• 111.

    מישהו

    SK, 23/06/06 13:43

    הקליט את ההופעה מהרדיו??

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    ההופעה הייתה 3 שעות!!! המשך...

    lisa, 23/06/06 12:16

    ההתחלה היתה בביצועים של כל מיני שירים.. ואז בסביבות עשר וחצי הוא עשה הפסקה של 15 דקוות.. ואז ביצע את האלבום -the dark side of the moon היה יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    מישהו יודע כמה זמן ההופעה?? (ל''ת)

    מישהו יודע כמה, 22/06/06 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    פנסיה מתקדמת

    shalom, 22/06/06 17:13

    מר רוגר ווטרס היקר
    איפה היית עד היום אתה כבר לא במיטבך אין לך את העוצמות של פעם עזוב זה לא הופעה של רוק זה ערב קווארים איך אומר צדי צרפתי זה לא זה זה ליד שמע אני מכיר מרכז לקשיש ששם אתה יכול להופיע עבר זמנו בטל קורבנו פינק פלוייד יש רק אחת לא שישית

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    נימפומנית מתה לכרטיס בתמורה......

    נימפומנית, 22/06/06 15:41

    תבינו........

    הגב לתגובה זו

    • תביני

      נמפומן, 22/06/06 17:11

      מה את נותנת בשביל כרטיס

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    מחפש כרטיס או שניים לקנות 050-6818626

    דורון, 22/06/06 15:22

    לצור קשר ל: 050-6818626

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מעוניינת לקנות שני כרטיסים

    מעין, 22/06/06 14:06

    מעוניינת לקנות 2 כרטיסים!!

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    מעוניין דחוף ב-2 כרטיסים

    רועי, 22/06/06 12:37

    אם את/ה מעוניינים למכור תכתבו תגובה או למייל

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    תביאו הרבה פיתות החומוס על חשבון שוקי

    יורי, 21/06/06 23:07

    היהי מה לנגב

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    אני בכלל הולך בשביל

    פאקו, 21/06/06 22:49

    דיוויד ברוזה.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    כרגע ראיתי כתבה-בה רוג'ר אומר שהוא רוצח חיות בשביל הספורט.כנסו!!!

    נתי, 21/06/06 22:02

    רוג'ר רוצח חיות -תיכנסו לקישור -אני המומהההה.תומך בירי ספורט.רוצח חיות למען הספןרט.איכס!
    www.nrg.co.il/online/35/ART/979/663.html

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    רוג'ר ,אין לך רבע של מושג בסיכסוך..

    יוהאן, 21/06/06 21:09

    אני מת על הפינק פלויד.גדלתי עליהם,יש לי את כל הדיסקים.אבל...
    אם רוג'ר חושב שאנחנו זה השטאנזי
    המזרח גרמני שבנה חומה מפלצתית רק כדי למנוע מתושבי לייפציג,ברלין ודרזדן לטעום קצת ממנעמי הקפטליזם המערב גרמני,אז מישהו חייב לומר למנוול האנגלי,שהחומה הצילה ומצילה חיי אדם כל יום.ומישהו חייב לעשות להדיוט סיבוב גם בשדרות.הביתה רוג'ר !גם הדיסקים היקרים שלך נארזו והושלכו אחר כבוד לאשפה !פשוט לך לעזאזל !

    הגב לתגובה זו

    • שקרן

      itggkjgjkjjjjhj, 22/06/06 17:08

      לא זרקתה שום דיסק שלו

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    ל78

    נדיב, 21/06/06 20:52

    f.u

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כרטיס מיותר להופעה

    אמה, 21/06/06 15:32

    מי שמעוניין לקנות כרטיס להופעה יכול לשלוח לי הודעה למייל....
    תודה

    הגב לתגובה זו

    • מעוניין בכרטיס

      מעוניין בכרטיס, 22/06/06 06:44

      מעוניין בכרטיס במחיר טוב

      הגב לתגובה זו

    • צור קשר לגבי הכרטיסים (ל''ת)

      תומר, 22/06/06 09:18

      הגב לתגובה זו

      • כרטיס

        איה, 22/06/06 16:40

        יש כרטיס אחד????
        054-9983889

        הגב לתגובה זו

    • קניית כרטיס (ל''ת)

      נלה פייגר, 22/06/06 09:37

      הגב לתגובה זו

    • ל- 98

      ענבל, 22/06/06 10:38

      איך אפשר להשיג את הכרטיס ובכמה

      הגב לתגובה זו

    • קנית כרטים

      ניצן עטר, 22/06/06 11:07

      אני מעונינת לקנות שני כרטיסים

      הגב לתגובה זו

    • מחפש כרטיס להופעה הערב

      גילי, 22/06/06 13:33

      רוצה כרטיס גילי 0528355499

      הגב לתגובה זו

    • דחוף (ל''ת)

      מרקי, 22/06/06 17:13

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    רוג'ר ווטרס

    יסמין, 21/06/06 02:42

    מוזיקאי וירטואזי כן!אבל היפי יפה נפש עוד פוץ שרוצה לבוא ולזיין במוח על ''הכיבוש''נמאס!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מעוניינת לקנות 3 כרטיסים מוזלים

    מלאיה, 20/06/06 23:22

    ליצור קשר בכתובת melaia@walla.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    כרטיסים

    אביב, 19/06/06 20:56

    זין על כולכם יש לי 3 כרטיסים

    הגב לתגובה זו

    • נהנת? (ל''ת)

      ניש, 23/06/06 15:33

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    היכן ניתן להשיג כרטיס מוזל?דחוף (ל''ת)

    חגי, 17/06/06 00:27

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    כרטיס למופע (ל''ת)

    עמי, 12/06/06 13:16

    הגב לתגובה זו

    • מוכר

      דורון, 22/06/06 15:23

      מוכר

      הגב לתגובה זו

      • אני רוצה לקנות זוג כרטיסים דחוף!!!

        עינת, 22/06/06 17:12

        איך ליצור איתך קשר?

        הגב לתגובה זו

  • 92.

    elana

    elana, 10/06/06 04:02

    Hi Ro`g

    where is the rest of the Pink Floyd, I think that Rogers need to be in pice with David Gilmour befor promoting pice in Israel
    why not invait Dave to play in Israel

    הגב לתגובה זו

    • תלמידי אנגלית יא אהבלה (ל''ת)

      יורי, 21/06/06 21:41

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    כמה עולה כרטיס להופעה??

    מתעניינת, 03/06/06 23:20

    מישהו יודע כמה עולה כרטיס?

    הגב לתגובה זו

    • כרטיס עולה

      מיקה, 06/06/06 17:37

      כרטיס עולה 375

      הגב לתגובה זו

    • כרטיס

      אביב, 19/06/06 20:57

      אני קניתי ב400

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    שמם של מאגני המופע ע''מ ליצור קשר

    אתי, 23/05/06 12:03

    אפשר לקבל פרטים של מארגני המופע בכדי ליצור עמם קשר : שם כתובת מייל וכו'

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לעזאזל זאת הופעת קווארים!!!

    מישהו, 02/05/06 16:18

    בשביל הופעת קווארים לפינק פלויד אתם תשלמו 500 שקל[כולל אוכל ודלק/אוטובוס ושתיה]?
    אתם פשוט פראיירים... זה רק הבסיסט שלהם, וחצי הופעה תהיה בנויה משירים של הלהקה השניה שלו.

    תתביישו לכם, צריך להחרים את הגניבת כספים הזאת!

    תתביישו לכם אם אתם מגיעים.

    הגב לתגובה זו

    • תאכלס צודק, בלי קשר לפוליטיקה זאת גניבה. ועוד במנזר! (ל''ת)

      קובי, 04/05/06 23:55

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    עכשיו אני רואה את התאריך

    יהודיה, 01/05/06 14:44

    קבלו תיקון למה שאמרתי מקודם לגבי ספירת העומר, אני רואה שזה קורה ב-22 ביוני- אין בעיה מבחינת המוזיקה.
    כל טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מה הוא חושב את עצמו

    רוי, 01/05/06 13:16

    הוא דביל לגמרי עם אנחנו רוצים לעשות שלום נעשה

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל''עם אנחנו רוצים לעשות שלום נעשה''

      אביה, 21/06/06 12:59

      אחי זה משפט חזק ביותר . ירצו יאכלו לא ירצו לא יאכלו יעני.
      אהבתי את קטע האומנותי שכתבת
      עם בעי''ן במקום אם באל''ף , שנון עד אין קץ

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    85

    דניאל, 29/04/06 18:20

    צור קשר למכירת הכרטיס

    הגב לתגובה זו

    • כשרוצים שיצרו איתך קשר - בדר''כ נהוג להשאיר דרך ליצירת קשר (ל''ת)

      קובי, 04/05/06 23:54

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    כן כן

    אושר, 28/04/06 18:15

    הההה
    זה האיש עם בשורת השלום

    כן כן

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מוכר את הכרטיס ב290 שח (ל''ת)

    לירן, 27/04/06 09:06

    הגב לתגובה זו

    • לירן צור קשר

      עדי, 27/04/06 12:05

      אני קונה אותו ממך..צור איתי קשר באי-מייל או בטלפון 0524377763

      הגב לתגובה זו

    • למה?

