:05

    גליה את מלודי!
    בחירה גרועה
    דבילית
    ולא מקצועית

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כותרות סקסיסטיות ובלתי-הולמות (ל''ת)

    אחד, 27/05/06 23:02

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בכסף שהשקיעו בתכנית עדיף היה לקנות ולשדר עוד כמה משחקים מהמונדיאל (ל''ת)

    תכנית משעממת, 27/05/06 23:02

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אעעסג (ל''ת)

    גברי, 27/05/06 23:01

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הצליחה לעבוד על כולם. בהצלחה. (ל''ת)

    san agustin, 27/05/06 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שקוף

    אבי, 27/05/06 22:57

    הכל מכור,אין חדש תחת השמש
    רק רייטינג

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    פשוט נורא. פספסתם את אפרת.

    ליאור, 27/05/06 22:57

    אפרת, כל כך מוכשרת, כל כך מתאימה, ובחרתם במלודי?! נורא. פשוט נורא.

    הגב לתגובה זו

    • מזל שלא אפרת

      אורן, 27/05/06 23:15

      אפרת היא שמלאנית קיצונית שהפגינה בעבר נגד חיילי צה''ל וגדר ההפרדה. מזל שהיא לא נבחרה, היא רק הייתה מתרפסת בפני הפלשתינים ומצדיקה את הטרור שלהם, והכי גרוע, הייתה מאשימה את ישראל בפעילות שלה במסגרת השגת ביטחון לאזרחיה.

      הגב לתגובה זו

      • אז איך אפרת השמאלנית הגיע בכלל לגמר? בושה (ל''ת)

        X, 28/05/06 00:14

        הגב לתגובה זו

      • אפרת יא ערבייה צריך לעשות לך טרנספר

        לירן, 24/01/07 14:52

        אפרת ערבייה ולא יהודיה.יש הבדל בין שמאלנית לערבייה ואפרת היא ערבייה.

        הגב לתגובה זו

    • אפרת יכולה לייצג את האו''ם , לא את ישראל

      גיל אזולאי, 28/05/06 00:09

      התנצלה כל הזמן על הטעויות של ישראל,
      רצוי ששגריר יהיה פרו ישראלי

      הגב לתגובה זו

    • לא פספסנו את אפרת,

      מיכל, 28/05/06 01:03

      היא צעירה והרבה דלתות יפתחו בפניה, מקום ראשון לא מעיד בהכרח על זכיה. את מלודי יטרטרו ברחבי העולם
      בתת תנאים, ואפרת אולי תקבל תפקיד מעניין שיעצים ויקדם אותה.
      מאחלת לכלם בהצלחה!

      הגב לתגובה זו

    • אפרת יכולה ליצג את הפלישתינאים

      בועז, 28/05/06 04:30

      ולא את ישראל.
      אפרת רוצה לספר לעולם על הפשעים והטעויות שישראל עשתה כשניסתה להגן על הילדים הישראליים מטרוריסטים.
      אפרת שמאלנית קיצונית שהפגינה נגד צהל.

      הגב לתגובה זו