      הילה, 28/04/06 13:52

      למה אתה מוכר? אני רוצה לקנות..

      הגב לתגובה זו

    • אני חייבת כרטיסים להופעה הזו!!!!!!

      שירה, 23/05/06 09:12

      היי,
      מה קורה?
      איך אני יכולה ליצור איתך קשר לגבי הכרטיסים?

      הגב לתגובה זו

    • אם זה עדיין רלוונטי אני מעוניינת לקנות כרטיס או שניים (ל''ת)

      ארבל אתי, 20/06/06 13:36

      הגב לתגובה זו

    • מעוניין לקנות כרטיסים

      רועי, 22/06/06 12:26

      צעוניין לקנות כרטיסים

      הגב לתגובה זו

    • אם לא מכרת מעוניין:050-6818626

      דורון, 22/06/06 15:26

      מעוניין ביותר היה לי ונאבדו: 0506818626

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    ווטרס

    stones, 27/04/06 07:23

    נשבר כבר מכל הקשקוש הזה עלק למען השלום פינק פלויד התאחדו לאחרונה למען הרעבים והאומללים בעולם ומה קרה מאז הקופה של פינק פלויד התעשרה והרעבים נשארו רעבים והאומללים נשארו אומללים י

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הייתי עושה אותו אפילו עכשיו

    פינקפלוידית, 26/04/06 15:36

    איזה שווה הבנאדם הזה.... גאון!!!!
    טוב שהוא בא לארץ!!!
    זאת הולכת להיות ההופעה הכי טובה שהייתה איי פעם בארץ!!!!!
    רוג'ר ווטרס! תעשה לי ילד!!!!

    מי כבר קנה כרטיסים??

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מעוניין בכרטיסים מוזלים

    אבי, 26/04/06 15:23

    אני מעוניין ליקנות 2 כרטיסים לווטרס מוזלים לפרטים:
    tomerk04@012/net.il

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לחם ושעשועים

    יענקל'ה, 25/04/06 11:42

    איזה כייף, שיש עדיין אמנים מהעולם הגדול שבחוץ, שמוכנים להופיע בפרובינציה הקטנה שלחופי המזרח התיכון. נכון, שיש להם כמה ''בקשות'' לפני החסד הגדול. אבל המחשבה שהאיש על ''החומה'' יקפץ לפנינו, שווה כל בקשה. כן, הכל למען ההכרה שמדובר במשכין שלום עולמי... אגב, מה עם ה''שלום''של ה''פינק פלוייד''?! אכן, כתמיד, אנו עם שהגאווה העצמית היחידה שהוא מכיר זה במצעדי הגאווה למינהם. אז אני שמח להודיע בזאת שהייתי שמח לו האמן הנכבד הזה היה מדיר את רגליו מכאן וחוזר למאורה הכל כך טובה שלו. שייחנך שם את רעיו, אני משוכנע שבמדינות עם קצת כבוד עצמי היו מראים לו מהיכן הדג משתין... ואז גם לא היה עולה לו השתן לראש. הדברים הללו מכוונים גם לאמרגן הישראלי שממש מביא כבוד לאומה שלנו. גם אתה מוזמן לארח לו לחברותא באותה מאורה.
    35000 כרטיסים כבר נרכשו, תגידו לי השתגעתם?!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    הוא לא גיטריסט הלהקה

    דינה, 25/04/06 10:55

    גילמו היה הגיטריסט, ווטרס הבסיסט.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    יש פה אנשים כל כך יצורים שזה עצוב!!

    lol, 24/04/06 22:10

    איזה מפגרים למה מה זה נווה שלום בדיוק 25 דק' מתל אביב בשביל אומן כזה הייתי הולך ברגל לתל אביב !ממש פיגור של אנשים זה לא יאמן!
    אומן כזה גדול אסור לפספס!!

    הגב לתגובה זו

    • אכן אומן גדול, אבל...

      לד, 25/04/06 12:19

      בואו ניזכר בעובדה שהוא זמר ולא מושל\ראש ממשלה\מלך.
      מה קרה לו? הוא חי בסרט שאם הוא יעשה מופעה אחד משותף לשני העמים אז הוא יפתור לנו סכסוכים של 40 שנה? שיבוא, ישיר,וילך....
      גם אני ממש אוהבת אותו אבל זה רעיון מטומטם לא פחות מהמיקום

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    עצוב...

    עמיחי, 24/04/06 19:19

    עצוב לי שאני מעריץ בן אדם מגיל 13 וסוף סוף שיש לי סיכוי לראות אותו בגיל 25 אני לא יראה כי זה נקשר בקונפליקט כזה מסובך אז למי שיהיה שם תהנו גם בשבילי

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    נשבר כבר מה-''שלום'' רוצים מופע ולא עצרת פוליטית (ל''ת)

    ההומניסט, 24/04/06 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    יופי! יהיה יותר קל למחבלים להגיע!

    שמואל, 24/04/06 02:11

    איזה מזל!
    כמעט קניתי 2 כרטיסים
    אבל עכשיו אין סיכוי בחיים!
    אני לא מתכוון לסחוב את עצמי לחור
    הזה שנקרא ''נווה שלום''.

    הגב לתגובה זו

    • אולי תפעיל קצת את מוחך

      סתיו, 09/05/06 22:04

      מחבלים לא יתפוצצו במקום עם ערבים
      אולי שכחת אבל המטרה שלהם זה להרוג ישראלים ולא את בני עמם

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    רוגר ווטרס

    יונה הכט, 23/04/06 22:43

    הערבים לא מכירים את האמן הזה וגם מחיר הכרטיס שהוא בין 330 שקל ל375 שקל יקר מדי.
    שנית עדיף היה לו ההופעה היתה מתקיימת בפארק הירקון שבתל אביב מאשר בירושליים במנזר לטרון כי ההגעה למקום לא נוחה לחלק מהקהל שרכש כבר כרטיס להופעה.
    שלישית אם ההופעה תצליח אז אולי יגיעו אמנים מפורסמים נוספים לישראל כמו פול מקרטני ואולי גם אחרים.ומחיר הכרטיס צריך להיות לא כל כך יקר לא יותר מ200 שקלים.

    הגב לתגובה זו

    • מה שנכון נכון

      shlomo, 24/04/06 01:46

      צודקת אני איתך תהי חזקה

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    ביאס ת'חיים

    יובל, 23/04/06 14:05

    תודה לך רוג'ר... אני מעריץ גדול של הפנק פלוייד...שמחתי לשמוע של]פחות חלקיק מהלהקה מגיע ומייד רצתי לקנות כרטיס, אבל תגובה כמו שלך..בלי ידע ופרו ערביות כזו פשוט מבאס ת'תחת... למה אתה חייב להתעסק בעניינים לא לך?!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    האחרון שיגיד לנו משהו על כיבוש

    יובל, 23/04/06 00:29

    אם זה היה כל כך פשוט זה היה נגמר מזמן. העם הפלשתיני בחר באירגון שחושב שכיבוש זה כל א''י.
    אין מקום לסולדריות איתו.

    אין לו ולא לאף אמן אחר לחנך אותנו, אותו עם מקדש את ''גיבוריו'' המתאבדים, קורא להם ''לוחמי חופש'', חוסר צלם אנוש בהתגלמותו.

    הכל מראה שרוג'ר ווטרס, מוזיקאי ענק, אין מושג על מה שקורה כאן, מאד מתנשא מצידו לחנך אותנו על ידי העברת ההופעה לחור ליד י-ם, לא מקום למופע.
    היה צריך להתעלם מהפלשתינים.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    vvvvvvvvivvvvvvvvva , pink floyed

    שרקאוי, 22/04/06 23:07

    אנו מחקים לפינק פלויד בכבוד ובברכה .

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    בושה וחרפה

    שרון חורי, 22/04/06 22:18

    האסלם ינצח בגדול
    אתם היהודים חושבים שאתם החזקים בעולם ותוכלו לעשות מה שאתם רוצים, אז דעו לכם שאנו המוסלמים לא מפחדים ממכם, מולכם עומדים מעל למילארד מוסלמים, שלא יוותרו לכם על אף גרגר חול מהאדמה הקדושה הזאת: פלסטין.
    אתם יכולים להפציץ מהאויר מהים והיבשה עד מחר בבוקר, אבל לעולם לא נכנע.
    לא נרים ידיים ונעדיף את דרך השאהידים על הבריחה.
    לעולם לא נחזור על הטעות בהיסטוריה של הארץ הקדושה הזאת.
    לכם יש ברירה מאוד פשוטה:
    לטוס לנו מהעיניים לארה''ב או לכל מדינה שאתם רוצים.
    לנו יש את האמונה והסבלנות שלכם אין וזה יביס את כל היתרונות שלכם עלינו.
    אין לי ספק שיום יבוא ופלסטין תהפך למולסמית כולה ונהיה סבלנים גם אם זה יקח 100 שנה, לבסוף נכריע אותכם ותברחו בדיוק כמו שברחתם מלבנון, עזה, עירק (בקרוב מאוד!!!!!!!!), אנו בעלי האמונה בדת הנצחית של נביאנו מוחמד.

    זאת תגובה של אדם ערבי לכתבה שאירגון אירני מגייס מוסלמים בריטים לעשות פיגועים בישראל!

    הבסיסט האגדי של הלהקה הטובה בעולם, רוג'ר ווטרס, מגיע לארצנו הקטנה, אך הוא רוצה להביע את דעתו לכיבוש , הוא מעביר את המופע לנווה שלום.
    לדברי ווטרס, ''הסבל שנגרם מכיבוש בן 40 שנה הוא בלתי ניתן להבנה לעיניים מן העולם המערבי. אני תומך במאבק לחופש. העברתי את ההופעה לנווה שלום כמחווה של סולידריות עם קולות ההיגיון של הישראלים והפלסטינים המחפשים דרך לא אלימה לשלום צודק בין העמים (נלקח מחדשות וולאה).
    עוד אחד שמגיע ואומר לנו איך לחיות את חיינו במדינתנו.
    עוד אחד שעוד לא ירד מכבש המטוס ומחליט בעבורנו מה טוב לנו.
    כאילו אנו לא מנסים לעשות מספיק בכדי להגיע אל דרך השלום.
    מי שיודע מה זה נווה שלום יכול להעיד שאכן האווירה פסטורלית ונעימה , אך צריך לקחת בחשבון 2 דברים עיקריים:
    1. אנשים בחרו לגור שם , כלומר בהסכמה וידיעה מי הם השכנים שלהם .
    2. אינני יודעת את מספר התושבים בכפר, אבל צריך לצאת מנקודת הנחה כי אם נניח 500 משפחות של ערבים ו 500 משפחות של יהודים חיים ביחד, בהרמוניה מלבבת , זה לא אומר כי כך חש עם שלם!!!

    ברגע שאדם כמו מוחמד טוען את טענותיו שם למעלה, מראה כי הדרך לשלום לא תהיה בהופעתו של זמר/נגן זה או אחר.
    אני קוראת להחרים את הופעתו של רוג'ר ווטרס על אף היותו חלק מהלהקה האגדית ''פינק פלויד''.
    אני קוראת לכם, בני עם ישראל, להבין שאם אנחנו לא נראה את כוחנו כעם מאוחד מול כל האנשים האלה שטוענים כי הם באמת יודעים מה טוב יותר עבורנו!! לא נולדנו אתמול, וביקשנו את עזרתו של אף אדם. לא הם מתמודדים עם פחד שמוטבע בכל אחד ואחת לעלות לאוטובוסים מחשש שאולי לא נצא מהקופסה הזאת בחיים, לא הם חיים עם העובדה שבכל פיגוע אנו עושים סבב טלפונים ומודים לאלוהים שהפעם זה עבר מעלינו, לא הם חיים עם העובדה שלצאת לפאב/דיסקוטק/מסעדה יכולה להיות הפעם האחרונה שלך, או שאולי תשמע ילדים שמחפשים את הוריהם ולהיפך ותפסיק לישון בלילה!
    לא הם חיים עם כל זה , אנחנו חיים ככה כבר המון המון זמן!

    בואו נחרים את המופע ונסביר לעולם – מי שרוצה להופיע בישראל יגיע להופיע ואת המסר הפוליטי שלו ישאיר בבית!!!!!

    # תעבירו לכמה שיותר אנשים בבקשה!

    תודה,
    שרון חורי

    הגב לתגובה זו

    • אחלה תגובה, אבל העיקר

      יהודיה, 01/05/06 14:29

      נכון אמרת שרון, אכן אנו אלו שצריכים לחיות עם הפחד מול עם של מתאבדים שלא מפחדים למות כל רגע, העיקר שאתה מת איתם
      (ממש עמלק).
      אבל אל תשכחו, שאסור ליהודי ללכת להופעה ובכלל לשמוע מוזיקה בספירת העומר. אם לערבים היה איסור שכזה, לא היו משתתפים ערבים בהופעה זאת, כי הם מכבדים את דתם, למרות שהיא פרי דמיונן (ועל זה ראוי להרחיב בנפרד). הבעיה היא שהיהודים החילוניסטים בזים למינהגיהם ולתורתם הקדושה, ולכן אנחנו מקבלים את הייסורים האלה מהערבים.
      נ.ב. אני לא יודעת מה תאריך ההופעה, אני רק מניחה שזה אכן בספירת העומר.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    בזיון

    שרון, 22/04/06 22:14

    שלא יבוא -
    מי שרוצה שיבוא להופיע לא להכתיב לנו את החיים בארץ!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    תקראו טוב מה הוא אומר:

    רמי חיימוב, 19/04/06 11:04

    ''הסבל שנגרם מכיבוש בן 40 שנה הנו בלתי ניתן להבנה לעיניים מן העולם המערבי ואני תומך במאבק לחופש. העברתי את ההופעה לנווה שלום כמחווה של סולידריות עם קולות ההיגיון של הישראלים והפלשתינים המחפשים דרך לא אלימה לשלום צודק בין העמים''.
    רק הכיבוש גרם לסבל - הם: צדיקים גמורים.
    מותר לו להרגיז אנשים - הוא הרי הפינק פלוייד... השאלה היא, האם נתרגז? בסה''כ אנחנו מעונינים בשלום. השאלה היא אם נבטל את הכיבוש (נכון יותר - את ההגנה הצבאית על השטח הטהור הזה שנקרא א''י) האם יהיה שלום? או טבח? בטוח רוג'ר יודע את התשובה..
    אבל הוא אומר - בלתי ניתן להבנה, מה דיוק הוא לא מבין? את השואה? את מלחמת העצמאות? את ששת הימים? את יום כיפור? את הטבח בדולפינריום? את אסון האולימפיאדה? את הטבח בנווה שאנן? את רצח רחבעם זאבי? מה הוא לא מבין? מה כ''כ בלתי ניתן להבנה? לי זה דווקא ברור לחלוטין??? כן??? לא????
    הוא תומך במאבק הפלשתינאי תקראו טובבבבבבבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!
    הוא בעצם ----- תומך בטרור!!!! רבותי - האיש הזה תומך בטרור!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אני שוקל להחזיר כרטיסים כי

    גיל, 18/04/06 17:39

    אני צופה שתהיה הופעה גועל נפש.
    חוסר הכבוד של ווטרס לעניינים שלנו עורר גל וויכוחים.
    אני בטוח שהוא לא יהסס לדחוף איזה 100 התבטאויות פוליטיות וכל פעם רבים ישרקו לו בוז.
    תהיה חרא של אווירה ויתכנו גם התפרעויות.

    חבל רוג'ר , חבל.

    הגב לתגובה זו

    • אני רוצה את הכרטיסים

      שירה, 23/05/06 09:14

      אם אתה רוצה למכור אותם, אני קונה....

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    תחזירו את הכרטיסים וקבלו זיכוי מלא (ל''ת)

    אנטי שמי, 18/04/06 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לבטל את ההופעה (ל''ת)

    בושה, 18/04/06 12:47

    הגב לתגובה זו

    • בבקשה תפסיקו אם השטויות על לבטל את המופע...

      כרשון, 02/05/06 18:24

      אתם שוב שוכחים שפינק פלויד זה המוזיקה ולא פוליטיקה!!!תנו להנות מהיסטוריה חיה ואז אולי גם דייויד גילמור יבוא....

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    אני רוצה להבין:

    יוחאי, 18/04/06 10:08

    מי אלה אותם ''פעילי שלום יהודים ופלשתינאים'' שווטרס דיבר איתם ולמד מעט על הקונפליקט באיזור'' מהם?
    יקומו נא ויראו עצמם לעיני כל, אני בטוח שהם גאים בעצמם על טפשותם.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אחלה. נקווה שכל הבבונים מחרחרי המלחמות יבינו את הרמז וישארו בבית. (ל''ת)

    יניב, 18/04/06 08:18

    הגב לתגובה זו

    • עדיין לא הבנתי מה מפריע להם

      תומר, 18/04/06 08:41

      המילה ''שלום''? או אולי המילים ''סולדירות עם קולות ההיגיון''? מי שהמילים האלה אשכרה מפריעות רצוי שיבין שהוא לא שונה מהחמאסניק המצוי. אולי באמת עדיף שהם לא יבואו.

      הגב לתגובה זו

      • רק שכחת טמבל

        שפוי, 18/04/06 10:15

        שהצד השני, ידידיך ואחיך האהובים, אמרו את דברם ברוב מוחץ בקלפיות, והם חמאסניקים........ אז תפסיק לזבל במוח ולהתנועע לצליל המנוני אחווה ושלום, כמו שעשו הפוסטמות בארה''ב ובאירופה לפני 40 שנה.
        מה היה אחר-כך בוויטנאם, קמבודיה ושות' כבר כולם יודעים. ועם חארות כמוך ו''חובבי שלום'' בדמותו של רוג'רס היו הקובעים, אנחנו, העם היהודי, כבר לא היינו קיימים מזמן.

        הגב לתגובה זו

        • שלום לשטחים

          אמיר, 21/04/06 11:54

          אם רוג'ר ווטרס רוצה לעשות שלום עלינו ועל כל ישראל-אני איתו.
          אם הוא רוצה להחזיר את השטחים-אני איתו.
          אם הוא רואה את פשעי הכיבוש הרחק ממקום מושבו סימן שאנחנו עיוורים.
          כן יירבו אמנים כמותו שמוחים על מדיניות הכיבוש של ישראל ועושה משהו בנידון.
          כל הכבוד לווטרס ולכל מעריציו!

          הגב לתגובה זו

          • הוא כנראה לא מבין עד כמה הוא לא מבין

            אילנה, 22/04/06 19:54

            מה קשה להבין ? הרי הם אומרים בפה מלא לכל מי שרק רוצה לשמוע, הם לא מכירים בישראל, ושואפים להשמידינו. מה לא ברור פה?

            הגב לתגובה זו

      • תגובה

        קובי, 19/04/06 18:57

        פלצנים קטנים ומגעילים

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    איזה מלך ווטרס (ל''ת)

    ערן, 18/04/06 08:10

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הביאו את דייויד גילמור!

    פינק פלוידי, 18/04/06 00:27

    מי צריך את הממורמר הזה תביאו את דייויד גילמור הגיטריסט המעולה.
    רוג'ר ווטרס הוא עוד אחד שבא ללמד אותנו איך להתנהג - לך לעזאזל!
    עוזב את המדינה שלו לארה''ב בשביל לצוד שועלים-fuck you!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מבטלים הכרטיסים

    ארז, 17/04/06 19:05

    אנחנו קבוצה של 29 מעריצי פינק פלויד ואנו מבטלים את הכרטיסים
    אם הוא רוצה להופיע בפני פלשטינאים שילך להופיע ברמאללה

    הגב לתגובה זו

    • תתביישו!

      שלי, 24/04/06 09:49

      באמת אין מקום לאנשים כמוכם בהופעה הזאת! אגב... רוצים למכור את הכרטיסים?

      הגב לתגובה זו

    • מעוניין לרכוש ממכם 2 כרטיסים

      רועי, 22/06/06 12:29

      האם אתם מעוניינים למכור ?

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    מי רוצה כרטיס, כנסו....

    שחר, 17/04/06 18:59

    הייתם מתים.
    את הכרטיס שקניתי אף אחד לא מקבל.
    אם אני לא מצליח להחזיר אותו אני שורף אותו.

    הגב לתגובה זו

    • 59 תתבגר

      שוג, 04/06/06 22:13

      תתקשר אלי כתעבור את גיל ארבע ואחרי שהבנת שאתה אדיוט גמור ורוצה למכור את הכרטיס בכל זאת

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    תקראו, כדאי

    אייל, 17/04/06 16:14

    כל מי שמתכנן לא לבוא להופעה בגלל הפוליטיות שלה טועה
    למה?
    כי רוגר ווטרס לא אמר שום דבר על החזרת שטחים, על זכות השיבה, על הסכמי אוסלו,על התנתקות(או התכנסות אם תרצו לקרוא לזה ככה) או על הפוליטיקה הישראלית. רוגר ווטרס דיבר על
    שלום , רוגר ווטרס אמר שהוא רוצה להביע סולידריות עם הקולות ההגיוניים(לא נראה לי שהוא התכוון לחמאס) שרוצים להביא לשלום בדרך לא אלימה.
    מכאן אני יכול להבין וזה די נובע בבירור שמי שמתנגד מבחינה פוליטית להופעה רוצה שהסיכסוך ייפתר במלחמה עקובה מדם והוא רוצה להביע סולידריות עם החמאס (כי הוא כמוהם מרגיש שלצד השני אין
    זכות לחיים על אדמתו (או בכלל) או שהוא פשוט לא חשב הרבה לפני שיצא במחאה כנגד דעותיו הפוליטיות של רוגר ווטרס ''שלא מכיר בכלל את הנושא וצריך לחיות פה בשביל להבין''. אני לא
    חושב שצריך לחיות איפשהוא כדי להבין שמלחמה היא לא דבר טוב ושעדיף שלום ובנוסף נראה לי שראוי לציין שרוגר ווטרס מכיר את הסכסוך הישראלי פלסטינאי שנים רבות.

    לכל אלו שמתלוננים על כך שלהופעה יש נופח פוליטי יש לי שאלה אחת:
    הקשבתם פעם למילים של השירים של פינק פלויד ורוגר ווטרס?
    לא נראה לי. לשירים של פינק פלויד ורוגר ווטרס תמיד הייתה נגיעה פוליטית, פינק פלויד היא לא עוד אחת מאותן להקות ששיריה תמיד מדברים על דברים נטרלים בשביל להמנע מאנטגוניזם אצל מי
    שלא מסכים איתן ולהרוויח עוד כמה מזומנים. פינק פלויד היא להקה עם אמירה, נכון שרבים משירי הלהקה ושיריו של רוגר ווטרס הם ללא אמירה פוליטית אבל גם בדיסקים כמו ''כמו דארק סייד אוף
    דה מון''(למי שאמר שב''דה וול'' נהרסה המוזיקה של פינק פלויד) ו ''סאוסר פול אוף סיקרטס''(אלבומה השני של הלהקה, כשסיד בארט עוד היה בתמונה) יש שירים אנטי מלחמתיים.
    כל מי ששמע פינק פלויד עד עכשיו או שהסכים עם הדעות הפוליטיות שלהם או שהן לא הפריעו לא לשמוע את המוזיקה המעולה שעמדה מאחוריהן.
    לכן אני אומר, אל תפסידו הזדמנות שכזו לראות הופעה בסדר גודל (מבחינת המוזיקה, מבחינת האומן ומבחינת ההשקעה בהופעה עצמה) בגלל הדעות הפוליטיות שלכם, זה הרי לא הפריע
    לכם לשמוע את המוזיקה של רוגר ווטרס ופינק פלויד קודם לכן.

    לכל אלה שמתלוננים פשוט על העברת המופע, יש משהו במה שאתם אומרים אבל התלונות למארגנים, לא לווטרס, ובכל מקרה עוד עשרים דקות נסיעה הן לא סיפור גדול, ואם אין איפה לישון
    (למרות שממה שהבנתי ההופעה תגמר די מוקדם) תמיד אפשר לפרוש שקש(שק שינה) ומזרון שטח ולעשות תורנות שמירה, ההופעה בקיץ לא בחורף.


    לכל אלו שמתמיירים לדעת דברים על פינק פלויד ומפיצים כל מיני שטויות
    רוגר ווטרס הקים את הלהקה עם ריצארד רייט ועם ניק מייסון בלי סיד בארט . סיד בארט הצטרף מאוחר יותר. לגבי כל העניין של גילמור-ווטרס, ווטרס כתב את רוב המוזיקה והמילים לפינק פלויד
    גם לפני ''דה וול'' ו''דה פיינאל קאט''. אין ספק בכלל שללא רוגר ווטרס הלהקה לא הייתה מוציאה את השירים הטובים ביותר שלה. אני לא אומר שגילמור לא תרם משמעותית למוזיקה של
    פינק פלויד, הוא תרם, אבל רוגר ווטרס תרם יותר, תסתכלו בחוברות של הדיסקים מי כתב את המוזיקה והמילים.

    נראה לי שזהו
    תחשבו על זה
    אם אני אזכר בעוד משהו שצריך להאמר הוא יופיע
    ותהנו בהופעה!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צריך במקרה כרטיס?אני מוכר. (ל''ת)

      בלהבלהבלה, 17/04/06 17:41

      הגב לתגובה זו

    • סחתיין עליך ונתראה בהופעה (ל''ת)

      מישי, 17/04/06 18:21

      הגב לתגובה זו

    • רק תיקון קטן

      נופל חו, 18/04/06 05:14

      ווטרס הקים את Sigma 6
      בארט התחיל את פינק פלויד

      ואתה צודק בדבריך, מצער אותי לראות אנשים שיוותרו על הזדמנות חד פעמים שכזאת.
      לא אוותר על הכרטיסים.

      הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק (ל''ת)

      ערן, 18/04/06 08:11

      הגב לתגובה זו

    • להירגע דחוף

      חיים, 18/04/06 12:14

      אנחנו דור מטומטם סוף סוף מגיע אלינו אומן יוצר גאון למרות המצב המדיני בטחוני הדפוק במדינתנו יוצר שמנסה לרתום את השפעתו למען ההגיון הבריא שכולנו בני אדם שרוצים לממש את זכותנו לחיות בשלום כולי תקווה שחלילה הטמטום והשנאה לא יבריחו אותו אוהב אותך רוגר ווטרס

      הגב לתגובה זו

    • פששששש גאון בפינק פלויד אתה

      רמי חיימוב, 19/04/06 11:28

      ורק אתה....

      הגב לתגובה זו

    • אתה באמת צודק

      אלוןc2h5, 23/04/06 04:58

      ומי שלא מסכים אז כנראה לא מבין את רוב התחנים של פינק פלויד ושל רוג'ר ווטרס

      הגב לתגובה זו

    • הגיוני

      קרן, 26/04/06 18:01

      סוף סוף מישהו מדבר בהגיון!!!

      הגב לתגובה זו

    • כול הכבוד

      999, 23/05/06 23:10

      כול הכבוד תבואו למופע יהיה מגניב

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    עוד פיגוע כמו היום והוא בורח כמו שפן (ל''ת)

    אירופי מצוי, 17/04/06 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ריכרד ואגנר היה מוסיקאי נפלא - ואדם קטן מאוד. (ל''ת)

    vgasdvgfdav, 17/04/06 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מה הבעייה שלכם עם נווה-שלום???

    שכנה מהאזור, 17/04/06 15:01

    זהו יישוב נחמד מאד ליד לטרון!
    דווקא טוב לתת גם ל''פריפרייה'' הזדמנות להרוויח קצת כסף!!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    למה הוא מתערב בעניין לא לו?

    חובב פינק פלויד, 17/04/06 14:42

    עם כל הכבוד לרוג'ר ווטרס אין לו שום זכות להתערב בסכסוך המדיני בארץ. וזה מה שהוא ניסה לעשות בהעברת המופע לשם. הבן אדם מטיף לנו מוסר וגם דורש שנשלם על זה 750 שקל לזוג .
    אז יש לי שתי מילים להגיד לרוג'ר : לך תזדיין.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מריח מדניאל בירנבוים ? (ל''ת)

    דני המסריח, 17/04/06 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    חרא קטן...

    TheRaveN, 17/04/06 14:30

    זו דעתי עליו:
    http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=105883&blogcode=3775225

    TheRaveN

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מריח מדניאל בירנבוים ? (ל''ת)

    מסריח !, 17/04/06 14:21

    הגב לתגובה זו

    • המוזיקה של ויאגנר לפחות שווה משהו (ל''ת)

      עשגעשגע שגע, 17/04/06 15:36

      הגב לתגובה זו

      • מה שיך מחט לתחת? (ל''ת)

        מדיף צחנה, 17/04/06 16:07

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    אני רואה שהולך להיות בלטרון שמח! עם משמר הגבול...

    מכלוף, 17/04/06 14:08

    יחידות מיוחדות,נערים מסוממים שירדו מהגבעות,כתומים,קיבוצניקים,
    שינקנים.....
    בתור מעריץ של הפינק-פלויד:
    רוג'ר ווטרס מסמל את המעבר שלהם ממוזיקה איכותית,למוזיקה מסחרית.
    ועוד העלאת-גירה,הפגנה פוליטית...
    אין לי חומר שיכול לחבר את כל הזבל הזה ביחד.
    תהנו!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    איפה קונים כרטיס? מישהו מוכר??

    שחף, 17/04/06 13:51

    מחפש לקנות כרטיסים.....האימייל שלי זה

    sb31@hotmail.co.il

    הגב לתגובה זו

    • כרטיסים

      קוראל, 02/05/06 16:38

      אני קניתי במשרדי כרטיסים קסטל

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    שוקי!!! רוצים את מדונה במקום

    גולן, 17/04/06 13:16

    ההופעה החדשה שלה מאיימת להיות המרהיבה ביותר בהיסטוריה. לא נסלח לך לעולם אם לא תביא אותה!!!
    אתה יכול לזרוק את רוג'ר ווטרס לפח

    הגב לתגובה זו

    • היא לא תגיע

      נופל חו, 18/04/06 05:20

      כמחווה לרב כדורי

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אגב, מדובר בשדה חומוס

    א., 17/04/06 11:53

    פרט שצויין בכל הכתבות באנגלית ומשום מה נשמט באלו בעברית
    (כנראה שאף אחד לא יודע מה זה chick-peas?)

    הגב לתגובה זו

    • מישהו רוצה למכור לי את הכרטיסים שלו?

      אראל, 17/04/06 12:29

      אם מישהו קנה והתחרט, בבקשה שלחו לי הצעת מחיר לזוג כרטיסים ל-naomi10@bezeqint.net

      הגב לתגובה זו

      • רוצה גם את הטקליטים? יש לי את כולם. (ל''ת)

        אילת, 17/04/06 13:52

        הגב לתגובה זו

        • טקליטים לא אבל קלתות אם יש סבבה (ל''ת)

          שגיעה, 17/04/06 15:11

          הגב לתגובה זו

          • טקליט וכלתט

            תיקונצ'יק, 17/04/06 16:57

            צריח לקתוב טכליטים וכלתוט. טיטביישו לחם!!! מא אמורה שלחם מט בקיטא א????

            הגב לתגובה זו

        • תקליט ולא טקליט יא מפגרת (ל''ת)

          תלמדי לכתוב, 24/04/06 11:05

          הגב לתגובה זו

        • מעוניינת בתקליטים

          אני, 18/05/06 17:26

          כן- אני רוצה לקנות......
          דבר איתי: leahalt@mail.com

          הגב לתגובה זו

        • אני רוצה תקליטים- linor_k@walla.com (ל''ת)

          linor, 25/06/06 14:43

          הגב לתגובה זו

      • אולי

        רותם, 02/05/06 16:45

        אני בעוד חודש חוזר מדרום אמריקה ואני מתלבט קצת בקשר למופע אים אני יחליט לא להיות במופע אולי אני אמכור לך זוג כרטיסים או אחד בכל מקרה אצור איתך קשר

        הגב לתגובה זו

        • כרטיסים

          שוב אני........, 18/05/06 17:29

          מי שמוכן למכור כרטיסים מוזלים : leahalt@mail.com

          הגב לתגובה זו

  • 46.

    דווקא מיקום ממש מעולה ...להופעה משעממת !!!

    ארז, 17/04/06 11:27

    איזה כייף של מקום !!!
    לנסוע להופעה ...יותר מרגש !
    בשדות ...מעולה !!!

    אבל רוג'ר ....?

    אנשים פה מטורפים על שאריות ....
    את מי מעניין הטמבל הזה ?

    אני בן 50 , יש לי מאות תקליטים , בחיים לא קניתי אחד של הפינק פלויד ....

    אהבתי לשמוע לפעמים אצל חברים אבל לרכוש תקליט שלהם ?

    אבל אחלה מקום בשדות של נוה שלום - פתאום בא לי ללכת !!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שילך להופיע נגד הכיבוש בפוקלנד

    רוג'ר ראביט, 17/04/06 11:11

    ושיקח איתו את שוקי וייס בתור קהל.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    המיקום .

    דור, 17/04/06 10:51

    רוג'ר , תעשה טובה , תשיר , תנגן , אל תחליט איפה יהיה המופע .
    תודה .

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עזוב אותי באמא'שך..... (ל''ת)

    מיק ג'אגר, 17/04/06 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מי שהולך להופעה= נכנע לטרור וללחץ הפלשתיני ולעוכרי א''י וגייס5 (ל''ת)

    להחרים ההופעה, 17/04/06 10:28

    הגב לתגובה זו

    • אתה חולה נפש.

      קלפטון, 18/04/06 08:20

      יש לי הרגשה שגם רוג'ר ווטרס לא מעוניין לראות אנשים כמוך בהופעה שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    עוד חודש הוא יקבל קריזה אחרת ויבטל הכל (ל''ת)

    ככה זה, 17/04/06 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שינסה להרים מופע במדינה מוסלמית, אין צ'אנס שבעולם

    פלויד, 17/04/06 09:43

    מצא מקום קיקיוני להיות בו גיבור גדול. בשום מקום אחר בעולם המוסלמי יהודי לא היה זוכה לראות אותו

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא לכולם יש רכב. המקום לא נגיש!!! (ל''ת)

    פיצי, 17/04/06 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    פשוט לא ללכת

    חוזליטו, 17/04/06 09:36

    האיש היה פעם ענק (או אחד מענקים).
    כל התקליטים שלהם (שהפכו לדיסקים אח''כ), מסודרים אצלי על המדף. אז מה? בזמן אמת הוא לא בא. גם אח''כ לא. עכשיו, עם רגל אחת בקבר הוא פתאום מתקרצץ עלינו, ועוד מתיימר לקבוע לנו סדר יום פוליטי (''שלום'' עאלק), וזאת, אחרי שכל מיני ''אנשי רוח'' איימו עליו......
    שילך ויופיע בשכם, ג'נין עזה או בבגדד. לנו יש מספיק זקנים שלנו שצריכים פרנסה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      צידקיהו, 17/04/06 16:59

      הגב לתגובה זו

      • ווטרס מאשים אותנו בכיבוש והחמאס מה?

        רמי חיימוב, 19/04/06 10:51

        הם צדיקים?
        אני אוהב את הפינק פלויד סה''כ, יצירות כתר כמו אמא לב אטום ואקאוס הן קלאסיקה בתחום הרוק המתקדם. היצירות האחרות - הצד האפל וwish you were here' פשוט מוסיקה יפיהפיה אין מה לומר.
        ואולם בין המוסיקה המיוחדת הלעיתים מדכאת (אפילו מאוד) לבין הנצחת התנצחות פוליטית היה רצוי מבחינתי שלא יהיה קשר.
        בהחלטתו ע''פ הציטוט של ווטרס - להעביר א המופע ווטרס במפורש מטיל את האחריות למצב על הכיבוש הישראלי. תפיסת עולם זו מביאה אותי לחשוב האם ווטרס מכיר בכלל בזכותו של העם היהודי להקיים כאן הואיל ולאחר חורבן בית המקדש והגליית ופיזור כל העם כולו נשלטה הארץ בעיקר ביידי ערבים עם בסיס יהודי מצוצמם ביותר... אגב הטלת האחריות בעיקר על הכיבוש, לא הסתייג ווטרס מפיגועי החמאס ומהקורבנות הרבים שפיגועים אלו יצרו בשני הצדדים. הואיל ומדורת השטן לא התחילה והסתימה הנווה שלום אלא היא עולה ועולה עד לייצור נשק גרעיני באירן נשאלת השאלה איפה בדיוק עוצרים את הדיון? במטוס שיחזיר את ווטרס לאנגליה?
        אני הייתי רוצה ללכת להופעה, אבל איכשהוא יש לי התלבטות וככה מין הרגשה לא נעימה.... אבא שלי סבל בגלל יהדותו - היותו יהודי בולגרי. ואנחנו יודעים היטב מה קרה באירופה.
        אני שואל את עצמי מה מונע ערבים לבוא למופע בתל אביב... גם קצת מפריע לי ההרס שנגרם לסביבה בגלל המגלומניה שלו... אצטרך להחליט ונראה מה יהיה...
        שיהיה לכולנו רק טוב.... ושהמופע הזה לא ידליק גל של שנאה שכמותו עוד לא היה פה.

        הגב לתגובה זו

    • יותר טוב. עדיף שבהופעה לא יהיו אנשים שיש להם בעיה עם המילה ''שלום''. (ל''ת)

      תומר, 18/04/06 08:15

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא ללכת פשוט מאוד (ל''ת)

    זאב הרצל, 17/04/06 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא!!!! לא!!!!

    אני, 17/04/06 09:16

    שילך ויחפש ת'חברים שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הלו...יש שם מישהו???

    שחר, 17/04/06 09:15

    רוג'ר ווטרס היה הבסיסט בפינק פלויד. סחטיין על הסקופ

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שישאר לבד ויופיע מו העצים

    איציק, 17/04/06 09:13

    כמה התרפסות יש בעם הזה. כל זב ומצורע גורם לחגיגה.
    חשפנית שפתחה רגלים בסרט לפני 15 שנה מתקבלת בכבוד מלכים על ידי ראשי השלטון ובדיחת פרס ואולמרט וזמר שעבר עליו כלח מנסה להכתיב.
    שינוח בשלום במקום אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני ממליץ על הופעה בכלא אבו גרייב - מקום הומאני (ל''ת)

    עירקי, 17/04/06 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    צה''ל ארגון טרור (ל''ת)

    ר, 17/04/06 08:40

    הגב לתגובה זו

    • אמא שלך עובדת בכביש (ל''ת)

      הסרסור, 17/04/06 10:31

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אני לא תכננתי להיות שם

    דן, 17/04/06 08:15

    אבל מי שיהיה - שיקח תמונה של צעיר שנרצח בטרור הפלסטיני

    הגב לתגובה זו

    • ראה תגובה 6 (ל''ת)

      דגנית, 17/04/06 16:41

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    איך מחזירים את הכרטיסים

    אמיר מנדלבויים, 17/04/06 08:13

    אם לא יחזירו לי את הכסף ''אפוצץ'' את ההופעה

    הגב לתגובה זו

    • ,תמכור לי...

      שרית, 22/06/06 16:08

      0523350300

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    בושה

    אהרון, 17/04/06 08:11

    אל תתנו לו להכנס לארץ

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    למרות העלבון ולמרות ההשפלה אסור להחמיץ!!!

    ass, 17/04/06 02:28

    בתור חובב משובע של פינק פלויד כבר 15 שנה קשה לי לפספס את ההופעה הזאת. למרות שההופעה הזאת הפכה מהנאה צרופה להטפה פוליטית קשה לי לוותר עליה ורק מהסיבה שלא נזכה ליותר מזה במדינה העלובה שלנו. חבל... אבל זה המצב. ודרך אגב... גיטרה בס זה אומנם סוג של גיטרה אבל גם אקדח זה כמו רובה אבל עדיין לא אותו דבר, כמו ווטרס וגילמור (למתלהמים מתגובות קודמות).

    הגב לתגובה זו

    • 15 שנה?!! (ל''ת)

      מה אתה שח ?!, 17/04/06 09:29

      הגב לתגובה זו

    • קריאה לשלום בין העמים היא עלבון והשפלה? (ל''ת)

      ישראלי, 17/04/06 09:35

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד - אין צורך בפלגמטים מסוג כל שהוא. נפגש שם! (ל''ת)

    ירושלמי, 17/04/06 02:21

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    איש מגעיל: עזב את בריטניה לארה''ב במחאה על איסור ציד השועלים באנגליה

    מעריץ לשעבר, 17/04/06 01:45

    רוג`ר ווטרס, יפה הנפש לכאורה, הוא תומך נלהב של הרג אכזרי וחסר כל fair fight בסיסי של שועלים וחיות בר אחרות, רק כדי לספק תאוות רצח פרוורטית. הוא עזב את ארצו בסוף 2005, כיוון שטוני בלייר והפרלמנט אישרו חוק להפסקת המנהג הברברי.
    Good riddance to bad rubbish.

    את דיוויד גילמור אמשיך לשמוע, אבל לא את החלאה.
    הנה קישור לכתבה בנושא (ויש הרבה):
    http://www.timesonline.co.uk/article/0,,2087-1763726,00.html

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מזל שעדיין לא קניתי כרטיסים!

    מושון, 17/04/06 00:58

    נמאס לי מהגחמות של הבסיסט המזדקן הזה.
    למרות שאני לא סובל אותו, הייתי מוכן להוציא את הסכום הנכבד בשביל לראות מחרוזת של dark side & wish you were here .

    אני הולך להופעה של דייב גילמור! תספרו לווטרס!

    הגב לתגובה זו

    • משרדי הכרטיסים מחזירים את הכסף למי שמעוניים לבטל (ל''ת)

      נדב, 17/04/06 09:12

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    זה לא ירעיש לשתקנים ממנזר השתקנים? (ל''ת)

    טמבל, 16/04/06 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מבטל את הכרטיס פרינציפ !!!-חשוב לקרוא

    אחר, 16/04/06 23:46

    אני אבקש את הכסף חזרה והם יחזירו את הכסף ועוד איך כי כשקניתי זה אמור היה להיות בפארק הירקון ואסור להם לשנות אח''כ.
    ולמה אני מתעצבן? כי הדביל הזה יושב לו עם ''שוחרי שלום ישראלים'' ו''אנשי רוח פלסטינים'' שהם מייצגים בדיוק אבל בול את אותם אינטרסים ידועים ומה הפלא שהוא מקשקש כמו שמקשקש מתוך בורות מוחלטת וחושב עוד שהמופע המטופש שלו יביא לשלום....ואז גם אומר שהוא תומך ב''מאבק לחופש'' ואח''כ גם אומר שצריך לחפש ''דרך לא אלימה לשלום צודק''....אידיוט הא ? ותגידו לי, הוא יודע איזו ממשלה הפלסטינים בחרו הטמבל ?? אז שידחוף את האף שלו לבעיות הכיבוש האמיתיות של הבריטים ויעזוב אותנו בשקט...ממילא בסוף הוא יבטל את המופע בדקה ה-90...

    הגב לתגובה זו

    • יש פו קייס

      בריטני, 02/05/06 16:56

      בתגובה למה שאמרתה זה נכון יש פו קייס למי שקנה כרטיסים ומרגיש אכזבה בגלל המיקום אז זה נכון לטבוע את הכסף בחזרה כי מבחינה משפטיט זה תופס למעשה בזמן קניית הכרטיס נאמר למי שקנה שהמופע במקום איקס וזה היה נוח לו ואים לא נוח לאותו אדם שקנה להיות במקום שהוחלף זה פשוט הונאה והם חייבים מ בחינה משפטית להחזיר את הכסף

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מלון פארק-המקום המושלם להופעה.

    נעמן, 16/04/06 23:41

    מלון פארק-המקום המושלם להופעה.
    מציין את הרצחנות הערבית העיוורת בסכסוך .

    הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      זזז, 17/04/06 09:27

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לאסור כניסתו לישראל-עוכר ישראל!

    רינה, 16/04/06 23:33

    האיש מגלה עוינות ושנאה כלפי העם היהודי, הוא אנטישמי מובהק, תומך במבקשי נפשנו ובעל דעות שמאלניות קיצוניות ופרו ערביות.

    הגב לתגובה זו

    • כ''כ טיפשה.. פשוט לא נעים (ל''ת)

      ערן, 17/04/06 05:23

      הגב לתגובה זו

    • את פשוט נעל. לפעמים זה מצער שנותנים פה חופש תגובה (ל''ת)

      לא מעריץ, 17/04/06 08:40

      הגב לתגובה זו

      • באמת מצער שיש חופש בטוי. כל כך סטלינסטי. (ל''ת)

        לאסור כניסתו, 17/04/06 09:57

        הגב לתגובה זו

    • ........

      ......., 09/05/06 21:46

      לידיעתך אנטישמי זה נגד העם השמי שבתוכו כלולים גם הערבים

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    קורע את הכרטיס

    אבי לוי, 16/04/06 23:27

    אני סולד מאמנים שמערבים פוליטיקה, לא שאלתי ולא התעניינתי בדעות הפוליטיות שלו, ע''י השינוי ההפגנתי של מיקום ההופעה הוא עשה לי רע.
    אני לא בא להופעה שלו.

    הגב לתגובה זו

    • לא ללכת להופעה

      אורית, 17/04/06 10:44

      צודק!

      הגב לתגובה זו

    • משום מה מפוקפקני שקנית כרטיס כדי לקרוע (ל''ת)

      ממש!, 17/04/06 14:31

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    סולידריות עם שני העמים

    נוסטרדאמוס, 16/04/06 23:27

    אני מאוד מעריך את ווטרס אבל עשה טובה ותפסיק לבלבל את המוח עם השטויות. במה בדיוק הדבר יביע סולידריות - מה, יש כניסה לפלסטינים למופע ???? רוצה סולידריות ? תופיע על גדר ההפרדה (או שרק חומת ברלין שווה את זה), תופיע גם ברשות הפלסטינית ואז יצאת גדול. אבל לחרטט אותנו שבעצם הזזת הלוקיישן אתה מביע הזדהות עם שני העמים, אתה מעליב את האינטיליגנציה שלנו בכלל ושלי בפרט. תגיד, איך בכלל מצאת את המקום על המפה ???? 375 ש''ח לשלם בשביל אומן זה הרבה אבל אתה שווה את זה. אם גילמור היה מצטרף הייתי מוכן גם לשלם כפול אבל אחרי שהראית את דאגתך לסולידריות (כנראה השם נווה שלום מצא חן בעינייך, לא סיפרו לך שיש גם קרית שלום בדרום תל אביב), אני אחשוב פעמיים אם להגיע להופעה או להינות מהדיסקים של כולכם בבית, בלי סולידריות, בלי לוקיישן, בלי להידחס למקום שלא בטוח יוכל להכיל את כולם. העיקר שדחפת את הלשון שלך קצת לישבן של אבו מאזן. שיהיה לך לבריאות ווטרס. אותי אתה דוחה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ועוד תוספת קטנה של הרגע האחרון

    קובי, 16/04/06 23:18

    הוא לא בדיוק ינגן שם.
    הוא יתן דרשה נגד הכיבוש הציוני המאוס בליווי מצגת ומופע אורקולי על קירוב עמים ופתרון הסכסוך. לאחר הדרשה ימכרו בקלאוות במחיר מופרז

    אגב המופע עובר לג'נין אבל זאת לא בעיה או סיבה להחזיר את הכסף ל-35000 איש..

    למי שקנו כרטיסים - תעשו חיים חבר'ה!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שיעשה הופעה באיי פוקלנד

    מושיק, 16/04/06 23:16

    החוצפן המתנשא הזה..

    הגב לתגובה זו

    • צריך להבדיל בין מוסיקה לבין אישיות

      אלכס, 17/04/06 00:05

      כמעט כל מוזיקאים ושחקנים הם שמאלנים קיצוניים ומאד טיפשים.
      למשל ג'ון לנון היה פשוט אידיוט בדעות הפוליטיות שלו. אבל זה לא מפריע לי לשמוע את השירים היפים שלו.
      אני חושב שרוג'ר ווטרס לא פחות טיפש מלנון והוא באמת מאמין שהוא פועל לטובת השלום.

      הגב לתגובה זו

    • אתה מטומטם

      מחכים, 17/04/06 01:59

      כדי לגלות את היחס של ווטרס למלחמת פוקלנד אולי תשמע את הפיינל קאט של פינק פלויד ואז תדבר, אלבום שמוקדש כמעט כולו כביקורת נגד המלחמה המטומטמת של האנגלים בפוקלנד. הוא אולי חוצפן מתנשא (והוא לא), אתה סתם מטומטם חסר השכלה

      הגב לתגובה זו

      • ולרצוח בעלי חיים בציד, זה בסדר מבחינתו. אתה סתום! (ל''ת)

        ואוויל משריש, 17/04/06 09:54

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    רוג'ר ווטרס תומך בצייד בעלי חיים לשם הספורט

    שאול, 16/04/06 23:11

    כנסו לפה:
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/35/ART/979/663.html


    לא לבוא להופעה של הרוצח!

    הגב לתגובה זו

    • אלוהים! איזה מטורף

      חן, 16/04/06 23:32

      עצוב שישנם אנשים כאלה

      הגב לתגובה זו

    • אלק משחק אותה יפה נפש

      שנץ, 30/04/06 13:13

      ויורה לבמבי בין העיניים בשביל הכיף :@
      כולה מופרע חסר חוט שדרה.

      נראה אותך גבר גבר מופיע בשטחים לאות סולידריות - יחתכו לך את הענבים לפני שתסיים את השיר הראשון.

      הגב לתגובה זו

    • קראתי את הכתבה!אני המומה!זה אמיתי או שסתם מלכלכים על ווטרס?? (ל''ת)

      יפית, 21/06/06 22:03

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אוף רוג'ר ווטרס, חלמתי, חלמתי והנה אתה מגיע..אסנת (ל''ת)

    אסנת, 16/04/06 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תיכף הוא יראה מה זה אקט של סולידריות...

    יחפנית, 16/04/06 22:56

    יאללה, להחירם את הופעה.
    מה, אקט של סולידריות...

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ima

    yaya, 16/04/06 22:54

    ma kara?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הוא לא גיטריסט הפינק פלויד

    רוברטו גיל-מור, 16/04/06 22:32

    הוא ניגן שם בס

    הגב לתגובה זו

    • מטונפים קנוניים וישראליים מטופשים!! (ל''ת)

      בס זה גיטרה!!!, 16/04/06 23:22

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    פצצה של הופעה- אל תחמיצו (ל''ת)

    אבי עמר, 16/04/06 22:30

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ווטרס היה הבסיסט, לא הגיטריסט!

    גרין פלויד, 16/04/06 22:29

    הגיטריסט של הפינק פלויד הוא David Gilmour שהחליף את Syd Barret, תעשו שיעורי בית.
    חוץ מזה. לא משנה איפה ההופעה, העיקר שתהיה טובה. אולי אפילו עדיף מיקום אחר מפארק הירקון המבאס. ואם צריך ליסוע עוד חצי שעה כדי שווטרס יקרצף את מצפונו- ניסע (במילא נעמוד שעה בפקק!)

    הגב לתגובה זו

    • וגיטרה בס זו לא גיטרה? (ל''ת)

      מוש, 17/04/06 05:52

      הגב לתגובה זו

      • לא. גיטרה וגיטרה בס זה שני כלים שונים (ל''ת)

        אודי, 17/04/06 09:14

        הגב לתגובה זו

    • שיופיע ב- (ל''ת)

      עזה או שכם, 17/04/06 09:22

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא משנה איפה תופיע. אני לא אגיע.

    סולי, 16/04/06 22:15

    חפש את אביב גפן שישחק לך בצד האפל ...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איפה בדיוק יכניסו שם 35,000 צופים ואיך בדיוק הם יגיעו (ל''ת)

    700 אוטובוסים, 16/04/06 22:14

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    גיטריסט פינק פלויד נקרא דויד גילמור

    אילן, 16/04/06 22:11

    רוג'ר ווטרס אמנם מנגן גיטרה וכתב חלק נכבד מהשירים אבל הוא הבסיסט של פינק פלויד .....

    הגב לתגובה זו

    • כמה קטנוני מצדך, אילן...הרי בס איננו סוג של גיטרה?...! (ל''ת)

      ג'ולי, 16/04/06 23:18

      הגב לתגובה זו

      • בהמשך לתגובה 5 , באמת תסתמי. (ל''ת)

        ass, 17/04/06 02:18

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא להתיאש, יש פתרון

    דרור, 16/04/06 22:11

    אז ככה, תקשיבו ותקשיבו טוב.

    אני יודע שיש כאלה שנבהלו כמוני (בהתחלה לפחות) והחליטו לבטל את הכרטיסים. אבל מצד שני איך אפשר לוותר על מה שחלמנו ולא האמנו שיקרה אי פעם.

    אז זה הפתרון, ותפיצו:
    כל מי שזה חשוב לו להגיע לא חייב להסכים עם הדעות הפוליטיות של האמן. ולכן צריך קונטרה. תבואו עם מדי צה''ל או עם חולצות של המפלגה האהובה עליכם (לא משנה איזה) תבואו עם סרטים כתומים צהובים ירוקים אדומים ... רק תבואו. אל תשארו בבית... בואו נהפוך את זה להפגנה וגם ניהנה מהמוסיקה המשובחת. ככה לא נצא פראיירים מול אף אחד וגם לא מול עצמינו.

    ובנימה אישית יותר... כואב לי. כואב לי מאד אבל זאת לא הפעם הראשונה שאני מתאכזב מאמנים שמביעים את הדיעה הפוליטית שלהם ופשוט מקלקלים לי את ההנאה מהאזנה למוסיקה שלהם. שישאירו את הדיעות שלהם לעצמם זה לא רלונטי וזה פוגע בקהל שלהם. בכל מקרה אם זה חשוב לכם ונראה לכם הרעיון שלי אז תפיצו אותו.
    אם יש לכם רעיון טוב יותר תפיצו...
    אל תהיו שקטים, תביעו את הדיעה שלכם.
    הוא רצה להיות פוליטי, אז הוא יקבל פוליטי בריבוע.
    בהצלחה לכולנו

    הגב לתגובה זו

    • יפה לך דרור.הישראלי הממוצע

      פראיירית בריבוע, 16/04/06 22:35

      העיקר לא לצאת פראייר. כל כך בנאלי.
      עדיף שתשאר בבית,עם מדי הצבא.
      רוצים להנות מהמוסיקה,לא להפגין.

      הגב לתגובה זו

      • אכן פראירית בריבוע

        דרור, 16/04/06 22:47

        ומה זה להגיע לקונצרט רוק אם לא הפגנה של אהדה למה שאתה אוהב.
        מוסיקה טובה באמת תשמעי באוזניות בבית.
        הישראלי הממוצע אולי לא אוהב להיות פראיר, אבל זה לא צריך תמיד להיות שלילי. במקרה הזה מדובר באכפתיות. אכפת לי להראות מה שאני חושב.

        הגב לתגובה זו

      • אז למה הוא בא ''להפגין סולידריות עם לוחמי החופש הערבים'' (ל''ת)

        שונא שמאלנים, 16/04/06 23:23

        הגב לתגובה זו

      • סופסוף

        דני, 16/04/06 23:29

        סופסוף מישהו שאכפת לו וחשב על פתרון

        הגב לתגובה זו

    • נראה לי

      ענת, 16/04/06 23:09

      נראה לי שזה רעיון דוקא לא רע.

      אני באה עם חולצה של סיום קורס מ''כיות.

      הגב לתגובה זו

      • good idea

        alina, 16/04/06 23:55

        hey Roger, Im coming with my T shirt. it says ''kol hazin be aza''

        הגב לתגובה זו

      • תבואי בלי חזיה! (ל''ת)

        ללי, 22/04/06 18:58

        הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה עם הדעות הפוליטיות שלו?

      דורון, 16/04/06 23:21

      מה אתה אדם קטן שאתה לא תגיע להופעה של מישהו ''ענק'' בגלל דעה כזו או אחרת שלו? זה טיפשי מאוד ועדיף לשמור את השנאה בבית, או לכאורה להשאר עמה בבית, ככה תעשה לנו טובה ופחות גזעני בהופעה.

      הגב לתגובה זו

      • מי אתה יבחוש בן שלולית שתחליט

        שירלי, 17/04/06 20:13

        בשבילנו איך להביע את הדיעות שלנו. אם לווטרס מותר אז לנו אסור?
        למי אתה קורא גזען יא אדיוט

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    ומה עם הכסף ?

    דרור, 16/04/06 21:51

    מה עם הכסף מפיקים חוצפנים ? תחזירו את הכסף למי שקנה ולא יכול או רוצה להגיע לשם. חוצפה !

    הגב לתגובה זו

    • ישראלים מפונקים ומגעילים...הופעה כזאת למי משנה איפה תהייה?!

      ג'ולי, 16/04/06 23:16

      באמת יותר מדי לחשוב שוואלה יש כאן ישראלים שאוהבים בכל ליבם תרבות איכותית...עלק...

      הופעה של רוג'ר!!!רבאק!אם מישהו מבין בכלל מה הגדולה של הדבר, לא אמור לשנות לו כ''כ ששינו את המקום כולה...
      העיקר רוג'ר יהיה. מה משנה כל השאר.

      הגב לתגובה זו

      • חבדניקים פחות קנאים ממך!!! (ל''ת)

        אלכס, 16/04/06 23:54

        הגב לתגובה זו

      • ג'ולי, סתמי (ל''ת)

        ישראלית, 17/04/06 01:50

        הגב לתגובה זו

      • אולי כדאי שתדאגי שיכבדו אותך

        דרור, 17/04/06 15:50

        במקום לנהור בפה פעור אחרי השגעונות של מלך המשיח ''רוג'ר ווטרס''. עם כל הכבוד אליו , אמן שמכבד את עצמו יודע גם לכבד את הקהל שלו. היו פה בארץ לא מעט אמנים בסדר גודל שכזה , כמו דיפ פרפל וג'טרו טול, והם ידעו לכבד. אני לא מוכן שבגלל שגעון פוליטי האדון יהפוך את המופע להפגנה של שלום עכשיו. היו גדולים לפניו ויהיו עוד אחריו , ולא צריך להשתחוות ולומר אמן אחרי כל אמן שמואיל בטובו להגיע לכאןץ

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא משנה איפה תופיע - אני מגיעה!!!! (ל''ת)

    טלי, 16/04/06 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    על הכבוד לו (ל''ת)

    כל הכבוד לו, 16/04/06 21:42

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רציתי לשאול מה זה ''הזזת הלוקיישן'' ? ואים אפשר גם בלוישן הקוידש. (ל''ת)

    בור ועם הארץ, 16/04/06 21:41

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    חוצפה! איך יגיעו כל אלו שקנו כרטיס

    תל אביבי, 16/04/06 21:33

    לפארק הירקון ??????? מה זו החוצפה הזו. זו פשוט הונאה !!!!! אם הייתי שזה בטיזי-לוך הייתי חושב פעמיים. אוףףףףף - ידיעה מעצבנת רצח !!!!!

    הגב לתגובה זו

    • יש כבר תביעה יצוגית שאני מגיש (ל''ת)

      רוני, 16/04/06 21:46

      הגב לתגובה זו

      • רוני,משעמם לך הא? ומשה מהדרום,אתה גדול! (ל''ת)

        nagno, 16/04/06 22:15

        הגב לתגובה זו

      • גם אני

        כינרת, 02/05/06 17:07

        אני חושבת שזה דבר נכון לעשות אני מוכנה להצטרף אליך ואולי עוד כמה שמרגישים מרומים לעשות קבוצה גדולה ולטבוע אותם

        הגב לתגובה זו

    • זה נשמע לי כמו אוי אוי אוי

      למה חוצפה?, 16/04/06 21:54

      התל אביבים האנינים. לא יכולים לנסוע קצת כדי להשתתף בכזה מופע חד פעמי.
      הי חבר,יש גם אנשים משגיעים למופע מאילת ואולי אפילו,גוועלד,ממזרח ירושלים.
      לא נורא חביבי. יעלה לך עוד קצת הדלק.

      הגב לתגובה זו

    • באמת,ממש חוצפה! אמרו בת''א.פתאום משנים לארץ ישראל.

      עבייה, 16/04/06 22:06

      חוץ מזה,איפה זה בכלל המקום הזה?
      לטרון לא אומר לי כלום!
      מדינה זבל!
      עם כל הדתיים והמתחבלים והחמס...
      זבל!

      הגב לתגובה זו

    • 25 דק' נסיעה לא יהרגו אותך ,

      משה, 16/04/06 22:07

      אבל אתה כנראה תל אביבי מפונק וטמבל אז תהנה לך מהישיבה בבית .
      אם אתה באמת '' מעוצבן רצח'' כפי שאתה טוען נסה להאזין לאיזה דיסק מרגיע , לא פינק פלויד כדי שחלילה לא תתרגז שוב .

      הגב לתגובה זו

      • אני בהלם מאנשים שלא יודעים ----כנסו!!!

        לינור, 25/06/06 14:51

        מה לעשות ואיך להגיע כי זה טיפלה רחוק מת''א כולה עוד 20 דקות נסיעה איזה סיפור עשיתם גם אם זה היה באילת הייתי נוסעת וגם אם הכרטיס היה עולה 1,000 ש''ח הייתי משלמת .
        זו הזדמנות חד פעמית למי שבאמת אוהב את הפינק פלויד - דבר כזה לא יחזור על עצמו ....
        מי שלא רצה לבוא הפסיד ובגדול אם זה בגלל דעות פוליטיות ואם זה בגלל העברת המקום , אין זה משנה - הפסדתם ובגדול ...
        מה איכפת לי מה הדעות שלו , הדעות שלו זה דבר אחד והמוסיקה המצויינת שלו זה דבר אחר - ושוב אני אגיד הפסדתם .. כי מי שלא היה בהופעה שלו , לעולם לא יידע מה זו הופעה באמת !!!!!! אין דברים כאלה !!! בחיים שלי לא הרגשתי את מה שהרגשתי מהרגע שהוא עלה ועד הרגע שנגמרה ההופעה !!!!

        הגב לתגובה זו

    • ומה עם המטענים שהכנתי?

      שאביד, 18/04/06 10:46

      מה עם המטענים שהכנתי לתל-אביבים?
      בעצם, במחשבה שניה, עכשיו יהיה יותר קל לפגע ביאהוד.

      הגב לתגובה זו